Tamerelshrirf
12-23-2017, 09:04 PM
البداية ٢
في الجزء الاول حكيت بداية الحكاية مع سمر وبعد أول تجربة بدأنا يبقي لينا مقابلات كتير بقيت اجي المنصورة ليها مخصوص نروح الشقة ننام مع بعض وهي تروح وانا اسافر تاني..كل مرة كانت بتبقي زي اول مرة مفيش جديد لحد ما جت اللحظة الفارقة فمرة كنا مع بعض وتعتبر دي كانت اخر مرة جت البيت الصبح بدري واخدتها فحضني جامد وقعدنا نبوس فبعض وامص فشفايفها ولساني وبقيت زنقها فالحيطة وبدأت اقفش فبزازها جامد وهاجت لدرجة انها بدأت تصوت وتتمحن وطلعت زبي من البنطلون ونزلت عليه مص بطريقة جنونية غير كل مرة لدرجة اني جبتهم فبوقها وشربت لبني كله وقامت قلعت هدومها بقت ملط ودخلت فااسرير وانا وراها وبدأت ابوسها وامص شفايفها ولسانه ونزلت علي رقبتها وبعد كدا بزازها الي كانوا نار والحلمات واقفة قعدت امص فيهم والحسهم لحد مبقت بتصوت من كتر الهيجان وبعد كدا نزلت علي كسها الي كان غرقان بعسلها وفضلت امصه ولحسه لحد ما جبتهم فبوقي وكان طعمه يهبل خلتني هجت تاني وزبي وقف حديد شدتني عليها وفضلت تفرش زبي علي كسها وتصوت وتقولي مش قادرة يا تامر دخله جوه كسي افتحني نفسي احس بزبك جوه كسي وتنزل لبنك السخن جوة وانا هجت اكتر وزبي شد اكتر وقامت زقة نفسها عليا علشان زبي يدخل فكسها بس انا لحقت نفسي ورفعت نفسي فضلت افرشه من برا لحد ما انا وهي جبناهم مع بعض بس انا طبعا رفت زبي علي بطنها وجبتهم علي بطنها علشان متحملش والا حاجة وهي لاول مرة لما جبتهم حسيت انها اغم عليها وعرفت بعد كدا ان دا من الشهوة..بعد كدا قامت لفتلي وادتني طيزها وقعدت تحك طيزها فزبي فوقف تاني وفضلت تحط جامد كانت عاوزاني انيكي من طيزها بس انا مرضتش وجبتهم علي طيزها وهي بتحك فزبي..قومنا اتشطفنا ولبسنا وهي روحت وانا سافرت وبعد كدا كلمتني قالتلي معدش ينفع نتقابل تاني غير لما يكون بينا حاجة رسمي وانا طبعا كنت اهبل وروحت اتقدم ليها فعلا وفوجئت انها رفضتني بقيت هتجنن سافرت عالمنصورة وقابلت صاحبتها الانتيم وفوجئت انها مفهماها اننا سبنا بعض من زمان وانها ارتبطت بواحد تاني ساعتها فهمت انها لما ملقتش مني الي كانت عاوزاه سبتني واتأكدت انها شرموطة مش زي مكنت فاكر بهبلي انها بتحبتي والكلام الاهبل دا..ودي كانت بداية حكايتي مع السكس والجنس وحياتي اتغيرت بعد كدا وبدأت اصاحب بنات وستات وانيكهم واعيش حياني معاهم وبقيت كل شوية مع واحدة انيكها من كسها ومن طيزها واعيش حياتي لحد ما ازهق اسيبها واشوف غيرها..يتابع
في الجزء الاول حكيت بداية الحكاية مع سمر وبعد أول تجربة بدأنا يبقي لينا مقابلات كتير بقيت اجي المنصورة ليها مخصوص نروح الشقة ننام مع بعض وهي تروح وانا اسافر تاني..كل مرة كانت بتبقي زي اول مرة مفيش جديد لحد ما جت اللحظة الفارقة فمرة كنا مع بعض وتعتبر دي كانت اخر مرة جت البيت الصبح بدري واخدتها فحضني جامد وقعدنا نبوس فبعض وامص فشفايفها ولساني وبقيت زنقها فالحيطة وبدأت اقفش فبزازها جامد وهاجت لدرجة انها بدأت تصوت وتتمحن وطلعت زبي من البنطلون ونزلت عليه مص بطريقة جنونية غير كل مرة لدرجة اني جبتهم فبوقها وشربت لبني كله وقامت قلعت هدومها بقت ملط ودخلت فااسرير وانا وراها وبدأت ابوسها وامص شفايفها ولسانه ونزلت علي رقبتها وبعد كدا بزازها الي كانوا نار والحلمات واقفة قعدت امص فيهم والحسهم لحد مبقت بتصوت من كتر الهيجان وبعد كدا نزلت علي كسها الي كان غرقان بعسلها وفضلت امصه ولحسه لحد ما جبتهم فبوقي وكان طعمه يهبل خلتني هجت تاني وزبي وقف حديد شدتني عليها وفضلت تفرش زبي علي كسها وتصوت وتقولي مش قادرة يا تامر دخله جوه كسي افتحني نفسي احس بزبك جوه كسي وتنزل لبنك السخن جوة وانا هجت اكتر وزبي شد اكتر وقامت زقة نفسها عليا علشان زبي يدخل فكسها بس انا لحقت نفسي ورفعت نفسي فضلت افرشه من برا لحد ما انا وهي جبناهم مع بعض بس انا طبعا رفت زبي علي بطنها وجبتهم علي بطنها علشان متحملش والا حاجة وهي لاول مرة لما جبتهم حسيت انها اغم عليها وعرفت بعد كدا ان دا من الشهوة..بعد كدا قامت لفتلي وادتني طيزها وقعدت تحك طيزها فزبي فوقف تاني وفضلت تحط جامد كانت عاوزاني انيكي من طيزها بس انا مرضتش وجبتهم علي طيزها وهي بتحك فزبي..قومنا اتشطفنا ولبسنا وهي روحت وانا سافرت وبعد كدا كلمتني قالتلي معدش ينفع نتقابل تاني غير لما يكون بينا حاجة رسمي وانا طبعا كنت اهبل وروحت اتقدم ليها فعلا وفوجئت انها رفضتني بقيت هتجنن سافرت عالمنصورة وقابلت صاحبتها الانتيم وفوجئت انها مفهماها اننا سبنا بعض من زمان وانها ارتبطت بواحد تاني ساعتها فهمت انها لما ملقتش مني الي كانت عاوزاه سبتني واتأكدت انها شرموطة مش زي مكنت فاكر بهبلي انها بتحبتي والكلام الاهبل دا..ودي كانت بداية حكايتي مع السكس والجنس وحياتي اتغيرت بعد كدا وبدأت اصاحب بنات وستات وانيكهم واعيش حياني معاهم وبقيت كل شوية مع واحدة انيكها من كسها ومن طيزها واعيش حياتي لحد ما ازهق اسيبها واشوف غيرها..يتابع