Seif6672
03-25-2018, 02:33 PM
مع تاني مشاركه ليه معاكم احب اقولكم اني هتحفكم بمجموعه من القصص الواقعيه اللي حصلت ليا في حياتي
القصه التانيه ليا هنا
انا عرفت واحده ساكنه في نفس منطقتنا كانت مشهوره بانها متعوده ديما وكانت بحاول اوقعها بقالي فتره طويله لحد ما اتعرفت عليها وبدا الموضوع في الاول تليفونات وفي مكالمه قدامي قلتلها ايه رايك انا عايز اعمل معاكي حاجه قالتلي حاجه ايه قالتلها عايز ادخله قلتلي لا هيوجعني قلتلها طب ادخل راسه بس ومن هنا لهناك وبعد مناهده وافقت وكانت البنت دي سكنه دور ارضي والبالكونه سورها ميعلاش عن الشارع اكتر من مترين نزلت من البيت علي الفجر بعد ما هي اتاكدت من ان اللي في البيت ناموا في الوقت ده نطيت من علي السور بتاع البالكونه ودخلت اودتها لقيت سريرها اللي هو بتاع زمان خشبه متاكل يعني مستحمل نومها لوحدها بالعافيه و لو حاولت انام معاها فيه هيجيب الارض و الشارع كله هيسمع روحت سندتلها ضهرها علي الحيطه وقعدت ابوس في رقبتها وباكل شفايفها من شدت اللي انا فيه قعدت اسرح باديه من تحت الترنج اللي هي كانت لبساه وقعدت العب في صدرها وبلعب في حلمتها الوردي راحت ما هي رفعتلي هي هدومها وبقيت شايف اجمل وانعم واطري صدر شفته ساعتها كان ابيض و حلمه صدرها وردي وفضلت امص فيهم كاني جعان اوي وهي بتسيح و بتتلذذ وتعض علي شفايفها وتلف اديها حوالين رقبتي ومن شدت شهوتها مسكتني وزقتني علي الحيطه مكانها وفكتلي زراير بنطلوني وطلعت زبري اللي كان هيفرتك البنطلون وفضلت تمص فيه وكانها بتمص في اخر نفس ليها وفضلت تمص مده لحد ما جبتهم عليها وبعدين وقفت وقلعت البنطلون ولما جيت اقلعها الاندر لقيته غرقان مديت ايدي وقعدت العبلها في كسها لحد ماهاجت و انا هجت علي الاخر و روحت نزلت علي ركبتي عمال الحسلها فيه و امصهلها و اشرب من عسل كسها و و بعد كده قومت عمال ابوسها بوس فرنساوي و ماسك باديك كسها و بلعبلها في الجي سبوت و بعد كده هبدتها علي الحيطه ورفعتلها رجلها علي ايدي وبقي الطريق لزبري عشان يخش كسها مفتوح روحت مدخله فيها و فضلت انيك فيها وعمل ادخله و اخرجه واحنا الاتنين مش قادرين من كتر الشهوه اللي كنا فيها وعماله تتاوه كانها بتموت و اللي كان تعبها انها مش قدره تعلي صوتها وتتاوه بصوت عالي عشان منتفضحش لانها كانت عماله تتنفض كل شويه و تجيب شهوتها و كانت شهوتها عاليه كانها بتحرقها ولما حسيت انها خلاص هجبهم هي بخبرتها حست وقلتلي انا نفسي انك تجبهم فيه لكن انا مش مستعده و مش عامله حسابي لكده هاتهم علي جسمي كانت هي رعشت في حضني حوالي 4 مرات وروحت مطلعه وحبيت اجبهم في بؤها لكن هي رفضت وقالت انها بتتعب لما بيجي في بؤها و بتحس بمغص جامد روحت حطيته بين بزازها وجبتهم بين بزازها وبعد كده اترمينا علي الارض و حضنا بعض حوالي ربع ساعه و لبسنا هدومنا و بوسنا بعض وهي قامت و دخلت الحمام بتاعهم و انا روحت
اتمني ان القصه تكون عجبتكم
واستنوني في باقي الحكايات
مستني رددكم
القصه التانيه ليا هنا
انا عرفت واحده ساكنه في نفس منطقتنا كانت مشهوره بانها متعوده ديما وكانت بحاول اوقعها بقالي فتره طويله لحد ما اتعرفت عليها وبدا الموضوع في الاول تليفونات وفي مكالمه قدامي قلتلها ايه رايك انا عايز اعمل معاكي حاجه قالتلي حاجه ايه قالتلها عايز ادخله قلتلي لا هيوجعني قلتلها طب ادخل راسه بس ومن هنا لهناك وبعد مناهده وافقت وكانت البنت دي سكنه دور ارضي والبالكونه سورها ميعلاش عن الشارع اكتر من مترين نزلت من البيت علي الفجر بعد ما هي اتاكدت من ان اللي في البيت ناموا في الوقت ده نطيت من علي السور بتاع البالكونه ودخلت اودتها لقيت سريرها اللي هو بتاع زمان خشبه متاكل يعني مستحمل نومها لوحدها بالعافيه و لو حاولت انام معاها فيه هيجيب الارض و الشارع كله هيسمع روحت سندتلها ضهرها علي الحيطه وقعدت ابوس في رقبتها وباكل شفايفها من شدت اللي انا فيه قعدت اسرح باديه من تحت الترنج اللي هي كانت لبساه وقعدت العب في صدرها وبلعب في حلمتها الوردي راحت ما هي رفعتلي هي هدومها وبقيت شايف اجمل وانعم واطري صدر شفته ساعتها كان ابيض و حلمه صدرها وردي وفضلت امص فيهم كاني جعان اوي وهي بتسيح و بتتلذذ وتعض علي شفايفها وتلف اديها حوالين رقبتي ومن شدت شهوتها مسكتني وزقتني علي الحيطه مكانها وفكتلي زراير بنطلوني وطلعت زبري اللي كان هيفرتك البنطلون وفضلت تمص فيه وكانها بتمص في اخر نفس ليها وفضلت تمص مده لحد ما جبتهم عليها وبعدين وقفت وقلعت البنطلون ولما جيت اقلعها الاندر لقيته غرقان مديت ايدي وقعدت العبلها في كسها لحد ماهاجت و انا هجت علي الاخر و روحت نزلت علي ركبتي عمال الحسلها فيه و امصهلها و اشرب من عسل كسها و و بعد كده قومت عمال ابوسها بوس فرنساوي و ماسك باديك كسها و بلعبلها في الجي سبوت و بعد كده هبدتها علي الحيطه ورفعتلها رجلها علي ايدي وبقي الطريق لزبري عشان يخش كسها مفتوح روحت مدخله فيها و فضلت انيك فيها وعمل ادخله و اخرجه واحنا الاتنين مش قادرين من كتر الشهوه اللي كنا فيها وعماله تتاوه كانها بتموت و اللي كان تعبها انها مش قدره تعلي صوتها وتتاوه بصوت عالي عشان منتفضحش لانها كانت عماله تتنفض كل شويه و تجيب شهوتها و كانت شهوتها عاليه كانها بتحرقها ولما حسيت انها خلاص هجبهم هي بخبرتها حست وقلتلي انا نفسي انك تجبهم فيه لكن انا مش مستعده و مش عامله حسابي لكده هاتهم علي جسمي كانت هي رعشت في حضني حوالي 4 مرات وروحت مطلعه وحبيت اجبهم في بؤها لكن هي رفضت وقالت انها بتتعب لما بيجي في بؤها و بتحس بمغص جامد روحت حطيته بين بزازها وجبتهم بين بزازها وبعد كده اترمينا علي الارض و حضنا بعض حوالي ربع ساعه و لبسنا هدومنا و بوسنا بعض وهي قامت و دخلت الحمام بتاعهم و انا روحت
اتمني ان القصه تكون عجبتكم
واستنوني في باقي الحكايات
مستني رددكم