hamadaibrahimia
05-17-2018, 04:10 AM
ممنوع ذكر اي امر يتعلق بالدين او برمضان نهائيا ..
من راسلك على الخاص تجيبه على الخاص لا في مضمون القصه ...
(الادارة)
الجزء الخامس
اليوم الخامس كان يوم الجمعة دكري رجع من صلاة الجمعة اتغدينا وقعدنا نتكلم وسالني هل فيه حد كسر عيني قبل كده قولتله يعني ايه قالي يعني ماسك عليك ذلة قولتله لا قالي لازم تجرب الاحساس ده قولتله يعني اعمل ايه قالي حصورلك مجموعة فيديوهات وحنحطها على موقع بباسورد محدش يقدر يدخل عليها غيرنا بس لو لعبت بديلك حفضحك قولتله العب بديلي ازاي يعني قالي يعني بعد ما ارجعلك هدومك والاسبوع يخلص تهرب مني قولتله بس احنا متفقين اني لو مرتحتش لحد اخر الاسبوع لي حق امشي قالي اه ب لو ارتحت الفيديوهات تفضل موجودة واتفقنا على كده
صورني فيديو وانا ببوس رجليه وهو بيدعك رجليه على وشي وجسمي وبينكني بصباع رجله الكبير
فيديو تاني وانا بمصله زبره وباخد لبنه على وشي
فيديو وهو بيطرطر على وشي وجسمي
فيديو وانا بضرب عشرة لنفسي ونايم على بطني ورافع رجلي وبنزل لبني على وشي
فيديو وهو راكبني حصان
فيديو وانا برقصله بقميص نوم
فيديو وانا بعمل لنفسي حلاوة ومكياج
فيديو وانا بستحمى
فيديو وهو جاررني في الشقة زي الكلب
ومجموعة فيديوهات كتير جداا وهو بينكني في كل الاوضاع العادية والغريبة
في اخر اليوم واحنا برنفع الفيديوهات على الموقع لقيتهم 75 فيديو حاولت افتح واحد منهم قالي لا بكرا حنشوفهم سوا على التليفزيون وعشان كده حاخد نسخة على الفلاشة قولتله وليه مش دلوقتي انا عايز اعرف شكلي بس طالع ازاي راح ضاربني بالقلم على وشي وقالي بكره يعني بكره يا ابن الزواني قولتله حاضر
قولتله طب ممكن سؤال اخير قالي نعم قولتله ممكن بس افهم ليه بكره قالي لان بكره ده مش حيبقى كسر العين اليوم السادس ده انا بعمله للتدمير النفسي بعيد المدى حاجة كده زي القنبلة الذرية لان الللي حعمله فيك بكرا حيخليك مش بس تتحول لمرة في خيالك لا ده انت بعد كده حتبص في المراية مش حتلاقي غير واحدة ست اسمها سعاد
بعدها قومت حضرت العشى والشاي واكلنا وبعدها وانا قاعد على الارض سالني قالي عمرك قبل كده حد مسك عليك فيديو كده قولتله لا قالي وحاسس بايه دلوقتي وانا واخد عليك الفيديوهات دي كلها قولتله بصراحة بدات اخاف منك ضحك بصوت عالي اوي وقالي وهو ده المطلوب انت مبقاش عندك حاجة خلاص عرفت كل اسرار حياتك وعندي اكاونتاتك وماسك عليك فيديوهات يعني اقدر ادمر حياتك رجلها دلوقتي بصباع رجلي بصتله بخوف قولتله بس انت مش حتعمل كده صح
قام وقف من مكانه وقالي اهو انا اكتر حاجة بتمتعني بجد في الحياة هو نظرة الخوف اللي في عينك دي اكتر من السكس نفسه وقلع ملط لقيت زبره واقف على اخرو عرفت اني حتناك قالي اترجاني مفضحكش نزلت على رجليه ابوسها جامد واقوله ارجوك متفضحنيش قعد يضحك كتير وقالي اهو انت دلوقتي يا كسمك اتكسرت ولسه بكرا حقضي عليك
ومسك زبره وقعد يشاور بيه قمت قعدت امص زبره زي ما أمرني بعدها شدني من شعرني ورماني على السرير وقالي انا حركبك ركوبة ملوكي ابوك مركبهاش لامك نيمني على بطني وركبني وحط صوابع رجله في بطن رجلي ومسك بزازي من تحت وقعد يحك في الحلمات ورا بعض ويفضل يرزع جواي بزبره وهو بتاعي عمال يحك في السرير ودي كانت احلى نيكة اتناكها من ساعة ما دخلت البيت ده كنت مستمتع اوي وحاسس بكل ذرة في رجولته من اول شعر صدره وشعر زبره اللي بيحكو فيا من ورا وريحة عرقه وطريقته في حك بطن رجلي وحلماتي وصوته وهو بينيك مقدرش استحمل وجبتهم ورعشت زي النسوان وهو حس بجسمي وانا بترعش راح شاخرلي اطول واقوى شخرة سمعتها في حياتي شخرهالي جوا وداني ودي كانت اكتر لحظة حسيت فيها اني ست بجد
من راسلك على الخاص تجيبه على الخاص لا في مضمون القصه ...
(الادارة)
الجزء الخامس
اليوم الخامس كان يوم الجمعة دكري رجع من صلاة الجمعة اتغدينا وقعدنا نتكلم وسالني هل فيه حد كسر عيني قبل كده قولتله يعني ايه قالي يعني ماسك عليك ذلة قولتله لا قالي لازم تجرب الاحساس ده قولتله يعني اعمل ايه قالي حصورلك مجموعة فيديوهات وحنحطها على موقع بباسورد محدش يقدر يدخل عليها غيرنا بس لو لعبت بديلك حفضحك قولتله العب بديلي ازاي يعني قالي يعني بعد ما ارجعلك هدومك والاسبوع يخلص تهرب مني قولتله بس احنا متفقين اني لو مرتحتش لحد اخر الاسبوع لي حق امشي قالي اه ب لو ارتحت الفيديوهات تفضل موجودة واتفقنا على كده
صورني فيديو وانا ببوس رجليه وهو بيدعك رجليه على وشي وجسمي وبينكني بصباع رجله الكبير
فيديو تاني وانا بمصله زبره وباخد لبنه على وشي
فيديو وهو بيطرطر على وشي وجسمي
فيديو وانا بضرب عشرة لنفسي ونايم على بطني ورافع رجلي وبنزل لبني على وشي
فيديو وهو راكبني حصان
فيديو وانا برقصله بقميص نوم
فيديو وانا بعمل لنفسي حلاوة ومكياج
فيديو وانا بستحمى
فيديو وهو جاررني في الشقة زي الكلب
ومجموعة فيديوهات كتير جداا وهو بينكني في كل الاوضاع العادية والغريبة
في اخر اليوم واحنا برنفع الفيديوهات على الموقع لقيتهم 75 فيديو حاولت افتح واحد منهم قالي لا بكرا حنشوفهم سوا على التليفزيون وعشان كده حاخد نسخة على الفلاشة قولتله وليه مش دلوقتي انا عايز اعرف شكلي بس طالع ازاي راح ضاربني بالقلم على وشي وقالي بكره يعني بكره يا ابن الزواني قولتله حاضر
قولتله طب ممكن سؤال اخير قالي نعم قولتله ممكن بس افهم ليه بكره قالي لان بكره ده مش حيبقى كسر العين اليوم السادس ده انا بعمله للتدمير النفسي بعيد المدى حاجة كده زي القنبلة الذرية لان الللي حعمله فيك بكرا حيخليك مش بس تتحول لمرة في خيالك لا ده انت بعد كده حتبص في المراية مش حتلاقي غير واحدة ست اسمها سعاد
بعدها قومت حضرت العشى والشاي واكلنا وبعدها وانا قاعد على الارض سالني قالي عمرك قبل كده حد مسك عليك فيديو كده قولتله لا قالي وحاسس بايه دلوقتي وانا واخد عليك الفيديوهات دي كلها قولتله بصراحة بدات اخاف منك ضحك بصوت عالي اوي وقالي وهو ده المطلوب انت مبقاش عندك حاجة خلاص عرفت كل اسرار حياتك وعندي اكاونتاتك وماسك عليك فيديوهات يعني اقدر ادمر حياتك رجلها دلوقتي بصباع رجلي بصتله بخوف قولتله بس انت مش حتعمل كده صح
قام وقف من مكانه وقالي اهو انا اكتر حاجة بتمتعني بجد في الحياة هو نظرة الخوف اللي في عينك دي اكتر من السكس نفسه وقلع ملط لقيت زبره واقف على اخرو عرفت اني حتناك قالي اترجاني مفضحكش نزلت على رجليه ابوسها جامد واقوله ارجوك متفضحنيش قعد يضحك كتير وقالي اهو انت دلوقتي يا كسمك اتكسرت ولسه بكرا حقضي عليك
ومسك زبره وقعد يشاور بيه قمت قعدت امص زبره زي ما أمرني بعدها شدني من شعرني ورماني على السرير وقالي انا حركبك ركوبة ملوكي ابوك مركبهاش لامك نيمني على بطني وركبني وحط صوابع رجله في بطن رجلي ومسك بزازي من تحت وقعد يحك في الحلمات ورا بعض ويفضل يرزع جواي بزبره وهو بتاعي عمال يحك في السرير ودي كانت احلى نيكة اتناكها من ساعة ما دخلت البيت ده كنت مستمتع اوي وحاسس بكل ذرة في رجولته من اول شعر صدره وشعر زبره اللي بيحكو فيا من ورا وريحة عرقه وطريقته في حك بطن رجلي وحلماتي وصوته وهو بينيك مقدرش استحمل وجبتهم ورعشت زي النسوان وهو حس بجسمي وانا بترعش راح شاخرلي اطول واقوى شخرة سمعتها في حياتي شخرهالي جوا وداني ودي كانت اكتر لحظة حسيت فيها اني ست بجد