نسوانجي متميز
10-23-2018, 11:59 PM
الضياع
( خاص بمسابقة القصة الجنسية القصيرة 2018)
هذه القصة كتبت بناء علي رغبة احد اصدقاء المنتدي وطبعآ مش هقدر اذكر اسمة الحقيقي في القصة بناء علي
رغبتة
هو طلب مني اكتب قصتة اللي حدثت معه بالفعل وانا قررت اكتبها علي لسانة ....
قصة ام وخالة عضو بالمنتدي
ابطال القصة
................
ملاك :: 19سنة مدمن برشام وحشيش
الأب عماد :: العمر 45 سنة .. سائق مقطورة في احدي المحاجر دائم السفر
الأم ناريمان :: 40سنة .. جسم مليان بعض الشئ لكنة مشدود غير مترهل مؤخرة كبيرة مشدودة بارزة
الخالة مريم :: 32 سنة متوسطة الطول .. جميلة الشكل .. جسد متناسق .. مؤخرة متوسطة .. صدر متوسط ..
خصرها متناسق مع جسدها ... غير متزوجة بسبب انها سليطة اللسان ومتعجرفة .. تسكن مع والدها في جنوب
الصعيد .. في بيت عائلتها
نبذه عن حياة رامي
يقول صاحب القصة رامي التي سأحكيها بلسانه الأن
انني منذ صغري وانا اشعر اني مختلف عن الجميع وانني استحق دوما اكثر مما انا فيه .. ولدت وتربيت في اسرة
مكونة من اربعة اشخاص ابي وامي سميرة واختي التي هي متزوجة الأن وتسكن مع زوجها في احدي محافظات
الوجه البحري
كانت ظروفنا المعيشية شبه محدودة فاوالدي يعمل سائق علي سيارة نقل مقطورة في احدي المحاجر وكان دخله
الشهري يكفينا ولكن لم يكن دخله يعيشنا في مستوي اعلي مما نحن فيه
لم اعش طفولتي مثل باقي الاطفال فلم يكن في استطاعة ابي ان يوفر لنا كل متطلبات الحياه ولم يكن بمقدوره ان
يوفر لي كل ما اطلب فكنت دوما انظر الي مافي يد غيري وكنت دومآ اشعر بالحرمان والحقد علي من معهم ما
حرمت منه انا
كبرت وكبرت حقودي وغلي بداخلي وكنت اشعر دوما انني اقل من غيري وانني يجب ان يكون معي مالآ كثيرا
يجعلني افضل من غيري
في سن الثامن عشر من عمري بدأت في التعرف علي اصدقاء السوء اصدقاء ليس من عمري بل هم اكبر مني بكثير
ومع مرور الوقت والشهور اندمجت معهم وفسدت اخلاقي وتعلمت منهم تعاطي الكيف حتي اصبحت مندمنآ ولا
استطيع العيش بدون اخذ جرعتي اليومية
ومع مرور الأيام لم اجد لي مخرجآ سوي ان اتاجر في بيع تلك المواد المخدرة حتي استطيع توفير ثمنها فقد كنت
احينآ اسرق من البيت ما استطيع سرقتة حتي استطيع شراء كيفي من الحشيش والبرشام
واستمريت عامآ كاملا ابي وامي لا يعلمان عني شئ سوي انني اعمل في ورشة حداده في احدي المناطق
المجاورة
.........................
بدايه القصة.... وستكون بالعامية المطلقة
........................
في يوم وانا واقف علي ناصية الشارع بتاعنا سمعت صريخ وبكاء جاي من عند بيتنا والجيران كانت تحت البيت
ملمومة جريت بسرعة وحاسس اني قلبي هيقف لاني مش عارف فيه ايه
وصلت للبيت وتأكدت ان الصويت جاي من شقتنا والناس رجالة وستات فيهم اللي لسة مش عارف فيه ايه
جريت عالسلم زي المجنون وطلعت الشقة لقيت الباب مفتوح والشقة مليانة ستات من شارعنا وكانت امي واقعة
عالأرض مغمي عليها والستات بتحاول تفوقها نزلت علي الأرض جنب امي وانا بردو مش عارف في ايه وعمال احاول
افوقها
ولقيت عم سيد جارنا حط ايده علي كتفي وقالي شد حيلك يابني كلنا هنموت
انا مستوعبتش هو بيقول ايه .. وبيقول كدة ليه .. امي انا حاسس بنبضها ومش ميتة
نزلت حطيت راسي علي صدرها وسمعت نبضها ... امي لسة عايشه. ومامتتش
بصيت لعمي سيد وانا مش عارف هو ليه بيقول كدة وصرخت فيه
امي عايشة ياعم سيد .. امي عايشة
عم سيد :: يابني انا مش علي امك .. ابوك تعيش انت
الدنيا كلها اسودت في عيني وحسيت اني مش ساند نفسي ولا طولي
انت بتقول ايه .. ابويا انا مات ... طب ازاي
ده لسة كان معانا الصبح قبل ما ينزل الشغل
وساعتها بس عرفت امي ليه اغمي عليها
شلت امي انا وبعض جيرنا الستات دخلناها اوضتها وقدرنا نفوقها لكن كانت كل شوية تفوق تصرخ وتبكي
جبتلها الدكتور كشف عليها وكتب ليها علي مهدأت وبعض ادوية وكتبلها علي منوم لان كان عندها صدمة عصبية
حادة
اللي عرفتة ان ابويا عمل حادثة واتوفي فيها وكان في مشرحة في احدي المستشفيات.. جريت علي المستشفي
ومعايا بعض الجيران والمستشفي رفضت تخرج الجثة قبل استخراج اوراق الدفن .. وعلي ما خلصنا الورق اخدنا يوم
كامل
تاني يوم دفنت ابويا وروحت وانا الدنيا كلها سودا في وشي واتصلت بأختي اللي في بحري اللي لما عرفت بخبر
وفاه والدي كانت تاني يوم عندنا في البيت
امي اصبحت مريضة وعقلها غاب بسبب موت ابويا واختي سميرة قاعدة ليل نهار تحت رجليها تخدمها وتخدمني
وتديها العلاج
استمرت امي عيانة شهر لغاية ما قدرت تقوم تاني علي رجليها لكنها لسة ماخفتش ولسة ماشية عالعلاج ويدوب
تتمشي تروح الحمام وترجع لسريرها تاني
في الفترة دي حسيت نفسي بشرب المخدرات بشراهة وبدل ما كنت باخد برشامة في اليوم وصلت اني باخد تلاتة
واربع برشامات لدرجة اني وصلت لمرحلة اني مش بكون مدرك لتصرفاتي واختي اشتكت مني اكتر من مرة
وبقيت اوقات بتخانق معاها لأتفه الأسباب لغاية ما في يوم جوز اختي جه وقالي انه هياخد مراتة وهيسافر
مبقتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
مين هياخد بالة من امي المريضة ... مين هيديها العلاج بتاعها. وخاصآ اني طول النهار مش بكون فاضي وبكون ببيع
الحبوب المخدرة علشان اقدر اجيب فلوس اصرف علي البيت وعلي نفسي ومزاجي وزاد عليهم مصاريف علاج امي
اختي سافرت مع جوزها وبقيت انا متولي رعاية امي ومتولي اعطائها العلاج في الميعاد
وبالليل اسهر علي مزاجي وعلي شرب الحشيش والكيف اللي كان بيدمرني وانا مش عارف
مرت الأيام وانا حاسس نفسي لايص ومحتار وحياتي كلها اتلخبطت مش عارف اعمل ايه
وفي يوم صحيت الصبح قومت عملت الفطار ليا ول امي فطرتها وادتها العلاج وبعدين قومت فطرت ولفيت چوان
حشيش وشربتة وعملت كوباية شاي لقيت امي بتقولي انها عايزة تستحمي
قولتلها حاضر .. قومت سخنت ليها حلة المياه ودخلتها الحمام وقامت دخلت تستحمي .. قعدت انا عالكنبة ولفيت
چوان تاني وشربتة والا سمعت صوت هبد جامد جوا الحمام
قومت وانا حاسس اني مش في وعيي وفضلت اخبط عليها لكنها مكنتش بترد حاولت افتح الباب لكني معرفتش وفي
النهاية ملقتش قدامي حل غير اني اكسر الباب... وبالفعل كسرت الباب ودخلت الحمام وكانت المفاجئة امي واقعة
عالأرض عريانة و مغمي عليها بسبب العلاج اللي اخدتة
نزلت عالأرض وشلتها من الأرض وخرجت بيها علي الأوضة بتاعتها ونيمتها عالسرير
وبدأ الشيطان والمخدرات يلعبوا في دماغي
امي نايمة قدامي عريانة من غير اي هدوم تسترها بزازها المنفوخة وحلمتهم الوردية المنتصبة وبطنها الناعمة نزولا
علي كسها اللي كان فيه شعر خفيف وزنبورها
تمالكت نفسي رغم ان زبي وقف عليها والشيطان بيحركني علشان المس جسمها لكني في النهاية قدرت اسيطر
علي نفسي وغطيتها بالملاية اللي جنبها
خرجت وانا جسمي كلة عرقان من الموقف ومفيش قدام عنيا غير منظر جسمها وبزازها وكسها
امي مكنتش ست كبيرة بالعكس جسمها وسنها كان اجمل جسم واحلي سن
طلعت شريط برشام من اللي معايا واخدت برشامتين وعملت كوباية شاي. وكل شوية شيطاني يقولي روح اتفرج
بس حتي علي جسمها .
نص ساعة وانا بحارب افكاري لكن الكيف والشيطان كانوا اقوي مني ودخلت مرة تانية
قعدت جنبها وحطيت ايدي علي بطنها وعملت نفسي بصحيها علشان لو حست بيا تبقي عارفة اني بصحيها. وانا
بنده عليها عيني جت عالعلاج اللي ادتهولها وعرفت اني غلطت وبدل ما اديها المهدئ. اديتها المنوم
وهنا تأكدت ان امي رايحة في سابع نومة
العرق رجع تاني يصب علي وشي والخوف والرعب امتلكني لكن شهوتي كانت اقوي مني والمخدرات اوهمتني ان
كل شئ سهل واني لو لمست جسمها مفيش ضرر من ده
كنت مسلوب الأراده انسان بلا وعي
ايدي لا اراديا راحت علي الملايا وبدأت اعري جسم امي من جديد
لحمها الطري الشهي اعماني عن كونها امي وبدأت اشوفها كأنثي عارية مجردة من ملابسها
ايدي راحت تحسس علي بزازها وتفرك في حلماتها وزبي بقي مسمار واقف عايز يرشق في لحمها ... قومت
وبأيدي بقيت عمال احسس علي جسمها كل بكل بطئ لغاية ما وصلت لكسها
كسها منفوخ قدامي وشعرتها الخفيفة مغطية كسها وزنبورها اللي خارج من بين شفايف كسها خلي زبي يقف
علي اخره وايدي من غير ما اشعر راحت تحسس علي كسها
وعنيا بتراقبها لاني خايف انها تصحي
برغم اني كنت عارف انها رايحة في سابع نوم
فضلت احسس علي جسمها كله والعب في شعرتها واحسس علي شفايف كسها بكل بطئ لغاية ما حسيت
نفسي هجبهم روحت ماسك زبي قبل ما اجبهم وجريت عالحمام ضربت عشرة وخرجت تاني علي الأوضة بتاعه
امي غطتها بالملاية. وخرجت
طول الليل اشتم في نفسي واستحقر اليوم اللي شربت فيه المخدرات اللي خلتني استحل جسم امي وقررت اني
خلاص هبطل الكيف ... يومين بالظبط بطلت فيهم الكيف وكانوا اصعب يومين في حياتي
مش طايق نفسي علي طول مأريف وحاسس ان روحي في مناخيري وعلي طول بتخانق مع اي حد .. غير ان
جسمي كلة وجعني. وغصب عني رجعت للبرشام تاني
مر اسبوع وانا كل يوم احارب شيطاني اللي بيوزني اني اتمتع بلحم امي المريضة
لغاية ما في يوم كنت سهران برا البيت مع اصحابي او بمعني اصح اصحاب السوء ...بعد ما سهرت وشربت روحت وانا
عميان ومش شايف قدامي دخلت البيت
دورت علي اكل في المطبخ طلعت من المطبخ حتة جبنة وعيش وعملت طبق بيض اكلت وبعدين دخلت اطمن علي
امي... لقيتها نايمة وجلبيتها مرفوعة ولحم فخادها باين ... دخلت علي طرطيف صوابع رجلي وشهوتي رفعت تاني
عليها بسبب الكيف الملعون اللي كان اقوي مني
قربت منها وبدأت ابص وافصل جسمها بعيوني وانا علي اخري ومش قادر اتحكم في نفسي ... فضلت انده عليها
علشان اتأكد انها نايمة. وانها اخدت المنوم. فضلت انده واهز جسمها بأيدي لكنها مش حاسة بأي حاجة وتأكدت انها
بالفعل اخدت المنوم ومش هتصحي نهائي حتي لو هديت حيطة جنبها
قرب منها اكتر وبأيدي بقيت عمال احسس علي فخادها طالع نازل المسهم واتمتع بملمسهم الطري والناعم
وبعدين فضلن اطلع بأيدي لغاية ما وصلت لكسها
كسها منفوخ تحت ايدي وقابب لفوق ملمس في قمة المتعة وخلاني في قمة هيجاني ... صباعي بدأ يتحرك بين
شفايف كسها فوق الكلوت .. وبقيت عمال ادعك في كسها بصباعي شوية شوية روحت دخلت صباعي من تحت
الكلوت اللي كان واسع ومكنش عامل اي عائق في ان صباعي يوصل لكسها
صباعي بقي علي كس امي .. زبي في اللحظة دي بقي كلة نار مولع من شهوتي
بقيت عمال العب في كسها وفي زنبورها وواحدة واحدة بقيت عمال ادخل صباعي كلة جوا كسها ....
في اللحظة دي انا غايب عن الوعي نهائي ومش مدرك انا بعمل ايه! كل اللي كنت حاسس بيه اني هايج وقدامي
واحدة وهي دي اللي هطفي ناري اللي قايدة في كل جسمي
طلعت عالسرير بعد ما قلعت بنطلوني والبوكسر وبقيت جاهز اني ارشق زبي جوا كسها
رفعت رجليها بكل حظر ونزلت بأيدي وروحت ماسك الكلوت بتاعها وبدأت انزلة.
اخيرا نجحت في اني اقلعها الكلوت
دخلت بين فخادها وزبي واقف ومستني يدخل في كسها
حطيت زبي علي كسها من فوق وبدأت احرك زبي بررررىاحة وانا مراقبها وخايف انهت تصحي وانا نايم فوقها وزبي
علي كسها وكنت بشوف هتحس بزبي ولا لا
وكل شوية اضغط بجسمي علي كسها وابص عليها .. وهي كأنها ميتة مش حاسة باي حاجة
مسكت زبي وحطيتة علي فتحة كسها وبدأت اضغط بجسمي وانا فوقها .. وزبي بيدخل فيها بكل بساطة ... اول ما
زبي بقي كلة جواها
توقفت لمده ثانيتين وبصيت عليها وقولت ارقب وشها واشوفها صاحية ولا نايمة
بعد ما اطمنت اكتر بدأت انيك فيها وادخل زبي واخرجة اكتر من نص ساعة
بعدين طعت بزازها وبأيدي نزلت الجلبية من علي صدرها. وقدرت اطلع بزازها برا
منظر بزازها الكبيرة وطرية غير حلمات بزازها المنتصبة خلاني في قمة هيجاني
وبقيت عمال افعص فيهم واقفشهم ونزلت بشفايفي علي حلماتها امصهم وارضع فيهم وزبي راشق في نص كسها
لما حسيت نفسي قربت اجبهم خرجت زبي بسرعة ونزلتهم عالأرض.. قومت لبست امي كلوتها تاني ورجعت بزازها
تحت جلبيها وخرجت بسرعة جبت حتة من المطبخ ومسحت لبني اللي علي البلاط وبعدين لبست هدومي وخرجت.
شربت چوان حشيش علشان اكمل الليل من غير ما ضميري يأنبني
فضلت علي كدة اربع ايام. كل ليلة ادي امي المنوم وبعد نص ساعة من نومها. ادخل انكها واشبع من بزازها وكسها
لغاية ما خبر وفاة والدي وصل البلد
لقيت خالتي عرفت وراحت جت علشان تخدم اختها المريضة
خالتي مكنتش تعرف لانها كانت في البلد وانا مبلغتهاش. واختي اللي اتصلت بيها وعرفتها بخبر وفاة ابويا ومرض امي
خالتي زعلت مني وقالتلي ازاي متتصلش بينا وتعرفنا علي الأقل اختها تخدمها
قولتلها اني مرضتش اتعبك ياخالتي
خالتي :: تتعبني ازاي دي اختي لو مخدمتهاش انا وهي عيانة مين هيخدمها
علي بالليل كدة بعد ما خالتي اتعشت افتكرت ان الشقة عندنا كانت صغيرة يدوب اوضتين وصالة وبقيت عمال افكر
خالتي هتنام فين .. وملقتش غير اني لازم انا انام في الصالة واسيب الأوضة بتاعتي لخالتي مريم تنام فيها .. قولت
لخالتي تعالي يا خالتي نامي في الأوضة بتاعتي وانا هنام في الصالة
خالتي فضلت تحلف انها لهتنام عالكنبة في الصالة واني انا انام في الاوضة بتاعي
لكني اصريت علي انها تنام في الأوضة بتاعتي
خالتي لما لقتني مصمم وحلفت عليها وافقت تنام في الأوضة
خرجت مخدة من الأوضة حطيتها عالكنبة وروحت فارد جسمي ولسة هقلع علشان مش بعرف انام غير بالبوكسر
افتكرت خالتي ودي كانت بالنسبة ليا اكبر مشكلة في حياتي
لاني مش بعرف انام غير بالبوكسر بس
لكن لوجود خالتي معانا في الشقة مكنش ينفع خالص اضطريت البس شورت وفنلة حملات
وطبعآ كانت ليلة بالنسبة ليا ليلة زفت ومعرفتش انام خالص في ام دي ليلة
صحيت الصبح لقيت خالتي لابسة ترنج ابن متناكة احمر مجسم علي طيزها وشافط كسها من قدام زي ماتكون
مش لابسه تحت كلوت
خالتي :: صباح الخير ياملاك
انا :: صباح الخير يا خالتي
خالتي :: قوم يلا اغسل وشك. علي ما احطلك الفطار
انا :: ايه الدلع ده يا خالتي انتي عملتي لينا فطار
خالتي :: ايوه قوم بقي خليني اروق الكنبه دي وبعدين احطلك الفطار
انا :: ماما صحيت طيب
خالتي :: اه صحيت وفطرت واخدت العلاج
قومت غسلت وشي وخرجت لقيت خالتي مفلئسة بتروق الكنبة .. منظر طيزها خلاني عايز امسكها من وسطها وانام عليها ومش هعتقها غير وانا نايكها
خالتي خلصت ترويق الكنبه وراحت جابت الفطار من المطبخ وقعدنا علي الأرض واكلت معايا
خلصنا فطار وبعدين شالت الاكل وعملت الشاي وانا دخلت الأوضة بتاعتي .. ضربت برشامة ولفيت چوان الحشيش وهي كانت بتتفرج عليا
خالتي :: انت بقي مضيع فلوسك علي الهباب اللي بتستعطاه ده
انا :: لا ده بيجيلي كدة ببلاش من صاحب الشغل اللي بشتغل معاه علشان عارف اني لما بعمل دماغ بشتغل صح
خالتي :: يا سلام . بقي صاحب الشغل هيديك الزفت ده كدة ببلاش
انا :: خالتي فيه ايه . انا محبش كدة .. هاتي بقي كوباية الشاي من جنبك علشان تظبط معايا
خالتي :: خد يا خويا
ماما ندهت علي خالتي وانا قاعد بشرب الشاي والچوان بتاعي وبعدين دخلت بصيت علي امي واطمنت عليها
وبعدين نزلت
رجعت البيت متأخر عالساعة اتنين بعد نص الليل. فتحت باب الشقة بالمفتاح اللي معايا زي ما متعود .. دخلت الشقة
لقيت النور بتاع الشقة كلة مطفي .. فتحت النور لقيت خالتي نايمة عالكنبة وكانت لابسة جلبية بيتي خفيفة ووراكها
كلها باينة
انا شفت فخاد خالتي افتكرت علي طول منظر فخاد امي لما وقعت في الحمام
فضلت متمسمر شوية قدامها وعمال اتفرج علي جسمها اللي متفصل تفصيل
بعد شوية روحت طافي النور تاني وروحت خارج برا الشقة وقفلت الباب وبعد كدة خطبت عالباب لغاية ما صحيت
وفتحتلي
خالتي :: هو انت كل يوم بترجع متأخر كدة ؟
انا :: يعني اوقات ياخالتي
خالتي :: طيب هروح اعملك لقمة تاكلها
انا :: ماشي علي ما ادخل اخدلي دش تكوني عملتي الأكل
دخلت اخدت دش ولبست الشورت والفنلة
وخرجت لقيت خالتي مريم مجهزة العشاء
وبعد ما اكلت عملتلي الشاي وبعدين دخلت كملت نومها
حاولت انام لكني معرفتش تفكيري في طيز خالتي خلي النوم طار من عيني .. قومت عملت كوباية شاي تاني
ولفيت چوان محترم ورحت شاربه مع الشاي وسرحت اتخيل نفسي وانا بنيك خالتي
الحشيش مع خيالي خلاني هجت اكتر روحت متسحب علي طرطيف صوابعي وفتحت اوضة خالتي اللي نايمة فيها
وبصيت عليها
لقيتها نايمة وفخادها باينة والكلوت اللي لابساه باين
مجتليش الجرأة اني ادخل جوا خوفت تصحي وتبقي فضيحة
قفلت الباب عليها واتسحبت علي اوضة امي
ولاني متأكد انها واخدة المنوم روحت دخلت اوضتها وقفلت الباب ورايا
وقلعتها الكلوت ونزلت بين فخادها وبلساني روحت علي كسها وبقيت عمال الحس فيه واحط صباعي جوا كسها
وبعدين روحت نايكها وجبت لبني علي فخادها.. ولبستها الكلوت. وخرجت نمت
بعد ما اطمنت ان خالتي في اوضتها مخرجتش
بعد مرور شهر كنت انا وخالتي اخدنا علي بعض جدآ وبطلت اقولها ياخالتي لانها قالت اني بكبرها بالكلمة دي وبقيت
علي طول بندهلها ب مريم او مريومة
وبدأت خالتي تحس انها في بيتها ولابسها يبقي خفيف في الببت ورغبتي في جسمها كانت بتذيد وبقيت اوقات
اتعمد اني اقوم قدامها لما بيكون زبي واقف
او انام عالكنبة واعملي نفسي نايم واتخيل وانا بنكها فزبي يقف
كنت بحاول علي قد ما اقدر اني الفت نظرها لزبي واحببها فيه واخليها تتمني تدوقة
لكنها مكنتش بتظهر ليا اهتمامها بزبي نهائي لغاية ما قررت اني انكها بنفس الطريقة اللي نكت بيها امي ... وهي
المنوم واصورها عريانة وبعدين انكها تحد التهديد اذا مسلمتش جسمها ليا بمزاجها
امي بدأت تتحسن اكتر واكتر وبدأت تخرج تقعد معانا في الصالة وتتفرج عالتلفيزيون معانا. .. اينعم مكنش شفاء كامل
لكن علي الأقل تحسن ملحوظ واحسن من الأول بكتير
في ليلة بعد ما خالتي مريم او مريوم زي ما كنت بندهلها ادت ل امي العلاج وامي نامت
كنت انا سارق برشامة منومة مع علاج امي
مريوم خالتي عملت لينا كوبايتين شاي
بعد ماحطت الشاي قدامنا .. شربت بوق وقولتلها معلش نوليني معلقة سكر من جوا
انا قبلها كنت مكسر البرشامة ومخليها عبارة عن بودرة وحاططها في ورقة صغيرة وشايلها في جيبي . خالتي قامت
تجبلي معلقة السكر روحت انا فضيت بودرة البرشامة في الشاي بسرعة ... خالتي جابت السكر وجت وانا كنت
خلاص حطيت المنوم في الشاي بتاعها ...وبراقبها وهي بتشرب الشاي
واحنا بنشرب الشاي لقيت خالتي بتقولي هو طعم الشاي غريب ليه .. قولتلها لا عادي مفهوش حاجة وبقيت عمال
اتكلم معاها واحاول الهيها بالكلام لغاية ما فعلآ شربتة
تلت ساعة بالظبط لقيت خالتي بدأت تشعر بالنوم راحت قايمة دخلت الأوضة بتاعتها وحتي من غير ما تقفل الباب
وراها وطلعت السرير ونامت
لفيت ان چوان الحشيش وظبطت دماغي وروحت وفضلت مستني شوية لغاية ما تروح في النوم
دخلت اوضة علي طرطيف صوابعي لاني كنت بردو من جوايا خايف ومرعوب
اتسحبت براحة لغاية ما وصلت عندها بصيت عليها لقيتها رايحة في النوم بدأت بصوت هادي في البداية انده عليها
مريم .. مريومة شوية شوية بقيت اعلي صوتي لغاية ما اتأكدت انها خلاص راحت في النووووم
البرشام والحشيش بدأو يشتغلو والشهوة عندي رفعت لأخرها بمجرد ما شفت خالتي نايمة قدامي وجسمها اللي
بقالي شهر بتمني المسه بقي قدامي في متناول ايدي
وقررت اني لازم افتحها الليلة دي
قربت منها ونديت عليها
خالتي .. خالتي. .. مريومة
لكنها غرقانة في النوم .. بدأت امشي ايدي علي بطننها براحة اووووي واهزها يمكن تحس لكن المنوم كان شديد
ومش هتصحي
طلعت عالسرير وبدأت اقلع خالتي كل هدومها لغاية ما بقت بقميص النوم .. مكنش قميص فاخر او جديد لكنة كان
علي جسمها فاجر .. ولاني عامل دماغ وشارب لمه بقيت طينة فأنا شايفها ملكة جمال الكون
طلعت فوق منها واخدت شفايفها بين شفايفي وزبي واقف وراشق بين فخادها
نزلت الشورت اللي لابسة وطلعت زبي وحطيتة تاني بين فاخدها وانا شغال ابوس وامص شفايفها ..
نزلت علي بزازها افعص وادعك فيهم بأيدي
وشغال بزبي اضغط علي كسها
بعد ماشبعت من شفايفها وتفعيص في بزازها
خرجت بزازها من القميص اووووووف علي حلمات بزازها ... حلمات رفيعة مش تخينة .. لونهم فاتح اوووي وبزازها
بيضة ومشدودة
بسناني بقيت بعضعض فيهم واشدهم
وايدي بتلعب في حلمة البز التانية
نزلت علي كسها .. قلعتها الكلوت وفتحت رجليها. ونمت علي بطني بين فخادها
وفتحت كسها بصوابعي وبلساني. بقيت عمال الحسة. واشبع من عسلة
خلصت لحس كس خالتي وجه وقت فض غشاء بكارتها بزبي اللي عامل زي الحديد
رفعت رجليها ودخلت بينهم وانا ماسك زبي ومستعد اني ارزع زبي جواها
حطيت زبي علي باب كسها. وبدأت في ادخال زبي جوووواها .. وكانت المفاجئة
خالتي مفتوووحة . خالتي مش بنت بنوت . معرفش ليه فرحت وقولت طالما هي شرموطة يبقي انا كمان اولي بيها
وبدأت ادخل زبي في كسها .... زبي دخل بكل سهولة وكأن كسها واخد علي انة يتناك .. وزبي مش اول زب يدخل فيها
بدأت انيك خالتي وهي متخدرة تحت مني وزبي داخل طالع لغاية ما بدأت احس انها بدأت تصحي تحت مني. وبدأت
تفوق
لكن لأنها متخدرة مقدرتش تمنعني
وانا المخدرات اللي كانت شاربها مش مخليني مدرك خطورة اللي بعملة واني بنيك خالتي
فضلت انيك فيها وهي حاسة وشايفة بس مش قادرة تمنعني ولا عندها القوة انها تقاومني
لغاية ماجبت لبني علي بطنها وعلي القميص اللي لابساه وبعدين لبست هدومي وسبتها زي ما هي وخرجت
نمت عالكنبة برا
اول ما صحيت الصبح افتكرت المصيبة اللي عملتها وحطيت ايدي علي راسي. وبقيت عمال اقول بصوت واطي
يا نهار اسود يا نهار اسود .. ايه اللي انا عملتة امبارح ده .. وبقيت خايف ان خالتي تقوم تفضحني وكان نفسي
الأرض تتشق وتبلعني
بعد ساعة لقيت خالتي خارجة من الأوضة ووشها مقلوب قلبة سودا
ملاك تعالا عايزاك في الأوضي علشان امك متسمعش
دخلت الأوضة وانا مش عارف ابرر ليها اللي حصل امبارح ده ازاي .. وبعدين قولت في بالي ماهي كمان مفتوحة
ومش بنت بنوت واستحالة تعمل مصيبة معايا
دخلت الأوضة لقيتها اول ما دخلت راحت رافعة ايديها ورزاعني بالقلم علي وشي وقالتلي انت ايه اللي انت هببته
امبارح ده
انت حطتلي حاجة في الشاي مش كدة
انا :: اقسملك ياخالتي انا مش عارف انا عملت كدة ازاي ومعرفتش باللي عملتة غير لما صحيت الصبح
خالتي :: ادي اخرة الزفت اللي بتشربة .. انا هوديك في داهية
انا :: ياخالتي. وربنا غصب عني انا معرفش عملت كدة ازاي
خالتي :: انت عارف انت عملت ايه ؟ انت ضيعتني وضيعت شرفي
انا :: طيب ابوس ايدك اهدي لماما تسمع وتموت فيها
خالتي فضلت تشتم فيا وتضربني وقالت انها هتسيب البيت وتمشي وهتقولهم في البلد
انا ::سمعت كدة غصب عني روحت قايلها
هتقولي ليهم انك مفتوحه من قبل ما انام معاكي
خالتي اتصدمت من كلامي. وحست انها اتشلت
خالتي:: انت بتقول ايه ياحيوان انا هوديك في داهية
انا :: ماشي وانا هقول مجتش جنبك والطب الشرعي بقي هيثبت انك مفتوحة من قبل ما المسك اصلا وانتي اللي
هتتفضحي مش انا
خالتي قعدت عالسرير وانهارت من العياط
روحت قاعد جنب منها
انا :: ياخالتي اللي حصل ده بجد انا معرفش حصل مني ازاي بس كمان انا عرفت انك مش بنت بنوت وعرفت انك
... مش قادر اكمل
ياخالتي علشان خاطري خليكي وانا هسيب البيت لغاية ما امي تخف وبعدين تبقي تعملي اللي انتي عيزاه
وسبتلها رقم تليفوني علشان لو حصل اي حاجة تعرف تتصل بيا
وفعلا سبت البيت اسبوع ... وفي اليوم السابع لقيتها بتتصل بيا وبتقولي الحق امك تعبانة اووووي
جريت عالبيت زي المجنون لقيت امي فعلا تعبانة جدا اخدتها وجريت بيها عالمستشفي
وللأسف امي اتحجزت في العناية
حاولت اكون رفيق معاها في المستشفي لكن ادارة المستشفي رفضت ان يكون فيه رفيق معاها
اخدت خالتي بالليل روحتها البيت وقولت ليها هعدي عليكي الصبح علشان نروح ل امي في المستشفي
خالتي. لا خلاص يا ملاك متمشيش ولا تسيب البيت. انا اصلا هخاف اقعد لوحدي في البيت
حسيت ان خالتي فهمت وقدرت ان اللي حصل مني كان غصب عني. وفعلا رجعت معاها الشقة
خالتي دخلت المطبخ بعد ما غيرت هدومها ولبست نفس الترنج ابن المتناكة اللي بيرسم كسها رسم فيه وطيزها
الفاجرة
خالتي عملت الأكل. وانا قومت جبت فرشة قماش وفرشتها عالأرض وقعدنا اكلنا
واحنا بناكل بقيت عمال اتكلم مع خالتي واحاول اخليها تفك لأن كان باين عليها انها لسة مضايقة مني
بعد ما خلصنا اكل قومت انا دخلت الحمام اخدت دوش سخن ونسيت اخد الغيارات بعد ما استحميت نديت عليها
يا خالتي هاتيلي غيرات من الدولاب علشان نسيت اخدهم معايا
خالتي :: مش قولتلك متقوليش خالتي دي تاني
انا :: طب يامريومة هاتيلي الغيرات من دولابي معلش وشورت نضيف
دخلت جابت الغيرات والشورت بتوعي وفوطة نضيفة
لبست هدومي وخرجت وهي كانت عملت الشاي وشغلت التليفزيون وقعدت
انا طلعت برشامي واخدت برشامة ولفيت جوان حشيش علشان اعملي دماغي اليومية
خالتي شافتني. وانا باخد البرشام
خالتي :: هو البرشام اللي انت بتاخدة ده بيعملك ايه
انا :: بيظبط دماغي وبيخليني رايق
خالتي :: اه بيعملك دماغ يعني
انا :: ايوه بالظبط كدة
خالتي :: طب انا مصدعة اوي ملقيش معاك حاجة للصداع
انا جه في دماغي اديها نص من البرشام ده علشان تفك كدة وتروق معايا
تاخدي نص من ده الصداع هيروح وهتلاقي نفسك رايقة اخر روقان
خالتي :: ضحكت وقالتلي انت عايزني اعمل دماغ وبعد كدة ابقي مدمنة زيك
انا :: علي فكرة نص واحد مش هيعملك ادمان ولا حاجة
خالتي وافقت تاخد النص بعد ما اقنعتها انه مش هيأثر معاها وهيضيعلها الصداع بس ... واديتها نص البرشامة وهي اخدتها في لحظتها بدون اي تردد
شوية وانا بنتفرج علي مسرحية شغالة في التليفزيون حسيت خالتي بدأت تفك وتقعد براحتها وشغالة تضحك علي
اي كلمة تتقال في المسرحية
قومت عملت كوبايتين شاي لينا وقعدت جنبها وبقينا طول الليل عمالين نهزر ونضحك وانا كل شوية احط ايدي علي
فخادها وهي ولا هي هنا
لفيت جوان حشيش تاني. عزمت عليها. فضلت تضحك وتقولي انت ناوي تخليني صايعة زيك وانا ضحكت وقولتلها
بس جربي مش هتخسري حاجة
مع تأثير البرشام وحالة الأنبساط اللي كانت فيه وافقت انها تشرب معايا
خدت اول نفس .. فضلت تكح وكنت حاسس انها هتموت لحقتها بكوباية ماية
وبعدين خدت نفسين تاني وراحت مني من كتر الضحك والأنبساط
خالتي بان في اللحظة دي عليها الشرمطة والوساخة اللي كانت مخبياهم عني وعن اهلها
وبقت بتتكلم معايا من غير ما تكون عارفة هي بتقول ايه
خالتي :: بقي انت ياخول تنكني امبارح وانا نايمة ومش قادرة
انا :: بس ايه رائيك في زبري
خالتي وهي بتضحك ضحك هستيري. وباين عليها السطل
زبرك ايه بس ياخول ده زبر شادي اللي في البلد قد زبرك مرتين
انا استغليت الحالة اللي هي فيها وبقيت عمال اجاريها في الكلام لغاية ما عرفت ان خالتي بتتناك في البلد من اتنين
في البلد
شادي ده هي بتحبه لكنه متزوج وساكن في البيت اللي جنبهم .. وواحد تاني اسمة مجدي وده شاب من دوري
كان شافها وهي في مدخل البيت مع شادي وهو عمال يقفش ويبوس فيها .. فهددها انه هيفضحها وطبعا في الأخير
سلمت نفسها له علشان متتفضحش
كلام خالتي خلي زبي وقف وبقي ناررر
روحت قولتلها طب ما تيجي تمصي زبي وتشوفي طعمة زي طعم زب شاي ولا لا
وروحت قالع الشورت وطلعت زبي لخالتي الشرموطة
خالتي قامت وراحت قاعدة علي ركبها عالأرض ودخلت بين فخادي ومسكت زبي بأيديها وراحت نازلة بشفايفها علي
زبي
اخدتة بين شفايفها وفضلت ترضع فيه وايدها بتدعك في زبي
انا حطيت ضهري علي مسند الكنبة وسبت الشرموطة خالتي ترضع وتمص في زبي
شوية راحت نازلة علي بيضاني تلحسهم .من تحت لفوق وتشفطهم جوا بوقها وانا ماسكها من شعرها وبقولها مصي
يا شرموطة .. مصي يا متناكة يالبوة
خالتي هاجت من كلامي وراحت قايمة. نايمة فوق مني واخدت شفايف بين شفايفها بوس ومص وراحت طالعة
قاعدة علي زبي
خالتي مكنتش قلعت الترنج لسة بس كنت حاسس اني زبري ممكن يقطع الترنج ويدخل جوا كسها من الهيجان بتاعنا
قومت وقلعتها الترنج وانا قلعت كل هدومي
وهي كانت لابسة سنتيان ابيض وكلوت ابيض
نيمتها علي الكنبه ... وبأيدي طلعت بزازها من السنتيان وبقيت بفرك حلمة بزها بصوابعي وايدي التانية بتدعك في
كسها
وهي نايمة وانا شغال مص وفرك ودعك في بزازها هي كانت شغالة تلعب وتدعك في زبي
خلعتها الكلوت طلعت فوق منها بالعكس
انا شفايفي لكسها وزبي ناحية شفايفها
اووووووف علي كسك يابنت اللبوة هيجنني
ونزلت عليه بلساني الحس كل حتة فيه
حتي بين وراكها لحست
بعدين رجعت علي كسها بطرف لساني وبقيت بحركة ببطئ لغاية خرم طيزها وارجع اطلع تاني لغاية كسها
وهي بتمص زبي وترضع وممحونة وبتتلوي تحت مني
فتحت كسها بصوابعي ودخلت لساني جووووا خرم كسها وبقيت عمال احرك لساني شمال. يمين والحس عسلها
وهي تحتي
اااااااااااااه الحس كسي الحس اووووي ياخول
الحس يامتناك كس خالتك اوووووف
كلامها ده هيجني عليها اكتر روحت قايم ومنيمها علي بطنها ونزلت لخرم طيز الشرموطة وفشخت طيزها بأيدي
وبلساني لحست خرم طيزها واحركة حوالين خرمها
ايووووه كدة يا متناك. اووووووف ولعتني يا خول
فتحت خرم طيز اللبوة ودخلت لساني ولحست خرمها وايدي من تحت بتدعك في كسها
قومتها وخلتها تفلئس زي الكلبة وحطيت زبي علي خرم طيزها وبقيت عمال ادخل زبي واحدة واحدة جوا طيزها
يابن الكلب يامتنااااااااااااك براااااحة علي طيزي عورتني ياخووول
قومت دخلت المطبخ وجبت زيت من بتاع الأكل ودهنت زبي بالزيت وحطيت علي خرم طيزها شوية وروحت ماسكها
من وسطها وزبي واقف زي الحديد. غرزتة جوا خرم طيزها
زبي انزلق جواها. بكل سهولة وهي بتتأوه وهي مفلئسة
ايوووووه كدة يابن الوسخة زبك كدة احلي
نكني بقي وشبع خالتك الشرموطة من زبك
كلامها ده كان بيخليني وحش فوق منها وبدأت انيكها بكل قوتي وعنف وهي تصرخ
اااااااااه يا خووول يامتنااااااااك
ااااااه يامعرص
براحة براحة زبك بيووووجع
طلعت زبي من طيز خالتي الشرموطة ودخلتة في كسها وهي مفلئسة زي الكلبة
ومسكتها وبقيت عمال ارزع زبي جواها وهي تتأوه وتتشرمط كل ما زبي يرزع في كسها
طلعت زبي من كسها دخلتة في طيزها. وبقيت عمال انكها بقوه. وبعدين طلعتة تاني علي كسها
فضلت نص ساعة انيكها في طيزها وفي كسها وهي مفلئسة لغاية ما حسيت نفسي هجبهم روحت مطلع زبي من
جواها وفضلت ادعك فيه لغاية ماجبت لبني علي طيزها من فوق وعلي ضهرها
بعد ما جبتهم حسيت نفسي جوعت اوووي
قولت لخالتي انا جعان عايز اكل
قامت عملت اكل تاني واكلنا مع بعض وشربنا الشاي. ودخلنا الأوضة. ونكتها تاني
الليلة دي هريت خالتي نيك واللي ساعدني علي كدة انها اعترفت بكل اللي مخبياه وهي تحت تأثير المخدرات
بعد ما شبعت نيك في خالتي نمت انا وهي عريانين لغاية الصبح في حضن بعض
وطبعآ لما صحيت تاني يوم. مكنش ليها عين تفتح بوقها بعد اللي حصل وبقيت هاريها نيك طول الفترة اللي كانت
معانا فيها
مر تقريبا اربع ايام. وامي في المستشفي
والحمد لله خرجت من المستشفي في اليوم الرابع. بعد ما بقت كويسة
خالتي فضلت تراعي امي لمدة شهر كمان
وطول الشهر ده كنت بنيك خالتي كل يوم
واوقات كنت بدخل بعد ماخالتي تنام. اوضة امي وانيكها تحت تأثير المنوم .. لانها مكنتش بتعرف تنام من غير المنوم
وفي يوم خالتي غلطت في العلاج بتاع امي وبدل ما تديها برشامة المنوم. غلطت وادتها برشامة المهدئ
وفي اليوم ده طلبت من خالتي اني انيكها قالتلي ان الدورة جاتلها
وانا كنت حاسس بهياج رهيب ف استنيت خالتي لما نامت واتسحبت علي اوضة امي
ولاني مطمن انها نايمة بسبب المنوم كالعادة .. اول ما دخلت قلعت الشورت. ورحت طالع عالسرير ولسة بفتح رجليها
... لقيت امي صحيت وبتصرخ مسكتها من بوقها علشان متفضحنيش وهي بتقاوم تحت مني وعايز تصرخ وانا من
خوفي فضلت حاطط ايدي علي بوقها بكل قوتي .... لغاية ما لقيت امي مش بتتحرك. ولا بتقاوم
انا جالي حالة جنان وبقيت بحاول افوق امي لكن كان خلاص .... امي ماتت
امي ماتت بأيدي.... ماتت بأيد ابنها المدمن
ماتت وقبل ما تموت عرفت حقيقة ابنها الوسخ
خالتي صحيت من صرخة امي وعلي ما جت تشوف في ايه كانت دخلت عليا وانا عريان وفوق امي بحاول اصحيها
مبقتش عارف اقولها ايه خالتي صرخت بعلو صوتها ... وانا اخدت هدومي من عالأرض زي المجنون وجريت علشان
اهرب وانفد بحياتي
اهل المنطقة مش بعيد يقطعوني لو عرفوا حقيقة الأبن النجس اللي مرحمش عجز امة ولا مرضها
هربت وامي وانا ضميري بيقولي امك ماتت بأيديك بعد ما وسخت شرفها وسمعتها
هربت وبقيت انسان ميفرقش كتير عن الحيونات اللي متعرفش تتحكم في غرائزها
هربت وعشت في بلد محدش فيها يعرفني. ولا يعرف بوساختي
هربت بعد ما نكت امي وكنت سبب في موتها
ودي كانت قصة احد اعضاء المنتدي
..................
ملحوظة. هذه القصة كتبت بناء علي رغبة صاحبها وليس للكاتب علاقة بتلك القصة
[/CENTER]
( خاص بمسابقة القصة الجنسية القصيرة 2018)
هذه القصة كتبت بناء علي رغبة احد اصدقاء المنتدي وطبعآ مش هقدر اذكر اسمة الحقيقي في القصة بناء علي
رغبتة
هو طلب مني اكتب قصتة اللي حدثت معه بالفعل وانا قررت اكتبها علي لسانة ....
قصة ام وخالة عضو بالمنتدي
ابطال القصة
................
ملاك :: 19سنة مدمن برشام وحشيش
الأب عماد :: العمر 45 سنة .. سائق مقطورة في احدي المحاجر دائم السفر
الأم ناريمان :: 40سنة .. جسم مليان بعض الشئ لكنة مشدود غير مترهل مؤخرة كبيرة مشدودة بارزة
الخالة مريم :: 32 سنة متوسطة الطول .. جميلة الشكل .. جسد متناسق .. مؤخرة متوسطة .. صدر متوسط ..
خصرها متناسق مع جسدها ... غير متزوجة بسبب انها سليطة اللسان ومتعجرفة .. تسكن مع والدها في جنوب
الصعيد .. في بيت عائلتها
نبذه عن حياة رامي
يقول صاحب القصة رامي التي سأحكيها بلسانه الأن
انني منذ صغري وانا اشعر اني مختلف عن الجميع وانني استحق دوما اكثر مما انا فيه .. ولدت وتربيت في اسرة
مكونة من اربعة اشخاص ابي وامي سميرة واختي التي هي متزوجة الأن وتسكن مع زوجها في احدي محافظات
الوجه البحري
كانت ظروفنا المعيشية شبه محدودة فاوالدي يعمل سائق علي سيارة نقل مقطورة في احدي المحاجر وكان دخله
الشهري يكفينا ولكن لم يكن دخله يعيشنا في مستوي اعلي مما نحن فيه
لم اعش طفولتي مثل باقي الاطفال فلم يكن في استطاعة ابي ان يوفر لنا كل متطلبات الحياه ولم يكن بمقدوره ان
يوفر لي كل ما اطلب فكنت دوما انظر الي مافي يد غيري وكنت دومآ اشعر بالحرمان والحقد علي من معهم ما
حرمت منه انا
كبرت وكبرت حقودي وغلي بداخلي وكنت اشعر دوما انني اقل من غيري وانني يجب ان يكون معي مالآ كثيرا
يجعلني افضل من غيري
في سن الثامن عشر من عمري بدأت في التعرف علي اصدقاء السوء اصدقاء ليس من عمري بل هم اكبر مني بكثير
ومع مرور الوقت والشهور اندمجت معهم وفسدت اخلاقي وتعلمت منهم تعاطي الكيف حتي اصبحت مندمنآ ولا
استطيع العيش بدون اخذ جرعتي اليومية
ومع مرور الأيام لم اجد لي مخرجآ سوي ان اتاجر في بيع تلك المواد المخدرة حتي استطيع توفير ثمنها فقد كنت
احينآ اسرق من البيت ما استطيع سرقتة حتي استطيع شراء كيفي من الحشيش والبرشام
واستمريت عامآ كاملا ابي وامي لا يعلمان عني شئ سوي انني اعمل في ورشة حداده في احدي المناطق
المجاورة
.........................
بدايه القصة.... وستكون بالعامية المطلقة
........................
في يوم وانا واقف علي ناصية الشارع بتاعنا سمعت صريخ وبكاء جاي من عند بيتنا والجيران كانت تحت البيت
ملمومة جريت بسرعة وحاسس اني قلبي هيقف لاني مش عارف فيه ايه
وصلت للبيت وتأكدت ان الصويت جاي من شقتنا والناس رجالة وستات فيهم اللي لسة مش عارف فيه ايه
جريت عالسلم زي المجنون وطلعت الشقة لقيت الباب مفتوح والشقة مليانة ستات من شارعنا وكانت امي واقعة
عالأرض مغمي عليها والستات بتحاول تفوقها نزلت علي الأرض جنب امي وانا بردو مش عارف في ايه وعمال احاول
افوقها
ولقيت عم سيد جارنا حط ايده علي كتفي وقالي شد حيلك يابني كلنا هنموت
انا مستوعبتش هو بيقول ايه .. وبيقول كدة ليه .. امي انا حاسس بنبضها ومش ميتة
نزلت حطيت راسي علي صدرها وسمعت نبضها ... امي لسة عايشه. ومامتتش
بصيت لعمي سيد وانا مش عارف هو ليه بيقول كدة وصرخت فيه
امي عايشة ياعم سيد .. امي عايشة
عم سيد :: يابني انا مش علي امك .. ابوك تعيش انت
الدنيا كلها اسودت في عيني وحسيت اني مش ساند نفسي ولا طولي
انت بتقول ايه .. ابويا انا مات ... طب ازاي
ده لسة كان معانا الصبح قبل ما ينزل الشغل
وساعتها بس عرفت امي ليه اغمي عليها
شلت امي انا وبعض جيرنا الستات دخلناها اوضتها وقدرنا نفوقها لكن كانت كل شوية تفوق تصرخ وتبكي
جبتلها الدكتور كشف عليها وكتب ليها علي مهدأت وبعض ادوية وكتبلها علي منوم لان كان عندها صدمة عصبية
حادة
اللي عرفتة ان ابويا عمل حادثة واتوفي فيها وكان في مشرحة في احدي المستشفيات.. جريت علي المستشفي
ومعايا بعض الجيران والمستشفي رفضت تخرج الجثة قبل استخراج اوراق الدفن .. وعلي ما خلصنا الورق اخدنا يوم
كامل
تاني يوم دفنت ابويا وروحت وانا الدنيا كلها سودا في وشي واتصلت بأختي اللي في بحري اللي لما عرفت بخبر
وفاه والدي كانت تاني يوم عندنا في البيت
امي اصبحت مريضة وعقلها غاب بسبب موت ابويا واختي سميرة قاعدة ليل نهار تحت رجليها تخدمها وتخدمني
وتديها العلاج
استمرت امي عيانة شهر لغاية ما قدرت تقوم تاني علي رجليها لكنها لسة ماخفتش ولسة ماشية عالعلاج ويدوب
تتمشي تروح الحمام وترجع لسريرها تاني
في الفترة دي حسيت نفسي بشرب المخدرات بشراهة وبدل ما كنت باخد برشامة في اليوم وصلت اني باخد تلاتة
واربع برشامات لدرجة اني وصلت لمرحلة اني مش بكون مدرك لتصرفاتي واختي اشتكت مني اكتر من مرة
وبقيت اوقات بتخانق معاها لأتفه الأسباب لغاية ما في يوم جوز اختي جه وقالي انه هياخد مراتة وهيسافر
مبقتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
مين هياخد بالة من امي المريضة ... مين هيديها العلاج بتاعها. وخاصآ اني طول النهار مش بكون فاضي وبكون ببيع
الحبوب المخدرة علشان اقدر اجيب فلوس اصرف علي البيت وعلي نفسي ومزاجي وزاد عليهم مصاريف علاج امي
اختي سافرت مع جوزها وبقيت انا متولي رعاية امي ومتولي اعطائها العلاج في الميعاد
وبالليل اسهر علي مزاجي وعلي شرب الحشيش والكيف اللي كان بيدمرني وانا مش عارف
مرت الأيام وانا حاسس نفسي لايص ومحتار وحياتي كلها اتلخبطت مش عارف اعمل ايه
وفي يوم صحيت الصبح قومت عملت الفطار ليا ول امي فطرتها وادتها العلاج وبعدين قومت فطرت ولفيت چوان
حشيش وشربتة وعملت كوباية شاي لقيت امي بتقولي انها عايزة تستحمي
قولتلها حاضر .. قومت سخنت ليها حلة المياه ودخلتها الحمام وقامت دخلت تستحمي .. قعدت انا عالكنبة ولفيت
چوان تاني وشربتة والا سمعت صوت هبد جامد جوا الحمام
قومت وانا حاسس اني مش في وعيي وفضلت اخبط عليها لكنها مكنتش بترد حاولت افتح الباب لكني معرفتش وفي
النهاية ملقتش قدامي حل غير اني اكسر الباب... وبالفعل كسرت الباب ودخلت الحمام وكانت المفاجئة امي واقعة
عالأرض عريانة و مغمي عليها بسبب العلاج اللي اخدتة
نزلت عالأرض وشلتها من الأرض وخرجت بيها علي الأوضة بتاعتها ونيمتها عالسرير
وبدأ الشيطان والمخدرات يلعبوا في دماغي
امي نايمة قدامي عريانة من غير اي هدوم تسترها بزازها المنفوخة وحلمتهم الوردية المنتصبة وبطنها الناعمة نزولا
علي كسها اللي كان فيه شعر خفيف وزنبورها
تمالكت نفسي رغم ان زبي وقف عليها والشيطان بيحركني علشان المس جسمها لكني في النهاية قدرت اسيطر
علي نفسي وغطيتها بالملاية اللي جنبها
خرجت وانا جسمي كلة عرقان من الموقف ومفيش قدام عنيا غير منظر جسمها وبزازها وكسها
امي مكنتش ست كبيرة بالعكس جسمها وسنها كان اجمل جسم واحلي سن
طلعت شريط برشام من اللي معايا واخدت برشامتين وعملت كوباية شاي. وكل شوية شيطاني يقولي روح اتفرج
بس حتي علي جسمها .
نص ساعة وانا بحارب افكاري لكن الكيف والشيطان كانوا اقوي مني ودخلت مرة تانية
قعدت جنبها وحطيت ايدي علي بطنها وعملت نفسي بصحيها علشان لو حست بيا تبقي عارفة اني بصحيها. وانا
بنده عليها عيني جت عالعلاج اللي ادتهولها وعرفت اني غلطت وبدل ما اديها المهدئ. اديتها المنوم
وهنا تأكدت ان امي رايحة في سابع نومة
العرق رجع تاني يصب علي وشي والخوف والرعب امتلكني لكن شهوتي كانت اقوي مني والمخدرات اوهمتني ان
كل شئ سهل واني لو لمست جسمها مفيش ضرر من ده
كنت مسلوب الأراده انسان بلا وعي
ايدي لا اراديا راحت علي الملايا وبدأت اعري جسم امي من جديد
لحمها الطري الشهي اعماني عن كونها امي وبدأت اشوفها كأنثي عارية مجردة من ملابسها
ايدي راحت تحسس علي بزازها وتفرك في حلماتها وزبي بقي مسمار واقف عايز يرشق في لحمها ... قومت
وبأيدي بقيت عمال احسس علي جسمها كل بكل بطئ لغاية ما وصلت لكسها
كسها منفوخ قدامي وشعرتها الخفيفة مغطية كسها وزنبورها اللي خارج من بين شفايف كسها خلي زبي يقف
علي اخره وايدي من غير ما اشعر راحت تحسس علي كسها
وعنيا بتراقبها لاني خايف انها تصحي
برغم اني كنت عارف انها رايحة في سابع نوم
فضلت احسس علي جسمها كله والعب في شعرتها واحسس علي شفايف كسها بكل بطئ لغاية ما حسيت
نفسي هجبهم روحت ماسك زبي قبل ما اجبهم وجريت عالحمام ضربت عشرة وخرجت تاني علي الأوضة بتاعه
امي غطتها بالملاية. وخرجت
طول الليل اشتم في نفسي واستحقر اليوم اللي شربت فيه المخدرات اللي خلتني استحل جسم امي وقررت اني
خلاص هبطل الكيف ... يومين بالظبط بطلت فيهم الكيف وكانوا اصعب يومين في حياتي
مش طايق نفسي علي طول مأريف وحاسس ان روحي في مناخيري وعلي طول بتخانق مع اي حد .. غير ان
جسمي كلة وجعني. وغصب عني رجعت للبرشام تاني
مر اسبوع وانا كل يوم احارب شيطاني اللي بيوزني اني اتمتع بلحم امي المريضة
لغاية ما في يوم كنت سهران برا البيت مع اصحابي او بمعني اصح اصحاب السوء ...بعد ما سهرت وشربت روحت وانا
عميان ومش شايف قدامي دخلت البيت
دورت علي اكل في المطبخ طلعت من المطبخ حتة جبنة وعيش وعملت طبق بيض اكلت وبعدين دخلت اطمن علي
امي... لقيتها نايمة وجلبيتها مرفوعة ولحم فخادها باين ... دخلت علي طرطيف صوابع رجلي وشهوتي رفعت تاني
عليها بسبب الكيف الملعون اللي كان اقوي مني
قربت منها وبدأت ابص وافصل جسمها بعيوني وانا علي اخري ومش قادر اتحكم في نفسي ... فضلت انده عليها
علشان اتأكد انها نايمة. وانها اخدت المنوم. فضلت انده واهز جسمها بأيدي لكنها مش حاسة بأي حاجة وتأكدت انها
بالفعل اخدت المنوم ومش هتصحي نهائي حتي لو هديت حيطة جنبها
قرب منها اكتر وبأيدي بقيت عمال احسس علي فخادها طالع نازل المسهم واتمتع بملمسهم الطري والناعم
وبعدين فضلن اطلع بأيدي لغاية ما وصلت لكسها
كسها منفوخ تحت ايدي وقابب لفوق ملمس في قمة المتعة وخلاني في قمة هيجاني ... صباعي بدأ يتحرك بين
شفايف كسها فوق الكلوت .. وبقيت عمال ادعك في كسها بصباعي شوية شوية روحت دخلت صباعي من تحت
الكلوت اللي كان واسع ومكنش عامل اي عائق في ان صباعي يوصل لكسها
صباعي بقي علي كس امي .. زبي في اللحظة دي بقي كلة نار مولع من شهوتي
بقيت عمال العب في كسها وفي زنبورها وواحدة واحدة بقيت عمال ادخل صباعي كلة جوا كسها ....
في اللحظة دي انا غايب عن الوعي نهائي ومش مدرك انا بعمل ايه! كل اللي كنت حاسس بيه اني هايج وقدامي
واحدة وهي دي اللي هطفي ناري اللي قايدة في كل جسمي
طلعت عالسرير بعد ما قلعت بنطلوني والبوكسر وبقيت جاهز اني ارشق زبي جوا كسها
رفعت رجليها بكل حظر ونزلت بأيدي وروحت ماسك الكلوت بتاعها وبدأت انزلة.
اخيرا نجحت في اني اقلعها الكلوت
دخلت بين فخادها وزبي واقف ومستني يدخل في كسها
حطيت زبي علي كسها من فوق وبدأت احرك زبي بررررىاحة وانا مراقبها وخايف انهت تصحي وانا نايم فوقها وزبي
علي كسها وكنت بشوف هتحس بزبي ولا لا
وكل شوية اضغط بجسمي علي كسها وابص عليها .. وهي كأنها ميتة مش حاسة باي حاجة
مسكت زبي وحطيتة علي فتحة كسها وبدأت اضغط بجسمي وانا فوقها .. وزبي بيدخل فيها بكل بساطة ... اول ما
زبي بقي كلة جواها
توقفت لمده ثانيتين وبصيت عليها وقولت ارقب وشها واشوفها صاحية ولا نايمة
بعد ما اطمنت اكتر بدأت انيك فيها وادخل زبي واخرجة اكتر من نص ساعة
بعدين طعت بزازها وبأيدي نزلت الجلبية من علي صدرها. وقدرت اطلع بزازها برا
منظر بزازها الكبيرة وطرية غير حلمات بزازها المنتصبة خلاني في قمة هيجاني
وبقيت عمال افعص فيهم واقفشهم ونزلت بشفايفي علي حلماتها امصهم وارضع فيهم وزبي راشق في نص كسها
لما حسيت نفسي قربت اجبهم خرجت زبي بسرعة ونزلتهم عالأرض.. قومت لبست امي كلوتها تاني ورجعت بزازها
تحت جلبيها وخرجت بسرعة جبت حتة من المطبخ ومسحت لبني اللي علي البلاط وبعدين لبست هدومي وخرجت.
شربت چوان حشيش علشان اكمل الليل من غير ما ضميري يأنبني
فضلت علي كدة اربع ايام. كل ليلة ادي امي المنوم وبعد نص ساعة من نومها. ادخل انكها واشبع من بزازها وكسها
لغاية ما خبر وفاة والدي وصل البلد
لقيت خالتي عرفت وراحت جت علشان تخدم اختها المريضة
خالتي مكنتش تعرف لانها كانت في البلد وانا مبلغتهاش. واختي اللي اتصلت بيها وعرفتها بخبر وفاة ابويا ومرض امي
خالتي زعلت مني وقالتلي ازاي متتصلش بينا وتعرفنا علي الأقل اختها تخدمها
قولتلها اني مرضتش اتعبك ياخالتي
خالتي :: تتعبني ازاي دي اختي لو مخدمتهاش انا وهي عيانة مين هيخدمها
علي بالليل كدة بعد ما خالتي اتعشت افتكرت ان الشقة عندنا كانت صغيرة يدوب اوضتين وصالة وبقيت عمال افكر
خالتي هتنام فين .. وملقتش غير اني لازم انا انام في الصالة واسيب الأوضة بتاعتي لخالتي مريم تنام فيها .. قولت
لخالتي تعالي يا خالتي نامي في الأوضة بتاعتي وانا هنام في الصالة
خالتي فضلت تحلف انها لهتنام عالكنبة في الصالة واني انا انام في الاوضة بتاعي
لكني اصريت علي انها تنام في الأوضة بتاعتي
خالتي لما لقتني مصمم وحلفت عليها وافقت تنام في الأوضة
خرجت مخدة من الأوضة حطيتها عالكنبة وروحت فارد جسمي ولسة هقلع علشان مش بعرف انام غير بالبوكسر
افتكرت خالتي ودي كانت بالنسبة ليا اكبر مشكلة في حياتي
لاني مش بعرف انام غير بالبوكسر بس
لكن لوجود خالتي معانا في الشقة مكنش ينفع خالص اضطريت البس شورت وفنلة حملات
وطبعآ كانت ليلة بالنسبة ليا ليلة زفت ومعرفتش انام خالص في ام دي ليلة
صحيت الصبح لقيت خالتي لابسة ترنج ابن متناكة احمر مجسم علي طيزها وشافط كسها من قدام زي ماتكون
مش لابسه تحت كلوت
خالتي :: صباح الخير ياملاك
انا :: صباح الخير يا خالتي
خالتي :: قوم يلا اغسل وشك. علي ما احطلك الفطار
انا :: ايه الدلع ده يا خالتي انتي عملتي لينا فطار
خالتي :: ايوه قوم بقي خليني اروق الكنبه دي وبعدين احطلك الفطار
انا :: ماما صحيت طيب
خالتي :: اه صحيت وفطرت واخدت العلاج
قومت غسلت وشي وخرجت لقيت خالتي مفلئسة بتروق الكنبة .. منظر طيزها خلاني عايز امسكها من وسطها وانام عليها ومش هعتقها غير وانا نايكها
خالتي خلصت ترويق الكنبه وراحت جابت الفطار من المطبخ وقعدنا علي الأرض واكلت معايا
خلصنا فطار وبعدين شالت الاكل وعملت الشاي وانا دخلت الأوضة بتاعتي .. ضربت برشامة ولفيت چوان الحشيش وهي كانت بتتفرج عليا
خالتي :: انت بقي مضيع فلوسك علي الهباب اللي بتستعطاه ده
انا :: لا ده بيجيلي كدة ببلاش من صاحب الشغل اللي بشتغل معاه علشان عارف اني لما بعمل دماغ بشتغل صح
خالتي :: يا سلام . بقي صاحب الشغل هيديك الزفت ده كدة ببلاش
انا :: خالتي فيه ايه . انا محبش كدة .. هاتي بقي كوباية الشاي من جنبك علشان تظبط معايا
خالتي :: خد يا خويا
ماما ندهت علي خالتي وانا قاعد بشرب الشاي والچوان بتاعي وبعدين دخلت بصيت علي امي واطمنت عليها
وبعدين نزلت
رجعت البيت متأخر عالساعة اتنين بعد نص الليل. فتحت باب الشقة بالمفتاح اللي معايا زي ما متعود .. دخلت الشقة
لقيت النور بتاع الشقة كلة مطفي .. فتحت النور لقيت خالتي نايمة عالكنبة وكانت لابسة جلبية بيتي خفيفة ووراكها
كلها باينة
انا شفت فخاد خالتي افتكرت علي طول منظر فخاد امي لما وقعت في الحمام
فضلت متمسمر شوية قدامها وعمال اتفرج علي جسمها اللي متفصل تفصيل
بعد شوية روحت طافي النور تاني وروحت خارج برا الشقة وقفلت الباب وبعد كدة خطبت عالباب لغاية ما صحيت
وفتحتلي
خالتي :: هو انت كل يوم بترجع متأخر كدة ؟
انا :: يعني اوقات ياخالتي
خالتي :: طيب هروح اعملك لقمة تاكلها
انا :: ماشي علي ما ادخل اخدلي دش تكوني عملتي الأكل
دخلت اخدت دش ولبست الشورت والفنلة
وخرجت لقيت خالتي مريم مجهزة العشاء
وبعد ما اكلت عملتلي الشاي وبعدين دخلت كملت نومها
حاولت انام لكني معرفتش تفكيري في طيز خالتي خلي النوم طار من عيني .. قومت عملت كوباية شاي تاني
ولفيت چوان محترم ورحت شاربه مع الشاي وسرحت اتخيل نفسي وانا بنيك خالتي
الحشيش مع خيالي خلاني هجت اكتر روحت متسحب علي طرطيف صوابعي وفتحت اوضة خالتي اللي نايمة فيها
وبصيت عليها
لقيتها نايمة وفخادها باينة والكلوت اللي لابساه باين
مجتليش الجرأة اني ادخل جوا خوفت تصحي وتبقي فضيحة
قفلت الباب عليها واتسحبت علي اوضة امي
ولاني متأكد انها واخدة المنوم روحت دخلت اوضتها وقفلت الباب ورايا
وقلعتها الكلوت ونزلت بين فخادها وبلساني روحت علي كسها وبقيت عمال الحس فيه واحط صباعي جوا كسها
وبعدين روحت نايكها وجبت لبني علي فخادها.. ولبستها الكلوت. وخرجت نمت
بعد ما اطمنت ان خالتي في اوضتها مخرجتش
بعد مرور شهر كنت انا وخالتي اخدنا علي بعض جدآ وبطلت اقولها ياخالتي لانها قالت اني بكبرها بالكلمة دي وبقيت
علي طول بندهلها ب مريم او مريومة
وبدأت خالتي تحس انها في بيتها ولابسها يبقي خفيف في الببت ورغبتي في جسمها كانت بتذيد وبقيت اوقات
اتعمد اني اقوم قدامها لما بيكون زبي واقف
او انام عالكنبة واعملي نفسي نايم واتخيل وانا بنكها فزبي يقف
كنت بحاول علي قد ما اقدر اني الفت نظرها لزبي واحببها فيه واخليها تتمني تدوقة
لكنها مكنتش بتظهر ليا اهتمامها بزبي نهائي لغاية ما قررت اني انكها بنفس الطريقة اللي نكت بيها امي ... وهي
المنوم واصورها عريانة وبعدين انكها تحد التهديد اذا مسلمتش جسمها ليا بمزاجها
امي بدأت تتحسن اكتر واكتر وبدأت تخرج تقعد معانا في الصالة وتتفرج عالتلفيزيون معانا. .. اينعم مكنش شفاء كامل
لكن علي الأقل تحسن ملحوظ واحسن من الأول بكتير
في ليلة بعد ما خالتي مريم او مريوم زي ما كنت بندهلها ادت ل امي العلاج وامي نامت
كنت انا سارق برشامة منومة مع علاج امي
مريوم خالتي عملت لينا كوبايتين شاي
بعد ماحطت الشاي قدامنا .. شربت بوق وقولتلها معلش نوليني معلقة سكر من جوا
انا قبلها كنت مكسر البرشامة ومخليها عبارة عن بودرة وحاططها في ورقة صغيرة وشايلها في جيبي . خالتي قامت
تجبلي معلقة السكر روحت انا فضيت بودرة البرشامة في الشاي بسرعة ... خالتي جابت السكر وجت وانا كنت
خلاص حطيت المنوم في الشاي بتاعها ...وبراقبها وهي بتشرب الشاي
واحنا بنشرب الشاي لقيت خالتي بتقولي هو طعم الشاي غريب ليه .. قولتلها لا عادي مفهوش حاجة وبقيت عمال
اتكلم معاها واحاول الهيها بالكلام لغاية ما فعلآ شربتة
تلت ساعة بالظبط لقيت خالتي بدأت تشعر بالنوم راحت قايمة دخلت الأوضة بتاعتها وحتي من غير ما تقفل الباب
وراها وطلعت السرير ونامت
لفيت ان چوان الحشيش وظبطت دماغي وروحت وفضلت مستني شوية لغاية ما تروح في النوم
دخلت اوضة علي طرطيف صوابعي لاني كنت بردو من جوايا خايف ومرعوب
اتسحبت براحة لغاية ما وصلت عندها بصيت عليها لقيتها رايحة في النوم بدأت بصوت هادي في البداية انده عليها
مريم .. مريومة شوية شوية بقيت اعلي صوتي لغاية ما اتأكدت انها خلاص راحت في النووووم
البرشام والحشيش بدأو يشتغلو والشهوة عندي رفعت لأخرها بمجرد ما شفت خالتي نايمة قدامي وجسمها اللي
بقالي شهر بتمني المسه بقي قدامي في متناول ايدي
وقررت اني لازم افتحها الليلة دي
قربت منها ونديت عليها
خالتي .. خالتي. .. مريومة
لكنها غرقانة في النوم .. بدأت امشي ايدي علي بطننها براحة اووووي واهزها يمكن تحس لكن المنوم كان شديد
ومش هتصحي
طلعت عالسرير وبدأت اقلع خالتي كل هدومها لغاية ما بقت بقميص النوم .. مكنش قميص فاخر او جديد لكنة كان
علي جسمها فاجر .. ولاني عامل دماغ وشارب لمه بقيت طينة فأنا شايفها ملكة جمال الكون
طلعت فوق منها واخدت شفايفها بين شفايفي وزبي واقف وراشق بين فخادها
نزلت الشورت اللي لابسة وطلعت زبي وحطيتة تاني بين فاخدها وانا شغال ابوس وامص شفايفها ..
نزلت علي بزازها افعص وادعك فيهم بأيدي
وشغال بزبي اضغط علي كسها
بعد ماشبعت من شفايفها وتفعيص في بزازها
خرجت بزازها من القميص اووووووف علي حلمات بزازها ... حلمات رفيعة مش تخينة .. لونهم فاتح اوووي وبزازها
بيضة ومشدودة
بسناني بقيت بعضعض فيهم واشدهم
وايدي بتلعب في حلمة البز التانية
نزلت علي كسها .. قلعتها الكلوت وفتحت رجليها. ونمت علي بطني بين فخادها
وفتحت كسها بصوابعي وبلساني. بقيت عمال الحسة. واشبع من عسلة
خلصت لحس كس خالتي وجه وقت فض غشاء بكارتها بزبي اللي عامل زي الحديد
رفعت رجليها ودخلت بينهم وانا ماسك زبي ومستعد اني ارزع زبي جواها
حطيت زبي علي باب كسها. وبدأت في ادخال زبي جوووواها .. وكانت المفاجئة
خالتي مفتوووحة . خالتي مش بنت بنوت . معرفش ليه فرحت وقولت طالما هي شرموطة يبقي انا كمان اولي بيها
وبدأت ادخل زبي في كسها .... زبي دخل بكل سهولة وكأن كسها واخد علي انة يتناك .. وزبي مش اول زب يدخل فيها
بدأت انيك خالتي وهي متخدرة تحت مني وزبي داخل طالع لغاية ما بدأت احس انها بدأت تصحي تحت مني. وبدأت
تفوق
لكن لأنها متخدرة مقدرتش تمنعني
وانا المخدرات اللي كانت شاربها مش مخليني مدرك خطورة اللي بعملة واني بنيك خالتي
فضلت انيك فيها وهي حاسة وشايفة بس مش قادرة تمنعني ولا عندها القوة انها تقاومني
لغاية ماجبت لبني علي بطنها وعلي القميص اللي لابساه وبعدين لبست هدومي وسبتها زي ما هي وخرجت
نمت عالكنبة برا
اول ما صحيت الصبح افتكرت المصيبة اللي عملتها وحطيت ايدي علي راسي. وبقيت عمال اقول بصوت واطي
يا نهار اسود يا نهار اسود .. ايه اللي انا عملتة امبارح ده .. وبقيت خايف ان خالتي تقوم تفضحني وكان نفسي
الأرض تتشق وتبلعني
بعد ساعة لقيت خالتي خارجة من الأوضة ووشها مقلوب قلبة سودا
ملاك تعالا عايزاك في الأوضي علشان امك متسمعش
دخلت الأوضة وانا مش عارف ابرر ليها اللي حصل امبارح ده ازاي .. وبعدين قولت في بالي ماهي كمان مفتوحة
ومش بنت بنوت واستحالة تعمل مصيبة معايا
دخلت الأوضة لقيتها اول ما دخلت راحت رافعة ايديها ورزاعني بالقلم علي وشي وقالتلي انت ايه اللي انت هببته
امبارح ده
انت حطتلي حاجة في الشاي مش كدة
انا :: اقسملك ياخالتي انا مش عارف انا عملت كدة ازاي ومعرفتش باللي عملتة غير لما صحيت الصبح
خالتي :: ادي اخرة الزفت اللي بتشربة .. انا هوديك في داهية
انا :: ياخالتي. وربنا غصب عني انا معرفش عملت كدة ازاي
خالتي :: انت عارف انت عملت ايه ؟ انت ضيعتني وضيعت شرفي
انا :: طيب ابوس ايدك اهدي لماما تسمع وتموت فيها
خالتي فضلت تشتم فيا وتضربني وقالت انها هتسيب البيت وتمشي وهتقولهم في البلد
انا ::سمعت كدة غصب عني روحت قايلها
هتقولي ليهم انك مفتوحه من قبل ما انام معاكي
خالتي اتصدمت من كلامي. وحست انها اتشلت
خالتي:: انت بتقول ايه ياحيوان انا هوديك في داهية
انا :: ماشي وانا هقول مجتش جنبك والطب الشرعي بقي هيثبت انك مفتوحة من قبل ما المسك اصلا وانتي اللي
هتتفضحي مش انا
خالتي قعدت عالسرير وانهارت من العياط
روحت قاعد جنب منها
انا :: ياخالتي اللي حصل ده بجد انا معرفش حصل مني ازاي بس كمان انا عرفت انك مش بنت بنوت وعرفت انك
... مش قادر اكمل
ياخالتي علشان خاطري خليكي وانا هسيب البيت لغاية ما امي تخف وبعدين تبقي تعملي اللي انتي عيزاه
وسبتلها رقم تليفوني علشان لو حصل اي حاجة تعرف تتصل بيا
وفعلا سبت البيت اسبوع ... وفي اليوم السابع لقيتها بتتصل بيا وبتقولي الحق امك تعبانة اووووي
جريت عالبيت زي المجنون لقيت امي فعلا تعبانة جدا اخدتها وجريت بيها عالمستشفي
وللأسف امي اتحجزت في العناية
حاولت اكون رفيق معاها في المستشفي لكن ادارة المستشفي رفضت ان يكون فيه رفيق معاها
اخدت خالتي بالليل روحتها البيت وقولت ليها هعدي عليكي الصبح علشان نروح ل امي في المستشفي
خالتي. لا خلاص يا ملاك متمشيش ولا تسيب البيت. انا اصلا هخاف اقعد لوحدي في البيت
حسيت ان خالتي فهمت وقدرت ان اللي حصل مني كان غصب عني. وفعلا رجعت معاها الشقة
خالتي دخلت المطبخ بعد ما غيرت هدومها ولبست نفس الترنج ابن المتناكة اللي بيرسم كسها رسم فيه وطيزها
الفاجرة
خالتي عملت الأكل. وانا قومت جبت فرشة قماش وفرشتها عالأرض وقعدنا اكلنا
واحنا بناكل بقيت عمال اتكلم مع خالتي واحاول اخليها تفك لأن كان باين عليها انها لسة مضايقة مني
بعد ما خلصنا اكل قومت انا دخلت الحمام اخدت دوش سخن ونسيت اخد الغيارات بعد ما استحميت نديت عليها
يا خالتي هاتيلي غيرات من الدولاب علشان نسيت اخدهم معايا
خالتي :: مش قولتلك متقوليش خالتي دي تاني
انا :: طب يامريومة هاتيلي الغيرات من دولابي معلش وشورت نضيف
دخلت جابت الغيرات والشورت بتوعي وفوطة نضيفة
لبست هدومي وخرجت وهي كانت عملت الشاي وشغلت التليفزيون وقعدت
انا طلعت برشامي واخدت برشامة ولفيت جوان حشيش علشان اعملي دماغي اليومية
خالتي شافتني. وانا باخد البرشام
خالتي :: هو البرشام اللي انت بتاخدة ده بيعملك ايه
انا :: بيظبط دماغي وبيخليني رايق
خالتي :: اه بيعملك دماغ يعني
انا :: ايوه بالظبط كدة
خالتي :: طب انا مصدعة اوي ملقيش معاك حاجة للصداع
انا جه في دماغي اديها نص من البرشام ده علشان تفك كدة وتروق معايا
تاخدي نص من ده الصداع هيروح وهتلاقي نفسك رايقة اخر روقان
خالتي :: ضحكت وقالتلي انت عايزني اعمل دماغ وبعد كدة ابقي مدمنة زيك
انا :: علي فكرة نص واحد مش هيعملك ادمان ولا حاجة
خالتي وافقت تاخد النص بعد ما اقنعتها انه مش هيأثر معاها وهيضيعلها الصداع بس ... واديتها نص البرشامة وهي اخدتها في لحظتها بدون اي تردد
شوية وانا بنتفرج علي مسرحية شغالة في التليفزيون حسيت خالتي بدأت تفك وتقعد براحتها وشغالة تضحك علي
اي كلمة تتقال في المسرحية
قومت عملت كوبايتين شاي لينا وقعدت جنبها وبقينا طول الليل عمالين نهزر ونضحك وانا كل شوية احط ايدي علي
فخادها وهي ولا هي هنا
لفيت جوان حشيش تاني. عزمت عليها. فضلت تضحك وتقولي انت ناوي تخليني صايعة زيك وانا ضحكت وقولتلها
بس جربي مش هتخسري حاجة
مع تأثير البرشام وحالة الأنبساط اللي كانت فيه وافقت انها تشرب معايا
خدت اول نفس .. فضلت تكح وكنت حاسس انها هتموت لحقتها بكوباية ماية
وبعدين خدت نفسين تاني وراحت مني من كتر الضحك والأنبساط
خالتي بان في اللحظة دي عليها الشرمطة والوساخة اللي كانت مخبياهم عني وعن اهلها
وبقت بتتكلم معايا من غير ما تكون عارفة هي بتقول ايه
خالتي :: بقي انت ياخول تنكني امبارح وانا نايمة ومش قادرة
انا :: بس ايه رائيك في زبري
خالتي وهي بتضحك ضحك هستيري. وباين عليها السطل
زبرك ايه بس ياخول ده زبر شادي اللي في البلد قد زبرك مرتين
انا استغليت الحالة اللي هي فيها وبقيت عمال اجاريها في الكلام لغاية ما عرفت ان خالتي بتتناك في البلد من اتنين
في البلد
شادي ده هي بتحبه لكنه متزوج وساكن في البيت اللي جنبهم .. وواحد تاني اسمة مجدي وده شاب من دوري
كان شافها وهي في مدخل البيت مع شادي وهو عمال يقفش ويبوس فيها .. فهددها انه هيفضحها وطبعا في الأخير
سلمت نفسها له علشان متتفضحش
كلام خالتي خلي زبي وقف وبقي ناررر
روحت قولتلها طب ما تيجي تمصي زبي وتشوفي طعمة زي طعم زب شاي ولا لا
وروحت قالع الشورت وطلعت زبي لخالتي الشرموطة
خالتي قامت وراحت قاعدة علي ركبها عالأرض ودخلت بين فخادي ومسكت زبي بأيديها وراحت نازلة بشفايفها علي
زبي
اخدتة بين شفايفها وفضلت ترضع فيه وايدها بتدعك في زبي
انا حطيت ضهري علي مسند الكنبة وسبت الشرموطة خالتي ترضع وتمص في زبي
شوية راحت نازلة علي بيضاني تلحسهم .من تحت لفوق وتشفطهم جوا بوقها وانا ماسكها من شعرها وبقولها مصي
يا شرموطة .. مصي يا متناكة يالبوة
خالتي هاجت من كلامي وراحت قايمة. نايمة فوق مني واخدت شفايف بين شفايفها بوس ومص وراحت طالعة
قاعدة علي زبي
خالتي مكنتش قلعت الترنج لسة بس كنت حاسس اني زبري ممكن يقطع الترنج ويدخل جوا كسها من الهيجان بتاعنا
قومت وقلعتها الترنج وانا قلعت كل هدومي
وهي كانت لابسة سنتيان ابيض وكلوت ابيض
نيمتها علي الكنبه ... وبأيدي طلعت بزازها من السنتيان وبقيت بفرك حلمة بزها بصوابعي وايدي التانية بتدعك في
كسها
وهي نايمة وانا شغال مص وفرك ودعك في بزازها هي كانت شغالة تلعب وتدعك في زبي
خلعتها الكلوت طلعت فوق منها بالعكس
انا شفايفي لكسها وزبي ناحية شفايفها
اووووووف علي كسك يابنت اللبوة هيجنني
ونزلت عليه بلساني الحس كل حتة فيه
حتي بين وراكها لحست
بعدين رجعت علي كسها بطرف لساني وبقيت بحركة ببطئ لغاية خرم طيزها وارجع اطلع تاني لغاية كسها
وهي بتمص زبي وترضع وممحونة وبتتلوي تحت مني
فتحت كسها بصوابعي ودخلت لساني جووووا خرم كسها وبقيت عمال احرك لساني شمال. يمين والحس عسلها
وهي تحتي
اااااااااااااه الحس كسي الحس اووووي ياخول
الحس يامتناك كس خالتك اوووووف
كلامها ده هيجني عليها اكتر روحت قايم ومنيمها علي بطنها ونزلت لخرم طيز الشرموطة وفشخت طيزها بأيدي
وبلساني لحست خرم طيزها واحركة حوالين خرمها
ايووووه كدة يا متناك. اووووووف ولعتني يا خول
فتحت خرم طيز اللبوة ودخلت لساني ولحست خرمها وايدي من تحت بتدعك في كسها
قومتها وخلتها تفلئس زي الكلبة وحطيت زبي علي خرم طيزها وبقيت عمال ادخل زبي واحدة واحدة جوا طيزها
يابن الكلب يامتنااااااااااااك براااااحة علي طيزي عورتني ياخووول
قومت دخلت المطبخ وجبت زيت من بتاع الأكل ودهنت زبي بالزيت وحطيت علي خرم طيزها شوية وروحت ماسكها
من وسطها وزبي واقف زي الحديد. غرزتة جوا خرم طيزها
زبي انزلق جواها. بكل سهولة وهي بتتأوه وهي مفلئسة
ايوووووه كدة يابن الوسخة زبك كدة احلي
نكني بقي وشبع خالتك الشرموطة من زبك
كلامها ده كان بيخليني وحش فوق منها وبدأت انيكها بكل قوتي وعنف وهي تصرخ
اااااااااه يا خووول يامتنااااااااك
ااااااه يامعرص
براحة براحة زبك بيووووجع
طلعت زبي من طيز خالتي الشرموطة ودخلتة في كسها وهي مفلئسة زي الكلبة
ومسكتها وبقيت عمال ارزع زبي جواها وهي تتأوه وتتشرمط كل ما زبي يرزع في كسها
طلعت زبي من كسها دخلتة في طيزها. وبقيت عمال انكها بقوه. وبعدين طلعتة تاني علي كسها
فضلت نص ساعة انيكها في طيزها وفي كسها وهي مفلئسة لغاية ما حسيت نفسي هجبهم روحت مطلع زبي من
جواها وفضلت ادعك فيه لغاية ماجبت لبني علي طيزها من فوق وعلي ضهرها
بعد ما جبتهم حسيت نفسي جوعت اوووي
قولت لخالتي انا جعان عايز اكل
قامت عملت اكل تاني واكلنا مع بعض وشربنا الشاي. ودخلنا الأوضة. ونكتها تاني
الليلة دي هريت خالتي نيك واللي ساعدني علي كدة انها اعترفت بكل اللي مخبياه وهي تحت تأثير المخدرات
بعد ما شبعت نيك في خالتي نمت انا وهي عريانين لغاية الصبح في حضن بعض
وطبعآ لما صحيت تاني يوم. مكنش ليها عين تفتح بوقها بعد اللي حصل وبقيت هاريها نيك طول الفترة اللي كانت
معانا فيها
مر تقريبا اربع ايام. وامي في المستشفي
والحمد لله خرجت من المستشفي في اليوم الرابع. بعد ما بقت كويسة
خالتي فضلت تراعي امي لمدة شهر كمان
وطول الشهر ده كنت بنيك خالتي كل يوم
واوقات كنت بدخل بعد ماخالتي تنام. اوضة امي وانيكها تحت تأثير المنوم .. لانها مكنتش بتعرف تنام من غير المنوم
وفي يوم خالتي غلطت في العلاج بتاع امي وبدل ما تديها برشامة المنوم. غلطت وادتها برشامة المهدئ
وفي اليوم ده طلبت من خالتي اني انيكها قالتلي ان الدورة جاتلها
وانا كنت حاسس بهياج رهيب ف استنيت خالتي لما نامت واتسحبت علي اوضة امي
ولاني مطمن انها نايمة بسبب المنوم كالعادة .. اول ما دخلت قلعت الشورت. ورحت طالع عالسرير ولسة بفتح رجليها
... لقيت امي صحيت وبتصرخ مسكتها من بوقها علشان متفضحنيش وهي بتقاوم تحت مني وعايز تصرخ وانا من
خوفي فضلت حاطط ايدي علي بوقها بكل قوتي .... لغاية ما لقيت امي مش بتتحرك. ولا بتقاوم
انا جالي حالة جنان وبقيت بحاول افوق امي لكن كان خلاص .... امي ماتت
امي ماتت بأيدي.... ماتت بأيد ابنها المدمن
ماتت وقبل ما تموت عرفت حقيقة ابنها الوسخ
خالتي صحيت من صرخة امي وعلي ما جت تشوف في ايه كانت دخلت عليا وانا عريان وفوق امي بحاول اصحيها
مبقتش عارف اقولها ايه خالتي صرخت بعلو صوتها ... وانا اخدت هدومي من عالأرض زي المجنون وجريت علشان
اهرب وانفد بحياتي
اهل المنطقة مش بعيد يقطعوني لو عرفوا حقيقة الأبن النجس اللي مرحمش عجز امة ولا مرضها
هربت وامي وانا ضميري بيقولي امك ماتت بأيديك بعد ما وسخت شرفها وسمعتها
هربت وبقيت انسان ميفرقش كتير عن الحيونات اللي متعرفش تتحكم في غرائزها
هربت وعشت في بلد محدش فيها يعرفني. ولا يعرف بوساختي
هربت بعد ما نكت امي وكنت سبب في موتها
ودي كانت قصة احد اعضاء المنتدي
..................
ملحوظة. هذه القصة كتبت بناء علي رغبة صاحبها وليس للكاتب علاقة بتلك القصة
[/CENTER]