دخول

عرض كامل الموضوع : الجزء الثالث أختي ام العيال قصة واقعية 💋🔩


معلم مزاجنجي
01-05-2019, 04:16 PM
الجزء الثالث
أختي ام العيال
قصة واقعية 💋🔩

وقفنا في الجزء الثاني لمة دخلت انتصار الاوضة بعد ما خدت الشاور بتاعها و لحمها اللي زي المهلبية الملظلظ بينط من تحت الفوطة اللي وقعت منها بعد ما شافتني و اتخضت ..
و دار بينا الحديث لحد ما ابويا صحي و سمعت صوته و هو في الصالة و جريت اقفل الباب بسرعة و انتصار واقفة بتضحك بصوت مكتوم و شكلها كدة ناوية علي حاجة ايه هي مش عارف؟!
ابويا دخل الحمام خلص و رجع الاوضة بتاعته هو و امي عشان يكمل نومه ما زي ما انتوا عارفين علي المعاش هو و امي مش وراهم حاجة
انتصار لبست عبايتها السمرا المقسمة علي فردتين طيازها اللي زي الجبل و قبلها لبست قميص النوم الاسود و ستيانة كحلي و كيلوت مشجر احمر في موف و كملت لبس الطرحة و هي بتعدلها في مراية اوضتي و حسيت انها رايحة مكان ايه هو معرفش !!
سألتها انتي رايحة فين يا ام نسمة و ده اسم بنتها الكبيرة قالتلي رايحة أسأل علي أبو عيالي طالما اللي من لحمي و دمي مش همه حاجة غير انه ينهش في اخته ..

بصراحة كلمتها وجعتني جداً و حسيت إني حقير بس رغم كل ده انتصار صحت فية مشاعر غصب عني ..
من ساعة موقف الموبايل و قطع النور و اوضة نومها الضلمة و انا هايج علي نفسي منظر بزازها الضخمة و انا بقفش فيهم علي السرير في عتمة الليل و هي فاكرة اني محمود جوزها مش قادر يروح من دماغي خالص
ريحة كيلوتها الستان لسة في مناخيري ..
حتي لو تصدقوني من يومها ما غسلت ايدي عشان افضل اشم في صوابعي
طلعت انتصار اختي من اوضتي و بصتلي نظرة فيها عتاب و فيها ضحكة في وقت واحد مفهمتش قصدها ايه منها ؟!
هي عايزاني و لا لأ ؟!
نزلت ام نسمة بالعباية و طرحتها اللي بتحب تلفها سبانيش و في دماغي 100 سؤال و سؤال مش لاقي له اجابه
عدي اليوم و لسة مفيش اخبار عن محمود جوز اختي و محدش عارف الحكومة ودته فين و العيال عياله مبطلتش عياط عليه
و ابويا و امي قلقانين يكون جراله حاجة و يسيب مراته و 4 عيال في رقبتهم .
تاني يوم لاقيت امي بتقولي عايزاك توصلني بالتاكسي بتاعك عند خالتك في قرية اسمها دفرية الناس بتوع كفر الشيخ يعرفوها كويس
خالتي وفاء أصغر من امي بعشر سنين تقريباً كدة عمرها وقت القصة دي كان خمسين سنة ..
هي بتحبني و واخدة علية و كان نفسها تجوزني بنتها بس النصيب ..
وصلت امي لخالتي بعد ما استقبلتنا و سبتهم و قعدت في الصالة بس هما دخلوا اوضة خالتي و سمعت همس بينهم زي ما يكون فيه وشوشة و كلام خايفين إني أسمعه بس قدرت أجمع كام كلمة علي كام حرف لخصوا إن أمي زهقت من عيشة أبويا و ان معاشه بيصرفوا علي القهوة و شرب السجاير و كمان مش قايم بواجبه رغم ان سلوي امي 60 سنة بس لاقتها بتقول لوفاء خالتي بصوت واطي و وشوشة
الراجل بقي خردة و معادش عارف يروي الزرعة يا وفاء
ردت وفاء خالتي قالتلها :- جري ايه يا مره يا ويسخة انتي عجزتي عايزة ايه تاني من الدنيا
قالتلها امي : يا ولية يا ناقصة هو كمن الواد هاني جوز بتك بينك فيكي بعد جوزك ما مات تقومي تقوليلي كدة
قالتلها خالتي : وطي صوتك يا مره يا شرموطة سعيد ابنك قاعد برة يسمعنا
ردت عليها و قالت بلا خيبة عليه و علي ابوه ..
و سكتوا شوية و سمعت امي بتقولها بصوت عالي عشان يعرفوني اننا خالص ماشيين
يلا بقي يا وفاء انا ماشية و كويس إنك بخير و اطمنت عليكي
قالتلها خالتي وفاء : مع السلامة يا ام انتصار طمنيني عليكم بالتليفون
المهم مشينا و خرجنا من البيت و امي ركبت جمبي في الكرسي اللي قدام في التاكسي بتاعي و حسيت بفرك برجليها
و قاعدة مش علي بعضها و كل شوية تحط ايد علي ورك من وراكها ..
وصلتها البيت و لاقيت انتصار اختي بترن علية و بتقولي حود علية عشان عايزاك
قولتلها طيب انا لسة موصل امك البيت ع فوت عليكي علي بالليل كدة
قالتلي ماشي و وصتني اجيب عشا و عيش عشان سندوتشات العيال الصبح
طول السكة حوار امي و خالتي في بالي ..
معقول اللي انا سمعته ده خالتي وفاء بتتناك من جوز بنتها هاني
و يا تري بنتها عارفة بكدة ..
و امي كمان عارفة و المصيبة بتحسدها علي كدة ..
صدمة خلتني اعيد حساباتي كلها في العيلة دي من جديد ..


إلي اللقاء في الجزء الرابع..

safasefo
01-05-2019, 04:28 PM
استمر يا كبير قصه روعه

معلم مزاجنجي
01-05-2019, 04:30 PM
حبيبي يا برنس النسوانجية
كلك ذوق

Sami Tounsi
01-05-2019, 06:07 PM
نشر الاجزاء الجديده يكون في قصتك الاصلية على شكل تعليق من ثم تخبرنا في الموضوع الموحد لا تقم بانشاء موضوع جديد لكل جديد تنشره ..

مكرر للغلق ..



صوري وني انتاك بطيزيرقم سالب وشرمط الزقازيق/archive/index.php/t-494691.html/archive/index.php/t-88963.htmlقصص جنس محارم سعودي وخليجي/archive/index.php/t-468457.html/archive/index.php/t-416578.htmlارشيف محارم يستمني لاختهقصص سكس الجارةقصص سكس عربي مراهقات سورياتقصص سكس مخنث site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-584894.htmlهتتناكى يعنى هتتناكى قصص نيكقصص اغتصاب نيك site:rusmillion.ruقصص سكس طياز زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ruقصص شيميل محارمقصه.نيك.مراهقين.لواطقصص نسوانجي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-10829.html/archive/index.php/t-34538.htmlقصص سكس في منصف الليلقصص محارم البنت جعلت من امها كلبة site:rusmillion.ruقصص سكس زوجتي تتشرمط في رمضان فأجره تغريني أجزاء واسعة قصص سكس رباعي/archive/index.php/t-267604.html/archive/index.php/t-313590.html/archive/index.php/t-363566.htmlقصص وروايات منتدى سكس دخله بلدي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-187674.html/archive/index.php/t-318478.html/archive/index.php/t-154721.html/archive/index.php/t-197665.htmlقصص نيك بالموبايلقصص سكسي عائلة صديقناقصص سكس محارم انا وعمتي عمرها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-214988.htmlقصص سكس زب اسود site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-155425.htmlقصص سكس المراهق و الاربعينيةقصص سكس مع ألبوأبقصة ناكني في شغلي/archive/index.php/t-330369.htmlقصص سكس شراميط بسياره/archive/index.php/t-110012.htmlاخي ناكني بطيزي وكسيقصص سكس ايرانيقصص زوجتي الفاتنة / دياثة/archive/index.php/t-175508.htmlعادات سافلة سكس بنت نيك في الشارعقصاص نيك فشخ كسي نيك/archive/index.php/t-533196.html/archive/index.php/t-309756.htmlقصص سكس مخنث site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-533264.htmlيفتح رجليها ويهري كسهاقصص نيك ناكني بقوة/archive/index.php/t-412224.html/archive/index.php/t-352668.html/archive/index.php/t-417144.htmlقصص سكس تحرش وهي مبسوطه/archive/index.php/t-417144.html/archive/index.php/t-551799.htmlقصص سكس مراهقة/archive/index.php/t-440935.html/archive/index.php/t-484951.html/archive/index.php/t-440615.html/archive/index.php/t-103652.htmlعائلتي وعائلة زوجتي سكس ارشيف قصص نيك مراه عمي في كسها وطيزها/archive/index.php/t-345270.htmlقصص نيك ورعان يمنيين بزب السود