دخول

عرض كامل الموضوع : فضفضه قصة كفاح "Angela White"


رسام المشاعر
03-03-2019, 03:16 PM
قصة كفاح "Angela White"

https://img3.uploadhouse.com/fileuploads/27113/27113923bda656227476e5f65dc775c012a 22c63.jpg

عندها في الوقت الحاضر 32 سنه عشان هي اتولدت يوم 4 مارس سنه 1985

في مدينه سيدني الي في استراليا ...

يعني هي استراليه من الاخر مش من امريكا زي ما بعضكوا فاكر

و انجيلا مزدوجه الميول الجنسيه يعني بتحب الرجاله و الستات .

المهم

انجيلا دخلت عالم البورن لما كان عندها 18 سنه يعني عام 2003

بس صورت اول مشاهد البوي/جيرل سنة 2011 و ده صدر على DVD يحمل اسمها.

في 2013 انجيلا أطلقت مدونتها و موقعها بتحمل نفس اسمها

و هناك بتنشر مقاطع ليها حصريا عليه. ودا مش اي ممثله سهل انه تعمله

في 2014 ووقعت عقد مع ويب سايت انها تعمل مشاهد انال يعني من ورا بجميع اشكاله

و في شركه تانيه يتعمل ادوات للجنس وقعت عقد معاهم انهم يستخدموا اسمها في احد منتجاتهم.

في 2016 صرحت انها هتروح امريكا و تبقى فري ايجنت ( يعني تشتغل في برازرز و بانج بروس ... الخ)

من انجازتها انها حصلت علي اكتر من 10 جوائز في المجال

و كمان اخدت لقب "الممثله الاستراليه الاشهر"

و لقب "فيكسن انجل" من موقع فيكسن

وطلعت في برامج تلفزيونيه

احنا اي حد بيخش المجال ده فكرتنا عن الشخص دا في منطقتنا انه بيبقى فاشل و جاهل و غبي و فقير.

لا يا اسطي

انجيلا دي اذكى من اكبر دماغ فينا .

انجيلا دخلت كليه الفنون في جامعه ميلبورن في أستراليا في سنه 2007

و اتخرجت منها عام 2010 بمرتبه شرف و الاولى ع دفعتها

بعديها راحت اشتغلت في مكتب سياسي و عملت بحث عن خبرات الست الاستراليه في صناعه البورن

و البحث انتشر من قريب في مجله عندهم

و صرحت انها هترجع قريب عشان تعمل دكتوراه في الموضوع ده .

- انجيلا دلوقتي عايشة حياتها غنيه و مبسوطه و مشهوره و بتتناك زي ما هي عايزه 😂😂

- الشركات بتتنازع عشان تاخد توقيعها عشان تبقى حصريه عندهم

- نسيت اقولكم صدرها و طيزها طبعيين مش عمليات زي غيرها

- انت فين من الكلام ده

نسيت اقول حاجه كمان

مسألتش نفسك انجيلا نجحت ازاي ؟؟

- انجيلا حطت هدف لنفسها

قالت انا لما اخلص جامعه هبقى ممثله سكس

يعني دخلته بارادتها هي قالت كدا .

الخلاصة ركز علي الحاجه الي انت عايزها و متخليش حد ياثر عليك

و ساعد نفسك انك توصل لهدفك

- سؤال لولبي : هدفك إنت فين دلوقتى ؟!

Omar Malek
03-03-2019, 07:21 PM
انجيلا دي الملبن دة زوبري مبيجبش لبنه الا عليها

حسين محمدون
03-03-2019, 07:50 PM
لأ صدرها مش طبيعي ارجع شوف صورها القديمه وصورها الحاليه فرق كبير

مكانكِ في القلب
03-03-2019, 07:58 PM
قصة كفاح "Angela White"

https://img3.uploadhouse.com/fileuploads/27113/27113923bda656227476e5f65dc775c012a 22c63.jpg

عندها في الوقت الحاضر 32 سنه عشان هي اتولدت يوم 4 مارس سنه 1985

في مدينه سيدني الي في استراليا ...

يعني هي استراليه من الاخر مش من امريكا زي ما بعضكوا فاكر

و انجيلا مزدوجه الميول الجنسيه يعني بتحب الرجاله و الستات .

المهم

انجيلا دخلت عالم البورن لما كان عندها 18 سنه يعني عام 2003

بس صورت اول مشاهد البوي/جيرل سنة 2011 و ده صدر على DVD يحمل اسمها.

في 2013 انجيلا أطلقت مدونتها و موقعها بتحمل نفس اسمها

و هناك بتنشر مقاطع ليها حصريا عليه. ودا مش اي ممثله سهل انه تعمله

في 2014 ووقعت عقد مع ويب سايت انها تعمل مشاهد انال يعني من ورا بجميع اشكاله

و في شركه تانيه يتعمل ادوات للجنس وقعت عقد معاهم انهم يستخدموا اسمها في احد منتجاتهم.

في 2016 صرحت انها هتروح امريكا و تبقى فري ايجنت ( يعني تشتغل في برازرز و بانج بروس ... الخ)

من انجازتها انها حصلت علي اكتر من 10 جوائز في المجال

و كمان اخدت لقب "الممثله الاستراليه الاشهر"

و لقب "فيكسن انجل" من موقع فيكسن

وطلعت في برامج تلفزيونيه

احنا اي حد بيخش المجال ده فكرتنا عن الشخص دا في منطقتنا انه بيبقى فاشل و جاهل و غبي و فقير.

لا يا اسطي

انجيلا دي اذكى من اكبر دماغ فينا .

انجيلا دخلت كليه الفنون في جامعه ميلبورن في أستراليا في سنه 2007

و اتخرجت منها عام 2010 بمرتبه شرف و الاولى ع دفعتها

بعديها راحت اشتغلت في مكتب سياسي و عملت بحث عن خبرات الست الاستراليه في صناعه البورن

و البحث انتشر من قريب في مجله عندهم

و صرحت انها هترجع قريب عشان تعمل دكتوراه في الموضوع ده .

- انجيلا دلوقتي عايشة حياتها غنيه و مبسوطه و مشهوره و بتتناك زي ما هي عايزه 😂😂

- الشركات بتتنازع عشان تاخد توقيعها عشان تبقى حصريه عندهم

- نسيت اقولكم صدرها و طيزها طبعيين مش عمليات زي غيرها

- انت فين من الكلام ده

نسيت اقول حاجه كمان

مسألتش نفسك انجيلا نجحت ازاي ؟؟

- انجيلا حطت هدف لنفسها

قالت انا لما اخلص جامعه هبقى ممثله سكس

يعني دخلته بارادتها هي قالت كدا .

الخلاصة ركز علي الحاجه الي انت عايزها و متخليش حد ياثر عليك

و ساعد نفسك انك توصل لهدفك

- سؤال لولبي : هدفك إنت فين دلوقتى ؟!


بالفعل..لانها رسمت لنفسها هدف استطاعت ان تنجز في مجالها..رااااائع فكرة الموضوع..

Ady ady
03-04-2019, 03:46 AM
دي مزتي المفضلة
كل حاجة فيها بالمقاس

Omar Malek
03-04-2019, 12:36 PM
لأ صدرها مش طبيعي ارجع شوف صورها القديمه وصورها الحاليه فرق كبير

بجد يصحبي صدرها الملبن دة مش طبيعي
لا انا اكلم مكافحة الغش التجاري بقا

الزبرتى الرهيب
03-04-2019, 02:08 PM
رحلة كفاح مشرفة هههههههههههه يعنى لما حبيت تكلم عن رحلة كفاح تجيب نموذج لواحدة مومس اى واحدة حتى لو كلبة راحت لاى شركة بورنو برة وطلبت تشتغل فى البورنو عمرهم ماهيرفضو و**** حاجة تحزن النووى فين ياجماعة

Omar Malek
03-04-2019, 02:30 PM
رحلة كفاح مشرفة هههههههههههه يعنى لما حبيت تكلم عن رحلة كفاح تجيب نموذج لواحدة مومس اى واحدة حتى لو كلبة راحت لاى شركة بورنو برة وطلبت تشتغل فى البورنو عمرهم ماهيرفضو و**** حاجة تحزن النووى فين ياجماعة
دول عاوزين النيزك يجي يدمرلهم الكوكب

هيجان جدا455
03-21-2019, 10:09 PM
لا حافز جام طب اعمل اية عشان اوصل اشتغل عرص ولا اية

حتة حمادة هلال عندها كام سنة عشان مولودة سنت كام

فشختني فافكاري



متسلسل قصص قحاب السعوديهاستي هايجه مخنوثه/archive/index.php/t-119616.htmlرواية نيك التلميذة في الفصلقصه سكس جارتي جعلتني عاهرة/archive/index.php/t-35202.html/archive/index.php/t-44152.html/archive/index.php/t-91269.html/archive/index.php/t-286313.html/archive/index.php/t-349846.html/archive/index.php/t-32769.html/archive/index.php/t-252445.htmlقصص جنسيه مع اختي مصورة قصه جنسيه حقيقه جارتي site:rusmillion.ruقصص ديوث امي منتديات سكس الارشيف site:rusmillion.ruقصص زوج اختى اغتصبنىقصص سكس كس أحمرزوجه "تنيك" في مؤخرة زوجها قصص site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-491576.html/archive/index.php/t-124000.htmlقصص سكس لذيذقصص سكس متسلسله مراتي سارهقصص سكس الاخت المطلقة site:rusmillion.ruقصص سكس دعارة المحارم/archive/index.php/t-97910.htmlقصص سكس عربى مقرؤةقصصسكس كيف ناكني أبي في الفندق.com/archive/index.php/t-173112.html/archive/index.php/t-504333.html/archive/index.php/t-34013.html/archive/index.php/t-177030.htmlانا وعمو البياع نيكقصص سكس تجعل من مرات اخوها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-103987.html/archive/index.php/t-458846.htmlقصص سكس دعارة المحارم/archive/index.php/t-534220.html/archive/index.php/t-6255.htmlناكني الشيبهكانها عاهره قصص سكس site:rusmillion.ruقصصص نيك جامدة ومثيرة تخلي ذبك يقف من الشهوة ومتعة /archive/index.php/t-436480.html/archive/index.php/t-14151.html/archive/index.php/t-380186.htmlقصص مدير المدرسة ناك أمي وصورها غصب /archive/index.php/t-374386.html/archive/index.php/t-516646.htmlقصص نيك سورياتقصص نيك تولع نار/archive/index.php/t-360054.htmlﺣﺒﻠﺖ ﺍﺧﺘﻰ ﻭﻧﻜﺖ ﺍﻣﻰ site:rusmillion.ruقصص سكس ولد لوطي وعمهقصص سكس مع ابو صديقتي site:rusmillion.ruقصص سكس عبد ينيك نساء القرية/archive/index.php/t-227121.html/archive/index.php/t-107916.htmlقصص سكس مصورة مثيرهقصص نيك طيز اخوات ارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-478300.htmlقصص نيك طيز ورع حلو/archive/index.php/t-228033.htmlقصص سكس لواط و محارم يمنية site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-208921.htmlقصص دياثتي منتديات الارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-206757.html/archive/index.php/t-527958.html/archive/index.php/t-271753.htmlقصة سالب ديوث على مرتو من دمشق site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-198780.html/archive/index.php/t-110636.html/archive/index.php/t-153304.html/archive/index.php/t-36119.html/archive/index.php/t-145699.html/archive/index.php/t-381190.html/archive/index.php/t-323297.htmlازاي اتنكت من عيل اصغر مني قصص شواذ site:rusmillion.ruقصص سكس نرميننيك كس جارتنا الشراموطةصور كس ينتاك علا جنبقصص ابوجوزي ينيكني/archive/index.php/t-233711.html