تعبانة قوووووي
03-06-2019, 01:15 PM
اليوم احكي لكم قصتي مع سالب تعرفت علية من المنتدي وفي بداية الامر وصلتني رسالة منة علي الفيس بوك للتعارف علي وبعد تعارف دام لمدة شهر بينا وافقت علي مقابلتة لانة من اول يوم في الشهر وهو بيطلب مني اني اعاملة زيي زية وكنت في البداية مش متحمسة للموضوع لاكن بعد تبادل اراء وكلام كتير وارتياح وافقت وقولت اجرب واشوف الموضوع
وفعلا اتقابلنا في البداية في مكان عام واول ما شوفتة كان طويل وابيض ونظراتة عجيبة للغاية ودة اللي خلاني اتحمس اكتر للتجربة بعد قعدة ساعتين قررت اني اخدة معايا الشقة
وطول الطريق وهو بيحاول يلبي اي طلب ليا وبيعاملني معاملة الاميرة لحد ما وصلنا البيت اول ما وصلت البيت قولتلة خد حريتك خالص اتعامل زي ما تحب فحسيت انوا محرج في الوقت دة فحبيت اني اشجعة وقولتلة انتا مش قولتلي علي الفيس اللي نفسك فية وحابب تعملة قالي وهو باصص في الارض اة فرحت رفعت وشة وعنية ليا ورحت بوستة علي شفايفي وابتسمت وقولتلة يبقا متتكسفش الفرصة مش بتيجي الا مرة وانا قدامك اعمل اللي عاوز تعملة متخفش فراح مسك ايدي وراح حاططها علي موخرتة وقعدت احسس عليها بحنية كنوع من التشجيع بعدين
وبعدين طلبت منوا انوا يفضل واقف قدامي وقمت خلعت ملابسي بالكامل قدامة واول ما خلعت ملابسي قولتلة انا قدامك اهو فلقيتة وطي علي الارض وقعد يبوس في جسمي من رجلي لحد كسي وهو عمال يلحس في كل حتة بطريقة تجنن ساعتها حسيت بمتعة وامتلاك مش قادرة اوصفة
وقام خلع هدومة بالكامل وطلب مني انوا يلبس ملابسي الداخلية واننا نبدل الادور قلتلة نجرب واول ما لبس ملابس الداخلية فرحت ابتسمت وقولتلة مبروك بقيت اكبر شرموطة فابتسم وقولتلة الهدوم هتاكل من عليك حتة
وكان اللي لابسة الاندر بتاعي والسنتيانة وبعدين وطي علي الارض وقالي ستي انا تحت امرك اعملي اللي عوزاة فيا
ساعتها حسيت بسيطرة كاملة فقمت ركبت علي طبزة وقمت نزلت الاندر من علية وقعدت ادعك كسي في طيزة
وانا قاعدة عليها واثناء ما بعمل كدة لقيتة هاج جدا وصوتة كان بيهيجني اكتر
فقومت زدت قووووي وقعدت احك اسرع وقمت تفيت في فتحة طيزة اللي كانت كبيرة وقمت قعدة اهز في كسي قوووي علي طيزة الطرية وقعدت ابعبص فية بشدة وبقوة
لحد ما حسيت اني خلاص مش قادرة نفسي حاجة في كسي زي ما بدخل صوابعي فية فقومت بسرعة جبت خيارة ورحت قعدت امص فيها قووووي وبعدين راح قام وقعد يمص فيها معايا وانا عمالة الحس فيها وهو عنية مغمضة جداااا وعمال يقول اااااة يا ستي
فرحت قولتلة نام زي ما كنت وشاورتلة علي الارض راح نام وفرد جسمة ورحت دخلت نص الخيارة في طيزة بشدة عشان يصرخ واحس بمتعة اكبر وهو بيصرخ
وقمت قعدت بكسي علي الخيارة وقعدت اطلع وانزل بسرعة والخيارة عمالة تهز في كسي وطيزة وانا وهو اهاتنا بقت مشتعلة جدا لحد ما كسي بدا يقذف
علي طيزة فقمت بصوابعي قولتلة هخليك تدوق نار ستك دلوقتي ورحت قعدت الم الشهوة بتاعتي وادخلها في طيزة وهو يقولي ارجوكي محتاج اكتر وانا عمالة ازيد في هيجاني بشكل كبير وادخل اكتر فاكتر
وبعدين قومت من علي طيزة ورحت قعدت علي الكرسي فقام وفضل يمص في رجلي بشكل هيجني قووووي ويمشي خدودة عليها وبعدين قام ماصص كسي قوووووووووي وقعد ينضف فية من كل نقطة شهوة جت علية وبعدين راح لف وواقف قدامي وقعدت اتف علي طيزة وادخل الخيارة واشد زبرة اللي كان متني قووووي ومن كتر تنيانة بقيت بشدة قووووي زي البقرة وبقيت ببعبص فية لحد ما زبرة نزل لبن وقعدت ادعك بزازي بيهم وهو قعد يلحس قوووي وكان يوم متعة فعلا مقدرش انساة ووعدتة بتقديم القصة هنا واهو قدمتها واتمني تحبة وتعجبكم
وفعلا اتقابلنا في البداية في مكان عام واول ما شوفتة كان طويل وابيض ونظراتة عجيبة للغاية ودة اللي خلاني اتحمس اكتر للتجربة بعد قعدة ساعتين قررت اني اخدة معايا الشقة
وطول الطريق وهو بيحاول يلبي اي طلب ليا وبيعاملني معاملة الاميرة لحد ما وصلنا البيت اول ما وصلت البيت قولتلة خد حريتك خالص اتعامل زي ما تحب فحسيت انوا محرج في الوقت دة فحبيت اني اشجعة وقولتلة انتا مش قولتلي علي الفيس اللي نفسك فية وحابب تعملة قالي وهو باصص في الارض اة فرحت رفعت وشة وعنية ليا ورحت بوستة علي شفايفي وابتسمت وقولتلة يبقا متتكسفش الفرصة مش بتيجي الا مرة وانا قدامك اعمل اللي عاوز تعملة متخفش فراح مسك ايدي وراح حاططها علي موخرتة وقعدت احسس عليها بحنية كنوع من التشجيع بعدين
وبعدين طلبت منوا انوا يفضل واقف قدامي وقمت خلعت ملابسي بالكامل قدامة واول ما خلعت ملابسي قولتلة انا قدامك اهو فلقيتة وطي علي الارض وقعد يبوس في جسمي من رجلي لحد كسي وهو عمال يلحس في كل حتة بطريقة تجنن ساعتها حسيت بمتعة وامتلاك مش قادرة اوصفة
وقام خلع هدومة بالكامل وطلب مني انوا يلبس ملابسي الداخلية واننا نبدل الادور قلتلة نجرب واول ما لبس ملابس الداخلية فرحت ابتسمت وقولتلة مبروك بقيت اكبر شرموطة فابتسم وقولتلة الهدوم هتاكل من عليك حتة
وكان اللي لابسة الاندر بتاعي والسنتيانة وبعدين وطي علي الارض وقالي ستي انا تحت امرك اعملي اللي عوزاة فيا
ساعتها حسيت بسيطرة كاملة فقمت ركبت علي طبزة وقمت نزلت الاندر من علية وقعدت ادعك كسي في طيزة
وانا قاعدة عليها واثناء ما بعمل كدة لقيتة هاج جدا وصوتة كان بيهيجني اكتر
فقومت زدت قووووي وقعدت احك اسرع وقمت تفيت في فتحة طيزة اللي كانت كبيرة وقمت قعدة اهز في كسي قوووي علي طيزة الطرية وقعدت ابعبص فية بشدة وبقوة
لحد ما حسيت اني خلاص مش قادرة نفسي حاجة في كسي زي ما بدخل صوابعي فية فقومت بسرعة جبت خيارة ورحت قعدت امص فيها قووووي وبعدين راح قام وقعد يمص فيها معايا وانا عمالة الحس فيها وهو عنية مغمضة جداااا وعمال يقول اااااة يا ستي
فرحت قولتلة نام زي ما كنت وشاورتلة علي الارض راح نام وفرد جسمة ورحت دخلت نص الخيارة في طيزة بشدة عشان يصرخ واحس بمتعة اكبر وهو بيصرخ
وقمت قعدت بكسي علي الخيارة وقعدت اطلع وانزل بسرعة والخيارة عمالة تهز في كسي وطيزة وانا وهو اهاتنا بقت مشتعلة جدا لحد ما كسي بدا يقذف
علي طيزة فقمت بصوابعي قولتلة هخليك تدوق نار ستك دلوقتي ورحت قعدت الم الشهوة بتاعتي وادخلها في طيزة وهو يقولي ارجوكي محتاج اكتر وانا عمالة ازيد في هيجاني بشكل كبير وادخل اكتر فاكتر
وبعدين قومت من علي طيزة ورحت قعدت علي الكرسي فقام وفضل يمص في رجلي بشكل هيجني قووووي ويمشي خدودة عليها وبعدين قام ماصص كسي قوووووووووي وقعد ينضف فية من كل نقطة شهوة جت علية وبعدين راح لف وواقف قدامي وقعدت اتف علي طيزة وادخل الخيارة واشد زبرة اللي كان متني قووووي ومن كتر تنيانة بقيت بشدة قووووي زي البقرة وبقيت ببعبص فية لحد ما زبرة نزل لبن وقعدت ادعك بزازي بيهم وهو قعد يلحس قوووي وكان يوم متعة فعلا مقدرش انساة ووعدتة بتقديم القصة هنا واهو قدمتها واتمني تحبة وتعجبكم