ذكوره زائده
10-26-2019, 01:49 PM
هذه القصه من وحي خيالي اتمني تقييمكم â¤
انا سامي مصور عندي استوديو خاص بيا في يوم كنت برتب النحل الصبح ودخلت عليا بنت شعرها يصل لطيزها وبزازها كبيره اوي والحلمه باينه منه انها واقفه بصراحه انا تعبت عليها من قبل ما تتكلم قولتلها أأمري قالتلي انا عايزه اعمل سيشن نورا كذا كذا ووصفتلي البنت صاحبتي في المدرسه اتصورت عندك صور حلوه وقالتلي عليك هنا انا اتفاجئت انتي في اولي ثانوي قالتلي اه قولتلها اومال لما تكبري شويه هتعملي ايه ضحكت وقالتلي شكرا يا عمو كلمه عمو منها هيجتني اكتر عليها المهم قفلت الباب من جوا ودخلتها مكان التصوير وبدأت اصورها واطلب منها حجات سكسي اووي واقرب منها واحوك فيها وهي مستسلمه ع الاخر المهم بدأت احاول اقلعها قولتلها ان لو قلعت وكملت السيشن بالاندر والبرا هيكون السيشن احلي كتير قالتلي لا عيب يا عمو كده قله ادب قولتلها احنا مش هنعمل قله ادب ده تصوير وحاجه خاصه ليكي وللذكري الحلوه ضحكت وقالتلي بعني انا حلوه قولتلها اكيد انتي احلي من اي بنت شوفتها ولسه لما تكبري مفيش ست في مصر هتكون احلي منك اتبسطت بالكلام ده اوووي وقالتلي بس انا مكسوفه قولتلها انا هساعدك قربت منها وفتحتلها زرار البنطلون وانا باصص في عنيها ونزلتو خالص قلعتو وقلعتها البادي وبقت بالاندر والبرا اوووف احمل منظر شوفتو في حياتي فعلا بزاز كبيره وبطن مشدوده وسط كيرفي بجد مفيهاش غلطه قولتلها حطي ايد علي الكلوت وايد تانيه علي صدرها وتمييل وسطها قالتلي مش عارفه قومت مقرب منها وحاطط ايدي علي ايدها وحطيتها علي كسها وبدات اخلي ايدها تلعب في كسها وهي بدأت تسيح وتطلع اهاات وانا ببصلها في عنيها بدأت تتمحن وتقول ااه يا عمو لا كده جسمي بيقشعر ااه لا يا عمو ثبتها علي وضعها وصورت وبعديين طلبت منها اني هقلع بنطلوني عشان هقعد ع الارض وانا بصور وكده متوسخش اقنعتها وقلعت بنطلوني وكان زبري واااقف اووي ببصلها لقيتها متنحه طلبت منها تعمل وضع الكلبه وتبص للكاميرا قالتلي مش عارفه روحت رايحلها وقفتها ع ايدها وركبها وبدأت اعمل نفسي بظبط طيزها وعمال احك فيها بزبري اوي وهي عماله تأه اه من المتعه بدأت انزل الكلوت وهي في دنيا تانيه وقومت منزل البوكسر وبدأت ابعبص طيزها بزبري وهي بدأت ترقص طيزها وتقولي اااه ايه ده يا عمو ده حلووو اويي انا اول مره حد يعملي كده ااااه حلو حلو حلو انا فرحت اوووي انها اتبسطت بس حبيت اهيجها اكتر رجعت ع الكاميرا وطلبت منها تبعبص نفسها واصور وهي مكانتش بتقول غير حاضر وشكلها بقا مهيجني اووي وتقولي كفايه يا عمو وجعتني اوي قولتلها بصيلي وقولي نكني في طيزي يا عموو قالتلي لا كده قله ادب انت قولتلي مفيش قله ادب يا عمو قولتلها ده عشان تعبيرات وشك في الصوره وفعلا بدأت تعمل كده تبعبص نفسها وتقولي نكني في طيزي يا عمو وانا هيجت هيجان اول مره اهيجو في حياتي روحت رايح عليها وبدأت ادخل زبي هي اتوجعت اووي وانا عمال ابل خرمها واحاول احشرو وهي تقولي لا يا عمو اااه لا مش قادره وانا بدعك كسها وبدخل لحد ما دخلت الراس وهي اهاتها عاليه اوووي فضلت قافش فيها وادعك في بزازها وازق الراس لجوا لحد ما بقيت بدخل نصو واطلعو وبدأ الخرم يتوسع وهي بدأت تتمتع ومن الواضح انها اول مره تتناك فضلت اعلمها الكلام لحد ما بقت تقولي زبرك كبير اووي واجع خرم طيزي اوووي يا عمو ااه مش قااادره يا عمو طيزي وجعاني اوي كل الكلام ده بعد تعليم ليها هي الاول كانت ساكته وانا عمال انيك طيزها ومستمتع اوي وبدعك كسها بدأت تترعش وصوت صواتها راح وراحت مغرقاني لبن بطريقه فظيعه وعمال تقول كلام مش مفهوم وراحت نازله علي وشها وانا لسه مجبتش قومت قايم رافعها من شعرها وحاطو في بؤها وقاطعلها السنتيان وقولتلها مصي بتقولي ازاي يا عمو قولتلها زي المصاصه دي مصاصه عشان انتي بنت شطوره وبتسمعي الكلام كنت حابب جدا كلمه عمو منها ودور الدلوعه الصغنونه الي هي عايشاه فضلت انيك في بؤها لحد ما نزلتهم علي بزازها ولقيتها بتلحس بزازها وبتشرب وعاجبها اوي راحت قايمه لابسه وانا كمان وزنقتها شويه بوس وتقفيش
انا سامي مصور عندي استوديو خاص بيا في يوم كنت برتب النحل الصبح ودخلت عليا بنت شعرها يصل لطيزها وبزازها كبيره اوي والحلمه باينه منه انها واقفه بصراحه انا تعبت عليها من قبل ما تتكلم قولتلها أأمري قالتلي انا عايزه اعمل سيشن نورا كذا كذا ووصفتلي البنت صاحبتي في المدرسه اتصورت عندك صور حلوه وقالتلي عليك هنا انا اتفاجئت انتي في اولي ثانوي قالتلي اه قولتلها اومال لما تكبري شويه هتعملي ايه ضحكت وقالتلي شكرا يا عمو كلمه عمو منها هيجتني اكتر عليها المهم قفلت الباب من جوا ودخلتها مكان التصوير وبدأت اصورها واطلب منها حجات سكسي اووي واقرب منها واحوك فيها وهي مستسلمه ع الاخر المهم بدأت احاول اقلعها قولتلها ان لو قلعت وكملت السيشن بالاندر والبرا هيكون السيشن احلي كتير قالتلي لا عيب يا عمو كده قله ادب قولتلها احنا مش هنعمل قله ادب ده تصوير وحاجه خاصه ليكي وللذكري الحلوه ضحكت وقالتلي بعني انا حلوه قولتلها اكيد انتي احلي من اي بنت شوفتها ولسه لما تكبري مفيش ست في مصر هتكون احلي منك اتبسطت بالكلام ده اوووي وقالتلي بس انا مكسوفه قولتلها انا هساعدك قربت منها وفتحتلها زرار البنطلون وانا باصص في عنيها ونزلتو خالص قلعتو وقلعتها البادي وبقت بالاندر والبرا اوووف احمل منظر شوفتو في حياتي فعلا بزاز كبيره وبطن مشدوده وسط كيرفي بجد مفيهاش غلطه قولتلها حطي ايد علي الكلوت وايد تانيه علي صدرها وتمييل وسطها قالتلي مش عارفه قومت مقرب منها وحاطط ايدي علي ايدها وحطيتها علي كسها وبدات اخلي ايدها تلعب في كسها وهي بدأت تسيح وتطلع اهاات وانا ببصلها في عنيها بدأت تتمحن وتقول ااه يا عمو لا كده جسمي بيقشعر ااه لا يا عمو ثبتها علي وضعها وصورت وبعديين طلبت منها اني هقلع بنطلوني عشان هقعد ع الارض وانا بصور وكده متوسخش اقنعتها وقلعت بنطلوني وكان زبري واااقف اووي ببصلها لقيتها متنحه طلبت منها تعمل وضع الكلبه وتبص للكاميرا قالتلي مش عارفه روحت رايحلها وقفتها ع ايدها وركبها وبدأت اعمل نفسي بظبط طيزها وعمال احك فيها بزبري اوي وهي عماله تأه اه من المتعه بدأت انزل الكلوت وهي في دنيا تانيه وقومت منزل البوكسر وبدأت ابعبص طيزها بزبري وهي بدأت ترقص طيزها وتقولي اااه ايه ده يا عمو ده حلووو اويي انا اول مره حد يعملي كده ااااه حلو حلو حلو انا فرحت اوووي انها اتبسطت بس حبيت اهيجها اكتر رجعت ع الكاميرا وطلبت منها تبعبص نفسها واصور وهي مكانتش بتقول غير حاضر وشكلها بقا مهيجني اووي وتقولي كفايه يا عمو وجعتني اوي قولتلها بصيلي وقولي نكني في طيزي يا عموو قالتلي لا كده قله ادب انت قولتلي مفيش قله ادب يا عمو قولتلها ده عشان تعبيرات وشك في الصوره وفعلا بدأت تعمل كده تبعبص نفسها وتقولي نكني في طيزي يا عمو وانا هيجت هيجان اول مره اهيجو في حياتي روحت رايح عليها وبدأت ادخل زبي هي اتوجعت اووي وانا عمال ابل خرمها واحاول احشرو وهي تقولي لا يا عمو اااه لا مش قادره وانا بدعك كسها وبدخل لحد ما دخلت الراس وهي اهاتها عاليه اوووي فضلت قافش فيها وادعك في بزازها وازق الراس لجوا لحد ما بقيت بدخل نصو واطلعو وبدأ الخرم يتوسع وهي بدأت تتمتع ومن الواضح انها اول مره تتناك فضلت اعلمها الكلام لحد ما بقت تقولي زبرك كبير اووي واجع خرم طيزي اوووي يا عمو ااه مش قااادره يا عمو طيزي وجعاني اوي كل الكلام ده بعد تعليم ليها هي الاول كانت ساكته وانا عمال انيك طيزها ومستمتع اوي وبدعك كسها بدأت تترعش وصوت صواتها راح وراحت مغرقاني لبن بطريقه فظيعه وعمال تقول كلام مش مفهوم وراحت نازله علي وشها وانا لسه مجبتش قومت قايم رافعها من شعرها وحاطو في بؤها وقاطعلها السنتيان وقولتلها مصي بتقولي ازاي يا عمو قولتلها زي المصاصه دي مصاصه عشان انتي بنت شطوره وبتسمعي الكلام كنت حابب جدا كلمه عمو منها ودور الدلوعه الصغنونه الي هي عايشاه فضلت انيك في بؤها لحد ما نزلتهم علي بزازها ولقيتها بتلحس بزازها وبتشرب وعاجبها اوي راحت قايمه لابسه وانا كمان وزنقتها شويه بوس وتقفيش