المشاكس بيسو
01-03-2020, 09:51 PM
انا يوسف 18سنه جسمي كويس
عندي اختين واخ اخويه اكبر مني ب 4 سنوات و اختي اصغر مني بسنه ونص والصغيره اصغر مني ب5 سنوات و نسكون في بيت عائلي احنا وعمامي وا ابويه و امي كل واحد مننا ليه شقه منفصله عن التانيه في كل شي
تبداء القصه كنت قاعد في البيت بتفرج علي الفون اختي جات هي اختي الكبيره الي اصغر مني بسنه ونص
يوسف عاوزه منك شويه طلابات روح هاتهم
قلتلها لا
منه علشان خاطري
يوسف تدفي كام
منه يوسف كفياك هزار
يوسف لا انا مش بهزر منه طيب عاوز ايه
يوسف تعملي كوبايه شاي
منه ماشي
انا روحت جبت الطلابات وجيت قعدت شويه مع امي واخواتي نهزر وبعد كده جه ابوبه قعدنا مع بعض وبعد كده كل واحد راح الاوضه بتاعتو ينام صحنا الصبح انا روحت الشغل واخويه راح الشغل وابويه راح الشغل وامي قاعد في البيت و اخواتي البنات حتي الان مفيش حاجه حصلت بعد كده روحت الشغل عادي وبعد كده رجعت من الشغل بعد العصر كان ابوبه جه وامي واخويه كلوهم جم البيت وانا اخر واحد برجع البيت متاخر ومشي اليوم عادي وتاني ويوم روحت الشغل زي عادتي الساعه7 ونص و وصلت بعد شويه
حد اتصل بصاحب الشغل واقال ابوك عمل حادثه ومشينا كلنا معاه وكل واحد رجع بيت رجعت انا كانت السعه 9 وربع روحت لقيت الي مكنتش اتخيلو دخلت باب الشقه لقيت اختي منه في الحمام وانا بلمت سايبه الباب مفتوح واختي الصغيره مي نايمه روحت انا بعد ملقيت اختي في الحمام ملط خوفت مي اختي تشوفي روحت براحه بصيت عليها براحه لقيتها نايمه رجعت تاني ابص علي منه في الحمام واتفاجائت بالي شفتوا اختي لفت وشها
انا اول مره اعرف ان اختي كبرت لدرجه دي اه اختي عندها 16 ونص بس مش لدرجه بزازها كبار قوي ايه ده وجسمها ابيض خالص ولا كسها انا اول مره اشوف كس بالجمال ده ولا طيزها كانت كويسه بس مش كبيره اكبر منها طيز مي وهي بتستحما وشغاله تغسل في رقبتها وبعدين بزازها و انا بقول في سري يارت كونت اليفه وشغاله تغسل في بطنها بعدين ضهرها ولفت النحيه التانيه تغسل رجليه وبان الوحش بوضوح كسها
ابيض بحمار جامد ومنفوخ وكبير وال الزنبور الي باين ايه الجمال ده لونه احمر اااخ كان نفسي اخش اديها الزب التمام وبعد كده طيزاه ايه الحلاوه دي ولا خرمها صغير خالص اه وبعد كده قامت غسلت جسمها من الصبون و راحت لفت شيفاني
انا- قولت جوه نفسي اكلها قبل ما تكوني
قولتلها ايه يا بت الي انت عملاه ده ازاي تسيبي الباب مفتوح كده
منه- اااااااااااه راحت قافله الباب بسرعه
روحت بعد كده قدت في الصاله وزبي قايم وعمال ادعك فيه منفوق البنطلون بعد كده ب دقيقتين
منه- يوسف ممكن تلفيني الهدوي من جوه علي السرير بتاعي
انا كمان مش واخده هدومك معاكي
روحت دخلت جوه اوضه البنات لقيت المفاجأه الي خلتني هموت
اول ما دخلت الاوضه لقيت اختي مي نايمه علي بطنها والجلبيه الي كانت لبسها مرفوعه فوق عند بطنها وطيز مي كبيره قوي مع صغر سنها لاكن كبيره واه علي جمال طيزها هي سمرة شويه ولابسه كلوت احمر بس خفيف وطيزها من النوع الي تحس ان الفردتين كل وحده في ناحيه وكل ده وانا واقف متنح فضلت واقف كدا لغايه ما اختي منه نادت عليه
منه \ يوسف ايه مش لاقي الهدوم ولا ايه
انا فوقت لما سعتها و رديت خلاص لقيتهم
و روحت واديت الهدوم ل منه
بعد كده رجعت ل مي تاني علشان اغطيها علشان لو دخلت منه هتعرف انا اتاخرت ليه وانا لو عليه كونت نزلت الشورت خالص
بعد كده روحت قعدت في الصاله لغيت ما منه خرجت وجات عليه وهي خايفه
منه \ ولاهي ما كونت اعرف انك هتيجي بدري كده انت دايما بتيجي متاخر
انا \ انتي ازاي اصلا تدخلي من غير ما تقفلي الباب وراكي
منه \ عادي يا يوسف بدل مفيش حد عادي
انا \ طيب و مي ممكن تصحه
منه \ عادي يا يوسف ما احنا بنات زي بعض وسعات بنستحما مع بعض عادي
انا \ طيب خلاص
منه \صح انت طولت ليه كده وانت بتجيب الهدوم
انا \ اصل لقيت اختك رجليه باينه وغطيتها
منه \طيب اقوم انا اسرح شعري علشان عندي غسيل
انا\ ماشي
منه \عندك حاجه تتغسل
انا \ ايوه الهدوم الي انا لابسها
منه \ ماشي اقلعهوم وسيبهوم
انا \ انا داخل الاوضه
منه \ ماشي
انا دخلت الاوضه فردت جسمي علي السرير مش مسدق الي انا شفتوا وقاعد بفكر لقيت منه داخله عليه جات ناحيتي وانا نايم علي السرير علي ظهري لغايت ما وصلت عند وشي راحت نازله بوشها علي وشي واشتغلت بوس فيه انا اتجاوبت معها روحت حطيت ايدي علي راسها وشديت راسها نحيتي وقعدنا نبوس بعض روحت انا قايم مره وحده روحت زاقتها علي السرير راحت هي واقعه علي ظهرها قومت انا نطيت فوقيها واشتغلنا بوس تاني انا ايدي الاتنين علي بزازها كل وحده في ايد وشغال اقفش فيهوم مش قادر روحت رافع راسي و جسمي روحت مقطع الجلبيه الي كانت لبسها نصين من فوق عند بزازها ونزلت مص في بزازها من فوق القميص البني الشفاف وهي مش لابسه سنتيانه روحت نازل مص فيهوم من فوق راحت هي قالت بصوت كلو اثاره
منه \ بزازي عجبوك
انا \ عجبوني بس هو في اجمل من كده
منه \ ايوه عارفه حاسه ب زبك عند كسي
انا سمعت الجمله دي وخلاص مبقتش قادر روحت نازل بعنف علي بزازها
منه \ براحه عليه شويه
انا \ امممممم
منه راحت رافع راسي من علي بزازها راحت قاطعه القميص الي هي لابساه نوصين وقالت كده احسن
انا شوفت المظر ده روحت نازي علي بزازها علي طول قعدت امص فيهوم لحد ما شبعت روحت نازل علي كسها وقعدت امص فيه وهي تدوس علي راسي ناحيه كسها فضلنا علي الحال ده خمس دقايق
منه \ خلاص كفايه مص في كسي انا عوزه اشوف زبك و احس بية جوه بقي
قومت انا واقف قدمها علي الارض وهي قاعده علي السرير راحت ماسكه زبي من فوق البنطلون تقيسو راحت منزله البنطلون و الشوت و اول ما شافت زبي راحت ضحكت
انا \ بضحكي ليه
منه \ اصل اخيرا مسكتوا في ايدي
انا \ مش فاهي
منه \ اصل كونت ب ابص عليك وانت في الحمام واكان نفسي امسكو واديني مسكتوا
انا \ طيب اهو قدامك وفي ايدك شوفي هتعملي ايه
1. نزلت تمص في بيجي 10 دقايق روحت انا شايل زبي من بقها ونيمتها علي طرف السرير ونزلت علي كسها بزبري وفضلت انيك فيها حوالي 3 دقايق لحد ما حسيت الباب بيفتح روحت انا باصص علي الباب بسرعه ولقيت راس ا بانت وكانت المفاجأه
عندي اختين واخ اخويه اكبر مني ب 4 سنوات و اختي اصغر مني بسنه ونص والصغيره اصغر مني ب5 سنوات و نسكون في بيت عائلي احنا وعمامي وا ابويه و امي كل واحد مننا ليه شقه منفصله عن التانيه في كل شي
تبداء القصه كنت قاعد في البيت بتفرج علي الفون اختي جات هي اختي الكبيره الي اصغر مني بسنه ونص
يوسف عاوزه منك شويه طلابات روح هاتهم
قلتلها لا
منه علشان خاطري
يوسف تدفي كام
منه يوسف كفياك هزار
يوسف لا انا مش بهزر منه طيب عاوز ايه
يوسف تعملي كوبايه شاي
منه ماشي
انا روحت جبت الطلابات وجيت قعدت شويه مع امي واخواتي نهزر وبعد كده جه ابوبه قعدنا مع بعض وبعد كده كل واحد راح الاوضه بتاعتو ينام صحنا الصبح انا روحت الشغل واخويه راح الشغل وابويه راح الشغل وامي قاعد في البيت و اخواتي البنات حتي الان مفيش حاجه حصلت بعد كده روحت الشغل عادي وبعد كده رجعت من الشغل بعد العصر كان ابوبه جه وامي واخويه كلوهم جم البيت وانا اخر واحد برجع البيت متاخر ومشي اليوم عادي وتاني ويوم روحت الشغل زي عادتي الساعه7 ونص و وصلت بعد شويه
حد اتصل بصاحب الشغل واقال ابوك عمل حادثه ومشينا كلنا معاه وكل واحد رجع بيت رجعت انا كانت السعه 9 وربع روحت لقيت الي مكنتش اتخيلو دخلت باب الشقه لقيت اختي منه في الحمام وانا بلمت سايبه الباب مفتوح واختي الصغيره مي نايمه روحت انا بعد ملقيت اختي في الحمام ملط خوفت مي اختي تشوفي روحت براحه بصيت عليها براحه لقيتها نايمه رجعت تاني ابص علي منه في الحمام واتفاجائت بالي شفتوا اختي لفت وشها
انا اول مره اعرف ان اختي كبرت لدرجه دي اه اختي عندها 16 ونص بس مش لدرجه بزازها كبار قوي ايه ده وجسمها ابيض خالص ولا كسها انا اول مره اشوف كس بالجمال ده ولا طيزها كانت كويسه بس مش كبيره اكبر منها طيز مي وهي بتستحما وشغاله تغسل في رقبتها وبعدين بزازها و انا بقول في سري يارت كونت اليفه وشغاله تغسل في بطنها بعدين ضهرها ولفت النحيه التانيه تغسل رجليه وبان الوحش بوضوح كسها
ابيض بحمار جامد ومنفوخ وكبير وال الزنبور الي باين ايه الجمال ده لونه احمر اااخ كان نفسي اخش اديها الزب التمام وبعد كده طيزاه ايه الحلاوه دي ولا خرمها صغير خالص اه وبعد كده قامت غسلت جسمها من الصبون و راحت لفت شيفاني
انا- قولت جوه نفسي اكلها قبل ما تكوني
قولتلها ايه يا بت الي انت عملاه ده ازاي تسيبي الباب مفتوح كده
منه- اااااااااااه راحت قافله الباب بسرعه
روحت بعد كده قدت في الصاله وزبي قايم وعمال ادعك فيه منفوق البنطلون بعد كده ب دقيقتين
منه- يوسف ممكن تلفيني الهدوي من جوه علي السرير بتاعي
انا كمان مش واخده هدومك معاكي
روحت دخلت جوه اوضه البنات لقيت المفاجأه الي خلتني هموت
اول ما دخلت الاوضه لقيت اختي مي نايمه علي بطنها والجلبيه الي كانت لبسها مرفوعه فوق عند بطنها وطيز مي كبيره قوي مع صغر سنها لاكن كبيره واه علي جمال طيزها هي سمرة شويه ولابسه كلوت احمر بس خفيف وطيزها من النوع الي تحس ان الفردتين كل وحده في ناحيه وكل ده وانا واقف متنح فضلت واقف كدا لغايه ما اختي منه نادت عليه
منه \ يوسف ايه مش لاقي الهدوم ولا ايه
انا فوقت لما سعتها و رديت خلاص لقيتهم
و روحت واديت الهدوم ل منه
بعد كده رجعت ل مي تاني علشان اغطيها علشان لو دخلت منه هتعرف انا اتاخرت ليه وانا لو عليه كونت نزلت الشورت خالص
بعد كده روحت قعدت في الصاله لغيت ما منه خرجت وجات عليه وهي خايفه
منه \ ولاهي ما كونت اعرف انك هتيجي بدري كده انت دايما بتيجي متاخر
انا \ انتي ازاي اصلا تدخلي من غير ما تقفلي الباب وراكي
منه \ عادي يا يوسف بدل مفيش حد عادي
انا \ طيب و مي ممكن تصحه
منه \ عادي يا يوسف ما احنا بنات زي بعض وسعات بنستحما مع بعض عادي
انا \ طيب خلاص
منه \صح انت طولت ليه كده وانت بتجيب الهدوم
انا \ اصل لقيت اختك رجليه باينه وغطيتها
منه \طيب اقوم انا اسرح شعري علشان عندي غسيل
انا\ ماشي
منه \عندك حاجه تتغسل
انا \ ايوه الهدوم الي انا لابسها
منه \ ماشي اقلعهوم وسيبهوم
انا \ انا داخل الاوضه
منه \ ماشي
انا دخلت الاوضه فردت جسمي علي السرير مش مسدق الي انا شفتوا وقاعد بفكر لقيت منه داخله عليه جات ناحيتي وانا نايم علي السرير علي ظهري لغايت ما وصلت عند وشي راحت نازله بوشها علي وشي واشتغلت بوس فيه انا اتجاوبت معها روحت حطيت ايدي علي راسها وشديت راسها نحيتي وقعدنا نبوس بعض روحت انا قايم مره وحده روحت زاقتها علي السرير راحت هي واقعه علي ظهرها قومت انا نطيت فوقيها واشتغلنا بوس تاني انا ايدي الاتنين علي بزازها كل وحده في ايد وشغال اقفش فيهوم مش قادر روحت رافع راسي و جسمي روحت مقطع الجلبيه الي كانت لبسها نصين من فوق عند بزازها ونزلت مص في بزازها من فوق القميص البني الشفاف وهي مش لابسه سنتيانه روحت نازل مص فيهوم من فوق راحت هي قالت بصوت كلو اثاره
منه \ بزازي عجبوك
انا \ عجبوني بس هو في اجمل من كده
منه \ ايوه عارفه حاسه ب زبك عند كسي
انا سمعت الجمله دي وخلاص مبقتش قادر روحت نازل بعنف علي بزازها
منه \ براحه عليه شويه
انا \ امممممم
منه راحت رافع راسي من علي بزازها راحت قاطعه القميص الي هي لابساه نوصين وقالت كده احسن
انا شوفت المظر ده روحت نازي علي بزازها علي طول قعدت امص فيهوم لحد ما شبعت روحت نازل علي كسها وقعدت امص فيه وهي تدوس علي راسي ناحيه كسها فضلنا علي الحال ده خمس دقايق
منه \ خلاص كفايه مص في كسي انا عوزه اشوف زبك و احس بية جوه بقي
قومت انا واقف قدمها علي الارض وهي قاعده علي السرير راحت ماسكه زبي من فوق البنطلون تقيسو راحت منزله البنطلون و الشوت و اول ما شافت زبي راحت ضحكت
انا \ بضحكي ليه
منه \ اصل اخيرا مسكتوا في ايدي
انا \ مش فاهي
منه \ اصل كونت ب ابص عليك وانت في الحمام واكان نفسي امسكو واديني مسكتوا
انا \ طيب اهو قدامك وفي ايدك شوفي هتعملي ايه
1. نزلت تمص في بيجي 10 دقايق روحت انا شايل زبي من بقها ونيمتها علي طرف السرير ونزلت علي كسها بزبري وفضلت انيك فيها حوالي 3 دقايق لحد ما حسيت الباب بيفتح روحت انا باصص علي الباب بسرعه ولقيت راس ا بانت وكانت المفاجأه