Goodplay
02-19-2020, 06:27 PM
انا اسمي سمسم القصه ده حصلت معايا من حوالي 10 سنين
انا كنت شغال في مطعم علي النيل والمطعم ده كان بيجي في خلايجه كتير
وفي مره زبون من الكويت كنت انا الي شغال علي الترابيزه بتاعتو
وهو كان قاعد مبسوط من الخدمه وفتح كلام معايا وقالي مش عايز تسافر الكويت تشتغل هناك الفلوس احسن
قلتلو ياريت فقالي انو بيعمل مقابلات عشان هايفتح مطعم في الكويت
فقالي هات ورقك واعملي cv وتعالي بكره الفندق اديه ملي قبل ما اسافر عشان احنا خلاص
بنختار الناس الي هاتسافر فروحتلو فعلا تاني يوم الفندق طلعتلو الغرفه بتاعو عشان اديلو أوراقي زي ما طلبها مني قابلني كويس وسلم عليا
دخلت وهو قعد يسألني في حجات عن الشغل وانا اجاوب وقالي ثواني هاجيب حاجه نشربها
قام جاب بيبسي وفضاه في كاسات وجا بيده لي وقع منو علي هدومي
هو طبعا كان واقف وانا كنت قاعد فالبيبسي وقع علي من اول راسي لحد فخادي
وبللي القميص والبنطلون وانا يومها كنت لابس هدوم فاتحه والبيبسي بقعها جامد
هو بعدين قعد يتأسف لي وقالي ادخل الحمام اقلع الهدوم ابعتها المغسل تتنظف ويجيبوا بسرعه
مكانش في أي حل تاني فدخلت الحمام وقلعت الهدوم واديتهالو من ورا الباب
واحنا كنا ساعتها في الصيف وكنت لابس اند وير سبعه ومكنتش لابس فانله
وقالي اخرج من الحمام تعالي نكمل كلامنا انا قلتلو ما ينفعش انا بالبوكسر بس
قالي ايه المشكله احنا رجاله زي بعض فسمعت كلامه وخرجت قعدت جمبه علي الكنبه نكمل كلام
اول مشاف جسمي حسيتو برق ووشو احمر قعد يكمل اسأله في الشغل
وشويه شويه قعد يقرب مني وحط ايدو علي فخدي انا جسمي اصلا ناعم مفيهوش شعر
لقيتو بدأ يحسس عليا مش عارف انا كنت خايف في الأول بس بعد كده بدأت اسخن واسيبلو نفسي
لقيتو بيقولي جسمك جميل قوي وفجأه راح بايسني في بوقي وقالي انت أروع جسم شوفتو في حياتي
وانا لقيت نفسي جسمي ساب وسيبتلو نفسي ولقيتو بدأ يقلع هو كان رفيع ومشعر جدأ وعندو شنب
وباس كل حته في جسمي وبعدين خلاني امصلو بتاعو كان ناشف قوي وطويل
انا سيحت خالص في ايدو وهو كمان مصلي بتاعي وقعد يضربني علي طيزي بأيدو
وقالي انو بيحب كده ولعبلي في خرمي بصباعو خلانا مش قادر امسك نفسي من الهيجان
بس حاول انو ينكني وانا مقدرتش استحمل الوجع حاول كذا مره بس كنت بصوت وهو خاف لحد يسمعنا من بره
فقالي خلاص نعمل سوفت بس من غير ما يدخلو وقعنا نبوس في بعض ونمص لبعض لحد ما جاب لبنة علي وشي وانا كمان جبت علي جسمة وبعدين دخلنا استحمينا والهدوم جت ولبست ومشيت
انا كنت شغال في مطعم علي النيل والمطعم ده كان بيجي في خلايجه كتير
وفي مره زبون من الكويت كنت انا الي شغال علي الترابيزه بتاعتو
وهو كان قاعد مبسوط من الخدمه وفتح كلام معايا وقالي مش عايز تسافر الكويت تشتغل هناك الفلوس احسن
قلتلو ياريت فقالي انو بيعمل مقابلات عشان هايفتح مطعم في الكويت
فقالي هات ورقك واعملي cv وتعالي بكره الفندق اديه ملي قبل ما اسافر عشان احنا خلاص
بنختار الناس الي هاتسافر فروحتلو فعلا تاني يوم الفندق طلعتلو الغرفه بتاعو عشان اديلو أوراقي زي ما طلبها مني قابلني كويس وسلم عليا
دخلت وهو قعد يسألني في حجات عن الشغل وانا اجاوب وقالي ثواني هاجيب حاجه نشربها
قام جاب بيبسي وفضاه في كاسات وجا بيده لي وقع منو علي هدومي
هو طبعا كان واقف وانا كنت قاعد فالبيبسي وقع علي من اول راسي لحد فخادي
وبللي القميص والبنطلون وانا يومها كنت لابس هدوم فاتحه والبيبسي بقعها جامد
هو بعدين قعد يتأسف لي وقالي ادخل الحمام اقلع الهدوم ابعتها المغسل تتنظف ويجيبوا بسرعه
مكانش في أي حل تاني فدخلت الحمام وقلعت الهدوم واديتهالو من ورا الباب
واحنا كنا ساعتها في الصيف وكنت لابس اند وير سبعه ومكنتش لابس فانله
وقالي اخرج من الحمام تعالي نكمل كلامنا انا قلتلو ما ينفعش انا بالبوكسر بس
قالي ايه المشكله احنا رجاله زي بعض فسمعت كلامه وخرجت قعدت جمبه علي الكنبه نكمل كلام
اول مشاف جسمي حسيتو برق ووشو احمر قعد يكمل اسأله في الشغل
وشويه شويه قعد يقرب مني وحط ايدو علي فخدي انا جسمي اصلا ناعم مفيهوش شعر
لقيتو بدأ يحسس عليا مش عارف انا كنت خايف في الأول بس بعد كده بدأت اسخن واسيبلو نفسي
لقيتو بيقولي جسمك جميل قوي وفجأه راح بايسني في بوقي وقالي انت أروع جسم شوفتو في حياتي
وانا لقيت نفسي جسمي ساب وسيبتلو نفسي ولقيتو بدأ يقلع هو كان رفيع ومشعر جدأ وعندو شنب
وباس كل حته في جسمي وبعدين خلاني امصلو بتاعو كان ناشف قوي وطويل
انا سيحت خالص في ايدو وهو كمان مصلي بتاعي وقعد يضربني علي طيزي بأيدو
وقالي انو بيحب كده ولعبلي في خرمي بصباعو خلانا مش قادر امسك نفسي من الهيجان
بس حاول انو ينكني وانا مقدرتش استحمل الوجع حاول كذا مره بس كنت بصوت وهو خاف لحد يسمعنا من بره
فقالي خلاص نعمل سوفت بس من غير ما يدخلو وقعنا نبوس في بعض ونمص لبعض لحد ما جاب لبنة علي وشي وانا كمان جبت علي جسمة وبعدين دخلنا استحمينا والهدوم جت ولبست ومشيت