دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة (ايه و عائلتها). (العين بالعين) الجزء الثاني 18/03/2020


الزاني اوي
03-13-2020, 10:00 PM
مرحبا بكم في السلسله الثالثه من ملحمة المحارم (ايه و عائلتها).

تحذير هام جدا من الكاتب: لا تبدأ بقرائة هذه السلسله (العين بالعين) قبل ان تكون قد قرأت السلاسل الاخرى بالترتيب:

1- (ايه و عائلتها). (العيال كبرت).
2- (ايه و عائلتها). (ايه و امها مديحه).

روابط السلسلتين السابقتين في الاسفل. اذهب واستمتع بهم وعد الى هنا لاستكمال الاستمتاع بهذه القصه الشهوانيه العنيفه. قراءة ممتعة للجميع.

الرابط لسلسلة ( العيال كبرت ) : //rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=488894

الرابط لسلسلة (ايه و امها مديحه) : //rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=490213

___________________________________ _________________________


الجزء 1:

بتبتدي احداث الفيلم الجديد بنفس مشهد ختام الفيلم اللي قبله. ايه قاعده باللانچيري السافل و بتتفرج على امها من خرم الباب. و مديحه امها نازله دعك فكسها زي المجنونه وجسمها بيترج. وفجاه ايه بتسمع صوت موبايلها. بتجري تفتحه و بتلاقي تامر باعتلها رساله (احنا طالعين كمان شويه. انا عرفت الواد ان جوزك مسافر وانك لوحدك. مش هوصيكي. عايزك تعملي فيلم ياخد اوسكار. بحبك. ابعتيلي رساله لو تمام). ايه بتبص بابتسامة مكر على اوضة امها و قامت ردت برساله لتامر (يلا حالا). بعد 5 دقايق الباب بيخبط بشويش. ايه بتفتح ل ٢ رجاله مقنعين. تامر فجاه بيزقها. ايه بتمثل انها مخضوضه ( انتم مين وعايزين ايه). تامر بيقفل الباب من جوه بالترباس و بيكتفها من ضهرها و بيكتم بقها. الراجل التاني اللي هو كريم طلع كاميرا وبيصور اللي بيحصل. تامر فجاه بيقطع اللانچيري بتاع ايه وبيبص على كريم اللي برق فجسم مراته الملط. كريم بيثبت الكاميرا على طربيزه. و الكاميرا بتصور اغتصاب ايه. كريم بيدخل معاهم و قام ماسك بزاز ايه بشهوه فاجره. وتامر عرقان مش مصدق وبيكلم نفسه (احا احا معقول اللي بعمله. احا انا مكتف مراتي العريانه و راجل تاني بينهش لحمها). كريم كمان برغم انه متفق مع ايه بس مكنش متوقع كل الهيجان ده. شعور انك تغتصب ست متجوزه قصاد جوزها شعور مخيف. كريم بقى بيفعص بزاز ايه و بيكلمها بهيجان (كس امك يا ايه يا بنت العرص. معقول لحمك ده ملك جوزك الخول و بس. احا يا مهتوووكااا انت مراتي انا كماااان. انت لازم تتجوزي كل الهيجانين على لحمك) و قام شاددها جامد و لفها و قام مكتف ايه من ورا وزعق فتامر (دور على حبل بسرعه). تامر عارف ان فيه حبل فالمطبخ. بيروح يجيبه. ايه بتستغل ده و بتوشوش كريم و هي بتنهج اوي و مبرقه فوشه (واد يا كريم. عايزاك تخللي روحي تطلع وانت بتنكحني.). وقامت موشوشاه بهيجان وهي بتضحك (دكتور احمد حكالي عن اللي انت عملته فامك امال بعد ما يعني اغتصبتوها. و انك يعني انت واخوك لمدة يوم كامل فضلتو تضاجعوها بعد ماااا.). وقامت ضحكت ضحكه رقيعه جدا وكملت ( مع ان شكلك خول و مبتعرفش اصلا تلمس مره). فجاه كريم قام لاطشها بالقلم و صرخ فيها بشراسه (انا هفرجك الخول ابن امال هيعمل فيكي ايه).

[[لمعرفة تفاصيل قصة كريم مع امه امال: اذهب الى قصة (آمال اتجوزت ابوها و ولادها وديثت جوزها) من الرابط التالي:]]
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=476827

تامر رجع معاه الحبل و برق. مش مصدق عنيه. قصاد عنيه مراته عريانه ملط و زميلها بتاع الكليه مكتفها من بزازها. تامر بيمسك زبره و بيكلم نفسه (يخربيتك يا ايه. يخربيت حلاوة التعريص معاكي. يخربيت متعة الدياثه عليكي. يالهوي انتي جننتيني. انا مش مصدق حاجه.). كريم لطش ايه بالقلم تاني وتالت. بتصرخ و بتعيط (ااااه حرام عليكم. عايزين ايه.). وفجاه كريم صرخ جامد وهو بيرفعها من طيزها وموجه راسه للكاميرا (اتفرجوا يا هيجانين. يلا معايا نفشخ لحم المهتوكه ايه كمال .... اللي مجننه ازباركم.) وقام راشق زبره جوه كسها بقوة بنت كلب لدرجة ان ايه شهقت بجد و كانت هتموت. وكريم بقى بيضرب كسها بكل عنف و هو بيصرخ (اللبوه النجسه اللي جننت ازباركم بلحمها. اهي فوق زبري. اهي بتضاجع. يلا اتفرجوا زي ما جوزها هيشوف زيكم الفيديو ده. يلا كل اللي شاف كلوتات المنيوكه. كل اللي هاج على بزاز القحبه اللي علطول متعريه تحت حجابها. كل اللي اتمنى انه يحشر زبره فيها بسبب لبسها المعرص. طلعوا ازباركم و عشرووووووو). كريم بيصرخ فتامر (تعالى نيك اللبوه معايا. خللي جوزها المعرص يمتع زبره بمنظرها). وفجاه تامر بقى زي المجنون. هجم على مراته و نزل تفعيص فبزازها و قام راشق زبره فطيزها. بينيك زي الطور. زي الحيوان و بينهج و بيشخر زي الخنازير كانه اتحول لشيطان. وفجاه ايه صرخت (مامااااا. الحقييييني الحقينيييي).

امها فاوضتها مكنتش سامعه الصريخ. بس اخر صرخه و بنتها بتنده عليها سمعتها. جريت على بره وهي ملط. و اتخضت. شايفه اتنين دكره و ازبارهم جوه اخرام بنتها المتشاله من طيازها و مفنسه و عماله تنهج وهي دايخه. مديحه بتجري عليهم وبتصرخ بجد (انتم مين يا كللاااااب. حراميااااا. الحقوناااا). كريم صرخ فتامر اللي طبعا متكلمش ولا بين صوته من اول ما دخل. قال ليه (امسك المره دي كتفها و اكتم بقها ده). تامر مكنش مركز الاول فحماته. كان اصلا كانه بيحلم. والدياثه مخلياه بينيك مراته زي الطور. خرج زبره من طيزها وهو مليان ومتغرق بوساخة الخرى اللي جوه خرم طيز ايه. وفجاه مسك حماته. برضه مكنش مركز معاها. كان زانق فيها من ورا. واتكعبل. قعد على الكنبه وشدها. وقعدها ضهرها ليه وطيازها على زبره الكبير الضخم. وهي بتحاول تصرخ بس تامر كاتم بقها. كل ده كريم كان نازل هبد فكس ايه زي الكلب السعران. كلب سعران حقيقي لدرجة ان ايه كانت خلاص بتبرطم بكلام مش مفهوم وهي بتعيط. كريم كان بينيك كس ايه زي ما كان هو و اخوه بينيكوا امهم امال.

وفجاه كريم رمى ايه على الارض وقام رابط ايديها من ورى جامد اوي اوي وقام جارلها من شعرها وهي بتصرخ من الوجع. ومديحه بتحاول تهرب من تامر اللي مكتفها بس مبتعرفش. كريم شد ايه لحد الكنبه اللي تامر و ام ايه عليها. و رمى ايه بعنف و قام جايب الكاميرا و موجهها على الكنبه. تامر مش مصدق. ولاول مره ياخد باله من الوضع كله. كان نفسه يصوت و يصرخ و يطرطش لبنه فكل مكان. كان نفسه يقلع القناع و يقول احاااا. انا جوز الست اللي بتغتصب دي. انا جوز الست اللي كنت بدقر طيزها من شويه و فيه راجل تاني رافعهالي من طيازها ونازل هو نكاح فكسها. انا جوز المره اللي دايخه و متكتفه و قالعه و بتتصور. وفجاه كريم بيخللي ايه تاخد وضعية السجود و بيلزق راسها فزبر تامر العملاق اللي اصلا لازق فكس مديحه امها. وفجاه كريم زي الحيوان قام ناطط فوق طياز ايه بكل عنف. تامر برق. وهو باصص على مراته. وفجاه خد باله من اللبوه اللي على حجره. خد باله ان حماته الجامده قاعده على حجره ملط. كريم نط تاني على طيز ايه. زبره كله دخل فطيزها. ايه صرخت بوجع رهيب (طييييزي). تامر مبرق فايده اللي مقفشه بزاز حماته. كريم صرخ فتامر جامد (افشخ كس ام المره الفاجره دي) وقام ناطط تاني بعنف جوه طيز ايه و سالها (اسمها ايه المعرصه دي). ايه حرفيا كانت مستمتعه بكل لحظة جنان بتحصل حواليها. ايه صرخت (دي ماما مديييحااا اييي ارحم طيزي فشختني يابنل كلب). وفجاه كريم وكانه بقى كلب مسعور بقى يتنطط بسرعه اوي على خرم طيز ايه وقام مصرخ فتامر اللي حرفيا مش مصدق حاجه من اللي بيحصل (نيك مديحه بنت القحبه. نيك اللبوه اللي خلفت ايه. نيك اللبوه قصاد بنتهاااا). و قام مصرخ فايه وهي بيدخل زبره ويخرجه من طيزها و بينهج اوي (مصي زبر صاحبي يا كس امك). وكان ايه كانت مستنيه الكلمه. شفطت زبر تامر جوه بقها. سايبه كريم نازل زنا فخرم طيزها و هي خلاص تعبت بجد وبقت تلحس زبر تامر وبقت تتعمد تلزقه فكس امها اللي لسه تامر مكتف بقها. تامر مبرق. بينهج. زبره موجوع. مراته قصاد عنيه مركوبه زي الكلبه الوسخه من حد غريب. زبره بيتلحس وهو لازق فكس حماته. مديحه كل ده بتحاول تصرخ او تقوم و مش عارفه. وفجاه كريم صرخ زي المجنون وهو بيتنطط على ايه (شيل ايدك من على بق الكلبه خلييني افشخ وشها الزاني ده. وفعلا تامر مسك ايدين حماته كتفها و هو بيتفرج كانه ففيلم خيال علمي مستحيل حد يصدقه. كل ده و ايه نازله مصمصه فزبر اخوها وعماله تحشر زبره بين شفايف كس امها و امه و رافعه طيزها لكريم اللي مبيرحمش اللي عمال يغرس زبره لاعمق نقطه فطيز ايه زي الطور و قام فجاه لطش مديحه. الكاميرا بتجيب وش ايه و هي مستمتعه بالمص فزبر اخوها و بنشوفها بتبص على وش امها اللي بتعيط وكريم عمال يلطش فوشها على الخدين و تامر شادد ايديها كانه صالبها و بينهج و مبرق فزبره اللي من كتر ما هو لازق فكس حماته خلاص كان بيفرشها بعنف. وايه نسيت انها خطه. ايوه من شهوتها نسيت نفسها. وبقت تطلع اهات ممحونه (اااه ايي طيزي ممم طيزيييي طيزييي اوففف). و كريم نازل تلطيش فوش مديحه اللي انهارت تماما من كتر الضرب. وفجاه كريم قام من على ايه و قام رافعها و هي خلاص جسمها سايب و قام مقعدها على حجر امها. لزقها فامها. البت و امها بيعيطوا. ايه مبقتش تعيط تمثيل. لا دي بتعيط من الهيجان و الجنس المجنون. و امها بتعيط من التلطيش و الضرب اللي كانت بتضربه على وشها. وفجاه كريم ابن المعرصه امال قام فتح وراك مديحه. منظر مهيب فشيخ محصلش ابدا في اي جنس او معاشره. تخيلوا المنظر اكثر. تامر قاعد على الكنبه و فاتح رجليه و زبره خلاص تكه و يدخل فكس حماته القحبه اللي قاعده بطيازها على حجره و كسها لازق فزبره و دايسه بقدمين رجليها على الكنبه و وراكها مفتوحه و منهاره من الضرب اللي اتضربته و تامر شادد دراعاتها كانه صالبها و تامر عرقان و تعبان و بينهج و عايز يصرخ. و ايه بتقعد على امها و بتلزق بطنها فبطن امها وبزازها فبزاز امها و شفايفها خلاص هتمصمص شفايف امها ومفنسه و رافعه طيزها المفشوخه وشعر كسها بيحك فشعر كس امها و كريم المجنون واقف وراها ماسك ركب امها بيفتحهم بشكل بشع بشع و قام فجاه مدخل زبره فخرم طيزها و هو بيصرخ (الحسي شفايف امك يا بنت الوسخه). ايه مستنتش وقامت فجاه سحبت شفايف امها بين شفايفها زي المجنونه و بتصوت صويت مجنون بسبب اللي بيحصل فخرم طيزها و بسبب انه اخيرا جاتلها الفرصه تغتصب امها. مديحه مبرقه فبنتها و بتتوسل ليها (ايه ايه اااه بس بس مش كده مممم بس ااااه كده حرام ااااه بتعملوا ايه). تامر حرفيا صنم مبرق زبره بيرتعش لازق فكس اللي خلفته وفاكرها حماته. كريم لسه نازل تقطيع فطياز ايه و قام فجاه شدها من شعرها جامد اوي (كفايه مصمصه فامك يا معرصة). وقام لاطش مديحه 4 اقلام اقوى من بعض. وفجاه قام ماسك ايدين تامر وحطها على بزاز مديحه. وقام حاشر زبره كله بشكل بشع فطيز ايه لدرجة ان غصب عنها (بس يخربييييتاااك هموت بجااااد احااااااا). و فجاه ايه من هيجانها قامت لزقت فامها وبقت تلحس شفايفها (ماما اااه ده قطع طيزي. قطع طيزي. فشخ طيزي. فشخ طيازي يا ماما. هتك طيزي يا ماماااااا). وبقت تدخل لسانها جوه بق امها اللي خلاص داخت و ساحت و انهارت و اتجننت و تعبت اوي اوي. وفجاه كريم وطى و لزق بطنه فضهر ايه وهو نازل تخبيط فطيزها و مسك بزازها جامد. ايده كانت لازقه فايد تامر اللي بيقفش فبز مديحه امه. كريم بيكلم تامر وهو هيجان (اوفف يا جدع. بزاز ايه دي عايزه كده تتفعص طول النهار والليل). تامر مبقاش مستحمل. التعريص فشخه. صرخ. مديحه بتتلوى. تامر بيفعص بزازها اكتر وبيتحرك تحتها. تامر تعبان. كاتم صوته ليتفضح. و كريم لسه بيفشخ ايه. وايه لسه بتشفط شفايف امها. وامها على اخرها ومش بتقاوم و سايبه بنتها تلحس و سايبه المغتصب اللي متعرفش انه جوز بنتها يفعص لحم بزازها. والمغتصب اللي التعريص جننه بقى بينيك بزاز حماته اللي لسه ميعرفش انها امه الحقيقيه و ضهر ايده بيدعك ضهر ايد كريم الشرموط اللي قتل امه من بشاعة النيك و دلوقتي بيفعص بز مراته قصاده و بيغتصب شرجها بعنف بشع. و فجاه تامر من غير ما يحس اتحرك جامد تحت حماته و قام مدخل زبره كله فكسها غصب عنه. مديحه صرخت (اييي كسييييييييي اوووووو). ايه برقت فتامر اللي خلاص مغمض عنيه و بيتمتع بشعور انقباض كس حماته على زبره. و قامت ايه باصه لكريم و ابتسمتله بمكر رهيب و قامت مصرخه جامد (ابعدوا عننا يا حراميه يا ولاد الكلب. يا متوحشين. وقامت زقت كريم). كريم فجاه رمى ايه على الارض و شد امها رماها على الارض فوقيها و صرخ فتامر (يلا بينا). تامر قاعد على الكنبه مبرق فزبره الغرقان بشخااخ مراته و بمية كس حماته. و مبرق فمراته اللي مرميه على الارض و خرم طيزها بينزف دم كتير اوي. و على وش و بزاز حماته اللي حرفيا كانهم كانوا بيتجلدوا بكرابيج. كريم مدالهوش فرصه يتنح زياده و شده جامد. (يلا بينا). وبسرعه هم ال 2 عملوا نفسهم وكان غرضهم السرقه و خدوا شوية دهب من بتوع ايه من دولابها. وكريم قفل الكاميرا. و قبل ما يخرجوا من البيت تامر بص بصه اخيره على حماته اللي نايمه على الارض ملط و مغم عليها و فاتحه وراكها وكسها الاحمر بيلمع. بيبص بشهوه رهيبه. كانه ندمان انه مكملش نيك فكسها. و رزعوا الباب جامد. الكاميرا تجيب مشهد من فوق. ايه نايمه فوضع السجود و الدم نازل من خرم طيزها و امها فاشخه رجليها و عسل كسها مغرق فخادها. والمشهد بيضلم تدريجي (انتظروا الجزء القادم. لا تبخلوا بالتعليق على القصه. قراءة ممتعة :) )

الجزء 2:

ايه و امها نايمين ملط على الارض مش قادرين ياخدوا نفسهم. و كل واحده فيهم بتنهج و بتفتكر اللي حصل من شويه. ايه بتفتكر لما كريم و تامر شالوها و ضاجعوها ثنائي فاخرامها الاتنين. بتفتكر ازاي كريم كان بيفشخ طيزها. ايه بتلمس خرم طيزها و بنشوف ملامح وشها مستمتعه وهي بتقول ااااي اييي. بتفتكر لما كانت بتلحس زبر تامر بس بنلاقي الكاميرا المره دي مركزه مع نظرتها لكس امها. كانت بتلحس زبر اخوها و هي عماله تزقه بلسانها اكتر علشان يلزق فكس امه. منظر زبر تامر و هو محشور بين شفايف كس امه و لسان ايه بيدعكهم هم الاتنين خلى ايه تلمس حلماتها وهي واقعه فالارض. اما مديحه بقى فدي كانت بتنهج و عرقانه اوي. اصل خلاص كده جرعات دوا الهيجان اللي الدكتور احمد حددها لما ادا الادويه الجنسيه دي لايه قربت تكمل. مديحه كسها وجعها اوي. عماله تفتكر ازاي كانت على حجر اللي دخل زبره فيها. افتكرت شكل زبره الصخم. افتكرت بوسة بنتها ليها. مديحه فاللحظه دي افتكرت الزبر لما دخل فكسها. مديحه غصب عنها بتقول ااااااه. ايييييي. ولما بتاخد بالها ان صوتها عالي بصت على وش بنتها اللي واقعه جنبها ملط. مديحه بصت فوش ايه و ايه اصلا كانت بتتامل حلاوة وش امها. مديحه بتتكسف و بتبص بعيد عن عين بنتها. و بتفتكر تاني بوسة بنتها. ازاي شفايف ايه كانت بتبوسها كده. وفجاه بتلاقي ايه قربت منها وهم على الارض. ايه قربت وشها اوي من امها. بتكلمها وهي باصه فعنيها بمحن (ماما انت كويسه). و قامت بايسه شفايف امها برقه بوسه سريعه. مديحه اتكسفت و بصت بعيد (اااه يا ايه انا كويسه. سرقونا يا ايه اااه). ايه باست امها على خدها جنب ودانها و كملت كلامها (انا خفت يغتصبوكي انت كمان يا ماما. اغتصبوني يا ماماااا). ايه بتبوس شفايف امها تاني برقه و بتكمل كلامها (ماما اياكي تحكي لتامر. لو عرف هيجراله حاجه. انت كويسه. تعالي يا ماما.). ايه بتحاول تقف. و بنلاقيها طيزها وجعاها اوي. بس بتسند امها و بتقعدها على الكنبه. و بتقول لامها (هجيبلك عصير يا ماما). بنشوفها من ضهرها وهي رايحه المطبخ و بنشوف الدم اللي سايل من خرم طيزها على وراكها. بتصب لامها عصير. بتحط دوا كتير. امها بتشرب.

ايه بتقعد جنب امها على الكنبه و بتتفرج على كل جسم امها و هي بتتامل فيه. مديحه من تعبها نسيت حتى تطلب من بنتها انهم يلبسوا هدومهم. ايه كلمتها (ماما انا اسفه اني تعبت. انا سافله. مش عارفه ازاي بوستك كده. مكنش قصدي خالص. بس هو كان بينيكني جامد فيعنيييي. بصراحه شفايفك طعمها حلو يا ماما). مديحه كلام بنتها دوخها اكتر ما هي هيجانه. بالذات بعد كباية العصير الاخرانيه. مديحه بتحاول تجمع نفسها و بتسال ايه( حبيبتي انت كويسيه يا ايه). ايه قربت و حطت ايديها على ورك امها الملط قريب من كسها اوي و اتكلمت بهيجان (ماما حسيت كانه جوزي بينيكني. حبيت اغتصابه ليا). مديحه مبرقه فايد بنتها اللي خلاص هتلمس كسها المبلول. بتكلم ايه بارتباك (بصي كان مفيش حاجه حصلت.). ايه بتخللي ضوافرها تلمس شعر كس امها. مديحه بتفتح رجليها لا اراديا. صوابع ايه زانقه على شعر كس امها. اوي. وبتكلم امها بهيجان رهيب (ماما شفتي زبره دخل كله فكسك ازاي؟!). مديحه شهقت وقالت (ااااااه اي ايه بس. مفيش اوووووف مفيش حاجه اااا بس بقى). ايه كانت خلاص بتسرح شعر كس امها بصوابعها و ضوافرها بتلمس زنبور امها الوارم. بتكمل بهيجان وهي شايفه وراك امها عماله تتفتح اكتر و اكتر (انا حسيتك كان نفسك يعشر كسك يا ماما). مديحه حرفيا فاللحظه دي نزلت سرسوب عسل من كسها على الكنبه و هي بترتعش اوي و بتتكلم بمحن (بس بقااا جيبتهم اااااه). ايه عنيها لمعت و هي شايفه عسل كس امها غرق ايديها و شايفه شرمطة امها فالكلام. خلاص الدوا مع الاغتصاب مع الهيجان لحسوا عقل مديحه.

ايه بتقول لامها بهدوء (تعالي نستحما. وبعد كده نتكلم يا ماما) جرتها من ايديها. امها ماشيه معاها كانها نايمه. دخلوا الحمام. شغلت الدش. ايه ومديحه بيبصوا لبعض وهم تحت الدش. ايه متنحه فشفايف امها و بتكلمها بوجع جنسي ( بقالنا كتير مستحمناش سوى يا ماما). بتحسس على ضهر امها. مديحه مكسوفه و بتبص بتلاقي بزازها لازقين فبزاز بنتها و الميه مغرقاهم و حلماتهم الاربعه بتدعك بعضها. مديحه بتكلم ايه بتعب ( يا ايه انت كبرتي مينفعش نستحمى سوى.) ايه بتلزق بزازها فامها اكتر و اكتر. بتلمس شفايفها فشفايف امها و هي بتتكلم ( ليه يا ماما انا لسه صغيره.) بتقرب و بكل شهوه ايه بتبوس شفايف امها بس بوسه سكسي خالص خللت مديحه تفتح بقها و تشهق و تقول اااااااه. و ايه قامت قايله بكسوف (اسفه مش قصدي يا ماما. ممكن تنضفيلي ضهري). مديحه بتاخد صابون وهي بترتعش وبتدعك ضهر ايه. ووسطها. مديحه مغمضه. ايه بتاخد شاور چيل و بتدعك ضهر امها و بتنزل بتدعك طيزها. ايه بتحرك بزازها على امها. مديحه بتعض شفايفها وهي حاسه بالمضاجعه اللي بتحصل. ايه تعبت بجد. بقت تتكلم من قلبها (بحبك يا ماما بحبك ونفسي فيكي اوي). تقوم ماسكه بز امها وهاجمه على شفايف امها. امها بتبعد و بتصرخ. (ايه انت اتجننتي. انا امك. مينفعش اللي عملتيه ده.) وجريت عريانه. ايه بصوت عالي وهي بتجري وراها و بتضحك بمسخره (ماما انا بهزر. كنت عايزه اضحكك. استني بس يا روحي). لحد ما وصلوا اوضة مديحه. سميه دخلت اوضة امها و مديحه بتنشف وهي على السرير.

ايه بتتمشى ناحية امها بمياصه و بتفتح درج الكوموديونو بتطلع مرهم. [[نفس المرهم اللي استخدمته مع اولادها في سلسلة العيال كبرت]]. عندي ليكي دوا هيريحك. لقيته فالشقه بتاعتك. ايه قعدت على السرير جنب طيز امها. و قامت حاطه المرهم على طياز امها و ابتدت تحسس بشهوه. مديحه مغمضه و دايخه وبتكلم بنتها بهيجان لا ارادي (بس يا ايه. اااه سيبيني ارتاح يا ايه. مش قادره خالص). ايه كانت بتلمس فخاد امها لمسات عاهره لجسم حبيبها. ايه بتكلم نفسها وهي بتحسس على فخاد امها كللها (يخربيتك يا ماما. على قد ما بكرهك و بكره اللي عملتيه فيا. على قد ما بعشق جسمك. ازاي فيه ست جسمها حلو كده.). ايه قدرت تفتح بين وراك امها و تفرد رجل من رجليها. طيز امها بقت مفتوحه على الاخر. و الكاميرا جايبه مديحه عرقانه اوي و مغمضه و دايخه من التعب. ايه حطت مرهم كتير على فلقة طيز امها. ده المرهم اللي دكتور احمد ساعدها بيه انها تنفذ انتقامها ف اهلها النجسين. زي اللبوس و زي البودره. الحاجات اللي ساعدته هو شخصيا يتجوز امه. اصل مفيش ام تتجوز ابنها غير بقوى سحريه عجيبه او قوى فضائيه رهيبه.

[[[لمعرفة قصة احمد مع امه مي. اقرأ قصة :

ماما مستحملتش منظر زبري الكبير وعشقته { من 12 جزء }
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=471062


ايه فتحت بين وراك امها اكتر و اكتر و كفوف ايديها عماله تمسك طياز امها اكتر و بكل محن بتقوم داعكه فرق طياز امها من جوه كله بالمرهم و جت عند خرم طيز امها و قامت دايسه و مدخله المرهم. المرهم و اللبوس اللي ايه بتستخدمهم مع امها سرهم باتع. بيخللوا الاعضاء التناسليه للراجل و الست تولع. حتى فتحة الشرج مبتسلمش منهم. مديحه شهقت لما حست بصوباع بنتها بيدخل فطيزها. (ايه اييي حاسبي ده دخل). ايه طلعت صوباعها من طيز امها و كلمت امها بمحن (اسفه يا ماما من غير قصدي). وفجاه ايه بتقول لامها بلؤم (استني ده فيه دوا تاني).
فاكراه يا ماما. مديحه بتتنح فالديلدو اللي ايه بتطلعه من تحت السرير. ايه بتكلم امها و هي باصه على الزبر الصناعي ( كنت بتريحيني بيه زمان. فاكره يا ماما؟). ايه بتشد رجلين امها عليها. بتفتح طيز امها. بتحكه فخرم طيزها. بتدخله سنه. مديحه مش مصدقه و لسه دايخه و سايبه جسمها كله بين ايدين بنتها اول ما الديلدو دخل فطيزها مديحه صرخت بهيجان مش بوجع. هيجان ست بتحب تاخد فطيزها من زمان. مديحه فنست اكتر و شهقت (اااه يا ايه. ااااه. حطيلي دوا اكتر). ايه مش مصدقه انها نايمه ملط ولازقه فامها و عماله تنيك فامها بالديلدو. بتدخل الديلدو اكتر. بتفتكر مشهد زمان. لما كانت صغيره. قاعده بوشها على حجر امها وحضناها. مديحه بتقوللها كده هترتاحي يا ايه. بتفشخ طيزها بالديلدو. ايه بتتنطط. ااااه حلو يا مامااا. ايه فالحاضر بتطلع الديلدو بشويش و بتدخله تاني اكتر فطيز امها. امها بهيجان بتتكلم و بتنهج (بتعملي ايه يا بنت. لاءااا كده عيب). ايه مبرقه فلحم امها. الدوا ده هيريحك يا ماما. مديحه بتقول ( ااااه. عيب يا ايه. ده دوا صغيرين بس. ) ايه بتقعد فوقيها وبتحشر الديلدو اكتر. وبقت تتكلم بهيجان فشيخ و هي مقفشه طيز امها فاتحاها و عماله تزني فخرمها بالزبر الصناعي. ايه قالت بشهوه مجنونه لامها (وبيريح الكبار كمان يا ماما.) بتفتكر وامها بتدخل الديلدو بقسوه. ايه الصغيره بتصرخ. طيزي يا ماما. اااه. امها فالحاضر. طيزي يا ايه اااااه. ايه الصغيره بتصرخ (ماما حاسه اني عايزه اصوت.) وامها بتضحك بشهوه ( صوتي يا حبيبتي). ايه الصغيره بترقص فوق الديلدو. امها فالحاضر. بتشفط بطيزها الديلدو. بتحضن بنتها اوي وبتصرخ. (احاااا احوووو مش قادرره. دخلي اكتر. اكتر اكتر. طيزيييي). ايه بساديه بتشرمط طيز امها فشخ و امها بتتشنج. ايه الصغيره بتتشنج. كس ايه الكبيره بينزل ميه. كس مديحه بينزل ميه. بترتعش. ايه بتسيب الديلدو فطيزها. بتمسك خدودها. بتكلمها بشوق كانها مراتها (ارتحتي يا ماما. جيبتيهم يا ماما. اخيرا كسك ارتاح معايا با حبيبتي. و**** يا ماما مس هتلاقي حد يعشق السكي معاكي قدي. بعشقك يا مديحه اوي).

وفجاه. مديحه برقت. و ايه خافت. لطشتها بالقلم. مديح بتصرخ جامد (انت ازاي عملتي كده. انا امك. ) وجريت على اوضتها. ايه راحتلها. (ماما انا زعلتك. هو مش ده دوا. كان بيريحني زمان). مديحه بتعيط على السرير وملط. ايه بتحك الديلدو على كس امها. ايه بتشرمط امها اكتر (ماما كان قصدي اريحك). مديحه بتعض شفايفها. وفجاه ايه بتغير الموضوع. ( يلا يا ماما البسي علشان تامر زمانه جي. مينفعش تامر يعرف حاجه عن اللي اغتصبونا. مديحه صرخت فايه. (بس بقى شيلي البتلع الوسخ اللي فايدك ده. انا امك. مينفعش اللي عملتيه ده). وجريت عريانه على الحمام. ايه بصوت عالي قامت سابه ..... لامها.

المشهد اللي بعده. تامر وايه مستنين امها على السفره. نادي طنط يا ايه علشان ناكل. ايه بتروح لامها. بتكلمها بحنيه (ماما متزعليش مني. مكنش قصدي. كنت بهزر معاكي). بتبوس خدها. مديحه مقموصه. اصل بنتها يعني كانت بتنيكها و دي مش حاجه سهله. مديحه بتكلم بنتها و هي مش باصه ليها (خلاص يا حبيبتي حصل خير انا عارفه انك بتهزري. اكيد مش هتفكري تعملي كده مع امك). ايه بهزار وخفه دم. (مش قلتلك انا لو ولد مكنتش هرحمك.) امها ضحكت (كان زماني بقيت مراتك ههههه). ايه عنيها لمعت من الجمله. امها غصب عنها بتتمنى انها تبقى مراتها. ايه كلمت نفسها و هي بتتامل وش امها الامور الهيجان (ايوه نفسي تبقي مراتي يا ماما. نفسي ابقى جوزك و دكرك. نفسي يكون عندي زبر علشان اعشر رحمك. بعشقك يا ماميي). ايه ابتسمت لامها ( يلا يا حبيبتي. البسي هدومك و تعالي كلي معانا. و ماما انسي خالص موضوع الاغتصاب ده. اياكي تحكي لتامر. هم مسرقوش حاجه مهمه. مفيش داعي للفضايح يا ماما. ). امها وافقتها و قالت بحزن (ايوه مفيش داعي). لبست الروب فوق اللانجيري. خرجوا ياكلوا. ايه بتعملهم شاي بتحط دوا الهيجان. تامر بعد الاكل فالمطبخ. لازق فيها. ايه بتتمايص عليه (احا يا تامر قطعت طيزي انت و كريم انهرده). تامر هيجان (يا زانيه انا زبري بركان. عايز انزل بقى). ايه لسه بتتمايص فالكلام( كده تجيب واحد صاحبك يصورني وانا بتناك و ينيكني كمان. ده قطع كسي و خلى طيزي تنزل دم. مش غيران على مراتك.). تامر هيجان فشخ و هيجيبهم على نفسه و هو بيتكلم ( يا لبوه اصلا حطيت الفيديو عالنت. مفيش دكر فمصر مبيعشرش عليكي دلوقتي). ايه شهقت و سالته بسهتنه ( بس ماما فالفيديو. حبيبي بلاش كده ماما الناس هيعشروا لحمها معايا. بس انت وجعتها حرام عليك. كان لازم تتقن الدور وتفعص صدرها. الست كانت هتموت.) تامر تهته و ارتبك اوي (كان لازم اعمل كده علشان كريم ميشكش فينا). ايه بتقرب من وشه وبتقول بشرمطه (بزاز ماما حلوه مش كده؟. كنت شايفاك بتتجوزهم؟). تامر غمض عنيه و عض شفايفه و هو بيدعك زبره جامد فوق هدومه الخفيفه اوي (يا قحبه. كلامك فشخني. عايز اضاجع لحمك). يركب على هدومها. الدوا مولعه زي ما ولع مديحه امه. بيحك فيها من ورا. بيصرخ فيها ( عايزك.) ايه بتهيجه اكتر بالكلام الوسخ ( شفت زبرك ده كان جوه كس ماما؟) تامر غمض. هاج. ايه كملت كلام نجس ( يا هيجان هو انت زبرك كان بينيك ماما؟). تامر هاج من الكلام. قايم قايلها (يلعن ... انت وامك). ايه بشهوه صرخت فيه بعنف وسخ ( اشتم ماما اوي يا عرص.). تامر صرخ جامد من غير ما يحس. ( كس امك.). البودره الجنسيه الفضائيه اللي ايه بتحطهاله زي امه جننته و فشخت زبره. وهي مانعاه يضرب عشره. لبنه محبوس من زمان. ومن ساعة ما زبره دخل فحماته و هو مش بيفكر غير فيها. ايه بتصرخ ( اعلى. عايزاك تفشخ شرفييييي). تامر بيشتم بعنف و هو راكب جسمها ( كس امك يا ايه. كس اووووومك.). مديحه بتسمع صوتهم بتروح بتتنح. بتتفرج على تامر بيطنطط على ايه. و بيصرخ فيها (عايز افشخك). ايه بتتشرمط بجسمها اكتر و بترد بمياصه (طب ما تفشخ). بيفعص بزازها. مديحه عرقانه بتحلب بزازها بتفتح الروب. اللانجيري اللي تحت الروب سافل اوي. فشيخ. بتلحس شفايفها. تامر بهيجان بيصرخ.( كس امك يا ايه. امك الهيجانه القحبه.). مديحه بتبرق .بتفعص لحمها اكتر. مش مصدقه ان جوز بنتها بيشتمها كده. تامر بيصرخ وهو بيهتك لحم ايه (يلعن .... امك اللبوه. حماتي الهيجانه. اللي نفسها تتعشر). مديحه مغمضه وبتعشر لحمها وهي بتسمع جوز بنتها الهيجان. مديحه بتقفش بزازها المدملكه و هي بتكلم نفسها (ماله الواد ده بيشتمني كده ليه. تكونش هيجان عليا يا تامر. يخربيت زبرك يا جوز بنتي. ايييي). و تامر لسه نازل اغتصاب فلحم ايه و بيصرخ( امك دي قحبه لبوه شرموطه منيوكه زانيه بنت .... متناكه). مديحه بتنيك كسها عالكلام. (امك الزانيه. الزانيه. الزانيه. اللي كسها حلال لكل زبر واولهم زبري). مديحه بتدعك اكتر. ايه بتهيجه اكتر بجسمها. وفجاه مديحه بتعمل صوت غصب عنها. بتعمل انها لسه واصله . تامر بياخد باله ان حماته واقفه. بيرتبك و بيتخض و بيسالها ( طنط انت واقفه من امتى؟). مديحه واقفه برضه مكسوفه و مقفلتش الروب بتاعها و اللانچيري مبين كسها اوي ( انا اسفه انا لسه جايه حالا و**** يا حبيبي مشفتكمش). مديحه بتتكسف وبتجري. ايه قالتله بلؤم (تعالى دي شكلها اتكسفت اوي). خدته و راحت ورى امها. (ماما محصلش حاجه هو بس تامر مش على بعضه.) مديحه باصه على زبر تامر اللي مقطع البنطلون ومغرقاه. اتكلمت وهي مكسوفه (مكنتش اعرف انكم مع بعض). ايه بتضحك و هي بتلزق فامها ( ماما احنا ولادك محصلش حاجه ويا ستي علشان تصدقي اننا مش مكسوفين اهو). قامت زقت تامر عالكنبه ونطت فوقيه. قالتله قطعني. مديحه مش مصدقه. قاعده على الكنبه اللي جنبهم و روبها مفتوح. و تامر متنح فروب حماته المفتوح. بيخبط كس ايه من فوق الهدوم وبيشفط شفايفها. ايه بتتعمد تتشرمط (ااااه حبيبيببييييي. ) مديحه متنحه. فاتحه الروب بزازها هيقعوا من اللانجيري. ايه بتضحك بشقاوه (هههه شفتي بقى مش مكسوفين منك خالص يا ماما ازاي). و بتكلم تامر بمياصه (تامر يلا على الاوضه عايزه منك حاجه). تامر كان متجنن بسبب اللي عمله قصاد حماته. بنطلونه خفيف اوي. زبره باين نيك. زبره بجح و واقف و متعري و بالل الهدوم. شخط فيها ( بس يا ايه مش وقته. سيبنيي بقى). قامت متعمده قومته وقالتله ( يا غتت اوم اقعد عند ماما بقى). بتزقه. بيقف. زبره بالل البنطلون. مديحه متنحه. هو متنح فجسم حماته. بيفتكر لما دعك بزازها الصبح. افتكر لما باسها. مديحه متنحه فزبره. ايه فجاه بتزعق ( تعالو نلعب كوتشينه. الشايب وباحكام وانا اللي احدد الاحكام). بيقعدو على الارض. مديحه متنحه فزبر تامر. قافله الروب. ايه متعمده تسالها بلؤم ( ماما انت ازاي مش حرانه). بتقوم بتقلعها الروب. ايه بتتكلم بلؤم و هي باصه فعيون تامر و بتكمل تقليع فامها ( مش اتفقنا مش هتتكسفي من تامر). تامر مبرق فطيز حماته وكسها وبزازها. زبره وقف نيك. ايه بتكمل وشوشه فودن امها الهيجانه خالص ( ماما تامر ده ابنك متتكسفيش منه ابدا).

وابتدت اللعبه. اللعبه اللي خلت مديحه تعمل السكس مع جوز بنتها. اللعبه اللي خلت الزوج يعشر كس حماته. اللعبه اللي ايه حددت ميعادها من زمان و حضرتلها جرعات بودرة الهيجان اللي كانت بتديهالهم. اللعبه اللي هتخللي اخوها تامر يعاشر امه مديحه من كسها اللي خلفه و خلف اخته ايه اللي اتجوزها من غير ما يعرف. (انتظروا الجزء القادم)

انا المصرى وبس
03-14-2020, 12:12 AM
منتظرها بفارغ الصبر
استمر في الاثاره
وخلي بالك من الكلام البعيد عن الجنس

ليلي احمدد
03-14-2020, 12:18 AM
حلووووووووو
كالعادة

الزاني اوي
03-14-2020, 12:19 AM
منتظرها بفارغ الصبر
استمر في الاثاره
وخلي بالك من الكلام البعيد عن الجنس
حبيبي متشكر جدا على تعليقك.بفرح بجد لما بلاقي قاريء مستني جزء جديد او بيستعجلني علشان انزل جزء جديد. بفرح لما بلاقي قاريء بيعبر عن تقديره ليا بتعليق حتى بو كلمتين و بس. شكرا.بس انا مفهمتش قصدك من اخر جمله ؟! يعني ايه اخد بالي من الكلام البعيد عن الجنس

الزاني اوي
03-14-2020, 12:23 AM
حلووووووووو
كالعادة
حبيبتي يا ليلى شكرا بجد :) مصعبتش عليكي مديحه هههه

انا المصرى وبس
03-14-2020, 01:01 AM
حبيبي متشكر جدا على تعليقك.بفرح بجد لما بلاقي قاريء مستني جزء جديد او بيستعجلني علشان انزل جزء جديد. بفرح لما بلاقي قاريء بيعبر عن تقديره ليا بتعليق حتى بو كلمتين و بس. شكرا.بس انا مفهمتش قصدك من اخر جمله ؟! يعني ايه اخد بالي من الكلام البعيد عن الجنس

قصدي الكلام اللي اتعلق عليه من بعض الناس ف الاجزاء اللي فاتت
مثلا كلمه القبر

الزاني اوي
03-14-2020, 01:03 AM
قصدي الكلام اللي اتعلق عليه من بعض الناس ف الاجزاء اللي فاتت
مثلا كلمه القبر
اه فهمت قصدك. بص لازم كده من فتره للتانيه اتغابى و اكتب حاجات ملهاش لازمه. بس هحاول اخد بالي فالمستقبل. الفكره اني بكتب اللي بيجي فبالي مبحاولش ازوقه

alex 13
03-14-2020, 01:57 AM
واوووو حبي اقل حاجة تقال أنها روعة
كنت ننتظرها علي نار
تسلم ايديك
منتظرين باقي الأحداث والاجزاء وياريت متتاخرش علينا

الزاني اوي
03-14-2020, 02:03 AM
واوووو حبي اقل حاجة تقال أنها روعة
كنت ننتظرها علي نار
تسلم ايديك
منتظرين باقي الأحداث والاجزاء وياريت متتاخرش علينا
شكرا يا باشا على تعليقك وعلى انتظارك :) اتمنى السلسلة دي تعجبك زي اللي فاتو

سالى انور
03-14-2020, 02:10 AM
واوووو بجد روعة ملهاش وصف خليتني اتمني اكون اية

الزاني اوي
03-14-2020, 07:56 AM
واوووو بجد روعة ملهاش وصف خليتني اتمني اكون اية
توء توء توء عايزه تبقى شريره كده؟! ليه بس يا سالي كده

fady andraws1
03-14-2020, 02:40 PM
حتي ف السلسله الجديده مش راحم مديحه هههههه استوت خلاص
بس خلاص تامر طالما داق كسها اعتقد مش هيقدر مينيكهاش ف البيت ، بس الفكره ف انه هيبقى مقلق من أيه
مستنى الجزء الجديد متتأخرش يا بوب

الزاني اوي
03-14-2020, 02:44 PM
حتي ف السلسله الجديده مش راحم مديحه هههههه استوت خلاص
بس خلاص تامر طالما داق كسها اعتقد مش هيقدر مينيكهاش ف البيت ، بس الفكره ف انه هيبقى مقلق من أيه
مستنى الجزء الجديد متتأخرش يا بوب
ياااه يا عم فادي وحشتنا تحليلاتك للقصص. عود حميد يا صديقي ؛) زي ما قلت. طالما داق طعم جسمها مش هينساه. وده كان اساس الخطه اللي عملتها ايه مع كيمو. لو كانوا سابوه يكمل نيك فيها كان هيندم. وكان ممكن ميعملهاش تاني. الفكره مش انه ينيكها. الفكره فازاي ايه هتخلليهم هم ال 2 يحبوا المحارم سوا. خصوصا كمان لما هيعرف بعدين انها امه.

fady andraws1
03-15-2020, 12:50 PM
ياااه يا عم فادي وحشتنا تحليلاتك للقصص. عود حميد يا صديقي ؛) زي ما قلت. طالما داق طعم جسمها مش هينساه. وده كان اساس الخطه اللي عملتها ايه مع كيمو. لو كانوا سابوه يكمل نيك فيها كان هيندم. وكان ممكن ميعملهاش تاني. الفكره مش انه ينيكها. الفكره فازاي ايه هتخلليهم هم ال 2 يحبوا المحارم سوا. خصوصا كمان لما هيعرف بعدين انها امه.
أحلى حاجه ف قصصك بصراحه انها مفتوحه لأحداث وتخيلات كتير بتيجى على بال اللي بيقرا ، مش بس القصه بتتمحور بين اتنين وبعر فتره يبقى في ركود ف الأحداث
وانت عمال تشوقنى أكتر ههههههه
عايز اقولك انا ببقي مستنى كل الأحداث والتفاصيل اللي ف دماغى ف كل جزء بينزل وف كل مره بتفاجئ ب أحداث متوقعتهاش :)

ليلي احمدد
03-15-2020, 01:48 PM
حبيبتي يا ليلى شكرا بجد :) مصعبتش عليكي مديحه هههه
حرام عليك انت مفترى تجنن الست وتسيب جسمها مولع
خلص ونزل الجديد:blush::blush::blush::blush:

Omar el gamed
03-15-2020, 02:59 PM
فشيخة مجننا كالعادة منتظريين الجزء الجديد على نار

الزاني اوي
03-16-2020, 05:22 PM
حرام عليك انت مفترى تجنن الست وتسيب جسمها مولع
خلص ونزل الجديد:blush::blush::blush::blush:
ده لسه اصلا مديحه لسه مشافتش حاجه. الجزء القادم هيجننك اوي اوي

الزاني اوي
03-16-2020, 05:23 PM
فشيخة مجننا كالعادة منتظريين الجزء الجديد على نار
شكرا حبيبي على تعليقك. و انتظارك يشرفني بجد. اتمنى دايما قراءه ممتعه ليك

الزاني اوي
03-18-2020, 07:25 AM
انهرده. جزء جديد. وفشخ جديد فمديحه. مستني تعليقاتكم على الشخصيات فالقصه. و تعليقكم على توقعاتكم عن باقي القصه. قراءة ممتعه دائما :)

شوفوني
03-18-2020, 01:07 PM
تم اضافة الثاني



قراءة ممتعة

الزاني اوي
03-19-2020, 11:28 PM
مين منتظر جزء جديد و بهدله جديده فمديحه ام ايه؟

ضيف
03-29-2020, 11:20 PM
اتأخرت كتير قوى على نزول الجزء الجديد
منتظرينك

سالى انور
04-04-2020, 09:04 PM
ليه التاخير ده كله فين باقى القصة

ضيف
04-17-2020, 10:34 PM
انت بتنزل الأجزاء امتي

Ali fathy
05-14-2020, 05:23 AM
انت بتفكرني بصالح جمعه وابراهيم سعيد فشخ



قصة نيك كس زوجة الضابط من قبل السائققصص نياكة .نساء بدينات من الشرج/archive/index.php/t-230191.htmlقصص.نيك.نسوان.بنات.زواتقصص نيك يمنية طيزقصص محارم مصريهقصص سكس اغتصاب ساديةقصص سكس جارتي و امها/archive/index.php/t-480959.htmlقصة نيك طيز زوجتي الشرموطه/archive/index.php/t-111254.htmlسكس قصتي مع النعجه site:rusmillion.ruأجمل نيكة بحياتي بزب صغير"قصصسكس" بنات صنعاء site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-235766.html/archive/index.php/t-199464.html/archive/index.php/t-361357.htmlصورسكس متحركه ونبك منزلياشارك عمي قصص سكس site:rusmillion.ruتجربتي بدات مع أبن الجيران يفتح كسي بزبهقصص سكس ابي نكني بمزاجي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-91285.htmlقصص سكس محارم اغتصاب امي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-418050.htmlقصص جنس المثليهروايات سكس جديده/archive/index.php/t-459018.htmlالبوب فشخني زبرة ضخم جدا/archive/index.php/t-472626.htmlقصص دياثه site:rusmillion.ru خليجي/archive/index.php/t-485459.html/archive/index.php/t-502135.htmlقصص لهجة السورية سكس سلمتني جسمها وطيزها بعدما شفتها تنتاك قصص نيكقصص سكس امي سادي site:rusmillion.ruقصص سكس الخال وبنت اخته.com site:rusmillion.ruقصص سكس صعيد site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-374061.html/archive/index.php/t-35927.htmlقصص سكس قصص انيك امي بعد انقطاع الكهرباء.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-300424.htmlقصص سكس انت خول بن زانية/archive/index.php/t-132231.html/archive/index.php/t-537884.htmlقصص سكس أناوأمي في سرير وأحد بسبب الفقرقصص عوير قرية سكس عجوز شديد/archive/index.php/t-19700.htmlقصص سكس بحب اقدام اختي/archive/index.php/t-549338.htmlقصص مصوره ام عريانه تجنن ابنهاقصص سكس محارم تعدد site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-234555.html/archive/index.php/t-476094.htmlقصص نيك جامد مع اخت جاري وانا ضيف عندهمقصص سكس في سن site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-479919.html فصص محارم شراميطي وابنهمقصص سكس نسوانجي البلكونة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-155447.html/archive/index.php/t-377668.htmlقصص سكس مصوره الابن وامه المريظه/archive/index.php/t-277016.htmlصور نيك طيز نسوانجيطيز يمنية صورقصص محارم كل اطرق site:rusmillion.ruنيكو كسي وطيزي يلا قصص سكس site:rusmillion.ruقصص سكس اسر site:rusmillion.ruقصص سكس نسوان كبار السن نيك.comقصة محارم الاخ في المصيف البنوتي مع اختهقصص سكس اماراتي site:rusmillion.ruقصت زوجه ممحونه/archive/index.php/t-260836.htmlقصص سكس خول بينيك بنت اخوه وبتقوله اوعى تقول لبابا وبيقولها كس ام ابوكى.comناكني من مكونيقصص الزب/archive/index.php/t-459367.htmlقصص سكس ليلة راس السنه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-350530.html/archive/index.php/t-343634.html/archive/index.php/t-126038.htmlقصص محارم الأم اللبوة/archive/index.php/t-533196.html/archive/index.php/t-230200.htmlقصص زولفياوالنيك/archive/index.php/t-145007.htmlقصص سكس مع الحريم في البيت /archive/index.php/f-6-p-23.htmlقصص سكس محأرم مع بنت خألي وبنت عميقصص سكس اختي ام محمد.com site:rusmillion.ru