Hematology 012
08-17-2019, 07:50 PM
الجزء الاول
الشخصيات
مي( 21 سنة... وطولي 170 سنتي وجسمي ابيض وابزازي وسط وطيزي كبيرة)
شيماء( 21 سنة... طولها 175 سنتي وجسمها اسمر وبزازها كبيرة وطيزها متوسطة عود جسمها كيفي من الآخر)
احمد( اخويا 23 سنة 190 سنتي)
انا (مي) : عاملة اي يا شيمو
شيماء: كويسة يلا نخرج يا مي
انا: طب نروح فين
شيماء: يلا نروحوا عند هند صحبتنا
انا: ماشي يلا بينا بس نصف ساعة عشان ماما متقلقش عليا
شيماء: ماشي يلا طيب
انا: يلا
وركبنا تاكسي ورحنا لغاية بيت هند ونزلنا وقعدنا نخبط عليها
( مشهد بيت هند )
انا: يا بنتي مش بتردي لي لينا ساعة بنخبط عليكي وانتي ولا اكنك هنا
هند: معلش كنت في الحمام ومسمعتش الباب خشو خشو هتفضلوا واقفين على الباب كدا
شيماء: عارفا يا هند انا جالي عريس وانا مش عايزا اتجوز
هند: قوليلوا مش عايزا اتجوز
شيماء: كل ما جي اقله احس اني مش عارفا اتكلم
انا: يا شيماء يا هند انا هعدي علشان ماما
شيماء: كسي وكلني يا بنات
انا: تعالى اريحك
وقلعنا ملابسنا نحنو الاثنتين وهند بتتفرج علينا وبتلعب في كسها وقعدنا نبوس في بعض لمدة خمس دقايق وبعدين قعدت الحس ورا ودنها والحس ورا رقبتها وبعدين قعدت أقفش في بزازها وتمص الجزمة وهيا اااااااااااه اححححح اووووف براحة يا مي كملي يا مي لحسك ومصك جننوني ااااه اححححححححححححححح
وانا قعدت الحسلها كسها لغاية مجابت عسلها
انا: يلا ريحيني
شيماء: ماشي يا مي وقعدت تلحس ورا ودني وبعدين اقعدت تلحس فرقبتي وبعدين وصلة لبزازي وقعدت تلحس فيهم وتمص
انا: ااااه مصي الحلمة الشمال اححححح اووووف مصك حلو اوووي مصي الحلمة التانية مصي اااااااااااه انزلي الحسي كسي ااااه لحسك يجنن
شيماء: كسك حلو يا مي وقعدت تلحس لغاية مجبتهم وشيماء شربتهم كلهم
انا: يلا بينا اتكيفنا وخلصنا
شيماء: يلا بينا
وركبنا تاكسي وكل واحدة نزلت عند بيتها
( مشهد البيت )
انا: يا ماما انا جعانة
ماما(مرفت): استني باباكي لم يجي وهناكل كلنا مع بعض وبعدين فين اخوكي
انا: مش عارفا يا ماما كلميه في التليفون
ماما: هرن علي روحي استحمي وتعالي
انا: حاضر
ماما: انتا فين يا احمد
احمد(اخويا): انا مع اصحابي علي القهوة
ماما: هتيجي ايمتا يا احمد
احمد: كمان نصف ساعة وجي
ماما: ماشي يبني تجي بالسلامة
احمد: سلام
انا: اخويا هيجي ايمتا يا ماما
ماما: هو قعد علي القهوة مع صحابه وهيجي كمان نصف ساعة يا بنتي
انا: انا هروح الاوضة اناملي شوية
ماما: ماشي يا مي
ورحة الاوضة وقعدة ابص علي فيلم سكس وقعدت اضرب سبعة ونصف ااااه يسلام عليك ده فيلم
ولقية تليفوني بيرن ولقية اخويا
انا: الو يا احمد
احمد: يا مي انا عشر دقايق وجي هتحطوا الاكل ايمتا
انا: احنا مجهزين الاكل ومنتظرينك انتا وبابا
احمد: انا جي وهتصل ببابا وانا جي عايزا حاجة اجبهلك وانا جي
انا: لا يا حبيبي عايزا سلامتك
احمد: سلام
ولقية بابا جه هو احمد
بابا(جمال): جهزتوا الاكل ولا لسا
وحطينا الاكل وكلنا
ولقية شيماء بترن عليا
شيماء: الحقيني يا مي الحقييييييييني
انا: مالك يا شيماء في اي
شيماء: الحقيييني خطفوني....تيت تيت تيت
انا: ينهار اسود يا احمد
احمد: مالك يا مي فيكي اي
انا: صحبتي شيماء خطفوها يا احمد
احمد: هسعدك هيا كانت فين اخر مرة رنت عليكي
انا: كانت في البيت بس هيا اتعركة مع بنت ابوها باشا
احمد: وتعرفي البنت دي ولا لا
انا: اه اعرفها اسمها ندا ابراهيم
احمد: يلا نرحلها ولا نروح لابوها
انا: ماشي يلا نروح لها هيا الاول
احمد: ماشي
وركبت مع احمد العربية ورحنا لبيت ندا
( مشهد بيت ندا )
انا: يا ندا متعرفيش شيماء صحبتي فين
ندا: من ساعة العركة ومش بكلمها
انا: علشان خطفوها ومش عرفين خطفوها لي
ندا: "بان عليها التوتر" لا لا لا لا مشفتهاش
انا: طيب يا ندا
وطلعنا من عند ندا
احمد: تفتكري عارفا حاجة
انا: باين عليها كدا علشان لما سألتها بان عليها التوتر
احمد: طيب نروح لابوها
انا: ابوها دلوقتي في الشغل نرحله الساعة 5
احمد: ماشي يا مي يلا نروح
وركبت مع احمد العربية ورحنا البيت
( مشهد البيت )
ماما: كنتوا فين ياولاد
انا: رحنا مشوار كدا
ماما: ماشي
ورحة الاوضة وشوية ولقية احمد بيخبط علي باب الاوضة
انا: خش يا احمد
احمد: هروح مشوار
انا: ماشي
واحمد راح مشوار وقعدت ابص علي فيلم سكس وقعدت اضرب سبعة ونصف لغاية مجبتهم
ولقيت احمد بيرن
انا: الو يا احمد
احمد: انا مش احمد انا لقيت التليفون ده وصاحبوا عامل حدثا
انا: ينهار اسوووووووووووووووووود ………………وبكدا ينتهي الجزء الاول
سؤال الحلقة مين الي خبط احمد و هيحصلو اي
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار
الجزء الثاني
( توقفنا في الجزء الأول انا احمد اخويا عمل حدثا )
وبعد ما احمد عمل حدثا رحنا المستشفى والدكتور قال حالته خطرة وبعد مرور شهرين احمد اخويا صحي ولقية شيماء وبقية في ثانية جامعة بس مش كان حد يعرف أني بعمل سحاق وأول يوم جامعة
( أول يوم جامعة )
أتعرفة علي اتنين بنات لسا اول يوم ليهم وكانوا في اولي جامعة ( ناهد – ضحي )
والتقينا بضحي ورحنا بيت ضحي واكلنا وشربنا الشاي والتقينا بشيماء وهند وروحنا كل واحد علي بيته فهمت من شيماء انهم بيخططولنا نبعد عن بعض تاني يوم في الجامعة اقعدنا ودخلنا المحاضرة وسمعنا المحاضرة وطلعنا اقعدنا علي كافيتريا الجامعة
• انا: عاملة اي يا حبيبتي
• ضحي: كويسه البنات مختفين النهاردة ( بتتكلم بدلع )
• انا: نرحلهم البيت بعد المحاضرة
• ضحي: طب كويس علشان اجهز نفسي
• انا: يلا ندخل المحاضرة
وحضرنا المحضرة وخلصنا المحاضرة
والتقينا بشيماء و ناهد وهند وخرجنا والتقينا بشيماء وذهبنا الي المطعم واكلنا وذهبنا الي البيت
( مشهد البيت )
ورجعت البيت وانا منهكا وقعدت اتفرج علي فيلم سكس سحاق وبضرب سبعة ونصف وبعدها نمة وصحيت ملقيتش حد في البيت فتحة التلفزيون وقعدت اتفرج ولقيت اخويا جه وشوية وماما جة وبعديها بابا واكلنا وخرجنا روحنا بيت خالتي
( مشهد بيت خالتي )
( الشخصيات الجديدة )
خالتي ( سوسن ... 40 سنة طولها 180 سنتي وطيزها كبيرة وبزازها وسط وبيضا بياض فلاحي وعنيها لنهم بني و وشها كله نمش )
بنت خالتي ( شروق....21 سنة طولها 165 سنتي سمرا وطيزها شبه طيز سما المصري وبزازها كبار وعنيها لونهم اخضر وشها كله نمش زي امها )
ابن خالتي ( يوسف.... 18 سنة طوله 190 سنتي زبه 19 سنتي )
• انا: عامله اي يا خالتو
• خالتي: كويسه يا حبيبتي
• شروق: عامله اي يا بت
• انا: بخير الحمد لله
اتكلمنا شوية واكلنا في المطعم وخالتي وولدها هيباتو عندنا علشان جوزها مسافر ورحنا البيت ولقية شيماء بترن عليا علشان ارحلها
( مشهد بيت شيماء )
• انا: عامله اي يا بت
• شيماء: كويسه تعالي نريح بعض ( بتتكلم بدلع )
• انا: يلا
وقعدت الحسلها عند ودنها ونزلة عند رقبتها وقعدت الحس واشفط في رقبتها وبعدين اقعدنا نبوس من الشفايف ونمص في شفايف وكنا هنقطع شفايف بعض لمدة عشر دقايق وبعدين نزلة علي بزازها قعدت امص في الحلمة اليمين ارضع فيها وامص واشفط الحلمة جوا بقي وبعدين رحة للحلمة الشمال وقعدت ارضع فيها وامص واشفط الحلمة لمدة ربع ساعة وبعدين نزلة علي بطنها قعدت الحس وامص وقعدت الحس في كسها وهيا اااااااااااه اححححح اووووف مصك حلو اوووي مصي بسرعة يا مي ااااه اححححح اووووف موتيني وقعدت الحس واشفط في زنبورها وهيا جابت تلات مرات
قالت: كفايا يا مي
• انا: ريحيني انتي
• شيماء: ماشي
وشيماء تلحس ورا ودني وتمص وبعدين قعدت تلحس عند رقبتي ونبوس في بعض وهيا تدخل لسانها جوا بقي وانا ادخل لساني جوا بقها وهيا تشفط في شفايفي ومندمجين في البوس لمدة عشر دقايق وهيا نزلة علي بزازي وتمص في الحلمة اليمين وتلحس وتشفط وانا في عالم تاني وهيا قعدت تلحس في الحلم الشمال وتمص وتشفط ببقها وبعدين نزلة علي بطني وقعدت تلحس في سوتي وتشفط وبعدين قعدنا نبوس في بعض من الشفايف نلحس في شفايف بعض ونمص شفايف بعض لمدة ربع ساعة وبعدين نزلة علي كسي وقعدت تلحس في كسي وتشفط زنبور كسي وانا اااااااااااه اححححح اووووف براحة يا شيمو وهيا في دنيا تانيا وتلحس في كسي وتمص وتشفط الزنبور وانا نزلت مرتين و قلتلها كمان يا شيمو كمان اااااه اوووووووف اححححححح يا كسي براحة ااااااه ااااه احححححح ولقيتها عضت كسي جامد وانا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااه
ونزلت خمس مراة وبعدين قلتلها كفايا يا شيمو
• شيماء: انبسطي
• انا: **** يخربيتك يا بت عملتي فيا اي
• شيماء: ولا حاجة زي معملتي فيا
• انا: هند اي الي جابك هنا يا بت
• هند: عيزكوا تريحوني
• انا: بعدين علشان مش ادرا اقف
• هند: ماشي
ورحة البيت ونمة شوية ومرة الشهور ونقضيها خروجات وفسح من المطاعم والجامعة ونقضيها سكس لغاية ما في يوم خالتي اتصلت عليا علشان اروح اقعد معاها شوية ونمة عندها وقمة ولقية سوسن قعدا علي السرير وقمة ولبسة وقعدت اصدها وتكلمنا في حاجة كتير وخرجة من عندهم ورحة البيت وقعدت اتفرج علي التلفزيون وانا بتفرج رحة نمة.............. وبكدا ينتهي الجزء الثاني
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني
للاستمرار
الجزء الثالث
( توقفنا في الجزء الثاني لما قعدت اتفرج علي التلفزيون وبعدين نمة )
وصحية من النوم وخالتي سوسن اتصلت بيا وقالت يا مي تعالي اقعدي معايا شوية علشان هلبس وجي عندكم الببت وقلت حاضر
( مشهد بيت خالتي )
ورحة لخالتي البيت وقعدت معاها شوية وهيا راحة الحمام وانا رحة المطبخ ولقية الصدمة خالتي جوا الحمام و بتلعب في كسها وبعدين عنينا جو في عنين بعض وبعدين مش كنت مهتما بالموضوع والغريبة شفتني وعادي ورحة المطبخ عملة شاي وكان معايا مهيج للستات علشان الست ال تعجبني احط ليها ف الشاي ف العصير وكدا وعملة شاي ورحة حطه نقطتين في الشاي تبع سوسن ورحة لسوسن لقيتها قعدا اديتها الشاي ومفعول المهيج ربع ساعه ولقيته اشتغل وسوسن بتلعب في كسها وتقول اه بصوت واطي وقلت مالك يا خالتي قالت مفيش قلت طب يلا يا خالتي علشان نذهب الي البيت قالت حاضر ولبسة وحنا نزلين وهيا تتلوي وتحك في كسها وتلعب ف بزازها ووصلنا البيت
( مشهد البيت )
وذهبنا الي البيت واكلنا والشاي انا ال عملته وحطه نقطتين تاني ف شاي سوسن ووديت الشاي وديت لسوسن الشاي ال في المهيج وشربته ونصف ساعه ومفعول المهيج اشتغل ولقية سوسن بتلعب في كسها وبعدين طلعت الاوضه وقفلة علي نفسها ورحة طلعت وراها وبصيت من خرم الباب لقيتها بتلعب في كسها وتلعب في بزازها وقامة تفتح الباب علشان تتأكد من خلو المكان وانا نزلة وهيا دخلة وقفلة الباب نصف قفلة وطلعت وقعدت اتفرج وبعدين قلت ادخل عليها وهيا بتلعب في كسها ودخلة عليها وهيا قامت تلبس وقالت مش تخبطي قبل متدخلي وقلت وحد يخبط ووحدة بتلعب في كسها وقالت احترمي نفسك وقلت هههههه احترم نفسي يا لبوة وهيا من كتر الهيجان بتتكلم بالعافية ولقيتها بتلعب في كسها قلت تعالي اريحك قالت ازاي انتي بنت مش ولد وقلت انا عندي زب صناعي انيكك بيه وقالت بسرعه وجبة الزب الصناعي وبعدين قعدت الحس عند ودنها ونزلت عند رقبتها وقعدت الحس واشفط وبعدين نزلة علي بزازها قعدت امص في الحلمة اليمين واشفط فيها ورحة للحلمة الشمال وقعدت ارضع فيها وامص واشفط الحلمة لمدة ربع ساعة وبعدين قعدنا نبوس في بعض ونقطع في شفايف بعض ونزلة علي كسها وقعدت الحس فيه وامص في زنبورها وسوسن ف عالم تاني وبعدين قالت دخلي الزب الصناعي في كسي ورحة لبسته وقعدت احركه علي كسها وهيا جابت تلات مرات وقالت دخليه ااااه احححح اخيرا حسية بالزب ف كسي تاني ودخلته في كسها وانيك جامد في كسها وهيا اااااااااااه اوووووووف احححححححح اااااااااااه اححححح اووووف براحة موتيني وقعدت انيك بعنف وقالت براحة ااااااه اححححح اووووف ااااه احححححح اووووف بسرعة يا مي ونزلتهم للمرة الخامسة وقالت كفايا وبعدين غلطت وقالت والشرموطة امك بلاعة ازبار وقلت انتي بتقولي ايه قالت ولا حاجة ولا حاجة وسبتها ومشية وانا بفكر يا ترا ماما زي ما خالتي بتقول وبعدين قلت هعرف مع الايام ورحة الاوضة بتاعتي ونمة ومرة الايام واكتشفت ان ال قالته خالتي كان صحيح واحدة صحبتي لقت ماما طلعه لواحد شقته وراحة صحبتي طلعت وراها وسمعت اهات وبعدين نزلة صحبتي ونصف ساعة وماما كانت نزله وكانت معاها فلوس بتعد فيهم وبس كدا بس مش عارفا اصارحها ازاي وبعدين قلت لصحبتي قولي لماما ده انا شفتك وانتي طلعه شقة واحد ولو مش عملتي معايا سحاق هقول لبنتك وراحة قالت لماما وماما مش رفضة علشان هيا تحب تتساحق مع البنات وكانت ماما وصحبتي عاملين سحاق وانا دخلت عليهم وماما قالت سامحيني يا بنتي وقلت مش بسامح شراميط قالت طب اقولك كل حاجة قلت سامعك قالت لما اجوزة جمال جديد وف ليلة دخلتنا كان واحد معاه وقلت يا جمال دي ليلة دخلتنا ازاي تجيب راجل معاك قال انا بحب التعريص علي مراتي عجبك اهلا وسهلا مش عجبك الباب اهو وانا علشان كنت بحب جمال مش رفضت ورحة الحمام اخد دش وطلعت لقية ال مع جمال بينيك فيه وقلت تحب التعريص وكمان بتتناك وراجل ال مع جمال قال ده يحب يتناك و يحب التعريص وقلت نيكه المنيوك ده وناكه ونزلهم فيه وبعدين ناكني انا وبس كدا وبنسبه لسحاق ف مرة كنت عند اختي وهيا كانت هيجانا وتسحقنا مع بعض ادي كل الحكاية وقلت برضه مش ابقا ديوثه قالت انتي حرة وسبتها وقمت رحة الاوضة وانا بعيط ورحة نمة شوية وقمت وخرجة رحة لضحي واكلنا ف المطعم وذهبنا الي البيت......................انتهي الجزء الثالث
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني
للاستمرار
الجزء الرابع والاخير
( توقفنا في الجزء الثالث بعد مرحة البيت)
ورحة البيت و كلمة ماما وهيا قالت في واحد عايز ينيكك يا مي وقلت انا مش بحب الرجالة ورحة لشيماء وهند البيت
(مشهد بيت هند)
رحة لهند وهيا قالت خشي وقلت فين شيماء قالت جو ودخلنا واكلنا وشربنا الشاي وبعدين شيماء وهند و هند قالت كسي وكلني يا بت وقلت وانا برضه وقعدنا نبوس في شفايف بعض ونمص شفايف بعض وادخل لساني جو بقها وقعدنا لمدة عشر دقايق وبعدين قعدت الحس ورا ودنها والحس ورا رقبتها وبعدين نزلة علي بزازها وقعدت الحس وامص واشفط الحلمة اليمين واشفط الحلمة الشمال وهيا اااااااااااه اححححح اووووف براحة يا مي وانا الحس ومش دريانا بالدنيا وهيا نزلة مرتين وقالت كفايا وبعدين رحنا لشيماء وقعدت الحس ورا ودنها والحس ورا رقبتها ونزلة علي بزازها وقعدت الحس وامص في الحلمة اليمين واشفط فيها ورحة للحلمة الشمال وقعدت ارضع فيها وامص واشفط الحلمة لمدة نصف ساعة وبعدين نزلة علي كسها وقعدت الحس فيه وهيا ااااه احححححح اووووف بسرعة يا مي ااااه اححححح اووووف موتيني وقعدت الحس واشفط في كسها وهيا جابت تلات مرات وهيا قالت دورك يا مي وقلت ماشي وقعدت تبوس في شفايفي ونقطع في شفايف بعض ونزلة علي بزازي وقعدت تلحس فيهم وتمص وبعدين نزلة علي كسي وقعدت تلحس في كسي وتشفط زنبور كسي وانا اااااااااااه اححححح اووووف براحة يا شيمو وهيا في دنيا تانيا وتلحس كسي وتشفط في وقلت جبتهم وبعدين ذهبت الي البيت ولقيت امي بتقولي عايزا تتناكي ولا لا قلت لا يا ماما وسبتها ودخلت الاوضة ولقية صوت اهات من باب اوضة ماما ورحة عند الاوضة لقيت ماما بتتناك من الراجل الي قالت عليه وأنا فتحة عليهم الباب وهو قال لماما هيا دي بنتك دي مزة عايز انيكها وماما قالت روح كيفها الشرموطة دي وقلت اصوت ولم عليك العمارة وماما قالت دي شرموطة زي امها ولو دخل فيها زب مش تقدر تنساه وقال اروح انيك بنتك دي وماما قالت روح وجالي ومسكني غصب عني وقعد يضرب فيا بالأقلام لغاية ما اغما عليا وفقت لقيتهم رابطين ايديا ورجليا وانا كنت فهمت شيماء علشان تجي هيا وصحبها الساعة الثانية عشر ودلوقتي الساعة الثانية عشر ولقو الباب بيخبط وكانت شيماء وصاحبها جو ومسكو امي والراجل ال معاها وكتفوهم وفكوني وقمت قلت هو انتم مفكرين اني عبيطة دنا كنت مخططا لده كله وقالت يا بنتي فهمتي غلط وقلت اي يا شرموطة نكذب علي بعض وانتي قيلا للراجل قوم نيك الشرموطة دي حصل ولا مش حصل قالت حصل قلت هاتي ادوات التعذيب وجابت كرباج وسلسلة كلاب وعصاية وصاعق كهربائي وجبة الكرباج وقعدت اضربهم علي جسمهم لما جسمه احمر وقلت لشيماء هاتي زيت ودلوقي عليهم وجابة الزيت ودلقته عليهم وجبة بطارية عربية ووصلة الاسلاك علي قلب امي والراجل ال معاها وشغلنا البطارية والجهاز وقعده يتنفضو وخلصنا تعذيب فيهم وسبنا امي والراجل ومشينا وقعدت عند شيماء يومين واكل معاهم وكله ولقية الراجل جي و معاه عصابة اتصلنا علي اصحابنا الشباب وجم ضربوهم وبلغت عن الراجل وعن امي وسبت البلد بحلها ومشيت ونسيت اقول ازاي جبت شيماء
فلاش بااااااااااااك قبل مغتصبوني بيوم
"]انا: شيماء تعالى أقلك على حاجة
وقلت لشيماء على أمي أنها هتدبر اغتصابا ليا علشان تزلني زي مزليتها وتفقنا علي ان خطت امي تمشي زي ما هي مخططا ليها وانا وشيماء اتفقنا علي ان شيماء تجي هيا وصحبها علي الساعة الثانية عشر
[/COLOR]خروج فلاش باااك
وبكدا ام مي اتسجنت هيا والراجل ال كان معاها ومي هربت لبلد تاني وابو مي لما سمع الخبر مات في ساعتها وبكدا نكون خلصنا القصة
خالص تحياتي للمشرفين والاداريين
sami Tounsi بنصائحه اتعلمت وكان متابع معايا في القصة واشكره من كل قلبي
والمشرف الكبير شوفوني علشان كان بينصحني ونصحيه مفيدة واشكره من كل قلبي والاسطورة ليجند وطاقم الاداريين واشكر كل ال دعمني اني اكمل القصة ودعمكم يشجعني اني اكمل كل قصة وخالص تحياتي للسيد شوفوني والسيد سامي تونسي
تمت
الشخصيات
مي( 21 سنة... وطولي 170 سنتي وجسمي ابيض وابزازي وسط وطيزي كبيرة)
شيماء( 21 سنة... طولها 175 سنتي وجسمها اسمر وبزازها كبيرة وطيزها متوسطة عود جسمها كيفي من الآخر)
احمد( اخويا 23 سنة 190 سنتي)
انا (مي) : عاملة اي يا شيمو
شيماء: كويسة يلا نخرج يا مي
انا: طب نروح فين
شيماء: يلا نروحوا عند هند صحبتنا
انا: ماشي يلا بينا بس نصف ساعة عشان ماما متقلقش عليا
شيماء: ماشي يلا طيب
انا: يلا
وركبنا تاكسي ورحنا لغاية بيت هند ونزلنا وقعدنا نخبط عليها
( مشهد بيت هند )
انا: يا بنتي مش بتردي لي لينا ساعة بنخبط عليكي وانتي ولا اكنك هنا
هند: معلش كنت في الحمام ومسمعتش الباب خشو خشو هتفضلوا واقفين على الباب كدا
شيماء: عارفا يا هند انا جالي عريس وانا مش عايزا اتجوز
هند: قوليلوا مش عايزا اتجوز
شيماء: كل ما جي اقله احس اني مش عارفا اتكلم
انا: يا شيماء يا هند انا هعدي علشان ماما
شيماء: كسي وكلني يا بنات
انا: تعالى اريحك
وقلعنا ملابسنا نحنو الاثنتين وهند بتتفرج علينا وبتلعب في كسها وقعدنا نبوس في بعض لمدة خمس دقايق وبعدين قعدت الحس ورا ودنها والحس ورا رقبتها وبعدين قعدت أقفش في بزازها وتمص الجزمة وهيا اااااااااااه اححححح اووووف براحة يا مي كملي يا مي لحسك ومصك جننوني ااااه اححححححححححححححح
وانا قعدت الحسلها كسها لغاية مجابت عسلها
انا: يلا ريحيني
شيماء: ماشي يا مي وقعدت تلحس ورا ودني وبعدين اقعدت تلحس فرقبتي وبعدين وصلة لبزازي وقعدت تلحس فيهم وتمص
انا: ااااه مصي الحلمة الشمال اححححح اووووف مصك حلو اوووي مصي الحلمة التانية مصي اااااااااااه انزلي الحسي كسي ااااه لحسك يجنن
شيماء: كسك حلو يا مي وقعدت تلحس لغاية مجبتهم وشيماء شربتهم كلهم
انا: يلا بينا اتكيفنا وخلصنا
شيماء: يلا بينا
وركبنا تاكسي وكل واحدة نزلت عند بيتها
( مشهد البيت )
انا: يا ماما انا جعانة
ماما(مرفت): استني باباكي لم يجي وهناكل كلنا مع بعض وبعدين فين اخوكي
انا: مش عارفا يا ماما كلميه في التليفون
ماما: هرن علي روحي استحمي وتعالي
انا: حاضر
ماما: انتا فين يا احمد
احمد(اخويا): انا مع اصحابي علي القهوة
ماما: هتيجي ايمتا يا احمد
احمد: كمان نصف ساعة وجي
ماما: ماشي يبني تجي بالسلامة
احمد: سلام
انا: اخويا هيجي ايمتا يا ماما
ماما: هو قعد علي القهوة مع صحابه وهيجي كمان نصف ساعة يا بنتي
انا: انا هروح الاوضة اناملي شوية
ماما: ماشي يا مي
ورحة الاوضة وقعدة ابص علي فيلم سكس وقعدت اضرب سبعة ونصف ااااه يسلام عليك ده فيلم
ولقية تليفوني بيرن ولقية اخويا
انا: الو يا احمد
احمد: يا مي انا عشر دقايق وجي هتحطوا الاكل ايمتا
انا: احنا مجهزين الاكل ومنتظرينك انتا وبابا
احمد: انا جي وهتصل ببابا وانا جي عايزا حاجة اجبهلك وانا جي
انا: لا يا حبيبي عايزا سلامتك
احمد: سلام
ولقية بابا جه هو احمد
بابا(جمال): جهزتوا الاكل ولا لسا
وحطينا الاكل وكلنا
ولقية شيماء بترن عليا
شيماء: الحقيني يا مي الحقييييييييني
انا: مالك يا شيماء في اي
شيماء: الحقيييني خطفوني....تيت تيت تيت
انا: ينهار اسود يا احمد
احمد: مالك يا مي فيكي اي
انا: صحبتي شيماء خطفوها يا احمد
احمد: هسعدك هيا كانت فين اخر مرة رنت عليكي
انا: كانت في البيت بس هيا اتعركة مع بنت ابوها باشا
احمد: وتعرفي البنت دي ولا لا
انا: اه اعرفها اسمها ندا ابراهيم
احمد: يلا نرحلها ولا نروح لابوها
انا: ماشي يلا نروح لها هيا الاول
احمد: ماشي
وركبت مع احمد العربية ورحنا لبيت ندا
( مشهد بيت ندا )
انا: يا ندا متعرفيش شيماء صحبتي فين
ندا: من ساعة العركة ومش بكلمها
انا: علشان خطفوها ومش عرفين خطفوها لي
ندا: "بان عليها التوتر" لا لا لا لا مشفتهاش
انا: طيب يا ندا
وطلعنا من عند ندا
احمد: تفتكري عارفا حاجة
انا: باين عليها كدا علشان لما سألتها بان عليها التوتر
احمد: طيب نروح لابوها
انا: ابوها دلوقتي في الشغل نرحله الساعة 5
احمد: ماشي يا مي يلا نروح
وركبت مع احمد العربية ورحنا البيت
( مشهد البيت )
ماما: كنتوا فين ياولاد
انا: رحنا مشوار كدا
ماما: ماشي
ورحة الاوضة وشوية ولقية احمد بيخبط علي باب الاوضة
انا: خش يا احمد
احمد: هروح مشوار
انا: ماشي
واحمد راح مشوار وقعدت ابص علي فيلم سكس وقعدت اضرب سبعة ونصف لغاية مجبتهم
ولقيت احمد بيرن
انا: الو يا احمد
احمد: انا مش احمد انا لقيت التليفون ده وصاحبوا عامل حدثا
انا: ينهار اسوووووووووووووووووود ………………وبكدا ينتهي الجزء الاول
سؤال الحلقة مين الي خبط احمد و هيحصلو اي
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار
الجزء الثاني
( توقفنا في الجزء الأول انا احمد اخويا عمل حدثا )
وبعد ما احمد عمل حدثا رحنا المستشفى والدكتور قال حالته خطرة وبعد مرور شهرين احمد اخويا صحي ولقية شيماء وبقية في ثانية جامعة بس مش كان حد يعرف أني بعمل سحاق وأول يوم جامعة
( أول يوم جامعة )
أتعرفة علي اتنين بنات لسا اول يوم ليهم وكانوا في اولي جامعة ( ناهد – ضحي )
والتقينا بضحي ورحنا بيت ضحي واكلنا وشربنا الشاي والتقينا بشيماء وهند وروحنا كل واحد علي بيته فهمت من شيماء انهم بيخططولنا نبعد عن بعض تاني يوم في الجامعة اقعدنا ودخلنا المحاضرة وسمعنا المحاضرة وطلعنا اقعدنا علي كافيتريا الجامعة
• انا: عاملة اي يا حبيبتي
• ضحي: كويسه البنات مختفين النهاردة ( بتتكلم بدلع )
• انا: نرحلهم البيت بعد المحاضرة
• ضحي: طب كويس علشان اجهز نفسي
• انا: يلا ندخل المحاضرة
وحضرنا المحضرة وخلصنا المحاضرة
والتقينا بشيماء و ناهد وهند وخرجنا والتقينا بشيماء وذهبنا الي المطعم واكلنا وذهبنا الي البيت
( مشهد البيت )
ورجعت البيت وانا منهكا وقعدت اتفرج علي فيلم سكس سحاق وبضرب سبعة ونصف وبعدها نمة وصحيت ملقيتش حد في البيت فتحة التلفزيون وقعدت اتفرج ولقيت اخويا جه وشوية وماما جة وبعديها بابا واكلنا وخرجنا روحنا بيت خالتي
( مشهد بيت خالتي )
( الشخصيات الجديدة )
خالتي ( سوسن ... 40 سنة طولها 180 سنتي وطيزها كبيرة وبزازها وسط وبيضا بياض فلاحي وعنيها لنهم بني و وشها كله نمش )
بنت خالتي ( شروق....21 سنة طولها 165 سنتي سمرا وطيزها شبه طيز سما المصري وبزازها كبار وعنيها لونهم اخضر وشها كله نمش زي امها )
ابن خالتي ( يوسف.... 18 سنة طوله 190 سنتي زبه 19 سنتي )
• انا: عامله اي يا خالتو
• خالتي: كويسه يا حبيبتي
• شروق: عامله اي يا بت
• انا: بخير الحمد لله
اتكلمنا شوية واكلنا في المطعم وخالتي وولدها هيباتو عندنا علشان جوزها مسافر ورحنا البيت ولقية شيماء بترن عليا علشان ارحلها
( مشهد بيت شيماء )
• انا: عامله اي يا بت
• شيماء: كويسه تعالي نريح بعض ( بتتكلم بدلع )
• انا: يلا
وقعدت الحسلها عند ودنها ونزلة عند رقبتها وقعدت الحس واشفط في رقبتها وبعدين اقعدنا نبوس من الشفايف ونمص في شفايف وكنا هنقطع شفايف بعض لمدة عشر دقايق وبعدين نزلة علي بزازها قعدت امص في الحلمة اليمين ارضع فيها وامص واشفط الحلمة جوا بقي وبعدين رحة للحلمة الشمال وقعدت ارضع فيها وامص واشفط الحلمة لمدة ربع ساعة وبعدين نزلة علي بطنها قعدت الحس وامص وقعدت الحس في كسها وهيا اااااااااااه اححححح اووووف مصك حلو اوووي مصي بسرعة يا مي ااااه اححححح اووووف موتيني وقعدت الحس واشفط في زنبورها وهيا جابت تلات مرات
قالت: كفايا يا مي
• انا: ريحيني انتي
• شيماء: ماشي
وشيماء تلحس ورا ودني وتمص وبعدين قعدت تلحس عند رقبتي ونبوس في بعض وهيا تدخل لسانها جوا بقي وانا ادخل لساني جوا بقها وهيا تشفط في شفايفي ومندمجين في البوس لمدة عشر دقايق وهيا نزلة علي بزازي وتمص في الحلمة اليمين وتلحس وتشفط وانا في عالم تاني وهيا قعدت تلحس في الحلم الشمال وتمص وتشفط ببقها وبعدين نزلة علي بطني وقعدت تلحس في سوتي وتشفط وبعدين قعدنا نبوس في بعض من الشفايف نلحس في شفايف بعض ونمص شفايف بعض لمدة ربع ساعة وبعدين نزلة علي كسي وقعدت تلحس في كسي وتشفط زنبور كسي وانا اااااااااااه اححححح اووووف براحة يا شيمو وهيا في دنيا تانيا وتلحس في كسي وتمص وتشفط الزنبور وانا نزلت مرتين و قلتلها كمان يا شيمو كمان اااااه اوووووووف اححححححح يا كسي براحة ااااااه ااااه احححححح ولقيتها عضت كسي جامد وانا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااه
ونزلت خمس مراة وبعدين قلتلها كفايا يا شيمو
• شيماء: انبسطي
• انا: **** يخربيتك يا بت عملتي فيا اي
• شيماء: ولا حاجة زي معملتي فيا
• انا: هند اي الي جابك هنا يا بت
• هند: عيزكوا تريحوني
• انا: بعدين علشان مش ادرا اقف
• هند: ماشي
ورحة البيت ونمة شوية ومرة الشهور ونقضيها خروجات وفسح من المطاعم والجامعة ونقضيها سكس لغاية ما في يوم خالتي اتصلت عليا علشان اروح اقعد معاها شوية ونمة عندها وقمة ولقية سوسن قعدا علي السرير وقمة ولبسة وقعدت اصدها وتكلمنا في حاجة كتير وخرجة من عندهم ورحة البيت وقعدت اتفرج علي التلفزيون وانا بتفرج رحة نمة.............. وبكدا ينتهي الجزء الثاني
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني
للاستمرار
الجزء الثالث
( توقفنا في الجزء الثاني لما قعدت اتفرج علي التلفزيون وبعدين نمة )
وصحية من النوم وخالتي سوسن اتصلت بيا وقالت يا مي تعالي اقعدي معايا شوية علشان هلبس وجي عندكم الببت وقلت حاضر
( مشهد بيت خالتي )
ورحة لخالتي البيت وقعدت معاها شوية وهيا راحة الحمام وانا رحة المطبخ ولقية الصدمة خالتي جوا الحمام و بتلعب في كسها وبعدين عنينا جو في عنين بعض وبعدين مش كنت مهتما بالموضوع والغريبة شفتني وعادي ورحة المطبخ عملة شاي وكان معايا مهيج للستات علشان الست ال تعجبني احط ليها ف الشاي ف العصير وكدا وعملة شاي ورحة حطه نقطتين في الشاي تبع سوسن ورحة لسوسن لقيتها قعدا اديتها الشاي ومفعول المهيج ربع ساعه ولقيته اشتغل وسوسن بتلعب في كسها وتقول اه بصوت واطي وقلت مالك يا خالتي قالت مفيش قلت طب يلا يا خالتي علشان نذهب الي البيت قالت حاضر ولبسة وحنا نزلين وهيا تتلوي وتحك في كسها وتلعب ف بزازها ووصلنا البيت
( مشهد البيت )
وذهبنا الي البيت واكلنا والشاي انا ال عملته وحطه نقطتين تاني ف شاي سوسن ووديت الشاي وديت لسوسن الشاي ال في المهيج وشربته ونصف ساعه ومفعول المهيج اشتغل ولقية سوسن بتلعب في كسها وبعدين طلعت الاوضه وقفلة علي نفسها ورحة طلعت وراها وبصيت من خرم الباب لقيتها بتلعب في كسها وتلعب في بزازها وقامة تفتح الباب علشان تتأكد من خلو المكان وانا نزلة وهيا دخلة وقفلة الباب نصف قفلة وطلعت وقعدت اتفرج وبعدين قلت ادخل عليها وهيا بتلعب في كسها ودخلة عليها وهيا قامت تلبس وقالت مش تخبطي قبل متدخلي وقلت وحد يخبط ووحدة بتلعب في كسها وقالت احترمي نفسك وقلت هههههه احترم نفسي يا لبوة وهيا من كتر الهيجان بتتكلم بالعافية ولقيتها بتلعب في كسها قلت تعالي اريحك قالت ازاي انتي بنت مش ولد وقلت انا عندي زب صناعي انيكك بيه وقالت بسرعه وجبة الزب الصناعي وبعدين قعدت الحس عند ودنها ونزلت عند رقبتها وقعدت الحس واشفط وبعدين نزلة علي بزازها قعدت امص في الحلمة اليمين واشفط فيها ورحة للحلمة الشمال وقعدت ارضع فيها وامص واشفط الحلمة لمدة ربع ساعة وبعدين قعدنا نبوس في بعض ونقطع في شفايف بعض ونزلة علي كسها وقعدت الحس فيه وامص في زنبورها وسوسن ف عالم تاني وبعدين قالت دخلي الزب الصناعي في كسي ورحة لبسته وقعدت احركه علي كسها وهيا جابت تلات مرات وقالت دخليه ااااه احححح اخيرا حسية بالزب ف كسي تاني ودخلته في كسها وانيك جامد في كسها وهيا اااااااااااه اوووووووف احححححححح اااااااااااه اححححح اووووف براحة موتيني وقعدت انيك بعنف وقالت براحة ااااااه اححححح اووووف ااااه احححححح اووووف بسرعة يا مي ونزلتهم للمرة الخامسة وقالت كفايا وبعدين غلطت وقالت والشرموطة امك بلاعة ازبار وقلت انتي بتقولي ايه قالت ولا حاجة ولا حاجة وسبتها ومشية وانا بفكر يا ترا ماما زي ما خالتي بتقول وبعدين قلت هعرف مع الايام ورحة الاوضة بتاعتي ونمة ومرة الايام واكتشفت ان ال قالته خالتي كان صحيح واحدة صحبتي لقت ماما طلعه لواحد شقته وراحة صحبتي طلعت وراها وسمعت اهات وبعدين نزلة صحبتي ونصف ساعة وماما كانت نزله وكانت معاها فلوس بتعد فيهم وبس كدا بس مش عارفا اصارحها ازاي وبعدين قلت لصحبتي قولي لماما ده انا شفتك وانتي طلعه شقة واحد ولو مش عملتي معايا سحاق هقول لبنتك وراحة قالت لماما وماما مش رفضة علشان هيا تحب تتساحق مع البنات وكانت ماما وصحبتي عاملين سحاق وانا دخلت عليهم وماما قالت سامحيني يا بنتي وقلت مش بسامح شراميط قالت طب اقولك كل حاجة قلت سامعك قالت لما اجوزة جمال جديد وف ليلة دخلتنا كان واحد معاه وقلت يا جمال دي ليلة دخلتنا ازاي تجيب راجل معاك قال انا بحب التعريص علي مراتي عجبك اهلا وسهلا مش عجبك الباب اهو وانا علشان كنت بحب جمال مش رفضت ورحة الحمام اخد دش وطلعت لقية ال مع جمال بينيك فيه وقلت تحب التعريص وكمان بتتناك وراجل ال مع جمال قال ده يحب يتناك و يحب التعريص وقلت نيكه المنيوك ده وناكه ونزلهم فيه وبعدين ناكني انا وبس كدا وبنسبه لسحاق ف مرة كنت عند اختي وهيا كانت هيجانا وتسحقنا مع بعض ادي كل الحكاية وقلت برضه مش ابقا ديوثه قالت انتي حرة وسبتها وقمت رحة الاوضة وانا بعيط ورحة نمة شوية وقمت وخرجة رحة لضحي واكلنا ف المطعم وذهبنا الي البيت......................انتهي الجزء الثالث
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني
للاستمرار
الجزء الرابع والاخير
( توقفنا في الجزء الثالث بعد مرحة البيت)
ورحة البيت و كلمة ماما وهيا قالت في واحد عايز ينيكك يا مي وقلت انا مش بحب الرجالة ورحة لشيماء وهند البيت
(مشهد بيت هند)
رحة لهند وهيا قالت خشي وقلت فين شيماء قالت جو ودخلنا واكلنا وشربنا الشاي وبعدين شيماء وهند و هند قالت كسي وكلني يا بت وقلت وانا برضه وقعدنا نبوس في شفايف بعض ونمص شفايف بعض وادخل لساني جو بقها وقعدنا لمدة عشر دقايق وبعدين قعدت الحس ورا ودنها والحس ورا رقبتها وبعدين نزلة علي بزازها وقعدت الحس وامص واشفط الحلمة اليمين واشفط الحلمة الشمال وهيا اااااااااااه اححححح اووووف براحة يا مي وانا الحس ومش دريانا بالدنيا وهيا نزلة مرتين وقالت كفايا وبعدين رحنا لشيماء وقعدت الحس ورا ودنها والحس ورا رقبتها ونزلة علي بزازها وقعدت الحس وامص في الحلمة اليمين واشفط فيها ورحة للحلمة الشمال وقعدت ارضع فيها وامص واشفط الحلمة لمدة نصف ساعة وبعدين نزلة علي كسها وقعدت الحس فيه وهيا ااااه احححححح اووووف بسرعة يا مي ااااه اححححح اووووف موتيني وقعدت الحس واشفط في كسها وهيا جابت تلات مرات وهيا قالت دورك يا مي وقلت ماشي وقعدت تبوس في شفايفي ونقطع في شفايف بعض ونزلة علي بزازي وقعدت تلحس فيهم وتمص وبعدين نزلة علي كسي وقعدت تلحس في كسي وتشفط زنبور كسي وانا اااااااااااه اححححح اووووف براحة يا شيمو وهيا في دنيا تانيا وتلحس كسي وتشفط في وقلت جبتهم وبعدين ذهبت الي البيت ولقيت امي بتقولي عايزا تتناكي ولا لا قلت لا يا ماما وسبتها ودخلت الاوضة ولقية صوت اهات من باب اوضة ماما ورحة عند الاوضة لقيت ماما بتتناك من الراجل الي قالت عليه وأنا فتحة عليهم الباب وهو قال لماما هيا دي بنتك دي مزة عايز انيكها وماما قالت روح كيفها الشرموطة دي وقلت اصوت ولم عليك العمارة وماما قالت دي شرموطة زي امها ولو دخل فيها زب مش تقدر تنساه وقال اروح انيك بنتك دي وماما قالت روح وجالي ومسكني غصب عني وقعد يضرب فيا بالأقلام لغاية ما اغما عليا وفقت لقيتهم رابطين ايديا ورجليا وانا كنت فهمت شيماء علشان تجي هيا وصحبها الساعة الثانية عشر ودلوقتي الساعة الثانية عشر ولقو الباب بيخبط وكانت شيماء وصاحبها جو ومسكو امي والراجل ال معاها وكتفوهم وفكوني وقمت قلت هو انتم مفكرين اني عبيطة دنا كنت مخططا لده كله وقالت يا بنتي فهمتي غلط وقلت اي يا شرموطة نكذب علي بعض وانتي قيلا للراجل قوم نيك الشرموطة دي حصل ولا مش حصل قالت حصل قلت هاتي ادوات التعذيب وجابت كرباج وسلسلة كلاب وعصاية وصاعق كهربائي وجبة الكرباج وقعدت اضربهم علي جسمهم لما جسمه احمر وقلت لشيماء هاتي زيت ودلوقي عليهم وجابة الزيت ودلقته عليهم وجبة بطارية عربية ووصلة الاسلاك علي قلب امي والراجل ال معاها وشغلنا البطارية والجهاز وقعده يتنفضو وخلصنا تعذيب فيهم وسبنا امي والراجل ومشينا وقعدت عند شيماء يومين واكل معاهم وكله ولقية الراجل جي و معاه عصابة اتصلنا علي اصحابنا الشباب وجم ضربوهم وبلغت عن الراجل وعن امي وسبت البلد بحلها ومشيت ونسيت اقول ازاي جبت شيماء
فلاش بااااااااااااك قبل مغتصبوني بيوم
"]انا: شيماء تعالى أقلك على حاجة
وقلت لشيماء على أمي أنها هتدبر اغتصابا ليا علشان تزلني زي مزليتها وتفقنا علي ان خطت امي تمشي زي ما هي مخططا ليها وانا وشيماء اتفقنا علي ان شيماء تجي هيا وصحبها علي الساعة الثانية عشر
[/COLOR]خروج فلاش باااك
وبكدا ام مي اتسجنت هيا والراجل ال كان معاها ومي هربت لبلد تاني وابو مي لما سمع الخبر مات في ساعتها وبكدا نكون خلصنا القصة
خالص تحياتي للمشرفين والاداريين
sami Tounsi بنصائحه اتعلمت وكان متابع معايا في القصة واشكره من كل قلبي
والمشرف الكبير شوفوني علشان كان بينصحني ونصحيه مفيدة واشكره من كل قلبي والاسطورة ليجند وطاقم الاداريين واشكر كل ال دعمني اني اكمل القصة ودعمكم يشجعني اني اكمل كل قصة وخالص تحياتي للسيد شوفوني والسيد سامي تونسي
تمت