الفشخنجيي..
04-03-2020, 09:25 PM
اهلا بكم ي اعضاء نسوانجي
احب اتكلم معاكم عن حكايتي من اولها لاخرها تلت تربعها حقيقي والربع الاخير خيال ومش هكتر ف الخيال وانتو اكيد هتعرفو من الكلام اذا كانت خيال واللا حقيقة مش هطول عليكم
الاول هعرفكم باعضاء القصة مش عارف ايه فايدة الاسماء المستعارة وهيا اصلا قصة مشفرة ولا احد يعرف طريق اشخاص القصة
1/ ايمي عندها 21سنة متجوزه من 2سنين ومخلفه سلمي عندها سنة وجسمها طبيعي بزاز مدورة حلمة بني كسها مشعر خفيف زي اي بنت مصرية بعد فتره من الجواز بتقلل الاهتمام بنفسها لرعاية بنتها طيازها متوسطه ومدورة
2/سلمي عندها 20 سنة لسة متجوزتش رافضة الجواز لحد م تخلص تعليم وغيرت تفكيرها ف الجواز ورفضته نهائي هنعرف السبب بعدبن دي بقي كسمها لبن بزاز كبير مدورة حلماتها وردي واقفة معظم الوقت كسها نضيف بلمع طيازها متوسطه
3/دي بقي ماما نورا عندها 43 سنة وانتو طبعا عارفين ان السن ده بيكون محتاج يتشبع جنس ومحتاج لمسات واهتمام
4/ اخويا احمد عنده 14 سنة
5/انا محمد عندي 19 سنة
6/ ابويا جهاد
ندخل بقي في الموضوع
الجزء الاول
احنا في قرية ف المنصورة مش متحررين ملتزمين مثل اي بيت محترم اختي ايمي عايشه مع جوزها ف بيت من دورين وحالتهم المادية متيسرة وانا وعيلتي عايشين في بيت علي وشك من السقوط ف اجوز اختي ايمي تكلم مع بابا ف يوم ودار بينهم هذا الحوار
محمود/(ده اسم جوز اختي) ازيك يا بابا عامل ايه
جهاد/ الحمد **** يا ابني
محمود/ عايز افاتحك ف موضوع لو كنت حاسس انك مش مثل والدي م كنت حكيت معك فيه وانا خايف عليكم
جهاد/ خير احكي انت من العيله يا حبيبي
محمود/ هخش ف الموضوع علطول فيه ناس كلموني يشتروا بيتكم وانا مش غريب وعارف الحالة المادية وفيه امامي حتة ارض هنبيع البيت ونشتري حتة الارض والبركة في محمد يساعد بالشغل بتاعه انكم تبنوها عماويد وتبقي جمب ايمي
انا/(ابويا علمني اي اتنين يتكلموا في حديث لا اقاطعهم ولكني قاطعتهم هذه المره) محمود المشتري ده هيدفع فيها كام وحتة الارض اللي بتقول عليها دي كام متر وبكام ----- وهنا ابويا شاف اني بتكلم بجدية وسابني اتفق مع جوز اختي وناخد القرار
محمود/ المشتري هيشتري البيت 400 الف والارض 105 متر وهنشتريها بي 450 الف
انا/انا مفيش غير 15 الف وهخلص الشغل اللي في ايدي وممكن يجيبلي كمان 10 الاف كدا 25 الف
محمود/ خلي معاك انت ال25 الف ومسمعكش تقول كدا تاني انتي اخويا الصغير وانت علي وش جواز انا هدفع ال50 الف وهتيجو تقعدو عندي في الشقة اللي تحتي فاضية وتكونو وسط اختكم وجمبها وتونسوها لحد م تفرج ونطلع تصريح ونبني البيت
انا/ ميصحش انت شايل مسئولية بيت
محمود/ مستورة واعتبرهم سلف وابقي رجعهم لما يبقي معاك واحنا مش غرب
قدنا ودردشنا شوية بعد ما وافقنا كلنا علي الاقتراح وكل حاجة
وبعد شهر جه المشتري واشتري البيت وخلينا العفش لبيت اختي واشترينا الارض
واول يوم شوفتي ايمي وسلمي فرحانين لانهم كانو قريبين اوي من بعض ودايما قاعدين مع بعض الضحكة لا تفارقهم ف انا مكنتش غاوي كلام ولا هزار وضحك ف انا كنت انظر الي الشغل وبحكم اني نقلت الاقامة لبيت اختي ف كنت بدور علي شغل لحد م جوز اختي ساعدني واشتغلت في مطعم بقدم طلبات للزبائن
وقت الشغل كان من 8 ص حتي 2 الظهر
كنت ارجع البيت اشوف طلباتهم واخلصها واقعد علي مواقع التواصل الاجتماعي واتواصل مع اصحابي اللي تركتهم في محل الاقامة القديم
لحد ما جت ايمي تناديني لاساعدها ولاول مره اراها بهذا الجمال فقولت لها انتي من امتي جميلة كدا وبدأت اهزر واضحك معاها وكانت اول مره اضحك واظهر مع اختي وانتهي الهزار وقولت لها
انا/ عايزه ايه ي ايمي
ايمي/عايزاك تساعدني فوق
انا/ ايوه نوع المساعدة ايه
ايمي/بروق البيت وبغسل السجاجيد والورد عايزاك تساعدني علشان هما كتير وسلمي برا ف الكلية لسه مجاتش وعايزه اخلص قبل ما محمود يجي
انا/ خلاص خلاص ايه الرغي ده كله يلا هساعدك علشان عايز اخرج القهوه اشرب شيشتي واجي
طلعنا فوق ودخلنا الحمام احنا الاتنين وكنت مكسوف اوي بسبب الالتزام اللي اتربينا عليه وكان الحمام ضيق من كتر الحاجة اللي فيه سجاجيد وفازات ورد وي وي وي ف كنت بحك ف اختي ولاكن ف اماكن طبيعية وبدأ الجو يحرر فقالت لي هدخل اخلع العيابة اجي جت وكانت لابسة ترنج ازرق مفصل جسها حتة حتة وكان من عند خرم طيزها البنطلون داخل لجوه وبدأت في مساعدتها
انا/ايمي المكان ضيق اخرجي وانا هعملهم
ايمي/ لا الغسيل كتير عايزه اخلص بسرعه علشان فيه حاجات تانيه مش هخرج قبل م اخلص ونستحمل بعض شوية بقي يا حمادة
انا/ ماشي اشتغلي علشان ننجز
خلصت السجادة الصغيره وانا بوقفها كانت ايمي قدامي فا مختش بالي ان السجادة بين رجليها ف بشيلها بسرعه السجادة خبطت من عند كسها ومن خضتها رجعت لورا وزلقت فيا كان زبي علي فلقة طيزها وليس الخرم وكانت اول مره احش بشعور غير وزبي وقف ببص لاختي لاقيتها مغمضة عينها وبتقولي مش تحاسب قولتلها اسف وانا حاسس ان هيا حاسه بزي وهوه واقف وانا واقف مكسوف متجمد مش عارف اعمل ايه ولا اقولها ايه فوقت وطلعتها قدام شوية بايدي وقلتلها هنزل الحمام واطلع علشان انزل لحد ما زبي يهدي واطلع المهم زبي هدي وانا طالع علي السلم فتحت الباب وتقريبا هيا محستش او حست مش عارف وقتها ولكن دخلت اشتغلت وكانت في غرفة نومها تقريبا تنزل شهوتها لانها دخلت عليا ومن عند كسها كان نقط مياه كانت شهوتها لانها ضربتني بالكف وقالت لي بتتكسف من اختك كانت يدها لزجة قولتلها مش فاهم ويلا نخلص خلصنا واحنا بنطلعهم علشان ننشرهم علي سور السطح كانت بتسادني ف الشيل ف حسيت بيدها وهيا تلامس يدي وتحسس بكل حنية عليها هل هيا في وعيها ام لا هذا السؤال كان يتردد في بالي ف بحكم تربيتي لم يكن لي تجارب مع احد المهم كانت باقي اخر سجادة وكنت انا وايمي علي السطح ونعم انه لا يوجد الا سجادة واحدة فقالت لي
ايمي/ ايه رأيك نعمل تحدي
انا/ موافق
ايمي/ لكن بشروطي
انا/ موافق ف انتي اختي الكبيرة لا استطيع ان افرض عليكي شروطي وانا اوافق مهما كانت هذه الشروط صعبة
ايمي/ اول شرط ان انت كسبت هتديني حضن جامد علشان وحشني
تاني شرط لو انا كسبت هديك مكافأة (وفهمت منها ان المكافأة بوسة من شفايفنا ف نهاية التحدي)
ثالث شرط انن انت كسبت هتنام جمبي النهارضة زي ما كنا بنام جمب بعض واحنا صغيرين
رابع شرط ان انت كسب هتجيبلي شيكولاته
خامس شرط ان انت كسبت هتشتري شيشة واعينها عندي ولما تحب تشرب تشرب هنا علشان عايزه اجربها من غير م اقول لاحد وانا سري معاك انت وانت قولتلي مهما ان كانت الشرط هتوافق وعلشان عارفة انك هتفوز فرضت الشرط دي
انا/موافق ولا اعلم لماذا وافقت
بدأ التحدي وحنا علي اول درجة من السلالم نجري ورا بعض فأنا كنت ابطل من سرعتي علشان هيا تكسب ولكن حصل شئ لم يكن محسوب له
الجزء الثاني
وقفنا عند التحدي واحنا بنجري علي السلالم
اتعمد ابطئ من سرعتي وادعها لاري م سيحدث من الشرط الخمسة ف استطلعت ان ابطئ لتسبقني الي الحمام لي التقاط السجادة الاخير وهنا حصلت ما لم يكن في البال اتزحلقت ووقعت علي ضهرها سمعت صويتها وانا بدخل من الباب عندما سمعت الصويت جريت علي الحمام لاقيتها واقعة وبتعيط وتقول بعلو صوتها اه يا رجلي مره واه يا ضهري مره قومتها وسندتها وغصب عني وانا بقومها حسيت بايدي علي طيزها وبسرعة شيلتها اعتزرت منها وحطيت ايدي علي وسطها وكان في هذا الموقف تنظر الي زبي اللي كان واقف مكانه ومش قادر اخبيه بسبب اني ساندها نيمتها علي السرير لاقيت ماما واحمد اخويا في ضهري وسلمي كانت رجعت من الكلية جايين مخدودين وانا قولتلهم مفيش حاجة متقلقوش دي حاجة بسيطة وانا هنزل اقول للدكتور اللي حصل واجيب لها مرهم واجي قبل م رجليها تورم
ماما/بسرعة يا محمد متتأخرش
انا/ حاضر يا ماما
جبت مرهم وجيت جري وماما اخدت مني المرهم وبدأت بدهن رجلها وضهرها وفي الوقت ده نزلت كلت وطلت تاني كانوا خلصوا مع ايمي وغيروا هدومها المبلولة من غسيل السجاد
ماما/انزل ي محمد انت واخواتك تحت وانا هقعد مع ايمي
انا/ لا يا ماما انتي وراكي شغل واحمد بيحتاجك جمبه علشان تذاكريله وانا اهو مفيش ورايا حاجة هقعد معاها لحد م محمود يجي
ماما/ بس يا حبيبي انتي بتيجي من الشغل تعبان واهو كنت شغال بتغسل سجاد مع اختك ومرهق ومحتاج ترتاح
انا/ متقلقيش عليا يا ماما انا هنام جمب ايمي هنا وارتاح لحد ما محمود يجي وهنزل علطول
ماما/براحتك انا خايفة علي مصلحتك
كلهم نزلو وانا فضلت مع ايمي وبدأنا نتكلم ونرغي لحد ما ايمي كلمتني علي الشروط
ايمي/كدا محدش كسب وانا وقعت يبقي تستحمل اللي هقوله بقي
انا/كدا تعادل بس انتي تؤمريني (مش عارف قولت ليها كدا ليه يمكن علشان هجت علي اختي وانا مش حاسس واللا علشان ايه)
ايمي/هتنفز الخمس شروط والشرط بتاع المفاجأة هنأجله شوية
انا/ممممممم طب افكر
بعد ما ايمي كانت مبتسمة حسيت انها زعلت مني وانا مش قادر ازعلها مني لانها اختي الكبيره
انا/خلاص خلاص موافق بس الضحكة الجميلة لازمة ترجع
ضحكة ايمي وخلاص قربنا علي الساعة 8 بليل وكان محمود جه من الشغل ومسك فيا علشان اتعشااا معاهم وبعد الحاح منهم وافقت وجهزت انا ومود العشا لعجز اختي عن الوقوف
وعدي اليوم وجيت تاني يوم روحت الشغل ورحت الساعة 2 الظهر جبت فلوس دولابي وروحت علشان انفز شروط ايمي جبت لها تشكيلة من الشيكولاته وجبت شيشة فواكه بحكم انها حفيفة شوية وروحت لايمي طلعت فوق
خبطت علي الباب قالتلي ادخل دخلت بسرعة علشان محدش يشوفني جيب شيشة من البيت تحت وانا داخل اجري وبضحك من اللي بعمله وانا بتسحب لمحت ايمي بتطلع ايدها من تحت الاندر عملت اني مش واخد بالي ودخلت قولتلها اديني عملت اول شرطين وانا مش مجبور اعمل كدا وضحكت ووديت الحاجة المطبخ وجيت قعدت جمبها
انا/عاملة ايه النهاردة
ايمي/تعبانة وعايزه اروح الحمام استحمي ومش قادرة وكلهم خرجو يشوفو الارض ويتفرجو عليها ويتعرفو علي الجيران
انا/وانا اقول ايه الريحة المنتنة دي
ايمي/انا مستحمتش من وقت غسيل السجاد وريحة الارير والمرهم عملو ريحة منتنة
محمد عايزه من طلب ومش عايزه اي مخلوق يعرف
انا/ خير قولي منا مش هخلص
ايمي/ تسندني اروح الحمام وتساعدني اني اخلع هدومي وانزل البانيو
انا/ مستحيل انتي اختي
ايمي/شوفت اديك قولت اختي يعني مش هتاكلني
انا تأتأت ولسه هتكلم لاقيتها بتزقني اني اقف واسندها وسندتها للحمام وساعدتها في خلع العباية براحة وانا بشيلها من تحت وبطلع واحدة واحدة قابلتني فخادها وكانت جميلة وفضلت ارفع لحد ما بان الاندر وكان تقريبا لونه ازرق وقفت شوية اول م شوفت الاندر وبرقت ومن زهولي ايدي سابت العباية ونزلت مكانها ولا كأني عملت حاجة ايمي لاحظة وقالتلي معلش يا محمد انا حاسة بيك وعارفة اني تعباك فضلت افكر هيا تقصد ايه يا تري تعباني تعباني واللا تعباني ك اخوها وبساعدها
قولت ليها لا عادي مفيش اي مشكلة انا بس فيه حاجة دخلت عيني كنت بتوه ردة فعلي لما شوفت الاندر بتاعها وبدأت ارفع العباية تاني لحد ما خلعتهالها كلها وبقت امامي لابسة باضي حمالات تحت العباية والكلوت الازرق فضلت اقلعها قطعة قطعو وانا وشي بدأ يحمر قلعت ليها الباضي والسنتيانة لاحرر البزاز الي هذا الحمام الذي يحاسره الهيجان ومن ثم انزل لانزل لها الاندر الازرق وبقت امامي كما ولدتها امها وانا واقف مبرق ليها وزبي هايج اوي ونفسي اطلعه من البنطلون ومحروج منها اوي
ساعدتها لانزلها في البانيو وقولت لها سأنزل واول م تخلصي ناديني
قالت لي لا قوم اقفل الباب بس علشان لو حد طلع نعرف ومحدش يفهم غلط وانت نيتك تساعدني
انا/حاضر (هيجاني اني اشوف اختي امامي وشعر كسها الخفيف هوه اللي بيتكلم الان)
ايمي/ تعرف انا عايزه ايه دلوقت ومحتاجاه
انا/ ايه
ايمي/ عايزه اول شرط
انا/ لما تستحمي وتخلصي هعملهولك
ايمي/لا دلوقتي نفسي في حضنك دلوقتي
انا/ ايمي انتي اتهبلتي انتي بتقولي ايه عايزاني احضنك وانتي عريانه
كل ده وانا قاعد جمبها ولكن عيني في الاتجاه الاخر
ايمي/ علشان خاطري وحشني حضنك اوي وجه علي بالي احضنك دلوقتي متحرمنيش منه
انا/ لما تخلصي هحضنك لحد ما تش ولم استطلع اكمال الكلام ولاقيتها بتحضني من ضهري ونايمة علي كتفي وبتقولي بحبك يا احمد بحب وجودك جمبي
انا/ايمي انتي بتعملي ايه
ايمي/ مش بعمل حاجة
كانت ايمي تحسس علي زي من فوق البنطلون وتقول لي
ايمي/ انت بتاعك واقف علي اختك يا محمد
اناسمعت كدا ومش قادر اتكلم
انا/مممممممم لا انتي اختي ومستحيل افكر في حاجة تانيه
ايمي/ طيب ونزلت ايدها من تحت البنطلون ومن مسكت زبي من علي البوكسر
وانا بلتفت ليها لاقيتها بتقابلني بشفايفها ومطولتش اوي وقالتلي ده الشرط الرابع اللي كان المفاجأة
ولاحظت عليها انها بتتحرك عادي هل كانت تخدعني وموقعتش ف الحمام فعلا كانت بتضحك عليا اول م عرف كدا زقيتها في البانيو ايدي اليمين علي كتفها والتانيه علي بزها
ونزلت تحت ومتكلمتش معاها لمدة يوم واول مره تحصل اني متكلمش مع اختي
وجه يوم وماما قالتلي اطلع كلم ايمي عايزاك طلعت علشان محسسش ماما ان فيه حاجة مش طبيعيه
ناديت علي ايمي كانت في المطبخ وقالتلي استناني في الاوضه انا جاية اهو جت وقالتلي انت مش هتنفز الشرط بتاع الشيشة وتخليني اجرب قولت ليها انتي مخادعة قالت لي ولكن انت وافقت ولكني ضحكت عليك ولم اخدعك وضحكت وسابتني قومت اعمل الشيشة وعملتها قعدنا وشربنا ولنا بشرب وراها بحس ان فيه ريق من بقها علي الخرطوم مره في مره لاحظت انها قاصده ده
وبعد ما خلصنا قومنا شيلت الحاجة وجيت انزل قالت ليه لا مش هتنزل هتبات معايا هنا النهارضة لتنفز شرطك الاخير (انام جمبها)
قولت لها ومحمود هقوله نام تحت علشان انام جمب مراتك؟
قالت محمود هيبات في الشغل فيه ضغط عليهم
انا/ ربنا يعينه خلينا نخلص وبدأت اتخنق لاني بقيت كل م اشوف اختي افتكرها عريانا واهيج وزبي يقف
ايمي خدت بالها وقالتلي متقلقش هنخلص
جه وقت النوم وانا بنام بدري علشان الشغل الساعة 8ص وايمي جت تنام جمبي كانت لابسة روب ومش عارف تحته ايه
ووشي في وشها نفسنا يختلط في الهواء
حسيت بركبتها بتحسس علي زبي اخر م زهقت قولت هيا مش هتجيبها البر وانا خلاص مبقتش قدر روحت بوستها بوسة حوالي 10 ثواني
قولت ليها كدا مرتاحة
ايمي/اه مرتاحة اوي انا كنت تعبانة وبعاني وبكتم جوايا خايفه انك ترففض وتفضحني لاني عارفه انك جدي شوية
انا/ انتي قتلتيني وقتلتي زبي يا ايمي مبقتش مستحمل بقيت سايح
ايمي مسكت زبي وباستني وشالت البطانية ولسة هلمس بزازها لاول مره سمعنا صوت عياط سلمي بنتها
ايمي سابتني وانا هايج علشان تنيمها وهيا قايمة بتقول اه يا بنت الوسخة ده وقته خلاص كنا هننبسط
ونلتقي في الجزء الثالث
احب اتكلم معاكم عن حكايتي من اولها لاخرها تلت تربعها حقيقي والربع الاخير خيال ومش هكتر ف الخيال وانتو اكيد هتعرفو من الكلام اذا كانت خيال واللا حقيقة مش هطول عليكم
الاول هعرفكم باعضاء القصة مش عارف ايه فايدة الاسماء المستعارة وهيا اصلا قصة مشفرة ولا احد يعرف طريق اشخاص القصة
1/ ايمي عندها 21سنة متجوزه من 2سنين ومخلفه سلمي عندها سنة وجسمها طبيعي بزاز مدورة حلمة بني كسها مشعر خفيف زي اي بنت مصرية بعد فتره من الجواز بتقلل الاهتمام بنفسها لرعاية بنتها طيازها متوسطه ومدورة
2/سلمي عندها 20 سنة لسة متجوزتش رافضة الجواز لحد م تخلص تعليم وغيرت تفكيرها ف الجواز ورفضته نهائي هنعرف السبب بعدبن دي بقي كسمها لبن بزاز كبير مدورة حلماتها وردي واقفة معظم الوقت كسها نضيف بلمع طيازها متوسطه
3/دي بقي ماما نورا عندها 43 سنة وانتو طبعا عارفين ان السن ده بيكون محتاج يتشبع جنس ومحتاج لمسات واهتمام
4/ اخويا احمد عنده 14 سنة
5/انا محمد عندي 19 سنة
6/ ابويا جهاد
ندخل بقي في الموضوع
الجزء الاول
احنا في قرية ف المنصورة مش متحررين ملتزمين مثل اي بيت محترم اختي ايمي عايشه مع جوزها ف بيت من دورين وحالتهم المادية متيسرة وانا وعيلتي عايشين في بيت علي وشك من السقوط ف اجوز اختي ايمي تكلم مع بابا ف يوم ودار بينهم هذا الحوار
محمود/(ده اسم جوز اختي) ازيك يا بابا عامل ايه
جهاد/ الحمد **** يا ابني
محمود/ عايز افاتحك ف موضوع لو كنت حاسس انك مش مثل والدي م كنت حكيت معك فيه وانا خايف عليكم
جهاد/ خير احكي انت من العيله يا حبيبي
محمود/ هخش ف الموضوع علطول فيه ناس كلموني يشتروا بيتكم وانا مش غريب وعارف الحالة المادية وفيه امامي حتة ارض هنبيع البيت ونشتري حتة الارض والبركة في محمد يساعد بالشغل بتاعه انكم تبنوها عماويد وتبقي جمب ايمي
انا/(ابويا علمني اي اتنين يتكلموا في حديث لا اقاطعهم ولكني قاطعتهم هذه المره) محمود المشتري ده هيدفع فيها كام وحتة الارض اللي بتقول عليها دي كام متر وبكام ----- وهنا ابويا شاف اني بتكلم بجدية وسابني اتفق مع جوز اختي وناخد القرار
محمود/ المشتري هيشتري البيت 400 الف والارض 105 متر وهنشتريها بي 450 الف
انا/انا مفيش غير 15 الف وهخلص الشغل اللي في ايدي وممكن يجيبلي كمان 10 الاف كدا 25 الف
محمود/ خلي معاك انت ال25 الف ومسمعكش تقول كدا تاني انتي اخويا الصغير وانت علي وش جواز انا هدفع ال50 الف وهتيجو تقعدو عندي في الشقة اللي تحتي فاضية وتكونو وسط اختكم وجمبها وتونسوها لحد م تفرج ونطلع تصريح ونبني البيت
انا/ ميصحش انت شايل مسئولية بيت
محمود/ مستورة واعتبرهم سلف وابقي رجعهم لما يبقي معاك واحنا مش غرب
قدنا ودردشنا شوية بعد ما وافقنا كلنا علي الاقتراح وكل حاجة
وبعد شهر جه المشتري واشتري البيت وخلينا العفش لبيت اختي واشترينا الارض
واول يوم شوفتي ايمي وسلمي فرحانين لانهم كانو قريبين اوي من بعض ودايما قاعدين مع بعض الضحكة لا تفارقهم ف انا مكنتش غاوي كلام ولا هزار وضحك ف انا كنت انظر الي الشغل وبحكم اني نقلت الاقامة لبيت اختي ف كنت بدور علي شغل لحد م جوز اختي ساعدني واشتغلت في مطعم بقدم طلبات للزبائن
وقت الشغل كان من 8 ص حتي 2 الظهر
كنت ارجع البيت اشوف طلباتهم واخلصها واقعد علي مواقع التواصل الاجتماعي واتواصل مع اصحابي اللي تركتهم في محل الاقامة القديم
لحد ما جت ايمي تناديني لاساعدها ولاول مره اراها بهذا الجمال فقولت لها انتي من امتي جميلة كدا وبدأت اهزر واضحك معاها وكانت اول مره اضحك واظهر مع اختي وانتهي الهزار وقولت لها
انا/ عايزه ايه ي ايمي
ايمي/عايزاك تساعدني فوق
انا/ ايوه نوع المساعدة ايه
ايمي/بروق البيت وبغسل السجاجيد والورد عايزاك تساعدني علشان هما كتير وسلمي برا ف الكلية لسه مجاتش وعايزه اخلص قبل ما محمود يجي
انا/ خلاص خلاص ايه الرغي ده كله يلا هساعدك علشان عايز اخرج القهوه اشرب شيشتي واجي
طلعنا فوق ودخلنا الحمام احنا الاتنين وكنت مكسوف اوي بسبب الالتزام اللي اتربينا عليه وكان الحمام ضيق من كتر الحاجة اللي فيه سجاجيد وفازات ورد وي وي وي ف كنت بحك ف اختي ولاكن ف اماكن طبيعية وبدأ الجو يحرر فقالت لي هدخل اخلع العيابة اجي جت وكانت لابسة ترنج ازرق مفصل جسها حتة حتة وكان من عند خرم طيزها البنطلون داخل لجوه وبدأت في مساعدتها
انا/ايمي المكان ضيق اخرجي وانا هعملهم
ايمي/ لا الغسيل كتير عايزه اخلص بسرعه علشان فيه حاجات تانيه مش هخرج قبل م اخلص ونستحمل بعض شوية بقي يا حمادة
انا/ ماشي اشتغلي علشان ننجز
خلصت السجادة الصغيره وانا بوقفها كانت ايمي قدامي فا مختش بالي ان السجادة بين رجليها ف بشيلها بسرعه السجادة خبطت من عند كسها ومن خضتها رجعت لورا وزلقت فيا كان زبي علي فلقة طيزها وليس الخرم وكانت اول مره احش بشعور غير وزبي وقف ببص لاختي لاقيتها مغمضة عينها وبتقولي مش تحاسب قولتلها اسف وانا حاسس ان هيا حاسه بزي وهوه واقف وانا واقف مكسوف متجمد مش عارف اعمل ايه ولا اقولها ايه فوقت وطلعتها قدام شوية بايدي وقلتلها هنزل الحمام واطلع علشان انزل لحد ما زبي يهدي واطلع المهم زبي هدي وانا طالع علي السلم فتحت الباب وتقريبا هيا محستش او حست مش عارف وقتها ولكن دخلت اشتغلت وكانت في غرفة نومها تقريبا تنزل شهوتها لانها دخلت عليا ومن عند كسها كان نقط مياه كانت شهوتها لانها ضربتني بالكف وقالت لي بتتكسف من اختك كانت يدها لزجة قولتلها مش فاهم ويلا نخلص خلصنا واحنا بنطلعهم علشان ننشرهم علي سور السطح كانت بتسادني ف الشيل ف حسيت بيدها وهيا تلامس يدي وتحسس بكل حنية عليها هل هيا في وعيها ام لا هذا السؤال كان يتردد في بالي ف بحكم تربيتي لم يكن لي تجارب مع احد المهم كانت باقي اخر سجادة وكنت انا وايمي علي السطح ونعم انه لا يوجد الا سجادة واحدة فقالت لي
ايمي/ ايه رأيك نعمل تحدي
انا/ موافق
ايمي/ لكن بشروطي
انا/ موافق ف انتي اختي الكبيرة لا استطيع ان افرض عليكي شروطي وانا اوافق مهما كانت هذه الشروط صعبة
ايمي/ اول شرط ان انت كسبت هتديني حضن جامد علشان وحشني
تاني شرط لو انا كسبت هديك مكافأة (وفهمت منها ان المكافأة بوسة من شفايفنا ف نهاية التحدي)
ثالث شرط انن انت كسبت هتنام جمبي النهارضة زي ما كنا بنام جمب بعض واحنا صغيرين
رابع شرط ان انت كسب هتجيبلي شيكولاته
خامس شرط ان انت كسبت هتشتري شيشة واعينها عندي ولما تحب تشرب تشرب هنا علشان عايزه اجربها من غير م اقول لاحد وانا سري معاك انت وانت قولتلي مهما ان كانت الشرط هتوافق وعلشان عارفة انك هتفوز فرضت الشرط دي
انا/موافق ولا اعلم لماذا وافقت
بدأ التحدي وحنا علي اول درجة من السلالم نجري ورا بعض فأنا كنت ابطل من سرعتي علشان هيا تكسب ولكن حصل شئ لم يكن محسوب له
الجزء الثاني
وقفنا عند التحدي واحنا بنجري علي السلالم
اتعمد ابطئ من سرعتي وادعها لاري م سيحدث من الشرط الخمسة ف استطلعت ان ابطئ لتسبقني الي الحمام لي التقاط السجادة الاخير وهنا حصلت ما لم يكن في البال اتزحلقت ووقعت علي ضهرها سمعت صويتها وانا بدخل من الباب عندما سمعت الصويت جريت علي الحمام لاقيتها واقعة وبتعيط وتقول بعلو صوتها اه يا رجلي مره واه يا ضهري مره قومتها وسندتها وغصب عني وانا بقومها حسيت بايدي علي طيزها وبسرعة شيلتها اعتزرت منها وحطيت ايدي علي وسطها وكان في هذا الموقف تنظر الي زبي اللي كان واقف مكانه ومش قادر اخبيه بسبب اني ساندها نيمتها علي السرير لاقيت ماما واحمد اخويا في ضهري وسلمي كانت رجعت من الكلية جايين مخدودين وانا قولتلهم مفيش حاجة متقلقوش دي حاجة بسيطة وانا هنزل اقول للدكتور اللي حصل واجيب لها مرهم واجي قبل م رجليها تورم
ماما/بسرعة يا محمد متتأخرش
انا/ حاضر يا ماما
جبت مرهم وجيت جري وماما اخدت مني المرهم وبدأت بدهن رجلها وضهرها وفي الوقت ده نزلت كلت وطلت تاني كانوا خلصوا مع ايمي وغيروا هدومها المبلولة من غسيل السجاد
ماما/انزل ي محمد انت واخواتك تحت وانا هقعد مع ايمي
انا/ لا يا ماما انتي وراكي شغل واحمد بيحتاجك جمبه علشان تذاكريله وانا اهو مفيش ورايا حاجة هقعد معاها لحد م محمود يجي
ماما/ بس يا حبيبي انتي بتيجي من الشغل تعبان واهو كنت شغال بتغسل سجاد مع اختك ومرهق ومحتاج ترتاح
انا/ متقلقيش عليا يا ماما انا هنام جمب ايمي هنا وارتاح لحد ما محمود يجي وهنزل علطول
ماما/براحتك انا خايفة علي مصلحتك
كلهم نزلو وانا فضلت مع ايمي وبدأنا نتكلم ونرغي لحد ما ايمي كلمتني علي الشروط
ايمي/كدا محدش كسب وانا وقعت يبقي تستحمل اللي هقوله بقي
انا/كدا تعادل بس انتي تؤمريني (مش عارف قولت ليها كدا ليه يمكن علشان هجت علي اختي وانا مش حاسس واللا علشان ايه)
ايمي/هتنفز الخمس شروط والشرط بتاع المفاجأة هنأجله شوية
انا/ممممممم طب افكر
بعد ما ايمي كانت مبتسمة حسيت انها زعلت مني وانا مش قادر ازعلها مني لانها اختي الكبيره
انا/خلاص خلاص موافق بس الضحكة الجميلة لازمة ترجع
ضحكة ايمي وخلاص قربنا علي الساعة 8 بليل وكان محمود جه من الشغل ومسك فيا علشان اتعشااا معاهم وبعد الحاح منهم وافقت وجهزت انا ومود العشا لعجز اختي عن الوقوف
وعدي اليوم وجيت تاني يوم روحت الشغل ورحت الساعة 2 الظهر جبت فلوس دولابي وروحت علشان انفز شروط ايمي جبت لها تشكيلة من الشيكولاته وجبت شيشة فواكه بحكم انها حفيفة شوية وروحت لايمي طلعت فوق
خبطت علي الباب قالتلي ادخل دخلت بسرعة علشان محدش يشوفني جيب شيشة من البيت تحت وانا داخل اجري وبضحك من اللي بعمله وانا بتسحب لمحت ايمي بتطلع ايدها من تحت الاندر عملت اني مش واخد بالي ودخلت قولتلها اديني عملت اول شرطين وانا مش مجبور اعمل كدا وضحكت ووديت الحاجة المطبخ وجيت قعدت جمبها
انا/عاملة ايه النهاردة
ايمي/تعبانة وعايزه اروح الحمام استحمي ومش قادرة وكلهم خرجو يشوفو الارض ويتفرجو عليها ويتعرفو علي الجيران
انا/وانا اقول ايه الريحة المنتنة دي
ايمي/انا مستحمتش من وقت غسيل السجاد وريحة الارير والمرهم عملو ريحة منتنة
محمد عايزه من طلب ومش عايزه اي مخلوق يعرف
انا/ خير قولي منا مش هخلص
ايمي/ تسندني اروح الحمام وتساعدني اني اخلع هدومي وانزل البانيو
انا/ مستحيل انتي اختي
ايمي/شوفت اديك قولت اختي يعني مش هتاكلني
انا تأتأت ولسه هتكلم لاقيتها بتزقني اني اقف واسندها وسندتها للحمام وساعدتها في خلع العباية براحة وانا بشيلها من تحت وبطلع واحدة واحدة قابلتني فخادها وكانت جميلة وفضلت ارفع لحد ما بان الاندر وكان تقريبا لونه ازرق وقفت شوية اول م شوفت الاندر وبرقت ومن زهولي ايدي سابت العباية ونزلت مكانها ولا كأني عملت حاجة ايمي لاحظة وقالتلي معلش يا محمد انا حاسة بيك وعارفة اني تعباك فضلت افكر هيا تقصد ايه يا تري تعباني تعباني واللا تعباني ك اخوها وبساعدها
قولت ليها لا عادي مفيش اي مشكلة انا بس فيه حاجة دخلت عيني كنت بتوه ردة فعلي لما شوفت الاندر بتاعها وبدأت ارفع العباية تاني لحد ما خلعتهالها كلها وبقت امامي لابسة باضي حمالات تحت العباية والكلوت الازرق فضلت اقلعها قطعة قطعو وانا وشي بدأ يحمر قلعت ليها الباضي والسنتيانة لاحرر البزاز الي هذا الحمام الذي يحاسره الهيجان ومن ثم انزل لانزل لها الاندر الازرق وبقت امامي كما ولدتها امها وانا واقف مبرق ليها وزبي هايج اوي ونفسي اطلعه من البنطلون ومحروج منها اوي
ساعدتها لانزلها في البانيو وقولت لها سأنزل واول م تخلصي ناديني
قالت لي لا قوم اقفل الباب بس علشان لو حد طلع نعرف ومحدش يفهم غلط وانت نيتك تساعدني
انا/حاضر (هيجاني اني اشوف اختي امامي وشعر كسها الخفيف هوه اللي بيتكلم الان)
ايمي/ تعرف انا عايزه ايه دلوقت ومحتاجاه
انا/ ايه
ايمي/ عايزه اول شرط
انا/ لما تستحمي وتخلصي هعملهولك
ايمي/لا دلوقتي نفسي في حضنك دلوقتي
انا/ ايمي انتي اتهبلتي انتي بتقولي ايه عايزاني احضنك وانتي عريانه
كل ده وانا قاعد جمبها ولكن عيني في الاتجاه الاخر
ايمي/ علشان خاطري وحشني حضنك اوي وجه علي بالي احضنك دلوقتي متحرمنيش منه
انا/ لما تخلصي هحضنك لحد ما تش ولم استطلع اكمال الكلام ولاقيتها بتحضني من ضهري ونايمة علي كتفي وبتقولي بحبك يا احمد بحب وجودك جمبي
انا/ايمي انتي بتعملي ايه
ايمي/ مش بعمل حاجة
كانت ايمي تحسس علي زي من فوق البنطلون وتقول لي
ايمي/ انت بتاعك واقف علي اختك يا محمد
اناسمعت كدا ومش قادر اتكلم
انا/مممممممم لا انتي اختي ومستحيل افكر في حاجة تانيه
ايمي/ طيب ونزلت ايدها من تحت البنطلون ومن مسكت زبي من علي البوكسر
وانا بلتفت ليها لاقيتها بتقابلني بشفايفها ومطولتش اوي وقالتلي ده الشرط الرابع اللي كان المفاجأة
ولاحظت عليها انها بتتحرك عادي هل كانت تخدعني وموقعتش ف الحمام فعلا كانت بتضحك عليا اول م عرف كدا زقيتها في البانيو ايدي اليمين علي كتفها والتانيه علي بزها
ونزلت تحت ومتكلمتش معاها لمدة يوم واول مره تحصل اني متكلمش مع اختي
وجه يوم وماما قالتلي اطلع كلم ايمي عايزاك طلعت علشان محسسش ماما ان فيه حاجة مش طبيعيه
ناديت علي ايمي كانت في المطبخ وقالتلي استناني في الاوضه انا جاية اهو جت وقالتلي انت مش هتنفز الشرط بتاع الشيشة وتخليني اجرب قولت ليها انتي مخادعة قالت لي ولكن انت وافقت ولكني ضحكت عليك ولم اخدعك وضحكت وسابتني قومت اعمل الشيشة وعملتها قعدنا وشربنا ولنا بشرب وراها بحس ان فيه ريق من بقها علي الخرطوم مره في مره لاحظت انها قاصده ده
وبعد ما خلصنا قومنا شيلت الحاجة وجيت انزل قالت ليه لا مش هتنزل هتبات معايا هنا النهارضة لتنفز شرطك الاخير (انام جمبها)
قولت لها ومحمود هقوله نام تحت علشان انام جمب مراتك؟
قالت محمود هيبات في الشغل فيه ضغط عليهم
انا/ ربنا يعينه خلينا نخلص وبدأت اتخنق لاني بقيت كل م اشوف اختي افتكرها عريانا واهيج وزبي يقف
ايمي خدت بالها وقالتلي متقلقش هنخلص
جه وقت النوم وانا بنام بدري علشان الشغل الساعة 8ص وايمي جت تنام جمبي كانت لابسة روب ومش عارف تحته ايه
ووشي في وشها نفسنا يختلط في الهواء
حسيت بركبتها بتحسس علي زبي اخر م زهقت قولت هيا مش هتجيبها البر وانا خلاص مبقتش قدر روحت بوستها بوسة حوالي 10 ثواني
قولت ليها كدا مرتاحة
ايمي/اه مرتاحة اوي انا كنت تعبانة وبعاني وبكتم جوايا خايفه انك ترففض وتفضحني لاني عارفه انك جدي شوية
انا/ انتي قتلتيني وقتلتي زبي يا ايمي مبقتش مستحمل بقيت سايح
ايمي مسكت زبي وباستني وشالت البطانية ولسة هلمس بزازها لاول مره سمعنا صوت عياط سلمي بنتها
ايمي سابتني وانا هايج علشان تنيمها وهيا قايمة بتقول اه يا بنت الوسخة ده وقته خلاص كنا هننبسط
ونلتقي في الجزء الثالث