لولو المتناكة
04-03-2021, 09:49 PM
هاي انا لولو المتناكه هكلكم قصتي الي حصلت بجد مع دكري محمد الصعيدي الي فشخني وناكني
انا لولو 20 سنة سالب بنوتي اوووووي ابيض خالص وناعم وتخين عندي بزاز كبيرة وطياز ملبن طياز لبوة مش طياز ولد عادية انا يعتبر شيميل وزبي صغير بس خرم طيزي او كسي حلو احمر وشبه الكس وحلو
انا من اسبوع اهلي سافرو يعدو اسبوع في اسكندرية قبل رمضان وسابولي البيت لوحدي اسبوع عشان عندي شغل
قمت انا خدت اجازة اسبوع من الشغل وجبت اكل وشرب يكفي اسبوع وقفلت الباب وجهزت قعدة اسبوع كامل من غير هدوم هعد الاسبوع كله بقميص نوم وهقضيها سكس كام او شات ودخلت استحمي وجبت كريم فيت وشيلت شعري كله الي هو قليل بس عشان اتاكد ونضفت خرمي بالمياة وعملت واكسينج وخرجت من االحمام بلمع ولبست قميص نوم احمر كنت جايبه وخرجت من الحمام كنت قافل شبابيك البيت كلها بس كان في شباك مش مقفول كويس ففتح وانا قدامه وكان واقف فيه محمد الصعيدي
وشافني وانا بقميص النوم وطيزي وبزازي بتلمع وتترج
قمت قفلت الشباك بسرعة ووقفت عند الباب متوقع انه يخبط قعدت عشر دقايق محدش خبط
قمت دخلت وجاي بدخل لقيت الباب بيرن قلبي وقع في رجلي
او في كسي
وخبط قلت مين
قالي محمد
عاوز ايه بصوت كله لبونة
افتحي بس ومتخافيش انا هجت اما كلمني بصيغة الانثي
قلتله عاوز ايه بردو
قالي افتحي متخافيش مش هقول لحد
قلتله لا
قالي براحتك يلبوة كنت هكيفك
ومشي قمت فتحت الباب بسرعه وناديت عليه بصوت واطي
قالي انا عارف انك كنت هتفتحي
ودخل وقفل الباب بالترباس
قالي انا عارف ان اهلك مسافرين وانك لوحدك لمده اسبوع
وانا عاجبني اووووي طيزك وانت عاجبني اوووي لو عاوز ممكن نتمتع بعض
قلتله موافقه
قالي منا عارف يلبوة يمتناكه
قالي اعمليلي بقي اي حاجة علبال مخش استحمي
قمت حضرت كاسين واين كنت جايبه عشان امزج نفسي
وقعدت مستنيه دكري يخرج من الحمام
وخرج لابس بوكسر باس وياااااااااااه عليه ياااااه اححححح جسمه يجنن
هو طويل اوي يعني حوالي 185 سم وجسسمه معضل اوووووي اووووووي يعني
ورجله معضله اوووووي وكتافه عريضه ومش مشعر خالص مشغر غلي خفيف صدره يجنن وبنجاته تهبل
حلماته منتصبة وجميلة وبطنه متقسمه حلووو اوووووي
هو يجنن بكل معني الكلمه وخرج لاقني مبحلقه قام بصلي وضحك ضحكته تجنن
قالي ده انتي محضره بقي
قلتله اه بلبونه
دي هيبقي اسبوع عسل هكيفك فيه بكل الطرق وهو هيعد معايا الاسبوع ده كله هنقضيه نيك صبح وليل هينيكني حوالي خمس مرات في اليوم هيعشرني باللبن وشبه هيحبلني وهيملاني لبن
فعلا طيزي وبزازي كبرو من كتر التفعيص والرزع فيهم واللبن
المهم نكمل جه وقعد وانا طيزي بتنبض من كتر الهيجان اححححححح الدكر ده هينيكني
قالي تعالي اقعد علي حجري
قعدي علي حجره هو طويل قلتلكم وانا قصير حوالي 167 سم
قعدت علي حجره وهو مسكني من دقني وقالي انت حلو اووووي وباسني بوسة تجنن
حط شفايفه علي شفايفه وباس بوسة تجنن احححححح
وقعد يبوس وهو بيقرص في حلماتي وانا اتجننت من الشهوة واتاوهت
قام هو نزل من مص في بقي وبوس لقرص حلماتي ولحسها ومصها و كانه بيرضع منها وبيقولي بزازك حلوة اووووي يا متناكة
وانا قلتله انت احلي قعدت يممص ويقرص بزازي ونزل لقي زبي واقف قام مسكه وقرصه قالي ده زنبور ده ولا ايه وقعد يقرص فيه
وانا من هيجاني دقيقه وجبت عسلي وكانو كتير اوووي قالي ده انت خلصان وخد نص اللبن ورضعهوني بصباعه الوسطاني والصباع التاني حطه في كسي وقعد يدخل صباعه طويل اووووووي وخشن اوووووي دكر وفحل بينيك في كسي بصباعه وكل ده زوبره في البوكسر بحسه حجر من تحتي
قالي انزلي مصي
جيت اطلعه من البوكسر قالي لا من تحت لفوق
مصيت رجله ولحستها وكانت نضيفه وكبيرة اووووي وقعد يدخل صباعه ويخرجه في بقي وهو بيضرب علي طيزي الي انا مفلقسها قمت بوستها وبعد كده لحستها وطلعت بلحس رجله الي هي عضل وناشفه اوووي وتجنن
لحد موصلت للوحش
قالي انت هتشوف النعيم
وطلع زوبروه ويلااااااااااااااااااهوي يلااااااااااهوي عمود واقف وبجد مش هكدب لو بقول 24 سم وعريض ولون بشرته قمحي يجنننننننن وانا اتخضيت اححححححححححح كل ده هييخش فيا يلاهوي
قالي مصبه من تحت لفوق ومسكت البيضان امصها وامسكت كل بيضه امصها وكانت نضيفه مفهاش شعر
وطلعت عالعمود وكان عليه انتصاب يهد الحجر ييخرم الحيطه انتصاب ناشف اووووووي
وقعدت الحسه راسه وطربوشه حلو اووووي قعدت الحسه وامصه وهو يتاوووه
انتي مصك حلوة اووووي يشرموطة يخربيتك وانا قعدت امصه وادخله واخرجه
لحد مقالي قومي قوفي
ووقفت قام شالني انا اساسا نصه هو طويل وانا قصير
وشالني وزوبره بيتهوزز علي طيزي و دخل بيا اوضه النوم ورماني عالسرير وقطع البوكسر مقلعهوش وثطعلي قميص النوم وقالي لفي
ودلق الواين علي خرمي وقعد يلحس خرمي ودي لوحدها حركه كهربتني خلتني اجيب لبني تاني قام لمه وحطه علي خرمي وقعد يدخله ويخرج صباعه
وبعدين جاب كلي جيل كان محطوط عالاباجورة ودهنه علي زوبره وعلي كسي وقعد يدخله ويخرجه بصباعه وبعدين نيميني علي ضهرري وفشخ رجلي وقعد يعدي طربوشه علي خرمي وانا بتجنن من كده وبص في عيني
واانا اتجننت من كل ده فوقي وقام ماسكني بدراعاته ودخل زوبره واحده واحده
وانا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااه لحد مدخل كله
قالي اسيبه كده
قلتله اهههه سيبه كله جوة زوبرك يجنن
قام خرجو كله
ودخلو تاااااااااااااااااااني وانا اااااااااااااااااااااااااه
روحي بتطلع مني
روحي وشهوتي اتركزت كلها في مكان واحد هو خرم طيزي وكان زوبره بيوصل لمكان في طيزي محدش او مفيش حاجة وصلتله قبل كده ونشفان زوبره بيفرتكني وبيحسسني بلذة مش ظبيعيه
وباصص في عيني وايده الكبيره ماسكه بزازي بتقفشها ورزع زوبره
عجبك يامتناكه
اااااه اوووووي يا دكري ويا فحلي ويا جوزي
وهو بيرزع ويدخل كله ويخرجه وانا روحي بتتسحب
وااااااااااااااااه اااااااااااااااه الناس هتسمع
كسمهم الي يسمع هنيكه جمبك يشرموطة انتي من النهاردة مراتي وكسك ده هحبله من النيك
ااااااااااااااااااه كمان يا سيدي انت دكري وسيدي وانا مراتك وشرموطتك
ااااااااااااااه وبيرزع
خرجه وقالي لفي
ولفيت وضع الدوجي ودخله كله مرة واااحده اااااااااااااااااااااااااح
يجننننننن اااااااااااااااااااااح
كمان يا دكري وهو بيرزع وصوت الخبط في بضانه بيلزق في طبزب وكل الزوبر ده جوايا يجنن
كان بيوصل لبطني حرفيا
وناشف اوووووي زوبر صعيدي صحيح
وقعد يرزع في كسي ويخبط في طيزي ويطرقعها
طيزك حلوة اوووووي يلبوة كسمك ده طيز مرة مش طيز خول وده كس مش خرم طيز
انا ااااااااااااااااه عجبتك
كسي تحت امر زوبرك
يخربيت جنانك
قام قالي قومي اتعدلي وقام حاضني ورافعني علي زوبره
احححححححححححححححححححححححححححح يخربيت كل ده زوبر بيخش فيا وقعد يرزع في خرمي يجي نص ساعه
لحد مجسمه احمر وعرق وانا اتجننت من شكفل جسمه الاحمر اووووي وعروقه بتنبض في كل حته قام رماني عالسرير وفشخ رجلي وقعد يدخل زوبره ويخرجه
انا كنت بطلت اعد جبت لبني او عسلي كام مرة لانه مبقاش لبن بقي نقط من كتر منزل
وانا كنت في عالم تاني يحكمه الزوبر والفحوله دكر بجسمه كله فوقيا وزوبره كله جوايا قعد ينيكني بتاع ساعة
لحد متعبت بس مزهقتش االزوبر ده ميتزهقش منه
وقالي تعالي وضع الدوجي وقعد يرزع في كسي
وانا ااااااااااااااااااااح كمان يدكري
يسيدي
عشرني
هو زأر جامد ااااااااااااااااه زي الاسد هجيبهم يلبوة
كسسسسسسسسسسسسسسسمك
وحست بزوبره بينبض جامد اوووي يعني زوبر تخين وطويل وبينبض مالي كسي وبسينبض جوايا وبعدين حسيت بحاجه بتلسع اوووووووي جوه كسي وكتيييييير لحد محست بطعمها في بقي كانها وصلت من طيزي لبقي ونزل لبن كتيييييييييييير اووووووي جوه حسيت اني هحمل منه وخرج زوبرة واللبن قعد ينزل من كسي علي رجلي وهو نام علي ضهرة وزوبره كان لسه واقف بس انتصابه مضش قوي زي اللاول وقام قعد يبعبصني
مش عاوز نقطة تخرج بره
وانا مصيت زوبره انضفه ..
...................يتبع
المرة الجايه هحكيلكم ازاي ناكني في الحمام
وهتبقي قصه متسلسلة عن سيدي ودكري وفحلي وجوزي محمد الصعيدي
احححححححححح
انا لولو 20 سنة سالب بنوتي اوووووي ابيض خالص وناعم وتخين عندي بزاز كبيرة وطياز ملبن طياز لبوة مش طياز ولد عادية انا يعتبر شيميل وزبي صغير بس خرم طيزي او كسي حلو احمر وشبه الكس وحلو
انا من اسبوع اهلي سافرو يعدو اسبوع في اسكندرية قبل رمضان وسابولي البيت لوحدي اسبوع عشان عندي شغل
قمت انا خدت اجازة اسبوع من الشغل وجبت اكل وشرب يكفي اسبوع وقفلت الباب وجهزت قعدة اسبوع كامل من غير هدوم هعد الاسبوع كله بقميص نوم وهقضيها سكس كام او شات ودخلت استحمي وجبت كريم فيت وشيلت شعري كله الي هو قليل بس عشان اتاكد ونضفت خرمي بالمياة وعملت واكسينج وخرجت من االحمام بلمع ولبست قميص نوم احمر كنت جايبه وخرجت من الحمام كنت قافل شبابيك البيت كلها بس كان في شباك مش مقفول كويس ففتح وانا قدامه وكان واقف فيه محمد الصعيدي
وشافني وانا بقميص النوم وطيزي وبزازي بتلمع وتترج
قمت قفلت الشباك بسرعة ووقفت عند الباب متوقع انه يخبط قعدت عشر دقايق محدش خبط
قمت دخلت وجاي بدخل لقيت الباب بيرن قلبي وقع في رجلي
او في كسي
وخبط قلت مين
قالي محمد
عاوز ايه بصوت كله لبونة
افتحي بس ومتخافيش انا هجت اما كلمني بصيغة الانثي
قلتله عاوز ايه بردو
قالي افتحي متخافيش مش هقول لحد
قلتله لا
قالي براحتك يلبوة كنت هكيفك
ومشي قمت فتحت الباب بسرعه وناديت عليه بصوت واطي
قالي انا عارف انك كنت هتفتحي
ودخل وقفل الباب بالترباس
قالي انا عارف ان اهلك مسافرين وانك لوحدك لمده اسبوع
وانا عاجبني اووووي طيزك وانت عاجبني اوووي لو عاوز ممكن نتمتع بعض
قلتله موافقه
قالي منا عارف يلبوة يمتناكه
قالي اعمليلي بقي اي حاجة علبال مخش استحمي
قمت حضرت كاسين واين كنت جايبه عشان امزج نفسي
وقعدت مستنيه دكري يخرج من الحمام
وخرج لابس بوكسر باس وياااااااااااه عليه ياااااه اححححح جسمه يجنن
هو طويل اوي يعني حوالي 185 سم وجسسمه معضل اوووووي اووووووي يعني
ورجله معضله اوووووي وكتافه عريضه ومش مشعر خالص مشغر غلي خفيف صدره يجنن وبنجاته تهبل
حلماته منتصبة وجميلة وبطنه متقسمه حلووو اوووووي
هو يجنن بكل معني الكلمه وخرج لاقني مبحلقه قام بصلي وضحك ضحكته تجنن
قالي ده انتي محضره بقي
قلتله اه بلبونه
دي هيبقي اسبوع عسل هكيفك فيه بكل الطرق وهو هيعد معايا الاسبوع ده كله هنقضيه نيك صبح وليل هينيكني حوالي خمس مرات في اليوم هيعشرني باللبن وشبه هيحبلني وهيملاني لبن
فعلا طيزي وبزازي كبرو من كتر التفعيص والرزع فيهم واللبن
المهم نكمل جه وقعد وانا طيزي بتنبض من كتر الهيجان اححححححح الدكر ده هينيكني
قالي تعالي اقعد علي حجري
قعدي علي حجره هو طويل قلتلكم وانا قصير حوالي 167 سم
قعدت علي حجره وهو مسكني من دقني وقالي انت حلو اووووي وباسني بوسة تجنن
حط شفايفه علي شفايفه وباس بوسة تجنن احححححح
وقعد يبوس وهو بيقرص في حلماتي وانا اتجننت من الشهوة واتاوهت
قام هو نزل من مص في بقي وبوس لقرص حلماتي ولحسها ومصها و كانه بيرضع منها وبيقولي بزازك حلوة اووووي يا متناكة
وانا قلتله انت احلي قعدت يممص ويقرص بزازي ونزل لقي زبي واقف قام مسكه وقرصه قالي ده زنبور ده ولا ايه وقعد يقرص فيه
وانا من هيجاني دقيقه وجبت عسلي وكانو كتير اوووي قالي ده انت خلصان وخد نص اللبن ورضعهوني بصباعه الوسطاني والصباع التاني حطه في كسي وقعد يدخل صباعه طويل اووووووي وخشن اوووووي دكر وفحل بينيك في كسي بصباعه وكل ده زوبره في البوكسر بحسه حجر من تحتي
قالي انزلي مصي
جيت اطلعه من البوكسر قالي لا من تحت لفوق
مصيت رجله ولحستها وكانت نضيفه وكبيرة اووووي وقعد يدخل صباعه ويخرجه في بقي وهو بيضرب علي طيزي الي انا مفلقسها قمت بوستها وبعد كده لحستها وطلعت بلحس رجله الي هي عضل وناشفه اوووي وتجنن
لحد موصلت للوحش
قالي انت هتشوف النعيم
وطلع زوبروه ويلااااااااااااااااااهوي يلااااااااااهوي عمود واقف وبجد مش هكدب لو بقول 24 سم وعريض ولون بشرته قمحي يجنننننننن وانا اتخضيت اححححححححححح كل ده هييخش فيا يلاهوي
قالي مصبه من تحت لفوق ومسكت البيضان امصها وامسكت كل بيضه امصها وكانت نضيفه مفهاش شعر
وطلعت عالعمود وكان عليه انتصاب يهد الحجر ييخرم الحيطه انتصاب ناشف اووووووي
وقعدت الحسه راسه وطربوشه حلو اووووي قعدت الحسه وامصه وهو يتاوووه
انتي مصك حلوة اووووي يشرموطة يخربيتك وانا قعدت امصه وادخله واخرجه
لحد مقالي قومي قوفي
ووقفت قام شالني انا اساسا نصه هو طويل وانا قصير
وشالني وزوبره بيتهوزز علي طيزي و دخل بيا اوضه النوم ورماني عالسرير وقطع البوكسر مقلعهوش وثطعلي قميص النوم وقالي لفي
ودلق الواين علي خرمي وقعد يلحس خرمي ودي لوحدها حركه كهربتني خلتني اجيب لبني تاني قام لمه وحطه علي خرمي وقعد يدخله ويخرج صباعه
وبعدين جاب كلي جيل كان محطوط عالاباجورة ودهنه علي زوبره وعلي كسي وقعد يدخله ويخرجه بصباعه وبعدين نيميني علي ضهرري وفشخ رجلي وقعد يعدي طربوشه علي خرمي وانا بتجنن من كده وبص في عيني
واانا اتجننت من كل ده فوقي وقام ماسكني بدراعاته ودخل زوبره واحده واحده
وانا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااه لحد مدخل كله
قالي اسيبه كده
قلتله اهههه سيبه كله جوة زوبرك يجنن
قام خرجو كله
ودخلو تاااااااااااااااااااني وانا اااااااااااااااااااااااااه
روحي بتطلع مني
روحي وشهوتي اتركزت كلها في مكان واحد هو خرم طيزي وكان زوبره بيوصل لمكان في طيزي محدش او مفيش حاجة وصلتله قبل كده ونشفان زوبره بيفرتكني وبيحسسني بلذة مش ظبيعيه
وباصص في عيني وايده الكبيره ماسكه بزازي بتقفشها ورزع زوبره
عجبك يامتناكه
اااااه اوووووي يا دكري ويا فحلي ويا جوزي
وهو بيرزع ويدخل كله ويخرجه وانا روحي بتتسحب
وااااااااااااااااه اااااااااااااااه الناس هتسمع
كسمهم الي يسمع هنيكه جمبك يشرموطة انتي من النهاردة مراتي وكسك ده هحبله من النيك
ااااااااااااااااااه كمان يا سيدي انت دكري وسيدي وانا مراتك وشرموطتك
ااااااااااااااه وبيرزع
خرجه وقالي لفي
ولفيت وضع الدوجي ودخله كله مرة واااحده اااااااااااااااااااااااااح
يجننننننن اااااااااااااااااااااح
كمان يا دكري وهو بيرزع وصوت الخبط في بضانه بيلزق في طبزب وكل الزوبر ده جوايا يجنن
كان بيوصل لبطني حرفيا
وناشف اوووووي زوبر صعيدي صحيح
وقعد يرزع في كسي ويخبط في طيزي ويطرقعها
طيزك حلوة اوووووي يلبوة كسمك ده طيز مرة مش طيز خول وده كس مش خرم طيز
انا ااااااااااااااااه عجبتك
كسي تحت امر زوبرك
يخربيت جنانك
قام قالي قومي اتعدلي وقام حاضني ورافعني علي زوبره
احححححححححححححححححححححححححححح يخربيت كل ده زوبر بيخش فيا وقعد يرزع في خرمي يجي نص ساعه
لحد مجسمه احمر وعرق وانا اتجننت من شكفل جسمه الاحمر اووووي وعروقه بتنبض في كل حته قام رماني عالسرير وفشخ رجلي وقعد يدخل زوبره ويخرجه
انا كنت بطلت اعد جبت لبني او عسلي كام مرة لانه مبقاش لبن بقي نقط من كتر منزل
وانا كنت في عالم تاني يحكمه الزوبر والفحوله دكر بجسمه كله فوقيا وزوبره كله جوايا قعد ينيكني بتاع ساعة
لحد متعبت بس مزهقتش االزوبر ده ميتزهقش منه
وقالي تعالي وضع الدوجي وقعد يرزع في كسي
وانا ااااااااااااااااااااح كمان يدكري
يسيدي
عشرني
هو زأر جامد ااااااااااااااااه زي الاسد هجيبهم يلبوة
كسسسسسسسسسسسسسسسمك
وحست بزوبره بينبض جامد اوووي يعني زوبر تخين وطويل وبينبض مالي كسي وبسينبض جوايا وبعدين حسيت بحاجه بتلسع اوووووووي جوه كسي وكتيييييير لحد محست بطعمها في بقي كانها وصلت من طيزي لبقي ونزل لبن كتيييييييييييير اووووووي جوه حسيت اني هحمل منه وخرج زوبرة واللبن قعد ينزل من كسي علي رجلي وهو نام علي ضهرة وزوبره كان لسه واقف بس انتصابه مضش قوي زي اللاول وقام قعد يبعبصني
مش عاوز نقطة تخرج بره
وانا مصيت زوبره انضفه ..
...................يتبع
المرة الجايه هحكيلكم ازاي ناكني في الحمام
وهتبقي قصه متسلسلة عن سيدي ودكري وفحلي وجوزي محمد الصعيدي
احححححححححح