دخول

عرض كامل الموضوع : تجربتي مع الشباب الصغير ٢


mirama
04-04-2020, 09:20 PM
انا مينا عندي ٢٦ سنة سالب سوفت واللي مش فاكرني انا صاحب قصة تجربتي مع الشباب الصغير لما اتناكت من ابن البواب والفترة اللي جاية هانزل قصص مختلفة تحت عنوان تجربتي مع الشباب الصغير

( كل القصص اللي هاتنزل كلها غير حقيقية واتمني انها تحصل فعلا بس مع شباب صغير فقط )

نبدأ القصة بقي

البداية لما اشتغلت في مدرسة ثانوي وكنت بدرس مادة تاريخ لتانية ثانوي وانا شخص عادي جدا قدام الناس ورجولي بس لما بشوف سن صغير قدامي بهيج جدا وببقي نفسي اتفشخ منه حالا لكن دا طبعا صعب جدا جدا المهم اول يوم في المدرسة كان عادي جدا اتعرفت علي المدرسين زمايلي ودخلت فصلي واتعرفت علي الطلبة وكانوا كلهم ولاد ناس اوي وطبعا لاحظت كدا كام طالب كان شكلهم حلو اوي وجامدين ومنهم جسمهم عضلات و طلبة تانيين منهم اللي ناعم واللي مشعر وعدت الايام وكل يوم بتزيد علاقتي بالطلبة وفي نفس الوقت لما بروح بفكر فيهم واحد واحد بينكني ويفشخني وكل يوم طالب مختلف بتناك منه لحد ما اضرب ١٠ واخش نام ونفس الحكاية بتتكرر كل يوم
لحد ما وصلنا قبل امتحانات اخر السنة جالي كام طالب في حجرة المدرسين وطلبوا مني اديهم مراجعات نهائية في البيت فوافقت واتفقنا علي اول ميعاد وطبعا انا في الاول مش في نيتي حاجة ولا متخيل ان حد فيهم ممكن يفكر ينكني
بس انا استعليت موضوع الدروس دي لصالحي علشان اصاحبهم واقرب منهم وكان الدرس في بيت واحد من الطلبة اسمه كريم وحسن حظي ان الولد دا جامد اوي في لبسه وشكله ومز اوي بجد وجسمه معضل فعلا دا اكتر واحد كنت بتخيل اني بتناك منه .
روحت اول مرة البيت كان قبل الدرس بنص ساعة اول ما رنيت الجرس فتحلي كان لابس تي شيرت كات وشورت مجسم شوية علي رجله فزبه كان واضح شوية طبعا اول ما شوفت فرحت جدا وتنحت شوية بس بسرعة حاولت اخبي علشان ميلاحظش حاجة عليا فدخلت وقفل الباب وقعدت في الاوضة اللي هناخد فيها الدرس وقعدنا نتكلم عادي لحد ما باقي الطلبة جات واخدنا الحصة وخلصنا ومشيت وطول ما انا ماشي وصورته مش فارقة دماغي لدرجة اني روحت وضرب عشرة ٣ مرات علي كريم ونمت من كتر التعب والهيجان وصحيت تاني يوم وقررت اجس نبضه واصلا فكرة اني اتناك منه كانت مسيطرة علي دماغي
وفعلا بدات افكر اعمل ايه وابدا ازاي لحد ما فكرت اني اكلمه عادي جدا بسال علي الحصة اللي فاتت وان كلهم فهموا ولا لاء ولو فيه حاجة مش مفهومة وكلمته فعلا
انا : الو ازيك ياكريم عامل ايه
كريم : تمام يامستر
أنا : انا بتصل بس علشان اطمن انكوا فهمتوا امبارح في الحصة ولا لاء ولو فيه مش مفهومة قولي
كريم : لا يامستر شرحك حلو جدا انا فهمت كل حاجة واصحابي كمان فهموا
أنا :طب كويس علي معدنا بقي المرة اللي جاية واشوفك في المدرسة بقي
كريم : ماشي يا مستر باي
قفلت التليفون وحسيت ان دي خطوة كويسة وعدي اليوم وروحت المدرسة تاني يوم واليوم كان عادي جدا لحد ما كنا ماشيين ف اخر اليوم فروحت حمام المدرسين قبل ماامشي وكان جبنه حمام الطلبة فعديت من جنبه عادي جدا فسمعت دوشة كدا حد جوا فقولت في بالي اكيد حد من الفراشين بيمسح او حد من الطلبة وهايمشي عادي فدخلت حمام المدرسين وخلصت وانا خارج لقيت الصوت موجود وكان صوت مش واضح اوي لان الحمام كبير فدخلت اشوف في ايه ملقتش حاجة وكان الحمام عبارة عن كباين لحد الاخر وكنت كل ما امشي اكتر في الحمام اسمع الصوت بيزيد وكانت المفاجاة انه صوت حد بيتاوه بس دا صوت بنت مش ولد لحد ما وصلت اخر كبينة وسمعت صوت ولدين جوا ومش عارف اميز مين كانوا بيتكلموا بصوت واطي فروحت دخلت الحمام اللي جنبهم وبصيت عليهم من فوق وكنت واخد بالي اني معملش صوت وكانت المفاجاة ان كريم وولد تاني اسمه شادي هما اللي في الحمام وبيتفرجوا علي فيلم سكس ومش بس كدا شادي بيمص زبر كريم والواضح انها مش اول مرة وطبعا كريم هيجان جدا وكمان انا فرحت جدا جدا لما شوفت كدا وكان زب كريم كبير فشخ وعريض والعروق باينة فيه ومعندوش شعر اوووف بجد كان منظر جميل جدا وكمان شادي واضح انه محترف في المص ومش مصدق ان الظروف تيجي بسرعة كدا وفكرت ازاي استغل الموقف دا لصالحي فروحت مطلع موبايلي ومصورهم وانا مبسوط فشخ ان شوفت زبر كريم وصورت شوية ونزلت وخرجت من الحمام وعملت دوشة من برا علشان يخافوا ويخرجوا وفضلت مستني برا المدرسة فلقيتهم خارجين وباين عليهم التوتر وطبعا خايفين يكون حد شفهم او سمعهم فروحت البيت وفكرت بقي استغل اللي حصل دا ازاي لصالحي خصوصا ان كريم وشادي مايبنش عليهم انهم ليهم في الحاجات دي وطول اليوم اتفرج علي زب كريم في الفيديو وانا نفسي ان الزب دا انا اللي بمصه ويدخل فيا وبفشخني وتاني يوم لما شفتهم لاحظت انهم متوترين شوية وبيتكلموا مع بعض كتير فقررت اني اتكلم مع كريم اني شوفتهم وابدا المحله انو يعمل معايا كدا واستنت لحد اليوم اللي فيه الحصة في البيت وروحت بدري ودخلت
أنا : ايه يا كريم مالك بقالك يومين كدا في المدرسة شاكلك مش عاجبني
كريم: لا يامستر مفيش حاجة ممكن اكون تعبان شوية
أنا : لا وكنت بتتكلم مع شادي كتير ووشكوا متغير كدا هو فيه حاجة
كريم : ايه شادي مالو عادي وحاجة ايه دي
وطبعا وشه كان احمر ومتردد في الكلام فقولت اهديه شوية
أنا : طب يا كريم لو فيه حاجة او مشكلة قولي ونحلها سوا
كريم : ايه مشكلة وسكت شوية قصدك ايه يا مستر
انا : لا مقصدش حاجة
وساعتها كان باقي اصحابوا وصلوا وبدأنا الحصة وخلصنا وطول ما احنا قاعدين كنت لازق في كريم ووشه شكله متغير لسة ومش مركز معانا وخلصنا الحصة ومشينا وتاني يوم في المدرسة لقيت كريم برده متغير ومش بيتكلم كتير مع حد والغريبة انه مش عايز يبصلي كتير وبيحاول ييستخبي مني لحد ما قررت اني هاقوله اني شوفتهم واشوف رد فعله ايه
وقولتله تعالي يا كريم في اخر اليوم عايزك في حاجة كدا وانا قاعد في الاوضة لقيت كريم جايلي وانا طبعا كل يوم بيزيد هيجاني علي كريم بس بحاول اخبي
أنا : تعالي ياكريم اقعد نتكلم شوية
كريم : ماشي يامستر بيقول كدا وهو متوتر لحد ما اتفاجا بكلامي
أنا : انا عارف يا كريم انت متغير ليه من ساعة ما كنت انت وشادي لوحدكوا في الحمام من ٣ ايام
لقيت كريم وشه احمر وبص في الارض
كريم : وانت عرفت منين يا مستر
أنا : انا شوفتكوا ياكريم وانتوا قالعين وكان شادي بيمصلك بس مدرتش اجيب سيرة اني صورتوا فيديو
وهنا كريم بدأ عينيه تدمع
كريم : اخر مرة يامستر اعمل كدا انا اسف بس متقولش لحد ولا لاهلي
أنا : متخفش ياكريم مش هاقول لحد بس عايزك تبقي صريح معايا
وابتديت احط ايدي علي رجله علشان اطمنه ويفهم اني عايزه
كريم : ماشي يا مستر بس بجد يعني مفيش حد هايعرف
أنا : اه صدقني وعايزم تجيلي البيت بليل نتكلم شوية علشان محدش يسمعنا واخد راحتي معاك
وفي نفس الوقت كنت بحسس علي فخده وقومت علشان احضنه حضن عادي علشان يطمن وانا جسمي بقي مولع بس لما قعدت معاه وخلاص قررت ان لازم اتناك منه بليل
روحت البيت واستيت لحد مايجي ولبست شورت ضيق وتي شيرت ونضفت نفسي لحد ما الباب خبط وفتحت
واول ما كريم شافني استغرب في الاول علشان اول مرة يشوفني كدا ودخلته البيت وقعدنا وعملت عصير واحنا بنشرب كنت ملاحظ ان كريم متوترشوية وعينيه مش عايزة تفارق طيزي وانا مبسوط اوي اني لفت نظره وقربت وقعدت جنبه وحطيت ايدي علي رجله
انا : ها ياكريم قولي بقي مالك
كريم : يا مستر انا بصراحة خايف جدا اتكلم تقول لحد
انا : متخافش انا وعدتك بس نتكلم بصراحة
كريم : موافق يامستر
أنا : انت بتعمل كدا كتير يا كريم
كريم بتردد: اه
أنا : مع شادي برده
كريم : مع شادي ومع كذا حد تاني من النادي ومن المدرسة
أنا : طب ايه اللي خلاك اصلا تعمل كدا
كريم : بص يامستر انا بحب كل حاجة في السكس مش بتفرق معايا
وانا ابتديت اقرب لزبه وهو بيتكلم وكريم كان صوته بيتقطع والاحظ زبه بيقف انا طبعا اتاكدت انه ابتدي يهيج ودي فرصتي
أنا : طب بتحس بايه وشادي كان بيمصلك بتاعك
كريم هنا ابتدي يهيج ووشه يحمر وعينه في عنيا وبقرب ايدي من زبه
كريم : بحس بمتعة وجسمي بيقشعر ببقا هايج اوي
و هنا روحت حطيت ايدي علي زبه فجاة وهو اتخص وقام وقف
أنا : طب انا هامصلك دلوقتي ياكريم
كريم باستغراب ودهشة : ايه دا يا مستر ازاي مينفعش
أنا : زي ما شادي كان بيعملك وهاتنكني كمان وهابقي خدامك وتفشخ فيا زي ما انت عايز
كريم : بس يا مستر
أنا وقاطعته : مفيش بس انت تعبان وزبرك واقف اهو وانا هاموت عليك
كريم : بجد يا مستر انت عايزيني انيكك
أنا : اه ودلوقتي
ورحت قالع هدومي مرة واحدة وبقيت ملط قدامه
أنا : ايه رايك بقي يا كيمو
كريم : انا مش مصدق يا مستر انت جميل اوي وانا اول ما شوفتك حبيتك بجد
أنا : انت مركز معايا من بدري بقي
كريم : اه وكمان ضربت ١٠ كتير عليك وعلي طيزك
أنا : طب اهي تحت امرك اهي
وروخنا حضنا بعض جامد وباسني في بقي بوسة مش قادر انساها لحد دلوقتي وادخل لساني في بقة ويمصه والعكس انا بمص لسانه وينقل علي شفتي يلحسها ويمصها وانا دا كله ايدي علي زبه بدعك فيه جامد
وروحت مقلعه هدومه وقومني حضني جامد وبيقولي
كريم : انا بحبك اوي يا مستر
أنا : وانا يا حبيبي بموت فيك وبعشقك وهافضل تحت رجلك واتناك منك علي طول
كريم : وانا هامتعك
روحت واخده علي اوضة النوم وزقني علي السرير ونام فوقي ودخلنا في معركة جديدة من البوس وبعدها نزل علي رقبتي ويلحسها وانا بموت من المتعة وبصرخ من اللي بيعمله فيا وكانت ايده علي بزازي بيقفش فيها ونزل يرضع منها ويعضني جامد وانا اصرخ
أنا : اه اه اه اه جامد يا كيمو قطعهم بحبك اوي وفضلت اصوت واتأوه وهو مش سامعني ويطلع يبوسني شوية وينزل تاني يرضع من بزي
وراح قومني
كريم : مص زبي يا مستر علشان افشخك
أنا : انا هافشخه مص
ونزلت علي زبه امص فيه من اول الراس لحد بيضانه وارحع تاني لفوق واكرر كدا كتير
كريم : اوووووووف يالا يا مستر مص جامد اه اه اه
وبدأ ينكني في بقي جامد ويدخل زبه لحد زوري ويخرحه تاني وفضل ينكني وكل شوية انزل الحس بيضانه واخد كل بيضة في بقي وارحع ينكني تاني في بقي
كريم : اااااااااه هاحبهم اه اه
وراح نافورة لبن اتفتحت في بقي ونزل كمية كبيرة فشخ وبلعتهم كلهم ونزل يبوسني ولبن بسيط في بقي وبقينا نبدل اللبن في بق بعض ونزلت علي رجله الحسها وبين صوابعه وفخاده وطلعت لحد شعره فوق ابوس والحس كل حتة في جسمه
كريم : انا مبسوط اوي اوي اني معاك يا مستر وبتمتعني اوي
أنا : انت جامد اوي ياكيمو وانا من انهاردة خدامك
كريم : طب انزل مصلي زبي علشان يقف وانيكك يا مستر
أنا : تؤمر يا حبيبي
ونزلت امص في زبه لحد ما وقف تاني وبقي زي الحديدة وروحت قايم ابوسه من بقه وهو قام يلحس في خرم طيزي وينكني بلسانه
أنا : اه اه اه لسانك حلو اه اه اه اه يالا بقي
كريم : يالا ايه
أنا : دخله بقي مش قادر اه اه اه اه اه اه كمان الحس كمان اووووووووف اه اه اه اه اه
وابتدي يدخل صباع والتاني علشان يوسع خرمي وانا بصوت وبترجاه انه يدخل زبه ويريحني
كريم : عايز ايه
أنا : دخل زبك بقي مش قادر هاموت
كربم : حاضر يا مستر هانيكك اهو
أنا : يالا بقي ابوس ايدك
وقام كريم ونيمني علي ضهري وفشخ رجلي وبيدخل زبه لحد ما الراس دخلت
أنا : لا لا مش قادر خرجه اه اه اه انا تفشخت اه اه خرحه اه اه
كريم : لا يا مستر هاتتعود عليه وهايريحك
أنا : اه اه اووووف دا فشخني طب اريح شوية اه اااااااااه
كريم : نزل يبوسني جامد وصوتي مش طالع علشان بيبوسني طول الوقت وابتدي يدخل زبه كله لحد الاخر وانا بصوت وبتأوه تحت منه ومش قادر ومش حاسس بطيزي واستني شوية لحد ما طيزي خدت علي حجم زبه والوحع خف وابتدي يدخل ويخرج جامد وانا بصرخ
أنا : اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه نيك جامد اه اه زبك حلو اوي نكني جامد اه اه اه اه اه
وهو بيرزع جامد لدرجة ان صوت بيضانه عالي اوي وهيا بتخبطني وراح قايم وقالبني علي بطني ودخل زبه وبدأ ينكني وهو بيبوس ضهري
أنا : اه اه اه اه اه انت جامد اوي افضل نكني علي طول اه اه اه مش هاسيبك ابدا اه اه اه اه
كريم : خد خد يا مستر في طيزك خد زبي بيفشخك اهو خد خد كمان
أنا : اه اه اه اه اه اديني جامد
وهو طبعا كان بيزود العنف ومبقاش في صوت في الشقة الا انا وهو بنصرخ من الشهوة والمتعة
أنا : اه اه اه اوف اوف اوق نيك اوي نيك جامد
كريم : اهو خد يا مستر ياللي بتحب تتناك مني انا وبس خد خد خد
أنا : ايوه انا ملكك بس ومش هتناك الا منك انت اه اه اه اه
كريم : خد خد انا هاجيب يا مستر
أنا : هاتهم في طيزي يا حبيبي املاني لبن
كريم : اااااااااااه خد اهم يامستر ليني اهو
أنا : هات يالا يا حبيبي اه اه
كريم : ااااااااااه
ونافورة لين تاني اتفتحت في طيزي وكانوا سخنين اوي وبيلسعوا
أنا : اااااااه اوووووووف لبنك حلو اوي احححححححح
كريم : انت اللي طيزك حلوة اوي
أنا : انت كل حاجة فيك حلوة اوووووي
وبعدها نام علي ضهره وانا نمت في حضنه نريح من المعركة دي
ودخلنا الحمام وبوسنا بعض شوية ولقيته عايز يعمل حمام بول فنزلت تحت رجله وهو استغرب
كريم : ايه يا مستر بتعمل ايه
أنا : نزل بولك عليا حميني بيه
راح كريم ماصدق وخلاني استحمي ببوله واشرب شوية منه
وبعد كدا قالي يا مستير انا ممكن امصلك زبك لحد ما تجبهم وفعلا مصلي زبي وكان مصه جامد اوي لحد ما نزلت لبني علي جسمه ولحستهم وتفتهم في بقه وبعد كدا استحمينا ولبسنا هدومنا وهايمشي وراح رزعني بوسة كنت هتناك منه تاني في وقتها وفتح الباب ومشي
وفضلنا نتقابل كتير واتناك منه علي طول بس في المدرسة بنتعامل عادي ولكن في الشقة انا شرموطة كريم

استنوني في قصة جديدة

( اللي عايز يكلمني لازم يبقي سنة صغير )

الوالد الشقى
04-04-2020, 10:29 PM
عاوز حد لتاسن دة او اصعر

الاير النشيط
04-05-2020, 09:27 AM
هيجتني القصة جامد،كان نفسي اكون مكان كريم وافشخك ����،كمل باقي القصص

algan
04-06-2020, 01:34 AM
نتعرف 21 سنه

اسمر ممحون
04-06-2020, 02:45 AM
نايس نفسي اتناك من واحد صغير

ضيف
04-06-2020, 01:19 PM
امممممم اموت فى النيك من الشاب فى سن البلوغ

الوالد الشقى
04-06-2020, 10:18 PM
جميله نفسى فى حد بالسن او اصغر



/archive/index.php/t-323542.html/archive/index.php/t-481724.htmlقصص سكس محارم بطيز عمتيصور موقه معكم ﺯﺑﺎﻭﻱ/archive/index.php/t-288605.html/archive/index.php/t-273680.html/archive/index.php/t-399192.htmlزوج امي وكسي الضيق وزبه قصص سكس محارم/archive/index.php/t-514506.html/archive/index.php/t-468755.html/archive/index.php/t-510702.html/archive/index.php/t-426409.html/archive/index.php/t-409634.html/archive/index.php/t-359481.html/archive/index.php/t-147933.html/archive/index.php/t-439628.html/archive/index.php/t-139896.htmlقصة نيك طياز زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ruقصص سكس في شقة الدعارةقصة سكس بنتي المطلقة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-453428.htmlقصص اخوي الخول السالب  site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-217878.html/archive/index.php/t-95646.html/archive/index.php/t-370320.html/archive/index.php/t-504333.html/archive/index.php/t-266199.html/archive/index.php/t-510679.htmlقصص جنسية خليجية/archive/index.php/t-546970.htmlقصص سكس مصوره الاخت الجميله كامله/archive/index.php/t-288563.html/archive/index.php/t-416536.htmlقصص جنسيه اعطيتني حبه فياجرا سكس فيلاما الارشيف /archive/index.php/t-14165.html/archive/index.php/t-546642.html/archive/index.php/t-243224.htmlصور سكس زوجتي نجلاء الشرموطه/archive/index.php/t-107493.htmlقصة ولد ينيك أخته وهي نايمه قصص جنس قواد يمنيقصص سكس مرات ابويا./archive/index.php/t-222677.html/archive/index.php/t-514506.html/archive/index.php/t-226408.html/archive/index.php/t-441632.htmlقصص جنس محارم حقيقيه/archive/index.php/t-491073.htmlعرب نار قصص سكس محارم صعيد/archive/index.php/t-454225.html/archive/index.php/t-381939.html/archive/index.php/t-8432.html/archive/index.php/t-8639.htmlقصص نيك الطبيب ومساعده site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-459067.htmlكلبتى ستى طيزك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-104375.html/archive/index.php/t-505031.html/archive/index.php/f-6.htmlقصص.سكس.سعودي.حوامل.باكستانيقصص اخوي الخول السالب  site:rusmillion.ruقصص نيك زوجات اصدقاء /archive/index.php/t-357484.html/archive/index.php/f-6-p-5.htmlقصتي سكس مع مرت أخي أم طيز كبير/archive/index.php/t-8432.htmlسالب بنوتي شوف صور طيزي /archive/index.php/t-304214.htmlقصص نيك في الطائرة/archive/index.php/f-9-p-260.htmlقصص نيك الطبيب ومساعده site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-464379.html/archive/index.php/t-228552.html/archive/index.php/t-494571.html