دخول

عرض كامل الموضوع : قصة اغتصابي من الفحل الاسود


مربربة وكبيرة
08-08-2020, 04:35 AM
انا فوفو عمري 25 سنة جسمي ابيض ومربرب جداً
وطيازي كبيرة ومربربة ومن كبرها تهتز كثيراً وتصطك على بعضها البعض بشكل واضح ومغري جداً ولكن سأحكي لكم قصة الاغتصاب التي حصلت لي وبسببها كبرت طيازي وتربربت بهذا الحجم .
يوجد في حارتنا فحل اسود جسمه طويل ومحيف نوعاً ما ولكنه معضل . وفي يوم من الايام نزلت من بيتي الى الحارة
وتوقفت عند مجموعة من شباب الحارة وهذا الفحل كان معهم ولكن لا اعرفه . وكنت وقتها البس شورت ضيق وقصير جداً يعني بيغطي نص طيازي بس
والبلوزة كانت قصيرة شوية وشبه شفافة وكانت بزازي بارزة ومنفوخة جداً علشان عندي بزاز ملبن جداً .
واثناء حديثنا جاءت عيني على هذا الفحل الاسود فتفاجأت
بعينه ونظراته الشرهة على جسمي وبالذات طيازي .
فعملت نفسي مو شايف .
وذهبت بعدها البيت
واستمر الحال هكذا لمدة اسبوع الى بدأت اتعرف عليه
وفي يوم طلب من ان ازوره في بيته ولكن في الصباح وان لا اذهب الى المدرسة .
وفعلاً جيت تاني يوم ووقفت تحت البيت وشوية لقيته بيناددي عليا من الشباك وبيقلي هنزلك ونروح مكان تاني مافيه احد ولما نزل كنت بمشي قدامه وهو ورايا
وكانت عينه طول الطريق على طيازي المربربة
ودخلنا بيت فاضي بقول انه بتاعهم .
فدخلنا وقعدنا وفجأة لقياه مطلع سيجارة حشيش وبيدخنها وفضل يحاول معايا لحد ماحششت معاه
بعدها بشوية لقيته بيشلح هدومي ونيمني على الارض
وبدأ يمص ويبوس شفايفي وانا بتلوى تحته اااااااه
اااااااح بتعمل ايه وشوية كشف بزازي وطلعهم وعلطول خدهم في فمه وقعد بيرضع جامد وبقوة ويشفط جامد
وانا بتلوى اااااااه ااااااااحححححح .
بعديها قلي قوم نروح عزبة تانية لوحدنا فيها فرش علشان ننام ترتاح .
ولما وصلنا قلي انا هنام وانت هتنام هنا جنبي .
وانا لما اتغطيت قلعت الكلوت وبقيت ملط
قلت كده ولا كده هو نايم ومش هيعرف اني ملط .
فنمت شوية وبعدها حسيت بصباع كبيرة بتطلع وتنزل وسط طيازي بين الفردتين .
وكانت طيازي مرفوعة لفوق والفردتين شبه مفتوحة
حسيت بمحنة رهيبة بس عملت اني نايم .
بعدها قام معدلني على بطني وبقت طيازي قدامه ومفتوحة
وحط زبه الكبير بين الفردتين وفضل طالع نازل لحد مازبه بدأ ينزل سائل لزج والسائل ده طيازي اندهنت بيه وصارت جاهزة لأي زب يدخل يلقحها .
وحط راس زبه وابتدأ يدخل بشويش وطيازي كانت هايجة وبتتحرك مع زبه يمين وشمال وفوق
ومرات بقمط عليه . طبعاً الفحل ما استحمل طيازي
فقام بسرعة مباغتني ومدخل زبه كله للاخر وصوت الرزعة كان عالي جداً طرررراخ طع .
انا هنا صرخت وجلست اصوت اااااااااحححححح
ااااااااه وهو بدأ في النيك طالع ونازل وبيرزع جامد
وطيازي بتتهز بشكل زهيب تحت زبه وهو بيرزع
والصوت كان عالي طه طع طع اااااااااه
ارجوك لا ااااااااححححححح وكنت في نفس الوقت بتمحن تحته بقوة لحد مانزل لبنه جوه طيازي 3 مرات .
ورجع نام وانا فضلت مكاني ارتاح من النيك
فجأة حسيت بحد ورايا وانا نايمة علىى بطني التفت لقيت فحلين تانيين اول مرة اشوفهم وملط وبيمسكو طيازي كل واحد ماسك فردة منهم وبيفعصو فيها .
حاولت اهرب بس ماقدرت ثبتوني وعلطول واحد منهم ركب فوقي وقام مدخل زبه على طول جوه طيازي انا صرخت ااااااه ااااااااحححح سيبوني ااااااااه
وقعد ينيك حوالي 3 ساعات هو وصاحبه
اغتصبوني اغتصاب وملو طيازي لبن كتير
اصل اللي جابهم كان بيقلهم نيكوها لحد ماتحمل
حبلوها بسرعة .!
فكان واحد ينيك والتاني يرضع بزازي الملبن .
وده اللي كبر طيازي
ونربربها كده من كتر اللبن اللي نزل فيها
وكل يوم يجيب فحلين او تلاتة ويقضو اليوم كله نيك في طيازي ورضع في بزازي لحد ماكبرت وورمت والحلمات بقت واقفة كم يوم .
وطيازي كبرت زيادة واتنفخت بعد كم يوم وفضلت تنزل لبن لمدة 3 ايام .

samrnapal
08-08-2020, 04:43 AM
جميله تسلم

كابتن بلاك
08-08-2020, 05:56 AM
طيزك دي دليل ان اي بنت ممكن تبقا حلوه لو حست انها بنت ...

دبدوبة التخينة
08-16-2020, 01:41 PM
انا اتخيلت نفسي و هما بيبدلو عليا يفشخو طيزي و يقفشو بزازي ويغرقوني لبن

maher ahmed
04-25-2021, 05:10 PM
نفسى اشوف صور لجسمك بجد لو عايز تبعاتها على هذا الاميل انا موجب من العراق
[email protected] اسمى ماهر احمد
/>