دخول

عرض كامل الموضوع : مكتملة المظلوم .السلسلة الاولى .عشرة اجزاء


Maged الصياد
04-09-2020, 12:20 PM
أنا ماجد عمري 22 سنه احداث القصه وانا عندي 14 سنه وده وصف الشخصيات
انا جسمي مظبوط طولي 180 سم ووزني 78 عندي عضلات نوعا ما كبيره بس بسبب البلوغ مش تمارين ولا حاجه وزبي طوله متوسط بس بيكيف جامد
أحمد صاحبي 14 سنه طوله 177 وزنه 79 جسمه معضل لانه كان بيشتغل زبه عريض وبيتعب في النيك
انا يتيم الاب والام وعندي اخويا يوسف وصف يوسف عمره 12 سنه عنيه خضر زي عيني وشعره ناعم
لكن انا شعري وسط وبحب اطوله
روان البنت الي انا بحبها طولها 176 وزن 76 عود فرنساوي محترمه في لبسها
هايدي بنت بتحبني بس انا بعتبرها اختي
ندخل في القصه
في يوم صحيت الصبح الساعه 6 علي رنه تليفوني وكان أحمد
انا. ايه يا كسمك عالصبح مصحيني بدري ليه
احمد.ما انته ابن متناكه مبتحضرش ولازم نحضر النهارده هنتفصل وهات يوسف معاك
انا.تمام هنفطر والبس واعدي عليك
احمد.ماشي مستنيك
وقفلت معاه ورحت اوضه يوسف
انا.اصحي يلا عشان المدرسه
يوسف.ومن امته وانته بتحضر اول اسبوعين
انا.خلص عشان الناظره الجديده جت
يوسف.احا طب مستني ايه انجز
انا.خخخخخخ انته اهبل اظبط نفسك والبس يلا
سبته ونزلت جبت فطار وجيت وفطرنا وبعدين رحنا لاحمد وطلعنا عالمدرسه
واحنا داخلين لقيت المديره عالبوابه بتضرب كله قمنا ناطين من عالسور من وره ودخلنا الطابور
وهيا ضربت الي جه متاخر وجت علينا
وصف المديره عندها 42 سنه بس محافظه علي جسمها بزازها كبيره وطيزها مرفوعه
بعد ما جت عندنا انا واحمد كنا في الصف الثالث الاعدادي
المديره.انتو جيتو امته
احمد.من زمان من قبل ما انتي تيجي
انا.لسه جايين يا ميس
المديره.انا اسمي مرفت واطلعولي عالمكتب بعد الطابور
خلصنا الطابور وكل شويه ابص لروان وهيا مش معبراني وهايدي جت تكلمني
هايدي.انته مبتزهاش مهي طول عمرها مش معبراك
انا.اهلا هايدي ازيك ازاي امك
هايدي.انا مبهزرش يا ماجد
انا.طب يلا عشان رايح للمديره عشان هنتفشخ هوا فين احمد
هايدي.واقف بيشرب سيجاره علي باب الفصل
سيبتها ورحتله
انا.يلا نروح للمديره
احمد.كسمك ما انته الي مدبسنا وقاعد مبحلق لبزازها
انا.طب يلا عشان هنتناك
رحنا للمديره
المديره.عاملي نفسك روش وبتهزر وانته عاملي نفسك مفتح وبتشتغلني
انا.مترد يا احمد انته ساكت ليه
احمد.اسمه مستر احمد يسافل كلم المديره يا مستر احمد
المديره.استدعاء ولي امر بكره يكونو هنا
انا.خلاص ماشي وقمت خارج
احمد.استنا انا جاي معاك
واحنا خارجين لقيت أسماء من دورنا بس فصل تاني
انا.ايه يا سوما راحه فين
اسماء.وانته مالك
انا.مرات خالك
اسماء.ايه
انا.انتريه
وقمت سايبها وماشي راجع الفصل كان الاستاذ جه احمد دخل قبلي قعد يعمل خيله
وانا رحت علي روان في مكانها
انا.حد قاعد جنبك
روان.اه اسماء بنت المديره
انا.هيا بنت المديره وبعدين هيا مش في الفصل التاني
روان.مهي بنت المديره بقا
انا.طب مش هتيجي
روان.آجي فين يا حيوان يا زباله يا مستر ماجد بيشتمني
المستر(خالد).قالك ايه الحيوان ده
انا.حيوان مين يا مستر انا بقلها مش هتيجي
خالد.تيجي فين
انا.تيجي يمين شويه عشان اقعد
خالد.طب اترزع جمب صاحبك
احمد.ايه يا خول مش هتكن بقا هنتناك
انا.يسطا بحبها موت
احمد.بس هايدي بتحبك
انا.هايدي دي زي اختي وبعدين انا عايز رقمها
احمد.مين الي هيجبهولك
انا.اسماء
احمد.اسماء مين
انا.اسماء دي
اسماء دخلت قعدت جمب روان وبيتكلمو طول الحصه وانا ماسك التليفون انا واحمد بنلعب ببجي
لحد ما جت الفسحه
وانا واحمد نازلين لقيت عيل بيعاكس روان قمت رايحلهم
انا.انته بتعاكسها ليه
الواد.وانته مال امك
انا.كسمك (وقمت رازعه بالبوكس)
قام اصحاب الواد جايين
صاحبه1.ايه يبن الزانيه محدش عارف يلمك
صاحبه2.احا يعم دا احنا نقطعه
قام احمد جه
مسك التنين من رقبتهم
احمد.ايه يا نجم منك ليه
صاحبه1.نزل ايدك يبن الاحبه
قام احمد رازعه بالدماغ في مناخيره منيمه في الارض
صاحبه2.ايه يعم ده احنا بنهزر
احمد.كسمك علي كسمه وقام رازعه بالرجل
وانا كل ده ماسك الواد في الارض ورحت مجرجره لحد روان
انا.اعتذرلها يا كسمك بدل ما انيكك
الواد.انا هوريك
انا.ماسكه من قفاه اعتذر يبن الوسخه
الواد.اااه انا آسف
قمت سايبه يمشي
انا.ايه رايك عجبتك ولا لا
روان.شكرا يا ماجد انا لازم امشي دلوقتي
سابتني قمت رايح لاحمد
انا.قلبي بدقاته
احمد.ضهري بفقراته
انا.يلا نمشي
احمد.نمشي فين لسه 4 حصص
انا.انا عايز انيك اي حد بزاز ابمديره بنت احبه
احمد.طب يلا نمشي
نطينا من علي السور ورحنا لرانيا
رانيا دي شرموطه عامله بيتها شقه دعاره بس كل يوم ناس معينه عشان محدش يكشفها
رحنا خبطنا فتح الباب بت صغيره
انا.عمتو رانيا فين
البت.مع ماما امال جوه
انا.طب اندهيلها
جت رانيا وامال وبنتها مشيم واحمد راح السيبر
انا.مين دي
رانيا.دي واحده كانت بتعمل فتله
انا.فتله مين يكسمك
رانيا.اه وحياتك فتله
انا.طب يلا عشان قدامنا ساعتين
رانيا.طب متيلا بينا
انا. اطفي الكاميرات الاول يلبوه
رانيا.هههههه انته الي كاشفني علي طول
طفتها وجتلي لابسه اندر سبعه وسنتيانه
رانيا.ايه رايك
انا.مكنه تعالي مصر زبي
قامت مطلعه زبي وقعدت تمص فيه باحتراف مهي خبره
لما قربت اجيب قلتلها فلئسي ومصيت بزازها وهيا اممم اممم وبعدين نزلت لكسها
قعدت الحسه والعب في زمبورها وقمت قايم
وقمت حاطه في كسها من ورا وقعدت انيك فيها براحه وبعدين كل شويه ازود السرعه
وهيا كل شويه ااااه اااااه براحه
قمت رازعه مره واحده في كسها جامد قامت مصوته
قمت عادلها وخليتها تقعد علي زبي وهيا اااه امممم نيك لبوتك يدكري
وبعدين طلعته حطيته بين بزازها وقعدت انيك لحد مقربت اجيب وبعدين خدتها وضع 69 وفضلت تمص لحد ما جبتهم في بقها وبلعته كله
انا. اي خدمه
روان. اسد يدكري
يلا عالحمام وعملنا واحد كمان في الحمام وقمت خارج لابس ورحت لاحمد السيبر
احمد. سبع ولا ضبع
انا. كسمك
احمد. يبقا سبع انا بقالي ساعه بلعب وانا معييش فلوس
انا. انا معايا خمسين جنيه
رحت احاسب لقيت صاحب السيبر زانق واحده ورا المكتب بتمص زبره
انا. فل عليك يا معلم حسن
حسن.عايز ايه يا زفت
انا.احنا ماشيين والحساب عند المزه
حسن.ماشي يا خول ليك زنقه
خرجنا رحنا محب كشري كلنا انا واحمد وجبت طبق ليوسف
وانا خارج لقيت اسماء ماشيه مع واحد وراحو الكافيه الي قدامنا رحت وراهم قعدت بعيد عنهم شويه سمعتهم
بيقولها هنعمل ايه مع البت دي
اسماء.عايزاك تفتحها
الواد.انتي اتهبلتي
اسماء منتا فتحتني
الواد.بس كان برضاكي انا همشي بقا عشان زمانها جايه
الواد مشي واسماء فضلت شويه ولقيت حد داخل الكافيه مكنتش متوقعه
يتبع
كلمه للمتابعين الكرام انا مش هطلب كتير انا في دماغي قصتين غير دي كل قصه 15 جزء عالاقل
بس انا عايز تعليقات انا كل يوم هنزل جزء اشوفكم بكره ياريت حد يعرفني بدمج الاجزاء ازاي عشان مش عارف
يلا سلام علي فكره اسم القصه المظلوم اقتداء بالعضو صاحب قصه الظليم

الجزء الثاني



شكرا لصاحب سلسله الظليم هحاول اعدل كل ده في الجزء التاني
وقفنا الجزء الي فات لما اسماء كانت مع الواد وكانت عايزاه يفتح بنت وبعدين الواد مشى وجت البنت يلا نبدأ
فضلت قاعد شويه لقيت روان دخلت المكان وانا مش مستوعب انهم عايزين يفتحوها
روان. ازيك يا أسماء جايباني هنا ليه دلوقتي
اسماء. متفكي بقا يا رورو دا انتي زي اختي
روان. ماشي يستي انا كمان بعتبرك زي اختي ها فيه ايه بقا
اسماء. فيه واحده صحبتي تعبانه ومش عايزه اروح لها لوحدي
روان. وانا مالي هوا انا اعرفها عشان اروحلها
اسماء. يستي دي زي اختي زيك كده بالظبط عايزاكي تيجي معايا دلوقتي مش هناخد كتير كلها نص ساعه
وانا كنت خايف اوي علي روان
قمت مطلع تليفوني وكلم احمد
احمد.ايه يصحبي انته فين
انا.مش وقته انا عايز رقم روان في 5 دقايق
احمد.خلاص هكلم طارق يجيبه وهديله 50 جنيه
انا.تمام
طارق ده واحد هكر ابن متناكه ليه في اي جهاز ينيك ميتين امه
قام طارق مهكر جهاز المدرسه وجاب تليفون ابو روان وبعدين هكر تليفونه وجاب رقم روان من عليه واداه لاحمد واحمد جابهولي
انا.اصلي يصحبي
احمد.اشطا بس ايه الحوار
انا.هفهمك بعدين
قمت خارج برا ورنيت علي روان وغيرت صوتي لصوت ست كبيره ببرنامج
انا.الو روان معايا
روان.ايوا انا روان مين حضرتك
انا.انا خالتك سماح الي في العماره الي قصادكم امك تعبانه يبنتي ارجعي البيت بسرعه
روان.مالها امي انا جايه حالا معلش يا اسماء لازم اروح
وانا لما اتطمنت قمت مشيت
وجيت باليل وكلمت روان
انا.ازيك
روان.الو انتي ازاي تضحكي عليا وتقولي امي تعبانه
انا.انا ماجد يروان
روان.هوا انته علي فكره انته انسان حيوان عشان تعمل كده
انا.انا بحبك
روان.
انا.مش بتردي ليه
روان.بس انا مبحبكش
انا.مبتحبنيش بعد كل ده عشانك
روان.انا مبحبكش هوا عافيه
انا.تمام بس قبل متقفلي ابعدي عن اسماء
روان.وانته مالك انته
انا.دي مكلمه واد وعايزاه يفتحك
روان.يسافل يكداب يزباله
انا.اسمعي الكلام الواد ده هوا صاحبتها الي تعبانه
روان.انته عرفت ازاي انته بتراقبني
انا.لا بس انا بحبك وده كل الموضوع
روان.وانا مش بطيقك
انا.اديني فرصه اسبتلك
روان.لا وقامت قافله في وشي
ساعتها تقريبا جاتلي صدمه قعدت اسبوع مبكلمش حد
لحد ما احمد جالي البيت
احمد.مالك يلا فيه ايه دي حته بت ولا تسوي كسمها يعم
انا.متجبش سيرتها علي لسةنك عشان مكسرش عضم كسمك
احمد.خلاص يصحبي انا اسف مكنتش اعرف انك بتحبها اوي كده
انا.دي جرحتني واهانتني بس انا لسه بعشقها
احمد. طب انا جاي عشان اقولك كلمه
انا. خير فيه ايه
احمد.انا هنقل مدرسه تانيه لمده تلت سنين الي هما بتوع الثانوي
انا.حتي انته هتسيبني
احمد.لا ما انته هتيجي معايا
انا.ازاي
احمد المدرسه دي في........
انا.دا في الشارع بتاع شقتنا القديمه
احمد.صح كده وانته هتنقل هناك
انا.خلاص هشوف
وفضل احمد يزن عليا لحد ما وافقت وهوا خلي ابوه ينقلنا من المدرسه
ونقلنا هناك
وكان فيه هناك جيم كبير اشتركت فيه
وبدأت اشتغل في صيدليه واصرف علينا
ومعاش ابويا لسه موجود بس بحطه في البنك وبصرف من المرتب وطبقا ابمعاش موقفش لان المرتب مش حكومي
وعدي التلت سنين
ودخلنا الجامعه وده وصف شخصياتنا
انا.جسمي اتظبط وبقا فورمه واتعلمت الهكر وبقيت انا الي ماسك الصيدليه الي عندنا ودخلت كليه صيدله انا واحمد وجبته يشتغل معايا
احمد.جسمه متظبط ولعب كمال اجسام وبيحب واحده هنتعرف عليها في القصه تحت
يوسف.في تانيه ثانوي بس صايع فشخ هوا والشله بتاعته وكل خميس بيلمو بعض وبيعملو ليله مع كام مزه
هايدي معانا في الجامعه بس اتلمت علي شله زباله وبقت زباله زيهم وانا معنتش بطيقها بس هيا لسه بتحبني
في اول يوم دراسه
قمت الساعه 5.5 عملت تمارين وحضرت اكل وكلت وسبت اكل ليوسف وصحيته
انا.انا نازل الجامعه النهارده اول يوم
يوسف يرختك يعم مكن في كل حته
انا.انته عارف اني مليش في الكلام ده
يوسف.اصلي يمان بيلا بالسلامه
خرجت رحت لاحمد بيته في العماره الي قصادنا امه فتحتلي
امه منال.عندها 46 سنه جسمها زي اي ام مصريه بزازها كبيره زي طيزها وانا بعتبرها امي
منال.ازيك يا موكوس هتروحو من اول يوم مش عادتكو
انا.ست الكل حبيبه قلبى وسعي من علي الباب واندهي احمد
منال.دا انته مشمتش 4 دقايق تربيه علي بعض
انا.تمام يا احمد تعالي شيل امك
احمد.ايه يلا بتزعق ليه
انا.يلا عشان نخفه
احمد.يلا بينا
رحنا الجامعه طبعا اول يوم احمد مركز مع المكن الي رايح والي جاي
وانا ساكت وماشي لاني محبتش بعد روان او تقريبا كرهت صنف النسوان
وصلنا المدرج
كان داخل قدامنا فرسه
احمد.مساء الفل علي الكل
الفرسه.انتي بتكلمني انا
احمد.انتي مين
الفرسه ملكش دعوه بتكلمني
احمد.لسه هيشتم قمت رادظ انا
انا.بيكلمني انا يلا بالسلامه عشان عايزين نخش
دخلنا جوه لقينا دكتور معفن كرشه مترين قدامه وبيعاكس في البنات الي داخلين
الدكتور.دخل البت وقلها ايه يعسل جاي متاخر ليه
الفرسه.معلشي يدكتور كنت بظبط المكياج
انا.ندخل يدكتور
الدكتور متخفه تدخل مش شايفني بكلم العسل ده
انا......
دخلنا وقعدنا لقيت هايدي داخله هيا وشلتها الوسخه بس كان في اول يوم مكنتش اعرف انهم اوساخ
هايدي قعدت جمبي
هايدي انا بشبه عليك
انا.معرفتنيش يا هدهد
هايدي.ماجد يخرب عقلك ايه يعم الحلاوه دي دا انته بقيت مز خالص
انا.شكرا يا هايدي
والدكتور بدأ شرح وفي نص الشرح لقيت هايدي بتمسك زبي
انا.بصتلها وقلتلها شيلي ايك بدل ما اكسرها يكسمك
هايدي.مش عايز تدوقهولي ولا ايه
انا.يلا يبت المتناكه امشي يلا يا احمد نخرج
احمد كان بدأ يلا غي الفرسه واسمها نجوه
احمد كسمك يعم فيه ايه
انا.هتيجي ولا لا
طب يلا
انا.يدكتور عايزين نخرح
الدكتوور.ليه فيه ايه
مفيش حصل ظرف طارق ولازم نمشي
الدكتور.طب تمام ومتحضرش المحاضرات الاسبوع ده تأديبا ليك
انا.تمام يلا يا احمد
خرجنا رحنا الكافيه
واحنا نناك لقيت شباب بيعاكسو في معيده جديده خدت احمد ورحت
انا.وسع ياد منك ليه
الشبح1.واد مين يلا انته شارب حاجه دا انا نذار يلا
الشبح 2.دا باينه ميعرفناش احنا ملوك الكليه يخول
انا.خول طب خد وقمت مديله بالرجل في بضانه وقع في الارض بيتوجع
قام نذار رازعنب بالبوكس في وشي
قام احمد ماسكه قمت قارص علي المان ليج الي هيا منطقه الترابيس قام جسمه متخدر قام احمد سايبه ومكنش عارف يصلب طوله كل ده والمعيده بتتفرج ورجعنا قعدنا تاني في الكفاتريه جالنا واحد قال العميد عايزكو ورحناله
العميد.اهلا يرجاله برافو عليكم
احمد.علي ايه
العميد.علي الي عملتوه
انا.تمام جايبنا عشان كده بس
العميد.لا انا جايبكو عشان تمسكو مكان الاتنين الي ضربتوهم
انا.نمسك مكانهم ايه
العميد.السيطره علي الطلبه دول نذار وخالد اشقيق الكليه زي ما بيقولو وانا الي حاططهم كده
انا. وهتشيلنم ليه
العميد معادوش ينفعو
انا.طب تمام عايزك بقا تعرف الكل ان احنا بقينا الاساس
العميد.من عنيا
احمد.يلا سلام بقولك يا ريس عايزك في خدمه
العميد قول متتكسفش
احمد.عايز رقم نجوه اولي صيدله مدرج....
العميد تعالي معليا اما ادهولك
احمد خد الرقم وطلعنا بره الكفاتريه
واحنا قاعدين لقيت وحده جايه عليا انا دمعت لما شفتها
البت.وحشتني
يتبععع
شكرا لاصحاب التعليقات والاعجابات وشكر خاص لصاحب سلسله الظليم
اما بحاول اصلح الجزء ده مفيهوش جنس لان الجنس كتير بعدين اشوفكم بكره



روان حاضر بس بسرعه عشان اهلي ميقلقوش
طبعا في الاثناء دي كنت خايف اوي علي روان وفكرت في اي حل عشان اعمله قمت مطلع تليفوني وكلمت

الجزء الثالث
وقفنا الجزء الي فات لما حد كان داخل علينا الكفتريه
لما شفتها دمعت
طبعا الكل افتكر انها روان هههه
لقيت وحده دخله حضنه واحد وانا افتكرت روان ودمعت واحمد شافني
احمد. ايه يعم فيه ايه حد زعلك وانا جمبك هههه
انا. لا مفيش
احمد. طب ايه تعالي نشرب سيجارتين في اى حته
رحنا حته بعيده شويه عن الطلبه واحمد طلع سيجارتين حشيش
انا. هههه باينها ليله طين
احمد. يعم روق
انا. اشطا وبدأت أشرب لحد ما اتعمينا
بعد شويه لقيت ييجي سبعه ولا تمانيه داخلين علينا
وانا مش مجمع هما مين خالص
وكانو نذار وناس تانيين
نذار. بقا انا يولاد المتناكه تعملو معايا كده
انا. معاك مين انته مين يعم
شخص1.دول باينهم تايهين هنعمل معاهم ايه
شخص2.ايه رايك ننيكهم ونصورهم
وسط الكلام ده كنت انا واحمد بنضحك
انا. اشطا يسطا هنتناك
احمد. ومالو ننيكهم عادي هههههههه
انا. بس كده روان هتزعل
احمد. روان مين
انا. مش فاكر
نذار. خلاص هننيكهم ونصورهم
يلا يلا قومو
جيت اقوم برمي السيجاره قامت جايه في بلاعه مجاري كانت جمبنا
قامت عامله صوت انجار جامد
والامن جاي علينا
قام نذار ماسك حاجه زي عصايه تخينه وقام مناولني علي دماغي انا واحمد قمنا واقعين مفقتش غير علي ممرضه بتغير علي الجرح وبزازها جمب بقي بالظبط
انا. انا فين وجيت هنا ازاي
الممرضه. انته في مستشبي الهربئ جيت هنا امبارح
انا. واحمد فين
الممرضه. الي جه معاك قاعد مع امه بره ومستنيك تقوم
انا. طب انا خارج علي فكره انتي احسن حاجه فيكي شطارتك
الممرضه اه منتا مشلتش عينك من علي شطارتي من ساعه ما اقعدنا
انا. طب ايه مش هندوق شطارتك
الممرضه خلاص مشي صحبك والست الي برا وتعالي اما ادوقهالك
انا. تمام انا خارج
خرجت لقيت احمد ومنال امه قاعدين
انا. ايه يجماعه بتعملو ايه هنا
احمد. مستنيين واحد علق
انا. طب روح انته وامك
منال. وانته هتروح فين
انا. هروح الصيدليه
احمد مش الاسبوع ده اجازه عشان اول اسبوع جامعه
انا. لا ما الدكتور عايزني معاه
احمد فهم وقام قايل ماشي يعم يلا يما
انا. يلا يمنوله مع ابنك
منال. ماشي يزباله
رجعت الاوضه قامت الممرضه واخداني وطالعه برا المستشفي وركبنا تاكسي
ورحنا بيتها
دخلنا شقه في الدور الثالث
انا. شقتك دي
الممرضه شقه جوزي
انا. **** يرحمه
الممرضه. ههههه لا دا في الكويت
طب يلا
وصف الممرضه (منى) عندها حوالي 27 سنه جسمها مطبوط بس بزازها فحال كبيره موت ههه طيزها مطوسطه ومرفوعه شعرها اصفر وطويل
منى. هدخل الحمام الاول
انا. تمام
بعد شةيه خرجت وهيا لابسه قميص نوم اسود تحد كسها بشويه وفخادها عامله زي التلج بيضه موت
انا. قمت مصفر. ايه يا مكنه المكن
منى. ايه يعم هنقضيها كلام
انا. احا وكلام وانا موجود
وقمت واخدها بوسه قعدت فيها ييجي دقيقتين
وقعدت انزل مع جسمعها ابوس في كل حته رقبتها وكله لحد ما ساحت في ايدي وصلت لحلمه بزها وكانت بارزه وقعدت امص فيها واعضعض براحه لحد ما استوت ونزلت بوس لحد سوتها وبعدين نزلت لكسها ساعتها خدتها وضع 69 لحد ما قربت اجيب قمت قاعد علي السرير وخليتها تقعد فوق زبي وتتنطط وانا برفعها بايدي وهيا بتوحوح اااه اااه اااه امممم نيك جامد وانا برزعها علي طيزها بادي الاتنين
اااه اااه اااه اجمد لقيتها حيحانه والاوضاع العاديه مش نافعه معاها قمت قاعد علي الارض وخليت رجل ليها عالارض ورجل عالسرير وايديها وراها
اقعدت ارزع عشان اهديها لحد ما جابت تلت مرات
وانا قربت اجيب قلتلها اجيبهم فين قالت هاتهم في كسي انا مبخلفش
وقمت جايبهم في كسها
ونمنا جمب بعض عالارض مفيناش نفس
وخدت رقمها واستحمينا مع بعض وعملنا واحد تحت الميه وقمت ماشي
وانا ماشي رن عليا محمود
انا. ايه يا حوده
محمود. عايزك في خدمه
انا. كسمك عيل ابن متناكه بتاع مصالح
محمود. هيطلع منهاخمسه مليون انا تلاته وانته اتنين
انا. كسمك دا انته مأيح معكاش الفين جنيه علي بعض تبقا شغلانه شمال خير هنعمل ايه
محمود معايا لاب توب بتاع راجل اعمال كبير وعايز افتحه وانته احسن هكر اعرفه
انا يبقا هاخد انا التلاته مليون ياما يفتح ****
محمود. خلاص 2.5 2.5
انا. تمام عدي عليا في البيت دلوقتي
محمود مسافه السكه
رجعت البيت لقيت محمود مستنيني قدام البيت خدت منه اللاب وقلتله عدي عليا كمان ساعتين
دخلت ومسكت اللاب وفتحته لانه بالبصمه فبيتفتح باني بطبع البصمه وبحطها من غير هكر ولا نيله
فتحت اللاب لقيته بتاع لواء في الجيش وعليه ملف اول نا فتحته لقيت حاجه زي جهاز صغير ملزوق في اللاب من تحت بشوفه لقيته جي بي اس
قمت واخده راميه علي سطح العماره الي قبالنا
ودخلت عالملف لقيت حاجه تودي في ستين داهيه
لقيت..... يتبع
شكرا لصديقي صاحب سلسله الظليم علي دعمه ليا
اراكم غدا

انا التعليقات الي شجعتني اني اكتب وعلي فكره القصه خلصانه بس انا بنزل جزء بجزء انا بس حامل هم الكتابه يعني انا بكتب من غير ما ابص عاللوحه عشان كده في شويه اخطاء
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الي فات لما محمود جالي واداني لاب وانا فتحته ولقيت
.... يلا نبدأ....
لقيت ملفات اغتيال لناس كتير من ضمنهم اتنين قدامهم فشل واتنين فشل ثم نجح والباقي نجح المهم الاسباب لقيت كلها اسباب طبيعيه زي سكته قلبيه عضه ثعبان وقوع من مكان عالي حادثه لكن الي صدمني قعلا اني لقيت اسم ابويا وامي وسط الاسماء
تذكير موت ابويا وامي
ابويا اشرف الصياد
كان رجل عادي او ده الي انا كنت فاكره
ابويا وامي ماتو في حادثه عربيتهم وقعت من فوق الجبل
وانا جدي رباني هوا وستي لحد ما ماتو بسبب حريق وانا عندي اربع سنين واخويا اتنين بس لما الانقاز جه كنت انا ويوسف اخويا موجودين في القسم في الوقت ده لان في حد سلمنا وقال انه لاقانا عالرصيف
عوده من التذكير
فتحت ملف ابويا وامي لقيت بيانات عن عملهم هما الاتنين
وطلع ابويا هكر ولقبه اسلام حظاظه اكبر قناص مطلوب في مصر
وامي خبيره سموم من جنوب افريقيا
ومحل سكنهم في فيلا في طريق مصر اسكندريه الصحراوي
دخلت علي صور الفيلا لقيت رجل الاعمال سليمان القط هوا الي في الصوره يعني ابويا طالع بتلت شخصيات
هكر معنفن بس معلم
رجل اعمال كبير
وابويا اشرف الصياد
ولقيتهم عايشين في فيلا ضخمه جدا مع بنتهم دينا
الي استغربته ان اللوا والي وراه معاهم كل المعلومات دي وحاطه علي لاب من غير اي تامين
قمت ناقل الملف علي فلاشه عندي وصورت المعلومات بموبايلي ورميت اللاب من الشباك بعد ما فرمته
بعد شويه قاعد بفكر لقيت اربع عربيات حراس بتقف وناس مسلحين بيدخلو العماره الي قصادنا وطلعو للسطح جابو الجي بي اس قمت خارج من العماره وكلمت يوسف واحمد عشان يقعدو في شقه احمد القديمه مع امه وابوه ورحت لعنوان الفيلا
وصلت الفيلا لقيت حراس كتير فشخ حواليها والحارس الي علي البوابه بيسبتني وبيقولي انته مين قلتله عايز سليمان باشا القط
الحارس. معاك معاد
انا. لا
الحارس. يبقي تروح عشان مفشخكاش قمت واقف قدام الكاميرا الي عالبوابه وقلت انا ماجد الصياد بصوت عالي بن اشرف الصياد قام الحراس جايين عليا مغطييني وقامو مدخليني لجوه
جوا الفيلا مكان فخم جدا وفي بنت جايه تجري عليا من جوه
وصف البنت البت بيضه ملاك زي التلج عود فرنساوي اصيل شعرها اصفر وعنيها خضر زيي واقصر مني شويه بزازها متوسطه ومش لابسه سنتيانه لان بزازها بتترج جامد وطيزها في حجم الشمامه
البنت. دينا. ماجد حبيبي وحشتني
انا. انتي ميت
دينا انته مفهمتش من اللاب ولا ايه
انا. انتي دينا
دينا. اه يحبيبي انا دينا اختك
انا. وابوك وامك فين
دينا. جوه مستنينك
انا. طب يلا ندخلهم
دخلت جوه لقيت حاجه عامله زي قاعه الافراح وكتب كبير وراجل خمسيني قاعد عليه
قمت رايح قاعد قدامه وحاطط رجل علي رجل وهوا بصلي وضحك
اشرف. ابن ابوك يواد نزل رجلك هههه
انا. ليه
اشرف. عشان احميكم
انا. من ايه
اشرف. من الموت
انا. مين الي هيموتنا انا عايز افهم
اشرف. تعالي سلم علي امك وكل وانا هفهمك
رحت معاه جوه الفيلا اكتر لقيت وحده في الاربعينات
امي. تعالي في حضني يبني
انا. قمت حاضنها جامد. ليه سبتيني يما
امي غصب عني كان لازم عشان مصلحتك
انا. انا عايز افهم
امي. تعالي ناكل بس فين يوسف
انا. يوسف مع احمد
ابويا قام مطلع تليفونه.
ابويا. هاتلي الولدين الي في شقه..... عماره... شارع.....
انا. انته عرفت العماره ازاي
ابويا. ابوك مش سهل ريحلك يومين في العز وبعدين هفهمك
عند احمد في شقته الباب خبط وقام عشان يفتح
قام واحد رش في وشه حاحه ودخل ليوسف جابه بعد ما خدرهم ونزل حطهم في عربيه وجه
بعد ما جم وفهمو الموضوع توفيرا للشرح
انا كلت ونمت وقمت نزلت البسين وانا في الميه جالي احمد
احمد. ايه الحكايه يعم
انا. علمي علمك معرفش حاجه
احمد. مين الناس دول
انا. اهلي
احمد. طب مين المكنه دي
انا. دي اختي يكسمك
احمد. اشطا تمام مليش دعوه بيها
انا. ايوا اظبط نفسك
ابويا نده علينا ورحناله
ودخلنا المكتب
ابويا لازم تفهمو بقا انتو الاتنين
من الاخر كل حاجه في حياتك يا ماجد من تدبيري انا الي خدتك من جدك حطيتك في القسم يوم الحريقه وانا الي بعتلك نذار والممرضه ومحمود باللاب توب بس انته طلعت زكي ورمت جهاز التعقب
اشرحلك بقا زي ما شفت في اللاب انا هوا اسامه حظاظه اكبر هكر في مصر وامك خبيره سموم كنا شغالين عند واحد اسمه القنصل وكنا بننفزله كل طلباته امك كانت بتحضر سموم تخليك تموت قانوني بسكته قلبيه او بجلطه او باي طريقه ممكنه
وانا كنت بهكر حسابات البنوك في سويسرا واحول هنا الفلوس علي اسماء ناس تبعنا وبعدين نسحبها منهم المفروض انهم خمس حسابات بس انا كنت بحولهم علي سته والسادس ليا لحد ما القنصل عرف وقرر يقتلني بس امك كانت اسرع منه وعملت تركيبه سم تشله لمده وبعدين تموته ومات فعلا لكن جه اخوه اللوا صالح العياط صاحب اللاب توب ودبر لعمليه قتلنا بس احنا قدرنا نهرب ولما عرف مكانك قرر يحرقكم بس انا وديتك القسم انته واخوك ومعرفش انك في البيت او براه ولما عرفت ان السجن دخلك ملجا فضلت متابعك لحد ما كبرت وبدات تصرف علي نفسك ودخلت كليه صيدله
يعني انته وارثني انا وامك وارث مني الهكر ومن امك حب السموم الي هوا مجال كليتك
انا. طب ايه الي جد جبتني ليه
ابويا عشان تساعدني انته واحمد ابن عمك
انا. ابن عمي ازاي
ابويا. مهو ابوه يبقا اخويا بس كان متخانق مع جدك
انا. اساعدك ازاي
ابويا. لازم تتدربو الاول
انا. تمام طب ويوسف
ابويا هجبله حد يعلمه فنون القتل البطيئه
انا. تمام
ابويا. مش ناوي تتجوز يا ماجد
انا. اتجوز مين
ابويا. دي
ببص ناحيه الكرسي الي ورايا لقيت
يتبع
اعتقد يجماعه اني طولت شويه وهطول علي قد مقدر وممكن ارفع تلت اجزاء في اليومين يلا اشوفكم بكرا

الجزء الخامس
وقفنا الجزء الي فات عند
ابويا. مش ناوي تتجوز
انا. مبفكرش في الموضوع ده
ابويا. حتي لو دي
طبعا الكل فكر ان روان داخله لكن لا
ببص ورايا لقيت شاشه عرض عليها عليها صور روان من لما سبتها لحد دلوقتي يعني تلت سنين
انا. انته عرفت ازاي
ابويا. يبني انا كنت مراقب كل تحركاتك
انا. بس انا مش هكلمها دلوقتي
ابويا. وده المطلوب عايزكم بقا انته واحمد تتدربو كويس عشان محتاجكم معايا
انا. محتاجنا معاك في ايه
ابويا. هتعرف لما تكون جاهز هتبدأو التدريب من بكره
احمد. تمام يا كبير
ابويا. لو عايزين تخرجوا خدو معاكو جاردات
احمد. لا متخافش احنا نسد قدام اي حد
ابويا. لا مهو دلوقتي الي ممكن تقابلوهم مش اي حد دول متدربين علي السلاح وغيره عشان كده لازم تتدبو
احمد. خلاص ماشي يلا يا ماجد
انا..... يلا
خرجنا بره لقينا عربيه مرسيدس قدام وعربيتين جيب وراها
وحرس في كل عربيه
انا. مش خارج
احمد. ليه مش شايف الموكب الي معانا ده
انا. مش خارج يعم انا هطلع انام شويه بعد ما اشوف يوسف
دخلت الفيلا لقيت دينا قاعده مع يوسف بيلعبو بلايستيشن
يوسف. ايه يعم فينك
انا. انته جابوك ازاي
يوسف حكالي الي حصل
انا. ههههه وعاملي نفسك مفتح
يوسف. ميضرش انته رايح فين
انا عايز انا شويه تعالي يا دينا وريني اوضتي
دينا. ماشي يحبيبي جايالك تاني يا يوسف
طلعنا فوق لقيت كذا اوضه جمب بعض في ناحيه واوضتين في ناحيه تانيه
دينا. الاوضه الي الناحيه التانيه خالص دي بتاعتي واللي جمبها بتاعت ابوك وامك واللي الناحيه دي بتاعتك انته وبعدين احمد وبعدين يوسف واوضتين مستلزمات
انا. يعني ايه مستلزمات
دينا. هتعرف بكره وقت التدريب
طب مفيش اوض ضيوف
دينا. لا في اربع اوض تحت قبال مكتب ابوك
انا. طب ماشي انزلي انتي وانا هنام
دينا. ماشي لو احتجت حاجه ناديلي
انا. هوا مفيش شغالين هنا ولا ايه
دينا. الشغالين ممنوع يطلعو هنا إلا للتنضيف بس
انا. تمام شكرا يا دودو
دينا. هنزل انا بقا ليوسف
نزلت دينا وانا دخلت الاوضه
لقيتها كبيره فشخ والسرير كبير وليها حمام كبير
قمت قالع هدومي ونازل في البانيو في الميه الساخنه لحد ما جسمي فك خرجت لبست ووقفت في البلاكونه شويه وبعدين نمت لقيت منبه صوته بن متناكه رن الساعه 5.5 قمت استحميت ولبست ترنج تدريب من الدولاب الي كله هدوم وخرجت من الاوضه رحت خبطت علي احمد
احمد. مين
انا. خلص يعم عايزين نفطر عشان نتدرب
احمد جاي اهوه
نزلت تحت لقيت صوت اهات طالع من المطبخ
رحت هناك لقيت واحد اسمراني باينه السفرجي بينيك الخدامه
وصف الخدامه جسمها اسمر شعرها قصير بزازها كبيره موت وطيزها فحله
حلماتها بارزه وشرموطه في النيم وفي التلاتينات من عمرها
المشهد السفرجي حاكطها علي البار ونازل دق فيها هيا ااااه ااااه نيك كمان يا يونس نيك اجمد وقعد ينيك فيها وهيا بفشيخه امممم ويفعص في بزازها ويديها اسبرنكات هيا جسمها ابن متناكه بيترج بطريقه فشيخه وبعدين قلبها هلي بطنها وقام مدخل زبه من ورا وهيا صوتها بدا يطلع قام حاطط صوابعه في بقها عشان يكتم صوتها وبينيك فيها بافترا وجابت كزا مره لحد ما قرب يجيب قام قالبها وقعدت تمص زبه لحد ما جابهم في بقها
وعدلو هدومهم ولسه هيخرج قمت انا داخل عليهم
يونس. اامر يا ماجد باشا
انا. كنت بتعمل ايه هنا
يونس. كنت بشوف احلام لو عايزه طلبات يباشا
انا. وخلصتلها الي هيا عايزاه
احلام. تمام يا باشا
انا. بتنيكها من امته
يونس. نعم
انا. بتنيكها من امته يبن المتناكه
يونس. ارجوك يا ماجد باشا سليمان باشا لو عرف هيموتنا
احلام. الباشا متعاون يا يونس وممكن يسيبنا عادي وهنلعبه معانا وجايه ناحيتي ومسكت زبي
قمت رازعها قلم بن متناكه بقها جاب دم
انا. انا قلت آخر مره
يونس. تمام يا باشا آخر مره
انا. حضري الفطار يكسمك وانته هاتهولي انا واحمد بره
خرجت بره قعدت قدام التليفزيون لحد ما احمد نزل
احمد. ها هنبدأ تدريب امته
انا. هنفطر ونبدأ
يونس جاب الفطار ووشه في الارض وحطه ومشي
كلنا انا واحمد وطلعنا بره
لقيت ابويا واقف مع واحد في 25 تقريبا من عمره
ابويا. ده جمال المدرب بتاعكو
انا. اهلا
جمال. اهلا بيك هنبدا تدريب عالاساليب القتاليه الاول
وبدأنا نتدرب عالاساليب القتاليه لحد ما بقينا محترفين
وبعدين بدأنا في السلاح من المسدس لحد الكلاشنكوف والار بي جي انا كنت مستغرب ليه كل ده لحد ما بقينا تمام بعد شهر من بدايه التدريب
في اخر يوم بعد ما خلصنا ابويا جالنا
دلوقتي انتو بقيتو ناس تانيه وهتتعاملو بالقاب بس مش عايز مخلوق يعرف اسمكم ايه
احمد. ليه يا باشا
ابويا بص لجمال قام جمال مدي احمد بالرجل في دماغه بس اخمد خد باله وصدها
ابويا. تمام دلوقتي اقولك محدش المفروض يعرف اسمكوا لانه هيشكل خطر عليكم انتو هتبقوا معايا زي حمايتي لحد ما تتعلمو الشغل وتبدأو تروحو لوحدكم
انا. والشغل ده ايه
ابويا. سلاح
انا. ومالو معاك يا حاج بس يوسف تجبلوا المدرسين وكل حاجه هنا عشان متعرضش لأي اذي
ابويا. يبني محدش يعرف هوياتكم يعني انتو هتكملو جامعتكم عادي
انا. تمام
ابويا. في حاجه تانيه انتو لازم تتجوزا عشان الجنس ميبقاش نقطه ضعف بالنسبالكم
انا. تمام هروح اتقدم لروان بس بعد ما اقولها واشوف رأيها
احمد. بس انا عندي طلب صغير يا حاج
ابويا. قول
احمد. عايز اتجوز دينا
ابويا. ههههه قولها ولو وافقت اتجوزها
احمد. عليا الطلاق معلم
قام احمد دخل الفيلا جوه لقى دينا مع يوسف
احمد. دينا ممكن كلمه علي جمب
دينا. طبعا يا احمد قول
احمد. انا بحبك يا دينا تتجوزيني
دينا. بالسرعه دي
احمد. انتي جميله محترمه ومعايا في نفس البيت
دينا. انا موافقه
قام احمد واخدها بوسه من شفايفها وقام طالع قايل لابويا
ودلوقتي جه الوقت اني اقول لروان فيه
يتبع انا علي فكره الجزء كان طويل بس النور قطع ومفضلش غير الشويه دول ومش فاضي خالص النهارده تاني الا الساعه 7 العشا ممكن ابقا انزل جزء وممكن اخليه لبكرا

الجزء السادس
وقفنا الجزء الي فات لما كنت المفروض اروح اقول لروان عشان اخطبها
واحمد قال لدينا انه بيحبها
اليوم التالي
خرجت انا واحمد الصبح ورحنا الجامعه بعربيه هونداي النترا عشان منلفتش النظر ووصلنا الجامعه
دخلنا المدرج لقيت المعيده الي كان نذار بيعاكسها
مكنتش راضيه تدخل احمد لكن لما شافتني دخلتنا
انا دخلت لقيت مكان فاضي جمب هايدي وروان قاعده ورا وفي شاب بينهم متر تقريبا
رحت قعدت وسطهم والمعيده (اسماء) بدأت شرح
انا. ازيك يروان
روان. الحمد لله عايز ايه يا ماجد
انا. انا بحبك يروان مش مصدقاني ليه
روان. انا مستحيل احب واحد اخد شرف وحده وعشمها بالجواز
انا. دا مين دي الي انا خدت شرفها وعشمتها بالجواز
روان. هايدي يماجد يعني مش عارف
انا. اقسم ب**** ما حصل ولا كلمتها من امته ده
روان. من تالته اعدادي وهيا قايلالي ساعه ما انته قلتلي بحبك
انا. دي كدابه يروان ازاي تصدقيها
روان. طب اثبتلي
انا. اثبت ايه
روان اثبت انها كدابه وانك بتحبني
انا. تمام وقعدت طول المحاضره احب فيها وهيا متحيره تصدقني ولا تكدبني بس بدأت تنجذبلي
خلصنا المحاضره وبعت لهايدي تيجي الكافيه الي في الجامعه
لما هايدي جت
أنا.وكنت رنيت علي روان وحاطط التليفون علي الطرابيزه
انا. ازيك با هايدي
هايدي. خير يا ميجو
انا. هوا انا لو طلبت.... اني انام معاكي هتوافقي
هايدي. طبعا اوافق دا انته قلبي
انا. بس نوم كامل من قدام
هايدي. مفيش مشكله
انا.ازاي هوا انتي مفتوحه
هايدي. اه يسيدي
انا. ومين الي فتحك
هايدي. عايز تعرف ليه
انا. عشان اخدلك حقك منه وبعدين اتجوزك
هايدي. علي من تالته اعدادي غصب عني ورا المدرسه
انا. طب ليه
هايدي. ليه ايه
انا. ليه تقولي لروان اني انا الي فتحتك
هايدي. انا... انا
انا. ها يقلبي سمعتي كل حاجه
روان من التليفون. اه سمعت جايالك اهوه
انا. قومي امشي يبنت المتناكه
هايدي انا هوريك
وقامت مناديه لاتنين شباب كانو علي ترابيزه جمبنا
هايدي. عايزاكم تعجزوه
طبعا التمارين كانت مظبطاني فكانو كانهم بيلعبو
بس وانا بضرب في واحد منهم هايدي كانت جايه معاها حجر وعايزه تخبطني بيه بس انا خدته وزقيتها قام الامن جاي ومسكونا وكلموا البوليس
وراجعو الكاميرات وخدوها ومعرفش عنها حاجه من وقتها خرجت رحت لروان لقيتها بتعيط قت واخدها في حضني
روان. كنت خايفه عليك اوي
انا. حبيبك راجل تتجوزيني
روان. ايه
انا. تتجوزيني
قامت مشاوره بدماغها بمعني موافقه
قمت شايلها وحاضنها وتوفيرا للكتابه قمت رايح لاهلها واتجوزتها وجت عاشت معايا في الفيلا عشان بس في اجزاء مهمه
وليله الدخله
انا وروان
دخلنا الاوضه بتاعتي وقمت حاضنها
انا. هاتي بوسه
روان. اهوه وقامت بيساني
انا. لا انا عايز من التانيه
قامت وخداني في بوسه فرنساوي بنت متناكه ودخلت هيا الحمام وخرجت لابسه قميص احمر شفاف تحته اندر وبرا بنفسجي وبدأت ابوسها حته حته لحد رقبتها وبعدين قلعتها كل هدومها وبدأت امص بزازها الي طعمهم فل وبعدين بدأت الحس جسمها كله ونزلت لكسها بدأت الاعبه بدأني وبدأت الحسه وبدأت تندمج معايا وقمت مطلع زبي
روان. اعمله ايه ده
انا. مصمصيه يقلبي
روان. ازاي
انا. زي المصاصه
وبدأت تمص فيه
وقومتها قعدتها عالسرير
وبدأت ادخله بالراحه في كسها ونزل وعليه دمها
وهيا بتتوجع بس كاتمه صوتها
لحد ما دخل نصه وبدأت انيكها بالراحه وبعدين بدأت أسرع في النيك
لحد ما جبت في كسها ودخلتها الحمام وحطيتها في ميه ومطهر عشان الجرح وخرجت ببص في التليفون لقيت مكالمه من برايفت نمبر
رديت
الشخص. صباحيه مباركه يا عريس
انا. انته مين
الشخص. مش مهم المهم اني انا الي هقتلك انته واخواتك
انا. انته مين
الشخص. انا.....
يتبع
اشوفكم بكرا

الجزء السابع
انا. انته مين
الشخص. انا عمك
انا. عمي مين
الشخص. مسعد الصياد اخو ابوك وعمك انته واحمد
انا. ازيك يا عمي عايز ايه
الشخص. عايز اقتلك انته واخواتك
انا. طب كسمك يا عمي ولو فكرت تكلمهم هنيكك انته وولادك ومراتك كلكم
مسعد. ما هما اصلا ماتو
انا. كسمهم يلا بقا عشان انا عريس جديد وهايز اكمل ليلتي
وقفلت في وشه وكانت روان خرجت من الحمام
روان. كنت بتزعق مع مين اوعي تكون بتخوني ليله فرحنا
انا. قمت ماسك بزازها. والنعمه دي ما بخونك هههه
روان. خلاص سيب بقا انته مزهقتش
انا. وانته يتزهق منك يقمر
دخلت استحميت وخرجت نمت وصحيت الصبح علي روان بتبوسني
انا. قلبي بدقاته
روان. مش مصدقه انك بقيت جوزي
انا. مش مهم يلا عشان هنمشي الساعه 10
روان. هتروح فين
انا. هنروح شرم انا وانتي واحمد ودينا
روان. بتتكلم جد
انا. اه ماهي دي المفاجأه
روان طب هقوم احضر الشنط
انا. لا يقلبي كل حاجه جاهزه احنا هنروح عالفيلا الي هناك ومعانا الجاردات
روان. تمام في اي حته وانا معاك
طبعا المشهد الجنسي الي بين احمد ودينا مش لازم عشان الوقت
خرجنا الساعه 10 وورانا الجاردات وفي الطريق كان في عربيه ورانا فيها شباب كل شويه يبصولنا
وصلنا استراحه عالطريق ورحت انا واحمد نشرب سيجارتين ومعانا اسحتنا وروان ودينا بيتكلمو علي طرابيزه والجاردات قبالهم قام واحد من الشباب جه عندهم
الشاب ممكن دقيقه تليفون
روان. اه اتفضل قام ماسك التليفون كاتب رقمه وغمزلها لما شافت الرقم
روان. ايه ده
الشاب. دا رقمي عشان لو عزتي اي مساعده
دينا.خد رقمك وامشي يلا يا ماجد
سمعتهم انا واحمد ورحنالهم
انا.فيه حاجه يكابتن
روان.كان بيديني رقمه
انا.و**** طب امشي يلا
الشاب.واد مين انته اهبل يرجاله
شاب 2.ايه ياشبح مالك فيه ايه
شاب 3.يلا يا كابتن روح واحنا هناخد المكن دول معانا ورايح يمسك ايد روان
قمت ماسك ايده كاسرها ورازعه بالرجل في دماغه مناخيره بقت نافوره دم
قمت ماسك بتاع الرقم ورازعه بالدماغ في مناخيره وقمت منادي للجاردات
انا.اعتذرلها يشبح عشان مخلهمش يعملو معاك الصح
الشباب كلهم جم
شاب.4.وسع يبن المتناكه انته وهوه الي هيقرب هقطعه وقام مطلع مطوه
وبيهوش قام احمد ماسك ايده وخبطها في عمود قام سايب المطوه وقام رازعه بالرجل في بضانه وخليت الجاردات يفشخو الباقيين منهم
وخلصنا وركبنا ومشينا وصنا شرم الشيخ ورحنا الفيلا وكان هناك حراس كتير خليت الجاردات الي معانا للعربيه ودخلنا الفيلا طلعنا فوق لقيت حاجه زي قنبله قدامها خمس ثواني واحنا واقفين مصدومين
يتبع
اسف لان الجزء قصير بس مشغول جامد ممكن انزل جزء الساعه 8 وممكن بكره

الجزء الثامن
بعد ما طلعت فوق انا وروان لقيت قنبله قدامها خمس ثواني واحنا واقفين مصدومين طبعا انا مش سوبر مان عشان اوقفها قمت حاضن روان ومدي ضهري للقنبله وزانق روان بيني انا والحيطه
3
2
1
ايه ده محصلش حاجه
لقيت روان بتعيط
انا. بتعيطي وانتي في حضني
روان. انته كويس
انا. انا كويس طول ما انا معاكي
روان. امال القنبله منفجرتش ليه
انا. تعالي نشوف
رحنا عند القنبله لقينا سلك الانفجار مقطوع يعني القنبله منبه وخلاص
رحت اراجع كاميرات المراقبه لقيت واحد دخل وحط القنبله ورا الدولاب بس وهوا خارج واحد لابس اسود ضربه بكعب المسدس علي دماغه اغمي عليه وجه ناحيه القنبله ووقف السلك وحطها في الطرقه وبعدين جه ناحيه الكاميرا وعمل التحيه ماجد او احمد او اشرف ايا كان الي يراجع الكاميرات
انا المره دي ساعدتكم وحتاج ماجد واحمد معايا في شغلي وهنتقابل قريب وبالنسبه للواد ده انا هاخده معايا يلا هعدي عليكو بعد شهر العسل
روان. انا خايفه اوي عليك يا ماجد كنا هنموت كده بالساهل
انا. لازم اعرف مين الي حاول يقتلنا ومين الي انقذنا
وخرجت برا للحراس الي عالبوابه
رحت للقائد بتاع الحرس
انا. كنتو فين امبارح الساعه 10.5 باليل
القائد. كنا هنا يباشا
انا. قمت رافع عليه المسدس. كنتو فين
القائد. يباشا احنا طول اليوم هنا
انا.طب مفيش حاجه غريبه حصلت امبارح
القائد كان في ناس بيتخانقو قدام الفيلا يباشا ورحنا نسلك
انا.طب من هنا ورايح محدش يسيب مكانه وعايز اتنين حرس لكل واحده من الحريم
القائد.امرك يا ماجد باشا
دخلت جوه لقيت احمد ودينا بيلعبو بيس
انا.بتعملو ايه
احمد.بنلعب بيس متيجي اكلك ماتشين
انا.هههه طب يلا
بدأنا نلعب وانا دماغي بتفكر مين الناس دول وروان نزلت لعبت وعملنا مسابقه ودينا غلبت احمد وانا سبت روان تكسبني وطلعنا ننام وحصل مشهد جنسي ولا ليه اي ابن متناكه
في الوقت ده في فيلا في المجمع الي جنبنا
سيف.انطق يلا مين الي باعتك
القاتل.اقتلني احسن يباشا
سيف.كسمك انا هخليك تتكلم يا فرغلي عايزه يوحوح
قام فرغلي مقلعه كل هدومه وقام مطلع زبه وكان زنجي وزبه ييجي 23 سنتي
وقام مخليه يفلقس وقام حاشر زبه مره واحده في طيزه قام التانيجايب دم وبيصوت وسيف بيصوره وفضل فرغلي ينيك فيه لحد ما جاب في طيزه والواد طيزه وسعت نيك وكلها دم
قام فرغلي جايب ماسوره وقام حاططها في بقا وجاب ملح ورماه علي جروحه والواد بيصوت ومش راضي يتكلم لحد ماسيف زهق قام زاقق المصوره برجله في بق الواد قام ت خانقاه قام ميت مكانه
سيف.ارمي الواد ده في الصحرا
فرغلي.امرك يا سيف باشا
وقام سيف مطلع تليفونه ومتصل بحد
سيف.الواد مات
المتصل.معرفتش مين الي وزه يقتل ماجد واحمد
سيف.لا
المتصل تمام بكره تروحلهم الشاليه وتقولهم علي الشغل واحنا هنخلص علي أشرف ومراته هنا
سيف.تمام يا باشا
في مشهد تاني في الفيلا بتاعتنا عند ابويا سمعو ضرب نار وابويا في مكتبه سمع الصوت قام باعتلي رساله عالموبايل...اوعي توافق...
قام دخل عليه ناس ومعاهم مسعد عمي
ابويا.اتأخرت ليه يا مسعد مستنيك بقالي كتير
مسعد.مانا جيت اهوه عشان اقتلك انته وولادك
ابويا.للاسف مش هتعرف سيف في دماغه انك عايز ماجد واحمد في الشغل
مسعد.ما انا هقتلهم وبعدين ابقا اعرفه بعدين
امي.هههههه مش هتلحق يا مسعد
مسعد.بس يا كسمك وقام ضاربها بالنار في قلبها
ابويا.مش هتاخر يا حبيبتي وقام متكي علي زرار جنبه قفل باب المكتب بحديد
مسعد.بالسلامه انته بقا وقام ضاربه بالنار في قلبه بس سمع صوت صفاره طالع من ابويا
فتح الجاكيب بتاعه لقي قنبله موصوله بضربات القلب
مسعد.احا
قامت القنبله منفجره والمكان بقي كله دم
عندي انا في الفيلا في شرم واقف برفع اوزان انا واحمد في الجنينه
لقيت سيف قدامي
احمد.انته مين وقام مطلع مسدسه ووجهه ناحيته
انا.نزل سلاحك يا احمد دا الي انقذنا من القنبله
سيف.مش هتقلي اتفضل
انا.لا ازاي اتفضل
انا.هات الي عندك
سيف.هتشتغلوا معايا
انا.لا مش عايزين
سيف.ليه ماهو الشغل في السلاح برضه بس دولي
انا.بس احنا شغالين ومبسوطين ومش محتاجين شغلك
في الوقت ده سيف جاله تليفون سيف.ها يا باشا عملت ايه
فرغلي.دا انا يا باشا
سيف.فيه ايه يا فرغلي
فرغلي.الباشا الكبير مات يسيف باشا
سيف.مات ازاي
فرغلي.اشرف فجر الفيلا كلها بيهم
سبف.خلاص اقفل
انا.خير مالك
سيف.مفيش ابويا مات
انا.نعمممم
سيف.مالك فيه ايه
انا.ومالك قاعد كده ليه
سيف.الدمعه متنزلش مني ابدا
انا.انته بتتكلم جد
سيف.ابويا يبقا مسعد الصياد.....عمك
انا......
يتبع بكرر كلامي القصه خلصانه وانا هكملها في رمضان بس من غير جنس وبكرر كلامي للعضو weny 12 مش عايزك تعلق عالقصه
اشوفكم بعدين

الجزء التاسع

سيف. ابويا يبقي مسعد الصياد..... عمك
انا. هههههه دا كان عايز يقتلني انا واخواتي
سيف. مظبوط
انا. طب وانته جاي تكمل مكانه مثلا. وقمت رافع عليه المسدس.
سيف. نزل سلاحك انا متدرب تدريب اعلي من تدريبك وقام خابط السلاح بالرجل ورازعني بالرجل في بطني وماسك رقبتي
سيف. تحب اقتلك ولا نشتغل مع بعض
انا. نشتغل معاك ايه
سيف. في السلاح بس دولي
انا. تمام بس ايه الي يضمن انك متغدرش
سيف. رقبتك في ايدي يعني حياتك ملكي
في الوقت ده جالي تليفون
انا. الو
المتصل. حضرتك ماجد الصياد
انا. اه انا يا فندم
المتصل. طب اسف اني اقولك ان والدك ووالدتك اتوفو
انا. انته بتقول ايه انا جاي حالا
خدت احمد ورجعنا الفيلا وسبنا روان ودينا في شرم
دخلنا لقينا المكان محروق والدم في كل حته وجثه امي متفحمه وعليها غطا وابويا متقطع بس لقيت جثه لشخص غريب سالت الظابط قالي دا مسعد الصياد
خلصنا مراسم الدفن والعزا ورجعنا شرم انا واحمد بعد ما مشينا كل الي في الفيلا وحرقنا المكان كله وخدنا كل الورق المهم
وطبعا حصل بعض المشاهد الي ملهاش كسم لازمه
بعد الحادثه بشهرين كنت انا واحمد في السلوم بنستلم بضاعه من واحد اجنبي بس لقيت رجالته معاهم سلاح زياده وفي نص التسليم لقيتهم فتحو النار علي رجالتنا وفضلنا انا واحمد من غير رجاله
بس فجأه لقيت الناس بتموت وسيف بيظهر هوه ورجالته وسيف وقف قدامي وقالي
سيف. دي المره التانيه الي احميك فيها
انا. شكرا سيبلي بقا الواد ده ونتكلم بعدين انا موافق اني اشتغل معاك
رحت مسكت سلاحي وضربت الواد بالنار وخت البضاعه والفلوس وحرقت عربياتهم
وبعدت احمد والرجاله عالمخازن ورحت مع سيف
وقفنا في مكان في الصحرا ونزلنا
انا. قلي بقا انته مين بالظبط
سيف. سيف مسعد الصياد ابن عمك وانا الي ماسك شغل السلاح في الشرق الاوسط والواد ده شغال عندي
انا. امال كان عايز يموتني ليه
سيف. عشان انا همسكك مكانه
انا. بس انا مش هشتغل عندك
سيف. ههه انته ابن عمي يلا انا هخليك شريكي
انا. طب واحمد.
سيف. شريكنا التالت
انا. بس كل حاجه بتاعتك هنكون شركائك ازاي
سيف. بص يا ماجد انته واحمد هتدخلو معايا 7 سجون السجون دي اكبر السجون في اوروبا
انا. خخخخخخخخخ احا
سيف احنا هندخل نقتل ناس معينه بيلاعبونا من جوه
انا. طب والمقابل
سيف. هنبقا اكبر ناس في افريقيا يعني ملوك العالم في السلاح
.. طبعا بعض الناس مفكره ان اوروبا اكبر الناس في تجاره السلاح بس افريقيا هما الاكبر لانهم بيعملوه يدوي وعندهم مصانع كبيره فشخ لاسلحه تقيله..
انا. هنقعد قد ايه هناك.
سيف. في خلال سنه هنكون خلصنا السبع سجون وقتلنا التسع خولات الي انا عايزهم المده في كل سجن هتكون علي حسب قدراتنا علي الهروب اول اربع سجون انا معايا طرق الهروب علي فكره احنا هنخش بدل ناس عليهم احكام بس التلت سجون الاخرانيين الطريقه صعبه وعايزه دماغ
انا. خلاص موافق اديني اسبوع اودع مراتي واعرف احمد الموضوع
سيف. اشوفك كمان شهر
يتبع

الجزء العاشر
طبعا الجزء ده من غير جنس وااخر جزء في السلسله الاولي
والسلسله التانيه احتمال بكره او بعد بكره
وقفنا الجزء الي فات
سيف. اشوفك كمان شهر
انا. تمام
رجعت البيت لقيت احمد ودينا في الجنينه
انا. امال روان فين
دينا. جوه عايزاك علي فكره
انا. تمام احمد عايزك معايا في سفريه
احمد. اكيد بس فين
انا. ااخر سفريه شغل في حياتنا وبعدها هنقعد بقا
احمد. وايه الجديد في العمليه دي
انا. انها سنه كامله
دينا. نعم سنه ازاي
انا. دي اكبر عمليه في حياتنا لان الشغله دي كلها خطر وانا بفكر اعتذل بس مش قبل عمليه العمر
احمد. خلاص تمام
دينا. اعمل ايه قدري تكون جوزي وهوه اخويا
انا. طب انا داخل لروان
دخلت لروان لقيتها بتعمل في السرير قمت حاضنها
روان. ايه يا حبيبي خضيتني
انا. وحد بيخض قلبه برده
روان. انا عندي ليك مفاجأه
انا. ايه هيا شكلك فرحانه
روان. انا حامل
انا. كنت شاكك بس كدبت نفسي كنت عارف انك حامله الوباء بتاع الزومبي وهتكليني واكيد عضيتي دينا واحمد
روان. ادائك اوفر ودمك يلطش
انا. امال حامل ايه
روان. حامل يعني طفل يبن الهبله
انا. طب منا عارف انتي ناسيه اني دكتور
روان. طب ايه مفيش اي رياكشن كانك مش مبسوط
انا. مهو انا عندي خبر وحش ليكي
روان. خير فيه ايه
انا. انا لازم اسافر
روان. طب ايه الوحش في كده
انا. لا منا هسافر سنه
روان. يعني هتسيبني سنه كامله
انا. دي عشان الي في بطنك
روان. ازاي يعني
انا. السفريه دي ااخر سفريه في الشغل بعدها هعتزل
روان. يعني توعدني تكون اخر سفريه
انا. اوعدك يا قلبي
وجهزنا نفسنا وعدي الشهر ورحت انا واحمد لسيف المطار
خدنا طياره فرنسا
نزلنا من الطياره رحنا علي فيلا في باريس دخلنا لقيناها كلها حرس دخلنا جوه لقينا تلاته شبهنا بالظبط
سيف. دول سيف 2 وماجد2 واحمد2 هيكونو من اكبر رجال اعمال باريس وهيعملو مقابلات كل يوم
احمد. وده لازمته ايه
انا. دول اكيد هيغطوا مكانا علي ما ندخل نخلص ونخرج
سيف. كلامك صح تعالي معايا
رحنا اوضه زي مكتب فخم فيه شاشه عرض بطول الجدار الي هيا عليه
سيف. دول التسعه ملوك السلاح في افريقيا
انا. امال مين التلاته دول
سيف. دول الي هنلبسهم جريمه قتل السجناء
انا. طب هما مين يعني
سيف. دول يبقوا ناس معاهم معلومات تقلب العالم وناس كتير عايزه تقتلهم بس في ناس تقيله اوي بيحموهم عشان كده هنلبسهم بالقانون
احمد. بس الموضوع ده مش خطر
سيف. متخافش يعم احنا مش صغيرين في البلد
انا. انا حاسس انها حرب واحنا مش قدها
سيف. ولا يهمك
انا. طب هنخش اي سجن دلوقتي
سيف. سجن المكسيك
انا. طب يلا
خدنا طياره خاصه ورحنا المكسيك ونزلنا في المطار قعدنا ساعه في كافيه لقينا البوليس فوق دماغنا بسبب ان في رجل اعمال امريكي بيتهمنا بسرقته
رحنا علي السجن
وصف السجن السجن ده اصغر سجن من السجون السبعه وفيه اتنين من الرجاله الي احنا عايزينهم واحلا حاجه في السجن ده انه كله ممرات
ومفهوش اي كاميرات والحراسه برا السجن بتدخل في حاله الطوارئ فقط
دخلنا السجن طبعا كان ليه رهبه لانها تجربه جديده علينا التنين الي احنا عايزينهم واحد منهم رئيس السجن واسمه سامر والتاني مسجون عادي بدراع واحده وكل شويه بيتخانق مع اي حد
طبعا دخلنا سامر بعتلنا رحناله لقيناه بيبصلنا بقرف كده وانا واحمد بدأنا نقلق بس سيف واقف ثابت متهزش
سامر. تنضفوا الحمامات لمده اسبوع
سيف. لا مش هننضف
احمد. وانا مش هنضف انا دكتور مش غساله
سامر. وانته معندكش كلمه
انا. لا عندي مش هنضف الحمام لشويه خولات
سامر. خخخخخخ
وقام رافع عليا السلاح وقام ضارب
انتهت السلسله الاولي الي لقاء في السلسله الثانيه

Sami Tounsi
04-09-2020, 01:56 PM
اي اضافه تكون هنا في قصتك هذه على شكل رد ثم تخبرنا في الموضوع الموحد لنقوم بالدمج تجد رابطه في توقيعي

Zizo bobbos
04-09-2020, 02:31 PM
شابووو استمر

alex 13
04-09-2020, 05:02 PM
بداية حلوة اووووووووي يلا نجم
تسلم ايديك
منتظرين جديدك بكل شوق

alex 13
04-09-2020, 05:03 PM
بداية جميلة اوووووي يا نجم
تسلم ايديك
منتظرين جديدك بكل شوق

Cata10ny
04-09-2020, 05:30 PM
اهلا بيك اولا قبل ما اكتب اي حاجة
معلش استحملني ف اللي هاقوله ده بس دي حاجات المفروض كنت تراعيها
- من 8 سنين مكنش فيه بابجي تاهت منك دي
- المرحلة العمرية والقدرة الجنسية بدري اوي ع حد عنده 14 سنة
- ضيعت الواقعية اوي ف القصة بصغر عمر ابطالها
- فاقد الاب والام ده يبقي اسمه ظليم مش يتيم او مظلوم بس طبعا الظليم معايا انا للاسف
- مقدمة قصتك بالنسبة للعوان المفروض كانت تبقي بتحكي عن ازاي البطل عايش حياته واحواله الشخصية وايه اللي بيواجهه والذي منه وكدا وتبدأ تبني قصتك عليها
-كان ممكن تخلي كل تعريف بشخصي ف قصتك ييجي ف وقتها مش لازم تحطها ف المقدمة
-دي بعض من حاجات انت مارعتهاش حاول تحسنها ف اللي جي
بص يا صديقي حاول تحسن من القصة واوعدك هبقي معاك اول باول وهادعم قصتك ولو احتجت اي حاجة مني اطلبها ع طول
مع تحياتي ليك

الحرق موت
04-09-2020, 06:49 PM
القصه جميله يا ريت تكمل

متخاذل
04-09-2020, 08:28 PM
القصة أروع جدا اتمنى تكمل

HMnh
04-09-2020, 08:43 PM
روعة
👍👍👍أستمر 👍👍👍

Maged الصياد
04-09-2020, 09:38 PM
اهلا بيك اولا قبل ما اكتب اي حاجة
معلش استحملني ف اللي هاقوله ده بس دي حاجات المفروض كنت تراعيها
- من 8 سنين مكنش فيه بابجي تاهت منك دي
- المرحلة العمرية والقدرة الجنسية بدري اوي ع حد عنده 14 سنة
- ضيعت الواقعية اوي ف القصة بصغر عمر ابطالها
- فاقد الاب والام ده يبقي اسمه ظليم مش يتيم او مظلوم بس طبعا الظليم معايا انا للاسف
- مقدمة قصتك بالنسبة للعوان المفروض كانت تبقي بتحكي عن ازاي البطل عايش حياته واحواله الشخصية وايه اللي بيواجهه والذي منه وكدا وتبدأ تبني قصتك عليها
-كان ممكن تخلي كل تعريف بشخصي ف قصتك ييجي ف وقتها مش لازم تحطها ف المقدمة
-دي بعض من حاجات انت مارعتهاش حاول تحسنها ف اللي جي
بص يا صديقي حاول تحسن من القصة واوعدك هبقي معاك اول باول وهادعم قصتك ولو احتجت اي حاجة مني اطلبها ع طول
مع تحياتي ليك
هوا انا بنشر الجزء التاني ازاي وشكرا لمرورك وملاحظتك

معلم جامد
04-10-2020, 10:35 AM
لا تتسرع في الاحداث أكثر من المعقول
نننتظر جديدك بشوق وترقب وحنين

حاول أن تحسن الإملاء على قدر المستطاع

Weny12
04-10-2020, 10:58 AM
قصتك حلوة وانا بحب هذة الانواع من القصة بان يكون البطل فيها

يتيم

Weny12
04-10-2020, 10:59 AM
اتمني استمرارك في قصتك وتفاعلك معنا

mohammed kapo
04-10-2020, 11:33 AM
جروعة كمل يا بطل

Ah uzumaki
04-10-2020, 12:17 PM
قصتك حلوه وشبيهه بقصص كتير هنا
بس انا مستني حاجه تميزها عشان احكم عليها

Maged الصياد
04-10-2020, 12:42 PM
قصتك حلوه وشبيهه بقصص كتير هنا
بس انا مستني حاجه تميزها عشان احكم عليها

:wave:لسه التقيل جي انا يدوبك لسا بفتتح القصه بس الجزء التاني ماندمجش مع الاول ليه

شوفوني
04-10-2020, 01:56 PM
تم اضافة الجزء الثاني

ضع رقم الجزء في بداية كل جزء جديد
قراءة ممتع للجميع

Cata10ny
04-10-2020, 03:07 PM
صديقي الاحداث جميلة جدا وشيقة بس ف مشكلتين
الاولي هي سرعة الاحداث يعني الحدث انت مبتكتبش فيه غير حوالي 4 سطور وتنهيه بسرعة وده مينفعش لو الحدث ملهوش لزمة ممكن تشيله خالص بس متنهيهوش بسرعة كدا
التانية حاول ان انت تخلي نسبة واقعية ف القصة مش لازم كل حاجة تبقي اوفر تمام
حاجة نسيت اقولك عليها وهي القفزة الزمنية اللي هي تلت سنين ثانوي دي كانت مرحلة مهمة جدا انك تبني عليها احداث لان شخصيتك فيها بتكتمل وبتوصل لاوج قوتك الجنسية بس انت اغفلتها وتخطيتها بسهولة
حاول تظبط اكتر ف اللي جي مع تحياتي

Maged الصياد
04-10-2020, 03:29 PM
صديقي الاحداث جميلة جدا وشيقة بس ف مشكلتين
الاولي هي سرعة الاحداث يعني الحدث انت مبتكتبش فيه غير حوالي 4 سطور وتنهيه بسرعة وده مينفعش لو الحدث ملهوش لزمة ممكن تشيله خالص بس متنهيهوش بسرعة كدا
التانية حاول ان انت تخلي نسبة واقعية ف القصة مش لازم كل حاجة تبقي اوفر تمام
حاجة نسيت اقولك عليها وهي القفزة الزمنية اللي هي تلت سنين ثانوي دي كانت مرحلة مهمة جدا انك تبني عليها احداث لان شخصيتك فيها بتكتمل وبتوصل لاوج قوتك الجنسية بس انت اغفلتها وتخطيتها بسهولة
حاول تظبط اكتر ف اللي جي مع تحياتي
انا عملت القفزه الزمنيه عشان اعمار الابطال تبقي مناسبه لقدراتهم الجنسيه
وعشان المعظم من الاعضاء في مرحله الجامعه فخليتها للجامعه القصه دي انا مخلصها هيا والي بعدها وبكتب في التالته
بس بعدل علي الاجزاء يعني انا شلت تلت اجزاء بتوع مرحله الثانوي لانهم في سن صغير
.....شكرا لمرورك.....

Cata10ny
04-10-2020, 04:41 PM
انا عملت القفزه الزمنيه عشان اعمار الابطال تبقي مناسبه لقدراتهم الجنسيه
وعشان المعظم من الاعضاء في مرحله الجامعه فخليتها للجامعه القصه دي انا مخلصها هيا والي بعدها وبكتب في التالته
بس بعدل علي الاجزاء يعني انا شلت تلت اجزاء بتوع مرحله الثانوي لانهم في سن صغير
.....شكرا لمرورك.....

تمام ع فكرة قصتك عجبتني حتي بص ع التوقيع بتاعي كدا

Maged الصياد
04-10-2020, 09:47 PM
تمام ع فكرة قصتك عجبتني حتي بص ع التوقيع بتاعي كدا

تعليمك يا كبير بس ابدأ في بقيت القصص دلوقتي ولا اختم دي الاول

Cata10ny
04-10-2020, 09:56 PM
تعليمك يا كبير بس ابدأ في بقيت القصص دلوقتي ولا اختم دي الاول

لا خلص دي الاول وبعد كدا براحتك

العميــد
04-10-2020, 11:07 PM
يسلمووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووو

Muhanad iraqi
04-10-2020, 11:30 PM
جلوووة حبيبي كمل
بداية موفقة

El gahed
04-11-2020, 04:47 AM
حلو اوي يكبير ولا ريت متتاخرش علينا

shiko_ua07
04-11-2020, 05:13 AM
ايوا يا رايق شابو استمر

متخاذل
04-11-2020, 06:27 AM
عظمة كمل بسرعة

الاير النشيط
04-11-2020, 08:28 AM
جميلة جدا و مشوقة اتمنى إلا تتأخر علينا بباقي الأجزاء لو سمحت

Clash
04-11-2020, 09:16 AM
روعه يا عالمي استمر وفي انتظار الجديد

شوفوني
04-11-2020, 09:42 AM
تم اضافة الجزء الثالث

قراءة ممتعة للجميع

HMnh
04-11-2020, 10:25 AM
👍👍👍أستمر 👍👍👍

Weny12
04-11-2020, 11:54 AM
جزء حلو بس يا ريت تطول الجزء

ضيف
04-11-2020, 03:13 PM
رائع كمل بالتوفيق + احسن حاجه ان كل يوم جزء + حاول تطول الجزء شويه ❤️

غريب عن العالم
04-11-2020, 03:21 PM
سريعه قوي الاحداث

متخاذل
04-11-2020, 03:21 PM
استمر بس طول الجزء شوية

ابو حميد الزبير
04-11-2020, 04:03 PM
عاش ينجم كمل مستنيين الباقي

Yousef Emad
04-11-2020, 11:56 PM
مبدع كالعاااااااادة

Xman_x78
04-12-2020, 12:51 AM
تسلم يا رايق ومنور المنتدي بقصتك

timoxxx
04-12-2020, 01:48 AM
جميل , قصتك رائعة و لكن لدي تحفظات :
يا أخي مالك متسرع كده و كأنك حبيت تكمل القصة غصبا عنك ؟ :ehh::ehh::ehh:
لا يا صاحبي من أفضل تكتب قصة بروية و ريلاكس أوكي ؟:smi::smi::smi:

:99::99::99: قصتك تجنن تسلم دماغك

asdfg100200
04-12-2020, 04:49 AM
عاااش قصه جامده واكيد اللي جاي احسن

متخاذل
04-12-2020, 05:53 AM
جامدة فسخ استمر��

Weny12
04-12-2020, 06:19 AM
جزء جامد فشخ

شوفوني
04-12-2020, 09:52 AM
تم اضافة الجزء الرابع



قراءة ممتعة للجميع

HMnh
04-12-2020, 11:23 AM
👍👍👍أستمر 👍👍👍

El gahed
04-12-2020, 11:55 AM
جزء جميل جدا بس قصير ياريت بعد كده تخلي الجزء أكبر من كده
ومتتاخرش علينا

Cata10ny
04-12-2020, 06:32 PM
يبني انا حذرتك من سرعة الاحداث وبرضو لسه زي مهي
حاول تطول الحزء شوية ابقي خلي كل جزء بلون عشان انت عندك كله داخل ف بعصه

برنس كبير
04-12-2020, 07:28 PM
قصه تميل للخيال لاكن جيده وحاول تتطول في التفاصيل بالذات الجنس وبالتوفيق
احتمال تبقي روان هي الي ابوك بيقولك اههي ومتفق معاه ههههههه

rbih1
04-12-2020, 09:43 PM
بدايه موفقا يا صديقي
اتمتا لك نجاح الدائم
حسس كاني في مغامرة
الغاز واكشن وحماس
حلو مطولش يا برنس

شوفوني
04-13-2020, 09:38 AM
تم اضافة الجزء الخامس

قراءة ممتعة للجميع

ليلي احمدد
04-13-2020, 10:04 AM
واحنا مستنين لغاية 8 مش 7

Weny12
04-13-2020, 10:12 AM
اوبا دي احلوت اوي مستنيك الجديد بليل

Cata10ny
04-13-2020, 02:02 PM
عاااش يا صديقي استمر

متخاذل
04-13-2020, 07:24 PM
مبدع مستني بكرة الجزء السابع

Sami Tounsi
04-13-2020, 08:44 PM
تم اضافة الجزء السادس قراءة ممتعه للجميع

HMnh
04-14-2020, 01:00 AM
الأجزاء صغيرة
👍👍👍أستمر 👍👍👍

Osama yehia 123
04-14-2020, 04:21 AM
الأجزاء صغيرة
👍👍👍أستمر 👍👍👍

جميل استمر

Maged الصياد
04-14-2020, 07:20 AM
الأجزاء صغيرة
👍👍👍أستمر 👍👍👍

انا بنزل جزء كل يوم واحتمال جزئين وتيجي تقولي الاجزاء صغيره

HMnh
04-14-2020, 02:24 PM
هو الجزء صغير جدا جدا
بس ممتاز
������أستمر ������

شوفوني
04-14-2020, 03:03 PM
تم اضافة الجزء السابع

قراءة ممتعة للجميع

Joker 123
04-14-2020, 05:53 PM
عااش القصة جامدة كمل

برنس كبير
04-14-2020, 11:34 PM
بلاش اوفر في الضرب عشان بتضيع طعم القصه مش كل واحد هيقابلك هتضربه

Maged الصياد
04-15-2020, 07:46 AM
بلاش اوفر في الضرب عشان بتضيع طعم القصه مش كل واحد هيقابلك هتضربه
نا انته شوفت ان الموقف كان مستدعي الضرب

Weny12
04-15-2020, 08:41 AM
جزء نار مستني الجديد

محمد عنيل
04-15-2020, 01:11 PM
منتظرين الجديد

برنس كبير
04-15-2020, 01:44 PM
نا انته شوفت ان الموقف كان مستدعي الضرب

القصه خيال ركز في الاحداث المهمه بدل عرض عضلاتك:g058:

HMnh
04-15-2020, 09:41 PM
انا بنزل جزء كل يوم واحتمال جزئين وتيجي تقولي الاجزاء صغيره

لو الجزئين اندمجو مع بعض يبقى احسن وتنزل بجزء واحد بس في اليوم وحنا مش عاوزين جزئين كل يوم

شوفوني
04-18-2020, 10:05 PM
تم اضافة الجزء الثامن

قراءة ممتعة للجميع

Weny12
04-19-2020, 05:08 PM
ليه يسطا مش عايزني اعلق علي قصتك ايه انت قولت انك مخلصها بتنزل جزء كل يوم تيجي متنزلش جزء في خلال ٣ أيام الماضيه يعني انت تقول وتخلف عايزني اعمل ايه ازغرط والحزم والرقص ولا ايه وانا عيل بارد بحب البرادة وعلق علي اي قصة براحتي دنا بعلق علي قصتك علشان ازود عدد التعليقات يعني بعمل معاك جميل هتبرد هشتيكيك لإدارة ويوقفوك

Osama yehia 123
04-21-2020, 06:53 AM
ليه يسطا مش عايزني اعلق علي قصتك ايه انت قولت انك مخلصها بتنزل جزء كل يوم تيجي متنزلش جزء في خلال ٣ أيام الماضيه يعني انت تقول وتخلف عايزني اعمل ايه ازغرط والحزم والرقص ولا ايه وانا عيل بارد بحب البرادة وعلق علي اي قصة براحتي دنا بعلق علي قصتك علشان ازود عدد التعليقات يعني بعمل معاك جميل هتبرد هشتيكيك لإدارة ويوقفوك

بص انا اترددت كتير قبل اما اكتب التعليق ده بص اولا انت مش هتحب حد لو انت مكانه يقول تعليق مش حلو سواء بالشتيمه او كلام عادي
ثانيا ممكن يكون عنده ظروف مبيقدرش يفتح التلفون او مثلا لقي الاقبال قليل علي القصه فقال يستني شوبه علي الجزاء الي بعده انا كواحد كتبت مره قصه متوضعه كنت بعمل كده
ثالثا الواحد بيكتب القصه علشان دي حاجه بيحبها او هويته او عايز يمتع الناس او تسليه في وقت الفراغ مش بيكتب علشان ياخد فلوس فانتا لما تقول انا بكتب تعلبق علشان ازودلك عدد التعليقات او دي جميله لا بالعكس انا بكون مستني التعليقات الحلوه الي تشجعني اكتب او اشوف راي الناس في القصه انما واحد يكتبلي بوست انا مش هيعجبني تفتكر انها هتشجع الواحد لا بالعكس هتحبظه الي بييكتب القصه مش روائ مشهور لا ده واحد زيو زيك فعلشان كده حط نفسك مكانه انت بتعمل حاجه علشان تسعد الناس ونفسك لما تلاقي حاجه مديقاك هتعمل ايه هل حتحب حد يعمل كده مظنش
اتمني مكنش ازعجتك وده راي انا كنت عايز اكتبه اوضح حاجه انا عارف ان الموضوع ميخصنيش بس حبيت اقولك يمكن تقتنع بكلاي

شوفوني
04-21-2020, 07:14 PM
تم اضافة الجزء التاسع

يرجى ملاحظة ان الجزء القادم العاشر ينبغي ان يكون الاخير في هذه السلسلة

بامكانك استكمال القصة بسلسلة ثانية ولكن بموضوع جديد

اذا كانت القصة تنتهي فعلا في جزء او اثنين بعد العاشر فلا باس

قراءة ممتعة للجميع

Weny12
04-21-2020, 07:14 PM
انا بردوه بعتذر ليك علي التعليق الي انا كتبته بس انا مبحبش شخص يقول حاجة ويخلف وكلنا بشر في الاخر ودي قصص بنشتمتع بيها وبككر آسفي مرة اخري

شوفوني
04-21-2020, 07:47 PM
انا بردوه بعتذر ليك علي التعليق الي انا كتبته بس انا مبحبش شخص يقول حاجة ويخلف وكلنا بشر في الاخر ودي قصص بنشتمتع بيها وبككر آسفي مرة اخري
انتهى الموقف صحيح ... لكن لازم نتعلم منه

ما فيش حد فينا كامل متكامل , كلنا بنغلط

نحنا هنا علشان نفرح وننبسط ونقضي وقت للتسلية والمتعة

فلا داعي لتعكير اجواء المتعة بخلافات مالهاش لازمة بالاصل ويمكننا تجنبها بكل سهولة

الكاتب هنا بيكتب لانه عاوز يكتب ومن غير حاجة ياخذها غير الشكر والتقدير الرمزي, لكن الشكر هذا له تاثير نفسي وبشجع الكاتب يكتب اكثر ونحنا بالنتيجة نستمتع اكثر

لكن النقد اللاذع مهما كان سببه يؤدي لاحباط ونرفزة نتيجة عدم رد الجميل بمثله

فليس اقل من ان نشكر كل كاتب يكتب لنا بكلمات ما بتخسرناش جاجة لكنها بتشجع الطرف الثاني يشتغل على شان يمتعنا

لو ما عجبناش حاجة : الامر بسيط جدا , نعدي عنه وكاننا لم نراه وخلاص ونروح نشوف غيره اللي ييجي على مزاجنا

اسف اني بقول كده ليكم جميعا ولكنها ملاحظة كان لا بد من توضيحها رغم اننا كادارة كررناها كثيرا ونرجو من الجميع الاهتمام بها

شوفوني
04-27-2020, 01:40 PM
تم اضافة الجزء العاشر الاخير في السلسلة

شكرا لكاتب القصة

قراءة ممتعة للجميع

Maged الصياد
06-15-2020, 04:57 PM
بعتذر بس انا هكتب تعليقات فاضيه

Maged الصياد
06-15-2020, 04:58 PM
عشانواوصل خمسين مشاركه

Maged الصياد
06-15-2020, 10:01 PM
...........

Mohamed Elgend
06-16-2020, 01:35 AM
قصة جميله علي الرغم من صغر كل جزء فيها
السلسة الثانية هتنزل امتي واسمها ايه

Maged الصياد
06-16-2020, 12:27 PM
قصة جميله علي الرغم من صغر كل جزء فيها
السلسة الثانية هتنزل امتي واسمها ايه
مش دلوقتي عشان مش عليها تفاعل بس اوعدك قصه القبعات السوداء هتعجبك

Maged الصياد
06-16-2020, 02:53 PM
خنتبمبمرمؤ

lebanongirl
06-16-2020, 03:03 PM
ممممم حلو أوي, يسلمو

3a4eq lelhawa
06-17-2020, 12:24 AM
عششش يست كمل فين السلسله التانيه

Hatem Moaz
07-08-2020, 10:55 PM
منتظرين الباقي يا فنان



/archive/index.php/t-201840.htmlانا وصديقي تبادل زوجات قصص جنس عربيقصص سكس مسيطره/archive/index.php/t-133009.htmlعمتي صنعانيه قصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-278345.html/archive/index.php/t-322779.htmlقصص سكس مراتي ناكها اخوها.comقصص سكس عائلة زوجتي site:rusmillion.ruقصص سكس شرمطة البيت العربي site:rusmillion.ruكيف فتح العامل طيزي قصص لواط مصري/archive/index.php/t-290722.htmlقصة نيك ايمن وامه/archive/index.php/t-591313.html/archive/index.php/t-400222.html/archive/index.php/t-301800.htmlقصص سكس دكاترة عنيف وساخنكلبتها جارية خدامة طيز  site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-453569.html/archive/index.php/t-193912.htmlقصص سكس زنجي/archive/index.php/t-302701.htmlقصص سكس منوم بنت اختي.com site:rusmillion.ruقصص سكس كلوتقصص نيك في المكتب قصص زبي مقومانيكها في بيتها قصص سكس/archive/index.php/t-435607.htmlقصص سكس يمنيه محارم site:rusmillion.ruالام تفرك كسها قصص/archive/index.php/t-481138.htmlنقاش نيك محارم حقيقي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-216094.htmlمنتدى نسوانجي عيلة مثلية و محارمقصص طهارة شرموطةقصص سكس الطبيب السالب زبرين في طيازي قصص سكسقصص سكس سوداني site:rusmillion.ruقصص سكس ياوي /archive/index.php/t-212188.htmlكيف اقنع اختي بممارسة الجنس معها/archive/index.php/t-537235.html/archive/index.php/t-222361.htmlقصص نيك بنات مدرسة/archive/index.php/t-65506.html/archive/index.php/t-5958.html/archive/index.php/t-229875.html/archive/index.php/t-185687.htmlشفت امي بتتناك مع صاحبها/archive/index.php/t-250005.htmlقصص سكس نسوانجي ام صاحبيقصةي مع زب إصطنناعيقصة استسلمت للنيك الجامدقصص سكس ذهول امي فشختها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-512487.html/archive/index.php/t-207412.htmlقصص سكس شرمطة البيت العربي/archive/index.php/t-279503.html/archive/index.php/t-292365.htmlقصص سكس تزوجت امي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-67974.htmlسكس مصرية تركت زوجها نايم وطلعت تتناك/archive/index.php/t-216307.html/archive/index.php/t-474388.html/archive/index.php/t-434293.htmlسكس قصص نكت ماما في غرفة باباقصص نيك لواط ودياثة/archive/index.php/t-482708.html/archive/index.php/t-33974.html/archive/index.php/t-215679.htmlقصص سكس على الواتس/archive/index.php/t-537850.htmlقصص سكس محارم وضعت كميرةصور سكس اجنبي نسوانجي جديدمص صدر ماما قصصكلبتى ستى طيزك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-17292.htmlسكس نيك طيزعربي احالابنات مخرات كباربيض كس حق خمس دقايققصص نيك المحارم أم تعاشر ابنها المعاققصص سكس ابن اختيقصص.متعةونيك.مباشر؟؟؟صور موجب ينيك فى سالب قصص نيك سعوديه زوجه الاب/archive/index.php/t-151110.htmlقصص نيك في الملعبقصص سكس مع امي في يوم وفه جدي