اسلام طارق
09-15-2020, 03:27 AM
مكنتش أتخيل لحظه ان كل ده يحصل معايا شخصيا طول عمري بسمع القصص دي لكن معايا لا ......
أنا وحيد ابويا وامي واخر العنقود فـي نفس الوقت ومتدلع خالص ابويا ٥٢ سنة شغال مهندس في الكويت وامي ٤٢ سنة لكن فرسة 👙
وانا ٢٢ سنة اسكن في عمارة اتحاد ملاك ويسكن امامنا جارنا استاذ علي الذي يبلغ ٥٦ سنة ويعمل في تجاره الادوات الطبيه في ايطاليا 🇮🇹
ودايما مسافر للخارج و متزوج من مدام حنين ٤٠ سنة بس مهلبية خالص حاجه اجنبي وابنهم طارق ٢٠ سنة وصاحبي منذ الصغر ونعتبر
عيله واحده من كتر العشره والجيره ويوميا مع بعض و عشان ساكنين في منطقة راقية بناخد راحتنا ومتحررين في كل حاجه 👌
وجاءت اجازه عم علي وابويا لمدة اسبوعين فقط وراجعين الغربة مرة اخري ودار حديث لطيف في بيتنا .....
انا : طيب متيجي نخرج يا جماعة بدل كلنا متجمعين
طارق : لا انا تعبان اخرجوا انتوا يا عم
انا : مش لازم النهارده في يوم تاني قبل ابوك وابويا يسافروا تاني 🥳
حنين : عندك حق يا حبيبي احنا بنتجمع كده بالصدفة
امي : طيب في فكرة حلوة اوي متيجي نسافر تغيير جو كلنا احسن واحسن
حنين: Good Idea 🤭يلا موافقة جدا ومحدش يقول لا
ابويا : خلاص موافق زي ما تحبوا ولا انت شايف اي يا علي
علي : لا تمام علي الاقل كلنا كنا سوا مع بعض ونقضي اجازة سعيدة
واتفقنا نروح مطروح في الشاليه بتاعنا بعد يومين و تاني يوم نزلنا عملنا Shopping واشترينا كل حاجه عايزينها ورجعنا البيت ننام عشان نصحي بدرى واتحركنا الصبح بالعربيات علي مطروح ومبسوطين جدا كلنا طبعا وعم علي وابويا معانا ووصلنا الشالية ونزلنا من العربيات
وخدنا الشنط دخلنها وابتدنا كلنا نروق الشالية ونعمل اكل وخلصنا علي طول وقعدنا كلنا علي البحر كان الليل جاه وقعدنا نشرب شاي سوا
وقولنا ندخل نكمل سهرة جوه عشان مطروح بليل بتقلب شتاء اوي 😂 وبعد الساعه 10 دخلوا ناموا الا انا وطارق قعدنا نلعب Pubg
ودخلنا نمنا متاخر و تاني يوم لقيت امي بتصحيني عشان افطر وننزل المياة وقمت غسلت وشي وخرجت فطرت معاهم ونزلنا المياه كلنا
و مفيش حد غيرنا وابويا وعم علي طلعوا يشربوا شاي وامي بتعوم مع طارق ولابسه مايوه قطعتين لونهم موووف 💥وحنين لابسه
مايوه قطعتين لونهم اسود 🔥 و ده عادي يعني ولقيت حنين خدتني وروحنا علي مشايه خشب في المياه وهي نامت علي بطنها وولعت
سيجارة وانا نايم جنبها علي ضهري وخطفت نظرات سريعه علي طيزها اللي اول مرة اخد بالي منها انها حلوة كدة واليوم كان لطيف
وبليل خرجنا اتعشينا كلنا ورجعنا الشالية مبسوطين ودخلنا نمنا كلنا عشان اليوم كان طويل ومتعب من البحر وصحيت تاني يوم علي خبر
مش حلو لاقيت ابويا قال انه هيقطع اجازته وهيسافر عشان في مشاكل في الشغل وعم علي مشي معاه عشان ميكونش لوحده وبعد يومين
عم علي هيسافر هو كمان وركبوا العربية واعتمدوا واتبقي احنا ال 4 فقط واليوم كان صعب علينا وفضلنا في البيت اليوم ده كلنا لغايه
ميعاد النوم وصحينا تاني يوم نزلنا البحر وحنين طول اليوم في حضني في البحر ونظرات عينها ليا عشق وحب مش زي ابنها زي ما الكل
عارف بس محصلش حاجه وطول الوقت بتحب تكون معايا في اي حتة حتي علي الغداء مهتم بيا اوي وقامت رقصت معايا قدام ابنها وامي
وده عادي بس عينها بتقول غير كده وحصل اللي غير كل حاجة ❌ بليل دخلت نمت من التعب وصحيت الساعه ٥ الصبح عطشان والشاليه
كله ضلمه وهوس هوس وروحت علي التلاجه اشرب ولسه هارجع لمحت امي لسه صاحية ولابسه تيشرت ابيض مبين نص صدرها وبنطلون
فيزون اسود ورايحه اوضتها لقيت طارق واقف علي باب اوضته لابس شورت بس وواقف مش بيعمل حاجه وشكله حزين ...ًً
امي : اي يا حبيبي منمتيش ليه وشكلك حزين ليه كده (وبتحسس بايدها علي شعره)
طارق : مش عارف انام ومخنوق اوي ومحتاجك جنبي .......
امي بصتله باستغراب ومش فاهمه كلامه ولسه هنتكلم لقيت طارق قرب منها اوي وخطف بوسه شفايف بتاع 3 ثواني ورجع وامي رجعت
خطوتين لوراءه وسندت علي الحيطه لسه مش مصدقه اللي حصل وطارق قرب تاني خطف بوسه شفايف سريعه بس رومانسيه 🔞
امي قربت من طارق وحطيت ايدها علي شعره وهو حط ايده علي وسطها وشالها في حضنه وراحوا في بوسه شفايف وفي نفس الوضع ده
خدها ودخل الاوضه بيها وقفل الباب وانا مش مصدق كل اللي حصل معقول امي وطارق ومش عارف افكر ولا اعمل اي طيب اتصل بابويا
ولا ادخل اقتلهم ولا اعمل ايه ولقيت نفسي دوخت ونزلت قعدت علي الارض وراءه التلاجه افكر وبعد ساعه تقريبا لقيت امي خارجه من
اوضه طارق لابسه نفس التيشرت واندر سابعه اسود و البنطلون علي ايدها وبتبص حواليها تتاكد ان محدش شافها ومشيت علي طراطيف
صوابعها دخلت اوضتها وانا قمت رجعت اوضتي مش عارف اعمل اي ومش جايلي نوم ودماغي عطلانه من التفكير لغايه ما قمت طلعت
قعدت علي البحر افكر ومحستيش بنفسي غير الساعه ١١ الصبح ونمت بتاع ٥ ساعات علي البحر من كتر التفكير ورجعت الشاليه لقيته فاضي
و مفيش حد ومسكت تليفوني لقيت امي كلمتني كتير و لسه هاتصل بيها لقيت حنين واقفه ورايا بتقولي كنت فين امك اتصلت بيك كتير
ولما سالت عليها قالتلي هي وطارق نزلوا البلد يجيبوا طلبات قولت في نفسي كده هيعملوا سكس سوا وخرجت الصاله اللي مقسومه لاتنين
وفي النص في كده قعده عشان توصلها لازم تطلع مدرج 4 سلالم روحت قعدت عليهم ولقيت حنين بتقولي تشرب نسكافيه قولت ماشي
وقولت لنفسي لازم انيك حنين ام طارق زي ما عمل مع امي بالظبط وجات حنين قعدت جنبي بالنسكافيه ولابسه ترنج صيفي لونه وردي
وضيق اوي ومفتوح من عند الصدر ولقيتها حطيت ايدها علي خدي تحسس عليه وقالتلي مالك شكلك متضايق ولقيت نفسي بروح علي
شفايفها امص وابوس فيهم بتاع ٣ ثواني وفوقت وهي بتزقني وقامت وقفت قدام الشباك اللي بيطل علي البحر وبتكلمني ومديني ضهرها
وقالت لو حد شافني كان ممكن يحصل مشكله كبيرة وانا في نفسي كنت متضايق وقولت هي مالهاش ذنب باللي حصل ده
وقمت اعتذرت لحنين وخرجت علي البحر ومن كتر الخنقه قلعت التيشرت ونزلت البحر ونسيت كل حاجة وفوقت علي صوت طارق اللي
جه من بره هو وامي ولابس مايوه وجالي المياه وانا مش طايقه وكالعاده بيلعب معايا وزاقني في المياه اتعصبت عليه وقعدت اغرقه
وبقنا نضرب بعض جامد وكانت اول مرة تحصل في التاريخ وامي وامه نزلوا المياه جرى بهدومهم يلحقونا وطلعونا بره وانا سيبتهم ورجعت الشاليه وحنين خدت طارق اللي وشه كان متعور وبينزل دم مني وانا بعد نص ساعه خرجت اقعد في التراس بتاع الشاليه لقيت نفسي
وقعت علي الارض وطارق رغم اني عورته بس كان اول واحد جري عليا وقالي رجليك متعوره ودخل يجيب شنطه الاسعافات وانا بصيت
علي رجليه لقيتها فعلا مجروحه وبتنزل دم وشكلي انجرحت في المياه ورجع طارق يعالجنا ولف شاش عليها واعتذرلي علي اللي حصل ...
ومحدش فاهم هو فيه اي اصلا وفضلت طول اليوم مش بتكلم مع حد حتي وقت الاكل كلت معاهم صامت حتي جاء الليل ودقت الساعة
2 بليل وكنت بلعب Pubg وزهقت ومش جايلي نوم ولابس شورت بس ولقيت نفسي هيجان علي حنين لما افتكرت اللي حصل الصبح
ولقيت نفسي بروح اوضتها ودخلت وقفلت الباب وطلعت نمت جنبها وهي كانت نايمه علي جنبها اليمين ولابسه اندر سابعه وردي وتيشرت
كات حملات رفيعه لونه بطيخي سكسي فشخ وحطيت ايدي علي وسطها وتقريبا كانت صاحيه بس عامله نايمه وانا روحت في النوم جنبها
وصحيت الساعه 9 الصبح لقيت نفسي نايم جنب طلقه بشريه وايدي علي وسطها لسه ونزلت علي بطنها احسس عليها وهي صحيت
وبصتلي من غير ما تلف وقالتلي بكل هدوء " أنت عايز ايه مني " 🥱 من غير كلام مسكت شفايفها في بوسه سريعه لكن رد فعلها ابهرني
لقيتها لفيت جسمها ليا ونامت فوق مني ومسكت شفايفي مص وبوس وبتحرك جسمها عليا وكسها بيحك في زوبري وايدي علي طيزها
من فوق الاندر بفعص فيها وبقنا مولعين من بعض وقلعتنا التيشرت ونزلت تلحس في جسمي لغايه ما وصلت لتحت ونزلت الشورت من بين
رجليه وشهقت لما شافت زوبري ال 21 cm ونزلت تمص فيه وتاكله وتلحس بيضاني وانا بتوجع متعه وقامت قلعت التيشرت والاندر ونامت علي ضهرها ومسكت بزها مص وتفعيص وفشخ وفضلت امص لغايه ما وصلت لكسها الذهبي اللي لونه وردي ولما تفتح من جوه تشوف
بطيخه حمراء ونزلت مص ولحس فيه وجابت شهوتها كتير ولقيتها اتحولت وذقتني ونيمتني علي ضهري ونامت فوق مني وقعدت علي
زوبري بكسها وكانت اسعد لحظه حرفيا ومسكت دماغي وحشرتها بين بزها وفضلت الحس فيهم وهي طالعه نازله علي زوبري وكانت
مبسوطه جدا ومش مصدقه اللي بيحصىل والنيك بقي سريع اوي وبقيت شبه مغمي عليها وجبتهم كلهم جوه كسها ومجرد ما خرجت زوبري
لقيته بين قبضه ايدها وبتلحس كل نقطه لبن عليه وكله كوم ولسانها وهو علي خرم زوبري كوم تاني احساس فظيع وبعد كده قمت لبست
وخرجت روحت الحمام خدت دوش وخرجت لقيت حنين مجهزة فطار وطارق وامي كانوا صحيوا من النوم وفطرنا كلنا ونزلنا المياه سوا
بس انا كنت علي اول الشاطي عشان رجليه المتعورة وبعد شويه لقيت حنين بتنده عليا عشان ناكل وامي وحنين لابسه مايوهات تخبل
وكل واحد فيهم بتاكلنا انا وطارق اكله جمبري كانهم بيقولوا كلوا كويس عشان تعرفوا تنيكوا واحنا بناكل لقينا حد من بعيد بيشاور لينا ....
استنونا الجزء الجاي عشان تعرفوا مين اللي كان بيشاور وهيحصل ايه .......
"الجزء الثاني"
واحنا قاعدين بناكل جمبري لقيت حد بيشاور من بعيد لينا وبقي يقرب مننا ومعاه واحده فرسه ولما وصل لينا سلم علينا هو واللي معاه
وطلع جارنا في الشاليه اللي جنبنا واللي معاه مراته والراجل اسمه فهيم ٤٧ سنة وسيم جدا وبدقن ورياضي وصاحب جيم مشهور وقمحاوي
ومراته اسمها رودينا ٣٧ سنة متحررة فشخ وبيضه كالثلج وجسمها كرباج وعينها نياكه اوي وبعد كده مشيوا واحنا قمنا شربنا شاي جوه
وكل واحده عينها مع التاني ومبسوطه وانا فاهم كده ونمت ساعتين من التعب وصحيت الساعه ٧ بليل لقيتهم كلهم نايمين وامي وطارق
كل واحد في اوضته نايم بس مقتولين وطلعت قعدت علي البحر بشرب نسكافيه وبعد نص ساعة لقيت حنين جايلي ولابسه فستان قصير
فوق الركبه وجسمها كله باين وبتحب فيا وشكلها هيجانه عشان بتفرك وبعد شويه دخلنا اوضتي ومسكت حنين فشختها ساعه ونص نيك
ودلع وماتت من زوبري ورجعت اوضتها وعدي ٤ ايام و مفيش جديد لغايه ما حصل حاجه كده كانت الساعه ١١ الصبح والشمس حاميه
وطارق كان مع صحابه اللي من المنطقه خارجين سوا وامي مع صاحبتها في حفله علي يخت وانا صحيت وواقف البلكونه لقيت حنين
نازله البحر ولابسه مايوه قطعتين لونهم ازرق وعلي كتفها شال خفيف لونه ابيض ونزلت المياه وبعد ربع ساعه لقيت فهيم في المياه هو كمان
لابس هوت شورت ابيض وسلم عليها وابتدا يتكلم معها ويقرب وهي قلقت ولسه هتطلع من البحر وبتلف اديها بعبوص حسيت ان الاندر اتخرم
اتخضيت وضربته علي صدره ولسه بتهرب منه شدها من كتفها الشال وقع وحصل مشاجرة صغيرة وخدت الشال وجريت وهو وراءها
و خلاص قربت من الشاطيء ولسه بتبص علي فهيم كان خد Jump عالي خدها ووقعوا علي الشاطيء وهو فوق منها وهي بتعافر بس هو
اقوي منها وكتف ايدها الاتنين ونزل بوس في شفايفها وفرده بزها الشمال خرجت بره وشافها اتجنن ونزل مص وعض فيها وبوس وهي
ابتدات تسيب نفسها خالص وخرج زوبره وحطه في كسها من تحت الاندر اللي جابه علي جنب بايده وفضل ينيكها وهي بتتوجع بمحن
وشغالين نيك وبوس شفايف في بعض لغايه ما جابهم في كسها وهي قامت بسرعه عدلت نفسها ومشيت علي الشاليه ونسيت الشال بتاعها
وهو خد الشال ومشي وانا في البلكونه مبسوط جدا وبليل لقيت رودينا عديت علينا عشان نخرج وبعد محايله وافقت امي وانا كمان
بس حنين اعتذرت عشان تعبانه وطارق بايت مع صحابه وقمنا لابسنا وامي لابسه فستان ضيق وقصير لونه نبيتي وصندل اسود كعب عالي
ورودينا بنطلون قماش رمادي وتيشرت ابيض سابعه وخرجنا احنا ال٣ روحنا نايت كلوب وابتدنا نشرب ويسكي وانا اتعرفت علي بنت وقمنا
نرقص سوا وامي قاعده علي كرسي عالي ورودينا قاعده قدامها والترابيزه حاجبه الرؤيه وقاعدين في ركن عالي وبعيد وانا بالصدفه رجعت
ابص عليهم لقيت رودينا اللبؤه بتحسس بضهر ايدها علي وراك امي وليها طريقه في السكس تشد اي حد وامي لسه هتشيل ايدها قامت
رودينا مسكت ايد امي وبعدتها وكملت تحسيس وقربت منها اوي وقالت سيبي نفسك للمتعة ولمست شفايفها شفايف امي بوسه سريعه كده
وامي انحرجت وقامت خرجت من باب خلفي قدامه شارع فاضي وهوس هوس وراحت عند عربية رودينا اللي لحقتها تتمحن عليها
وبقيت تبوس في وشها وامي عايزة بس عامله متماسكه ورودينا شغاله بوس وتحسيس من تحت وانا واقف في الضلمه متابع الموقف
رودينا رفعت امي علي شنطه العربيه نيمتها عليها وفتحت رجليها وشدت الاندر من بين رجليها ونزلت لحس في كسها وامي بتضغط
علي راسها وبقوا ممحونين ولقيت امي بتقولها تعالي نروح البيت عندك بسرعه وركبوا العربيه واعتمدوا وامي نسيتني خالص وانا ركبت عربيتي وراءهم واحده واحده لغايه ما وصلوا الشاليه وبصيت عليهملقيتهم شغالين سكس نار 🔥وسيبتهم ومشيت رجعت البيت
نمت من كتر الويسكي وقعدنا كام يوم محصلش اي حاجه ورجعنا القاهرة لحياتنا اللي اتغيرت 360° درجة وبقيت سكس 🔞👙
وامي بقيت شرموطه في لبسها اكتر واكتر و٢٤ ساعة بتتكلم اون لاين بس مش عارف مين وبقيت مش مهتمه بيا خالص
لغايه ما حصلت لحظه الحسم 💥انتظرونا عشان تعرفوا حصل اي
أنا وحيد ابويا وامي واخر العنقود فـي نفس الوقت ومتدلع خالص ابويا ٥٢ سنة شغال مهندس في الكويت وامي ٤٢ سنة لكن فرسة 👙
وانا ٢٢ سنة اسكن في عمارة اتحاد ملاك ويسكن امامنا جارنا استاذ علي الذي يبلغ ٥٦ سنة ويعمل في تجاره الادوات الطبيه في ايطاليا 🇮🇹
ودايما مسافر للخارج و متزوج من مدام حنين ٤٠ سنة بس مهلبية خالص حاجه اجنبي وابنهم طارق ٢٠ سنة وصاحبي منذ الصغر ونعتبر
عيله واحده من كتر العشره والجيره ويوميا مع بعض و عشان ساكنين في منطقة راقية بناخد راحتنا ومتحررين في كل حاجه 👌
وجاءت اجازه عم علي وابويا لمدة اسبوعين فقط وراجعين الغربة مرة اخري ودار حديث لطيف في بيتنا .....
انا : طيب متيجي نخرج يا جماعة بدل كلنا متجمعين
طارق : لا انا تعبان اخرجوا انتوا يا عم
انا : مش لازم النهارده في يوم تاني قبل ابوك وابويا يسافروا تاني 🥳
حنين : عندك حق يا حبيبي احنا بنتجمع كده بالصدفة
امي : طيب في فكرة حلوة اوي متيجي نسافر تغيير جو كلنا احسن واحسن
حنين: Good Idea 🤭يلا موافقة جدا ومحدش يقول لا
ابويا : خلاص موافق زي ما تحبوا ولا انت شايف اي يا علي
علي : لا تمام علي الاقل كلنا كنا سوا مع بعض ونقضي اجازة سعيدة
واتفقنا نروح مطروح في الشاليه بتاعنا بعد يومين و تاني يوم نزلنا عملنا Shopping واشترينا كل حاجه عايزينها ورجعنا البيت ننام عشان نصحي بدرى واتحركنا الصبح بالعربيات علي مطروح ومبسوطين جدا كلنا طبعا وعم علي وابويا معانا ووصلنا الشالية ونزلنا من العربيات
وخدنا الشنط دخلنها وابتدنا كلنا نروق الشالية ونعمل اكل وخلصنا علي طول وقعدنا كلنا علي البحر كان الليل جاه وقعدنا نشرب شاي سوا
وقولنا ندخل نكمل سهرة جوه عشان مطروح بليل بتقلب شتاء اوي 😂 وبعد الساعه 10 دخلوا ناموا الا انا وطارق قعدنا نلعب Pubg
ودخلنا نمنا متاخر و تاني يوم لقيت امي بتصحيني عشان افطر وننزل المياة وقمت غسلت وشي وخرجت فطرت معاهم ونزلنا المياه كلنا
و مفيش حد غيرنا وابويا وعم علي طلعوا يشربوا شاي وامي بتعوم مع طارق ولابسه مايوه قطعتين لونهم موووف 💥وحنين لابسه
مايوه قطعتين لونهم اسود 🔥 و ده عادي يعني ولقيت حنين خدتني وروحنا علي مشايه خشب في المياه وهي نامت علي بطنها وولعت
سيجارة وانا نايم جنبها علي ضهري وخطفت نظرات سريعه علي طيزها اللي اول مرة اخد بالي منها انها حلوة كدة واليوم كان لطيف
وبليل خرجنا اتعشينا كلنا ورجعنا الشالية مبسوطين ودخلنا نمنا كلنا عشان اليوم كان طويل ومتعب من البحر وصحيت تاني يوم علي خبر
مش حلو لاقيت ابويا قال انه هيقطع اجازته وهيسافر عشان في مشاكل في الشغل وعم علي مشي معاه عشان ميكونش لوحده وبعد يومين
عم علي هيسافر هو كمان وركبوا العربية واعتمدوا واتبقي احنا ال 4 فقط واليوم كان صعب علينا وفضلنا في البيت اليوم ده كلنا لغايه
ميعاد النوم وصحينا تاني يوم نزلنا البحر وحنين طول اليوم في حضني في البحر ونظرات عينها ليا عشق وحب مش زي ابنها زي ما الكل
عارف بس محصلش حاجه وطول الوقت بتحب تكون معايا في اي حتة حتي علي الغداء مهتم بيا اوي وقامت رقصت معايا قدام ابنها وامي
وده عادي بس عينها بتقول غير كده وحصل اللي غير كل حاجة ❌ بليل دخلت نمت من التعب وصحيت الساعه ٥ الصبح عطشان والشاليه
كله ضلمه وهوس هوس وروحت علي التلاجه اشرب ولسه هارجع لمحت امي لسه صاحية ولابسه تيشرت ابيض مبين نص صدرها وبنطلون
فيزون اسود ورايحه اوضتها لقيت طارق واقف علي باب اوضته لابس شورت بس وواقف مش بيعمل حاجه وشكله حزين ...ًً
امي : اي يا حبيبي منمتيش ليه وشكلك حزين ليه كده (وبتحسس بايدها علي شعره)
طارق : مش عارف انام ومخنوق اوي ومحتاجك جنبي .......
امي بصتله باستغراب ومش فاهمه كلامه ولسه هنتكلم لقيت طارق قرب منها اوي وخطف بوسه شفايف بتاع 3 ثواني ورجع وامي رجعت
خطوتين لوراءه وسندت علي الحيطه لسه مش مصدقه اللي حصل وطارق قرب تاني خطف بوسه شفايف سريعه بس رومانسيه 🔞
امي قربت من طارق وحطيت ايدها علي شعره وهو حط ايده علي وسطها وشالها في حضنه وراحوا في بوسه شفايف وفي نفس الوضع ده
خدها ودخل الاوضه بيها وقفل الباب وانا مش مصدق كل اللي حصل معقول امي وطارق ومش عارف افكر ولا اعمل اي طيب اتصل بابويا
ولا ادخل اقتلهم ولا اعمل ايه ولقيت نفسي دوخت ونزلت قعدت علي الارض وراءه التلاجه افكر وبعد ساعه تقريبا لقيت امي خارجه من
اوضه طارق لابسه نفس التيشرت واندر سابعه اسود و البنطلون علي ايدها وبتبص حواليها تتاكد ان محدش شافها ومشيت علي طراطيف
صوابعها دخلت اوضتها وانا قمت رجعت اوضتي مش عارف اعمل اي ومش جايلي نوم ودماغي عطلانه من التفكير لغايه ما قمت طلعت
قعدت علي البحر افكر ومحستيش بنفسي غير الساعه ١١ الصبح ونمت بتاع ٥ ساعات علي البحر من كتر التفكير ورجعت الشاليه لقيته فاضي
و مفيش حد ومسكت تليفوني لقيت امي كلمتني كتير و لسه هاتصل بيها لقيت حنين واقفه ورايا بتقولي كنت فين امك اتصلت بيك كتير
ولما سالت عليها قالتلي هي وطارق نزلوا البلد يجيبوا طلبات قولت في نفسي كده هيعملوا سكس سوا وخرجت الصاله اللي مقسومه لاتنين
وفي النص في كده قعده عشان توصلها لازم تطلع مدرج 4 سلالم روحت قعدت عليهم ولقيت حنين بتقولي تشرب نسكافيه قولت ماشي
وقولت لنفسي لازم انيك حنين ام طارق زي ما عمل مع امي بالظبط وجات حنين قعدت جنبي بالنسكافيه ولابسه ترنج صيفي لونه وردي
وضيق اوي ومفتوح من عند الصدر ولقيتها حطيت ايدها علي خدي تحسس عليه وقالتلي مالك شكلك متضايق ولقيت نفسي بروح علي
شفايفها امص وابوس فيهم بتاع ٣ ثواني وفوقت وهي بتزقني وقامت وقفت قدام الشباك اللي بيطل علي البحر وبتكلمني ومديني ضهرها
وقالت لو حد شافني كان ممكن يحصل مشكله كبيرة وانا في نفسي كنت متضايق وقولت هي مالهاش ذنب باللي حصل ده
وقمت اعتذرت لحنين وخرجت علي البحر ومن كتر الخنقه قلعت التيشرت ونزلت البحر ونسيت كل حاجة وفوقت علي صوت طارق اللي
جه من بره هو وامي ولابس مايوه وجالي المياه وانا مش طايقه وكالعاده بيلعب معايا وزاقني في المياه اتعصبت عليه وقعدت اغرقه
وبقنا نضرب بعض جامد وكانت اول مرة تحصل في التاريخ وامي وامه نزلوا المياه جرى بهدومهم يلحقونا وطلعونا بره وانا سيبتهم ورجعت الشاليه وحنين خدت طارق اللي وشه كان متعور وبينزل دم مني وانا بعد نص ساعه خرجت اقعد في التراس بتاع الشاليه لقيت نفسي
وقعت علي الارض وطارق رغم اني عورته بس كان اول واحد جري عليا وقالي رجليك متعوره ودخل يجيب شنطه الاسعافات وانا بصيت
علي رجليه لقيتها فعلا مجروحه وبتنزل دم وشكلي انجرحت في المياه ورجع طارق يعالجنا ولف شاش عليها واعتذرلي علي اللي حصل ...
ومحدش فاهم هو فيه اي اصلا وفضلت طول اليوم مش بتكلم مع حد حتي وقت الاكل كلت معاهم صامت حتي جاء الليل ودقت الساعة
2 بليل وكنت بلعب Pubg وزهقت ومش جايلي نوم ولابس شورت بس ولقيت نفسي هيجان علي حنين لما افتكرت اللي حصل الصبح
ولقيت نفسي بروح اوضتها ودخلت وقفلت الباب وطلعت نمت جنبها وهي كانت نايمه علي جنبها اليمين ولابسه اندر سابعه وردي وتيشرت
كات حملات رفيعه لونه بطيخي سكسي فشخ وحطيت ايدي علي وسطها وتقريبا كانت صاحيه بس عامله نايمه وانا روحت في النوم جنبها
وصحيت الساعه 9 الصبح لقيت نفسي نايم جنب طلقه بشريه وايدي علي وسطها لسه ونزلت علي بطنها احسس عليها وهي صحيت
وبصتلي من غير ما تلف وقالتلي بكل هدوء " أنت عايز ايه مني " 🥱 من غير كلام مسكت شفايفها في بوسه سريعه لكن رد فعلها ابهرني
لقيتها لفيت جسمها ليا ونامت فوق مني ومسكت شفايفي مص وبوس وبتحرك جسمها عليا وكسها بيحك في زوبري وايدي علي طيزها
من فوق الاندر بفعص فيها وبقنا مولعين من بعض وقلعتنا التيشرت ونزلت تلحس في جسمي لغايه ما وصلت لتحت ونزلت الشورت من بين
رجليه وشهقت لما شافت زوبري ال 21 cm ونزلت تمص فيه وتاكله وتلحس بيضاني وانا بتوجع متعه وقامت قلعت التيشرت والاندر ونامت علي ضهرها ومسكت بزها مص وتفعيص وفشخ وفضلت امص لغايه ما وصلت لكسها الذهبي اللي لونه وردي ولما تفتح من جوه تشوف
بطيخه حمراء ونزلت مص ولحس فيه وجابت شهوتها كتير ولقيتها اتحولت وذقتني ونيمتني علي ضهري ونامت فوق مني وقعدت علي
زوبري بكسها وكانت اسعد لحظه حرفيا ومسكت دماغي وحشرتها بين بزها وفضلت الحس فيهم وهي طالعه نازله علي زوبري وكانت
مبسوطه جدا ومش مصدقه اللي بيحصىل والنيك بقي سريع اوي وبقيت شبه مغمي عليها وجبتهم كلهم جوه كسها ومجرد ما خرجت زوبري
لقيته بين قبضه ايدها وبتلحس كل نقطه لبن عليه وكله كوم ولسانها وهو علي خرم زوبري كوم تاني احساس فظيع وبعد كده قمت لبست
وخرجت روحت الحمام خدت دوش وخرجت لقيت حنين مجهزة فطار وطارق وامي كانوا صحيوا من النوم وفطرنا كلنا ونزلنا المياه سوا
بس انا كنت علي اول الشاطي عشان رجليه المتعورة وبعد شويه لقيت حنين بتنده عليا عشان ناكل وامي وحنين لابسه مايوهات تخبل
وكل واحد فيهم بتاكلنا انا وطارق اكله جمبري كانهم بيقولوا كلوا كويس عشان تعرفوا تنيكوا واحنا بناكل لقينا حد من بعيد بيشاور لينا ....
استنونا الجزء الجاي عشان تعرفوا مين اللي كان بيشاور وهيحصل ايه .......
"الجزء الثاني"
واحنا قاعدين بناكل جمبري لقيت حد بيشاور من بعيد لينا وبقي يقرب مننا ومعاه واحده فرسه ولما وصل لينا سلم علينا هو واللي معاه
وطلع جارنا في الشاليه اللي جنبنا واللي معاه مراته والراجل اسمه فهيم ٤٧ سنة وسيم جدا وبدقن ورياضي وصاحب جيم مشهور وقمحاوي
ومراته اسمها رودينا ٣٧ سنة متحررة فشخ وبيضه كالثلج وجسمها كرباج وعينها نياكه اوي وبعد كده مشيوا واحنا قمنا شربنا شاي جوه
وكل واحده عينها مع التاني ومبسوطه وانا فاهم كده ونمت ساعتين من التعب وصحيت الساعه ٧ بليل لقيتهم كلهم نايمين وامي وطارق
كل واحد في اوضته نايم بس مقتولين وطلعت قعدت علي البحر بشرب نسكافيه وبعد نص ساعة لقيت حنين جايلي ولابسه فستان قصير
فوق الركبه وجسمها كله باين وبتحب فيا وشكلها هيجانه عشان بتفرك وبعد شويه دخلنا اوضتي ومسكت حنين فشختها ساعه ونص نيك
ودلع وماتت من زوبري ورجعت اوضتها وعدي ٤ ايام و مفيش جديد لغايه ما حصل حاجه كده كانت الساعه ١١ الصبح والشمس حاميه
وطارق كان مع صحابه اللي من المنطقه خارجين سوا وامي مع صاحبتها في حفله علي يخت وانا صحيت وواقف البلكونه لقيت حنين
نازله البحر ولابسه مايوه قطعتين لونهم ازرق وعلي كتفها شال خفيف لونه ابيض ونزلت المياه وبعد ربع ساعه لقيت فهيم في المياه هو كمان
لابس هوت شورت ابيض وسلم عليها وابتدا يتكلم معها ويقرب وهي قلقت ولسه هتطلع من البحر وبتلف اديها بعبوص حسيت ان الاندر اتخرم
اتخضيت وضربته علي صدره ولسه بتهرب منه شدها من كتفها الشال وقع وحصل مشاجرة صغيرة وخدت الشال وجريت وهو وراءها
و خلاص قربت من الشاطيء ولسه بتبص علي فهيم كان خد Jump عالي خدها ووقعوا علي الشاطيء وهو فوق منها وهي بتعافر بس هو
اقوي منها وكتف ايدها الاتنين ونزل بوس في شفايفها وفرده بزها الشمال خرجت بره وشافها اتجنن ونزل مص وعض فيها وبوس وهي
ابتدات تسيب نفسها خالص وخرج زوبره وحطه في كسها من تحت الاندر اللي جابه علي جنب بايده وفضل ينيكها وهي بتتوجع بمحن
وشغالين نيك وبوس شفايف في بعض لغايه ما جابهم في كسها وهي قامت بسرعه عدلت نفسها ومشيت علي الشاليه ونسيت الشال بتاعها
وهو خد الشال ومشي وانا في البلكونه مبسوط جدا وبليل لقيت رودينا عديت علينا عشان نخرج وبعد محايله وافقت امي وانا كمان
بس حنين اعتذرت عشان تعبانه وطارق بايت مع صحابه وقمنا لابسنا وامي لابسه فستان ضيق وقصير لونه نبيتي وصندل اسود كعب عالي
ورودينا بنطلون قماش رمادي وتيشرت ابيض سابعه وخرجنا احنا ال٣ روحنا نايت كلوب وابتدنا نشرب ويسكي وانا اتعرفت علي بنت وقمنا
نرقص سوا وامي قاعده علي كرسي عالي ورودينا قاعده قدامها والترابيزه حاجبه الرؤيه وقاعدين في ركن عالي وبعيد وانا بالصدفه رجعت
ابص عليهم لقيت رودينا اللبؤه بتحسس بضهر ايدها علي وراك امي وليها طريقه في السكس تشد اي حد وامي لسه هتشيل ايدها قامت
رودينا مسكت ايد امي وبعدتها وكملت تحسيس وقربت منها اوي وقالت سيبي نفسك للمتعة ولمست شفايفها شفايف امي بوسه سريعه كده
وامي انحرجت وقامت خرجت من باب خلفي قدامه شارع فاضي وهوس هوس وراحت عند عربية رودينا اللي لحقتها تتمحن عليها
وبقيت تبوس في وشها وامي عايزة بس عامله متماسكه ورودينا شغاله بوس وتحسيس من تحت وانا واقف في الضلمه متابع الموقف
رودينا رفعت امي علي شنطه العربيه نيمتها عليها وفتحت رجليها وشدت الاندر من بين رجليها ونزلت لحس في كسها وامي بتضغط
علي راسها وبقوا ممحونين ولقيت امي بتقولها تعالي نروح البيت عندك بسرعه وركبوا العربيه واعتمدوا وامي نسيتني خالص وانا ركبت عربيتي وراءهم واحده واحده لغايه ما وصلوا الشاليه وبصيت عليهملقيتهم شغالين سكس نار 🔥وسيبتهم ومشيت رجعت البيت
نمت من كتر الويسكي وقعدنا كام يوم محصلش اي حاجه ورجعنا القاهرة لحياتنا اللي اتغيرت 360° درجة وبقيت سكس 🔞👙
وامي بقيت شرموطه في لبسها اكتر واكتر و٢٤ ساعة بتتكلم اون لاين بس مش عارف مين وبقيت مش مهتمه بيا خالص
لغايه ما حصلت لحظه الحسم 💥انتظرونا عشان تعرفوا حصل اي