نسوانجي متميز
03-19-2021, 08:06 PM
السلسلة الثانية
انثي ضائعة في بحر المتعة
بقلم / عادل المتميز
.......
مساء الخير او صباح الخير كل واحد علي حسب التوقيت المحلي لموعد قراءة القصة
طبعا علشان نكون فاهمين ان دي السلسلة الثانية من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة وعلشان تكون فاهم احداث السلسلة الثانية لازم تكون قريت السلسلة الأولي
لقراءة السلسلة الأولي اضغط (( هنا )) (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=580484)
الجزء الأول
...........
ريم :: عادل .. اعااااااااااادل ...
انا :: ايه ده ريم ؟ حمدله بالسلامة يامزة
ريم :: يسلمك يا جميل . ايه عامل ايه يا عسل
انا :: تمام في نعمة.. ايه رجعتي من السفر
ريم :: الصراحة لا .. بس وحشتني قولت ادخل ارغي معاك شوية
انا :: وانتي كمان وحشاني .. شوفتي السلسلة الأولي
ريم :: اه طبعا ..
انا :: طب ايه هتكملي معايا حكي
ريم :: ماشي نكمل يا جميل
انا :: احكيلي بقي عملتي ايه مع مستر شريف
ريم :: طب معلش لحظة ورجعلك .. هيثم خطيبي بيرن عليا
انا استغربت هيثم خطيبها ؟ ده فيه احداث كتير بقي معرفهاش
ريم غابت نص ساعة ورجعت
ريم :: انا جيت
انا :: نورتي البيت هههههههه
ريم :: النور نورك يا دوله
انا :: بس ايه حكاية هيثم خطيبك ؟ هو مش ده هيثم ابن خالتك سعاد
ريم :: اه ماهو انا اتخطبت له وكمان كلام بيني وبينك انا مكتوب كتابي عليه وكمان حنين اخويا كتب كتابه عليها
انا :: الف مبروك .. ربنا يسعدكم
ريم :: هههههههه الخطوبه وكتب الكتاب جم غصب .. هتبقي تعرف كل حاجة بوقتها
انا :: اووو.. طيب خلينا دلوقت في موضوع مستر شريف ..
ريم :: احنا وقفنا لما بدأت احاول الفت نظرو بس كانت كلها محاولات فاشلة .. يعني اخبط رجلي في رجله .. ابص علي بتاعة
وطبعآ مستر شريف بدأ ياخد باله
لكن للاسف مكنتش عارفة وقتها اعمل اكتر من كدة . لغاية ما قررت
اني اعمل اسلوب ميدو اخويا اللي عمله مع ماما
انا :: تهديد بالفيديوهات ؟
ريم :: لا مش كدة .. لكن اكلمة بالحساب الفيك .. واحاول اقرب منه علي اني طالبه عنده معجبة بيه من غير ما اقوله انا مين
انا :: اوووووبا بقي .. احكيلي من اول مرة اتكلمتو مع بعض وقولتي له ايه .. وهو قالك ايه
ريم :: ماما نزلت الشغل بعد ما رجليها خفت وانا كنت مرتبه اكلم
مستر شريف واطلب منه يجي بدري ساعة عن ميعاد الدرس علشان يشرحلي حاجات كتير مش فاهمها وطبعا مستر شريف قالي
مش هينفع علشان هكون في المدرسة وانه هو بيخرج من المدرسة علي الدرس وانا فضلت اترجاه يجي بدري وانا هغيب بحجة اني تعبانة وانه هيخدمني خدمة العمر واني فعلا مش فاهمة حاجات كتير
مستر شريف وافق بعد ما طلبت منه ميقولش لماما علشان يعني متزعلش مني وتقول ان مستوايا بقي ضعيف
........
يسرا :: اصحي ياريم .. الساعة 6 ياحبيبتي
ريم :: معلش يا ماما مش هقدر اروح النهاردة
يسرا :: ليه يا حبيبتي
يسرا :: بطني طول الليل وجعاني ومنمتش لغاية يمكن من ساعة
يسرا :: ليه يا حبيبتي ؟ مالها بطنك
ريم :: الدورة نزلت يا ماما
يسرا :: اه .. ماشي يا حبيبتي .. نامي وانا هروح افطر انا واخوكي
ونمشي
ريم :: ماشي يا ماما
ميدو :: اومال ريم فين .. هي مش رايحة المدرسة ؟
يسرا :: لا اختك تعبانة شوية ومش رايحة النهاردة
ميدو :: ليه مالها
يسرا :: ملهاش . بطنها وجعاها.. يلا افطر علشان تلحق تروح مدرستك
ميدو :: حاضر
الساعة 9 الصبح ريم قامت من النوم عملت الفطار بتاعها قعدت فطرت وبعدين شربت الشاي بتاعها وقامت روقت الصالة وبعد ما خلصت كانت الساعة جت 10 ونص وفاضل بتاع نص ساعة ومستر شريف يجي .. راحت قايمة لابسة بضي حملات من غير سنتيان من تحتة .. بضي حلمات بزازها تقريبا باينة تحتة ولبست بنطلون استريتش ابيض عاللحم من غير اندر .. وقفت قدام المرايه وهي بتظبط البنطلون علي كسها
وبتحاول تبين رسمة كسها في البنطلون .. وسحبت من الدولاب قميص نص كم من بتوعها وخرجت ... حطت القميص علي كنبه الأنتريه ودخلت المطبخ عملت عصير مانجا وتصلت بمستر شريف
شريف :: الو .. ايوه ياريم .. انا خمس دقايق وهبقي عندك
ريم قفلت مع مستر شريف واستنت لغاية ما جرس الباب ضرب
ريم قامت بسرعة وبأيدها شحطت البنطلون في كسها وراحت فتحت الباب
ريم :: اتفضل يا مستر
مستر شريف اول ما شاف ريم عينة اول حاجة جت عليها . منظر البضي الحملات وبزازها اللي كانت شبه باينة .. البني الفاتح اللي مفروش حوالين بزازها مع حلمة البزاز اللي ضاربه في البضي .. .. وعيونه نزلت علي تحت وشاف كسها
مستر شريف شعر بتوتر .. وبصوابعه رفع نضارتة . وبيبلع ريقة وخطوات رجليه بتدخل الشقة
مستر شريف ساعتها مشفش ريم البنوتة الصغيرة .اللي بتاخد معاه الدرس .. شاف بنوتة مكتمله الأنوثة .. حجم بزاز رهيب .. ورسمة كس ل واحدة ولا في العشرين من عمرها .. مع تسريحة شعرها السايح اللي نازل علي ضهرها
مستر شريف دخل وريم دخلت وراه .. راحت جابت له شوب عصير مانجة كانت مجهزاه
وقعدت جنبه
مستر شريف كان مرتبك وعيونه غصب عنه كل شوية تروح لبزاز ريم .. اللي رجليها كانت بتفرك من تحت وكل شوية تخبطهم في رجليه
مستر شريف حس ان ريم ممحونة عليه وانها جابتة مش علشان يشرح ليها الدرس .. والشيطان لعب في دماغة لكن مكنش عنده الشجاعة انه يعمل اي حركة كدة او كدة
مستر شريف بعد ما خلص شرح لريم اللي مكنتش فهماه طلب منها كشكول الواجب علشان تحل معاه كام سؤال
ريم ،:: نسيت الكشكول في الأوضة
ريم راحت تجيب الكشكول وعيون مستر شريف رشقت في طيزها اللي كانت بارزه اوي في البنطلون ولحم طيزها الأبيض باين من تحت البنطلون.
راحت ورجعت بالكشكول .. وبدأ مستر يكتب الأسئله في الكراسة وريم عمالة تفكر انها تعمل زي الأفلام وتدلق نص كوباية المانجا اللي قدام المستر علي بنطلونة لكنها كانت مترددة
مستر شريف ؛: يلا بقي حلي الكام مسأله دول
ريم اخدت الكشكول . وبدات تحل الواجب
شوية كان ميعاد رجوع ميدو من المدرسة جه وجرس الباب ضرب
ريم بسرعة اخدت القميص من عالكنبه بتاعة الأنتريه ومستر شريف بصلها وهو مستغرب وفهم
انها كانت قاصدة تقعد معاه بالبضي الشفاف .. ريم لبست القميص قبل ما تفتح الباب وقفلتة وفتحت الباب
ميدو :: ايه كل ده علشان تفتحي
ريم :: معلش باخد الدرس مع مستر شريف
ميدو :: ايه ده ؟ هو ايه اللي جابة بدري كدة .؟
ربم :: جاي يشرحلي الدرس اللي فات فيه شوية حاجات فاتتني
ميدو :: ماشي
ميدو دخل الأوضة بتاعتة وريم رجعت قعدت مع مستر شريف لغاية ما زمايلها كلهم جم واحدة ورا واحدة واخدو الدرس ومشيو
ريم بعد ما خلصت الدرس والمستر مشي دخلت اوضتها وهي عماله تفكر وهايجة اوي عالمستر ازاي تخليه يمارس معاها
فتحت الفيديوهات بتاعتة وهي بتمني النفس بمنظر زبه وهو بيدعكة وببجيب لبنة وايدها دخلت علي كسها وبقت عماله تدعك فيه.. وبعدين دخلت علي فيس مامتها وشافت محادثات ميدو مع مامتة وجاتلها فكرة هي ليه متلغيش مستر شريف من الحساب الفيك
ومن غير اي تردد فتحت الحساب الفيك وبعتت لمستر شريف رساله
هاي مستر شريف .
وانتظرت مستر شريف يرد عليها لكنه مفتحش حتي رسالتها
فراحت باعتة له طلب صداقة وفضلت منتظرة يرد عليها لغاية ما النوم غلبها وراحت في النوم وصحيت علي صوت الباب وهو بيتفتح
يسرا :: ايه ياحبيبتي عاملة ايه دلوقت
ريم :: ماما .. انا كويسة..
يسرا :: بطنك لسة وجعاكي
ريم :: لا حتي مفيش حاجة نزلت .. انا كنت مفكرها وجع الدورة
يسرا :: اه .. طب قوم انا عملت الغدا
ريم :: حاضر يا ماما ..
بالليل علي الساعة 7 ميدو قاعد في الأوضة بتاعتة فاتح الكمبيوتر بتاعة وبيظبط صور له بيشيل الخلفية اللي وراه علشان لما يكلم مامته بالليل يبعتلها صور زبه من غير ما تعرفة
بعد ما خلص تظبيط الصور فتح موقع جنسي خاص بالمحارم وبقي بيتفرج علي مشاركات الأعضاء
اللي منزل صور مامتة واللي منزل صور اخته .. واللي منزل صور مراتة
هاج جدآ من الصور وخصوصآ التعليقات اللي كانت من الاعضاء علي الصور .. وتخيل ل لحظة ان التعليقات دي علي مامتة
هاج لدرجة ان زبه جاب لبن من غير ما يلمسة
قفل الموقع ونام علي ضهره وهو بيتخيل كل التعليقات علي مامتة وعلي ريم اختة
وفجاءة راحت طاقة في دماغة يظبط الخلفية اللي في صور اختة ومامتة
قام فتح برنامج الفوتوشوب وبقي عمال يقص في الصور ويشيل الوش منها ويخفي معالم الشقة
وهو شغال في البرنامج ريم دخلت عليه
ريم :: ميدو . بقولك.. ايه ده ؟ انت بتعمل ايه
ميدو بسرعة قفل البرنامج بس ريم شافت صورتها
ريم :: صورتي دي ؟
ميدو :: صورتك ايه ؟ ايه اللي هيجيب صورتك عندي
ريم :: لا انا شفتها .. دي وانا نايمة .. لو سمحت افتح وريني
ميدو :: اوريكي ايه يابنتي .. دي صور من النت
ريم :: من النت ؟ . ماشي بردو وريني
ميدو :: في ايه ياريم ؟
ريم :: ميدو . لو مفتحتش الصور وخلتني اشوف دي صوري ولا من النت زي ما بتقول مش هخليك تلمسني تاني
ميدو سكت شوية وبعدين قال .. بصراحة صورك
ريم :: وريني .. وصورتني امتي؟
ميدو :: فتح البرنامج وريم قعدت علي السرير قدام الكمبيوتر وهي فاتحة بوقها .. انت مصورني وانا نايمة
ميدو :: بصي انا هحكيلك . الصور دي قبل ما يحصل بينا حاجة وانا كنت مجنون بجسمك وكنت بدخل كل ليلة اصورك وانتي نايمة
ريم :: اه انت مفكرتش الصور دي لو راحت في اي حتة هتفضح ؟
ميدو :: هتروح لمين وبعدين الكمبيوتر مش بيخرج من الشقة
ريم :: خلي الكمبيوتر باظ وحبيت تصلحة .. بلاش باظ .. حد هكرك وانت داخل منة عالنت
ميدو :: لو تلاحظي انا فاتح برنامج الفوتوشوب وبخفي وشك
وكمان معالم الشقة .. وهمسح بعد ما اخلص الصور الأصلية
ريم :: اه .. طب افتح الفولدر كله اللي فيه صوري .. عايزة اشوفة
في اللحظة دي يسرا خبطت علي ميدو .. ميدو قفل الكمبيوتر ويسرا دخلت
يسرا :: ريم تعالي عايزكي تساعديني اشيل السجاده واحط غيرها
ريم :: حاضر ياماما
يسرا خرجت وريم قالت لميدو .. هروح لماما ورجعالك
ريم خرجت وميدو بسرعة عمل نسخ لكل الصور وحطهم في فولدر تاني وخفاه بعيد ولما ريم خلصت مع مامتها ورجعت ميدو فتح الفولدر ليها
ريم :: يا نهار اسود .. ايه الصور دي .. الصور دي فضيحة ليا لو وقعت في ايد حد ..امسحهم حالا
ميدو :: امسح ايه.. انا هشيل الوش.. بصي كدة بعد ما ظبطت شوية في الصور
ريم :: امسح كله يا ميدو... ودلوقت
ميدو :: حاضر... اهو ياستي
ريم :: انت مجنون .. لو عملتها تاني وصورتني انا هزعلك ماشي
ريم خرجت من اوضة ميدو وهي مضايقة من تصرف اخوها
وميدو قام قفل الباب وراها بالمفتاح وفتح الفوتوشوب ورجع يظبط الصور
وريم رجعت علي اوضتها فتحت الفيس لقت مستر شريف قبل طلب الصداقة بتاعتها ورد علي رسالتها
مستر شريف :: هاي
ريم فكرت شوية تقوله ايه
ريم :: ازيك يا مستر
مستر شريف :: انا تمام .. مين ؟
ريم :: تلميذه عندك ..
مستر شريف :: ايوة مين يعني
ريم :: مش لازم تعرف دلوقت .. بس انا معجبة بيك اوي
مستر شريف :: معجبة بيا ؟ انتي في سنة كام
ريم :: هيفرق معاك يعني ؟ .. وبعدين انا بقولك انا معجبة بيك تقولي في سنة كام
مستر شريف :: عيب كدة انتي لسة صغيرة .. شوفي دروسك ومدرستك
ريم :: مانا مش عارفة . علي طول بفكر فيك . اعمل ايه
مستر شريف:: انا هعملك حظر..
ريم بسرعة ردت عليه .. لا علشان خاطري .. وبعدين انت لو شفت جسمي هتعرف اني مش صغيرة
مستر شريف عمل لريم حظر فعلا من الفيس
وريم شافت اتعمل ليها حظر اضايقت جدآ وبقت عمالة تلف في الأوضة مش عارفة تعمل ايه
فات يومين ريم بتدخل بالصدفة علي حسابها الفيك وبتبص علي رسالة مستر شريف لقت الحظر اتشال تاني
ريم اخدت نفس عميق وقالت في بالها يبقي هو كدة عنده فضول يشوف جسمها.. فضلت تفكر شوية وبعدين راحت باعتة رساله تاني لمستر شريف
ريم :: يعني شلت الحظر
مستر شريف شاف الرسالة بعد نص ساعة ورد عليها
مش ناوية تقوليلي انتي مين ؟
ريم :: تحب تشوف بزازي ؟
مستر شريف سكت معرفش يرد عليها رغم انه عايز يشوفهم لكنة خايف يكون مقلب من حد يعرفه
ريم :: مردتش يعني .. مش عايز ؟
خلاص انت حر
مستر :: عيب انتي صغيرة عالكلام ده .. ده لو انتي تلميذة عندي فعلا
ريم :: طيب عموما انا هبعتلك صور بزازي.. وقولي رئيك
ريم صورت بزازها من قريب اوي
صورة وراحت باعتها له
مستر شريف شاف بزاز ريم لعابه ساب من حلاوتهم
بزاز منفوخة وحلمة بز واقفة .. لونهم بني فاتح يهيجو اجدعها شنب
ريم :: نفسي ترضعهم .. انا هموت عليك يا مستر
مستر شريف :: دي بزازك ؟ انتي عايزة تفهميني دي بزاز بنت في اعدادي.. دي اكيد بزاز من النت وانت حد بيشتغلني
ريم :: حد بيشتغلك ازاي .. تقصد بيضحك عليك ؟.. و****ي انا طالبه عندك .. ودي بزازي مش بضحك عليك
مستر شريف :: عيب كدة انا مش صغير علشان المقالب دي
ريم :: كدة .. طب ثواني
ريم راحت كاتبة علي ورقة بزازي لمستر شريف وحطتها جنب بزازهل وصورتهم وراحت باعتهم له
ها كدة صدقت انهم بزازي.. يلا بقي انا هقفل.. باي
مستر شريف مكنش مصدق عنيه
بزاز في منتهي الجمال . بزاز واحدة كبيرة مش عيلة .. بس هي اكدت بالدليل انهم مش من النت
شريف :: خدي بس رايحة فين
ريم شافت الرسالة وابتسمت وراحت خارجة من الفيس وسابت مستر شريف بنارو
كانت الساعة ستة اخر النهار
ريم :: ماما انا هطلع اقعد عند حنين شوية
يسرا :: ماشي
ريم :: اومال ميدو فين ؟
يسرا :: جاله تليفون من نص ساعة ونزل جري ياختي
ريم :: تلقي صاحبة الصايع جاسر
هو اللي اتصل بيه
يسرا :: هو احنا ورانا غيرو
ريم :: و****ي محد هيصيع ابنك ده غير اللي اسمة جاسر
ريم طلعت عند حنين وقبل ما توصل الشقة افتكرت ان ممكن يكون ميدو تحت في الشقة مع حنين .. راحت نازله تاني لغاية شقة ميدو وحطت ودانها عالباب
وسمعت صوت اهات جاي من جوه الشقة
ريم في عقل بالها اكيد حنين جوه كويس اني مطلعتش عندهم والا كانت هتبقي مصيبة وخالتي كانت هتسألني فين حنين
ريم فكرت شوية وطلعت تليفونها ورنت علي حنين وهي حاطة ودانها عالباب .. لكن كانت المفاجئة ان مفيش صوت رنة جوه وحنين ردت علي ريم
ريم طلعت بسرعة فوق
الو .. انتي فين يا حنين
حنين :: انا فوق
ريم بأستغراب :: فوق فين
حنين :: انتي نايمة ولا ايه ؟ هكون فوق فين .. في شقتنا اكيد
ريم شالت التليفون من ودانها ومستغربة لما حنين فوق ؟ اومال مين اللي تحت مع ميدو
ريم :: طيب انا شوية وطالعة
ريم نزلت تاني عند شقة ميدو وحطت ودانها تاني عالباب .. تحاول تسمع اي حاجة .. لكن كانت المفاجئة الكبيرة .. واحدة جوه بتتوجع وبتترجا هيثم
براااحة يا هيثم .. براحة
وصوت اخوها بيضحك وبيشتم هيثم .. براحة يابن المتناكة فشخت البت
فضلت ريم حاطة ودانها عالباب وفهمت انهم جايبين واحدة والأتنين بينكوها جوه كل واحد بالدور لكن مقدرتش تركز او تسمع البت دي اسمها ايه
ريم طلعت لخالتها سعاد وقعدت معاهم شوية وبعدين حنين اخدتها
ودخلت اوضتها وفضلت ترغي معاها شوية وقبل ماتنزل كان هيثم جه .. قابلها وهي خارجة من عندهم
هيثم :: ايه ده ريم .. انتي كنتي عندنا
ريم :: اه يا سيدي .. اومال انت كنت فين ؟.
هيثم :: كنت في القهوة انا وميدو
ريم :: اه .. ماشي المهم اتبسطو
هيثم :: ايه انتي نازلة ولا ايه
ريم :: اه . انا عندكم من بدري .. يلا سلام
هيثم :: سلام
.....
ريم نزلت شقتهم ويسرا كانت بتتكلم في التليفون مع صاحبتها فاطمة
يسرا :: طب ما تتصلي عليه وتشوفيه مجاش ليه ؟.
فاطمة :: اتصلي بيه انتي هو مش زميلك انتي كمان
يسرا :: . لا انا مش هينفع اتصل بيه مانتي عارفة اني بأحرج
فاطمة :: يابنتي ده واجب علي فكرة والراجل لما كانت رجليكي وجعاكي مسبكيش لحظة اتصال واطمئنان
يسرا :: انا خايفة اتصل بيه يفهم اتصالي غلط
فاطمة :: ولا غلط ولا حاجة انتي اللي طول عمرك بتكبري المواضيع
يسرا :: طب انا هستني لبكره يمكن عنده ظروف منعتة
فاطمة :: براحتك .. يلا سلام انا دلوقت جوزي بينده عليا
يسرا :: ماشي.. سلام
يسرا قفلت مع فاطمة وهي سرحانة بتفكر في وليد
ريم قامت وراحت لميدو الأوضة بتاعتة اللي كان قالع هدومة ونايم بالشورت وفاتح موبايلة
ريم :: ايه بتعمل ايه؟
ميدو :: مفيش قاعد عالفيس .. في حاجة
ريم قعدت عالسرير جنب اخوها جنب زبه وحطت ايدها عليه
ها مش عايز تقولي حاجة
ميدو :: اقولك ايه
ريم ايدها رايحة جايه علي زب ميدو براحة .. اي حاجة مخبيها عليا
ميدو اتعدل .. ايه يا ريم ماتقولي في ايه
ريم :: ماشي .. هقول وراحت طالعة عالسرير جنب اخوها وايدها سرحت تحت الشورت ومسكت زب اخوها بأيدها وبتدعكة.. قولي بقي .. مين الشرموطة اللي كانت معاكم انت وهيثم من شوية
ميدو قام مستغرب :: ايه ده انتي بترقبيني ؟
ريم :: مسكت زب اخوها اوي وداست عالراس .. تؤتؤ .. انا بس كنت طالعة عند حنين وبعدين قولت يمكن تكون واخدها في الشقة بتاعتك وقولت يعني بدل ما اطلع وامها تسألني عليها ومعرفش اقولها ايه .. قولت انزل واحط ودني عالباب واشوفها. لكن اللي سمعتة بقي
هيثم :: اه طب وانتي مالك ؟ عايزة تعرفي ليه ..
ريم قامت من جنب اخوها وراحت علي فخاده وقلعته الشورت وطلعت زبه ونزلت عليه بشفايفها تبوسه وتشم فيه ..
ريم :: يعني دلوقت انا مالي .. وراحت حاطة زبه بين شفايفها وبقت عمالة تمص فيه وايدها من تحت بتلعب في بيضانة
ميدو :: دي واحدة صاحبتنا .. شمال وبتتناك من الكل
ريم :: طب وانا ؟
ميدو :: مالك ياريم ..
ريم قامت وراحت قافلة الباب ووقفت قدام السرير قلعت الأندر بتاعها وطلعت فوق اخوها قعدت علي زبه بكسها .. وبقت عماله تروح وتيجي بكسها علي زبه لغاية ما وقف عالأخر
ميدو :: ماما بره ياريم
ريم :: انا كسي هايج.. هتنكني ولا اخلي حد تاني ينكني
ريم مكنتش قاصدة بالكلمة دي حاجة لكن بمجرد ما قالتها كان زب ميدو مشدود علي اخره
ريم :: ايه ده .. زبك وقف عالأخر اوي كدة ليه .. عايز ينيك كس اخته .. وراحت طالعة شويه لفوق بوسطها وايدها من تحت مسكت زبه وحطتة في كسها .. وراحت قاعده عليه وهي بتنفخ من اللذه
ريم قعدت علي زب اخوها ميدو ونزلت بأيده علي صدره وشفايفها راحت لشفايفة وميدو مسكها من طيزها وبقي عمال يبوس فيها ويمص شفايفها وايدو بتفعص في طيازها وزبه من تحت داخل في كسها
ريم بقت عمالة تروح وتيجي علي زبه وهي بتقوله
قولي بقي كنت بتنيك مين تحت.. احكيلي مين ده.. اوووووف .. كنتو بتنكوها ازاي
ميدو :: دي واحدة اسمها شهد صحبتنا وهيثم اللي اقنعها تيجي بعد ما انا قولتلة
ريم :: نكتوها ازاي بقي.. اااااه .. ااااااه.. كان نفسي ادخل واشوفكم وانتو بتنيكوها .. اوووووف .. اووووف..
ريم بتهيج نفسها وبتهيج اخوها بالكلام ووسطها اللي رايح جاي وهي لابسة زبه في كسها
وميدو بيحكي لريم ازاي كانو بيبدلو علي البت
ريم :: وهيثم كان بيعمل ايه وانت بتنكها
ميدو :: كانت بتمص له زبه وانا مدخل زبي في كسها من ورا
ريم :: اوووووف.. يابختها بنت المحظوظة.. زب في كسها وزب في بوقها
ميدو :: ايه ده انتي نفسك تتناكي من اتنين
ريم :: ااااااه . اااااااااه. وله لا .. هو فيه واحدة تكره تتناك من زبين .. اووووووف.. اوووووف
قوم حط زبك في كسي من ورا.. قوووووم
ريم قامت من علي زب اخوها ووقفت علي ايدها وركبها وميدو جه من وراها وراح حطط زبه في كسها من ورا
ريم :: اححححححححح..اححححححح
دخله كله في كسي يا ميدو... نكني اووووووي.. عايزة زبك يفشخ كسي ... اححححححح.. احححح
ميدو ماسك ريم من طيزها وشغال بزبه ينيك فيها
ريم :: احكيلي وانت بتنكني .. هيثم ناكها ازاي
ميدو :: هيثم ناكها زي ما بنيكك كدة بردو .. خلاها تفلئس وحط زبه في كسها من ورا
ريم :: نكني اووووووي.. دك زبك في كسي يا ميدوووو.. اححححح
اححححححح.. يالهوووووي .. مش قادرة
فضل ميدو ينيك اخته لغاية ما جاب لبنة علي طيزها وريم بعدها قامت لبست الأندر علي اللبن ونزلت علي زب اخوها تمصة وتنضفة من اللبن . وبعد ما زبه نضف لبس الشورت بتاعة
ريم خرجت من اوضة ميدو وهي حاسة بمتعة رهيبة ويسرا كانت رايحة اوضتها
ريم راحت المطبخ عملت كوباية كاكاو باللبن وراحت اوضتها
فتحت الحساب الفيك لقت مستر شريف باعت ليها 7 رسايل
كلهم انتي مين طيب .. طب في سنة كام .. اطب قولي اي حاجة
طب انتي معجبة بيا ازاي
ريم ابتسمت وهي مبسوطة انها قدرت تخلي مستر شريف علي نار
قفلت الفيس الفيك تاني وفتحت الفيس بتاع مامتها لقت مامتها باعتة رساله له وهو رد عليها
فضلو يتكلمو ويحبو في بعض
وهي بتقرا الرسايل بينهم لغاية ما راحت في النوم
تاني يوم في الشغل بتاع يسرا
........
يسرا :: بردو مجاش والغريب انه مقدمش علي اجازة .. انا قلقانة اوي عليه
فاطمة :: مانا قولتلك امبارح كلميه واطمني عليه . علي الأقل تخلصي اللي عليكي
يسرا :: مانتي عارفة انا بخاف يفهمني غلط
فاطمة :: انتي هتجننيني .. ياستي مليون مرة اقولك احنا زمايل شغل
يسرا :: طب بقولك ايه انتي فاضية نروحلة بعد الشغل
فاطمة ضحكت وضربت كف علي كف .. بقي خايفة تتصلي يفهمك غلط وعايزة تروحي له البيت
يسرا :: انا مش عارفة بقي .. انا حاسة اني عايزة اطمن عليه .. كفاية اللي عملة معايا لما كنت تعبانة
فاطمة :: طب بس الاول اتصلي
يسرا :: اتصل ؟ ... ماشي
يسرا مسكت تليفونها واتصلت بوليد وفضل التليفون يرن لغاية ما الجرس فصل
يسرا قلقت اكتر وسهمت
فاطمة :: ايه ؟
يسرا :: جرس ومش بيرد
فاطمة :: طب اتصلي تاني ؟
يسرا رنت تاني وبردو التليفون جرس لغاية ما فصل
يسرا :: لا كدة فيه حاجة اكيد
فاطمة :: انتي كدة خلتيني اقلق عليه
يسرا :: طب ايه ؟ .. هتروحي معايا .. لو مروحتيش معايا بعد الشغل انا هروح لوحدي
فاطمة :: مش عارفة يا يسرا .. جوزي كان متفق معايا بعد الشغل هنتغدي بره
يسرا :: تمام انا هروحلة .. العنوان معاكي
فاطمة :: بسيطة اجبهولك من تحت
فاطمة خرجت علي مكتبها ويسرا مسكت تليفونها واتصلت تاني بوليد اللي لقت تليفونة بقي غير متاح
قامت من مكتبها وفضلت تلف في الأوضة وهي قلقانة جدآ عليه والشعور ده اول مرة تحسة ناحية حد
ومصدقت ميعاد الشغل خلص واخدت من فاطمة العنوان واخدت تاكس وراحت عالعنوان.
هناك كان فيه بواب عالعمارة سألتة
عن شقة وليد اللي البواب قالها انه مش موجود من امبارح وانه سافر البلد بتاعتة علشان عمته اتوفت
يسرا اخدت نفسها لما اطمنت من البواب ان وليد بخير وروحت البيت وهي حاسة بالراحة
لكن يسرا كانت مستغربة نفسها
من امتي الشعور ده اتخلق جواها
من امتي وهي بتخاف علي وليد واستغربت مشاعرها ناحيتة جدآ
وبالليل وليد اتصل عليها واول ما شافت اسمه علي تليفونها حست بأحساس ل اول مرة تحسه
احساس غريب ما بين الفرحة و****فة انها تكلمة .. وبسرعة فتحت عليه
الو ايوة يا وليد .انت عامل اية انت كويس . البقية بحياتك عرفت ان عمتك اتوفت
وليد نفسة مكنش مصدق كمية الاتصال اللي جاله من يسرا ومن شعورة بخوفها وقلقها عليه وفرح اكتر لما عرف منها انها راحت له مسكنة علشان تطمن عليه
واعتذر ليها علي عدم الرد لانه كان سايب تليفونها عالشاحن وكان بياخد العزاء في عمتة ولما طلع ياخد تليفونة مكنش مصدق كمية اتصالاتها
يسرا اطمنت عليه وعرفت انه هرجع من البلد بكره وهينزل الشغل بعد يومين
في نفس الوقت كانت ريم في اوضتها فاتحة الفيس الفيك بتاعها وبتشعلل نار مستر شريف
ريم :: تعرف اقولك علي حاجة يا مستر
مستر شريف :: ايه ؟
ريم :: طول ما انت معانا في الفصل والدرس يعني مش بتنزل من علي زبك
مستر شريف :: يابنتي عيب اللي بتقوليه ده انتي لسة صغيرة
ريم :: بعد اللي بعتهولك ده وبتقولي صغيرة ؟ .. انت مش نفسك ترضع بزازي يا مستر
شريف رغم انة عارف انة بيكلم بنت صغيرة الا ان الحقيقة البت جسمها نار.. صور بزازها اكبر بكتير من كونها طفلة
بس مبقاش عارف يرد
ريم :: تعرف انا بسرح فيك كتير . وبتخيلك ماسك بزازي بأيدك عمال تفعص فيهم وانا مستمتعة .. وانت بتفعص امسك زبك واطلعة وافضل العب فيه
طب عارف انا اوقات واحنا في الدرس بتخيل اني بوقع القلم تحت الطرابيزة .. ووانزل كأني باخد القلم .. وبدل ما اجيب القلم اروح علي زبك .. اطلعة من غير ما البنات تاخد بالها . وافضل امص وارضع فيه .. وانت قاعد محرج وخايف تتكشف .. وافضل انا امصلك زبك . لغاية ما تجيب لبنك في بوقي
مستر شريف كلام ريم معاه كان حاسه ممتع لكنة كان مستغرب ازاي بنت صغيرة في السن زي دي عارفة المعلومات دي كلها عن الجنس وقال في باله النت بوظ اخلاق الاجيال الصغيرة وخلي كل شئ بقي متاح وفي متناول الجميع.. وفعلا مبقاش فيه حاجة اسمها صغير وكبير.. بكلمة علي محرك البحث تجبلك كل شئ من افلام وصور ومعلومات
فضلت ريم هيج في مستر شريف وتبعتله صور تانية لبزازها وهي كاتبه اسمة بالقلم الجاف عليهم
وفي نفس اللحظة ميدو اخوها في الأوضة بتاعتة بيتصل بشهد علشان يظبط معاها تيجي له الشقة طبعا مكنش هيروح المدرسة ويوزوغ ويقضي معاها الوقت بعد المدرسة كله في شقتهم.. او حتي في شقتة هو اللي تحت
ميدو قام قفل الأوضة بتاعتة واتصل بشهد
ميدو :: الو .. ايوة يا صاروخ .. عاملة ايه
شهد :: ههههههه صاروخ .. انت ايه مسميني علي تليفونك الصاروخ ولا ايه
ميدو :: تصدقي لا بس هعمل كدة.. علشان انتي صاروخ بجد
شهد :: ههههههههه هتبقي انت وصاحبك . مسميني عنده البطل
ميدو :: مين فيهم ؟ جاسر ولا هيثم
شهد :: لا جاسر .. هيثم مسميني الحتة بتاعتي ههههههههه
ميدو :: هههههههه المهم بقي .. انا عايزك بكره متروحيش المدرسة وتجيلي اول ما ارن عليكي
شهد بمياصة ولبونة :: ايه الشوق راماك تاني ولا ايه ههههه
ميدو :: هو انتي حد يقدر شوقة ميرمهوش عليكي
شهد :: ماشي بس هيثم معك ؟
ميدو :: اكيد . هكلمة بعد ما اقفل معاكي . هو ميعرفش اصلا
شهد :: اها . طب بقولك ايه انا بصراحة جو الاتنين ده مبحبوش
وانت بصراحة كدة داخل دماغي وعيزاك لوحدك . ايه رئيك متقولش لهيثم ونقضي الوقت مع بعض
ميدو :: ياريت .. خلاص وانا موافق .. انا هنزل عادي بكره وبعد ما اتأكد ان ماما وريم اختي نزلو هرجع وهتصل بيكي تمام
شهد :: تمام
ميدو :: عارفة انتي من حق جاسر يموت فيكي
شهد :: يا حبيبي انا شهد اي حد يعرفني يموت فيا .. طب اقولك علي حاجة بس متزعلش
ميدو :: لا مش هزعل
شهد :: لا هتزعل صدقني ههههههههههههههههههههه
ميدو :: طب بتضحكي ليه .. قولي بجد ووعد مش هزعل
شهد :: يعني هي حاجة كان نفسي اعملها وانت معايا لما كنت نايم علي ضهرك وانا بمص زبك وهيثم كان مدخلة فيا من ورا
ميدو :: حاجة ايه ؟.
شهد :: طب بص هو انا هقولها بس لو مش حابب اعمل كدة عادي ماشي
ميدو :: انتي عايزة تعملي ايه هههههههه اوعي يكون اللي في دماغي صح
شهد :: هههههههههههههههه طالما قولت كدة يبقي اه هو اللي في دماغك
ميدو :: احااااا لو اللي في بالي هو اللي في بالك
شهد :: هههههههههه هو ايه اللي في بالك
ميدو :: لا قولي انتي
شهد :: طب استني هبعتلك مقطع صغير علي اللي اقصده .. بس تتفرج عليه وتوعدني متزعلش
ميدو :: ماشي
شهد بعتت مقطع مش مكمل دقيقتين لواحدة بتمص زب واحد
وصباعها جوه طيزه .. شغاله تبعبصة والواد هايج تحت منها
ميدو اضايق من المقطع . ومكنش ناوي يرد عليها .. لكنة اعاد تشغيل المقطع مرة واتنين وتلاتة وفوجئ انه مثار جنسيآ وزبه وقف من طريقة مص البت لزب الواد .. وطريقة بعبصة طيزه
شهد :: ايه زعلت ؟
ميدو :: انتي شيفاني خول ؟
شهد :: تبقي زعلت .
ميدو :: انتي مش شايفة دي حاجة تزعل
شهد :: علي فكرة يا ميدو الجنس مفهوش قيود .. فيه متعة واستمتاع . فيه ايه اللي بيمتع .. اي حاجة هتمتعك اعملها ..
ميدو :: وايه المتعة بقي ليا انا لما تحطي صباعك في طيزي
شهد :: الحركة دي بتخلي زبك ينتصب اضعاف علي فكرة .. والمتعة بتكون اعلي
ميدو :: يا سلام ؟ شهد ممكن اسألك سؤال
شهد :: عارفة .. هتقولي وانتي بقي عرفتي منين
ميدو :: بصراحه اه وكمان فيه اسئلة كتير عايزة اسئلهالك
شهد :: السؤال ده اجابتة صعبه اقولهالك دلوقت بس كل واحد فينا عنده اسرارة .. اه انا عندي 18 سنة لكن عندي اسرار كتيرة يا ميدو مسيري في يوم هقولهالك
ميدو :: ماشي وانا مستني تحكيلي عن نفسك .. حابب اعرف انتي ازاي بقيتي كدة ... وبصراحة عندي سؤال نفسي اسأله من زمان
انتي اتفتحتي ازاي .. جاسر هو اللي عمل كدة؟
شهد :: بعد اذنك يا ميدو متديش نفسك الحق تدخل في تفاصيل حياتي .. وخلاص يا عم انا اسفة
بطلنا
ميدو :: ايه ده ؟ لا خلاص انا اسف
مش هجيب سيرة حياتك الشخصية تاني
شهد :: خلاص يا ميدو فكك مني .. سلام ..
شهد قفلت السكة في وش ميدو اللي رجع يرن عليها وهي متردش
ويبعتلها رسايل عالفيس يتأسف ليها لكن مفيش فايدة
حوار بين الكاتب وبين ريم
...........
انا :: فين يا شرموطة
ريم :: قلب الشرموطة .. معاك يا بيبي
انا :: ايه ده ؟ ها ايه ده .. انتي متأكدة انك كنتي في ال13 من عمرك ؟
ريم :: ههههههههههه ايوة بس ليه ؟
انا :: اصل الشرمطة اللي عملتيها مع شريف دي شرمطة واحدة فاجرة.. تغريه بصور بزازها وتكتب اسمه .. وكمان تسخنة بالكلام السكسي علشان تجيب رجليه .. كل دي افعال واحدة خبرة مش عيلة صغيرة
ريم :: انا كنت ناصحة واتعلمت من طريقة ميدو اللي استخدمها مع ماما .. ومن رسايل مستر شريف نفسة مع ماما .. وطريقة تسخين ماما له فعرفت نقاط ضعفة ومتنساش اني كنت اتنكت من اخويا لما شبعت واتخلق جوايا غصب عني شرموطة عايزة تتناك من اي زب يجي في سكتها .. وزب شريف كان عجبني اوي
انا :: لا شرموطة فعلا .. ومن حقك تقولي علي نفسك شرموطة
بس عجبني اوي كمان مشاعرك مامتك ناحية وليد زميلها في الشغل
ريم :: ماما حبت وليد .. حبت حنيتة عليها واهتمامة بيها . حبت خوفة اللي كان باين انة بجد.. مش طمعان في جسمها
عادل :: بس اكيد ناكها
ريم :: طبعا يابني .. احنا عيلة متناكة واي حد ممكن ينكنا عادي اصلا هههههههههه
انا :: تعالي بقي هنا .. هو اخوكي فعلا خول
ريم :: ههههههههههه اخويا ده حكايتة حكاية ... وشهد بصراحة عرفت تسيطر عليه وعلي دماغة
انا :: ازاي بقي احكيلي
وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الأول من السلسلة الثانية
من قصة .. انثي ضائعة في بحر المتعة
اتمني ترك تعليق عن انطباعكم عن القصة
انثي ضائعة في بحر المتعة
السلسلة الثانية
بقلم / عادل المتميز
..........
الجزء الثاني
..........
مستر شريف / مش ناوية بقي تقوليلي انتي مين
ريم :: مش لما انت تقولي كلام يحسسني علي الأقل اني عجباك
مستر شريف :: طب انا هقول ازاي وانا معرفش انتي مين .. مش لازم اطمن ليكي علشان اقول واتكلم واخد راحتي.. حتي صوتك معرفوش
ريم :: ليه هو انت خايف مني
مستر شريف :: اكيد .. انا عارف انت مين ؟ ولية بتبعتيلي صور بزازك
ريم :: مانا قولتلك انا واحدة معجبة اوي بيك .. تلميذه عندك ونفسي فيك اوي
مستر شريف :: طب واللي نفسة في حد مش يقولو هو مين علشان
حتي نتقابل
ريم :: ماهو انت هتعمل اللي انا عيزاه هتعملة .. قولي بقي ايه رئيك في بزازي حلوين
مستر شريف :: ايه الثقة دي ؟ جبتيها منين اني هعمل اللي انتي عيزاه
ريم :: ههههههه مش هقولك دلوقت .. يلا بقي قولي ايه رئيك في بزازي.. نفسك تعمل ايه فيهم
مستر شريف :: ماشي خليني معاكي ولما اشوف اخرتها معاكي معاكي.. بصراحة انا مش مصدق ان البزاز دي بزاز بنوتة صغيرة لسة في اعدادي
ريم :: ليه .. قولي بقي
مستر شريف :: جامدين اوي وعايزين يترضعو
ريم :: اححححححح انت خليت حلماتي وقفو.. تعالا يابيبي ارضعهم
مستر شريف :: تعرفي لو قولتي انتي مين .. مش هسيبك غير وانا ماسكهم بسناني بجد
ريم :: اوووووف .. براحة طيب عليهم . انا مبحبش العنف
مستر شريف :: اعمل ايه .. اذا كنت انا شفتهم وحاسس اني هايج عليهم ونفسي ارضعهم
ريم :: عارف يا مستر شريف .. كلامك خلي كسي ينفض حتي بينزل لبن وغرق الأندر
شريف :: ايه ده بجد .. يارتني كنت جنبك دلوقت
ريم :: اااااااه يا بيبي .. ياريتك كنت جنبي .. كنت فتحتلك رجلي وخليتك تشوف كسي تعبان قد ايه
مستر شريف :: يخرب بيتك زبي وقف عليكي
ريم :: هههههههه زبك ده حبيبي . خليه يقف اوي عليا.. عايزة امسكة
واحطة بأيدي في كسي .. اووووو
وانت تقوم وتنام فوقي . وترزع زبك في كسي
مستر شريف :: بس انتي بنت .. مش هينفع
ريم :: اه بس هخليك تهتك شرفي بزبك.. عايزة اتناك منك اووووي
هو انت ممكن توريني زبك ؟
مستر شريف :: عايزة تشوفي زبي؟
ريم :: ياريت
مستر شريف :: ماشي بس بشرط
توريني كسك
ريم :: موافقة .. يلا وريني زبك دلوقت
مستر شريف :: استني بس .. الأول هتكتبي علي كسك بحبك ياشريف بالقلم الجاف او علي ورقة وتصوري كسك
ريم :: اممممممم .. انت لسة فاكر ان دي مش صوري .. بس حاضر.. ثواني
ريم كتبت علي ورقة بحبك ياشريف وقلعت هدومها واتصورت كذا صور لكسها وبعتت لمستر شريف
مستر شريف :: اووووووف.. ايه ده ؟ كسك حلوووو اوووي
ريم :: كسي عجبك
مستر شريف :: عجبني وبس .. ده يهوس
ريم :: طب انا كمان عايزة تكتب جنب زبك زب مستر شريف
شريف :: بس كدة .. عيوني .. وبعدها هتخليني انيكك صوت
ريم :: تؤتؤ.. ابعت واقرر بعد ما اشوفة .. ونفسي يكون مقطع فيديو وانت بتدعك في زبك
عايزة اتخيله وانا بدعكة
مستر شريف :: مقطع ؟ اممممم مش عارف
ريم :: علشان خاطري ابعت مقطع
مستر شريف :: طيب لحظة
مستر شريف راح كتب اسمة علي ورقة زي ما ريم طلبت و دخل الحمام وصور زبه وهو بيدعك فيه مقطع مدتة 45 ثانية وبعته لريم
اللي في لحظة كانت منزلاه علي تليفونها وصورت مقطع هي كمان وهي بتدعك كسها وبعدين طلبت منه يكنها كتابي .. بحجة ان باباها صاحي ومامتها ومش هينفع يتكلمو صوت
بقلم / عادل المتميز
في نفس الوقت ميدو كان بيكلم شهد عالفيس
شهد حقك عليا بجد انا اسف . مكنش قصدي اضايقك .. ياريت تردي عليا
شهد :: خلاص يا ميدو حصل خير
ميدو :: اخيرآ رديتي عليا
شهد :: معلش يا ميدو اصل النقطة دي بالذات بالنسبة ليا حساسة جدآ
وياريت متتكلمش تاني بجد في حياتي الشخصية .. وانا قولتلك انا لما احب اتكلم هتلاقيني بتكلم لوحدي من غير ما تسأل
ميدو :: بجد اسف ..
شهد :: خلاص محصلش حاجة
ميدو :: طب انتي بكره وراكي حاجة
شهد :: اه خارجة انا والبنات .. يعني متفقين علي خروجة كدة
ميدو :: خسارة .. انا كنت عايز اقضي بكره معاكي
شهد :: تتعوض قريب يا ميدو
ميدو :: طب فاكرة الطلب اللي طلبتيه مني امبارح؟
شهد :: ايه فكرت ؟
ميدو :: بصي هو انا معنديش مانع . بس كمان عندي شرط
شهد :: شرط ايه ؟
ميدو :: يعني يبقي سر بينا .. وهجرب معاكي اللي بتقولي عليه ده انا بصراحة من امبارح وانا بتفرج علي فيديوهات بخصوص الموضوع ده وحاسس انه فعلا فيه متعة بس اللي عايزة منك يكون اول شئ بينا يعني لا جاسر ولا هيثم يعرفوه
شهد :: انت لسة متعرفنيش يا ميدو .. لما تعرفني كويس هتعرف قد ايه شهد جدعة وبعدين انت هتبقي الواد بتاعي عمري ما هطلع سر الواد بتاعي لحد
ميدو :: ايه ده بجد ؟
شهد :: مأنا قولتلك انا معجبة بيك .. بص يا ميدو انا وانت هنعمل اللي محدش بيعمله .. هعرفك يعني ايه متعة .بس انت سيب نفسك ليا خالص
ميدو :: اشطا وانا موافق جدآ
شهد :: حيث كدة اتفقنا .. وخلاص ايه رئيك نتقابل بعد بكره عندك
ميدو :: تمام .. خلاص بكره انا هروح المدرسة عادي وازوغ بعد بكره
شهد :: اشطا
ميدو قفل الفيس بعد ما خلص مع شهد وكانت الساعة واحدة ونص
خرج يعمل سندوتش قبل ما ينام
وهو بيتمشي في الشقة سمع صوت اختة بتتأوه .. تخيل انها بتكلم حد في التليفون فتح الباب مره واحدة وشاف ريم قالعة ملط وقايمة منفوضة من عالسرير وفي ايدها الخيارة وواضح انها كانت بتنيك نفسها
ريم :: يخرب بيتك نشفت دمي .. فكرتك ماما
بقلم / عادل المتميز
ميدو :: ههههههههههه انتي بتعملي ايه .. مش عندك مدرسة الصبح
ريم :: نمت شوية قومت هايجة
ميدو :: طيب ياختي كملي اللي بتعملية وانا رايح نام
ريم :: رايح فين ؟ .. هتسبني هايجة كدة.. وقامت وراحت قفلت الباب وشدت اخوها عالسرير وايدها ماسكة في زبه
ومسبتوش غير بعد ما ناكها
ميدو رجع الأوضة بتاعتة وريم نامت
مشهد من شغل يسرا
يسرا اطمنت الصبح ان وليد رجع الشغل وقفت معاه شوية قبل ما تروح مكتبها
يسرا :: حمدله بالسلامة يا وليد . بقي كدة ياعم انت تقلقنا عليك
وليد :: تصدقي انا لو كنت اعرف انك هتقلقي كدة عليا وكمان تتعبي نفسك وتروحي تسألي عليا
بنفسك انا كنت خليت عمتي تتوفا من زمان
يسرا :: ليه بس كل ده .. ربنا ما يجيب حاجة وحشة تاني . والباقية في حياتك
وليد :: وحياتك الباقية. انتي متتصوريش انا فرحت قد ايه بقلقك ده
يسرا اتكسفت .. طب يلا علي شغلك يا استاذ .. وانا كمان عندي شغل كتير عايزة اخلصة
وليد :: انا بعتلك اد عالفيس .. ياريت تقبليه
يسرا :: ههههههه حاضر .. يلا بقي مش عايزين نعطل مصالح الناس
وليد :: ماشي .. يلا اسيبك انا .. اه صحيح .. اعملي حسابك هوصلك النهاردة في سكتي
يسرا بأبتسامة :: انت مش ممكن .. يابني المفروض عمتك متوفية من كام يوم .. يعني تكون زعلان
وليد :: ههههههههه المفروض بقي.. يلا
بعد ساعتين شغل باب مكتب يسرا خبط
يسرا :: ادخل
وليد :: الورق ده محتاج امضتك
يسرا لبست نضارة القراية :: وريني كدة
يسرا اخدت الورق وفضلت تبص فيه تقراه وميدو عنيه مش نازله من علي يسرا اللي اخدت بالها وشعرت بالكسوف
يسرا مبتسمة :: ايه ؟ مش عارفة اركز في اللي قدامي .. عنيك يا جدع
وليد :: بأرتباك.. بصراحة عايز اطلب منك نتغدا سوا بعد الشغل وخايف تحرجيني
يسرا قلعت نضارة القرية :: انا نفسي اكل سمك .. تعرف مطعم كويس
وليد :: ايه ده بجد ؟ اللي سمعتة ده بجد وحقيقي.. احلي سمك في الدنيا هتاكليه النهاردة
يسرا :: ههههههه انت مجنون مش طبيعي
وليد :: ههههههههههه دي حقيقة علي فكرة
يسرا :: ماشي يا مجنون .. ادي امضتي اهي .. يلا بقي اتفضل من غير مطرود خليني اشوف شغلي
وليد :: هههههههههههه ماشي ..
......
الساعة 12ونص كانت ريم في البيت غيرت هدوم المدرسة ولبست ترنج بيتي احمر واكلت لقمة سريعة علي ميعاد الدرس بتاع مستر شريف ماجه وكل البنات جت
ريم عملت للمستر عصير وميدو غير هدومة ونزل وساب ريم وصحابتها البنات والمستر في الشقة
المستر قعد بيشرح الدرس وريم عنيها عليه مش مركزة في الدرس ومستر شريف ملاحظها
مستر شريف بدأ يحس ان ريم بقالها كام حصة مش مظبوطة وان فيها حاجة .. وبدأ يشك انها هي اللي بتكلمة عالفيس .. خصوصآ انه لما ركز في حجم بزاز ريم من المرة اللي فاتت والمرة دي تقريبآ نفس الحجم.. لكنة استمر يشرح الدرس وكل شوية ينده لريم تركز معاه
وميدو كان في الشقة اللي تحت مستني حنين تنزل له .. كانت المفروض رايحة الدرس واتفق معاها تقعد معاه بدل ما تروح الحصة . وحنين طبعآ وافقت
حنين نزلت وميدو فتح باب الشقة ودخلت وقفل باب الشقة وراها
ميدو :: وحشااااني ياجزمة
حنين :: وانت كمان يا حبيبي وحشني
ميدو :: ايه لبستي قميص لونة ايه
حنين :: اللي ورتهولك عالفيس
ميدو :: اوووف البنفسجي
حنين :: ايوة هو.. انا لبستة علشان انت قولتلي انة عاجبك
ميدو :: طب يلا هاتي الكتب دي حطيها علي جنب كدة . واقعلي
حنين حطت الكتب بتاعتها علي طرابيزة علي جنب وقلعت الحجاب بتاعها وبدأت تقلع هدومها لغاية ما بقت بالقميص البنفسجي
بقلم / عادل المتميز
قميص مشترياه جديد ليها مامتها
بنوتي لكنة احلي حاجة فيه انه فوق الركبه وقماشتة خفيفة
ميدو قلع القميص والبنطلون وبقي قدامها بالبوكسر والفنلة الحملات .. قرب من حنين وشدها عليه من وسطها
القميص عليكي يجنن.. وراح وخدها في حضنة وايده علي ضهرها عمال يحسس وينزل لغاية ما وصل لطيزها .. رفع القميص لفوق وايده سرحت براحة وبشويش ودخلت تحت الأندر وراح مسكها من طيازها
وزبه كان انتصب .. ريم حست بزبه وهو واقف وخابط فيها .. تحت بطنها ..
ايدها راحت علي زبه مسكته وبقت هي كمان عمالة تدعك فيه
وميدو ايدو عماله تقربها عليها وشفايفة عارفة طريقها .. راحت لتحت رقبتها.. بوس بشويش لغاية ما وصلت شفايفة لشفايفها
نزل بأيدو الكلوت بتاعها وراح مطلع زبه وراح بريم لغاية الحيطة اللي بين اوضة النوم والصالة وذنق حنين بينة وبين الحيطة ورفع قميص النوم بتاعها وايدو ماسكة زبه وراح حاطة تحت كسها وراح بكل جسمه عليها
حنين في اللحظة دي اعصابها كلها باظت وايدها راحت حاضنها ونامت براسها علي صدره .. وميدو بدأ في تحريك وسطة . للخلف ودفع للأمام .. زبه رايح جاي حك وتقدير في كسها
حنين هاجت غصب عنها وبقت بتحضن ميدو اووووي اللي عمال ينيك بزبه في كسها من غير ما يدخلة
ميدو مستكفاش بكدة وراح رافع رجل حنين بأيد والأيد التانية مسك زبه بأيده وراح حاطط الراس بين شفرات كسها وبقي عمال يحرك زبه براحة من تحت لفوق وحنين راحت مكلبش في رقبتة بأيدها حضناه وراسها سانده علي كتفة واهاتها بدات في الخروج
ااااااه .. اااااه.. ااااه ياميدوو.. ااااااه مش قادرة... اوووووف.. اووووووف.. اوووي .. حكة في كسي اوووووي .. اووووووف
ميدو شال حنين وراح مقعدها علي طرابيزة كبيرة في نص الصالة وفتح رجليها وراح داخل بيهم .. هاج اووي لما شاف شفرات كسها نازلة ومدلدلة من كسها
وراح شدها لبره وبشفايفة اخد شفرات كسها يمص ويعصرهم
وحنين ممحونة وهايجة مش قادره وايدها راحت مطلعة بزازها بره وبقت بتفرك في حلماتها اوووي بصوابعها وتعض بسنانها علي شفايها
لسان ميدو ولع نارها اكتر لما دخل بين شفرات كسها وبدأ ينزل ويطلع
حنين رغبتها بقت قوية بسبب الأثار في انها تطلب من ميدو ينكها
حنين :: مش قاادرة يا ميدو.. كسي بيحرقني اووووي من جوه
ونزلت بأيدها وبقت عمالة تدعك في كسها .. تدعكه اوووي لكن حرقان كسها والهيجان بيذيد اكتر
لدرجة انها بدأت تضرب بأيدها كسها
نكني .. نكني يا ميدووو .. نكني مش قاااادر
ميدو :: مش هينفع انتي بنت
حنان :: هو انت مش هتتجوزني
قوم حط زبك في كسي بقي مش قادرة بجد.. اوووووف .. اوووووف .. كسي بيحرقني اووووي
ميدو :: طب انا همشي زبي بس من فوقة
ميدو شد حنين من وسطها ورفع رجليها لفوق وهما مفتوحين وحط زبه علي كسها من فوق ونزل بوسطة ضغط علي جسمها .. وبقي بيفرك كسها ويحكة بزبه
لكن هيجان حنين كان اقوووي من الحك . وكانت رغبتها في دخول جسم صلب جوه كسها اقوي منها
دخللللللللله ... دخله علشان خاااااطري .. كسي .. اوووووف .. اوووووف .. مش قادرة يا ميدو حرام عليك .. لو مدخلتوش انت انا هفتح نفسي .. يلا بقي اااااااااه
ميدو كان تحت تأثير شهوتها وشهوته ولقي نفسة بيحط راس زبه علي فتحة كس حنين
حنين :: دخل ... يلا ... مش قادرة
بدأ ميدو ينزل بجسمة علي زبه .. اللي الراس بتدخل بصعوبة في كسها .. واحدة واحدة ببطئ شديد.. في لحظة من المتعة والهيجان.. كان غشاء بكارة حنين اتفرتك من راس زب ميدو.. ودمها نزل من كسها علي طيزها وحنين راحت صارخة في ميدو . دخل زبك كله في كسي .. ايدها بتفعص في بزها بقوة وشده .. وعيونها متعلقة في السقف .. وسنانها غارزة في شفايها.. وزب ميدو بيدخل وبيغوص جوه كسها
ميدو زبه بالكامل بقي جوه كس حنين اللي بيشري دم ... وحنين
في دنيا تانية مش حاسة بالمصيبة والكارثة اللي بقت فيها .. بسبب الشهوة والهيجان
فضل ميدو ينيك حنين وهي بتتلوي تحت منه عايزة اوي .. وعماله تقوله نكني .. نكني اوووي
كسي بيحرقني اووووي
لغاية ما ميدو حس انة لبنة خلاص هينزل . راح مطلع زبه من كسها وجابهم علي الأرض
حنين حطت ايدها علي وشها ورجليها مدلدلة من علي الطرابيزة
وميدو قعد عالأرص جنب الطرابيزة وحط ايده علي راسة
لحظات طويلة من الصمت التام
ولما قام علشان يلبس هدومة شاف حنين حاطة ايدها علي وشها والدموع.مغرقة خدها
طبعا وعود بالجواز زيه زي اي حد هيتحط في الموقف ده وكلام انة مش هيسبها
بعد ما الدرس خلص مستر شريف قال للبنات امشو انتو يابنات وانتي ياريم انا عايز اتكلم معاكي شوية
البنات مشيت ومستر شريف قعد مع ريم ومكنش فيه حد في الشقة غيرهم .. ميدو تحت كان بينيك في حنين
مستر شريف :: انا ملاحظ لتاني حصة انك سرحانة ومش معايا في الدرس .. في ايه
ريم :: مفيش يا مستر .. هيكون في ايه
بقلم / عادل المتميز
مستر شريف :: اومال علي طول سرحانة ليه ؟
ريم :: يا مستر انا بكون معاك في الدرس مش سرحانة
مستر شريف :: يعني لو سألتك في الحصة اللي شرحتها من شوية هتعرفي تحاوبي
ريم بلجلجة .. اه هعرف طبعآ
مستر شريف قالها .. طيب هسألك
وسأل ريم تلات اسألة معرفتش تجاوب ولا علي سؤال فيهم
مستر شريف :: اهو معرفتيش اهو
صدقتي
ريم :: مش عارفة انا مالي بجد بحس نفسي فعلا تايهة
مستر شريف :: طب ما تعتبريني صاحبك مش المدرس واحكيلي مالك .. وياستي مش هقول لحد اي كلام هتقوليه ليا
ريم :: فعلا مفيش حاجة يامستر احكيها.. ومعرفش انا مالي فعلا
وهما بيتكلمو تليفون ريم رن
ريم :: دي ماما ..
الو ايوة يا ماما
يسرا :: ياحبيبتي انا هتأخر بره عندي شغل كتير في المصلحة وممكن اتأخر ساعة او ساعتين بعد ميعاد الشغل .. اخدتي الدرس
ريم :: ماشي يا حبيبتي .. اه اخدتة ومستر شريف مشي
مستر شريف بص لريم بأستغراب
ريم:: حاضر يا حبيبتي .. لا ميدو نزل مش عارفة راح فين
هنا الشيطان بدأ يلعب في دماغ مستر شريف لما عرف ان مفيش غيرهم في الشقة .. وخصوصآ ان ريم كدبت علي مامتها وقالت انة مشي .. والشيطان بيقوله امسك وراكها او احضنها .. لكن كان ناقصة الشجاعة اللي تخليه يعمل كدة
مستر شريف بعد ماريم خلصت مكالمة مع مامتها
طيب ياريم انا همشي .. عايزة حاجة
ريم :: شكرآ يا مستر
شريف قام وريم راحت فتحت له الباب ومشي.
ريم قفلت الباب وراحت علي اوضتها .. نامت علي ضهرها وهي بتفكر في مستر شريف وكانت بتتمني يكون معاها في الوقت ده جنبها عالسرير .. راشق زبه في كسها
قامت تاني وفتحت موبابلها وفتحت الحساب الفيك ( فيس )
ولقت رساله من مستر شريف
بس حلو عليكي الترنج الاحمر .. انا عرفتك
ريم بوقها اتفتح وعنيها بحلقت في الشاشة لما شافت الرسالة
اللي هو عرف ازاي .
فضلت متنحة شوية مش عارفة تقول ايه
وبعدين راحت باعتة له
ترنج احمر ايه ؟ هو انت حلمت بيا
مستر شريف :: يعني انتي مكنتيش لابسة ترنج احمر النهاردة
ريم :: ترنج احمر.. هو انت بجد حلمت بيا
شريف :: اه حلمت بيكي .. حلمت اني كنت بديكي درس وكنتي لابسة ترنج احمر
ريم :: بجد ؟ انا فرحااااانة اوووي انك حلمت بيا ..
مستر شريف حس انه غلطان وان ريم مش هي اللي بتكلمة فيس
ريم :: احكيلي بقي عملت فيا ايه
مستر شريف :: معملتش حاجة .. مامتك دخلت قبل ما اعمل
ريم :: يووووه بقي .. مامتي دي علي طول كدة بتيجي في الوقت الغلط
شريف :: المرة الجاية مش هحلم بيها
ريم :: عايزة اشوف لبنك وهو بينزل ..
شريف :: ده ازاي
ريم :: تصور وانت بتتخيل نفسك بتنكني وتدعك زبك لغاية ما تنزلهم .. ممكن ؟
شريف :: حاضر بس بالليل .. دلوقت انا بره كنت بدي درس وراجع علي حصة تانية. بالليل هبعتلك المقطع
ريم :: ماشي .. وانا كمان هبعتلك مقطع هيعجبك اوووي
........
في المطعم وليد ويسرا قاعدين بياكلو السمك
وليد :: عارفة يا يسرا انا معرفش ليه بحس نفسي قريب منك اوي وحابب احكي معاكي علي طول
نفسي احكيلك عن كل حاجة في حياتي
يسرا :: وليد انت عارف اني ست متجوزة
وليد :: قبل نا تكملي يا يسرا . انا فاهم كويس انتي عايزة تقولي ايه
بس احنا زمايل انا عارف انك ست متزوجة وعندك بيتك واسرتك واولادك * وانا راجل ارمل.. انا عارف كل ده ومتفهمة كويس جدآ وبحاول ديما احط ده قدام عيني .. لكن ديما في حاجات بتكون جوانا غصب عننا
يسرا :: لو متفهم ده زي ما بتقول فأنا كمان بعتبرك صديق غالي
واللي عملتة معايا خلاني انا كمان بعتز بيك كاصديق جدآ .. لأنك راجل بجد
وليد :: ربنا يخليكي .. لكن انا نفسي اقرب منك يجد كأصدقاء طبعآ.. احكي ليكي اي حاجة وانتي كمان تعتبريني صديق واخ ليكي
يسرا :: طبعآ وده شعوري ناحيتك
وكل بقي لحسن السمك هيبرد
وليد :: ههههههههه ماشي مع اني الكلام معاكي عندي اهم من الأكل
بعد الأكل وليد طلب قهوة ويسرا طلبت نسكافيه
وليد :: عارفة يا يسرا انا مستوايا المادي كويس جدآ وفوق ما تتخيلي وعندي شركة للدعاية والأعلان وعندي فيلا بتاعتي في التجمع
يسرا :: ايه ده بجد
وليد :: اه بجد بس ده محدش يعرفة نهائي ولا انا حابب حد يعرفة
يسرا :: طب لما انت مستواك المادي كويس كدة ليه شغال في المصلحة ..وشركتك ؟
وليد :: انا حابب الشغل الحكومي
الشركة وارثها عن الوالد ربنا يرحمة واخويا اللي قايم بأشغالها
مع انة طلب مني كتير امسك معاه شغل الشركة واسيب شغل الحكومة الا اني رافض .. حتي فيلتي اللي في التجمع مش قاعد فيها وقافلها . وقاعد في شقتي اللي روحتيها .. انا مش من محبي
المنظرة والعيشة العالية. بحب البساطة .. يعني حتي عربيتي قادر اغيرها بعربية فخمة لكن انا معتز بعربيتي التعبانة دي هههههه
يسرا :: بصراحة انا مذهولة من اللي بسمعة دلوقت . ازاي واحد يكون مستواه المادي كويس جدآ كدة وميرضاش يعيش فيه
وليد :: فقري بقي يا ستي ههههههه
يسرا :: مش قصدي و**** بس فعلا انت انسان غريب.. طب ليه بتقولي انا
بقلم / عادل المتميز
وليد :: علشان بجد جوايا رغبة احكيلك عن كل تفاصيل حياتي
يسرا اتحرجت ومش عارفة ترد بأيه لكن كانت من جواها مبسوطة اووووي
يسرا :: تعرف انا نفسي في ايه دلوقت؟
وليد :: نفسك في ايه
يسرا :: مركبة في نص النيل
وليد :: بجد ؟.. يلا قومي
يسرا :: ههههههه اقوم ايه .. انت ناوي علي ايه
وليد :: مش نفسك تركبي مركب ؟
يسرا :: الوقت اتأخر ههههههه لا مش دلوقت
وليد :: لا ايه ؟ يلا .. انتي عليكي تتمني بس
يسرا :: ههههههه وربنا انت مجنون
وليد :: لا لسة الجنان هتشوفيه ..
وليد ساب فلوس الحساب علي الطرابيزة واخد يسرا بعربيتة ومشي بيها
ركن عربيته في مكان جنب الكورنيش وراح هو يسرا اجر مركب ليهم لوحدهم ومعاهم المراكبي
يسرا :: تعرف يا وليد .. انا من زمان كان نفسي في الخروجة دي
كتير اوي كنت بتمناها
وليد :: انا مبسوط اوووي اني انا اللي حققت ليكي ولو امنيه بسيطة زي دي
يسرا لفت بوشها ناحية الماية وسرحت بخيالها وايدها بتلامس المياه والمركب ماشية بيهم في نص النيل
وليد سابها وراح للمراكب طلب منة يشغل اغنيه هادية
لكن المراكب فاجئهم بتشغيل اغنية ام كلثوم سيرة الحب
......
ميدو :: هي ماما مجتش ليه لغاية دلوقت
ريم :: ماما اتصلت وقالت ان عندها شغل كتير وهتتأخر
ميدو :: شغل ؟ تلقي سي مستر شريف متفق معاها علي خروجة ولا ياخدها في حتة
ريم :: يابني ما مستر شريف كان هنا من ساعة بيديني الدرس
ميدو :: وايه يعني ماهما جايز متفقين يتقابلو بعد الدرس بتاعك
دانتي غلبانة اوي
ريم :: تفتكر ؟
ميدو :: جايز بقي
ريم :: انت صحيح ازاي تنزل وسيبنا مع مستر شريف لوحدنا؟
ميدو :: وفيها ايه هو انتم كنتو لوحدكم ؟ ماصحابك كانو معاكي بياخدو الدرس
ريم :: برضو مكنش المفروض تنزل
ميدو :: طب سبيني في حالي بقي
ريم :: مالك ؟ في حاجة ؟
ميدو :: حنين
ريم :: مالها ؟
ميدو :: حصل بيني وبينها زي ما حصل بينا
ريم شهقت .. فتحتها ؟
ميدو :: هي اللي فضلت تقولي دخلة ومش قادرة وانا غصب عني مقدرتش اسيطر علي نفسي
ريم :: **** يخرب بيتك
ميدو :: اللي حصل بقي .. انا مش ناقص نأرظه بالكلام وحيات امك
ريم :: ولا نأرظة ولا غيرو بس كدة انت لازم تحط في دماغك انك هتتجوزها
ميدو :: مانا عارف .. انا بس خايف البت امها تلاحظ حاجة عليها دي طالعة عنيها منفخة من العياط
ريم :: هو حصل ازاي ؟
ميدو :: من ساعتين لما كنتي بتاخدي الدرس
ريم :: طالما طلعت ومرنتش عليك يبقي متقلقش لو مامتها عرفت كانت خالتي نزلت ولا اخوها كان نزل مسحو بيك بلاط الشقة
ميدو :: انا مرعوب يا ريم وخايف
وبرن عليها تليفونها اتقفل
ريم :: طب انا هلبس واطلع اقعد معاها .. بحجة طالعة اشوف خالتي وكدة.. وهجس النبض
ريم دخلت لبست عباية فوق الترنج وطلعت عند خالتها
ريم :: ازيك ياخالتي عاملة ايه
سعادة :: ازيك انتي يا حبيبتي
ريم :: ايه ده انتي بتحشي ورق عنب.. انا حماتي بتحبني بقي وهقعد اتعشي معاكم
سعاد :: يا سلام .. انتي تتعشي ووتغدي .. استني اقوم اجبلك شوية من اللي عملتهم واتغدينا منهم
ريم :: ياريت يا خالتي لحسن جعانة ..
سعاد قامت جابت طبق محشي مشكل ورق عنب علي بتنجان وفلفل محشي وطبق فيه ورك فرخة محمر
ريم :: تسلم ايدك ياخالتي ..
سعاد :: بألف هنا يا حبيبتي
ريم :: اومال حنين فين
سعاد :: رجعت من الدرسة معيطة
بطنها وجعها
ريم :: معيطة ؟ طب هقوم اشوفها
سعاد :: لا كلي انتي انا دخلت من شوية ابص عليها لقتها نايمة
هيثم خرج من الأوضة بتاعتة
ازيك ياريم .. البت دي بتاكل عندنا ليه
سعاد :: وانت مال امك . بنت اختي تاكل وتشرب زي ماهي عايزة عندي
ريم :: هههههههه يالهوي عالكسفة اتبط بقي واقعد ساكت ..
هيثم :: بقي كدة يا ماما .. بضحكي عليا الشبر ونص دي
سعاد :: بقي دي شبر نص يا واد ..
ريم :: تعالا اقف جنبي ونشوف مين فينا الشبر ونص
هيثم :: انتي اللي مطولك لسانك
ريم :: هههههههههههه ماشي يابن خالتي انا هسكت بس علشان خالتي القمر دي
سعاد :: سيبك منة.. المهم عاملة ايه في المدرسة
ريم :: اهو ماشي الحال
هيثم :: انا هنزل يا ماما عايزة حاجة
سعاد :: لا مش عايزة . هتتأخر
هيثم :: لا وبعدين لو عوزتي حاجة رني عليا.. يلا سلام انا..
ريم قعدت شوية مع خالتها وبعدين نزلت طمنت ميدو اللي كان قاعد مستنيها علي نار ومرعوب وخايف
الساعة سبعة المغرب الباب اتفتح
ويسرا دخلت
ريم :: كنتي فين كل ده يا ماما .. انا من بدري قلقانة عليكي وكل ما ارن علي تليفونك يديني غير متاح
يسرا :: التليفون فصل شحن
ريم :: يعني مكنتيش قادرة تحطيه عالشاحن ياماما وتتصلي بيا بدل القلق اللي كنت فيه ده
يسرا :: معلش الشغل اخدني ونسيت نفسي.. بقولك انا داخلة اغير هدومي واريح جسمي
بقلم / عادل المتميز
الساعة عشرة بالليل ريم فتحت الفيس الفيك ولقت رساله مبعوتة من ساعة من مستر شريف انتي هنا
ريم :: ايوة انا هنا .. انت فين
مستر شريف :: انا عملت الفيديو
ريم :: بجد ... ابعتة طيب بسرعة
مستر شريف :: وكمان كاتب اسمي علي ورقة زي ما بتحبي
ريم :: يلا طيب بسرعة ابعتة
مستر شريف :: بعتة . لحظة هيوصلك
دقيقة فاتت والفيدو وصل لريم
مستر شريف بيدعك في زبه وتحت زبه مكتوب اسمة علي ورقة
مقطعة مدتة تلات دقايق ايده ماسكة زبه المنتصب وعمال يدعك فيه وبيقولها بصوتة زبي بتاعي
عاجبك .. نفسك تتناكي منة .. عايزه في كسك.. طب عايزه في طيزك .. اهو .. زبي واقف عليكي وعايز ينيكك
ريم بسرعة حملت المقطع علي تليفونها وقامت قفلت الباب بتاع اوضتها وقلعت هدومها ملط وبدات تصور جسمها كله وهي بتدعك وتحسس في بزازها لغاية ما وصلت لكسها
وبدأت تستعرض له كسها وتفتحة بأيدها وتلعب في زنبورها .. وهوب راحت مدخله صوابعها في كسها
وبعتت الفيديو لمستر شريف
مستر شريف شاف المقطع اتصدم
معقول ؟ .. دي مفتوحة
مستر شريف :: اللي شايفة ده بجد؟.. انتي مفتوحة
ريم :: اه .. ايه رئيك تنكني ؟
مستر شريف :: ياريت بجد .. انا بعد المقطع .. هموت وانيكك .. انتي مين
ريم :: يعني لو عرفت انا مين هتنكني ؟ ولا ممكن تقول لا وتفضحني او تقول لماما
مستر شريف :: اقول لا ؟ انا ابقي مجنون لو قولت لا .. ده جسم عايز يتناك لما شبع .. تصدقي انا زبي وقف علي اخرو عليكي دلوقت.. انتي مين بقي
ريم :: بكره هقولك بالليل بس توعدني انك هتريح كسي .. وتدخل زبك فيه
شريف :: اوعدك اني هنيكك وهنيك كل حتة في جسمك حتي لو كنتي مين
ريم :: طب قولي هتعمل فيا ايه
وهتنكني ازاي
باب اوضة بيحاول يتفتح
ريم :: مين
ميدو :: انا .. انتي قافلة الباب ليه
ريم قامت بسرعة لبست هدومها وقفلت التليفون
ميدو :: عرفتي مامتك كانت مع مين طول اليوم ؟
ريم :: لا
ميدو :: مع وليد صاحبها في الشغل .. راحو اتغدو في مطعم وبعدين ركبو مركب في النيل
ريم :: عرفت منين
ميدو :: اهو.. اتفرجي . بيتكلمو دلوقت مع بعض عالفيس . والباشا عامل عليها دور رميو الولهان . ومامتك عاملة جوليت الممحونة
ريم :: وريني كدة
ميدو :: هو انتي مش عندك الفيس بتاعها ؟
ريم :: عندي بس انا مش فتحاه دلوقت
ميدو :: اتفرجي ياختي ...
......
حوار بين الكاتب وصاحبة القصة
..........
انا :: اووووووف يخرب بيت اخوكي .. فتح البت الغلبانة علشان بتحبه
ريم :: اها ..
انا :: دلوقت انا فهمت هو خطبها ليه
ريم :: حوار الخطوبة ده هبقي اقولك جه ازاي بس مش دلوقت
انا :: ماهي باينة اهي .. المهم البت قالت لمامتها ؟
ريم :: لا طبعآ مقالتش .. هتقول ازاي ..
انا :: طب حصل بينهم بعد كدة مقابلات
ريم :: اه طبعا وانا اتكلمت مع ريم وعرفتها بالطريقة اني عارفة اللي عمله ميدو وطمنتها ان اخويا هيتجوزها وانه لو فكر بس يسيبها انا هقف معاها
انا :: ايه ده والبت مخفتش منك
ريم :: لا بالعكس دي بقت بتحكيلي كل حاجة تحصل بينهم
انا وحنين كنا اكتر من اخوات وانا بحبها بجد علي فكرة يا عادل وفعلا زعلت ان اخويا فتحها . علشان حنين غلبانة اوي
انا :: طب نيجي بقي لموضوع مامتك
ريم :: مالها ؟
انا :: حاسس من كلامك انها حبت وليد
ريم :: ماما فعلا حبت وليد جدآ وبقي بينهم تقريبا كلام يوميا عالفيس .. وليد كل ما يحصل معاه حاجة يحكيها ليها وهي كمان بدأت تحكي له بعض اسرارها
يعني مشاكلنا ومشاكل البيت وبعد بابا عنا والكلام ده
انا :: اه فهمت . الكلام اللي بيقربهم من بعض اكتر
ريم :: ايوة بالظبط .. وفعلا بقي وليد وماما تقريبا مشاعرهم اتجاه بعض كانت مكشوفة بينهم وخروجاتهم بقت تقريبا كل يوم بعد الشغل
انا :: طب انتي بقي مع مستر شريف.. فعلا كشفتي نفسك له
ريم :: اه كشفت نفسي له بعد ما بعتلي الفيديو اللي كان فيه صوتة
واسمة وهو بيضرب عشرة .. كان خلاص هو تحت ايدي وميعرفش يفضحني .. ده غير الفيديوهات بتاعتة مع ماما بس انا محبتش ابين له اني عارفة علاقتة مع ماما
يعني انا دخلت عليه من سكة اني بحبه واني عيزاه
انا :: طب وهو مسألش انتي اتفتحتي ازاي
ريم :: سأل طبعا.. هحكيلك
وبكدة يكون الجزء التاني خلص من قصة
انثي ضائعة في بحر المتعة
انتظروني في الجزء الثالث واتمني تعليقاتكم وتفاعلكم من اجل تقديم المذيد
انثي ضائعة في بحر المتعة
السلسلة الثانية
بقلم عادل المتميز
...........
الجزء الثالث
...............
الساعة عشرة بالليل ميدو جاله اشعار رساله عالفيس .. بيفتح الفيس لقي شهد هي اللي باعتة الرسالة
شهد :: انت يا متناك .. ياخول
ميدو :: مين ده اللي متناك وخول
شهد:: انت يابيبي
ميدو :: انتي بتكلميني كدة ليه
شهد :: ايه مش عاجبك ؟ .. انت مش هتبقي المتناك والخول بتاعي
ميدو :: ده لما نكون مع بعض
شهد :: لا يابيبي انا اندهلك في اي وقت بالطريقة اللي تعجبني .. ولا مش عايز ؟
ميدو :: اوك براحتك
شهد :: طبعآ براحتي .. قولي بقي يا خول بكره هجيلك امتي علشان
انيكك في طيزك
ميدو :: هههههههه مانا كمان هنيكك
شهد :: كسمك .. انا اللي هنيكك الأول
ميدو مكنش مضايق من طريقة كلام شهد له بالعكس كان شاعر لاثارة جدآ لدرجة ان زبه بقي بينزل سيلان وهي بتاعملة بأهانة وشتيمة
ميدو :: هتنكيني ازاي
شهد :: بكره لما هاجيلك هتعرف يا متناك .. المهم انا بكره الساعة 8 هكون عندك ..
ميدو :: ماشي .. تحبي نتقابل في الشقة بتاعة المرة اللي فاتت ولا نتقابل في شقتنا
شهد :: امممم.. اقولك انا هنيكك في الاوضة بتاعتك علشان كل ما تبقي فيها تفتكر ستك شهد
ميدو :: ماشي
شهد :: طب بقولك ايه يا خول . ما تصور ليا طيزك دلوقت
ميدو :: نعم ؟ لا طبعا
شهد :: يابن المتناكة يا خول .. انا ميتقالش ليا لا .. اللي هقولك عليه تعملة
ميدو :: شهد .. مش للدرجادي .. يعني فيه حاجات نعملها ونحسبها بالعقل .. طيزي اصوره ازاي يعني
شهد.:: كسمك يا متناك . هتصور طيزك دلوقت وهتبعتها .. ماشي ؟
لو معملتش كدة انسي اني اجيلك بكره
ميدو مردش علي شهد وبقي عمال يفكر هي المتناكة دي بتعمل معاه كدة ليه
اه هو دخل علي فيديوهات المستريس والسادية وعرف عنها معلومات لكن انه هو يكون خاضع بشكل كامل كان شايف انه حاجة جديدة عليه وخايف بعد كدة تزله
او تستغل الصور ضده وتبتزه
لكن مع الرغبة والمتعة اللي حسهم
وهو شايف شخصيتها اقوي من شخصيتك خلتك محتار .. يصور طيزه ولا كسمها
شهد :: يعني مردتش يا كسمك
عموما معاك ساعة لو مابعتش الصورة انسي انك هتشوفني
ميدو مبقاش عارف يعمل ايه
وقبل ما الساعة تخلص كان مصور طيزو وبعتها لشهد.
شهد شافت الصورة ومردتش عليه
وقفلت الفيس
وميدو فضل كل شوية مستني رد شهد
ميدو ::.. ايه .. مش بتردي ليه
انتي قفلتي ؟
شهد ....
طب ردي طيب
يا شهد ... يا شهد.
لكن شهد كانت قفلت الفيس
وراحت تكمل سهرتها مع جاسر
.........
تاني يوم الصبح ميدو صحي علي صوت مامتة وهي بتصحيه علشان المدرسة
قام من النوم وراح غسل وشه ولبس هدومة وقعد مع مامتة وريم علي طرابيزة السفرة
بعد ما فطر ريم قامت واتصلت بحنان تشوفها منزلتش ليه.. اللي قالت ليها انها تعبانة ومش هتروح المدرسة
يسرا :: خد اختك وصلها معاك يا ميدو
ميدو :: لا مش هينفع يا ماما انا هقابل اصحابي تحت متفق معاهم وهنمشي سوا
يسرا :: يعني هتسيب اختك تمشي لوحدها .. حنان بنت خالتك مش رايحة معاها
ريم :: خلاص يا ماما انا همشي عادي لوحدي يعني هيخطفوني
ميدو :: انا نازل بقي
يسرا :: لا مش هتمشي لوحدك انا هوصلك وبعدين اروح شغلي
ميدو نزل .. وريم ويسرا نزلو
ميدو اتمشي شوية في الشوارع اللي جنب البيت وهيثم اتصل بيه
انت فين و ميدو قاله انه رايح يقابل مزه جديدة وانه مش هيروح معاه النهاردة المدرسة
ميدو رجع علي شقنة وكانت الساعة سبعة ونص واتصل بشهد وقالها ان الشقة امان وتقدر تيجي
شهد :: انا جاية ليك اهو
مفيش ربع ساعة كانت شهد بتتصل بميدو بتقوله انها تحت البيت
ميدو فتح الباب وقالها اطلعي بسرعة انا مستنيكي قدام باب الشقة
شهد طلعت ولقت ميدو مستنيها قدام باب الشقة
دخلت وميدو قفل الباب وراها
ميدو كان لابس تيشرت حملات وشورت وشهد بلبس المدرسة
دخلت وعنيها في كل ركن في الشقة
ميدو :: نورتي بيتنا المتواضع
شهد :: شقتكم جميلة .. فين الأوضة بتاعتك
ميدو :: اللي هناك
شهد :: اها .. طب قدامي يا متناك علي اوضتك
ميدو مشي قدامها وشهد وراه
دخلو الأوضة وشهد بقت بتبص علي الأوضة بتاعتة
حلوة كمان اوضتك
ميدو :: حلوة علشان انتي دلوقت فيها
شهد قلعت الشنطة الجلد من ضهرها وقعدت علي السرير وحطت رجل علي رجل
ايه الخول المتناك بتاعي مش هيجبلي حاجة اشربها
ميدو ::بس كدة عيوني ليكي
شهد :: بسرعة يا متناك علي ما اغير هدومي واطلع من الشنطة حاجاتي
ميدو راح عالمطبخ عمل عصير ورجع لقي شهد مستنياه في اوضة النوم لابسة قميص نوم اصفر يدوب مغطي طيزها وجنب منها عالسرير اندر وسنتيان حمر وخيارة وعلبة فزلين ومشابك غسيل
ميدو حط صنيه العصير علي السرير وبص علي الحاجات اللي جنبها
شهد :: انت قعدت ليه ؟
ميدو :: مش فاهم
شهد :: انا قولتلك اقعد ؟
ميدو قام علي طول ووقف قدامها
شهد :: يلا يا متناك اقلع التيشرت ده والشورت والبس دول
ميدو بص علي السرير
البس ايه ؟ الكلوت والسنتيان
شهد :: ايوة ... يلا بقي
ميدو :: شهد انتي بتتكلمي بجد ؟
شهد :: انا مبهظرش .. يلا علشان
عايزة انيكك
ميدو حس بالخجل لانها المرة الأولي اللي واحدة تتعامل معاه بالشكل المهين ده لكن مكنش قدامة اي اختيارات تانية
شخصية شهد كانت بالفعل قوية وفيها حزم وهي بتتكلم + ان طريقة كلامها فيها اثارة له
ميدو قلع هدومة وريم حاطة رجل علي رجل بكل كبرياء بتبص عليه
لغاية ما لبس الأندر الأحمر والسنتيان ولف بوشه اللي كله خجل وقف قدامها
شهد :: ايه احساسك دلوقت وانت واقف قدامي بالأندر بتاعي والسنتيان
ميدو :: محرج طبعا .. انا عمري ما عملت كدة
شهد.:: انت مش هتعمل بعد كدة غير كدة.. انت بقيت الخول والمتناك بتاعي
ميدو :: ماشي
شهد :: انزل قلعني الجزمة
ميدو نزل علي الأرض تحت رجلين شهد قلعها الجزمة
شهد :: ايه .. مستني ايه
ميدو قام وقرب من شهد
شهد :: لا .. ارجع تاني مكانك.. انت مكانك تحت رجلي ..
ميدو رجع تاني تحت رجل شهد اللي رفعتهم علي وشه وطلبت منه يبوس رجليها
ميدو مسك رجلين شهد وبقي بيبوس رجليها
شهد :: قلعني الشراب يا متناك
ميدو قلعها الشرب وشهد شاورت له يكمل يبوس
ميدو بدأ يشعر بأثارة اكبر وهو بيبوس رجليها واندمج لدرجة انه بقي بيمص صوابع رجليها ولسانة بيتحرك فوق وتحت ويلحس بطن رجليها
شهد شاورت له بصباعها علشان يطلع يلحس بين فخاده
رفعت له رجليها وفتحتهم
وميدو طلع علي طرف السرير وراح للأندر يشمه ويلحسه من فوق كسها
وشهد حطت ايدها علي راسه وداست عليها
الحس يا متناك كس ستك .. الحس يا خول .. اوووو .. اووووي.. الحسه اووووي يابن المتناكة
ميدو بصباعة باعد حز الكلوت عن كسها ودخل لسانه علي كسها . وبقي عمال يلحسه وهو هايج
شهد .. قوم يا المتناكة .. اطلع عالسرير هنا .. وفلئس زي الشرموطة
ميدو :: هتعملي ايه
شهد :: هنيكك يا متناك .. ايه مش عارف
ميدو :: طب هو ايه المثير ليكي انتي في كدة
شهد :: بص انا هقولك واحكيلك بس بعد ما نخلص.. يلا يا متناك بقي ... فلئس
ميدو طلع عالسرير ورح مفلئس
وريم وقفت علي الأرض وقالت له
ارجع ياخول بطيزك
ميدو فضل يرجع لورا لغاية ما بقي علي طرف السرير
وريم بأيدها الشمال من تحت مسكت زب ميدو اللي لقتة مسيل علي الاندر
شهد :: شوفت يا متناك اكبر دليل علي انك خول ومتناك وحابب اللي بعمله فيك . زبك اهو مغرق الأندر بتاعي سيلان
شهد فضلت تلعب في زب ميدو من تحت وصباع ايدها اليمين بيتحرك حركات دائرية علي خرم طيز ميدو من فوق الأندر
وميدو حاطط وشه بين ايديه مخبية لكنة حاسس بمتعة لا تتخيل
شهد :: ايه يالبوة ..طيزك بتاكلك ..
وراحت منزله الأندر من علي طيزه
احااااا.. كسم طيزك يا متناك.. كبيرة اوي وعايزة تتبعبص
جابت الفزلين من جنبه وطلعت بصباعها حتة كبيرة وحطتها علي خرم ميدو وايدها التانية جابت زبه من بين طيزو ونزلت تمص فيه
اهات ميدو بدأت تطلع شوية شويه وشهد بدأت تهيج علي ميدو
وراحت مدخله طرف صباعها جوه طيزو براحة
بدأت تدخله شوية شويه وتسحبه
وايدها من تحت بتدعك زبه
حلو كدة يا متناك.. قولي بقي حاسس بايه وانا عمالة ابعبصك في طيزك يا متناك.. ها . حلو كدة
حلو كدة يا خول
ميدو :: ااااه.. اااااه .. ادعكي زبي اووووي .. اوووووف .. اوووووف
شهد :: طيزك متناكة .. وزب واقف علشان انت متناك يا ميدو
هقوم احط الخيارة في طيزك المتناكة
شهد راحت اخدت الخيارة ورجعت علي طيز ميدو
اطلع قدام يا شرموط
ميدو راح لقدم
شهد:: كمان يا متناك.. وافتح رجليك المتناكة دي
ميدو فتح رجليه وشهد راحت نايمة علي ضهرها وقالت لميدو تعالي يامتناك بزبك علي بوقي
اخدته زبه في بوقها وحطت الخيارة جنبها وراحت ماسكة طيز ميدو بأيد والايد التانية عمالة تدخل صباع في طيزو
وميدو بقي فوق منها زي المرة الشرموطة بتلوي ويتأوه وهو في قمة المتعة
شهد راحت قايمة من تحت منه بعد ما خلتة زي العجينة في ايدها
وراحت ماسكة الخيارة
وبدات تحطها في طيزو
ميدو :: بتوجع .. اي اي . براحة . لا لا لا .. لا لا .. بتوجع
شهد :: اسكت يابن اللبوة .. خليني اوسع طيزك المتناكة دي
فضلت شهد تحاول تدخل الخياره في طيزو
ااااااه ااااااه.. ادعكي زبي .. اوووووي .. اووووي
شهد حطت فزلين تاني علي خرم طيز ميدو وعلي زبه ورجعت حطت الخياره علي خرم طيزو وبدأت تحاول تدخل بالقوة وهي بتدعك في زبه لغاية ما الخيارة اخيرا دخلت في طيزو
ميدو :: لا لا . شليها مش قادر . اوووف بتوجع اوووي
شهد :: كسمك .. اشيل ايه يابن المتناكة .. انا مصدقت الخياره بقت في طيزك
بقلم عادل المتميز
وبدأت شهد تسحب الخيارة براحة
وتدخلها وميدو بيتوجع وبيترجاها تشيلها لكن شهد كانت هاجت بأهاتة وذله تحت منها
وايدها عمالة تدعك في زبه اللي جاب لبنه بسرعة رهيبة
وغرق ايدها
شهد :: يابن المتناكة .. ايه ده ؟
جبتهم..... وحيات كسمك ما هشيل الخيارة من طيزك غير لو زبك وقف تاني
ميدو نام علي بطنة وهو مش مصدق المتعة اللي كان فيها
ومكنش شايف شهد اللي طلعت تليفونها وبدأت تصوره فيديو ..
شافها وهي رايحة بالكاميره علي وشه
ميدو :: ايه ده انتي بتعملي ايه
شهد :: بصور المتناك بتاعي .. عندك مانع
ميدو :: شهد متهظريش ؟ مش هينفع
شهد :: مش هينفع ليه ؟ انت مش الخول بتاعي .. قوم بوس رجلي يا متناك
ميدو :: اقفلي التصوير يا شهد
شهد :: كسمك ... قوم ياعرص .. قوم يا خول .. بوس رجل ستك
علشان اخليك تنكني
اصرار شهد كان قوي وميدو قام وهو بيقوم الخيارة طلعت من طيزو
شهد :: ينفع كدة يابن المتناكة .. ماشي هدخلها في طيزك تاني .. بس دلوقت تيجي تبوس رجلي
شهد قعدت قدامة فاتحة رجليها
وميدو نزل علي رجليها يبوسها
وبعدين راحت نايمة وفتحت له رجليها وقفلت الكاميرة
دلوقت تقدر يا متناك تنيك ستك شهد
زب ميدو كان مرخي لكنه رجع يقف تاني لما شهد طلبت منه يجي ليها واخدت زبه بين شفايفها وبقت عمالة تمص وترضع فيه وتنزل تلحس في بيضانة لغاية ما رجع انتصب زي الحديد
شهد :: يلا يا متناك حطة في كسي
ميدو فتح رجل شهد وحط زبه في كسها
شهد :: نكني يا خووول .. نكني يا شرموط .. احححح اححححح.. ايوة كدة.. اوووووف .. اووووف
ميدو فضل يدخل زبه في كس شهد ويطلعة وينيك فيها
وشهد ممحونة وبتشتمة بأهلة وامة
شهد قوم يابن الوسخة .. قوم نام علي ضهرك
ميدو نام علي ضهره وشهد اخدت المشابك من جنبه وراحت طالعة فوق زبه . ونزلت براحة عليه ودخلتة في كسها
ومسكت المشابك وحطتهم في حلمات بزازه
وارحت نازله عليهم بشفايفها تمصهم وترضع فيهم
الوجع كان ممتع لميدو ومثير جدأ
وزبه كان واقف جدأ جوه كسها
وبدأت شهد تتفنن في الوضعية
بترجع لورا وتروح لقدام علي زب ميدو اللي كان حاسس انه اول مرة في حيانة ينيك
شهد :: ااااه يا ابن الوسخة.. زبك مالي كسي يا متناك .. اووووف . اوووووف .. احححححح
فضلت ريم تروح وتيجي علي زبه
لغاية ماحست انه هيجبهم
راحت قاية بسرعة ومسكت زبه بكف ايدها وداست عالراس اووووي وشفايفها راحت لحلمات بزازه بعد ما شالت المشبك وبقت بتعض حلمات صدره بغباء وايدها من تحت دايسة علي راس زبه
ميدو جاب ادلبنة في ايدها غرقها
وبعدها راحت لحست اللبن من ايدها وبلعتة كله
وراحت قاعدة علي طرف السرير
طلعت علبة سجاير من شنطتها
ولعتها وميدو نايم علي ضهره
شهد كانت بترمي طفيه السجاير علي زب ميدو تلسعة
شهد خلصت السيجارة ولبست هدومها وقالت لميدو
تفضل لابس الأندر بتاعي لغاية بكرة عارف يا كسمك لو قلعتة
المرة الجاية هدخل في طيزك خيارتين وهفشخ امك
شهد لبست هدومها ومشيت
وميدو مكنش مصدق اللي حصل معاه ولا كان مصدق المتعة الرهيبة اللي حسها مع شهد
........
الساعة 12 ونص ريم فتحت الشقة بعد ما رجعت من المدرسة
حطت شنطتها علي كنبة الأنتريه
ودخلت المطبخ تعمل اكل
وخرجت لقت ميدو خارج من الأوضة بتاعتة
ريم :: ايه ده انت جيت امتي
ميدو :: من شوية.. اعملي حسابي معاكي في الأكل
ريم :: تعالا .. الأكل كتير
ميدو قعد جنب اختة وسرحان في شهد
ريم :: مكلمتش حنين ؟.
ميدو :: ايه ؟ بتقولي ايه
ريم :: بقولك مكلمتش حنين
ميدو :: لا
بقلم عادل المتميز
ريم :: ليه ؟ البت شكلها خايفة ومرعوبة وانت المفروض تكون جنبها وتحسسها بالأمان .. هي مرحتش المدرسة النهاردة بسبب اللي عملتة انت امبارح
ميدو :: هي اللي خلتني افتحها
ريم :: علشان كانت هايجة يا ميدو
اسألني انا .. انت كمان فتحتني وانا كنت هايجة ولا نسيت
ميدو :: لا منستش .. طب بعد ما تاكل كلمها وطمنها وحسسها انك مش هتتخلي عنها
ميدو :: طب بقولك ايه ماتطلعي ليها
ريم :: انا كدة كدة هطلع علشان هي قالت انها تعبانة هطلع اتكلم معاها .. بس انت كمان لازم تكلمها
مينفعش بعد ما تفتح البت وتاخد شرفها متلقكش جنبها
ميدو :: تتكلمي معاها في ايه
ريم :: هقولها انك حكيت ليا وانت خايف عليها وندمان علي اللي حصل وانك مش هتسبها مهما حصل . وكمان هفهمها اني انا كمان واقفه معاها
ميدو :: لا اوعي يا ريم تتكلمي في حاجة زي دي هتحرجيها وانا كمان المفروص محكيش حاجة زي دي معاكي
ريم :: بالعكس كلامي معاها هيأكد انك خايف عليها وانك مش هتسبها بعد عملتكم دي
المهم انت ملكش دعوة باللي هقولة انا هعرف ادخل عليها بالكلام .. انت بس اتصل بيها
ميدو ::حاضر و****ي هكلمها
ميدو بعد ما خلص اكل اتصل بيها لكنها مفتحتش عليه
ميدو :: مش عايزة ترد
ريم :: جايز نايمة وجايز جنب مامتها.. انا هطلع اشوفها
.......
بالليل الساعة سبعة مستر شريف :: انتي هنا
ريم بعد ساعتين.. الساعة تسعة :: معلش يا مستر لسة فاتحة الفيس كنت بذاكر
مستر شريف :: مش قولتي بكرة هتقولي انتي مين
ريم :: ايه مستعجل اوي تعرف انا مين
مستر شريف :: ايوة مستعجل طبعآ وانتي وعدتيني
ريم :: وعدتك اه مش هنكر بس غيرت رئي ههههههه
مستر شريف :: بقي كدة ؟ .. ماشي براحتك .. سلام
ريم :: خد تعالا رايح فين .. هعرفك انا مين لكن ايه رئيك بكره
نتقابل
مستر شريف :: نتقابل ؟ .. ماشي موافق .. فين وامتي
ريم :: بكره متروحش المدرسة ونتقابل في اي مكان
مستر شريف :: انتي من دور عيالي ومش هينفع نتقابل في مكان عام .. الناس هتقول عليا ايه
ريم :: امممممم.. طب اقولك علي حاجة .. ايه رئيك نتقابل عندك ؟
مش انت عندك شقة بتدي فيها دروس بردو
مستر شريف :: اه عندي بس الشقة دي مينفعش بردو علشان ولا اقولك ماشي موافق .. الساعة كام
ريم :: بكره نتقابل الساعة 8 ايه رئيك
مستر شريف :: تمام .. ماشي .. بس بردو انتي مين
ريم :: طب ايه رئيك نتقابل عندي ؟
مستر شريف :: عندك ازاي ؟ هو ينفع
ريم :: اه ينفع طبعآ... بص ايه رئيك انا هتصل بيك .. انا ريم
مستر شريف :: ريم ؟ انهي ريم .. ريم ال ......
ريم :: ايوة يا مستر انا ريم نصحي ..
مستر شريف :: يخرب بيتك هو انتي
ريم :: ايه مكنتش واخد بالك يعني
مستر شريف :: انتي ياريم ؟ انا بجد مصدوم
ريم :: بقولك ايه مش وقتة خالص الكلام ده .. انت هتيجي بكرة يعني هتيجي
مستر شريف :: انتي ازاي بقيتي كدة اصلا.. وبعدين تعالي هنا .. انتي مفتوحة ؟ ازاي ومين اللي عمل فيكي كدة ؟
ريم :: انا اللي فتحت نفسي .. وانت اول راجل هخليه ينام معايا
مستر شريف :: انا حاسس ان برج من نفوخي هيطير
ريم :: ليه بقي علي فكرة انا مرة كنت ماسكة تليفون ماما وشفت رسايلكم وفيديوهاتك كلها عندي .. وخد بالك انا اه عيلة صغيرة لكني مجنونة
شريف :: انتي بتقولي ايه ؟ وفيديوهات ايه .. انتي مجنونة يابت انتي
ريم :: مجنونة ؟ طيب هوريك دلوقت
ريم راحت باعتة مقطع لمستر شريف من بتوعة له وظاهر فيه وشه وهو بيضرب عشرة
ريم :: ها .. صدقت دلوقت .. بص
انا مكنتش حابه اهددك بالفيديوهات دي لكن خلاص عرفتني وعرفت اني مفتوحة
وانت هتيجي بكرة يعني هتيجي
وسيدي تبقي نكت البت زي ما بتنيك امها .. مش انت بردو بتيجي عندنا الشقة كل ليلة خميس تنيك ماما وتمشي ؟
مستر شريف مقدرش يتكلم..
ريم اتصلت بمستر شريف لغاية ما الرنة خلصت وهو مفتحش .. كان مذهول مش عارف يقول ايه
البت المفعوصة اللي في تانية اعدادي عرفت تلوي دراعة وتهدده صح
ريم رنت تاني عليه
مستر شريف :: الو .. ايوة يا ريم
ريم :: مش عايز تفتح عليا ليه
مستر شريف :: بتهدديني ياريم ؟
ريم :: مش بهددك بس انا عايزاك . ثم انت مش عاجبك جسمي ؟ .. هتخسر ايه لما تنكني وتريحني .. انا عايزة ابقي بتاعتك
وعايزة اتناك منك وابقي انا كمان شرموطتك ..
بقلم عادل المتميز
مستر شريف :: ماشي ياريم بس مينفعش الفيديوهات دي تبقي علي تليفونك.. تليفونك لو ضاع انل ومامتك هنتفضح خدي بالك
ريم :: بكرة لما تيجي وتنكني هخليك تمسح الفيديوهات دي بأيدك
مستر :: اه وتاخديها تاني من الفيس
ريم :: اخدهم ازاي انا كنت ماسكة تليفون ماما بالصدفة ودلوقت هي قافلة التليفون برقم سري
شريف :: ماشي يا ريم . بكره نتقابل ونتكلم
ريم :: بكره نتقابل وتنكني ماشي
شريف :: ماشي بكره هنيكك ياريم
........
ميدو في الأوضة بتاعتة قرون الدياثة بتاعتة بتذيد وهو بيتفرج
علي موضوعات الاعضاء في احد المنتديات الجنسية اللي منزلين صور مامتهم واخواتهم البنات وعمال يقرا التعليقات علي الصور وبتاعة كان واقف عالأخر
وقرر انة يعمل كمان شوية صور بالفوتوشوب يمكن يحتاجهم
شغل فيديوهات بتاعة مامتة وهي بتعرض جسمها واخد من الفيديوهات دي اسكرين شوت
و فتح الكمبيوتر بتاعة وحط الأسكرينات الصورة في فولدر علي جهاز الكمبيوتر وبعدين فتح برنامج الفوتوشوب وبدأ يشيل الخلفية ويحط خلفيات بيضة والصور اللي فيها وشها كان بيشوش الوش بحيث ميتعرفش
عمل بتاع خمسين صورة وكان عامل قبل كدة فوق ال 100 صور
لمامتة واختة ريم
وبعدها قفل الكمبيوتر .. وقعد يفكر يعمل ايه لغاية ما فكر انة يكلم صاحبه جاسر ويألف عليه قصة ان الست دي اتعرف عليها علي الفيس ويبعتله صور ليها
ويشوف هيقول ايه عليها
الفكرة لوحدها خلت ميدو في قمة هيجانة ومتأخرش ثانية في الأتصال بصاحبة جاسر
جاسر :: الو ايوه يا ميدو
ميدو :: الو .. ايه ياريس بتعمل ايه
جاسر :: ابدآ كنت بكلم شهد ولسة قافل معاها
ميدو :: اها .. ماشي .. انا كنت لسة بكلم حتة نتاية عالفيس ياض
حاجة بنت متناكة
جاسر :: ايه ده بجد ؟.. مين دي ياسطي وعرفتها ازاي
ميدو :: عرفتها من موقع كدة المهم دخلت كلمتها واخدت الفيس بتاعها وطلعت ست كبيرة في السن بس ايه كرباج
جاسر :: كبيرة .. كام سنة ؟.
ميدو :: اربعين سنة
جاسر :: احااااااا دي من دور امي
ميدو :: اه بس فرسة ياض
جاسر :: وانت عرفت منين؟ شفته
ميدو :: ايوة بعتتلي صورة ليها
جاسر :: وشها ؟
ميدو :: لا ياعم جسمها
جاسر :: ابعت يابن المتناكة عايز اشوفها
ميدو :: طب افتح الفيس هبعتهالك
جاسر فتح الفيس وميدو اخد خمس دقايق متردد انه يبعت صورة مامتة وهي واقفة عريانة
لكنة في النهاية داس انتر وبعت الصور لجاسر
جاسر بعد دقيقة كان رده علي ميدو
احاااااا الولية دي جامدة اووووي
ابعت ياسطي حسابها
ميدو :: يعني تستاهل النيك
جاسر :: خخخخخخخخ دي شكلها متناكة اصلا .. وجسمها جامد
ابعت حسابها
بقلم عادل المتميز
ميدو :: ياصاحبي مش هينفع هي عملت الفيس ده علشاني ومحدش غيري عليه لو بعتهولك هتعرف انك من طرفي ومش بعيد تعمل لينا بلوك
جاسر :: يابختك يابن المتناكة .. بصراحة جامدة اوي.. مفيش صور تاني ليها
ميدو :: هطلب منها طبعآ
حنين اتصلت علي ميدو وهو بيكلم
جاسر .. ميدو بص عالشاشة وشاف حنين بتتصل
جاسر :: ماشي لما تبعتلك صور ابعتلي
ميدو :: تمام .. هقفل دلوقت علشان فيه مكالمة عالأنتظار
جاسر :: ماشي سلام
ميدو :: الو
حنين :: ايوة يا ميدو .. انا خايفة اوي
ميدو :: لا مش هينفع خوفك ده يا حنين.. وبعدين انا كلمتك الصبح
مردتيش عليا ليه
حنين :: كنت نايمة .. وبعدين صحيت لما اختك طلعتلي
انت ازاي تقول ل اختك علي اللي حصل بينا
ميدو :: انا واختي قريبين اوي من بعض وحكيت ليها علشان خايف بجد عليكي ومتخفيش ريم اختي ستر وغطا علينا
حنين :: انت خلتني قدامها صغيرة اوي ومش عارفة اقولها ايه .. اختك عرفت انك نمت معايا وده صعب عليا يا ميدو .. انا خايفة بجد ومرعوبه
ميدو :: يا حبيبتي انتي دلوقت قدام ربنا مراتي .. ومش هتخلي عنك مهما حصل .. وعلي فكرة انتي المفروض تفرحي اني حكيت ل اختي . ده اكبر دليل اني مش هسيبك ومش هتخلي عنك
حنين :: بجد يا ميدو.. بجد مش هتسبني بعد اللي حصل بينا
ميدو :: انتي مراتي يا حنين .. مراتي دي الحاجة اللي عايزك تكوني متأكدة منها.. ومش عايزك مضايقة بقي علشان محدش ياخد باله
حنين :: حاضر يا ميدو
ميدو قفل مع حنين ولقي رساله جاتلة علي الفيس من شهد
شهد :: بتعمل ايه يا متناك
ميدو :: مش بعمل حاجة
شهد :: اخبار طيزك المتناكة ايه ؟ بتوجعك
ميدو :: متفكرنيش بقي ..
شهد.:: لا انا عايزك علي طول فاكر
انت خلاص بقيت المنيوك بتاعي
هبعتلك الفيديو والخيارة في طيزك.. علشان كل ما تشوفة طيزك تاكلك
وفعلا شهد بعتت لميدو الفيديو اللي صورتة له
ميدو :: بس علي فكرة انتي قولتي هتقوليلي ايه المتعة اللي بتحسيها في كدة.. واخدتيني في دوكة ومشيتي من غير ما تقولي
شهد :: طالما بقيت الخول بتاعي هحكيلك بس مش هينفع اكتب ينفع تتصل وتكلمني دلوقت علشان اللي هقولو
ميدو :: ماشي هتصل بيكي
ميدو رن علي شهد
شهد :: الو .. ايوة يامتناك
ميدو :: قلب المتناك انتي
شهد :: بص بقي يا سيدي انا هحكيلك
انت عارف انا بابا ميت وماما اتجوزت بعد موت بابا بكام سنة
اتعرفت علي واحد في شغلها واتجوزت وانا كان عمري 12 سنة
بعد جواز ماما من عمو وحيد بسنة
بدأ جسمي يكبر ويفور وبقي جسمي جسم واحدة مكتملة الأنوثة.. وبدأت احس بعمو وحيد يبص علي جسمي ويستغل غياب ماما او تكون في المطبخ بتعمل اكل القيه بيلمس جسمي ويتحرش بيا
عمو كان ديما السفر بره مصر بحكم شغلة ولما كان بيرجع كان بيجبلي هداية كتير .. بدات احس
اني قريبة منة وقدر فعلا يكسب حبي .. حبي له كا بابا طبعا
لكن هو كان له هدف تاني .. جسمي طبعا .. كنت بحس بيه ديما يدخل اوضتي وانا نايمة
وكنت بشوفة مطلع زبه ويضرب علي منظر جسمي وانا نايمة عشرة
كنت بشوفة بس مكنتش اقدر اتكلم او اقول لماما علشان اولا كنت بخاف ماما ماصدقنيش . وكمان مكنتش عايزة اخسر الهداية والفلوس اللي كان بيدهالي
مرة في المرة لقيتة بيتحرش بيا
ويمسك جسمي ولما لقي قبول مني بقي بتمادي اكتر واكتر
لغاية ما في مرة وانا كنت نايمة
حسيت بيه وهو بيدخل اوضتي
ولقيتة المرة دي جه علي رجلي
وفضل يبوس رجلي ويمص صوابع رجلي وبعدين طلع بتاعة وضرب علي رجلي عشرة وجابهم عليها
ميدو :: احا علي رجلك
شهد :: اه وبقي بيعمل كدة كل ليلة لغاية ما مرة دخل الأوضة
ولقيته بيقولي انا عارف انك صاحية وحاسة باللي بعملة وقومني واتفق معايا اتفاق
كل ما هرضي اخليه يبوس رجلي
واشتمة هيديني 100 جنيه
في الأول طبعا مكنتش بحب اشتمه لكن هو كان بيطلب مني
ويفضل يتحايل عليا اعاملة كأنة الكلب بتاعي..
ميدو :: ومامتك ؟
شهد :: مامتي مكنتش حاسة بحاجة وفاهمة انة بيحبني زي بنتة وطبعا كانت فرحانة بحبة ليا
ميدو :: اه وبعدين
شهد :: مرت السنين وبقي عندي16 كنت بقيت عاشقة للموضوع ده وكل فترة ادخل النت انقي كلب مطيع ليا .. لغاية ما هو يزهق او انا ازهق منه واشوف غيرو
ميدو :: طب مين فتحك؟
شهد :: عمو وحيد هو اللي فتحني
ويومها جابلي هدية سلسلة دهب
وخاتم علشان يعوضني واتفق معايا انه هيعملي عملية لما اكبر
ميدو :: اه معني كدة هتزهقي مني
شهد :: طول ما انت بتسمع كلامي
وتطيع اومري مش هزهق منك
ميدو :: وانا اي حاجة هتطلبيها مني هعملها
شهد ::: مش بمزاجك يا كسمك
ميدو :: ههههههههه ماشي.. الا صحيح انتي كنتي بتكلمي جاسر من شوية
شهد :: ايوة
ميدو :: طب ليه ؟
شهد :: وانت مال كسمك .. بص يا ميدو علشان نكون متفقين
ميخصكش اكلم مين واتناك من مين ماشي
ميدو :: يعني ايه ؟ مش المفروض اني انا وانتي يعني ..
شهد :: يعني ايه بقي ؟
ميدو :: يعني لو انا كلمت غيرك
شهد :: لا يا كسمك .. انت متكلمش غيري اللي يكلم شهد يكون بتاعها هي وبس .. وخد بالك انا مش بهزر انا بتكلم بجد .. انت كلبي ومتناكي انا ولو عرفت انك كلمت بنت تاني هنيكك وهفضحك وهطلع تلاتة كسمك
ميدو :: واشمعني انتي
شهد :: هو كدة .. ها عاجبك ولا لا؟
ميدو :: ماشي ياستي
شهد :: ايوة كدة اظبط يا كسمك
يلا اسيبك انا دلوقت
بعد.ما شهد قفلت ميدو كان حاسس بالاثارة الرهيبة
اولا من طريقة تحكم شهد فيه واسلوبها الجديد عليه ومن جاسر صاحبة اللي عجبة جسم مامتة
وده خلاه يفكر يعمل عضوية في احد المنتديات الخاصة بالمحارم
وفعلا مافتتش الليلة وعمل حساب عالمنتدي بأسم ابن شادية
وقفل المنتدي بعد ما عمل العضوية
.......
تاني يوم كان اللقاء المرتقب بين ريم ومستر شريف
ريم الصبح بعد ما لبست هدومها وراحت علشان تفطر مع مامتها واخوها ...حنين نزلت علشان يروحو المدرسة
ريم عملت نفسها دايخة وهتقع علي الأرض وسندت علي حنين وحطت ايدها علي وشها
يسرا قامت مفزوعة ميدو
يسرا :: مالك يابنتي .. قعديها ياحنين
ريم :: معرفش حسيت بدوخة كدة مرة واحدة
حنين :: اخش اعملك مايه بسكر
يسرا :: حاسة بدوخة بس ولا تعبانة
ريم :: لا مش عايزة يا حنين
من امبارح حاسة نفسي تعبانة
يسرا :: طب متروحيش المدرسة النهاردة
ريم :: مروحشةليه .. انا هبقي كويسة
حنين :: مجتش من يوم لحسن تقعي مني في الشارع ولا في المدرسة
يسرا :: لا خليكي متروحيش النهاردة..
..
بعد ما حنين نزلت ويسرا وميدو ريم دخلت روقت اوضتها وروقت الصاله قبل ما مستر شريف يجي
ودخلت علي اوضتها طلعت بنطلون فيزون من بتوعها وتيشرت بضي كت لبستهم
وحطت برفان من بتاع مامتها وفضلت قاعدة عالفيس لغاية ما تليفونها رن
ريم :: ايوة يا مستر انت فين
مستر شريف :: تحت البيت ايه الشقة امان
ريم :: ايوة اطلع انا مستنياك
مستر شريف طلع وريم كانت مستناه وفاتحة الباب وكل شوية تبص فوق خايفة حد من عند خالتها ينزل .. لغاية ما مستر شريف طلع ودخل الشقة وريم قفلت وراه
ريم :: منور و****ي يا شريف
شريف :: شريف كدة حاف مفيش مستر
ريم :: هههههههه ايوة حاف وبعدين انت واقف بعيد عني ليه
ماتقرب مني .. هموت واحضنك
مستر شريف :: ههههههههه ماشي احط بس الشنطة بتاعتي علي الطرابيزة
ريم :: هات يا سيدي الشنطة دي كدة.. اهي الشنطة يا عم .. تعالا بقي
مستر شريف قرب من ريم وحضنها وريم حضنته اوي وكأنها فعلا كانت مستنياه من زمن
فضلت حضناه وحست بزب مستر شريف وقف وخبط في بطنها
ريم :: تعالا بقي اما اوريك الأوضة بتاعتي
شريف :: يلا وريني
ريم مسكت ايد شريف واخدتة ودخلت بيه الأوضة
ايه رئيك بقي في الأوضة بتاعتي
مستر شريف دخل بص شمال ويمين
شريف :: جميلة اوي
ريم :: هي بس اللي جميلة ؟
شريف :: ههههههههه شقية اوي انتي ياريم .. ومكنتش متوقع خالص انك تبقي كدة
ريم قفلت باب الأوضة بتاعتها.. يعني جسمي عاجبك ؟
شريف :: بصراحة .. جامد جدآ
ريم قربت منه .. وقفت قدامة وحطت ايدها علي زبه ..
وانت كمان زبك جامد اوي
ياااه يا شريف انت مش متصور انا كنت بحلم باللحظة دي من امتي .. لحظة اللي ايدي تمسك فيها زبك
شريف :: للدرجادي عاجبك ؟
ريم نزلت بأيدها بشويش وطلعت تاني وراحت نازل علي ركبها تحت زبه .. وبصوابع ايدها نزلت سوستة بنطلونه .. وراحت مدخلة ايدها جوه .. تحت البوكسر وطلعت زبه
هو اللي يشوف الزب ده ..معقول ميتنناش يمصىة
وراحت مقربه علي زبه .. تبوس فيه وايدها تدعك في الراس وعنيها علي عيون مستر شريف
اللي ساب نفسه ليها
شريف :: بس تقوليلي بصراحة . انتي فعلا اللي فتحتي نفسك
ريم قامت وقفت ونزلت البنطلون الفيزون بتاعتها .. وقلعت البضي
وبقت قدامة بالكلوت الأسود والسنتيان نفس اللون
وانا هكدب عليك ليه.. انت اول راجل هيدخل زبه في كسي
وراحت فاكه حزام البنطلون بتاعة
وفكت زرار البنطلون ونزلتة
وراحت زقاه بأيدها علشان يقعد عالسرير
شريف راح يقلع هو البنطلون بتاعة لكن ريم مسكت ايده وباعدتها عنه وقالت له
انت متعملش حاجة خالص
قلعتة البنطلون ونزلت تحت رجليه قلعتة الجزمة والشراب
وراحت طالعة بأيده علي فخاده وصوابعها دخلت تحت البوكسر ونزلتة
عيونها وهي باصة لها كان كلها سكس وجنس ومحن السنين .. ولا كأنها اكبر شرموطة من شراميط البرنو
ومسكت بصوابعها راس زبه وراحت نازلة بلسانة عليه .. وبدات تحرك طرف لسانها بخفة علي خرم زبه . وايدها نزلت من تحت لبضانة .. فتحت بوقها وخدت راس زبه .. مص ورضاعة وهيجان ... شريف نسي في اللحظة دي انها عيله عمرها 13 سنة .. وايده راحت علي شعرها
صوابعة دخلت بين خصلات شعرها .. وريم بتمص وترضع زبه
لما انتصب علي اخرو .. راحت قايمة وقلعت السنتيان والأندر
وطلعت فوق منه .. مسكت زبه بأيدها من تحت وحطتة علي فتحة كسها وراحت قاعدة عليه
اووووووف .. اوووووووف. زبك تخين اووووي يا شريف .. اححح
اححححححح.. مالي كسي
شريف قام وهي قاعدة علي زبه
وراح بشفايفة علي بزازها
اخد حلمة بزها الشمال .. وبقي
بقلم عادل المتميز
عمال يرضع فيها .. وريم هايجة
وممحونة .. وراحت حضناه من رقبتة وادتلة بزتها التانية علشان يرضعها هي كمان
بعد ما شريف رضع ومص بزازها
بدأت تطلع وتنزل علي زبه وايديها ساندة وراها علي مرتبة السرير
اححححححح احححححححح
اوووووف اووووووف.. يالهووي يالهوووووي .. زبك حلو ي شريف
زبك جوايا ممتعني .. اوووووف
قوم نكني انتي يا شريف
ريم قامت وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها له
وشريف قام علي ركبه .. دخل بين وراكها وراح قالع القميص ورماه جنبه ومسك زبه وحطه في كسها
اوووووف .. ايوووه .. ايوووه .. دخله كله .. كسي هيجان عليك اووووي .. ايوه كدة ياشريف .. نكني بقي اوووووي .. كسي الصغنن هيتجنن عليك يا شريف ..
شريف مدخلة زبه كله جواها وعمال يطلعة ويدخله جوه كسها
وريم بتقوله
انت بتنيك بنت من دور عيالك يا مستر .. بتنكني في كسي الصغنن
اااااااه.. ااااااه .. زبك فشخني يا شريف.. اوووو اووووو.. كمان . نكني جامد .. نكني جامد يا شريف
شريف رفع رجل ريم علي كتفة ونزل الرجل التانية
وبقي بيدك زبه في كسها دك
احححححح.. حلو .. حلو يا شريف
اوي .. اوي .. اوي ياشريف.. زبك مولع كسي ...اااااااه ..
فضل شريف ينيك في ريم بقوه
وبعدين راح طلب منها تنام علي بطنها
ريم نامت علي بطنها وهو طلع فوق منها .. وبأيده من تحت رفع وسطها لفوق شوية .. وبأيده حط زبه في كسها .. وراح شاحطو جواها.. خلي ريم صرخت من المتعة والوجع .. وراح دايس علي ضهرها وخلاها نزلت بوسطها وجسمها كله عالسرير وهو نام فوقها بكل جسمة .. وبقي عمال يدخل زبه جواها اووووي ويسحبة نص سحبه .. ويرجع يدخلة اوووي ويسحبه نص سحبه
ريم حست بروحها بتطلع كل ما زبه يطلع من كسها وترجع تاني كل ما زبه يدخل كسها
اااه يا شريف .. اه يا حبيبي .. نكني كمان .. نكني اوووووي ... خلي زبك في كسي اوعي تخرجة علشان خاطري
فضل شريف ينيك في ريم بالوضع ده وبعدين سحب زبه وخلي ريم تفلئس له
وجه من وراها وراح حط زبه في كسها من ورا
اخخخخخخخخخخخ.. كسم زبك ..ايه ده .. ايه المتعة دي ياشريف .. اوووووف .. اوووووف
شريف ماسكها من وسطها وعمال يشيل زبه ويرجع يدخله
. دخول وخروج متتالي وسريع
واهات ريم وانفاسها المتسارعة .. ورنة صوت لحمة في لحمة .. كلها اصوت تهيج الحجارة والخشب اللي في الأوضة
لغاية ما مستر شريف طلع زبه من كسها لما حس انه خلاص هيجيب لبنة
بقلم عادل المتميز
وريم قامت بسرعة اخدت زبه في بوقها وراحت قافلة عليه بشفايفها
وايدها من تحت بتلعب في بيضانة... لغاية ما شريف مسك راس ريم وحشر زبه في كسها وراح منزل لبنة كله في كسها
ريم رضعت لبن زبه وبلعتة .. وفضلت تمص وتمص لغاية مبقاش فيه لبن .. وراحت رامية جسمها عالسرير جنب منه
وبكدة نكون خلصنا الجزء الثالث
من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة
واتمني ترك تعليق تشجيعي من اجل تقديم المزيد
انثي ضائعة في بحر المتعة
بقلم / عادل المتميز
.......
مساء الخير او صباح الخير كل واحد علي حسب التوقيت المحلي لموعد قراءة القصة
طبعا علشان نكون فاهمين ان دي السلسلة الثانية من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة وعلشان تكون فاهم احداث السلسلة الثانية لازم تكون قريت السلسلة الأولي
لقراءة السلسلة الأولي اضغط (( هنا )) (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=580484)
الجزء الأول
...........
ريم :: عادل .. اعااااااااااادل ...
انا :: ايه ده ريم ؟ حمدله بالسلامة يامزة
ريم :: يسلمك يا جميل . ايه عامل ايه يا عسل
انا :: تمام في نعمة.. ايه رجعتي من السفر
ريم :: الصراحة لا .. بس وحشتني قولت ادخل ارغي معاك شوية
انا :: وانتي كمان وحشاني .. شوفتي السلسلة الأولي
ريم :: اه طبعا ..
انا :: طب ايه هتكملي معايا حكي
ريم :: ماشي نكمل يا جميل
انا :: احكيلي بقي عملتي ايه مع مستر شريف
ريم :: طب معلش لحظة ورجعلك .. هيثم خطيبي بيرن عليا
انا استغربت هيثم خطيبها ؟ ده فيه احداث كتير بقي معرفهاش
ريم غابت نص ساعة ورجعت
ريم :: انا جيت
انا :: نورتي البيت هههههههه
ريم :: النور نورك يا دوله
انا :: بس ايه حكاية هيثم خطيبك ؟ هو مش ده هيثم ابن خالتك سعاد
ريم :: اه ماهو انا اتخطبت له وكمان كلام بيني وبينك انا مكتوب كتابي عليه وكمان حنين اخويا كتب كتابه عليها
انا :: الف مبروك .. ربنا يسعدكم
ريم :: هههههههه الخطوبه وكتب الكتاب جم غصب .. هتبقي تعرف كل حاجة بوقتها
انا :: اووو.. طيب خلينا دلوقت في موضوع مستر شريف ..
ريم :: احنا وقفنا لما بدأت احاول الفت نظرو بس كانت كلها محاولات فاشلة .. يعني اخبط رجلي في رجله .. ابص علي بتاعة
وطبعآ مستر شريف بدأ ياخد باله
لكن للاسف مكنتش عارفة وقتها اعمل اكتر من كدة . لغاية ما قررت
اني اعمل اسلوب ميدو اخويا اللي عمله مع ماما
انا :: تهديد بالفيديوهات ؟
ريم :: لا مش كدة .. لكن اكلمة بالحساب الفيك .. واحاول اقرب منه علي اني طالبه عنده معجبة بيه من غير ما اقوله انا مين
انا :: اوووووبا بقي .. احكيلي من اول مرة اتكلمتو مع بعض وقولتي له ايه .. وهو قالك ايه
ريم :: ماما نزلت الشغل بعد ما رجليها خفت وانا كنت مرتبه اكلم
مستر شريف واطلب منه يجي بدري ساعة عن ميعاد الدرس علشان يشرحلي حاجات كتير مش فاهمها وطبعا مستر شريف قالي
مش هينفع علشان هكون في المدرسة وانه هو بيخرج من المدرسة علي الدرس وانا فضلت اترجاه يجي بدري وانا هغيب بحجة اني تعبانة وانه هيخدمني خدمة العمر واني فعلا مش فاهمة حاجات كتير
مستر شريف وافق بعد ما طلبت منه ميقولش لماما علشان يعني متزعلش مني وتقول ان مستوايا بقي ضعيف
........
يسرا :: اصحي ياريم .. الساعة 6 ياحبيبتي
ريم :: معلش يا ماما مش هقدر اروح النهاردة
يسرا :: ليه يا حبيبتي
يسرا :: بطني طول الليل وجعاني ومنمتش لغاية يمكن من ساعة
يسرا :: ليه يا حبيبتي ؟ مالها بطنك
ريم :: الدورة نزلت يا ماما
يسرا :: اه .. ماشي يا حبيبتي .. نامي وانا هروح افطر انا واخوكي
ونمشي
ريم :: ماشي يا ماما
ميدو :: اومال ريم فين .. هي مش رايحة المدرسة ؟
يسرا :: لا اختك تعبانة شوية ومش رايحة النهاردة
ميدو :: ليه مالها
يسرا :: ملهاش . بطنها وجعاها.. يلا افطر علشان تلحق تروح مدرستك
ميدو :: حاضر
الساعة 9 الصبح ريم قامت من النوم عملت الفطار بتاعها قعدت فطرت وبعدين شربت الشاي بتاعها وقامت روقت الصالة وبعد ما خلصت كانت الساعة جت 10 ونص وفاضل بتاع نص ساعة ومستر شريف يجي .. راحت قايمة لابسة بضي حملات من غير سنتيان من تحتة .. بضي حلمات بزازها تقريبا باينة تحتة ولبست بنطلون استريتش ابيض عاللحم من غير اندر .. وقفت قدام المرايه وهي بتظبط البنطلون علي كسها
وبتحاول تبين رسمة كسها في البنطلون .. وسحبت من الدولاب قميص نص كم من بتوعها وخرجت ... حطت القميص علي كنبه الأنتريه ودخلت المطبخ عملت عصير مانجا وتصلت بمستر شريف
شريف :: الو .. ايوه ياريم .. انا خمس دقايق وهبقي عندك
ريم قفلت مع مستر شريف واستنت لغاية ما جرس الباب ضرب
ريم قامت بسرعة وبأيدها شحطت البنطلون في كسها وراحت فتحت الباب
ريم :: اتفضل يا مستر
مستر شريف اول ما شاف ريم عينة اول حاجة جت عليها . منظر البضي الحملات وبزازها اللي كانت شبه باينة .. البني الفاتح اللي مفروش حوالين بزازها مع حلمة البزاز اللي ضاربه في البضي .. .. وعيونه نزلت علي تحت وشاف كسها
مستر شريف شعر بتوتر .. وبصوابعه رفع نضارتة . وبيبلع ريقة وخطوات رجليه بتدخل الشقة
مستر شريف ساعتها مشفش ريم البنوتة الصغيرة .اللي بتاخد معاه الدرس .. شاف بنوتة مكتمله الأنوثة .. حجم بزاز رهيب .. ورسمة كس ل واحدة ولا في العشرين من عمرها .. مع تسريحة شعرها السايح اللي نازل علي ضهرها
مستر شريف دخل وريم دخلت وراه .. راحت جابت له شوب عصير مانجة كانت مجهزاه
وقعدت جنبه
مستر شريف كان مرتبك وعيونه غصب عنه كل شوية تروح لبزاز ريم .. اللي رجليها كانت بتفرك من تحت وكل شوية تخبطهم في رجليه
مستر شريف حس ان ريم ممحونة عليه وانها جابتة مش علشان يشرح ليها الدرس .. والشيطان لعب في دماغة لكن مكنش عنده الشجاعة انه يعمل اي حركة كدة او كدة
مستر شريف بعد ما خلص شرح لريم اللي مكنتش فهماه طلب منها كشكول الواجب علشان تحل معاه كام سؤال
ريم ،:: نسيت الكشكول في الأوضة
ريم راحت تجيب الكشكول وعيون مستر شريف رشقت في طيزها اللي كانت بارزه اوي في البنطلون ولحم طيزها الأبيض باين من تحت البنطلون.
راحت ورجعت بالكشكول .. وبدأ مستر يكتب الأسئله في الكراسة وريم عمالة تفكر انها تعمل زي الأفلام وتدلق نص كوباية المانجا اللي قدام المستر علي بنطلونة لكنها كانت مترددة
مستر شريف ؛: يلا بقي حلي الكام مسأله دول
ريم اخدت الكشكول . وبدات تحل الواجب
شوية كان ميعاد رجوع ميدو من المدرسة جه وجرس الباب ضرب
ريم بسرعة اخدت القميص من عالكنبه بتاعة الأنتريه ومستر شريف بصلها وهو مستغرب وفهم
انها كانت قاصدة تقعد معاه بالبضي الشفاف .. ريم لبست القميص قبل ما تفتح الباب وقفلتة وفتحت الباب
ميدو :: ايه كل ده علشان تفتحي
ريم :: معلش باخد الدرس مع مستر شريف
ميدو :: ايه ده ؟ هو ايه اللي جابة بدري كدة .؟
ربم :: جاي يشرحلي الدرس اللي فات فيه شوية حاجات فاتتني
ميدو :: ماشي
ميدو دخل الأوضة بتاعتة وريم رجعت قعدت مع مستر شريف لغاية ما زمايلها كلهم جم واحدة ورا واحدة واخدو الدرس ومشيو
ريم بعد ما خلصت الدرس والمستر مشي دخلت اوضتها وهي عماله تفكر وهايجة اوي عالمستر ازاي تخليه يمارس معاها
فتحت الفيديوهات بتاعتة وهي بتمني النفس بمنظر زبه وهو بيدعكة وببجيب لبنة وايدها دخلت علي كسها وبقت عماله تدعك فيه.. وبعدين دخلت علي فيس مامتها وشافت محادثات ميدو مع مامتة وجاتلها فكرة هي ليه متلغيش مستر شريف من الحساب الفيك
ومن غير اي تردد فتحت الحساب الفيك وبعتت لمستر شريف رساله
هاي مستر شريف .
وانتظرت مستر شريف يرد عليها لكنه مفتحش حتي رسالتها
فراحت باعتة له طلب صداقة وفضلت منتظرة يرد عليها لغاية ما النوم غلبها وراحت في النوم وصحيت علي صوت الباب وهو بيتفتح
يسرا :: ايه ياحبيبتي عاملة ايه دلوقت
ريم :: ماما .. انا كويسة..
يسرا :: بطنك لسة وجعاكي
ريم :: لا حتي مفيش حاجة نزلت .. انا كنت مفكرها وجع الدورة
يسرا :: اه .. طب قوم انا عملت الغدا
ريم :: حاضر يا ماما ..
بالليل علي الساعة 7 ميدو قاعد في الأوضة بتاعتة فاتح الكمبيوتر بتاعة وبيظبط صور له بيشيل الخلفية اللي وراه علشان لما يكلم مامته بالليل يبعتلها صور زبه من غير ما تعرفة
بعد ما خلص تظبيط الصور فتح موقع جنسي خاص بالمحارم وبقي بيتفرج علي مشاركات الأعضاء
اللي منزل صور مامتة واللي منزل صور اخته .. واللي منزل صور مراتة
هاج جدآ من الصور وخصوصآ التعليقات اللي كانت من الاعضاء علي الصور .. وتخيل ل لحظة ان التعليقات دي علي مامتة
هاج لدرجة ان زبه جاب لبن من غير ما يلمسة
قفل الموقع ونام علي ضهره وهو بيتخيل كل التعليقات علي مامتة وعلي ريم اختة
وفجاءة راحت طاقة في دماغة يظبط الخلفية اللي في صور اختة ومامتة
قام فتح برنامج الفوتوشوب وبقي عمال يقص في الصور ويشيل الوش منها ويخفي معالم الشقة
وهو شغال في البرنامج ريم دخلت عليه
ريم :: ميدو . بقولك.. ايه ده ؟ انت بتعمل ايه
ميدو بسرعة قفل البرنامج بس ريم شافت صورتها
ريم :: صورتي دي ؟
ميدو :: صورتك ايه ؟ ايه اللي هيجيب صورتك عندي
ريم :: لا انا شفتها .. دي وانا نايمة .. لو سمحت افتح وريني
ميدو :: اوريكي ايه يابنتي .. دي صور من النت
ريم :: من النت ؟ . ماشي بردو وريني
ميدو :: في ايه ياريم ؟
ريم :: ميدو . لو مفتحتش الصور وخلتني اشوف دي صوري ولا من النت زي ما بتقول مش هخليك تلمسني تاني
ميدو سكت شوية وبعدين قال .. بصراحة صورك
ريم :: وريني .. وصورتني امتي؟
ميدو :: فتح البرنامج وريم قعدت علي السرير قدام الكمبيوتر وهي فاتحة بوقها .. انت مصورني وانا نايمة
ميدو :: بصي انا هحكيلك . الصور دي قبل ما يحصل بينا حاجة وانا كنت مجنون بجسمك وكنت بدخل كل ليلة اصورك وانتي نايمة
ريم :: اه انت مفكرتش الصور دي لو راحت في اي حتة هتفضح ؟
ميدو :: هتروح لمين وبعدين الكمبيوتر مش بيخرج من الشقة
ريم :: خلي الكمبيوتر باظ وحبيت تصلحة .. بلاش باظ .. حد هكرك وانت داخل منة عالنت
ميدو :: لو تلاحظي انا فاتح برنامج الفوتوشوب وبخفي وشك
وكمان معالم الشقة .. وهمسح بعد ما اخلص الصور الأصلية
ريم :: اه .. طب افتح الفولدر كله اللي فيه صوري .. عايزة اشوفة
في اللحظة دي يسرا خبطت علي ميدو .. ميدو قفل الكمبيوتر ويسرا دخلت
يسرا :: ريم تعالي عايزكي تساعديني اشيل السجاده واحط غيرها
ريم :: حاضر ياماما
يسرا خرجت وريم قالت لميدو .. هروح لماما ورجعالك
ريم خرجت وميدو بسرعة عمل نسخ لكل الصور وحطهم في فولدر تاني وخفاه بعيد ولما ريم خلصت مع مامتها ورجعت ميدو فتح الفولدر ليها
ريم :: يا نهار اسود .. ايه الصور دي .. الصور دي فضيحة ليا لو وقعت في ايد حد ..امسحهم حالا
ميدو :: امسح ايه.. انا هشيل الوش.. بصي كدة بعد ما ظبطت شوية في الصور
ريم :: امسح كله يا ميدو... ودلوقت
ميدو :: حاضر... اهو ياستي
ريم :: انت مجنون .. لو عملتها تاني وصورتني انا هزعلك ماشي
ريم خرجت من اوضة ميدو وهي مضايقة من تصرف اخوها
وميدو قام قفل الباب وراها بالمفتاح وفتح الفوتوشوب ورجع يظبط الصور
وريم رجعت علي اوضتها فتحت الفيس لقت مستر شريف قبل طلب الصداقة بتاعتها ورد علي رسالتها
مستر شريف :: هاي
ريم فكرت شوية تقوله ايه
ريم :: ازيك يا مستر
مستر شريف :: انا تمام .. مين ؟
ريم :: تلميذه عندك ..
مستر شريف :: ايوة مين يعني
ريم :: مش لازم تعرف دلوقت .. بس انا معجبة بيك اوي
مستر شريف :: معجبة بيا ؟ انتي في سنة كام
ريم :: هيفرق معاك يعني ؟ .. وبعدين انا بقولك انا معجبة بيك تقولي في سنة كام
مستر شريف :: عيب كدة انتي لسة صغيرة .. شوفي دروسك ومدرستك
ريم :: مانا مش عارفة . علي طول بفكر فيك . اعمل ايه
مستر شريف:: انا هعملك حظر..
ريم بسرعة ردت عليه .. لا علشان خاطري .. وبعدين انت لو شفت جسمي هتعرف اني مش صغيرة
مستر شريف عمل لريم حظر فعلا من الفيس
وريم شافت اتعمل ليها حظر اضايقت جدآ وبقت عمالة تلف في الأوضة مش عارفة تعمل ايه
فات يومين ريم بتدخل بالصدفة علي حسابها الفيك وبتبص علي رسالة مستر شريف لقت الحظر اتشال تاني
ريم اخدت نفس عميق وقالت في بالها يبقي هو كدة عنده فضول يشوف جسمها.. فضلت تفكر شوية وبعدين راحت باعتة رساله تاني لمستر شريف
ريم :: يعني شلت الحظر
مستر شريف شاف الرسالة بعد نص ساعة ورد عليها
مش ناوية تقوليلي انتي مين ؟
ريم :: تحب تشوف بزازي ؟
مستر شريف سكت معرفش يرد عليها رغم انه عايز يشوفهم لكنة خايف يكون مقلب من حد يعرفه
ريم :: مردتش يعني .. مش عايز ؟
خلاص انت حر
مستر :: عيب انتي صغيرة عالكلام ده .. ده لو انتي تلميذة عندي فعلا
ريم :: طيب عموما انا هبعتلك صور بزازي.. وقولي رئيك
ريم صورت بزازها من قريب اوي
صورة وراحت باعتها له
مستر شريف شاف بزاز ريم لعابه ساب من حلاوتهم
بزاز منفوخة وحلمة بز واقفة .. لونهم بني فاتح يهيجو اجدعها شنب
ريم :: نفسي ترضعهم .. انا هموت عليك يا مستر
مستر شريف :: دي بزازك ؟ انتي عايزة تفهميني دي بزاز بنت في اعدادي.. دي اكيد بزاز من النت وانت حد بيشتغلني
ريم :: حد بيشتغلك ازاي .. تقصد بيضحك عليك ؟.. و****ي انا طالبه عندك .. ودي بزازي مش بضحك عليك
مستر شريف :: عيب كدة انا مش صغير علشان المقالب دي
ريم :: كدة .. طب ثواني
ريم راحت كاتبة علي ورقة بزازي لمستر شريف وحطتها جنب بزازهل وصورتهم وراحت باعتهم له
ها كدة صدقت انهم بزازي.. يلا بقي انا هقفل.. باي
مستر شريف مكنش مصدق عنيه
بزاز في منتهي الجمال . بزاز واحدة كبيرة مش عيلة .. بس هي اكدت بالدليل انهم مش من النت
شريف :: خدي بس رايحة فين
ريم شافت الرسالة وابتسمت وراحت خارجة من الفيس وسابت مستر شريف بنارو
كانت الساعة ستة اخر النهار
ريم :: ماما انا هطلع اقعد عند حنين شوية
يسرا :: ماشي
ريم :: اومال ميدو فين ؟
يسرا :: جاله تليفون من نص ساعة ونزل جري ياختي
ريم :: تلقي صاحبة الصايع جاسر
هو اللي اتصل بيه
يسرا :: هو احنا ورانا غيرو
ريم :: و****ي محد هيصيع ابنك ده غير اللي اسمة جاسر
ريم طلعت عند حنين وقبل ما توصل الشقة افتكرت ان ممكن يكون ميدو تحت في الشقة مع حنين .. راحت نازله تاني لغاية شقة ميدو وحطت ودانها عالباب
وسمعت صوت اهات جاي من جوه الشقة
ريم في عقل بالها اكيد حنين جوه كويس اني مطلعتش عندهم والا كانت هتبقي مصيبة وخالتي كانت هتسألني فين حنين
ريم فكرت شوية وطلعت تليفونها ورنت علي حنين وهي حاطة ودانها عالباب .. لكن كانت المفاجئة ان مفيش صوت رنة جوه وحنين ردت علي ريم
ريم طلعت بسرعة فوق
الو .. انتي فين يا حنين
حنين :: انا فوق
ريم بأستغراب :: فوق فين
حنين :: انتي نايمة ولا ايه ؟ هكون فوق فين .. في شقتنا اكيد
ريم شالت التليفون من ودانها ومستغربة لما حنين فوق ؟ اومال مين اللي تحت مع ميدو
ريم :: طيب انا شوية وطالعة
ريم نزلت تاني عند شقة ميدو وحطت ودانها تاني عالباب .. تحاول تسمع اي حاجة .. لكن كانت المفاجئة الكبيرة .. واحدة جوه بتتوجع وبتترجا هيثم
براااحة يا هيثم .. براحة
وصوت اخوها بيضحك وبيشتم هيثم .. براحة يابن المتناكة فشخت البت
فضلت ريم حاطة ودانها عالباب وفهمت انهم جايبين واحدة والأتنين بينكوها جوه كل واحد بالدور لكن مقدرتش تركز او تسمع البت دي اسمها ايه
ريم طلعت لخالتها سعاد وقعدت معاهم شوية وبعدين حنين اخدتها
ودخلت اوضتها وفضلت ترغي معاها شوية وقبل ماتنزل كان هيثم جه .. قابلها وهي خارجة من عندهم
هيثم :: ايه ده ريم .. انتي كنتي عندنا
ريم :: اه يا سيدي .. اومال انت كنت فين ؟.
هيثم :: كنت في القهوة انا وميدو
ريم :: اه .. ماشي المهم اتبسطو
هيثم :: ايه انتي نازلة ولا ايه
ريم :: اه . انا عندكم من بدري .. يلا سلام
هيثم :: سلام
.....
ريم نزلت شقتهم ويسرا كانت بتتكلم في التليفون مع صاحبتها فاطمة
يسرا :: طب ما تتصلي عليه وتشوفيه مجاش ليه ؟.
فاطمة :: اتصلي بيه انتي هو مش زميلك انتي كمان
يسرا :: . لا انا مش هينفع اتصل بيه مانتي عارفة اني بأحرج
فاطمة :: يابنتي ده واجب علي فكرة والراجل لما كانت رجليكي وجعاكي مسبكيش لحظة اتصال واطمئنان
يسرا :: انا خايفة اتصل بيه يفهم اتصالي غلط
فاطمة :: ولا غلط ولا حاجة انتي اللي طول عمرك بتكبري المواضيع
يسرا :: طب انا هستني لبكره يمكن عنده ظروف منعتة
فاطمة :: براحتك .. يلا سلام انا دلوقت جوزي بينده عليا
يسرا :: ماشي.. سلام
يسرا قفلت مع فاطمة وهي سرحانة بتفكر في وليد
ريم قامت وراحت لميدو الأوضة بتاعتة اللي كان قالع هدومة ونايم بالشورت وفاتح موبايلة
ريم :: ايه بتعمل ايه؟
ميدو :: مفيش قاعد عالفيس .. في حاجة
ريم قعدت عالسرير جنب اخوها جنب زبه وحطت ايدها عليه
ها مش عايز تقولي حاجة
ميدو :: اقولك ايه
ريم ايدها رايحة جايه علي زب ميدو براحة .. اي حاجة مخبيها عليا
ميدو اتعدل .. ايه يا ريم ماتقولي في ايه
ريم :: ماشي .. هقول وراحت طالعة عالسرير جنب اخوها وايدها سرحت تحت الشورت ومسكت زب اخوها بأيدها وبتدعكة.. قولي بقي .. مين الشرموطة اللي كانت معاكم انت وهيثم من شوية
ميدو قام مستغرب :: ايه ده انتي بترقبيني ؟
ريم :: مسكت زب اخوها اوي وداست عالراس .. تؤتؤ .. انا بس كنت طالعة عند حنين وبعدين قولت يمكن تكون واخدها في الشقة بتاعتك وقولت يعني بدل ما اطلع وامها تسألني عليها ومعرفش اقولها ايه .. قولت انزل واحط ودني عالباب واشوفها. لكن اللي سمعتة بقي
هيثم :: اه طب وانتي مالك ؟ عايزة تعرفي ليه ..
ريم قامت من جنب اخوها وراحت علي فخاده وقلعته الشورت وطلعت زبه ونزلت عليه بشفايفها تبوسه وتشم فيه ..
ريم :: يعني دلوقت انا مالي .. وراحت حاطة زبه بين شفايفها وبقت عمالة تمص فيه وايدها من تحت بتلعب في بيضانة
ميدو :: دي واحدة صاحبتنا .. شمال وبتتناك من الكل
ريم :: طب وانا ؟
ميدو :: مالك ياريم ..
ريم قامت وراحت قافلة الباب ووقفت قدام السرير قلعت الأندر بتاعها وطلعت فوق اخوها قعدت علي زبه بكسها .. وبقت عماله تروح وتيجي بكسها علي زبه لغاية ما وقف عالأخر
ميدو :: ماما بره ياريم
ريم :: انا كسي هايج.. هتنكني ولا اخلي حد تاني ينكني
ريم مكنتش قاصدة بالكلمة دي حاجة لكن بمجرد ما قالتها كان زب ميدو مشدود علي اخره
ريم :: ايه ده .. زبك وقف عالأخر اوي كدة ليه .. عايز ينيك كس اخته .. وراحت طالعة شويه لفوق بوسطها وايدها من تحت مسكت زبه وحطتة في كسها .. وراحت قاعده عليه وهي بتنفخ من اللذه
ريم قعدت علي زب اخوها ميدو ونزلت بأيده علي صدره وشفايفها راحت لشفايفة وميدو مسكها من طيزها وبقي عمال يبوس فيها ويمص شفايفها وايدو بتفعص في طيازها وزبه من تحت داخل في كسها
ريم بقت عمالة تروح وتيجي علي زبه وهي بتقوله
قولي بقي كنت بتنيك مين تحت.. احكيلي مين ده.. اوووووف .. كنتو بتنكوها ازاي
ميدو :: دي واحدة اسمها شهد صحبتنا وهيثم اللي اقنعها تيجي بعد ما انا قولتلة
ريم :: نكتوها ازاي بقي.. اااااه .. ااااااه.. كان نفسي ادخل واشوفكم وانتو بتنيكوها .. اوووووف .. اووووف..
ريم بتهيج نفسها وبتهيج اخوها بالكلام ووسطها اللي رايح جاي وهي لابسة زبه في كسها
وميدو بيحكي لريم ازاي كانو بيبدلو علي البت
ريم :: وهيثم كان بيعمل ايه وانت بتنكها
ميدو :: كانت بتمص له زبه وانا مدخل زبي في كسها من ورا
ريم :: اوووووف.. يابختها بنت المحظوظة.. زب في كسها وزب في بوقها
ميدو :: ايه ده انتي نفسك تتناكي من اتنين
ريم :: ااااااه . اااااااااه. وله لا .. هو فيه واحدة تكره تتناك من زبين .. اووووووف.. اوووووف
قوم حط زبك في كسي من ورا.. قوووووم
ريم قامت من علي زب اخوها ووقفت علي ايدها وركبها وميدو جه من وراها وراح حطط زبه في كسها من ورا
ريم :: اححححححححح..اححححححح
دخله كله في كسي يا ميدو... نكني اووووووي.. عايزة زبك يفشخ كسي ... اححححححح.. احححح
ميدو ماسك ريم من طيزها وشغال بزبه ينيك فيها
ريم :: احكيلي وانت بتنكني .. هيثم ناكها ازاي
ميدو :: هيثم ناكها زي ما بنيكك كدة بردو .. خلاها تفلئس وحط زبه في كسها من ورا
ريم :: نكني اووووووي.. دك زبك في كسي يا ميدوووو.. اححححح
اححححححح.. يالهوووووي .. مش قادرة
فضل ميدو ينيك اخته لغاية ما جاب لبنة علي طيزها وريم بعدها قامت لبست الأندر علي اللبن ونزلت علي زب اخوها تمصة وتنضفة من اللبن . وبعد ما زبه نضف لبس الشورت بتاعة
ريم خرجت من اوضة ميدو وهي حاسة بمتعة رهيبة ويسرا كانت رايحة اوضتها
ريم راحت المطبخ عملت كوباية كاكاو باللبن وراحت اوضتها
فتحت الحساب الفيك لقت مستر شريف باعت ليها 7 رسايل
كلهم انتي مين طيب .. طب في سنة كام .. اطب قولي اي حاجة
طب انتي معجبة بيا ازاي
ريم ابتسمت وهي مبسوطة انها قدرت تخلي مستر شريف علي نار
قفلت الفيس الفيك تاني وفتحت الفيس بتاع مامتها لقت مامتها باعتة رساله له وهو رد عليها
فضلو يتكلمو ويحبو في بعض
وهي بتقرا الرسايل بينهم لغاية ما راحت في النوم
تاني يوم في الشغل بتاع يسرا
........
يسرا :: بردو مجاش والغريب انه مقدمش علي اجازة .. انا قلقانة اوي عليه
فاطمة :: مانا قولتلك امبارح كلميه واطمني عليه . علي الأقل تخلصي اللي عليكي
يسرا :: مانتي عارفة انا بخاف يفهمني غلط
فاطمة :: انتي هتجننيني .. ياستي مليون مرة اقولك احنا زمايل شغل
يسرا :: طب بقولك ايه انتي فاضية نروحلة بعد الشغل
فاطمة ضحكت وضربت كف علي كف .. بقي خايفة تتصلي يفهمك غلط وعايزة تروحي له البيت
يسرا :: انا مش عارفة بقي .. انا حاسة اني عايزة اطمن عليه .. كفاية اللي عملة معايا لما كنت تعبانة
فاطمة :: طب بس الاول اتصلي
يسرا :: اتصل ؟ ... ماشي
يسرا مسكت تليفونها واتصلت بوليد وفضل التليفون يرن لغاية ما الجرس فصل
يسرا قلقت اكتر وسهمت
فاطمة :: ايه ؟
يسرا :: جرس ومش بيرد
فاطمة :: طب اتصلي تاني ؟
يسرا رنت تاني وبردو التليفون جرس لغاية ما فصل
يسرا :: لا كدة فيه حاجة اكيد
فاطمة :: انتي كدة خلتيني اقلق عليه
يسرا :: طب ايه ؟ .. هتروحي معايا .. لو مروحتيش معايا بعد الشغل انا هروح لوحدي
فاطمة :: مش عارفة يا يسرا .. جوزي كان متفق معايا بعد الشغل هنتغدي بره
يسرا :: تمام انا هروحلة .. العنوان معاكي
فاطمة :: بسيطة اجبهولك من تحت
فاطمة خرجت علي مكتبها ويسرا مسكت تليفونها واتصلت تاني بوليد اللي لقت تليفونة بقي غير متاح
قامت من مكتبها وفضلت تلف في الأوضة وهي قلقانة جدآ عليه والشعور ده اول مرة تحسة ناحية حد
ومصدقت ميعاد الشغل خلص واخدت من فاطمة العنوان واخدت تاكس وراحت عالعنوان.
هناك كان فيه بواب عالعمارة سألتة
عن شقة وليد اللي البواب قالها انه مش موجود من امبارح وانه سافر البلد بتاعتة علشان عمته اتوفت
يسرا اخدت نفسها لما اطمنت من البواب ان وليد بخير وروحت البيت وهي حاسة بالراحة
لكن يسرا كانت مستغربة نفسها
من امتي الشعور ده اتخلق جواها
من امتي وهي بتخاف علي وليد واستغربت مشاعرها ناحيتة جدآ
وبالليل وليد اتصل عليها واول ما شافت اسمه علي تليفونها حست بأحساس ل اول مرة تحسه
احساس غريب ما بين الفرحة و****فة انها تكلمة .. وبسرعة فتحت عليه
الو ايوة يا وليد .انت عامل اية انت كويس . البقية بحياتك عرفت ان عمتك اتوفت
وليد نفسة مكنش مصدق كمية الاتصال اللي جاله من يسرا ومن شعورة بخوفها وقلقها عليه وفرح اكتر لما عرف منها انها راحت له مسكنة علشان تطمن عليه
واعتذر ليها علي عدم الرد لانه كان سايب تليفونها عالشاحن وكان بياخد العزاء في عمتة ولما طلع ياخد تليفونة مكنش مصدق كمية اتصالاتها
يسرا اطمنت عليه وعرفت انه هرجع من البلد بكره وهينزل الشغل بعد يومين
في نفس الوقت كانت ريم في اوضتها فاتحة الفيس الفيك بتاعها وبتشعلل نار مستر شريف
ريم :: تعرف اقولك علي حاجة يا مستر
مستر شريف :: ايه ؟
ريم :: طول ما انت معانا في الفصل والدرس يعني مش بتنزل من علي زبك
مستر شريف :: يابنتي عيب اللي بتقوليه ده انتي لسة صغيرة
ريم :: بعد اللي بعتهولك ده وبتقولي صغيرة ؟ .. انت مش نفسك ترضع بزازي يا مستر
شريف رغم انة عارف انة بيكلم بنت صغيرة الا ان الحقيقة البت جسمها نار.. صور بزازها اكبر بكتير من كونها طفلة
بس مبقاش عارف يرد
ريم :: تعرف انا بسرح فيك كتير . وبتخيلك ماسك بزازي بأيدك عمال تفعص فيهم وانا مستمتعة .. وانت بتفعص امسك زبك واطلعة وافضل العب فيه
طب عارف انا اوقات واحنا في الدرس بتخيل اني بوقع القلم تحت الطرابيزة .. ووانزل كأني باخد القلم .. وبدل ما اجيب القلم اروح علي زبك .. اطلعة من غير ما البنات تاخد بالها . وافضل امص وارضع فيه .. وانت قاعد محرج وخايف تتكشف .. وافضل انا امصلك زبك . لغاية ما تجيب لبنك في بوقي
مستر شريف كلام ريم معاه كان حاسه ممتع لكنة كان مستغرب ازاي بنت صغيرة في السن زي دي عارفة المعلومات دي كلها عن الجنس وقال في باله النت بوظ اخلاق الاجيال الصغيرة وخلي كل شئ بقي متاح وفي متناول الجميع.. وفعلا مبقاش فيه حاجة اسمها صغير وكبير.. بكلمة علي محرك البحث تجبلك كل شئ من افلام وصور ومعلومات
فضلت ريم هيج في مستر شريف وتبعتله صور تانية لبزازها وهي كاتبه اسمة بالقلم الجاف عليهم
وفي نفس اللحظة ميدو اخوها في الأوضة بتاعتة بيتصل بشهد علشان يظبط معاها تيجي له الشقة طبعا مكنش هيروح المدرسة ويوزوغ ويقضي معاها الوقت بعد المدرسة كله في شقتهم.. او حتي في شقتة هو اللي تحت
ميدو قام قفل الأوضة بتاعتة واتصل بشهد
ميدو :: الو .. ايوة يا صاروخ .. عاملة ايه
شهد :: ههههههه صاروخ .. انت ايه مسميني علي تليفونك الصاروخ ولا ايه
ميدو :: تصدقي لا بس هعمل كدة.. علشان انتي صاروخ بجد
شهد :: ههههههههه هتبقي انت وصاحبك . مسميني عنده البطل
ميدو :: مين فيهم ؟ جاسر ولا هيثم
شهد :: لا جاسر .. هيثم مسميني الحتة بتاعتي ههههههههه
ميدو :: هههههههه المهم بقي .. انا عايزك بكره متروحيش المدرسة وتجيلي اول ما ارن عليكي
شهد بمياصة ولبونة :: ايه الشوق راماك تاني ولا ايه ههههه
ميدو :: هو انتي حد يقدر شوقة ميرمهوش عليكي
شهد :: ماشي بس هيثم معك ؟
ميدو :: اكيد . هكلمة بعد ما اقفل معاكي . هو ميعرفش اصلا
شهد :: اها . طب بقولك ايه انا بصراحة جو الاتنين ده مبحبوش
وانت بصراحة كدة داخل دماغي وعيزاك لوحدك . ايه رئيك متقولش لهيثم ونقضي الوقت مع بعض
ميدو :: ياريت .. خلاص وانا موافق .. انا هنزل عادي بكره وبعد ما اتأكد ان ماما وريم اختي نزلو هرجع وهتصل بيكي تمام
شهد :: تمام
ميدو :: عارفة انتي من حق جاسر يموت فيكي
شهد :: يا حبيبي انا شهد اي حد يعرفني يموت فيا .. طب اقولك علي حاجة بس متزعلش
ميدو :: لا مش هزعل
شهد :: لا هتزعل صدقني ههههههههههههههههههههه
ميدو :: طب بتضحكي ليه .. قولي بجد ووعد مش هزعل
شهد :: يعني هي حاجة كان نفسي اعملها وانت معايا لما كنت نايم علي ضهرك وانا بمص زبك وهيثم كان مدخلة فيا من ورا
ميدو :: حاجة ايه ؟.
شهد :: طب بص هو انا هقولها بس لو مش حابب اعمل كدة عادي ماشي
ميدو :: انتي عايزة تعملي ايه هههههههه اوعي يكون اللي في دماغي صح
شهد :: هههههههههههههههه طالما قولت كدة يبقي اه هو اللي في دماغك
ميدو :: احااااا لو اللي في بالي هو اللي في بالك
شهد :: هههههههههه هو ايه اللي في بالك
ميدو :: لا قولي انتي
شهد :: طب استني هبعتلك مقطع صغير علي اللي اقصده .. بس تتفرج عليه وتوعدني متزعلش
ميدو :: ماشي
شهد بعتت مقطع مش مكمل دقيقتين لواحدة بتمص زب واحد
وصباعها جوه طيزه .. شغاله تبعبصة والواد هايج تحت منها
ميدو اضايق من المقطع . ومكنش ناوي يرد عليها .. لكنة اعاد تشغيل المقطع مرة واتنين وتلاتة وفوجئ انه مثار جنسيآ وزبه وقف من طريقة مص البت لزب الواد .. وطريقة بعبصة طيزه
شهد :: ايه زعلت ؟
ميدو :: انتي شيفاني خول ؟
شهد :: تبقي زعلت .
ميدو :: انتي مش شايفة دي حاجة تزعل
شهد :: علي فكرة يا ميدو الجنس مفهوش قيود .. فيه متعة واستمتاع . فيه ايه اللي بيمتع .. اي حاجة هتمتعك اعملها ..
ميدو :: وايه المتعة بقي ليا انا لما تحطي صباعك في طيزي
شهد :: الحركة دي بتخلي زبك ينتصب اضعاف علي فكرة .. والمتعة بتكون اعلي
ميدو :: يا سلام ؟ شهد ممكن اسألك سؤال
شهد :: عارفة .. هتقولي وانتي بقي عرفتي منين
ميدو :: بصراحه اه وكمان فيه اسئلة كتير عايزة اسئلهالك
شهد :: السؤال ده اجابتة صعبه اقولهالك دلوقت بس كل واحد فينا عنده اسرارة .. اه انا عندي 18 سنة لكن عندي اسرار كتيرة يا ميدو مسيري في يوم هقولهالك
ميدو :: ماشي وانا مستني تحكيلي عن نفسك .. حابب اعرف انتي ازاي بقيتي كدة ... وبصراحة عندي سؤال نفسي اسأله من زمان
انتي اتفتحتي ازاي .. جاسر هو اللي عمل كدة؟
شهد :: بعد اذنك يا ميدو متديش نفسك الحق تدخل في تفاصيل حياتي .. وخلاص يا عم انا اسفة
بطلنا
ميدو :: ايه ده ؟ لا خلاص انا اسف
مش هجيب سيرة حياتك الشخصية تاني
شهد :: خلاص يا ميدو فكك مني .. سلام ..
شهد قفلت السكة في وش ميدو اللي رجع يرن عليها وهي متردش
ويبعتلها رسايل عالفيس يتأسف ليها لكن مفيش فايدة
حوار بين الكاتب وبين ريم
...........
انا :: فين يا شرموطة
ريم :: قلب الشرموطة .. معاك يا بيبي
انا :: ايه ده ؟ ها ايه ده .. انتي متأكدة انك كنتي في ال13 من عمرك ؟
ريم :: ههههههههههه ايوة بس ليه ؟
انا :: اصل الشرمطة اللي عملتيها مع شريف دي شرمطة واحدة فاجرة.. تغريه بصور بزازها وتكتب اسمه .. وكمان تسخنة بالكلام السكسي علشان تجيب رجليه .. كل دي افعال واحدة خبرة مش عيلة صغيرة
ريم :: انا كنت ناصحة واتعلمت من طريقة ميدو اللي استخدمها مع ماما .. ومن رسايل مستر شريف نفسة مع ماما .. وطريقة تسخين ماما له فعرفت نقاط ضعفة ومتنساش اني كنت اتنكت من اخويا لما شبعت واتخلق جوايا غصب عني شرموطة عايزة تتناك من اي زب يجي في سكتها .. وزب شريف كان عجبني اوي
انا :: لا شرموطة فعلا .. ومن حقك تقولي علي نفسك شرموطة
بس عجبني اوي كمان مشاعرك مامتك ناحية وليد زميلها في الشغل
ريم :: ماما حبت وليد .. حبت حنيتة عليها واهتمامة بيها . حبت خوفة اللي كان باين انة بجد.. مش طمعان في جسمها
عادل :: بس اكيد ناكها
ريم :: طبعا يابني .. احنا عيلة متناكة واي حد ممكن ينكنا عادي اصلا هههههههههه
انا :: تعالي بقي هنا .. هو اخوكي فعلا خول
ريم :: ههههههههههه اخويا ده حكايتة حكاية ... وشهد بصراحة عرفت تسيطر عليه وعلي دماغة
انا :: ازاي بقي احكيلي
وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الأول من السلسلة الثانية
من قصة .. انثي ضائعة في بحر المتعة
اتمني ترك تعليق عن انطباعكم عن القصة
انثي ضائعة في بحر المتعة
السلسلة الثانية
بقلم / عادل المتميز
..........
الجزء الثاني
..........
مستر شريف / مش ناوية بقي تقوليلي انتي مين
ريم :: مش لما انت تقولي كلام يحسسني علي الأقل اني عجباك
مستر شريف :: طب انا هقول ازاي وانا معرفش انتي مين .. مش لازم اطمن ليكي علشان اقول واتكلم واخد راحتي.. حتي صوتك معرفوش
ريم :: ليه هو انت خايف مني
مستر شريف :: اكيد .. انا عارف انت مين ؟ ولية بتبعتيلي صور بزازك
ريم :: مانا قولتلك انا واحدة معجبة اوي بيك .. تلميذه عندك ونفسي فيك اوي
مستر شريف :: طب واللي نفسة في حد مش يقولو هو مين علشان
حتي نتقابل
ريم :: ماهو انت هتعمل اللي انا عيزاه هتعملة .. قولي بقي ايه رئيك في بزازي حلوين
مستر شريف :: ايه الثقة دي ؟ جبتيها منين اني هعمل اللي انتي عيزاه
ريم :: ههههههه مش هقولك دلوقت .. يلا بقي قولي ايه رئيك في بزازي.. نفسك تعمل ايه فيهم
مستر شريف :: ماشي خليني معاكي ولما اشوف اخرتها معاكي معاكي.. بصراحة انا مش مصدق ان البزاز دي بزاز بنوتة صغيرة لسة في اعدادي
ريم :: ليه .. قولي بقي
مستر شريف :: جامدين اوي وعايزين يترضعو
ريم :: اححححححح انت خليت حلماتي وقفو.. تعالا يابيبي ارضعهم
مستر شريف :: تعرفي لو قولتي انتي مين .. مش هسيبك غير وانا ماسكهم بسناني بجد
ريم :: اوووووف .. براحة طيب عليهم . انا مبحبش العنف
مستر شريف :: اعمل ايه .. اذا كنت انا شفتهم وحاسس اني هايج عليهم ونفسي ارضعهم
ريم :: عارف يا مستر شريف .. كلامك خلي كسي ينفض حتي بينزل لبن وغرق الأندر
شريف :: ايه ده بجد .. يارتني كنت جنبك دلوقت
ريم :: اااااااه يا بيبي .. ياريتك كنت جنبي .. كنت فتحتلك رجلي وخليتك تشوف كسي تعبان قد ايه
مستر شريف :: يخرب بيتك زبي وقف عليكي
ريم :: هههههههه زبك ده حبيبي . خليه يقف اوي عليا.. عايزة امسكة
واحطة بأيدي في كسي .. اووووو
وانت تقوم وتنام فوقي . وترزع زبك في كسي
مستر شريف :: بس انتي بنت .. مش هينفع
ريم :: اه بس هخليك تهتك شرفي بزبك.. عايزة اتناك منك اووووي
هو انت ممكن توريني زبك ؟
مستر شريف :: عايزة تشوفي زبي؟
ريم :: ياريت
مستر شريف :: ماشي بس بشرط
توريني كسك
ريم :: موافقة .. يلا وريني زبك دلوقت
مستر شريف :: استني بس .. الأول هتكتبي علي كسك بحبك ياشريف بالقلم الجاف او علي ورقة وتصوري كسك
ريم :: اممممممم .. انت لسة فاكر ان دي مش صوري .. بس حاضر.. ثواني
ريم كتبت علي ورقة بحبك ياشريف وقلعت هدومها واتصورت كذا صور لكسها وبعتت لمستر شريف
مستر شريف :: اووووووف.. ايه ده ؟ كسك حلوووو اوووي
ريم :: كسي عجبك
مستر شريف :: عجبني وبس .. ده يهوس
ريم :: طب انا كمان عايزة تكتب جنب زبك زب مستر شريف
شريف :: بس كدة .. عيوني .. وبعدها هتخليني انيكك صوت
ريم :: تؤتؤ.. ابعت واقرر بعد ما اشوفة .. ونفسي يكون مقطع فيديو وانت بتدعك في زبك
عايزة اتخيله وانا بدعكة
مستر شريف :: مقطع ؟ اممممم مش عارف
ريم :: علشان خاطري ابعت مقطع
مستر شريف :: طيب لحظة
مستر شريف راح كتب اسمة علي ورقة زي ما ريم طلبت و دخل الحمام وصور زبه وهو بيدعك فيه مقطع مدتة 45 ثانية وبعته لريم
اللي في لحظة كانت منزلاه علي تليفونها وصورت مقطع هي كمان وهي بتدعك كسها وبعدين طلبت منه يكنها كتابي .. بحجة ان باباها صاحي ومامتها ومش هينفع يتكلمو صوت
بقلم / عادل المتميز
في نفس الوقت ميدو كان بيكلم شهد عالفيس
شهد حقك عليا بجد انا اسف . مكنش قصدي اضايقك .. ياريت تردي عليا
شهد :: خلاص يا ميدو حصل خير
ميدو :: اخيرآ رديتي عليا
شهد :: معلش يا ميدو اصل النقطة دي بالذات بالنسبة ليا حساسة جدآ
وياريت متتكلمش تاني بجد في حياتي الشخصية .. وانا قولتلك انا لما احب اتكلم هتلاقيني بتكلم لوحدي من غير ما تسأل
ميدو :: بجد اسف ..
شهد :: خلاص محصلش حاجة
ميدو :: طب انتي بكره وراكي حاجة
شهد :: اه خارجة انا والبنات .. يعني متفقين علي خروجة كدة
ميدو :: خسارة .. انا كنت عايز اقضي بكره معاكي
شهد :: تتعوض قريب يا ميدو
ميدو :: طب فاكرة الطلب اللي طلبتيه مني امبارح؟
شهد :: ايه فكرت ؟
ميدو :: بصي هو انا معنديش مانع . بس كمان عندي شرط
شهد :: شرط ايه ؟
ميدو :: يعني يبقي سر بينا .. وهجرب معاكي اللي بتقولي عليه ده انا بصراحة من امبارح وانا بتفرج علي فيديوهات بخصوص الموضوع ده وحاسس انه فعلا فيه متعة بس اللي عايزة منك يكون اول شئ بينا يعني لا جاسر ولا هيثم يعرفوه
شهد :: انت لسة متعرفنيش يا ميدو .. لما تعرفني كويس هتعرف قد ايه شهد جدعة وبعدين انت هتبقي الواد بتاعي عمري ما هطلع سر الواد بتاعي لحد
ميدو :: ايه ده بجد ؟
شهد :: مأنا قولتلك انا معجبة بيك .. بص يا ميدو انا وانت هنعمل اللي محدش بيعمله .. هعرفك يعني ايه متعة .بس انت سيب نفسك ليا خالص
ميدو :: اشطا وانا موافق جدآ
شهد :: حيث كدة اتفقنا .. وخلاص ايه رئيك نتقابل بعد بكره عندك
ميدو :: تمام .. خلاص بكره انا هروح المدرسة عادي وازوغ بعد بكره
شهد :: اشطا
ميدو قفل الفيس بعد ما خلص مع شهد وكانت الساعة واحدة ونص
خرج يعمل سندوتش قبل ما ينام
وهو بيتمشي في الشقة سمع صوت اختة بتتأوه .. تخيل انها بتكلم حد في التليفون فتح الباب مره واحدة وشاف ريم قالعة ملط وقايمة منفوضة من عالسرير وفي ايدها الخيارة وواضح انها كانت بتنيك نفسها
ريم :: يخرب بيتك نشفت دمي .. فكرتك ماما
بقلم / عادل المتميز
ميدو :: ههههههههههه انتي بتعملي ايه .. مش عندك مدرسة الصبح
ريم :: نمت شوية قومت هايجة
ميدو :: طيب ياختي كملي اللي بتعملية وانا رايح نام
ريم :: رايح فين ؟ .. هتسبني هايجة كدة.. وقامت وراحت قفلت الباب وشدت اخوها عالسرير وايدها ماسكة في زبه
ومسبتوش غير بعد ما ناكها
ميدو رجع الأوضة بتاعتة وريم نامت
مشهد من شغل يسرا
يسرا اطمنت الصبح ان وليد رجع الشغل وقفت معاه شوية قبل ما تروح مكتبها
يسرا :: حمدله بالسلامة يا وليد . بقي كدة ياعم انت تقلقنا عليك
وليد :: تصدقي انا لو كنت اعرف انك هتقلقي كدة عليا وكمان تتعبي نفسك وتروحي تسألي عليا
بنفسك انا كنت خليت عمتي تتوفا من زمان
يسرا :: ليه بس كل ده .. ربنا ما يجيب حاجة وحشة تاني . والباقية في حياتك
وليد :: وحياتك الباقية. انتي متتصوريش انا فرحت قد ايه بقلقك ده
يسرا اتكسفت .. طب يلا علي شغلك يا استاذ .. وانا كمان عندي شغل كتير عايزة اخلصة
وليد :: انا بعتلك اد عالفيس .. ياريت تقبليه
يسرا :: ههههههه حاضر .. يلا بقي مش عايزين نعطل مصالح الناس
وليد :: ماشي .. يلا اسيبك انا .. اه صحيح .. اعملي حسابك هوصلك النهاردة في سكتي
يسرا بأبتسامة :: انت مش ممكن .. يابني المفروض عمتك متوفية من كام يوم .. يعني تكون زعلان
وليد :: ههههههههه المفروض بقي.. يلا
بعد ساعتين شغل باب مكتب يسرا خبط
يسرا :: ادخل
وليد :: الورق ده محتاج امضتك
يسرا لبست نضارة القراية :: وريني كدة
يسرا اخدت الورق وفضلت تبص فيه تقراه وميدو عنيه مش نازله من علي يسرا اللي اخدت بالها وشعرت بالكسوف
يسرا مبتسمة :: ايه ؟ مش عارفة اركز في اللي قدامي .. عنيك يا جدع
وليد :: بأرتباك.. بصراحة عايز اطلب منك نتغدا سوا بعد الشغل وخايف تحرجيني
يسرا قلعت نضارة القرية :: انا نفسي اكل سمك .. تعرف مطعم كويس
وليد :: ايه ده بجد ؟ اللي سمعتة ده بجد وحقيقي.. احلي سمك في الدنيا هتاكليه النهاردة
يسرا :: ههههههه انت مجنون مش طبيعي
وليد :: ههههههههههه دي حقيقة علي فكرة
يسرا :: ماشي يا مجنون .. ادي امضتي اهي .. يلا بقي اتفضل من غير مطرود خليني اشوف شغلي
وليد :: هههههههههههه ماشي ..
......
الساعة 12ونص كانت ريم في البيت غيرت هدوم المدرسة ولبست ترنج بيتي احمر واكلت لقمة سريعة علي ميعاد الدرس بتاع مستر شريف ماجه وكل البنات جت
ريم عملت للمستر عصير وميدو غير هدومة ونزل وساب ريم وصحابتها البنات والمستر في الشقة
المستر قعد بيشرح الدرس وريم عنيها عليه مش مركزة في الدرس ومستر شريف ملاحظها
مستر شريف بدأ يحس ان ريم بقالها كام حصة مش مظبوطة وان فيها حاجة .. وبدأ يشك انها هي اللي بتكلمة عالفيس .. خصوصآ انه لما ركز في حجم بزاز ريم من المرة اللي فاتت والمرة دي تقريبآ نفس الحجم.. لكنة استمر يشرح الدرس وكل شوية ينده لريم تركز معاه
وميدو كان في الشقة اللي تحت مستني حنين تنزل له .. كانت المفروض رايحة الدرس واتفق معاها تقعد معاه بدل ما تروح الحصة . وحنين طبعآ وافقت
حنين نزلت وميدو فتح باب الشقة ودخلت وقفل باب الشقة وراها
ميدو :: وحشااااني ياجزمة
حنين :: وانت كمان يا حبيبي وحشني
ميدو :: ايه لبستي قميص لونة ايه
حنين :: اللي ورتهولك عالفيس
ميدو :: اوووف البنفسجي
حنين :: ايوة هو.. انا لبستة علشان انت قولتلي انة عاجبك
ميدو :: طب يلا هاتي الكتب دي حطيها علي جنب كدة . واقعلي
حنين حطت الكتب بتاعتها علي طرابيزة علي جنب وقلعت الحجاب بتاعها وبدأت تقلع هدومها لغاية ما بقت بالقميص البنفسجي
بقلم / عادل المتميز
قميص مشترياه جديد ليها مامتها
بنوتي لكنة احلي حاجة فيه انه فوق الركبه وقماشتة خفيفة
ميدو قلع القميص والبنطلون وبقي قدامها بالبوكسر والفنلة الحملات .. قرب من حنين وشدها عليه من وسطها
القميص عليكي يجنن.. وراح وخدها في حضنة وايده علي ضهرها عمال يحسس وينزل لغاية ما وصل لطيزها .. رفع القميص لفوق وايده سرحت براحة وبشويش ودخلت تحت الأندر وراح مسكها من طيازها
وزبه كان انتصب .. ريم حست بزبه وهو واقف وخابط فيها .. تحت بطنها ..
ايدها راحت علي زبه مسكته وبقت هي كمان عمالة تدعك فيه
وميدو ايدو عماله تقربها عليها وشفايفة عارفة طريقها .. راحت لتحت رقبتها.. بوس بشويش لغاية ما وصلت شفايفة لشفايفها
نزل بأيدو الكلوت بتاعها وراح مطلع زبه وراح بريم لغاية الحيطة اللي بين اوضة النوم والصالة وذنق حنين بينة وبين الحيطة ورفع قميص النوم بتاعها وايدو ماسكة زبه وراح حاطة تحت كسها وراح بكل جسمه عليها
حنين في اللحظة دي اعصابها كلها باظت وايدها راحت حاضنها ونامت براسها علي صدره .. وميدو بدأ في تحريك وسطة . للخلف ودفع للأمام .. زبه رايح جاي حك وتقدير في كسها
حنين هاجت غصب عنها وبقت بتحضن ميدو اووووي اللي عمال ينيك بزبه في كسها من غير ما يدخلة
ميدو مستكفاش بكدة وراح رافع رجل حنين بأيد والأيد التانية مسك زبه بأيده وراح حاطط الراس بين شفرات كسها وبقي عمال يحرك زبه براحة من تحت لفوق وحنين راحت مكلبش في رقبتة بأيدها حضناه وراسها سانده علي كتفة واهاتها بدات في الخروج
ااااااه .. اااااه.. ااااه ياميدوو.. ااااااه مش قادرة... اوووووف.. اووووووف.. اوووي .. حكة في كسي اوووووي .. اووووووف
ميدو شال حنين وراح مقعدها علي طرابيزة كبيرة في نص الصالة وفتح رجليها وراح داخل بيهم .. هاج اووي لما شاف شفرات كسها نازلة ومدلدلة من كسها
وراح شدها لبره وبشفايفة اخد شفرات كسها يمص ويعصرهم
وحنين ممحونة وهايجة مش قادره وايدها راحت مطلعة بزازها بره وبقت بتفرك في حلماتها اوووي بصوابعها وتعض بسنانها علي شفايها
لسان ميدو ولع نارها اكتر لما دخل بين شفرات كسها وبدأ ينزل ويطلع
حنين رغبتها بقت قوية بسبب الأثار في انها تطلب من ميدو ينكها
حنين :: مش قاادرة يا ميدو.. كسي بيحرقني اووووي من جوه
ونزلت بأيدها وبقت عمالة تدعك في كسها .. تدعكه اوووي لكن حرقان كسها والهيجان بيذيد اكتر
لدرجة انها بدأت تضرب بأيدها كسها
نكني .. نكني يا ميدووو .. نكني مش قاااادر
ميدو :: مش هينفع انتي بنت
حنان :: هو انت مش هتتجوزني
قوم حط زبك في كسي بقي مش قادرة بجد.. اوووووف .. اوووووف .. كسي بيحرقني اووووي
ميدو :: طب انا همشي زبي بس من فوقة
ميدو شد حنين من وسطها ورفع رجليها لفوق وهما مفتوحين وحط زبه علي كسها من فوق ونزل بوسطة ضغط علي جسمها .. وبقي بيفرك كسها ويحكة بزبه
لكن هيجان حنين كان اقوووي من الحك . وكانت رغبتها في دخول جسم صلب جوه كسها اقوي منها
دخللللللللله ... دخله علشان خاااااطري .. كسي .. اوووووف .. اوووووف .. مش قادرة يا ميدو حرام عليك .. لو مدخلتوش انت انا هفتح نفسي .. يلا بقي اااااااااه
ميدو كان تحت تأثير شهوتها وشهوته ولقي نفسة بيحط راس زبه علي فتحة كس حنين
حنين :: دخل ... يلا ... مش قادرة
بدأ ميدو ينزل بجسمة علي زبه .. اللي الراس بتدخل بصعوبة في كسها .. واحدة واحدة ببطئ شديد.. في لحظة من المتعة والهيجان.. كان غشاء بكارة حنين اتفرتك من راس زب ميدو.. ودمها نزل من كسها علي طيزها وحنين راحت صارخة في ميدو . دخل زبك كله في كسي .. ايدها بتفعص في بزها بقوة وشده .. وعيونها متعلقة في السقف .. وسنانها غارزة في شفايها.. وزب ميدو بيدخل وبيغوص جوه كسها
ميدو زبه بالكامل بقي جوه كس حنين اللي بيشري دم ... وحنين
في دنيا تانية مش حاسة بالمصيبة والكارثة اللي بقت فيها .. بسبب الشهوة والهيجان
فضل ميدو ينيك حنين وهي بتتلوي تحت منه عايزة اوي .. وعماله تقوله نكني .. نكني اوووي
كسي بيحرقني اووووي
لغاية ما ميدو حس انة لبنة خلاص هينزل . راح مطلع زبه من كسها وجابهم علي الأرض
حنين حطت ايدها علي وشها ورجليها مدلدلة من علي الطرابيزة
وميدو قعد عالأرص جنب الطرابيزة وحط ايده علي راسة
لحظات طويلة من الصمت التام
ولما قام علشان يلبس هدومة شاف حنين حاطة ايدها علي وشها والدموع.مغرقة خدها
طبعا وعود بالجواز زيه زي اي حد هيتحط في الموقف ده وكلام انة مش هيسبها
بعد ما الدرس خلص مستر شريف قال للبنات امشو انتو يابنات وانتي ياريم انا عايز اتكلم معاكي شوية
البنات مشيت ومستر شريف قعد مع ريم ومكنش فيه حد في الشقة غيرهم .. ميدو تحت كان بينيك في حنين
مستر شريف :: انا ملاحظ لتاني حصة انك سرحانة ومش معايا في الدرس .. في ايه
ريم :: مفيش يا مستر .. هيكون في ايه
بقلم / عادل المتميز
مستر شريف :: اومال علي طول سرحانة ليه ؟
ريم :: يا مستر انا بكون معاك في الدرس مش سرحانة
مستر شريف :: يعني لو سألتك في الحصة اللي شرحتها من شوية هتعرفي تحاوبي
ريم بلجلجة .. اه هعرف طبعآ
مستر شريف قالها .. طيب هسألك
وسأل ريم تلات اسألة معرفتش تجاوب ولا علي سؤال فيهم
مستر شريف :: اهو معرفتيش اهو
صدقتي
ريم :: مش عارفة انا مالي بجد بحس نفسي فعلا تايهة
مستر شريف :: طب ما تعتبريني صاحبك مش المدرس واحكيلي مالك .. وياستي مش هقول لحد اي كلام هتقوليه ليا
ريم :: فعلا مفيش حاجة يامستر احكيها.. ومعرفش انا مالي فعلا
وهما بيتكلمو تليفون ريم رن
ريم :: دي ماما ..
الو ايوة يا ماما
يسرا :: ياحبيبتي انا هتأخر بره عندي شغل كتير في المصلحة وممكن اتأخر ساعة او ساعتين بعد ميعاد الشغل .. اخدتي الدرس
ريم :: ماشي يا حبيبتي .. اه اخدتة ومستر شريف مشي
مستر شريف بص لريم بأستغراب
ريم:: حاضر يا حبيبتي .. لا ميدو نزل مش عارفة راح فين
هنا الشيطان بدأ يلعب في دماغ مستر شريف لما عرف ان مفيش غيرهم في الشقة .. وخصوصآ ان ريم كدبت علي مامتها وقالت انة مشي .. والشيطان بيقوله امسك وراكها او احضنها .. لكن كان ناقصة الشجاعة اللي تخليه يعمل كدة
مستر شريف بعد ماريم خلصت مكالمة مع مامتها
طيب ياريم انا همشي .. عايزة حاجة
ريم :: شكرآ يا مستر
شريف قام وريم راحت فتحت له الباب ومشي.
ريم قفلت الباب وراحت علي اوضتها .. نامت علي ضهرها وهي بتفكر في مستر شريف وكانت بتتمني يكون معاها في الوقت ده جنبها عالسرير .. راشق زبه في كسها
قامت تاني وفتحت موبابلها وفتحت الحساب الفيك ( فيس )
ولقت رساله من مستر شريف
بس حلو عليكي الترنج الاحمر .. انا عرفتك
ريم بوقها اتفتح وعنيها بحلقت في الشاشة لما شافت الرسالة
اللي هو عرف ازاي .
فضلت متنحة شوية مش عارفة تقول ايه
وبعدين راحت باعتة له
ترنج احمر ايه ؟ هو انت حلمت بيا
مستر شريف :: يعني انتي مكنتيش لابسة ترنج احمر النهاردة
ريم :: ترنج احمر.. هو انت بجد حلمت بيا
شريف :: اه حلمت بيكي .. حلمت اني كنت بديكي درس وكنتي لابسة ترنج احمر
ريم :: بجد ؟ انا فرحااااانة اوووي انك حلمت بيا ..
مستر شريف حس انه غلطان وان ريم مش هي اللي بتكلمة فيس
ريم :: احكيلي بقي عملت فيا ايه
مستر شريف :: معملتش حاجة .. مامتك دخلت قبل ما اعمل
ريم :: يووووه بقي .. مامتي دي علي طول كدة بتيجي في الوقت الغلط
شريف :: المرة الجاية مش هحلم بيها
ريم :: عايزة اشوف لبنك وهو بينزل ..
شريف :: ده ازاي
ريم :: تصور وانت بتتخيل نفسك بتنكني وتدعك زبك لغاية ما تنزلهم .. ممكن ؟
شريف :: حاضر بس بالليل .. دلوقت انا بره كنت بدي درس وراجع علي حصة تانية. بالليل هبعتلك المقطع
ريم :: ماشي .. وانا كمان هبعتلك مقطع هيعجبك اوووي
........
في المطعم وليد ويسرا قاعدين بياكلو السمك
وليد :: عارفة يا يسرا انا معرفش ليه بحس نفسي قريب منك اوي وحابب احكي معاكي علي طول
نفسي احكيلك عن كل حاجة في حياتي
يسرا :: وليد انت عارف اني ست متجوزة
وليد :: قبل نا تكملي يا يسرا . انا فاهم كويس انتي عايزة تقولي ايه
بس احنا زمايل انا عارف انك ست متزوجة وعندك بيتك واسرتك واولادك * وانا راجل ارمل.. انا عارف كل ده ومتفهمة كويس جدآ وبحاول ديما احط ده قدام عيني .. لكن ديما في حاجات بتكون جوانا غصب عننا
يسرا :: لو متفهم ده زي ما بتقول فأنا كمان بعتبرك صديق غالي
واللي عملتة معايا خلاني انا كمان بعتز بيك كاصديق جدآ .. لأنك راجل بجد
وليد :: ربنا يخليكي .. لكن انا نفسي اقرب منك يجد كأصدقاء طبعآ.. احكي ليكي اي حاجة وانتي كمان تعتبريني صديق واخ ليكي
يسرا :: طبعآ وده شعوري ناحيتك
وكل بقي لحسن السمك هيبرد
وليد :: ههههههههه ماشي مع اني الكلام معاكي عندي اهم من الأكل
بعد الأكل وليد طلب قهوة ويسرا طلبت نسكافيه
وليد :: عارفة يا يسرا انا مستوايا المادي كويس جدآ وفوق ما تتخيلي وعندي شركة للدعاية والأعلان وعندي فيلا بتاعتي في التجمع
يسرا :: ايه ده بجد
وليد :: اه بجد بس ده محدش يعرفة نهائي ولا انا حابب حد يعرفة
يسرا :: طب لما انت مستواك المادي كويس كدة ليه شغال في المصلحة ..وشركتك ؟
وليد :: انا حابب الشغل الحكومي
الشركة وارثها عن الوالد ربنا يرحمة واخويا اللي قايم بأشغالها
مع انة طلب مني كتير امسك معاه شغل الشركة واسيب شغل الحكومة الا اني رافض .. حتي فيلتي اللي في التجمع مش قاعد فيها وقافلها . وقاعد في شقتي اللي روحتيها .. انا مش من محبي
المنظرة والعيشة العالية. بحب البساطة .. يعني حتي عربيتي قادر اغيرها بعربية فخمة لكن انا معتز بعربيتي التعبانة دي هههههه
يسرا :: بصراحة انا مذهولة من اللي بسمعة دلوقت . ازاي واحد يكون مستواه المادي كويس جدآ كدة وميرضاش يعيش فيه
وليد :: فقري بقي يا ستي ههههههه
يسرا :: مش قصدي و**** بس فعلا انت انسان غريب.. طب ليه بتقولي انا
بقلم / عادل المتميز
وليد :: علشان بجد جوايا رغبة احكيلك عن كل تفاصيل حياتي
يسرا اتحرجت ومش عارفة ترد بأيه لكن كانت من جواها مبسوطة اووووي
يسرا :: تعرف انا نفسي في ايه دلوقت؟
وليد :: نفسك في ايه
يسرا :: مركبة في نص النيل
وليد :: بجد ؟.. يلا قومي
يسرا :: ههههههه اقوم ايه .. انت ناوي علي ايه
وليد :: مش نفسك تركبي مركب ؟
يسرا :: الوقت اتأخر ههههههه لا مش دلوقت
وليد :: لا ايه ؟ يلا .. انتي عليكي تتمني بس
يسرا :: ههههههه وربنا انت مجنون
وليد :: لا لسة الجنان هتشوفيه ..
وليد ساب فلوس الحساب علي الطرابيزة واخد يسرا بعربيتة ومشي بيها
ركن عربيته في مكان جنب الكورنيش وراح هو يسرا اجر مركب ليهم لوحدهم ومعاهم المراكبي
يسرا :: تعرف يا وليد .. انا من زمان كان نفسي في الخروجة دي
كتير اوي كنت بتمناها
وليد :: انا مبسوط اوووي اني انا اللي حققت ليكي ولو امنيه بسيطة زي دي
يسرا لفت بوشها ناحية الماية وسرحت بخيالها وايدها بتلامس المياه والمركب ماشية بيهم في نص النيل
وليد سابها وراح للمراكب طلب منة يشغل اغنيه هادية
لكن المراكب فاجئهم بتشغيل اغنية ام كلثوم سيرة الحب
......
ميدو :: هي ماما مجتش ليه لغاية دلوقت
ريم :: ماما اتصلت وقالت ان عندها شغل كتير وهتتأخر
ميدو :: شغل ؟ تلقي سي مستر شريف متفق معاها علي خروجة ولا ياخدها في حتة
ريم :: يابني ما مستر شريف كان هنا من ساعة بيديني الدرس
ميدو :: وايه يعني ماهما جايز متفقين يتقابلو بعد الدرس بتاعك
دانتي غلبانة اوي
ريم :: تفتكر ؟
ميدو :: جايز بقي
ريم :: انت صحيح ازاي تنزل وسيبنا مع مستر شريف لوحدنا؟
ميدو :: وفيها ايه هو انتم كنتو لوحدكم ؟ ماصحابك كانو معاكي بياخدو الدرس
ريم :: برضو مكنش المفروض تنزل
ميدو :: طب سبيني في حالي بقي
ريم :: مالك ؟ في حاجة ؟
ميدو :: حنين
ريم :: مالها ؟
ميدو :: حصل بيني وبينها زي ما حصل بينا
ريم شهقت .. فتحتها ؟
ميدو :: هي اللي فضلت تقولي دخلة ومش قادرة وانا غصب عني مقدرتش اسيطر علي نفسي
ريم :: **** يخرب بيتك
ميدو :: اللي حصل بقي .. انا مش ناقص نأرظه بالكلام وحيات امك
ريم :: ولا نأرظة ولا غيرو بس كدة انت لازم تحط في دماغك انك هتتجوزها
ميدو :: مانا عارف .. انا بس خايف البت امها تلاحظ حاجة عليها دي طالعة عنيها منفخة من العياط
ريم :: هو حصل ازاي ؟
ميدو :: من ساعتين لما كنتي بتاخدي الدرس
ريم :: طالما طلعت ومرنتش عليك يبقي متقلقش لو مامتها عرفت كانت خالتي نزلت ولا اخوها كان نزل مسحو بيك بلاط الشقة
ميدو :: انا مرعوب يا ريم وخايف
وبرن عليها تليفونها اتقفل
ريم :: طب انا هلبس واطلع اقعد معاها .. بحجة طالعة اشوف خالتي وكدة.. وهجس النبض
ريم دخلت لبست عباية فوق الترنج وطلعت عند خالتها
ريم :: ازيك ياخالتي عاملة ايه
سعادة :: ازيك انتي يا حبيبتي
ريم :: ايه ده انتي بتحشي ورق عنب.. انا حماتي بتحبني بقي وهقعد اتعشي معاكم
سعاد :: يا سلام .. انتي تتعشي ووتغدي .. استني اقوم اجبلك شوية من اللي عملتهم واتغدينا منهم
ريم :: ياريت يا خالتي لحسن جعانة ..
سعاد قامت جابت طبق محشي مشكل ورق عنب علي بتنجان وفلفل محشي وطبق فيه ورك فرخة محمر
ريم :: تسلم ايدك ياخالتي ..
سعاد :: بألف هنا يا حبيبتي
ريم :: اومال حنين فين
سعاد :: رجعت من الدرسة معيطة
بطنها وجعها
ريم :: معيطة ؟ طب هقوم اشوفها
سعاد :: لا كلي انتي انا دخلت من شوية ابص عليها لقتها نايمة
هيثم خرج من الأوضة بتاعتة
ازيك ياريم .. البت دي بتاكل عندنا ليه
سعاد :: وانت مال امك . بنت اختي تاكل وتشرب زي ماهي عايزة عندي
ريم :: هههههههه يالهوي عالكسفة اتبط بقي واقعد ساكت ..
هيثم :: بقي كدة يا ماما .. بضحكي عليا الشبر ونص دي
سعاد :: بقي دي شبر نص يا واد ..
ريم :: تعالا اقف جنبي ونشوف مين فينا الشبر ونص
هيثم :: انتي اللي مطولك لسانك
ريم :: هههههههههههه ماشي يابن خالتي انا هسكت بس علشان خالتي القمر دي
سعاد :: سيبك منة.. المهم عاملة ايه في المدرسة
ريم :: اهو ماشي الحال
هيثم :: انا هنزل يا ماما عايزة حاجة
سعاد :: لا مش عايزة . هتتأخر
هيثم :: لا وبعدين لو عوزتي حاجة رني عليا.. يلا سلام انا..
ريم قعدت شوية مع خالتها وبعدين نزلت طمنت ميدو اللي كان قاعد مستنيها علي نار ومرعوب وخايف
الساعة سبعة المغرب الباب اتفتح
ويسرا دخلت
ريم :: كنتي فين كل ده يا ماما .. انا من بدري قلقانة عليكي وكل ما ارن علي تليفونك يديني غير متاح
يسرا :: التليفون فصل شحن
ريم :: يعني مكنتيش قادرة تحطيه عالشاحن ياماما وتتصلي بيا بدل القلق اللي كنت فيه ده
يسرا :: معلش الشغل اخدني ونسيت نفسي.. بقولك انا داخلة اغير هدومي واريح جسمي
بقلم / عادل المتميز
الساعة عشرة بالليل ريم فتحت الفيس الفيك ولقت رساله مبعوتة من ساعة من مستر شريف انتي هنا
ريم :: ايوة انا هنا .. انت فين
مستر شريف :: انا عملت الفيديو
ريم :: بجد ... ابعتة طيب بسرعة
مستر شريف :: وكمان كاتب اسمي علي ورقة زي ما بتحبي
ريم :: يلا طيب بسرعة ابعتة
مستر شريف :: بعتة . لحظة هيوصلك
دقيقة فاتت والفيدو وصل لريم
مستر شريف بيدعك في زبه وتحت زبه مكتوب اسمة علي ورقة
مقطعة مدتة تلات دقايق ايده ماسكة زبه المنتصب وعمال يدعك فيه وبيقولها بصوتة زبي بتاعي
عاجبك .. نفسك تتناكي منة .. عايزه في كسك.. طب عايزه في طيزك .. اهو .. زبي واقف عليكي وعايز ينيكك
ريم بسرعة حملت المقطع علي تليفونها وقامت قفلت الباب بتاع اوضتها وقلعت هدومها ملط وبدات تصور جسمها كله وهي بتدعك وتحسس في بزازها لغاية ما وصلت لكسها
وبدأت تستعرض له كسها وتفتحة بأيدها وتلعب في زنبورها .. وهوب راحت مدخله صوابعها في كسها
وبعتت الفيديو لمستر شريف
مستر شريف شاف المقطع اتصدم
معقول ؟ .. دي مفتوحة
مستر شريف :: اللي شايفة ده بجد؟.. انتي مفتوحة
ريم :: اه .. ايه رئيك تنكني ؟
مستر شريف :: ياريت بجد .. انا بعد المقطع .. هموت وانيكك .. انتي مين
ريم :: يعني لو عرفت انا مين هتنكني ؟ ولا ممكن تقول لا وتفضحني او تقول لماما
مستر شريف :: اقول لا ؟ انا ابقي مجنون لو قولت لا .. ده جسم عايز يتناك لما شبع .. تصدقي انا زبي وقف علي اخرو عليكي دلوقت.. انتي مين بقي
ريم :: بكره هقولك بالليل بس توعدني انك هتريح كسي .. وتدخل زبك فيه
شريف :: اوعدك اني هنيكك وهنيك كل حتة في جسمك حتي لو كنتي مين
ريم :: طب قولي هتعمل فيا ايه
وهتنكني ازاي
باب اوضة بيحاول يتفتح
ريم :: مين
ميدو :: انا .. انتي قافلة الباب ليه
ريم قامت بسرعة لبست هدومها وقفلت التليفون
ميدو :: عرفتي مامتك كانت مع مين طول اليوم ؟
ريم :: لا
ميدو :: مع وليد صاحبها في الشغل .. راحو اتغدو في مطعم وبعدين ركبو مركب في النيل
ريم :: عرفت منين
ميدو :: اهو.. اتفرجي . بيتكلمو دلوقت مع بعض عالفيس . والباشا عامل عليها دور رميو الولهان . ومامتك عاملة جوليت الممحونة
ريم :: وريني كدة
ميدو :: هو انتي مش عندك الفيس بتاعها ؟
ريم :: عندي بس انا مش فتحاه دلوقت
ميدو :: اتفرجي ياختي ...
......
حوار بين الكاتب وصاحبة القصة
..........
انا :: اووووووف يخرب بيت اخوكي .. فتح البت الغلبانة علشان بتحبه
ريم :: اها ..
انا :: دلوقت انا فهمت هو خطبها ليه
ريم :: حوار الخطوبة ده هبقي اقولك جه ازاي بس مش دلوقت
انا :: ماهي باينة اهي .. المهم البت قالت لمامتها ؟
ريم :: لا طبعآ مقالتش .. هتقول ازاي ..
انا :: طب حصل بينهم بعد كدة مقابلات
ريم :: اه طبعا وانا اتكلمت مع ريم وعرفتها بالطريقة اني عارفة اللي عمله ميدو وطمنتها ان اخويا هيتجوزها وانه لو فكر بس يسيبها انا هقف معاها
انا :: ايه ده والبت مخفتش منك
ريم :: لا بالعكس دي بقت بتحكيلي كل حاجة تحصل بينهم
انا وحنين كنا اكتر من اخوات وانا بحبها بجد علي فكرة يا عادل وفعلا زعلت ان اخويا فتحها . علشان حنين غلبانة اوي
انا :: طب نيجي بقي لموضوع مامتك
ريم :: مالها ؟
انا :: حاسس من كلامك انها حبت وليد
ريم :: ماما فعلا حبت وليد جدآ وبقي بينهم تقريبا كلام يوميا عالفيس .. وليد كل ما يحصل معاه حاجة يحكيها ليها وهي كمان بدأت تحكي له بعض اسرارها
يعني مشاكلنا ومشاكل البيت وبعد بابا عنا والكلام ده
انا :: اه فهمت . الكلام اللي بيقربهم من بعض اكتر
ريم :: ايوة بالظبط .. وفعلا بقي وليد وماما تقريبا مشاعرهم اتجاه بعض كانت مكشوفة بينهم وخروجاتهم بقت تقريبا كل يوم بعد الشغل
انا :: طب انتي بقي مع مستر شريف.. فعلا كشفتي نفسك له
ريم :: اه كشفت نفسي له بعد ما بعتلي الفيديو اللي كان فيه صوتة
واسمة وهو بيضرب عشرة .. كان خلاص هو تحت ايدي وميعرفش يفضحني .. ده غير الفيديوهات بتاعتة مع ماما بس انا محبتش ابين له اني عارفة علاقتة مع ماما
يعني انا دخلت عليه من سكة اني بحبه واني عيزاه
انا :: طب وهو مسألش انتي اتفتحتي ازاي
ريم :: سأل طبعا.. هحكيلك
وبكدة يكون الجزء التاني خلص من قصة
انثي ضائعة في بحر المتعة
انتظروني في الجزء الثالث واتمني تعليقاتكم وتفاعلكم من اجل تقديم المذيد
انثي ضائعة في بحر المتعة
السلسلة الثانية
بقلم عادل المتميز
...........
الجزء الثالث
...............
الساعة عشرة بالليل ميدو جاله اشعار رساله عالفيس .. بيفتح الفيس لقي شهد هي اللي باعتة الرسالة
شهد :: انت يا متناك .. ياخول
ميدو :: مين ده اللي متناك وخول
شهد:: انت يابيبي
ميدو :: انتي بتكلميني كدة ليه
شهد :: ايه مش عاجبك ؟ .. انت مش هتبقي المتناك والخول بتاعي
ميدو :: ده لما نكون مع بعض
شهد :: لا يابيبي انا اندهلك في اي وقت بالطريقة اللي تعجبني .. ولا مش عايز ؟
ميدو :: اوك براحتك
شهد :: طبعآ براحتي .. قولي بقي يا خول بكره هجيلك امتي علشان
انيكك في طيزك
ميدو :: هههههههه مانا كمان هنيكك
شهد :: كسمك .. انا اللي هنيكك الأول
ميدو مكنش مضايق من طريقة كلام شهد له بالعكس كان شاعر لاثارة جدآ لدرجة ان زبه بقي بينزل سيلان وهي بتاعملة بأهانة وشتيمة
ميدو :: هتنكيني ازاي
شهد :: بكره لما هاجيلك هتعرف يا متناك .. المهم انا بكره الساعة 8 هكون عندك ..
ميدو :: ماشي .. تحبي نتقابل في الشقة بتاعة المرة اللي فاتت ولا نتقابل في شقتنا
شهد :: امممم.. اقولك انا هنيكك في الاوضة بتاعتك علشان كل ما تبقي فيها تفتكر ستك شهد
ميدو :: ماشي
شهد :: طب بقولك ايه يا خول . ما تصور ليا طيزك دلوقت
ميدو :: نعم ؟ لا طبعا
شهد :: يابن المتناكة يا خول .. انا ميتقالش ليا لا .. اللي هقولك عليه تعملة
ميدو :: شهد .. مش للدرجادي .. يعني فيه حاجات نعملها ونحسبها بالعقل .. طيزي اصوره ازاي يعني
شهد.:: كسمك يا متناك . هتصور طيزك دلوقت وهتبعتها .. ماشي ؟
لو معملتش كدة انسي اني اجيلك بكره
ميدو مردش علي شهد وبقي عمال يفكر هي المتناكة دي بتعمل معاه كدة ليه
اه هو دخل علي فيديوهات المستريس والسادية وعرف عنها معلومات لكن انه هو يكون خاضع بشكل كامل كان شايف انه حاجة جديدة عليه وخايف بعد كدة تزله
او تستغل الصور ضده وتبتزه
لكن مع الرغبة والمتعة اللي حسهم
وهو شايف شخصيتها اقوي من شخصيتك خلتك محتار .. يصور طيزه ولا كسمها
شهد :: يعني مردتش يا كسمك
عموما معاك ساعة لو مابعتش الصورة انسي انك هتشوفني
ميدو مبقاش عارف يعمل ايه
وقبل ما الساعة تخلص كان مصور طيزو وبعتها لشهد.
شهد شافت الصورة ومردتش عليه
وقفلت الفيس
وميدو فضل كل شوية مستني رد شهد
ميدو ::.. ايه .. مش بتردي ليه
انتي قفلتي ؟
شهد ....
طب ردي طيب
يا شهد ... يا شهد.
لكن شهد كانت قفلت الفيس
وراحت تكمل سهرتها مع جاسر
.........
تاني يوم الصبح ميدو صحي علي صوت مامتة وهي بتصحيه علشان المدرسة
قام من النوم وراح غسل وشه ولبس هدومة وقعد مع مامتة وريم علي طرابيزة السفرة
بعد ما فطر ريم قامت واتصلت بحنان تشوفها منزلتش ليه.. اللي قالت ليها انها تعبانة ومش هتروح المدرسة
يسرا :: خد اختك وصلها معاك يا ميدو
ميدو :: لا مش هينفع يا ماما انا هقابل اصحابي تحت متفق معاهم وهنمشي سوا
يسرا :: يعني هتسيب اختك تمشي لوحدها .. حنان بنت خالتك مش رايحة معاها
ريم :: خلاص يا ماما انا همشي عادي لوحدي يعني هيخطفوني
ميدو :: انا نازل بقي
يسرا :: لا مش هتمشي لوحدك انا هوصلك وبعدين اروح شغلي
ميدو نزل .. وريم ويسرا نزلو
ميدو اتمشي شوية في الشوارع اللي جنب البيت وهيثم اتصل بيه
انت فين و ميدو قاله انه رايح يقابل مزه جديدة وانه مش هيروح معاه النهاردة المدرسة
ميدو رجع علي شقنة وكانت الساعة سبعة ونص واتصل بشهد وقالها ان الشقة امان وتقدر تيجي
شهد :: انا جاية ليك اهو
مفيش ربع ساعة كانت شهد بتتصل بميدو بتقوله انها تحت البيت
ميدو فتح الباب وقالها اطلعي بسرعة انا مستنيكي قدام باب الشقة
شهد طلعت ولقت ميدو مستنيها قدام باب الشقة
دخلت وميدو قفل الباب وراها
ميدو كان لابس تيشرت حملات وشورت وشهد بلبس المدرسة
دخلت وعنيها في كل ركن في الشقة
ميدو :: نورتي بيتنا المتواضع
شهد :: شقتكم جميلة .. فين الأوضة بتاعتك
ميدو :: اللي هناك
شهد :: اها .. طب قدامي يا متناك علي اوضتك
ميدو مشي قدامها وشهد وراه
دخلو الأوضة وشهد بقت بتبص علي الأوضة بتاعتة
حلوة كمان اوضتك
ميدو :: حلوة علشان انتي دلوقت فيها
شهد قلعت الشنطة الجلد من ضهرها وقعدت علي السرير وحطت رجل علي رجل
ايه الخول المتناك بتاعي مش هيجبلي حاجة اشربها
ميدو ::بس كدة عيوني ليكي
شهد :: بسرعة يا متناك علي ما اغير هدومي واطلع من الشنطة حاجاتي
ميدو راح عالمطبخ عمل عصير ورجع لقي شهد مستنياه في اوضة النوم لابسة قميص نوم اصفر يدوب مغطي طيزها وجنب منها عالسرير اندر وسنتيان حمر وخيارة وعلبة فزلين ومشابك غسيل
ميدو حط صنيه العصير علي السرير وبص علي الحاجات اللي جنبها
شهد :: انت قعدت ليه ؟
ميدو :: مش فاهم
شهد :: انا قولتلك اقعد ؟
ميدو قام علي طول ووقف قدامها
شهد :: يلا يا متناك اقلع التيشرت ده والشورت والبس دول
ميدو بص علي السرير
البس ايه ؟ الكلوت والسنتيان
شهد :: ايوة ... يلا بقي
ميدو :: شهد انتي بتتكلمي بجد ؟
شهد :: انا مبهظرش .. يلا علشان
عايزة انيكك
ميدو حس بالخجل لانها المرة الأولي اللي واحدة تتعامل معاه بالشكل المهين ده لكن مكنش قدامة اي اختيارات تانية
شخصية شهد كانت بالفعل قوية وفيها حزم وهي بتتكلم + ان طريقة كلامها فيها اثارة له
ميدو قلع هدومة وريم حاطة رجل علي رجل بكل كبرياء بتبص عليه
لغاية ما لبس الأندر الأحمر والسنتيان ولف بوشه اللي كله خجل وقف قدامها
شهد :: ايه احساسك دلوقت وانت واقف قدامي بالأندر بتاعي والسنتيان
ميدو :: محرج طبعا .. انا عمري ما عملت كدة
شهد.:: انت مش هتعمل بعد كدة غير كدة.. انت بقيت الخول والمتناك بتاعي
ميدو :: ماشي
شهد :: انزل قلعني الجزمة
ميدو نزل علي الأرض تحت رجلين شهد قلعها الجزمة
شهد :: ايه .. مستني ايه
ميدو قام وقرب من شهد
شهد :: لا .. ارجع تاني مكانك.. انت مكانك تحت رجلي ..
ميدو رجع تاني تحت رجل شهد اللي رفعتهم علي وشه وطلبت منه يبوس رجليها
ميدو مسك رجلين شهد وبقي بيبوس رجليها
شهد :: قلعني الشراب يا متناك
ميدو قلعها الشرب وشهد شاورت له يكمل يبوس
ميدو بدأ يشعر بأثارة اكبر وهو بيبوس رجليها واندمج لدرجة انه بقي بيمص صوابع رجليها ولسانة بيتحرك فوق وتحت ويلحس بطن رجليها
شهد شاورت له بصباعها علشان يطلع يلحس بين فخاده
رفعت له رجليها وفتحتهم
وميدو طلع علي طرف السرير وراح للأندر يشمه ويلحسه من فوق كسها
وشهد حطت ايدها علي راسه وداست عليها
الحس يا متناك كس ستك .. الحس يا خول .. اوووو .. اووووي.. الحسه اووووي يابن المتناكة
ميدو بصباعة باعد حز الكلوت عن كسها ودخل لسانه علي كسها . وبقي عمال يلحسه وهو هايج
شهد .. قوم يا المتناكة .. اطلع عالسرير هنا .. وفلئس زي الشرموطة
ميدو :: هتعملي ايه
شهد :: هنيكك يا متناك .. ايه مش عارف
ميدو :: طب هو ايه المثير ليكي انتي في كدة
شهد :: بص انا هقولك واحكيلك بس بعد ما نخلص.. يلا يا متناك بقي ... فلئس
ميدو طلع عالسرير ورح مفلئس
وريم وقفت علي الأرض وقالت له
ارجع ياخول بطيزك
ميدو فضل يرجع لورا لغاية ما بقي علي طرف السرير
وريم بأيدها الشمال من تحت مسكت زب ميدو اللي لقتة مسيل علي الاندر
شهد :: شوفت يا متناك اكبر دليل علي انك خول ومتناك وحابب اللي بعمله فيك . زبك اهو مغرق الأندر بتاعي سيلان
شهد فضلت تلعب في زب ميدو من تحت وصباع ايدها اليمين بيتحرك حركات دائرية علي خرم طيز ميدو من فوق الأندر
وميدو حاطط وشه بين ايديه مخبية لكنة حاسس بمتعة لا تتخيل
شهد :: ايه يالبوة ..طيزك بتاكلك ..
وراحت منزله الأندر من علي طيزه
احااااا.. كسم طيزك يا متناك.. كبيرة اوي وعايزة تتبعبص
جابت الفزلين من جنبه وطلعت بصباعها حتة كبيرة وحطتها علي خرم ميدو وايدها التانية جابت زبه من بين طيزو ونزلت تمص فيه
اهات ميدو بدأت تطلع شوية شويه وشهد بدأت تهيج علي ميدو
وراحت مدخله طرف صباعها جوه طيزو براحة
بدأت تدخله شوية شويه وتسحبه
وايدها من تحت بتدعك زبه
حلو كدة يا متناك.. قولي بقي حاسس بايه وانا عمالة ابعبصك في طيزك يا متناك.. ها . حلو كدة
حلو كدة يا خول
ميدو :: ااااه.. اااااه .. ادعكي زبي اووووي .. اوووووف .. اوووووف
شهد :: طيزك متناكة .. وزب واقف علشان انت متناك يا ميدو
هقوم احط الخيارة في طيزك المتناكة
شهد راحت اخدت الخيارة ورجعت علي طيز ميدو
اطلع قدام يا شرموط
ميدو راح لقدم
شهد:: كمان يا متناك.. وافتح رجليك المتناكة دي
ميدو فتح رجليه وشهد راحت نايمة علي ضهرها وقالت لميدو تعالي يامتناك بزبك علي بوقي
اخدته زبه في بوقها وحطت الخيارة جنبها وراحت ماسكة طيز ميدو بأيد والايد التانية عمالة تدخل صباع في طيزو
وميدو بقي فوق منها زي المرة الشرموطة بتلوي ويتأوه وهو في قمة المتعة
شهد راحت قايمة من تحت منه بعد ما خلتة زي العجينة في ايدها
وراحت ماسكة الخيارة
وبدات تحطها في طيزو
ميدو :: بتوجع .. اي اي . براحة . لا لا لا .. لا لا .. بتوجع
شهد :: اسكت يابن اللبوة .. خليني اوسع طيزك المتناكة دي
فضلت شهد تحاول تدخل الخياره في طيزو
ااااااه ااااااه.. ادعكي زبي .. اوووووي .. اووووي
شهد حطت فزلين تاني علي خرم طيز ميدو وعلي زبه ورجعت حطت الخياره علي خرم طيزو وبدأت تحاول تدخل بالقوة وهي بتدعك في زبه لغاية ما الخيارة اخيرا دخلت في طيزو
ميدو :: لا لا . شليها مش قادر . اوووف بتوجع اوووي
شهد :: كسمك .. اشيل ايه يابن المتناكة .. انا مصدقت الخياره بقت في طيزك
بقلم عادل المتميز
وبدأت شهد تسحب الخيارة براحة
وتدخلها وميدو بيتوجع وبيترجاها تشيلها لكن شهد كانت هاجت بأهاتة وذله تحت منها
وايدها عمالة تدعك في زبه اللي جاب لبنه بسرعة رهيبة
وغرق ايدها
شهد :: يابن المتناكة .. ايه ده ؟
جبتهم..... وحيات كسمك ما هشيل الخيارة من طيزك غير لو زبك وقف تاني
ميدو نام علي بطنة وهو مش مصدق المتعة اللي كان فيها
ومكنش شايف شهد اللي طلعت تليفونها وبدأت تصوره فيديو ..
شافها وهي رايحة بالكاميره علي وشه
ميدو :: ايه ده انتي بتعملي ايه
شهد :: بصور المتناك بتاعي .. عندك مانع
ميدو :: شهد متهظريش ؟ مش هينفع
شهد :: مش هينفع ليه ؟ انت مش الخول بتاعي .. قوم بوس رجلي يا متناك
ميدو :: اقفلي التصوير يا شهد
شهد :: كسمك ... قوم ياعرص .. قوم يا خول .. بوس رجل ستك
علشان اخليك تنكني
اصرار شهد كان قوي وميدو قام وهو بيقوم الخيارة طلعت من طيزو
شهد :: ينفع كدة يابن المتناكة .. ماشي هدخلها في طيزك تاني .. بس دلوقت تيجي تبوس رجلي
شهد قعدت قدامة فاتحة رجليها
وميدو نزل علي رجليها يبوسها
وبعدين راحت نايمة وفتحت له رجليها وقفلت الكاميرة
دلوقت تقدر يا متناك تنيك ستك شهد
زب ميدو كان مرخي لكنه رجع يقف تاني لما شهد طلبت منه يجي ليها واخدت زبه بين شفايفها وبقت عمالة تمص وترضع فيه وتنزل تلحس في بيضانة لغاية ما رجع انتصب زي الحديد
شهد :: يلا يا متناك حطة في كسي
ميدو فتح رجل شهد وحط زبه في كسها
شهد :: نكني يا خووول .. نكني يا شرموط .. احححح اححححح.. ايوة كدة.. اوووووف .. اووووف
ميدو فضل يدخل زبه في كس شهد ويطلعة وينيك فيها
وشهد ممحونة وبتشتمة بأهلة وامة
شهد قوم يابن الوسخة .. قوم نام علي ضهرك
ميدو نام علي ضهره وشهد اخدت المشابك من جنبه وراحت طالعة فوق زبه . ونزلت براحة عليه ودخلتة في كسها
ومسكت المشابك وحطتهم في حلمات بزازه
وارحت نازله عليهم بشفايفها تمصهم وترضع فيهم
الوجع كان ممتع لميدو ومثير جدأ
وزبه كان واقف جدأ جوه كسها
وبدأت شهد تتفنن في الوضعية
بترجع لورا وتروح لقدام علي زب ميدو اللي كان حاسس انه اول مرة في حيانة ينيك
شهد :: ااااه يا ابن الوسخة.. زبك مالي كسي يا متناك .. اووووف . اوووووف .. احححححح
فضلت ريم تروح وتيجي علي زبه
لغاية ماحست انه هيجبهم
راحت قاية بسرعة ومسكت زبه بكف ايدها وداست عالراس اووووي وشفايفها راحت لحلمات بزازه بعد ما شالت المشبك وبقت بتعض حلمات صدره بغباء وايدها من تحت دايسة علي راس زبه
ميدو جاب ادلبنة في ايدها غرقها
وبعدها راحت لحست اللبن من ايدها وبلعتة كله
وراحت قاعدة علي طرف السرير
طلعت علبة سجاير من شنطتها
ولعتها وميدو نايم علي ضهره
شهد كانت بترمي طفيه السجاير علي زب ميدو تلسعة
شهد خلصت السيجارة ولبست هدومها وقالت لميدو
تفضل لابس الأندر بتاعي لغاية بكرة عارف يا كسمك لو قلعتة
المرة الجاية هدخل في طيزك خيارتين وهفشخ امك
شهد لبست هدومها ومشيت
وميدو مكنش مصدق اللي حصل معاه ولا كان مصدق المتعة الرهيبة اللي حسها مع شهد
........
الساعة 12 ونص ريم فتحت الشقة بعد ما رجعت من المدرسة
حطت شنطتها علي كنبة الأنتريه
ودخلت المطبخ تعمل اكل
وخرجت لقت ميدو خارج من الأوضة بتاعتة
ريم :: ايه ده انت جيت امتي
ميدو :: من شوية.. اعملي حسابي معاكي في الأكل
ريم :: تعالا .. الأكل كتير
ميدو قعد جنب اختة وسرحان في شهد
ريم :: مكلمتش حنين ؟.
ميدو :: ايه ؟ بتقولي ايه
ريم :: بقولك مكلمتش حنين
ميدو :: لا
بقلم عادل المتميز
ريم :: ليه ؟ البت شكلها خايفة ومرعوبة وانت المفروض تكون جنبها وتحسسها بالأمان .. هي مرحتش المدرسة النهاردة بسبب اللي عملتة انت امبارح
ميدو :: هي اللي خلتني افتحها
ريم :: علشان كانت هايجة يا ميدو
اسألني انا .. انت كمان فتحتني وانا كنت هايجة ولا نسيت
ميدو :: لا منستش .. طب بعد ما تاكل كلمها وطمنها وحسسها انك مش هتتخلي عنها
ميدو :: طب بقولك ايه ماتطلعي ليها
ريم :: انا كدة كدة هطلع علشان هي قالت انها تعبانة هطلع اتكلم معاها .. بس انت كمان لازم تكلمها
مينفعش بعد ما تفتح البت وتاخد شرفها متلقكش جنبها
ميدو :: تتكلمي معاها في ايه
ريم :: هقولها انك حكيت ليا وانت خايف عليها وندمان علي اللي حصل وانك مش هتسبها مهما حصل . وكمان هفهمها اني انا كمان واقفه معاها
ميدو :: لا اوعي يا ريم تتكلمي في حاجة زي دي هتحرجيها وانا كمان المفروص محكيش حاجة زي دي معاكي
ريم :: بالعكس كلامي معاها هيأكد انك خايف عليها وانك مش هتسبها بعد عملتكم دي
المهم انت ملكش دعوة باللي هقولة انا هعرف ادخل عليها بالكلام .. انت بس اتصل بيها
ميدو ::حاضر و****ي هكلمها
ميدو بعد ما خلص اكل اتصل بيها لكنها مفتحتش عليه
ميدو :: مش عايزة ترد
ريم :: جايز نايمة وجايز جنب مامتها.. انا هطلع اشوفها
.......
بالليل الساعة سبعة مستر شريف :: انتي هنا
ريم بعد ساعتين.. الساعة تسعة :: معلش يا مستر لسة فاتحة الفيس كنت بذاكر
مستر شريف :: مش قولتي بكرة هتقولي انتي مين
ريم :: ايه مستعجل اوي تعرف انا مين
مستر شريف :: ايوة مستعجل طبعآ وانتي وعدتيني
ريم :: وعدتك اه مش هنكر بس غيرت رئي ههههههه
مستر شريف :: بقي كدة ؟ .. ماشي براحتك .. سلام
ريم :: خد تعالا رايح فين .. هعرفك انا مين لكن ايه رئيك بكره
نتقابل
مستر شريف :: نتقابل ؟ .. ماشي موافق .. فين وامتي
ريم :: بكره متروحش المدرسة ونتقابل في اي مكان
مستر شريف :: انتي من دور عيالي ومش هينفع نتقابل في مكان عام .. الناس هتقول عليا ايه
ريم :: امممممم.. طب اقولك علي حاجة .. ايه رئيك نتقابل عندك ؟
مش انت عندك شقة بتدي فيها دروس بردو
مستر شريف :: اه عندي بس الشقة دي مينفعش بردو علشان ولا اقولك ماشي موافق .. الساعة كام
ريم :: بكره نتقابل الساعة 8 ايه رئيك
مستر شريف :: تمام .. ماشي .. بس بردو انتي مين
ريم :: طب ايه رئيك نتقابل عندي ؟
مستر شريف :: عندك ازاي ؟ هو ينفع
ريم :: اه ينفع طبعآ... بص ايه رئيك انا هتصل بيك .. انا ريم
مستر شريف :: ريم ؟ انهي ريم .. ريم ال ......
ريم :: ايوة يا مستر انا ريم نصحي ..
مستر شريف :: يخرب بيتك هو انتي
ريم :: ايه مكنتش واخد بالك يعني
مستر شريف :: انتي ياريم ؟ انا بجد مصدوم
ريم :: بقولك ايه مش وقتة خالص الكلام ده .. انت هتيجي بكرة يعني هتيجي
مستر شريف :: انتي ازاي بقيتي كدة اصلا.. وبعدين تعالي هنا .. انتي مفتوحة ؟ ازاي ومين اللي عمل فيكي كدة ؟
ريم :: انا اللي فتحت نفسي .. وانت اول راجل هخليه ينام معايا
مستر شريف :: انا حاسس ان برج من نفوخي هيطير
ريم :: ليه بقي علي فكرة انا مرة كنت ماسكة تليفون ماما وشفت رسايلكم وفيديوهاتك كلها عندي .. وخد بالك انا اه عيلة صغيرة لكني مجنونة
شريف :: انتي بتقولي ايه ؟ وفيديوهات ايه .. انتي مجنونة يابت انتي
ريم :: مجنونة ؟ طيب هوريك دلوقت
ريم راحت باعتة مقطع لمستر شريف من بتوعة له وظاهر فيه وشه وهو بيضرب عشرة
ريم :: ها .. صدقت دلوقت .. بص
انا مكنتش حابه اهددك بالفيديوهات دي لكن خلاص عرفتني وعرفت اني مفتوحة
وانت هتيجي بكرة يعني هتيجي
وسيدي تبقي نكت البت زي ما بتنيك امها .. مش انت بردو بتيجي عندنا الشقة كل ليلة خميس تنيك ماما وتمشي ؟
مستر شريف مقدرش يتكلم..
ريم اتصلت بمستر شريف لغاية ما الرنة خلصت وهو مفتحش .. كان مذهول مش عارف يقول ايه
البت المفعوصة اللي في تانية اعدادي عرفت تلوي دراعة وتهدده صح
ريم رنت تاني عليه
مستر شريف :: الو .. ايوة يا ريم
ريم :: مش عايز تفتح عليا ليه
مستر شريف :: بتهدديني ياريم ؟
ريم :: مش بهددك بس انا عايزاك . ثم انت مش عاجبك جسمي ؟ .. هتخسر ايه لما تنكني وتريحني .. انا عايزة ابقي بتاعتك
وعايزة اتناك منك وابقي انا كمان شرموطتك ..
بقلم عادل المتميز
مستر شريف :: ماشي ياريم بس مينفعش الفيديوهات دي تبقي علي تليفونك.. تليفونك لو ضاع انل ومامتك هنتفضح خدي بالك
ريم :: بكرة لما تيجي وتنكني هخليك تمسح الفيديوهات دي بأيدك
مستر :: اه وتاخديها تاني من الفيس
ريم :: اخدهم ازاي انا كنت ماسكة تليفون ماما بالصدفة ودلوقت هي قافلة التليفون برقم سري
شريف :: ماشي يا ريم . بكره نتقابل ونتكلم
ريم :: بكره نتقابل وتنكني ماشي
شريف :: ماشي بكره هنيكك ياريم
........
ميدو في الأوضة بتاعتة قرون الدياثة بتاعتة بتذيد وهو بيتفرج
علي موضوعات الاعضاء في احد المنتديات الجنسية اللي منزلين صور مامتهم واخواتهم البنات وعمال يقرا التعليقات علي الصور وبتاعة كان واقف عالأخر
وقرر انة يعمل كمان شوية صور بالفوتوشوب يمكن يحتاجهم
شغل فيديوهات بتاعة مامتة وهي بتعرض جسمها واخد من الفيديوهات دي اسكرين شوت
و فتح الكمبيوتر بتاعة وحط الأسكرينات الصورة في فولدر علي جهاز الكمبيوتر وبعدين فتح برنامج الفوتوشوب وبدأ يشيل الخلفية ويحط خلفيات بيضة والصور اللي فيها وشها كان بيشوش الوش بحيث ميتعرفش
عمل بتاع خمسين صورة وكان عامل قبل كدة فوق ال 100 صور
لمامتة واختة ريم
وبعدها قفل الكمبيوتر .. وقعد يفكر يعمل ايه لغاية ما فكر انة يكلم صاحبه جاسر ويألف عليه قصة ان الست دي اتعرف عليها علي الفيس ويبعتله صور ليها
ويشوف هيقول ايه عليها
الفكرة لوحدها خلت ميدو في قمة هيجانة ومتأخرش ثانية في الأتصال بصاحبة جاسر
جاسر :: الو ايوه يا ميدو
ميدو :: الو .. ايه ياريس بتعمل ايه
جاسر :: ابدآ كنت بكلم شهد ولسة قافل معاها
ميدو :: اها .. ماشي .. انا كنت لسة بكلم حتة نتاية عالفيس ياض
حاجة بنت متناكة
جاسر :: ايه ده بجد ؟.. مين دي ياسطي وعرفتها ازاي
ميدو :: عرفتها من موقع كدة المهم دخلت كلمتها واخدت الفيس بتاعها وطلعت ست كبيرة في السن بس ايه كرباج
جاسر :: كبيرة .. كام سنة ؟.
ميدو :: اربعين سنة
جاسر :: احااااااا دي من دور امي
ميدو :: اه بس فرسة ياض
جاسر :: وانت عرفت منين؟ شفته
ميدو :: ايوة بعتتلي صورة ليها
جاسر :: وشها ؟
ميدو :: لا ياعم جسمها
جاسر :: ابعت يابن المتناكة عايز اشوفها
ميدو :: طب افتح الفيس هبعتهالك
جاسر فتح الفيس وميدو اخد خمس دقايق متردد انه يبعت صورة مامتة وهي واقفة عريانة
لكنة في النهاية داس انتر وبعت الصور لجاسر
جاسر بعد دقيقة كان رده علي ميدو
احاااااا الولية دي جامدة اووووي
ابعت ياسطي حسابها
ميدو :: يعني تستاهل النيك
جاسر :: خخخخخخخخ دي شكلها متناكة اصلا .. وجسمها جامد
ابعت حسابها
بقلم عادل المتميز
ميدو :: ياصاحبي مش هينفع هي عملت الفيس ده علشاني ومحدش غيري عليه لو بعتهولك هتعرف انك من طرفي ومش بعيد تعمل لينا بلوك
جاسر :: يابختك يابن المتناكة .. بصراحة جامدة اوي.. مفيش صور تاني ليها
ميدو :: هطلب منها طبعآ
حنين اتصلت علي ميدو وهو بيكلم
جاسر .. ميدو بص عالشاشة وشاف حنين بتتصل
جاسر :: ماشي لما تبعتلك صور ابعتلي
ميدو :: تمام .. هقفل دلوقت علشان فيه مكالمة عالأنتظار
جاسر :: ماشي سلام
ميدو :: الو
حنين :: ايوة يا ميدو .. انا خايفة اوي
ميدو :: لا مش هينفع خوفك ده يا حنين.. وبعدين انا كلمتك الصبح
مردتيش عليا ليه
حنين :: كنت نايمة .. وبعدين صحيت لما اختك طلعتلي
انت ازاي تقول ل اختك علي اللي حصل بينا
ميدو :: انا واختي قريبين اوي من بعض وحكيت ليها علشان خايف بجد عليكي ومتخفيش ريم اختي ستر وغطا علينا
حنين :: انت خلتني قدامها صغيرة اوي ومش عارفة اقولها ايه .. اختك عرفت انك نمت معايا وده صعب عليا يا ميدو .. انا خايفة بجد ومرعوبه
ميدو :: يا حبيبتي انتي دلوقت قدام ربنا مراتي .. ومش هتخلي عنك مهما حصل .. وعلي فكرة انتي المفروض تفرحي اني حكيت ل اختي . ده اكبر دليل اني مش هسيبك ومش هتخلي عنك
حنين :: بجد يا ميدو.. بجد مش هتسبني بعد اللي حصل بينا
ميدو :: انتي مراتي يا حنين .. مراتي دي الحاجة اللي عايزك تكوني متأكدة منها.. ومش عايزك مضايقة بقي علشان محدش ياخد باله
حنين :: حاضر يا ميدو
ميدو قفل مع حنين ولقي رساله جاتلة علي الفيس من شهد
شهد :: بتعمل ايه يا متناك
ميدو :: مش بعمل حاجة
شهد :: اخبار طيزك المتناكة ايه ؟ بتوجعك
ميدو :: متفكرنيش بقي ..
شهد.:: لا انا عايزك علي طول فاكر
انت خلاص بقيت المنيوك بتاعي
هبعتلك الفيديو والخيارة في طيزك.. علشان كل ما تشوفة طيزك تاكلك
وفعلا شهد بعتت لميدو الفيديو اللي صورتة له
ميدو :: بس علي فكرة انتي قولتي هتقوليلي ايه المتعة اللي بتحسيها في كدة.. واخدتيني في دوكة ومشيتي من غير ما تقولي
شهد :: طالما بقيت الخول بتاعي هحكيلك بس مش هينفع اكتب ينفع تتصل وتكلمني دلوقت علشان اللي هقولو
ميدو :: ماشي هتصل بيكي
ميدو رن علي شهد
شهد :: الو .. ايوة يامتناك
ميدو :: قلب المتناك انتي
شهد :: بص بقي يا سيدي انا هحكيلك
انت عارف انا بابا ميت وماما اتجوزت بعد موت بابا بكام سنة
اتعرفت علي واحد في شغلها واتجوزت وانا كان عمري 12 سنة
بعد جواز ماما من عمو وحيد بسنة
بدأ جسمي يكبر ويفور وبقي جسمي جسم واحدة مكتملة الأنوثة.. وبدأت احس بعمو وحيد يبص علي جسمي ويستغل غياب ماما او تكون في المطبخ بتعمل اكل القيه بيلمس جسمي ويتحرش بيا
عمو كان ديما السفر بره مصر بحكم شغلة ولما كان بيرجع كان بيجبلي هداية كتير .. بدات احس
اني قريبة منة وقدر فعلا يكسب حبي .. حبي له كا بابا طبعا
لكن هو كان له هدف تاني .. جسمي طبعا .. كنت بحس بيه ديما يدخل اوضتي وانا نايمة
وكنت بشوفة مطلع زبه ويضرب علي منظر جسمي وانا نايمة عشرة
كنت بشوفة بس مكنتش اقدر اتكلم او اقول لماما علشان اولا كنت بخاف ماما ماصدقنيش . وكمان مكنتش عايزة اخسر الهداية والفلوس اللي كان بيدهالي
مرة في المرة لقيتة بيتحرش بيا
ويمسك جسمي ولما لقي قبول مني بقي بتمادي اكتر واكتر
لغاية ما في مرة وانا كنت نايمة
حسيت بيه وهو بيدخل اوضتي
ولقيتة المرة دي جه علي رجلي
وفضل يبوس رجلي ويمص صوابع رجلي وبعدين طلع بتاعة وضرب علي رجلي عشرة وجابهم عليها
ميدو :: احا علي رجلك
شهد :: اه وبقي بيعمل كدة كل ليلة لغاية ما مرة دخل الأوضة
ولقيته بيقولي انا عارف انك صاحية وحاسة باللي بعملة وقومني واتفق معايا اتفاق
كل ما هرضي اخليه يبوس رجلي
واشتمة هيديني 100 جنيه
في الأول طبعا مكنتش بحب اشتمه لكن هو كان بيطلب مني
ويفضل يتحايل عليا اعاملة كأنة الكلب بتاعي..
ميدو :: ومامتك ؟
شهد :: مامتي مكنتش حاسة بحاجة وفاهمة انة بيحبني زي بنتة وطبعا كانت فرحانة بحبة ليا
ميدو :: اه وبعدين
شهد :: مرت السنين وبقي عندي16 كنت بقيت عاشقة للموضوع ده وكل فترة ادخل النت انقي كلب مطيع ليا .. لغاية ما هو يزهق او انا ازهق منه واشوف غيرو
ميدو :: طب مين فتحك؟
شهد :: عمو وحيد هو اللي فتحني
ويومها جابلي هدية سلسلة دهب
وخاتم علشان يعوضني واتفق معايا انه هيعملي عملية لما اكبر
ميدو :: اه معني كدة هتزهقي مني
شهد :: طول ما انت بتسمع كلامي
وتطيع اومري مش هزهق منك
ميدو :: وانا اي حاجة هتطلبيها مني هعملها
شهد ::: مش بمزاجك يا كسمك
ميدو :: ههههههههه ماشي.. الا صحيح انتي كنتي بتكلمي جاسر من شوية
شهد :: ايوة
ميدو :: طب ليه ؟
شهد :: وانت مال كسمك .. بص يا ميدو علشان نكون متفقين
ميخصكش اكلم مين واتناك من مين ماشي
ميدو :: يعني ايه ؟ مش المفروض اني انا وانتي يعني ..
شهد :: يعني ايه بقي ؟
ميدو :: يعني لو انا كلمت غيرك
شهد :: لا يا كسمك .. انت متكلمش غيري اللي يكلم شهد يكون بتاعها هي وبس .. وخد بالك انا مش بهزر انا بتكلم بجد .. انت كلبي ومتناكي انا ولو عرفت انك كلمت بنت تاني هنيكك وهفضحك وهطلع تلاتة كسمك
ميدو :: واشمعني انتي
شهد :: هو كدة .. ها عاجبك ولا لا؟
ميدو :: ماشي ياستي
شهد :: ايوة كدة اظبط يا كسمك
يلا اسيبك انا دلوقت
بعد.ما شهد قفلت ميدو كان حاسس بالاثارة الرهيبة
اولا من طريقة تحكم شهد فيه واسلوبها الجديد عليه ومن جاسر صاحبة اللي عجبة جسم مامتة
وده خلاه يفكر يعمل عضوية في احد المنتديات الخاصة بالمحارم
وفعلا مافتتش الليلة وعمل حساب عالمنتدي بأسم ابن شادية
وقفل المنتدي بعد ما عمل العضوية
.......
تاني يوم كان اللقاء المرتقب بين ريم ومستر شريف
ريم الصبح بعد ما لبست هدومها وراحت علشان تفطر مع مامتها واخوها ...حنين نزلت علشان يروحو المدرسة
ريم عملت نفسها دايخة وهتقع علي الأرض وسندت علي حنين وحطت ايدها علي وشها
يسرا قامت مفزوعة ميدو
يسرا :: مالك يابنتي .. قعديها ياحنين
ريم :: معرفش حسيت بدوخة كدة مرة واحدة
حنين :: اخش اعملك مايه بسكر
يسرا :: حاسة بدوخة بس ولا تعبانة
ريم :: لا مش عايزة يا حنين
من امبارح حاسة نفسي تعبانة
يسرا :: طب متروحيش المدرسة النهاردة
ريم :: مروحشةليه .. انا هبقي كويسة
حنين :: مجتش من يوم لحسن تقعي مني في الشارع ولا في المدرسة
يسرا :: لا خليكي متروحيش النهاردة..
..
بعد ما حنين نزلت ويسرا وميدو ريم دخلت روقت اوضتها وروقت الصاله قبل ما مستر شريف يجي
ودخلت علي اوضتها طلعت بنطلون فيزون من بتوعها وتيشرت بضي كت لبستهم
وحطت برفان من بتاع مامتها وفضلت قاعدة عالفيس لغاية ما تليفونها رن
ريم :: ايوة يا مستر انت فين
مستر شريف :: تحت البيت ايه الشقة امان
ريم :: ايوة اطلع انا مستنياك
مستر شريف طلع وريم كانت مستناه وفاتحة الباب وكل شوية تبص فوق خايفة حد من عند خالتها ينزل .. لغاية ما مستر شريف طلع ودخل الشقة وريم قفلت وراه
ريم :: منور و****ي يا شريف
شريف :: شريف كدة حاف مفيش مستر
ريم :: هههههههه ايوة حاف وبعدين انت واقف بعيد عني ليه
ماتقرب مني .. هموت واحضنك
مستر شريف :: ههههههههه ماشي احط بس الشنطة بتاعتي علي الطرابيزة
ريم :: هات يا سيدي الشنطة دي كدة.. اهي الشنطة يا عم .. تعالا بقي
مستر شريف قرب من ريم وحضنها وريم حضنته اوي وكأنها فعلا كانت مستنياه من زمن
فضلت حضناه وحست بزب مستر شريف وقف وخبط في بطنها
ريم :: تعالا بقي اما اوريك الأوضة بتاعتي
شريف :: يلا وريني
ريم مسكت ايد شريف واخدتة ودخلت بيه الأوضة
ايه رئيك بقي في الأوضة بتاعتي
مستر شريف دخل بص شمال ويمين
شريف :: جميلة اوي
ريم :: هي بس اللي جميلة ؟
شريف :: ههههههههه شقية اوي انتي ياريم .. ومكنتش متوقع خالص انك تبقي كدة
ريم قفلت باب الأوضة بتاعتها.. يعني جسمي عاجبك ؟
شريف :: بصراحة .. جامد جدآ
ريم قربت منه .. وقفت قدامة وحطت ايدها علي زبه ..
وانت كمان زبك جامد اوي
ياااه يا شريف انت مش متصور انا كنت بحلم باللحظة دي من امتي .. لحظة اللي ايدي تمسك فيها زبك
شريف :: للدرجادي عاجبك ؟
ريم نزلت بأيدها بشويش وطلعت تاني وراحت نازل علي ركبها تحت زبه .. وبصوابع ايدها نزلت سوستة بنطلونه .. وراحت مدخلة ايدها جوه .. تحت البوكسر وطلعت زبه
هو اللي يشوف الزب ده ..معقول ميتنناش يمصىة
وراحت مقربه علي زبه .. تبوس فيه وايدها تدعك في الراس وعنيها علي عيون مستر شريف
اللي ساب نفسه ليها
شريف :: بس تقوليلي بصراحة . انتي فعلا اللي فتحتي نفسك
ريم قامت وقفت ونزلت البنطلون الفيزون بتاعتها .. وقلعت البضي
وبقت قدامة بالكلوت الأسود والسنتيان نفس اللون
وانا هكدب عليك ليه.. انت اول راجل هيدخل زبه في كسي
وراحت فاكه حزام البنطلون بتاعة
وفكت زرار البنطلون ونزلتة
وراحت زقاه بأيدها علشان يقعد عالسرير
شريف راح يقلع هو البنطلون بتاعة لكن ريم مسكت ايده وباعدتها عنه وقالت له
انت متعملش حاجة خالص
قلعتة البنطلون ونزلت تحت رجليه قلعتة الجزمة والشراب
وراحت طالعة بأيده علي فخاده وصوابعها دخلت تحت البوكسر ونزلتة
عيونها وهي باصة لها كان كلها سكس وجنس ومحن السنين .. ولا كأنها اكبر شرموطة من شراميط البرنو
ومسكت بصوابعها راس زبه وراحت نازلة بلسانة عليه .. وبدات تحرك طرف لسانها بخفة علي خرم زبه . وايدها نزلت من تحت لبضانة .. فتحت بوقها وخدت راس زبه .. مص ورضاعة وهيجان ... شريف نسي في اللحظة دي انها عيله عمرها 13 سنة .. وايده راحت علي شعرها
صوابعة دخلت بين خصلات شعرها .. وريم بتمص وترضع زبه
لما انتصب علي اخرو .. راحت قايمة وقلعت السنتيان والأندر
وطلعت فوق منه .. مسكت زبه بأيدها من تحت وحطتة علي فتحة كسها وراحت قاعدة عليه
اووووووف .. اوووووووف. زبك تخين اووووي يا شريف .. اححح
اححححححح.. مالي كسي
شريف قام وهي قاعدة علي زبه
وراح بشفايفة علي بزازها
اخد حلمة بزها الشمال .. وبقي
بقلم عادل المتميز
عمال يرضع فيها .. وريم هايجة
وممحونة .. وراحت حضناه من رقبتة وادتلة بزتها التانية علشان يرضعها هي كمان
بعد ما شريف رضع ومص بزازها
بدأت تطلع وتنزل علي زبه وايديها ساندة وراها علي مرتبة السرير
اححححححح احححححححح
اوووووف اووووووف.. يالهووي يالهوووووي .. زبك حلو ي شريف
زبك جوايا ممتعني .. اوووووف
قوم نكني انتي يا شريف
ريم قامت وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها له
وشريف قام علي ركبه .. دخل بين وراكها وراح قالع القميص ورماه جنبه ومسك زبه وحطه في كسها
اوووووف .. ايوووه .. ايوووه .. دخله كله .. كسي هيجان عليك اووووي .. ايوه كدة ياشريف .. نكني بقي اوووووي .. كسي الصغنن هيتجنن عليك يا شريف ..
شريف مدخلة زبه كله جواها وعمال يطلعة ويدخله جوه كسها
وريم بتقوله
انت بتنيك بنت من دور عيالك يا مستر .. بتنكني في كسي الصغنن
اااااااه.. ااااااه .. زبك فشخني يا شريف.. اوووو اووووو.. كمان . نكني جامد .. نكني جامد يا شريف
شريف رفع رجل ريم علي كتفة ونزل الرجل التانية
وبقي بيدك زبه في كسها دك
احححححح.. حلو .. حلو يا شريف
اوي .. اوي .. اوي ياشريف.. زبك مولع كسي ...اااااااه ..
فضل شريف ينيك في ريم بقوه
وبعدين راح طلب منها تنام علي بطنها
ريم نامت علي بطنها وهو طلع فوق منها .. وبأيده من تحت رفع وسطها لفوق شوية .. وبأيده حط زبه في كسها .. وراح شاحطو جواها.. خلي ريم صرخت من المتعة والوجع .. وراح دايس علي ضهرها وخلاها نزلت بوسطها وجسمها كله عالسرير وهو نام فوقها بكل جسمة .. وبقي عمال يدخل زبه جواها اووووي ويسحبة نص سحبه .. ويرجع يدخلة اوووي ويسحبه نص سحبه
ريم حست بروحها بتطلع كل ما زبه يطلع من كسها وترجع تاني كل ما زبه يدخل كسها
اااه يا شريف .. اه يا حبيبي .. نكني كمان .. نكني اوووووي ... خلي زبك في كسي اوعي تخرجة علشان خاطري
فضل شريف ينيك في ريم بالوضع ده وبعدين سحب زبه وخلي ريم تفلئس له
وجه من وراها وراح حط زبه في كسها من ورا
اخخخخخخخخخخخ.. كسم زبك ..ايه ده .. ايه المتعة دي ياشريف .. اوووووف .. اوووووف
شريف ماسكها من وسطها وعمال يشيل زبه ويرجع يدخله
. دخول وخروج متتالي وسريع
واهات ريم وانفاسها المتسارعة .. ورنة صوت لحمة في لحمة .. كلها اصوت تهيج الحجارة والخشب اللي في الأوضة
لغاية ما مستر شريف طلع زبه من كسها لما حس انه خلاص هيجيب لبنة
بقلم عادل المتميز
وريم قامت بسرعة اخدت زبه في بوقها وراحت قافلة عليه بشفايفها
وايدها من تحت بتلعب في بيضانة... لغاية ما شريف مسك راس ريم وحشر زبه في كسها وراح منزل لبنة كله في كسها
ريم رضعت لبن زبه وبلعتة .. وفضلت تمص وتمص لغاية مبقاش فيه لبن .. وراحت رامية جسمها عالسرير جنب منه
وبكدة نكون خلصنا الجزء الثالث
من قصة انثي ضائعة في بحر المتعة
واتمني ترك تعليق تشجيعي من اجل تقديم المزيد