El-Maestro
03-05-2013, 12:25 AM
الجزء الثاني من القصة اضغط هنا (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=91531)
وبعد كده ابتدت تلعب في صدرها وتلحس بلسانها في صدرها وقامت خالعه الكلوت بتاعها وفاتحه رجليها وبتلحس في صدرها بلسانها وتلعب بايدها في بظرها وانا كنت مولعه وعماله احك جامد في كسي من تحت الكلوت قامت مخلعاني السنتيانه وقالتلي خدي راحتك بقي وقالتلي يالهوي علي بزازك يا بت دي فظيعه وانا كنت مبسوطة بكلامها جدا وراحت لامسه ب ايدها حلماتي وانا حسيت نفسي بعالم تاني قالتلي اخلعي الكلوت كمان وخلعت الكلوت كان كسي فيه شعر خفيف لونه اصفر وهي كان كسها مفيهوش شعر اول ما خلعت الكلوت لقيتها بتبص عليه جامد وتقولي يبخته الراجل اللي هيحط زبه جواه دا مش هيسيبوه ابدا وانا قااعده مبسوطه ومكسوفه لان دي اول مرة حد يشوفني كده قالتلي انها عاونه تشوفه هزيت راسي بالموافقة لقيتها بتحط صوابعها الخبرة في اماكن خليتني مستسلمة ليها محسيتش بنفسي الا وانا فرده ضهري ونايمه ومستسلمه ليها خالص وهي عماله تحك بصواعها ف كسي وحسيت بلسانها بيلمس كسي ساعتها اتنفضت وقمت ضاغطة برجليا علي وشها عشان تلحس اكتر وابتدي صوت اهاتي يبان بعد ما كنت بكتمه كل ده وانا مش حاسه بنفسي غير بالمتعة اللي أنا فيها كانت رانيا واضح جدا انها خبرة وانها مش اول مرة وهي عارفه ازاي تثير الاماكن الحساسة في جسمي كويس محسيتش بالوقت اللى عدي غير وهي بتقولي ها ايه رأيك في المتعة مجاوبتش عليها غير ب أبتسامة تعبر عن السعادة والمتعة اللي أنا حاسه بيها لقيتها بتقرب شفايفها من شفايفي وغبنا في بوسه طويلة كانت اول بوسه ليا وكنت بحاول اعمل زي رانيا لقيتها بتحط لسانها في لساني وتدخله في بقي وقامت تمص في لساني وشفايفي وانا بعمل زيها كنت حاسه بمتعه غريبه بعد كده لقيتها بتحرك لسانها علي رقبتي وبتلحس فيها ونازله علي صدري وتضغط ب ايديها علي بزازي وتلحس حلماتي وتعض فيهم علي حفيف لحد ما بقي لونهم زي الدم وانا كل ده مغمضه عيني ومش حاسه بنفسي غير بالمتعه بعد كده لقيتها بتقولي بتقولي دورك قومت نايمه فوقيها وعماله الحس في برزازها وحلماتها وامص فيهم جامد وهي بتقولي اكتروجامد و بتتأوه وانا عماله الحس فيها وقمت عاملة زي الفيلم ونزلت لحس علي كسها اول ما لساني لمس بظرها لقيتها بتتأوه جامد وانا فضلت الحس فيها وسخنت جدا من اهاتها ومبقتش قادره اتحمل وهي كانت جابتهم مرتين تلاته فى الوقت ده بصيت ف الساعة لقيتها الساعة خمسة خفت أتأخر علي ماما متخلنيش ابطل اروح لرانيا تاني وانا ما صدقت لقيتها قلتلها انا لازم اروح دلوقتي عشان ماما وانا نفسي نفضل اطول وقت مع بعضنا وبعدها لبست هدومي وقبل ما امشي قمنا فضلنا نبوس بعض لحد باب الشقة وندعك في بزاز بعضنا من فوق الهدوم قلتلها كفايه كده وبكره نتقابل .
وبعد كده ابتدت تلعب في صدرها وتلحس بلسانها في صدرها وقامت خالعه الكلوت بتاعها وفاتحه رجليها وبتلحس في صدرها بلسانها وتلعب بايدها في بظرها وانا كنت مولعه وعماله احك جامد في كسي من تحت الكلوت قامت مخلعاني السنتيانه وقالتلي خدي راحتك بقي وقالتلي يالهوي علي بزازك يا بت دي فظيعه وانا كنت مبسوطة بكلامها جدا وراحت لامسه ب ايدها حلماتي وانا حسيت نفسي بعالم تاني قالتلي اخلعي الكلوت كمان وخلعت الكلوت كان كسي فيه شعر خفيف لونه اصفر وهي كان كسها مفيهوش شعر اول ما خلعت الكلوت لقيتها بتبص عليه جامد وتقولي يبخته الراجل اللي هيحط زبه جواه دا مش هيسيبوه ابدا وانا قااعده مبسوطه ومكسوفه لان دي اول مرة حد يشوفني كده قالتلي انها عاونه تشوفه هزيت راسي بالموافقة لقيتها بتحط صوابعها الخبرة في اماكن خليتني مستسلمة ليها محسيتش بنفسي الا وانا فرده ضهري ونايمه ومستسلمه ليها خالص وهي عماله تحك بصواعها ف كسي وحسيت بلسانها بيلمس كسي ساعتها اتنفضت وقمت ضاغطة برجليا علي وشها عشان تلحس اكتر وابتدي صوت اهاتي يبان بعد ما كنت بكتمه كل ده وانا مش حاسه بنفسي غير بالمتعة اللي أنا فيها كانت رانيا واضح جدا انها خبرة وانها مش اول مرة وهي عارفه ازاي تثير الاماكن الحساسة في جسمي كويس محسيتش بالوقت اللى عدي غير وهي بتقولي ها ايه رأيك في المتعة مجاوبتش عليها غير ب أبتسامة تعبر عن السعادة والمتعة اللي أنا حاسه بيها لقيتها بتقرب شفايفها من شفايفي وغبنا في بوسه طويلة كانت اول بوسه ليا وكنت بحاول اعمل زي رانيا لقيتها بتحط لسانها في لساني وتدخله في بقي وقامت تمص في لساني وشفايفي وانا بعمل زيها كنت حاسه بمتعه غريبه بعد كده لقيتها بتحرك لسانها علي رقبتي وبتلحس فيها ونازله علي صدري وتضغط ب ايديها علي بزازي وتلحس حلماتي وتعض فيهم علي حفيف لحد ما بقي لونهم زي الدم وانا كل ده مغمضه عيني ومش حاسه بنفسي غير بالمتعه بعد كده لقيتها بتقولي بتقولي دورك قومت نايمه فوقيها وعماله الحس في برزازها وحلماتها وامص فيهم جامد وهي بتقولي اكتروجامد و بتتأوه وانا عماله الحس فيها وقمت عاملة زي الفيلم ونزلت لحس علي كسها اول ما لساني لمس بظرها لقيتها بتتأوه جامد وانا فضلت الحس فيها وسخنت جدا من اهاتها ومبقتش قادره اتحمل وهي كانت جابتهم مرتين تلاته فى الوقت ده بصيت ف الساعة لقيتها الساعة خمسة خفت أتأخر علي ماما متخلنيش ابطل اروح لرانيا تاني وانا ما صدقت لقيتها قلتلها انا لازم اروح دلوقتي عشان ماما وانا نفسي نفضل اطول وقت مع بعضنا وبعدها لبست هدومي وقبل ما امشي قمنا فضلنا نبوس بعض لحد باب الشقة وندعك في بزاز بعضنا من فوق الهدوم قلتلها كفايه كده وبكره نتقابل .