دخول

عرض كامل الموضوع : نهي اخت مراتي


بدلع النسوان
08-06-2013, 08:54 PM
هذه القصة و لا في الخيال و انت كنت حاسس ان ناس كتير بيمروا بحاجة زيه
على العموم ارجو ان تحوز اعجابكم و هي حقيقية 100 في 100
هاي، انا عمري 32 سنة و زوجتي عمرها 27 انا باعتبر نفسي محظزظ علشان
مراتي سكسية جدا لدرجة ما كنتش اتوقعها بعد مده من جوازنا (اح نا متجوزين
من 5 سنين) كانت دايما تكلمني عن اختها الصغيره عندها دلوقتي 21 سنه و
بصراحه اختها نار و كنت باحلم في اليوم اللي حتقضيه عندنا علشان امتع
نظري بجسمها و مراتي كانت دايما تقولي ان احلى حاجه في جسم “نهى” هي
طيزها انا كنت باضحك و اقولهل بصراحه البنت كلها حلوه، و كانت دايما
تكلمني انها كانت بتحب تضربها على طيزها من باب الهظار و احيانا كانت
تقلعها الكيلوت و تحسس لها عليها بعد ما تضربها. طبعا انا كنت باروح في
دنيا تانيه و هي بتحكي لي الكلام ده، مش حاطول عليكم و حصل اللي كنت
باحلم بيه من سنتين تقريبا، كانت حماتي و حماي مسفرين لمدة اسبوع في
رحلة عمل لحمايه و اخذ حماتي معاه، و بالطبع كانت نهى حتقيم عندنا طول
الاسبوع، اول ليله كانت نهى لابسه قميص نوم اسود طويل بحمالات و له فتحه في
الجنب واصله بعد ركبتها و كان تقريبا كل صدرها باين المهم اني لاحظت ان
نجلاء مراتي هايجه جدا الليله دي و كانت بتحاول تغريني و تعاكسني و هي
نهى معانا بنتفرج على التليفزيون، بصراحه انا جدا هايج جدا شويه من كلام
و حركات نجلاء و شويه من جسم نهى و هى ممدده على الكنبه امامي لدرجة اني
ما قدرتش استحمل و قلت لنجلاء يالا ننام فردت نهى و قالت لسه بادري يا
ابيه الفيلم ده جميل اوي لكن نجلاء ردت عليها و هي بتدفعني مع ضحكة خفيفة
و قالت لها احنا عندنا فيلم اجمل بكتير و ضحكت نجلاء و ذهبنا الى حجرة
نومنا و بمجرد دخولنا الحجرة و اذا بنجلاء بتقولى ايه حكايتك مش قادر
تشيل عينك عن جسم نهى و انا ملاحظاك و مدت ايدها تمسك زبي اللي كان
حينفجر من شدة وقوفه، و قالت لي أوووه انت هيجت على البت و لا ايه؟ و
بدات تحسس على زبي و قالت أمال لو شفت طيزها ممكن تتجنن بقى. كل ده و
انا مش عارف اقول اي حاجه و بدأت نجلاء في اسقاط حمالات قميص نومها و هي
لسه ماسكه زبي و باب الحجرة كان مازال مفتوح فقلت لها انتي اتجننت اقفلي
الباب نهى في الخارج، فضحكت و قالتلي انا عارفه سيب الت تتفرج هي عمرها
ماشافت فيلم حقيقي. بصراحه انا كان نفسي اسيبه مفتوح لكن ما قدرتش و قمت
قفلت الباب و كانت نجلاء خلعت قميص النوم و الكيلوت و نامت على بطنها و
قالت لي يالا حبيبي انا عايزه اموت من النيك الليلة دي خليني اشوف انت
هجت على نهى اد ايه انا نمت فوقها و زبي على طيازها و بابوس رقبتها و
ظهرها و الحس فيها و ايدي ماسكه بزازها و هي نايمه عليهم و كان كلامها
الليله دي كله عن نهى و هي بتقولي اوعى تكون فاكر انك بتنيك نهى دلوقتي
و انت بتنيكني و كانها بتقرأ افكاري و بدات تهيجني بعد ما قذفت اول مره
في كسها و تقولي تخيل ان نهى كانت بتتفرج علينا و احنا بنيك بالشكل ده
يا ترى كانت حتعمل ايه و فضلت تتكلم و كأن نهى فعلا كانت معانا لدرجة اني
هجت تاني و بدأت هي في مص زبي و تتكلم و كأنها بتفرج اختها على النيك و
بعد كده ركبت على و انا نايم على ظهري و قعدت على وشي و بدأت الحس كسها
اللي كان غرقان على الآخر و بدأت العب في طيزها بلساني و اصبعي و هي بدأ
صوتها يرتفع و كأنها تعني ان تسمع اختها و ده كان بيهيجني اكتر و بدأت
تصرخ و تقوللي حطه حطه في طيزي و انا آعد الحس كسها و طيزها لدرجة انها
جابت شهوتها المره التانيه في فمي و انا لسه زبي واقف بتمص فيه و قمت و
خليتها تنام على الاربع و هي مازلت تتأوه و تقوللي حرام عليك حطه في طيزي
نيك طيزي اوي و بدأت ادخل راسه و هي بتتأوه و خفضت صوتها بدأت تقولي يالا
انت دلوقتي بتنيك طيز نهى بالراحه عليها انا باتفرج عليك و انت بتنيكها
في طيزها اللي باعشقها عشق و كان نفسي اشوفها بتتناك، طبعا اكلام ده خلاني
مش قادر لدرجة اني جبتهم بسرعة داخل طيزها و هي جت شهوتها للمره الثالثة
الليله دي. و بعد كده نامنا زي ما احنا للصبح و الساعه كانت تقريبا 2
بعد نص الليل و في الصباح اخبرتني انها لن تذهب للعمل اليوم حيث انها
تريد ان تجلس مع نهى النهارده مع ابتسامه ذات معنى بالطبع.
آسف ان كنت اطلت عليكم و الى لقاء

شاطى العطش
09-25-2013, 11:40 AM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى
/ (/>

بدلع النسوان
09-29-2013, 11:12 PM
مشكوووووووووور اتمني تكون نالت اعجابك لك تحياتي:99:

العميــد
01-07-2016, 08:09 PM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى



قصص سكس حلبيةقصص نيك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-34939.html/archive/index.php/t-212972.html/archive/index.php/t-251889.html/archive/index.php/t-445337.html/archive/index.php/t-201303.htmlقصص سكس جوز امي الارشيف site:rusmillion.ruمتسلسله قصتى فى لواط/archive/index.php/t-85942.htmlقصةي مع عجوز زبو كبيرقصص سكس صاحبي اسالب تجوز اختي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-425039.htmlقصص زبين بكسزوجة اخي نسوانجي /archive/index.php/t-500469.htmlقصة نيك حماتو/archive/index.php/t-401252.html/archive/index.php/t-288810.html/archive/index.php/t-53992.html/archive/index.php/t-89102.htmlقصص سكس نايمة كسسكس محارم قصصي لأحلي فتيات دول العالم/archive/index.php/t-215526.html/archive/index.php/t-582765.html/archive/index.php/t-168518.htmlقصص عن فرك كس دورة شهريةااااااهنيك كسي ااااه/archive/index.php/t-449248.htmlقصص سكس امى عاهره /archive/index.php/t-125878.html/archive/index.php/t-424299.html/archive/index.php/t-34986.htmlقصص نيج مع متزوجه محرومه site:rusmillion.ruناكني صاحب اخويا/archive/index.php/t-266848.html/archive/index.php/t-278857.htmlقصص نيك site:rusmillion.ruقصص سكس بعد جهد/archive/index.php/t-435223.html/archive/index.php/t-541655.html/archive/index.php/t-108563.html/archive/index.php/t-231268.htmlقصص سكس زوج جارتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-16778.htmlااااااهنيك كسي ااااهقصص نيج مع متزوجه محرومه site:rusmillion.ruمشاهدة سكس شاب يمصن نهود وشفايف بت مصريه مت الجيران/archive/index.php/t-493675.htmlاعترافات سكس اخت زوجتي/archive/index.php/t-176470.htmlقصص نيج مع متزوجه محرومه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-237394.html/archive/index.php/t-69663.html/archive/index.php/t-500469.htmlقصص سكس شواذ لواط يمص راس القضيب site:rusmillion.ruقصص جنسية مثيرة عنيفه انا وجاري الفحل site:rusmillion.ruقصتي سالب بحب زحمهناكني اخ زوجي/archive/index.php/t-33516.html/archive/index.php/t-295160.html/archive/index.php/t-92999.htmlقصص سكس صاحبي اسالب تجوز اختي.com site:rusmillion.ruقصص سكس زوجتى تطلب رجل اسود/archive/index.php/t-271854.html/archive/index.php/t-199456.html/archive/index.php/t-427920.html/archive/index.php/t-371085.html/archive/index.php/t-95537.htmlقصص سكس عنيف وصراخ جماعي قصة التفتحقصص نيك زهراء الحامل/archive/index.php/t-98946.html/archive/index.php/t-533857.htmlقصص سكس عندما يذهب زوجي للشغل اخي يمتعني بالنئكقصص محارم سكس اجزا طويله الام وابنها/archive/index.php/t-383822.html/archive/index.php/t-208402.html/archive/index.php/t-171215.html/archive/index.php/t-581605.htmlقصص سكس بعد جهد/archive/index.php/t-549972.html/archive/index.php/t-4578.html/archive/index.php/t-582058.html/archive/index.php/t-196117.html/archive/index.php/t-516051.html/archive/index.php/t-433300.html/archive/index.php/t-289295.html/archive/index.php/t-304697.html/archive/index.php/t-565403.htmlصورالام العريانه وابنها الهايج زبره/archive/index.php/t-170393.html/archive/index.php/t-335961.html/archive/index.php/t-229573.html/archive/index.php/t-516646.html/archive/index.php/t-91180.html/archive/index.php/t-216405.htmlقصص جنس في المصنعقصص سكس الارشيف محارم والديثة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-227121.html/archive/index.php/t-591033.html