مبادل4518
07-16-2015, 01:59 PM
الفصل الخامس
بعد حوالي الشهرين الساعة الثامنة ليلا
دخل صاحب المحل على وسام وجلس على مكتبه ثم استدعى وسام
أتى وسام – قال له الكفيل – اجلس يا وسام
جلس
أنا ناوي أصفي المحل وأقفله لأنه ما يجيب همه – عندك شهر شوفلك كفيل تنقل عليه وإذا حبيت تفضل على كفالتي وتشتغل برا ما عندي مشكله
رد وسام – بس الموضوع ما هو سهل أعطيني فرصه
رد عليه – عندك شهر
ورجع وسام غلى عمله وأكمله
****************
الساعة الواحده ليلا
اتصل خالد كالعادة على وسام فرد وسام قائلا
وحشتني
( خالد ) وانت كمان – ما راح اشوفك قريب
( وسام ) صعب
(خالد ) ليش زعلتني
( وسام ) صاحب المحل راح يصفي المحل ويقول لي شوفلك كفيل جديد وانا ما ادري ايش اسوي ده غير اذا حصلت شغل جديد ما ادري ايش الظروف وكيف راح اقابلك ، وانا بصراحه اتعودت عليك والاسبوع او 10 الايام يعدون علي بصعوبه
( خالد ) حبيبي لا تقلق – بحاول اشوفلك حل – انت ايش مهنتك
( وسام ) سائق خاص – يعني لازم تنازل لحد عنده محل
( خالد ) سهلة – خلينا نغير الموضوع – كيف طيزك اليوم
( وسام ) بتاكلني ومشتقلك كتير – بس انا خايف
( خالد ) ليش
( وسام ) عرفت انكم تملون السوالب بسرعه – وانا خايف انك تمل مني وتسيبني
( خالد ) لا ابدا – انا بحبك بجد وما اقدر استغنى عنك
( وسام ) حبيبي – وانا اوعدك اني راح انفذ كل الي تبيه عشان ما تملني
( خالد ) اوك – احكيلي بقى عن يومك
( وسام ) ....
****************
بعد يوميا الساعة السابعة مساء
دخل وسام المحل صاحب المحل جالس
دعى صاحب المحل وسام – فذهب له – فقال له مشكلتك اتحلت – سلم على كفيلك الجديد
فنظر له ليجد خالد امامه – تسمر مكانه من الخوف
قال صاحب المحل – هذا رجال محترم عنده محل كبير ويبغى واحد يجلس فيه – وأنه سمع انك بتنقل كفاله وسمعتك منيحة – أيش رايك
( وسام ) مترددا – اوك
نظر له خالد مبتسماً – ما تخاف عليه – أنا بخلي بالي منه
رد صاحب المحل – هذا الولد معاي من زمان وانا بعتبره مثل أبني
( خالد ) لا تخاف – انا بسافر الحين وانت خليه يجي ومعاه اوراق التنازل وانا بخلص كل شيء من هنا
خرج صاحب المحل قائلا – اسيبك ترتب الامور معاه – انا بروح عشان تعبان شوي
جلس خالد ينظر لوسام وقال له – مو قلتلك راح احللك الموضوع
الحين انت راح تكون جنبي هناك
( وسام ) بس انت مو عندك محل عشان اشتغل فيه
( خالد ) مو مشكله بعدين افتح المحل – انا بسافر الحين وبنتظرك تيجي بعد يومين
وخرج خالد ليجد أمامه شخص غريب – فنظر له ونظر لوسام قائلا – هذا سعد
وجد على وجه وسام نظره ايجاب فنظر له ثم مسكله من الثوب ورمى به خارجاً – وأعطاه كف خلاه يفقد توازنه ليقع ارضا قائلا له – وسام هذا قريبي – لو ضايقته ثاني راح اجيلك مخصص
لم يتحرك سعد من هول الصدمه غير ان ضخامه خالد جعلته يخاف الاشتباك معه
تركه خالد وركب سياراته وذهب
****************
انتظر خالد في محطة الاتوبيس منتظر وسام وحين نزل منه ذهب ليساعده حمل الحقائق قائلا له ايش هذا الحقائق كلها – رد ( وسام ) ملابسي
( خالد ) ما ليها داعي – راح اشتري لك ملابس جديده
وذهبا للسيارة وركبا فيها وانظلقا لبيت خالد
وفي الطريق كان خالد يحسس على فخوذ وسام وعلى صدره ووسام يلعب في زبر خالد متبادلين عبارات الحب والشوق
****************
نزل وسام من السياره أمام عماره فخمه قائلا – انت ساكن هنا
( خالد ) اه وانت راح تسكن معايا هنا – بس بسرعه ما ابي احد يشوفك
نزلوا وركبوا المصعد وصعدوا لأعلى ودخلو الشقه
وذهب وسام لخالد ليحضنه فاوقفه خالد قائلا – الحين وضع مختلف
في شروط لازم اقولها ليك الأول قبل ما تعيش معايا
( وسام ) قلقاً – ما هي الشروط
( خالد ) أولا توقع على هاي الورقه واخرج له ورقه من الدرج واعطاه لوسام
وبدأ يتفحصها وسام ليجد عنوانها ( عقد زواج ) فنظر لخالد وقال له ما هذا
( خالد ) هذا عقد زواج – انا عاوز اتجوزك رسمي - وما تخاف الموضوع بيني وبينك
ثاني شيء – اريدك تخلع ملابسك بالكامل
فخلعها وسام مستغرباً
فاخذها خالد مع باقي حقائق خالد وقام باخراجهم خارج الباب – وقام باستعداء حارس العقار وقال له خذ هذه الملابس سوي فيها ايش ما تبي
ثم رجع لوسام وقال له يلا ادخل غرفه النوم
فدخلا – فقال له توجه للدولاب وافتحه – ففتحه ليجد به ملابس نسائية كثير
فقال له خالد – من اليوم هذه ملابسك
ثم قال له – طبعا – بما انك زوجتي اريدك على طول ناعمه – ها الشعر ما احبه تنعمي نفسك على طول – وفي بالحمام كريمات كثيره عشان تنعمي نفسك بيها
ثالث شيء – ما في خروج من هنا الا معي – خروج لحالك ما ابي – وكلامي كله معاك بصفتك انثى – انسى انك كنت راجل في يوم من الأيام
رابعا : انت مسئولة عن نظافة البيت وتحضير الاكل مثلك زي اي زوجه – وكل يوم اريد ارجع البيت يكون نظيف وتكون جاهزة على سنجه عشرة
ومتخافيش – ليك المرتب الي كنت تاخديه بالمحل راح يتحول ليك على حسابك عادي كانك كنت شغالة
انا نازل الحين عندي شغل وبرجع بالليل
وتركها ونزل
****************
جلس وسام مترددا ما ذا يفعل رغم حلمه بهذه الحياه أتاه خوف منها ولكنه قال لنفسه انا خلاص في طريق بدون عوده خلينا نجهز حالنا
ودخل الحمام بدأ في ازاله شعر جسمه بالكامل بهذه الكريمات ووجد في نفسه لذه في فعل ذلك وبعد ان انتهى نظر لنفسه في المراه وصار يدور وينظر لطيزه معجب بها ويضربها –
ذهب بعد ذلك غلى الدولات ينتقي بيبي دول اسود – بعد ارتدائه – ارتدى جزمه زات كعب عالي ولكنه واجه صعبه في المشي بعها ولكنها حاول حتى وصل إلى التسريحه وجلس يحاول ان يستخدم ادوات التزيين ليزين نفسه قليلا
****************
دخل خالد ونادى على وسام
ما هذا الجمال – كده انت زوجتي مع انه الميكب مو معمول باحتراف بس راحت تتعلمي وبعدين انت جميله في كل الاوقات – خلي اسمك وسام – هو اسم بنت كمان
وقفت وسام متردده فقاطعها خالد – انت مكسوفه – في واحدة تتكسف من جوزها
تعالي في حضني
اخذها في حضنه وصار يقبلها في نهم ويرفها من وسطها ويمسك طيزها ويضربها على طيزها
ثم حملها ودخل بها غرفه النوم قائلا – اليوم ليله دخلتك الثانية بشخصيتك الجديدة
( انا عاوز تنسي وسام القديم ) انت دلوقتي وسام مراتي
(وسام ) حاضر
وضعها على السرير وقام بخلع ملابسه وهجم عليها يقبها بنهم شديد مرددا وحشتيني موت
( وسام ) وانت كمان
( خالد ) انا هنيكك كل يوم وكل ساعه
( وسام ) وانا نفسي اتناك منك كل يوم – نفسي انك تعشرني – نفسي احمل منك
( خالد ) حياتي – انا هخليك تحملي مني
( وسام ) نكني بسرعه – طيزي بتاكلني – مش قادره
فقام خالد ورفع رجل وسام لاعلى وانزل الكيلوت من عليها وادخل زبره مره واحده دون مقدمات – صرخت وسام صرخه مكتومه – فقال لها خالد – خذي راحتك – هنا ما حد يسمعنا
صرخات شديدة من وسام مع نيك خالد الجامد
اه اه اه اه اوف – انت هتقسمني نصين كده – مش قادره – بحبك بحبك قوي – انت نياكي وجوزي وانا تحت امرك
كان كلامها يثير جنون خالد مما يزيده سرعه في النيك قائلا لها ( بحبك – انا هنيكك كل يوم – انت ملكي جاريتي وتحت امري )
وسام ( حبيبي براحتك اعمل فيا زي ما انت عاوز )
قام خالد ونام على ظهره وقامت هي دون تردد بالركوب عليه كانها راكبه فرس وادخلت زبره في طيزها وجلست تنيك فيها وتنط عليه وترقص وتستمع به
وهو كان يمسك صدرها وييقرص حلماتها مما يزيدها جنون وشهوة ويضرب طيزها كانه يضرب فرسها لتزيد من سرعتها
ثم نزلت على صدره تقبله بجنون وتمص لسانه وتعطيه لسانها ليمصه ، وقام هو بإمساك طيزها وصار ينك فيها وهو نائم وهي تصرخ من الام واللزة
اعتدلت وصارت تعلب بزبرها وهي على زبر خالد وصارت تصرخ
هجيب – هجيب – خليك زي ما انت هجيب واخرجت لبنها على صدر خالد
فقام خالد وقلبها على ظهرها ورفع رجلها عند رقبتها وضغط عليها وجلس ينيك فيها دون اعتبار لالمها وضغط عليها حتى اشتد ظهره واخرج لبنه بالكامل داخل طيزها
****************
نام خالد على ظهره وهي نائمة على كتفه تلعب في زبره النائم قائلة له – زبرك كبير قوي تقريبا 3 اضعاف زبري
( خالد ) ده مقاس زبر الرجالة – لكن مقاس زبرك مينفعش يكون لراجل
( وسام ) معاك حق – انا حاولت انيك زمان – بس مستمتعتش – بس معاك انت الوضع تاني – انا ممكن اجيب مره واثنين وثالثه لحد ما تشبع انت
( خالد ) وانا عمري ما راح اشبع منك – واحلا حاجه فيك نظافتك
( وسام ) ان ابحب النظافة جداً
( خالد ) انا جبت اكل من برا يلا قومي حضريه عشان ناكل سوا
( وسام ) حاضر حبيبي وقبلته في فمه ثم قبلت زبره وقامت تحضر الاكل
****************
بعد انتهائهم من الاكل قامت حتى تنظف المكان ورجعت جلست بجانبه وهو يتفرج على التلفزيون فقالت له – عارف انا نفسي في دلوقتي – قالها نفسك تشربي لبني
( وسام ) عرفت ازاي
( خالد ) انا مربيك على ايدي وفاهمك كويس – يلا انزلي مصي فيه لحد ما يجيب لبن وتشبعي منه
( وسام ) حاضر حبيبي
وجلست تمص فيها وتلعب به مدة 5 دقائق وتنظر له نظرات الشرموطه التي ترغب في ان ينيكها وتمص وتلعب فيه وتاتي بزبرها بجانب زبره وتقول له
شوف كيف فرق الحجم وتنزل تمص فيها مرة اخرى حتى قال لها
خلاص هجيب
( وسام ) هاتهم كلهم في بقي – عاوزه اشربهم – مش عاوزه نقطة تنزل برا
اشتد جسم خالد حتى انزلها في فم وسام
صارت وسام تلتهم اللبن بنهم شديد واستمتاع وتشربه كله وتلحس ما سقط منه – ونظرت لخالد وقالت له ميرسي – كنت عطشانه قوي – كانت تقولها بدلع
رجعت جلست جانبه وقالت له – بحبك قوي – وعشان خاطري متسبنيش وانا هكون تحت امرك – من ايدك ديه لايدك ديه – اعتبرني حاجة من ممتلكاتك
( خالد ) انا عارف
بعد حوالي الشهرين الساعة الثامنة ليلا
دخل صاحب المحل على وسام وجلس على مكتبه ثم استدعى وسام
أتى وسام – قال له الكفيل – اجلس يا وسام
جلس
أنا ناوي أصفي المحل وأقفله لأنه ما يجيب همه – عندك شهر شوفلك كفيل تنقل عليه وإذا حبيت تفضل على كفالتي وتشتغل برا ما عندي مشكله
رد وسام – بس الموضوع ما هو سهل أعطيني فرصه
رد عليه – عندك شهر
ورجع وسام غلى عمله وأكمله
****************
الساعة الواحده ليلا
اتصل خالد كالعادة على وسام فرد وسام قائلا
وحشتني
( خالد ) وانت كمان – ما راح اشوفك قريب
( وسام ) صعب
(خالد ) ليش زعلتني
( وسام ) صاحب المحل راح يصفي المحل ويقول لي شوفلك كفيل جديد وانا ما ادري ايش اسوي ده غير اذا حصلت شغل جديد ما ادري ايش الظروف وكيف راح اقابلك ، وانا بصراحه اتعودت عليك والاسبوع او 10 الايام يعدون علي بصعوبه
( خالد ) حبيبي لا تقلق – بحاول اشوفلك حل – انت ايش مهنتك
( وسام ) سائق خاص – يعني لازم تنازل لحد عنده محل
( خالد ) سهلة – خلينا نغير الموضوع – كيف طيزك اليوم
( وسام ) بتاكلني ومشتقلك كتير – بس انا خايف
( خالد ) ليش
( وسام ) عرفت انكم تملون السوالب بسرعه – وانا خايف انك تمل مني وتسيبني
( خالد ) لا ابدا – انا بحبك بجد وما اقدر استغنى عنك
( وسام ) حبيبي – وانا اوعدك اني راح انفذ كل الي تبيه عشان ما تملني
( خالد ) اوك – احكيلي بقى عن يومك
( وسام ) ....
****************
بعد يوميا الساعة السابعة مساء
دخل وسام المحل صاحب المحل جالس
دعى صاحب المحل وسام – فذهب له – فقال له مشكلتك اتحلت – سلم على كفيلك الجديد
فنظر له ليجد خالد امامه – تسمر مكانه من الخوف
قال صاحب المحل – هذا رجال محترم عنده محل كبير ويبغى واحد يجلس فيه – وأنه سمع انك بتنقل كفاله وسمعتك منيحة – أيش رايك
( وسام ) مترددا – اوك
نظر له خالد مبتسماً – ما تخاف عليه – أنا بخلي بالي منه
رد صاحب المحل – هذا الولد معاي من زمان وانا بعتبره مثل أبني
( خالد ) لا تخاف – انا بسافر الحين وانت خليه يجي ومعاه اوراق التنازل وانا بخلص كل شيء من هنا
خرج صاحب المحل قائلا – اسيبك ترتب الامور معاه – انا بروح عشان تعبان شوي
جلس خالد ينظر لوسام وقال له – مو قلتلك راح احللك الموضوع
الحين انت راح تكون جنبي هناك
( وسام ) بس انت مو عندك محل عشان اشتغل فيه
( خالد ) مو مشكله بعدين افتح المحل – انا بسافر الحين وبنتظرك تيجي بعد يومين
وخرج خالد ليجد أمامه شخص غريب – فنظر له ونظر لوسام قائلا – هذا سعد
وجد على وجه وسام نظره ايجاب فنظر له ثم مسكله من الثوب ورمى به خارجاً – وأعطاه كف خلاه يفقد توازنه ليقع ارضا قائلا له – وسام هذا قريبي – لو ضايقته ثاني راح اجيلك مخصص
لم يتحرك سعد من هول الصدمه غير ان ضخامه خالد جعلته يخاف الاشتباك معه
تركه خالد وركب سياراته وذهب
****************
انتظر خالد في محطة الاتوبيس منتظر وسام وحين نزل منه ذهب ليساعده حمل الحقائق قائلا له ايش هذا الحقائق كلها – رد ( وسام ) ملابسي
( خالد ) ما ليها داعي – راح اشتري لك ملابس جديده
وذهبا للسيارة وركبا فيها وانظلقا لبيت خالد
وفي الطريق كان خالد يحسس على فخوذ وسام وعلى صدره ووسام يلعب في زبر خالد متبادلين عبارات الحب والشوق
****************
نزل وسام من السياره أمام عماره فخمه قائلا – انت ساكن هنا
( خالد ) اه وانت راح تسكن معايا هنا – بس بسرعه ما ابي احد يشوفك
نزلوا وركبوا المصعد وصعدوا لأعلى ودخلو الشقه
وذهب وسام لخالد ليحضنه فاوقفه خالد قائلا – الحين وضع مختلف
في شروط لازم اقولها ليك الأول قبل ما تعيش معايا
( وسام ) قلقاً – ما هي الشروط
( خالد ) أولا توقع على هاي الورقه واخرج له ورقه من الدرج واعطاه لوسام
وبدأ يتفحصها وسام ليجد عنوانها ( عقد زواج ) فنظر لخالد وقال له ما هذا
( خالد ) هذا عقد زواج – انا عاوز اتجوزك رسمي - وما تخاف الموضوع بيني وبينك
ثاني شيء – اريدك تخلع ملابسك بالكامل
فخلعها وسام مستغرباً
فاخذها خالد مع باقي حقائق خالد وقام باخراجهم خارج الباب – وقام باستعداء حارس العقار وقال له خذ هذه الملابس سوي فيها ايش ما تبي
ثم رجع لوسام وقال له يلا ادخل غرفه النوم
فدخلا – فقال له توجه للدولاب وافتحه – ففتحه ليجد به ملابس نسائية كثير
فقال له خالد – من اليوم هذه ملابسك
ثم قال له – طبعا – بما انك زوجتي اريدك على طول ناعمه – ها الشعر ما احبه تنعمي نفسك على طول – وفي بالحمام كريمات كثيره عشان تنعمي نفسك بيها
ثالث شيء – ما في خروج من هنا الا معي – خروج لحالك ما ابي – وكلامي كله معاك بصفتك انثى – انسى انك كنت راجل في يوم من الأيام
رابعا : انت مسئولة عن نظافة البيت وتحضير الاكل مثلك زي اي زوجه – وكل يوم اريد ارجع البيت يكون نظيف وتكون جاهزة على سنجه عشرة
ومتخافيش – ليك المرتب الي كنت تاخديه بالمحل راح يتحول ليك على حسابك عادي كانك كنت شغالة
انا نازل الحين عندي شغل وبرجع بالليل
وتركها ونزل
****************
جلس وسام مترددا ما ذا يفعل رغم حلمه بهذه الحياه أتاه خوف منها ولكنه قال لنفسه انا خلاص في طريق بدون عوده خلينا نجهز حالنا
ودخل الحمام بدأ في ازاله شعر جسمه بالكامل بهذه الكريمات ووجد في نفسه لذه في فعل ذلك وبعد ان انتهى نظر لنفسه في المراه وصار يدور وينظر لطيزه معجب بها ويضربها –
ذهب بعد ذلك غلى الدولات ينتقي بيبي دول اسود – بعد ارتدائه – ارتدى جزمه زات كعب عالي ولكنه واجه صعبه في المشي بعها ولكنها حاول حتى وصل إلى التسريحه وجلس يحاول ان يستخدم ادوات التزيين ليزين نفسه قليلا
****************
دخل خالد ونادى على وسام
ما هذا الجمال – كده انت زوجتي مع انه الميكب مو معمول باحتراف بس راحت تتعلمي وبعدين انت جميله في كل الاوقات – خلي اسمك وسام – هو اسم بنت كمان
وقفت وسام متردده فقاطعها خالد – انت مكسوفه – في واحدة تتكسف من جوزها
تعالي في حضني
اخذها في حضنه وصار يقبلها في نهم ويرفها من وسطها ويمسك طيزها ويضربها على طيزها
ثم حملها ودخل بها غرفه النوم قائلا – اليوم ليله دخلتك الثانية بشخصيتك الجديدة
( انا عاوز تنسي وسام القديم ) انت دلوقتي وسام مراتي
(وسام ) حاضر
وضعها على السرير وقام بخلع ملابسه وهجم عليها يقبها بنهم شديد مرددا وحشتيني موت
( وسام ) وانت كمان
( خالد ) انا هنيكك كل يوم وكل ساعه
( وسام ) وانا نفسي اتناك منك كل يوم – نفسي انك تعشرني – نفسي احمل منك
( خالد ) حياتي – انا هخليك تحملي مني
( وسام ) نكني بسرعه – طيزي بتاكلني – مش قادره
فقام خالد ورفع رجل وسام لاعلى وانزل الكيلوت من عليها وادخل زبره مره واحده دون مقدمات – صرخت وسام صرخه مكتومه – فقال لها خالد – خذي راحتك – هنا ما حد يسمعنا
صرخات شديدة من وسام مع نيك خالد الجامد
اه اه اه اه اوف – انت هتقسمني نصين كده – مش قادره – بحبك بحبك قوي – انت نياكي وجوزي وانا تحت امرك
كان كلامها يثير جنون خالد مما يزيده سرعه في النيك قائلا لها ( بحبك – انا هنيكك كل يوم – انت ملكي جاريتي وتحت امري )
وسام ( حبيبي براحتك اعمل فيا زي ما انت عاوز )
قام خالد ونام على ظهره وقامت هي دون تردد بالركوب عليه كانها راكبه فرس وادخلت زبره في طيزها وجلست تنيك فيها وتنط عليه وترقص وتستمع به
وهو كان يمسك صدرها وييقرص حلماتها مما يزيدها جنون وشهوة ويضرب طيزها كانه يضرب فرسها لتزيد من سرعتها
ثم نزلت على صدره تقبله بجنون وتمص لسانه وتعطيه لسانها ليمصه ، وقام هو بإمساك طيزها وصار ينك فيها وهو نائم وهي تصرخ من الام واللزة
اعتدلت وصارت تعلب بزبرها وهي على زبر خالد وصارت تصرخ
هجيب – هجيب – خليك زي ما انت هجيب واخرجت لبنها على صدر خالد
فقام خالد وقلبها على ظهرها ورفع رجلها عند رقبتها وضغط عليها وجلس ينيك فيها دون اعتبار لالمها وضغط عليها حتى اشتد ظهره واخرج لبنه بالكامل داخل طيزها
****************
نام خالد على ظهره وهي نائمة على كتفه تلعب في زبره النائم قائلة له – زبرك كبير قوي تقريبا 3 اضعاف زبري
( خالد ) ده مقاس زبر الرجالة – لكن مقاس زبرك مينفعش يكون لراجل
( وسام ) معاك حق – انا حاولت انيك زمان – بس مستمتعتش – بس معاك انت الوضع تاني – انا ممكن اجيب مره واثنين وثالثه لحد ما تشبع انت
( خالد ) وانا عمري ما راح اشبع منك – واحلا حاجه فيك نظافتك
( وسام ) ان ابحب النظافة جداً
( خالد ) انا جبت اكل من برا يلا قومي حضريه عشان ناكل سوا
( وسام ) حاضر حبيبي وقبلته في فمه ثم قبلت زبره وقامت تحضر الاكل
****************
بعد انتهائهم من الاكل قامت حتى تنظف المكان ورجعت جلست بجانبه وهو يتفرج على التلفزيون فقالت له – عارف انا نفسي في دلوقتي – قالها نفسك تشربي لبني
( وسام ) عرفت ازاي
( خالد ) انا مربيك على ايدي وفاهمك كويس – يلا انزلي مصي فيه لحد ما يجيب لبن وتشبعي منه
( وسام ) حاضر حبيبي
وجلست تمص فيها وتلعب به مدة 5 دقائق وتنظر له نظرات الشرموطه التي ترغب في ان ينيكها وتمص وتلعب فيه وتاتي بزبرها بجانب زبره وتقول له
شوف كيف فرق الحجم وتنزل تمص فيها مرة اخرى حتى قال لها
خلاص هجيب
( وسام ) هاتهم كلهم في بقي – عاوزه اشربهم – مش عاوزه نقطة تنزل برا
اشتد جسم خالد حتى انزلها في فم وسام
صارت وسام تلتهم اللبن بنهم شديد واستمتاع وتشربه كله وتلحس ما سقط منه – ونظرت لخالد وقالت له ميرسي – كنت عطشانه قوي – كانت تقولها بدلع
رجعت جلست جانبه وقالت له – بحبك قوي – وعشان خاطري متسبنيش وانا هكون تحت امرك – من ايدك ديه لايدك ديه – اعتبرني حاجة من ممتلكاتك
( خالد ) انا عارف