دخول

عرض كامل الموضوع : زواج المتعه والعائله ( الجزء الثالث عشر )


folcan
07-17-2016, 08:06 AM
طبعا انا حسيت بصدمه لما سمعت صوت خديجه برا عند الباب وكنت مش عارف اعمل ايه وياها جات الجوري بسرعه جنبي وبتكلمني بصوت واطي وقالت انت هتعمل ايه قولت هاعمل ايه هانفذ الي هي عاوزة قالت الجوري مستحيل قولت ليها اهدي بس انا مش عاوز ابقي صغير قدامها وابقي خلفت وعدي وبعد شويه هافهمك ليه بالظبط بس نقابل الضيفه عيب كانت الخدامه جات لينا الصالون تبلغنا خبر وصول مدام خديجه قولت ليها اطلعي علشان تقابليها يا دانا وهاتيها هنا وانا هاتصرف معاها لاقيت الجوري بتقول يا حلاوة بقي عاوز تنام معاها قولت ليها اهدي نقابل الضيفه وهابقي افهمك ماشي قالت طيب لما اشوف اخرتها شكلي كدا هاقطعهولك علشان مافيش واحدة تبصلك غيري ضحكت علي كلامها وقولت طيب ماهو انتي كمان مش هتبصي لي لان مش هيبقي فيه حاجه ويمكن اموت فيها قطع كلامنا داخلة خديجه مع دانا واحنا قومنا علشان نسلم عليها المهم سلمنا وقعدنا وخديجه عزت الجوري ودانا وكمان عزتني بس من غير نفس وبعدين قالت لي مالك تقلان علينا ليه كده يا سي طارق هو احنا عملنا ليك حاجه ولا احنا بنعض ولا ايه بالظبط قولت ليها لا ابدا بس انتي عارفه الظروف وكمان انا عاوز انقل كفاله بس فيه شويه تعقيد في الاوراق تنقل كفاله علي مين قولت طبعا علي زوجتي مافيش حد غيرها قالت لا خاليك انا هانقل كفالتك علي زوجي قولت ليها بمناسبة ايه قالت انا عاوزاك جنبي علي طول قولت ليها دلوقتي مش خايفه من زوجك قالت لا مش تقلق بعد الاوراق الي اتحصلت عليها بدل ما كان بيذلني دلوقتي ميقدرش يرفع عينه في عيني قولت ليها اوراق ايه قالت لا دا سر مش ينفع تعرفه انقل ليك كفاله وتبقي معايا وانا اقولك كل اسراري قولت ليها انتي ليكي عندي خدمه واحدة مقابل خدمه انتي قدمتيها لي وانا عند وعدي مع اني بردة لسي لي عندك جميل واكيد ده مغرقك من فوقك لتحتك قالت عارفه ان جميلك علي راسي وانا طلبت منك ده بس مكنش قصدي ان تبقي واحدة قصاد واحدة بالفعل انا عاوزاك ومستعدة لاي شيء تطلبه قولت ليها الي عاوزة منك ومن غير اي زعل انك تبعدي عني بعد لما انفذ ليكي طلبك بعدها ولا كأنك شوفتيني ولا حتي تعرفيني وخلي بينا ذكرى حلوة وبلاش نخليها وحشة بتهديدات فارغه وياريت تفهمي كلامي كويس ،خديجه انا مش باحب كدا الي انا عملته معاكي كنت مش مخير بالعكس كنت مجبر اني اعمله علشان حاجات مينفعش انتي تعرفيها ولا حتي دانا ولا الجوري قالت حاجات ايه قولت معلش الحاجات دي اندفنت مع العنود وقت ما ماتت ومقدرش اتكلم فيها حتي ولو كانت رقبتي تحت السيف وبعدين انا عملت الي عاوزاه العنود وفي نفس الوقت حميتك وخرجتك من هنا مرفوعة الراس ومحدش يقدر يمسك بكلمة صح ولا انا غلطان قالت ايوة ومش ناسيه جميلك ده قولت كويس وانا كمان مش ناسي جميلك وكمان مش ناسي وعدي ليكي وكدا يبقي انا الي مغرقك بجمايلي لان مش باحب اكون متعادل او ان حد ليه عندي جميل قالت ليك الشكر وانا مش هانكر ده ولو عاوزني انزل تحت رجليك ابوس الارض الي تمشي عليها واكون خدامتك طول عمري قولت بسرعه لا ابدا انا مش باذلك ولا احب اذل حد لاني مش باحب حد يذلني ولا يكون ماسك علي فرصة تكسرني قالت شوف انت عاوز ايه وانا تحت امرك بس ارجوك لا تبعدني عنك قولت ليها دا اول شيء انا عاوز انك تكوني صديقه بس لي وللعيله انما عشيقه لا طبعا تيجي هنا تشرفينا صديقة حميمه ليكي الشكر والعرفان اما عاوزة تيجي هنا علي اساس انك عشيقه وعاوزة تنامي معايا ونعمل الغلط يبقي مش هيحصل طول ما انا عايش وعلي ما اعتقد ان ده من حقي ومش يزعلك قالت اكيد طبعا مش يزعلني بس للاسف انه بيدبحني بس علشان خاطرك هانفذ الي انت عاوزة مني تقديرا لجمايلك علي وتقديرا لحبي ليك قولت ليها متشكر وانا باقدر ده كويس التفت للجوري وقولت ليها ايه يا جوري مش هنجيب حاجه للضيفه تشربها اسف قصدي لصديقتنا ورجعت التفت تاني لخديجه الي زي ما يكون اتخرصت وانقطع لسانها وكان واضح علي الجوري انها في قمة الفرح والسعاده ولاحظت ان دانا مستغربه من كلامي مع خديجه وازاي انا اقنعتها وغيرت تفكيرها وقامت الجوري علشان تبلغ الخدامه تجيب قهوة للضيفه تشربها وقعدنا ندردش شويه وقعدت اهظر معاهم وبقيت اهظر مع خديجه علشان تضحك وتخرج من الوضع ده لحد ما شربت قهوتها وبعدين قولت ليها خديجه محتاج اتكلم معاكي كلمتين لوحدنا قالت دانا طيب انا في غرفتي هاسيبكم علي راحتكم قولت لدانا لا خليكي انتي والجوري هنا انا هاخد خديجه وندخل شويه جوة وقومت من مكاني وقولت لخديجه ياله حسيتها مش عاوزة تقوم وبتسألني في ايه قولت عاوز اتكلم معاكي كلمتين لوحدنا ومديت ايدي ليها علشان تقوم وهي راحت مسكت ايدي وقامت وخرجنا من الصالون وروحت لناحية غرف النوم ووقفت ووقفت خديجه وقولت ليها شوفي اي غرفه تعجيك هنا ندخل فيها قالت ليه قولت علشان انفذ ليكي شرطك وكمان اوفي بوعدي وانتي اختاري الغرفة الي تريحك وفتشيها كويس علشان تبقي مطمنه اني مش باصورك قالت انا مش خايفه منك وصورني زي ما انت عاوز انا مطمنه ليكي حتي لو بترميني بالنار عمري ما قدر اشك فيك لحظه قولت ليها متشكر وبسرعة قالت وبعدين انا كنت عاوزة طارق الي لما دخل علي ولاقاني عريانه مقدرش يستحمل ومش سابني الا لما متعني بحبه انما الي شيفاه دلوقتي واحد بيقضي عمل واكيد عاوز ينجزه في دقيقه ويخلص منه لانه هم علي قلبه وانا حاسه اني غصبتك علي كدا معلش سامحني وانا اسفه قولت ليها لا ابدا انا مش باعمل حاجه غصب عني ولا حد يقدر يغصبني علي شيء انا باعمل الي يرضيني والي في دماغي بس حتي ولو غلط علشان مش اقول لاي حد انت السبب لو انا وقعت في مشكله او احس ان واحد بيتمنظر علي حتي ولو كان ساعدني او شارك برأيه بس قالت دا تفكيرك وانت حر فيه بس انا برده تفكيري والي عاوزاه حرة فيه برده قولت اكيد طبعا وانا مش باجبرك على شيء قالت عارفه كويس وانا كمان مش باجبرك علي شيء وكمان انا باحلك من وعدك خلاص انت حر وانا ماليش عندك شيء قولت ليها كدا يبقي متعادلين وانا مش باحب كدا قالت يعني ايه قولت ليها يعني انا هانفذ الي طلبتيه قالت لا مش هيحصل قولت ليها هيحصل قولت لو وصلت للعافيه يبقي انا هاعملها قالت مش هتقدر قولت يبقي مش تعرفيني قالت ده لما تلاقيني جثه هامدة ميته تبقي تعمل الي انتي عاوزة قولت ليها انا هاعمل الي انا عاوزة ونفسي فيه وكمان الي انتي عاوزاه ونفسك فيه قالت لي طارق ارجوك خليني امشي واوعدك مش هتشوف وشي تاني ولا هاكلمك ولا كأنك كنت تعرف خديجه قولت بس انا نفسي فيها المرة ده يمكن اموت بعدها عاوزاني اموت وانا نفسي في شيء قالت بلهفة بعد الشر عليك ارجوك مش تقول كدا قربت منها واخدت وشها بين ايدي وقولت طيب انا نفسي فيكي المرة دي وبعدها مش هاطلبها تاني بصت في الارض ومش اتكلمت روحت واخدها تحت باطي ودخلنا غرفة دانا وقفلت الباب علينا ولفتها لي وروحت بايسها من شفايفها بوسها طويله تحمل كل معاني الشهوة مني ومنها وقلعنا كل ملابسنا وروحنا علي السرير وبدأنا رحلة النيك من مص ولحس ورضع لاوضاع مختلفه واهاتها الي تدل علي مدى قوة الشهوة الي عندها وانها عطشانه للجنس وفضلت انيك فيها بكل الاوضاع لما لاقيتها بتقولي انا عاوزاك تفتح طيزي محدش قبل كدا ناكني منها ولسي عذراء ونفسي اول زب يدخل فيها زبك انت حبيبي قولت ليها بس كدا هتتألمي كتير وممكن تتعوري قالت مش مهم افشخني عورني عاوزة اشوف دم بكارة طيزي علي زبك انت وقعدت العب بزبي في طيزها علشان تتطمن وادخله حاولت ولاكن مش دخل قعدت اوسع ليها طيزها وادخل صوبع في اتنين وبعدين مسكت زبي وبليته من بوقي وروحت علي طيزها ومرة واحدة دخلت بعد ضغط جامد دخلت راس زبي راحت مصوته باعلي صوته وخرجت اهه وكأن واحد بيقطع من لحمها بالسكين وقالت لي شقتني حرام عليك قولت ليها مش انتي الي عاوزة خلاص استحملي وسيبي نفسك علشان اقدر اكمل انتي ضاغطه علي زبي بطيزك حاسس انك هتقطيعه قالت اعملك ايه ماهو انت زبك الي كبير وشقني قولت طيب سيبي نفسك بس واحدة واحدة هاخلصك قعدت ازق في زبي واحدة واحدة ومافيش اي جديد ولا بيدخل بصراحه زهقت طلعت زبي من مكانه وروحت باله تاني ورجعته بسرعه قبل ما طيزها تقفل وارجع تاني للعذاب بسرعه حطيت زبي علي خرم طيزها لحد ما رجعت راسه مكانها وقولت ليها استحملي بقي وروحت مرة واحدة بضغطه جامدة دخلته كله للاخر جواها قعدت تصوت وعاوزة تسحب نفسها من تحتي روحت انملكت منها ومسكتها جامد راحت نايمه علي بطنها وانا نمت فوقها وهي صوتت وقعدت تعيط وتقول طيزي في نار في طيزي شقتني قربت من ودنها وقولت ليها مبروك يا عروسه خلاص انا فتحت طيزك وبوستها من خدها وخلتني نايم فوقها بس من غير حركة ولا ضغط علشان طيزها تتعود علي زبي بس رجعتها بالعافيه لوضع الفرسه لانها لما نامت حسيت اني زبي هيتقطع من طيزها ولما رجعتها تاني لوضع الفرسه صبرت شويه وبعدين بقيت اسحب زبي شويه بشويه لحد ما اتعودت طيزها وبقي زبي يجري جوا طيزها كأنه بيجري في مغارة ولاقيت زبي كله دم من طيزها طلعته وروحت خلتها تلف علشان تشوف زبي وقولت ليها شايفه طيزك عملت ايه في زبي غرقته دم وكانت هتقطعه وقولت ليها مبرزك بقت طيزك مفتوحه دلوقتي بصت لزبي وبعد شويه بصت في عيني وقالت المهم انك فتحتها انت بزبك قولت ليها ياله علشان نخلص بس كفايه علي طيزك كدا علشان مش تتعور اكتر وكمان تقدري تمشي قالت طيب قولت ليها استني لحظه هاغسل زبي بسرعه وراجع وروحت بسرعه علي الحمام وغسلت زبي من الدم وفضلات خديجه وبعدين نشفته ورجعت تاني ليه وانا رايح عليها كان زبي واقف زي العمود قدامي شافتني راحت تضحك عل منظر زبي وباقولها مالك قالت شوف زبك بيتمخطر وانتي ماشي قولت ليها وانا هاخليه يتمخطر في كسك دلوقتي قالت ياريت حبيبي ورحت رايح عليها وشدتها من رجلها علشان تنام علي ظهرها لاحظت دم علي السرير قولت ليها عاجبك كدا طيزك لسي بتنزل دم والحل دلوقتي قالت مالكش دعوه انا هتصرف سيب طيزي فرحانه بالي حصل فيها من زبك وياله نيكني في كسك قولت انتي حرة انا مالي وروحت رافع رجليها جامد ودخلت زبي في كسها وبعد فترة قولت ليها هانزل قالت نزل في كسي انا كسي عطشان وعاوز لبنك يرويه ياله بسرعه ولما خلاص بقيت انزل وهي حسيت بلبني سخن في كسها بقت تصدر اهات جامدة وتصوت وتغنج علي اخرها وبعدها سيبت رجليها تريح وروحت نايم فوقها وبوستها بوسه جامده وقالت لي متشكرة كنت هاموت وتنيكني تاني باي طريقه قولت ليها بس دي اخر مرة قالت دا بعينك انا مش هاطلبها منك بس انت لو طلبتني هاجيلك حتي لو كنت نايمه في حضن جوزي هاسيبه واجيلك قولت ليها ياله قومي خدي دوش والبسي علشان مش تتأخري قالت انا يادوب اغسل طيزي بميه دافيه واخد شوية فاين واحطهم في شق طيزي لحد لما اروح لعند الدكتورة واسيبها تتصرف في طيزي قولت ليها بس الدكتورة ممكن تعمل مشكله علي اساس طيزك قالت مش تقلق انا اتصرف وبعدين هاقولها انا الي طلبت ان جوزي ينيكني كدا انتي اعملي اللازم وشوفي طيزي مالها وخدي فلوسك وخلاص ملكيش دعوة انتي قولت انتي كل شيء بالعافية كدا علي الهموم انتي حرة ياله قومي ودخلنا الحمام انا روحت اخد دوش وهي راحت علي القاعدة وقعدت تشطف طيزها وكسها وبعدين قامت راحت تلبس ولما خلصت وخرجت من الحمام لاقيتها كانت جهزت نفسها علي الخروج وانا كمان لبست وخرجت معاها علشان اوصلها للباب ولما قربنا من الصالون قولت ليها مش هتسلمي علي دانا والجوري قالت طيب ودخلت سلمت عليهم وانا معاها وبعدين راحت علشان تمشي ووصلتها دانا للباب لاقيت بركان غضب انفتح في من الجوري علشان انا نمت مع خديجه وكانت زعلانه بس قعدت اصالح فيها واقولها ليه انا عملت كدا وانتي كنتي شايفه كلامي معاها قطعت علينا الكلام دانا وقالت لي ايه الي انت عملته في الحرمه ده قولت ليها ايه عملت ايه قالت لي الحرمه مش قادرة تمشي انت عملت فيها ايه قولت وانا باضحك نكتها من طيزها ضحكت دانا وقالت فشختها زي ما فشختني قولت ليه وحياتك اكتر منك دا لسي طيزها بتجيب دم بس هي حاطه مناديل فاين لحد لما تروح للدكتورة قالت ينهار اسود كدا ممكن نروح في نصيبه لو حصل ليها شيء قولت مش تخافي هي حرمه لعوب وعارفه بتعمل ايه وبعدين هي الي طلبت وانا مالي بصت لي الجوري وتقولي ياسلام عليك وانت الي يطلب منك شيء تنفذه قولت مش اي حد يطلب بس انا كنت بارضيها علشان تخرج مش ترجع تاني وراحت الجوري ضربتني بالقلم علي دراعي وقالت لي وهي بتضرب وطبعا اتمتعت ومتعتها قولت انا متعتها بس انا مش يلزمني متعتها دي معايا وانتوا عارفين كدا قالت الجوري ماشي هاعديها لان الموضوع كله كان بسببي انا والعنود بسبب الفيديو الي عندها بس اعمل حسابك الليله هتنام معايا وغصب عنك كمان لو مش عاجبك ردت دانا بسرعه طيب وانا مش هينيكني انا كمان ولا ايه هينيكك لوحدك بس قالت الجوري بعد لما يمتعني احسن واكتر من متعة خديجه ابقي اسيبه ليكي قالت دانا اه طبعا تسبيه لي خلصان وعاوز ينام قالت الجوري انتي طماعه ليه كدا ماتخفيش ياختي هابقي اسيبلك شويه رديت انا وقولت هو انا علبة كانز هتقعدوا تشربوا فيها انتوا الاتنين وكل واحدة تقول للتانيه انتي شربتي اكتر ودي تقول لا انتي اكتر قالت الجوري ماتخلنيش اتجنن واقوم دلوقتي اخدك جوة وبدل انت ما تنيكني افتري عليك انا واغتصب زبك واخلص منه كل اللبن ......؟؟؟؟؟

انتظروا الجزء الرابع عشر .......!!!!!

Saso_love
07-17-2016, 08:43 AM
انا اموت وعرف اخرتها ايه القصة دى؟ اممم وانت ازاى عندك القدرة دى ع النيك كدا

زب موج
07-17-2016, 08:55 AM
فين الجزء الثاني عشر الموجود في الجزء الثاني عشر ج 9وليس أ
ج12 ياريت توضيح

folcan
07-17-2016, 09:03 AM
انا اموت وعرف اخرتها ايه القصة دى؟ اممم وانت ازاى عندك القدرة دى ع النيك كدا

في 2002 طانت الامور رايقه مش زي الكبت الي احنا عايشيين فيه اليومين دول وبعدين انا كنت اصغر من كدا بكتير فرق شاسع 14 سنه عدوي علي الموضوع ده عمر تاني

folcan
07-17-2016, 09:08 AM
فين الجزء الثاني عشر الموجود في الجزء الثاني عشر ج 9وليس أ
ج12 ياريت توضيح

انا مش عارف ايه الي حصل والاجزاء راحت فين وليه اتلغبطت العمليه مع اني بازل كل واحد بالترتيب وبعدين انا باسرد القصة مباشرة علي الموقع مش باحتفظ بالاجزاء عندي علي العموم احتمال مش اكملها بعد الجزء ده لان بعد ضياع الاجزاء والناس كلها بتسأل عليها قولت خلاص انزل الجزء ده ومش هانزل تاني باقي القصه وباعتذر لكل الناس الي بتابع القصه اني مش هاكملها ليهم

الفحل الشرس
07-17-2016, 09:16 AM
بجد من اروع القصص ومن احسن الاحداث انت مبدع

الفحل الشرس
07-17-2016, 09:19 AM
falcon

ياريت تكمل باقي القصه وموضوع الاجزاء السابقه بنتواصل كلنا مع الاداره علشان ترجع تعيد ترتيبهم لكن ماتحرمناش من احداثك الشيقه

folcan
07-17-2016, 09:20 AM
بجد من اروع القصص ومن احسن الاحداث انت مبدع

شكرا ليك واسعدني مرورك

folcan
07-17-2016, 09:44 AM
falcon

ياريت تكمل باقي القصه وموضوع الاجزاء السابقه بنتواصل كلنا مع الاداره علشان ترجع تعيد ترتيبهم لكن ماتحرمناش من احداثك الشيقه

اتمني ان ده يحصل بجد وترجع الاجزاء السابقه كلها

sandy.mido
07-17-2016, 09:45 AM
لالا لازم تنزل باقي القصه مش هينفع كده احنا متابعين القصه :(

folcan
07-17-2016, 09:50 AM
لالا لازم تنزل باقي القصه مش هينفع كده احنا متابعين القصه :(

ضياع الاجزاء وحذفها من المنتدي خلاني ازهق بجد ومش عارف اعمل ايه مع الناس الي بتطلب لينكات للاجزاء السابقه كلها

sandy.mido
07-17-2016, 11:55 AM
اعملها نسخ كلها في لينك واحد ونزلها تاني

شاطى العطش
07-17-2016, 12:00 PM
/>

funny_man
07-17-2016, 01:42 PM
نزلنا بقية القصة دي حلوة كتير و احنا راح نتواصل مع ادارة المنتدى مشان اعيدو بقية الاجزاء او اخلوها برابط واحد و ياريت باقي الاجزاء تعملها نسخة عندك

The LoVeRz
07-17-2016, 04:17 PM
معلشى كملها القصة كاملة
حاول تبعتلى الجزء العاشر بس وانا هاظبطهالك وابعتها كاملة معلشى :))))

mostafa rayan
07-17-2016, 04:19 PM
للللللللللييييييييييييييييييييييه كده يابوب

The LoVeRz
07-17-2016, 04:19 PM
معلشى تعالى على نفسك وحاول تنزل الجزء العاشر تانى وانا هانزل القصة كاملة لحد مانت كاتب تمام !!

folcan
07-17-2016, 04:47 PM
معلشى تعالى على نفسك وحاول تنزل الجزء العاشر تانى وانا هانزل القصة كاملة لحد مانت كاتب تمام !!

انت فاكرني محتفظ بالاجزاء انا باسرد القصة من دماغي مباشرة علي الموقع لحد ما باتعب من الكتابه باقفل الجزء علي اخر شيء سيبتها واكمل تاني يوم

الفحل الشرس
07-17-2016, 04:59 PM
انت فاكرني محتفظ بالاجزاء انا باسرد القصة من دماغي مباشرة علي الموقع لحد ما باتعب من الكتابه باقفل الجزء علي اخر شيء سيبتها واكمل تاني يوم



طيب ممكن تنقل الجزء الثالث عشر في موضوع the loverz وتكمل عليه وكدا القصه تكون كامله من غير روابط

العاشق الوفي
07-17-2016, 07:27 PM
بتمنى انك تنزل الجزء الرابع عشر بأسرع وقت يا باشا
القصة دي جاااااامدة اوي

.The KiNg.
07-17-2016, 08:21 PM
الى الامام يا folcan لا تتراجع وكمل قصتك للاخر.........زبار وكساس وطياز المنتدى كلها وراك ........واحنا هانخرب بيت الادارة لو ما ظبتطش اجزاء القصة.............لكن لازم تكمل ........انا ما قريتش قصة بالروعه دى من سنيييييييييييييييييين

ahmdusama
07-17-2016, 08:24 PM
انا ممكن انزلها كاملة كملف pdf لكن لو صاحب القصة سمح لي بكدا

ozozo63
07-17-2016, 11:45 PM
/ تسمحلي انزلها كاملة لحد الجزء 13 وانت تكمل

alexoman
07-18-2016, 03:37 AM
في 2002 طانت الامور رايقه مش زي الكبت الي احنا عايشيين فيه اليومين دول وبعدين انا كنت اصغر من كدا بكتير فرق شاسع 14 سنه عدوي علي الموضوع ده عمر تاني

بس سنة 2002 ماكنش فيه واتساب اللى إنتا كلمت عليه خديجه :smile: بس هى القصه حلوه عموما :99:

ahmdusama
07-18-2016, 10:24 AM
انا مش عارف ايه الي حصل والاجزاء راحت فين وليه اتلغبطت العمليه مع اني بازل كل واحد بالترتيب وبعدين انا باسرد القصة مباشرة علي الموقع مش باحتفظ بالاجزاء عندي علي العموم احتمال مش اكملها بعد الجزء ده لان بعد ضياع الاجزاء والناس كلها بتسأل عليها قولت خلاص انزل الجزء ده ومش هانزل تاني باقي القصه وباعتذر لكل الناس الي بتابع القصه اني مش هاكملها ليهم
لا طبعا لازم تكمل



قصص سكس شافني زوجي site:rusmillion.ruصورسحاقيات عجيبه/archive/index.php/t-165712.htmlصورقص سكسي ساخنقصه نيك بت من زب منتصب لا يشبع /archive/index.php/t-7273.html/archive/index.php/t-508099.htmlقصص جنس مولعه حقيقيه مصوره ج1 site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-302920.html/archive/index.php/t-208827.html/archive/index.php/t-91539.html/archive/index.php/t-499277.htmlمحارم قوى جدا لشاب ابوه مزعل امه ويصلحها بطريقته الخاصه ويمتعها نيك.comافشخلي مراتي قصة مصورةقصص نيك خارجي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-144327.html/archive/index.php/t-235749.htmlقصص سكس محارم انا وأخيقصص محارم اختي حنان/archive/index.php/t-524950.html/archive/index.php/t-333030.htmlكساس مربربة2020/archive/index.php/t-237850.html/archive/index.php/t-31642.htmlزوجي يطلب من الخادمة تلحس خرم طيزه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-527958.htmlسكس مليف سكس محارم مترجم عربي سكس مليف ٣٣سكس/archive/index.php/t-396340.html/archive/index.php/t-329327.html/archive/index.php/t-387840.htmlقصص افتحي كسك ام وبنتها/archive/index.php/t-36119.html/archive/index.php/t-164541.html/archive/index.php/t-471278.html/archive/index.php/t-452021.htmlقصه زب في طيز وزب في كأس وينك site:rusmillion.ruقصة امراة تنتاك بغياب زوجها/archive/index.php/t-222361.htmlسكس انا وزوج خالتي موضوعسكس بنات اخواتقصص سكس انا وﻷستاذه/archive/index.php/t-98171.htmlقصص نيك بدلع/archive/index.php/t-288083.htmlقصص جنسية تمرين/archive/index.php/t-539341.htmlقصص ناكتني قدام مراتي/archive/index.php/t-225279.htmlقصص سكس نيك محارم امهات "وخالات" متسلسله جديدxxx مدير مع طالبة جامعية المكتب/archive/index.php/t-143281.htmlاوقعتني في النيك محارم/archive/index.php/t-172594.htmlقصص سكس خالتي سجايرسكس.محارم.ابي.باعني.لذنجي.اغتصبياخ ينك اخته علي مفتاح سيارة في القرفه /archive/index.php/t-154327.htmlقصص محارم نزلت الكلسون site:rusmillion.ruدهبت في رحلة عمل وحضيت بنيك كس قصص سكس مكتوبة/archive/index.php/t-111914.htmlقصص سكس حلاقصورسكس مصورة علي الشاطئقصص محارم الزوجه تهدي الزوج اختها قصص سكس زوجتي برده جنسي وحمتي.comقصص سكس اب وبنته/archive/index.php/t-457064.htmlاغريته بطيزي/archive/index.php/t-406951.html/archive/index.php/t-5958.html/archive/index.php/t-78715.html