دخول

عرض كامل الموضوع : لقاء بعد عناء طويل : القصة كاملة ( امي و اختي )


moustafa82
09-27-2016, 11:19 PM
رجعت امي البلد و فضلت أنا وحدي في الغربة ...و مرت 3 اشهر و جاني خبر ان اختي اطلقت عشان ماتخلفش ..اختي اصغر مني ب5 سنين و فضلت 4 سنين متزوجة و هي بنت رياضيه و حلوة . كنت دايما قبل و بعد جوازها اهزر معاها و اضرب طيزها بايدي و قلها خذي بالك لتتخني الخ.. و عملت برنامج مع امي عشان اروح القاها في البيت لواحدها صبح و مساء . و فعلا رجعت بلدي و وحشني كس امي و لقيتها مستنياني و مولعة عالاخر . فمتعتها و هريت كسها يومتها . وفي المساء جات اختي و بعدين ابوية فسلمت عليهم و بقينا نسهر مع بعض لاخر الليل. نام ابوي و لحقته امي و فضلت انا و اختي . فضلت ادردش معاها و قالتلي عندي ليك بنت حلوة ياريتها تكون من نصيبك فقلتلها حلوه و جسمها رياضي زيك .فضحكت و قالتلي لا طخينه شويه بس عينها حلوين و شعرها حرير ... فقلتلها شوفيلي واحده اموره زيك عشان نتمتع معها في السرير من غير منتعب بسرعة . فضحكت و قالتلي الرجاله كلهم بقولوا كده و يروحوا نايمين قبل الليل مايبتدي فوقفت من على الكنبة وحملتها من طيزها و خذتها فوق وشها فوشي و رجليها مفتوحين وضاممهم لوسطي و كسها فوق زبري و قلتلها بزعل انا مش اي راجل و اقدر اخليك كده لبكرة الصبح فنكسفت و قالتلي بهدوء بالراحة علي فبستها من خدها و قلتلها سامحيني انا انفعلت بسرعه فرحت منزلها بهدوء وقالتلي برافوا عليك و باستني و قالتلي انت بتاخذ على اختك الصغيرة فقعدت و قعدت بجنبي و حطت خدها على صدري و قالتلي كنت متجوزة اه بس مكنتش عايشه حياه زوجية مثالية . فقلتلها بهزار اتصور جوزك كان اجيب 4 goals (أهداف)معاك في اليوم وانت عايزه اكثر فضحكت بقوه وقالت في الاسبوع بس 2 , عملت نفسي مستغرب و قلتلها من غير متستحي قوليلي عشان عايز افهم كنت عايشه الزاي المشكله كنت في الاكل و لا في قلة النوم و لا ايه ..فضحكت و قالت المشكله في الرجاله زعماء في الكلام . فرديت عليها و انا في صوتي نوع من الجدية و التحدي انا لو كانت معاي واحده في جمالك لخليها مخرومه من كل مكان فتنهدت و حضنتني وحطت راسها على صدري وسكتت فبديت اتحسس كتفها والعب بشعرها ونزلت اتحسس في جنبها وهي عامله نفسها نايمه على صدري و تتنفس بعمق فدورت وشها بايدي نحو وشي وبديت ابوس في خدها و قريب من فمها وانا بتحسس في جنبها و قالتلي خذني لغرفتي وانا فحضنك ياوحش .فضحكت وحملتها زي قبل كده و انا داخل غرفتها و هي مدوره اديها في رقبتي و فاتحه رجليها و مدوراهم على وسطى وانا ماسك جنبها بايديا الإثنين وقفت ومن غير مشعر وحنا بهدومنا اخذت اهز في كسها و احنا بهدومنا وعامل كاني بنيكها وهي بتتنهد فحطيت فمي ففمها و انا ابوس واقطع في شفايفها و هاجت وراحت تقلعني في القميص و قلعن نفسها وانا مازلت مسكها و اخذت الحس في رقبتها و صدرها و هاجت اكثر و رحت منزلها و قلعتلها البنطلون و الكلوت و نزلت فكسها لحس و هي قاعده عالسرير و قالتلي عايزه الحس زبرك فقلعت النطلون و اول ما شفته اتخضت و مسكت راسها و حطيت زبي في فمها و بدات تمص فيه و هي هايجانه و فتحتلها رجليها و دخلته و قلتلها من غير آهات حاولي تمسكي نفسك و نزلت فيها نيك لحد مخرمتو و عملنا اكثر من وضعية و استمتعت جدا . وفضلت انا 3 اسابيع وانا من كس اختي لكس امي طبعا وما في واحده فيهم تعرف اني بنيك في الثانية... و لما رجعت لباريس فضلت شهر و تقولي اختي حوشت قرشين و عايزه تجيني و تقعد معاي اسبوعين تستمتع معاي تتفسح في باريس .. فقلتها شوفي بابا حيقولك ايه فسمعت امي فقالت رجلي على رجلك وانت مطلقه و اخاف من كلام الناس و طبعا ماما كمان عيزاني اضبط كسها هي كمات. فجوني البيت و دخلوا يريحوا بعد تعب السفر فقلتلهم روحوا ناموا في السرير بتاعي وانا حروح عالكنبه في الصالون. فنادتني امي بعد ماغيروا هدومهم وهما لابسين ومش لابسين ... امي بقميص شفاف من غير صدريه و كلسون شفاف و اختي بقميص نوم عادي ..فقالتلي تعالى بجنبي ندردش شويه و تمددت هي في الوسط واخذت تدردش و رحت لازقها وبدت تسخن وكنت اتحسسها من غير مبين لاختي وهي كمان .. فلزقت اختي لماما و بدات تبوس و تحضن فيها بصوره عاديه فعملت نفسي غيران وانا بهزر وقلت لاختي ابعدي شويه انا وحشاني اكثر خلليني اضمها شوية فضميتها و زادت امي هيجان فقالتلي اختي وانا لا فرحت حاضن اختي واحنا فوق صدر امي واحنا كدا مسكت امى بزبي واخذت تتحسس فيه وانا فضلت حاضن اختي وابص لمامتي و اغمزلها واعض شفايفي راحت ماما حضنانا و قالت عايز اشوفكم تمصو في صدري زي ماكنتم وانتوا صغار وراحت قالعة القميص ومسكت انا حلمتها و بديت امص و فضلت اختي مندهشه زاي ماما تعمل كده وهي ساكته فراحت ساحباها ماما لصدرها وبديت اتحسس كسها بصباعي وهاجت امي ومن غير متشوفني ماما رحت اتحسس في طيز اختي بايدي و ابتدت تسخن و هي بتمص حلمات ماما وهاجت اكثر لما لمست كسها و فضلت اتحسس بين ماما و اختي واختي هاجت على صدر ماما كلو ا و خلليت اختي مشغولة بمص صدر امي و نزلت انا لحس في كس ماما و اختي مشغوله بصدر ماما فخرجت زبي ودخلتوا فعيطت ماما من الوجع فانتبهت اختي وبقيت مندهشه وتتفرج وانا نازل نيك في كس ماما و اخذتها في اكثر من وضعية واختي بتتفرج و بدات تسخن و رجعت تلحس في ماما و راحت تبوسها من فمها عشان تبرد عليها و قامت و حطت كسها في فم امي و امي مش قادره تقاوم و بدت اختي هايجه و رحت نازل فيها نيك وراحت ماما فاتحه كسها لاختي عشان تلحسوا وهي بتتناك خلفي مني و نزلت فيهم نيك كل يوم كده احنا الثلاثه و كانوا فرحانين قوي و رجعوا البلد وهما عايزين يتناكوا اكثر مني و انا مش قادر على فراقهم..

THE LEGEND
09-27-2016, 11:27 PM
رائعه عن جد
شكرا لك
ودوما في انتظار جديدك عزيزي

تحياتي

أفندينا
09-28-2016, 01:11 AM
يسلموووووووووو

mahmod alosta
09-28-2016, 03:08 PM
/ (/>

شاطى العطش
09-28-2016, 03:09 PM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى

The LoVeRz
09-28-2016, 05:57 PM
تسلم جاااااااااامدة كمل

العميــد
09-28-2016, 07:21 PM
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.

max222
07-20-2017, 04:25 AM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووو ووور

ahmedramah
07-20-2017, 06:49 AM
فين الاثاره ف القصه اصلا

ahmed_7689
07-20-2017, 07:09 AM
موقع جديد حصرى لعرض افلام السكس العربى مترجمة مش مراقب ايوه اتفرج براحتك />

Hassane
09-21-2017, 02:11 PM
قصه جميله يسلموووووو

زيزو النيك
09-21-2017, 02:45 PM
قصه جميله وخباليه شكراااااااااااااااااااااااااااااااا

zalzalmara
09-21-2017, 03:25 PM
جميلة جدا مشكور علي التعب ده

نياج اوكيد
09-21-2017, 04:05 PM
قصة جميلة و سالم وغتنم

الحالم10
09-21-2017, 08:07 PM
قصة حلوة,,,

hallouma
09-21-2017, 10:18 PM
يعني حتى لو القصة خيالية بصراحة رائعة و لذيذة اوي, ممكن النيك المثالي لما بتكون تنيك امك و اختك مع بعض

دكتور حب منصوره
09-22-2017, 03:37 AM
ابحث عن انثي عاشقه رومانسيه تحلم بالسعاده الحقيقيه والحب واﻻحتواء واﻻهتمام (ارمله.مطلقه.انسه)تعشق المتعه لعلاقه مستمره بمنتهي الجديه واﻻحترام والتقدير واﻻهتمام

محب العشق
09-22-2017, 03:54 PM
حلوه تسلم ايدك اشكرك

yaser12
09-22-2017, 06:42 PM
جامده زوبرى ولع

جاسر221
12-28-2018, 01:20 PM
تسلم ايديك تقبل مرورى

الحر الجارح
02-11-2019, 06:22 PM
حلوة اوى اوى اوى اوى يا معلم

محب سات
02-12-2019, 09:22 PM
ياحلالالالالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالالالالاوى

عاشق الجنس31
03-18-2019, 05:29 PM
جميله اوس تسسسسسسسسسسسسسلم ايدك

Squall Leonhart
04-03-2019, 10:04 PM
قصة جامدة جدا
فى انتظار المزيد

khaled_2020
03-08-2020, 10:04 PM
في انتظار جديدك



/archive/index.php/t-205173.html/archive/index.php/t-228122.html/archive/index.php/t-1381.htmlقصص نيك ضيز تونسي site:rusmillion.ruمداعبه في المواصلاة سكس نادرقصص نيك بصدفة/archive/index.php/t-364850.html/archive/index.php/t-307513.html/archive/index.php/t-362521.html/archive/index.php/t-56356.html/ (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=154440)/archive/index.php/t-6794.htmlقصة نيك الواد ابو طيز/archive/index.php/t-569782.html/archive/index.php/t-119616.html/archive/index.php/t-312901.html/archive/index.php/f-6-p-13.htmlقصص نيك ضيز تونسي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-538834.htmlصور طيز نسونجي/archive/index.php/t-591225.html/archive/index.php/t-397548.html/archive/index.php/t-328772.html/archive/index.php/t-370320.html/archive/index.php/t-362503.html/archive/index.php/t-346121.html/archive/index.php/t-432586.html/archive/index.php/t-432239.htmlصور سكس متحركة نسوانجي ام وزوج البنت/archive/index.php/t-135263.html/archive/index.php/t-35984.html/archive/index.php/t-369636.htmlناكو زوجي قصه سك/archive/index.php/t-446948.htmlقصص ام ارمله تتنك من ابن /archive/index.php/t-544249.html/archive/index.php/t-351017.html/archive/index.php/t-126405.htmlقصة سكس طويلة طويلة انا ومراتي وصديقي ومراتو طويلة جدا/archive/index.php/t-128245.htmlحكايا سكس ورع ولد عمه/archive/index.php/t-414243.html/archive/index.php/t-323294.htmlقصص سكس مثيره وجديده مع اخو زوجي بقوه وعنف/archive/index.php/t-269421.html/archive/index.php/t-7285.html/archive/index.php/t-532444.html/archive/index.php/t-243308.htmlمكتملة انا ومراتي خيالات لذيذة السلسلة الاولى نسوانجي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-41913.html/archive/index.php/t-48795.htmlأول مرة شفت كس أختي/archive/index.php/t-221425.html/archive/index.php/t-526549.htmlقصة صديق زوجي غرق طيزي لبن/archive/index.php/t-433230.html/archive/index.php/t-242250.htmlقصص نيك الجميله المدلله/archive/index.php/t-588609.htmlقصص نيك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-49406.htmlقصص عوير القريه الشعبيه سكس عجوز/archive/index.php/t-136310.html/archive/index.php/t-495628.html/archive/index.php/t-216857.html/archive/index.php/t-122302.html/archive/index.php/t-137137.html/archive/index.php/t-393114.htmlزبة بين ضروعي قصص يمنية/archive/index.php/t-119227.htmlقصص سكس نكت الجميع site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-569782.html/archive/index.php/t-141150.html/archive/index.php/t-18732.html/archive/index.php/t-289639.htmlتخيلات محارم سكس /archive/index.php/t-479595.htmlقصص سكس شواذ /archive/index.php/t-7009.html/archive/index.php/t-180036.html/archive/index.php/t-541592.html/archive/index.php/t-301877.htmlقصص سكس عربي مروه/archive/index.php/t-268098.html/archive/index.php/t-397548.html/archive/index.php/t-178676.html/archive/index.php/t-516277.html/archive/index.php/t-421283.html/archive/index.php/t-6234.html/archive/index.php/t-290569.html/archive/index.php/t-408687.html/archive/index.php/t-217332.html/archive/index.php/t-232458.html/archive/index.php/t-256873.html