manal big booty
11-18-2016, 06:07 PM
الجزء السابع
وقتها كنا قاعدين انا وولاء قدام التي في قبلها انا دخلت اتزوقت وحطيت ميكاب وسرحت شعري ولبست بيبي دول شفاف ولحم جسمي الملبن كله باين من تحت البيبي دول وطبعا لحم جسمي كان بيلمع من نعومته من بعد السويت علشان سامي يركبني وهو مبسوط وفرحان بعروسته الجديده اللي كانت ولد وحولها لبنت بتحرشاته ورجولته وزبره الكبير اول ما شوفت جوزي بيفتح الباب جريت عليه بكل شوق ولهفه لان طيازي كانت ممحونه اووي وعاوزه تتناك جريت على سامي وانا بحضنه كنت بحك بزازي اللي كبرت في صدره وخبطت ايدي بتعمد على زبره وقتها هو فهم اني مشتاقه وعاوزه انا تحتيه واخد مرز رجولته في رمز انوثتي، بس هو لما لمح ولاء معانا في الشقه قالي: أد كده انا واحشتك يا منال؟ قولتله وانا دلوعه ومايصه: اوووووي يا راجلي، ضحك وحط ايديه حوالين وسطي واحنا ماشيين ورايحين لولاء وكنت حطيت انا كمان ايدي حوالين وسطه كانت ايديه بتحك في طيازي البارزه لاني قصيره وايديه بتنزل على طيازي الكبيره المرفوعه لفوق وسامي بيضحك وبيقول لولاء: ايه ياولاء عملتي ايه في منال خلتيها مشتاقه اوي ليا كده، ضحكت ولاء وقالتله: معملتش ليها حاجه انا لمعتهالك بس مش شايف جسمها بيلمع ازاي مفيهوش لا شعره! راح سامي قالها: ماشي يالولا شكرا ياقمر، روحت انا قولتلهم: وهو انا كنت معفنه ولا ايه؟! ضحكوا ولاء وسامي قالي: انتي جسمك صاروخ ياحبيبتي من غير اي حاجه قولت لولاء: انتي متلمعتيش برضوه ولا ايه يا وولاء، ضحكت وقالتلي: انا بغيظك يا هبله، ضحكت وقولتلها: ماشي ياجذمه، راح سسامي ضحك وقالنا: انتو اخدتو على بعض اوي انا فررحان بالعلاقه ما بينكم بقيت كويسه اوي كده، قولتله: اسمع انا مش قادره ومش وقت كلام يلا وانا شديته من ايدو علشان يدخل معايا اوضة النوم علشان عاوزه اتناك في طيازي، وقتها ولا كانت بتضحك عليا وسامي قالي: استني يامجنونه وعلشان ولاء عيب قولتله:سيبك من ولاء مش هتتخطف لو قعدت لوحدها نص ساعه، وقولت لولاء: اقعدي قدام التلفزيون نص ساعه على ما سامي يكيفني جوه شويه، ضحكت ولاء وقالتلي: للدرجه دي زورك مولع ضحكت وقولتلها: كل يهون إلا حرقان الزور ياولاء قالتلي: ادخل يا سامي ريحها احسن تفضحنا الشرموطه دي، ضحكنا انا وسامي وقولتلها: اتلمي ياقليلة الادب وشديت سامي تاني من ايديه وانا بقوله: يلا بقى ياسامي وهو مندهش من هيجاني الشديد وكانت اول مره اكون هايجه اوي كده، هل من كلام ولاء اللي قالته عن الرجاله اللي بتنام معاها من ورا ولا علشان قالتلي ان فيه رجاله كتير تتمنى تنيكك طيازك الكبيره ولا لما دخلت ايديها كلها جوه خرمي مش عارفه من ايه بس المهم اني هايجه ومولعه وعاوزه زب جوزي يريحني ولبنه يبرد الحرقان اللي جوه طيازي الملبن، لما سامي شافني هايجه اوي كده وانا ماسكه ايديه وبحطها على فلقات طيازي الكبيره وبحكها راح شالني بكل قوه بين ايديه الجامده اللي كلها عضل وخلى لحم وراكي الطري اتهرس في اذرعته وعضلاته وانا بقوله بمايصه ولبونه : ااااااااه اخص عليك ياسماسيمو ايدك هرست لحمي ووراكي بالراحه عليا ، وفعلا بعدها بشويه لاقيت لحم وراكي من ورا مكان ايده ازرقت بعد ما دخل بيا اوضة النوم رماني على السرير ونام عليا وهو بيبوسني في شفايفي وبيعضعض فيهم لغاية ما قطعهم بشفايفه لاقيت ايدي راحت على زبه من فوق البنطلون ولما حس بإيدي وهيا بتدلك زبه من فوق البنطلون قام وقف جمبي جمب السرير روحت قومت قعدت على السرير وبدأت افك حزام البنطلون وانا بنزلو البنطلون بصيت في عيونه وعيوني كلها شهوه ومحنه علشان اغريه بصه كلها اغراء بعيوني الواسعه الحلوه ونزلت البنطلون واول ما شوفت حبيبي وحبيب طيازي روحت دخلتو في بوقي وانا بمص واشفط فيه وكنت قربت اكله من شدة الهيجان والمحنه اللي كنت فيه وقتها سامي كان بيلعبلي في بزازي بإيديه الخشنه وكان بيقرصني فيي حلمتي وانا مبسوطه من ايده اللي بتقرصني في حلمة بزازي بالراحه وكنت بقول ااامممممممم راح رفعني من اذرعتي المربربه الطريه واخدت شفايفي في بوسه خلاني رجعت برأسي لورا وهو بيمص وبيشفط في شفايفي المتورمه واللي زي الكريز روحت بعدته بإيدي عن شفايفي وقولتله: يلا بقى دخلهولي ياحبيبي مش قادره راح قلع القميص والبوكسر والبنطلون من رجله خالص وبقى عريان ملط وقلعني البيبي دول والاندر وخلاني مفلقسة بطيازي على حافة السرير وهو واقف على الارض وقرب زبه من خرمي وبدأ يدخل راس زبه في خرمي وانا فرحانه وممحونه وبقوله بدلع ومياصه وشرمطه: بحبك ياسمسم بموت فيك يا حبيبي اااااااااه زبك يجنن ياقلبي اااممممممم حلووو ولما دخلت رأس زبه بس جوه خرمي مرضيش يدخل باقي زبه جوايا وانا هتجنن عاوزاه كله يدخل في طيازي عاوزاه يلمس بطني من جوه عاوزه حتى بيضاته تدخل مع زبه وانا بقوله: دخلو ياحبيبي حرام عليك متعذبنيش بقى عاوزاه كله بقى اامممم وهو متلذذ لعذابي ومن كتر ما انا مشتاقه وعاوزه زبه كله روحت رجعت انا بطيزي لورا علشان يدخل زبه جوايا كله ولما دخل قولت: ااااااااااااااااح ااااااامممممممممم وروحت طالعه وراجعه بطيزي وزبه جوايا وبقيت انا اللي بتناك من زبه الكبير وانا ممحونه وفرحانه علشان بتناك ولما بتعب من حركتي بطيزي لقدام ولورا بقيت بهز طيازي بحركه دائريه وزب جوزي وحبيبي ونياكي جوه طيزي ولاقيت سامي قالي: اد كده انتي مشتاقه لزبي يامنال؟ روحت لفيت وشي وبصيت في عيونه وقولتله بدلع: اووووووووووي ياحبيبي قالي: وحياتك عندي مش اكتر مني بس انا مرضيتش ادخل زبي كله علشان اشوف مدى اشتياقك لزبي أد ايه قولتله بمياصه: وانت لسه عارفه انا بحب وبشتاق لزبك دلوقت اخص عليك ياسامي ده انا قعدت انا ولاء انتف جسمي علشانك وعلشان زبك ياقلبي انا بحبك اوي وبموت فيك وفي زبك ياحياتي، لما قولتله الكلام ده وبمياصه ودلع لاقيت سامي بقى هايج زي المجنون وبقى يضرب زبه في طيازي بطريقه عنيفه وانا باصه على ملامح وشه وهو بينكني بعنف وانا بقول بشرمطه ومياصه علشان يسرع اكتر: اااااااااااه ياطيازي يامسكينه اااااااااه ياللي كبرتي من لبن زبه المتوحش، لاقيت سامي بيضرب طيازي بطريقه اول مره اشوفه بينكني بالشكل ده وبقيت انا بصوت وبصرخ بجد من زبه وهو بيدخل وبيخرج من طيازي بسرعه وعنف وقتها خلاني جبت شهوتي على نفسي ومن غير ما المس بتاعي وبقيت بتلوى ورجليا بترعش ولدرجة اني نمت على بطني وزبه طلع من طيازي من شدة ولما خلصت رعشتي رجعت تاني فلقست ومسكت زب سامي ودخلتو في خرمي ورجع يضرب بكل قوه في طيازي ومع كل ضربه من زبه وسطه لطيازي تعمل صوت عالي وتترجرج وانا بصرخ من عنف اااااااااااه اااووف بالراحه على طيازي ياحبيبي زبك كبير اووووي يالهووووي على زبك المتوحش ياسمسم اااااااااي بشويش عليا ياحبيبي وصوتي كان عالي اوي وكنت متأكده ان ولاء سامعه صوتي الدلوع المايص، سامي قالي: مش انتي اللي عاوزه تتناكي في طيازك استحملي بقى قولتله بشرمطه ولبونه: ااااااااااااه يامفتري عليا اااااااااااي ياقاسي على طيازي دي حبيبتك اللي انت بتحبها بالراحه عليها ياحبيبي، كل الكلام ده وسامي زبه محنش على طيازي وكان بينيكني بكل قوه وعنف وسرعه وانا بتلوى من حجم زبه الكبير وسرعته المجنونه، وقتها قالي: طيازك تجنن وهيا طريه وبتتهز وبقى بيضربني بإيده على فلقة طيازي وهو بينيكني وانا مكنتش عارفه اضحك ولا اصوت من ايده الجامده الخشنه اللي بتضرب فلقات طيازي الكبيره الناعمه الطريه ولما تعب من الوضع اللي كنا عليه راح نيمني على بطني على السرير وهو نام بجسمه كله على جسمي الناعم المربرب الطري وزبه دخل جوه طيازي وبقى بيتلوى على لحم جسمي الطري بجسمه اللي كله عضل وهرسلي لحم الرقيق الطري وهو وبينكني بحركه دائريه وهو بيتلوى وبيدعك ويهري عليا وانا نايمه تحتيه وممحونه ااااااااااه ياقلبي بالراحه عليا يا ابو زب كبير وكانت حركة زب سمسم جوه طيازي بحركة دائريه بتجنني وبتهيجني اوووووي لدرجة اني جبت على نفسي شهوتي وبقيت بتلوى وبترعش وانا تحت زب جوزي ومش راحمني ولا راحم طيازي المسكينه ولما إتالمت جدا من زبه صوتي البنوتي الدلوع المايص بقى عالي اوووي وهو بيضرب زبه جوايا وبقى يعصر في لحمي الطري جامد وانا بصرخ من ايده اللي بتقرص وبتعصر في بزازي ولحمي وبقى بيترعش وبينزل اللبن السخن جوايا وقتها سامي دخل زبه للاخر لغاية ما وصل لبطني وحسيت بجد انه عايز يحبلني لاني حسيت باللبن بتاعه قلب بطني ولما خلص سامي نيك ورزع في طيازي اللي ورمت من زبه المفترس طلع زبه من طيازي وانا شهقت من زبه لما خرج من خرمي ونام جمبي وقتها هو كان بيبصلي ولما بصيت عليه قولتله : يخربيتك هريتني وهديتني ورمتلي طيازي وكانت طيازي من جوه بتوجعني من النيكه المولعه دي قومت من على السرير لبس البيبي دول والاندر وطلعت لولاء وسيبت ساامي يرتاح وكنت طالعه لولاء وانا بأخد نفسي بسرعه وكإني كنت بجري وروحت قعدت جمبها على الكنبه في الصاله وانا فرحانه اوي ومبسوطه ومزاجي رايق اووي ومبتسمه بكل فخر وانا باصه لولاء وكإني حققت انجاز، ولاء قالتلي: طبعا مبسوطه وركبك وفشخلك طيازك واتكيفتي وشبعتي قولتلها وانا بتنهد: اااااه ده زبه متعني وكيفني وشبعني قالتلي: يخربيتك يا منال ده زبه كبير طيازك مستحمله ازاي الزب ده، استغربت من كلامها وقولتلها: انتي كنتي بتتفرجي علينا؟ قالتلي: انتو كنتوا ناسيين الباب مفتوح وكنت بتفرج عليكم من اول ما دخلتم الاوضه قولتلها: ايه رأيك شوفتيني وانا متناكه قالتلي: شوفتك يا شرموطه وانتي متناكه، فين سامي يا لبوه قولتلها: بيرتاح شويه جوه قالتلي: اااه يا شرموطه هديتي الراجل قولتلها: انا اللي هديتو؟! ده هو اللي هراني وورملي طيازي وهديني بزبه المتوحش قالتلي: بس انتي بطلة افلام في النيك يا بت يا منال، ضحكت بكل ثقه وقولتلها: انا بكون بطله افلام ودلوعه وشرموطه مع جوزي بس ياحبيبتي قالتلي وهيا بتضربني على بزازي : ده انتي طلعتي مصيبه بجد، ضحكت وقولتلها بشرمطه: يعني عجبتك يا ابلتي؟ قالتلي: عجبتيني يا بت وضحكنا روحت قولتلها: انا هقولك على سر بس اوعي تزعلي مني! قالتلي: انا عمري ما ازعل منك يا حياتي قولتلها: انتي عارفه انا كنت هايجه ومولعه وعاوزه سامي ينيكني دولقتي ليه؟! قالتلي: لا مش عارفه انتي ايه الحاله اللي كنتي فيها دي! قولتلها: لما انتي قولتيلي إن حسين لما عرف ان قميص النوم اللي عليه دم ده بتاعي وان الدم اللي عليه ده بتاعي من اثار ليلة دخلتي وهاج عليكي وكانن بينيكك بعنف وهو متخيلني اني انا اللي كنت تحته ولعت وهيجت، ضحكت ولاء وقالتلي: بس كده اؤمال لو عرفتي هو قالي ايه عليكي هتعملي ايه؟! قولتلها: هو حسين قالك حاجه عني كمان قالتلي: يووووه كتير وهيا بتضحك قولتلها: طيب قوليلي بسرعه قالك ايه عني؟! قالتلي: مالك يا بت ممحونه كده ليه ده جوزي ياشرموطه، اتكسفت اوي منها وبصيت في الارض وحسيت انها زعلت منها لكن هيا كانت بتهزر وقالتلي: مالك اتكسفتي كده ليه يا بيضه انا بهزر معاكي انا هقولك قال عليكي ايه بس اوعديني انك متقوليش لحد وانك متزعليش مني قولتلها بشوق وبلهفه: انا مستحيل ازعل منك بس قوليلي قالتلي: حاضر يالبوه مستعجله كده ليه، قالتلي: اسمعي يالولا هو قالي انك انتي شوفتي زبه وهوو بيغير ملابسه في اوضة نومك يوم ما كنا نايمين عندكم هنا وكمان هو قالي انك صاروخ ومزه وفرسه وطيازك كبيره وتهبل ونفسه ينام معاكي من ورا يعني ينيكك في طيزك، وقت ما كانت ولاء بتقولي الكلام ده كنت بعض على شفايفي من شدة المحنه وسيحت من الكلام اللي كان بيقولوا حسين عني وقولتلها: طيب وانتي مزعلتيش ان جوزك بيبصلي وانه بيتمناني وبيشتهيني قالتلي وهيا بتضحك: اولا جوزي مش بيخبي عليا حاجه خصوصا في الجنس واي بنت بيشوفها حتى في الشارع بيجي يحكيلي عنها وبالعكس انا مش بغير من اي بنت لاني بحب اشوف حسين مبسوط ومرتاح حتى ولو مش معايا، انتي بقى حلوه وجسمك يجنن ويهبل اي راجل يتمنه يكلمك مش بس ينام معاكي قولتلها وانا مبتسمه: ميرسيه يا ولاء على المجامله الجميله دي قالتلي: اتنيلي مجاملة ايه دي حقيقه انتي مش شايفه نفسك حلوه اد ايه وكمان اي راجل مكان حسين هيشوفك هيتمناكي ويشتهيكي ده انتي عليكي طياز مش عارفه قيمتها كويس طيازك دي توقف اجدعها زب قولتلها: لا يا حبيبتي انا عارفه قيمتها كويس وسلمتها للي يقدرها وهو بالنسبه لها اجدع زب دخل فيها وفتحها وكيفها وهيا متعته وقتها طلع سسامي من اوضة النوم وهو لابس البوكسر فقط وقالي: عايز اكل يا قمر قولتله: من عيوني يا نور عيوني، ضحك وقالي: تسلملي عيونك والكبيره الطريه، ابتسمت وانا مكسوفه وقولتله بمياصه: ههههه ياقليل الادب، ولاء قالتلي: طب يلا ياشرموطه نجهز الاكل علشان امشي، ضحكت وقولتلها: اتلمي ياسافله ودخلنا المطبخ حضرنا الاكل والسفره واكلنا ولاء قالت لسامي: احنا عزمينكم بكرا على العشاء قالها: بكرا في ناس هتنزلي شغل قالتله: والشغل هيجيلك امتى قالها الساعه 10 مساءا قالتله: طيب تعالى الساعه 7 ولما يجيلك الشغل ابقى انزل قالها: لا خليها يوم الخميس احسن قالتله: لو جيت الخميس هتباتوا عندنا، ضحك وقالها: ماشي الخميس ونبات عندكم كنا يوم الثلاثاء وفاضل يومين واشوف حسين ومشيت ولاء وقعدنا انا وحسين قداام التلفزيون شويه وقالي: قومي البسي ععلشان ننزل نتمشى، فرحت اوووووي وقولتله: بجد هننزل؟ قالي: اه وفيها ايه هننزل اخليكي تشمي هواء بقالك اكتر من اسبوع مشوفتيش الشارع، حضنتوا اووووي وقولتله: ياحبيبي وانت معايا مش عاوزه اشوف حاجه غيرك انت ياقلبي، ضحك وقالي: طيب ادخلي البسي ومتتأخريش قولتله: هوى ثواني واجيلك قالي: كدابه قولي ساعات واجيلك، ضحكت وقولتله: لا مش هتأخر(لاني بتأخر في اللبس) ودخلت اوضة النوم قلعت البيبي دول والاندر ولبست سنتيانه صغيره علشان تبرز تفاصيل بزازي وكيلوت على شكل 7 وبرموده لونه اسود وبدي ولبست عبايه سودا خروج وطرحه وجذمه كعب عالي بنفس لون الطرحه وقعدت عملت ميكاب خفيف حطيت بودره خفيفه وكحله في عيوني ومسكارا لرموشي الطويله واي شاد فوق عيوني وروج روز غامق قبلها كنت حاطه مناكير لونه روز غامق لضوافر ايدي الطريه الناعمه وبصيت لنفسي في المرايه وكنت حلوه اوي بس طيازي كبيره اووووي في العبايه وبارزه اوووي وكنت مكسوفه اخرج للناس وانا طيازي كبيره اوي كده قولت مش مهم انا مش اول ولا اخر بنت تكون طيازها كبيره وكمان دي الطيز الكبيره عنوان للانوثه وطلعت لسامي بحلق فيا وقالي: يخربيت جمالك يا صاروخ ضحكت اوي وانا مكسوفه وكنت فرحانه اووي لاني اول مره هخرج بملابس بناتي وهخرج للناس وانا انثى متفجرة الانوثه بطيازي وبزازي وبملابس بنوتي وحاطه ميكاب،المهم نزلنا انا وجوزي الشارع وانا فرحانه وطايره في السماء وجوزي ماسك ايدي الطريه الناعمه والناس بتتفرج علي جسمي البارز من العبايه الضيقه اللي انا لابساها، رجاله وشباب وحتى البنات بتتفرج على طيازي وانا ماشيه وبتترجرج زي الجيلي وكنت مكسوفه من نظرات الناس لجسمي وقولت لسامي: عاجبك كده الناس بتبحلق في جسمي العبايهه اللي جبتهالي ضيقه اوي يا سامي قالي: وفيها ايه ياحبيبتي سيبي نفسك وكمان علشان تعرفي انتي أد ايه انتي حلوه قولتله: انا مكسوفه اوووي قالي: سيبي نفسك وتعالي نقعد شويه على الكافيه قولتله: كافيه ايه اللي انا اقعد عليه بالمنظر ده ده اكيد مليان شباب وهيبحلقوا فيا وفي جسمي قالي: لا اللكافيه اللي هنقعد عليه ده هتلاقي فيه بنات كتير في جمالك وفي حلاوتك ولو فيه ناس اتفرجت عليكي ايه المشكله خليهم يحسدوني على المزه اللي معايا دخلنا وقعدنا في الكافيه وقالي: تشربي ايه قولتله: اي حاجه قالي: اشربي شيشه تفاح خفيفه عليكي قولتله: لا انا اتكسف اشرب شيشه وكمان انا ادوخ منها قالي: متخافيش دي خفيفه ومش هتدوخك قولتله: اللي تشوفه، جه الجرسون بتاع الكافيه وقال لسامي: حضرتك تشربوا ايه؟ قالو: شيشه تفاح للمدام واتنين حاجه ساقعه، الجرسون بصلي وفتح بوقه وهو بيبحلق فيا، وانا كنت مكسوفه من نظرات الجرسون ليا ولجسمي وراح قال بصوت عالي: صاروووووخ وحاجه ساقعه وشيشه تفاح لتربيزه 9 ضحكت وانا حاطه ايدي على بوقي من كلام الجرسون عليا لانه كان يقصدني انا بكلمة صاروخ، مع العلم ان سامي طلب منه اتنين حاجه ساقعه لكن هو جاب واحده بس علشان يتردد علينا كتير علشان يتفرج عليا وهو بيبحلق فيا وفي جسمي، ومكنش هو بس اللي بيتفرج وبيبحلق فيا دي شباب كتير كانت بتتفرج وتبص عليا، خلصنا وقومنا مشينا انا وسامي قالي: مش نفسك في حاجه اجيبهالك يا منال قولتله: انا نفسي في حاجات كتيره بس انا مش عاوزه اتقل عليك كفايه مصاريف البيت قالي: وهو انا اشتكيتلك قولي نفسك فيا ايه واي حاجه نفسك فيها هجيبهالك دلوقت قولتله: انا نفسي اجيب مايوه ونروح مصيف قالي: احنا فعلا بنروح اسبوع انا وحسين وولاء في شرم كل سنه لما نروح عند حسين في العزومه هقوله نروح المصيف الاسبوع الجاي، قولتله: ميرسيه يا حبيبي وكنت هاحضنه وابوسه لولا كنا في الشارع لاني كنت فرحانه اوي وقالي: نفسك في ايه كمان؟ قولتله: مش عاوزه حاجه تاني كفايه انت عليا ياا حبيبي قالي: طيب تعالي يا حبيبتي ندخل محل اكسسورات الحريمي ده يمكن تعجبك حاجه هناك قولتله: كفايه مصاريف اننت مصرف اوي يا سامي قالي: امشي معايا واسمعي الكلام قولتله: حاضر ياحبيبي ودخلنا االمحل وبصراحه انا كانت عاجبني كل اللي في المحل بس مكنتش عاوزه اكلف جوزي لكن هو حس بيا اني مشش عاوزه اكلفه وقاالي: خدي حلقق الاذن ده والغوايش دي انا بحبك وانتي لابساهم قولتله: انت بتحب تششوفني لابسه الحاجات ديي يا سامي قالي: جدا وخصوصا وانا بنيكك، ضحكت وقولتله: وطي صوتك يا مجنون الناس تسمعك قالي: طيب قولي انتي عاجبك اي لون قولتله: اللون اللي بتحبه انت راح قالي خدي اللون الروز الغامق فعلا انا كمان كنت بحب اللون ده واخدتهم ومشينا ولما دخلنا الشقه حضني من ورا وبقى يحك زبه في طيطازي وانا كنت بضحك من تصرفاته قولتله: طيب ياحبيبي استنى لما اقلع العبايه وكنت بضحك بمياصه ودلع وهو كان هايج وبيقولي: مش قادر استحمل يا منال شوفتي الناس كانت هتأكلك بعنيهم ازاي يا مزه؟ وقتها اتأكدت ان سامي بيحب يخلي الناس تتفرج عليا علشان هو بيهيج عليا من نظرات الناس ليا ولجسمي دخلت اوضضة النوم وهو لازق في طيازي بزبه وبيهري في بزازي بإيديه وانا بقوله: استنى يا حبيبي لما اغير هدومي والبسلك قميص نوم، راح ضربني اووووي على طيازي بكف ايده خلاني قولت بمياصه ودلع وشرمطه: اااااااااااااي اخص عليك يا شقي ايدك بتوجعني قالي: طيب يلا بقى اقلعي خليني افشخلك طيازي المربربه دي، ضحكت بدلع وقولتله: حاضر بس متزعقش فيا بالراحه قالي: يابت زبري مولع عاوز يازي تطفيه بسرعه قولتله بمياصه: حاضر يا حبيبي هتطفيه بس استنى شويه لما يستوى، وبعد ما قلعت العبايه كنت بقلع البدي والسنتيانه بدلع ومياصه وشرمطه زي البنات اللي بتكون في افلام السكس قدامه وانا ببصلو بدلع ولما سامي شافني وانا بتمايص وبتدلع عليه كده راح قام من على السرير بسرعه بعد ما كان قلع هدومه وراح زقني على السرير ونام عليا ونزل على بزازي مص ولحس وشفط وكان بيضرب زبه على بزازي ودخل زبه بينهم وخلاني مسكت بزازي وضمتهم على بعض وزبه بينهم وبقى بينيكني في بزازي الحركه دي خلاني كنت مشتاقه ومتلهفه وعاوزه امص في زبه روحت مسكت وسطه علشان يقرب زبه من شفايفي اللي متزوقه بالروج الروز الغامق واخدته بين شفايفي مص ولحس فيه وشويه واطلعو من بوقي واضرب بيه على خدودي الناعمه الطريه واحكه على شفايفي من بره وكنت بلعب بزبر حبيبي وجوزي ولما حس انه مش قادر يستحمل ولا يقاوم مصي لحسي راح نزل على طيازي بعد ما خلاني فلقست ومسك البرموده بإيديه وقطعو من عند طيازي وقطع الكيلوت وكنت خايفه من العنف بتاعه ده ودخل زبه كله مره واحده فيي طيازي وبدا ينيكني بزبه الكبير ااااااااااهه ياجمال زبك يا سامي وخلاني جبت على نفسي مرتين وبعدها بنص ساعه نيك فيا جاب لبنه جوه طيزي بس من بره شويه مش بطني زي كل مره ولما قومت ادخل الحمام كنت ماشيه بنقط لبن من طيازي وبضحك ولما رجعت لسامي قالي عايز انام وزبي يبقى في طيازك قولتله: طيازي وجسمي كله بقى ملكك اعمل فيه اللي انت عايزو روحت نمت جمبو وظهري لسامي ودخل زبه في طيازي وهو مرتخي ونمنا لغاية لصبح وزبه نايم في بيته الكبير المربرب اللي هيا طيازي ولما قومت من النوم الصبح ولاقيت زب سامي لسه في طيازي ضحكت وسحبت نفسي لقدام علشان اطلع زبه من غير ما اقلق سامي من نومه ولما طلع زبه وحبيت اقوم لاقيت سامي حضني تاني وقالي: رايحه فين تعالي نامي ودخل زبه في طيازي تاني، ضحكت وقولتله: انت متشبعش منها كفايه بقى عاوزه اقوم قالي: نامي في حضني هتقومي تعملي ايه؟؟ قولتله: جعانه عاوزه افطر قالي: تعالي انا افطرك وابتدا ينيكني وانا نايمه على جمبي وزبه محشور في طيازي وكنت بضحك من اللي بيعملو فيا سامي وقولتله: على الصبح كده تمسيني بزبك وتصبحني بزبك يالهووي على شقاوتك وكنت مبسوطه وسامي بيرزعوا فيا وانا بصوت اااااااااااااااه اااااااااااااي يخربييت زبك كبير اووووي على طيازي وسامي كل ما بيسمع صوتي ينيكني اعنف واقوى وخلاني جبت شهوتي قبل منه بلحظه وبعد ما جابهم فيا قالي: هاااا شبعتي ولا عاوزه تفطري تاني؟ قولتله: يخربيتك هريتني وجريت منه عريانه بره الاوضه وهو بيضحك عليا وقالي: تعالي متخافيش قولتله: لاء انت لو مسكتني تاني هتنيكني قالي: لا مش هنيكك متخافيش قولتله بمياصه ودلع: طيب احلف قالي: وحياتك عندي مش هنيكك قربت عليه وانا خايفه ولما مسكني شدني في حضنه على السرير وحضني وقالي: بحبك وبموت في مياصتك ودلعك وطيازك المربربه دي وكان بيقفش فيها قولتله: وانا كمان بعشقك بس يلا بقى عاوزه اكل جعانه راح قالي: تعالي افطرك تاني وهو بيحضني اووي، ضحكت وقولتله: لاء بقى كفايه حرام عليك اوعى كده ولما اتملصت منه جريت على الدولاب اخدت قميص نوم واندر راح ضربني على طيازي وانا بجري ولما بعدت عنه ضحكت وقولتله: ههههه ياقليل الادب وجريت دخلت الحمام وقفلت على نفسي علشان خوفت يفتح عليا الحمام وينيكني تاني ولما خلصت شاور لبست الاندر والبيبي دول وطلعت من الحمام دخلت اوضة النوم وانا خايفه لاقيته نايم قعدت قدام التسريحه سرحت شعري وعملت ميكاب بودره خفيفه وكحله وروج احمر فاتح ومسكارا واي شاد وطلعت تاني روحت المطبخ عملت فطار وجهزت السفره وطلعت وقفت عند باب اوضة النوم اصحي سامي من بعيد خايفه يمسكني وينيكني تاني قالي: متزعقيش يا بت انا صحيت خلاص قولتله: انا بزعق علشان تصحى راح قام من على السرير وجري ورايا في الصاله وزنقني في الحيطه وانا بقوله: وحياتي عندك كفايه انا تعبت ولما كنت هعيط منه صعبت عليه وراح باسني في شفايفي وسابني ورايح الحمام وقبل ما يدخل الحمام قولتله وانا بزعق فيه: بسرعه وبلاش دلع راح رجع جري ومسكني وانا خايفه اوووي منه وقالي ما انتي كنتي هتعيطي لما مسكتك بتزعقي ليه تاني؟!، ضحكت وقولتله: خلاص انا اسفه راح ضربني على طيازي وقالي: طيب يلا اقعد وقعدنا فطرنا وانا ببصلو وبضحك راح شافني وانا ببصلوا وبضحك راح قالي: مالك يابت بتضحكي ليه؟ قولتله: لاء مش بضحك، راح هددني وقالي: لو ضحكتي تاني هنيكك بعد الفطار روحت سكت ومفتحتش بوقي تاني احسن يركبني وكنت بضحك في سري ومبتسمه ابتسامه خفيفه قالي: اهو ضحكتي، ضحكت وقولتله: انت بتتلكك انا مضحكتش راح قالي: هعاقبك وهنيكك بعد الفطار، ضحكت وانا بستفزه وقولتله: بعينك ضحك وقالي: طيب هتشوفي، خلص سامي فطار وانا قعدت افطر وطولت اووووي راح بصلي وقالي: ايه هتقعدي اليوم كله تفطري؟! ضحكت وقولتله: وانت عايز ايه مني مش انت فطرت روح البس وروح شغلك قالي: لما اعاقبك الاول على ضحكك اللي من غير سبب، ضحكت وقولتله: طيب عاقبني بعد ما تيجي من الشغل، ضحك وباسني وقالي: بعشق امك قولتله: وانا بموت فيك وراح لبس ونزل يفتح المحل... متنسوش التعليقات علشان اتابع كتابة القصه باااااااااي بقى
وقتها كنا قاعدين انا وولاء قدام التي في قبلها انا دخلت اتزوقت وحطيت ميكاب وسرحت شعري ولبست بيبي دول شفاف ولحم جسمي الملبن كله باين من تحت البيبي دول وطبعا لحم جسمي كان بيلمع من نعومته من بعد السويت علشان سامي يركبني وهو مبسوط وفرحان بعروسته الجديده اللي كانت ولد وحولها لبنت بتحرشاته ورجولته وزبره الكبير اول ما شوفت جوزي بيفتح الباب جريت عليه بكل شوق ولهفه لان طيازي كانت ممحونه اووي وعاوزه تتناك جريت على سامي وانا بحضنه كنت بحك بزازي اللي كبرت في صدره وخبطت ايدي بتعمد على زبره وقتها هو فهم اني مشتاقه وعاوزه انا تحتيه واخد مرز رجولته في رمز انوثتي، بس هو لما لمح ولاء معانا في الشقه قالي: أد كده انا واحشتك يا منال؟ قولتله وانا دلوعه ومايصه: اوووووي يا راجلي، ضحك وحط ايديه حوالين وسطي واحنا ماشيين ورايحين لولاء وكنت حطيت انا كمان ايدي حوالين وسطه كانت ايديه بتحك في طيازي البارزه لاني قصيره وايديه بتنزل على طيازي الكبيره المرفوعه لفوق وسامي بيضحك وبيقول لولاء: ايه ياولاء عملتي ايه في منال خلتيها مشتاقه اوي ليا كده، ضحكت ولاء وقالتله: معملتش ليها حاجه انا لمعتهالك بس مش شايف جسمها بيلمع ازاي مفيهوش لا شعره! راح سامي قالها: ماشي يالولا شكرا ياقمر، روحت انا قولتلهم: وهو انا كنت معفنه ولا ايه؟! ضحكوا ولاء وسامي قالي: انتي جسمك صاروخ ياحبيبتي من غير اي حاجه قولت لولاء: انتي متلمعتيش برضوه ولا ايه يا وولاء، ضحكت وقالتلي: انا بغيظك يا هبله، ضحكت وقولتلها: ماشي ياجذمه، راح سسامي ضحك وقالنا: انتو اخدتو على بعض اوي انا فررحان بالعلاقه ما بينكم بقيت كويسه اوي كده، قولتله: اسمع انا مش قادره ومش وقت كلام يلا وانا شديته من ايدو علشان يدخل معايا اوضة النوم علشان عاوزه اتناك في طيازي، وقتها ولا كانت بتضحك عليا وسامي قالي: استني يامجنونه وعلشان ولاء عيب قولتله:سيبك من ولاء مش هتتخطف لو قعدت لوحدها نص ساعه، وقولت لولاء: اقعدي قدام التلفزيون نص ساعه على ما سامي يكيفني جوه شويه، ضحكت ولاء وقالتلي: للدرجه دي زورك مولع ضحكت وقولتلها: كل يهون إلا حرقان الزور ياولاء قالتلي: ادخل يا سامي ريحها احسن تفضحنا الشرموطه دي، ضحكنا انا وسامي وقولتلها: اتلمي ياقليلة الادب وشديت سامي تاني من ايديه وانا بقوله: يلا بقى ياسامي وهو مندهش من هيجاني الشديد وكانت اول مره اكون هايجه اوي كده، هل من كلام ولاء اللي قالته عن الرجاله اللي بتنام معاها من ورا ولا علشان قالتلي ان فيه رجاله كتير تتمنى تنيكك طيازك الكبيره ولا لما دخلت ايديها كلها جوه خرمي مش عارفه من ايه بس المهم اني هايجه ومولعه وعاوزه زب جوزي يريحني ولبنه يبرد الحرقان اللي جوه طيازي الملبن، لما سامي شافني هايجه اوي كده وانا ماسكه ايديه وبحطها على فلقات طيازي الكبيره وبحكها راح شالني بكل قوه بين ايديه الجامده اللي كلها عضل وخلى لحم وراكي الطري اتهرس في اذرعته وعضلاته وانا بقوله بمايصه ولبونه : ااااااااه اخص عليك ياسماسيمو ايدك هرست لحمي ووراكي بالراحه عليا ، وفعلا بعدها بشويه لاقيت لحم وراكي من ورا مكان ايده ازرقت بعد ما دخل بيا اوضة النوم رماني على السرير ونام عليا وهو بيبوسني في شفايفي وبيعضعض فيهم لغاية ما قطعهم بشفايفه لاقيت ايدي راحت على زبه من فوق البنطلون ولما حس بإيدي وهيا بتدلك زبه من فوق البنطلون قام وقف جمبي جمب السرير روحت قومت قعدت على السرير وبدأت افك حزام البنطلون وانا بنزلو البنطلون بصيت في عيونه وعيوني كلها شهوه ومحنه علشان اغريه بصه كلها اغراء بعيوني الواسعه الحلوه ونزلت البنطلون واول ما شوفت حبيبي وحبيب طيازي روحت دخلتو في بوقي وانا بمص واشفط فيه وكنت قربت اكله من شدة الهيجان والمحنه اللي كنت فيه وقتها سامي كان بيلعبلي في بزازي بإيديه الخشنه وكان بيقرصني فيي حلمتي وانا مبسوطه من ايده اللي بتقرصني في حلمة بزازي بالراحه وكنت بقول ااامممممممم راح رفعني من اذرعتي المربربه الطريه واخدت شفايفي في بوسه خلاني رجعت برأسي لورا وهو بيمص وبيشفط في شفايفي المتورمه واللي زي الكريز روحت بعدته بإيدي عن شفايفي وقولتله: يلا بقى دخلهولي ياحبيبي مش قادره راح قلع القميص والبوكسر والبنطلون من رجله خالص وبقى عريان ملط وقلعني البيبي دول والاندر وخلاني مفلقسة بطيازي على حافة السرير وهو واقف على الارض وقرب زبه من خرمي وبدأ يدخل راس زبه في خرمي وانا فرحانه وممحونه وبقوله بدلع ومياصه وشرمطه: بحبك ياسمسم بموت فيك يا حبيبي اااااااااه زبك يجنن ياقلبي اااممممممم حلووو ولما دخلت رأس زبه بس جوه خرمي مرضيش يدخل باقي زبه جوايا وانا هتجنن عاوزاه كله يدخل في طيازي عاوزاه يلمس بطني من جوه عاوزه حتى بيضاته تدخل مع زبه وانا بقوله: دخلو ياحبيبي حرام عليك متعذبنيش بقى عاوزاه كله بقى اامممم وهو متلذذ لعذابي ومن كتر ما انا مشتاقه وعاوزه زبه كله روحت رجعت انا بطيزي لورا علشان يدخل زبه جوايا كله ولما دخل قولت: ااااااااااااااااح ااااااامممممممممم وروحت طالعه وراجعه بطيزي وزبه جوايا وبقيت انا اللي بتناك من زبه الكبير وانا ممحونه وفرحانه علشان بتناك ولما بتعب من حركتي بطيزي لقدام ولورا بقيت بهز طيازي بحركه دائريه وزب جوزي وحبيبي ونياكي جوه طيزي ولاقيت سامي قالي: اد كده انتي مشتاقه لزبي يامنال؟ روحت لفيت وشي وبصيت في عيونه وقولتله بدلع: اووووووووووي ياحبيبي قالي: وحياتك عندي مش اكتر مني بس انا مرضيتش ادخل زبي كله علشان اشوف مدى اشتياقك لزبي أد ايه قولتله بمياصه: وانت لسه عارفه انا بحب وبشتاق لزبك دلوقت اخص عليك ياسامي ده انا قعدت انا ولاء انتف جسمي علشانك وعلشان زبك ياقلبي انا بحبك اوي وبموت فيك وفي زبك ياحياتي، لما قولتله الكلام ده وبمياصه ودلع لاقيت سامي بقى هايج زي المجنون وبقى يضرب زبه في طيازي بطريقه عنيفه وانا باصه على ملامح وشه وهو بينكني بعنف وانا بقول بشرمطه ومياصه علشان يسرع اكتر: اااااااااااه ياطيازي يامسكينه اااااااااه ياللي كبرتي من لبن زبه المتوحش، لاقيت سامي بيضرب طيازي بطريقه اول مره اشوفه بينكني بالشكل ده وبقيت انا بصوت وبصرخ بجد من زبه وهو بيدخل وبيخرج من طيازي بسرعه وعنف وقتها خلاني جبت شهوتي على نفسي ومن غير ما المس بتاعي وبقيت بتلوى ورجليا بترعش ولدرجة اني نمت على بطني وزبه طلع من طيازي من شدة ولما خلصت رعشتي رجعت تاني فلقست ومسكت زب سامي ودخلتو في خرمي ورجع يضرب بكل قوه في طيازي ومع كل ضربه من زبه وسطه لطيازي تعمل صوت عالي وتترجرج وانا بصرخ من عنف اااااااااااه اااووف بالراحه على طيازي ياحبيبي زبك كبير اووووي يالهووووي على زبك المتوحش ياسمسم اااااااااي بشويش عليا ياحبيبي وصوتي كان عالي اوي وكنت متأكده ان ولاء سامعه صوتي الدلوع المايص، سامي قالي: مش انتي اللي عاوزه تتناكي في طيازك استحملي بقى قولتله بشرمطه ولبونه: ااااااااااااه يامفتري عليا اااااااااااي ياقاسي على طيازي دي حبيبتك اللي انت بتحبها بالراحه عليها ياحبيبي، كل الكلام ده وسامي زبه محنش على طيازي وكان بينيكني بكل قوه وعنف وسرعه وانا بتلوى من حجم زبه الكبير وسرعته المجنونه، وقتها قالي: طيازك تجنن وهيا طريه وبتتهز وبقى بيضربني بإيده على فلقة طيازي وهو بينيكني وانا مكنتش عارفه اضحك ولا اصوت من ايده الجامده الخشنه اللي بتضرب فلقات طيازي الكبيره الناعمه الطريه ولما تعب من الوضع اللي كنا عليه راح نيمني على بطني على السرير وهو نام بجسمه كله على جسمي الناعم المربرب الطري وزبه دخل جوه طيازي وبقى بيتلوى على لحم جسمي الطري بجسمه اللي كله عضل وهرسلي لحم الرقيق الطري وهو وبينكني بحركه دائريه وهو بيتلوى وبيدعك ويهري عليا وانا نايمه تحتيه وممحونه ااااااااااه ياقلبي بالراحه عليا يا ابو زب كبير وكانت حركة زب سمسم جوه طيازي بحركة دائريه بتجنني وبتهيجني اوووووي لدرجة اني جبت على نفسي شهوتي وبقيت بتلوى وبترعش وانا تحت زب جوزي ومش راحمني ولا راحم طيازي المسكينه ولما إتالمت جدا من زبه صوتي البنوتي الدلوع المايص بقى عالي اوووي وهو بيضرب زبه جوايا وبقى يعصر في لحمي الطري جامد وانا بصرخ من ايده اللي بتقرص وبتعصر في بزازي ولحمي وبقى بيترعش وبينزل اللبن السخن جوايا وقتها سامي دخل زبه للاخر لغاية ما وصل لبطني وحسيت بجد انه عايز يحبلني لاني حسيت باللبن بتاعه قلب بطني ولما خلص سامي نيك ورزع في طيازي اللي ورمت من زبه المفترس طلع زبه من طيازي وانا شهقت من زبه لما خرج من خرمي ونام جمبي وقتها هو كان بيبصلي ولما بصيت عليه قولتله : يخربيتك هريتني وهديتني ورمتلي طيازي وكانت طيازي من جوه بتوجعني من النيكه المولعه دي قومت من على السرير لبس البيبي دول والاندر وطلعت لولاء وسيبت ساامي يرتاح وكنت طالعه لولاء وانا بأخد نفسي بسرعه وكإني كنت بجري وروحت قعدت جمبها على الكنبه في الصاله وانا فرحانه اوي ومبسوطه ومزاجي رايق اووي ومبتسمه بكل فخر وانا باصه لولاء وكإني حققت انجاز، ولاء قالتلي: طبعا مبسوطه وركبك وفشخلك طيازك واتكيفتي وشبعتي قولتلها وانا بتنهد: اااااه ده زبه متعني وكيفني وشبعني قالتلي: يخربيتك يا منال ده زبه كبير طيازك مستحمله ازاي الزب ده، استغربت من كلامها وقولتلها: انتي كنتي بتتفرجي علينا؟ قالتلي: انتو كنتوا ناسيين الباب مفتوح وكنت بتفرج عليكم من اول ما دخلتم الاوضه قولتلها: ايه رأيك شوفتيني وانا متناكه قالتلي: شوفتك يا شرموطه وانتي متناكه، فين سامي يا لبوه قولتلها: بيرتاح شويه جوه قالتلي: اااه يا شرموطه هديتي الراجل قولتلها: انا اللي هديتو؟! ده هو اللي هراني وورملي طيازي وهديني بزبه المتوحش قالتلي: بس انتي بطلة افلام في النيك يا بت يا منال، ضحكت بكل ثقه وقولتلها: انا بكون بطله افلام ودلوعه وشرموطه مع جوزي بس ياحبيبتي قالتلي وهيا بتضربني على بزازي : ده انتي طلعتي مصيبه بجد، ضحكت وقولتلها بشرمطه: يعني عجبتك يا ابلتي؟ قالتلي: عجبتيني يا بت وضحكنا روحت قولتلها: انا هقولك على سر بس اوعي تزعلي مني! قالتلي: انا عمري ما ازعل منك يا حياتي قولتلها: انتي عارفه انا كنت هايجه ومولعه وعاوزه سامي ينيكني دولقتي ليه؟! قالتلي: لا مش عارفه انتي ايه الحاله اللي كنتي فيها دي! قولتلها: لما انتي قولتيلي إن حسين لما عرف ان قميص النوم اللي عليه دم ده بتاعي وان الدم اللي عليه ده بتاعي من اثار ليلة دخلتي وهاج عليكي وكانن بينيكك بعنف وهو متخيلني اني انا اللي كنت تحته ولعت وهيجت، ضحكت ولاء وقالتلي: بس كده اؤمال لو عرفتي هو قالي ايه عليكي هتعملي ايه؟! قولتلها: هو حسين قالك حاجه عني كمان قالتلي: يووووه كتير وهيا بتضحك قولتلها: طيب قوليلي بسرعه قالك ايه عني؟! قالتلي: مالك يا بت ممحونه كده ليه ده جوزي ياشرموطه، اتكسفت اوي منها وبصيت في الارض وحسيت انها زعلت منها لكن هيا كانت بتهزر وقالتلي: مالك اتكسفتي كده ليه يا بيضه انا بهزر معاكي انا هقولك قال عليكي ايه بس اوعديني انك متقوليش لحد وانك متزعليش مني قولتلها بشوق وبلهفه: انا مستحيل ازعل منك بس قوليلي قالتلي: حاضر يالبوه مستعجله كده ليه، قالتلي: اسمعي يالولا هو قالي انك انتي شوفتي زبه وهوو بيغير ملابسه في اوضة نومك يوم ما كنا نايمين عندكم هنا وكمان هو قالي انك صاروخ ومزه وفرسه وطيازك كبيره وتهبل ونفسه ينام معاكي من ورا يعني ينيكك في طيزك، وقت ما كانت ولاء بتقولي الكلام ده كنت بعض على شفايفي من شدة المحنه وسيحت من الكلام اللي كان بيقولوا حسين عني وقولتلها: طيب وانتي مزعلتيش ان جوزك بيبصلي وانه بيتمناني وبيشتهيني قالتلي وهيا بتضحك: اولا جوزي مش بيخبي عليا حاجه خصوصا في الجنس واي بنت بيشوفها حتى في الشارع بيجي يحكيلي عنها وبالعكس انا مش بغير من اي بنت لاني بحب اشوف حسين مبسوط ومرتاح حتى ولو مش معايا، انتي بقى حلوه وجسمك يجنن ويهبل اي راجل يتمنه يكلمك مش بس ينام معاكي قولتلها وانا مبتسمه: ميرسيه يا ولاء على المجامله الجميله دي قالتلي: اتنيلي مجاملة ايه دي حقيقه انتي مش شايفه نفسك حلوه اد ايه وكمان اي راجل مكان حسين هيشوفك هيتمناكي ويشتهيكي ده انتي عليكي طياز مش عارفه قيمتها كويس طيازك دي توقف اجدعها زب قولتلها: لا يا حبيبتي انا عارفه قيمتها كويس وسلمتها للي يقدرها وهو بالنسبه لها اجدع زب دخل فيها وفتحها وكيفها وهيا متعته وقتها طلع سسامي من اوضة النوم وهو لابس البوكسر فقط وقالي: عايز اكل يا قمر قولتله: من عيوني يا نور عيوني، ضحك وقالي: تسلملي عيونك والكبيره الطريه، ابتسمت وانا مكسوفه وقولتله بمياصه: ههههه ياقليل الادب، ولاء قالتلي: طب يلا ياشرموطه نجهز الاكل علشان امشي، ضحكت وقولتلها: اتلمي ياسافله ودخلنا المطبخ حضرنا الاكل والسفره واكلنا ولاء قالت لسامي: احنا عزمينكم بكرا على العشاء قالها: بكرا في ناس هتنزلي شغل قالتله: والشغل هيجيلك امتى قالها الساعه 10 مساءا قالتله: طيب تعالى الساعه 7 ولما يجيلك الشغل ابقى انزل قالها: لا خليها يوم الخميس احسن قالتله: لو جيت الخميس هتباتوا عندنا، ضحك وقالها: ماشي الخميس ونبات عندكم كنا يوم الثلاثاء وفاضل يومين واشوف حسين ومشيت ولاء وقعدنا انا وحسين قداام التلفزيون شويه وقالي: قومي البسي ععلشان ننزل نتمشى، فرحت اوووووي وقولتله: بجد هننزل؟ قالي: اه وفيها ايه هننزل اخليكي تشمي هواء بقالك اكتر من اسبوع مشوفتيش الشارع، حضنتوا اووووي وقولتله: ياحبيبي وانت معايا مش عاوزه اشوف حاجه غيرك انت ياقلبي، ضحك وقالي: طيب ادخلي البسي ومتتأخريش قولتله: هوى ثواني واجيلك قالي: كدابه قولي ساعات واجيلك، ضحكت وقولتله: لا مش هتأخر(لاني بتأخر في اللبس) ودخلت اوضة النوم قلعت البيبي دول والاندر ولبست سنتيانه صغيره علشان تبرز تفاصيل بزازي وكيلوت على شكل 7 وبرموده لونه اسود وبدي ولبست عبايه سودا خروج وطرحه وجذمه كعب عالي بنفس لون الطرحه وقعدت عملت ميكاب خفيف حطيت بودره خفيفه وكحله في عيوني ومسكارا لرموشي الطويله واي شاد فوق عيوني وروج روز غامق قبلها كنت حاطه مناكير لونه روز غامق لضوافر ايدي الطريه الناعمه وبصيت لنفسي في المرايه وكنت حلوه اوي بس طيازي كبيره اووووي في العبايه وبارزه اوووي وكنت مكسوفه اخرج للناس وانا طيازي كبيره اوي كده قولت مش مهم انا مش اول ولا اخر بنت تكون طيازها كبيره وكمان دي الطيز الكبيره عنوان للانوثه وطلعت لسامي بحلق فيا وقالي: يخربيت جمالك يا صاروخ ضحكت اوي وانا مكسوفه وكنت فرحانه اووي لاني اول مره هخرج بملابس بناتي وهخرج للناس وانا انثى متفجرة الانوثه بطيازي وبزازي وبملابس بنوتي وحاطه ميكاب،المهم نزلنا انا وجوزي الشارع وانا فرحانه وطايره في السماء وجوزي ماسك ايدي الطريه الناعمه والناس بتتفرج علي جسمي البارز من العبايه الضيقه اللي انا لابساها، رجاله وشباب وحتى البنات بتتفرج على طيازي وانا ماشيه وبتترجرج زي الجيلي وكنت مكسوفه من نظرات الناس لجسمي وقولت لسامي: عاجبك كده الناس بتبحلق في جسمي العبايهه اللي جبتهالي ضيقه اوي يا سامي قالي: وفيها ايه ياحبيبتي سيبي نفسك وكمان علشان تعرفي انتي أد ايه انتي حلوه قولتله: انا مكسوفه اوووي قالي: سيبي نفسك وتعالي نقعد شويه على الكافيه قولتله: كافيه ايه اللي انا اقعد عليه بالمنظر ده ده اكيد مليان شباب وهيبحلقوا فيا وفي جسمي قالي: لا اللكافيه اللي هنقعد عليه ده هتلاقي فيه بنات كتير في جمالك وفي حلاوتك ولو فيه ناس اتفرجت عليكي ايه المشكله خليهم يحسدوني على المزه اللي معايا دخلنا وقعدنا في الكافيه وقالي: تشربي ايه قولتله: اي حاجه قالي: اشربي شيشه تفاح خفيفه عليكي قولتله: لا انا اتكسف اشرب شيشه وكمان انا ادوخ منها قالي: متخافيش دي خفيفه ومش هتدوخك قولتله: اللي تشوفه، جه الجرسون بتاع الكافيه وقال لسامي: حضرتك تشربوا ايه؟ قالو: شيشه تفاح للمدام واتنين حاجه ساقعه، الجرسون بصلي وفتح بوقه وهو بيبحلق فيا، وانا كنت مكسوفه من نظرات الجرسون ليا ولجسمي وراح قال بصوت عالي: صاروووووخ وحاجه ساقعه وشيشه تفاح لتربيزه 9 ضحكت وانا حاطه ايدي على بوقي من كلام الجرسون عليا لانه كان يقصدني انا بكلمة صاروخ، مع العلم ان سامي طلب منه اتنين حاجه ساقعه لكن هو جاب واحده بس علشان يتردد علينا كتير علشان يتفرج عليا وهو بيبحلق فيا وفي جسمي، ومكنش هو بس اللي بيتفرج وبيبحلق فيا دي شباب كتير كانت بتتفرج وتبص عليا، خلصنا وقومنا مشينا انا وسامي قالي: مش نفسك في حاجه اجيبهالك يا منال قولتله: انا نفسي في حاجات كتيره بس انا مش عاوزه اتقل عليك كفايه مصاريف البيت قالي: وهو انا اشتكيتلك قولي نفسك فيا ايه واي حاجه نفسك فيها هجيبهالك دلوقت قولتله: انا نفسي اجيب مايوه ونروح مصيف قالي: احنا فعلا بنروح اسبوع انا وحسين وولاء في شرم كل سنه لما نروح عند حسين في العزومه هقوله نروح المصيف الاسبوع الجاي، قولتله: ميرسيه يا حبيبي وكنت هاحضنه وابوسه لولا كنا في الشارع لاني كنت فرحانه اوي وقالي: نفسك في ايه كمان؟ قولتله: مش عاوزه حاجه تاني كفايه انت عليا ياا حبيبي قالي: طيب تعالي يا حبيبتي ندخل محل اكسسورات الحريمي ده يمكن تعجبك حاجه هناك قولتله: كفايه مصاريف اننت مصرف اوي يا سامي قالي: امشي معايا واسمعي الكلام قولتله: حاضر ياحبيبي ودخلنا االمحل وبصراحه انا كانت عاجبني كل اللي في المحل بس مكنتش عاوزه اكلف جوزي لكن هو حس بيا اني مشش عاوزه اكلفه وقاالي: خدي حلقق الاذن ده والغوايش دي انا بحبك وانتي لابساهم قولتله: انت بتحب تششوفني لابسه الحاجات ديي يا سامي قالي: جدا وخصوصا وانا بنيكك، ضحكت وقولتله: وطي صوتك يا مجنون الناس تسمعك قالي: طيب قولي انتي عاجبك اي لون قولتله: اللون اللي بتحبه انت راح قالي خدي اللون الروز الغامق فعلا انا كمان كنت بحب اللون ده واخدتهم ومشينا ولما دخلنا الشقه حضني من ورا وبقى يحك زبه في طيطازي وانا كنت بضحك من تصرفاته قولتله: طيب ياحبيبي استنى لما اقلع العبايه وكنت بضحك بمياصه ودلع وهو كان هايج وبيقولي: مش قادر استحمل يا منال شوفتي الناس كانت هتأكلك بعنيهم ازاي يا مزه؟ وقتها اتأكدت ان سامي بيحب يخلي الناس تتفرج عليا علشان هو بيهيج عليا من نظرات الناس ليا ولجسمي دخلت اوضضة النوم وهو لازق في طيازي بزبه وبيهري في بزازي بإيديه وانا بقوله: استنى يا حبيبي لما اغير هدومي والبسلك قميص نوم، راح ضربني اووووي على طيازي بكف ايده خلاني قولت بمياصه ودلع وشرمطه: اااااااااااااي اخص عليك يا شقي ايدك بتوجعني قالي: طيب يلا بقى اقلعي خليني افشخلك طيازي المربربه دي، ضحكت بدلع وقولتله: حاضر بس متزعقش فيا بالراحه قالي: يابت زبري مولع عاوز يازي تطفيه بسرعه قولتله بمياصه: حاضر يا حبيبي هتطفيه بس استنى شويه لما يستوى، وبعد ما قلعت العبايه كنت بقلع البدي والسنتيانه بدلع ومياصه وشرمطه زي البنات اللي بتكون في افلام السكس قدامه وانا ببصلو بدلع ولما سامي شافني وانا بتمايص وبتدلع عليه كده راح قام من على السرير بسرعه بعد ما كان قلع هدومه وراح زقني على السرير ونام عليا ونزل على بزازي مص ولحس وشفط وكان بيضرب زبه على بزازي ودخل زبه بينهم وخلاني مسكت بزازي وضمتهم على بعض وزبه بينهم وبقى بينيكني في بزازي الحركه دي خلاني كنت مشتاقه ومتلهفه وعاوزه امص في زبه روحت مسكت وسطه علشان يقرب زبه من شفايفي اللي متزوقه بالروج الروز الغامق واخدته بين شفايفي مص ولحس فيه وشويه واطلعو من بوقي واضرب بيه على خدودي الناعمه الطريه واحكه على شفايفي من بره وكنت بلعب بزبر حبيبي وجوزي ولما حس انه مش قادر يستحمل ولا يقاوم مصي لحسي راح نزل على طيازي بعد ما خلاني فلقست ومسك البرموده بإيديه وقطعو من عند طيازي وقطع الكيلوت وكنت خايفه من العنف بتاعه ده ودخل زبه كله مره واحده فيي طيازي وبدا ينيكني بزبه الكبير ااااااااااهه ياجمال زبك يا سامي وخلاني جبت على نفسي مرتين وبعدها بنص ساعه نيك فيا جاب لبنه جوه طيزي بس من بره شويه مش بطني زي كل مره ولما قومت ادخل الحمام كنت ماشيه بنقط لبن من طيازي وبضحك ولما رجعت لسامي قالي عايز انام وزبي يبقى في طيازك قولتله: طيازي وجسمي كله بقى ملكك اعمل فيه اللي انت عايزو روحت نمت جمبو وظهري لسامي ودخل زبه في طيازي وهو مرتخي ونمنا لغاية لصبح وزبه نايم في بيته الكبير المربرب اللي هيا طيازي ولما قومت من النوم الصبح ولاقيت زب سامي لسه في طيازي ضحكت وسحبت نفسي لقدام علشان اطلع زبه من غير ما اقلق سامي من نومه ولما طلع زبه وحبيت اقوم لاقيت سامي حضني تاني وقالي: رايحه فين تعالي نامي ودخل زبه في طيازي تاني، ضحكت وقولتله: انت متشبعش منها كفايه بقى عاوزه اقوم قالي: نامي في حضني هتقومي تعملي ايه؟؟ قولتله: جعانه عاوزه افطر قالي: تعالي انا افطرك وابتدا ينيكني وانا نايمه على جمبي وزبه محشور في طيازي وكنت بضحك من اللي بيعملو فيا سامي وقولتله: على الصبح كده تمسيني بزبك وتصبحني بزبك يالهووي على شقاوتك وكنت مبسوطه وسامي بيرزعوا فيا وانا بصوت اااااااااااااااه اااااااااااااي يخربييت زبك كبير اووووي على طيازي وسامي كل ما بيسمع صوتي ينيكني اعنف واقوى وخلاني جبت شهوتي قبل منه بلحظه وبعد ما جابهم فيا قالي: هاااا شبعتي ولا عاوزه تفطري تاني؟ قولتله: يخربيتك هريتني وجريت منه عريانه بره الاوضه وهو بيضحك عليا وقالي: تعالي متخافيش قولتله: لاء انت لو مسكتني تاني هتنيكني قالي: لا مش هنيكك متخافيش قولتله بمياصه ودلع: طيب احلف قالي: وحياتك عندي مش هنيكك قربت عليه وانا خايفه ولما مسكني شدني في حضنه على السرير وحضني وقالي: بحبك وبموت في مياصتك ودلعك وطيازك المربربه دي وكان بيقفش فيها قولتله: وانا كمان بعشقك بس يلا بقى عاوزه اكل جعانه راح قالي: تعالي افطرك تاني وهو بيحضني اووي، ضحكت وقولتله: لاء بقى كفايه حرام عليك اوعى كده ولما اتملصت منه جريت على الدولاب اخدت قميص نوم واندر راح ضربني على طيازي وانا بجري ولما بعدت عنه ضحكت وقولتله: ههههه ياقليل الادب وجريت دخلت الحمام وقفلت على نفسي علشان خوفت يفتح عليا الحمام وينيكني تاني ولما خلصت شاور لبست الاندر والبيبي دول وطلعت من الحمام دخلت اوضة النوم وانا خايفه لاقيته نايم قعدت قدام التسريحه سرحت شعري وعملت ميكاب بودره خفيفه وكحله وروج احمر فاتح ومسكارا واي شاد وطلعت تاني روحت المطبخ عملت فطار وجهزت السفره وطلعت وقفت عند باب اوضة النوم اصحي سامي من بعيد خايفه يمسكني وينيكني تاني قالي: متزعقيش يا بت انا صحيت خلاص قولتله: انا بزعق علشان تصحى راح قام من على السرير وجري ورايا في الصاله وزنقني في الحيطه وانا بقوله: وحياتي عندك كفايه انا تعبت ولما كنت هعيط منه صعبت عليه وراح باسني في شفايفي وسابني ورايح الحمام وقبل ما يدخل الحمام قولتله وانا بزعق فيه: بسرعه وبلاش دلع راح رجع جري ومسكني وانا خايفه اوووي منه وقالي ما انتي كنتي هتعيطي لما مسكتك بتزعقي ليه تاني؟!، ضحكت وقولتله: خلاص انا اسفه راح ضربني على طيازي وقالي: طيب يلا اقعد وقعدنا فطرنا وانا ببصلو وبضحك راح شافني وانا ببصلوا وبضحك راح قالي: مالك يابت بتضحكي ليه؟ قولتله: لاء مش بضحك، راح هددني وقالي: لو ضحكتي تاني هنيكك بعد الفطار روحت سكت ومفتحتش بوقي تاني احسن يركبني وكنت بضحك في سري ومبتسمه ابتسامه خفيفه قالي: اهو ضحكتي، ضحكت وقولتله: انت بتتلكك انا مضحكتش راح قالي: هعاقبك وهنيكك بعد الفطار، ضحكت وانا بستفزه وقولتله: بعينك ضحك وقالي: طيب هتشوفي، خلص سامي فطار وانا قعدت افطر وطولت اووووي راح بصلي وقالي: ايه هتقعدي اليوم كله تفطري؟! ضحكت وقولتله: وانت عايز ايه مني مش انت فطرت روح البس وروح شغلك قالي: لما اعاقبك الاول على ضحكك اللي من غير سبب، ضحكت وقولتله: طيب عاقبني بعد ما تيجي من الشغل، ضحك وباسني وقالي: بعشق امك قولتله: وانا بموت فيك وراح لبس ونزل يفتح المحل... متنسوش التعليقات علشان اتابع كتابة القصه باااااااااي بقى