العنتيل وبس
12-30-2016, 01:33 AM
قصتي مع دعاء الدلوعة
الجزء الأول
قصتي طويلة اوى وحقيقة تماما من خيال ولاهسرح لانها بصراحة اجمل من اي خيال او تأليف.اولا انا من القاهرة وسنى 26 سنة .ميسور الحال وساكن ف بيت عيلتنا وشغال ف محل ملابس جنبنا.قصتى من اول لينك حصلي ف موضوع الجنس وكدا بس دعاء بالذات كانت توب الستات والبنات ال لحد دلوقت شوفتها وحصلتلي بصراحة واثرت فيا لابعد الحدود ف حياتي ولفترة كبيرة.بدأت قصتي باختصار بسبب انى عاشق للسكس ومعرفش لي؟بحب الستات اوى ومش بعرف التعب ولا بعرف ازاي الراجل يزهق من الست .مش بشكر ف نفسي بس دى الصراحة.انى عاشق لكيان الست وبحب جسم الست بكل شئ فيه صوتها .ضحكتها.ريحتها.ريقها.طعم جسمها الطرى.لونها سواء ابيض او خمرى او حتى سودا.شعرها.بحب اوى قربى من الست لدرجة غريبة جدآ استحالة ست تتخيلها وهو دا سبب نزواتى كلها.بدات علاقتى مع دعاء من الفيس وباختصار كنت قاعد بالليل فاضى وحاسس بفراغ فقولت ادخل ع صفحات السكس ال ع الفيس اشوف واحدة ندردش سوا ونفضفض لان بحب اوى اسمع الست وتسمعنى ونتبادل الكلام عن الحرمان والحب والرغبة والجنس والعشرة والمتعة بين الراجل والست بفضفضة وحرية.كنت بعرف ان فيه ستات كتير وبنات محرومة من دا زيي وحاسين بفراغ عاطفي وجنسى.امهم دخلت ونشرت بوست تعارف ع كذا صفحة سكس وقعدت مستنى صاحبة الحظ ال هاتجي ف حضنى للصبح بنحكي وبنعمل ف كل حاجة لانى كنت مشتاق وسخن اوى وحطيت ايدي ع زبي وقعدت مابين الانتظار ومشاهدة الصور السكسى .نص ساعة .ساعة.لحد مجه الرد .وانا ف قمة اشتياقي لصاحبة الرسالة لدرجة ان نفسى احضنها جامد.دعاء .اجمل ست دوقتها للان لكذا سبب .لانها عندها 38 سنة وانا اعشق هذا السن.جسمها الفاير زي ارض فيها ورد استوى ومستنى ال يقطفه ويشمه متجوزة بس جوزها بعيد عنها ومش بيحبها او بالادق بارد .اكيد بارد .ال عنده زي دعاء ويخرج زبه من مابين رجليها او يسيب حضنها اكيد بارد. اتكلمنا كتير اوى فضفضة بدون جنس فيه راحة وقرب واحساس بالدفا زاد اوى اول مادعاء بعتت لي صورها وهيا قاعد معايا ناو بالجلابية البيتي ووشها ال احمر من دقات قلبها لي واحساسى بيها وشعرها ال عرق من الحر ولمس وشها .غاية ف الجمال .واقتصرت ع الصور دي بس مش بعتت اكتر من صور ليها وهيا قاعدة عادية.وانا ماحبتش اغصبها ع اكتر من كدا .اكثر من سبع ساعات شات بينا ومافيش احساس بالوقت او بأي شئ تانى غير احساس براحة متبادلة ورغبة ف الاحتواء والاحتضان.تحدثنا كتير ف كل شئ ومش ملينا .ضحكنا .قربنا.فهمنا بعض .ودا كان بداية لاجمل ماحدث .اتكلمت انا ودعاء فترة كبيرة شات بس .وانا بطبعي غير لحوح ومش حبيت اغصبها ع حاجة مش عاوزها .عشان كدا كانت مستريحالي جدا .لحد ماجه يوم وقولتلها أن باقة النت قربت تخلص وفاضل 3 ايام ع تجديدها.انصدمت وقالتلي مش هاقدر اقعد يوم من غير ماكلمك .مش هاينفع.وطلبت رقمي فادتهولها ورنت عليا واصبح معايا رقم دعاء وهاسمع صوتها وتسمعني .مر يوم ولاقيتها بترن .فتحت بسرعة لانها كانت وحشانى اوى .اتكلمنا كتير واطمنت عليها حوالي ساعة رغي واحساس .قالتلي هاقفل ياجو لان اولادها جم م امدرسة وجوزها قرب يوصل .وقالتلي هاكلمك باليل لان جوزي هاياخد العيال عند امه وانا هابقا لوحدي.ساعتها حسيتها بتقولي يعنى هابقا ليك انا وبس وانتا ليا لوحدي لانها قالتلي ابقا روح بدري من الشغل عشان نتكلم براحتها لحد بكرة.واستعديت لاول لقاء مع دعاء ع افون مبدأيآ ولكن بدون ما ارتب ليه او احطه ف حسابي .جه او مجاش عادى.وروحت وخدت دوش واتصلت بيا دعاء بعد دقايق من خروجي م الحمام.اتكللمنا وانا نمت منتعتش وابتدت دقات اقلب تعلي وتجعل جسمي مستعد لاي حاجة مع دعاء بسرعة سألتنى انتا فين قولتلتها ف السرير وسألتها قالتلي انا كمان يدوب خدت دوش ولابست اقميص وف السرير .بدأت احس بالدفا واحس ان دعاء نفسها فيا زي مانا نفسى.قولتلها نفسى اخدك ف حضنى اوى عشان وحشانى اوى كأنى بعدت عنك سنة قالتلي وانا اكتر منك .نفسي تبقا جنبي دلوقت والمسك وتلمسنى واحس بيك .كلام دعاء دب النار جوايا ونيران الشهوة والرغبة بدأت الان ولن يوقفها اخضر او يابس.ابتديت احسسها بيا وبدأت تقرب .حبيتها وهيا حبتنى مش رغبة فقط ف السكس .كانت دي اول مرة انام مع دعاء قربت منها وابتديت افتح مجال للمداعبة ف افون ابتدي السكون ال بيسبق العاصفة يدخل بنا .قولتها انا دلوقت جنبك .قربي منى .قالتلي اهو ياروحي.انا.انا حاطط ايدي ع وسطك وبحركها وبقرب من شفايفك دعاء.قرب كمان والمسنى وحسسنى بيك ياقلبي .انا.انا ببوسك وبمسك شفايفك ببؤي وبلحس شفايفك بلسانى امممم .دعاء امممم .بحبك .انا وانا بعشقك .دعاء قرب منى احضنى.انا بضمك وحاطط ايدي ع طهرك وبحسس فوقه وفوق رقبتك وشعرك دعاء.امممم بحبك اوى انا.وانا هافضل جنبك اممممو وبدأت أنات دعاء تطلع ف السماعة وبدأت اسمع صوت نيراننا وفضلنا نداعب كدا وابوس فيها وبدأت صرخات شهوتها تطلع لحد مانمنا مع بعض فون وقولتلتها هادخله جواكي .لان كنت هجت من صوتها .دعاء .هانام ع طهرى.قلعنى الاندر ياروحي وحطه جوا مراتك .وانا سمعت كدا .فهجت اوى واستمرينا اكتر من تلت ساعات من امداعبة والنيك ف افون انا ودعاء كان حصيلة دا 8 مرات تنزل دعاء اخبرتنى بأن ملاية السرير اتبلت اوى تحتها و مرتين منى لحد مخلصنا واحنا شبه ال كنا ف حرب احنا الاتنين خسرانين كل قوتنا الجسدية لدرجة انها نامت ع نفسها للصبح وسابتنى ودا اول مرة نمت فون مع دعاء واول مرة احس انه حقيقي مش فون من الاحساس وصار كل يوم .بنام مع دعاء مرتين ف الفون .الصبح بعد عيالها وجوزها ماينزل ومرة باليل وقت عيالها مابتذاكر او نايمة .وجوزها بينزل الشغل التانى فضلنا كدا اكتر من شهر وكل يوم لازم زبي يحب ف كس دعاء 3 ساعات ع الاقل.بدون ملل او تعب .ودا اول جزء من قصتي مع دعاء ام كس عسل استنوا الجزء التانى واول لقاء حقيقي مع دعاء واول نيكة انيكها ف كس حبيبتي دودو.....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ
قصتى مع دعاء الدلوعة
الجزء التانى
وقفت ف الجزء الاول لاول مرة انام مع دعاء فون وامتعها وتمتعنى باهاتها وصراخاتها ال تدوب الججر وتخلي الزب يقف احتراما ليها ومايبقلش يخرج من جسمها وبطنها .فعلا صرخات دعاء واهاتها ف الفون تخلي الراجل بس يتمنى يبقا اسد ليها وتبقا لبوته ومراته ال راحتها ف حضن راجل .ديما كانت بتحسسنى بدا وانا قصاده كنت بحسسها غصبن عنى بأنها تاج لايلبسه الا املوك وان انا بيها فعلا بطل.مشهد فيلم 300 عندما عاشر ليونيدوس زوجته الاسبرطية اممشوقة قبل ذهابه للحرب كان يتكرر دوما بينى انا ودعاء .كنت بحسها قوة انثى عاشقة لايستهان بها .كتير جدا كنت بنزل 3 مرات او اكتر ف امرة الواحدة ودا وحياتكو بجد من ال كان بيحصل من ال حاسه .بحس ان لبنى مش بينزل ف الارض لا.كنت بحسه بيروى رحم زوجتى ال عاوزة تخلف منى .عشان كدا كنت انزل وف دقايق يبدأ الانتصاب تانى اي نعم مش زي الاول بس لو حتى نايم كفاية انه ف بطن دعاء وبيدخل فيها.جمال الانثى ليس ف الجسد حقآ زي ماكتير فاهم .جمال الست ف احساسها الهادى والعاصف ف نفس الوقت احساسها ال كله ضعف وتعب ووجع وقت النيك مع احساس القوة ال بتديه للراجل انه يفضل ف حضنها وميخرجش زبه من جواها ابدآ .الرغبة ياسادة.ودا نادر ف اغلب الستات .قليل اوى ال زي دعاء ال بتبقا شايفة النيك والجنس عشق وشوق ورغبة قاتلة مش اه اه وتنزل وخلاص .زي اغلب الرجالة بردو ال بالنسبالهم النيك ارضاء للجسد وبالاخص الزب وبعد ماينزل يكره الكس ال نزل جواه وشكله.الجنس احساس ورغبة ف البقاء كدا.ودا ال كان بيحصل .شهر وايام انا ودعاء مافيش ملل ولاتعب او جفاء .كأننا بحر اتطلق ف صحراء لاالبحر بيخلص ولا الصحرا بتشبع .قمة الارتواء .كنا مابنبطلش وكأن كل مرة دى اول مرة بنا .وغصبن عننا بنطور ونتغير لان احساسنا اننا نشبع من بعض باي صورة وف اي وقت .كانت بتقولي كسى ام بنتكلم بس حتى لو عادى بيتبل من ال حساه وانا كمان كنت اسمع صوتها بس وبحس ان ميمون الناكح ركبنى ومشى ف جسسمى.شهر انا ودعاء كدا لحد ماوصلنا لاحساس واحد بس.انا جوزها واسدها وهيا مراتى حلالي ال جسمها كله ليا وملكي انا.وصلت العلاقة لدرجة انها اتبسطت لبعد جوزها البارد لانها بتجي ف حضن جوزها ال بيمتعها وفاهمها ومحتويها بجد . جوزها نام ف الشهر مرة واحدة قالتلي عنها .حست ساعتها انها خانت جوزها مع واحد متعرفوش .زعلت جدآ وادايقت ان جوزها ناكها ودخله جواها وهيا ليا .وقالتلي حاولت اتلكك وابعد بس هوا اصر وناكها .وانه مقعدش اكتر من عشر دقايق بس.تبآ لهذا الرجل البارد.ونزل جواها .قامت دعاء من تحته فورآ حتى تفرغ رحمها وكسها من بقايا الزنا الشرعي الذي حدث رغم عنها.اخبرتنى وانا طمنتها وقولتلها مش زعلان ومعلش ونمت معاها ف افون تانى بعدما جوزها نزل اكتر من اربع ساعات حتى اطهر رحمها واحشائها بحنانى ورغبتى التى تحبها.شهر كان بيحصل فيه البدع ف الفون انا ودعاء .كل الاحاسيس كل الرغبات كل اي شئ عشناه سوا الف مرة شبه السكرا.وماكنش ناقص غير ان انا ودعاء نرتب ميعاد لاول تتويج قيصرى مشرق بين ملك العشق وملكة الجمال .انا ودعاء .بصراحة اترددنا وهيا خافت اوى طبعا لانها اول مرة تفعل ماتريد مع شخص يحبها ودا ال عرفته بخبرتى انى اول راجل سيتذوق طعم دعاء بعد جوزها.اول لقاء بنا ماكنش مترتبله برغم انه مترتب من احساسنا.زي مايكون نفسك ف حاجة بس مش مرتب لانك تاخدها .اليوم دا كانت دعاء رايحة تكشف وقالتلي انها هاتكشف ف منطقة قريبة جدا من امنطقة ال ساكن فيها .وانا ال حجزلها عند الدكتورة لان بيتها بعيد عنها .وجاء يوم اللقاء واول همسة وبسمة وضحكة وكلمة عن قرب انا ودعاء .قابلتها ف امترو ف اقرب محطة مترو لبيتها وخدتها .كانت بترتدي سر نشوتي وشرارة رغباتى .العباية السودا ال خلتنى ف اعلي قمة استعدادى انى الحس جسم دعاء كله بلسانى واكلها اكل واشرب ريقها واتأمل فيها .سلمت عليها مشيت جنبى كاي انثى تداري نفسها بين احضان معشوقها بعيدآ عن عيون الناس .فيه خوف بس بسيط بدأ يروح مع كلامنا وضحكنا ومسكتي ايديها ال عرقت ف ايدي بمسك الشباب.روحنا للدكتورة .بدأت دعاء تطمن جدا وتقرب منى اوى وتلزق فيا كأنى جوزها ال مجوزها من شهر ووحشاه اوى .بدأت واحنا مستنين الدخول تقرب منى ورجلها تلزق فيا اوى وانا حاسس بنيران تنادى من تحت العباية .عاوزك تطفي نار حبي. حسيت بجسمها الطري اوى وابتديت احط ايدي ع كتفها عشان احسسها بالامان والحماية.ملحوظة(ان اشعرت الانثى بالامان والحماية توقع ان تحضنك ف اي مكان لتذوب فيك قوتك)بدأت تحط راسها عليا وتضحك ضحكة الرضا وسط اسهم من اعين الجالسين مابين عزول احمق او امرأة تغير او رجل يتمنى هذا مع شريكه .شكلنا عادى زي اي اتنين مجوزين بيحبو بعض جدا ولسه عرسان.ووسط الدفا واحساس الشاعرية .جاء صوت القاطع الاحمق .التمرجيية .دورك ياستاذ انتا وامدام.دخلنا كشفنا اطمنا وخرجنا وايدي ف ايد دعاء مش عارف هاسيبها ازاي .وبدأنا نمشى محطة امترو عشان اوصلها وارجع .لاقيت نفسى لا ارادي بقولها ماتجي نشرب حاجة عندي ف الشقة ونستريح شوية .لسه بدري وبدون تردد ردت .ماشى بس مش هانتأخر عشان الليل ماينزلش عليا.قلبي ساعتها دق من افرحة لحد ماحسيته كسر ضلوعي كالمنتصر ف عز هزيمته .روحنا للشقة ف الدور التانى ودخلنا.وجلست دعاء ع اكنبة وانا دخلت قولتلها هادخل اعمل الشاي دقيقة .وهزت راسها بكسوف ماشى. دخلت لقمت الشاي شغلت اكاتيل وولعت سيجارة واستنيت امية .فاذا بى لاقيت دعاء داخلة امطبخ وبتضحك وبتقولي .اساعدك؟ضحكت .قولتلها .ياريت .انتى ف البيت وانتي ست البيت .دخلت ع مكان اكاتيل واقفة قدامى واذا بطيز دعاء من تحت العباية تصرخ .هل من رجل.طيزها متقسمة ع طهرها بقوام ممشوق واقفة انثى لازالت ف الثامنة عشر....
انتظروا الجزء الثالت من قصتي مع دعاء بعنوان ساعة الصفر ....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
الجزء الثالت
ساعة الصفر
اهلا بيكو وكل سنة وانتو طيبين وعام سعيد عليكو وشكرآ خاص للناس ال متابعة قصتي من الاول خالص والنهاردا يعتبر بداية النهاية لقصتي مع دعاء ال استمرت اكتر من سنة كاملة من العشق والرغبة والحنان.واليوم مميز لان الجزء دا فيه اول مرة انام مع دعاء بجد وادوقها بكل مافيها ال بعد اللقاء دا استمرت سلسلة المقابلات بينى وبين دعاء ف شقتي اكتر من سنة كل مانوحش بعض ال كان مابيكملش اسبوع الا وكانت دعاء تجينى تشرب من حنانى وحبي واذوب ف احضانها .بس دى اول مرة .واول مرة بين اي راجل وست بالذات اول مرة مابتتنسيش ابدآ .بنفضل فاكرين كل حرف وكل همسة .لانها بتبقا قد ان دا اول اتصال واول احساس وشعور بينك وبين الست قد مابيبقا مليان حاجات غريبة زي مابنقول كل غربال جديد وله شدته .له شدته بقا ف فهم ال معاك وبيبقرب امسافات والرغبات لاكتر نقطة هانتمتع فيها .اول لقاء مع دعاء ماكنش مترتبله او حد مستعد او جاهز .زي مابنقول كدا لو نمت مع البنت ال قصادك دي هاعمل واسوى وتفضل تتخيل .عشان كدا كل واحد مننا مش قدم ال عاوزه لا .كل واحد قدم ال حاسه وقتها بس.يمكن مش افضل ف التكنيك والطريقة ذاتها لكن طز الف مرة قصاد ال اتحس.كان لقاء عفوى جدآ كل واحد مننا عمل ال عمله نتيجة ال حسه من التانى .زي حلقة المصارعة.وقفت المرة ال فاتت عند امطبخ ال جات منه شرارة جهنم.وبعدما دخلت عليا امطبخ وانا مولع السيجارة ومستنى اكاتيل يغلي ووقف دعاء بعد نظرات الحب بينى وبين مجال نظرى للكاتيل .بقيت قصادي بشحمها وطعمها وجسمها وكل حاجة .لابسة العباية السودا ال بترسم تحتها عود لافتن ست ممكن الراجل يشوفها .كنت حاسس ان دعاء وقفت قصادي كدا عشان بترمي منديل الهوى وعشان ادقق فيها .وكانت عارفة وهيا واقفة ان كل ثانية بتمر عينى بتبص وبدقق الف مرة ع جسمها الطري ورسمة الاندر وحمالات البرا ال باينة بوضوع ع طهر ها وطيزها ساعتها .كانت عندى روح الاكتشاف اعلي بكتير من روح الرغبة.نفسى ارفع العباية واشوف لون اقميص ال لبساه دعاء ولون الاندر والبرا ال متقسمين ع جسم اشبه مايكون بقنبلة هيروشيما ال هاتبيد كل قوة لدى ان سقطت.جرنى افضول ان اقرب من دعاء واقف وراها بدون مالمسها .ابتدت تلفت راسها لورا براحة اول محست بنفسى ال بيجيب هوا سخن عن طرحتها وضحكة ضحكة تقول.تبآ لقوتك.حطيت ايديا ع وسطها وكانت اول مرة المسها قلبي اول مالمست وسطها الطرى املفوف ولاكأنها ام بدأ يدق الطبول .حسيت دعاء قشعرت وارتعشت اول مالمستها ومسكت وسطها كأنها بنت بكر لم يلمسها رجل قط.قربت اكتر منها وابتديت المسها من طيزها براحة جدا وايدي ال كانت ع وسطها فجأة حسيت ان نفسها تبقا فوق بطننها .وبحركها براحة فوق بطنها وابتديت احط دقنى ع كتفها واريح فوقه.قولتلها ع فكرا انتى اجمل ست بيت ممكن تبقا ف بيت راجل.تعرفى كدا؟ردت بهدوء يمكن بس لو في البيت راجل زيك بيحبها .انا.بحبك دعاء.وانا كمان بحبك بس ماهينفعش انتا عارف انا.عارف اي؟ دعاء .عارف اني مجوزه وعندي عيال. انا .طب واي المانع.انا بحبك يادعاء.دا كله وايدي لاتتوقف عن مداعبة بطن دعاء وذقنى فوق كتفها .دعاء. وانتا عارف ان محبتش غيرك بس ماهينفعش ياحبيبي.بدأت نبرات الرفض تمتزج بسكنات الرغبة والعشق .بدأت دعاء تسترخي وتسكت .ولكن تحاول الابتعاد .مثلها مثل الذي يهرب من احضان الجنة.انا.دعاء. هيا.ايوا ياروح دعاء انا .انا بحبك بجد .انتى عارفة ان ال بنا اكتر من كدا .دعاء .عارفة بس بلاش مش عارفين ال هايحصل ومتضمنش.قولتلها متخافيش وانتى ف حضنى دعاء.مش خايفة انا ابتديت اغير موضع ايدي حتى اكسب تقدم اكتر .حطيت ايدى ع حوض دعاء وابتديت ازق نفسى عليها وهيا مزنوقة انا وراها والمطبخ قدامها.استسلمت دعاء وزبى صار حديدة بتلمسها من طيزها الطرية .وشوية ولفيت دعاء ليا فوجدتها مغمضة.وابتديت احط لسانى فوق شفايفها والحسهم وايدي ع وسطها وابوسها اممم بحبك اممممو وابتديت ادخل لسانى ف بؤها .ماجمل ريق انثى عاشقة لك .ابتديت ادوق ريقها والعب بلسانى ف بؤها ودا كله ف وسط أنات هادية من دعاء تعلن الاستسلام بوستها اكتر من ربع ساعة ودوقت ريقها .لحد مفوقتها حبة وقولتلها تعالي نخش الاوضة عشان تريحي اكتر.قالت لا الاوضة لا.قولتلها هاشيلك زي العرسان.شلت دعاء بجسمها الطري وضحكتها ال ملت الشقت للاوضة ونيمتها ع السرير دعاء.يامجنون هههههههه ابتديت اخلعها الطرحة واقرب من وشها براحة واشم ريحة جسمها ال فيها دفا وحب واقرب بؤي منها تانى وابوسها تانى من رقبتها وشفايفها وتقولي كفاية بقا مشبعتش .وانا مستمر ف التقدم .انا.انا مش هاعرف هاشبع منك ازاي؟ حطيت ايدى ع صدر دعاء براحة وابتديت احرك ايدى فوق صدرها براحة اوى وبلحس خدودها وابتديت امسكه بايدي براحة خالص واعصره بشويش واحرك ف ايدي فوقه وبدأت هيا تتجاوب ف البوس .بدخل لسانها ف بؤي وبنلعب ف لسان بعض وبنبدل ريق بعض وسط قمة النار دعاء.بحبك اوى ماتبعدش عنى انا.انا جنبك ياروحي انا جوزك اممممو ابتديت اقلع التشرت وانا بمسك ف صدر دعاء وبفركه بايدي وبحسس جسمها و طيزها وبمسكها جامد وجسمي بدأ يريح عليها وبدأت تحط ايدها ع طهرى العريان وتحركها براحة وتمسك شعرى من ورا.فقالتلي قلعنى العباية مش قادرة اقوم وحاسة بحر نيمتها ع جنبها عشاه اعرف اقلعها العباية ورفعت ايديها وقلعتها بعد تعب لان جسمها تقل وريح وبقيت اقلعها بالعافية لحد مقلعتها واذ قميص نوم اسود خفيف واندر وبرا نفس اللون.تبآ لتلك الانثى تعرف اين رغباتى فتفعلها وابتديت احسس ع طهر فوق القميص وهيا كمان وبوس برغبة جارفة لاينتهى ف كل حتة شفايفى بتقرب منها ف دعاء .احتاج الي تذوق تلك التفاحة التى اخرجت ادم من جنة العالم وادخلته جنتها.نص ساعة واكتر هكذا بوس ف رقبة دعاء .شعرها.شفايفها .خدودها .حتى اعينها لم تسلم من رماح العشق.بدأ صوتها يطلع ويعلو اكتر ........
.
.
له تكملة ........
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
الجزء الاخير
لحد ماقلعتها قميص النوم وبقى جسمها يصرخ لي وانا لا اهدى عن ان ارويه بشفايفي ولسانى بقيت امسك جسم دعاء رقبتها وكتفها بسنانى من شدة نشوتي وهيا امممم بحبك اممممم بشويش مالك ياروحي وحطت ايدها ع طهري .حسيت انها مش بطلت تحركها عشان مش قادرة تحركها وانا نايم فوق دعاء نايم وسط رجليها المفتوحة عن بعض ليا انا وبس وانا نايم فوق دعاء بكل قوتى وسيطرتى لحد معرقنا من السخونية بسرعة جدآ قلعت ابنطلون وانا نايم فوقها وخرجته من رجليا حتي المسها اكتر وبقيت بالشورت ودعاء امممم بحبك ياروح دعاء بحبك اوى اممممم اه .اه. سمعتوا اول اه تخرج من دعاء.دليل ع انها صعدت ال سلم النشوة الحقيقة بدأت دعاء تقول اهات مع امممم وانا نايم فوقها وابتديت ادعك زبي من فوق الشورت بين رجليها فوق الاندر ال حسيته بيطلع نار لاتوصف حاسس ان بين رجلين دعاء وحش بيحرض زبي ع القتال مع اهات دعاء الهادئة جدآ دليل ع متعتها.حطيت ايدي من تحت طهرها عشان افك البرا من طهرها وقلعتها البرا ونمت فوق صدرها عاطول مع حضن من دعاء جامد .حاسيتها بتضمنى بايديها جواها وصدرى لازق ف بزازها وبقينا عرقانين وسكرانين.ابقا كدا. لو قولت ان كنت حاسس انا بعمل اي؟انا بعمل اتوماتيك .رد فعل قبل الفعل .البرا اترمى بعيدا واعتبر احد خسائر الهجمة .بقى صدرى ف صدر دعاء من شدة احتضانها لي.نكاد نذوب من شدة الحر والعرق الذى يهبط بغزارة دعاء بدأت تتأوه امممم بحبك اه امممم ياجوزي اممم وانا بؤي يتذوق رقبة دعاء وكتفها وبؤها اممم حلو اوى ريقك يادودو دعاء.انا بحبك اوى اممم اه ياروحي انا تعبت اممم بحبك .ودعاء جسمها ساب جدا وحطة ايدها ع شعري من ورا .فأنتهزت افرصة لانها شبعت من حضنى وابتديت انزل براسى ع صدر دعاء لانى بصراحة كالطفل الذي فطم ثلاثين سنة .اشتاق ان ارضع هذا الصدر .صدر دعاء رغم انها متزوجة ومخلفة غير انه لازال يحافظ ع قوته وحيويته اشبه ببزاز بنت عندها عشرين سنة .حجمه متوسط وناشف وحلماته المنتصبة تخلينى لازم ارضع بزازها مية سنة فقط.نزلت ع صدر دعاء وابتديت الحسه كله بلسانى بلحس من دا لدا وبحرك لسانى فوقه كله ودعاء تمسك شعرى من ورا بايديها كأي انثى عاشقة سعيدة لما يحدث ومغمضة عنيها من شدة الاحساس .اكتر من ربع ساعة بلحس صدر دعاء كله بلسانى لحد مابزازها اتبلو كلهم من ريقي وبرضع ف حلماتها بلهفة وشوق وبشفطهم ف بؤي جامد جدا ودعاء تتأوه بهدوء يملئه عاطفة الحنان والحب ابتديت انزل لتحت عند بطن دعاء ويدها لازلت تمسك راسى.بطن دعاء باين عليها الخلفة ولكن اكتر حلاوة من بطن البنت البكر .مشدودة وغير مترهلة اساسا .فقط كبيرة شوية زي بطن بنت روسية فايرة الانوثة .ابتديت الحس بطن دعاء بلسانى وادوق عرقها ال زي المسك وبداعب سرتها بلسانى ال بدخله فيها وبحركه قعدت كتير اشبع من بطن دعاء .لحد مانزلت تحت .اذ يمكث الوحش اسفل الاندر متعطش ومستعد للمناورة معي حصون تسقط واحد تلو الاخر امام هجومى.نزلت ع اندر دعاء وابتديت امشى لسانى فوق الاندر عند كسها بالظبط بحركه بطول كسها من تحت لفوق ع الاندر وبدأت دعاء تشبك رجليها ف بعض محاولة ناجحة لحبس راسى ف منطقتها.وانا دا كله بحرك لسانى ع الاندر لحد ماتبل اكتر من ريقي وعسلها ال كان خلاص ملى الاندر عند كسها .حطيت بؤي ع كسها فوق الاندر وفضلت انفخ ببؤي فوق كسها انفخ بشدة .عشان ازود نار الوحش اكتر من نفسى الطالع نار منى وارجع اشفط ف كس دعاء ببؤي جامد اشفط ف كسها ع الاندر فاذا بفمى يتذوق بعض عسل كس دعاء الطالع من الاندر ف كل شفطة وارجع انفخ .فضلت كدا 5 دقايق حتى حسيت بدعاء بتزود قبضة رجليها ع راسى وبتتهز جامد اوى وتتأوه.زدات ف اهاتها وعصر رأسى فعرفت انها نزلت وكتير لان رفعت الاندر من فوق كسها لاقيت كسها بينزل جامد لبرا.فتحت رجلين دعاء بعد ماهديت وقلعتها الاندر وابتديت الحس كسها وادوق عسل كسها ال نزل ع املاية .تلت ساعة لحس ف كس دعاء مابين بوس اعلي كسها وادخال لسانى جوا كسها وبحركه ف كسها وابوس شفايفه جامد وامسكه بشفايفي .فضلت دعاء تتأوه بشدة غير عادية صوتها طلع وبدأ جسمها يتحرك جامد وكسها يتحرك اوى كأنه بيدعك ف راسى كلها مش لسانى .عرفت وقتها انه جه وقت زبى ال كان يشبه حديدة ع نار .قلعت الشورت وابتديت افتح رجليها شوية وانام فوقها .وحطيت زبى ع كسها وبراحة بدخله وسط تأوه دعاء ال حسيته هدى عن الاول دليل ع متعتها الاكثر .دخلت زبي للاخر جوا دعاء واستنيت حتى اتذوق نار كسها وحلاوتها .زبي دخل بسرعة وبدون وجع مننا بسبب كس دعاء ال اتبل وابتديت ادخل واخر امممم بحبك يابت .دعاء وانا كمان بحبك اممم .سرعت اكتر وابتديت ادخل واخرج اقوى ف كس دعاء بدون ماتصرخ زي ال بنشوفه ف الافلام دا .يدوب بتتأوه بس وحضنانى جامد.هذا هوا الجنس حق .لا الم فيه.متعة فقط.ماكملتش دقايق الا وحسيت بنهر بينزل من زبى ف كس دعاء .هيا حست بدأ لأنى قعد اكتر من خمس ثوانى بقذف ومخرجتوش لان زبي رخى بس انا نفسى اسيبه جوا كسها لحد ماوقف تانى وابتديت انيك دقايق ايضا وارتعشت دعاء رعشة وكأن كسها مسك زبى جوا وعصره من قوة الهزة وانا حسيت دا زوت اكتر بسرعة اكتر .براحة بقا اممم دقيقة فقط وجات الرعشة الثالثة مع اه ه صعبة الاحساس .وانا بدخل وبنيك اسرع لان كس دعاء اتبل جدآ وكسها بدأ يرخى ويهدى بعد نيران كانت جواه وبدأ النيك يحلي بدأ زبي يحس بقرب القذف وانا بنيك اكتر ودعاء تتأوه ولاشعر انها تريدنى الانتهاء وبعد دقايق نزلت تانى ف كسها كتير .دعاء حست بان نزلت فحضنتى ليها اوى بعد انا ارتخي جسمى فوقها وفضلنا كدا لاكتر من نص ساعة.لاادري شئ لاعلم شئ الا انى قضيت اجمل لحظاتى ف حضن دعاء .فضلنا نتكلم وانا نايم فوقها كلام حب اسعدنا .وقالتلي انها اسعد واحدة عشان نزلت جواها مع انى توقعت العكس.وحاسة ان جواها حاجة من حبيبها وجوزها برغم عدم حملها بس حست بسعادة .دخلت انا وهيا خدنا دوش ولبستها هدومها بنفسى ولبست هدومى ونزلت وصلتها لقرب بيتها وسط احساس بالسعادة لاول يوم مع دعاء.الذي يعتبر بداية لقصة عشق قعدت اكتر من سنة من المتعة والحب
.
.
انتهت .......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
الجزء الأول
قصتي طويلة اوى وحقيقة تماما من خيال ولاهسرح لانها بصراحة اجمل من اي خيال او تأليف.اولا انا من القاهرة وسنى 26 سنة .ميسور الحال وساكن ف بيت عيلتنا وشغال ف محل ملابس جنبنا.قصتى من اول لينك حصلي ف موضوع الجنس وكدا بس دعاء بالذات كانت توب الستات والبنات ال لحد دلوقت شوفتها وحصلتلي بصراحة واثرت فيا لابعد الحدود ف حياتي ولفترة كبيرة.بدأت قصتي باختصار بسبب انى عاشق للسكس ومعرفش لي؟بحب الستات اوى ومش بعرف التعب ولا بعرف ازاي الراجل يزهق من الست .مش بشكر ف نفسي بس دى الصراحة.انى عاشق لكيان الست وبحب جسم الست بكل شئ فيه صوتها .ضحكتها.ريحتها.ريقها.طعم جسمها الطرى.لونها سواء ابيض او خمرى او حتى سودا.شعرها.بحب اوى قربى من الست لدرجة غريبة جدآ استحالة ست تتخيلها وهو دا سبب نزواتى كلها.بدات علاقتى مع دعاء من الفيس وباختصار كنت قاعد بالليل فاضى وحاسس بفراغ فقولت ادخل ع صفحات السكس ال ع الفيس اشوف واحدة ندردش سوا ونفضفض لان بحب اوى اسمع الست وتسمعنى ونتبادل الكلام عن الحرمان والحب والرغبة والجنس والعشرة والمتعة بين الراجل والست بفضفضة وحرية.كنت بعرف ان فيه ستات كتير وبنات محرومة من دا زيي وحاسين بفراغ عاطفي وجنسى.امهم دخلت ونشرت بوست تعارف ع كذا صفحة سكس وقعدت مستنى صاحبة الحظ ال هاتجي ف حضنى للصبح بنحكي وبنعمل ف كل حاجة لانى كنت مشتاق وسخن اوى وحطيت ايدي ع زبي وقعدت مابين الانتظار ومشاهدة الصور السكسى .نص ساعة .ساعة.لحد مجه الرد .وانا ف قمة اشتياقي لصاحبة الرسالة لدرجة ان نفسى احضنها جامد.دعاء .اجمل ست دوقتها للان لكذا سبب .لانها عندها 38 سنة وانا اعشق هذا السن.جسمها الفاير زي ارض فيها ورد استوى ومستنى ال يقطفه ويشمه متجوزة بس جوزها بعيد عنها ومش بيحبها او بالادق بارد .اكيد بارد .ال عنده زي دعاء ويخرج زبه من مابين رجليها او يسيب حضنها اكيد بارد. اتكلمنا كتير اوى فضفضة بدون جنس فيه راحة وقرب واحساس بالدفا زاد اوى اول مادعاء بعتت لي صورها وهيا قاعد معايا ناو بالجلابية البيتي ووشها ال احمر من دقات قلبها لي واحساسى بيها وشعرها ال عرق من الحر ولمس وشها .غاية ف الجمال .واقتصرت ع الصور دي بس مش بعتت اكتر من صور ليها وهيا قاعدة عادية.وانا ماحبتش اغصبها ع اكتر من كدا .اكثر من سبع ساعات شات بينا ومافيش احساس بالوقت او بأي شئ تانى غير احساس براحة متبادلة ورغبة ف الاحتواء والاحتضان.تحدثنا كتير ف كل شئ ومش ملينا .ضحكنا .قربنا.فهمنا بعض .ودا كان بداية لاجمل ماحدث .اتكلمت انا ودعاء فترة كبيرة شات بس .وانا بطبعي غير لحوح ومش حبيت اغصبها ع حاجة مش عاوزها .عشان كدا كانت مستريحالي جدا .لحد ماجه يوم وقولتلها أن باقة النت قربت تخلص وفاضل 3 ايام ع تجديدها.انصدمت وقالتلي مش هاقدر اقعد يوم من غير ماكلمك .مش هاينفع.وطلبت رقمي فادتهولها ورنت عليا واصبح معايا رقم دعاء وهاسمع صوتها وتسمعني .مر يوم ولاقيتها بترن .فتحت بسرعة لانها كانت وحشانى اوى .اتكلمنا كتير واطمنت عليها حوالي ساعة رغي واحساس .قالتلي هاقفل ياجو لان اولادها جم م امدرسة وجوزها قرب يوصل .وقالتلي هاكلمك باليل لان جوزي هاياخد العيال عند امه وانا هابقا لوحدي.ساعتها حسيتها بتقولي يعنى هابقا ليك انا وبس وانتا ليا لوحدي لانها قالتلي ابقا روح بدري من الشغل عشان نتكلم براحتها لحد بكرة.واستعديت لاول لقاء مع دعاء ع افون مبدأيآ ولكن بدون ما ارتب ليه او احطه ف حسابي .جه او مجاش عادى.وروحت وخدت دوش واتصلت بيا دعاء بعد دقايق من خروجي م الحمام.اتكللمنا وانا نمت منتعتش وابتدت دقات اقلب تعلي وتجعل جسمي مستعد لاي حاجة مع دعاء بسرعة سألتنى انتا فين قولتلتها ف السرير وسألتها قالتلي انا كمان يدوب خدت دوش ولابست اقميص وف السرير .بدأت احس بالدفا واحس ان دعاء نفسها فيا زي مانا نفسى.قولتلها نفسى اخدك ف حضنى اوى عشان وحشانى اوى كأنى بعدت عنك سنة قالتلي وانا اكتر منك .نفسي تبقا جنبي دلوقت والمسك وتلمسنى واحس بيك .كلام دعاء دب النار جوايا ونيران الشهوة والرغبة بدأت الان ولن يوقفها اخضر او يابس.ابتديت احسسها بيا وبدأت تقرب .حبيتها وهيا حبتنى مش رغبة فقط ف السكس .كانت دي اول مرة انام مع دعاء قربت منها وابتديت افتح مجال للمداعبة ف افون ابتدي السكون ال بيسبق العاصفة يدخل بنا .قولتها انا دلوقت جنبك .قربي منى .قالتلي اهو ياروحي.انا.انا حاطط ايدي ع وسطك وبحركها وبقرب من شفايفك دعاء.قرب كمان والمسنى وحسسنى بيك ياقلبي .انا.انا ببوسك وبمسك شفايفك ببؤي وبلحس شفايفك بلسانى امممم .دعاء امممم .بحبك .انا وانا بعشقك .دعاء قرب منى احضنى.انا بضمك وحاطط ايدي ع طهرك وبحسس فوقه وفوق رقبتك وشعرك دعاء.امممم بحبك اوى انا.وانا هافضل جنبك اممممو وبدأت أنات دعاء تطلع ف السماعة وبدأت اسمع صوت نيراننا وفضلنا نداعب كدا وابوس فيها وبدأت صرخات شهوتها تطلع لحد مانمنا مع بعض فون وقولتلتها هادخله جواكي .لان كنت هجت من صوتها .دعاء .هانام ع طهرى.قلعنى الاندر ياروحي وحطه جوا مراتك .وانا سمعت كدا .فهجت اوى واستمرينا اكتر من تلت ساعات من امداعبة والنيك ف افون انا ودعاء كان حصيلة دا 8 مرات تنزل دعاء اخبرتنى بأن ملاية السرير اتبلت اوى تحتها و مرتين منى لحد مخلصنا واحنا شبه ال كنا ف حرب احنا الاتنين خسرانين كل قوتنا الجسدية لدرجة انها نامت ع نفسها للصبح وسابتنى ودا اول مرة نمت فون مع دعاء واول مرة احس انه حقيقي مش فون من الاحساس وصار كل يوم .بنام مع دعاء مرتين ف الفون .الصبح بعد عيالها وجوزها ماينزل ومرة باليل وقت عيالها مابتذاكر او نايمة .وجوزها بينزل الشغل التانى فضلنا كدا اكتر من شهر وكل يوم لازم زبي يحب ف كس دعاء 3 ساعات ع الاقل.بدون ملل او تعب .ودا اول جزء من قصتي مع دعاء ام كس عسل استنوا الجزء التانى واول لقاء حقيقي مع دعاء واول نيكة انيكها ف كس حبيبتي دودو.....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ
قصتى مع دعاء الدلوعة
الجزء التانى
وقفت ف الجزء الاول لاول مرة انام مع دعاء فون وامتعها وتمتعنى باهاتها وصراخاتها ال تدوب الججر وتخلي الزب يقف احتراما ليها ومايبقلش يخرج من جسمها وبطنها .فعلا صرخات دعاء واهاتها ف الفون تخلي الراجل بس يتمنى يبقا اسد ليها وتبقا لبوته ومراته ال راحتها ف حضن راجل .ديما كانت بتحسسنى بدا وانا قصاده كنت بحسسها غصبن عنى بأنها تاج لايلبسه الا املوك وان انا بيها فعلا بطل.مشهد فيلم 300 عندما عاشر ليونيدوس زوجته الاسبرطية اممشوقة قبل ذهابه للحرب كان يتكرر دوما بينى انا ودعاء .كنت بحسها قوة انثى عاشقة لايستهان بها .كتير جدا كنت بنزل 3 مرات او اكتر ف امرة الواحدة ودا وحياتكو بجد من ال كان بيحصل من ال حاسه .بحس ان لبنى مش بينزل ف الارض لا.كنت بحسه بيروى رحم زوجتى ال عاوزة تخلف منى .عشان كدا كنت انزل وف دقايق يبدأ الانتصاب تانى اي نعم مش زي الاول بس لو حتى نايم كفاية انه ف بطن دعاء وبيدخل فيها.جمال الانثى ليس ف الجسد حقآ زي ماكتير فاهم .جمال الست ف احساسها الهادى والعاصف ف نفس الوقت احساسها ال كله ضعف وتعب ووجع وقت النيك مع احساس القوة ال بتديه للراجل انه يفضل ف حضنها وميخرجش زبه من جواها ابدآ .الرغبة ياسادة.ودا نادر ف اغلب الستات .قليل اوى ال زي دعاء ال بتبقا شايفة النيك والجنس عشق وشوق ورغبة قاتلة مش اه اه وتنزل وخلاص .زي اغلب الرجالة بردو ال بالنسبالهم النيك ارضاء للجسد وبالاخص الزب وبعد ماينزل يكره الكس ال نزل جواه وشكله.الجنس احساس ورغبة ف البقاء كدا.ودا ال كان بيحصل .شهر وايام انا ودعاء مافيش ملل ولاتعب او جفاء .كأننا بحر اتطلق ف صحراء لاالبحر بيخلص ولا الصحرا بتشبع .قمة الارتواء .كنا مابنبطلش وكأن كل مرة دى اول مرة بنا .وغصبن عننا بنطور ونتغير لان احساسنا اننا نشبع من بعض باي صورة وف اي وقت .كانت بتقولي كسى ام بنتكلم بس حتى لو عادى بيتبل من ال حساه وانا كمان كنت اسمع صوتها بس وبحس ان ميمون الناكح ركبنى ومشى ف جسسمى.شهر انا ودعاء كدا لحد ماوصلنا لاحساس واحد بس.انا جوزها واسدها وهيا مراتى حلالي ال جسمها كله ليا وملكي انا.وصلت العلاقة لدرجة انها اتبسطت لبعد جوزها البارد لانها بتجي ف حضن جوزها ال بيمتعها وفاهمها ومحتويها بجد . جوزها نام ف الشهر مرة واحدة قالتلي عنها .حست ساعتها انها خانت جوزها مع واحد متعرفوش .زعلت جدآ وادايقت ان جوزها ناكها ودخله جواها وهيا ليا .وقالتلي حاولت اتلكك وابعد بس هوا اصر وناكها .وانه مقعدش اكتر من عشر دقايق بس.تبآ لهذا الرجل البارد.ونزل جواها .قامت دعاء من تحته فورآ حتى تفرغ رحمها وكسها من بقايا الزنا الشرعي الذي حدث رغم عنها.اخبرتنى وانا طمنتها وقولتلها مش زعلان ومعلش ونمت معاها ف افون تانى بعدما جوزها نزل اكتر من اربع ساعات حتى اطهر رحمها واحشائها بحنانى ورغبتى التى تحبها.شهر كان بيحصل فيه البدع ف الفون انا ودعاء .كل الاحاسيس كل الرغبات كل اي شئ عشناه سوا الف مرة شبه السكرا.وماكنش ناقص غير ان انا ودعاء نرتب ميعاد لاول تتويج قيصرى مشرق بين ملك العشق وملكة الجمال .انا ودعاء .بصراحة اترددنا وهيا خافت اوى طبعا لانها اول مرة تفعل ماتريد مع شخص يحبها ودا ال عرفته بخبرتى انى اول راجل سيتذوق طعم دعاء بعد جوزها.اول لقاء بنا ماكنش مترتبله برغم انه مترتب من احساسنا.زي مايكون نفسك ف حاجة بس مش مرتب لانك تاخدها .اليوم دا كانت دعاء رايحة تكشف وقالتلي انها هاتكشف ف منطقة قريبة جدا من امنطقة ال ساكن فيها .وانا ال حجزلها عند الدكتورة لان بيتها بعيد عنها .وجاء يوم اللقاء واول همسة وبسمة وضحكة وكلمة عن قرب انا ودعاء .قابلتها ف امترو ف اقرب محطة مترو لبيتها وخدتها .كانت بترتدي سر نشوتي وشرارة رغباتى .العباية السودا ال خلتنى ف اعلي قمة استعدادى انى الحس جسم دعاء كله بلسانى واكلها اكل واشرب ريقها واتأمل فيها .سلمت عليها مشيت جنبى كاي انثى تداري نفسها بين احضان معشوقها بعيدآ عن عيون الناس .فيه خوف بس بسيط بدأ يروح مع كلامنا وضحكنا ومسكتي ايديها ال عرقت ف ايدي بمسك الشباب.روحنا للدكتورة .بدأت دعاء تطمن جدا وتقرب منى اوى وتلزق فيا كأنى جوزها ال مجوزها من شهر ووحشاه اوى .بدأت واحنا مستنين الدخول تقرب منى ورجلها تلزق فيا اوى وانا حاسس بنيران تنادى من تحت العباية .عاوزك تطفي نار حبي. حسيت بجسمها الطري اوى وابتديت احط ايدي ع كتفها عشان احسسها بالامان والحماية.ملحوظة(ان اشعرت الانثى بالامان والحماية توقع ان تحضنك ف اي مكان لتذوب فيك قوتك)بدأت تحط راسها عليا وتضحك ضحكة الرضا وسط اسهم من اعين الجالسين مابين عزول احمق او امرأة تغير او رجل يتمنى هذا مع شريكه .شكلنا عادى زي اي اتنين مجوزين بيحبو بعض جدا ولسه عرسان.ووسط الدفا واحساس الشاعرية .جاء صوت القاطع الاحمق .التمرجيية .دورك ياستاذ انتا وامدام.دخلنا كشفنا اطمنا وخرجنا وايدي ف ايد دعاء مش عارف هاسيبها ازاي .وبدأنا نمشى محطة امترو عشان اوصلها وارجع .لاقيت نفسى لا ارادي بقولها ماتجي نشرب حاجة عندي ف الشقة ونستريح شوية .لسه بدري وبدون تردد ردت .ماشى بس مش هانتأخر عشان الليل ماينزلش عليا.قلبي ساعتها دق من افرحة لحد ماحسيته كسر ضلوعي كالمنتصر ف عز هزيمته .روحنا للشقة ف الدور التانى ودخلنا.وجلست دعاء ع اكنبة وانا دخلت قولتلها هادخل اعمل الشاي دقيقة .وهزت راسها بكسوف ماشى. دخلت لقمت الشاي شغلت اكاتيل وولعت سيجارة واستنيت امية .فاذا بى لاقيت دعاء داخلة امطبخ وبتضحك وبتقولي .اساعدك؟ضحكت .قولتلها .ياريت .انتى ف البيت وانتي ست البيت .دخلت ع مكان اكاتيل واقفة قدامى واذا بطيز دعاء من تحت العباية تصرخ .هل من رجل.طيزها متقسمة ع طهرها بقوام ممشوق واقفة انثى لازالت ف الثامنة عشر....
انتظروا الجزء الثالت من قصتي مع دعاء بعنوان ساعة الصفر ....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
الجزء الثالت
ساعة الصفر
اهلا بيكو وكل سنة وانتو طيبين وعام سعيد عليكو وشكرآ خاص للناس ال متابعة قصتي من الاول خالص والنهاردا يعتبر بداية النهاية لقصتي مع دعاء ال استمرت اكتر من سنة كاملة من العشق والرغبة والحنان.واليوم مميز لان الجزء دا فيه اول مرة انام مع دعاء بجد وادوقها بكل مافيها ال بعد اللقاء دا استمرت سلسلة المقابلات بينى وبين دعاء ف شقتي اكتر من سنة كل مانوحش بعض ال كان مابيكملش اسبوع الا وكانت دعاء تجينى تشرب من حنانى وحبي واذوب ف احضانها .بس دى اول مرة .واول مرة بين اي راجل وست بالذات اول مرة مابتتنسيش ابدآ .بنفضل فاكرين كل حرف وكل همسة .لانها بتبقا قد ان دا اول اتصال واول احساس وشعور بينك وبين الست قد مابيبقا مليان حاجات غريبة زي مابنقول كل غربال جديد وله شدته .له شدته بقا ف فهم ال معاك وبيبقرب امسافات والرغبات لاكتر نقطة هانتمتع فيها .اول لقاء مع دعاء ماكنش مترتبله او حد مستعد او جاهز .زي مابنقول كدا لو نمت مع البنت ال قصادك دي هاعمل واسوى وتفضل تتخيل .عشان كدا كل واحد مننا مش قدم ال عاوزه لا .كل واحد قدم ال حاسه وقتها بس.يمكن مش افضل ف التكنيك والطريقة ذاتها لكن طز الف مرة قصاد ال اتحس.كان لقاء عفوى جدآ كل واحد مننا عمل ال عمله نتيجة ال حسه من التانى .زي حلقة المصارعة.وقفت المرة ال فاتت عند امطبخ ال جات منه شرارة جهنم.وبعدما دخلت عليا امطبخ وانا مولع السيجارة ومستنى اكاتيل يغلي ووقف دعاء بعد نظرات الحب بينى وبين مجال نظرى للكاتيل .بقيت قصادي بشحمها وطعمها وجسمها وكل حاجة .لابسة العباية السودا ال بترسم تحتها عود لافتن ست ممكن الراجل يشوفها .كنت حاسس ان دعاء وقفت قصادي كدا عشان بترمي منديل الهوى وعشان ادقق فيها .وكانت عارفة وهيا واقفة ان كل ثانية بتمر عينى بتبص وبدقق الف مرة ع جسمها الطري ورسمة الاندر وحمالات البرا ال باينة بوضوع ع طهر ها وطيزها ساعتها .كانت عندى روح الاكتشاف اعلي بكتير من روح الرغبة.نفسى ارفع العباية واشوف لون اقميص ال لبساه دعاء ولون الاندر والبرا ال متقسمين ع جسم اشبه مايكون بقنبلة هيروشيما ال هاتبيد كل قوة لدى ان سقطت.جرنى افضول ان اقرب من دعاء واقف وراها بدون مالمسها .ابتدت تلفت راسها لورا براحة اول محست بنفسى ال بيجيب هوا سخن عن طرحتها وضحكة ضحكة تقول.تبآ لقوتك.حطيت ايديا ع وسطها وكانت اول مرة المسها قلبي اول مالمست وسطها الطرى املفوف ولاكأنها ام بدأ يدق الطبول .حسيت دعاء قشعرت وارتعشت اول مالمستها ومسكت وسطها كأنها بنت بكر لم يلمسها رجل قط.قربت اكتر منها وابتديت المسها من طيزها براحة جدا وايدي ال كانت ع وسطها فجأة حسيت ان نفسها تبقا فوق بطننها .وبحركها براحة فوق بطنها وابتديت احط دقنى ع كتفها واريح فوقه.قولتلها ع فكرا انتى اجمل ست بيت ممكن تبقا ف بيت راجل.تعرفى كدا؟ردت بهدوء يمكن بس لو في البيت راجل زيك بيحبها .انا.بحبك دعاء.وانا كمان بحبك بس ماهينفعش انتا عارف انا.عارف اي؟ دعاء .عارف اني مجوزه وعندي عيال. انا .طب واي المانع.انا بحبك يادعاء.دا كله وايدي لاتتوقف عن مداعبة بطن دعاء وذقنى فوق كتفها .دعاء. وانتا عارف ان محبتش غيرك بس ماهينفعش ياحبيبي.بدأت نبرات الرفض تمتزج بسكنات الرغبة والعشق .بدأت دعاء تسترخي وتسكت .ولكن تحاول الابتعاد .مثلها مثل الذي يهرب من احضان الجنة.انا.دعاء. هيا.ايوا ياروح دعاء انا .انا بحبك بجد .انتى عارفة ان ال بنا اكتر من كدا .دعاء .عارفة بس بلاش مش عارفين ال هايحصل ومتضمنش.قولتلها متخافيش وانتى ف حضنى دعاء.مش خايفة انا ابتديت اغير موضع ايدي حتى اكسب تقدم اكتر .حطيت ايدى ع حوض دعاء وابتديت ازق نفسى عليها وهيا مزنوقة انا وراها والمطبخ قدامها.استسلمت دعاء وزبى صار حديدة بتلمسها من طيزها الطرية .وشوية ولفيت دعاء ليا فوجدتها مغمضة.وابتديت احط لسانى فوق شفايفها والحسهم وايدي ع وسطها وابوسها اممم بحبك اممممو وابتديت ادخل لسانى ف بؤها .ماجمل ريق انثى عاشقة لك .ابتديت ادوق ريقها والعب بلسانى ف بؤها ودا كله ف وسط أنات هادية من دعاء تعلن الاستسلام بوستها اكتر من ربع ساعة ودوقت ريقها .لحد مفوقتها حبة وقولتلها تعالي نخش الاوضة عشان تريحي اكتر.قالت لا الاوضة لا.قولتلها هاشيلك زي العرسان.شلت دعاء بجسمها الطري وضحكتها ال ملت الشقت للاوضة ونيمتها ع السرير دعاء.يامجنون هههههههه ابتديت اخلعها الطرحة واقرب من وشها براحة واشم ريحة جسمها ال فيها دفا وحب واقرب بؤي منها تانى وابوسها تانى من رقبتها وشفايفها وتقولي كفاية بقا مشبعتش .وانا مستمر ف التقدم .انا.انا مش هاعرف هاشبع منك ازاي؟ حطيت ايدى ع صدر دعاء براحة وابتديت احرك ايدى فوق صدرها براحة اوى وبلحس خدودها وابتديت امسكه بايدي براحة خالص واعصره بشويش واحرك ف ايدي فوقه وبدأت هيا تتجاوب ف البوس .بدخل لسانها ف بؤي وبنلعب ف لسان بعض وبنبدل ريق بعض وسط قمة النار دعاء.بحبك اوى ماتبعدش عنى انا.انا جنبك ياروحي انا جوزك اممممو ابتديت اقلع التشرت وانا بمسك ف صدر دعاء وبفركه بايدي وبحسس جسمها و طيزها وبمسكها جامد وجسمي بدأ يريح عليها وبدأت تحط ايدها ع طهرى العريان وتحركها براحة وتمسك شعرى من ورا.فقالتلي قلعنى العباية مش قادرة اقوم وحاسة بحر نيمتها ع جنبها عشاه اعرف اقلعها العباية ورفعت ايديها وقلعتها بعد تعب لان جسمها تقل وريح وبقيت اقلعها بالعافية لحد مقلعتها واذ قميص نوم اسود خفيف واندر وبرا نفس اللون.تبآ لتلك الانثى تعرف اين رغباتى فتفعلها وابتديت احسس ع طهر فوق القميص وهيا كمان وبوس برغبة جارفة لاينتهى ف كل حتة شفايفى بتقرب منها ف دعاء .احتاج الي تذوق تلك التفاحة التى اخرجت ادم من جنة العالم وادخلته جنتها.نص ساعة واكتر هكذا بوس ف رقبة دعاء .شعرها.شفايفها .خدودها .حتى اعينها لم تسلم من رماح العشق.بدأ صوتها يطلع ويعلو اكتر ........
.
.
له تكملة ........
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
الجزء الاخير
لحد ماقلعتها قميص النوم وبقى جسمها يصرخ لي وانا لا اهدى عن ان ارويه بشفايفي ولسانى بقيت امسك جسم دعاء رقبتها وكتفها بسنانى من شدة نشوتي وهيا امممم بحبك اممممم بشويش مالك ياروحي وحطت ايدها ع طهري .حسيت انها مش بطلت تحركها عشان مش قادرة تحركها وانا نايم فوق دعاء نايم وسط رجليها المفتوحة عن بعض ليا انا وبس وانا نايم فوق دعاء بكل قوتى وسيطرتى لحد معرقنا من السخونية بسرعة جدآ قلعت ابنطلون وانا نايم فوقها وخرجته من رجليا حتي المسها اكتر وبقيت بالشورت ودعاء امممم بحبك ياروح دعاء بحبك اوى اممممم اه .اه. سمعتوا اول اه تخرج من دعاء.دليل ع انها صعدت ال سلم النشوة الحقيقة بدأت دعاء تقول اهات مع امممم وانا نايم فوقها وابتديت ادعك زبي من فوق الشورت بين رجليها فوق الاندر ال حسيته بيطلع نار لاتوصف حاسس ان بين رجلين دعاء وحش بيحرض زبي ع القتال مع اهات دعاء الهادئة جدآ دليل ع متعتها.حطيت ايدي من تحت طهرها عشان افك البرا من طهرها وقلعتها البرا ونمت فوق صدرها عاطول مع حضن من دعاء جامد .حاسيتها بتضمنى بايديها جواها وصدرى لازق ف بزازها وبقينا عرقانين وسكرانين.ابقا كدا. لو قولت ان كنت حاسس انا بعمل اي؟انا بعمل اتوماتيك .رد فعل قبل الفعل .البرا اترمى بعيدا واعتبر احد خسائر الهجمة .بقى صدرى ف صدر دعاء من شدة احتضانها لي.نكاد نذوب من شدة الحر والعرق الذى يهبط بغزارة دعاء بدأت تتأوه امممم بحبك اه امممم ياجوزي اممم وانا بؤي يتذوق رقبة دعاء وكتفها وبؤها اممم حلو اوى ريقك يادودو دعاء.انا بحبك اوى اممم اه ياروحي انا تعبت اممم بحبك .ودعاء جسمها ساب جدا وحطة ايدها ع شعري من ورا .فأنتهزت افرصة لانها شبعت من حضنى وابتديت انزل براسى ع صدر دعاء لانى بصراحة كالطفل الذي فطم ثلاثين سنة .اشتاق ان ارضع هذا الصدر .صدر دعاء رغم انها متزوجة ومخلفة غير انه لازال يحافظ ع قوته وحيويته اشبه ببزاز بنت عندها عشرين سنة .حجمه متوسط وناشف وحلماته المنتصبة تخلينى لازم ارضع بزازها مية سنة فقط.نزلت ع صدر دعاء وابتديت الحسه كله بلسانى بلحس من دا لدا وبحرك لسانى فوقه كله ودعاء تمسك شعرى من ورا بايديها كأي انثى عاشقة سعيدة لما يحدث ومغمضة عنيها من شدة الاحساس .اكتر من ربع ساعة بلحس صدر دعاء كله بلسانى لحد مابزازها اتبلو كلهم من ريقي وبرضع ف حلماتها بلهفة وشوق وبشفطهم ف بؤي جامد جدا ودعاء تتأوه بهدوء يملئه عاطفة الحنان والحب ابتديت انزل لتحت عند بطن دعاء ويدها لازلت تمسك راسى.بطن دعاء باين عليها الخلفة ولكن اكتر حلاوة من بطن البنت البكر .مشدودة وغير مترهلة اساسا .فقط كبيرة شوية زي بطن بنت روسية فايرة الانوثة .ابتديت الحس بطن دعاء بلسانى وادوق عرقها ال زي المسك وبداعب سرتها بلسانى ال بدخله فيها وبحركه قعدت كتير اشبع من بطن دعاء .لحد مانزلت تحت .اذ يمكث الوحش اسفل الاندر متعطش ومستعد للمناورة معي حصون تسقط واحد تلو الاخر امام هجومى.نزلت ع اندر دعاء وابتديت امشى لسانى فوق الاندر عند كسها بالظبط بحركه بطول كسها من تحت لفوق ع الاندر وبدأت دعاء تشبك رجليها ف بعض محاولة ناجحة لحبس راسى ف منطقتها.وانا دا كله بحرك لسانى ع الاندر لحد ماتبل اكتر من ريقي وعسلها ال كان خلاص ملى الاندر عند كسها .حطيت بؤي ع كسها فوق الاندر وفضلت انفخ ببؤي فوق كسها انفخ بشدة .عشان ازود نار الوحش اكتر من نفسى الطالع نار منى وارجع اشفط ف كس دعاء ببؤي جامد اشفط ف كسها ع الاندر فاذا بفمى يتذوق بعض عسل كس دعاء الطالع من الاندر ف كل شفطة وارجع انفخ .فضلت كدا 5 دقايق حتى حسيت بدعاء بتزود قبضة رجليها ع راسى وبتتهز جامد اوى وتتأوه.زدات ف اهاتها وعصر رأسى فعرفت انها نزلت وكتير لان رفعت الاندر من فوق كسها لاقيت كسها بينزل جامد لبرا.فتحت رجلين دعاء بعد ماهديت وقلعتها الاندر وابتديت الحس كسها وادوق عسل كسها ال نزل ع املاية .تلت ساعة لحس ف كس دعاء مابين بوس اعلي كسها وادخال لسانى جوا كسها وبحركه ف كسها وابوس شفايفه جامد وامسكه بشفايفي .فضلت دعاء تتأوه بشدة غير عادية صوتها طلع وبدأ جسمها يتحرك جامد وكسها يتحرك اوى كأنه بيدعك ف راسى كلها مش لسانى .عرفت وقتها انه جه وقت زبى ال كان يشبه حديدة ع نار .قلعت الشورت وابتديت افتح رجليها شوية وانام فوقها .وحطيت زبى ع كسها وبراحة بدخله وسط تأوه دعاء ال حسيته هدى عن الاول دليل ع متعتها الاكثر .دخلت زبي للاخر جوا دعاء واستنيت حتى اتذوق نار كسها وحلاوتها .زبي دخل بسرعة وبدون وجع مننا بسبب كس دعاء ال اتبل وابتديت ادخل واخر امممم بحبك يابت .دعاء وانا كمان بحبك اممم .سرعت اكتر وابتديت ادخل واخرج اقوى ف كس دعاء بدون ماتصرخ زي ال بنشوفه ف الافلام دا .يدوب بتتأوه بس وحضنانى جامد.هذا هوا الجنس حق .لا الم فيه.متعة فقط.ماكملتش دقايق الا وحسيت بنهر بينزل من زبى ف كس دعاء .هيا حست بدأ لأنى قعد اكتر من خمس ثوانى بقذف ومخرجتوش لان زبي رخى بس انا نفسى اسيبه جوا كسها لحد ماوقف تانى وابتديت انيك دقايق ايضا وارتعشت دعاء رعشة وكأن كسها مسك زبى جوا وعصره من قوة الهزة وانا حسيت دا زوت اكتر بسرعة اكتر .براحة بقا اممم دقيقة فقط وجات الرعشة الثالثة مع اه ه صعبة الاحساس .وانا بدخل وبنيك اسرع لان كس دعاء اتبل جدآ وكسها بدأ يرخى ويهدى بعد نيران كانت جواه وبدأ النيك يحلي بدأ زبي يحس بقرب القذف وانا بنيك اكتر ودعاء تتأوه ولاشعر انها تريدنى الانتهاء وبعد دقايق نزلت تانى ف كسها كتير .دعاء حست بان نزلت فحضنتى ليها اوى بعد انا ارتخي جسمى فوقها وفضلنا كدا لاكتر من نص ساعة.لاادري شئ لاعلم شئ الا انى قضيت اجمل لحظاتى ف حضن دعاء .فضلنا نتكلم وانا نايم فوقها كلام حب اسعدنا .وقالتلي انها اسعد واحدة عشان نزلت جواها مع انى توقعت العكس.وحاسة ان جواها حاجة من حبيبها وجوزها برغم عدم حملها بس حست بسعادة .دخلت انا وهيا خدنا دوش ولبستها هدومها بنفسى ولبست هدومى ونزلت وصلتها لقرب بيتها وسط احساس بالسعادة لاول يوم مع دعاء.الذي يعتبر بداية لقصة عشق قعدت اكتر من سنة من المتعة والحب
.
.
انتهت .......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ