دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة بياع الانابيب حتى الجزء الثاني 16/09/2020


mo salah ang
09-07-2020, 09:31 AM
بياع الأنابيب
اعزائي اعضاء المنتدى الكرام اليكم قصتي التانيه في المنتدى بعد تشجيعكم ليا بمتابعة الكتابه بعد قصتي الاولى الباشمهندس مازن واليكم قصتي الجديدة بياع الأنابيب .
حدثت هذه القصة بين عام ٩٣وما بعدها كل الشخصيات اللي في القصه حقيقيه بنفس المواصفات بس توظيفهم في القصه هوا اللي مختلف.
اسمي محمود عندي ١٧سنه لسه مخلص دبلوم صناعي من يومين عايش في بلد ما بين القريه والمدينه اسمها كفر سعد تابعه لمحافظه دمياط ابويا راجل عادي بيشتغل في السكه الحديد وامي ست بيت عاديه خالص انا اكبر اخواتي اللي هما ٣بنات من اعمارهم ١٤و٩و٤سنين حالتنا الماديه اقل من العادي وعلشان كده انا من سنه خامسه ابتدائي بشتغل واخدت الدبلوم مواصفاتي الجسدية طولي حوالي ١٧٨سنتي طويل اسمر شويه وزني حوالي ٨٥ لأني بلعب حديد في الصاله بتاعه الكابتن اشرف اللي في الساحه الشعبيه وده عاملي شكل كويس مع طولي لاني كمان مش بشرب سجاير ولا بعمل اي حاجه وحشه ومحافظ علي صحتي كويس فكنت بلعب حديد وكمان كنت بدرب ملاكمه مع الكابتن سعيد بس محبتش العبها لانها لعبه مؤذيه ومره كنت هموت واحد فجالي عقده من اللعب وكنت بتمرن بس وده خلاني عندي مرونه مع جسمي الكويس من الحديد وشي معقول علي كلام البنات اللي بتقول عليا وسيم يمكن علشان جسمي اما بتاعي فهو طوله حوالي ١٩سنتي وعريض وارثه عن ابويا وديما امي وهيا كانت بتحميني وانا صغير تقولي واخد حاجات كتير من ابوك مفهمتش اللي لما كبرت علاقتي بالجنس شبه معدومه لاني دايما شاعل وقتي اروح المدرسه الصبح والساعه ٩ابقي ماشي اروح بقي اشوف اي شغلانه مع اي حد مره نقاش مره عجلاتي ودي اشتغلتها كتير ومره بنا وكده اخلص علي بعد العصر اروح اتغدي اي حاجه من اللي في البيت واقعد شويه وعلي المغرب اطلع علي الساحه اتمرن ساعتين ما بين تمارين الملاكمة والحديد واروح اتشتطف واغير هدومي واطلع اقف مع اصحابي علي اول الشارع نتكلم ونهزر ونحكي حكايات نصها محصلش وبعدين ا اروح علي الساعه ٩ اكل لقمه وانام علاقتي بالجنس معدومه مفيش غير مره واحده كنت عاوز من عيل زميلنا في المدرسة جنيه قالي طب تعالي معايا لما نزوغ من المدرسة روحت معاه علشان اخدالجنيه طلعني بيت معاه لقيت كام شاب في سني قاعدين يتفرجوا علي فيلم ومتنحين ولما قعدت عرفت انه فيلم سكس قعدني صاحبي قالي اتفرج قعدت اتفرجت معاهم حسيت باثاره جامده وانتصاب جامد اوي وبعدين لقيت العيال كل واحد بتاعه وعمال يبلعب فيه مع الاثاره بدات اعمل زيهم بعد شويه لقيت العيال بتبص عليا قولتلهم في ايه يا ولاد الوسخة لقيت الواد صاحب البيت بيبص ليا وعمال يبلع ريقه بصعوبه وبيقولي اصل زوبرك كبير وشكله حلو قولتله ولا انت خول فيه ايه ياض لقيتهم بيضحكوا وانا مش فاهم حاجه وقام الواد صاحب البيت ده لقيته جه قعد بين رجليا وبيمسك زوبري وهوا كان ابيض كده ومتختخ واملس وشبه البنات ومسك زوبري وقال انا عاوز اساعدك بس اصل زوبرك جميل اوي وقام حاطه في بؤقه وبيمص قومت قايم لاطشه قلم ومدخل زوبري في البنطلون وقايم خارج وقولت للواد اللي اخد مني الجنيه فين الجنيه يابن الوسخه انت كمان قالي انت تتفرج بيه ولو عاوز تنيك الواد ده بالجنيه ماشي قولتله لا انا عاوز الجنيه يا كسمك قالي مفيش معايا دلوقتي اقعد واخليك تنيك بيه قولتله لا يا كسمك انا مش بنيك خولات قاللي خلاص استني عليا بقي لما ان اعمل اي مصلحه اجبهولك ولو عاوز تقعد تتفرج واديك الجنيه ماشى قولتله لا ومشيت ودي كانت اول مره اشوف سكس ورحت طبعا ضربت عشره علي اللي شوفته وروحت التمرين لقيت نفسي تعبان ومش قادر فقولت مش هعمل كده تاني ودي كانت علاقتي بالجنس قبل قصتنا نرجع لقصتنا بعد ما خلصت الدبلوم كنت حاسس ان البلد ضيقه عليا وعاوز امش اسيب البلد واروح اي بلد تكون مدينة زي اللي بنشوفهم في المسلسلات ولما جه ابويا قولتله يابا انا عاوز انزل اشتغل في مصر او اسكندريه قالي ليه يا بني دا انا بسعي اني اعينك في السكه الحديد وخصوصا انك ملكش جيش قولتله يابا انا هشتغل موظف وتفصل عيشتي ضيقه كده لا انا عاوز انزل اشوف الدنيا واشتغل قالي اخاف عليك يابني قولتله متخفش يابا انت مخلف راجل قالي موافق بس بشرط لو جالك شغله السكه الحديد تروح قولتله ماشي اتفقنا انا هنزل مصر اللي هيا القاهره بس احنا في الأقاليم ونقول عليها كده قالي لا مصر دي كبيره ومش هتعرف حاجه اقولك انزل بورسعيد بلد صغيره وجميله وفيها شغل كتير وهتبقي قريب مننا قولتله لا يابا انا عاوز انزل مصر او اسكندريه قالي بس واحده واحده انزل بورسعيد اول جرب وبعدين لو عاوز تنزل مصر بعد كده انزل بس تتعود علي انك تبقي لوحدك الاول وانا كمان هبعتك لواحد صاحبي ساكن هناك هيشوفلك شغل وكمان يشوفلك مكان تنام فيه وهيا علي الخط بتاعي وبنزل هناك مرتين في الشهر يعني ممكن اشوفك واطمن عليك قولتله ماشي يا اجدع اب في الدنيا كمل جميلك بقي واتكلم مع امي انت لانها هتعملي حكايه قالي يخربيتك انت بتدبسني مع الغوله ماشي بس ابقي الحقني لو صوتت هههههههههههههه شويه ولقيت امي بتنادي عليا قولت يبقي قالها قعدت تقولي عاوز تسيبني يا محمود مطمرتش فيك التربية هانت عليك يا بن الوسخة قولتلها لأ الا امي محدش يشتمها انا بقولك وقعدت اهزر معاها وقولتلها انا ماشي برضاكي عاوزك ترضي عني قالت روح يابني وقعدت تدعيلي المهم وضبت نفسي في يومين وقولت لاصحابي اني هسافر وكلهم قعدوا يقولولي اقعد يا عم احنا مصدقنا خلصنا وهنبقي فاضين ونعمل اللي عاوزينه قولتلهم لا انا مش هفضل مدفون في البلد دي جه ميعاد السفر وابويا قالي انا استلفت فلوس من صاحبي هديهالك تسافر بيها قولتله لا يابا انا معايا مبلغ كويس موفره قالي كام يعني قولتله ٤٠٠جنيه قالي يابن الكلب دانت غني بقي دانا لما اتجوزت امك مدفعتش المبلغ ده وقالي خد الفلوس دي كمان وانا رافض لاني عارف انه سالفهم المهم خدت منه ١٠جنيه بس علشان الحلفان واداني ورقه فيها عنوان صاحبه في بورسعيد وروحت سلمت علي امي واخواتي وركبت القطر. نزلت بورسعيد وكانت اول مره اخرج من بلدنا ووصلت بورسعيد بعد ما القطر لف لفه جامده من دمياط الدقهليه. بعدين الشرقيه وبعدين اسماعيليه وبعدين بورسعيد مع اني لو كنت نزلت دمياط كنت هروح بورسعيد في البيجو في اقل من ساعه انما انا كنت حابب الف بالقطر نزلت محطه بورسعيد وكنا الضهر ولقيت طبعا فيه فرق كبير بلد جميله ونظيفه وكل الشوراع متسفلته والناس لبسها حلو والنسوان نضيفه ولبسهم مش زي عندنا خالص كل ده شايفه وانا قاعد في جنينه حلوه قدام القطر قعدت شويه اتفرج علي الناس وبعدين قومت سألت بياع في اخر الجنينه علي العنوان اللي معايا قالي ده جنب السجن قولتله ده بعيد قالي لأ ربع ساعه مشي لو خدت شارع محمد علي اللي قدامك ده علطول لغايه السجن هتسأل هناك علي الكنال الداخلي هيقولك اهو تخش تسأل هناك مشيت في الشارع وكان كبير وبيلمع من النضافه لغايه ما وصلت عند السجن سألت علي الكنال الداخلي قولوا اهوا لقيت منطقه كلها عشش سألت علي فكهاني اسمه ابو العربي شحاته دلوني عليه وروحت سألته علي عم عبد الواحد اللي شغال في السكه الحديد قالي اه العشه بتاعته اهي بس هوا مسافر الصعيد وعياله ومش هيجي قبل شهر قولت يا خبر قالي مالك يا ابني قولتله انا جاي عليه معرفش حد ومعنديش حته ابات فيها قالي لو عاوز تشتغل معايا وتبات في المحل تعالي قلقت وقولت لا قالي مالك قولتله لا همشي قالي براحتك خد لفتك ولو ملقتش حاجه تعالي قولتله تشكر يا معلم ومشيت مش عارف رايح فين وقولت لا انا مش هسيب كفر سعد واجي اشتغل في المنطقه دي وكانت منطقه كلها عشس وعشوائية وكنت مستغرب ازاي بلد نضيفه كده وفيها مناطق زي دي المهم خرجت بس مش من نفس المكان اللي دخلت منه طلعت علي حي شكله نضيف كده وحلو والشوراع متسفلته وعمارات خمس ادوار منظمه وشكلها نضيف والبلوك عمارتين وكل عماره ليها مدخلين علي اتجاهين ومحلات في العمارات من قدام ومفيش دور أرضي من النحيه اللي فيها المحلات والشقق في الارضي عكس المحلات وحي هادي ونضيف كده والعمارات بينها من ورا مناور بين العمارتين واسعه وفيها دورات ميه.وكده الحي ده عجبني اوي وقولت يا سلام لو الواحد يسكن هنا وبعدين سألت واحد واقف هوا الحي دي اسمه ايه قاله اسمه حي الكويت قولتله اصله شكله كويس قاللي اصل الحي ده كان منحه من امير الكويت بعد الهجرة وهوا اللي اتحمل تكاليف الحي كله وكمان سلم الشقق دي كامله ومتشتطبه وانت عاوز حد معين قولتله لا شكرا فضلت ماشي اتفرج وبعدين لقيت مطعم فول وطعميه افتكرت اني مكلتش من الصبح دخلت اشتريت ولقيت جنينه قولت ادخل اكل فيها لقيتها مليانه ميه تقريبا كان فيها حنفيه مكسوره خرجت دخلت عماره لقيت فيها مكعبين خرسانه في البسطه اللي في مدخل العمارة قعدت علي واحد منهم وفتحت الاكل وقعدت اكل دقيقه ولقيت حاجه بتتحرك قدامي ببص لقيت راجل كبير قاعد علي كرسي متحرك ورجليه الاتنين مقطوعين من فوق الركبة بمسافه وخارج من عند السلم قولتله سلاموا عليكم اتفضل معانا يا حاج قالي وعليك السلام تسلم بالهنا والشفا وعدا نحيه المدخل التاني للعماره لسه هحط اللقمه في بؤقي سمعت هبده جامده سيبت اللقمه وجريت عليه لقيه واقع علي الارض في الحوش والكرسي فوقه جريت شلته وقعدته علي الكرسي وقعدت اظبط له هدومه وصعب عليا قولتله مش تخلي بالك يا حاج انت قاعد لوحدك قالي معلش يابني قدر ولطف قولتله طب فيه حاجه اعملهالك تسلم يا بني انت كلت ضحكت وقولتله انا اول لقمه هحطها في بؤقي سمعت الوقعه جيت جرى قالي طب روح هات اكلك وتعالي روحت جبت الاكل وقعدت جنبه وكان حاطط في الحوش بترينه حلويات وتلاجه حاجه ساقعه واداني مفتاح وقالي افتح التلاجه وطلع ازازه حاجه ساقعه طلعت وفتحتها وقالي بلع مع الاكل قولتله ليه كده يا حاج قالي افطر وبعدين اقولك تعمل ايه قولتله ماشى فطرت وحمدت ولميت الاكل وشربت الحاجه الساقعه وقولته اؤمر يا حاج قالي اسمي ابو حسن قولتله ماشي يا عم ابو حسن قالي خد المفاتيح دي وافتح البترينه وقعدت اسمع كلامه لغايه ما عملته اللي هوا عاوزه وفرشتله حاجته وقالي اقعد بقي احكيلي انت مين قعدني جنبه علي كرسي حكيت له حكايتي واني نزلت علي صاحب ابويا وملقتوش وكده قالي وانت هتبات فين قولتله معرفش قالي طب بص انا هشوفلك حته تبات فيها وبكره نبقي نشوفلك شغلانه تاكل منها عيش اقعد معايا لما اشطب وتقفلي البترينه وبعدين اشوفلك حته تنام فيها قعدت معاه وفضلنا نتكلم ويحكيلي عن حياته وانه ساكن في الشقه اللي في الارضي في نفس العماره وقالي عنده ٣ولاد وبنت وامهم العقربه زي ما بيقول وحكالي عن ولاده وحياته وانه سافر العراق بعد ما خلف ابنه الصغير بسنه وانه عاش في عز هناك وكان مضيع فلوسه علي النسوان هناك وقالي انهم احلي نسوان في العالم وانهم افجر واجرأ ستات وانك لو قعدت تنيك هناك طول عمرك مش هتبطل وانه كان مهمل بيته وعياله وكان مش بيبعت فلوس ليهم لغايه ما اتصاب في حرب العراق وإيران لما اتطوع في الجيش علشان بيدفعوا فلوس كتير ورجليه راحت في الحرب ورجع من غير رجلين وانه لما رجع ولاده ومراته مكنوش طايقينه ولا عاوزين يشوفه وهوا كان مقتنع انهم معاهم حق لانه كان وحش معاهم بس كان بيشتكي من قسوتهم عليه اللي زرعتها امهم فيهم خصوصا بنته الكبيره هاله اللي كانت دايما تواجهه بكرهها ليه وانها بتتمني انه يموت وقالي ان امها هيا اللي مشربها الكره لدرجه انها بقي عندها ٣١سنه ولسه متجوزتش ومش هتجوز لان مفيش في قلبها مكان غير للكره قعد يحكيلي وانا قاعد بتفرج علي النسوان الراحه والجايه لان كان فيه اختلاف كبير عن نسوانا في البلد المهم كنت تعبت قالي قوم بقي لم الحاجه علشان اشوفلك حته تنام فيها المهم لميت الحاجه قفلت التلاجه وقالي زقني بس الاول اطلع فك لمبه السلم دي طلعت فكيت اللمبه واديتهاله وقالي زقني. مشيت انا وهو لفينا ورا العماره دخلني المنور بتاع العماره اللي ورا شقته لقيته مقفل زي اوضه كده في المنور وكان فيها حمام صغير وفيها سرير وطربيزه وكرسين وقالي بات هنا وركبت اللمبه نورت الاوضه وقالي معاك فلوس قولتله اه قالي بكره الصبح تجيب لمبه وتركبها في السلم وظبطت نومتك كده وشوف لو ناقصك حاجه ابقي اشتريها علي قدك فيه بابور جاز تحت السرير ولو عاوز تشغله واداني المفتاح وقالي ده مفتاح الاوضه قعدت اتشكرله ووصلته لغايه باب شقته ورجعت قعدت اظبط النومه ونفضت السرير وقولت الصباح رباح وقفلت عليا ونمت وكان اول يوم انا بره بيتنا بس كنت تعبان اوي نمت علطول وصحيت بدرى لاني كنت جعان قومت الساعه حوالي الساعة ٧وكنا في الصيف وكان الحي هادي اوي روحت جبت فطار وشاي وسكر وشويه حاجات ناقصه ورجعت فطرت وشربت الشاي وقعد شويه في الشارع اتفرج علي المكان وبعدين غسلت الملايه وكيس المخده وطلعت قعدت علي التلاجه بره كانت الساعه بقت ٩والشارع بقي فيه شويه حركه بياعين ماشيه تنده علي فترات شويه نسوان رايحه السوق وشويه بنات وحريم رايحين يركبوا السرفيس من علي الشارع بس فيه شويه مزز قعدت ساعه كده ولقيت ابو حسن خارج من البيت بعد زعيق في البيت مع مراته عرفت اني السبب فيها طلع جريت عليه نزلته السلم وخدت منه المفاتيح وفتحت البترينه والتلاجه وظبتله الدنيا وتمام قولتله يا عمي لو انا هعملك مشكله خلاص همشي قالي سيبك منها دي بنت وسخه لو عملت ايه هنفضل تعمل معايا كده هيا بس لقيت سبب للخناقه انما حتي لو انت مشيت هتلاقي الف سبب تاني قعدت معاه وقالي فطرت قولتله من بدرى قالي طب خد هاتلي سندوتشين من المطعم وعدي علي القهوه قوله الحاجه بتاعه ابو حسن قولتله ماشى و روحت جبتله الاكل ووصيتله علي الشاى ورجعتله وقعدت معاه اساعده وقالي مفكرتش هتشتغل ايه قولتله لا يا عمي سألني كنت بشتغل ايه قولتله اشتغلت كل حاجه متاحه قاللي تعرف تشيل انابيب ولا خرع قولتله انا كنت بلعب حديد وعادي ممكن اشتغل قالي طيب علي بعد العصر اخدك لواحد صاحبي عنده عربيه بتبيع انابيب تشتغل معاه قولتله ماشي قعدنا لغايه قبل العصر وبعدين دخلته يتغدي وقعدت مكانه لقيته خارج في ايده صنيه عليها اكل ندهلي وقالي اقعد اتغدي قولتله ليه كده يا عمي معايا فلوس قالي اتنيل واقعد كل ده سمك وبعدين جيبهولك من بق الاسد قعدت كلت والسمك ده حاجه حلوه جدا وبعدين قومت نضفت الصنيه وغسلت ايدي وقالي ادعك ايدك باللمون علشان ريحه الظفاره وفعلا دخلت الصنيه لمراته اللي كان واضح انها مش طيقاني وطلبت منها دورق مايه لعم ابو حسن وجابته ورحتله صبيت عليه غسل ايديه واتوضي وصلي وهوا قاعد وقالي يلا بينا حسيت ان نفسه يمشي في الشارع خدته مشيته لغايه ما وصلنا عند المركز الطبي وده علي بعد حوالي ٦دقايق من العماره لقينا عربيه نص نقل كبيره عليها انابيب وواقف جنبها راجل كبير وطويل وعنده شنب كبير اول ما روحنا جرى علي ابو حسن سلم عليه ابو حسن بعد السلامات قاله عاوزين الواد محمود يشتغل معاك قاله علي عيني يا ابو حسن بس انا عندي اتنين علي العربية غير السواق لاو حد مشي من عندي هبلغك انت عارف الدنيا عامله ازاي قاله ماشي يا احمد كتر خيرك لو ظهرلك حاجه قولي قاله ماشي يا عمنا ولسه هنمشي قاله استنا يا عمنا بقولك لو معاه عجله انا ممكن اشغله بيها يجي ياخد مني انابيب ويلف يبيعها وياخد حسنته من الزبون يعني اديله الانبوبه ب٣الا ربع وهوا يطلعها للزبون في البيت بخمسه انت عارف فيه ستات في البيوت ومعندهاش حد يطلعلها الانبوبه وانا ممكن اديله انبوبتين من عندي بس علي ضمانتك قاله ماشي يا احمد انا اضمنه قاله خلاص يا عمنا انا بكون هنا مرتين في اليوم الصبح الساعه ٦وبعد العصر علطول اول ما يجيب العجله يجي واقوله يعمل ايه بص ليا ابو حسن وقالي ايه قولتله تمام يا عمنا قالي اوعي تصغرتي قدام الراجل قولتله عيب يا عمي هشرفك مشينا وقالي معاك فلوس تشترى عجله قوله في حدود كام يا عمي قالي حركه ١٠٠جنيه قولته ماشي قالي طب اطلع بينا علي موسي العجلاتي مشينا روحنا علي العجلاتي اللي جنبنا خدته ورحت علي موسي اللي سلم علي ابو حسن وقاله ازيك يا موسى يا حرامي قاله **** يسلمك يا عمنا قاله واد يا موسي عاوز عجله مستعمله تكون جامده الواد ياكل عليها عيش قاله موجوده يا عمنا ب٩٠ جنيه قاله انت حرامي ياض ٩٠ايه قاله شوفها يا ابو حسن واحكم دخل جاب عجله من جوه المحل بص عليا ابو حسن لقها كويسه قاله ماشي يا موسي هدفع ٨٠ قاله ماشي يا عمنا قاله خلاص هيروح يجيبلك الفوس بس غيره الكرسي الخلفي والكاوتش اللي ورا التعبان ده قاله مينفعش يا عمنا قاله بقولك ايه يا موسى اسمع الكلام وهيزوك خمسه جنيه قاله اللي تشوفه يا ابو حسن رجعنا انا وهوا فتحنا البترينه وقعدنا ساعه كده وقالي روح هات العجله روحت جبتها واديته الفلوس ورجعت راكبها ورحت لابو حسن شافها وقالي تمام تصحي بدري الصبح تروح لاحمد قولتله ماشي قعدنا لغايه بليل قفلت معاه البترينه ور حت نمت مجاليش نوم وانا عمال افكر في المجهول اللي مستنيني صحيت الساعه 5 الصبح عملت شاي وغيرت هدومي وخدت العجله ورحت علي الحاج احمد صاحب العربيه كلمته وقالي تمام وعرفني ازاي اشيل انبوبتين علي العجله وجربت وطلعت مهزوز اول مره واداني مفتاح وقالي تدفع ٤جنيه حق المفتاح وتخبط بالمفتاخ علي الانبوبه تلف بالعجل فعلا خدت الانبوبتين ومشيت اول ما خرجت علي اول الشارع بخبط لقيت واحده بتنده يا بتاع الأنابيب هات واحده روحت علي للعماره ونزلت الأنبوبة اللي في ايدي علي الارض وسندت عليها العجله وربطتها ونزلت الأنبوبة اللي ورا وطلعب بيها الدور التالت لقيت باب مفتوح وفلقه قمر واقفه لابسه روب مشجر وباين تحته القميص الاحمر وهيا بيضا شكلها جامد جدا وانا شايل الأنبوبة علي كتفي ولسه هنزلها قالتلي هتنزلها فين تعالي نزلها في المطبخ دخلت فعلا الشقه وكان المطبخ جنب الباب علطول دخلت نزلتها ولقيت الفاضيه رفعتها علي كتفي وقولتلها حاجده تانيه يا مدام لقيتها ابتسمت من كلمه مدام وقالت لا شكرا واديتني ٥جنيه خدتها وطرت علي بره في ثانيه بقيت قدام الباب لقيتها واقفه ورايا بتقولي ايه مالك بتجري ليه قولتلها معلش عندي شغل تعرفي انك اول واحده ابيع ليها انبوبه في حياتي ضحكت وقالت علي كده عمرك ماهتنساني قولتلها ابدا قالت خلاص انت كل اسبوعين في نفس اليوم تعدي عليا مش هشترى من غيرك قولتلها تمام من عنيا قالت طب اقعد اعملك شاي قولتلها تسلمي يا ست الكل وخدت الانبوبه والخمسه جنيه وطرت نزلت قعدت اشتغل وفضلت شغال بسرعه والراجل صاحب العربية مبسوط مني لغايه ما العربيه وخلصت الساعه 9 روحت حاسبت الراجل لقيت نفسي بايع 12انبوبه وكسبت حوالي 20جنيه طبعا انا اتخضيت 25جنيه دا انا اكبر يوميه في حياتي كانت 2جنيه انما 25جنيه في ساعتين حاجه مكنتش احلم بيها وكمان لسه اليوم فيه شغل بعد العصر روحت بقي قولت اروق علي نفسي جيبت شقتين ماكس فول علي طعميه وروحت القهوه طلبت حاجه ساقعه وقعدت سلطان زماني وروحت العشه بتاعتي واشتريت حاجات كتير ناقصاني وقعدن اضبط في المكان وخدت عده عم ابو حسن وطبعا انا متلزم معاه في اي حاجه يطلبها فضلت شغال لغايه العصر وخدت العجله وروحت علي العربية فضلت شغال لغايه المغرب شوفت بلاوي ايه النسوان دي بس انا مركز في الشغل بس خلصت شغل لقيتني عملت 22
جنيه بعني انا اليوم عندي اكسب فيه حوالي 50جنيه وده طبعا مبلغ مهول دا انا ابويا مرتبه بالحوافز 190جنيه في الشهر انا كده هشترى نص بلدنا بعد سنتين كنت مبهور ومش عارف هعمل ايه وروحت وقولت اعدي علي ابو حسن علشان اقفل معاه البترينه قبل ما اروح وروحت قفلت معاه ولقيته مجهزلي غدا قولتله ليه كده يا عمي كتير كل يوم كده قالي ما انت بتساعدني قولتله انت صاحب افضال عليا بس مش هينفع كل يوم اتغدي علي حسابك طب بص انا هدفع تمن الاكل كل يوم ادفع فلوس واكل زي ما بتاكلوا ادفع 5جنيه اعتبرهم ايجار واكل قالي كتير قولتله لا انا برزق كويس. كده تمام لقيت صوت من ورا الشباك ام حسن كالعادة بتمارس هويتها انها تتصنت وقالت فيه ايه يا راجل الراجل عنده احساس ومش عاوز يبقي تقيل وهيدفع ما تسيبه هوا حر خلاص يا محمود يا حبيبي انا هاخد الخمسه جنيه كل يوم وهعملك اكل تاكل صوابعك وراه ولو عندك حاجه عاوزه تتغسل ابقي جيبها رد ابو حسن وقالي شوفت بيقيت حبيبها ازاي ب5جنيه في اليوم خلاص يا عم انتوا احرار طلعت فلوس واديتها لام حسن واخدتها كانت فرحانه في نفس الوقت كانت بنتها هاله داخله العماره وبتبص لينا بقرف طبعا بس بت اشطه بصراحه ولبسها جامد لابسه جيبه تحت الركبه وبلوزه بيضا شيفون مبينه السنتيان اللحمر وشراب نيلون هياكل منها حته وامبارح بليل وانا بدخل ابوها شوفتها لابسه قميص اخضر لغايه الركبه وعليه روب بس ايه رجلين اشطه تحس انها بتاكل مهلبيه مع انها مش تخينه خالص وطويلة بس عليها قلبه وش فظيعه تجيبلك اكتئاب وكده بدات حياتي تستقر وفضلت شغال كل يوم الصبح والعصر والناس عرفتني وحبيتني لاني كنت محترم مع الكل وبساعد اي حد محتاج مساعده من غير ما يقول حد بيشيل حاجه يلاقيني معاه من غير ما يطلب ناس كبيره في السن عاوزين حاجه اروح اجيبها حد عاوز يصلح حاجه اعملها والحي كله بقي عارفني وبقيت محبوب من الناس حتي الشباب اللي في سني بدات اتصاحب عليهم والاول كانوا بيتريقوا عليا وسموني محمود انبوبه بس مع الوقت كسبت ثقتهم وبقينا اصحاب فما بدات احل ليهم مشاكلهم يعني اي حد مزنوق في حاجه كنت بساعده برضه يعني اللي معاه مجله سكس ومش عارف يخبيها فين واللي معاه كوتشينه واللي معاه شريط سكس ومش عارف يدخله البيت كل عندي في العشه في الحفظ والصون وبقيت محبوب في الشارع كله والشباب بقت بتعتبرني صاحب حقيقي من المواقف اما الدخل فكان دخلي حلو جدا وبحوش اكتر من نص اليوميه والباقي عايش بيه ملك اشتريت كل حاجه ناقصاني وخليت العشه تمام واشتريت كرسي هزاز كنت بحطه بره قدام المنور في الصيف وكمان اللي هوا الكاسيت الصغير اللي بسماعات وده كان حدث في وقتها لانه كان جاي من علي المراكب اشتريته من عم محمد الصرصار اه اسمه كده الصرصار كان بيشتغل بمبوطي علي المراكب وبدايه علاقتي بيه لما كان جايب قزازه فودكا من علي المراكب وخايف من مراته لانها هتعمله هلوله لو دخل بيها واتزنق ومش عارف يعمل ايه ومش عاوز يرميها وعدي عليا بليل وانا قاعد قدام العشه وقالي خلي دي عندك يا محمود بس اوعى تشرب منها قولتله ماشي يا عم محمد وقبل ما يعينها ضرب كام بوق ورا بعض وعينتها وبقي ساعات يجي يشرب ويروح وبقينا اصحاب وبقي اي حاجه يجيبها من المراكب يوريهاني الاول واشتريت منه كام حاجه منها الوكمان اللي بيتشحن ده واشتريت منه نظاره مكبره وكنت باخد الصابون والشامبو ومكن الحلاقه وكنت بعد الشغل احب انزه نفسي والبس كويس واقف في الشارع بليل مع الشباب وساعات في الصيف كنت بنام واصحي بليل متأخر اطلع الكرسي واقعد قدام المنور وكان معايا النضاره المكبره القط بيها اي حاجه من الشبابيك وياما شوفت حكايتي مع الجنس من اول ما شوفت لغايه ما مارست هنشوفها من اول الجزء القادم بعتذر عن عدم وجود احداث جنسيه في الجزء ده واتمني يكون بدايه مبشره لاحداث جديده تعجبكم شكرا لكل واحد اكمل الجزء للاخر

بياع الأنابيب
الجزء التاني
بعد ما وقفنا في الجزء اللي فات عند ظروفي اللي بدأت تتظبط في المدينه الحره الفلوس اللي مكنتش احلم امسكها بدأ شيطان الجنس يتمكن مني مهو اللي انا بشوفه مش قليل كنا في الصيف وكانت الستات غير عندنا خالص الواحد عمال يشوف اشكال والوان ستات بيضا وسمرا طويلة وقصيرة تخينه ورفيعه ودائما في البيت وخدين راحتهم علي الاخر قمصان نوم عليها روب وعبايات شفافه نسوان بتستهبل وتبقي الست شايفه الواحد وهو عينه هتطلع عليها وعامله عبيطه الستات هنا غير الستات عندنا خالص بشوف حاجات جامده اوي أما مشكلتي الأساسية كان حاجه اسمها العبايه الفسكوز العبايه دي تقريبا ستات بورسعيد كلها عندها منها اكتر من واحده وهيا بديل حلبيه البيت هناك الزي الرسمي لاي ست في البيت في الصيف لأنها قطن طري جدا والوانها مشجره شكلها احسن طبعا من الجلابيه واكيد رخيصه لأنها في متناول الكل مشكلتها بقي أنها شفافه مع الضوء يعني لو الضوء جاى من ورا تبقي شفافه اوي والمشكلة الأكبر هيا فتحه الكم بتاعتنا بتكون واسعه جدا يعني لو الست مش لابسه سونتيان ورفعت أيدها بيكون بزها كله باين وكمان جزء من بطنها ولو العبايه ضيقة بتكون محدده التفاصيل خالص وكمان لما الاضاءه بتكون من ورا بتكون الست مش لابسها يعني بالكلوت بس وبعد دي تقريبا الزي الرسمي للنسوان هنا وياما شوفت بزاز اشكال والوان وكنت كل يوم الف وارجع قبل ما انام اضرب عشرة وكل يوم ليا واحده انام معاها وانا بضرب العشره لأن بليل كمان بيبقي عندي مجلات وصور السكس بتاعه الشارع كله وكمان شريط الفيديو اللي ساعات بيأجروه يتفرجوا علي الافلام عندي ويسيبوه عند لتاني يوم وبعدين يرجعوه وانا كنت بفتح الافلام بعد ما يمشوا واتفرج برواقه وبليل بقي يبقي ليا مره انام معاها في الحلم وانا بضرب العشره وكل يوم ليا بطله حسب انتاج اليوم بس كانت بطلتي المفضله هاله بنت ابو حسن كنت بموت في جسمها وكمان الظروف ساعدتني كتير اني احفظه في يوم مره كنت داخل العشه الساعه 8بجيب حاجه سمعت صوت ميه الدوش في الحمام بتاعهم وكان نحيه المنور اللي انا عايش فيه هوا واوضه هاله أما باقي الاوض كانت النحيه التانيه اول ما سمعت صوت الدوش توقعت أن هاله بتستحمي قومت طافي النور بتاع العشه وجيبت كرسي صغير عندي لما لمحت الشباك موارب وطلعت بعيني ابص فعلا هيا اوف علي الجمال لوحه البت دي بياض وش جميل شعر اسود فاحم صدر كبير مدلدل بس كبير من تحت شبه القرع العسلي بس متناسق اوي بطن تحس انها طبق غويط مقلوب عاليه شويه تحتها بقي احلي تنه ممكن تشوفها بروز متناسق مع البطن نازل علي كس احمر فتحته طويلة فيها زنبور عجيب تحسه واقف طيز متوسطة ملفوفه بشكل فني نازله علي افخاد مرمر ملاميسن بعض دون احتكاك وسمانه عباره عن كتله قشطه شكل جسمها من تحت شبه المثلث والمايه نازله علي جسمها بتديله بريق عجيب وانا خلاص على أخرى واقف متنح لقيتها قفلت الدوش واخدت البشكير ولفته عليها وخرجت من الحمام قولت اكيد هتروح الأوضه خدت الكرسي وطرت علي شباك الأوضه اللي كان من حسن حظي متوارب ببص لقيتها لسه مدخلتش قولت يبقي مش هتيجى الأوضه دي ولسه هنزل لقيتها دخلت وقفت اتفرج لقيتها دخلت الأوضه ونشفت شعرها وكان في أيدها حاجه حطيتها على السرير وبعدين قلعت البشكير وبقت ملط ووقفت قدام المرايا تسرح شعرها ولمته وقعدت تبص لنفسها في المرايا وبدأت تمشي أيدها علي جسمها اوف دي بتلعب في بزازها وماسكه الحلمات تفرك فيها ونزلت تلعب في الزنبور ايد ماسكه الحلمه وايد بتلعب في الزنبور وبعدين راحت نامت على السرير ولحسن الحظ كانت فاتحه رجليها ناحية الشباك وفضلت تدعك في كسها من بره وتلعب في الحلمه وتزوم وتحط حلمه بزها في بؤقها وكانت بتوصل لغايه ما جابت الحاجه اللي كانت مسكتها وحطيتها علي السرير وكانت خياره متوسطه فضلت تمص فيها زي الزوبر وتلعب بيها في بزازها ونزلتها علي كسها وتلعب فى الزنبور وتدعك جامد وفجأة لقيتها بتدخلها استغربت دي لسه بنت هيا مفتوحة بصيت جامد لقيتها حاطه الخساره في طيزها ودخلت بكل سهوله يعني متعوده على كده اول مره اعرف موضوع الطيز ده انا فاكره في الافلام السكس وقولت ده تمثيل الطيز هتكيف الست ازاي بس دي مستمتعة جدا وهيا حاطه الخياره في طيزها فضلت تلعب بيها في خرم طيزها وانا هايج علي الاخر وهيا بتتمحن كنت أنا غرقت البنطلون وفضلت واقف وزوبري لسه واقف هوا كمان لغايه ما اتشنجت جامد وجسمها بقي يتنفض وطلعت الخياره من طيزها واترمت علي السرير زي القتيله اتسحبت ونزلت روحت العشه ودخلت اخد دوش علشان اغير هدومي اللي غرقت لبن وقفت تحت الدوش افتكرت المنظر زوبري وقف تاني ضربت عشره تانيه تحت الدوش ونمت زي القتيل وفضلت بقي مركز مع هاله واظبط نفسي علي مواعيدها ده طبعا غير النسوان التانيه اللي بقيت اعرفهم وكمان يوم الخميس بقيت اطلع فوق السطح واقعد اتفرج علي الشبابيك بالنضاره المكبره وأشوف بلاوي واعرف مواعيد النيك عند النسوان وكان الجنس اكل دماغي شوفت بلاوي والموقف التاني اللي حصلي هو أن عم محمد اللي شغال بمبوطي كان عندي مره وجايب حاجات يعينها عندي لقيت معاه كاميرا فوريه يعني بتنزل الصور علطول قولتله انا عاوز الكاميرا دي يا عمي قالي يابني هتعمل بيها ايه دي غاليه قولتله اهم حاجه الكروت اللي فيها بتتباع ولا مش موجوده قالي لا باتباع قوله خلاص هشتريها قالي ليه قولتله عاوزها علشان أتصور بيها وابعت الصور لأهلي قالي ماشي انت حر دفعت له نص تمنها وقالي خد باكو الكروت ده جاي معاها قولتله تشكر يا عم محمد فضلت عينها وشاحنها لغايه ما يجي الوقت اللي استعملها وطبعا انا عارف هستعملها مع مين طبعا هاله فضلت كام يوم مركز مع هاله علشان اعرف مواعيدها لغايه ما جه اليوم اللي مستنيه الساعه 8بليل وانا قاعد مع ابو حسن وعرفت أن مراته مش في البيت وعند ابنها الكبير حسن ومفيش حد جوه فضلت مرابط عنده لغايه ما هاله جت جايه شكلها حران اوي ومش طايقه نفسها وطبعا بصه القرف اللي دايما تبصهالي ومتكلمتش مع ابوها كالعاده دخلت البيت واول ما دخلت قولتله طيب يا عمي هروح انا مشوار وطبعا طرت علي العشه وكان النور مطفي امنت علي الشبابيك لقيتها متواربه كالعاده جيب الكرسي وروحت عند الحمام وطبعا معايا الكاميرا بعد ما قررت اصور هاله دخلت هاله الحمام وكانت بالكلوت والسنتيان وبدأت تضبط ميه الدوش واول ما صوت المئه اشتغل بدأت القط الصور ليها وهيا بالكلوت والسنتيان ولما قلعت فوق وبعدين الكلوت وبقت ملط ونزلت تحت الدوش وانا بصور وهيا بتستحمي وتلف من ورا ومن قدام حوالي عشر صور بالترتيب وبعدين وهيا بتتنشف وتلف البشكير ولما خرجت روحت علي الاوضه وهيا دخلت ركزت في أيدها لقيت الخياره قولت اشطه كده هيبقي تصوير جامد فعلا دخلت الاوضه ابتدت نفس الطقوس من اول المرايا لغايه ما دخلت الخياره في طيزها وانا بصراحه هموت علي طيزها وهيا بتدخل الخياره بهدوء والفتحه بتوسع كل ما تدخل اخدت ليها يمكن 15صوره كل ما تعمل حاجه جديده اخد ليها صوره لغايه ما اتشنجت واخدت ليها صورتين وهيا بتجيب والمره دي كنت أنا بجيب معاها ومغرق الدنيا نزلت لميت الصور اللي كانت بتقع من الكاميرا على الارض ودخلت الأوضه بتاعتي وقفلت عليا وقلعت هدومي وفردت الصور بالترتيب وقعدت اتفرج علي تسلسل الصور لقيت نفسي بدعك زوبري تاني وانا بتفرج لغايه ما جيبت تاني احساس ابن كلب مختلف من انك تتفرج على صور وافلام سكس لممثلين غير لما تتفرج على شخص انت تعرفه وشوفته في الحقيقة هيجان فظيع قعدت فتره علي كده وصورت هاله اكتر من مره وكنت بنوع في الصور لكن اول مره دي كان الافضل طبعا الظروف كانت خدماني جدا هل هيجي اليوم اللي هحط زوبري مكان الخياره يا هاله مش عارف انا معنديش الجراءه اعمل معاها حاجه حتي لو كنت ماسك عليها صور معرفش يمكن يحصلي حاجات تخليني اتغير فضلت علي كده اتفرج علي هاله غير بقي الحاجات اللي كانت بنقع معايا بالصدفه وساعات تبقي مقصوده لغايه ما بقيت خلاص كل تركيزي في النسوان وعارف كل التفاصيل في المنطقة دي بتلبس ايه ودي بتتناك أمتي ودي وكل التفاصيل لغايه ما حصل معايا الموقف اللي غير حياتي الجنسيه كلها وكانت بطله الموقف ده
ام علي (بشري)
بشري دي ساكنه في العماره اللي جنب العماره بتاعتي بس من الناحيه التانيه وكان فاصل بين العمارين شارع ضيق في الدور الرابع وكانت مره جبل طول بعرض حوالي ١٨٠سنتي وملحمه مش رفيعه ولا تخينه بس طيزها وبزازها كبار وعندها بطن شويه بس متناسقه فيها شبه من يسرا بس لما وزنها زاد وبشرى دى اول حكاياتي اول مره روحت ليها طلعت ليها انبوبه وكانت لابسه روب مشجر مقفول يعني مش باين منها حاجه ولابسه طرحه إنما كانت رغايه اوى قعدت تسألني انت مين وجيت ليه وشكلك محترم والناس بتشكر فيك ولما عرفت اني من دمياط قالت إنها بلدياتي ومن دمياط القديمه قولتلها انا من بلد تانيه قالت بس احنا بلديات ولو عاوز حاجه تعالي وابقي اسأل عليا وكلام كتير وانا شكرتها بذوق كانت عاوزه تعملي فطار بس انا ملقتش حد في البيت وسألتها قالت إنها عندها ابن واحد في الجيش وجوزها بيشتغل في الهيئة وطبعا اكدت انها اتجوزت صغيره ولسه مكملتش ٣٩سنه وطبعا انا لقيت الكلام كتير ومفيش حد في البيت استأذنت ومشيت بس الملاحظ انها كانت متبعاني يعني كل ما اعدي تلقيها واقفه في الشباك تاني مره بعدها ب٣اسابيع ندهت علي انبوبه طلعت لقيتها لامه شعرها كحكه ولابسه عبايه فيسكوز جامده اوي مبينه كل جسمها وبزازها الكبيره وفخادها واول ما فتحت كان النور جاي من البلكونه وراها مخلي العبايه شفافه خالص طبعا دخلت الانبوبه المطبخ وهيا ورايا وقالت لا ركبها قولتلها متخافيش كويسه قالت ركبها قولتلها حظك كويس أن دي اخر انبوبه يعني مفيش عطله قالت ايوه كده انت لازم تخليني اخر انبوبه علشان تركبها علطول قالتها كده بعولقيه وانا عملت نفسي عبيط وانا بركب الانبوبه فضلت واقفه جنبي تحك فيه وانا عرقت وبعدين ونزلت بجسمها كده جنبي ومدت ايدها لتحت تجيب حاجا كانت فتحه العبايه قدام وشي بالظبط وكان بزازها مدلدل وكله باين حتي الحلمه انا كنت خلاص وزوبري بقي علي آخره وباين جدا في البنطلون وارتبكت وهيا شافت كده جت وقف ورا ضهرى وقالت مالك يا واد مالك كده وشك احمر ليه قولتلها مفيش قال مش عارف تركب الانبوبه حاسب وقامت لازقه فيا جامد انا كنت خلاص هغتصبها وبعدين قومت راجع لورا هيا طبعا بصت علي زوبري واطمنت أنه بقي حديده قامت موطيه ومركبه الانبوبه وانا واقف وراها هتجنن علي طيزها وبزازها اللي باينه من الفتحه وهيا يتركب الانبوبه دقيقة وانا كنت خلاص قامت واقفه وقربت مني وقالت ركبت اهي قولتلها معلش قالت اصلك مكنتش مركز في الانبوبه كنت مركز في حاجه تانيه وهيا بتبص علي زوبري اللي عامل خيمه قالت اقعد بقي افطرك انا قاعده لواحدي قولتلها تسلمي يا خاله قامت مقربه مني قوي ومسكت هدومي من رقبتي وبصت ليا بغضب وقالت اوي تقولي يا خاله دي تاني فاهم قولتلها حاضر قالت اسمي ام علي ولو عاوز بيني وبينك تقولي يا بشري ماشي قولتلها حاضر يا ام علي قالت لا قولي يا بشرى قولتلها ماشي يا بشري قالت اقعد بقي افطرك قولتلها لا انا لسه مدفعتش فلوس الأنابيب قالت طب روح ادفعها وتعالى قولتلها هحاول وانا بطير ناحية الباب قالت هستناك يا واد خدت الانبوبه وطرت روحت دفعت الفلوس ورجعت علي العشه قعدت افتكر اللي حصل والتخيل نفسي بنيكها وضربت عشرة ونمت وبليل برضه قعدت ادور في المجلات السكس علي واحده في جسمها وضربت عشره تانيه وانا بتخيلها وبعدين قعدت افكر انا هربت ليه معنديش الجراءه أن اعمل حاجه طب هيا فعلا كانت عاوزاني اعمل معاها حاجه ولا ممكن اتهور تعملي فضيحه بس هيا كل حركاتها كانت بتهيجني وهيا قاصده انا هروح لها بكره واجس النبض وأشوف نفسي انيك بقي بدل ضرب العشرات ده طب خليها بظروفها لو عاوزاك هتطلبك تاني بس متخلعش كل دي افكار بتدور في دماغي وتاني يوم عدي عادي بس قابلت ابنها على في الشارع بليل سلمت عليه وقواته ايه يا علوه نازل قد ايه اجازه قالي اسبوع فطبعا قولت اشطه كبر دماغك بقي مش ناقصين مصائب وفضلت شغال والاسبوع عدي عادي عمال اتفرج علي بزاز وطياز واتفرج علي هاله واصورها وكده لغايه بعد عشر ايام كده معدي لقيت بشري واقفه في البلكونه وقالت واد يا محمود هات انبوبه بس مش دلوقتي لما تخلص خالص هاتلي اخر واحده وتكون كويسه مش زي المره اللي فاتت كانت منفسه وفاضيه قولتلها حاضر وفعلا خلصت وحاسبت العربية وروحت استحميت ولبست هدوم الشغل برضه وحطيت ريحه خفيفه كده واخدت الانبوبه وطلعت ناوي اني مش هعمل حاجه لو هيا فتحت في الكلام او عملت حاجه هكمل انما لو متكلمتش هنزل علطول وفعلا طلعت خبطت فتحت ليا بس المره دي لابسه روب مقفول اوي بس مسرحه شعرها ومكياج خفيف كده قولت في بالي دي مقفله قوي ولقيت وشها مش بيضحك زي كل مره قومت ساكت دخلت قفلت الباب وقالت أنا اقعد استناك المره اللي فاتت ومتجيش انت عيل ملكش كلمه قولتلها عيب يا ست بشري انا مش عيل قالت يبقي تمسك في كلامك قولتلها لاموخذه معلش قالت أنا زعلانه قولتلها وانا ميرضنيش زعلك قالت يبقي تقعد تفطر معايا انهارده قولتلها حاضر قالت دخل الأنبوبة حطها وسببها قولتلها اركبها قالت لا التانيه لسه فيها اخرج اقعد بره وانا هجيب الفطار واجيلك فعلا خرجت قعدت في الانتريه وبعد 5 دقائق خرجت في أيدها صنيه بس مفاجاه ايه هيا بقي قلعت الروب اوف ايه ده لابسه حته قميص نوم احمر فاجر مبين كل إمكانياتها الهدوم دي بتخبي بلاوي القميص حمالات وقصير لنص الفخذ وشفاف خالص مبين كل حاجه ومش لابسه تحته الا كلوت بكيني صغير تايه في تفاصيلها انا تنحت علي الاخر وحطت الصنيه قدامي وهيا بتوطي بالراحة وبزازها مدلدله قدامي لغايه الحلمات وبعدين قالت نسيت الملح ولفت بمرقعه ومشت تهز قدامي علشان تواريني طيزها العريضة وهيا بتلعب والكوت كله داخل بين الفلقتين اللي قد البطيخ الكبير وانا خلاص زوبري بقي في دقني راحت وجيت انا كنت خلاص تنحت مش قادر أشيل عيني من عليها وهيا جايه بصت ليا وقالت مالك يا واد متنح ليه اول مره تشوف لحمه قولتلها بصراحه اول مره اشوف لحمه حلوه اوي كده قالت يا بكأش قولتلها بكاش دا انا مش عارف اتكلم الهدوم دي بتدارى بلاوي قالت منا لقيتك المره اللي فاتت عينك هتطلع قولت أما ارحمك شويه كمان انا عارفه انكوا شباب غلابه ومقضينها في الحمام قولتلها كتر خيرك بس انتي عرفتي موضوع الحمام منين قالت دانتا عايش علي ضرب العشرات علي الحاجات دي قولتلها بس اول مره اشوف الجمال ده قالت بجد قولتلها دانا حاسس اني هينفجر قالت طيب فك عن نفسك كده خرجه ياخد نفسه طلعه قولتلها بجد قالت طلعه يا واد وانا اوريك اكتر قولتلها بس كده في ثانيه كنت فاتح البنطلون ومنزل الشورت ومطلع زوبري وهوا في عز مجده بصت عليه وقالت يبخربيتك كل ده وتخين كمان يا بخت اللي هتجوزك قولتلها يلا بقي وريني قالت اوريك ايه يا واد قولتلها مش انتي قولتي طلعه وانا اوريك انتي كمان بترجعي في كلامك قالت لا هوريك وقامت منزله حملات القميص ونزلته لتحت بزازها وبقوا الاتنين قدامي علي الطبيعية قومت وقفت وقربت منها قومي ابص علي بزازها كان زوبري واقف لامس بطنها قولتلها ممكن المسهم قالت لا ممنوع اللمس فرجه بس ولا اقولك انت غلبان امسكهم قومت ماسكه بايدي الاتنين قافش فيهم طرين اوى اوي مره أمسك حاجه طريه كده افتكرت افلام السكس قومت رايح علي الحلمات وقعدت ادعك فيهم خرجت منها تنهيده وقالت انت مش سهل قومت رايح علي شفايفها واخدهم في بوسه حلوه لقيتها ساحت خالص قولتلها يلا بقي وريني الباقي قالت باقي ايه قولتلها وريني زي ما وريتك قالت انت وريني ايه هوا انا شوفت حاجه قولتلها بسيطه هوريكي كل حاجه وقمت مقعدها علي الكنبه وفي ثواني وقفت قدامها وبقيت ملط وواقف قدامها ومقرر زوبري منها وهيا حطت أيدها عليه قولتلها عجبك قالت وهيا بتحرك أيدها عليه بصراحه حلو حطيت ايدي علي أيدها وبدلكه أيدها قولتلها اديكي شوفتي كل حاجه اهو وريني بقي باقي الحاجه يلا بقي وقومتها وقفت وقعدت مكانها قولتلها يلا بقي وريني بقي الكوكو الجميل ده قامت رافعه القميص ومنزله الكلوت وكانت كتل اللحم قدامي مش مبينه كسها اوي قولتلها لا ارفعي رجلك اليمين على الطربيزه علشان اشوفه كويسه وفعلا رفعت رجلها بقي كسها واضح قدامي بشفايفه الكبيره والزنبور الصغير وهوا ابيض باحمرار بس ضخم قعدت أقرب منه علشان اشوفه لغايه ما بقي قدامي وشي نزلت علي ركبي قربت منه اوي وطلعت لساني لحسته قالت اح بتعمل ايه قولتلها بدوق القشطه قالت لا انا قشعرت قوي قولتلها ولسه وفضلت الحس في كسها بلساني وهيا تتمحن وتزوم وتقول اح اح انت بتعمل ايه يخربيتك هموت وانا بلحس وأبوس شفايف كسها وهيا مش علي بعضها وانا قاعد تحتها لغايه ما اترعشت واتشنجت جامد وجابتهم مش كتير بس كسها غرق ونزل علي بوقي شويه لقيتها رجليها مش شايلها قومت بسرعه سندتها وقعدتها علي الكنبه وقالت وهيا بتنهج يخربيتك انت عملت فيا ايه انا اول مره اجيب كده انا مش بجيب من زمان قولتلها عجبك اللحس قالت فظيع اتعلمته فين ده يابن الصايعه قولتلها هقولك بعدين وكنت وقع قدامها وحاطط زوبري قدام وشها قولتلها جريتي المص بقي قالت مص ايه قولتلها تمصي زوبري قالت لا يا اخويا اقرف قولتلها ده حلو وانا بحرك زوبري علي شفايفها من بره فتحت بؤقها حته صغيره وبعدين قالت لا مش هينفع مره تانيه قولتلها ماشي ونزلت لتحت شويه كده وحطيته بين بزازها وقفلتهم عليه وبدأت احركه قالت يخربيتك انت عرفت الحاجات دى ازاي قولتلها وحش قالت لا حلو اوى قولتلها طب ضميهم بأيديكي بقي واول ما ضمتهم حسيت بسخونيه ومقدرتش أمسك نفسي اتحركت بسرعه وقمت جايبهم غرقت بزازها وكسها ورقبتها قالت انت جبت طيب علي العموم كويس اني جيبتهم قولتلها جيبت وهجيب تاني قالت ازاي قولتلها مهو واقف قدامك اهو زنهار انا بس مقدرتش أمسك نفسي قدام جسمك الجامد ده احنا لسنا مشوارنا طويل قالت يعني نخش الاوضه قولتلها يلا بينا وانا بمسح جسمها باللبن قولتلها تعرفي النسوان بتحب اللبن ده اوى علي جسمها قالت طب يلا بينا ومشيت قدامي وطيزها بتتهز والقميص علي وسطها بس وضهرها وطيزها قدامي جباره اوي طيزها دي دخلت وراها وحدفتها علي السرير نامت علي ضهرها شدتها علي طرف السرير وفتحت رجليها ونزلت الحس كسها تاني علشان اولعها وهيا كانت بتتلوي من المتعه لغايه ما جابت تاني وبقت نفسها قومت وقفت بين رجليها وحطيت زوبري علي كسها من بره وقعدت امسيه عليه و احك في الزنبور وهيا تقولي يخربيتك انت بتعمل حاجات اول مره اشوفها بس بتموتني دخله بقي هموت عليه قعدت اعذبها شويه بيه وهيا تقولي علشان خاطرى دخله بقه وبعدين حطيت رأسه في الفتحه ودخلتها بالراحة قالت اح قومت رازعه كله مره واحده قامت مصوته وقالت حرام عليك فشختني زوبرك كبير قولتلها ايه وحش أطلعه قالت لا دا جميل اوى اوعي وبدأت انيك بالراحة واقولها يعني عجبك قالت اوي اوي كبير وناشف ومليني دانته فاشخني فضلت ازود في الحركه وهيا صوتها يزيد معايا لغايه ما بقيت شغال بانتظام وبعدين رفعت رجليها علي أيدي لغايه ماجابت تالت وهبطت قولتلها ايه تعبني احنا لسه معملناش حاجه قالت يخربيتك انت موتني لسه هتعمل ايه تاني قولتلها قومي قالت ليه قولتلها يلا يا شرموطه قومي قالت بتشتمني قولتلها اه قالت طب اشتمني كمان علشان انا نفسي حد يشتمني من زمان قولتلها طيب يا متناكه قومي قامت واقفه لفتها وظبتها في وضع الدوجي علي طرف السرير ووقفت وراها وحذرت زوبري في كسها من ورا قالت اح كده جامد اوى دا داخل لغايه مصاريني انت اتعلمت الحاجات دى فين فضلت شغال وهيا تتأوه وتزوم وانا بنيك فيها وبعدين نزلت رجليها علي الأرض واخدت وضع الركوع وانا راكبها من ورا وطيزه بتترج شكلها فظيع وهيا بتتموج وبعدين بعدت الفلقتين عن بعض علشان اشوف خرم طيزها اللي كان واضح انه ضيق حطيت صابعي الكبير عليه من بره وقعدت الحركه علي الفتحه من بره واضغط عليها قالت صابعك بيخليني اقشعر قولتلها حلو يعني قالت اه زقيته لجوه شويه دخل جزء صغير منه قالت لا وجعني طلعه قولتلها مش هحركه فضلت انيك فيها وطرف صابعي جوه طيزها كان نفسي اعرف ازاي الطيز بتستوعب اى حاجه تدخل فيها وزقيت شويه وانا بنيك قالت اح بيوجع بي حلو فهمت ازاي الخرم ممكن يدخل فيه اي حاجه وفضلت انيك فيها جامد وهيا تعبت ونامت بوشها علي السرير قولتلها اجيب فين قالت هات جوه متخافش انا مركبه جهاز سرعت شويه لغايه ما جيبت شلال لبن في كسها وبيدفق جامد زي المدفع وهيا بتصوت وتقولي يخربيتك لبنك وجعني مدفع ده وكله لبن قولتلها خزين بقاله سنين وكنت أنا وانا بجيب غرزت صابعي في طيزها دخلت اكتر من عقله منه نامت علي بطنها واللبن بيسيل علي فخادها وانا قعدت جنبها وبعدين حطت دماغها علي فخدي وقالت تصدق انا اول مره احس اني اتناكت جامد والتعب من النياكه انت تعبتني وصابعك خرم طيزي قولتلها بس حلو قالت احساس جديد قولتلها المهم اتبسطي قالت اوى اوى انا مش هسيبك ابدا قولتلها بس نخلي بالنا مش عاوزين فضايح قالت متخافش قولي بقي انت تعرف ستات تانيه قولتلها ابدا انت اول ست في حياتي انام معاها قالت بجد طب اتعلمت الحاجات دى فين قولتلها الافلام السكس قالت بجد قولتلها اه انا كل الافلام السكس بتاعه الشارع عندي غير المجلات قالت وانت اتعلمت منها قولتلها السكس ده عالم بس ألواحد يركز فيه قالت وانت مركز اوى قولتلها انتي لو اتفرجتي هتعجبك اوى وهتتعلمي حاجات كتير هتخليكي مبسوطه اكتر قالت تصدق نفسي اوى وبعد ما عرفتك نفسي اتفرج اكتر شوقتني قولتلها الشرائط عندي ظبطي الفيديو وانا اجيبلك اللي انتي عايزاه قالت تصدق انا ممكن اجيب الفيديو بتاع ام ميدو اللي فوقنا قولتلها خلاص لما تحبيه قوليلي وانا اجيبلك الشرائط قالت انا ممكن اجيبه انهارده بس بكره الجمعه ابو علي موجود خلينا السبت قولتلها اجيبهم بدرى قالت لا انت تتفرج معايا قولتلها اه انتي عاوزه تتطبقي عملي قالي ما انا ممكن اسخن واعوز اتناك قولتلها ظبطي وانا معاكي قالت بس يوم السبت لو الدنيا ظابطه هعلق علي المنشر فوطه حمرا صغيرة تشوفها تطلع علي طول بالراحة ماشي قولتلها تمام يلا بقي قوم استحمي وانا هسخنلك الاكل قولتلها طب ما تيجي معايا الحمام قالت انت لسه فيك حيل قولتلها جربي قالت لا انت فشختني الراجل هيجي بليل يلاقيني مبهوقه يلا قوم استحمي اخدت دوش وفكرت ونزلت نمت اليوم ده كان الخميس منزلتش الشغل بليل فضلت مريح واتغديت جمبري من السوق والحاجات دى في بورسعيد رخيصه في المتناول ونزلت المغرب قعدت شويه مع ابو حسن لقيت هاله جايه مقومتش اتفرج عليه قولت مفيش جديد وانا شبعان من الصبح كنت بنيك في جبل وشويه وشباب الشارع جولي علشان سهره الخميس عندي في العشه الافلام والحشيش والبيرة. كده دخلت قضينا السهر في الهدوء علشان الجيران والليله مرضتش تخلص علي كده بعد ما العيال مشت حصلت احداث كتيره .
ايه اللي حصل ده اللي هنعرفه في الجزء القادم شكرا لكل من تحملنيي في التأخير ولكن فعلا غصب عني

قلوب محرومه
09-07-2020, 09:51 AM
بداية جميلة وسرد اجمل بانتظار باقى الاحداث بس ياريت عدم التاخير

alex 13
09-07-2020, 11:21 AM
بداية جميلة اوووووي وشكلها هتبقي قصة حلوة اوووووي
تسلم ايدك
بس ليا استفسار هو كدا انت قفلت قصة الباشمهندس مش المفروض كان ليها سلسلة رابعة زي حضرتك مقولتش لينا

Legend Walker
09-07-2020, 12:55 PM
كده تمام قوى
تحضير رائع لأرض ملحمه جنسية أثق في أنها ستكون من أولوياتنا في هذا المنتدى الرائع
وارجو أن تكون الحبكه القصصية في كل مواقفها القادمة بنفس روعة التمهيد والافتتاحيه
في انتظار المزيد على أحر من الجمر فلا تتأخر علينا

Chanbero
09-07-2020, 02:14 PM
القصه جميله وي استمر وانا متبعك من القصه الي فاتت
استمر في الابداع عاش

wa7d moham
09-07-2020, 04:06 PM
حلاوه البدايات بجد حلوه من غير ايقاف ولكن الوقت ياريت تعمل ميعاد ثابت لنشر الأجزاء تباعا بس بجد حلوه ولسه وزى عيشة الايام مافيها اوفر ولا عبد بالتوفيق استمر

Marlon Brando
09-07-2020, 05:13 PM
جزء أكثر من رائع.. منتظر الجديد.

عير عراقي رهيب
09-07-2020, 06:04 PM
بأنتظار باقي الاجزاء
واني متأكد راح تكون قصة ولا اروع

Pop7910
09-07-2020, 10:01 PM
بدايه حلوه وقصه اكيد احلى بس فين تكملة سلسلة المهندس مازن

mo salah ang
09-08-2020, 10:01 AM
ليها جزء رابع بس هنركز شويه مع بياع الانابيب

Clash
09-08-2020, 11:32 AM
ليها جزء رابع بس هنركز شويه مع بياع الانابيب

استمر يا برنس مستني الجزء الجديد
متتأخرش علينا

الاير النشيط
09-08-2020, 12:51 PM
بداية جميلة،صحيح انه لا يوجد احداث جنسية لكن نحن بأنتظارها في باقي الاجزاء

Badr neswangy
09-08-2020, 01:26 PM
جميلة جدا كالمعتاد في انتظار باقي الاجزاء
تحياتي وتقديري للمجهود وبالتوفيق

محترف101
09-08-2020, 01:28 PM
بداية حلوة يا صاحبي متتاخرش في الباقي

Zezo x
09-08-2020, 02:25 PM
عودا حميدا يا هندسة وحشتنا حكياتك بس متتأخرش كعادتك دومت بود

بنوتة شقية جدا
09-08-2020, 04:55 PM
قصة جميلة وواضح انها هتبقى شيقة جدا

معلم جامد
09-09-2020, 12:01 AM
عودا حميدا بعد طول غياب

HMnh
09-09-2020, 01:30 AM
بداية جميلة جدا
🤩🤩🤩 أستمر 🤩🤩🤩
ومنتظرين باقي الأجزاء

سوزان خليل
09-09-2020, 09:11 PM
كالعادة ابداع رائع
وطرح يستحق المتابعة
شكراً لك
بانتظار الجديد القادم
دمت بكل خير

goodman+18
09-10-2020, 09:15 AM
بداية حلوة بس ياريت تكمل متعملش زي الباقي

جو جو جو الجامد
09-10-2020, 05:13 PM
قصه جميله استمر وشكران على المجهود :wave:

Marlon Brando
09-10-2020, 11:23 PM
فين الجزء الثاني ياكبير؟

wa7d moham
09-15-2020, 07:00 PM
فين الباقى يامبدع ولا ايه

Clash
09-16-2020, 10:17 AM
يا غالي في جزء جديد انهارده ولا ايه ؟

Clash
09-16-2020, 11:49 AM
جزء جامد يا غالي ��
اتمنى متتأخرش علينا ف الجديد

wa7d moham
09-16-2020, 12:53 PM
انا حاسس ان الجزء الثاني جزء ترضيه مافهوش الحركه بتاعت الجزء الاول وأحداثه مش كتيره مكرره ما تروق كده واعمل جزء حلو طويل أحداثه منوعه بدون عبد وشطحات ولكن لك الحق فأنت مبدع

شوفوني
09-16-2020, 03:49 PM
تم اضافة الجزء الثاني

قراءة ممتعة

بنوتة شقية جدا
09-16-2020, 03:50 PM
الجزء التانى جميل ومثير بس لازم تدمج مع الجزء الأول عن طريق رابط الإدماج الى فى صفحة القصص وتتبع الخطوات

فحل لمحارمك
09-16-2020, 05:06 PM
تسلم يانجم بس متغبش تاني كده

midomody222
09-16-2020, 06:54 PM
ممتعة فى انتظار الجديد

HMnh
09-17-2020, 09:14 AM
جزء كويس
🤩🤩🤩 أستمر 🤩🤩🤩
ومنتظرين باقي الأجزاء
بس انت بتأخر في نزول الأجزاء

ahmed elsaidy
09-17-2020, 01:24 PM
أشكرك على مجهودك و إبداعك و الأسلوب الراقي الممزوج بالتشويق و الإثاره مش دب طخ دب طخ
كمل َ اتحفنا

Clash
09-18-2020, 09:55 AM
اتمنى متتأخرش ف الجزء الجديد يا عالمي

احمد القبيصي
09-18-2020, 01:42 PM
استمر في القصه جميله

عنيل ماليش مثيل
09-18-2020, 02:37 PM
قصه جميله جدا وهتبقا من القصص الكبيره الممتعه
احسنت يصديقي اكمل

samrnapal
09-18-2020, 02:42 PM
رووووووووووووووووووووووووووووعه

محمد عنيل
09-19-2020, 01:22 PM
مستنين الجديد يا برنس

Mido The Knight
09-19-2020, 05:53 PM
بدايه جميله اوى استمر يابرنس

أموت فى الجنس
09-19-2020, 09:33 PM
جميلة جدا وممتعة فى إنتظار التكملة

محمد عنيل
10-04-2020, 01:16 PM
ايه يا برنس اتاخرت ف الجزء التالت يعني

العميــد
10-05-2020, 05:06 AM
بداية جميلة وسرد اجمل بانتظار باقى الاحداث

رستم
10-05-2020, 09:50 AM
اين الكلمة يا أخي

اسمر فاتح اليمن
10-06-2020, 05:42 AM
ممكن يمنيه او سعوديه جاده لتعرف بي فحل تجاني وتساب 00967711566481

Zezo x
10-07-2020, 01:55 PM
فين باقى الأجزاء يا نجم

نييك اكساس
10-07-2020, 08:30 PM
بدايه رائعه
لاتتاخر في التنزيل

حماده النمر
10-19-2020, 12:59 PM
فين باقى القصة يا غالى

mrmido9
10-19-2020, 03:30 PM
قصة جميله لكن ليه التاخير اين باقي الاجزاء

el gokr
10-21-2020, 09:14 AM
تسلم ايدك بعد ازنك مش تتأخر مع احترامي لظروفك

نفسى انام معاكى
10-25-2020, 07:05 PM
قصه جميله جدا استمر في انتظار باقي القصه

ابوزب55
10-27-2020, 09:54 PM
قصة حلووووووووووووه اووووووووووووووووووي ورائعة
بداية موفقة
وسرد ممتع

joker ex
10-31-2020, 06:48 PM
عااش جدا استمر هنا و لو مش هتكمل ارجع لمازن

Pop7910
11-02-2020, 08:29 AM
فين البقيه يابرنس

My allord
11-03-2020, 11:01 PM
كمل يا برنس

ممدوح محمود ابو
11-05-2020, 09:38 AM
:g030:كمل يانجم



/archive/index.php/t-507370.htmlقصص محارم ولد وأمه وأخته في بلاد الغربه/archive/index.php/t-164541.html/archive/index.php/t-226969.htmlقصص نيك مصورة مساعده ام الجزء الاول متسلسلهقصص سقس محارم مصريه من حي شعبي متسلسلهمنتديات عرب ميلف نسوانجيات/archive/index.php/t-321590.htmlقصص سكس الارشيف حراميرواية ممارسة جماعية في السرير/archive/index.php/t-81213.htmlالزوجة اشواق قصص سكسقصص نيك ممرضات site:rusmillion.ruاونلاين قصص سكس خلفي امامي من الأرشيف/archive/index.php/t-231639.html/archive/index.php/t-442320.htmlقصة نيك صديقة بنتيصورتي إجميل كس إمرأه في إلعالم 2019/archive/index.php/t-84070.html/archive/index.php/t-226008.html/archive/index.php/t-483229.html/archive/index.php/t-222360.htmlرقم مرمر عرب ميلفقصص محارم جماعيه نسونج فلا الغموضنفسي اتناك نيك جامدقصص نكت اختي محارم site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-330608.htmlقصص سكس انا و الطالب /archive/index.php/t-332208.htmlقصص سكس عمتى المريضة/archive/index.php/t-32196.html/archive/index.php/t-406487.htmlجوز بنتى ناكنى site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-272842.htmlقصص محارم ارشيفسكس أفرقيت صقر في أكسنقصه دخل زبك يابابا/archive/index.php/t-110042.htmlقصص جنسيه الام وبنتها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-358345.html/archive/index.php/t-199456.html/archive/index.php/t-538650.html/archive/index.php/t-142249.htmlارشيف نسوانجي قصص نتفت كسها site:rusmillion.ruقصص محارم عاشق الاابتسامه/archive/index.php/t-103912.htmlقصص تبادل ودياثه يمني site:rusmillion.ruقصص نيك نسوانجي اخوات وامهات/archive/index.php/t-69667.html/archive/index.php/t-197350.html/archive/index.php/t-2343.htmlتم جاري سكسي تنزلصورنيك كس ممرضاتقصص سكس مع بايع اللبن قصص نيك الست وجرتها متسلسله site:rusmillion.ruقصص سكس خالي.comقصص فيلاما 85 نسونجي نيكالف ليلة وليلة نسوانجي الثلاثمائةطيز عم يخرا بنات طيازتجمعية قصص فيلاما سكسقصص لواط سكسي امهات اكلاسيكيات مع الابناء/archive/index.php/t-581937.html/archive/index.php/t-480508.htmlشراميط سكس منتديات عربقصص سكس خضوع خول/archive/index.php/t-137499.htmlقصه زبي في كس اختي/archive/index.php/t-163763.htmlقصص سكس مع السوادقصص سكس عوائلنيك منقبة تشلخ النقاب/archive/index.php/t-95537.htmlقصص نيك ممحونه علي زب الواقف ابن اختي/archive/index.php/t-430755.htmlقصص سكس زوج اختي site:rusmillion.ruقصص سكس نيك يمنيات في اريفقصص سكس محارم شيميل site:rusmillion.ruزبي جا بين شطاياهاقصص سكس كيف ناكني جوز بنتيقصص دياثة بلحس كس زوجتي من لبن الفحل