دخول

عرض كامل الموضوع : مسابقة الجمهورية واللبوة عفاف


Happygiv
01-15-2017, 06:09 AM
مسابقة الجمهورية واللبوة عفاف

اتفاجأت وانا في المدرسة زي كل يوم باستدعاء من اسرة التربية الرياضية، روحت وانا مش عارف في ايه المهم ان حاجة خرجتني من قعدة الفصل المملة، لقيت الاستاذ بيقولي انت مروان، مبروك انت كسبت في مسابقة العدو وهتروح النهائي في القاهرة، مسابقة ايه؟، انا مقدمتش في حاجة اصلا حضرتك ..غير اني مش بلعب رياضة غير كورة مع اصحابي في الشارع، قاللي ما انا عارف، احنا بنكتب اسماء كده عشوائية عشان نملي خانات ومايتقالش ان المدرسة مابتشاركش ، وحظك ان محدش كان قدامك في السن ده وكسبت، ومش هتخسر حاجة لما تروح القاهرة تتفسح يومين واهو تشوف بلد تانية غير الاقاليم دي، بصراحة عجبتني الفكرة، اهو اجازة من المدرسة كمان كنت انا ساعتها في تالتة اعدادي، قاللي وعلى فكرة، فيه بنت كمان كسبت معاك اسمها عفاف، قولتله ودي كمان زيي كده مكتوب اسمها وخلاص، قاللي لا بالعكس دي في مدرسة رياضية ووصلت بعد منافسة شرسة مع زمايلها، وهي اكبر منك ب3 سنين، ومعاد السفر اتحدد اول الاسبوع.
في يوم السفر اتقابلنا الصبح بدري قدام الموقف، انا وعفاف اللي فعلا طلع شكلها رياضي، طويلة وفرعة، لونها قمحي،وشكلها واخدة الموضوع بجد اوي بس مقدرش انكر ان الرياضة خلت صدرها مشدود شدة جامدة وطيزها كرباج، والهاندباك سبورت على ضهرها كأنها فعلا محترفة، وابلة فاطمة ودي مشرفة ادارية، مالهاش علاقة بالرياضة خالص، بيضا ودبدوبة شوية وفيها حنية الامهات كده من اول لحظة تحبها، من النوع اللي يعملك ساندوتش ويسألك عايز تاكل ولا تشرب كل شوية، وهي فعلا شافتني صغير وكانت عينها عليا باستمرار، ركبنا الاتوبيس احنا التلاتة، الاول هي قعدت جنب عفاف وانا على وراهم بس زهقت بسرعة فجابتني جنب عفاف نتسلى، قعدت حفاف تحكيلي عن طموحاتها للبطولة، وعملت ايه عشان تقنع اهلها يسيبوها تسافر، وانا طبعا مقولتلهاش اني كسبت بالصدفة، اللي هتطلع بعد كده احلى صدفة هتدخلني لعالم التحرر، عفاف حبتني اوي، ورغم اني بلغت وجوايا مبسوط اني جنبها، بس هي اعتبرتني اخوها الصغير، ومن كتر مابقيت متعلق بيها ومابتحركش هناك من غير ما اكون شبطان في ايدها، كل المتسابقين من كل المحافظات اعتقدو فعلا اني اخوها، بدأت احس بكده لما بيكونو بيتكلموا عنها ويسكتو لما ادخل الغرفة، ماهو الشباب في عنبر والبنات في عنبر تاني، ويمكن ده المكان الوحيد اللي خلاني اتفرق عن عفاف، وبسرعة بقينا كلنا اصحاب مع شباب وبنات من كل حتة، وبما اني انا اصغر واحد كان ممكن في اي واقت اروح عند عنبر البنات، بالذات في اول يوم لما خرجت مع الشباب يفسحوني في القاهرة واتأخرت على معاد الاكل وكنا هنموت من الجوع، قالولي ماتروح يامروان شوف لو في اكل عندهم، وطبعا اول ماخبطت عفاف فتحت على طول، وابلة فاطمة كان بتغير هدومها ويادوب السنتيانة متعلقة على كتفها، وشايف قدامي ملبن ابيض، على طول وشي احمر واتأسفت وهمشي قامت عفاف ماسكاني قالتلي ايه ده انت بتتكسف بقى ياصغنن، وابلة فاطمة قالتلها ماتضيقهوش يا عفاف بلاش غلاسة، قامت عفاف حاطة ايدها على زوبري من فوق البنطلون، وبتقولها ده مروان راجل اهو حاسبي يا ابلة فاطمة من شقاوته، قولتلها بس ياعفاف عيب كده، قالتلي حد يتكسف من اخته يا واد خلاص ماتزعلش زي العيال كده وقامت حاضناني وعمالة تبوس فيا وانا حسيت براحة غريبة اوي وانا زي العيل الصغير في ايدها بتعمل فيا اللي هي عايزاه.
فات اسبوع واحنا في المسابقة وبدأت اسمع كلام ان خالد وده واحد من زمايلنا معجب بعفاف وبيعاكسها، وعشان مش بس هما عارفين انها اختي، انا كمان حاسس بكده من جوايا، كان جوايا مشاعر متلخبطة، شوية غيرة عليها، وشوية حاسس انها من حقها تحب وتتحب خصوصا وهي على طول مركزة في المسابقات ومش عايشة سنها زي اي بنت تانية.
في معاد الغدا قعدت جنبها وقولتلها عاللي سمعته عن خالد قالتلي بصراحة هو دمه زي العسل، وانا مبسوطة عشان بتكلم معاه، قولتلها طب وانا مش حبيبك يعني، قامت لفت دراعها حوالين رقبتي وقالتلي ده انت روح قلبي، بصراحة ساعتها صعبت عليا خالص ونسيت كل الغيرة دي وبقيت عايز اشوفها مبسوطة وبس. بعد الغدا خرجنا نتمشى شوية مع الشباب، وروحت انا مع خالد عشان اكلمه وقولتله على فكرة انا عارف انك معجب بعفاف، قالي انا اسف انا عارف انها اختك بس مقدرتش اقاوم شخصيتها، قولتله شخصيتها برضه يا صايع، قالي دي حاجة مش هتتكرر خلاص وارجوك ماتعمليش مشكلة، قولتله بالعكس انا عايزك تكلمها لو فعلا بتحبها بجد، سكت شوية ورد بصوت واطي وقالي هو انا بلحق اتلم عليها في كل الدوشة دي، قولت خلاص لو في حاجة ممكن اعملها عشان خاطر عفاف، يبقى اني هرتبلكو المقابلة.
في اول الاسبوع الشباب كلهم قررو ينزلو يشوفو قلعة صلاح الدين ويدخلو حديقة الازهر، قولت هي دي الفرصة المناسبة، وقولتلهم ان خالد تعبان عشان عضلاته محتاجة راحة وانا وهفضل معاه النهاردة، وروحت لابلة فاطمة استأذنتها ان عفاف تخرج معايا شوية عشان الشباب خرجو من بدري وانا نايم، طبعا وعفاف ماتعرفش في ايه عشان تبقى مفاجأة، واخدتها على اوضة الشباب قالتلي هو احنا مش خارجين، قولتلها اه هنجيب حاجة بس من جوا، اول مافتحت الباب وشافت خالد قامت ضرباني بالراحة على كتفي وهي بتضحك بكسوف، شديتها على جوا وقفلت الباب، خالد قام من مكانه جري علينا وقالها انا مصدقتش اني هبقى معاكي، قالتله وانا كمان بس خايفة حد ييجي، قولتلها ماتخافيش ياعفاف كلهم بره واخوكي واقف جنبك اهو محدش يقدر يتكلم، قام هو ماسك ايديها وقالها على فكرة ان معجب بيكي من اول ماشوفتك، وبصراحة بحبك ياعفاف، وقام بايس كف ايديها، وهي وشها احمر، قولتلها يعني مش انا بس اللي وشي بيحمر اهو، ماتردي يا رويترز، قالتلي بس بقى يا مروان مش انت اللي حطتني في الموقف ده، قولتلها وايه رأيك، قالت بكسوف حلو اوي اوي، خالد قالها يعني بتحبيني، قالتله وبموت فيك من ايام ماكنت بشوفك في مسابقات قبل كده. قولت لخالد انت مش سمعت الاجابة مستني ايه بوسها بقى، قام خالد مقرب عليها ولمس شفايفها بشفايفه وباسها بالراحة اوي، لقيت عفاف بتحرك لسانها على شفايفها بمياصة خلت خالد يتجنن اكتر، قام شاددها في حضنها وكتف ايديها ورا ضهرها وهو بيقطع شفايفها وبيعض عليها بسنانه لما هي بقت دايخة بين ايديه، واول ماسابها قالي معلش يامروان مقدرتش امسك نفسي، عفاف بقت مش عارفة تودي نفسها فين بعد ما مكياجها اتبهدل وحاسة انها ممحونة قدامي انا وخالد، وقالت انا لازم امشي عشان مايبقاش فيه مشكلة، جريت سبقتها ووقفت قدام الباب، قولتلها مفيش حد هييجي دلوقتي وفرصة زي دي ممكن ماتجيش تاني انك تبقي انتي وخالد لوحدكو، قالتلي وهيعمل ايه اكتر من اللي عملو بس، قومت حطيت ايدي عالقميص اللي كان لابساه وبدأت افتح في الزراير واحد ورا التاني، وصدرها بيظهر واحدة واحدة، قالتلي بتعمل ايه بس يا مروان سيبني امشي، قولتلها بذمتك انتي عايزة تمشي، انا حاسس بيكي بجد ومفيش داعي تخبي عليا، كانت هي سكتت وانا في اخر زرار، قومت فاتح القميص كلها، وهي لابسة سنتيانة بيضا ستان شفاف على بزازها وحلماتها نافرة، وقومت لاففها ناحية خالد، قالها بقى مخبية كل الجمال ده يا حبيبتي، ونزل بشفايفه على رقبتها ونزل على صدرها وهو بينزل الحمالات وبزازها بتتكشف قدامه قال اهي دي بزاز اللبوة الاصلي وهو بيقرص على حلمتها وبيعض في بزها، وانا مديت ايدي حوالين وسطها بفتح البنطلون، حطت ايدها على ايدي عشان تمنعني بس كانت مقاومتها ضعفت قصاد محنتها، نزلت البنطلون لغاية الارض، كانت لابسة كلوت ابيض خفيف، وكان باين عليه بلل، خالد قالها وساكتة عالهيجان ده كله ليه يا شرموطة، وزقها عالسرير وفتح رجليها، قالتله خالد بلاش انا لسه بنت بنوت، قالها ويرضيكي اسيب الكس الهايج ده كده، وقام فاسخ الكلون ونزل بين رجليها يلحس فيه وهي تقوله ااااااه ااااااااح يا خالد كسي بياكلني ياخالد، وانا كمان هايج من المنظر مديت ايدي على بزها وقعدت اعصر فيه، ولما هي وخالد ماتكلموش نزلت عليها ارضع منها وهي بقت تحرك ايدها على شعري وتشدني على بزها، قام خالد مطلع زوبره وبدأ يحركه على شفايف كسها المنفوخة، وهي بقت تشدني زيادة وخالد يقولها هفشخك يالبوة ياشرموطة، وقام مدخله بالراحة جواها وهي صرخت صرخة جامدة عشان بكارتها اتفضت، وقام خالد ماسحها بفوطة وقالها كده بقيتي شرموطة رسمي وقام مدخل زوبره تاني المرة دي اجمد وبيرزع فيها وهي تقوله اااااح يا خالد هتقسمني نصين اااااااااح، انا شرموطة ولبوة وبنت متناكة اااااااح، وهو يرزع اجمد من الاول وانا كمان طلعت زوبري وبقيت احركه على بزازها، وهي شايفة زوبر خالد بيفشخها بقت شايفاني عيل صغير عايز يلعب، بقت ماسكة زوبري بايدها تلعب فيه وخلاص بقيت على اخري وتقولي نزل على بزازي يا واد وانا بنطر وهي بتحلبه للآخر، وخالد بيقولها هجيبهم خلاص يا متناكة، عايز احبلك يالبوة، قالتله لا بلاش يا خالد قام مطلع زوبره وناطر على سوتها لما غرقها وضربها على كسها بزبره بيمسح اللي فاضل فيه، وقام لابس بنطلونه وقالي هروح استحمى عبال ماترجع الشرموطة دي اوضتها قبل ماحد ياخد باله، عفاف قامت واخداني في حضنها وبتبوسني على خدي وبتقولي انت يطلع منك كل ده ياواد، قولتلها انا برضه يالبوة.

عصر يوم
01-15-2017, 07:07 AM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــادي

العميــد
01-16-2017, 02:59 AM
يسلمووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووو

max222
01-19-2017, 04:18 AM
هي قصه قصسره بس حلوه بجد

الدكر الشرقاوى
02-02-2017, 01:08 PM
قصة جميلة بس كانت مفروض تكون اطول

ابوزب55
07-27-2017, 05:04 PM
قصة جميله وممتعة جدااااااااااا وفي منتهى الرووووووووووعة
تسلم على السرد

يمني يحبكم
08-03-2019, 11:13 PM
اوووووووف على لبونه الاطفال مع الكبار

ليش ما تطول الكتابه والاحداث فيها

الحالم10
08-04-2019, 12:44 AM
ممتعى ومثيرة



/archive/index.php/t-319392.html/archive/index.php/t-194201.htmlقصه سكس مدام موطيعه/archive/index.php/t-442576.htmlقصص ناك اخته بعد زيارتها في بيتها.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-221197.htmlقصص المستريس والعبيد site:rusmillion.ruقصص بايسيكشوال/archive/index.php/t-7342.htmlقص لحس كس مع سيد الدكان/archive/index.php/t-249075.html/archive/index.php/t-136138.htmlقصص سكسيه مثيره مع فتاه متزوجه ممحونه ذات جمال مثير سكسيه موقع نسونجي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-95129.htmlقصص مص ورضع بزاز في المراهقه site:rusmillion.ruقصص جنسيه نيك عنيف جماعب/archive/index.php/t-203065.html/archive/index.php/t-315511.htmlقصص نسوانجي زوجتي والرجالسكس ارشيفنيك،خنام،بقر،بهيم،كس،كبير،بقرة/archive/index.php/t-358338.html/archive/index.php/t-492445.html/archive/index.php/t-526898.htmlقصص نيك وصور سكس/archive/index.php/t-360662.htmlقصص سكس حيوانات وبنات /archive/index.php/t-252470.htmlحريم شيميل عربي بنوتي/archive/index.php/t-211688.htmlقصص سكس البحر site:rusmillion.ruقصه سكس دكتوره مع البواب /archive/index.php/t-4974.html/archive/index.php/t-193434.htmlصورصكس إمهت رسي/archive/index.php/t-7280.html/archive/index.php/t-176470.html/archive/index.php/t-33693.htmlالمحلل نار قصص سكسقصص نيك طيز جارتي صعيدية/archive/index.php/t-467799.html/archive/index.php/t-348295.html/archive/index.php/t-324972.htmlنسوانجي صور ملفايه site:foto-randewu.ruقصص سكس رضاعه حليب/archive/index.php/t-35530.htmlقصص سسكس طارق ولينا ودلال/archive/index.php/t-479549.html/archive/index.php/t-300606.htmlelena koshka strips for you/archive/index.php/t-315753.htmlمتسلسلات قصص سكس زب كبير/archive/index.php/t-335202.html/archive/index.php/t-373045.html/archive/index.php/t-300012.htmlفتاة تحك طيزها بقضيب شاب بزحمة المواصلاتقصص سكس للمسنين تحرش في ازبارهم/archive/index.php/t-569128.htmlبنت و والد في شهر العسل يتنيكوتنزيل سكس لنساء يداعبنا كسهنا/archive/index.php/t-403539.htmlقاهرني قصص سكس متسلسلهقصص زوجه تنيك زوجها site:rusmillion.ruقصص سكس اغويت ابن قصه نيك وفشخ شيماءسكس مصري صور محارم نسولنجيقصص سكس أغتصاب محارم أختي وأمي من الغريب بسببي /archive/index.php/t-226517.htmlقصص سكس محارم الام تلبي احتياجات ابنها "قصص عرب "ميلف"هنادي وابنها في منزل مصريةقصص سكس محارم الخال النياك وبنت اخته.com site:rusmillion.ruقصص سكس يضحك على اخته وينيكها بزب صناعي.com site:rusmillion.ruقصص لواط عشققصص سكس اقدام اختي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-509961.html/archive/index.php/t-503109.htmlقصص سكس صافيقصص جنس نكت امي وابويا جنبي/archive/index.php/t-221429.html/archive/index.php/t-111914.html/archive/index.php/t-487322.html/archive/index.php/t-51388.htmlقصص سكس ثلاث توائل اخوانيمنيه عا شقه خلفي قصتي سكسافضل طريقة لنيك اختك site:rusmillion.ruقصص سكس عيلة لباوي/archive/index.php/t-157895.htmlسكس بنت وابوه محرم نيك طيزأحمل قصص نيك المحارم في دول الخليج/archive/index.php/t-348655.html