manal big booty
03-13-2017, 01:42 AM
الجزء الثالث
دخلت نمت بملابس الخروج وبالجذمه في الاوضه وانا مضايق من اللي حصل وقررت اني استمر ومش هتراجعك عن اللي انا عايز ابقى فيه عند في بابا وفي اللي عملوا معايا، قومت الصبح على صوت خالتي وهيا لابسه قميص نوم لونه اسود ستان ضيق على جسمها وقصير لغاية فوق ركبتها ونص بزازها طالعه من قميص النوم اول ما شوفتها وقفت متسمر في جمالها وهيا شافتني وانا ببص على جسمها ابتسمت وقالتلي: ايه ياواد مالك اول مره تشوف جسم ست، فوقتني من جمال جسمها وقولتلها: ايه.. !! اه..!! ايوه ياخالتي بتقولي ايه؟ قالتلي: لا ده انت حالتك صعبه اوي ياروح خالتك روح اغسل وشك وتعالى علشان تفطر قولتلها: حاضر ياخالتي وطلعت قدامي وكانت طيازها عريضه اوي لكن مش بارزه للخلف ووسطها رفيع جسمها جميل اووي وروحت طلعت الحمام غسلت وشي وروحت على السفره لاقيت خالتي قاعده ومستنياني افطر معاها ولما قعد على السفره قولتلها: اؤمال فين هيثم ياخالتي؟ قالتلي: راح الشغل ياحبيبي وبعد ما أكلنا انا وخالتي لاقيت نفسي بعفويه بشيل الاطباق من على السفره وبروح بيها على المطبخ في الاول كان الوضع عادي بالنسبه لخالتي، وقتها خالتي قالتلي: انت نمت بملابس الخروج ياكمال؟ قولتلها: ايوه ياخالتي قالتلي: طيب انت مش معاك ملابسك ولا اروح انا اجبلك من ملابس هيثم حاجه تلبسها! قولتلها: لاء ياخالتي انا جايب معايا ملابسي قالتلي:طيب روح ياحبيبي غير ملابسك دي والبس ملابس بيتي قولتلها: حاضر ياخالتي بس لما اجيبلك باقي الاطباق وفجاه لاقيت موبايل خالتي بيرن وهو في الصاله وهيا مش سامعاه لما شوفت مين بيتصل لاقيتها ماما اللي بتتصل روحت عطيت لخالتي الموبايل في المطبخ وقولتلها: خدي ياخالتي ماما بتتصل بس انا (مش عاوزه) اكلمها (وغلطت واتكلمت على نفسي بصيغة المؤنث! خالتي قالتلي بإستغراب وهيا بتبتسم: (مش عاوزه) طيب هاتي الموبايل، وقتها انا اتكسفت وبصيت في الارض وروحت اوضتي اغير ملابسي وسيبت خالتي تتكلم مع ماما واول ما دخلت الاوضه قفلت على نفسي وقلعت ملابسي كلها وفتحت شنطتي وطلعت كيلوت 7 بناتي لونه موف ومنقط بوردي ولبست بنطلون ولادي خفيف اووي وضيق جدا جدا على طيزي ووراكي ومقسم وبارز مفاتن جسمي الطري طيازي كبيره اووي ووراكي عريضه من فوق وملفوفه وملحوظه في البنطلون ولبست تيشرت خفيف اووي وضيق على جسمي وبارز بطني وسوتي وبزازي الصغيره اوي وقتها انا كنت ناسي اني حاطت مناكير في ضوافر رجليا لما كنت لابس الشراب والجذمه اما بالنسبه للمناكير اللي كان في ضوافر ايدي انا شيلته ليلة ما بابا ضربني ودخلت الحمام غسلت وشي من الميكاب شيلت المناكير اللي كان في ضوافر ايدي ونسيت اشيل اللي كان في رجليا وطلعت لخالتي بعد ما اخدت وقت حوالي نصف ساعه وانا بغير ملابسي وبظبط نفسي كانت كفيله ان خالتي تستفهم من ماما ايه اللي حصل معايا وبابا كان بيضربني ليه ولما قربت من المطبخ سمعت خالتي بتتكلم في الموبايل وقتها اتوقعت انها خلصت المكالمه مع ماما وبتكلم حد تاني لكن لما سمعتها لاقيتها بتقول: طيب يانوال خلاص انا هأخد بالي منه يوووه قصدي منها، وقتها إتاكدت ان ماما حكيت لخالتي على كل حاجه لكن وقتها مضايقتش بالعكس انا فرحت اوي لانها مسيرها هتعرف، ودخلت لخالتي المطبخ ولما خالتي شافتني قالت لماما: طيب سلام سلام دلوقتي وقفلت الموبايل وبصيتلي من فوق لتحت وهيا بتبتسم وقالتلي: ايه الحلاوه دي ياكوكي! إبتسمت وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض وقتها اتاكدت اكتر انها عرفت كل حاجه عني، قولتلها بصوت واطي وناعم: ميرسيه ياخالتي، راحت خالتي ضحكت وقالتلي: انا مش عارفه الراجل (باباكي) ده اتهبل ولا ايه في حد يضرب الحلاوه والجمال والرقه ده قولتلها: قوليله يا خالتي سيبك من بابا وقوليلي هيا ماما كانت عايزاكي في ايه ؟ ضحكت وقالتلي: اصلها كانت بتحكيلي عن سبب الخناقه، وقتها قلبي كان بيدق بسرعه وشي اتغير وخالتي لاحظت عليا اني اتخضيت لما قالتلي كده!! قولتلها وانا عيني في الارض ومكسوف: طيب وهيا قالتلك ايه هو سبب الخناقه؟ ضحكت وقالتلي بصيغة المؤنث: لاء متخافيش ياحلوه مامتك ماقالتليش حاجه بس مستنياكي انتي تقوليلي ايه هو سبب الخناقه ياكوكي!! لما سمعت منها الكلام ده ابتسمت وانا عيني في الارض ومتكلمتش لكن إتاكدت وقتها ان ماما قالتلها بابا ضربني ليه، وانا ساكت وباصص في الارض خالتي قالتلي بصيغة المؤنث: هااا مش هتحكيلي ياحلوه سبب ضرب باباكي ليكي ايه ده انا خالتك يعني مامتك التانيه، بصيتلها وانا بفكر اصارحها بالحقيقه ولا لاء!! قولتلها: طيب انا هاحكيلك على كل حاجه بس اوعديني انك متقوليش لاي حد ولا حتى لهيثم! قالتلي: إخص عليكي ياكوكي خلاص متحكيش طالما مش واثقه فيا!! قولتلها: لاء لاء انا واثق فيكي ياخالتي بس خايف حد يعرف!! قالتلي وهيا بتبتسم: ايوه يعرف ايه بقى؟ قولتلها: اسمعي ياستي وقبل ما ابدء الكلام واحكي قالتلي: استنى نعمل نسكافيه ونشربه وانت بتحكيلي ولما عملت النسكافيه وعطيتني المج قالتلي: امشي قدامي نروح نقعد في الصاله بره، لكن حسيت من كلامها انها عايزاني امشي قدامها علشان تشوف طيازي وفعلا وانا ماشي قدامها قالتلي وهيا بتضحك: كبرتي ياكوكي وادورتي وبقيتي مزه، اول ما سمعت منها الكلام ده هيا كانت لسه ما شيه ورايا روحت مسكت التيشرت من ورا ونزلتو علشان اغطي طيازي الكبيره مع اني لابس البنطلون لكن البنطلون كان ضيق على طيازي اووي وبارز مفاتنها، لاقيت خالتي اول ما انا عملت كده ونزلت التيشرت شويه ضحكت وقالتلي: مكسوفه مني يامزه؟ ضحكت بخجل وبصيت في الارض ولما وصلنا للانتريه قالتلي: تعالى هنا جمب خالتو على الكنبه يابيضه، قربت من خالتي وانا مكسوف وقتها هيا كانت قعدت على الكنبه وجيت انا اقعد على الكنبه جمبها روحت قعدت على ايديها بس هيا كانت قاصداها لاني حسيت بإيديها بتقفش في فلقاتي لما جيت اقوم ولاقيتها قالتلي كلمه خلتني سيحت وكنت عاوز انام في حضن راجل قالتلي: حلوه وطريه زي خالتو وكان قصدها على طيازي وقتها بصيتلها لاقيتها بتبتسم وقالتلي: اقعدي يامزه احكيلي بابا المتوحش ضربك ليه؟ إبتديت احكيلها الحكايه من بدراية ما كنت بضايق لما الاقي ماما بتقعد مع اختي وتسيبني ولما كانت تيجي سيرة قميص النوم والكيلوت والسنتيانه والميكاب كانت بتضحك ولما كانت بتضحك كنت بتكسف وبحط عيني في الارض واعض على شفايفي وكل ما اجي اكمل باقي الحكايه الاقيها بتمشي ايديها على وراكي لغاية ما قولتلها في اخر الحكايه على ضرب بابا ليا لاقيتها خديتني في حضني وبطبطب على ظهري وقالتلي: ياحبيبتيي واستحملتي الضرب ده كله يا كاميليا؟ وقتها ولما حكيت الحكايه لخالتي مكنتش قولتلها على اسم كاميليا ده خالص، اول ما سمعت خالتي بتقولي كاميليا بعدت عن حضنها وبصيتلها بإستغراب! لاقيتها ضحكت وقالتلي: متستغربيش يابيضه مامتك حكيتلي الحكايه كلها وقتها اتكسفت اووي وعنيا في الارض راحت قالتلي: وكمان خدودك احمرت من الكسوف يامزه؟! روحت ضحكت وقولتلها بدلع ومياصه وبصوت بناتي ناعم: إخص عليكي بقى ياخالتو متكسفنيش لاقيتها ضحكت ضحكه بصوت عالي زي الشراميط وقالتلي: تضرب ياواد ياكمال بتدلع وبتتمايص زي البنات بالظبط قولتلها: طيب انا هقوم بقى علشان اغسل الاطباق واروق الشقه ولما وقفت من على الكنبه لاقيتها ضربتني ضربه جامده على فلقات طيازي خليتها بقيت بتترجرج زي الجيلي وقولتلها بدلع ومياصه وصوت بنوتي: آآآآآآآآآآه ياخالتو ايدك بتوجع اوووي، ضحكت وقالتلي: ياختي عليها يامايصه اؤمال هتعملي ايه لما تتجوزي وجوزك يرزع بتاعه فيها ، ابتسمت وبكسوف قولتلها: اخص عليكي ياخالتي متفتحيش عنيا على الحاجات دي دلوقت لسه بدري انا لسه صغيره!! لاقيت خالتي شخرت ومسكتني من فلقات طيازي وقالتلي: صغيره!! كل طيازك الكبيره الطريه دي وصغيره ثم ده انتي باين على عنيكي انها مليانه بالحاجات دي ياشرموطه، ضحكت بخجل وقولتلها: بس بقى ياخالتي عيب الكلام اللي انتي بتقوليه ده قالتلي: طيب ياكمال روح اغسل الاطباق وروحت المطبخ وغسلت الاطباق وروقت المطبخ وطلعت لاقيت خالتي بتروق الشقه وقفت معاها اساعدها وهيا بتضحك وبتتحرش بيا بس بهزار وقالتلي: عارفه ياكوكي انتي لو بنت بجد كنت جوزتك الواد هيثم، ضحكت وقولتلها بصوت ناعم بنوتي دلوع: آآآآآه ياخالتي ياريت كان ينفع بس حتى لو كنت بنت مكنش هينفع اتجوز هيثم قالتلي بعصبيه: ليه ياروح خالتك؟ قولتلها: استني ياخالتي انا مش قصدي حاجه انا بقول كده علشان هو بيحب هدى اختي وهدى كمان بتحبه قالتلي بإستغراب: وانت عرفت ازاي يا كمال؟ قولتلها: علشان انا وهدى كنا بنحكي لبعض وكمان كانت بتكلم هيثم في الموبايل قدامي، ضحكت خالتي وقالت: آآآه وانا اقول البنت لما بتيجي الواد بيبلط في البيت علشان كده قولتلها: انتي معترضه على علاقتهم ياخالتي؟ قالتلي: لاء طبعا ياحبيبي ده انا نفسي هو اللي كان يقول بحب بنت خالتي وعايز اتجوزها وقتها انا اروح واخطبهالوا قولتلها: طيب ياخالتي سبيهم لما هو يجي ويقولك من نفسه ياخالتي قالتلي: عندك حق ياواد ياكمال قولتلها بعصبيه: متقوليليش ياواد دي تاني بقى ياخالتي قالتلي: خلاص يامنيوكه، روحت ضحكت راحت قالتلي: عجبتك كلمة منيوكه؟ ابتسمت وقولتلها: انا عجبتني التاء المربوطه قالتلي: يعني لو كنت قولتلك يامنيوك مكنتش هتبقى مبسوط؟ قولتلها: لاء طبعا مكنتش هبقى مبسوط، ضحكت وقالتلي: خلاص ياحلوه كويس كده؟ قولتلها: كويس يااحلى خالتو في الدنيا، ضحكت وقالتلي: طيب يامزه روحي روقي اوضة هيثم وطلعي ملابسه الوسخه علشان تتغسل قولتلها: هدى كده تزعل مني قالتلي: طيب روحي بدل ما اضربك انتي وهدى، ضحكت وروحت اوضة هيثم وقعدت اروق فيها وفرشتله ملايه نضيفه وبعد ما روقتها طلعت ملابسه الوسخه وكان مع الملابس دي كام بوكسر كان قالعهم وكان واضح انه على واحد منهم قطرات لبن جاف من زبه مسكت البوكسر ووقفت اشم فيه وابوسه وفجاه لاقيت خالتي دخلت عليا وشافتني وانا ببوس البوكسر بتاع هيثم قالتلي: كل ده بتروقي في الاوضه بتعملي ايه كل ده، وقتها إرتبكت من الخضه ومعرفتش اتكلم ولما خالتي شافتني مرتبك قالتلي: للدرجه دي انتي ممحونه ومولعه ؟ ابتسمت وعضيت على شفايفي وعنيا في الارض قالتلي وهيا بتبتسم: طالما الحكايه كده يبقى هشوفلك عريس علشان تدخلي انتي واختك في يوم واحد قولتلها بلهفه : صحيح يا خالتي هتشوفيلي عريس؟ ضحكت بصوت عالي وقالتلي: انا بهزر يااهبل ومين هيتجوز واحد زايك، وقتها زعلت من كلام خالتي واللي زعلني اكتر اني انا مش بنت بجد وانا واقف وعنيا في الارض لاقيت خالتي بتقربلي وبتقولي: يابني ياحبيبي لازم تعرف حقيقة نفسك انت مش بنت علشان تتجوز راجل وحتى لو انت فيك امكانيات البنت فانت مش فيك رمز الانوثه اللي هو الكس والرحم قولتلها: نفس الكلام اللي قالتهولي ماما، خالتي قالتلي: ياحبيبي ما هي دي الحقيقه ولازم تعيشها وتعيش الواقع بتاعها قولتلها: اسمعي ياخالتي انا هقولك على سر محدش يعرفوا ولا حتى ماما !! قالتلي: قول ياحبيبي قولتلها: بس اوعي تقولي لحد الكلام ده لانه خطير ولا حتى لماما قالتلي: قول بقى ياواد متغلبنيش قولتلها: انا مش حاسس اني راجل ياخالتي هو الراجل لما بيشوف جسم الست بيحصلوا ايه؟ ضحكت وقالتلي: بتاعه بيوقف قولتلها: انا بقى شوفت جسم اختي هدى وجسم ماما وجسمك انتي اهو معظمه عريان قدامي ومع ذلك مش بيحصلي انتصاب خالص، بصيتلي خالتي بإستغراب وقالتلي: خالص؟! قولتلها: ايوه ياخالتي بس بينتصب في حاله واحده! قالتلي: حالة ايه دي؟؟ قولتلها: لما بحس اني بنت وبتخيل اني نايم في حضن راجل، ضحكت بصوت عالي وقالتلي: اسمع انا هساعدك انك تبقى تلبس بناتي وتعيش بناتي لكن تتجوز راجل اهو ده اللي مش هقدر اساعدك فيه قولتلها: ياحبيبتي منحرمش منك ياخالتو قالتلي: ولا يحرمني منك يامزه يلا بقى علشان نغسل هدوم الواد هيثم علشان لما مبيقلاقيش حاجه نضيفه بيزعقلي قولتلها: يلا ياخالتو وطلعنا روحنا الحمام لاقيت خالتي بتقولي: انت جايب معاك قمصان نوم ياكمال؟ قولتلها: ايوه ليه ياخالتي؟ قالتلي: طيب ياحبيبي روح البس واحد قصير علشان تعرف تتحرك براحتك في الشقه قولتلها: طيب وهيثم ياخالتو؟ قالتلي: متخافيش هو بيجي 10مساءا قولتلها: طيب نقفل باب الشقه من جوه علشان اكون مطمن قالتلي: طيب روح غير ملابسك دي وهاتها نغسهلم وانت جاي اقفل باب الشقه من جوه كويس قولتلها: حاضر ياخالتو وروحت اوضتي قلعت البنطلون والتيشرت وبقيت بالكيلوت البناتي وطلعت من شنطتي سنتيانه لونها ابيض ولبستها وحطيتها جوه السنتيانه طرحتين من عند خالتي ولبست قميص نوم ستان لونه ازرق ضيق اووي وقصير لغاية اول طيازي ولما كان قميص النوم ضيق اوي كان بارز مفاتن طيازي الكبيره وكنت مزه اووي لما بصيت في المرايه افتكرت اني معايا قلم كحله وروحت حطيت كحله في عيوني الواسعه الجميله وطلعت روحت الحمام لخالتي واول ما شافتني خالتي وقفت متسمره مكانها وقالتلي: يخربيتك ايه الحلاوه دي ياواد ياكمال، ضحكت بكسوف وقولتلها: بجد ياخالتو انا حلوه؟ قالتلي: ده انتي مش بس حلوه ده انتي مزه بس لفي حوالين نفسك كده خليني اتأكد من حاجه! إبتسمت بخجل وكنت عارف خالتو عايزاني البف حوالين نفسي ليه!؟ (علشان تشوف طيازي) ومش بس كده انا كنت متأكد انها هتقولي اتمشي قدامي كده ووريني مشيتك وفعلا لما لفيت حوالين نفسي لاقيت خالتو بتقولي: يالهوووي ايه ده يا كمال! دي مش طياز ولد خالص دي! ضحكت بخجل وقولتلها بإستهبال : ليه ياخالتو اؤمال طياز ايه؟ قالتلي بكل صدق وهيا بتبحلق في طيزي: دي طياز بنات، ضحكت بدلع ومياصة البنات لاقيت خالتي قالتلي وهيا بتضرب على فلقة طيزي: اتمشي لقدام كده ياواد وريني مشيتك كده! روحت قولت بمياصه وبصوت ناعم بنوتي: آآآآآه ياخالتو طيزي وجعتني روحت مشيت قدامها بس مشيتي العاديه ومحاولتش اتقصع بطيازي لكن وقتها كانت طيازي بتتهز وبتترجرج زي الجيلي جوه قميص النوم الضيق الستان، وقتها سمعت خالتي اطلقت شخره وقالت: آآآحيه ياكمال كل دي طياز بصراحه انا كده عذرتك ياحبيبي لما قولتلي عايز تنام مع راجل قولتلها بإستغراب: ليه ياخالتي؟؟ قالتلي: ياواد دي طيزك زي طياز البنات مدوره وبارزه لورا والمصيبه الكبيره انها كبيره، وقتها إبتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض من كلام خالتو لاقيتها بتقولي: يخربيتك حتى كسوفك عامل زي خجل وكسوف البنات، وقتها بصيتلها وقولتلها: متكسفنيش بقى ياخالتي! وقته خالتو كان لسه مبصيتش في عيوني وشافت الكحله لانها كانت مركزه مع طيازي ولما شافت عنيا وانا حاطت كحله ضحكت ضحكه زي الشراميط وقالتلي: وكمان حاطه كحله في عنيكي ضحكت وقولتلها: عنيا حلوه ياخالتو؟ قالتلي: عنيكي واسعه زي مامتك عقبال ما كل حاجه فيكي تبقى واسعه اتكسفت اوي وبصيت في الارض وراحت خالتو شافت رجليا وانا حاطت مناكير لضوافر رجليا ولما شافت ضوافري قالتلي: وكمان حاطه مناكير ده شكلك بقى بنت بجد، إبتسمت وقولتلها: بجد ياخالتو رجليا حلوه؟ قالتلي: وحياة امك ياكمال انت لو فيك كس كنت جوزتك هيثم ابني ده انتي رجليكي مقلوظه وملفوفه ولا اجدعها بنت ابتسمت ومن شدة ما كنت مكسوف ومرتبك كنت عايز اغير الموضوع وقولت لخالتي بإبتسامه خجل علشان اغير الموضوع: طيب ياخالتو يلا نكمل غسيل، وقتها خالتو لاحظت عليا الكسوف وراحت ضحكت وقالتلي: طيب ياكوكي هتعرفي تتحركي بقميص النوم الضيق ده بصيتلها وقولتلها: ايوه ياخالتو انا متعود اني اشتغل في البيت وانا لابس قميص النوم ده، ضحكت وقالتلي: متعوده يا ام طياز كبيره عقبال ما تتعودي على الـ..... وراحت ضحكت روحت انا بصيت في الارض وعضيت على شفايفي وقولتلها بدلع ومياصه وبصوت ناعم بنوتي: إخص عليكي ياخالتو تكسفنيش بقى قالتلي: طيب يلا ياحبيبة خالتو اغسلي بوكسرات هيثم علشان عاوزه اشوفك هتنضفيهم كويس ولا هتبقى خيبه؟ قولتلها: وإشمعنا بوكسراته ياخالتو؟ قالتلي: علشان بيبقى فيها بقع من اللي طيازك تحبها، ابتسمت بخجل وقولتلها: بس بقى ياخالتو عيب الكلام ده قالتلي: طيب يلا يابت علشان لما تتجوزي متبقيش خيبه قولتلها: حاضر ياخالتو، ومسكت بوكسرات هيثم وإبتديت اغسلهم كويس وبعد ما خلصت وريت البوكسرات لخالتو وقالتلي: شاطره يابت ياكاميليا مين علمك الغسيل ؟ قولتلها: ماما ياخالتو وعلمتني كمان الطبخ قالتلي: طيب انا هختبرك بس بعدين وعدى اليوم وانا قاعد مع خالتو زي البنات وبنحكي وبندردش وكانت بتشتمني بهزار وبتقولي كلام قليل الادب معظمه كان على طيازي وقبل ما يجي هيثم بساعه روحت دخلت اخدت شاور وشيلت الكحله من عيوني وشيلت كمان المناكير ولبست ملابس الولادي ولما جه هيثم قالي: لاقيتلك شقه مع واحد صاحبي معايا في الشغل هو من اسوان بس عايش هنا لواحده، قولت لهيثم: طيب وهو صاحبك ده متجوز؟ قالي: لاء مش متجوز قولتله: طيب تمام بس انا خايف اضايقو وازعجو قالي: لا متخافش ده انت لما هتعرفوا مش هتقول عليه كده وهو كمان بيتمنى يلاقي حد يسكن معاه في الشقه علشان يونسو وكمان علشان بيخاف لما بيكون لوحده قولتله: نروح بكرا ولا انت عندك شغل؟ قالي: لا عادي في اي وقت تحب قولتله: طيب حدد ميعاد تروح توصلني قالي: طيب نروح بكرا الساعه 11 صباحا قبل ما اروح الشغل قولتله: اوك، كل الحوار اللي دار بيني وبين هيثم ده وخالتو قاعده مش فاهمه حاجه ولاقيتها قالتلي وهيا زعلانه: انت عايز تسيبني يا كمال احنا زعلناك في حاجه؟ قولتلها: لاء ابدا ياخالتو بس انا مش عاوز بابا يعرف اني انا قاعد هنا! قالتلي: طيب وفيها ايه ياحبيبي؟ قولتلها: علشان هو لما يكون عارف اني ساكن معاكي هيطمن ومش هيسأل عليا ولا هيفكر انه يصالحني إنما طول ما هو مش عارف انا فين هيكون قلقان عليا وممكن قلبو يحن ويجي يصالحني قالتلي: طيب ياحبيبي اقعد معانا هنا ومفيش حد هيعرف انك موجود هنا قولتلها: معليش ياخالتو سبيني على راحتي، وبعد اصرار مني خالتو فقدت الامل فيا وبعد ما خالتو جهزت الاكل لهيثم ودخل يكلم اختي هدى في الموبايل لغاية ما ينام، خالتو قعدت معايا في اوضتي علشان تنصحني وتوجهني وتحذرني من الانسان اللي انا رايح اقعد معاه وقالتلي: اوعى تنسى ياكوكي وتقلع ملابسك قدامه او تلبس قميص نوم قدامه او يشوف ملابسك الدخليه قولتلها: اطمني ياخالتو متخافيش عليا قالتلي: لاء ياحبيب خالتو خايفه قولتلها: انتي مش واثقه فيا ولا ايه ياخالتو!؟ قالتلي: لاء ياحبيبي واثقه بس مش واثقه في الشيطان، ابتسمت بخجل وقولتلها: طيب اعملك ايه علشان تطمني قالتلي: بس انت اوعى تتعامل معاه على انك بنت وخشن صوتك الناعم البنوتي ده واوعى يشوف رجليك المقلوظه دي اللي عامله زي رجلين البنات، ضحكت وقولتلها: حاضر ياخالتو وكمان انا هطمنك عليا كل يوم بالموبايل قالتلي: طيب ياحبيبي هسيبك تنام دلوقتي وهاصحيك قبل ما يصحى هيثم قولتلها: لاء ياخالتو خليكي نايمه معايا، زعقت فيا وقالتلي: ماتتلم ياواد!! قولتلها: ايه ياخالتو انتي خايفه مني ولا ايه انتي نسيتي انا ايه؟ ضحكت وقالتلي: طيب ياكوكي بس اروح اجيب قميص نوم انا فيه معاك قولتلها: اوك ياخالتو وراحت خالتوا اوضتها واول ما خرجت من اوضتي روحت قلعت البنطلون والتيشرت والكيلوت ولبست قميص نوم قصير وعريان من غير كيلوت ولما جت خالتو وشافتني وانا لابس قميص النوم ضحكت وراحت قلعت قدامي وبقيت بالكيلوت فقط وقتها كنت اول مره اشوف بزاز خالتو ولما خالتو شافتني وانا ببص على بزازها قالتلي: ايه عاجبينك ياكمال؟ قولتلها بتنهيده: آآآآآآه يابختك ياخالتو صدرك حلو اووي وروحت حطيت ايدي على صدري، راحت خالتو ضحكت ولبست قميص النوم وكان قصير لغاية اول طيزها بس قماشته قطن وبزازها نصهم مكشوف وكانوا بيخبطو في بعض وبيترجرجو زي الجيلي وبعد ما لبست قربت عليا ومسكتني من ايدي ونمنا انا وهيا على السرير وقالتلي: نفسك في صدر زي صدري ياكوكي قولتلها: نفسي ياخالتو ياريت ضحكت وراحت حطيت ايدها على وراكي العريانه اللي زي الملبن وناعمه وقالتلي: خساره الرجلين والجسم ده وتبقى في الاخر ولد ولاقيت ايديها بتطلع وبتلف وبتروح ناحية طيازي واول ما حطيت ايديها على طيازي قالتلي: انتي مش لابسه كيلوت ياكاميليا؟ قولتلها: بحب انام من غيره ياخالتو قالتلي: طيزك حلوه ياواد ياكمال طريه وناعمه وكبيره، إبتسمت وقولتلها: مش حرام ياخالتو اكون بالجمال ده واكون ولد، راحت اخدتني في حضنها وبزازها لمست واحتكت ببزازي الصغيره اوووي الطريه وقالتلي: معليش ياحبيبي انا علشان كده بقولك اوعى جسمك يتكشف قدام الراجل اللي انت رايح تقعد معاه ده قولتلها بإستهبال: ليه ياخالتو قالتلي: هتستهبل ياواد منتش عارف ليه !! قولتلها بإستهبال وانا مبتسم: لاء ياخالتو مش عارف ليه قالتلي بعصبيه: احسن يفتحك ياروح خالتو، ضحكت وقولتلها: ياريت ياخالتو يفتحني، قولي بقى ياممحون انت مفيش حد لمسك قبل كده ؟ قولتلها: لاء مفيش ياخالتو قالتلي: يعني مفيش حد دخل بتاعه في طيزك وناكك ياواد ياكمال، ابتسمت بخجل وقولتلها: لاء لسه ياخالتو قالتلي: مش مطمنه وعايزه اكشف عليكي ياممحونه، ضحكت بإستغراب وقولتلها: صدقيني ياخالتو انا مش بكدب! قالتلي: انا عاوزه اطمن عليكي ياروح خالتو، وانا بضحك على خالتو لاقيتها بتنيمني على بطني وفتحت فلقات طيازي واول ما حطيت صباعها على فتحتي شهقت واتنفضت قالتلي: متخافيش ياحبيبة خالتو روحت سيبتلها نفسي وارتخيت وراحت ضغطت بصباعها على فتحت ولاقيت صباعها دخل منه نصفه وانا بتآلم وطلعت من آآآآه صغيره لاقيت خالتو ضحكت وقالتلي: اؤمال ملهوف على النيك ليه يامنيوكه طالما محدش لسه لمسك؟ ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وانا نايمه قصدي نايم على بطني، راحت خالتوا طلعت صباعها مني وراحت ضربتني على فلقة طيازي وقالتلي: لاء ياحلوه لسه بنت بنوت ظلمتك قولتلها: انا مش بكدب عليكي ياخالتو قالتلي: خلاص ياحبيبي صدقتك وكنت لسه نايم على بطني وراحت خالتو نامت جمبي وروحت لفيت جسمي وبقى ظهري ليها وقولت لخالتو احضنيني من ورا ياخالتو واحنا نايمين، راحت خالتوا ضحكت وقالتلي: أد كده انتي ممحونه وعاوزه تتناك ياكمال قولتلها: آآآآه ياريت ياخالتو بس احضنيني قالتلي: ايوه ياروح خالتو بس انا مش عندي زب علشان احضنك في طيازك الكبيره دي قولتلها: حاسسيني بس بجسمك وهو بيحتك ويحضن طيازي ياخالتو، راحت حضنتني من ظهري وكانت سوتها ووراكها بيحضنو طيازي وبزازها بتحتك بظهري ونمنا، الصبح لاقيت خالتو بتصحيني وبتقولي: قوم غير والبس ملابس رجالي علشان هيثم ميشوفكش بقميص النوم كده قولتلها: حاضر ياخالتو وقومت غيرت ملابسي وجهزت شنطتي وطبعا كان معايا قمصان نوم بناتي قصيره اووي وكيلوتات وسنتيانات وقلم الكحله بس مكنش عندي علبة ميكاج بالمناسبه انا اخدت من شقتنا كيلوتاتي البناتي ومخدش من ولا كيلوت اولادي بعد ماجهزت شنطتي ولبست طلعت لهيثم لاقيته جاهز سلمت على خالتو وقالتلي: ابقى تعالى زورني ياحبيبي متنساش خالتك قولتلها: حاضر ياخالتو انا هتصل بيكي كل يوم كمان بس انتي متعرفيش ماما ولا بابا ولا هدى انا قاعد فين! قالتلي: متخافش ياحبيبي بس خد بالك انت من نفسك كويس قولتلها: متخافيش ياخالتو، ونزلت مع هيثم وروحنا شقة صاحبه وكان اسمه ايمن واول ما خبط على الباب فتحلنا شاب وسيم طويل حوالي 182سم عمره 25سنه وبشرته قمحي، اول ما شافني انا وهيثم قال: اهلا وسهلا ازيك ياهيثم ازيك ياكمال! قولتله: انت عارف اسمي؟! قالي: اه هيثم حكالي عنك، بصيت لهيثم لاقيته بيبصلي وبص لأيمن وقاله: طيب ندخل وكملو كلامكم جوه، ايمن قال: اها انا آسف نسيت اقولكم اتفضلو! ودخلنا وقعدنا على الانتريه في الصاله وايمن قالنا: تحبو تشربوا ايه؟ هيثم قاله: اشرب قهوه وقالي انا: قولتله: متتعبش نفسك يا ايمن قالي: مفيش تعب ولا حاجه قولتله: هشرب نسكافيه بس بشرط انا اللي هدخل المطبخ اعملكم حاجه تشربوها انت تشرب ايه يا ايمن قالي: قهوه مزبوطه قولتله: اوك بس قولي المطبخ منين؟ قالي: من هنا وشاورلي على المطبخ وقالي: استنى اجي معاك اجبلك السكر والقهوه والنسكافيه علشان متتعبش في البحث عنهم قولتله: ياريت وجه معايا المطبخ اللي مساحته كانت واسعه وسهل الحركه فيه لكن هو كان بيحاول يعرفني على اماكن الحاجات، وهو بيتحرك حواليا لاقيته غصب عنه خبط ايده في في طيازي بحكم إن طيازي بارزه اووي للخلف خلاني قولت بصوت ناعم وبعفويه: آآآآه، وقتها هو بصيلي وابتسم وقالي: انا آسف مكنش قصدي، رديت عليه وانا عيني في الارض من الكسوف من الآآآه اللي طلعت مني وكإنها طالعه من بنت وقولتله: حصل خير، لاقيته ارتبك وقالي: طيب اسيبك انا تكمل لوحدك قولتله: روح ارتاح انت وانا هجيبلكم القهوه واجيلكم، وبعد ما خلصت وعملتلهم القهوه طلعتلهم وقدمتلهم القهوه وقعدت جمب هيثم على اليمين وايمن قاعد جمب هيثم من الناحيه الشمال، ومع اول رشفه من القهوه لاقيتهم بيقولولي: تسلم ايدك ياكمال انت بتعمل القهوه حلو اووي، وعلشان يفوك الجو لاقيت هيثم بيقولي: انت كنت شغال قهوجي ياكمال ؟ ضحكت وقولتله: لاء مش كده بس انا بحب اتقن الحاجه اللي بعملها، المهم قعدنا ندردش شويه قبل ما هيثم يروح شغله وايمن كل شويه يبصلي ويبتسم وانا كنت بتكسف من نظراته وكإنه بيبص لبنت وكان رد فعلي ببص في الارض ومكسوف وكنت متأكد انه بيبتسم على الآآه اللي طلعت مني وهما بيتكلمو على الشغل وكل ما عيني تيجي في عينه اتكسف وابص في الارض، ولما خلصوا القهوه هيثم قالي: عايز حاجه يا كمال؟ قولتله: لاء ياهيثم شكرا قالي: انا هتصل بيك لو محتاج حاجه قولتله: متتعبش نفسك ياهيثم انا لو احتجت حاجه انا هتصل بيك قالي: ماشي وسلم على ايمن ونزل راح شغله، بعد ما قفلت الباب وراء هيثم، ايمن قالي: تعالى افرجك على الشقه ياكمال قولتله: ماشي، ومشيت معاه ودخلنا اوضة النوم وكان فيها سرير متوسط لاهو كبير ولا هو صغير وموجود في الاوضه دولاب وتسريحه واتنين كومدينو بس كانت الاوضه مكركبه اوي وطلعنا من الاوضه دخلنا اوضه تانيه فاضيه بس فيها شوية حاجات كده ملهاش لزمه وكلها كراتين فاضيه وفرجني على الحمام كبير وكانت فيه غساله والصاله موجود فيها انتريه وقدامه تليفزيون، وبعد ما فرجني على الشقه قالي: بص ياسيدي انا عاوزك تأخد راحتك في الشقه كإنها شقتك بالظبط ومش عاوزك تعمل تكليف ما بينا قولتله: حاضر ياايمن بس انت شغلك امتى ؟ قالي: انا بشتغل من الساعه 3 عصرا الي الساعه11 مساءا ليه؟ قولتله: طيب انت طبعا بتتغدى قبل ماتروح شغلك؟ قالي: انا بتغدى مع اصحابي في الشغل قولتله: طيب ممكن بعد إذنك طبعا تأكل معايا علشان مأكلش لوحدي!! قالي انا كنت بأكل مع اصحابي في الشغل علشان انا مأكلش لوحدي وبما إنك شرفتني وهتعيش معايا هنا فأنا هأكل معاك بس قولي الاول انت بتعرف تطبخ؟ قولتله: اه بعرف اطبخ قالي: ده من حسن حظي، إبتسمت وقولتله: ولو عندك حاجه عاوزه تتغسل طلعها، بصيلي بإستغراب وهو مبتسم وقالي: لا اسمع كل واحد يغسل ملابسه وبلنسبه للأكل والمطبخ كل واحد يوم قولتله: انا اصلا مش عاوزك تعمل حاجه انا هطبخ واغسل واعمل كل حاجه بما إني قاعد فاضي مش ورايا حاجه قالي بإستغراب: طيب وانا هعمل ايه؟ قولتله: انت متعملش حاجه انت عليك تأكل وتلبس وتروح شغلك وتيجي تنام انما شغل البيت ده سيبوا عليا انا، وقتها كنت بتكلم بعفويه ومكنش قصدي حاجه ولا كان قصدي ألمح له حاجه، لاقيته وقتها بصيلي وابتسم وحسيت انه عرف حاجه من الهبل اللي انا بقوله وقالي: وإشمعنا انت اللي تعمل كل ده وانا اكل والبس وانام واروح شغلي، رديت عليه بسرعه علشان اصلح اللي قولته وميفهمنيش غلط قولتله: ببساطه لاني معنديش شغل وبما اني مش ورايا حاجه وبعرف اطبخ واغسل فأنا متكفل بكل ده مقابل انك هتقعدني معاك في الشقه! قالي: لا يا كمال مش شرط ان تتعب نفسك مقابل انك قاعد معايا في الشقه قولتله بعفويه: ده مش تعب انا متعود على كده لاني كنت بعتمد على نفسي وكنت بعمل كده في بيتنا وكمان انت شغال وشقيان وبترجع من الشغل تعبان واجب عليا اني اشوف طلباتك( كنت بتكلم وكإني بنت بتكلم جوزها في الحقيقه انا مكنتش اقصد المح حاجه لكن مش عارف ليه انا قولتله كده)، المهم روحنا قعدنا قدام التليفزيون شويه وهو قالي: قوم كده غير هدومك وإلبس ملابس بيتي علشان تعرف تأخد رأحتك في الشقه بصيتلو بإبتسامه وقولتله: ماشي عن إذنك قالي: قولتلك خد رأحتك في الشقه وكإني مش موجود وإتصرف وكإنك في شقتك قولتله: طيب انا هدخل اغير وفعلا دخلت اوضة النوم وقفلت على نفسي علشان ميدخلش عليا فجأه ويشوفني وانا لابس الكيلوت البناتي بتاع اختي هدى ولما قلعت طلعت من شنطتي الملابس الولادي بتاعتي وكانت عباره عن بنطلون ترنج لونه اسود خفيف اوووي وضيق اوووي على وراكي وطيازي الكبيره ولبست تيشرت بنص كوم لونه اصفر ضيق اووي على جسمي وكان قصير اووي لغاية نص طيازي وحطيت شنطتي في الدولاب وفتحت باب غرفة النوم وطلعت واول ما شافني ايمن لاقيته بيبص للمنطقه اللي فيها وراكي ورجليا وكانت فعلا وراكي شكلها بناتي اووي عريضه من فوق على شكل كرفي ولاقيته مركز اووي على وراكي ورجليا وعلى أد ما كنت مكسوف من نظراته على أد ما كنت مبسوط وفرحان لان في راجل حس بيا وبجسمي المهم هو لما شافني ببصلو إتحرج مني وحس انه عايز يصلح موقف نظراته ليا وقالي: حلو اووي البنطلون والتيشرت اللي انت لابسهم دول قولتله: ميرسيه شكرا يا ايمن وروحت قعدت جمبه على كنبة الانتريه نتفرج على التليفزيون لمدة نصف ساعه وكانت جت الساعه 1:30 مساءا قومت اجهزله الغدا علشان يروح شغله واول ما جيت اقوم من على الكنبه لاقيته مركز معايا اووي وكإنه مستنيني لما اقوم علشان يتأكد أو علشان يتفرج على حاجه معينه في جسمي ولما عطيتو ظهري وفي طريقي للمطبخ بخطوات بطيئه حسيت إنه بيبص على طيازي وحاجه قالتلي ابص على ايمن واتأكد اشوفه بيبص على طيازي ولا لاء وفعلا بصيت لايمن فجأه لاقيته قاعد على طرف الكنبه وبيبص لطيازي وفاتح بوقه ولما شافني بصيت عليه لاقيته ارتبك وانا وهو إتكسفنا وحاولت ابرر انا بصيت عليه ليه فجأه وقولتله: تحب تتغدى إيه؟ قالي وهو بيحاول يبرر نظراته ليا: انا كنت هقوم اساعدك قولتله بإبتسامه خفيفه: لاء قوم انت غير هدومك والبس علشان متتأخرش على شغلك اكون انا جهزتلك الغدأ قالي: طيب انا هقوم اغير ملابسي وانا لفيت وشي ودخلت المطبخ وهو دخل يغير ملابسه في اقل من خمس دقايق وحسيت بيه واقف ورايا من غير ما يعمل صوت وكنت متأكد انه بيبص على طيازي بس انا مرضيتش ابص عليه ولا أحسسه اني عارف بوجوده علشان يتفرج على طيازي براحته ولما خلصت لفيت وجهي له وكإني إتفاجيت بيه ولاقيته بيبحلق في طيازي عملت اني مش عارف حاجه وقولتله: الاكل جاهز وطلعنا وقعدنا على السفره وهو كان بيبصلي كتير وانا بأكل في صمت قولتله: تحب تتعشى ايه يا ايمن؟ قالي: اي حاجه على زوقك إبتسمت وقولتله: مفيش حاجه معينه نفسك فيها؟ قالي: انا هأكل أي حاجه قولتله: حاضر وبعد ما أكل مشي راح شغله وانا روحت قفلت على نفسي باب الشقه وقلعت البنطلون والتيشرت ولبست قميص نوم قصير ستان علشان اكون على حريتي وانا بشوف شغل البيت وإبتديت اروق الشقه وغسلتلو ملابسه وعملتلو أكل ورتبتلو ملابسه في الدولاب وبعدين أخدت شاور وشيلت الشعر اللي في جسمي كله وكان نفسي احط كحله وروج ومناكير المهم بعد ما اخدت الشاور قبل ما يجي ايمن من شغله بساعه وطلعت لبست شورت قصير لغاية نص وراكي وكان ضيق اوووي على جسمي وكانت رجليا ووراكي طريه وبتلمع من السويت اللي عملتو ولبست تيشرت ضيق وسرحت شعري وقعدت اتفرج على التليفزيون شويه ولاقيت باب الشقه بيتفتح ودخل ايمن سلم عليا وهو بيبحلق في رجليا ووراكي البناتي الملبن وانا مكسوف اوي وهو بيبصلي كده وقولتله بإرتباك: احضرلك العشاء قالي: ايه؟ قولتله بإبتسامه: بقولك احضرلك العشاء قالي: ادخل اخد شاور الاول قولتله: طيب اروح احضر العشاء تكون طلعت من الحمام وهو مشي ودخل الحمام من غير ما يطلع ملابس نضيفه وهو جوه الحمام نادى عليا وقالي: لو سمحت كمال ممكن تيجبلي من اوضة النوم بوكسر وفوطه قولتله: حاضر يا ايمن، سيبت اللي في ايدي وجريت على اوضة النوم جبتلو بوكسر وفوطه وروحت وقفت قدام باب الحمام وقولتله: أهو يا ايمن البوكسر والفوطه راح ايمن فتح باب الحمام ومرضيش يطلع ايده بره علشان يأخد الحاجه اللي جبتهالو ولما لاقيته مطلعش ايده روحت دخلت ايدي جوه الحمام وانا وشي بعيد علشان اديلو البوكسر والفوطه وانا ماددلو ايدي راح مسك ايدي ونزلها لتحت شويه وخلى ايدي الناعمه المربربه الطريه لمست وإحتكت بحاجه ناشفه بس ناعمه وسخن وراح مسك مني الفوطه والبوكسر وروحت طلعت ايدي بسرعه وروحت جريت على المطبخ وانا مكسوف اووي وببتسم وبفكر في الشئ اللي لمسته بإيدي ده ياترى زبره طيب هو عمل كده ليه ولما ملقيتش إجابه مقنعه تجاهلت الموقف وقولت اكيد كان غصب عنه وروحت كملت تحضير السفره وجه ايمن وقعدنا نأكل وهو بيبصلي وبيبتسم وانا مكسوف من نظراته وكإني بنت بجد لان نظراته ليا كانت عباره عن نظرة حب من شاب لبنت ولما خلصنا اكل قام وحاول يساعدني ويدخل معايا الاطباق في المطبخ بس انا رفضت وقولتله: انت جاي تعبان من شغلك سيب كل حاجه انا هعمل كل حاجه وهو راح يقعد على كنبة الانتريه قدام التليفزيون وكإني مراته وانا بشيل الاطباق من على السفره وبدخلها المطبخ وهو قاعد يرتاح قدام التلفزيون وكإنه جوزي وكانت نظراته لرجليا ولوراكي لم تفارقني وكإنه بيأكلهم بعنيه وانا مكسوف بعد ما دخلت الاطباق المطبخ قولتله بصوت واطي وناعم: اعملك حاجه تشربها يا ايمن قالي: مش عاوز اتعبك يا كيمو، إبتسمت من كلمة كيمو وقولتله: مفيش تعب ولا حاجه انا كمان هعمل لنفسي نسكافيه قالي: خلاص خليهم اتنين قولتله: حاضر ودخلت عملت النسكافيه وطلعتلو وقدمتلو النسكافيه وقعدت جمبو وهو كل شويه يبص على وراكي وانا من جوايا مبسوط اوووي وانا كإني بنت لانه كان باين عليه اوووي انه معجب بوراكي ورجليا الناعمين، وقالي: طفاية السجاير فين يا كيمو؟ قومت جبتلو الطفايه من جمب التليفزيون ونضفتهالو وبقيت مرايه وهو قالي وهو بيبص على وراكي : انت ظبط الشقه وروقتها حلو اووي يا كيمو قولتله بصوت واطي وناعم وانا مكسوف من نظراته: عجبتك يا ايمن بجد؟ وكان قصدي على الشقه، راح قالي وهو بيبص على وراكي وبيعض على شفايفه: دي جامده اووي انا مكنتش افتكر انها نضيفه كده، ضحكت وبصيت الناحيه التانيه وانا مكسوف وانا عارف قصده على وراكي مش على الشقه وهو لما أخد باله من ضحكي عليه ارتبك وقالي:الشقه نضيفه اووي دي حتى الطفايه لمعتها قولتله من غير ما اقصد حاجه: وهيا الطفايه بس اللي لمعتها دي كله حاجه في الشقه لمعتها دي تعبتني اوي وكان فيها تراب كتير قالي وهو بيبص لوراكي: ما هو باين انك ملمع كل حاجه وتمتم بالكلام وقال بصوت واطي: وهتتعبني انا كمان قولتله بإبتسامه: هيا ايه دي اللي هتتعبك انت كمان؟ قالي بإرتباك: الشقه هتتعبني انا كمان في نضافتها قولتله: لاء ملكش دعوه انت بنضافتة الشقه سيبها عليا انا قالي بخبث وهو بيعاكسني : دي الشقه ولا كإنها شقة عرسان جداد
دخلت نمت بملابس الخروج وبالجذمه في الاوضه وانا مضايق من اللي حصل وقررت اني استمر ومش هتراجعك عن اللي انا عايز ابقى فيه عند في بابا وفي اللي عملوا معايا، قومت الصبح على صوت خالتي وهيا لابسه قميص نوم لونه اسود ستان ضيق على جسمها وقصير لغاية فوق ركبتها ونص بزازها طالعه من قميص النوم اول ما شوفتها وقفت متسمر في جمالها وهيا شافتني وانا ببص على جسمها ابتسمت وقالتلي: ايه ياواد مالك اول مره تشوف جسم ست، فوقتني من جمال جسمها وقولتلها: ايه.. !! اه..!! ايوه ياخالتي بتقولي ايه؟ قالتلي: لا ده انت حالتك صعبه اوي ياروح خالتك روح اغسل وشك وتعالى علشان تفطر قولتلها: حاضر ياخالتي وطلعت قدامي وكانت طيازها عريضه اوي لكن مش بارزه للخلف ووسطها رفيع جسمها جميل اووي وروحت طلعت الحمام غسلت وشي وروحت على السفره لاقيت خالتي قاعده ومستنياني افطر معاها ولما قعد على السفره قولتلها: اؤمال فين هيثم ياخالتي؟ قالتلي: راح الشغل ياحبيبي وبعد ما أكلنا انا وخالتي لاقيت نفسي بعفويه بشيل الاطباق من على السفره وبروح بيها على المطبخ في الاول كان الوضع عادي بالنسبه لخالتي، وقتها خالتي قالتلي: انت نمت بملابس الخروج ياكمال؟ قولتلها: ايوه ياخالتي قالتلي: طيب انت مش معاك ملابسك ولا اروح انا اجبلك من ملابس هيثم حاجه تلبسها! قولتلها: لاء ياخالتي انا جايب معايا ملابسي قالتلي:طيب روح ياحبيبي غير ملابسك دي والبس ملابس بيتي قولتلها: حاضر ياخالتي بس لما اجيبلك باقي الاطباق وفجاه لاقيت موبايل خالتي بيرن وهو في الصاله وهيا مش سامعاه لما شوفت مين بيتصل لاقيتها ماما اللي بتتصل روحت عطيت لخالتي الموبايل في المطبخ وقولتلها: خدي ياخالتي ماما بتتصل بس انا (مش عاوزه) اكلمها (وغلطت واتكلمت على نفسي بصيغة المؤنث! خالتي قالتلي بإستغراب وهيا بتبتسم: (مش عاوزه) طيب هاتي الموبايل، وقتها انا اتكسفت وبصيت في الارض وروحت اوضتي اغير ملابسي وسيبت خالتي تتكلم مع ماما واول ما دخلت الاوضه قفلت على نفسي وقلعت ملابسي كلها وفتحت شنطتي وطلعت كيلوت 7 بناتي لونه موف ومنقط بوردي ولبست بنطلون ولادي خفيف اووي وضيق جدا جدا على طيزي ووراكي ومقسم وبارز مفاتن جسمي الطري طيازي كبيره اووي ووراكي عريضه من فوق وملفوفه وملحوظه في البنطلون ولبست تيشرت خفيف اووي وضيق على جسمي وبارز بطني وسوتي وبزازي الصغيره اوي وقتها انا كنت ناسي اني حاطت مناكير في ضوافر رجليا لما كنت لابس الشراب والجذمه اما بالنسبه للمناكير اللي كان في ضوافر ايدي انا شيلته ليلة ما بابا ضربني ودخلت الحمام غسلت وشي من الميكاب شيلت المناكير اللي كان في ضوافر ايدي ونسيت اشيل اللي كان في رجليا وطلعت لخالتي بعد ما اخدت وقت حوالي نصف ساعه وانا بغير ملابسي وبظبط نفسي كانت كفيله ان خالتي تستفهم من ماما ايه اللي حصل معايا وبابا كان بيضربني ليه ولما قربت من المطبخ سمعت خالتي بتتكلم في الموبايل وقتها اتوقعت انها خلصت المكالمه مع ماما وبتكلم حد تاني لكن لما سمعتها لاقيتها بتقول: طيب يانوال خلاص انا هأخد بالي منه يوووه قصدي منها، وقتها إتاكدت ان ماما حكيت لخالتي على كل حاجه لكن وقتها مضايقتش بالعكس انا فرحت اوي لانها مسيرها هتعرف، ودخلت لخالتي المطبخ ولما خالتي شافتني قالت لماما: طيب سلام سلام دلوقتي وقفلت الموبايل وبصيتلي من فوق لتحت وهيا بتبتسم وقالتلي: ايه الحلاوه دي ياكوكي! إبتسمت وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض وقتها اتاكدت اكتر انها عرفت كل حاجه عني، قولتلها بصوت واطي وناعم: ميرسيه ياخالتي، راحت خالتي ضحكت وقالتلي: انا مش عارفه الراجل (باباكي) ده اتهبل ولا ايه في حد يضرب الحلاوه والجمال والرقه ده قولتلها: قوليله يا خالتي سيبك من بابا وقوليلي هيا ماما كانت عايزاكي في ايه ؟ ضحكت وقالتلي: اصلها كانت بتحكيلي عن سبب الخناقه، وقتها قلبي كان بيدق بسرعه وشي اتغير وخالتي لاحظت عليا اني اتخضيت لما قالتلي كده!! قولتلها وانا عيني في الارض ومكسوف: طيب وهيا قالتلك ايه هو سبب الخناقه؟ ضحكت وقالتلي بصيغة المؤنث: لاء متخافيش ياحلوه مامتك ماقالتليش حاجه بس مستنياكي انتي تقوليلي ايه هو سبب الخناقه ياكوكي!! لما سمعت منها الكلام ده ابتسمت وانا عيني في الارض ومتكلمتش لكن إتاكدت وقتها ان ماما قالتلها بابا ضربني ليه، وانا ساكت وباصص في الارض خالتي قالتلي بصيغة المؤنث: هااا مش هتحكيلي ياحلوه سبب ضرب باباكي ليكي ايه ده انا خالتك يعني مامتك التانيه، بصيتلها وانا بفكر اصارحها بالحقيقه ولا لاء!! قولتلها: طيب انا هاحكيلك على كل حاجه بس اوعديني انك متقوليش لاي حد ولا حتى لهيثم! قالتلي: إخص عليكي ياكوكي خلاص متحكيش طالما مش واثقه فيا!! قولتلها: لاء لاء انا واثق فيكي ياخالتي بس خايف حد يعرف!! قالتلي وهيا بتبتسم: ايوه يعرف ايه بقى؟ قولتلها: اسمعي ياستي وقبل ما ابدء الكلام واحكي قالتلي: استنى نعمل نسكافيه ونشربه وانت بتحكيلي ولما عملت النسكافيه وعطيتني المج قالتلي: امشي قدامي نروح نقعد في الصاله بره، لكن حسيت من كلامها انها عايزاني امشي قدامها علشان تشوف طيازي وفعلا وانا ماشي قدامها قالتلي وهيا بتضحك: كبرتي ياكوكي وادورتي وبقيتي مزه، اول ما سمعت منها الكلام ده هيا كانت لسه ما شيه ورايا روحت مسكت التيشرت من ورا ونزلتو علشان اغطي طيازي الكبيره مع اني لابس البنطلون لكن البنطلون كان ضيق على طيازي اووي وبارز مفاتنها، لاقيت خالتي اول ما انا عملت كده ونزلت التيشرت شويه ضحكت وقالتلي: مكسوفه مني يامزه؟ ضحكت بخجل وبصيت في الارض ولما وصلنا للانتريه قالتلي: تعالى هنا جمب خالتو على الكنبه يابيضه، قربت من خالتي وانا مكسوف وقتها هيا كانت قعدت على الكنبه وجيت انا اقعد على الكنبه جمبها روحت قعدت على ايديها بس هيا كانت قاصداها لاني حسيت بإيديها بتقفش في فلقاتي لما جيت اقوم ولاقيتها قالتلي كلمه خلتني سيحت وكنت عاوز انام في حضن راجل قالتلي: حلوه وطريه زي خالتو وكان قصدها على طيازي وقتها بصيتلها لاقيتها بتبتسم وقالتلي: اقعدي يامزه احكيلي بابا المتوحش ضربك ليه؟ إبتديت احكيلها الحكايه من بدراية ما كنت بضايق لما الاقي ماما بتقعد مع اختي وتسيبني ولما كانت تيجي سيرة قميص النوم والكيلوت والسنتيانه والميكاب كانت بتضحك ولما كانت بتضحك كنت بتكسف وبحط عيني في الارض واعض على شفايفي وكل ما اجي اكمل باقي الحكايه الاقيها بتمشي ايديها على وراكي لغاية ما قولتلها في اخر الحكايه على ضرب بابا ليا لاقيتها خديتني في حضني وبطبطب على ظهري وقالتلي: ياحبيبتيي واستحملتي الضرب ده كله يا كاميليا؟ وقتها ولما حكيت الحكايه لخالتي مكنتش قولتلها على اسم كاميليا ده خالص، اول ما سمعت خالتي بتقولي كاميليا بعدت عن حضنها وبصيتلها بإستغراب! لاقيتها ضحكت وقالتلي: متستغربيش يابيضه مامتك حكيتلي الحكايه كلها وقتها اتكسفت اووي وعنيا في الارض راحت قالتلي: وكمان خدودك احمرت من الكسوف يامزه؟! روحت ضحكت وقولتلها بدلع ومياصه وبصوت بناتي ناعم: إخص عليكي بقى ياخالتو متكسفنيش لاقيتها ضحكت ضحكه بصوت عالي زي الشراميط وقالتلي: تضرب ياواد ياكمال بتدلع وبتتمايص زي البنات بالظبط قولتلها: طيب انا هقوم بقى علشان اغسل الاطباق واروق الشقه ولما وقفت من على الكنبه لاقيتها ضربتني ضربه جامده على فلقات طيازي خليتها بقيت بتترجرج زي الجيلي وقولتلها بدلع ومياصه وصوت بنوتي: آآآآآآآآآآه ياخالتو ايدك بتوجع اوووي، ضحكت وقالتلي: ياختي عليها يامايصه اؤمال هتعملي ايه لما تتجوزي وجوزك يرزع بتاعه فيها ، ابتسمت وبكسوف قولتلها: اخص عليكي ياخالتي متفتحيش عنيا على الحاجات دي دلوقت لسه بدري انا لسه صغيره!! لاقيت خالتي شخرت ومسكتني من فلقات طيازي وقالتلي: صغيره!! كل طيازك الكبيره الطريه دي وصغيره ثم ده انتي باين على عنيكي انها مليانه بالحاجات دي ياشرموطه، ضحكت بخجل وقولتلها: بس بقى ياخالتي عيب الكلام اللي انتي بتقوليه ده قالتلي: طيب ياكمال روح اغسل الاطباق وروحت المطبخ وغسلت الاطباق وروقت المطبخ وطلعت لاقيت خالتي بتروق الشقه وقفت معاها اساعدها وهيا بتضحك وبتتحرش بيا بس بهزار وقالتلي: عارفه ياكوكي انتي لو بنت بجد كنت جوزتك الواد هيثم، ضحكت وقولتلها بصوت ناعم بنوتي دلوع: آآآآآه ياخالتي ياريت كان ينفع بس حتى لو كنت بنت مكنش هينفع اتجوز هيثم قالتلي بعصبيه: ليه ياروح خالتك؟ قولتلها: استني ياخالتي انا مش قصدي حاجه انا بقول كده علشان هو بيحب هدى اختي وهدى كمان بتحبه قالتلي بإستغراب: وانت عرفت ازاي يا كمال؟ قولتلها: علشان انا وهدى كنا بنحكي لبعض وكمان كانت بتكلم هيثم في الموبايل قدامي، ضحكت خالتي وقالت: آآآه وانا اقول البنت لما بتيجي الواد بيبلط في البيت علشان كده قولتلها: انتي معترضه على علاقتهم ياخالتي؟ قالتلي: لاء طبعا ياحبيبي ده انا نفسي هو اللي كان يقول بحب بنت خالتي وعايز اتجوزها وقتها انا اروح واخطبهالوا قولتلها: طيب ياخالتي سبيهم لما هو يجي ويقولك من نفسه ياخالتي قالتلي: عندك حق ياواد ياكمال قولتلها بعصبيه: متقوليليش ياواد دي تاني بقى ياخالتي قالتلي: خلاص يامنيوكه، روحت ضحكت راحت قالتلي: عجبتك كلمة منيوكه؟ ابتسمت وقولتلها: انا عجبتني التاء المربوطه قالتلي: يعني لو كنت قولتلك يامنيوك مكنتش هتبقى مبسوط؟ قولتلها: لاء طبعا مكنتش هبقى مبسوط، ضحكت وقالتلي: خلاص ياحلوه كويس كده؟ قولتلها: كويس يااحلى خالتو في الدنيا، ضحكت وقالتلي: طيب يامزه روحي روقي اوضة هيثم وطلعي ملابسه الوسخه علشان تتغسل قولتلها: هدى كده تزعل مني قالتلي: طيب روحي بدل ما اضربك انتي وهدى، ضحكت وروحت اوضة هيثم وقعدت اروق فيها وفرشتله ملايه نضيفه وبعد ما روقتها طلعت ملابسه الوسخه وكان مع الملابس دي كام بوكسر كان قالعهم وكان واضح انه على واحد منهم قطرات لبن جاف من زبه مسكت البوكسر ووقفت اشم فيه وابوسه وفجاه لاقيت خالتي دخلت عليا وشافتني وانا ببوس البوكسر بتاع هيثم قالتلي: كل ده بتروقي في الاوضه بتعملي ايه كل ده، وقتها إرتبكت من الخضه ومعرفتش اتكلم ولما خالتي شافتني مرتبك قالتلي: للدرجه دي انتي ممحونه ومولعه ؟ ابتسمت وعضيت على شفايفي وعنيا في الارض قالتلي وهيا بتبتسم: طالما الحكايه كده يبقى هشوفلك عريس علشان تدخلي انتي واختك في يوم واحد قولتلها بلهفه : صحيح يا خالتي هتشوفيلي عريس؟ ضحكت بصوت عالي وقالتلي: انا بهزر يااهبل ومين هيتجوز واحد زايك، وقتها زعلت من كلام خالتي واللي زعلني اكتر اني انا مش بنت بجد وانا واقف وعنيا في الارض لاقيت خالتي بتقربلي وبتقولي: يابني ياحبيبي لازم تعرف حقيقة نفسك انت مش بنت علشان تتجوز راجل وحتى لو انت فيك امكانيات البنت فانت مش فيك رمز الانوثه اللي هو الكس والرحم قولتلها: نفس الكلام اللي قالتهولي ماما، خالتي قالتلي: ياحبيبي ما هي دي الحقيقه ولازم تعيشها وتعيش الواقع بتاعها قولتلها: اسمعي ياخالتي انا هقولك على سر محدش يعرفوا ولا حتى ماما !! قالتلي: قول ياحبيبي قولتلها: بس اوعي تقولي لحد الكلام ده لانه خطير ولا حتى لماما قالتلي: قول بقى ياواد متغلبنيش قولتلها: انا مش حاسس اني راجل ياخالتي هو الراجل لما بيشوف جسم الست بيحصلوا ايه؟ ضحكت وقالتلي: بتاعه بيوقف قولتلها: انا بقى شوفت جسم اختي هدى وجسم ماما وجسمك انتي اهو معظمه عريان قدامي ومع ذلك مش بيحصلي انتصاب خالص، بصيتلي خالتي بإستغراب وقالتلي: خالص؟! قولتلها: ايوه ياخالتي بس بينتصب في حاله واحده! قالتلي: حالة ايه دي؟؟ قولتلها: لما بحس اني بنت وبتخيل اني نايم في حضن راجل، ضحكت بصوت عالي وقالتلي: اسمع انا هساعدك انك تبقى تلبس بناتي وتعيش بناتي لكن تتجوز راجل اهو ده اللي مش هقدر اساعدك فيه قولتلها: ياحبيبتي منحرمش منك ياخالتو قالتلي: ولا يحرمني منك يامزه يلا بقى علشان نغسل هدوم الواد هيثم علشان لما مبيقلاقيش حاجه نضيفه بيزعقلي قولتلها: يلا ياخالتو وطلعنا روحنا الحمام لاقيت خالتي بتقولي: انت جايب معاك قمصان نوم ياكمال؟ قولتلها: ايوه ليه ياخالتي؟ قالتلي: طيب ياحبيبي روح البس واحد قصير علشان تعرف تتحرك براحتك في الشقه قولتلها: طيب وهيثم ياخالتو؟ قالتلي: متخافيش هو بيجي 10مساءا قولتلها: طيب نقفل باب الشقه من جوه علشان اكون مطمن قالتلي: طيب روح غير ملابسك دي وهاتها نغسهلم وانت جاي اقفل باب الشقه من جوه كويس قولتلها: حاضر ياخالتو وروحت اوضتي قلعت البنطلون والتيشرت وبقيت بالكيلوت البناتي وطلعت من شنطتي سنتيانه لونها ابيض ولبستها وحطيتها جوه السنتيانه طرحتين من عند خالتي ولبست قميص نوم ستان لونه ازرق ضيق اووي وقصير لغاية اول طيازي ولما كان قميص النوم ضيق اوي كان بارز مفاتن طيازي الكبيره وكنت مزه اووي لما بصيت في المرايه افتكرت اني معايا قلم كحله وروحت حطيت كحله في عيوني الواسعه الجميله وطلعت روحت الحمام لخالتي واول ما شافتني خالتي وقفت متسمره مكانها وقالتلي: يخربيتك ايه الحلاوه دي ياواد ياكمال، ضحكت بكسوف وقولتلها: بجد ياخالتو انا حلوه؟ قالتلي: ده انتي مش بس حلوه ده انتي مزه بس لفي حوالين نفسك كده خليني اتأكد من حاجه! إبتسمت بخجل وكنت عارف خالتو عايزاني البف حوالين نفسي ليه!؟ (علشان تشوف طيازي) ومش بس كده انا كنت متأكد انها هتقولي اتمشي قدامي كده ووريني مشيتك وفعلا لما لفيت حوالين نفسي لاقيت خالتو بتقولي: يالهوووي ايه ده يا كمال! دي مش طياز ولد خالص دي! ضحكت بخجل وقولتلها بإستهبال : ليه ياخالتو اؤمال طياز ايه؟ قالتلي بكل صدق وهيا بتبحلق في طيزي: دي طياز بنات، ضحكت بدلع ومياصة البنات لاقيت خالتي قالتلي وهيا بتضرب على فلقة طيزي: اتمشي لقدام كده ياواد وريني مشيتك كده! روحت قولت بمياصه وبصوت ناعم بنوتي: آآآآآه ياخالتو طيزي وجعتني روحت مشيت قدامها بس مشيتي العاديه ومحاولتش اتقصع بطيازي لكن وقتها كانت طيازي بتتهز وبتترجرج زي الجيلي جوه قميص النوم الضيق الستان، وقتها سمعت خالتي اطلقت شخره وقالت: آآآحيه ياكمال كل دي طياز بصراحه انا كده عذرتك ياحبيبي لما قولتلي عايز تنام مع راجل قولتلها بإستغراب: ليه ياخالتي؟؟ قالتلي: ياواد دي طيزك زي طياز البنات مدوره وبارزه لورا والمصيبه الكبيره انها كبيره، وقتها إبتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض من كلام خالتو لاقيتها بتقولي: يخربيتك حتى كسوفك عامل زي خجل وكسوف البنات، وقتها بصيتلها وقولتلها: متكسفنيش بقى ياخالتي! وقته خالتو كان لسه مبصيتش في عيوني وشافت الكحله لانها كانت مركزه مع طيازي ولما شافت عنيا وانا حاطت كحله ضحكت ضحكه زي الشراميط وقالتلي: وكمان حاطه كحله في عنيكي ضحكت وقولتلها: عنيا حلوه ياخالتو؟ قالتلي: عنيكي واسعه زي مامتك عقبال ما كل حاجه فيكي تبقى واسعه اتكسفت اوي وبصيت في الارض وراحت خالتو شافت رجليا وانا حاطت مناكير لضوافر رجليا ولما شافت ضوافري قالتلي: وكمان حاطه مناكير ده شكلك بقى بنت بجد، إبتسمت وقولتلها: بجد ياخالتو رجليا حلوه؟ قالتلي: وحياة امك ياكمال انت لو فيك كس كنت جوزتك هيثم ابني ده انتي رجليكي مقلوظه وملفوفه ولا اجدعها بنت ابتسمت ومن شدة ما كنت مكسوف ومرتبك كنت عايز اغير الموضوع وقولت لخالتي بإبتسامه خجل علشان اغير الموضوع: طيب ياخالتو يلا نكمل غسيل، وقتها خالتو لاحظت عليا الكسوف وراحت ضحكت وقالتلي: طيب ياكوكي هتعرفي تتحركي بقميص النوم الضيق ده بصيتلها وقولتلها: ايوه ياخالتو انا متعود اني اشتغل في البيت وانا لابس قميص النوم ده، ضحكت وقالتلي: متعوده يا ام طياز كبيره عقبال ما تتعودي على الـ..... وراحت ضحكت روحت انا بصيت في الارض وعضيت على شفايفي وقولتلها بدلع ومياصه وبصوت ناعم بنوتي: إخص عليكي ياخالتو تكسفنيش بقى قالتلي: طيب يلا ياحبيبة خالتو اغسلي بوكسرات هيثم علشان عاوزه اشوفك هتنضفيهم كويس ولا هتبقى خيبه؟ قولتلها: وإشمعنا بوكسراته ياخالتو؟ قالتلي: علشان بيبقى فيها بقع من اللي طيازك تحبها، ابتسمت بخجل وقولتلها: بس بقى ياخالتو عيب الكلام ده قالتلي: طيب يلا يابت علشان لما تتجوزي متبقيش خيبه قولتلها: حاضر ياخالتو، ومسكت بوكسرات هيثم وإبتديت اغسلهم كويس وبعد ما خلصت وريت البوكسرات لخالتو وقالتلي: شاطره يابت ياكاميليا مين علمك الغسيل ؟ قولتلها: ماما ياخالتو وعلمتني كمان الطبخ قالتلي: طيب انا هختبرك بس بعدين وعدى اليوم وانا قاعد مع خالتو زي البنات وبنحكي وبندردش وكانت بتشتمني بهزار وبتقولي كلام قليل الادب معظمه كان على طيازي وقبل ما يجي هيثم بساعه روحت دخلت اخدت شاور وشيلت الكحله من عيوني وشيلت كمان المناكير ولبست ملابس الولادي ولما جه هيثم قالي: لاقيتلك شقه مع واحد صاحبي معايا في الشغل هو من اسوان بس عايش هنا لواحده، قولت لهيثم: طيب وهو صاحبك ده متجوز؟ قالي: لاء مش متجوز قولتله: طيب تمام بس انا خايف اضايقو وازعجو قالي: لا متخافش ده انت لما هتعرفوا مش هتقول عليه كده وهو كمان بيتمنى يلاقي حد يسكن معاه في الشقه علشان يونسو وكمان علشان بيخاف لما بيكون لوحده قولتله: نروح بكرا ولا انت عندك شغل؟ قالي: لا عادي في اي وقت تحب قولتله: طيب حدد ميعاد تروح توصلني قالي: طيب نروح بكرا الساعه 11 صباحا قبل ما اروح الشغل قولتله: اوك، كل الحوار اللي دار بيني وبين هيثم ده وخالتو قاعده مش فاهمه حاجه ولاقيتها قالتلي وهيا زعلانه: انت عايز تسيبني يا كمال احنا زعلناك في حاجه؟ قولتلها: لاء ابدا ياخالتو بس انا مش عاوز بابا يعرف اني انا قاعد هنا! قالتلي: طيب وفيها ايه ياحبيبي؟ قولتلها: علشان هو لما يكون عارف اني ساكن معاكي هيطمن ومش هيسأل عليا ولا هيفكر انه يصالحني إنما طول ما هو مش عارف انا فين هيكون قلقان عليا وممكن قلبو يحن ويجي يصالحني قالتلي: طيب ياحبيبي اقعد معانا هنا ومفيش حد هيعرف انك موجود هنا قولتلها: معليش ياخالتو سبيني على راحتي، وبعد اصرار مني خالتو فقدت الامل فيا وبعد ما خالتو جهزت الاكل لهيثم ودخل يكلم اختي هدى في الموبايل لغاية ما ينام، خالتو قعدت معايا في اوضتي علشان تنصحني وتوجهني وتحذرني من الانسان اللي انا رايح اقعد معاه وقالتلي: اوعى تنسى ياكوكي وتقلع ملابسك قدامه او تلبس قميص نوم قدامه او يشوف ملابسك الدخليه قولتلها: اطمني ياخالتو متخافيش عليا قالتلي: لاء ياحبيب خالتو خايفه قولتلها: انتي مش واثقه فيا ولا ايه ياخالتو!؟ قالتلي: لاء ياحبيبي واثقه بس مش واثقه في الشيطان، ابتسمت بخجل وقولتلها: طيب اعملك ايه علشان تطمني قالتلي: بس انت اوعى تتعامل معاه على انك بنت وخشن صوتك الناعم البنوتي ده واوعى يشوف رجليك المقلوظه دي اللي عامله زي رجلين البنات، ضحكت وقولتلها: حاضر ياخالتو وكمان انا هطمنك عليا كل يوم بالموبايل قالتلي: طيب ياحبيبي هسيبك تنام دلوقتي وهاصحيك قبل ما يصحى هيثم قولتلها: لاء ياخالتو خليكي نايمه معايا، زعقت فيا وقالتلي: ماتتلم ياواد!! قولتلها: ايه ياخالتو انتي خايفه مني ولا ايه انتي نسيتي انا ايه؟ ضحكت وقالتلي: طيب ياكوكي بس اروح اجيب قميص نوم انا فيه معاك قولتلها: اوك ياخالتو وراحت خالتوا اوضتها واول ما خرجت من اوضتي روحت قلعت البنطلون والتيشرت والكيلوت ولبست قميص نوم قصير وعريان من غير كيلوت ولما جت خالتو وشافتني وانا لابس قميص النوم ضحكت وراحت قلعت قدامي وبقيت بالكيلوت فقط وقتها كنت اول مره اشوف بزاز خالتو ولما خالتو شافتني وانا ببص على بزازها قالتلي: ايه عاجبينك ياكمال؟ قولتلها بتنهيده: آآآآآآه يابختك ياخالتو صدرك حلو اووي وروحت حطيت ايدي على صدري، راحت خالتو ضحكت ولبست قميص النوم وكان قصير لغاية اول طيزها بس قماشته قطن وبزازها نصهم مكشوف وكانوا بيخبطو في بعض وبيترجرجو زي الجيلي وبعد ما لبست قربت عليا ومسكتني من ايدي ونمنا انا وهيا على السرير وقالتلي: نفسك في صدر زي صدري ياكوكي قولتلها: نفسي ياخالتو ياريت ضحكت وراحت حطيت ايدها على وراكي العريانه اللي زي الملبن وناعمه وقالتلي: خساره الرجلين والجسم ده وتبقى في الاخر ولد ولاقيت ايديها بتطلع وبتلف وبتروح ناحية طيازي واول ما حطيت ايديها على طيازي قالتلي: انتي مش لابسه كيلوت ياكاميليا؟ قولتلها: بحب انام من غيره ياخالتو قالتلي: طيزك حلوه ياواد ياكمال طريه وناعمه وكبيره، إبتسمت وقولتلها: مش حرام ياخالتو اكون بالجمال ده واكون ولد، راحت اخدتني في حضنها وبزازها لمست واحتكت ببزازي الصغيره اوووي الطريه وقالتلي: معليش ياحبيبي انا علشان كده بقولك اوعى جسمك يتكشف قدام الراجل اللي انت رايح تقعد معاه ده قولتلها بإستهبال: ليه ياخالتو قالتلي: هتستهبل ياواد منتش عارف ليه !! قولتلها بإستهبال وانا مبتسم: لاء ياخالتو مش عارف ليه قالتلي بعصبيه: احسن يفتحك ياروح خالتو، ضحكت وقولتلها: ياريت ياخالتو يفتحني، قولي بقى ياممحون انت مفيش حد لمسك قبل كده ؟ قولتلها: لاء مفيش ياخالتو قالتلي: يعني مفيش حد دخل بتاعه في طيزك وناكك ياواد ياكمال، ابتسمت بخجل وقولتلها: لاء لسه ياخالتو قالتلي: مش مطمنه وعايزه اكشف عليكي ياممحونه، ضحكت بإستغراب وقولتلها: صدقيني ياخالتو انا مش بكدب! قالتلي: انا عاوزه اطمن عليكي ياروح خالتو، وانا بضحك على خالتو لاقيتها بتنيمني على بطني وفتحت فلقات طيازي واول ما حطيت صباعها على فتحتي شهقت واتنفضت قالتلي: متخافيش ياحبيبة خالتو روحت سيبتلها نفسي وارتخيت وراحت ضغطت بصباعها على فتحت ولاقيت صباعها دخل منه نصفه وانا بتآلم وطلعت من آآآآه صغيره لاقيت خالتو ضحكت وقالتلي: اؤمال ملهوف على النيك ليه يامنيوكه طالما محدش لسه لمسك؟ ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وانا نايمه قصدي نايم على بطني، راحت خالتوا طلعت صباعها مني وراحت ضربتني على فلقة طيازي وقالتلي: لاء ياحلوه لسه بنت بنوت ظلمتك قولتلها: انا مش بكدب عليكي ياخالتو قالتلي: خلاص ياحبيبي صدقتك وكنت لسه نايم على بطني وراحت خالتو نامت جمبي وروحت لفيت جسمي وبقى ظهري ليها وقولت لخالتو احضنيني من ورا ياخالتو واحنا نايمين، راحت خالتوا ضحكت وقالتلي: أد كده انتي ممحونه وعاوزه تتناك ياكمال قولتلها: آآآآه ياريت ياخالتو بس احضنيني قالتلي: ايوه ياروح خالتو بس انا مش عندي زب علشان احضنك في طيازك الكبيره دي قولتلها: حاسسيني بس بجسمك وهو بيحتك ويحضن طيازي ياخالتو، راحت حضنتني من ظهري وكانت سوتها ووراكها بيحضنو طيازي وبزازها بتحتك بظهري ونمنا، الصبح لاقيت خالتو بتصحيني وبتقولي: قوم غير والبس ملابس رجالي علشان هيثم ميشوفكش بقميص النوم كده قولتلها: حاضر ياخالتو وقومت غيرت ملابسي وجهزت شنطتي وطبعا كان معايا قمصان نوم بناتي قصيره اووي وكيلوتات وسنتيانات وقلم الكحله بس مكنش عندي علبة ميكاج بالمناسبه انا اخدت من شقتنا كيلوتاتي البناتي ومخدش من ولا كيلوت اولادي بعد ماجهزت شنطتي ولبست طلعت لهيثم لاقيته جاهز سلمت على خالتو وقالتلي: ابقى تعالى زورني ياحبيبي متنساش خالتك قولتلها: حاضر ياخالتو انا هتصل بيكي كل يوم كمان بس انتي متعرفيش ماما ولا بابا ولا هدى انا قاعد فين! قالتلي: متخافش ياحبيبي بس خد بالك انت من نفسك كويس قولتلها: متخافيش ياخالتو، ونزلت مع هيثم وروحنا شقة صاحبه وكان اسمه ايمن واول ما خبط على الباب فتحلنا شاب وسيم طويل حوالي 182سم عمره 25سنه وبشرته قمحي، اول ما شافني انا وهيثم قال: اهلا وسهلا ازيك ياهيثم ازيك ياكمال! قولتله: انت عارف اسمي؟! قالي: اه هيثم حكالي عنك، بصيت لهيثم لاقيته بيبصلي وبص لأيمن وقاله: طيب ندخل وكملو كلامكم جوه، ايمن قال: اها انا آسف نسيت اقولكم اتفضلو! ودخلنا وقعدنا على الانتريه في الصاله وايمن قالنا: تحبو تشربوا ايه؟ هيثم قاله: اشرب قهوه وقالي انا: قولتله: متتعبش نفسك يا ايمن قالي: مفيش تعب ولا حاجه قولتله: هشرب نسكافيه بس بشرط انا اللي هدخل المطبخ اعملكم حاجه تشربوها انت تشرب ايه يا ايمن قالي: قهوه مزبوطه قولتله: اوك بس قولي المطبخ منين؟ قالي: من هنا وشاورلي على المطبخ وقالي: استنى اجي معاك اجبلك السكر والقهوه والنسكافيه علشان متتعبش في البحث عنهم قولتله: ياريت وجه معايا المطبخ اللي مساحته كانت واسعه وسهل الحركه فيه لكن هو كان بيحاول يعرفني على اماكن الحاجات، وهو بيتحرك حواليا لاقيته غصب عنه خبط ايده في في طيازي بحكم إن طيازي بارزه اووي للخلف خلاني قولت بصوت ناعم وبعفويه: آآآآه، وقتها هو بصيلي وابتسم وقالي: انا آسف مكنش قصدي، رديت عليه وانا عيني في الارض من الكسوف من الآآآه اللي طلعت مني وكإنها طالعه من بنت وقولتله: حصل خير، لاقيته ارتبك وقالي: طيب اسيبك انا تكمل لوحدك قولتله: روح ارتاح انت وانا هجيبلكم القهوه واجيلكم، وبعد ما خلصت وعملتلهم القهوه طلعتلهم وقدمتلهم القهوه وقعدت جمب هيثم على اليمين وايمن قاعد جمب هيثم من الناحيه الشمال، ومع اول رشفه من القهوه لاقيتهم بيقولولي: تسلم ايدك ياكمال انت بتعمل القهوه حلو اووي، وعلشان يفوك الجو لاقيت هيثم بيقولي: انت كنت شغال قهوجي ياكمال ؟ ضحكت وقولتله: لاء مش كده بس انا بحب اتقن الحاجه اللي بعملها، المهم قعدنا ندردش شويه قبل ما هيثم يروح شغله وايمن كل شويه يبصلي ويبتسم وانا كنت بتكسف من نظراته وكإنه بيبص لبنت وكان رد فعلي ببص في الارض ومكسوف وكنت متأكد انه بيبتسم على الآآه اللي طلعت مني وهما بيتكلمو على الشغل وكل ما عيني تيجي في عينه اتكسف وابص في الارض، ولما خلصوا القهوه هيثم قالي: عايز حاجه يا كمال؟ قولتله: لاء ياهيثم شكرا قالي: انا هتصل بيك لو محتاج حاجه قولتله: متتعبش نفسك ياهيثم انا لو احتجت حاجه انا هتصل بيك قالي: ماشي وسلم على ايمن ونزل راح شغله، بعد ما قفلت الباب وراء هيثم، ايمن قالي: تعالى افرجك على الشقه ياكمال قولتله: ماشي، ومشيت معاه ودخلنا اوضة النوم وكان فيها سرير متوسط لاهو كبير ولا هو صغير وموجود في الاوضه دولاب وتسريحه واتنين كومدينو بس كانت الاوضه مكركبه اوي وطلعنا من الاوضه دخلنا اوضه تانيه فاضيه بس فيها شوية حاجات كده ملهاش لزمه وكلها كراتين فاضيه وفرجني على الحمام كبير وكانت فيه غساله والصاله موجود فيها انتريه وقدامه تليفزيون، وبعد ما فرجني على الشقه قالي: بص ياسيدي انا عاوزك تأخد راحتك في الشقه كإنها شقتك بالظبط ومش عاوزك تعمل تكليف ما بينا قولتله: حاضر ياايمن بس انت شغلك امتى ؟ قالي: انا بشتغل من الساعه 3 عصرا الي الساعه11 مساءا ليه؟ قولتله: طيب انت طبعا بتتغدى قبل ماتروح شغلك؟ قالي: انا بتغدى مع اصحابي في الشغل قولتله: طيب ممكن بعد إذنك طبعا تأكل معايا علشان مأكلش لوحدي!! قالي انا كنت بأكل مع اصحابي في الشغل علشان انا مأكلش لوحدي وبما إنك شرفتني وهتعيش معايا هنا فأنا هأكل معاك بس قولي الاول انت بتعرف تطبخ؟ قولتله: اه بعرف اطبخ قالي: ده من حسن حظي، إبتسمت وقولتله: ولو عندك حاجه عاوزه تتغسل طلعها، بصيلي بإستغراب وهو مبتسم وقالي: لا اسمع كل واحد يغسل ملابسه وبلنسبه للأكل والمطبخ كل واحد يوم قولتله: انا اصلا مش عاوزك تعمل حاجه انا هطبخ واغسل واعمل كل حاجه بما إني قاعد فاضي مش ورايا حاجه قالي بإستغراب: طيب وانا هعمل ايه؟ قولتله: انت متعملش حاجه انت عليك تأكل وتلبس وتروح شغلك وتيجي تنام انما شغل البيت ده سيبوا عليا انا، وقتها كنت بتكلم بعفويه ومكنش قصدي حاجه ولا كان قصدي ألمح له حاجه، لاقيته وقتها بصيلي وابتسم وحسيت انه عرف حاجه من الهبل اللي انا بقوله وقالي: وإشمعنا انت اللي تعمل كل ده وانا اكل والبس وانام واروح شغلي، رديت عليه بسرعه علشان اصلح اللي قولته وميفهمنيش غلط قولتله: ببساطه لاني معنديش شغل وبما اني مش ورايا حاجه وبعرف اطبخ واغسل فأنا متكفل بكل ده مقابل انك هتقعدني معاك في الشقه! قالي: لا يا كمال مش شرط ان تتعب نفسك مقابل انك قاعد معايا في الشقه قولتله بعفويه: ده مش تعب انا متعود على كده لاني كنت بعتمد على نفسي وكنت بعمل كده في بيتنا وكمان انت شغال وشقيان وبترجع من الشغل تعبان واجب عليا اني اشوف طلباتك( كنت بتكلم وكإني بنت بتكلم جوزها في الحقيقه انا مكنتش اقصد المح حاجه لكن مش عارف ليه انا قولتله كده)، المهم روحنا قعدنا قدام التليفزيون شويه وهو قالي: قوم كده غير هدومك وإلبس ملابس بيتي علشان تعرف تأخد رأحتك في الشقه بصيتلو بإبتسامه وقولتله: ماشي عن إذنك قالي: قولتلك خد رأحتك في الشقه وكإني مش موجود وإتصرف وكإنك في شقتك قولتله: طيب انا هدخل اغير وفعلا دخلت اوضة النوم وقفلت على نفسي علشان ميدخلش عليا فجأه ويشوفني وانا لابس الكيلوت البناتي بتاع اختي هدى ولما قلعت طلعت من شنطتي الملابس الولادي بتاعتي وكانت عباره عن بنطلون ترنج لونه اسود خفيف اوووي وضيق اوووي على وراكي وطيازي الكبيره ولبست تيشرت بنص كوم لونه اصفر ضيق اووي على جسمي وكان قصير اووي لغاية نص طيازي وحطيت شنطتي في الدولاب وفتحت باب غرفة النوم وطلعت واول ما شافني ايمن لاقيته بيبص للمنطقه اللي فيها وراكي ورجليا وكانت فعلا وراكي شكلها بناتي اووي عريضه من فوق على شكل كرفي ولاقيته مركز اووي على وراكي ورجليا وعلى أد ما كنت مكسوف من نظراته على أد ما كنت مبسوط وفرحان لان في راجل حس بيا وبجسمي المهم هو لما شافني ببصلو إتحرج مني وحس انه عايز يصلح موقف نظراته ليا وقالي: حلو اووي البنطلون والتيشرت اللي انت لابسهم دول قولتله: ميرسيه شكرا يا ايمن وروحت قعدت جمبه على كنبة الانتريه نتفرج على التليفزيون لمدة نصف ساعه وكانت جت الساعه 1:30 مساءا قومت اجهزله الغدا علشان يروح شغله واول ما جيت اقوم من على الكنبه لاقيته مركز معايا اووي وكإنه مستنيني لما اقوم علشان يتأكد أو علشان يتفرج على حاجه معينه في جسمي ولما عطيتو ظهري وفي طريقي للمطبخ بخطوات بطيئه حسيت إنه بيبص على طيازي وحاجه قالتلي ابص على ايمن واتأكد اشوفه بيبص على طيازي ولا لاء وفعلا بصيت لايمن فجأه لاقيته قاعد على طرف الكنبه وبيبص لطيازي وفاتح بوقه ولما شافني بصيت عليه لاقيته ارتبك وانا وهو إتكسفنا وحاولت ابرر انا بصيت عليه ليه فجأه وقولتله: تحب تتغدى إيه؟ قالي وهو بيحاول يبرر نظراته ليا: انا كنت هقوم اساعدك قولتله بإبتسامه خفيفه: لاء قوم انت غير هدومك والبس علشان متتأخرش على شغلك اكون انا جهزتلك الغدأ قالي: طيب انا هقوم اغير ملابسي وانا لفيت وشي ودخلت المطبخ وهو دخل يغير ملابسه في اقل من خمس دقايق وحسيت بيه واقف ورايا من غير ما يعمل صوت وكنت متأكد انه بيبص على طيازي بس انا مرضيتش ابص عليه ولا أحسسه اني عارف بوجوده علشان يتفرج على طيازي براحته ولما خلصت لفيت وجهي له وكإني إتفاجيت بيه ولاقيته بيبحلق في طيازي عملت اني مش عارف حاجه وقولتله: الاكل جاهز وطلعنا وقعدنا على السفره وهو كان بيبصلي كتير وانا بأكل في صمت قولتله: تحب تتعشى ايه يا ايمن؟ قالي: اي حاجه على زوقك إبتسمت وقولتله: مفيش حاجه معينه نفسك فيها؟ قالي: انا هأكل أي حاجه قولتله: حاضر وبعد ما أكل مشي راح شغله وانا روحت قفلت على نفسي باب الشقه وقلعت البنطلون والتيشرت ولبست قميص نوم قصير ستان علشان اكون على حريتي وانا بشوف شغل البيت وإبتديت اروق الشقه وغسلتلو ملابسه وعملتلو أكل ورتبتلو ملابسه في الدولاب وبعدين أخدت شاور وشيلت الشعر اللي في جسمي كله وكان نفسي احط كحله وروج ومناكير المهم بعد ما اخدت الشاور قبل ما يجي ايمن من شغله بساعه وطلعت لبست شورت قصير لغاية نص وراكي وكان ضيق اوووي على جسمي وكانت رجليا ووراكي طريه وبتلمع من السويت اللي عملتو ولبست تيشرت ضيق وسرحت شعري وقعدت اتفرج على التليفزيون شويه ولاقيت باب الشقه بيتفتح ودخل ايمن سلم عليا وهو بيبحلق في رجليا ووراكي البناتي الملبن وانا مكسوف اوي وهو بيبصلي كده وقولتله بإرتباك: احضرلك العشاء قالي: ايه؟ قولتله بإبتسامه: بقولك احضرلك العشاء قالي: ادخل اخد شاور الاول قولتله: طيب اروح احضر العشاء تكون طلعت من الحمام وهو مشي ودخل الحمام من غير ما يطلع ملابس نضيفه وهو جوه الحمام نادى عليا وقالي: لو سمحت كمال ممكن تيجبلي من اوضة النوم بوكسر وفوطه قولتله: حاضر يا ايمن، سيبت اللي في ايدي وجريت على اوضة النوم جبتلو بوكسر وفوطه وروحت وقفت قدام باب الحمام وقولتله: أهو يا ايمن البوكسر والفوطه راح ايمن فتح باب الحمام ومرضيش يطلع ايده بره علشان يأخد الحاجه اللي جبتهالو ولما لاقيته مطلعش ايده روحت دخلت ايدي جوه الحمام وانا وشي بعيد علشان اديلو البوكسر والفوطه وانا ماددلو ايدي راح مسك ايدي ونزلها لتحت شويه وخلى ايدي الناعمه المربربه الطريه لمست وإحتكت بحاجه ناشفه بس ناعمه وسخن وراح مسك مني الفوطه والبوكسر وروحت طلعت ايدي بسرعه وروحت جريت على المطبخ وانا مكسوف اووي وببتسم وبفكر في الشئ اللي لمسته بإيدي ده ياترى زبره طيب هو عمل كده ليه ولما ملقيتش إجابه مقنعه تجاهلت الموقف وقولت اكيد كان غصب عنه وروحت كملت تحضير السفره وجه ايمن وقعدنا نأكل وهو بيبصلي وبيبتسم وانا مكسوف من نظراته وكإني بنت بجد لان نظراته ليا كانت عباره عن نظرة حب من شاب لبنت ولما خلصنا اكل قام وحاول يساعدني ويدخل معايا الاطباق في المطبخ بس انا رفضت وقولتله: انت جاي تعبان من شغلك سيب كل حاجه انا هعمل كل حاجه وهو راح يقعد على كنبة الانتريه قدام التليفزيون وكإني مراته وانا بشيل الاطباق من على السفره وبدخلها المطبخ وهو قاعد يرتاح قدام التلفزيون وكإنه جوزي وكانت نظراته لرجليا ولوراكي لم تفارقني وكإنه بيأكلهم بعنيه وانا مكسوف بعد ما دخلت الاطباق المطبخ قولتله بصوت واطي وناعم: اعملك حاجه تشربها يا ايمن قالي: مش عاوز اتعبك يا كيمو، إبتسمت من كلمة كيمو وقولتله: مفيش تعب ولا حاجه انا كمان هعمل لنفسي نسكافيه قالي: خلاص خليهم اتنين قولتله: حاضر ودخلت عملت النسكافيه وطلعتلو وقدمتلو النسكافيه وقعدت جمبو وهو كل شويه يبص على وراكي وانا من جوايا مبسوط اوووي وانا كإني بنت لانه كان باين عليه اوووي انه معجب بوراكي ورجليا الناعمين، وقالي: طفاية السجاير فين يا كيمو؟ قومت جبتلو الطفايه من جمب التليفزيون ونضفتهالو وبقيت مرايه وهو قالي وهو بيبص على وراكي : انت ظبط الشقه وروقتها حلو اووي يا كيمو قولتله بصوت واطي وناعم وانا مكسوف من نظراته: عجبتك يا ايمن بجد؟ وكان قصدي على الشقه، راح قالي وهو بيبص على وراكي وبيعض على شفايفه: دي جامده اووي انا مكنتش افتكر انها نضيفه كده، ضحكت وبصيت الناحيه التانيه وانا مكسوف وانا عارف قصده على وراكي مش على الشقه وهو لما أخد باله من ضحكي عليه ارتبك وقالي:الشقه نضيفه اووي دي حتى الطفايه لمعتها قولتله من غير ما اقصد حاجه: وهيا الطفايه بس اللي لمعتها دي كله حاجه في الشقه لمعتها دي تعبتني اوي وكان فيها تراب كتير قالي وهو بيبص لوراكي: ما هو باين انك ملمع كل حاجه وتمتم بالكلام وقال بصوت واطي: وهتتعبني انا كمان قولتله بإبتسامه: هيا ايه دي اللي هتتعبك انت كمان؟ قالي بإرتباك: الشقه هتتعبني انا كمان في نضافتها قولتله: لاء ملكش دعوه انت بنضافتة الشقه سيبها عليا انا قالي بخبث وهو بيعاكسني : دي الشقه ولا كإنها شقة عرسان جداد