Kazemi
07-11-2020, 05:46 PM
اهلا بيكو انا كاظم ليا قصه قبل كدا مع إبن عمي اول واحد فتحنى..
لو حابب تشوفها إقراها الاول 😍
انهارده هحكيلكو قصتي مع إبن الجيران اللى هنا قصادي مش عارفه بس أعمله أنا إيه عمال يصفر كدا ويلاغي وفي كل حته يا ناس بلاقيه 😂😂
كان اكبر مني بتلت سنين بس كنا صحاب بما ان اهله واهلى صحاب وكنت بروح اقعد معاه كتير نلعب على الكمبيوتر بما انى معنديش كمبيوتر 😂😂
وانا في اعدادي كنت بدأت علاقتي المثليه مع ابن عمي بس كانت لسه سوفت بس كنت بسخن اوى على اي ولد اكبر مني ومز ودي كانت مواصفات عاصم ابن الجيران كان شب جسمه حلو ورياضي وبيروح جيم وكان هو في ثانوي..
في يوم في الاجازه قالى تعالى اقعد معايا نلعب شويه على الكمبيوتر ف إستأذنت اهلى ورحت قعدت معاه فضل يتكلم عن الجنس ويفهمنى ازاى الراجل بيحبل مراته وبعدين سألنى انت بلغت.. كنت بلغت بس اتكسفت ارد وقولتله معرفش قالى طب وريني زبك وانا هقولك طبعا وشي احمر واتكسفت جدا وقولتله لا طبعا قالى ماتخافش احنا رجاله زي بعض ومحدش هنا برضو رفضت راح قالع البنطلون ووراني زبه اول ما شوفته اتخضيت من حجمه كان كبير وجامد وواقف على اخره.. غمضت عيني وقولتله انا همشي راح قالى خلاص خلاص انا أسف ولبس بنطلونو..
جه يفتح الكمبيوتر ودخل على النت وجاب موقع سكس وقالى معلش اصل اول ما بفتح النت لازم يفتح على الموقع اللى ثاحب النت اللى واخده منه واصله فاتحه.. بصيت في الأرض وقولتله عادي..
فتح فيلم عادي واحنا بنتفرج لقيته عمال يدعك في زبه وبعدين راح مطلعه وفضل يدعك فيه ويتف على ايده ويدعك وانا هموت وابص عليه بس عملت نفسي مش مركز معاه خالص وفضلت باصص على الفيلم.. بعد ما خلص قام دخل الحمام وانا نزلت..
وفضلت فتره كبيره مش بروح عنده.
وبعدين كنت بروح اقعد معاه بس اهله بيكونو موجودين ف بيقعد بإحترام.. ومرت الايام وجيت وانا في تانيه ثانوي كنت بدأت أتخنق من ابن عمي وطريقته في نيكي عشان كان بيهتم بنفسه بس وكان عاصم في الفتره دي دخل كليه تربيه رياضيه وبقي جسمه احلى من الاول وبقي شكله دكر اوى ودقنه بقيت تقيله والشعر مالى جسمه وكان بيهيجني لما بشوفه بس وانا بفتكره وهو قالع جنبي.. وفي يوم مقدرتش امسك نفسي لما قابلته في الشارع رحت سلمت عليه وفضلت اهزر معاه بس عادي عشان محدش ياخد باله وبعدين قولتله فين ايام ما كنا بنقعد نتفرج سوا على الافلام عندك ونلعب على الكمبيوتر.. لقيته ضحك وقالى ياعم ما انت كبرت وبقي عندك لاب ومبقتش تيجي قولتله طب تعالا نطبط يوم ونسهر سوا و**** وحشاني الايام دي.. سكت شويه وقالى حاضر نظبط يوم وبعدين مشي..
مش عارف هو فهم اني عايزه هو ولا هو خد قرار ميعملش كدا تاني معايا عشان خاف اقول لحد ولا هو كان بيعمل كدا عشان كان شاب صغير طايش ومش لاقي حد يطلع معاه شهوته انما هو دلوقتى اى بنت تتمنى ينيكها وهتبقي مبسوطه..
وعدت الايام ولقيته بيكلمنى على الفيس وبيقولى ايه رأيك تيجي تسهر معايا بكرا انا امي واخواتي مسافرين وقاعد زهقان لوحدي.. سكت شويه وحسيته بيقولى تعالا الشقه فاضيه والحاجه راضيه 😂
وافقت ودخلت خدت دوش ومارست العاده السريه وانا بتخيله بيحضني وبيبوسني وبعدين حلقت شعر جسمي كله وجهزت نفسي لبكرا.
وقولت لامي انا هروح اسهر مع عاصم انهارده وممكن ابات هناك.. وهي وافقت لانه عادي بالنسبالها عاصم جارنا وعارفاه من وهو صغير ولد محترم ومؤدب مش من اصدقاء السوء اللى يخاف الاهل منهم.
ورحتله دخلت وقعدنا فضلنا نتكلم ويهزر معايا بالايد ويحاول يلمس طيزي وبعدين شغل فيلم ويدوب في بدايته البطل بيزغزغ البطله ودا ما صدق فضل يضحك ويقولى شوف بتغير بسرعه ازاى.. الا قولى يا كاظومه انت بتغير منين قولتله مش عارف قالى ازاى يعنى بتغير من هنا طيب وحط ايده على وسطي منغير ما يزغزغ قولتله شويه قالى طب من هنا وحط ايده على رجلي فوق الركبه سكت وقولتله لا قالى طب من هنا وحط ايده عند لباليبي حسيت ان زبي بدأ يقف وخفت ياخد باله رحت بعدت عنه وقعدت على السرير بتاعه بطريقه تخبي زبي وقولتله يعنى..
خلينا نتفرج على الفيلم با عاصم.. قالى طب ما تيجي نتفرج على فيلم تاني قولتله ايه قالى فيلم سكس.. سكت وقولتله لا يا عم تعالا نكمل الفيلم دا قالى انت عمرك ما اتفرجت على سكس ولا ايه 😁
اتكسفت وقولتله لا طبعا.. ضحك وقالى يالئيم وجه قعد جنبي وقالى ماشي تعالا نكمل الفيلم.
وبدأ يفرد ضهره لورا وبتاعه كان باين انه بدأ يقف وانا ملاحظ بس عامل نفسي مركز على الفيلم زي زمان 😂😂😂
راح قالى ماتيجي تنام جنبي قولتله ماشي وجيت انام لقيته بيفرد دراعه عشان انام عليه قولتله ايه دا قالى عشان ترتاح عشان المخدة واطيه مش هتشوف كويس لو نمت عليها .. سكت واستعبط ونمت على ايده بدأ ياخدنى في حضنه اكتر وزبي بدأ يقف راح باصص عليه وبصلي وقالى مبسوط وانت في حضني.. سكت معرفتش ارد.. لقيته بيقرب مني وبيبوسني في شفايفي بوسه خفيفه اوى سيحت جسمي كله الا زبي اللى وقف على اخره وكمان زبه كان واقف بس واضح الفرق طبعا زبه كان باين انه هيقطع البنطلون من كبره وهو عايز يطلع في البراح
وبدأ يبوسني في خدي وينزل على رقبتي وهو بيعدل نفسه عشان يلزق زبه فيا اول ما حسيت بيه بيلمسني بدأت اتجاوب معاه واطلع تأوه بصوت خفيف مع بوسه ليا..
بدأ يهيج اكتر وراح نايم فوقي وهو بيدعك زبه فيا وشغال بوس وبعدين بدأ يدخل ايده من تحت التيشيرت ويحسس على بطني ويطلع واحده واحده لحد ما وصل لصدري فضل يقفش فيه بس براحه وبطريقه سخنتني اكتر وبعدين راح مقلعني التيشيرت وبدأ ينزل يمص في صدري ويبوس رقبتي ويعض ويمص جامد وراح قام قلع التيشرت بتاعه وجسمه المشعر المشدود بان.. تحس انه مرسوم مفيهوش غلطه جسمه نار 🔥
ونزل يبوس فيا تاني وبص في عيني وقالى مبسوط.. هزيت دماغي بأه لاني مكنتش عارف ارد قالى طب قوم اقلع البنطلون.. قمت قلعت بس اتكسفت اقلع البوكسر عشان زبي صغير وهو كمان قلع كله وقالى اقلع دا كمان ومتخافش قولتله لا هقلعه تحت الغطا.. بصلي وقرب مني وباسني وقالى انت لسه مكسوف مني.. كاظم انا بحبك من زمان واللى بيحصل دا مش عشان افرغ شهوتي انا ممكن اعمل كدا مع اى حد بس انا نفسي فيك انت..
كلامه خلاني بسمع الكلام منغير ما افكر وقلعت البوكسر وحس انى مكسوف قالى متتكسفش مني انت عندي احلى واحد في الدنيا واحلى من اى بنت وقرب منى ورجع يبوسني تاني وهو بينيمني على السرير وبينام فوقي وجسمنا كل حته فيه لامسه التاني وفضل يبوس فيا وهو بيحسس على طيزي وبيمسكها جامد وبعدين بدأ يلعب في خرم طيزي بصباعه وطلع ايده تف عليها ورجع يحط صباعه ويدخله في طيزي.. بدأت اتأوه من المتعه لان خرمي مكنش واسع لاني بقالى فتره كبيره ابن عمي مناكنيش بس هو حس ان دي مش اول مره بس متكلمش وفضل ينيكني بصباعه وبعدين صباعين..
وبعدين فتح درج الكوميدينو وهو حاضني وخرج منه كريم للشعر ودهن بيه زبه ولفني خلاني انام على جنبي وهو ورايا ماسك صدري دعك وشفايفي بوس وبدأ يدخله بس قبل ما يدخله قالى اكمل.. سكت وهزيت راسي قالى لو حسيت انك مش عايز تكمل قول وانا مش هزعل منك كفايه انك تكون في حضني.. قولتله لا كمل.
بدأ يدخله براحه وأنا بدأت اقول أه أااااه أمممم أه وهو مبسوط وبيدخله بدأ يوجعني قولتله استني شويه كانت راسه دخلت وكنت عايز طيزي تتعود على الحجم الجديد دا اللى هيفشخها فضل يبوس فيا يقفش في صدري لحد ما بدأت انا ازق نفسي لورا على زبه لحد ما دخل كله.. لقيت نفسي بطلع صرخه أااااه بس مش بصوت على وقولتله أه أاااه نيكني ..
هو سمع الكلمه دي وابتسم وفهم انى خبره وقالى انت عايزني انيكك قولتله أاااه
مبسوط وأنا بنيكك وانا برد بتأوه أااه أه.. بدأ يخرج زبه ويدخله وهو بيقولى عايز تتناك اكتر وانا اللى على لساني أه أااااه
وبعدين بدأ يسرع ويدب زبه فيا جامد وانا مش قادر من المتعه لقيت نفسي بجيبهم وانا بتأوه راح منيمني على بطني وسند على ايده اكنه بيلعب ضغط بس كان بيلعب ضغط بزبه في خرم طيزي وفضل يطلع وينزل ويرزع جسمه في جسمي لدرجه انه بقي بيعمل صوت وهو شغال موقفش قالى اجيبهم جوا ولا برا قولتله جوا عايز لبنك ينزل جوا.. ابتسم وقالى انا هحبلك اتبسط اوى من الكلمه دي ولقيت نفسي قلبت زي الشرموطه وانا بقوله اه حبلني يا دكري انا لبوتك عايزه ابقي حامل من لبنك.. لحد ما جابهم جوا وهدي خالص.. وبعدين فضل يبوس في رقبتي وهو زبه لسه جوايا وقالى مبسوط قولتله جدا راح باسني بوسه طويله وقام دخل الحمام..
ودي كانت اول ليله ليا مع عاصم اللى طلع فيه كل شئ بتمناه ❤️
ولسه في باقي لو حابين اكملها قولولي 😍
لو حابب تشوفها إقراها الاول 😍
انهارده هحكيلكو قصتي مع إبن الجيران اللى هنا قصادي مش عارفه بس أعمله أنا إيه عمال يصفر كدا ويلاغي وفي كل حته يا ناس بلاقيه 😂😂
كان اكبر مني بتلت سنين بس كنا صحاب بما ان اهله واهلى صحاب وكنت بروح اقعد معاه كتير نلعب على الكمبيوتر بما انى معنديش كمبيوتر 😂😂
وانا في اعدادي كنت بدأت علاقتي المثليه مع ابن عمي بس كانت لسه سوفت بس كنت بسخن اوى على اي ولد اكبر مني ومز ودي كانت مواصفات عاصم ابن الجيران كان شب جسمه حلو ورياضي وبيروح جيم وكان هو في ثانوي..
في يوم في الاجازه قالى تعالى اقعد معايا نلعب شويه على الكمبيوتر ف إستأذنت اهلى ورحت قعدت معاه فضل يتكلم عن الجنس ويفهمنى ازاى الراجل بيحبل مراته وبعدين سألنى انت بلغت.. كنت بلغت بس اتكسفت ارد وقولتله معرفش قالى طب وريني زبك وانا هقولك طبعا وشي احمر واتكسفت جدا وقولتله لا طبعا قالى ماتخافش احنا رجاله زي بعض ومحدش هنا برضو رفضت راح قالع البنطلون ووراني زبه اول ما شوفته اتخضيت من حجمه كان كبير وجامد وواقف على اخره.. غمضت عيني وقولتله انا همشي راح قالى خلاص خلاص انا أسف ولبس بنطلونو..
جه يفتح الكمبيوتر ودخل على النت وجاب موقع سكس وقالى معلش اصل اول ما بفتح النت لازم يفتح على الموقع اللى ثاحب النت اللى واخده منه واصله فاتحه.. بصيت في الأرض وقولتله عادي..
فتح فيلم عادي واحنا بنتفرج لقيته عمال يدعك في زبه وبعدين راح مطلعه وفضل يدعك فيه ويتف على ايده ويدعك وانا هموت وابص عليه بس عملت نفسي مش مركز معاه خالص وفضلت باصص على الفيلم.. بعد ما خلص قام دخل الحمام وانا نزلت..
وفضلت فتره كبيره مش بروح عنده.
وبعدين كنت بروح اقعد معاه بس اهله بيكونو موجودين ف بيقعد بإحترام.. ومرت الايام وجيت وانا في تانيه ثانوي كنت بدأت أتخنق من ابن عمي وطريقته في نيكي عشان كان بيهتم بنفسه بس وكان عاصم في الفتره دي دخل كليه تربيه رياضيه وبقي جسمه احلى من الاول وبقي شكله دكر اوى ودقنه بقيت تقيله والشعر مالى جسمه وكان بيهيجني لما بشوفه بس وانا بفتكره وهو قالع جنبي.. وفي يوم مقدرتش امسك نفسي لما قابلته في الشارع رحت سلمت عليه وفضلت اهزر معاه بس عادي عشان محدش ياخد باله وبعدين قولتله فين ايام ما كنا بنقعد نتفرج سوا على الافلام عندك ونلعب على الكمبيوتر.. لقيته ضحك وقالى ياعم ما انت كبرت وبقي عندك لاب ومبقتش تيجي قولتله طب تعالا نطبط يوم ونسهر سوا و**** وحشاني الايام دي.. سكت شويه وقالى حاضر نظبط يوم وبعدين مشي..
مش عارف هو فهم اني عايزه هو ولا هو خد قرار ميعملش كدا تاني معايا عشان خاف اقول لحد ولا هو كان بيعمل كدا عشان كان شاب صغير طايش ومش لاقي حد يطلع معاه شهوته انما هو دلوقتى اى بنت تتمنى ينيكها وهتبقي مبسوطه..
وعدت الايام ولقيته بيكلمنى على الفيس وبيقولى ايه رأيك تيجي تسهر معايا بكرا انا امي واخواتي مسافرين وقاعد زهقان لوحدي.. سكت شويه وحسيته بيقولى تعالا الشقه فاضيه والحاجه راضيه 😂
وافقت ودخلت خدت دوش ومارست العاده السريه وانا بتخيله بيحضني وبيبوسني وبعدين حلقت شعر جسمي كله وجهزت نفسي لبكرا.
وقولت لامي انا هروح اسهر مع عاصم انهارده وممكن ابات هناك.. وهي وافقت لانه عادي بالنسبالها عاصم جارنا وعارفاه من وهو صغير ولد محترم ومؤدب مش من اصدقاء السوء اللى يخاف الاهل منهم.
ورحتله دخلت وقعدنا فضلنا نتكلم ويهزر معايا بالايد ويحاول يلمس طيزي وبعدين شغل فيلم ويدوب في بدايته البطل بيزغزغ البطله ودا ما صدق فضل يضحك ويقولى شوف بتغير بسرعه ازاى.. الا قولى يا كاظومه انت بتغير منين قولتله مش عارف قالى ازاى يعنى بتغير من هنا طيب وحط ايده على وسطي منغير ما يزغزغ قولتله شويه قالى طب من هنا وحط ايده على رجلي فوق الركبه سكت وقولتله لا قالى طب من هنا وحط ايده عند لباليبي حسيت ان زبي بدأ يقف وخفت ياخد باله رحت بعدت عنه وقعدت على السرير بتاعه بطريقه تخبي زبي وقولتله يعنى..
خلينا نتفرج على الفيلم با عاصم.. قالى طب ما تيجي نتفرج على فيلم تاني قولتله ايه قالى فيلم سكس.. سكت وقولتله لا يا عم تعالا نكمل الفيلم دا قالى انت عمرك ما اتفرجت على سكس ولا ايه 😁
اتكسفت وقولتله لا طبعا.. ضحك وقالى يالئيم وجه قعد جنبي وقالى ماشي تعالا نكمل الفيلم.
وبدأ يفرد ضهره لورا وبتاعه كان باين انه بدأ يقف وانا ملاحظ بس عامل نفسي مركز على الفيلم زي زمان 😂😂😂
راح قالى ماتيجي تنام جنبي قولتله ماشي وجيت انام لقيته بيفرد دراعه عشان انام عليه قولتله ايه دا قالى عشان ترتاح عشان المخدة واطيه مش هتشوف كويس لو نمت عليها .. سكت واستعبط ونمت على ايده بدأ ياخدنى في حضنه اكتر وزبي بدأ يقف راح باصص عليه وبصلي وقالى مبسوط وانت في حضني.. سكت معرفتش ارد.. لقيته بيقرب مني وبيبوسني في شفايفي بوسه خفيفه اوى سيحت جسمي كله الا زبي اللى وقف على اخره وكمان زبه كان واقف بس واضح الفرق طبعا زبه كان باين انه هيقطع البنطلون من كبره وهو عايز يطلع في البراح
وبدأ يبوسني في خدي وينزل على رقبتي وهو بيعدل نفسه عشان يلزق زبه فيا اول ما حسيت بيه بيلمسني بدأت اتجاوب معاه واطلع تأوه بصوت خفيف مع بوسه ليا..
بدأ يهيج اكتر وراح نايم فوقي وهو بيدعك زبه فيا وشغال بوس وبعدين بدأ يدخل ايده من تحت التيشيرت ويحسس على بطني ويطلع واحده واحده لحد ما وصل لصدري فضل يقفش فيه بس براحه وبطريقه سخنتني اكتر وبعدين راح مقلعني التيشيرت وبدأ ينزل يمص في صدري ويبوس رقبتي ويعض ويمص جامد وراح قام قلع التيشرت بتاعه وجسمه المشعر المشدود بان.. تحس انه مرسوم مفيهوش غلطه جسمه نار 🔥
ونزل يبوس فيا تاني وبص في عيني وقالى مبسوط.. هزيت دماغي بأه لاني مكنتش عارف ارد قالى طب قوم اقلع البنطلون.. قمت قلعت بس اتكسفت اقلع البوكسر عشان زبي صغير وهو كمان قلع كله وقالى اقلع دا كمان ومتخافش قولتله لا هقلعه تحت الغطا.. بصلي وقرب مني وباسني وقالى انت لسه مكسوف مني.. كاظم انا بحبك من زمان واللى بيحصل دا مش عشان افرغ شهوتي انا ممكن اعمل كدا مع اى حد بس انا نفسي فيك انت..
كلامه خلاني بسمع الكلام منغير ما افكر وقلعت البوكسر وحس انى مكسوف قالى متتكسفش مني انت عندي احلى واحد في الدنيا واحلى من اى بنت وقرب منى ورجع يبوسني تاني وهو بينيمني على السرير وبينام فوقي وجسمنا كل حته فيه لامسه التاني وفضل يبوس فيا وهو بيحسس على طيزي وبيمسكها جامد وبعدين بدأ يلعب في خرم طيزي بصباعه وطلع ايده تف عليها ورجع يحط صباعه ويدخله في طيزي.. بدأت اتأوه من المتعه لان خرمي مكنش واسع لاني بقالى فتره كبيره ابن عمي مناكنيش بس هو حس ان دي مش اول مره بس متكلمش وفضل ينيكني بصباعه وبعدين صباعين..
وبعدين فتح درج الكوميدينو وهو حاضني وخرج منه كريم للشعر ودهن بيه زبه ولفني خلاني انام على جنبي وهو ورايا ماسك صدري دعك وشفايفي بوس وبدأ يدخله بس قبل ما يدخله قالى اكمل.. سكت وهزيت راسي قالى لو حسيت انك مش عايز تكمل قول وانا مش هزعل منك كفايه انك تكون في حضني.. قولتله لا كمل.
بدأ يدخله براحه وأنا بدأت اقول أه أااااه أمممم أه وهو مبسوط وبيدخله بدأ يوجعني قولتله استني شويه كانت راسه دخلت وكنت عايز طيزي تتعود على الحجم الجديد دا اللى هيفشخها فضل يبوس فيا يقفش في صدري لحد ما بدأت انا ازق نفسي لورا على زبه لحد ما دخل كله.. لقيت نفسي بطلع صرخه أااااه بس مش بصوت على وقولتله أه أاااه نيكني ..
هو سمع الكلمه دي وابتسم وفهم انى خبره وقالى انت عايزني انيكك قولتله أاااه
مبسوط وأنا بنيكك وانا برد بتأوه أااه أه.. بدأ يخرج زبه ويدخله وهو بيقولى عايز تتناك اكتر وانا اللى على لساني أه أااااه
وبعدين بدأ يسرع ويدب زبه فيا جامد وانا مش قادر من المتعه لقيت نفسي بجيبهم وانا بتأوه راح منيمني على بطني وسند على ايده اكنه بيلعب ضغط بس كان بيلعب ضغط بزبه في خرم طيزي وفضل يطلع وينزل ويرزع جسمه في جسمي لدرجه انه بقي بيعمل صوت وهو شغال موقفش قالى اجيبهم جوا ولا برا قولتله جوا عايز لبنك ينزل جوا.. ابتسم وقالى انا هحبلك اتبسط اوى من الكلمه دي ولقيت نفسي قلبت زي الشرموطه وانا بقوله اه حبلني يا دكري انا لبوتك عايزه ابقي حامل من لبنك.. لحد ما جابهم جوا وهدي خالص.. وبعدين فضل يبوس في رقبتي وهو زبه لسه جوايا وقالى مبسوط قولتله جدا راح باسني بوسه طويله وقام دخل الحمام..
ودي كانت اول ليله ليا مع عاصم اللى طلع فيه كل شئ بتمناه ❤️
ولسه في باقي لو حابين اكملها قولولي 😍