M.A.M.Z
04-14-2017, 02:41 PM
انا m عندي 19 سنة دلوقتي زمنكو بتقولو ده عيل صغير ياعم
بس انا متاكد ان في ناس هتصدق اللي انا هكتبو عشان دي قصة حدثت بالفعل . القصة حصلت وانا في 6 ابتدائي ياعني يدوبك كنت بفرق بين الولد والبنت ان البنت شعرها اطول ومعرفش اي حاجة تانية غير كدا
في يوم كنت راجع من المدرسة كنت متعود اطلع عند عمتي اللي ساكنة في نفس البيت معايا عشان اقعد مع بناتها اللي احنا متربين مع بعض كان عندها تلت بنا A* و E و O .
A اكبر واحدة كنت بحبها اوي لدرجة اني كنت مبحبش انام غير جنبها
المهم A كانت في العشرين من عمراها جملها مفيش احلي منو كان جسمها جميل ورياضي صدرها كان اشبه بالمانجة قوي ومشدود حلماتها كانت وردية بطنها كانت مشدودة بسبب انها كانت بتهتم بالرياضة جدا . طيزها كانت احلي حاجة فيها صغيرة ومشدودة تغري اي حد بيحب الاجسام الرياضية المهم نخش في الموضوع
طلعت عند عمتي لقيت A* لوحدها ومفيش حد موجود افتكرت انهم طلعونا بدري وقدام عمتي اكتر من ساعة عشان تيجي تذاكرلي زي مانا متعود روحت دخلت قعدت استناها بما ان البيت بيتي اصلا دخلت A تاخد حمام وهي داخلة خددت لبس وقلعت في الاوضة بتاعتها وطالعة للحمام وهي لفة فوطة عليها علي اساس اني عيل صغير مش فاهم حاجة .وانا فعلن مكنتش فاهم حاجة .بس مش عارف ليه بعد مادخلت جالي فضول اخش اشوفها وهي قالعة يمكن عشان كنت عايز اتعرف علي الجسم بتاع الجنس الاخر فالمهم روحت عند باب الحمام مش شايف حاجة عشان هي قاعدة في البانيو فروحت مخبط علي الباب قولتلها عايز اعمل حمام ومش قادر استني
قالتلي طب ومقولتش ليه قبل ماخش
قلتلها مكنتش حاسس وجه فجاة
قالتلي طب خش
وانا كنت بعمل كل ده عشان تقول كدة
دخلت لقيتها قافلة الستارة علي نفسها في البانيو روحت داخل قاعد علي الحمام اللي كان لازق في البانيو وشغلت الشطااف بحيث انو يعمل صوت كاني بعمل جمام وروحت موسع الستارة بتاعت البانيو سنة من غير ماتاخد بالها روحت شوفتها وهي نايمة عريانة في البانيو كان في كهربا مسكت فيا وفجاة لقيت جسمي كلو سخن وزبي الصغير اللي مكملش 7 سم علي بعض وقف وانا مش مصدق اللي انا شايفو بس هي فجاة فتحت عنيها وشافتني وانا ببص عليها انا اتفزعت وروحت قافل الستارة بسرعة وقومت لبست هدومي ولسه هطلع اجري من الحمام ندهتني
قالتلي انت كنت بتبص عليا لي
قولتلها بصراحة مش عارف انا كنت عايز اشوفك من غير هدوم وبعدها مصدقتش اني قولت كدا اصلا
قالتلي وشوفتني
قلتلها اه
قالتلي انا كمان عايزة اشوفك من غير هدوم
قلتلها حاضر بس عشان خطري متقوليش لحد وانا مش هكررها تاني
قالتلي ماشي يلا تعال
وراحت قايمة من البانيو وشالت الستارة وبقيت واقف قدامها وهي عريانة انا مكنتش مصدق نفسي من الفرحة
المهم قلعت هدومي وبقيت ملط قالتلي بص احنا هنلعب لعبة مع بعض بس اوعي تقول لحد
قلتلها انا اعمل اي حاجة عشانك عشان بحبك اوي يA
قالتلي طيب
وفجاة لقيتها بتمسك زبري اللي كان هينفجر من الوقوف
*قالتلي انت زبرك كبير علي سنك وفجاة قعدت تلعب فيه وانا مبسوط اوي
قلتلها هو انا ممكن المس جسمك
قالتلي براحتك
روحت ماسك صدرها اللي علي طول كان عاجبني اول مامسكتو لقيتها اترعشت وبعدين ابتديت تاوه بس بصوت مكتوم اكتشفت انها مبسوطة روحت مكمل وبعدين لقيتها بتقولي عيزاك ترضع من صدري زي العيال الصغيرة
قولتلها حاضر وفعلن بدات اعمل كدا وهي راحت في دنيا تانية خالص وبقت مبسوطة جدا فجاة سابت زبي وقعدت تلعب في كسها وانا مش فاهم هي بتعمل كدا ليه بس خدت بالي ان ده عاجبها روحت قايلها متعمليش اي حاجة انا هعملك
وهي ولا هي هنا روحت راجع ارضع من بزها وروحت نازل بايدي علي كسها زي مكانت بتعمل روحت عملت انا كمان لقيتها ابتديت تاوة بس بصوت مش عالي ومش واطي ونفسها ابتداي يزيد بقي كل اما احرك ايدي اكتر هي تتبسط اكتر رحت بقيت شغال بايدي بسرعة جدا لحد مهي بقت بتصوت اه اه اه اه اه براحة ي m براحة مش قادرة وانا اندمجت اوي انا مش فاهم انا بعمل اي بس هي مبسوطة وفجاة لقيتها بتتشنج وعمالي تقوس في ضهرها ولقيت مية لزجة كدا في ايدي انا اتخضيت هي لحظت ده قلتلي متخفش انا مبسوطة منك اوي بس هتبسط اكتر لو مقولتش لحد
قولتلها وانا مش هقول لحد
قالتلي بكرة هيطلعوكو بدري تاني فتعال هعملك حاجة هتبسطك اوي
قولتلها حاضر مش هتاخر
وراحت مدياني بوسة في بوقي وكانت اول بوسة في حياتي واجمل بوسة ورحت لابس وطالع من الحمام ونازل ومزكرتش يومها وفضلت نايم اليوم كله من التعب
لسه في كتير بس المرة الجاية بقي
بس انا متاكد ان في ناس هتصدق اللي انا هكتبو عشان دي قصة حدثت بالفعل . القصة حصلت وانا في 6 ابتدائي ياعني يدوبك كنت بفرق بين الولد والبنت ان البنت شعرها اطول ومعرفش اي حاجة تانية غير كدا
في يوم كنت راجع من المدرسة كنت متعود اطلع عند عمتي اللي ساكنة في نفس البيت معايا عشان اقعد مع بناتها اللي احنا متربين مع بعض كان عندها تلت بنا A* و E و O .
A اكبر واحدة كنت بحبها اوي لدرجة اني كنت مبحبش انام غير جنبها
المهم A كانت في العشرين من عمراها جملها مفيش احلي منو كان جسمها جميل ورياضي صدرها كان اشبه بالمانجة قوي ومشدود حلماتها كانت وردية بطنها كانت مشدودة بسبب انها كانت بتهتم بالرياضة جدا . طيزها كانت احلي حاجة فيها صغيرة ومشدودة تغري اي حد بيحب الاجسام الرياضية المهم نخش في الموضوع
طلعت عند عمتي لقيت A* لوحدها ومفيش حد موجود افتكرت انهم طلعونا بدري وقدام عمتي اكتر من ساعة عشان تيجي تذاكرلي زي مانا متعود روحت دخلت قعدت استناها بما ان البيت بيتي اصلا دخلت A تاخد حمام وهي داخلة خددت لبس وقلعت في الاوضة بتاعتها وطالعة للحمام وهي لفة فوطة عليها علي اساس اني عيل صغير مش فاهم حاجة .وانا فعلن مكنتش فاهم حاجة .بس مش عارف ليه بعد مادخلت جالي فضول اخش اشوفها وهي قالعة يمكن عشان كنت عايز اتعرف علي الجسم بتاع الجنس الاخر فالمهم روحت عند باب الحمام مش شايف حاجة عشان هي قاعدة في البانيو فروحت مخبط علي الباب قولتلها عايز اعمل حمام ومش قادر استني
قالتلي طب ومقولتش ليه قبل ماخش
قلتلها مكنتش حاسس وجه فجاة
قالتلي طب خش
وانا كنت بعمل كل ده عشان تقول كدة
دخلت لقيتها قافلة الستارة علي نفسها في البانيو روحت داخل قاعد علي الحمام اللي كان لازق في البانيو وشغلت الشطااف بحيث انو يعمل صوت كاني بعمل جمام وروحت موسع الستارة بتاعت البانيو سنة من غير ماتاخد بالها روحت شوفتها وهي نايمة عريانة في البانيو كان في كهربا مسكت فيا وفجاة لقيت جسمي كلو سخن وزبي الصغير اللي مكملش 7 سم علي بعض وقف وانا مش مصدق اللي انا شايفو بس هي فجاة فتحت عنيها وشافتني وانا ببص عليها انا اتفزعت وروحت قافل الستارة بسرعة وقومت لبست هدومي ولسه هطلع اجري من الحمام ندهتني
قالتلي انت كنت بتبص عليا لي
قولتلها بصراحة مش عارف انا كنت عايز اشوفك من غير هدوم وبعدها مصدقتش اني قولت كدا اصلا
قالتلي وشوفتني
قلتلها اه
قالتلي انا كمان عايزة اشوفك من غير هدوم
قلتلها حاضر بس عشان خطري متقوليش لحد وانا مش هكررها تاني
قالتلي ماشي يلا تعال
وراحت قايمة من البانيو وشالت الستارة وبقيت واقف قدامها وهي عريانة انا مكنتش مصدق نفسي من الفرحة
المهم قلعت هدومي وبقيت ملط قالتلي بص احنا هنلعب لعبة مع بعض بس اوعي تقول لحد
قلتلها انا اعمل اي حاجة عشانك عشان بحبك اوي يA
قالتلي طيب
وفجاة لقيتها بتمسك زبري اللي كان هينفجر من الوقوف
*قالتلي انت زبرك كبير علي سنك وفجاة قعدت تلعب فيه وانا مبسوط اوي
قلتلها هو انا ممكن المس جسمك
قالتلي براحتك
روحت ماسك صدرها اللي علي طول كان عاجبني اول مامسكتو لقيتها اترعشت وبعدين ابتديت تاوه بس بصوت مكتوم اكتشفت انها مبسوطة روحت مكمل وبعدين لقيتها بتقولي عيزاك ترضع من صدري زي العيال الصغيرة
قولتلها حاضر وفعلن بدات اعمل كدا وهي راحت في دنيا تانية خالص وبقت مبسوطة جدا فجاة سابت زبي وقعدت تلعب في كسها وانا مش فاهم هي بتعمل كدا ليه بس خدت بالي ان ده عاجبها روحت قايلها متعمليش اي حاجة انا هعملك
وهي ولا هي هنا روحت راجع ارضع من بزها وروحت نازل بايدي علي كسها زي مكانت بتعمل روحت عملت انا كمان لقيتها ابتديت تاوة بس بصوت مش عالي ومش واطي ونفسها ابتداي يزيد بقي كل اما احرك ايدي اكتر هي تتبسط اكتر رحت بقيت شغال بايدي بسرعة جدا لحد مهي بقت بتصوت اه اه اه اه اه براحة ي m براحة مش قادرة وانا اندمجت اوي انا مش فاهم انا بعمل اي بس هي مبسوطة وفجاة لقيتها بتتشنج وعمالي تقوس في ضهرها ولقيت مية لزجة كدا في ايدي انا اتخضيت هي لحظت ده قلتلي متخفش انا مبسوطة منك اوي بس هتبسط اكتر لو مقولتش لحد
قولتلها وانا مش هقول لحد
قالتلي بكرة هيطلعوكو بدري تاني فتعال هعملك حاجة هتبسطك اوي
قولتلها حاضر مش هتاخر
وراحت مدياني بوسة في بوقي وكانت اول بوسة في حياتي واجمل بوسة ورحت لابس وطالع من الحمام ونازل ومزكرتش يومها وفضلت نايم اليوم كله من التعب
لسه في كتير بس المرة الجاية بقي