me ro
08-13-2017, 06:05 AM
اول قصه اكتبها هنا في نسوانجي يارب تعحبكو :)
اولا احب اعرفكو بشخصيات القصه
مريم بنت عندها 20 مش متفوقه اوي في الدراسه في سنه 3 جامعه شعرها بني طويل بيضه وعنيها عسلي
..
حسام اخو مريم عندوا 26 سنه مخلص الجامعه و متجوز عندو 3 عمارات في المعادي مرتاح ماديا وعندو عربيه شعرو اسود لونه قمحاوي فاتح عندوا عضلات وقوي
..
رانيا مرات حسام عندها 23 سنه شعرها اسود و بيضه و عنيها خضرا
..
مي صحبه مريم شعرها اسود قصير لونه قمحاوي فاتح شعرها ناعم مع مريم في الكليا
..
صلاح اخ حسام و مريم مش بيشوفوه كتير لأنه مشغول في شغله شخصيه مهمله و مقرفه بيشرب سجاير و صايع جدا بيخرج من الشغل 5 العصر يرجع البيت 1 بليل يدخل ياخد shower و يشرب سجاير و ينام
..
مصطفي خطيب مريم 22 سنه مخلص الجامعه من سنه شخصيه مهذبه و جميل جدا و مغرور شويه
..
نتعرف علي باقي الشخصيات في القصه مش حابه اطول عليكو اكتر من كدا :D
..
صوت فتح الباب
صلاح : كنتي فين يا هانم
مريم : انت ايه الي رجعك بدري كدا
صلاح : انتي مال اهلك انتي ارجع ولا مش ارجع انطقي كنتي فين
مريم : انت عبيط انت ازاي تتكلم معايا كدا
صلاح : كلمه تاني وهبهدلك يا شرموطه يا صايعه كنتي فين لحد الساعه 1 بليل يا شرموطه
مريم : انت عبيط ؟ انت جي تسكر عليا ولا ايه ؟ طب والل* لما بابا وماما يجو من السفر هقولهم انت شربت خمره
صلاح : طب و**** لأقطع الحزام عليكي يا متناكه
مريم : صلاح انت مجنون ابعد عني
بعد 6 ساعات كان الصبح طلع هربت مريم عند اخوها و مراته
صوت ضرب الجرس
رانيا : مين الي يخبط الوقت دا ... حاضر حاضر هفتح
..
رانيا : ايه دا مريم انتي بتعملي ايه هنا احنا الصبح اوي .. ايه الي عمل فيكي كدا ؟
( مريم عليها اثار الضرب بالأقلام و الحزام معلم علي جسمها و منزل دم ومنهاره من العياط )
مريم : رانيا الحقيني ;(
رانيا : ادخلي يا مريم استريحي علي السرير
مريم : فين حسام ؟
رانيا : مش عارفه مجاش انبارح بس هو بيعملها كتير
مريم : رانيا اخويا ضربني
رانيا : بطلي عياط بس .. ضربك ليه عملتي ايه ؟
مريم : كان سكران
رانيا : ايييه ؟؟ اخويا شرب :
مريم : انا مش هرجع البيت دا تاني غير لما بابا وماما يجو من السفر
رانيا : ايوه ياحبيبتي بس دول فاضلهم 3 شهور و يجو من السفر !!
مريم : مش مهم انا مش هرجع مع الحيوان دا تاني م
رانيا: بطلي عياط بس ثواني هجبلك منديل تمسحي بيه دموعك دي
مريم : رانيا انا خايفه
رانيا : خايفه من ايه يا روحي ؟؟
مريم : خايفه ارجع البيت اجيب هدومي
رانيا : متخافيش انا هاجي معاكي و كدا كدا اخوكي مش بيجي بدري البيت
مريم : رانيا انا مش قادره اتكلم
رانيا : خشي خدي shower و اول ما تيجي ما تلبسيش حاجة غير البانتي و البرا علشان اطهرلك جسمك و احطلك مرهم للجروح دي
مريم : ماشي
بعد 5 دقايق
رانيا : لحقتي ؟
مريم : الميه بتوجع جسمي اوي
رانيا : ماشي ياروحي خشي نامي علي السرير و انا هجيب المطهر
مريم : ماشي
رانيا : نامي علي ضهرك
مريم : حاضر
(ورانيا بتبص علي جسمها )
رانيا : جسمك حلو اوي يا مريم لولا الجروح دي و علامات ضرب الحزام كان زمان موزه اوي
مريم : مرسي
(مريم حست بحاجه غريبه لأان رانيا بتحسس علي جسمها مش بتدهن المرهم)
رانيا : جسمك طري
مريم : مش فاهمه ؟
رانيا : ولا يهمك خلاص
مريم في سرها : دي بتدهن دي ولا بتتحرش ؟ :D
مريم: رانيا خلاص ؟
رانيا : ايوه خلاص اقعدي شويه كدا ومتلبسيش علشان المرهم ميتمسحش بسبب الهدوم
مريم : ماشي
بعد ما خرجت رانيا مريم فضلت تحسس علي كسها من فوق البانتي متعرفش ان رانيا كانت بتراقبها
مريم : مع ان جسمي بيوجعني بس حاسه بمتعه رهيبه ياريتها ترجع تاني
بعد ساعتين نامت مريم ودخلت عليها رانيا اوضتها
رانيا : مريم انتي صاحيه ؟ مريم ؟
( مريم كانت صحيت من صوت فتح الباب بس عملت نفسها نايمه علشان تشوف هيحصل ايه)
رانيا فضلت تحسس علي جسم مريم بعدين لمست كسها من فوق البانتي و مسكت صدرها مريم كانت مستغربه هي بتعمل ايه بس كانت حاسها بمتعه و خايفه رانيا تفتحها من غير قصد راحت اتقلبت علي جنبها علشان رانيا تخاف و تمشي اول لما مريم عملت كدا رانيا خافت جدا و جريت و وقعت و فتحت الباب و قفلتو و دخلت اوضتها وهي خايفه
..
بعد ساعتين كان حسام جه
رانيا : حبيبي جيت اخيرا
حسام : وحشتيني يا روح قلبي
رانيا : انا بقي زبك هو ال وحشني :D
حسام : زبي كمان هيموت و يشوف كسك ♥ :D
قامت رانيا قلعت الهدوم و نسيت ان مريم نايمه في الاوضه
فضل حسام يلحس كس رانيا
رانيا : براحه لحسن تبلعو :D
حسام : انتي لسا شوفتي حاجة يا شرموطي
رانيا : اه اه اه اه
رانيا اتأوهت بصوت عالي لدرجة ان مريم دخلت عليهم الريسبشن
مريم : ايه دا !!
حسام اتخض من صوت مريم قام جري علي الاوضه بسرعه بس رانيا فضلت نايمه مكانها
رانيا : ايه يا مريم مش عيب تدخلي علي راجل و مراته ؟
مريم : انتو بتعملو كدا في الريسبشن !! وكمان انتي نسيتي اني موجوده ؟؟
رانيا : حبيبتي انتي لما تسمعي الصوت تفضلي في الاوضه علشان عيب تتدخلي علي راجل و مراته حتي لو احنا نمنا في الريسبشن
مريم : انتي هتفضلي عريانه كدا روحي البسي
مريم كانت مكسوفه منها بس حست بشهوه فظيعه بس جريت علي اوضتها علي طول
دخل حسام علي مريم
حسام : انتي ازاي هنا في الوقت دا انتي كنتي نادر اما بتجيلنا و بعدين الوقت بدري بس حلو انك جيتي اصلك وحشتيني
( مريم كانت بتبص علي زب حسام لأنه ظاهر من الشورت الي هو لابسه و كان نفسها تمسكه و تمصه )
حكت مريم لحسام كل حاجة حصلت معاها من اول اما جه صلاح لحد اما راحت عندهم
حسام : ابن الكلب الحيوان دا ور*نا لما اشوفه هخليه يمشي من البيت عريان و الجيران ينكوه بس لما اشوفه
مريم : شكرا :)
حسام : انتي هبله بتشكريني علي ايه :D
بصت مريم علي زب حسام لدرجة ان حسام حس بيها وهي بتبص عليه
حسام : انتي بتبصي علي ايه ..
كان نفسي اكمل القصه بس حصلت حاجة فا هكلمها بكرا او بعد 3 ايام ماتنسوش تقولو رأيكم عليها و ايه الي محتاج تعديل علي القصه و بوعدكو اني هطولها المرا الي جايه
اولا احب اعرفكو بشخصيات القصه
مريم بنت عندها 20 مش متفوقه اوي في الدراسه في سنه 3 جامعه شعرها بني طويل بيضه وعنيها عسلي
..
حسام اخو مريم عندوا 26 سنه مخلص الجامعه و متجوز عندو 3 عمارات في المعادي مرتاح ماديا وعندو عربيه شعرو اسود لونه قمحاوي فاتح عندوا عضلات وقوي
..
رانيا مرات حسام عندها 23 سنه شعرها اسود و بيضه و عنيها خضرا
..
مي صحبه مريم شعرها اسود قصير لونه قمحاوي فاتح شعرها ناعم مع مريم في الكليا
..
صلاح اخ حسام و مريم مش بيشوفوه كتير لأنه مشغول في شغله شخصيه مهمله و مقرفه بيشرب سجاير و صايع جدا بيخرج من الشغل 5 العصر يرجع البيت 1 بليل يدخل ياخد shower و يشرب سجاير و ينام
..
مصطفي خطيب مريم 22 سنه مخلص الجامعه من سنه شخصيه مهذبه و جميل جدا و مغرور شويه
..
نتعرف علي باقي الشخصيات في القصه مش حابه اطول عليكو اكتر من كدا :D
..
صوت فتح الباب
صلاح : كنتي فين يا هانم
مريم : انت ايه الي رجعك بدري كدا
صلاح : انتي مال اهلك انتي ارجع ولا مش ارجع انطقي كنتي فين
مريم : انت عبيط انت ازاي تتكلم معايا كدا
صلاح : كلمه تاني وهبهدلك يا شرموطه يا صايعه كنتي فين لحد الساعه 1 بليل يا شرموطه
مريم : انت عبيط ؟ انت جي تسكر عليا ولا ايه ؟ طب والل* لما بابا وماما يجو من السفر هقولهم انت شربت خمره
صلاح : طب و**** لأقطع الحزام عليكي يا متناكه
مريم : صلاح انت مجنون ابعد عني
بعد 6 ساعات كان الصبح طلع هربت مريم عند اخوها و مراته
صوت ضرب الجرس
رانيا : مين الي يخبط الوقت دا ... حاضر حاضر هفتح
..
رانيا : ايه دا مريم انتي بتعملي ايه هنا احنا الصبح اوي .. ايه الي عمل فيكي كدا ؟
( مريم عليها اثار الضرب بالأقلام و الحزام معلم علي جسمها و منزل دم ومنهاره من العياط )
مريم : رانيا الحقيني ;(
رانيا : ادخلي يا مريم استريحي علي السرير
مريم : فين حسام ؟
رانيا : مش عارفه مجاش انبارح بس هو بيعملها كتير
مريم : رانيا اخويا ضربني
رانيا : بطلي عياط بس .. ضربك ليه عملتي ايه ؟
مريم : كان سكران
رانيا : ايييه ؟؟ اخويا شرب :
مريم : انا مش هرجع البيت دا تاني غير لما بابا وماما يجو من السفر
رانيا : ايوه ياحبيبتي بس دول فاضلهم 3 شهور و يجو من السفر !!
مريم : مش مهم انا مش هرجع مع الحيوان دا تاني م
رانيا: بطلي عياط بس ثواني هجبلك منديل تمسحي بيه دموعك دي
مريم : رانيا انا خايفه
رانيا : خايفه من ايه يا روحي ؟؟
مريم : خايفه ارجع البيت اجيب هدومي
رانيا : متخافيش انا هاجي معاكي و كدا كدا اخوكي مش بيجي بدري البيت
مريم : رانيا انا مش قادره اتكلم
رانيا : خشي خدي shower و اول ما تيجي ما تلبسيش حاجة غير البانتي و البرا علشان اطهرلك جسمك و احطلك مرهم للجروح دي
مريم : ماشي
بعد 5 دقايق
رانيا : لحقتي ؟
مريم : الميه بتوجع جسمي اوي
رانيا : ماشي ياروحي خشي نامي علي السرير و انا هجيب المطهر
مريم : ماشي
رانيا : نامي علي ضهرك
مريم : حاضر
(ورانيا بتبص علي جسمها )
رانيا : جسمك حلو اوي يا مريم لولا الجروح دي و علامات ضرب الحزام كان زمان موزه اوي
مريم : مرسي
(مريم حست بحاجه غريبه لأان رانيا بتحسس علي جسمها مش بتدهن المرهم)
رانيا : جسمك طري
مريم : مش فاهمه ؟
رانيا : ولا يهمك خلاص
مريم في سرها : دي بتدهن دي ولا بتتحرش ؟ :D
مريم: رانيا خلاص ؟
رانيا : ايوه خلاص اقعدي شويه كدا ومتلبسيش علشان المرهم ميتمسحش بسبب الهدوم
مريم : ماشي
بعد ما خرجت رانيا مريم فضلت تحسس علي كسها من فوق البانتي متعرفش ان رانيا كانت بتراقبها
مريم : مع ان جسمي بيوجعني بس حاسه بمتعه رهيبه ياريتها ترجع تاني
بعد ساعتين نامت مريم ودخلت عليها رانيا اوضتها
رانيا : مريم انتي صاحيه ؟ مريم ؟
( مريم كانت صحيت من صوت فتح الباب بس عملت نفسها نايمه علشان تشوف هيحصل ايه)
رانيا فضلت تحسس علي جسم مريم بعدين لمست كسها من فوق البانتي و مسكت صدرها مريم كانت مستغربه هي بتعمل ايه بس كانت حاسها بمتعه و خايفه رانيا تفتحها من غير قصد راحت اتقلبت علي جنبها علشان رانيا تخاف و تمشي اول لما مريم عملت كدا رانيا خافت جدا و جريت و وقعت و فتحت الباب و قفلتو و دخلت اوضتها وهي خايفه
..
بعد ساعتين كان حسام جه
رانيا : حبيبي جيت اخيرا
حسام : وحشتيني يا روح قلبي
رانيا : انا بقي زبك هو ال وحشني :D
حسام : زبي كمان هيموت و يشوف كسك ♥ :D
قامت رانيا قلعت الهدوم و نسيت ان مريم نايمه في الاوضه
فضل حسام يلحس كس رانيا
رانيا : براحه لحسن تبلعو :D
حسام : انتي لسا شوفتي حاجة يا شرموطي
رانيا : اه اه اه اه
رانيا اتأوهت بصوت عالي لدرجة ان مريم دخلت عليهم الريسبشن
مريم : ايه دا !!
حسام اتخض من صوت مريم قام جري علي الاوضه بسرعه بس رانيا فضلت نايمه مكانها
رانيا : ايه يا مريم مش عيب تدخلي علي راجل و مراته ؟
مريم : انتو بتعملو كدا في الريسبشن !! وكمان انتي نسيتي اني موجوده ؟؟
رانيا : حبيبتي انتي لما تسمعي الصوت تفضلي في الاوضه علشان عيب تتدخلي علي راجل و مراته حتي لو احنا نمنا في الريسبشن
مريم : انتي هتفضلي عريانه كدا روحي البسي
مريم كانت مكسوفه منها بس حست بشهوه فظيعه بس جريت علي اوضتها علي طول
دخل حسام علي مريم
حسام : انتي ازاي هنا في الوقت دا انتي كنتي نادر اما بتجيلنا و بعدين الوقت بدري بس حلو انك جيتي اصلك وحشتيني
( مريم كانت بتبص علي زب حسام لأنه ظاهر من الشورت الي هو لابسه و كان نفسها تمسكه و تمصه )
حكت مريم لحسام كل حاجة حصلت معاها من اول اما جه صلاح لحد اما راحت عندهم
حسام : ابن الكلب الحيوان دا ور*نا لما اشوفه هخليه يمشي من البيت عريان و الجيران ينكوه بس لما اشوفه
مريم : شكرا :)
حسام : انتي هبله بتشكريني علي ايه :D
بصت مريم علي زب حسام لدرجة ان حسام حس بيها وهي بتبص عليه
حسام : انتي بتبصي علي ايه ..
كان نفسي اكمل القصه بس حصلت حاجة فا هكلمها بكرا او بعد 3 ايام ماتنسوش تقولو رأيكم عليها و ايه الي محتاج تعديل علي القصه و بوعدكو اني هطولها المرا الي جايه