fallen angel
08-16-2017, 11:21 PM
دي لينكات القصه
الجزء الاول
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=301231
الجزء التاني
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=301397
الجزء التالت
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=301807&page=2
وانا نازل لقيت مفاجاه تلفون حسن بيرن بس ده عادي الي مش عادي ان الاسم كان لبني رديت وقبل مقول اي حاجه
حسن يرضيك كده انا امير يتصل بيا ويقولي تعالي عاوزك تمثلي علي واحد عشان عاوزين مصلحه منه لا وعاوزني انزله دلوقتي مش اتفقنا ان انا في اي وقت هيطلبني هجهز كل ده عشان حبيته ووثقت فيه منعول الحب الي خلاني خسرت بيتي وجوزي وعيالي وسلمته نفسي وانهارت في العياط
ممكن تهدي طيب
لبني . م م مين معايا يادي النصيبه السوده
لا نصيبه ولا حاجه انا الي امير كان عاوزك تمثلي عليا وانا الي هخليكي ترجعي بيتك وجوزك وعيالك قبليني كمان ساعه في الكافيه الي جمب كارفور المعادي سلام
وروحت وجبت اسطونات لبني وروحت ع الكافيه
وبعت رساله للبني ع الواتس وقولتلها اني معرفش شكلها و بعدها ب دقيقه لصوره واحده في الثلاثين قولت دي موديل وهيا بتحور بس مفيش ثواني ولقيت واحده داخله لابسه فستان ازرق قط وطويل وعامله شعرها ديل حصان ومنزله خصلتين كيرلي من كل جمب وعودها ملفوف صدر وسط مداري ووسط ملفوف وفخاد مصبوبه مش طخينه بس ب البلدي كده مقلوظه ودخلت الكافيه وانا رنيت عليها ووصفتلها التربيزه الي انا عليها ووصلت
مساء الخير
انا قصدك صباح الخير
وقمت سحبت الكرسي وقعدتها
لبني ميرسي
العفو
لبني ممكن اعرف مين حضرتك
لا مش ممكن
لبني نعم اذاي يعني مش ممكن
انا هقولك اذاي انتي امير ماسك عليكي فيديوهات صح صح اخر مره قابلتي امير امته
لبني من فتره كده
لا حدديلي ب الظبط
لبني من 20 يوم تقريبا
تمام في الفتره دي كلمك
لا النهارده بس الصبح قالي انه عاوزني اقابل واحد
انا في رسايل بينك وبينه علي رقمك الخاص
لبني لا انا جبت خط جديد محدش يعرفه من يوم مقابلته و مبنتكلمش ع الواتس غير مواعيد و النهارده بس اول مره ابعت صورتي كانت ليك
انا تمام انا بقي معايا ليكي هديه اعتبريها هديه عيد ميلادك
مديت ايدي في الشنطه وطلعت الاسطونات واديتهالها
وقمت مشيت من غير ولا كلمه وانا خارج الفون رن برقم امير
الو ايه يا رورو فينك يا لبوه
رورو انتا ازاي تكلمني كده انتا متعرفش انا مين
انا انتا محرمتش من اخر مره قلت الكلمه دي فاكر حصل فيك ايه ده انتا لسه ماشي مفشخ بسبب الكلمه دي ولا نسيت يا رورو
رورو هوه انتا انتا طلعتلي منين
انا شوفت بقي الي بيزعلني بعمل فيه ايه
رورو طلباتك ايه
انا انا طلباتي ذادت الضعف وقدامك ساعه تفكر
قفلت الكه ورحت البيت وفضلت اقلب ع الواتس لقيت جروبات لبني وحسن وامير
احمد ومها وحسن وامير
دخلت بتاع لبني لقيت مفيش حاجه تتمسك عليها احمد ومها طلع ديوث بس الي شغل بالي جمله
يا امير اوعي تكون فاكر اننا خايفين تفضحنا ده نص مصر عارفه انا ايه ومراتي ايه انا موافق عليك عشان احنا مبسوطين معاك وعموما لو عاوز تفضح افضح ولا تحب افضح انا
امير لا فضايح ولا حاجه انتا مبسوط وانا مبسوط هنفضح بعض ليه
فكرت شويه وبعت رساله ل احمد ع الخاص
عموما يا احمد حسن وامير معدش في ايدهم حاجه يفضحو بيها غير رسايل الواتس و دي عليك لو عرفت توصل لامير هتتحل المشكله فاعل خير
ورميت التلفون جمبي ولقيت امير بيتصل
امير انا معايا حاجه تخليك تتسجن لو عاوز تطلع برائه انتا الي تيجي تقابلني
انا اسجن لو عرفت الي بيهدد بيبقي معهوش عشان كده بيهدد انتا في مره شوفتني هددتك انا نفزت الدور عليك صحيح متعرفش منتدي او موقع يكونو بيحبو فيديوهات الشواذ اصلي ناوي ارفع فيديو لتنين بيتحفل عليهم
سلام
رساله ع الواتس
ميرسي جدا علي زوق حضرتك واتمني اننا كنا نتقابل في وضع احسن من كده بس في سؤال ممكن اسائله
انا اسئلي
لبني انتا شوفت الاسطونات دي
انا لا
لبني ممكن نتقابل
انا ممكن
لبني نفس الكافيه الساعه 9 بليل
قبل الوقت لبست واتشيكت و حطيت كل حاجه في الشنطه ونزلت افتكرت المسدس خبيته هوه والهارد والتلفون والحجات ب الشنطه في المنور و فضل معايا الفلوس وكلمت لبني علي تلفوني وسبت تلفون حسن
وقبلت لبني واتكلمني كانت لابسه فستان لحد الركبه
و برفات تحفه وقاعده قدامي لقيتها بتقولي انتا سرقت الحاجه دي ازاي
ثواني هيا قالت سرقت مش جبت
انا انا مش حرامي يا انسه
لبني انسه ده علي اساس الفيديوهات دي تنميه بشريه
انا معرفش انا لقيت اسم حضرتك وجبتهالك
لمحت السلسله بتاعتها فيها ذي عدسه قولتلها بعد اذنك انا ورايا مشوار ومشيت وانا قايم جيت جمب ودنها
انا اديتك فرصه تانيه ياريت متكونيش ضيعتيها ورجعتي تاني سلام
ومشيت لقيت بريفت نمبر بيرن
الو
واحشتني يا سيدي
وانتي كمان انتي فين
انا في البيت و مشتاقه اشوفك
بكرا بعد الشغل نتقابل سلام
لبني تتصل بك
الو
لبني من فضلك متقفلش واسمعني
ارغي
انا كنت فكراك تبقي صاحب امير عشان امير قال ان واحد صاحبه سرق الحاجه وفهمني انه عشان بيحبني وخايف يخصرني عمل كده وانتا وانتا قولت ان انتا ادتني فرصه تاني فهمت ان امير كان بيكذب ممكن نتقابل
اوك تعالي البيت عندي ولجل الحظ ان البيت كان فاضي لمده اسبوع بسبب مشاكل شخصيه
تاني لا تعالي انتا
انا مبروحش لحد وفعلا بعد نص ساعه كانت عندي وانا مروح كنت قابلت ذكي سالته عن حاجه حلوه عشان عندي ليله جامده اداني حبيتين وقال ساعه وتبقي عنتيل دول بيطوله مده وحجم وعصب ودنيا
لبني جت و لسه نص ساعه و اول مدخلت شوفت السلسه نتشتها وقولتله دي تستني برا اصل مبدخلش حد غريب ضحكت ضحكه خلت ذبي وقف
قفلت الباب وقربت منها عشان ابوسها لقتها بتقولي ابوس ايدك انا هثق فيك لو خنت ثقتي انا هموت نفسي عملت نفسي اني كنت بقرب من ودنها انتي فهمتي غلط انا كنت هقولك لو بتعرفي تعمل شاي خشي اعمليلي شاي لحسن انا لواحدي ومبعرفش اعمل
لبني ضحكه شرموطه اوي مبتعرفش تعمل ايه ب الظبط
انا شاي
لبني ولا انا بس بعرف اعمل حاجه تانيه
انا وريني مهراتك
بوستها المره دي بجد وشكل الحبايتين اشتغلو وبقيت هايج ع الاخر وهيا حست لقتها بتقولي انا مبحبش المقدمات
انا وانا مبحبش الف والدوران نخش في الموضوع
اشتلتها ودخلنا الاوضه وقلعت هدومها وانا قلعت هدومي ونامت علي ضهرها وطلعت راشقت زبي في كسها مفيش هزتين وجبتهم لقيتها بتقولي واضح انك مرهق تحب ناجلها ليوم تاني ولا ناجلها خالص لو تحب ضربتها ب القلم لقيت ذبي قام ذي ميكون في وشها الزرار وحشرته تاني في كسها وفضلت احركه بسرعه وهيا تصوت
اااااااااااه بررررررررراحه اناااااا بنت كلب براحه براحه مش قادره اااااااااااح في ايه منتا كنت حلو رفعت رجليها لحد بزازها وفضلت يجي عشر دقايق ومجبتهمش بس ذهقت من الوضع معرفش هيا جابت كام مره بس الملايه تحت منها بقت بحر من شهوتها ضربتها علي طيزها قومي اقعدي علي زبي
انا عاوزه اخود نفسي ارجوك امال لو زبك كبير شويه كنت عملت فيا ايه كنت قتلتني
حطيت زبي لقتها قالتلي هقوم
وقامت قعدت علي زبي وفضلت تتحرك وتتنطط وتصوت وتتمغنج لحد مقولتلها هاجبهم وهيا قمطت علي زبي لحد مجبتهم في كسها ونامت علي صدري واتقلبت ونامت جمبي علي وشها منظر طيزها خلي زبي شد قمت فتحت طيزها لقيتها مقفوله وديقه و منظرها مغري جدا حبيت اعمل ذي الافلام والقصص اني العب في خرمها بلساني لقيت الامر مقزز جدا مع انها نضيفه قومت جبت ذيت من المطبخ وحطيت نقطه علي زبي ونقطه علي خرمها وهيا كانت في دنيا تانيه وحطيت ذبي علي خرمها و انا ساند نفسي ب ايدي ودخلت الراس صوتت بلحق بوقها ب ايدي وقعت بتقلي علي زبي دخل كله في طيزها لقيت جسمها كله اتخدر وذي ميكون مغمي عليها شويه ولقتها بتان وبتعيط جيت اشتاله قالتلي اسيبه ومتحركش فضلت اسحبه ب الراحه و استنيت لقتها بتقولي شكل تعبت وبقيت مرهق تاني تحب اجيلك يوم تاني وبتضحك عرفت انها بتحب كده و فضلت احرك ذبي في طيزها وهيا بتصرخ بس المره دي انا كنت مش قادر من ضيق خرم طيزها وسخنيته كانت احسن من منار وهدي وطيزها بيضه خادت وضع الكلب وجسمها بقي احمر من خبطت فخدي عيني زغللت وحسيت ذي مكون جعان ولقيت اكل واتسعرت بقيت ارزع بزبي في خرمها و ب ايدي علي طيزها وهيا تصوت اكتر امممممممم ااااااااه فشخت طيزي حرام ليه الافترا طيب بيوجع وحياتك مش قادره اممممممم انا اسفه انا وسخه اااااااااه انا متناكتك بس ارحمني اوووووف هاتهم بقي وريحني انا بنت ستين كلب منا كنت بتزل بس مكنتش بتفشخ كده خخخخخخخخخ اااااااااااه ووقعت علي وشها وانا كملت لحد محسيت ان زبي هيفرقع من كتير المني وجبتهم في طيزها وهيا بدات توحوح بصوت مكتوم ذي متكون بتهذي وسبتها ودخلت استحميت نص ساعه ولقتها صاحيه ودخلت استحمت وطلعت بتقولي ينفع كده
هوه ايه ده الي ينفع
عورتني
فين
وشها احمر وبصت في الارض
مكسوفه تعالي هنا اقولك كلمه في بوقك
اقولك علي سر
قولي انا عمري مبوست ولا رضعت زب حد غير جوزي
ايه السبب
قولت احتفظ بجزء يبقي للانسان الي المفروض اني من حقه لوحده انا لازم امشي دلوقتي كامل بحبك
كذابه كذب الابل من اول يوم كده تحبيني
صدقني الست مبتحبش حد قد الي بتحس معاه ب الامان و انا حسيت بكده معاك حتي وانا في حضنك كنت تحت الشهوه تقدر تعمل كل حاجه وفي بيتك وتقدر تصورني ومعملتش كده حتي السلسه قلعتهاني مع ان انا الي كنت بصورك مش انتا الي بتصورني
عرفت ليه حبيتك مش حب قلوب حب امان
نزلت ولقيت رقم بيرن عليا تفتكرو مين الرقم ده هنعرف بكره
للتواصل علي Line
Fallen Angel
الجزء الاول
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=301231
الجزء التاني
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=301397
الجزء التالت
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=301807&page=2
وانا نازل لقيت مفاجاه تلفون حسن بيرن بس ده عادي الي مش عادي ان الاسم كان لبني رديت وقبل مقول اي حاجه
حسن يرضيك كده انا امير يتصل بيا ويقولي تعالي عاوزك تمثلي علي واحد عشان عاوزين مصلحه منه لا وعاوزني انزله دلوقتي مش اتفقنا ان انا في اي وقت هيطلبني هجهز كل ده عشان حبيته ووثقت فيه منعول الحب الي خلاني خسرت بيتي وجوزي وعيالي وسلمته نفسي وانهارت في العياط
ممكن تهدي طيب
لبني . م م مين معايا يادي النصيبه السوده
لا نصيبه ولا حاجه انا الي امير كان عاوزك تمثلي عليا وانا الي هخليكي ترجعي بيتك وجوزك وعيالك قبليني كمان ساعه في الكافيه الي جمب كارفور المعادي سلام
وروحت وجبت اسطونات لبني وروحت ع الكافيه
وبعت رساله للبني ع الواتس وقولتلها اني معرفش شكلها و بعدها ب دقيقه لصوره واحده في الثلاثين قولت دي موديل وهيا بتحور بس مفيش ثواني ولقيت واحده داخله لابسه فستان ازرق قط وطويل وعامله شعرها ديل حصان ومنزله خصلتين كيرلي من كل جمب وعودها ملفوف صدر وسط مداري ووسط ملفوف وفخاد مصبوبه مش طخينه بس ب البلدي كده مقلوظه ودخلت الكافيه وانا رنيت عليها ووصفتلها التربيزه الي انا عليها ووصلت
مساء الخير
انا قصدك صباح الخير
وقمت سحبت الكرسي وقعدتها
لبني ميرسي
العفو
لبني ممكن اعرف مين حضرتك
لا مش ممكن
لبني نعم اذاي يعني مش ممكن
انا هقولك اذاي انتي امير ماسك عليكي فيديوهات صح صح اخر مره قابلتي امير امته
لبني من فتره كده
لا حدديلي ب الظبط
لبني من 20 يوم تقريبا
تمام في الفتره دي كلمك
لا النهارده بس الصبح قالي انه عاوزني اقابل واحد
انا في رسايل بينك وبينه علي رقمك الخاص
لبني لا انا جبت خط جديد محدش يعرفه من يوم مقابلته و مبنتكلمش ع الواتس غير مواعيد و النهارده بس اول مره ابعت صورتي كانت ليك
انا تمام انا بقي معايا ليكي هديه اعتبريها هديه عيد ميلادك
مديت ايدي في الشنطه وطلعت الاسطونات واديتهالها
وقمت مشيت من غير ولا كلمه وانا خارج الفون رن برقم امير
الو ايه يا رورو فينك يا لبوه
رورو انتا ازاي تكلمني كده انتا متعرفش انا مين
انا انتا محرمتش من اخر مره قلت الكلمه دي فاكر حصل فيك ايه ده انتا لسه ماشي مفشخ بسبب الكلمه دي ولا نسيت يا رورو
رورو هوه انتا انتا طلعتلي منين
انا شوفت بقي الي بيزعلني بعمل فيه ايه
رورو طلباتك ايه
انا انا طلباتي ذادت الضعف وقدامك ساعه تفكر
قفلت الكه ورحت البيت وفضلت اقلب ع الواتس لقيت جروبات لبني وحسن وامير
احمد ومها وحسن وامير
دخلت بتاع لبني لقيت مفيش حاجه تتمسك عليها احمد ومها طلع ديوث بس الي شغل بالي جمله
يا امير اوعي تكون فاكر اننا خايفين تفضحنا ده نص مصر عارفه انا ايه ومراتي ايه انا موافق عليك عشان احنا مبسوطين معاك وعموما لو عاوز تفضح افضح ولا تحب افضح انا
امير لا فضايح ولا حاجه انتا مبسوط وانا مبسوط هنفضح بعض ليه
فكرت شويه وبعت رساله ل احمد ع الخاص
عموما يا احمد حسن وامير معدش في ايدهم حاجه يفضحو بيها غير رسايل الواتس و دي عليك لو عرفت توصل لامير هتتحل المشكله فاعل خير
ورميت التلفون جمبي ولقيت امير بيتصل
امير انا معايا حاجه تخليك تتسجن لو عاوز تطلع برائه انتا الي تيجي تقابلني
انا اسجن لو عرفت الي بيهدد بيبقي معهوش عشان كده بيهدد انتا في مره شوفتني هددتك انا نفزت الدور عليك صحيح متعرفش منتدي او موقع يكونو بيحبو فيديوهات الشواذ اصلي ناوي ارفع فيديو لتنين بيتحفل عليهم
سلام
رساله ع الواتس
ميرسي جدا علي زوق حضرتك واتمني اننا كنا نتقابل في وضع احسن من كده بس في سؤال ممكن اسائله
انا اسئلي
لبني انتا شوفت الاسطونات دي
انا لا
لبني ممكن نتقابل
انا ممكن
لبني نفس الكافيه الساعه 9 بليل
قبل الوقت لبست واتشيكت و حطيت كل حاجه في الشنطه ونزلت افتكرت المسدس خبيته هوه والهارد والتلفون والحجات ب الشنطه في المنور و فضل معايا الفلوس وكلمت لبني علي تلفوني وسبت تلفون حسن
وقبلت لبني واتكلمني كانت لابسه فستان لحد الركبه
و برفات تحفه وقاعده قدامي لقيتها بتقولي انتا سرقت الحاجه دي ازاي
ثواني هيا قالت سرقت مش جبت
انا انا مش حرامي يا انسه
لبني انسه ده علي اساس الفيديوهات دي تنميه بشريه
انا معرفش انا لقيت اسم حضرتك وجبتهالك
لمحت السلسله بتاعتها فيها ذي عدسه قولتلها بعد اذنك انا ورايا مشوار ومشيت وانا قايم جيت جمب ودنها
انا اديتك فرصه تانيه ياريت متكونيش ضيعتيها ورجعتي تاني سلام
ومشيت لقيت بريفت نمبر بيرن
الو
واحشتني يا سيدي
وانتي كمان انتي فين
انا في البيت و مشتاقه اشوفك
بكرا بعد الشغل نتقابل سلام
لبني تتصل بك
الو
لبني من فضلك متقفلش واسمعني
ارغي
انا كنت فكراك تبقي صاحب امير عشان امير قال ان واحد صاحبه سرق الحاجه وفهمني انه عشان بيحبني وخايف يخصرني عمل كده وانتا وانتا قولت ان انتا ادتني فرصه تاني فهمت ان امير كان بيكذب ممكن نتقابل
اوك تعالي البيت عندي ولجل الحظ ان البيت كان فاضي لمده اسبوع بسبب مشاكل شخصيه
تاني لا تعالي انتا
انا مبروحش لحد وفعلا بعد نص ساعه كانت عندي وانا مروح كنت قابلت ذكي سالته عن حاجه حلوه عشان عندي ليله جامده اداني حبيتين وقال ساعه وتبقي عنتيل دول بيطوله مده وحجم وعصب ودنيا
لبني جت و لسه نص ساعه و اول مدخلت شوفت السلسه نتشتها وقولتله دي تستني برا اصل مبدخلش حد غريب ضحكت ضحكه خلت ذبي وقف
قفلت الباب وقربت منها عشان ابوسها لقتها بتقولي ابوس ايدك انا هثق فيك لو خنت ثقتي انا هموت نفسي عملت نفسي اني كنت بقرب من ودنها انتي فهمتي غلط انا كنت هقولك لو بتعرفي تعمل شاي خشي اعمليلي شاي لحسن انا لواحدي ومبعرفش اعمل
لبني ضحكه شرموطه اوي مبتعرفش تعمل ايه ب الظبط
انا شاي
لبني ولا انا بس بعرف اعمل حاجه تانيه
انا وريني مهراتك
بوستها المره دي بجد وشكل الحبايتين اشتغلو وبقيت هايج ع الاخر وهيا حست لقتها بتقولي انا مبحبش المقدمات
انا وانا مبحبش الف والدوران نخش في الموضوع
اشتلتها ودخلنا الاوضه وقلعت هدومها وانا قلعت هدومي ونامت علي ضهرها وطلعت راشقت زبي في كسها مفيش هزتين وجبتهم لقيتها بتقولي واضح انك مرهق تحب ناجلها ليوم تاني ولا ناجلها خالص لو تحب ضربتها ب القلم لقيت ذبي قام ذي ميكون في وشها الزرار وحشرته تاني في كسها وفضلت احركه بسرعه وهيا تصوت
اااااااااااه بررررررررراحه اناااااا بنت كلب براحه براحه مش قادره اااااااااااح في ايه منتا كنت حلو رفعت رجليها لحد بزازها وفضلت يجي عشر دقايق ومجبتهمش بس ذهقت من الوضع معرفش هيا جابت كام مره بس الملايه تحت منها بقت بحر من شهوتها ضربتها علي طيزها قومي اقعدي علي زبي
انا عاوزه اخود نفسي ارجوك امال لو زبك كبير شويه كنت عملت فيا ايه كنت قتلتني
حطيت زبي لقتها قالتلي هقوم
وقامت قعدت علي زبي وفضلت تتحرك وتتنطط وتصوت وتتمغنج لحد مقولتلها هاجبهم وهيا قمطت علي زبي لحد مجبتهم في كسها ونامت علي صدري واتقلبت ونامت جمبي علي وشها منظر طيزها خلي زبي شد قمت فتحت طيزها لقيتها مقفوله وديقه و منظرها مغري جدا حبيت اعمل ذي الافلام والقصص اني العب في خرمها بلساني لقيت الامر مقزز جدا مع انها نضيفه قومت جبت ذيت من المطبخ وحطيت نقطه علي زبي ونقطه علي خرمها وهيا كانت في دنيا تانيه وحطيت ذبي علي خرمها و انا ساند نفسي ب ايدي ودخلت الراس صوتت بلحق بوقها ب ايدي وقعت بتقلي علي زبي دخل كله في طيزها لقيت جسمها كله اتخدر وذي ميكون مغمي عليها شويه ولقتها بتان وبتعيط جيت اشتاله قالتلي اسيبه ومتحركش فضلت اسحبه ب الراحه و استنيت لقتها بتقولي شكل تعبت وبقيت مرهق تاني تحب اجيلك يوم تاني وبتضحك عرفت انها بتحب كده و فضلت احرك ذبي في طيزها وهيا بتصرخ بس المره دي انا كنت مش قادر من ضيق خرم طيزها وسخنيته كانت احسن من منار وهدي وطيزها بيضه خادت وضع الكلب وجسمها بقي احمر من خبطت فخدي عيني زغللت وحسيت ذي مكون جعان ولقيت اكل واتسعرت بقيت ارزع بزبي في خرمها و ب ايدي علي طيزها وهيا تصوت اكتر امممممممم ااااااااه فشخت طيزي حرام ليه الافترا طيب بيوجع وحياتك مش قادره اممممممم انا اسفه انا وسخه اااااااااه انا متناكتك بس ارحمني اوووووف هاتهم بقي وريحني انا بنت ستين كلب منا كنت بتزل بس مكنتش بتفشخ كده خخخخخخخخخ اااااااااااه ووقعت علي وشها وانا كملت لحد محسيت ان زبي هيفرقع من كتير المني وجبتهم في طيزها وهيا بدات توحوح بصوت مكتوم ذي متكون بتهذي وسبتها ودخلت استحميت نص ساعه ولقتها صاحيه ودخلت استحمت وطلعت بتقولي ينفع كده
هوه ايه ده الي ينفع
عورتني
فين
وشها احمر وبصت في الارض
مكسوفه تعالي هنا اقولك كلمه في بوقك
اقولك علي سر
قولي انا عمري مبوست ولا رضعت زب حد غير جوزي
ايه السبب
قولت احتفظ بجزء يبقي للانسان الي المفروض اني من حقه لوحده انا لازم امشي دلوقتي كامل بحبك
كذابه كذب الابل من اول يوم كده تحبيني
صدقني الست مبتحبش حد قد الي بتحس معاه ب الامان و انا حسيت بكده معاك حتي وانا في حضنك كنت تحت الشهوه تقدر تعمل كل حاجه وفي بيتك وتقدر تصورني ومعملتش كده حتي السلسه قلعتهاني مع ان انا الي كنت بصورك مش انتا الي بتصورني
عرفت ليه حبيتك مش حب قلوب حب امان
نزلت ولقيت رقم بيرن عليا تفتكرو مين الرقم ده هنعرف بكره
للتواصل علي Line
Fallen Angel