leko987
09-18-2017, 06:46 PM
صديقتي حنين المتجوزة
الجزء الأول
كان لي صديقة اسمها حنين تعمل معي في المحل ,حنين دي متجوزة عمرها 24 سنة طولها 165 تقريبا جسمها ابيض طيزها منفوخة مدفوعة للوراء و بزازها متوسطات و كسها من النوع اللي بياكل الزب اما بيدخل فيه , حنين دي بنت مش ناصحة لكن مربربة تقدر تقول عليها Curvy girl , كانت علاقتي بحنين علاقة عمل فقط و كان علاقتنا و كلامنا فقط بمواضيع العمل حتى على الانترنت كنا ب
نتكلم فقط بالعمل و بصراحة كنت كتير اشتهيها بس مش عارف ازاي ادخل بيها او ازاي افتح معاها الموضوع , لحد ما اجت يوم الصبح مش على طبيعتها ..
قولتلها :في ايه يا حنين ؟
قالتلي: مفيش حاجة ..
قلتلها :يا بنت قولولي في ايه ؟
قالتلي :تامر جوزي عليه شيك بقيمة 2000 ليرة و ازا ما دفعو بينسجن و مش عارفة اعمل ايه ...
قلتلها :بسيطة محلولة بس انتي متزعليش نفسك ..
قالتلي: ازاي يعني حنعمل ايه منتا عارف مفيش حد يساعدنااا
قلتلها: لو عايزة حاجة احكيلي ..
بعد يومين اجت حنين للشغل ..
قالتلي :تامر مش عارفين ندبر نفسنا بالنسبة للشيك لو تقدر تعطينا إياهم انت و انا اعطيك إياهم بعد شهر او شهرين.. قلتلها :ماشي مفيش مشكلة ..
و خليتها تمضيلي على ورقة ضمان للمصاري بقيمة المبلغ, راحت الأيام و اجت الأيام و مرق 3 اشهر على موعد ارجاع المصاري ..
قلتلها :ايه يا حنين ؟
قالتلي: يا تامر مش عارفة اقولك ايه بس مش عارفة منين اعطيك إياهم ..
قلتلها :ازاي يعني يا حنين دنا اعطيتك إياهم ع أساس شهر او شهرين و ترجعيلي المصاري !!
قالتلي :معرفشش مش عارفة اقولك ايه ..
قولتلها: ماشي يا ستي خدي كمان شهر بس مش اكتر لاني بحاجة للمصاري ..
مر شهر تاني و اجت حنين ..
بتقولي :انا مش عارفة اقولك ايه يا تامر و مش حقدر اعطيك المصاري الشهر ده ..
قلتلها: شوفي يا حنين انا صبرت زيادة و انا دلوقتي عايز المصاري دبري نفسك انت و جوزك ..
قالتلي :ابقى اشوف ..
مر أسبوع تاني و ما اعطتني المصاري ..
قلتلها :تعالي يا حنين اقولك على حاجة و تفهميها كويس..
قالتلي :تفضل قول ..
قولتلها :بالنسبة للمصاري انا ممكن ما اخدهم منك ..
قالتلي :كيف ؟؟
قلتلها :بشرط ؟؟
قالتلي :قول ايه هو شرطك ؟؟
قلتلها :اني انام معاكي ..
قالتلي :تامر انت بتقول ايه ؟؟
قولتلها: زي ما سمعتي لان انا عاوز المصاري دلوقتي و ممكن اسامحك بيهم و امزع الورقة قدامك ازا نمت معاكي او اسجنك اختاري ..و على فكرة انتي تقدري تقولي الكلام ده لجوزك و انام معاكي قدامو ازا هو بيخاف عليكي و بيخاف انك تنسجني و تروحي السجن حيوافق ..
قالتلي :تامر انت مجنون و بتخرف و انا مش ممكن اسمحلك بالكلام ده ..
قلتلها :ماشي انتي حرة بكرا بنتلاقى بالمحكمة ..
و سحبت حالي و روحت للبيت بعد ساعتين تلات كده لقيت تلفوني بيرن والا هي حنين ..
قالتلي :عاوزاك ..
قلتلها: عاوزة ايه ؟؟
قالتلي :انا موافقة على طلبك ..
قلتلها: موافقة على ايه ؟؟
قالتلي: اني انام معاك بمقابل انك تسامحني بالفلوس ..بس ايه اللي يضمنلي انك تسامحني بيهم ؟؟
قلتلها :انا حمزع ورقة الضمان اللي بيني و بيني قدامك ..
قالتلي :موافقة ..
قلتلها :انا عاوز الكلام ده يتنفذ دلوقتي ..
قالتلي :لا ارجوك انا مش عايزة جوزي يعرف ..
بكرا انا حقول لجوزي اني طالعة الشغل و انت بتلاقيني و بنروح على مكان ما انت بدك ...و بتعمل اللي انت عاوزه ..
قلتلها :ماشي يا ستي ..
تاني يوم الصبح اتصلت على حنين الساعة 9 الصبح ..
قلتلها فينك ؟
قالتلي: انا بستناك بالمكان الفلاني ..
و فعلا روحت اخدتها و روحنا بطريقنا لبيت صاحب ليا فاضي ..مافيش فيه حد , وصلنا البيت و دخلنا ..
قالتلي :يلا يا تامر خلص اللي انت عاوزه خد اللي انت عاوزة ..
و حسيت انها بدها تعيط روحت اخدتها بحضني و حسيتها بتترعش و كأنها خايفة ..
قلتلها :يا حنين يا حبيبتي متخافيش احنا هنا عشان نستمتع مش عشان نعيط ولا انا حخوفك ؟؟
قالتلي :انت يا تامر أجبرتني على حاجة انا مكنتش أتوقع اني اعملها ..و اني اخون رامي جوزي ..
قلتلها :برضو انتي و جوزك معملتوش معايا اللازم و انا اتصرفت ..و انا بصراحة كدا من زمان مشتهيكي و مش عارف اصارحك او افتح الموضوع معاكي و لقيت دي فرصتي و انت هنا مش بتخوني جوزك ..بالعكس انتي هنا بتحمي جوزك و بتحمي نفسك من السجن ..خلاص يا بنت فكيها..
و خلينا نستمتع سوا ..
قالتليي: يا تامر مش حقدر استمتع بحاجة معاك ..انا مش متصورة اني هخون رامي ..يا تامر و انت عارف ..ان انا و رامي اتجوزنا بعد قصة حب ..
قلتلها :يا حنين الحب مش كل حاجة !!لما بيكون جوزك مش قادر يحميكي من السجن عشان المصاري يبقى يستاهل انك تخونيه عشان متتسجنيش ..اما و هو نايم بالبيت و ما بشتغلش و سابيك بتشتغلي ليل و نهار احسن كده ؟؟!!
هو انتي الراجل ولا هو ؟؟؟
او هو مخلليكي شغالة عندو و وقت ما بدو بينيكك و بيشبع رغباتو ..
و سايبك للدنيا ..
قالتلي :بس انا يا تامر بحب رامي و مش قادرة أتصور اني هخونه ..
بس يلا قوم خلصني مش عاوزة اتأخر احسن ما رامي يشك بحاجة !!!
قلتلها:اصل احنا معانا وقت طويل ..
قمت حملتها و اخدتها لغرفة النوم و نيمتها على التخت و شلحت كل ملابسي و صار زبي متدلي بين رجلي صارت تطلع عليه بطريقة غريبة ..
قلتلها :ايه اعجبك ؟؟
مردتش و صار وجهها احمر ..روحت نايم فوقها و صرت ابوس في شفايفهاا و احسس على فخادها و كسها و ابوس فيها و برقبتهاا حسيت البنت بلشت تتجاوب معي و صارت تحرك راسها يمين و شمال قمت مشلحها الصندل ..
و ايه أصابع رجليها؟؟ كصف البيانو و المناكير الأزرق اللي على اظافر رجليها هيجنني , صرت امص في أصابع رجليها و الحسهم و الحس بكف اجريها و احط رجليها على زبي و اصير احرك ..و كأني بنيك في رجليها و روحت مقلعهاا البلوزة و الصدرية ..
قالتلي: استنى بقى اشلح المنديل ..
قلتلها: لا لا دا انتي حلاوتك بالمنديل ..
قالتلي :مينفعش يا تامر ..
قلتلها :يا حبيبتي يا حنون انا بحبك و انتي بالمنديل ..
و صرت امص في بزازها و هي مش عاملة حاجة.. روحت حطّيت حلمة بزها بين شفايفي و سحبتها لبرا.. و عضيت لقيتها ..
بتقولي :: اي يا تامر ...
و ياه ما احلى غنجتهاااا قمت و شلحتها البنطلون ..و مسكت الكلسون بتاعها بسناني و صرت انزل فيه لحد ما قلعتها إياه ..
قلتلها: ايه الكس ده يا حنين ؟؟ده يجنن ..
و روحت بايسو ..
قالتلي :اه...
صرت الحس فيه و امص في زنبور كسها بس ايه باين على كسها صغير و مش واسع و كملت لحس و مص في زنبورها لقيتها بتحط ايدها على شعري و بتتحرك ..
و هنا عرفت ان البنت مستمتعة و بلشت تتجاوب معاي و كملت لحس من تحت لفوق و من فوق لتحت و افتح كسها بايدي و الحس بكسها بطرف لسانيي ..
و هي :"صارت تغنج" ااه اووه اااه ..
و بتشد شد خفيف على راسي ..
قالت::ااااه تامر اااه ..
روحت نايم على التخت ..
و قلتلها: قومي حطي كسك على بقي و مصيلي زبي ..
قالتلي :يي!! لا يا تامر ..انا زب جوزي ممصتوش ..اصلي بشمئز !!
قلتلها: قومي يا بنت حتحتبيه ..
قالتلي :هجرب !!
و قامت حطت كسها على بقي و صارت تلحس في زبي لحس ممصتوش ابداا ..فضلت تلحس بزبي و انا الحس بكسهاا و امص في زبنورها..
و هي بتأن :آآآه ..
و كل ما امص زنبورها..
تقوليي:ايييييييي تامرر آآآآه ..
رحت رافع راسي شوي كده و ابعد فلقات طيزها عن بعض بايدي ..
و بزقت على خرم طيزها..
و لقيت ريحة خفيفة طالعة من طيزها!!
بس ريحة حلوة قوي ..
و هيجتني ..
صرت الحس في خرم طيزها..و احط طرف لساني على خرم طيزها.. و احركه بحركة دائرية و فضلنا على الوضع ده تقريبا 10 دقايق ..
روحت مقومهاا و منيمهاا على ظهرهاا و لحست كسهاا لحسة طويلة كدة و رفعت رجليها و صارا مفتحوين مرفوعين لفوق و مسكت زبي و صرت افرش في كسها بزبي يمين و شمالل ..و اضرب بزبي على كسهاا ..
و هي بتأن :اااه اااوف اوووف أي ااي ..
و كل ما اضب ..
تقولي بصوت عالي :ااااااااي اااي ..
و فضلت افرش بكسها لحد ما لقيتها ..
بتقولي :دخلو يا تامر ..
قلتلها: اييه؟؟؟
قالتلي: دخلو ..
قلتلها: طيب انتي عايزة اييه ؟؟
قالتلي :عايزة تدخله ..
قلتلها: يا بنت عاوزة اييه ؟؟؟
قالتلي: عاوزة تنيكني ..
قلتلها: ايواااه كدة ..
و روحت مدخل زبري بكسها بالراحة لحد مادخل كله بكسها ..و بصراحة كسها ضيق و صغير !!
هي بنت و متجوزة ملهاش سنة و كيف كسها اخد زبي بالاحضان ده هيجنني !!!
كيف كان كسها ماسك على زبي ؟؟؟؟
و صرت احرك بزبي شوي شوي ادخل و اطلع اما ايييه درجة حرارة كسها واصلة المليون سخن اوي كسهااا و صرت احرك و ازيد بالسرعة لحد ما صار من سرعة نيكي لها..
بيضاتي بيضربو في كسها و بيطلعو صوت تك تك تك تك ..و صرت انيك فيها بسرعة ..
و هي :ايي اييي ااااي تامر بيوجع زبك ااااي ااااخ اااي ..تامررر كفاية كده ..كفاية ..
و انا مش سامع حاجة ولا انا حاسس بحاجة أصلا ..انا بعالم تاني ..
دنا اول مرة بنيك كس صغير كدة ..
و ضيق دي متعة تانية ..
و فضلت انييك فيها بسرعة تقريبا ربع ساعة ..
و كل ما اتعب اخفف من السرعة انيكها بالراحة , روحت مطلعو من كسهاا و زبي هايج على الاخر ..
بس انا حسيت اني راح اجيب ..
قمت لفيت سيجارة حشيش ..
و صارت تقوللي :يا لهوي يا تامر ..يخرب بيتك ..انت بتحشش !!!
قلتلها:اصحي يا حنين حد يعرف بموضوع الحشيش ..كل اللي بيحصل بالغرفة دي بيضل بيني و بينك ..و انا اوعدك اني ادللك ..
قالتلي :ماشي متخفش ..
و ارتحت10 دقايق لحد ما الحشيش اخد مفعوله ..و روحت ماسك راسها و منزلها على الأرض و انا واقف ..
قلتلها: حنون حبيبتي عاوزك تمصي زبي ؟؟
صارت تلحس بيييه لحس و كأنها بتاكل في بوظة !!!!
روحت ماسك راسها ..و دخلت زبي في بقها ..و صرت انيك في بقها بالراحة ..
بس هي اييه سنانها بيضربو بزبي كل مل يطلع و يدخل ..
و انا اهيج اكتر ..
و حشرتو مرة وحدة في بقها ..
لقيتها بتقول: ممممممممممممممم مممممممممممممممممممم ..
و بزاقتها صارت تنزل على زبي و بيضاتي ..روحت مطلعو من بقهاا لقيتهاا بتتلقط في انفاسهاا و بتلهث صرت اضرب في زبي على بقهاا و امشي في زبي على خدودها و عينيهاا و روحت حشرت زبي مرة تانية في بقهااا ..
و هي: ممممممم ممممممممم ..
و ما لقيتها الا و هي بتعض في زبي ..روحت مطعلو و صارت بزاقتها تنزل على بزازهااا روحت مقومهاا و لحست بزاقتهاا من على بزازهاا و نيمتها على جنب و نمت انا وراهاا و صار ظهرها على صدري و دخلت زبي بكسها و صرت انيك فيها بسرعة جامدة اوي ..
و هي بتوصت :ااااه اااي اااي ااااااااااااااه اااخ اخ اخ اااخ تامر ااااخ اااي ااي ..
و انا اسرع في النيييك و ارجع اخفف سرعة نياكتي لهاا و مرة وحدةة اسرععع ..
و هييي :اااااخ اااي ايييي ااي كسي يا تامر كفاييية خلاص كفايية ..
روحت مديت ايدهاا على كسها و صرت انيك فيها بالراحة و افرك بكسهااا بسرعة.. و بقّي على رقبتها و كتافها و بلحس فيهاا ..
و هي بتأن :اااه ااووف ااحو اححححو أي ااي ...
و مرة وحدة صرخت و جسمها ارتعش و صارت ترتجف و تضغط في فخادهااا على ايدي و زبي محشور في كسهاا ..
و لقيتها بتقوليي :تامرر هلكتني قوم بقى جيب ظهرك و لبنك اهو جبتلي ظهري ..
قلتلها:اما انا ليه اخدت الحشيش ؟؟عشان أطول اكتر وقت ممكن معاكي ..
قالتلي :يا خرابي يا تامر مينفعش كده , انا كدة بتأخر على البيت ..
و الا تلفونها بيرن !!
و الا هو جوزهاا !!!
خافت و صارت ترجف !!!
قلتلها :قومي بالراحة و متخافيش ردي عليه و كأنك على طبيعتك و بشغلك ..
قامت ردت عليه ..
و قالتلو :انها ممكن تتأخر شوي لانو في ضغط شغل ..
قالها: متتأخريش كتير على البيت ..
قالتلو :حاضر ..
رجعت لعندي ..
قالتلي :يا تامر خلص ..انا خايفة رامي يحس بحاجة و يطلقني ..يا تامر بترجاك تخلص ..
قلتلها :متخافيش يا بنت ..انتي لو انك بالشغل دوامك بيخلص كمان 3 ساعات ..و لسا في وقت ..
و روحت قايم و صرت ابوس فيها من شفايفها و ايدي بتحسس على ظهرهاا و طيزهاا روحت نايم على التخت ..
و قلتلها :اركبي ..
راحت قامت فتحت رجليها و نزلت و دخلت زبري في كسها ..
قلتلها :انتي متعمليش حاجة بس ..ارفعي نفسك شوية كده ..و نامي عليّ.. راحت عاملة اللي قلتلها عليه ..و صرت انا ابوس في رقبتهاا و هي تشد على راسي براسهاا و ااه اااه و بقها مفتوح و عيونها مغمضين و مرة وحدة صرت انيك فيها جامد بسرعة قوي قوي و من سرعة النيك صرا صوت طع طع طع طع طع طع طعطع اما يضرب فخدي في فخد طيزهاا و
هي بتصوت :ااام ااااي اااي كسي يا تامررر انت ماللك حاجة ؟؟فييه ايييه ااااي اايي ؟؟تامر انا مش متعودة كدة ..
اااي ايي و روحت حاشر زبي بكسهاا و صرت احسس على طيزهاا و لقيتها ..
بتقولي :تصدق يا تامر انا اول مرة اتناك كدة ..انا بعد ما جوزي رامي كان بينكني و بينكني كل يوم تقريبا و أقول ان جوزي فحل و ان مستحيل في راجل بالدنيا يقدر يعمل اللي هو بيعملو بس ده جوزي طلع ولا حاجة قدامك ..
و هي خلصت كلامها من هنا و انا هجت من هنا و صرت افضخ في كسها بزبي و انيك فيها جامد و انا انيك فيها ..
هي بتصوت :كسسي نااامر.. اااي ايي ااي ايي ..انت مجنون مجنون ..
و انا من سرعة النيك حاسس نفسي بينقطع ..و يادوب قادر اتنفس و بنيك فيها بسرعة و حشرت زبي بكسها و بوست شفايفها و ..
قلتلها :يلا قومي طوبزي طيزك ؟؟
قالتلي :لا تامر ..انا مش قادرة ..ان4تك هلكتني ..لا لا مش قادرة اتناك بطيزي ..
قلتلها :جوزك ناكك في طيزك ؟؟
قالتلي :كل مرة بينكني لازم يفشخ طيزي ..
قلتلها: اهو متعودة على نيك الطيز ..قومي طوبزي ..
قالتلي :لا ..تامر خلليني بكسي ..مش قادرة ..
روحت مقومهاااا و قالبهاا على بطنهاا و صارت طيزها المنفوخة قدامي روحت عضييت فلقة طيزهاا ..
صرخت: ااخ ..
روحت عضيت افلقة طيزهاا التانية ..
قالتلي :ااااي تامر بتعمل اييه ؟؟؟
روحت فاتح طيزها بايدي و باعد فلقات طيزها عن بعض و بزقت على خرم طيزهاا ..
و هي :ااااااحو احححو احححو ..تاامر ..
روحت رافع و حاطط مخدة تحت بطنها و صارت طيزها رافعة ابعدت رجليها عن بعض و طيزها فشخت ..مسكت زبي و حطيت راس زبي على خرم طيزهاا و صرت ادفع ..
و هي :اااه ااي ااي ..
كل ما يدخل ميللي في طيزها ..لحد ما دخل كلو بطيزهاا ..نمت فوقهاا و ضربتها على طيزهاا و صرت احرك بالراحة و ابوس في رقبتهااا و اعض في كتافهاا و بقيت مش عارف انيكهاا صح بالوضعية دي ..روحت رافعها و صارت مطوبزة مسكت بزازها في ايدي و صرت انيك فيها جامد ..
و هي :اااي اااخ اااخ ..طيزي طيزييي ..
و.. بصوت عالي تصرخ :طيزيييييي طيزييييييي طيزيييييي ااااخ اااااخ ..يا لهوي يا لهوي ..طيزي بتوجعني ..تاامر كفايييية ..اااخ ..ااايوو ايووو اوووف اخخ خلااااص بصوت عالي جدا.. خللاااص تامر ..قوم بقى ..قوم ...
روحت مطلع زبي من طيزهاا و نامت على ظهرها و دخلت زبي بسكها مرة وحدة و صرت انيك فيها و امص في أصابع رجليها ..
و هي :اااي اااي ..
و رحت زايح رجليها و حاططهم على صدري ..و روحت ماسك فيهم جامد كدة ..و انيك فيها ..
و هي :مممم مممم اااي اووه اوووه ..تامرر اااي اااي ..حبيبببي ..حبيبي ..
قلتلهاا :ايييه ؟؟؟؟؟
قالتلي :حبيبي ؟؟؟
قلتلها: بتقولي ايييه ؟؟؟
قالتلي :بقولك حبيبيييي ....
روحت فاتح رجليها و نايم فوقهاا و ابوس في شفايفهاا ..
قلتلها :بجد يا حنين ؟؟
قالتلي :حبيبيي ..انت حبيبييي ..
و لقيتهاا لفّة رجليها ورا ظهري ..و طلعت لسانها..و صرت الحس في لسانهاا و تلحس في لسانيي و امص في لسانها ..
و تقولي :ااه يا حبيبي ..ااه ..
و انا بصراحة كل ما تقولي حبيبي احس قلبي بيدق معرفش لييه ؟؟!!
وهي:و ااااه اااي يا حبيبي يا تااامر ..ااااه اااااي ااااي كسسي ..يلاا اتامر ..
و لقيتها شادة برجليها على ظهري قويي قوي و لفّة ايديهاا على رقبتي حضنتني قوي و انا صرت اسرع اسرعع ..
و هي :ااي اااي يا حبيبي يا تامر اااي كسي حبيبي كسسي يا حبيبي كسسي ااه ااي كسسي ..
صرخت انا :زببببببببببي يا حنينن ظهري ظهري ..
و لقيتها منزلة رجليها عن ظهري ..
و بتقولي :ااه ااه برا حبيبي و بتضرب فيا على كتاافي ..برا يا تامر برا يا حبيبيي براا ..
و انا مش قادر اطلع زبي من كسهاا ..و فضلت انييك ..
و هي تخبط : برا حبيبي جيبببو برراا ..
و ما لقيت و حالي ..
و انا بصرخ :ااااااااا..اااااااااااااه و زبي بطلق في المني في داخل كسهاا...!!!!!!!!!ا
و هي صارت تضرب على ظهري قوم قوم قوم يخرب بيتك ..خربت بيتي ..قوم قوم ..
روحت قايم عنها ..ارتميت على التخت بألهث ..و مش قادر اتحرك ..
و هي صارت تعيّط :خربت بيتي يا تامر .خربت بيتيي ..
قلتلها :في ايييه ؟؟؟
قالتلي :انااا كده خايفة احمل منك ..يخرب بيتك ..دي تبقى فضيحة بجلاجل ..
قلتلهاا: قومي يا بنت ..رتبي نفسك ..و نشفي كسك ..و رتبي ملابسك ..و كأنك بالشغل و متخافيش من حاجة و ازا حسيتي باي حاجة انا راح اقف جنبك ..
و قمت بوستهاا على خدها ..
و قلتلها :متخافيش انا جبك ..
و كده حسيت البنت اتطمنت ..
قالتلي :اوعدني يا تامر ؟؟؟
قلتلها :انا اييه ؟؟؟؟؟
قالتلي :انت حبيبي ..
قلتلها :عشان قلتيلي حبيبي ..حقف جنبك ..قومي يلا رتبي نفسك كويس ..خلليني اوصلك .
و قامت نضفت كسها و زبطت مكياجهاا و ملابسها و وصلتهاا محل ما اخدتها ...
انتظرني في الجزء الثاني لنياكتي لحنين....
الجزء الأول
كان لي صديقة اسمها حنين تعمل معي في المحل ,حنين دي متجوزة عمرها 24 سنة طولها 165 تقريبا جسمها ابيض طيزها منفوخة مدفوعة للوراء و بزازها متوسطات و كسها من النوع اللي بياكل الزب اما بيدخل فيه , حنين دي بنت مش ناصحة لكن مربربة تقدر تقول عليها Curvy girl , كانت علاقتي بحنين علاقة عمل فقط و كان علاقتنا و كلامنا فقط بمواضيع العمل حتى على الانترنت كنا ب
نتكلم فقط بالعمل و بصراحة كنت كتير اشتهيها بس مش عارف ازاي ادخل بيها او ازاي افتح معاها الموضوع , لحد ما اجت يوم الصبح مش على طبيعتها ..
قولتلها :في ايه يا حنين ؟
قالتلي: مفيش حاجة ..
قلتلها :يا بنت قولولي في ايه ؟
قالتلي :تامر جوزي عليه شيك بقيمة 2000 ليرة و ازا ما دفعو بينسجن و مش عارفة اعمل ايه ...
قلتلها :بسيطة محلولة بس انتي متزعليش نفسك ..
قالتلي: ازاي يعني حنعمل ايه منتا عارف مفيش حد يساعدنااا
قلتلها: لو عايزة حاجة احكيلي ..
بعد يومين اجت حنين للشغل ..
قالتلي :تامر مش عارفين ندبر نفسنا بالنسبة للشيك لو تقدر تعطينا إياهم انت و انا اعطيك إياهم بعد شهر او شهرين.. قلتلها :ماشي مفيش مشكلة ..
و خليتها تمضيلي على ورقة ضمان للمصاري بقيمة المبلغ, راحت الأيام و اجت الأيام و مرق 3 اشهر على موعد ارجاع المصاري ..
قلتلها :ايه يا حنين ؟
قالتلي: يا تامر مش عارفة اقولك ايه بس مش عارفة منين اعطيك إياهم ..
قلتلها :ازاي يعني يا حنين دنا اعطيتك إياهم ع أساس شهر او شهرين و ترجعيلي المصاري !!
قالتلي :معرفشش مش عارفة اقولك ايه ..
قولتلها: ماشي يا ستي خدي كمان شهر بس مش اكتر لاني بحاجة للمصاري ..
مر شهر تاني و اجت حنين ..
بتقولي :انا مش عارفة اقولك ايه يا تامر و مش حقدر اعطيك المصاري الشهر ده ..
قلتلها: شوفي يا حنين انا صبرت زيادة و انا دلوقتي عايز المصاري دبري نفسك انت و جوزك ..
قالتلي :ابقى اشوف ..
مر أسبوع تاني و ما اعطتني المصاري ..
قلتلها :تعالي يا حنين اقولك على حاجة و تفهميها كويس..
قالتلي :تفضل قول ..
قولتلها :بالنسبة للمصاري انا ممكن ما اخدهم منك ..
قالتلي :كيف ؟؟
قلتلها :بشرط ؟؟
قالتلي :قول ايه هو شرطك ؟؟
قلتلها :اني انام معاكي ..
قالتلي :تامر انت بتقول ايه ؟؟
قولتلها: زي ما سمعتي لان انا عاوز المصاري دلوقتي و ممكن اسامحك بيهم و امزع الورقة قدامك ازا نمت معاكي او اسجنك اختاري ..و على فكرة انتي تقدري تقولي الكلام ده لجوزك و انام معاكي قدامو ازا هو بيخاف عليكي و بيخاف انك تنسجني و تروحي السجن حيوافق ..
قالتلي :تامر انت مجنون و بتخرف و انا مش ممكن اسمحلك بالكلام ده ..
قلتلها :ماشي انتي حرة بكرا بنتلاقى بالمحكمة ..
و سحبت حالي و روحت للبيت بعد ساعتين تلات كده لقيت تلفوني بيرن والا هي حنين ..
قالتلي :عاوزاك ..
قلتلها: عاوزة ايه ؟؟
قالتلي :انا موافقة على طلبك ..
قلتلها: موافقة على ايه ؟؟
قالتلي: اني انام معاك بمقابل انك تسامحني بالفلوس ..بس ايه اللي يضمنلي انك تسامحني بيهم ؟؟
قلتلها :انا حمزع ورقة الضمان اللي بيني و بيني قدامك ..
قالتلي :موافقة ..
قلتلها :انا عاوز الكلام ده يتنفذ دلوقتي ..
قالتلي :لا ارجوك انا مش عايزة جوزي يعرف ..
بكرا انا حقول لجوزي اني طالعة الشغل و انت بتلاقيني و بنروح على مكان ما انت بدك ...و بتعمل اللي انت عاوزه ..
قلتلها :ماشي يا ستي ..
تاني يوم الصبح اتصلت على حنين الساعة 9 الصبح ..
قلتلها فينك ؟
قالتلي: انا بستناك بالمكان الفلاني ..
و فعلا روحت اخدتها و روحنا بطريقنا لبيت صاحب ليا فاضي ..مافيش فيه حد , وصلنا البيت و دخلنا ..
قالتلي :يلا يا تامر خلص اللي انت عاوزه خد اللي انت عاوزة ..
و حسيت انها بدها تعيط روحت اخدتها بحضني و حسيتها بتترعش و كأنها خايفة ..
قلتلها :يا حنين يا حبيبتي متخافيش احنا هنا عشان نستمتع مش عشان نعيط ولا انا حخوفك ؟؟
قالتلي :انت يا تامر أجبرتني على حاجة انا مكنتش أتوقع اني اعملها ..و اني اخون رامي جوزي ..
قلتلها :برضو انتي و جوزك معملتوش معايا اللازم و انا اتصرفت ..و انا بصراحة كدا من زمان مشتهيكي و مش عارف اصارحك او افتح الموضوع معاكي و لقيت دي فرصتي و انت هنا مش بتخوني جوزك ..بالعكس انتي هنا بتحمي جوزك و بتحمي نفسك من السجن ..خلاص يا بنت فكيها..
و خلينا نستمتع سوا ..
قالتليي: يا تامر مش حقدر استمتع بحاجة معاك ..انا مش متصورة اني هخون رامي ..يا تامر و انت عارف ..ان انا و رامي اتجوزنا بعد قصة حب ..
قلتلها :يا حنين الحب مش كل حاجة !!لما بيكون جوزك مش قادر يحميكي من السجن عشان المصاري يبقى يستاهل انك تخونيه عشان متتسجنيش ..اما و هو نايم بالبيت و ما بشتغلش و سابيك بتشتغلي ليل و نهار احسن كده ؟؟!!
هو انتي الراجل ولا هو ؟؟؟
او هو مخلليكي شغالة عندو و وقت ما بدو بينيكك و بيشبع رغباتو ..
و سايبك للدنيا ..
قالتلي :بس انا يا تامر بحب رامي و مش قادرة أتصور اني هخونه ..
بس يلا قوم خلصني مش عاوزة اتأخر احسن ما رامي يشك بحاجة !!!
قلتلها:اصل احنا معانا وقت طويل ..
قمت حملتها و اخدتها لغرفة النوم و نيمتها على التخت و شلحت كل ملابسي و صار زبي متدلي بين رجلي صارت تطلع عليه بطريقة غريبة ..
قلتلها :ايه اعجبك ؟؟
مردتش و صار وجهها احمر ..روحت نايم فوقها و صرت ابوس في شفايفهاا و احسس على فخادها و كسها و ابوس فيها و برقبتهاا حسيت البنت بلشت تتجاوب معي و صارت تحرك راسها يمين و شمال قمت مشلحها الصندل ..
و ايه أصابع رجليها؟؟ كصف البيانو و المناكير الأزرق اللي على اظافر رجليها هيجنني , صرت امص في أصابع رجليها و الحسهم و الحس بكف اجريها و احط رجليها على زبي و اصير احرك ..و كأني بنيك في رجليها و روحت مقلعهاا البلوزة و الصدرية ..
قالتلي: استنى بقى اشلح المنديل ..
قلتلها: لا لا دا انتي حلاوتك بالمنديل ..
قالتلي :مينفعش يا تامر ..
قلتلها :يا حبيبتي يا حنون انا بحبك و انتي بالمنديل ..
و صرت امص في بزازها و هي مش عاملة حاجة.. روحت حطّيت حلمة بزها بين شفايفي و سحبتها لبرا.. و عضيت لقيتها ..
بتقولي :: اي يا تامر ...
و ياه ما احلى غنجتهاااا قمت و شلحتها البنطلون ..و مسكت الكلسون بتاعها بسناني و صرت انزل فيه لحد ما قلعتها إياه ..
قلتلها: ايه الكس ده يا حنين ؟؟ده يجنن ..
و روحت بايسو ..
قالتلي :اه...
صرت الحس فيه و امص في زنبور كسها بس ايه باين على كسها صغير و مش واسع و كملت لحس و مص في زنبورها لقيتها بتحط ايدها على شعري و بتتحرك ..
و هنا عرفت ان البنت مستمتعة و بلشت تتجاوب معاي و كملت لحس من تحت لفوق و من فوق لتحت و افتح كسها بايدي و الحس بكسها بطرف لسانيي ..
و هي :"صارت تغنج" ااه اووه اااه ..
و بتشد شد خفيف على راسي ..
قالت::ااااه تامر اااه ..
روحت نايم على التخت ..
و قلتلها: قومي حطي كسك على بقي و مصيلي زبي ..
قالتلي :يي!! لا يا تامر ..انا زب جوزي ممصتوش ..اصلي بشمئز !!
قلتلها: قومي يا بنت حتحتبيه ..
قالتلي :هجرب !!
و قامت حطت كسها على بقي و صارت تلحس في زبي لحس ممصتوش ابداا ..فضلت تلحس بزبي و انا الحس بكسهاا و امص في زبنورها..
و هي بتأن :آآآه ..
و كل ما امص زنبورها..
تقوليي:ايييييييي تامرر آآآآه ..
رحت رافع راسي شوي كده و ابعد فلقات طيزها عن بعض بايدي ..
و بزقت على خرم طيزها..
و لقيت ريحة خفيفة طالعة من طيزها!!
بس ريحة حلوة قوي ..
و هيجتني ..
صرت الحس في خرم طيزها..و احط طرف لساني على خرم طيزها.. و احركه بحركة دائرية و فضلنا على الوضع ده تقريبا 10 دقايق ..
روحت مقومهاا و منيمهاا على ظهرهاا و لحست كسهاا لحسة طويلة كدة و رفعت رجليها و صارا مفتحوين مرفوعين لفوق و مسكت زبي و صرت افرش في كسها بزبي يمين و شمالل ..و اضرب بزبي على كسهاا ..
و هي بتأن :اااه اااوف اوووف أي ااي ..
و كل ما اضب ..
تقولي بصوت عالي :ااااااااي اااي ..
و فضلت افرش بكسها لحد ما لقيتها ..
بتقولي :دخلو يا تامر ..
قلتلها: اييه؟؟؟
قالتلي: دخلو ..
قلتلها: طيب انتي عايزة اييه ؟؟
قالتلي :عايزة تدخله ..
قلتلها: يا بنت عاوزة اييه ؟؟؟
قالتلي: عاوزة تنيكني ..
قلتلها: ايواااه كدة ..
و روحت مدخل زبري بكسها بالراحة لحد مادخل كله بكسها ..و بصراحة كسها ضيق و صغير !!
هي بنت و متجوزة ملهاش سنة و كيف كسها اخد زبي بالاحضان ده هيجنني !!!
كيف كان كسها ماسك على زبي ؟؟؟؟
و صرت احرك بزبي شوي شوي ادخل و اطلع اما ايييه درجة حرارة كسها واصلة المليون سخن اوي كسهااا و صرت احرك و ازيد بالسرعة لحد ما صار من سرعة نيكي لها..
بيضاتي بيضربو في كسها و بيطلعو صوت تك تك تك تك ..و صرت انيك فيها بسرعة ..
و هي :ايي اييي ااااي تامر بيوجع زبك ااااي ااااخ اااي ..تامررر كفاية كده ..كفاية ..
و انا مش سامع حاجة ولا انا حاسس بحاجة أصلا ..انا بعالم تاني ..
دنا اول مرة بنيك كس صغير كدة ..
و ضيق دي متعة تانية ..
و فضلت انييك فيها بسرعة تقريبا ربع ساعة ..
و كل ما اتعب اخفف من السرعة انيكها بالراحة , روحت مطلعو من كسهاا و زبي هايج على الاخر ..
بس انا حسيت اني راح اجيب ..
قمت لفيت سيجارة حشيش ..
و صارت تقوللي :يا لهوي يا تامر ..يخرب بيتك ..انت بتحشش !!!
قلتلها:اصحي يا حنين حد يعرف بموضوع الحشيش ..كل اللي بيحصل بالغرفة دي بيضل بيني و بينك ..و انا اوعدك اني ادللك ..
قالتلي :ماشي متخفش ..
و ارتحت10 دقايق لحد ما الحشيش اخد مفعوله ..و روحت ماسك راسها و منزلها على الأرض و انا واقف ..
قلتلها: حنون حبيبتي عاوزك تمصي زبي ؟؟
صارت تلحس بيييه لحس و كأنها بتاكل في بوظة !!!!
روحت ماسك راسها ..و دخلت زبي في بقها ..و صرت انيك في بقها بالراحة ..
بس هي اييه سنانها بيضربو بزبي كل مل يطلع و يدخل ..
و انا اهيج اكتر ..
و حشرتو مرة وحدة في بقها ..
لقيتها بتقول: ممممممممممممممم مممممممممممممممممممم ..
و بزاقتها صارت تنزل على زبي و بيضاتي ..روحت مطلعو من بقهاا لقيتهاا بتتلقط في انفاسهاا و بتلهث صرت اضرب في زبي على بقهاا و امشي في زبي على خدودها و عينيهاا و روحت حشرت زبي مرة تانية في بقهااا ..
و هي: ممممممم ممممممممم ..
و ما لقيتها الا و هي بتعض في زبي ..روحت مطعلو و صارت بزاقتها تنزل على بزازهااا روحت مقومهاا و لحست بزاقتهاا من على بزازهاا و نيمتها على جنب و نمت انا وراهاا و صار ظهرها على صدري و دخلت زبي بكسها و صرت انيك فيها بسرعة جامدة اوي ..
و هي بتوصت :ااااه اااي اااي ااااااااااااااه اااخ اخ اخ اااخ تامر ااااخ اااي ااي ..
و انا اسرع في النيييك و ارجع اخفف سرعة نياكتي لهاا و مرة وحدةة اسرععع ..
و هييي :اااااخ اااي ايييي ااي كسي يا تامر كفاييية خلاص كفايية ..
روحت مديت ايدهاا على كسها و صرت انيك فيها بالراحة و افرك بكسهااا بسرعة.. و بقّي على رقبتها و كتافها و بلحس فيهاا ..
و هي بتأن :اااه ااووف ااحو اححححو أي ااي ...
و مرة وحدة صرخت و جسمها ارتعش و صارت ترتجف و تضغط في فخادهااا على ايدي و زبي محشور في كسهاا ..
و لقيتها بتقوليي :تامرر هلكتني قوم بقى جيب ظهرك و لبنك اهو جبتلي ظهري ..
قلتلها:اما انا ليه اخدت الحشيش ؟؟عشان أطول اكتر وقت ممكن معاكي ..
قالتلي :يا خرابي يا تامر مينفعش كده , انا كدة بتأخر على البيت ..
و الا تلفونها بيرن !!
و الا هو جوزهاا !!!
خافت و صارت ترجف !!!
قلتلها :قومي بالراحة و متخافيش ردي عليه و كأنك على طبيعتك و بشغلك ..
قامت ردت عليه ..
و قالتلو :انها ممكن تتأخر شوي لانو في ضغط شغل ..
قالها: متتأخريش كتير على البيت ..
قالتلو :حاضر ..
رجعت لعندي ..
قالتلي :يا تامر خلص ..انا خايفة رامي يحس بحاجة و يطلقني ..يا تامر بترجاك تخلص ..
قلتلها :متخافيش يا بنت ..انتي لو انك بالشغل دوامك بيخلص كمان 3 ساعات ..و لسا في وقت ..
و روحت قايم و صرت ابوس فيها من شفايفها و ايدي بتحسس على ظهرهاا و طيزهاا روحت نايم على التخت ..
و قلتلها :اركبي ..
راحت قامت فتحت رجليها و نزلت و دخلت زبري في كسها ..
قلتلها :انتي متعمليش حاجة بس ..ارفعي نفسك شوية كده ..و نامي عليّ.. راحت عاملة اللي قلتلها عليه ..و صرت انا ابوس في رقبتهاا و هي تشد على راسي براسهاا و ااه اااه و بقها مفتوح و عيونها مغمضين و مرة وحدة صرت انيك فيها جامد بسرعة قوي قوي و من سرعة النيك صرا صوت طع طع طع طع طع طع طعطع اما يضرب فخدي في فخد طيزهاا و
هي بتصوت :ااام ااااي اااي كسي يا تامررر انت ماللك حاجة ؟؟فييه ايييه ااااي اايي ؟؟تامر انا مش متعودة كدة ..
اااي ايي و روحت حاشر زبي بكسهاا و صرت احسس على طيزهاا و لقيتها ..
بتقولي :تصدق يا تامر انا اول مرة اتناك كدة ..انا بعد ما جوزي رامي كان بينكني و بينكني كل يوم تقريبا و أقول ان جوزي فحل و ان مستحيل في راجل بالدنيا يقدر يعمل اللي هو بيعملو بس ده جوزي طلع ولا حاجة قدامك ..
و هي خلصت كلامها من هنا و انا هجت من هنا و صرت افضخ في كسها بزبي و انيك فيها جامد و انا انيك فيها ..
هي بتصوت :كسسي نااامر.. اااي ايي ااي ايي ..انت مجنون مجنون ..
و انا من سرعة النيك حاسس نفسي بينقطع ..و يادوب قادر اتنفس و بنيك فيها بسرعة و حشرت زبي بكسها و بوست شفايفها و ..
قلتلها :يلا قومي طوبزي طيزك ؟؟
قالتلي :لا تامر ..انا مش قادرة ..ان4تك هلكتني ..لا لا مش قادرة اتناك بطيزي ..
قلتلها :جوزك ناكك في طيزك ؟؟
قالتلي :كل مرة بينكني لازم يفشخ طيزي ..
قلتلها: اهو متعودة على نيك الطيز ..قومي طوبزي ..
قالتلي :لا ..تامر خلليني بكسي ..مش قادرة ..
روحت مقومهاااا و قالبهاا على بطنهاا و صارت طيزها المنفوخة قدامي روحت عضييت فلقة طيزهاا ..
صرخت: ااخ ..
روحت عضيت افلقة طيزهاا التانية ..
قالتلي :ااااي تامر بتعمل اييه ؟؟؟
روحت فاتح طيزها بايدي و باعد فلقات طيزها عن بعض و بزقت على خرم طيزهاا ..
و هي :ااااااحو احححو احححو ..تاامر ..
روحت رافع و حاطط مخدة تحت بطنها و صارت طيزها رافعة ابعدت رجليها عن بعض و طيزها فشخت ..مسكت زبي و حطيت راس زبي على خرم طيزهاا و صرت ادفع ..
و هي :اااه ااي ااي ..
كل ما يدخل ميللي في طيزها ..لحد ما دخل كلو بطيزهاا ..نمت فوقهاا و ضربتها على طيزهاا و صرت احرك بالراحة و ابوس في رقبتهااا و اعض في كتافهاا و بقيت مش عارف انيكهاا صح بالوضعية دي ..روحت رافعها و صارت مطوبزة مسكت بزازها في ايدي و صرت انيك فيها جامد ..
و هي :اااي اااخ اااخ ..طيزي طيزييي ..
و.. بصوت عالي تصرخ :طيزيييييي طيزييييييي طيزيييييي ااااخ اااااخ ..يا لهوي يا لهوي ..طيزي بتوجعني ..تاامر كفايييية ..اااخ ..ااايوو ايووو اوووف اخخ خلااااص بصوت عالي جدا.. خللاااص تامر ..قوم بقى ..قوم ...
روحت مطلع زبي من طيزهاا و نامت على ظهرها و دخلت زبي بسكها مرة وحدة و صرت انيك فيها و امص في أصابع رجليها ..
و هي :اااي اااي ..
و رحت زايح رجليها و حاططهم على صدري ..و روحت ماسك فيهم جامد كدة ..و انيك فيها ..
و هي :مممم مممم اااي اووه اوووه ..تامرر اااي اااي ..حبيبببي ..حبيبي ..
قلتلهاا :ايييه ؟؟؟؟؟
قالتلي :حبيبي ؟؟؟
قلتلها: بتقولي ايييه ؟؟؟
قالتلي :بقولك حبيبيييي ....
روحت فاتح رجليها و نايم فوقهاا و ابوس في شفايفهاا ..
قلتلها :بجد يا حنين ؟؟
قالتلي :حبيبيي ..انت حبيبييي ..
و لقيتهاا لفّة رجليها ورا ظهري ..و طلعت لسانها..و صرت الحس في لسانهاا و تلحس في لسانيي و امص في لسانها ..
و تقولي :ااه يا حبيبي ..ااه ..
و انا بصراحة كل ما تقولي حبيبي احس قلبي بيدق معرفش لييه ؟؟!!
وهي:و ااااه اااي يا حبيبي يا تااامر ..ااااه اااااي ااااي كسسي ..يلاا اتامر ..
و لقيتها شادة برجليها على ظهري قويي قوي و لفّة ايديهاا على رقبتي حضنتني قوي و انا صرت اسرع اسرعع ..
و هي :ااي اااي يا حبيبي يا تامر اااي كسي حبيبي كسسي يا حبيبي كسسي ااه ااي كسسي ..
صرخت انا :زببببببببببي يا حنينن ظهري ظهري ..
و لقيتها منزلة رجليها عن ظهري ..
و بتقولي :ااه ااه برا حبيبي و بتضرب فيا على كتاافي ..برا يا تامر برا يا حبيبيي براا ..
و انا مش قادر اطلع زبي من كسهاا ..و فضلت انييك ..
و هي تخبط : برا حبيبي جيبببو برراا ..
و ما لقيت و حالي ..
و انا بصرخ :ااااااااا..اااااااااااااه و زبي بطلق في المني في داخل كسهاا...!!!!!!!!!ا
و هي صارت تضرب على ظهري قوم قوم قوم يخرب بيتك ..خربت بيتي ..قوم قوم ..
روحت قايم عنها ..ارتميت على التخت بألهث ..و مش قادر اتحرك ..
و هي صارت تعيّط :خربت بيتي يا تامر .خربت بيتيي ..
قلتلها :في ايييه ؟؟؟
قالتلي :انااا كده خايفة احمل منك ..يخرب بيتك ..دي تبقى فضيحة بجلاجل ..
قلتلهاا: قومي يا بنت ..رتبي نفسك ..و نشفي كسك ..و رتبي ملابسك ..و كأنك بالشغل و متخافيش من حاجة و ازا حسيتي باي حاجة انا راح اقف جنبك ..
و قمت بوستهاا على خدها ..
و قلتلها :متخافيش انا جبك ..
و كده حسيت البنت اتطمنت ..
قالتلي :اوعدني يا تامر ؟؟؟
قلتلها :انا اييه ؟؟؟؟؟
قالتلي :انت حبيبي ..
قلتلها :عشان قلتيلي حبيبي ..حقف جنبك ..قومي يلا رتبي نفسك كويس ..خلليني اوصلك .
و قامت نضفت كسها و زبطت مكياجهاا و ملابسها و وصلتهاا محل ما اخدتها ...
انتظرني في الجزء الثاني لنياكتي لحنين....