هالوبينو
03-13-2018, 07:32 PM
الجزء التاني
وصلنا الجزء اللي فات اننا نزلنا انا وابن عمتي نخرج واتفقنا اننا نكمل لما نرجع
بعد ما خرجنا وروحنا البيت دخلنا علي الاوضة علشان ناخد هدومنا وناخد دش واول ما دخلنا الحمام رحت مبعبصه في طيزه جامد اتنفض قالي فيه ايه قولت له عايز انيكك تاني هنا زى الصبح قالي طب وانا قلت له انا طيزي وجعاني من الصبح خليها بعدين قالي لا انا الاول قلت له ماشي
جاب شامبو وغسل بيه طيزي وحط علي زوبره ودخله في طيزي مصرخ وجعني جدا راحت عمتي خبطت علي الباب وبتقول فيه ايه يا عيال قلت لها اصلي وقعت وروحنا قمنا وقلت له شفت كنت هتعمل فينا ايه وانا قلت لك طيزي وجعاني و روحت متضايق عليه وقمت سبته واخدت دش بسرعة ولبست وخرجت وهو طول شوية كان بينزلهم وخرج ورايا اتعشينا وقعدنا كلنا بنتفرج علي التليفزيون
وبعد شوية كله قام علشان ينام وفضلت انا وهو بس لقيته جه قرب مني وبيقولي متزعلش مكنش قصدي وانا كنت انيكك انا كمان قلت له وانا قلت لك مش هينفع خلاص بقي خليك براحتك وروحت قايم قلت له انا هدخل انام وسبته ومشيت دخلت الاوضة ووعملت نفسي نايم وفضلت صاحي عالسرير وفضلت مستني انه يجي وبعد شوية جه ينام معايا عالسرير علشان الاوضة فيها سريرين واحد ليا انا وهو وواحد لاخته الكبيرة وهوكان متعود انه ينام جوه بس لما جه قالي عايز انام قلت له نام علي الحرف انا هنام جوه النهاردة قالي اشمعني قلت من غير اشمعني هتنام ولا اسيب لك الاوضة قالي خلاص ماشي ونام فعلا واداني ظهره سبته شوية وبعد كده عملت نفسي نايم ورحت حاطط ايدي علي وسطه لقيته معملش اي حاجة روحت مقرب عليه ومقرب رجلي منه وقعد احرك بتاعي علي طيزه واحنا لبسين بالراحة علشان اخته متحسش بحاجة
لقيته لف وبصلي وقالي بصوت واطي عايز ايه مش انت مش عايز تكلمني قلت له انا عليز ادخل بتاعي فيك زي مانت عملت من شوية قالي ازاي واختي اللي نايمه دي قلت بالراحة من غير صوت قالي هيوجعني قلت لا هحط فازلين عليه قالي ماشي قلت له اتغطي انت بس واعمل نفسك بردان وانا هروح الحمام واجي وقمت روحت الحمام وحطيت علي زوبري فازلين اللي كان واقف نص واقفة وخليت حته في ايدي
دخلت الاوضة لقيته متغطي ببتاعه خفيفه كده زي الملاية ورحت داخل تحت منها ونمت وراه وقربت من ودنه بصوت واطي وقلت له اقلع وفلقس طيزك شوية وافتحها بايدك سمع الكلام وعمل كده فعلا وروحت حاطط حته الفازلين علي خرم طيزه وقعدت ادع وابوس في رقبته وجسمنا سخن وزوبري وقف وهو خرم طيزه كان بيفتح ويقفل لدرجة اني دخلت صباعي فيه وقعدت ابعبصه وبعد كدة قربت زوبري منه وروحت مدخله في خرم طيزه لحد نصه ودخلت ايدي من تحت التشيرت وقعدت ادعك في بزازه وابوس رقبته ولقيته هو بيرجع بطيزه ابتديت اسرع وانيك بسرعه لقيت صوته هيطلع قلت له وطي صوتك يا متناك اختك تصحي وتفحضنا قالي حاضر بس دخل جامد روحت مدخله لحد اخره ولقيت لف ايده وحطها عند طيزي وبيقربني ليه جامد مش عايزني احرك زوبري ويفضل كله جوه طيزه وطيزه قعد تقفل وتفتح علي زوبري روحت منزلي ايدي الشمال لحد زوبره وقعدت اضرب له عشره وايدي اليمين دخله من تحته بتلعب في حلمته لقيته سخن اوي وقالي نيك بقي اوي سيب زوبري ودخل وخرج بسرعة نيكني جامد كلامه هيجني وهو بيقول الكلام بصوت واطي وكله محن وابتديت انيك فيه وهو كل اللي طالع منه اه اه اه ممممممممممم العب في صدري جامد اه اه اقرص حلمتي لحد ما هجت خالص وحسيت اني خلاص هجيب روح مدخل زوبري للاخر وضاغط جامد علي طيزه اللي كانت عماله بتعصر زوبري وجبتهم في طيزه اللي لقيته بيترعش و يعصر اكتر بطيزه ويحركها يمين وشمال و اح اح ولقيته بيقولي حلو اوي متخرجهوش خليه جوه طيزي وفضل يحرك طيزه لحد ما زوبري نام وخرج منها قلت له قوم اغسل طيزك وانا كمان هقوم بعدك ولبس هدومه وانا كمان وقام راح الحمام وغسل نفسه وجه وانا قمت كنت عطشان قمت شربت وغسلت زوبري ودخلت نمت جمبه لقيته راح حاضني اوي وباسني من شفايفي وقالي انا عايزك تنيك فيا كل يوم وكل فين وفين ادخل فيك شوية قلت له ماشي وانا في دماغي اني اخليه شرموطة ليا ونمنا علشان نصحي الصبح نروح البحر
استنوا الجزء الثالث قريب جدا ويا ريت تقولوا لي رايكم لحد دلوقتي
وصلنا الجزء اللي فات اننا نزلنا انا وابن عمتي نخرج واتفقنا اننا نكمل لما نرجع
بعد ما خرجنا وروحنا البيت دخلنا علي الاوضة علشان ناخد هدومنا وناخد دش واول ما دخلنا الحمام رحت مبعبصه في طيزه جامد اتنفض قالي فيه ايه قولت له عايز انيكك تاني هنا زى الصبح قالي طب وانا قلت له انا طيزي وجعاني من الصبح خليها بعدين قالي لا انا الاول قلت له ماشي
جاب شامبو وغسل بيه طيزي وحط علي زوبره ودخله في طيزي مصرخ وجعني جدا راحت عمتي خبطت علي الباب وبتقول فيه ايه يا عيال قلت لها اصلي وقعت وروحنا قمنا وقلت له شفت كنت هتعمل فينا ايه وانا قلت لك طيزي وجعاني و روحت متضايق عليه وقمت سبته واخدت دش بسرعة ولبست وخرجت وهو طول شوية كان بينزلهم وخرج ورايا اتعشينا وقعدنا كلنا بنتفرج علي التليفزيون
وبعد شوية كله قام علشان ينام وفضلت انا وهو بس لقيته جه قرب مني وبيقولي متزعلش مكنش قصدي وانا كنت انيكك انا كمان قلت له وانا قلت لك مش هينفع خلاص بقي خليك براحتك وروحت قايم قلت له انا هدخل انام وسبته ومشيت دخلت الاوضة ووعملت نفسي نايم وفضلت صاحي عالسرير وفضلت مستني انه يجي وبعد شوية جه ينام معايا عالسرير علشان الاوضة فيها سريرين واحد ليا انا وهو وواحد لاخته الكبيرة وهوكان متعود انه ينام جوه بس لما جه قالي عايز انام قلت له نام علي الحرف انا هنام جوه النهاردة قالي اشمعني قلت من غير اشمعني هتنام ولا اسيب لك الاوضة قالي خلاص ماشي ونام فعلا واداني ظهره سبته شوية وبعد كده عملت نفسي نايم ورحت حاطط ايدي علي وسطه لقيته معملش اي حاجة روحت مقرب عليه ومقرب رجلي منه وقعد احرك بتاعي علي طيزه واحنا لبسين بالراحة علشان اخته متحسش بحاجة
لقيته لف وبصلي وقالي بصوت واطي عايز ايه مش انت مش عايز تكلمني قلت له انا عليز ادخل بتاعي فيك زي مانت عملت من شوية قالي ازاي واختي اللي نايمه دي قلت بالراحة من غير صوت قالي هيوجعني قلت لا هحط فازلين عليه قالي ماشي قلت له اتغطي انت بس واعمل نفسك بردان وانا هروح الحمام واجي وقمت روحت الحمام وحطيت علي زوبري فازلين اللي كان واقف نص واقفة وخليت حته في ايدي
دخلت الاوضة لقيته متغطي ببتاعه خفيفه كده زي الملاية ورحت داخل تحت منها ونمت وراه وقربت من ودنه بصوت واطي وقلت له اقلع وفلقس طيزك شوية وافتحها بايدك سمع الكلام وعمل كده فعلا وروحت حاطط حته الفازلين علي خرم طيزه وقعدت ادع وابوس في رقبته وجسمنا سخن وزوبري وقف وهو خرم طيزه كان بيفتح ويقفل لدرجة اني دخلت صباعي فيه وقعدت ابعبصه وبعد كدة قربت زوبري منه وروحت مدخله في خرم طيزه لحد نصه ودخلت ايدي من تحت التشيرت وقعدت ادعك في بزازه وابوس رقبته ولقيته هو بيرجع بطيزه ابتديت اسرع وانيك بسرعه لقيت صوته هيطلع قلت له وطي صوتك يا متناك اختك تصحي وتفحضنا قالي حاضر بس دخل جامد روحت مدخله لحد اخره ولقيت لف ايده وحطها عند طيزي وبيقربني ليه جامد مش عايزني احرك زوبري ويفضل كله جوه طيزه وطيزه قعد تقفل وتفتح علي زوبري روحت منزلي ايدي الشمال لحد زوبره وقعدت اضرب له عشره وايدي اليمين دخله من تحته بتلعب في حلمته لقيته سخن اوي وقالي نيك بقي اوي سيب زوبري ودخل وخرج بسرعة نيكني جامد كلامه هيجني وهو بيقول الكلام بصوت واطي وكله محن وابتديت انيك فيه وهو كل اللي طالع منه اه اه اه ممممممممممم العب في صدري جامد اه اه اقرص حلمتي لحد ما هجت خالص وحسيت اني خلاص هجيب روح مدخل زوبري للاخر وضاغط جامد علي طيزه اللي كانت عماله بتعصر زوبري وجبتهم في طيزه اللي لقيته بيترعش و يعصر اكتر بطيزه ويحركها يمين وشمال و اح اح ولقيته بيقولي حلو اوي متخرجهوش خليه جوه طيزي وفضل يحرك طيزه لحد ما زوبري نام وخرج منها قلت له قوم اغسل طيزك وانا كمان هقوم بعدك ولبس هدومه وانا كمان وقام راح الحمام وغسل نفسه وجه وانا قمت كنت عطشان قمت شربت وغسلت زوبري ودخلت نمت جمبه لقيته راح حاضني اوي وباسني من شفايفي وقالي انا عايزك تنيك فيا كل يوم وكل فين وفين ادخل فيك شوية قلت له ماشي وانا في دماغي اني اخليه شرموطة ليا ونمنا علشان نصحي الصبح نروح البحر
استنوا الجزء الثالث قريب جدا ويا ريت تقولوا لي رايكم لحد دلوقتي