الزبير012
04-20-2018, 02:38 AM
انا اول مره ادخل المنتدي هنا اتعرفت علي المنتدي من فديو علي موقع xnxx دخلت هنا سجلت ولقيت ناسي كتير كاتبه حكايات ولقيد ان بعض منها من وحي الخيال وقلت انا كمان هكتب قصه بس دي حقيقيه انا مش فاكر كل التفاصيل هحاول علي قد ما اقدر اقولها كلها انا كنت عادي شاب محترم مليش في اي حاجه ومش بتفرج حتي علي مشاهد احضان بين اتنين في افلام لحدا ما اشتريت لابتوب مستعمل اللاب ده اول ما فتحت البرنامج بتاع النت لقيت كلها اقتراحات لفديوهات اباحيه ومرضتش ابص عليها بس في نفس الوقت ممسحتهاش وانا بقلب في ملفات الجهاز ده لقيت ملف فيه حوالي 10 فديوهات سكس انا قولت هتفرج علي واحد منهم شغلت فديو منهم وقعدت اعيده مره واتنين وكنت هموت وهايج علي اخري وسمعت باقي الفديوهات حكيت لواحد صاحبي علي الموقف ده قعد يدحك وقالي ابحث في جوجل عن xxx وخش علي اول نتيجه دخلت علي الرابط لقيت كمية فديوهات سكس لا تنهتهي اتفرجت علي كل الفديوهات تيجي قدامي كان جو مني نار مش قادر هموت
وكمان بنت خالتي فاجره وجسمها نااااار وطيزها مش كبيره بس دي عملاقه وهي جسمها مش تخين ولا رفيع وبتلبس بناطيل ديقه وتيشرتات ديقه كلوتها بيبقي باين من البنطلون وحلمت بزازها بيبقوا باينين هي كانت بتعمل كدا علي طول وانا كنت برحلهم كل يوم تقريبا وببيت عندهم احيانا وكل مره الاقيها لابسه كدا وتيجي تسلم عليا وتقعد جنبي بالمنظر ده وانا كنت كل مره هبقي اموت وزبي قرب يقطع البنطلون وامها تنبه عليها كل مره تلبس حاجه محترمه بس هي مش بتسمع الكلام وكانت بتيجي تاخد حاجات من قدامي وتوطي وانا هموت وفي مره كانت ماسكه كبايه مره وكانت هتتكعبل ووقع الميه عليها والتيشرت كان تقريبا شفاف وكنت شايف بزازها بالكامل وهي مش بتلبس حاجه تحت التيشرت خالتي كانت واقفه بس انا لا اراديا تنحنت فيها وزبي كان هايج وانا مش واعي وخالتي تبص علي زبي شويه وبعدين تقولها روحي غيري هدومك بسرعه وبعدين تكمل بص علي زبي وبنتها شافتها وهي بتبص علي زبي ودحكت كدا وبعدين مشيت وخالتي مكمله بص علي زبي انا اخدت بالي من نفسي رحت بسرعه لفيت ودريت زبي ومشيت علي فكره جوز خالتي كان مسافر بقاله فتره وعايزين يتطلقوا لقيت خالتي بعد منها بنص ساعه جيا تهزر معي وبعدين لقيتها قعدت علي السرير وتخليني اهيج عليها وهي بتتكلم معي هي مع انها كبرت بس لسا فاجره وجسمها نار وحلوه الي يشوفها يقول دي عندها 25 سنه وهي عندها 38 سنه ولما جه الليل انا كنت مبيت عندهم في اليوم ده رحت لقيت باب اوضة خالتي موارب كدا وهي لابسه انسايل بس وراميه الكولت في الارض ورافعه الانسيال لحد نصها كدا وبتلعب في كوسها علي السرير انا متعود يعني في الصيف اقعد بالشورت والفانله قدامهم عادي هما واخدين علي كدا رحت بسرعه قلعت البنطلون والتيشرت وبقيت بالشورت والفانله وعرفت خلاص النهارده هنيك خالتي رحت داخل عليها وقلتلها انتي بتعملي ايه راحت قامت جري وقالتلي بصوت واطي انت ايه الي مصحيك في نص الليل كدا قلتلها كنت قايم اشرب وشفت كل الي انت بتعمليه (انا كان زبي هايج علي اخره وباين من الشورت) وانا لابس شورت الي هو بزرار وراس زبي كانت باينه حته منها راحت قالتلي عمك سابني بقاله فتره وانت كبرت وفاهم رحت مقرب منها وقالتلي انت هايج علي خالتك وهي بتبص لزبي قلتلها انا من المنظر الي شفته مقدرتش قالتلي بس انت بتاعك كبير اوي كدا ازاي رحت منزل الشورت ومطلعلها زبي قالتلي بتعمل ايه مينفعش انا خالتك قلتلها انا هريحك وبعدين محدش هيعرف حاجه راحت مسكت زبي وقعدت تحركه رحت مقربه من بوقها وقلتلها موصيه راحت مطلعه لسانها وقعدت تلحس فيه رحت ماسك راسها ودخلت راس زبي في موبقها راح بعداني عنها وقالتلي بتعمل ايه قلتلها جربي هيعجبك جدا وقربت منها تاني وقالتلي انا عمك عمره مخلاني اعمل كده راحت قعدت شويه متردده وتقرب بوقها من زبي وتبعت كذا مره لحد ما بدات تمص فيه وبعدين قالتلي بتعاك تخين جدا وكملت مص انا مش قادر خلاص رحت زقيتها علي السرير وبعدت بين رجليها وبدات الحس في كسها وادخل في كسها 3 صوابع و4 وهي تحرك راسها يمين وشمال (انا الحركات دي كلها اتعملتها من الفديوهات علي النت ) رحت مقرب زبي من كسها وبدات ادخله وانا في غاية السعاده اول ما دخلت زبي هي بدات تصوت بس حطت ايديها علي بوقها رحت انا بعدت بين رجليها اكتر ودخلت زبي كله فيها ووطيت عليها كدها وبوقي في بوقها وانا انيك فيها جامد وصوت تفرقيع في كسها لحدا ما جبتهم فيها بس موقفتش وكملت لحد ما كبيتهم تاني وبطات شويه وقعدت مستمر حوالي 5 دقائق بعدين قومت من فوقها وقالتلي اوعي حد يعرف عن الموضوع ده قلتها اكيد انا كل يوم في نفس التوقيت هجيلك طلعت برا الاوضه ملقتش البنطلون والتيشرت انا مشيت بسرعه علي اوضتتي ونمت لحدا الصبح كدا ولما صحيت انا مصدع ودايخ وبتذكر لحظات امبارح وانا سعيد قمت رحت غسلت وشي واستحميت وخالتي في المطبخ وبتبصلي وكأن محصلش اي حاجه امبارح وهي فرحانه لقيتها عملتلنا الفطار وتقولي افطر يا سبعي بنت خالتي تبصلها وهي بتدحك كدا بلؤم وتقولها قصدك ايه راحت خالتي قالتلها مش هو الي واخد باله مننا من ساعة ما ابوكي مشي وسابنا وهو الي بيعملنا كل حاجه قالتلها من ناحية بيعمل كل حاجه فهو بيعمل كل حاجه وهي بتدحك وعلي العصر كدا راحت بنت خالتي قالتلي تعالي فوق السطح هما عندهم اوضه فوق السطح طلعتلها راحت مدياني التيشرت والبنطلون راحت قالتلي اناشفت كل حاجه من اول المص لحد ما قلتهلها هجيلك كل يوم قالتلي انا بقالي فتره بحاول اغريك وانت رايح تنام مع امي قالتلي وانا لسا عايزه انا بدون اي نفس مستدقتش نفسي دي حلمي طول حياتي رحت ماسكها ونزلت فيها بوس في بوقها وايدي فوق كسها وهي تدخل اديديها جوا البنطلون وتمسك زبي راحت نازله علي ركبها ومنزله البنطلون وقالتلي بص علي المحترفه وبدات تمص زبي بسرعه لحد ما كبيتهم في بوقها هي قامت ولبني في بوقها راحت بلعتهم ونزلت بنطلونها وانا لقعتها الكولت بتعاها جيت ادخل زبي في كوسها قالتلي من قدام لا من ورا راحت لافه وموطيه ووشها في الحيط وسانده علي الحيط ومصدرلاي طيزها العملاقه خرم طيزها باين عليه انه متناك كذا مره قلتلها انتي مين عملك في طيزك قبل كدا قالتلي ملكش دعوه دخله بسرعه قلتلها انا لازم اعرف قالتلي هتدخله ولا امشيانا بسرعه رحت جايب زبي ومدلخ بين ففخدينها بويدات احرك زبي شويه فوق خرم طيزها وبدات ادخل راس زبي مرضيش يخش بسهوله هي تصرخ وهي قافله بوقها وبعدين ااااه اه اه اه انا الصوت ده خلاني اشتغل فيها بكل قوه عندي لقيت خالتي طالعه علي السلم والباب مفتوح وشافتني وانا بنيك في بنتها
بنتها ماخدتش بالها وتايهه خالص في الااهات وخالتي بدات تقرب ولقيتها حطت ايديها علي بوقها كدا وبدات عينيها بتدمع انا حطيت صباعي علي بوقي وشورتلها بقولها اسكتي وشورتهلها بايدي انزلي هي قعدت تبص ولفت وشها ونزلت انا قلت لبنت خالتي وانا لسا بنيكها قلتلها امك شافتنا ردت ببرود قالتلي سيبك منها متقدرش تتكلم وحتي لو اتكلمت انا ماسكه عليها زله وانا كملت نيك فيها ومش مسدق اني نولتها الشغل في طيزها كان صعب ف اول 5 دقائق لان خرم طيزها كان ضيق شويه بالنسبه لزبي بس بعدين باتدت المتعه لحد ما كبيتهم في طيزها وهي لفت بسرعه وبدات تمص زبي وقعدت تبصلي شويه وهي بتبتسم راحت لبست هدومها ونزلت وانا وراها ولقيت امسها قاعده في اوضتها نادمت علي وقالتلي ايه الي انت عملته ده انا عشان سلمتك نفسي تقوم تعمل في بنتي كدا قلتلها بنتك شفت كل حاجه امبارح وهي الي خلتني اعمل كدا وهي كدا هتفضل ساكته طول عمرها.
الجزء الثاني
تكملة الحوار بيني وبين خالتي
خالتي : وهي عرفت منين
انا : شافتنا امبارح
خالتي : ازاي انا كنت متاكده انها نامت
انا : الي حصل بقي خلاص انا سكتها طول حياتها وعلي فكره بنتك نايمه مع حد قبل كدا
خالتي : ايه انت بتقول ايه مستحيل
انا : زي مبقولك كدا انا شفت كل حاجه بعيني
خالتي قامت وهي بتجري واخدت بنتها وتقولها انتِ غلطي مع مين اتكلمي قالتلها انت هتعملي نفسك شريفه عليا انا شفت كل حاجه بينك وبينه امبارح راحت ضربتها علي وسهل وقالت لها اوعي اسمعك تقولي كدا تاني
انا سبتهم بيتخانقوا وروحه البيت غبت عنهم يومين كدا وروحت اول ما دخلت بنت خالتي خدتني بالحضن وقالتلي سبتني ليه لوحدي كل المده دي والتي تبص انا عدت ساعات واتفقت مع خالتي بعد ما قالتلي أن البنت عايزه تفضحنا اقنعتها اني لازم انام معاهم هما الاتنين مع بعض وبكدا مش هتقدر تتكلم هي رفضت في الاول قالتلي البنت هتتفضح قلتلها احسن ما نتفضح كلنا بس كدا علي الاقل هتلاقي حل ولا عايزه تتفضحي قالتلي لا انا موافقه علي كل حاجه
خليت خالتي اعملها عصير وتحملها فيه حبوب منع حمل حرص بس انا رحت لخالتي في الليل الاوضه وعديت قدام أوضة بنت خالتي قصد عشان اخليها تشوفني وبعدين رحت قلعت انا وخالتي كل هدومنا ورحنا جنب أوضة بنت خالتي والباب مفتوح ونزلت في خالتي تقطيع بوس ونيك وبنت خالتي جوا مش قاعده غير بالاندر وهي بتبص علينا وتلعب في كسها دخلت لبنت خالتي جوا والتي معي وقلت لها النهارده ليلتك قالتلي ايه عايز مني ايه انا هجمت عليها ونزلت فيها بوس شويه هي تقاوم في الاول بس بعدين بس بعدين بدأت تستجيب وانا زبي فوق كسها من فوق الاندر هي نايمه علي ضهرها وانا رحت قومت من فوق منها وقعدت فوق منها وزبي فوق وشها وهي تمص فيه وخليت خالتي تقلعها الاندر وتلحس في كسها وانا زبي في بوقها ونازلين فيها انا والتي لحد ما كانت خلاص كأنها شاربه حاجه رحت قومت من فوق منها وخالتي لسا بتمص في كسها انا قلت لهالتي روحي نامي جنبها قاعدين هما الاتنين جنب بعض عريانيا وانا واقف قدامه حسيت اني ملك الكون قربت منهم وقعد الحس في كس خالتي شويه وبعدين رحت لبنت خالتي وبدأت الحس في كسها وهي تصرخ وخالتي تحط ايديها فوق بوق بنت خالتي وانا ادخل صباعي فيها والحركه ودخلت صباعين وبدأت تحركهم وهي تصرخ والتي حاطه ايديها علي بوق بنت خالتي راحت خالتي قامت وبدأت تمص في زبي وانا رحت بعدت بين رجلين بنت خالتي علي قد ماقدر رحت بدأت ادخل زبي في كسها والتي حاطه ايديها فوق بوقها وهي تصرخ جامد كملت لحد ما دخلت نص زبي وبدات تنزل دم انا طلعت زبي ومسحت الدم من علي كسها ومن علي زبي وكملت نيك فيها رحت مغير الوضعين وخليتها تقعد علي كبها ورأسها علي الأرض وتبعد بين رجليها علي قد ما تقدر وانا وراها واقف علي ركبي تفيت في أيدي وبليت زبي وكملت نيك في كسها وهالتي جنبها بتلعب في كسها انا مش قادر اسيب بنت خالتي انا مشفتش بالحلاوه دي شعور لا يوصف لحد قبل ما اجيبهم فيها بشويه ووقفت وبدأت انيك فيها براحه ودخلت زبي لاخره وجبتهم فيها وبعدين وقفت شويه وانا فوق منها وكملت نيك فيها بعدين بعدت عنها وروحت لخالتي ورفعت رجليها فوق كتفي وقعدت تخبط راس زبي في كسها رحت مدخله كله مره واحده وهي تصرخ بصوت واطي وتقولي اسرع اسرع لحد ما جبتهم في خالتي رحت نطلع زبي وروح لبنت خالتي علي نفس الوضعية ورجليها فوق كتفي بس شعور مختلف تماما بفخادها الناعمه جدا والضخمه حتي اكبر من خالتي وبيضا جدا بنت خالتي كان عندها ظ،ظ© سنه علي فكره اصل خالتي اتجوزت وهي صغيره انا جبتهم للمره الثالثه النهارده مكنتش قادر اتحرك وتمنت كلنا ساعتها مع بعض عريانين صحيت ولقيت بنت خالتي جنبي وهي عريانه وانا جنبها ولقيت خالتي جيبالنا الفطار وتقولي صبحايه مباركه يا عريس وسالت الفطار ومشيت بنت خالتي صحيت وبعد شويه افتكرت كل الي حصل امبارح وبدأت تعيط وتقولي ليه عملت كدا انا كدا مش هقدر اتجوز في حياتي انا قولت لها انا هتجوزك وهعيشك احلا عيشه لقيتها بتبصلي كدا وهي بتعيط وخدني في حضنها
وكمان بنت خالتي فاجره وجسمها نااااار وطيزها مش كبيره بس دي عملاقه وهي جسمها مش تخين ولا رفيع وبتلبس بناطيل ديقه وتيشرتات ديقه كلوتها بيبقي باين من البنطلون وحلمت بزازها بيبقوا باينين هي كانت بتعمل كدا علي طول وانا كنت برحلهم كل يوم تقريبا وببيت عندهم احيانا وكل مره الاقيها لابسه كدا وتيجي تسلم عليا وتقعد جنبي بالمنظر ده وانا كنت كل مره هبقي اموت وزبي قرب يقطع البنطلون وامها تنبه عليها كل مره تلبس حاجه محترمه بس هي مش بتسمع الكلام وكانت بتيجي تاخد حاجات من قدامي وتوطي وانا هموت وفي مره كانت ماسكه كبايه مره وكانت هتتكعبل ووقع الميه عليها والتيشرت كان تقريبا شفاف وكنت شايف بزازها بالكامل وهي مش بتلبس حاجه تحت التيشرت خالتي كانت واقفه بس انا لا اراديا تنحنت فيها وزبي كان هايج وانا مش واعي وخالتي تبص علي زبي شويه وبعدين تقولها روحي غيري هدومك بسرعه وبعدين تكمل بص علي زبي وبنتها شافتها وهي بتبص علي زبي ودحكت كدا وبعدين مشيت وخالتي مكمله بص علي زبي انا اخدت بالي من نفسي رحت بسرعه لفيت ودريت زبي ومشيت علي فكره جوز خالتي كان مسافر بقاله فتره وعايزين يتطلقوا لقيت خالتي بعد منها بنص ساعه جيا تهزر معي وبعدين لقيتها قعدت علي السرير وتخليني اهيج عليها وهي بتتكلم معي هي مع انها كبرت بس لسا فاجره وجسمها نار وحلوه الي يشوفها يقول دي عندها 25 سنه وهي عندها 38 سنه ولما جه الليل انا كنت مبيت عندهم في اليوم ده رحت لقيت باب اوضة خالتي موارب كدا وهي لابسه انسايل بس وراميه الكولت في الارض ورافعه الانسيال لحد نصها كدا وبتلعب في كوسها علي السرير انا متعود يعني في الصيف اقعد بالشورت والفانله قدامهم عادي هما واخدين علي كدا رحت بسرعه قلعت البنطلون والتيشرت وبقيت بالشورت والفانله وعرفت خلاص النهارده هنيك خالتي رحت داخل عليها وقلتلها انتي بتعملي ايه راحت قامت جري وقالتلي بصوت واطي انت ايه الي مصحيك في نص الليل كدا قلتلها كنت قايم اشرب وشفت كل الي انت بتعمليه (انا كان زبي هايج علي اخره وباين من الشورت) وانا لابس شورت الي هو بزرار وراس زبي كانت باينه حته منها راحت قالتلي عمك سابني بقاله فتره وانت كبرت وفاهم رحت مقرب منها وقالتلي انت هايج علي خالتك وهي بتبص لزبي قلتلها انا من المنظر الي شفته مقدرتش قالتلي بس انت بتاعك كبير اوي كدا ازاي رحت منزل الشورت ومطلعلها زبي قالتلي بتعمل ايه مينفعش انا خالتك قلتلها انا هريحك وبعدين محدش هيعرف حاجه راحت مسكت زبي وقعدت تحركه رحت مقربه من بوقها وقلتلها موصيه راحت مطلعه لسانها وقعدت تلحس فيه رحت ماسك راسها ودخلت راس زبي في موبقها راح بعداني عنها وقالتلي بتعمل ايه قلتلها جربي هيعجبك جدا وقربت منها تاني وقالتلي انا عمك عمره مخلاني اعمل كده راحت قعدت شويه متردده وتقرب بوقها من زبي وتبعت كذا مره لحد ما بدات تمص فيه وبعدين قالتلي بتعاك تخين جدا وكملت مص انا مش قادر خلاص رحت زقيتها علي السرير وبعدت بين رجليها وبدات الحس في كسها وادخل في كسها 3 صوابع و4 وهي تحرك راسها يمين وشمال (انا الحركات دي كلها اتعملتها من الفديوهات علي النت ) رحت مقرب زبي من كسها وبدات ادخله وانا في غاية السعاده اول ما دخلت زبي هي بدات تصوت بس حطت ايديها علي بوقها رحت انا بعدت بين رجليها اكتر ودخلت زبي كله فيها ووطيت عليها كدها وبوقي في بوقها وانا انيك فيها جامد وصوت تفرقيع في كسها لحدا ما جبتهم فيها بس موقفتش وكملت لحد ما كبيتهم تاني وبطات شويه وقعدت مستمر حوالي 5 دقائق بعدين قومت من فوقها وقالتلي اوعي حد يعرف عن الموضوع ده قلتها اكيد انا كل يوم في نفس التوقيت هجيلك طلعت برا الاوضه ملقتش البنطلون والتيشرت انا مشيت بسرعه علي اوضتتي ونمت لحدا الصبح كدا ولما صحيت انا مصدع ودايخ وبتذكر لحظات امبارح وانا سعيد قمت رحت غسلت وشي واستحميت وخالتي في المطبخ وبتبصلي وكأن محصلش اي حاجه امبارح وهي فرحانه لقيتها عملتلنا الفطار وتقولي افطر يا سبعي بنت خالتي تبصلها وهي بتدحك كدا بلؤم وتقولها قصدك ايه راحت خالتي قالتلها مش هو الي واخد باله مننا من ساعة ما ابوكي مشي وسابنا وهو الي بيعملنا كل حاجه قالتلها من ناحية بيعمل كل حاجه فهو بيعمل كل حاجه وهي بتدحك وعلي العصر كدا راحت بنت خالتي قالتلي تعالي فوق السطح هما عندهم اوضه فوق السطح طلعتلها راحت مدياني التيشرت والبنطلون راحت قالتلي اناشفت كل حاجه من اول المص لحد ما قلتهلها هجيلك كل يوم قالتلي انا بقالي فتره بحاول اغريك وانت رايح تنام مع امي قالتلي وانا لسا عايزه انا بدون اي نفس مستدقتش نفسي دي حلمي طول حياتي رحت ماسكها ونزلت فيها بوس في بوقها وايدي فوق كسها وهي تدخل اديديها جوا البنطلون وتمسك زبي راحت نازله علي ركبها ومنزله البنطلون وقالتلي بص علي المحترفه وبدات تمص زبي بسرعه لحد ما كبيتهم في بوقها هي قامت ولبني في بوقها راحت بلعتهم ونزلت بنطلونها وانا لقعتها الكولت بتعاها جيت ادخل زبي في كوسها قالتلي من قدام لا من ورا راحت لافه وموطيه ووشها في الحيط وسانده علي الحيط ومصدرلاي طيزها العملاقه خرم طيزها باين عليه انه متناك كذا مره قلتلها انتي مين عملك في طيزك قبل كدا قالتلي ملكش دعوه دخله بسرعه قلتلها انا لازم اعرف قالتلي هتدخله ولا امشيانا بسرعه رحت جايب زبي ومدلخ بين ففخدينها بويدات احرك زبي شويه فوق خرم طيزها وبدات ادخل راس زبي مرضيش يخش بسهوله هي تصرخ وهي قافله بوقها وبعدين ااااه اه اه اه انا الصوت ده خلاني اشتغل فيها بكل قوه عندي لقيت خالتي طالعه علي السلم والباب مفتوح وشافتني وانا بنيك في بنتها
بنتها ماخدتش بالها وتايهه خالص في الااهات وخالتي بدات تقرب ولقيتها حطت ايديها علي بوقها كدا وبدات عينيها بتدمع انا حطيت صباعي علي بوقي وشورتلها بقولها اسكتي وشورتهلها بايدي انزلي هي قعدت تبص ولفت وشها ونزلت انا قلت لبنت خالتي وانا لسا بنيكها قلتلها امك شافتنا ردت ببرود قالتلي سيبك منها متقدرش تتكلم وحتي لو اتكلمت انا ماسكه عليها زله وانا كملت نيك فيها ومش مسدق اني نولتها الشغل في طيزها كان صعب ف اول 5 دقائق لان خرم طيزها كان ضيق شويه بالنسبه لزبي بس بعدين باتدت المتعه لحد ما كبيتهم في طيزها وهي لفت بسرعه وبدات تمص زبي وقعدت تبصلي شويه وهي بتبتسم راحت لبست هدومها ونزلت وانا وراها ولقيت امسها قاعده في اوضتها نادمت علي وقالتلي ايه الي انت عملته ده انا عشان سلمتك نفسي تقوم تعمل في بنتي كدا قلتلها بنتك شفت كل حاجه امبارح وهي الي خلتني اعمل كدا وهي كدا هتفضل ساكته طول عمرها.
الجزء الثاني
تكملة الحوار بيني وبين خالتي
خالتي : وهي عرفت منين
انا : شافتنا امبارح
خالتي : ازاي انا كنت متاكده انها نامت
انا : الي حصل بقي خلاص انا سكتها طول حياتها وعلي فكره بنتك نايمه مع حد قبل كدا
خالتي : ايه انت بتقول ايه مستحيل
انا : زي مبقولك كدا انا شفت كل حاجه بعيني
خالتي قامت وهي بتجري واخدت بنتها وتقولها انتِ غلطي مع مين اتكلمي قالتلها انت هتعملي نفسك شريفه عليا انا شفت كل حاجه بينك وبينه امبارح راحت ضربتها علي وسهل وقالت لها اوعي اسمعك تقولي كدا تاني
انا سبتهم بيتخانقوا وروحه البيت غبت عنهم يومين كدا وروحت اول ما دخلت بنت خالتي خدتني بالحضن وقالتلي سبتني ليه لوحدي كل المده دي والتي تبص انا عدت ساعات واتفقت مع خالتي بعد ما قالتلي أن البنت عايزه تفضحنا اقنعتها اني لازم انام معاهم هما الاتنين مع بعض وبكدا مش هتقدر تتكلم هي رفضت في الاول قالتلي البنت هتتفضح قلتلها احسن ما نتفضح كلنا بس كدا علي الاقل هتلاقي حل ولا عايزه تتفضحي قالتلي لا انا موافقه علي كل حاجه
خليت خالتي اعملها عصير وتحملها فيه حبوب منع حمل حرص بس انا رحت لخالتي في الليل الاوضه وعديت قدام أوضة بنت خالتي قصد عشان اخليها تشوفني وبعدين رحت قلعت انا وخالتي كل هدومنا ورحنا جنب أوضة بنت خالتي والباب مفتوح ونزلت في خالتي تقطيع بوس ونيك وبنت خالتي جوا مش قاعده غير بالاندر وهي بتبص علينا وتلعب في كسها دخلت لبنت خالتي جوا والتي معي وقلت لها النهارده ليلتك قالتلي ايه عايز مني ايه انا هجمت عليها ونزلت فيها بوس شويه هي تقاوم في الاول بس بعدين بس بعدين بدأت تستجيب وانا زبي فوق كسها من فوق الاندر هي نايمه علي ضهرها وانا رحت قومت من فوق منها وقعدت فوق منها وزبي فوق وشها وهي تمص فيه وخليت خالتي تقلعها الاندر وتلحس في كسها وانا زبي في بوقها ونازلين فيها انا والتي لحد ما كانت خلاص كأنها شاربه حاجه رحت قومت من فوق منها وخالتي لسا بتمص في كسها انا قلت لهالتي روحي نامي جنبها قاعدين هما الاتنين جنب بعض عريانيا وانا واقف قدامه حسيت اني ملك الكون قربت منهم وقعد الحس في كس خالتي شويه وبعدين رحت لبنت خالتي وبدأت الحس في كسها وهي تصرخ وخالتي تحط ايديها فوق بوق بنت خالتي وانا ادخل صباعي فيها والحركه ودخلت صباعين وبدأت تحركهم وهي تصرخ والتي حاطه ايديها علي بوق بنت خالتي راحت خالتي قامت وبدأت تمص في زبي وانا رحت بعدت بين رجلين بنت خالتي علي قد ماقدر رحت بدأت ادخل زبي في كسها والتي حاطه ايديها فوق بوقها وهي تصرخ جامد كملت لحد ما دخلت نص زبي وبدات تنزل دم انا طلعت زبي ومسحت الدم من علي كسها ومن علي زبي وكملت نيك فيها رحت مغير الوضعين وخليتها تقعد علي كبها ورأسها علي الأرض وتبعد بين رجليها علي قد ما تقدر وانا وراها واقف علي ركبي تفيت في أيدي وبليت زبي وكملت نيك في كسها وهالتي جنبها بتلعب في كسها انا مش قادر اسيب بنت خالتي انا مشفتش بالحلاوه دي شعور لا يوصف لحد قبل ما اجيبهم فيها بشويه ووقفت وبدأت انيك فيها براحه ودخلت زبي لاخره وجبتهم فيها وبعدين وقفت شويه وانا فوق منها وكملت نيك فيها بعدين بعدت عنها وروحت لخالتي ورفعت رجليها فوق كتفي وقعدت تخبط راس زبي في كسها رحت مدخله كله مره واحده وهي تصرخ بصوت واطي وتقولي اسرع اسرع لحد ما جبتهم في خالتي رحت نطلع زبي وروح لبنت خالتي علي نفس الوضعية ورجليها فوق كتفي بس شعور مختلف تماما بفخادها الناعمه جدا والضخمه حتي اكبر من خالتي وبيضا جدا بنت خالتي كان عندها ظ،ظ© سنه علي فكره اصل خالتي اتجوزت وهي صغيره انا جبتهم للمره الثالثه النهارده مكنتش قادر اتحرك وتمنت كلنا ساعتها مع بعض عريانين صحيت ولقيت بنت خالتي جنبي وهي عريانه وانا جنبها ولقيت خالتي جيبالنا الفطار وتقولي صبحايه مباركه يا عريس وسالت الفطار ومشيت بنت خالتي صحيت وبعد شويه افتكرت كل الي حصل امبارح وبدأت تعيط وتقولي ليه عملت كدا انا كدا مش هقدر اتجوز في حياتي انا قولت لها انا هتجوزك وهعيشك احلا عيشه لقيتها بتبصلي كدا وهي بتعيط وخدني في حضنها