عربي مغترب
07-19-2018, 12:43 PM
مرحباً بكم ..
انا اسمي وسام متزوج منذ سنوات ساحكي لكم قصتي التي حصلت معي بكل جدية وصدق انا متزوج من فتاة امورة جداً اسمها اميرة وهي فعلاً اميرة بنضري وطبعاً اتزوجنا عن حب وحياتنا الجنسية جميلة جداً ولكن كما تعرفون انه بعد فترة من ممارسة الجنس يجب على الإنسان أن يجد وسيلة أخرى لكي يتمتع وفي يوم كنت أمارس أنا وزوجتي الجنس بكل رغبة وحب جاء في بالي أن نمارس الجنس مع فتاة أخرى وأنا في عزتي شهودي قلت لي زوجتي ما رأيك بان فتاة أخرى لكي تمارس مع الجنس وهي في أوجه شهواتها ابتسمت ابتسامة جميلة وقالت يا ريت أنا اندهشت من ردة فعلها وقلت لها وأنا أيضا أحب هذا الشيء لكي نتمتع بشكل اكثر ونمتع غيرنا معنا واشتعلت شهواتنا نحن الاثنين وأصبحنا نمارس بكل قوة وحب حتاتة شهوة شهوةتها في وقت واحد ولم ينام قضيبي وكنت مستغرب أكملت إنك معها في كسها وأنا وداعة وداعة وداعة وداعة صدرها جميل ونسيت أن أوصفها لكم فهيا طولها 170 سانتي متر ليست طويلة بعض الشيء ولكن لديها صدر جميل شامخ أبيض اللون والجمال ليتها في طيزها وكس الوردي الذي يهيجنا كلما رأيته او شممته .بعد أن أكملنا النيكه وافرغ مالدي في داخلها قمنا نغتسل وأثناء ما كان في الحمام كنت أداعبها في صدري وأبوسك شفتها وجرا الحوار التالي
انا : حبيبتي مبسوطة اليوم
زوجتي : نعم كتييير
انا: يعني حبيتي انو تكون معنا وحدة ثانيه اتشاركنا ؟
سكتت ولم تتكلم
زوجتي : شو قصدك الي حكينا يتحقق
انا: اي حبيبي
زوجتي : انت مجنون ؟
انا : ليش حبيبتي شوفيا كمان حتى نتمتع وانتي بتحبي هل شي مو ؟
زوجتي : لاحبيبي ماحب هاد الشي ممكن نحكي وقت النيك مجرد تخيل بس حقيقي لا
حسيت ف عيونها في نضرة شهوة انا اعرفها . ولكنها لم تصارحني اكملنا حمامنا وبقينا ع روتين الحياة لمدة اسبوع ولكن كل ما امارس معها وهي في شدة الشهوة اقول لها لو كان معنا الان واحده اخرى لكنا استمتعنا اكثر وتصعد شهوتها وتداعب صدري الذي كبر من كثرة مداعبتها له ههه وتداعب اردافهي بشهوه عارمه وكانني فتاة بين اردافها هههههه
وفي يوم من الايام وانا راجع من العمل كان عندنا ضيفه . امل صديقة زوجتي الصاروخ عمرها 35 ومطلقه ولكنها محجبه وملتزمه بعض الشييء جسمها نار صدرها كيير اكبر من صدر مراتي بكتير وطيزها مليانه وعنيها عيون غزااال انا سلمت عليها ورحبت فيها وروحت اوطتي قعدت وجت زوجتي تتطمن عليا . قولتلها ماتجيبي البنت دي تشاركنا في ليلتنا ياقمر يانتي . قالت انت اكيد مجنون داخل حامي كده . وانا بقيت العبلها ف كسها وهي ساحت وقالت خلاص البنت برا لما تمش حبقى اجي ونعمل الي انت عاوزه . قولت ما عاوز اعمل معاكم انتو الاتنين . سحبت ايدي بسرعه وقالت بس بقا نبقى نحكي ف الموضوع دا بعدين سابتني ومشيت . بس الصراحه فرحت وحسيت انها مقتنعه بالفكرة
نكمل الجزء الثاني ازاي زوجتي قنعت صاحبتها ومارسنا مع بعض احلى ليله
نرجع لكم في الجزء الثاني يااحبائي ..
بعدما ذهبت ضيفتنا الصديقه العزيزه لزوجتي اتت الي زوجتي تسالني عن سبب قولي لها لما لاندع امل تشاركنا الفراش
زوجتي : كالك اليوم يحبيبي عايز ايه من امل صاحبتي
انا : بصراحه عايز ننام معاها اتنينا
زوجتي : انت اتجننت خلاص عايز اقول لامل المتدينه عايزين ننام معاكي انا وجوزي ؟
انا : مش بالطريقة دي يعني
ومسكت زوجتي العب فيها وساحت ع الاخر
زوجتي : يعني هيا عاجباك اكتر مني . وهي تضع صدرها في فمي وانا ابعص كسها بيدي
انا : اكيد لا بس عايزها معانا عشان ننبسط اكثر قولتي ايه ؟
زوجتي : صعبه جداً بس هحاول يلا نيكني بقا
انا : مش حنيكك غير لما توافقي
زوجتي وهي تتلوى مثل الافعى
زوجتي : خلاص موافقه و**** بجد
قعدت ادخلو ف كسها وهي عمالة تعيط من الشبق ومش عافه تعمل ايه ونزلت شهوتها مرتين ع انا مانزلت الي عندي ومرت الايام وانشغلنا شويه والموضوع راح عن بالي بصراحهلغاية ف يوم جت زوجتي وقالتلي امل جاهزة تتناك معانا في الوقت الي احنا عاوزينو
انا اتصدمت بصراحه ازي وامتى حصل كل ده
لقيت اميره بتقول بص ياسيدي انا من يوم انت قولتلي عليها قعدت افكر ازاي اجيبها لاني حبيت الفكره وهي صاحبتي الانتيم ومطلقه وانا متاكد انها عايزه تتناك بس عمرها مجابتلي سيره .. وفي يوم اتصلت بيا عشان نعمل حلاوه وانا وافقت ع طول تجي هنا عندي الصبح لان انت بتكون ف الشغل .. هيا وافقت وجت تاني يوم قعدنا شربنا عصير والجو كان حار بصراحه وقعدنا نهزر ونضحك وعادي يعني وبعدها قومنا معمل الحلاوه قولت اجس نبضها شويه في حجة بهزر معاها ضربتها ع كسها ىقلتلها اليوم حنضفك ياعسل انت وهنيكك كمان هي قالت اتلمي يابت وضحكت ..بعد ماعملنا الحلاوه رحنا اودة النوم انا قلعت مره واحده مالط هيا شويه خجلت مني بس رجعت قنعتها انو احنا بنات وعادي . بالرغم من هما اصحاب قوي بس محصلش حاجات كده فيهم .. تقول زوجتي : بعد محاولات قررت ان تبقى بملابسه الداخليه الستيان الاسود واللباس الاسود وقالت يالهرل مارايت جسمها مهلبيه بالقشطه وصدرها منفوخ وحلو . المهم ماعملتش حالجه ولا اتغزلت فيها وانا قاعده ملط قدامها لاحضت انا بتبص ع كسي كتير وانا كنت ابتديت اعملها وجليها واحده واحده لغاية ماوصلت لكسها وقلتلها مش حتنزلي اللباس ولا ايه نزعت لباسها كان كسها منفوخ وعرقان روحتلها وقلتلها ايه يابطه انتي اشتهيتيني ولا ايه وامل نزلت راسها من الخجل لانو كشف المحضور والميه والريحه بانت قالت زوجتي : قولتلها علي راسك يابنت احنا اصحاب مالك انت خجلانه مني طب وريني كده ورفعت راسها كان وشها احمرررر من الخجل .. قولتلها مفيش حاجه ياحبيبتي انتي صاحبتي واختي وسرك ف بير ونزلت ايدي العب ف كسها شويه شويه وهي تقول بلاش والنبي انا كده حمووووت وفضلت ابعصها ف كسها وشلحتها السنتيانه وبقيت ارضع صدرها الملبن وراسو المدببه وهي سايحه خالص لغاية ماسمعتها بتقول الحسي كسي ياميره ونزلت الحسلها كيها وهي تلعب بصدرها وتقول اه اه ااااه جامد يااميره جامد وقعدت تنزل ع وشي وصدري ولحست منو شويه لغاية ماهديت طلعتلها فوق وقولتلها ؛ كده يابنت بصي عملتي فيا ايه وهي مبتسمه معلش ياحبيبتي حقك عليه حجيب حاجه انضفك . قوللت لااا يابنت نضفيني زي مانضفت كسك ابتسمت وقالت من عنيا تعالي وقعدت انا وهي ف بوسه مشبك ونلعب بصدر بعض وبعدها نزلت ترضعلي شكلها كانت اول مره ليها ترضع لحد بس كانت. بتحب ترضع اوووي .. وبعدها نزلت لكسي تلحسو وتبعصو جامد لغاية ماسخنتني اوووي وانا اقولها الحسي ياشرموطه ريحيني بقه لحد مانزلت الي ف كسي وغرقتها جت نامت
الجزء الثالث
أرجو أن تسامحوني في هذا الجزء لانه قد يكون خالي من المواضيع الجنسية كثيرا شكرا
مثلما قلت في الجزء الثاني من القصة زوجتي
مارست السحاق مع صديقاتها الملتزمة وأصبحت بينهم علاقة جنسية ساخنة وفي يوم من الأيام وهم في عز شهوتهم قالت أمل لزوجتي أنني أريد زبر حقيقة لقد تعبت من هذه الممارسة وأتمنى أن يكون لدينا زبر حقيقي او اصطناعي فضحكت زوجتي وقالت لها هل أنا لا اكفيك هههههههه . فقالت أمل ليس هذا الموضوع ولكن أنا كنت قد جربت النيك الحقيقي وأنا اشتاق إليه كثيرا لهذا قلت ذلك فأنت تساعدني كثيرا وأنا احبك أحب الممارسة معك وقامت في حضن زوجتي وتقابلت شفاهم ودخلوا في قبلة عميقة وهم يداعبو صدورهم وما رسو إسحاق بأفضل حال وبعدما انتهى فقالت لها زوجتي ما رأيك أن أحقق لك طلبك وإن تنتاكي من زبر حقيقي وليس اصطناعي أيضاً .... ضحكت أمل وقالت أنا لست شرموطة ولا أريد أن إنفضح..فقالت زوجتي أنا لا أمزح وانت لست شرموطة بالعكس انتي حبيبتي وعشيقتي وأنا لا افرط فيك مهما حصل .جاوبت امل وماذا تقصدين إذا .. قالت زوجتي أنا أقصد أن تمارس الجنس مع رجل ثقة وعلى مسؤولية ولا يعرف احد غيرنا نحن الثلاثة فإنصدمت أمل وقالت هل انتي جادة ؟؟ومن هو هذا الشخص الذي لن يتكلم ولن يقول لأحد ..ردت زوجتي حسنا سأقول من هو ولكن أريد أن توعديني انه إذا رفضتي او لم يعجبك اقتراحي أن نبقى صديقتان حميمتان وكأنه لم يحصل شيء هل انت موافقة ؟؟؟ قالت أمل وهيا مندهشا بالتأكيد يا حبيبتي فنحن اكثر من صديقه ولا يفرقنا أي شيء وهي تبتسم.. قالت زوجتي ما رأيك بزوجي أن يمارس معك وأنا اكون معكم أيضا تسمرت امل وانقلب وجهها الى اللون الاحمر وكانها تختنق ولا تتكلم حرفا واحدا وقامت وخرجت من البيت من دون حتى السلام نهارك زوجتي تبكي على ما فعلته من غلط مع صديقتها وحبيبتها وعشيقتها وظللت تتصل بها ولكن من دون أي رد او رفض لمدة يومين وبعدها ذهبت زوجتي إلى بيت أهل امل استقبلتها ام أمل برحابة صدر وادخلتها الى الداخل وكان اسم امها صابرين أو خالة صابرين هكذا كانت تناديه زوجتي بس سألتها عن أمل فأجبتها أنها في السوق لتشتري بعض الحاجات فقال لزوجته هل يمكن انتظرها هنا لأنني اتصل بها ولا ترد فقالت خالة صابرين بالتأكيد يا حبيبتي فهذا بيتك أيضا للعلم أن الخالة صابرين تعلم أنهم أصدقاء كثيرا مثل الأخوات واكثر ولا تعرف شيأ آخر جلبت لزوجتي القهوة وأخذو يدردشو في الصالة وما هي إلا لحظات حتى دخلت أمل فسلمت على صديقتها بأسلوب عادي جدا حتى لا تنتبه الأم ...وقالت الأم سأترككم على راحتكم تتكلمو ..بعد أن ذهبت الأم قالت زوجتي صديقتها أمل ماذا بك لماذا لا تجاوبيني على الهاتف لقد قلقت عليك اهذا كان اتفاقنا ؟؟الم نتفق على عدم الإزعاج أو ازعل مهما حصل؟؟ فردت امل ومن قال إنني منزعجة بالعكس لقد زاد حبي لك لأنك تريدين أن تشاركيني زوجك ولكن بصراحة انصدمت من دراستك دراس ومن قال أنني مزعجة بالعكس لقد زاد حبي لك لأنك تريدين أن تشاركيني زوجك ولكن بصراحة انصدمت من جرأتك ولم أعرف ماذا أرد لهذا مشيت بسرعة ولم أرد على اتصالاتك تلك فضحكت زوجتي وقالت هل افهم من هذا الكلام إنك موافقة فقالت أنا لا لم اقل هكذا ولكن وسكتت امل وبعدها قالت زوجتي لا نستطيع أن نتكلم هنا لنذهب الى مكان افضل اقترحت زوجتي أن يذهبو إلى بيتنا فقالت أمل نعم هذا افضل هيا بنا فقاموا اخترعوا كذبة على أنهم سيذهبون الى الطبيب لانه زوجتي تعاني من بعض الآلام هكذا قالو للخالة صابرين ذهبو الى البيت ودار الحوار التالي
زوجتي : ايه ياحبيبتي مش حتفهميني ايه مالك
امل : استني بس لما نرتاح شويه انا تعبت هقلع العبايه واجيلك
زوجتي تمام ياحبي وانا كمان هغير واحضر لنا حاجه نشربها
بعدما خرجت امل بالستيان واللباس الاحمر والي كانو تحفه ع جسمها زي ماقالت زوجتي
قعدت تصفر صفارة اعجاب
امل : ايه يابت هي دي اول مره يعني
زوجتي : لا بس بصراحه مشتاقه
امل: مشتاقه ليه عايزه افهم مش عندك راجل يشبعك ولاهو خول مبيقدرش
زوجتي لا هو راجل وسيد الرجاله بس انتي حاجه تانيه .. ضحكوا الاتنين وقعدوا شويه سالتها زوجتي
زوجتي : ها مش حتكيلي بقا
امل ؛ عايزه ايه يابت
زوجتي : فهميني مالك وايه وضعك عايزه اعرف اسبابك
امل : بصي بقة ياستي زي ماقولتلك انتي كبرتي بعيني اوي لما قولتي كده بس انا مكنتش اتوقع كده بصراحه وخجلت اوي ودخت معرفش ليه وعشان كده مشيت من غير لاحم ولا دستور وقعدت افكر في اليومين الي فاتوا هوا دا فعلاً حقيقي بس ازاي حيصل كده وانا مطلقه ومش قادره اعمل حاجه زي كده ابدا دا انا اخواني يقطعوني حتت ويرموني للكلاب
عشان كده قولت انو مينفعش
زوجتي : هو ايه الي مينفعش
امل ؛ انتي هبله يبت بقالي ساعه بشرحلك ماتركزي شويه ****
زوجتي : بس بصراحه دي كلها حاجات عاديه يعني ماحنا اهو بنعمل الي عايزينو وكمان بنقضي ساعات مافكرتيش كدا ليه
امل : صح بس احنا محد حيشك فينا وانتي عارفه بلدنا مافيهوش بنات يحبو بعض كتير عشان كده ثانيا انتي قاعده تتكلمي وتقولي مين يقول زوجك حيوافق وحتقوليلو ايه وياترة حتحكيلو علي بيحصل بينا في غيابو ؟؟
مالكيش دعوه انا موضبه كل حاجه
المهم انتي توافقي وبس
امل : و**** مش عارفه اقولك ايه يااميره
زوجتي : سبيك بقا من الخوف وتعالي بينا ع اودتنا ياضرتي هههههه
امل : ايه حنبديها اشتغالات بقا طب ماشي
زوجتي : ماشي ايه ؟
امل : ماشي يعني ماشي
زوجتي : افهم انك موافقه ؟؟
امل اه ياهبله
زوجتي : بموت فيكي ياعسل
هجمت عليها زوجتي بوس وتقفيش ولعب وراحو اودة النوم بقت تلعب في بزازها وامل تفرك كس اميره واميره ترضعلها والاهااات بتعلى بينهم نزلت اميره تلحسها كسها وهي ف عالم تاني خالص فقالت اميره : انا ابتديت اغير يااموله لو زوجي شاف الجسم دا حيسبني ويجري عليكي ياملبن انتي ياقشطه
امل : متخافيش مش حخليه يسيبك طول العمر هههههه
وبعدها قعدو وضع 69 ووحده تلحس كس التانيه لحد مانزلو شهواتهم .. بعدها جات زوجتي وحكتلي الي حصل بالتفصيل زي مانتو عارفين وقالتلي حدد وقت واحنا تحت امرك .. انا هنا اندهشت من مراتي سالتها لو حاسه انك مزعوجه بلاش ياحبيبتي فقالت بالعكس يعمري داحنا حاننبسط اخر حلاوه بعد الكلمه دي مسكت مراتي وعريتها ف سواني ونزلت فيها نيك من غير اي حاجه وانا بنيكها قعت اتخيل امل معانا يالهوووووووووي كنت حموت من الشهوه وهي صوتها واصل لبرا وكنت نازل فيها نيك ولا اروع لحد مافرغت اول راس قلبتها ودخلتو ف طيزها الملبن وقعدت تنونو زي القطه اي قاعده تتناك وانا اقفش ف بزازها القشطه حوالي ربع ساعه ع وضع ده لغاية مافرغت كل حاجه فيا وهي كمان نزلت معايا لحستلها كسها وغطينا ف نوم عميق من غير ولا كلمه حتى .. صحيت الصبح وهي مش جنبي روحت ع حمام خدت دوش سريع وخرجت لقيتها محضرالي الفطور عشان اروح الشغل وقعدنا نتكلم سالتني : ها قولت ايه
انا : قولت ايه ف ايه ؟ مش فاهم
زوجتي : ف حبيبتك امل
انا : ماعنديش حبيبه غيرك ياروحي
زوجتي : يابكاش هههه
انا : ههههه زي مانتي عايزه اتفقوا وانا حاضر
زوجتي: هي مش حتقدر تبات عندنا انت عارف وضعها الاحسن يكون النهار
انا : خلاص يبقى السبت لاني مابشتغلش
زوجتي : وهو كذلك
انا : يلا حبيي انا اتاخرت ع شغلي سلام ياقمر امووواااح
. بعد مامشيت رجعت زوجتي تكمل نومها وفاقت ع 12 وكلمت امل انها تجيها
بعد ساعه كانت امل عندها واتفقوا انو يوم السبت الجاي يعني بعد يومين يكون اليوم الموعود
مراتي حست انو امل خايفه قعدت تتبطب عليها وتهديها لغاية ماهديت خلاص وقعدو يتغدو مع بعض . يوم الجمعه الصبح مراتي قالتلي متنساش بكرا الصبح موعدنا
وانا ماكذبتش خبر قولت دا يوم مش حيتكرر لازم استغل وانزلت ع صيدليه الي فاخر الشارع وجبت فياغرا وروحت شغلي وانا بعد الساعات عشان يخلص اليوم .. ولما روحت اخذت كام قزازة بيره لزوم القعده .. دخلت البيت وناديت ع مراتي كانت ف اودة النوم روحتلها كانت بتطلع قمصان النوم بتعتها وبتقوليالبسلك ايه بكرا وتحب امل تلبس ايه زي منتو عارفين الاتنين ملبن بس امل اسخن شويه اخترت لمراتي موف مع لباس فتله من غير ستيان ولامل اسود فتله برضو يوصل تحت الكس بشويه وروحت خذت دش ورجعت نمت اصلي كنت تعبان صحيت ع سته لقيت مراتي محضرة الكمبري والذي منو مع قزازتين بيره .. قولتلها هيا امل جايه النهارده ولا بكرا هههههه .. ضحكت وقالت لازم تكون ع حيلك بكرا احنا اتنين مابنتهدش ههههه .. اكلنا وشربت قزازتين البره وقعدنا ع البلكونه لغاية الساعه 11 وقولتلها خلينا نروح ننام عشان بكرا عندنا شغل كتير ومحتاجين طاقه هههههه
نكمل الجزء الي جاي ازاي نكت امل مع مراتي وشهوتها المجنونه
شكراً لكم
اولا اسف على التاخير بسبب الضروف
ثانيا اتمنى تكونو مستمتعين بالقصه ولو في اي نقد انا بتقبلو بروح رياضية
شكراً لكم
الجزء الرابع
صحيت الصبح الساعه تسعه ونص كانت زوجتي محضرة الفطار صبحت عليها ببوسه ع خفيف مع بعبوصه وقعدنا فطرنا وبعدها بشويه قالتلي روح انزل انت دلوقتي حتجي امل علشان نوضب نفسنا انا نزلت وروحت ع سوق شويه وبعد ساعتين اتصلت زوجتي وقالتلي احنا جاهزين حتيجي امتى قولتلها مسافة الطريق وروحت بسرعه على البيت وفتحت الباب لقيت زوجتي لابسه روب موف لحد الركبه ومفيش حاجه باينه سالتها عن امل قالتلي في اوطه النوم مستنيه خدت مراتي من ايدها وروحنا على غرفتنا ليت امل لابه برضو روب اسود مغطي كل حاجه ووشها احمر شكلها خجلانه اوووووي بس كان سكسي بصراحه هههههه .. قولتلهم اي يابت منك ليها ايه اللبس دا ردت مراتي حيلك حيلك .. وقلعو الروب بتاعهم وشوفت الجنه هههههههه كل وحده فيهم لابسه بيبي دول حيتقطع على لحمهم المربرب امل كان يادوب السنيان مغطي الحلمه واللباس ابو الخيط ومراتي كمان كانت لابسه نفس الطقم .. انا هنا بقيت زي الاسد الي ماكلش من اسبوع هجمت على امل وقعدت ابوس فيها والعبلها في صدرها الابيض الملبن يالهوووووي ( على فكره كل جزء بكتبو بيكونو قاعدين معايا هما الاتنين ومن غير هدوم كمان ههههههه ) ومراتي على حافة السرير بتقلعني هدومي .. امل بالبدايه متجاوبتش كانت عاديه يعني بس لما مديت ايدي لكسها ساحت خالص وقلعتها ملط وبقيت زي اللبوه المجروحه بتتلوه ونزلت الحسلها وهنا حسيت انو مراتي قاعده ع حافة السرير ومستنيه اشاره مني عشان تشاركنا سحبتها وقلعتها وخليتها تقعد على راس امل عشان تلحسلها وبداو ها الاتنين يصوتو جامد لغية لما مراتي زقتني ونيمتني وقعدو يمصو زوبري مره هيه ومره امل بس امل ايه طلعت حكايه ف الشرمطه تخليك تحس انت قاعد تنيك بطلة افلام سكس .. وبعدها قامو هما الاتنين يسالوني تحب تنيك مين فينا الاول قولت اجرب الجديد وقعدت امل على زوبري بالراحه لانها كانت كانها بنت بنوت ضيق اووووي لحد مادخل كلو في كسها ومراتي بتساعدها وبتلعبلها في زنبورها وحلمتها بقت قاعده شويه لغية مااخذ كسها وبعدها اتحركت بشويش وقعدت تزيد شويه وصدرها النافر بيهتز قدامي مسكت مراتي الحس كسها وهيا تبوس في امل ويلعبو بصدور بعض لمده عشر دقايق تقريباًً وقيمت امل من فوق زوبري وقعدت مراتي عملت تبديل مواقع كمان شويه ونزلتهم ورفعت رجليهم وقعدت انيك امل جامد ودت تصرخ جامد اه اها اه نيكني قطع كسي كنت فين منزمان اه اه زبرك حلو اوي .. حسيت اني حنزل سحبتو واديتو لمراتي تمصو شويه ودخلتو في كسها كمان والعب في بزازها الملبن برضو لغاية ماحسيت انها زي المغميه سبتها في اللحضه دي لمحت طيز امل المربربه زي القشطه قولتها حنيك طيزك قالت مستحيل مقدرش محدش عملها قبلك قولت نجرب لو تعبتي نبطل ومراتي في عالم تتني مش حاسه قالت طيب زي متحب جبت زيت من المرايه وهنت بي صباعي وخرمها وايدي التانيه ف كسها وهيا منتشيه اري ... ودخلت صباعي لغايه مابقا عادي جدا دخلت التاني حست بالم قوي قولت استني بس وشويه ودخلت التالت هنا بقت تصرخ ف الوقت دا مراتي صحيت على صوت صريخها وقامت تساعدنا وجابت مخدر موضعي للاسنان ورشت على خرمها البني وقالتلي سيبو شويه وارجعلو سبتو وبقيت انيك امل في كسها وكانت نيكه حلوه اوي لغايه ماحسيت اني حنزل قولتهم حنزل قالت امل نزل في كسي بليز انا عامله حسابي وفعلاً نزلت ف كسها شلال يمكن اول مره انزل الكميه دي ونمت فوقيها وخدنا غفوه ربع ساعه صحيت على ايد مراتي بتفرك ضهري فتحت عيني قالت مش حتريحني انا كمان وهيا فاتحه رجليها وكسها مبلل طلعت زبري من كس امل شهقت بس مافتحتش عنيها روحت على مراتي قعدت انيكها في رومانسيه حلوه اوووي بوس ونيك على البطيء (اصل مراتي بتحب النوع دا جداً) وقعت ارضع بزازها الفايرين وشويه وقعت اسرع في النيكه لغاية ماحسيت اني حنزل تاني قالتلي نزلهم في كسي نزلت بس كميه اقل شويه طلعت زوبري وقعدت تنضفهولي وقالتلي ايع رايك مبسوط قولت دا اسعد يوم في حياتي . قالت اوعدك حياتك كلها تبقى كده انا فرحت اوي من كلامها لاني بصراحه كنت فاكر دي اول واخر مره .. وشويه كده حسيت اني عايز انيك امل تاني اصلها قدامي نايمه وطيزها جنني روحت عليها وقعدت العب في خرمها دخلت صباعين صحيت بس من غير صريخ دخلت التلات قعدت تأوأه طلعتهم ودهنت زبري وحطيت راسو قعدت تصرخ قالت بيعووووور لا لا لا اااااااه .. قومت منيمها على بطنها ومراتي حطلها مخده تحت كسها انا شوفت المنضر ده كنت حموووت من الشهوه وقعدت ادخلو تاني براااحه اوي لغايه النص ووقفت وامل ياحبة عيني بتعيط جيت اسحبو قالت لا سبيو طعمو حلو هنا ضحكنا عليها نحنا التلاته علشان بتعيط وعايزاه وشويه كده قالت كمل روحت مدخلو للاخر حته وحده كانت هتصرخ وتفضحنا بس مراتي لحقتها وغطت تمها في ايدها وبعد دقايق بقيت احركو بشوويش وهيا مرتاحه ومبسوطه ومراتي ادتها بزها عشان ترضعلها وبقيت اسرع شويه شويه وهيا وتون امممم اممممم اممم وكلام مش فاهمو لغايه ماحسيت انها اتعودت عليه بقيت اسرع اكتر واضربها على طيزها جامد وهيا تون اممممم ام امممممم اهننمممم اكثر من نص ساعه وانا بنيك في طيزها حسيت ضهري اتقطم وهيا كمان تعبت ولما جيت انزل نزلتهم في طيزها وسازبت بزاز مراتي وقعت تقووول احححححح اححح بيحرق جامد بس حلوي اووي سحبت زبري من طيزها ونزلت عل سرير بينهم هما الاتنين ونمنا يجي سعتين او اكتر صحيت ملقيتش حد قومت اشوفهم كانو بيحضرو اكل وشكلهم ماخدين حمام كمان ومبسوطين وبيهزرو روحت عليهم مسكت بز كل وحده فيهم قالووو يااااه يادكري ههههه مع بعض روحت خدت دوش وذلعت اكل وشويه كده امل قالت حمشي انا حتاخر على امي واخواتي قولتها خلينا نشوفك قالت كده من غير تصبيره قومت بايسها من شفايفها وحكيت كسها شويه قعدت تضحك ومشيت وروحت لمراتي قولت اشوفها وسالتها حاسه بزعل ولا غيره قالت بالعكس ياحبيبي انا اتبسطت اوي النهارده قولتلها ليه انا نكت امل اكتر منك قالت عادي دي اول مره بس المره الجايه نص بنص ههههههه .. وكده بقت امل تيجي كل ماتسمح الفرصه عشان تتناك مني ومن مراتي هههه و في يوم اخو مرلتي اتصل وقلها امك تعبانه تعالي شوفيها وانا بحكم عملي مقدرش اروح راحت مراتي وبقت امل تجي كل يوم عشان توضب البيت وتاخذ الي في لنصيب من النيك طبعاً وبعد خمس ايام مراتي قالت انا هقعد السهر دا عند امي علشان تعبانه جدا قولت ازاي وانا حعمل ايه قالت ملكش دعوه انا حوضب امل واخليها تجيلك بس لازم نتفق انو ابوك هو المريض وانت عندو وامل حتجيني البيت تنام معايا عشان بخاف (كيدهن عظيم هههه) قولت ماشي نص ساعه فاتت امل بشنطتها وهيا مبسوطه اوووي قالت من النهارده لغاية شهر انا مراتك رسمي ههههه وبقيت في الشهر ده عايش مع امل حياة جنسيه عظيمه وقدرات مشوفتهاش على مراتي نفسها والشهر خلص بسرعه الصراحه ههههه ورجعت مراتي وبقينا نشوف بعض كل فتره لغاية مافي يوم جت امل عندنا وبتعيط ....
نكمل الجز القادم
ارجو التفاعل لكي اكتب الباقي
انا اسمي وسام متزوج منذ سنوات ساحكي لكم قصتي التي حصلت معي بكل جدية وصدق انا متزوج من فتاة امورة جداً اسمها اميرة وهي فعلاً اميرة بنضري وطبعاً اتزوجنا عن حب وحياتنا الجنسية جميلة جداً ولكن كما تعرفون انه بعد فترة من ممارسة الجنس يجب على الإنسان أن يجد وسيلة أخرى لكي يتمتع وفي يوم كنت أمارس أنا وزوجتي الجنس بكل رغبة وحب جاء في بالي أن نمارس الجنس مع فتاة أخرى وأنا في عزتي شهودي قلت لي زوجتي ما رأيك بان فتاة أخرى لكي تمارس مع الجنس وهي في أوجه شهواتها ابتسمت ابتسامة جميلة وقالت يا ريت أنا اندهشت من ردة فعلها وقلت لها وأنا أيضا أحب هذا الشيء لكي نتمتع بشكل اكثر ونمتع غيرنا معنا واشتعلت شهواتنا نحن الاثنين وأصبحنا نمارس بكل قوة وحب حتاتة شهوة شهوةتها في وقت واحد ولم ينام قضيبي وكنت مستغرب أكملت إنك معها في كسها وأنا وداعة وداعة وداعة وداعة صدرها جميل ونسيت أن أوصفها لكم فهيا طولها 170 سانتي متر ليست طويلة بعض الشيء ولكن لديها صدر جميل شامخ أبيض اللون والجمال ليتها في طيزها وكس الوردي الذي يهيجنا كلما رأيته او شممته .بعد أن أكملنا النيكه وافرغ مالدي في داخلها قمنا نغتسل وأثناء ما كان في الحمام كنت أداعبها في صدري وأبوسك شفتها وجرا الحوار التالي
انا : حبيبتي مبسوطة اليوم
زوجتي : نعم كتييير
انا: يعني حبيتي انو تكون معنا وحدة ثانيه اتشاركنا ؟
سكتت ولم تتكلم
زوجتي : شو قصدك الي حكينا يتحقق
انا: اي حبيبي
زوجتي : انت مجنون ؟
انا : ليش حبيبتي شوفيا كمان حتى نتمتع وانتي بتحبي هل شي مو ؟
زوجتي : لاحبيبي ماحب هاد الشي ممكن نحكي وقت النيك مجرد تخيل بس حقيقي لا
حسيت ف عيونها في نضرة شهوة انا اعرفها . ولكنها لم تصارحني اكملنا حمامنا وبقينا ع روتين الحياة لمدة اسبوع ولكن كل ما امارس معها وهي في شدة الشهوة اقول لها لو كان معنا الان واحده اخرى لكنا استمتعنا اكثر وتصعد شهوتها وتداعب صدري الذي كبر من كثرة مداعبتها له ههه وتداعب اردافهي بشهوه عارمه وكانني فتاة بين اردافها هههههه
وفي يوم من الايام وانا راجع من العمل كان عندنا ضيفه . امل صديقة زوجتي الصاروخ عمرها 35 ومطلقه ولكنها محجبه وملتزمه بعض الشييء جسمها نار صدرها كيير اكبر من صدر مراتي بكتير وطيزها مليانه وعنيها عيون غزااال انا سلمت عليها ورحبت فيها وروحت اوطتي قعدت وجت زوجتي تتطمن عليا . قولتلها ماتجيبي البنت دي تشاركنا في ليلتنا ياقمر يانتي . قالت انت اكيد مجنون داخل حامي كده . وانا بقيت العبلها ف كسها وهي ساحت وقالت خلاص البنت برا لما تمش حبقى اجي ونعمل الي انت عاوزه . قولت ما عاوز اعمل معاكم انتو الاتنين . سحبت ايدي بسرعه وقالت بس بقا نبقى نحكي ف الموضوع دا بعدين سابتني ومشيت . بس الصراحه فرحت وحسيت انها مقتنعه بالفكرة
نكمل الجزء الثاني ازاي زوجتي قنعت صاحبتها ومارسنا مع بعض احلى ليله
نرجع لكم في الجزء الثاني يااحبائي ..
بعدما ذهبت ضيفتنا الصديقه العزيزه لزوجتي اتت الي زوجتي تسالني عن سبب قولي لها لما لاندع امل تشاركنا الفراش
زوجتي : كالك اليوم يحبيبي عايز ايه من امل صاحبتي
انا : بصراحه عايز ننام معاها اتنينا
زوجتي : انت اتجننت خلاص عايز اقول لامل المتدينه عايزين ننام معاكي انا وجوزي ؟
انا : مش بالطريقة دي يعني
ومسكت زوجتي العب فيها وساحت ع الاخر
زوجتي : يعني هيا عاجباك اكتر مني . وهي تضع صدرها في فمي وانا ابعص كسها بيدي
انا : اكيد لا بس عايزها معانا عشان ننبسط اكثر قولتي ايه ؟
زوجتي : صعبه جداً بس هحاول يلا نيكني بقا
انا : مش حنيكك غير لما توافقي
زوجتي وهي تتلوى مثل الافعى
زوجتي : خلاص موافقه و**** بجد
قعدت ادخلو ف كسها وهي عمالة تعيط من الشبق ومش عافه تعمل ايه ونزلت شهوتها مرتين ع انا مانزلت الي عندي ومرت الايام وانشغلنا شويه والموضوع راح عن بالي بصراحهلغاية ف يوم جت زوجتي وقالتلي امل جاهزة تتناك معانا في الوقت الي احنا عاوزينو
انا اتصدمت بصراحه ازي وامتى حصل كل ده
لقيت اميره بتقول بص ياسيدي انا من يوم انت قولتلي عليها قعدت افكر ازاي اجيبها لاني حبيت الفكره وهي صاحبتي الانتيم ومطلقه وانا متاكد انها عايزه تتناك بس عمرها مجابتلي سيره .. وفي يوم اتصلت بيا عشان نعمل حلاوه وانا وافقت ع طول تجي هنا عندي الصبح لان انت بتكون ف الشغل .. هيا وافقت وجت تاني يوم قعدنا شربنا عصير والجو كان حار بصراحه وقعدنا نهزر ونضحك وعادي يعني وبعدها قومنا معمل الحلاوه قولت اجس نبضها شويه في حجة بهزر معاها ضربتها ع كسها ىقلتلها اليوم حنضفك ياعسل انت وهنيكك كمان هي قالت اتلمي يابت وضحكت ..بعد ماعملنا الحلاوه رحنا اودة النوم انا قلعت مره واحده مالط هيا شويه خجلت مني بس رجعت قنعتها انو احنا بنات وعادي . بالرغم من هما اصحاب قوي بس محصلش حاجات كده فيهم .. تقول زوجتي : بعد محاولات قررت ان تبقى بملابسه الداخليه الستيان الاسود واللباس الاسود وقالت يالهرل مارايت جسمها مهلبيه بالقشطه وصدرها منفوخ وحلو . المهم ماعملتش حالجه ولا اتغزلت فيها وانا قاعده ملط قدامها لاحضت انا بتبص ع كسي كتير وانا كنت ابتديت اعملها وجليها واحده واحده لغاية ماوصلت لكسها وقلتلها مش حتنزلي اللباس ولا ايه نزعت لباسها كان كسها منفوخ وعرقان روحتلها وقلتلها ايه يابطه انتي اشتهيتيني ولا ايه وامل نزلت راسها من الخجل لانو كشف المحضور والميه والريحه بانت قالت زوجتي : قولتلها علي راسك يابنت احنا اصحاب مالك انت خجلانه مني طب وريني كده ورفعت راسها كان وشها احمرررر من الخجل .. قولتلها مفيش حاجه ياحبيبتي انتي صاحبتي واختي وسرك ف بير ونزلت ايدي العب ف كسها شويه شويه وهي تقول بلاش والنبي انا كده حمووووت وفضلت ابعصها ف كسها وشلحتها السنتيانه وبقيت ارضع صدرها الملبن وراسو المدببه وهي سايحه خالص لغاية ماسمعتها بتقول الحسي كسي ياميره ونزلت الحسلها كيها وهي تلعب بصدرها وتقول اه اه ااااه جامد يااميره جامد وقعدت تنزل ع وشي وصدري ولحست منو شويه لغاية ماهديت طلعتلها فوق وقولتلها ؛ كده يابنت بصي عملتي فيا ايه وهي مبتسمه معلش ياحبيبتي حقك عليه حجيب حاجه انضفك . قوللت لااا يابنت نضفيني زي مانضفت كسك ابتسمت وقالت من عنيا تعالي وقعدت انا وهي ف بوسه مشبك ونلعب بصدر بعض وبعدها نزلت ترضعلي شكلها كانت اول مره ليها ترضع لحد بس كانت. بتحب ترضع اوووي .. وبعدها نزلت لكسي تلحسو وتبعصو جامد لغاية ماسخنتني اوووي وانا اقولها الحسي ياشرموطه ريحيني بقه لحد مانزلت الي ف كسي وغرقتها جت نامت
الجزء الثالث
أرجو أن تسامحوني في هذا الجزء لانه قد يكون خالي من المواضيع الجنسية كثيرا شكرا
مثلما قلت في الجزء الثاني من القصة زوجتي
مارست السحاق مع صديقاتها الملتزمة وأصبحت بينهم علاقة جنسية ساخنة وفي يوم من الأيام وهم في عز شهوتهم قالت أمل لزوجتي أنني أريد زبر حقيقة لقد تعبت من هذه الممارسة وأتمنى أن يكون لدينا زبر حقيقي او اصطناعي فضحكت زوجتي وقالت لها هل أنا لا اكفيك هههههههه . فقالت أمل ليس هذا الموضوع ولكن أنا كنت قد جربت النيك الحقيقي وأنا اشتاق إليه كثيرا لهذا قلت ذلك فأنت تساعدني كثيرا وأنا احبك أحب الممارسة معك وقامت في حضن زوجتي وتقابلت شفاهم ودخلوا في قبلة عميقة وهم يداعبو صدورهم وما رسو إسحاق بأفضل حال وبعدما انتهى فقالت لها زوجتي ما رأيك أن أحقق لك طلبك وإن تنتاكي من زبر حقيقي وليس اصطناعي أيضاً .... ضحكت أمل وقالت أنا لست شرموطة ولا أريد أن إنفضح..فقالت زوجتي أنا لا أمزح وانت لست شرموطة بالعكس انتي حبيبتي وعشيقتي وأنا لا افرط فيك مهما حصل .جاوبت امل وماذا تقصدين إذا .. قالت زوجتي أنا أقصد أن تمارس الجنس مع رجل ثقة وعلى مسؤولية ولا يعرف احد غيرنا نحن الثلاثة فإنصدمت أمل وقالت هل انتي جادة ؟؟ومن هو هذا الشخص الذي لن يتكلم ولن يقول لأحد ..ردت زوجتي حسنا سأقول من هو ولكن أريد أن توعديني انه إذا رفضتي او لم يعجبك اقتراحي أن نبقى صديقتان حميمتان وكأنه لم يحصل شيء هل انت موافقة ؟؟؟ قالت أمل وهيا مندهشا بالتأكيد يا حبيبتي فنحن اكثر من صديقه ولا يفرقنا أي شيء وهي تبتسم.. قالت زوجتي ما رأيك بزوجي أن يمارس معك وأنا اكون معكم أيضا تسمرت امل وانقلب وجهها الى اللون الاحمر وكانها تختنق ولا تتكلم حرفا واحدا وقامت وخرجت من البيت من دون حتى السلام نهارك زوجتي تبكي على ما فعلته من غلط مع صديقتها وحبيبتها وعشيقتها وظللت تتصل بها ولكن من دون أي رد او رفض لمدة يومين وبعدها ذهبت زوجتي إلى بيت أهل امل استقبلتها ام أمل برحابة صدر وادخلتها الى الداخل وكان اسم امها صابرين أو خالة صابرين هكذا كانت تناديه زوجتي بس سألتها عن أمل فأجبتها أنها في السوق لتشتري بعض الحاجات فقال لزوجته هل يمكن انتظرها هنا لأنني اتصل بها ولا ترد فقالت خالة صابرين بالتأكيد يا حبيبتي فهذا بيتك أيضا للعلم أن الخالة صابرين تعلم أنهم أصدقاء كثيرا مثل الأخوات واكثر ولا تعرف شيأ آخر جلبت لزوجتي القهوة وأخذو يدردشو في الصالة وما هي إلا لحظات حتى دخلت أمل فسلمت على صديقتها بأسلوب عادي جدا حتى لا تنتبه الأم ...وقالت الأم سأترككم على راحتكم تتكلمو ..بعد أن ذهبت الأم قالت زوجتي صديقتها أمل ماذا بك لماذا لا تجاوبيني على الهاتف لقد قلقت عليك اهذا كان اتفاقنا ؟؟الم نتفق على عدم الإزعاج أو ازعل مهما حصل؟؟ فردت امل ومن قال إنني منزعجة بالعكس لقد زاد حبي لك لأنك تريدين أن تشاركيني زوجك ولكن بصراحة انصدمت من دراستك دراس ومن قال أنني مزعجة بالعكس لقد زاد حبي لك لأنك تريدين أن تشاركيني زوجك ولكن بصراحة انصدمت من جرأتك ولم أعرف ماذا أرد لهذا مشيت بسرعة ولم أرد على اتصالاتك تلك فضحكت زوجتي وقالت هل افهم من هذا الكلام إنك موافقة فقالت أنا لا لم اقل هكذا ولكن وسكتت امل وبعدها قالت زوجتي لا نستطيع أن نتكلم هنا لنذهب الى مكان افضل اقترحت زوجتي أن يذهبو إلى بيتنا فقالت أمل نعم هذا افضل هيا بنا فقاموا اخترعوا كذبة على أنهم سيذهبون الى الطبيب لانه زوجتي تعاني من بعض الآلام هكذا قالو للخالة صابرين ذهبو الى البيت ودار الحوار التالي
زوجتي : ايه ياحبيبتي مش حتفهميني ايه مالك
امل : استني بس لما نرتاح شويه انا تعبت هقلع العبايه واجيلك
زوجتي تمام ياحبي وانا كمان هغير واحضر لنا حاجه نشربها
بعدما خرجت امل بالستيان واللباس الاحمر والي كانو تحفه ع جسمها زي ماقالت زوجتي
قعدت تصفر صفارة اعجاب
امل : ايه يابت هي دي اول مره يعني
زوجتي : لا بس بصراحه مشتاقه
امل: مشتاقه ليه عايزه افهم مش عندك راجل يشبعك ولاهو خول مبيقدرش
زوجتي لا هو راجل وسيد الرجاله بس انتي حاجه تانيه .. ضحكوا الاتنين وقعدوا شويه سالتها زوجتي
زوجتي : ها مش حتكيلي بقا
امل ؛ عايزه ايه يابت
زوجتي : فهميني مالك وايه وضعك عايزه اعرف اسبابك
امل : بصي بقة ياستي زي ماقولتلك انتي كبرتي بعيني اوي لما قولتي كده بس انا مكنتش اتوقع كده بصراحه وخجلت اوي ودخت معرفش ليه وعشان كده مشيت من غير لاحم ولا دستور وقعدت افكر في اليومين الي فاتوا هوا دا فعلاً حقيقي بس ازاي حيصل كده وانا مطلقه ومش قادره اعمل حاجه زي كده ابدا دا انا اخواني يقطعوني حتت ويرموني للكلاب
عشان كده قولت انو مينفعش
زوجتي : هو ايه الي مينفعش
امل ؛ انتي هبله يبت بقالي ساعه بشرحلك ماتركزي شويه ****
زوجتي : بس بصراحه دي كلها حاجات عاديه يعني ماحنا اهو بنعمل الي عايزينو وكمان بنقضي ساعات مافكرتيش كدا ليه
امل : صح بس احنا محد حيشك فينا وانتي عارفه بلدنا مافيهوش بنات يحبو بعض كتير عشان كده ثانيا انتي قاعده تتكلمي وتقولي مين يقول زوجك حيوافق وحتقوليلو ايه وياترة حتحكيلو علي بيحصل بينا في غيابو ؟؟
مالكيش دعوه انا موضبه كل حاجه
المهم انتي توافقي وبس
امل : و**** مش عارفه اقولك ايه يااميره
زوجتي : سبيك بقا من الخوف وتعالي بينا ع اودتنا ياضرتي هههههه
امل : ايه حنبديها اشتغالات بقا طب ماشي
زوجتي : ماشي ايه ؟
امل : ماشي يعني ماشي
زوجتي : افهم انك موافقه ؟؟
امل اه ياهبله
زوجتي : بموت فيكي ياعسل
هجمت عليها زوجتي بوس وتقفيش ولعب وراحو اودة النوم بقت تلعب في بزازها وامل تفرك كس اميره واميره ترضعلها والاهااات بتعلى بينهم نزلت اميره تلحسها كسها وهي ف عالم تاني خالص فقالت اميره : انا ابتديت اغير يااموله لو زوجي شاف الجسم دا حيسبني ويجري عليكي ياملبن انتي ياقشطه
امل : متخافيش مش حخليه يسيبك طول العمر هههههه
وبعدها قعدو وضع 69 ووحده تلحس كس التانيه لحد مانزلو شهواتهم .. بعدها جات زوجتي وحكتلي الي حصل بالتفصيل زي مانتو عارفين وقالتلي حدد وقت واحنا تحت امرك .. انا هنا اندهشت من مراتي سالتها لو حاسه انك مزعوجه بلاش ياحبيبتي فقالت بالعكس يعمري داحنا حاننبسط اخر حلاوه بعد الكلمه دي مسكت مراتي وعريتها ف سواني ونزلت فيها نيك من غير اي حاجه وانا بنيكها قعت اتخيل امل معانا يالهوووووووووي كنت حموت من الشهوه وهي صوتها واصل لبرا وكنت نازل فيها نيك ولا اروع لحد مافرغت اول راس قلبتها ودخلتو ف طيزها الملبن وقعدت تنونو زي القطه اي قاعده تتناك وانا اقفش ف بزازها القشطه حوالي ربع ساعه ع وضع ده لغاية مافرغت كل حاجه فيا وهي كمان نزلت معايا لحستلها كسها وغطينا ف نوم عميق من غير ولا كلمه حتى .. صحيت الصبح وهي مش جنبي روحت ع حمام خدت دوش سريع وخرجت لقيتها محضرالي الفطور عشان اروح الشغل وقعدنا نتكلم سالتني : ها قولت ايه
انا : قولت ايه ف ايه ؟ مش فاهم
زوجتي : ف حبيبتك امل
انا : ماعنديش حبيبه غيرك ياروحي
زوجتي : يابكاش هههه
انا : ههههه زي مانتي عايزه اتفقوا وانا حاضر
زوجتي: هي مش حتقدر تبات عندنا انت عارف وضعها الاحسن يكون النهار
انا : خلاص يبقى السبت لاني مابشتغلش
زوجتي : وهو كذلك
انا : يلا حبيي انا اتاخرت ع شغلي سلام ياقمر امووواااح
. بعد مامشيت رجعت زوجتي تكمل نومها وفاقت ع 12 وكلمت امل انها تجيها
بعد ساعه كانت امل عندها واتفقوا انو يوم السبت الجاي يعني بعد يومين يكون اليوم الموعود
مراتي حست انو امل خايفه قعدت تتبطب عليها وتهديها لغاية ماهديت خلاص وقعدو يتغدو مع بعض . يوم الجمعه الصبح مراتي قالتلي متنساش بكرا الصبح موعدنا
وانا ماكذبتش خبر قولت دا يوم مش حيتكرر لازم استغل وانزلت ع صيدليه الي فاخر الشارع وجبت فياغرا وروحت شغلي وانا بعد الساعات عشان يخلص اليوم .. ولما روحت اخذت كام قزازة بيره لزوم القعده .. دخلت البيت وناديت ع مراتي كانت ف اودة النوم روحتلها كانت بتطلع قمصان النوم بتعتها وبتقوليالبسلك ايه بكرا وتحب امل تلبس ايه زي منتو عارفين الاتنين ملبن بس امل اسخن شويه اخترت لمراتي موف مع لباس فتله من غير ستيان ولامل اسود فتله برضو يوصل تحت الكس بشويه وروحت خذت دش ورجعت نمت اصلي كنت تعبان صحيت ع سته لقيت مراتي محضرة الكمبري والذي منو مع قزازتين بيره .. قولتلها هيا امل جايه النهارده ولا بكرا هههههه .. ضحكت وقالت لازم تكون ع حيلك بكرا احنا اتنين مابنتهدش ههههه .. اكلنا وشربت قزازتين البره وقعدنا ع البلكونه لغاية الساعه 11 وقولتلها خلينا نروح ننام عشان بكرا عندنا شغل كتير ومحتاجين طاقه هههههه
نكمل الجزء الي جاي ازاي نكت امل مع مراتي وشهوتها المجنونه
شكراً لكم
اولا اسف على التاخير بسبب الضروف
ثانيا اتمنى تكونو مستمتعين بالقصه ولو في اي نقد انا بتقبلو بروح رياضية
شكراً لكم
الجزء الرابع
صحيت الصبح الساعه تسعه ونص كانت زوجتي محضرة الفطار صبحت عليها ببوسه ع خفيف مع بعبوصه وقعدنا فطرنا وبعدها بشويه قالتلي روح انزل انت دلوقتي حتجي امل علشان نوضب نفسنا انا نزلت وروحت ع سوق شويه وبعد ساعتين اتصلت زوجتي وقالتلي احنا جاهزين حتيجي امتى قولتلها مسافة الطريق وروحت بسرعه على البيت وفتحت الباب لقيت زوجتي لابسه روب موف لحد الركبه ومفيش حاجه باينه سالتها عن امل قالتلي في اوطه النوم مستنيه خدت مراتي من ايدها وروحنا على غرفتنا ليت امل لابه برضو روب اسود مغطي كل حاجه ووشها احمر شكلها خجلانه اوووووي بس كان سكسي بصراحه هههههه .. قولتلهم اي يابت منك ليها ايه اللبس دا ردت مراتي حيلك حيلك .. وقلعو الروب بتاعهم وشوفت الجنه هههههههه كل وحده فيهم لابسه بيبي دول حيتقطع على لحمهم المربرب امل كان يادوب السنيان مغطي الحلمه واللباس ابو الخيط ومراتي كمان كانت لابسه نفس الطقم .. انا هنا بقيت زي الاسد الي ماكلش من اسبوع هجمت على امل وقعدت ابوس فيها والعبلها في صدرها الابيض الملبن يالهوووووي ( على فكره كل جزء بكتبو بيكونو قاعدين معايا هما الاتنين ومن غير هدوم كمان ههههههه ) ومراتي على حافة السرير بتقلعني هدومي .. امل بالبدايه متجاوبتش كانت عاديه يعني بس لما مديت ايدي لكسها ساحت خالص وقلعتها ملط وبقيت زي اللبوه المجروحه بتتلوه ونزلت الحسلها وهنا حسيت انو مراتي قاعده ع حافة السرير ومستنيه اشاره مني عشان تشاركنا سحبتها وقلعتها وخليتها تقعد على راس امل عشان تلحسلها وبداو ها الاتنين يصوتو جامد لغية لما مراتي زقتني ونيمتني وقعدو يمصو زوبري مره هيه ومره امل بس امل ايه طلعت حكايه ف الشرمطه تخليك تحس انت قاعد تنيك بطلة افلام سكس .. وبعدها قامو هما الاتنين يسالوني تحب تنيك مين فينا الاول قولت اجرب الجديد وقعدت امل على زوبري بالراحه لانها كانت كانها بنت بنوت ضيق اووووي لحد مادخل كلو في كسها ومراتي بتساعدها وبتلعبلها في زنبورها وحلمتها بقت قاعده شويه لغية مااخذ كسها وبعدها اتحركت بشويش وقعدت تزيد شويه وصدرها النافر بيهتز قدامي مسكت مراتي الحس كسها وهيا تبوس في امل ويلعبو بصدور بعض لمده عشر دقايق تقريباًً وقيمت امل من فوق زوبري وقعدت مراتي عملت تبديل مواقع كمان شويه ونزلتهم ورفعت رجليهم وقعدت انيك امل جامد ودت تصرخ جامد اه اها اه نيكني قطع كسي كنت فين منزمان اه اه زبرك حلو اوي .. حسيت اني حنزل سحبتو واديتو لمراتي تمصو شويه ودخلتو في كسها كمان والعب في بزازها الملبن برضو لغاية ماحسيت انها زي المغميه سبتها في اللحضه دي لمحت طيز امل المربربه زي القشطه قولتها حنيك طيزك قالت مستحيل مقدرش محدش عملها قبلك قولت نجرب لو تعبتي نبطل ومراتي في عالم تتني مش حاسه قالت طيب زي متحب جبت زيت من المرايه وهنت بي صباعي وخرمها وايدي التانيه ف كسها وهيا منتشيه اري ... ودخلت صباعي لغايه مابقا عادي جدا دخلت التاني حست بالم قوي قولت استني بس وشويه ودخلت التالت هنا بقت تصرخ ف الوقت دا مراتي صحيت على صوت صريخها وقامت تساعدنا وجابت مخدر موضعي للاسنان ورشت على خرمها البني وقالتلي سيبو شويه وارجعلو سبتو وبقيت انيك امل في كسها وكانت نيكه حلوه اوي لغايه ماحسيت اني حنزل قولتهم حنزل قالت امل نزل في كسي بليز انا عامله حسابي وفعلاً نزلت ف كسها شلال يمكن اول مره انزل الكميه دي ونمت فوقيها وخدنا غفوه ربع ساعه صحيت على ايد مراتي بتفرك ضهري فتحت عيني قالت مش حتريحني انا كمان وهيا فاتحه رجليها وكسها مبلل طلعت زبري من كس امل شهقت بس مافتحتش عنيها روحت على مراتي قعدت انيكها في رومانسيه حلوه اوووي بوس ونيك على البطيء (اصل مراتي بتحب النوع دا جداً) وقعت ارضع بزازها الفايرين وشويه وقعت اسرع في النيكه لغاية ماحسيت اني حنزل تاني قالتلي نزلهم في كسي نزلت بس كميه اقل شويه طلعت زوبري وقعدت تنضفهولي وقالتلي ايع رايك مبسوط قولت دا اسعد يوم في حياتي . قالت اوعدك حياتك كلها تبقى كده انا فرحت اوي من كلامها لاني بصراحه كنت فاكر دي اول واخر مره .. وشويه كده حسيت اني عايز انيك امل تاني اصلها قدامي نايمه وطيزها جنني روحت عليها وقعدت العب في خرمها دخلت صباعين صحيت بس من غير صريخ دخلت التلات قعدت تأوأه طلعتهم ودهنت زبري وحطيت راسو قعدت تصرخ قالت بيعووووور لا لا لا اااااااه .. قومت منيمها على بطنها ومراتي حطلها مخده تحت كسها انا شوفت المنضر ده كنت حموووت من الشهوه وقعدت ادخلو تاني براااحه اوي لغايه النص ووقفت وامل ياحبة عيني بتعيط جيت اسحبو قالت لا سبيو طعمو حلو هنا ضحكنا عليها نحنا التلاته علشان بتعيط وعايزاه وشويه كده قالت كمل روحت مدخلو للاخر حته وحده كانت هتصرخ وتفضحنا بس مراتي لحقتها وغطت تمها في ايدها وبعد دقايق بقيت احركو بشوويش وهيا مرتاحه ومبسوطه ومراتي ادتها بزها عشان ترضعلها وبقيت اسرع شويه شويه وهيا وتون امممم اممممم اممم وكلام مش فاهمو لغايه ماحسيت انها اتعودت عليه بقيت اسرع اكتر واضربها على طيزها جامد وهيا تون اممممم ام امممممم اهننمممم اكثر من نص ساعه وانا بنيك في طيزها حسيت ضهري اتقطم وهيا كمان تعبت ولما جيت انزل نزلتهم في طيزها وسازبت بزاز مراتي وقعت تقووول احححححح اححح بيحرق جامد بس حلوي اووي سحبت زبري من طيزها ونزلت عل سرير بينهم هما الاتنين ونمنا يجي سعتين او اكتر صحيت ملقيتش حد قومت اشوفهم كانو بيحضرو اكل وشكلهم ماخدين حمام كمان ومبسوطين وبيهزرو روحت عليهم مسكت بز كل وحده فيهم قالووو يااااه يادكري ههههه مع بعض روحت خدت دوش وذلعت اكل وشويه كده امل قالت حمشي انا حتاخر على امي واخواتي قولتها خلينا نشوفك قالت كده من غير تصبيره قومت بايسها من شفايفها وحكيت كسها شويه قعدت تضحك ومشيت وروحت لمراتي قولت اشوفها وسالتها حاسه بزعل ولا غيره قالت بالعكس ياحبيبي انا اتبسطت اوي النهارده قولتلها ليه انا نكت امل اكتر منك قالت عادي دي اول مره بس المره الجايه نص بنص ههههههه .. وكده بقت امل تيجي كل ماتسمح الفرصه عشان تتناك مني ومن مراتي هههه و في يوم اخو مرلتي اتصل وقلها امك تعبانه تعالي شوفيها وانا بحكم عملي مقدرش اروح راحت مراتي وبقت امل تجي كل يوم عشان توضب البيت وتاخذ الي في لنصيب من النيك طبعاً وبعد خمس ايام مراتي قالت انا هقعد السهر دا عند امي علشان تعبانه جدا قولت ازاي وانا حعمل ايه قالت ملكش دعوه انا حوضب امل واخليها تجيلك بس لازم نتفق انو ابوك هو المريض وانت عندو وامل حتجيني البيت تنام معايا عشان بخاف (كيدهن عظيم هههه) قولت ماشي نص ساعه فاتت امل بشنطتها وهيا مبسوطه اوووي قالت من النهارده لغاية شهر انا مراتك رسمي ههههه وبقيت في الشهر ده عايش مع امل حياة جنسيه عظيمه وقدرات مشوفتهاش على مراتي نفسها والشهر خلص بسرعه الصراحه ههههه ورجعت مراتي وبقينا نشوف بعض كل فتره لغاية مافي يوم جت امل عندنا وبتعيط ....
نكمل الجز القادم
ارجو التفاعل لكي اكتب الباقي