دخول

عرض كامل الموضوع : قصتي انا وعمتي ساخنه جدا


sexnak
09-02-2018, 10:37 AM
امرأة في عمر 45سنة و أرملة تكبرني بعدة سنوات و هي ذات وجه جميل و قوام مشدود و جسم ممتلئ في غير بدانة و صدر شامخ و مؤخرة رائعة مثيرة لا ترهل فيها و هي جارتنا تسكن قرب بيتنا و لديها ولد واحد يعمل ببلد أجنبي و هي الصديقة المقربة لزوجتي و دائمة الزيارة لنا و قد إعتدت عليها و على الحديث معها و كلما أتت لزيارتنا آكلها بنظراتي دون أن تشعر و خاصة عندما تلبس الجنز .

جسمها متفجر الأنوثة رغم تخطيها الـ 45 من العمر و صوتها فيه غنج و رقيق عندما تجلس و تضع ساقا على ساق أتجنن على أفخاذها الممتلئة و المعبرة عن كس ملظظ و شفايفها ممتلئة ما يؤكد حلاوة و طعامة كسها ..

عندما أتحدث معها أنظر لعينيها و أجد فيهما الجوع الجنسي بالرغم من عدم حديثنا في الجنس ..فلقتي طيزها يترجرجان و يتخبطان فيما بينهما فيقتربان و يتباعدان ككرتي بندول عند السير و كأنهما يسكبان لبن شهوات الرجال كقنينة ذات فتحة ضيقة ..نفسي أنيكها حتجنن عليها..

دائما شاغلة تفكيري فمثلها يروي ظمأ الشرقان ..نفسي أمارس معها كل ألوان الجنس "الفموي و الشرجي و المهبلي "و لكن كيف السبيل ؟ قلت لازم أقتحمها و الإقتحام خير وسيلة لغزو كسها و طيزها..كانت دائما ترتدي الجينز فأرى تفاصيل كسها و طيزها فأصر على إقتحام هذه القلعة الحصينة..

و جاءتني الفرصة عندما سافرت زوجتي و أولادي لزيارة جدهم الذي يعيش بمدينة ساحلية و منزله على البحر و لم يكن لدي رصيد أجازات من عملي و أصرت زوجتي على السفر عند والدها لتغيير الجو و لشدة الحرارة بمدينتنا فسافروا لوحدهم و لم أكن برفقتهم ..و قلت يا واد جاتلك الفرصة ..

قلت:أرن عليها فردت بنعومة و رحبت بي بعد أن عرفتني ..
قالت :إنت ما سافرتش مع مراتك ؟
قلت : الشغل منعني و ليس لي رصيد أجازات على الإطلاق
قالت هي مراتك حتغيب كتير عند أهلها ؟
قلت :انت عارفة ان الجو حر و هي و العيال مش طايقينه و قالت زوجتي:آخد الأولاد طوال الأجازة الصيفية 3شهور عن جدهم و يستمتعوا بالجو و البحر هناك..
قالت:ياه دي هتمضي 3 شهور مرة واحدة ..دي هتوحشني أوي!!
قلت :خلليها تستمتع بالبحر هي و الأولاد ..
قالت:و انت هتفضل بعيد عنهم كل الفترة دي؟
قلت:هحاول أروح لهم كل جمعة و سبت أجازتي الأسبوعية..
قالت: إنت كدة يا عيني عليك سابوك لوحدك !!
قلت :الصراحة ..دي أول مرة تحصل معايا و مايكونش لي رصيد أجازات..
قالت:و أكلك و غداك و غسيل هدومك ..هتعمل فيهم ايه؟
قلت:أكلي و غدايا هيبقى سوقي و غسيلي هخده معايا و أنا مسافر..
قالت:هو انت ما تعرفش تطبخ ؟
قلت:الصراحة بعرف و شاطر كمان..عشان كدة مراتي سابتني و هي مطمئنة على إني مش هضيع!!بس عشان لوحدي أكيد هكسل و آكل في المطاعم أو دليفري..
قالت: يا حرام!!
قلت:صعبان عليك مش كدة؟
قالت:انت متعوِّد على وجود مراتك معاك و هي آيمة على خدمتك..
قلت: أكيد هتعب أوي..خاصة و أنا مش متعوّد على كدة
قالت:يا عيني عليك
قلت:صعبت عليكي؟
قالت: أكيد ..
قلت:ممكن أطلب منك طلب؟
قالت:عينيا الإتنين..
قلت:للدرجة دي أنا عزيز عليكي؟
قالت:دي عشرة سنين معاك انت و مراتك و ما شفتش منك و لا منها أي حاجة وِحشة..ودايما شايفاك لما بآجي عندكو بتهتم بيا و براحتي و ماعنتش أقدر أستغنى عنك و لا على مراتك ..دا انتو أقرب الي من أهلي..
قلت: انت واحدة كل قلبك حب و حنية و أنا كمان حبيتك و صداقتك مقدرش أستغنى عنها و بعدين انت واحدة جميلة يساع كل الناس..
قالت: كلامك حلو ..أنا متشكرة على الكلام الحلو دا..
قلت:الصراحة أنا اتعودت على وجودك عندنا و وجودك في وسطينا و اليوم اللي ما شوفكيش فيه بحس اني ناقصني حاجة..
قالت:إيه هو طلبك ؟
قلت:أنا مرعوب و خايف تكسفيني و ما تلبيش طلبي؟
قالت:أنا أكيد بحبك و مش هأخر ليك طلب بس ياريت يكون طلبك في الإمكان تحقيقه!!
قلت:هو سهل أوي و ما فيش فيه صعوبة و لحبي فيك و معزتك عندي أكيد هتلبِّيه..
قال:فهمتك!!
قلت:فهمتي إيه؟
قالت:عاوز تستغلني كوني أرملة و مراتك مش موجودة ..ما هي مالهاش معنى غير كدة!!
قلت:و ليه ماتقوليش إني محتاجك و محتاج تراب رجليكي..هي الحياة مش كلها جنس و بس..أنا محتاجك في وحدتي و آكل من طبيخك.
قالت:يعني تيجي تقعد معايا في بيتي؟
قلت:انت اللي تقعدي معايا كأنيسة في وحدتي و تشاركيني لقمتي ..و عشان ما حدش من الجيران ياخد باله ..تيجي بالليل النهاردة و تقعدي معايا و لما تزهقي ترجعي بيتك..لو اني عارف ان عمرك ما هتزقي مني أبدا..
قلت ""بتلعثم و إرتباك"" أنا مشغول بيكي و نفسي أبقى معاك لوحدنا
قالت و ده كلام يصح يطلع من بقك؟
قلت :غصبن عني أرجوكي ما تزعليش مني أنا مش هيجيني نوم بالليل من غيرك و بأفكر فيك ليل ونهار
قالت :يا راجل يا كبير دا إنت متجوز و عندك عيال و أنا كبيرة في السن زيك يعني مش مراهقين عشان تقول الكلام ده !!و تفتكر إنك سيَّحتني و خلاص حجري عليك أطفيلك لوعتك..
قلت: أرجوك ما فيش داعي للسخرية.. دي أحاسيس جوايا ..و مش قادر أموتها!!و حاولت نسيانك و فشلت ..أرجو ألا أكون قد أزعجتك ..
و ساد صمت بيننا و هي ما زالت على الطرف الآخر من الخط بعدها ردت بتلعثم و ارتباك و...
قالت :عيب دا إنت جوز صاحبتي الأنتيم و كمان كنت فاكراك زي أخويا !!وبعدين أنا أرملة و أنت فاجأتني بكلامك ده !! إنت عاوز مني إيه ؟تنام معايا زي المتجوزين !!مراتك مش مكفياك !!!
قلت :زاهدة الجنس و أكيد بتحكيلك ..
قالت: آه بتحكيلي و ما كنتش مصدقاها ..بس أنا صدقتها دلوقتي عشان كدة لما بقعد معاك و أكلمك بأحس إنك بتاكلني بعينك و بتجردني من هدومي ..أرجوك عيب كدة ما يصحِّش مع السلامة ..

شوفوني
09-02-2018, 11:24 AM
هيا عمتك والا جارتكم ،،،،؟؟ حيرتنا معاك !!!!!!!
والا اقول لك سيبك من كل ده وخليك بالمهم ....
ما تبقاش تسرق قصص الناس وتنزلها باسمك ....
قصتك مكررة وعنوان القصة مضلل وغير دقيق ولا يعكس مضمون القصة
الموضوع للغلق بسبب التكرار

//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=199932



قصص ديوث تتناك زوجته امامهقصص جنسية صعيد site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-518898.html/archive/index.php/t-486343.htmlرواية فركت كسها/archive/index.php/t-467327.htmlروايات نيك مص ثدي بالصور/archive/index.php/t-210756.html/archive/index.php/t-428079.html/archive/index.php/t-33527.htmlقصص نيك مطلق ممتعهقصص سكس منال واخو زوجها.com/archive/index.php/t-327381.html/archive/index.php/t-543995.html/archive/index.php/t-6512.htmlقصص سكس متسلسلة مذكرات زوجيقصص سكس حاتم وفريد ووالدته هاله الجزء العاشر site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-569584.html/archive/index.php/t-516327.html/archive/index.php/t-398006.htmlقصص سكس جددااا/archive/index.php/t-100947.html/archive/index.php/t-374881.htmlقصص سكس نسوانجيقصة فتح طيزي وأنا نايمةقصة طىز مع الذبناكني السواق/archive/index.php/t-74844.html/archive/index.php/t-393690.html/archive/index.php/t-282104.html/archive/index.php/t-206870.htmlقصص نيك في ابتدائية/archive/index.php/t-487696.html/archive/index.php/t-308026.html/archive/index.php/t-374386.htmlقصص سكس نيك خالتي وبنتها سني ٢٠سنه/archive/index.php/t-203480.htmlقصص سكس شاب ينيك بنات عمه وامهمقصه سكس ينيك زوجتي و النصف زبره site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-18275.html/archive/index.php/t-494488.html/archive/index.php/t-33096.htmlصور كس مختونقصص سكس الدكتورةشافت زبيقصص نيك كس رومنسيصور سكس كس جارتي/archive/index.php/t-304429.htmlقصص نيك نائمات/archive/index.php/t-289583.htmlقصص سكس يمنيه.com/archive/index.php/t-279576.htmlقصص سكس نيك زوجته في السياره اماميقصتي مع جارتي المطلقا وكيف خلتني سالبقصص نيك لواط/archive/index.php/t-473743.html/archive/index.php/t-307758.htmlقصص نيك بنات بالذلقصص سكس ﻣﺮﺍﺕ ﺧﺎﻟﻰ ﻣﻦ ﻗﺼﺺ site:rusmillion.ruقصص سكس خالي العرص site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-173282.html/archive/index.php/t-407214.htmlقصص سكس عمي النياك.com site:rusmillion.ruرواية سكس رضاعة بزاز حماتي الكبار site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-452060.htmlقصص نيك حارس العمارة site:rusmillion.ruقصص نيك كس رومنسي/archive/index.php/t-497698.htmlقصص جنسية ﺯﻭﺟﺘﻲ ﺗﺘﻮﺟﻊ ﻣﻦ ﺯﺑﻲ ﻭﺗﻨﺘﺎﻙ ﺑﺎﻛﺒﺮ ﻣﻦ ﺯﺑي site:rusmillion.ruقصه نيك أم احمد/archive/index.php/t-248107.htmlقصص يمنيه نيك جارتيقصص سكس يمنيه.com site:rusmillion.ruقصص سكس ريح كسي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-488463.htmlسكس نادية مع جوز صاحبتهاقصة سكس ونيك مريم المراهقة وجارهاقصص جنسيه محارم مع خالو الحنين قصص نيك مؤلم/archive/index.php/t-216341.html/archive/index.php/t-589773.htmlقصص لواط ناكني جدي/archive/index.php/t-287769.htmlقصص النيك العائلي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-532304.htmlقصص سكس نيك في المكتب/archive/index.php/t-22385.html/archive/index.php/t-232822.html/archive/index.php/t-34168.html/archive/index.php/t-236279.htmlقصص سكس أبنتي تجلس في حجري و تهيجني