خول لبوة ازبار
12-23-2018, 01:22 PM
كنت مسجل هنا باسم خول بجدارة بسم اضطريت اقفل الايميل وكنت كاتب القصه دي فا قررت انشرها تاني في موضوع جديد واكملها قريب
في البداية القصه خيالية لاتمت للواقع بأى صله
من فترة اجي الشقه اللي قدامنا اتنين يسكنو فيها كانو طلاب في الجامعه في طب المهم وانا طالع قبلت وواحد منهم كانو اسمه سمير كنت ساعتها لابس شورت ضيق وملزق في طيزي فشخ قبلتو وسلمت عليه هو ٢٥ سنة في طب وكان سقط قبل كدا باين المهم عرفت انه مش لوحدة وأنه معاه زميل ليه وهما ساكنين لوحدهم وبعد اسبوع هيجي تلاتة كمان من زميله يسكنو معاهم المهم هو كان بيكلمني وعينيه بتبص في طيزي الي باينه من الشورت وانا خدت بالي من كدا وهو كان طالع مهيأ قولت استدرجة الأول فا طلعت قدامه وعمال بتقصع وبهز طيزي يمين وشمال وعملت أن حاجة وقعت مني ووطيت بحيث الشورت ينزل وحته من طيزي تبان ووقفت من غير ما اعدل الشورت وفضلت اطلع والشورت نزل منو شوية وحته منه اكتر بانت طلع وقفات الباب وفكر فيه واني لازم اتناك منه بليل وانا قاعد من الحر قلت ادخل استحمي دخلت وقلعت وحدة واحدة بالراحة ولا اكني في فيلم سكس وسبت الشباك مفتوح كان شباك بتاع بتهم قدام شباك حمامي وانا بقلع لمحته بيبص عليا قولت فرصة اهيجه عليا اكتر خرجت جبت خيارة ودخلت نمت في البانيو واقعد العب في طيزي وادخل صباع واتنين وتلاتة بعدين قعدت امص في الخيار جامد امص فيها كتير وقمت عملت وضع الكلب ودخلت الخيارة في طيزي ولفيت ابص لقيته لسه واقف وواضح انه علي آخره وبدأ يلعب بزبه قعد ادخل الخيارة جامد بمتعه كبيرة وقمت شلتها ونمت علي ضهري ورفعت رجلي وقعدت ادخلها وإخراجها واصوت بمتعه كبيرة بعدين سبت الخيارة وجبت ايد مقشه وقعد امص فيها وابلها بالتفافه وقمت وقفت وسندت العصاية عالحيطة ووطيت أكن واحد بينكني وضع الكلب واقف وبعدين رفعت رجلي وقعدت ادخلها وإخراجها كل دا وهو بيبص عليا وانا مستمتع جدا ومش في الدنيا لغاية ماتعبت وطلعت العصاية واستحميت ونمت لما صحيت عدي اليوم عادي وقبلته ومكلمنيش علي اللي شافه في الحمام المهم لقيته بيخبط بليل اتفاجئت
-انا اهلا سمير في حاجة
=سمير ٠ ايوة صاحبي سافر يوم لأهله وبصراحة خايف آلات لوحدي شوية لأن البيت كبير عليا فا ايه رايك تبات معايا واهو نونس بعض
-انا بهزار قلتلو مش عيب تكون شحط وتخاف تبات لوحدة
=سمير هعمل ايه بقي
-انا ماشي يا سمير رواح وانا جايلك اهو
قفلت الباب وانا بفكر انه اكيد مش خايف ولا حاجة وأمه بيقول كدا عشان عاوز يصطادني المهم روحتله وانا لابس شورت ضيق ومبين ملامح طيزي وتشيرت مش لابس تحتيه حاجة ومبين بزازي التخينه خبطت فتحلي وقالي اتفضل دخلت وانا مخطط اني لازم اتناك منه النهاردة دخلت بتقصع وبهز طيزي يمين وشمال قولتلو هااه هنعمل ايه بقي قالي تعالي نتفرج عالتلفزيون قلتلو يالا فتح التلفزيون وشغل فيلم اجنبي قعدنا جنب بعض عالكنبة كان الفيلم كان اكشن وكان حلو في وسط الفيلم حسيت بايدو بتتسحب ناحية طيزي وبدأ يلعب بطيزي بالشورت ويبعبص فيها وبعدين واحدة واحدة بدأ يدخل ايدو جوا الشورت الشورت وينزل ايدو وانا قمت شوية بحيث يدخل ايدو ويبعبص طيزي وادخلها وقعد يفعص في طيزي ويبعبص وإذا ناحية وداني وقالي طيزك حلوة قوي يالبوة انا سيحت لما قالي كدا بسرعه قمت قلعت الشورت ومسكت ايدو وغرزتها في طيزي وهو قعد يلعب ويبعبص ويفعص فيها
بعدين قمت ونمت علي بطني علي حجرة وقعد يضرب طيزي جامد وبل صباعه ودخل واحد في طيزي بعدين اتنين بعدين تلاتة بعدين اربعه وانا اتاوه شبه شراميط افلام السكس ويلحس طيزي بعدين قالي قوم وطلع زبه من البنطلون وقلعته البنطلون وبانلي زبه كان كبير حوالي ٢٠ سنتي مسكته ولحسته بلساني وبعدين بدأت مص فيه كان طعمه حلوة اوي قعدت انزل مص فيه ولحس ومص في بيوضه وكمان مص في زبه بعدين قمت وأدين ظهري ليه وقعدت علي زبه كان بيوجع الأول شوية بس كان وجع بمتعه قعدت اطلع وانزل بالراحة كدا كان احساس جميل بعدين لما حسيت انت طيزي بدأت تتعود علي زبه بدأت أسرع اكتر وبدأت اطلع وانزل بسرعه وانا بصوت بمتعه وهو بيتاوه بعدين قالي تعالي جوة عالسرير دخلت ونام هو على ضهرة وانا مسكت زبه مشيته تاني بعدين هو قام وقعدني وضعية الكلب ودخل زبه جوة وفضل يشتغل فيها وينيك جامد وانا سايح من المتعه بعدين نيمني علي بطني ونام هو فوقيه وحط زبه تاني ودخله وفضل ينيك فيا ويشتمني يقول اه يالبوة ياشرموطة طيزك حلوة يامتناكة وانت سايح من زبه اللي جوة طيزي ومن شتايمة بعدين حسيت انه هيجيب لبنه قلتله يجيبهم علي وشي وبوقي وفعلا لقيته قام وقالي تعالا خدهم يالا قمت علي طول لقيته نزل شلال لبن علي وشي وبوقي وكان طعمه حلو اوي قالي طيزك حلوة اوي يالبوة بعدين قومنا واستحمينا وناكني تاني تحت الدش
المرة الجاية هحكيلكو لما كان بينكني وصاحبه وليد دخل علينا
في البداية القصه خيالية لاتمت للواقع بأى صله
من فترة اجي الشقه اللي قدامنا اتنين يسكنو فيها كانو طلاب في الجامعه في طب المهم وانا طالع قبلت وواحد منهم كانو اسمه سمير كنت ساعتها لابس شورت ضيق وملزق في طيزي فشخ قبلتو وسلمت عليه هو ٢٥ سنة في طب وكان سقط قبل كدا باين المهم عرفت انه مش لوحدة وأنه معاه زميل ليه وهما ساكنين لوحدهم وبعد اسبوع هيجي تلاتة كمان من زميله يسكنو معاهم المهم هو كان بيكلمني وعينيه بتبص في طيزي الي باينه من الشورت وانا خدت بالي من كدا وهو كان طالع مهيأ قولت استدرجة الأول فا طلعت قدامه وعمال بتقصع وبهز طيزي يمين وشمال وعملت أن حاجة وقعت مني ووطيت بحيث الشورت ينزل وحته من طيزي تبان ووقفت من غير ما اعدل الشورت وفضلت اطلع والشورت نزل منو شوية وحته منه اكتر بانت طلع وقفات الباب وفكر فيه واني لازم اتناك منه بليل وانا قاعد من الحر قلت ادخل استحمي دخلت وقلعت وحدة واحدة بالراحة ولا اكني في فيلم سكس وسبت الشباك مفتوح كان شباك بتاع بتهم قدام شباك حمامي وانا بقلع لمحته بيبص عليا قولت فرصة اهيجه عليا اكتر خرجت جبت خيارة ودخلت نمت في البانيو واقعد العب في طيزي وادخل صباع واتنين وتلاتة بعدين قعدت امص في الخيار جامد امص فيها كتير وقمت عملت وضع الكلب ودخلت الخيارة في طيزي ولفيت ابص لقيته لسه واقف وواضح انه علي آخره وبدأ يلعب بزبه قعد ادخل الخيارة جامد بمتعه كبيرة وقمت شلتها ونمت علي ضهري ورفعت رجلي وقعدت ادخلها وإخراجها واصوت بمتعه كبيرة بعدين سبت الخيارة وجبت ايد مقشه وقعد امص فيها وابلها بالتفافه وقمت وقفت وسندت العصاية عالحيطة ووطيت أكن واحد بينكني وضع الكلب واقف وبعدين رفعت رجلي وقعدت ادخلها وإخراجها كل دا وهو بيبص عليا وانا مستمتع جدا ومش في الدنيا لغاية ماتعبت وطلعت العصاية واستحميت ونمت لما صحيت عدي اليوم عادي وقبلته ومكلمنيش علي اللي شافه في الحمام المهم لقيته بيخبط بليل اتفاجئت
-انا اهلا سمير في حاجة
=سمير ٠ ايوة صاحبي سافر يوم لأهله وبصراحة خايف آلات لوحدي شوية لأن البيت كبير عليا فا ايه رايك تبات معايا واهو نونس بعض
-انا بهزار قلتلو مش عيب تكون شحط وتخاف تبات لوحدة
=سمير هعمل ايه بقي
-انا ماشي يا سمير رواح وانا جايلك اهو
قفلت الباب وانا بفكر انه اكيد مش خايف ولا حاجة وأمه بيقول كدا عشان عاوز يصطادني المهم روحتله وانا لابس شورت ضيق ومبين ملامح طيزي وتشيرت مش لابس تحتيه حاجة ومبين بزازي التخينه خبطت فتحلي وقالي اتفضل دخلت وانا مخطط اني لازم اتناك منه النهاردة دخلت بتقصع وبهز طيزي يمين وشمال قولتلو هااه هنعمل ايه بقي قالي تعالي نتفرج عالتلفزيون قلتلو يالا فتح التلفزيون وشغل فيلم اجنبي قعدنا جنب بعض عالكنبة كان الفيلم كان اكشن وكان حلو في وسط الفيلم حسيت بايدو بتتسحب ناحية طيزي وبدأ يلعب بطيزي بالشورت ويبعبص فيها وبعدين واحدة واحدة بدأ يدخل ايدو جوا الشورت الشورت وينزل ايدو وانا قمت شوية بحيث يدخل ايدو ويبعبص طيزي وادخلها وقعد يفعص في طيزي ويبعبص وإذا ناحية وداني وقالي طيزك حلوة قوي يالبوة انا سيحت لما قالي كدا بسرعه قمت قلعت الشورت ومسكت ايدو وغرزتها في طيزي وهو قعد يلعب ويبعبص ويفعص فيها
بعدين قمت ونمت علي بطني علي حجرة وقعد يضرب طيزي جامد وبل صباعه ودخل واحد في طيزي بعدين اتنين بعدين تلاتة بعدين اربعه وانا اتاوه شبه شراميط افلام السكس ويلحس طيزي بعدين قالي قوم وطلع زبه من البنطلون وقلعته البنطلون وبانلي زبه كان كبير حوالي ٢٠ سنتي مسكته ولحسته بلساني وبعدين بدأت مص فيه كان طعمه حلوة اوي قعدت انزل مص فيه ولحس ومص في بيوضه وكمان مص في زبه بعدين قمت وأدين ظهري ليه وقعدت علي زبه كان بيوجع الأول شوية بس كان وجع بمتعه قعدت اطلع وانزل بالراحة كدا كان احساس جميل بعدين لما حسيت انت طيزي بدأت تتعود علي زبه بدأت أسرع اكتر وبدأت اطلع وانزل بسرعه وانا بصوت بمتعه وهو بيتاوه بعدين قالي تعالي جوة عالسرير دخلت ونام هو على ضهرة وانا مسكت زبه مشيته تاني بعدين هو قام وقعدني وضعية الكلب ودخل زبه جوة وفضل يشتغل فيها وينيك جامد وانا سايح من المتعه بعدين نيمني علي بطني ونام هو فوقيه وحط زبه تاني ودخله وفضل ينيك فيا ويشتمني يقول اه يالبوة ياشرموطة طيزك حلوة يامتناكة وانت سايح من زبه اللي جوة طيزي ومن شتايمة بعدين حسيت انه هيجيب لبنه قلتله يجيبهم علي وشي وبوقي وفعلا لقيته قام وقالي تعالا خدهم يالا قمت علي طول لقيته نزل شلال لبن علي وشي وبوقي وكان طعمه حلو اوي قالي طيزك حلوة اوي يالبوة بعدين قومنا واستحمينا وناكني تاني تحت الدش
المرة الجاية هحكيلكو لما كان بينكني وصاحبه وليد دخل علينا