دخول

عرض كامل الموضوع : طيزي..مكتملة ..9 اجزاء


الجرجاوي
11-14-2017, 08:14 PM
طيزي...
الجزء الاول

ركبت المترو الساعه 2 الضهر وزحمه موت والحر ولسه طالع من محاضرات
في جامعه حلوان ومليش اي احتكاك باي ست خالص مخلص في دراستي
وشغلي فاتح محل في فيصل مستلزمات طبيه
في وسط الزحمه لاقيت واحده لابسه عبايه وقفت في ضهري وانا
طيظي مدوره وبارزه زي طيظ اجدعها مره
ومربربه وعمري ما حد ناكني او لمسني اصلا
الست دي احتك بطيظي جامد وابعد عنها وهي تقرب ابعد انا وهي تقرب وتقولي
متآسفه يا استاذ حقك عليا زحمه بقه واقف انا وهي ايديها علي طيظي
خفت تسرق المحفظه شيلتها من الحيب الوراني همست في وداني وقالتي
انا مش حراميه بس هي طريه قوي كده ليه.
وهي بتقرصني في طيظي زبي وقف وانا ماسك الكتب بداري زبري
قرصنتي تاني في طيظي وتليفونها وقع نزلت تجيب التليفون ولمست زبري
كده كانها صدفه قالتي لي والنبي شوفه فصل ولا شغال وهمست في وداني
اكتب لي رقمك كتبته في تليفونها ورنيت رنه صغيره وفصلت
وفي وسط الزحمه نزلت ونزلت انا من المترو
حسيت ان طيظي فعلا ناعمه ومربربه خلعت هدومي
وبصيت علي طيظي في المريا واشتغلت اضربها.
حسيت بالم لذيذ واضرب واللون الاحمر علي طيظي
مع الالم والصوت عجبني وضربت عشره واستحميت.
علشان اريح قبل ما انزل شغلي
لاقيت رقم بيرن عليا
..الو
.اهلا مين
..طيظك طريه كده ليه ومربربه
.انتي بتاعه المترو
..ايوه قولي بقه يا بيضه يا مربربه طيظك حلوه ومربربه كده ليه طيظك احلي من طيظي يا واد
.ما اخدتش بالي علي فكره خالص
..قولي بصراحه انت متناك وبتاخد فيها ولا ايه السر
.يا ستي انا كده محدش لمسني ولا لمست حد ومبحش حد يقولي كده
..مكانش زبرك وقف يا خول لما قرصتك في طيظك
.بلاش غلط من فضلك انا مبحبش كده
..بذمتك مضربتش عشره علي قرصي لطيظك
.انتي عاوزه ايه قولي لي
..عاوزه طيظك تبقي بتاعتي ونوع جديد مجربتهوش بصراحه وهمتعك وتمتعني
.ماشي انتي بقه شرموطه ولا متناكه
..هييييهي انا هاويه يا كسمك بحب القحاب الصغيره اللي زيك
.انا مش متناك انا زبي بيقف ويفشخ اي كس
..اتحداك لو نكت بت ااو تحرشت ببنت قبل كده انت مبهدل نفسك عشرات اصلا
.عرفتي منين
..انا عرفت من رفعه زبرك عليا من قرصتي لطيظك يا خول
.احووووو
..ايوه اتلبون يا كسمك
.انتي ولعتيني
..هنيك كسمك يا متناك
.عاوز انيكك ونيكيني
..بعد ما اتكيف منك هكيفك يا خول
. طيظي حلوه
..احلي من طيظ احدعها مره بكس
...............تتبع

الجزء الثاني

..سيب لي نفسك خالص
.حاضر.
..بص اللي في نفسي هعمله فيك سيب نفسك ليا
.انتي بتتناكي ولا ايهرظروفك
..انا برضوا اللي طيظي مهلبيه زيك ياريت تبقي زيك طيظي مسطحه ونفسي تبقي مدوره
.معلش بقه
..انت بقه يا بيضه بتتناكي ولا بتتبعبص بس
.انا محدش لمسني
..اسمك ايه
.حمدي
..ولما انادي لك يا خول او يا علق عيب غلط
.عيب بقه
..بذمتك زبرك موقفش
.بصراحه اه.. هو اسمك انتي ايه
..اسمي نهي
.تمام يا نهي
..وحشني خرمك وكاني ببعبصك فيه
.بلاش كده
..يا كسمك خرمك واسع يا لبوه واضربك علي طيظك واقفشهالك
.اي بلاش كده زبري شد
..اعض رقبتك واقفش بضنانك يا كسمك واضرب طيظك واخربها بضوافري يا لبوه
.احححح جسمي مولع يا كسمك
..نام علي بطنك يا كسمك يا لبوه
.حاضر
..اقعد علي ضهرك واطبل علي طياظك واعضك في طياظك واتف في خرمك وابعبصك بصوباعي الوسطاني

.اححح
..اعض سمانه رجلك واخربشها وصوباعي الوسطاني في خرم طيظك اللبوه
.انا لبوتك اركبي كسمي
..هناديك بسوسو يا كسمك
.اركبيني
..اعض رقبتك وحلمه ودانك واوصوباعي في خرمك يا متناك
.احح احح زبي شادد عليا قوي احححححححححح
..يا لبوه يا شرموطه يا ابن الوسخه
.احححححخخخخخ
..تنام علي ضهرك وافشخ كسي علي وشك تلحس كسي وميتي وتعض زنبوري
.اي ايوه ايوه بجيب
..يلا يا لبوه عض كسي وانا اخضخض لك زبرك يا لبوه
.ايييييييييييييييي
..يلا يا يا منيوك
.ايوه هجيب اححححححححح
..ايييييييييي
.جيبت وغرقت نفسي
..كسمك يا علق كل ده علي صوت وشويه بعبصه ؤمال لما انيكك رسمي واعمل علي كسمك حفله
.حفله ايه
..انا وصحباتي واصحابي وتبقي لبوتنا يا كسمك
.لالالا مبحبش كده
..سيب لي نفسك يا خول
.انيكك طيب
..لسه بقه لما اتكيف منك يا كسمك يا خول
. اقابلك فين
..ليه
.علشان انيكك
..هاها انا اللي هنيكك وافشخ كسمك يا لبوه
.لا متفقناش علي كده
..هفشخ كسمك ولو كيفتني هنيكني وهجيب لك بنات تنيكيها
.رجاله لا
..بص يا خول الزبر الصناعي هو هو الطبيعي هتتمشيخ عليا يا ابن الوسخه يا شرموط
.لالالل انا انيك واتناك من بنات بس غير كده لل
..ماشي يا خرم يا خول يا متناك
صور لي طيظك والبس قلم في خرمك وصوري لي نفسك ملط
.لالا ولو قابلتك مفيش اي تصوير بصي خلينا حبايب ومبحبش الابتزاز نتفق ماشي انما صور فيديو عاديه لا
..حاضر اتفقنا يا كسمك
.كسك نزل عسله يا لبوه
..اه
.مشتاقه لزبرك جوا كسي
..اقابلك امتي
.الساعه 5الصبح هتجي علي دائري الخصوص وترن عليا في عماره عند النزله وانت
جاي من الهرم هتطلع فوق الدور الرابع وهترن عليا هتلاقي الشقه مفتوحه
..مفيش فيديو ولا تسجيل ولا غدر
.متقلقش انا عاوزه استمتع بس
..ماشي بس تلبسي اندر وبرا
.يعني ايه
..يعني كلوت وسنتيانه يا كسمك وتحلق خرمك
.هحاول
..باي باي يا سوسو يا خول
قغلت السكه وضربت عشره علي كلامها تاني لغايه ما تعبت ونمت من ضرب العشرات
ونزلت شغلي لما صحيت بعد المغرب وزبري مش زاضي ينام وحاسش يحرقان في خرمي
دخل المحل واحد ضخم كده محتاج فيراجرا وترامادول اعطيته ‘سالته ليك
..اه ليا
.ليه كده بس
..قويه ومفتريه مش بتشبع خالص
.معلش هتبقي عنب في حاجه جايه ليا مقويات وهتنفعك
..ممكن سؤال
.اتفضل
..عاوز عضو بلاستك
.عضو.. ؟اسف يعني زبر
..اه زبر
.ممكن اعرف السبب
..بص في الارض وسكت
قفلت باب المحل وقولت له اقعد احكي ‘هسمعك
..مش مكفيها وعاوزه..
.عاوزه ايه
..تركبني
.زبري وقف من كلامه
..بس ليه
.مش مكفيها او هتخوني وعاوزه تجرب الخيار والجزر فيا
..انا هجيب لك الحل بس جس نبضها كده
.انا مستعد اساعدك وتركبني انا بدالك
..انت بتقول ايه ازاي كده يعني ده جزاتي اني بفضفض معاك
.ياعم اسمع تلبس هدومها كلها ونقاب كمان بس تركبني بس اسمع صوتها
وهتتكيف مني وبعد كده نيكها
..يعني انت متناك
.لا انا بحب اتناك من المدامات
..هحاول بس انسي الموضوع كله
خرج هو وقفلت المحل وضربت عشره كمان لاقيت نهي بترن عليا
.ازيك يا سوسو يا كسمك
.هايج وعاوز اتناك واتركب
..مستنياك يا سوسو
........يتبع

الجزء الثالث

اشتغلت ابعبص في خرمي بس معرفتش ادخل صوباعي ومتحملتش
بس ضربت طيظي جامد لغايه ما احمرت جامد واستمتعت جدا لغايه ما ضربت عشره
نزلت الدائري الساعة 5الصبح ورنيت عليها قالتي اطلع.
طلعت فوق علي السلالم زقيت الباب لاقيته مفتوح قفلت الباب ورايا
لاقيتها واقفه قدامي لابسه روب قصير علي قميص قصير باين فخادها وكسها.
المشعر علي خفيف و حلمات بزازها باينها.
..اهلا بسوسو
.اهلا نهي
..اتفضل اتفضل
حضنتني وكف ايديها علي زبري بتعصر بيضاني
..بيضان عجل بخيرك يا سوسو
بلف علشان اقعد ضربتي علي طيظي بصوت مسموع اوعي بقه
اتخضيت ووشي جاب الوان
..بتتكسفي يا سوسو لالالا سيبي نفسك ليا خالص
قامت تربست الباب ورايا بالمفتاح وعلقته في مسمار علي الباب
.نهي عمر ما في حد لمسني صدقيني واحده واحده عليا
..هغتصبك يا سوسو بص هتستمتع هتقفل تليفونك ‘نعلقه جنب المفتاح لو في لحظه عاوز تمشي
اتفضل امشي مش همسك فيك بس سيبي نفسك ليا خالص
.بالراحه بالراحه
..حاضر اخلع هدومك بقه يا سوسو هدلعك يا متناك
.افتكري مليش تجارب قبل كده
نزلت علي ركبتها ومسك ديل قطه مقدمها زبر صغنن وبتفشخ نفسي وتحطه في خرم طيظها
وتنونو نونو نونو
ولبست قناع قطه
وعضت زبري من تحت البنطلون
ونزلته وطلع زبري واشتغلت تعض راسه وتمصه
وتعضه وتمصه وتعض بيضاني وتمص زبري وبيضاني
وتلعب في فتحته زبي وتعض قوي وانا وشي محمر جامد.
وقذفت في وشها كميه لبن كبيره جدا جدا اشتغلت تلحس لبني.
كله وتعض وتلحس زبري جامد جامد جامد وتنونو وتنزلي
البوكسر وتعض فخادي وتخلعني باقي هدومي وتنامي صدري
وتلحس حلمه صدري
..ايه يا خول كل ده لبن ينفع كده
.انتي لبوه قوي
..تنزل كل ده.. احنا في اول الليل يابيضه
وتمسك شعره من شعر صدري وتشدها
.اي. ايه ده
..مالك يا خول دي شعره معجبتنيش
وتش شعره من تحت باطي
.اي. يالبوه بتالم
..يا قحبه مالك
وتشد شعره من عند سره بطني
.يا بت الكلب بلاش كده بتعب
..نزلت لزبري ولسه هتشد قومت من مكاني وماسك زبري
.انتي حيوانه واديتها ضهري نتفت شعره من طيظي استني يا سوسو
.قومت لبست البوكسر ‘لسه ماسك البنطلون شدته مني وهي علي ايديها ورجليها
وتعض رجلي وتنونو
..استني بقه تعالي بقه انا حيحانه علي زبرك وتلف حواليا زي القطه وتنونو وتقص بطيظها
اللي معلقه فيه الديل نونونونو..
.بلاش شد شعر
..هتنيك قطتك وبعد كده انتفلك
زبري وقف
..كده انت وافقت
خلعت البوكسر
..ارفع الديل ونيك كسي من ورا زي القط ما بينيك القطه
.انا منكتش قبل كده مش هعرف علميني
..كسمك يا خول
وقفت علي رحليها وخلعت القناع والديل ومسكتني
..تعالي بقه انت مش هينفع معاك الا كده
رمتني علي الكنبه وقعدت علي ضهري بجسمها
وفشخت طيظي واشتغلت تنتف في الشعر واتالم.
وتشد الشعر اللي حوالين خرم طيظي
..يا كسمك يا متناك مش عاجبك
تشد شعره وتضرب علي فرده من طياظي
تشد شعره وتضرب علي فرده تانيه
انا اقدر اقوم وتقع بس استلذيت بده
وتضرب علي فرده وتشد شعره
طيظي بقت زي الطماطم
وهي قاعده علي ضهري زبري نزل من غير ما المسه
هي حست بده
قومتني ومسك راسي
..ايه ده يا خول يا ابن المتناكه وسخت الكنبه. يا كسمك
الحس لبنك يلا الحس
انا قرفان ومجربتش
قعدت علي راسي بطياظها وارغمتني علي لحس لبني
وهي تضرب علي طياظي بصتي عليا كده وباستني ولحست وشي وخدودي
..شطوره يا لبوتي ...ها تقدري تنيكي ولا خلاص شطبت
.قولت لها محتاج اكل
..بصراحه واحده حبوب ترامادول فيراحيا مقويات
.ابدا
..يا خول كل ده وطبيعي
نامت علي ضهرها.. تعالي الحس كسي
.مجربتش
شدت مجموعه شعر جنب العانه
..الحس يا علق
.اييي حاضر
فشخت رجليها وشميت كسها
وبدات الحس وافتح الكس وهو مبلول معرفش دي شختها
ولا عسلها بس كان طعمه حلو الحس وادخل لساني في كسها
واطلعه واعض زنبورها وهي تهجيب وتهجيب وتنطر عسلها في وشي.
مسكت زبري وتلعب براسه علي كسها وتضرب طيظي
..نكني يا كسمك يا ابن اللبوه
وادخل زبري لاول مره في كس مره. سخن نار ومظفلط
..نيك يا وسخ وتشد شعره من صدري وشعره من طيظي وتلف
رجليها حوالين وسطي وانا شغال نيك ووسطي شغال نيك ولاول مره اقفش بزاز
مره وتمسكهم وتقولي ارضع بزاز قحبتك يا عمري نيك
وانيكها وارضع وهي تتشنج وتقذف وانا اجيب في كسها تقوم
ماسكه شفايفي بوس وعض وتقفل كسها علي زبري وتقولي
..تعرف يا كسمك لو اتحرك هقطع لك زبري احاااااااااااااااااا
وتترتعش في حضني وتحضني جامد احس زبري هيتخلع وتقفش في طيظي
جامد احس ان طيظي هتتخلع من ايديها.
..........يتبع

الجزء الرابع

قامت قرصت طيظي ومكلبشه فيا عاوز اقوم تقرصني ..مقومش يالبوه هقعلك زبرك ومش بهزر .طيب انتي عاوزه ايه طيب نرتاح ونكمل..
..اسكت يا كسمك يا ابن اللبوه
مسكت الديل وببدايته الزبر الصغير تدفسه بعنف في خرم طيظي وهي مسكاني برجليها ودراعتها
..احخخخخ كسمك فشختيني يا لبوه
..اوعي تتحرك حركه غبيه هجيبلك دكتور اقوله انك متناك
بالراحع استقبله بقه يا كسمك بالراحه بالرحه تشد شعر طيظي وتعض وداني علشان مش اركز في خرمي اللي اتفشخ زقتني من عليها ووقفت وانا محني زي الكلب واثار ضربها وقرصها علي طيظي...
..خليك كده اوعي تتحرك علشان الزبر ياخد وضعه في كسمك يا ابن الوسخه
ودخلت جوا وخرجت وهي لابسه زبر اسود رفيع طويل وبزازه نافره وماسكه كرباج في ايديها وشنطه سوده معلقاها علي كتافها جاي اقوم ضربتني علي ضهري ..
..اسكت يا كلب انت من اليوم كلبي
وجابت طوق حوالين رقبتي وشدتني والف وراها
..مش كده احنا متفقناش علي كده
ضربتني تاني ضربه اقوي
..بص يا كلب كل ده اتصور عاوز تذيع هذيع تبقي كلبي ..تاكل وتشخ في مكانك تثبت وفائك هتسلم من شري ..هتتمرد اتفضل كله اترفع علي جوجل درايف حتي لو لاقيت الكاميرات وكسرتهم كله عندي علي اميلي واي حركه غدر هيتنشر تهوهو وتشخ ‘تاكل تتناك حريم رجاله متقولش لا وانت لسه بصحتك احسن ما تضفح وتبقي مخصي متناك
.اتصدمت وعنيا برقت وانا ابوس رجليها
.ابوس رجليكي بلاش فضايح ابوس رجليكي بلاش فضايح
ليه كده شوفتي مني ايه واحنا اتفقنا ليه كده
..مش هلاقي طيظ بكر زي طيظك وببلاش انا اصلا قواده
اطفال حريم خولات كله علي بعضه وانا مرقباك من كده بتركب ممن نفس
المحطه وعارفه عنك كل حاجه كله مترتب يا كسمك
.طيب شغلي دراستي
..تبقي وفي مش هتتاذي هتلعب سي دي هيروح علي جامعتك
وعلي اهلك وانتهي امرك
.حاضر
..تعجبني يا كسمك تعالي تحت رجلي
في خليجي جاي بعد ساعه بيحب ينيك ويتناك حريم خولات
هيدخل هينكك وهتدلع معانا تبقي كويس هخليك محترم وهيحترمك
هتتلبون علينا هخلبه يفشخ كسمك اذا لم تستطيع المقاومه فتلذذ
. حاضر
..حلو كده تعالي بين رجلي عاوزه اشخ في بوقك
.ايه القرف ده
بالكرباج علي جسمي
..مفيش لا بقولك انت كلبي وحمامي واثبات الولاء كده ومتلقش في حريم
بتطلب خولات
فتحت رجليها علي وشي وشخت. قرفت من بولها الكتير اللي غرق الصاله
..قوم امسح الميه دي وعلشان اول مره سماح بس كده اثبت ولائك
قومت مسحت الميه دي
..دخل خد دوش وتعالي اشيل شعر جسمك وخرمك وليك عندي مفاجاه
دخلت الحمام ولسه هخلع الديل
..خلي الديل في خرمك يا لبوه
بكيت وانا فاتح الدوش واضربت وشي بالاقلام ومسكت زبري وشتغلت ادور علي
موس في الحمام اتجننت عاوز اقطعه ولاقيت مكنه حلاقه ومسكت زبري ولسه هجرح نفسي
لاقيت كرباج علي ضهري نزل مره واتنين وتلاته
..ايه يا كسمك هتحيب لي مصيبه عاوز تولع في نفسك بره ومش عاوزاك
واشتغلت تضربني وطبعا الكرباج مع الميه الالم علي جسمي حسيت بلذه فظيعه وزبري وقف
مسكت زبري واشتغلت تمص زبري وسحت الديل من زبري
وقعدتني علي قعده الحمام وفشخت نفسها وقعدت علي زبري وعي تعض وشي وتضربني.
..نيك يا كسمك نيك واشتغلت تتنطط علي زبري وانا مستمتع ونزلت في كسها
حضنتني جدا واخدت بايدي وشغلت الدوش واخدنا دوش وجابت فوطه ولفت جسمنا
ودخلنا اوضه النوم ونومتني علي بطني وفتحت طيظي و بالكريم والشمع شالت الشعر عن خرمي
بس بالراحه خالص واشتغلت تبوس خرمي وطيظي وتقرصني جامد وتعضني.
..بحبك طيظك دي جنه
لاقيت التليفون بتاعي يرن
....يتبع

الجزء الخامس

التليفون يرن
..انا اللي كنت عندك النهارده بتاع المقويات
.بتاع الزبر مراتك اللي عاوزه تنيكك
هي سمعت كده قعدت بين رجلي وحطت زبري بين سنانها واشتغلت تلعب في فتحه زبري وتمص
..امم ايوه يا سيدي
.خير تحت امرك
..انا موافق انها تنيكك من غير ما تشوف شكلها
.تمام وانيكها من غير ما اشوف وشها
قامت هي حطت صوباعها الوسطاني في خرم طيظي
..بتقول ايه
.بص هي تركبني وتفشخني وافشخها من غير ما اشوف شكلها ايه المشكله
..يعني ابقي عرص ترضي لي كده
.مش عرص ولا حاجه انت عاوز تريح المدام
وهي تمص في زبري وتبعبص خرمي وتشد في شعر العانه وانا بتموحن وقذفت علي وشها
..طيب سيبني افكر بس جهز الزبر
.سلام
اشتغلت تلحس لبن زبري وتطلع صوباعها من خرمي وتحط عليه حبه لبن وتحطه في بؤقي
..مين هينكك غيري يا لبوه
.موضوع كده هبقي احكي لك عنه بس قولي لي مين اللي جاي ده علشان عندي شغل
..بص يا لبوتي ده رجل اعمال عربي بيحب ينيك الخولات ويشوفهم يتناكوا
.انا خولك وبس مجربتش الخشن ومليش فيه
تمد ايديها لشعر صدري وتنتف شعر منه وانا اصوت
..اسمع يا كسمك مفيش حاجه بالساهل او ببلاش هتدلع وهتدلعني وتاخد فلوس كمان
.انتي كسمك اتوحم علي كام زبر يا لبوه
..يلا ناخد دوش تاني وناكل ونجهزك يا عروسه انتي
.استني بلاش مش عاوز اتناك النهارده من راجل علشان خاطري
شوفي لي ستات انيكهم واتناك منهم معلش هبقي لبوتك بجد وهتشوفي ابداع في الاداء والبس سنتيانات كلوتات بس بلاش رجاله.... وانزل ابوس صوابع رجليها واعضها
..طيب خلاص يا خول موافقه هتطير مني المصلحه دي بس علشان اول مره يلا بتعرفي ترقصي يا بيضه
.انا طيظي احلي من طيظ اجدعها مره
.. طيب يلا هزي يا وسخه
.لا عنديكيش بدله رقص اهز بيها طياظي بس اوعديني انك هتركبيني واركبك
..لا بصي يا شرموطه احنا ناخد دوش وننزل نشتري انا وانتي يا كسمك
استحمينا ولسه هلبس رمت لي اندر بفتله علشان البسه
.ايه ده
..البسي يا كسمك من سكات
.مينفعش ممكن اوطي اربط رباط الجزمه او اي حاجه هتفضح.
. كبشت علي بضاني وبتعض حلمه بزتي
..اسمعي والا هخصي امك يا كس
.لبست الاندر ودخل في خرمي الفتله ولبست عليه بوكسر ولبست
.طيب هنشتتري وبعد كده هنجيب الحاجه عندك وانزل شغلي
..لا انا شغلك
.لاانا خول اه انما شغلي اساسي معلش
..بس مين هينيكك يا خول
.ملكيش فيه بس بلاش تتحرشي بيا في المواصلات مش طالبه فضايح
نزلنا محل لانجري في عباس العقاد ومسافه طويله في كذا ميكروباص
بهمس في ودانها
.يعني شرموطه وحريم وخولات وامبراطوريه ومعملتيش من كسك ده عربيه ترحم طياظنا من سخونه الميكروباصات
قرصتني في لباليبي
..انت متعرفش كل حاجه عني
روحنا واستاذنت منها ونزلت المحل في بيع المنشطات الجنسيه واتصلت وجيبت زبرين زبر عادي وزبر براسي وجهزت الشنطه مع غيار وقميص نوم دخلت عليا بنوته 22سنه
..لو سمحت كنت بسال علي حاجه تساعد في العلاقه بس للستات
.موجود حضرتك وفي منها انواع كتير نقص مناديل نسكافيه لبان حبوب لبوس تحبي تاخدي ايه
..اجرب اللبان اتفضلي وفيه نكهات
بزازاها صغيره وعودها اخضر وكانت بتتكلم باحراج وكسوف
.تحبي تجربي
..لا
.اتفضلي بصت علي زبي وهو مدلدل ولسه هيقوم عليها في البنطلون
ودفعت ومشيت
.لو سمحت ده الكارت بتاع المحل لاي طلب ممكن اجهزه
دخل عليا بتاع الزبر
..بتستغلني
.ليه
..عاوزني اعرص علي مراتي يعني
.هو اما تقبله كله او ترفضه كله
..موافق
.هتدفع كام
..بتقول ايه يا خول
.اطلع بره والا هبهدل كرامه كسمك يا عرص
..مش انت عاوز تنيك مراتي وادفعلك
.لا انت اللي عاوزني انيك مراتك ولازم تدفع
..حاضر يلا بيا
.طلع لي 3الاف جنيه او اسحبهم من atm
..حاضر
ومشينا
وركبت العربية
.انا اسمي حمدي وانت
. .هاني
.تمام متقلقش مش هنطول
وطلعنا فوق وفتحت لينا سيده محترمه جدا لابسه اسدال
..الاستاذ حمدي ودي مها مراتي
...اهلا بيك استاذ حمدي
.اهلا بيكم
طلعت مقويات برشام عسل نحل
.لازم ناخد كلنا ونشرب ده
...في ناس مش هياثر فيهم ده
..بلاش تلقيح
...بلا وكسه
.بصي يا ست الكل ايه مشكلتك
اسمحي لي اخلع بس بالبوكسر وانت رحرح نفسك كده وانتي فكي التلبيسه دي واقفلوا الستاير علشان محدش يشوف حاجه
خلعت الاسدال وهي لابسه قميص نوم قصير من غير اي حاجه تحت الاسدال
وخلعت بالبوكسر والفانله
...انت فاهم الخول ده مش بينيك ولازم انيك كسمه ا
..احترمي نفسك
...بطل عنجره علي الفاضي يا خول
...انت بقه اخبار زبرك ايه
وهي بتمسكه منرفوق البوكسر وتنزله لاقت الاندر بتاع نهي
....احا جايب لي متناك
.لطشتها بالقلم انا مش متناك يا لبوه وهجمت عليها وانا اقفش في بزازها وكسها واعض والحس كل حته في جسمها وزبري يخبط في جسمها وجوزها منبهر من ادائي وانا اعض بزازها هي ساحت قوي بين ايديها وخلعت البوكس وزبري طلع من جنب الاندر الفتله وارفع رجليها والحس في كسها وهي تلعب في شعري واشتغلت تنطر عسلها علي وشي وانا الحس والعرص جوزها زبه يقف تبص عليه
...كسمك اخيرا زبك وقف يا دكر
ارفع رجليها واجيب زبري ادقها واجسمها كله يتهز وبزازها تتهز
احححح ايييي اححح وادقها والظفلطه كلها تشتغل من كسها حنفيه ميه
.اضربي طيظي وقولي نيك يا خول
بضوافرها علي طيظي
...نيك يا كسمك يا ابن المره الشرموطه يا خول
شايف النتايه طلع ارحل منك
وقذفت في كسها وقومت من عليها وجوزها نزل وضرب عشره علينا
قعدت بين رجلي
...انت دكري ولا نتايتي بس ايه كسم زبرك ده
..احنا اتفقنا انها تنيكك مش العكس
.ايه رايك تنيكك انت
...عنيها لمعت اه هنيكه فين الزبر
.طلعت الزبر من الشنطه ولبسته هي
وقعدت بعيد اشرب سيجاره حشيش اشوف مباره المراه الناقمه علي زوجها
والزوج المكسور عينه
...تعالي يا كسمك
..متفقناش علي كده
تمسكه وتركعه وتحط الزبر في بوقه ومن اسلوبه فهمت انها مش اول مره يمص واشتغل ييمص وهي تلطشه وتضربه
..يلا يا لبوه هزي طياظك ويريني خرمك
اقوم انا افشخ طيظه كلها شعر بس مفتوحهر
.ده مفتوح
...انا متجوزه خول وبيتناك
اشتغلت تضربه علي طياظه وتخربش فيها وهو مستمتع
...قوم استحمي وشيل شعر خرم طيظك بالسويت يلا علي رجليك وايديك يا كلب
قعدت انا تحت رجليها امص الزبر
.ممكن تركبيني انا
...انت ...
.انا خول حريم انيك واتناك منهم بس مليش في الخشن
...خول هييييهي بس مش خساره الزبر ده في الخولنه
.معلش بقه نيكي كسمي بقه
قومت لبست قميص النوم وبطت علي وسطي طرحه
.شغلي رقص
...لبوه وخول ورقاصه دا انا هفشخ كسمك النهاره
زبري واقف تحت القميص وهي تلعب في زبرها وانا ارقص واتمايل
تضربني علي طياظي
...احا اجمل طياظ دي يا كسمك اجمل من طيظي
اديها طيظي. نيكيني بقه
تضربني علي طيظي وتدقني ‘تفشخني
...يا لبوه يا بت الكلب وتنيكني وتدق وانزل لبني علي الاض وتفك الحزام
وتلعب في كسها اللي كله لبن وتقولي ا..... اركبني
ارفع رجليها لفوق وافشخ كسمها نيك في كسها وتنطر عسلها وتظفلط الدنيا واقذف في كسها تبوسي وتحضني
...بحبك يا لبوتي انت دكر نتايه لبوه خول
.في خدمتك يا فندم
طلعت كارت ومعاه شيك ب20الف رن عليا في اي وقت مش هستغني عنك خالص
طلعت الزبر براسين والزبر ابو حزام وقميص النوم بتاعي
.دول هديه مني وافشخي كسم العرص اللي جوا ده
...متقلقش
مسكت في الاندر عاوزه
.معلش مش بتاعي
...بتاع مين
.بعدين اقولك
ظهر جوزها وهو مفرشح رجليها من الم السويت
...تعالي يا كسمك وهي بتضحك عرفت ان في جوله جديده هتبداها معاه وشاف الزبرين وهو بيبص لي ويتوعد ليا
ونزلت
.......يتبع



الجزء السادس


نزلت لاقيت نهي بترن عليا
..فينك يا لبوه يا كسمك
.مالك بس يا كس داخله شمال ليه
..برن علي اللبوه امك مش بترد ليه
.لما اقابلك هوريكي مين اللبوه
..هيييهي لا انا اللي هقولك واوريك مين اللي بيتركب بزبري يا خول
.اخلصي انجزي فينك
..حفله انا واتنين صحباتي عاوزين خول يفشخوا كسمه
.موافق هيدفعوا كام والمده كام والمكان فين
..هو انت مآجرها يا ابو طيظ طريه
.اه مآجرها وانتي العرص علي طيظي وزبري
وليكي عموله
..بص يا علق هتجي وهتتناك ومن غير ولا مليم
.انسي تحولي لي نص المبلغ هجي مش هتحولي انسي
..مصوراك وهفضحك
.كسمك تعالي نتكلم بجد تفيدي وتستفيدي اسلوب التهديد مش هيجيب معايا نتيجه
..ليله وهاخد فيك 5الاف بس تكيفهم
.موافق 3ليا وليكي اتنين تحولي لي علي فودافون كاش 1500ولما ادخل عندك تدهوملي في ايدي
..لو مكيفتهومش
.طيظي وانتي عارفاها جهزي بدله الرقص علشان هتعولق
..هيكون في فحل موجود
.لا متفقتش علي ده بقولك من الاول صدقيني شغلانه الليله دي بخساره لسه قابض 20الف
اي اخلال بالاتفاق هخلع من الاخر لا كميرات ولا تسجيل ولا بتاع من الاول
..طيب ما تشغلني معاك
.عاوزين خولات بس
..هييي اركب زبر واجي
.مينفعش تبقي خول علشان انتي شرموطة
..الفخل هيتفرج بس وهينيكني انا بس
.لا
..بلاش تقبل كسم دماغك
.يبقي اخد ال5مقفوله تحولي لي 2500
ولما ادخل اخد الباقي
..ماشي يا خول شيل شعر طيظك وزيت الخرم
روحت وبعتت ليا العنوان والتوقيت
التليفون رن
.ايوه
..انا اللي اخدت منك المقويات امبارح
.اهلا بيكي خير
..مفيش جديد معملتش حاجه خالص برود ومفيش احساس
.مش هينفع تليفون ممكن اقابلك وتجي لي مكاني نشرب قهوه ونتكلم باستفاضه
..اقابلك فين
.في شقتي
..ازاي انت بتقول ايه
.اصل الكلام ده مينفعش في كافيه ولا محل
..ممممم ما تجي لي شقتي احسن
.لا تجي لي انتي وجيبي حد معاكي تطمني اكتر
..ماشي اتحرك عليك بكره
.لا عندي مشوار خلينا بعد بكره
..ماشي اتفقنا
نمت واخدت دوش واكلت عسل جبلي ومقويات وعملت سويت لكل حاجه فيا
نزلت اهلا مدام نهي
..انفضل حمدي
.دخلت شقه نهي ولاقيت اتنين موزز من الاخر جسم فاجر
وراجل فحل فحل بصراحه
..الاستاذ مجذي مدام هدي مدام مها
.اهلا بيكم
..تعالي غير هدومك
دخلت الاوضه ايه الجخش اللي بره ده
..هههههه ده هيفشخ كسمي
.خدي الشنطه دي فيها 3زبره عهده فين باقي الفلوس
..اهي بس اتعولق والا الراجل ده هينيكك
.كسمه انتي شوفتي الخول بتاعك دكر
..لما نشوف البس البدله الرقص يا كسمك
لبست ودخلت وشايل الشنطه الزبره ودخلت وشغلت الاغنيه وبقيت ارقص واتمايل
واضرب علي طياظي واهزها واتعولق علي الحريم اللي موجوده
وهنا يضربوني علي طياظي ويبعبصوني ونهي ترقص جنبي وهي تتعولق علي الفحل
وهو يخلع البوكسر ويذلع زبر اكبر من الزبر الصناعي الموجود وبدل ما يهجهم علي نهي
وقف وعاوز يتهجم عليا زقيته هجم عليا وبيحضني ويبوسني وانا بزقه ونهي معايا والبنات
محدش قادر عليه وقطع البدله ومسط طيظي يضربني عليا ويبعبصني ازقه مش قادر خالص والحريم
كمان ودق زبره في خرمي انتفضت وزقيتهم كلهم واشتغلت اضربه في زبره وفي جسمه
ودخلت المطبخ
.نهي احنا متفقناش علي كده
..اهدي صدقني احنا اتفقنا هو ينكني انا والحريم ليك
...بص اسف بس انت هيجتني معتقدش انك جامد كده
وعلي فكره دول حريمي مراتاتي عاوزين ينيكوني وجايبهم
علشانك يعني من الاخر بحب اشوفهم مع الخولات اللي زيك
بس طلعت خول ولبوه ودكر لما قاومتني حقك عليا
.انا همشي
دخلت الاوضه والحريم دخلوا ورايا
نهي. حقك عليا انا يا اخويا
مها. سامحنا يا اخويا
هدي. معلش الراجل فاشخنا ليل نهار
وادي راسك اهي واتلموا عليا يبوسوني ونزلوا تحت رجلي
مها. كل ده زبر ازاي خول بس وتمص وتتمعن في المص
هدي. ايه الصدر ده يجنن
نهي. اسيبكوا انا
خرجت وقفلت الباب علينا
قامت هدي نيمتني علي السرير فشخت رجليها علي بوقي وقعدت بكسها علي بوقي
ومها بتمص في زبري جامد قوي وصوابعها في خرم طيظي مش قادر اتحرك خالص
وقامت هدي تلعب في كسها جامد وتضرب 7.5علي وشي وتصوت عليا جامد وتغرقني
تقلبني مها علي بطني وتشتغل بوس وعضعضه في طيظي وخرمها
وخرجت هدي بره جابت الشنطه
تلبس الزبر وكانها عارفه هتعمل ايه
لحمت نهي بتتناك من الفحل وهي تصوت وتغمز لي بتعب
عاوز اقوم مش قادر البت مها بعضعض في طيظي ‘تبعبصني جامد
وهدي قدامي علشان امص واشتغلت امص زبرها جامد قوي وتمسك شعري
وتف في بوقي وتخلني امص جامد كانت مها لبست الزبر
واشتغلت تضربني علي طيظي جامد مفيش فرصه اتكلم خالص بدلت مها مكان هدي
وتدخل الزبر في خرمي وتدقني ومها قدامي تتف في بوقي وامص زبرها جامد قوي
ويضربوني علي طيظي جامد قوي
شدوني من شعري ونيموني علي ضهري
مها هعشرك يا ابن النتناكه
هدي. انت تضرب جوزنا خد
علي وشي وصدري ضرب بالبواني والاقلام وفعت رجلي علي كتفها هدي
وزبرها في خرمي فشختني ومها قعدت علي صدري والزبر في بوقي وتفشخني
وفجاه خلعت زبرها مها وطرطرت علي وشي وشخت جامذ قوي في بوقي اشرب يا شرموط
وشربت البول العسل منها وكسها علي بوقي وهي بتمص زبري وهدي بتنكني في طيظي
هدي. كسمك زبرك جامذ لازم اجربه
قامت وزبر مها في خرمي وقعدت علي زبري وطيظي لوشي ووشها لوش مها ومها تنكني
وهدي زبري في كسها وكانت متعه جامد قوي قوي قوي وهما يبوسوا بعض ويعضو في شفايف بعض
دخلت مجدي علينا ورفع زبره رزعه في طيظ مها اللي بتنكني وكانت دفعاته اقوي من اي حد
قامت هدي من علي زبري تمص زبر مجديوجات نهي تقعد علي زبري
ومها خلعت زبرها من خرمي واشتغلت تمص زبر مجدي ولبست هدي الزبر
تكمل نيكي ونهي علي زبري تتفشخ عليا والبزاز تتهز جامد ومحدي ينيك هدي جامد قوي
وقامت نهي من علي زبري تخضخضه لغايعه ما نزلت لبني ومها ونهي تلحس زبري ولبني وهدي
تلحس معاهم وزبر مجدي في كسها والتلات بنات يخضخضو زبر مجدي لغايه ما قذف منيه
عليهم والبزاز تتهز كلها قومت استحمت ولبست
وهما كمان
وقعد مجدي جنبي واعطاني شيك ب5الاف
مجدي. حقك عليا وادي الكارت بتاع اتصل بيا في اي وقت
والشيك ورا الكارت.

يتبع....



الجزء السابع



واخدت الكارت والشيك ولبسنا كلنا
.مجدي.. منتظر اتصالك
نهي. وانا لا
مجدي يقفش في بزتها ويبعبص خرمها
مجدي. انا اقدر بس هو يغير رآيه وياخد اللي عاوزه
..احنا قولنا ايه
.مها. اوعي متتصلش انا لسه متكيفتش منك
.هدي. ايوه يا مجدي متكيفتش منه نقعد حبه
مها تقفش في بيضاني وهدي تضرب علي طياظي
مجدي. معلش احنا كده مش هننزل اوعدكم نجيبه البيت
وننيكنه كلنا
ضحكنا وحضنا بعض ومها ماشيه حطت ورقه في ايدي ونزلت وحطيتها في جيبي
.مالك مش عاجبني
..مفيش عادي
.فيها ايه لما زبر راجل عن زبر مره عاوزه افهم انا
. .انا عندي مبدا انا خول حريم وبس مع اني متاكد انك اخدتي عليا كتير
.عيب انا مااخدتش حاجه
..كسمك يا ام خرمين اخدتي بس هعديها بمزاجي
.ا العرص عطاك كارته انت كده طيرت مني مصلحه
..بذمتك عندك زي طيظي ولا خول زيي
بتحضني وتبوس فيا وتقفش زبري وتطبطب علي طياظي
.انت وحشني قوي يا لبوتي
..لالالا انا مش قادر انا نازل اريح ورايا شغل
.ما ترسيني ونشتغل مع بعض
..سيبيني في حالي واي شغل بلغيني قبلها بيوم علي الاقل علشان اظبط حالي
ومش بتناك من رجاله اهو قولت لك علشان كسمك ميشخش في بؤقك
.طيب مين ينيكني دلوقتي
..اجيب لك كلب يعشرك سلام يا كس
.مع السلامه يا خرم
نزلت واخدت دووووش دافي ولسه هقفل تليفوني
.. استاذ حمدي انا اللي كلمتك بخصوص....
.فاكرك فاكرك
..اعدي عليك النهارده
.في انتظاركم
الباب رن
.اهلا اتفضلوا
..انا هند ودي اختي سهي
.اهلا بيكم
عملت 2نسكافيه فيراجرا حريمي من غير ما ياخدوا بالهم
اتفضلوا
..هند. انا عاوزه حل انا تعبانه
بتعيط في خضن ااختها سهي
..سهي. معلش يا استاذ حمدي هي فعلا تعبانه جدا وجربنا حاجات كتير
.اتفضلوا اشربوا وبهدوء ومعلش احنا نشيل التكليف ونتكلم بصراحه اكتر علشان
نفهم المشكله هو جوز حضرتك زبره تمام بيقفف ولا
استغربوا من اللفظ جامد
.اسف بس لازم نعطي لكل شيء مسمياته الحقيقه
..اعتدلت هند. بيقف تمام قوي
.ايه اللي بيحصل
..بيدق فيا مش راحمني وانا مش حاسه بحاجه انا بحبه ونفسي اسعده
بس انا مش حاسه في حاجه المنطقه اللي تحت متخدره مفيش الا الوجع
مفيش متعه
.كملي حضرتك اشربي وكملي
..بيحضني ‘يبوس فيا ويقلبني ويدق وبس
.والطيظ
..لا مقربش ليا
.السبعه ونص
..انا بستمتع بيها عنه
.الافلام السكس اللي بتحبي تسمعيها
..مممم العادي يعني
.احكي وهسمعك
..افلام نيك الرجاله بتولعني قوي قوي قوي
وقفت علشان اجيب علبه السجاير وبوطي علشان الولاعه وقعت
لاخظت عنيها علي طيظي
.بصي حضرتك لازم هو يتفهم احتايجاتك ويعملها وفيه زبر صناعي انا بوزعه
لازم تشبعي رغبتك
..سهي هتشبعها ازاي حضرتك وهو زي البغل يعني
.منوم ياخده تدقه اي شكل تاخد الزبر تنيك بيه اي حد
..هند زيك كده
...سهي. انتي بتقولي ايه
..هند ا..ستني بس .طيظك تحفه ولازم اجرب المنتج
قامت وحضنتي واشتغلت تشم ريحتي وقفشت علي طيظي
.. احا علي طيظك دي منيوكه قوي وزبرك من يوم ما شوفته في البنطلون في المحل
وانا بضرب سبعه ونص عليه فين الزبر نجربه
...سهي. انتي بتستهبلي معلش لازم انزل اختي اتجننت
..هند. اقعدي يا لبوه
روحت اجيب الزبر من الاوضه وسمعتهم
..استني انا لازم اجرب ولو كده يبقي هو المنيوك ليا خاص
...يبقي امشي انا
. ازاي تمشي وتسيبي راجل غريب انيكه
...يعني هتقولي لي انه مش هينيكك لازم هيركبك
..وايه المشكله نجرب وانتي مطلقه غيري الخول بتاعك اللي بينك في الاسبوع مره ده
دخلت عليهم وانا لابس اندر وحطيت ديل في خرمي ولابس كلوت علي وشي
شخروا هما الاتنين وخلعت هند لبسها وبتخلع سهي كمان
..ده طلع لبوه
.الرحاء غلق النوافذ والهواتف النقاله
...ده انا هفشخ كسمك النهارده
زبري وقف من الشتيمه وانا اهز في طيظي واحبي علي اربعه وابوس فخاد سهي
وهي مكسوفه تخلع الكلوت وانا اشده بسناني كانت هند ملط وبتضربني علي طياظي
جامد قوي
.قوي اضربي لبوتك انا منيوكك وخولك احححح
وتضربني وانزل الكلوت بتاع سهي كس مشعر علي خفيف محلوق معنايه مثلث علي الكس
وتحط ايديها علي كسها وهما الاتنين مكن اصلا
ابص علي هند لبوه سايحه قوي
وبزاز في مكانها مش متهربده او مدلده
الحس في كس سهي وهي مكسوفه وادخل لساني في كسها واعضض زنبورها جامد قوي
وهند تضربني علي طيظي قوي وانا بتآوه جامد قوي قوي قوي قوي وتطلع الديل من خرمي وتحط
بدايه الديل في بؤقي وتبعبصني قوي قوي قوي قوي قوي قوي. وانا الحس جمد قوي في كس سهي
تلبس الزبر هند وتحط بدايته في خرمي وتدقني جامد اشخر قوي واقطم علي زنبور
وتدقني جامد هند وسهي تضغط علي راسي اكتر علشان الحس اكتر
وهند تضربني علي طيظي جامد قوي قوي
..هند.. ايه يا مره الطيظ دي يا لبوه ايه يا كسمك
.نيكيني يا دكري انتي انا نتايتك
..هند.. يا ابن الوسخه الشرموطه هعشرك يا وسخه
سهي تضرب سبعه ونص جامد علي وشي وترتعش جامد
وتسيب نفسها وتطرطر علي وشي جامد قوي وتقلبني هند
علي ضهري وترفع رجليها علي كتفي وتدق خرمي بزبرها
وترتعش جامد هند وتخخضخض زبري جامد تلاقي زبري
وقف جامد قوي وهي بتدقني وتخضخضني جامد ارتعش انا واقذف لبني جامد قوي
واغرقها تخلع الزبر وتلحس زبري وتلحس لبني وتبوس شفايفي
..هند. كسمك يا خول كل ده زبر وكل ده لبن لازم اتناك بقه
تمص جامد هي وسهي زبري وانا علي ضهري يقف زي الحديده
وتفشخ كسها هند وتقعد علي زبري وتنطنط عليا وبزازها تنطنط علي صدرها وتنتنشي وعسلها يتظفلط
وسهي تقعد علي وشي علشان الحس كسها ترتعش هند جامد وتنام علي صدري وطياظها
تتحرك علي زبري جامد قوي
...سهي.. قومي يا كسمك لازم اقعد انا اجرب العمود ده.. تقوم هند مش متحمله من حرقان كسها
وتفشخ سهي كسها وتتلبون علي زبري وتتفشخ احااا كسها سخن قوي وتقعد هند علي وشي الحس كسها
وخرم طيظها جامد قوي قوي قوي وتنزل عسلها علي وشي وتطرطر علي وشي وتقوم سهي
من علي زبري والاتنين يمصوا زبري وانزل لبني علي وشهم هند وسهي يمصوا اللبن من علي بؤق بعض
واطرطر علي وشهم الاتنين ويستحموا الاتنين ببولي
نقوم نستحمي ونلبس لبسنا
هند.. خلاص يا حمدي انت خولنا ودكرنا الجديد
سهي.. دكري انا ونتايتك انتي يا ستي.. وتمسك بيضاني وتقطم شفايفي
..انا تحت امركم في اي وقت علي تليفون
هند.. حسابك كام
..انا اخدت اجرتي كسين ملهومش زي
سهي.. لا لا دي حاجه ‘دي حاجه.. حطت ايديها في شنطتها طلعت مبلغ في ايدي
ده هديه مننا ليك
هند.. علي تليفون يا نتايتي
ونزلوا الاتنين.....

يتبع...


الجزء الثامن



اتصلت عليا نهي
..فينك يا نتايتي
.موجود يا ام خرمين
..مصلحه في الجون
.رجاله لا
..انت عبيط يلا طيظك دي تجيب لك دهب
.اخلصي
..طيب ابعت لي شويه مقويات وكام زبر عادي وواحد براسين بس استحمل
.ايه النظام يا معرصه
..ملكش فيه يا خول تجي مظبط خرمك وخلاص
.والفلوس يا قحبه
..مش هنختلف يا علق
شيلت شعر جسمي كله بالسويت وبعت لها الطلبيه ورحت لها في الميعاد
لاقيت 3 حريم تخان قوي الواحده فيهم فوق 120كيلو اطول مني بس الجمال
في الموضع بزازهم مش مدلدله مظبوطين ومشدودين بس كبار وطياظ نار مدوره
وده علشان العبايات اللي لابسينهم
..نهي. اهلا استاذ حمدي دي سوسو وجيجي ولولو
.اهلا
..نهي. يلا بقه يا لبوتي تعالي ورايا
دخلت الاوضه وخلعتني هدومي ولسه هلبس
..استني اعاين اشوف خرمك
شافت طيظي والشعر حوالين زبري ناعم جدا وتحت باطي وتشم ريحتي وحطت مناخيرها
بين طيظي تشم وتشوف صوابع رجلي وايدي والضوافر وشعري
.احنا داخلين كشف هيئه ولا ايه مالك
..بلاش فلسفه يا خول انت مش عارف مين دول اصلا البسي ده
ببيبي دول واندر فاتله ولسه هطلع
.استني يا كسمك الديل افتح طيظك
فتحت طيظي حطت الديل يلا بينا
خرجت وانا بتمايص واهز طيظي لاقيتهم ملط لابسين الزبره بتاعتي وبيخضخضوها
وكل واحده ماسكه بزتها وانا داخل عليهم وحاسس اني بنت وسط رجاله بجد وزبري شد قوي
نهي.. ادخلي يا حمديه.. دخلت واهز بطيظي والديل يتهز وبتمايص قامت سوسو بتبوسني في شفايفي
وتفقش في طيظي وقامت لولو تقفش في بيضاني بس بشراسه شديده وقامت جيجي تاخد نصيبها
من التحسيس والتقفيض في بزازي وصدري
نهي.. استنوا حمديه بترقص رقص اجدعها مره بترقصه
شغلت الموسيقي واشتغلت ارقص واطلع المره اللي جوايا واهز في ظيظي جامد قوي
قامت سوسو تنقطني بالفلوس خمسات وجيجي ولولو يرقصوا معايا واميل بضهري عليهم واهز في
طيظي ولا دينا الرقاصه التفوا حوايا وقعدوني علي ركبي علشان امص واشتغلت امص زبر وامسك
الزبرين اخخضهضهم وابدل ما بينهم وضربتني سوسو علي وشي وجيجي بالشلوت في بطني ولولو
برحليها في بضاني والتلاته مسكوا الكرابييج سودا ونزلوا بيها علي ضهري وطيظي باقسي ما عندهم
معرفتش ادافع عن نفسي واشتغلوا ضرب جامد فيا بالشلالايت والكرابيج والاقلام جسمي احمر جامد.
وتلذذت بالضرب والالام بس مش قادر اوقفهم.. كفايه كفايه ونهي قاعده حاطه رجل علي رجل
وبتدخن سجاريها ولا كآن في حد بيتضرب اصلا حوالي ربع ساعه واغمي عليا
فوقت لاقتني علي السرير متغطي ونهي جنبي والتلات حريم بيدخنوا ويضحكوا
جاي اقوم مش قادر اتحرك
نهي.. فوقتي يابيضه
.متفقناش علي كده يا نهي انا همشي
.لولو.. حقك علينا احنا اول مره حد يثبت معانا كده بس انت خرع علي فكره كام ضربه ويغمي عليك
جيجي. بس يا لباوي حقك عليا انا حبيبي.. وتميل عليا بحلمه بزتها وكانها بتحلبها لبن في وشي
سوسو. اسفه يا حبيب قلبي بس لسه مستمتعناش بزبرك ده.. وقفش بايدها تحت الغطا علي زبري وبيضاني
نهي سحبت نفسها وخرجت وقفلت باب الاوضه علينا بنادي عليها مفيش رد
قامت جيجي رمت الغطا علي الارض ووشدتني من شعري ولت تضربني بالاقلام علي وشي
وتتف في وشي.. علي اربعه يا كلب عملت كلب جات سوسو بتبعبصني في ظيظي وتدخل زبرها في خرمي
وتضربني علي طيظي احا يا قحبه... اااااه ايييييييي بالراحه وتضربني علي طيظي قوي
..طيظك مهلبيه قوي يا كسمك وتدقني جامد جات جيجي بزبرها في بوقي وسوسو بزبرها
في طيظي وتضربني جامد قوي قوي قوي.. لولو.. استني يا كسمك اديني نصيبي من القحبه دي
خلعت سوسو زبرها من خرمي وتدق طيظي لولو وجيجي بتدخل زبرها في بوقي جامد قوي
وقامت جيجي تقول اديني نصيبي من اللبوه دي وتدخل زبرها في خرمي وبدلوا عليا هما الاتنين
جامد قوي ويضربوا علي طيظي جامد قوي وركبي وجعتني نمت علي بطني شالوني علي السرير
علي ضهري ورفعوا رحلي علي كتافي ويدقوني زبري واقف جامد قوي لولو.. ايه دي ده عنده زبر
واقف كمان استني كده وجيجي بتنيكني.. تقرصني في بيضاني وتخلع لولو الزبر وتفشخ كسها علي وشي
علشان الحس وجيجي وسوسو بيبدلوا علي خرمي ‘نيكهم ليا وتضرب السبعه ونص وترتعش والحس كسها
وقامت وجات جيجي ضربت عليا السبعه ونص ولولو تخضخض زبري وتقوم سوسو كمان تضرب علي
وشي السبعه ونص وتمص زبري لولو ويعجبها زبري واقذف في وشها كميه لبن كتير قوي.. ده طلع دكر قوي
بس مش بنتناك من خول احنا رموني علي الارض.. افتح بوقك يا شرموط
وفشخوا كساسهم عليا وشخوا عليا التلاته وانا فاتح بؤقي وحموني بالبول.. اشرب ياكس
وشدوني علشان نام علي بطني علي السرير واشتغلوا ضرب علي طيظي التلاته
سوسو.. نسيبك يا خول بقه كيفتنا يا كس
جيجي. نفسي اتناك منه
لولو..هو فيه نفس نبقي نتناك منه من غير ما ننيكنه
وباسوا طيظي وخبطوا علي الباب فتحت نهي ولبسوا ومشيوا وانا نايم علي السرير علي بطني
نهي دخلت ‘هي ملط وتشرب سجاير وبتضحك قوي.. فشخوك يا عيني
بصيت لها.. اه فشخوا كسمي.. دخلت سندتني علي الحمام وحمتني ونشفتني ولبستني بوكسري
وعملت لي حاجه سخنه وقعدنا في الصاله وهي ملط تحت رجلي وبتضحك ‘تولع السيجاره
..اتكيفت ياكسمك.. ازاي استحملت 3انا مش بتحمل اتنين ازاي اتحملتهم محدش بيتحملهم اصلا
.خلاص مش هكمل في الموضوع ده خلاص
..ازاي بس صدقني الرجاله احن بكتير
وهي تبوس فخادي ورجلي وعاوزه تمسك زبري
.لالا انا حيلي مهدود من الضرب محدش ضربني بالشكل ده
..انا عاوزه اتناك منك....مش قادر يا نهي انا نفسي مصدوده
..كده ماشي.. قامت مسكت الفون اتصلت بحد ابعتلي حماده
.حماده مين
..ملكش فيه انت تعبان اقعد اتفرج وبس.. قلبت وشها عليا والباب رن دخل عيل عمره 10سنين
مش اكتر وهي عريانه ده عمو حمدي حبيبي وده حماده حبيب قلبي خلع هدومه ملط الواد وزبره صغير
وفشخت نفسها علي الكرسي في الصاله والواد نزل يمص كسها ويلحسها وهي من غير كلام ماسكه راسه
وعلشان يمص جامد ويلحس وبيبعص خرم طيظها جامد وهي ترتعش وتنزل عسلها علي وشه وزبر وقف
نيمته علي ضهره تمص زبره جامد والواد وشه بقي احمر جامد ونزل ميه شفافه كده ضربته علي زبره
قوم البس يا خول ولبس واعطته 100جنيه ومشي
وانا منبهر من اللي حصل... يتبع



الجزء التاسع واالاخير
نمت معرفش كام من الوقت
صحيت لاقيت نفسي نايم علي كنبه الصالون
ولاقيت صوت جاي من اوضه النوم وكآن في حد بيتناك
ببص كده والباب مش مقفول قوي لاقيت نهي بتتناك من راجل اسمر وزبره تخين قوي
وهي فعلا مش مستمتعه وتعبانه جدا اتسحبت علشان البس هدومي بس هدومي كلها في اوضه النوم
وتليفوني كمان لان واحد بالشكل ده ممكن يفشخني ومقدرش عليه دخلت المطبخ واخدت سكينه
ونمت مكاني وسمعته وهو خاارج.. مين المز ده.. ؟ نهي. ده ابن اختي حمدي
الراجل. ابيضاني وحلو وبيشيل الغطا من عليا بشويش وشاف طيظي وانا لابس البوكسر
.احا عاوز انيكه وخدي اللي عاوزاه بتغطيني تاني وهي لاحظت السكينه وبتسحبه
وتقوله. مينفعش ده ملهوش في الموضوع خالص بس تعبان ونايم من امبارح
الراجل. هديكي اللي عاوزاه بس انيكه
نهي‘.من الاخر كده ده بيتناك من الحريم بس ملهوش في الرجاله
الراجل. طيب هنيكه ايه رايك صحيه
نهي. ياحبيبي انت جيت علشاني ونكتني سيبك من ده وانا هيجبلك عيل 11سنه طيظه عنب احلي من ده
الراجل. طيب جيبه واتصلي دلوقتي جيبه
نهي. امشي وانا هظبطك مع ولدين صغننين تفشخهم يلا مع السلامه
ومشي الراجل... نهي. عاوز تقتله
انا. اه هقتله لو فكر يلمسني انا ناقص قرف.. هاتي سجايرك
رمت لي العلبه والولاعه ..انا همشي ومتتصليش عليا تاني
وهاتي باقي الحساب انا قرفان من نفسي اخر قرف
نهي. ليه يا بيضه اي الراجل فشخ كسمي تعالي شوف خرمي وادهن لي مسكن قوم يا خول
قومت اسندت عليا ونامت علي بطنها ببص علي خرمها متبهدل اخر بهدله غيز الضرب وجسمها متشوه عض
وفيه طفي سجاير
انا. ليه كل ده علشان ايه ده حرام عليكي ده وبدهن خرمها بالراحه وهي تتوجع
نهي. بتعيط وقعدت بتولع في السجاير وبتولع لي.. ده العلق جوزي
كان بيآجرني بالساعه وشوفت الذل وهي بتبكي خلي كلب يركبني علشان
يعجب واحد خليجي رماني لحضن شخصيه امنيه كبيره
عجبته وقالي اعملك اللي نفسك فيه قولت له اشوفه مذلول. جابه قدامي
خلاني اشخ عليه وجاب كلابه ينيكوه ده غير حراس بيته وطلقني
واخدت منه فلوسي وبقي كلب ذليل وبعد كده عملت فيلا وشركه صغيره
واخده توكيل بمساعده الشخصيه دي وعايشه في قرف
لانه برضوا اوسخ من العلق اللي قبله بيبعت لي ناس اوساخ زي اللي خرج ده
علشان يقرفني في عيشتي واشتغلت تعيط ورمت نفسها في حضني
انا. طيب ما تحاولي تتحرري من كل ده كفايه قرف يا نهي كفايه انت لسه صغيره
وتقدري تعيشي حياتك من جديد
نهي. انا اتعودت خلاص وهو وعدني انه هيبعد عني وهصفي الشركه واخد فلوسي واختفي
وابدا حياتي من جديد ...بصت في عنيا.. ايه رايك تبدا حياتك معايا وهكون خدامه رجليك
ونتجوز ونخلف وهكون خدامتك صدقني انا تعبت من حياتي خالص ايه رايك.
انا. انتي طيبه جدا بس انا.. مممم مش عارف ارد عليكي اقولك ايه
نهي. بتعيط. انا عارفه اني مش من مقامك واني رمه وسخه وكس نجس
بس نبدا مع بعض انا عارفه انك نضيف قوي وهلبس نقاب واعتزل الناس
ونبعد انا وانت بعيد عن الكل ها فكر صدقني هكون خدامه قلبك وام اولادك
ضحيح انا اكبر منك في السن ولو عاوز تتجوز هخليك تتجوز وتشتغل
وننسي كل اللي فات
انا. طيب سيبيني امشي افكر واقعد مع نفسي شويه واقولك قراري بس
احنا في النهايه اصحاب حتي لو رفضت
ومشيت نزلت من البيت بفكر ومش عارف هعمل ايه بعد ما اخدت فلوسي منها.
ومشيت وروحت كليتي وانتظمت فيها وتليفوني قفلته والمحل صفيته خالص.
وبطلت كل حاجه
وعدت الشهور ولاقيت استدعاء علي مكتب العميد
وروحت لاقيت راجل امن قال.. انت مطلوب لجهه امنيه
انا. .مين وفين.. قال متسآلش
وميشت معاه وروحت فيلا وفيها امن كتير
لاقيت شخصيه كبيره قاعد علي مكتب كبير وضخم
قالي. انت جمدي منيوك الحريم
انا منبهر. نعم..
ورايا راجل ضخم الجثه بيقول بصوت غليظ
رد علي الباشا احسن لك
انا. حضرتك بتقول ايه
شغل فيديو ونهي كانت بتنكني
هو. انت المنيوك بتاع نهي وبتاع باقي الحريم بتوعها
وبترفض تتناك من الرجاله ورفضت تتناك من اخر راجل كان عند نهي
قبل ما تختفي انت
.انا..حضرتك. اااااا
الباشا.. بالراحه كده كل حاجه حصلت في بيت نهي متصوره هي صحيح مسحت كل حاجه من كاميراتها انما انا اصلا حاطط لها كاميرات تانيه وعرفت اسمك بالكامل لما الهانم باعت كل حاجه وحطتها في البنك باسمك
انا. معرفش حاجه عن ده يا باشا انا اخر مره صحيح كنت هناك ومشيت وبس
الباشا. الخاينه كانت عاوزه تهرب معاك ولو كنت وافقتها كنت سافرت معاها لفوق.
انا. منبهر ماتت. ازاي
الباشا. ملكش فيه يكفي اقولك انها رفضت امر مني وعلشان كده سافرت بس بعد ما كتبت كل حاجه عندها باسمك ده غير الفلوس اللي في البنك
انا. معرفش و**** صدقني
الباشا. انا عارف انك متعرفش حاجه وانك قفلت محلك ومكتئب وقافل تليفونك
انا. ايه المطلوب مني انا مش عاوز فلوس ولا اي زفت بس سيبني امشي
الباشا. بص يا حمدي يا منيوك. هتبقي مكان نهي وهتمشي علي الخط اللي هرسموهولك ولو خلفت هتحصلها.
انا. حضرتك عارف اني تعبت من اللي حصل لي ومش عاوز اكمل انا هخبص دراستي واعيش باقي حياتي خد كل الفلوس بس اعفيني من فضلك
الباشا. انت موهبه مفيش زيها لازم تستغلها
انا. من فضلك يا باشا اعفني
البااشا. بص هنتفق مع بعض هتاخد كل فلوس نهي بشكل قانوني
بس هتتناك من كام حد كده ومتقلقش محدش هيرغمك علي شيء صدقني.
انا. مش بتناك من رجاله ومش هتناك من ستات
الباشا. هتتناك من رجاله ومن ستات ومن عيال ومن.. كلاب فاكر طليقها
انا. من فضلك عاوز اعيش في هدوء بدون تهديد من فضلك
الباشا. ماشي بدون تهديد انت هتتناك من ناس من طرفي ومش كتير مش هقلقك كتير ومحدش هيمد ايده علي فلوسك صدقني
انا. امرك بس سيبني اعيش حر اتجوز ومن فضلك امسح الفيديوهات دي ملهاش لازمه وبلاش تهديد الموضوع ده يكون بالمزاج
الباشا. خلاص وعد منك علي وعد مني ونكمل مع بعض
واستسلمت للباشا وبقيت شرموطه رسمي اتناك من ستات ومن رجاله ومن عيال ومن كلاب وبقيت عبد له مدي الحياه..... النهايه
.............
القصه انتهت لانها ادت المعني المقصود
واعتذر ان الجزء الاخير مفهوش نيك كتير
بس علشان انهي القصه
واعتذر علي اللغبطه اللي في القصه

وفي النهاية :

شكرا لكل من علق علي قصتي واتوجه بالشكر للجميع
فهناك تنويه لازم ان اقوله في النهايه
القصة من وحي خيال كاتبها وليس لها أي علاقة بالواقع وتلك القصة هي تجربة اطلعت على بعض تفاصيلها من خلال صداقتي بأحد ما الذي روى لي ما حصل مع احد أصدقاءه باختصار وأحببت أن اشارككم بها كقصة ، ولكون ليس لي علاقة بالقصة فقد ظهرت مقطعة الأوصال وغير منضبطة فاعذروني
ارجوا تفهم الامر
وشكرا لكل من مر هنا وقرآ حروفي

عصر يوم
11-14-2017, 08:48 PM
الإنجاز المفيد في إضافة الجزء الجديد"

إذا أردت إضافة جزء جديد مع القصة المتسلسلة..
أنقر على الرابط (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=318414
) الذي بالصفحة الأولى للقصة المتسلسلة...
ثم أنقر بالماوس على الأيقونة//rusmillion.ru/aflmsexarab/images/buttons/reply.gif التي في أعلى الصفحة وأكتب الجزء الجديد..
ثم "إرسال الرد"...
ثم أعلمني على الخاص على الرابط (//rusmillion.ru/aflmsexarab/private.php?do=newpm&u=47994) لأدمج لك الجديد مع القصة المتسلسلة...
من فضلك لا تخالف هذه التعليمات ليسهل دمج الجديد...
تسلم الأيادي ....
تحياتي،،،،

عصر يوم
11-14-2017, 10:11 PM
متسلسلة...حتى الثالث

طيز عايزة ست
11-14-2017, 10:29 PM
حلوة بجد استمر يابطل بس خلي دور الست اقوي

الجرجاوي
11-14-2017, 10:46 PM
حلوة بجد استمر يابطل بس خلي دور الست اقوي

شكرا علي ردك
لسه فيه مفاجآت جايه
بس في قصتي الراجل دور مساوي للمراه
بس في الاخر مفاجآت
بقلمي
شرفت بمرورك

ملك الاحساس
11-14-2017, 11:19 PM
قصة ممتازة وجديدة وفي انتظار ابداعك

الجرجاوي
11-14-2017, 11:36 PM
قصة ممتازة وجديدة وفي انتظار ابداعك

يسرني ردك ومرورك

Teez gamda
11-15-2017, 12:13 AM
روعة ولون جديد للقصص هنا استمر

monsun
11-15-2017, 11:50 AM
جامده جداااااا

عصر يوم
11-15-2017, 12:27 PM
متسلسلة...حتى الرابع

سوزي الدلوعه
11-15-2017, 01:45 PM
يخربيتك خليت خرم طيزي يفتح ويقفل وزبري هاج قوي

طيز عايزة ست
11-15-2017, 08:17 PM
عاااااش برنس

الجرجاوي
11-16-2017, 04:36 PM
يخربيتك خليت خرم طيزي يفتح ويقفل وزبري هاج قوي

سلامه طيظك يا سوزي

الجرجاوي
11-16-2017, 04:37 PM
روعة ولون جديد للقصص هنا استمر

شكرا لمرورك الجميل يا قمر

الجرجاوي
11-16-2017, 04:39 PM
عاااااش برنس

منورني يا عسل

الجرجاوي
11-16-2017, 04:39 PM
جامده جداااااا

شكرا لمرورك وتحياتي

كلي نار
11-16-2017, 05:02 PM
حلوة
يسلمووووووووووووو

الجرجاوي
11-16-2017, 11:14 PM
حلوة
يسلموووووووووووووشكرا لمرورك وتشريفك

Tetotota2020
11-17-2017, 12:43 AM
اللى يعرف يمتعنى ويبعت لى صور على الشات بدون مقابلات
انا على الياهو ماسنجر بعد 11:30 بليل الياهو ماسنجر
Tetotota2020

عصر يوم
11-20-2017, 07:44 PM
متسلسلة...حتى الخامس

عصر يوم
11-29-2017, 10:33 PM
حتى الجزء السادس....

عصر يوم
12-09-2017, 09:22 PM
حتى الجزء السابع...
وتم تغيير الإسم..

shahdbanoty
12-10-2017, 03:29 PM
قصه تحفه بجد وممتعه جدا😍

الجرجاوي
12-10-2017, 07:46 PM
قصه تحفه بجد وممتعه جدا😍

شكرا علي مرورك ورآيك
لسه اللي جاي امتع

مها هانم
12-10-2017, 08:44 PM
ممتازة استمري اممممممممممممواااح

الجرجاوي
12-10-2017, 09:34 PM
ممتازة استمري اممممممممممممواااح

شكرا لمرورك الجميل

gygy289
12-12-2017, 06:31 PM
حلوة اوي القصة
ياريت يبقى في مياصة ونسونة من البطل اكتر كمان ويلبس حريمي كتير

كاتبة جنسية
12-12-2017, 07:39 PM
كويسة القصة
الاحداث جيدة
الاسلوب متقن
محتاج بس تقوية البناء الدرامي اكثر

تقبل تحياتي

كاتبة جنسية

الجرجاوي
12-12-2017, 08:24 PM
حلوة اوي القصة
ياريت يبقى في مياصة ونسونة من البطل اكتر كمان ويلبس حريمي كتير

القادم احلي متقلقش
سعيد بتواجدك

الجرجاوي
12-12-2017, 08:25 PM
كويسة القصة
الاحداث جيدة
الاسلوب متقن
محتاج بس تقوية البناء الدرامي اكثر

تقبل تحياتي

كاتبة جنسية

شكرا لتشريفك لقصتي المتواضعه
ولنقدك البناء. اديني بتعلم
منوراني دايما

سمرة
12-14-2017, 10:40 AM
روووووووعه روووووووعه
مشكوووووووووووووووووور

الجرجاوي
12-14-2017, 12:41 PM
روووووووعه روووووووعه
مشكوووووووووووووووووور

مرورك الاروع نورتني

سمرة
12-14-2017, 06:32 PM
روووووووعه روووووووعه

طيزي لبوه
12-15-2017, 09:42 PM
اووففف نفسي اكون مكانه واتناك بالصناعي من المزز

طيزي لبوه
12-15-2017, 09:46 PM
قصه جميله اووي ومثيره لدرجة اني علي اربع وبنيك طيزي بخياره وبحلب زبي اووففف هيجتني

عصر يوم
12-16-2017, 03:18 PM
حتى الجزء الثامن

الجرجاوي
12-16-2017, 04:11 PM
روووووووعه روووووووعه

شكرا لمرورك العطر

الجرجاوي
12-16-2017, 04:11 PM
اووففف نفسي اكون مكانه واتناك بالصناعي من المزز

منور
ياريت تلاقي اللي نفسك فيه
تحياتي

الجرجاوي
12-16-2017, 04:12 PM
قصه جميله اووي ومثيره لدرجة اني علي اربع وبنيك طيزي بخياره وبحلب زبي اووففف هيجتني

نورتني
سعيد بمتعتك
شكرا لك ولسه القادم اجمل

علياء علي
12-19-2017, 02:24 PM
روووووووووووووووووعه

الجرجاوي
12-20-2017, 12:41 AM
روووووووووووووووووعه

مرورك الاروع منوراني

منيوك بنات
12-20-2017, 07:04 AM
ولعتني شكرا لك

الجرجاوي
12-20-2017, 02:17 PM
ولعتني شكرا لك

هتولع اكتر
تحياتي

gay naughty
12-26-2017, 11:14 AM
ابداااااااااااااع
:up::up::up::up::up:
انا حسيت انى مع ابطال القصة من قوة السرد والوصف
تسلم ياغالى

الجرجاوي
12-28-2017, 09:15 PM
ابداااااااااااااع
:up::up::up::up::up:
انا حسيت انى مع ابطال القصة من قوة السرد والوصف
تسلم ياغالى


ياااااه فرحت ان القصه عجبتك.
وكنت نسيتها وهكملها علشان المتعه تكمل
تابعني

gay naughty
12-28-2017, 09:47 PM
ياااااه فرحت ان القصه عجبتك.
وكنت نسيتها وهكملها علشان المتعه تكمل
تابعني

وانا مستنى ياباشا ابدع ورينا الشغل :99:

طيزي لبوه
12-30-2017, 01:19 AM
قصتك جميله اووي بتعيشني اللحظه بس ياخساره بتخلص بسرعه ياريت الجزء الجاي يكون طويل

الجرجاوي
12-30-2017, 02:50 PM
قصتك جميله اووي بتعيشني اللحظه بس ياخساره بتخلص بسرعه ياريت الجزء الجاي يكون طويل

من عيوني
في اقرب وقت
نورتني

وليد الدمياطى
02-22-2018, 04:45 AM
منتظر انك تكمل باقي القصه كمل الباقي يا جميل

abdzok
02-26-2018, 07:41 PM
القصة جميلة وحلوة ومثيرة وتفاصيلها متماسكه مشكور والى الامام

ماهر شرف
03-04-2018, 07:54 PM
نتايه حسمه فاير

قلب وزب حديد
03-06-2018, 12:48 PM
الى عاااااوز يتناك يكلمنى

bigteto
03-06-2018, 01:37 PM
تسلم على القصه المثيرة

bottom-mansoura
03-06-2018, 09:53 PM
لااازم تتثبت دي
احلي قصه شفتها هنااااااا

شوفوني
03-06-2018, 10:48 PM
تم اضافة الجزء التاسع والاخير
قراءة ممتعة
الشكر الجزيل للكاتب على مشاركتنا إبداعه

الجرجاوي
03-07-2018, 09:15 AM
شكرا لكل من علق علي قصتي واتوجه بالشكل للجميع
فهناك تنويه لازم ان اقوله في النهايه
القصة من وحي خيال كاتبها وليس لها أي علاقة بالواقع وتلك القصة هي تجربة اطلعت على بعض تفاصيلها من خلال صداقتي بأحد ما الذي روى لي ما حصل مع احد أصدقاءه باختصار وأحببت أن اشارككم بها كقصة ، ولكون ليس لي علاقة بالقصة فقد ظهرت مقطعة الأوصال وغير منضبطة فاعذروني
ارجوا تفهم الامر
وشكرا لكل من مر هنا وقرآ حروفي

طاهردرويش
03-07-2018, 10:08 AM
اووووووووووووووووووووف جميل اووووووووووووووووووي نفسي اكون زيه والستات تنكني وتبعبصني

Teez gamda
03-08-2018, 02:59 PM
رائعة وهيجتنى اوى

alisamer
03-10-2018, 01:47 PM
جمييييييل جدا هات تانى

Sami Tounsi
03-10-2018, 04:09 PM
يغلق الموضوع حسب طلب صاحبه..



/archive/index.php/t-222885.htmlقصص.نيك.نسوان.محرومه site:rusmillion.ruقصص سكس مثيره فيها عقاب بالنيك/archive/index.php/t-458884.html/archive/index.php/t-116681.htmlاعترافات بنات سكسقصص محارم نكت أمي واختيقصص سكس الولد وأمه ونتف بالحلاوةقصص نيك موظفه بكر/archive/index.php/t-382755.htmlقصص امي تستعبدني site:rusmillion.ruقصص مدام فاتن site:rusmillion.ruقصص سكس الخادم site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-297491.html/archive/index.php/t-306614.htmlقصص نيك نسوان.هايجه site:rusmillion.ruنيك المحارم هل ممتع قصص نيك مكتوبة زوجة نسيبي/archive/index.php/t-324847.htmlhive/index.php/t-406487.html">/archive/index.php/t-406487.html  /archive/index.php/t-165777.html/archive/index.php/t-302701.htmlقصص سكس نكت الورعمتناك الشرقيةقصص نيك لواط متسلسلة site:rusmillion.ruقصص سكس يمنية خالتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-563949.htmlقصص خليت اخويا خول  site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-108337.htmlقصص سكس البواب نسوانجي/archive/index.php/t-582228.html/archive/index.php/t-83706.html/archive/index.php/t-217752.html/archive/index.php/t-460245.html/archive/index.php/t-222885.htmlقصةي مع جد زوجي زبو طويل عرب نار site:rusmillion.ruقصص سحاق محارمقصص سكس نوره لبوه/archive/index.php/t-400198.html/archive/index.php/t-82781.html/archive/index.php/t-6089.htmlقصص سكس قديمه مكتوبه/archive/index.php/t-319087.htmlقصص جنسية زوجتي تطلب مني نيك اختها.comقصص لواط أجمل إحساس وزبه في طيزي/archive/index.php/t-41686.html/archive/index.php/t-422272.html/archive/index.php/f-77.html/archive/index.php/t-155371.html/archive/index.php/t-556634.html/archive/index.php/t-70335.html/archive/index.php/t-386271.htmlقصص سكس الفقر واخي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-172697.html/archive/index.php/t-374107.htmlقصص جنسية حصانقصص سكس محارم تحرر مكتمله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-468482.html/archive/index.php/t-124539.htmlقصص سكس محارم تبادل اخواتصورنيك محارم أمهات عرب نارقصص سكس ست عجوزة site:rusmillion.ruعايز أتناك من شيميل/archive/index.php/t-463308.html/archive/index.php/f-1.html؟،؟قصص ساديه حبست الكلبهقصص نيم تامر/archive/index.php/t-485298.htmlقصص سكس محارم امي وزوجيقصص سكس خيانهقصص سكس محارم الام الابن المطلق/archive/index.php/t-441695.html/archive/index.php/t-131990.html/archive/index.php/t-45546.htmlقصص سكس خليجيات مع شميل/archive/index.php/t-93008.htmlقصص زبي بطيز جارتي /archive/index.php/t-172697.html/archive/index.php/t-306733.htmlسكس ام كاملقصص سكس اب وبنته كسي واكلني و عايزة زب ينيكني.com/archive/index.php/t-331058.html/archive/index.php/t-34066.htmlرقم سالب وموجب الزقازيق/archive/index.php/t-520299.htmlقصص فشخ طياز/archive/index.php/t-215673.html/archive/index.php/t-125926.html/archive/index.php/t-404183.html