دخول

عرض كامل الموضوع : مكتملة صاحبي مصطفى و أمه المهاجرة لأمريكا ثلاثة اجزاء


Hima roka
08-28-2020, 05:20 PM
الجزء الأول
عندي صاحب أسمه مصطفى راجل محترم و عازب زيي عايش مع أبوه الحاج محمود
و ابوه كان بيعتبرني ابنه و بيتعامل معايا على هذا الأساس كنت بزور مصطفى كتير في البيت
وساعات كنت ببات عنده لغاية ما في يوم كلمني مصطفى في التليفون وهو منهار و
بيعيط وبيقول أن ابوه مات..اللي اعرفه عنهم انهم عيلة متحررة جدا مش معقدين المهم
قمت معاه بالواجب طبعا ودفناه و عملنا العزاء وكله
تمام وفي أخر اليوم قالي اعمل حسابك هتعدي عليا بكره نروح نجيب ماما من المطار
كنت أول مره اعرف ان امه عايشه اصلا لأنه كان ما بيتكلمش خالص عنها وفيه عندهم
صورة في البيت كبيرة و عليها شريطة سوداء انا فكرتها ماتت وسألته عنها وحكى لي
أن ابوه طلقها لما شك فيها وقطعوا مع بعض وهي كده كدا كانت راجعة مصر بكره
وتاني يوم روحنا نسقبل أم مصطفى و قفنا نستنى لغاية ما طلع علينا واحدة
صاروخ لابسة بنطلون أسود ضيق عليها فشخ و بلوزه لاممه صدرها بالعافية لونها اسود
وشعرها أسود فرداه ولابسه نظارة شمس وراحت رايحة لمصطفى اللي حضنها وباسها
وقالها حمد **** على السلامة ياماما.... ماما ماما مين يا عم ده اللي جه في دماغي
ست بزازها كبار وطيز عالمية كبيرة وشفايف مكلبظه و تهيج دولة و رجعنا على البيت
و قعدت تكلمني وانا عملت محترم و كانت كل كلمتين تقول حته انجليزي وأنها رغم
زعلها من عم محمود لكنها زعلانة عليه رغم أنه ظلمها و انها رجعت تستقر في مصر
بعد الغربة في بيتها القديم بيت عم محمود سألت صاحبي هي ما كنتش بتحبه اصلا
قال إنها كانت في نظره خاينه و انه كان طلقها علشان كان فاكر ها بتخونه مع صاحبه
واهي رجعت بعد ما بقى عندها ستين سنة وكبرت في السن وعايزه ترتاح شوية
روحنا البيت وطلعنا الشنط وكنت شايل شنط كبيره وهي قالت هتعرف تشيلهم
يا ابراهيم قولت لها وأشيل قهدم عشر مرات ابتسمت كده و بصت بصة هيجتني عليها
اكتر و طلعنا قعدت معاهم شوية وانا مش مركز غير معاها لغاية ما قامت تدخل تستريح
وانا عيني متابعه امكانياتها ودخلت الطرقه اللي بتوصل لأوضة النوم و انا في الخباثة ببص
لفت وشها فجأه وبصت لي وضحكت ودخلت تدلع وتقول لأبنها اللي كان بيوضب الاوضة
ليها أطلع لصاحبك لحسن شكله تعب النهاردة وخرج مصطفى و انا قولت له انا نازل
قالي ما تبات معايا يا جدع... قولت له ما يصحش البيت بقى فيه ست خلاص يا برنس
خرجت من الاوضة لابسه عبايه واسعة وبتقول ايوه يعني ايه مش محمود كان زي بابا
اعتبرني ماما.... من هنا ورايح انا ماما سعاد كنت اول مره اعرف اسمها سعاد اسم حلو
وكملت وقالت انا ايه ماما سعاد وبتضحك قولت لها حاضر ياماما سعاد هسمع الكلام
بس اروح اجيب غيار من شقتي وفعلا نزلت جبت غياري بعد الشغل وروحت عليهم
كانت ماما سعاد في المطبخ ومصطفى نزل يجيب حاجات للبيت وكانت واقفة على الحوض
جيت من وراها وقولت لها أنا هنا يا ماما... لفت وشها وهي بتضحك وبتقول **** حلوه
قوي ماما منك يا هيما لقيت نفسي بتلجلج و قولت لها حمد **** على سلامتك يا ماما
كان زبري ساعتها عامل خيمة في البنطلون وهي لاحظت ده وبصت لتحت وقالت
ادخل غير هدومك وخد دش عقبال ما الغداء يجهز وبتضحك وعملت زي ما قالت
ودخلت اخد دش و دي لقيتها بتفتح الباب انا اتخضيت وداريت زبري اللي كان شاهر
وهي ضحكت وقالت مالك ياولا هو انا مش ماما حد يتكسف من ماما برضو يا خلبوص
انا حضرتلك الاكل وجعانة ( وهي بتبص ناحية زبري) خلص بقى علشان نتغدى
الباب خبط وكان مصطفى دخل وانا خرجت من الحمام وقعدنا ناكل وعنيها في عيني
و بتبتسم البيت كان فيه كذا اوضة منهم اوضة ليا لواحدي قدام الحمام على طول
بعد الغدا دخلت اريح شوية ونمت مقتول من التعب وصحيت على الساعة تسعة بليل
كانت سعاد بتتفرج على التليفزيون و مصطفى بسألها عليه قالت ياااااه ده نزل
مع أصحابه وبيقول لك هما مستنينك في القهوة... اترميت جنبها وانا بقول لا قهوة ايه
بلاش هم هيرغوا في أي هم خلينا قاعدين النهاردة هي كانت قاعدة رجل على رجل
وبتتفرج على التليفزيون و قعدنا نتكلم وسألتها كانت عايشة ازاي ومع مين قالت
انها كانت عايشة مع واحدة صاحبتها وجوزها لغاية ما أتخانقوا لأن صاحبتها قفشت
جوزها بيبص على سعاد و قررت بعدها تنزل مصر لأن مالهاش حد هناك غير صاحبتها
قولت لها وهو فعلا كان بيبص... قالت بصراحة ماكنش بيبص بس ساعات كان يعني
بيمد ايده بس انا كنت بهزأه ومبرضاش اقول لصاحبتي فادية عن جوزها عصام
قولت لها بصراحة عنده حق وكان زبري بيكبر في الشورت وكملت كلامي وقولت
انتي بصراحة تتعبي اي حد يا ماما... بصت وهي فاتحة بوقها وبتبتسم وبتقول
يعني ما كبرتش يا هيما برضو كبرت... قولت لها على رأي كاظم كل ما تكبر تحلى
قالت بجد أنا لسه حلوه... قولت لها أحلى من الاول يا ماما اتكسفت ولفت وشها
تتفرج على الفيلم ورجعت تسألني انت متجوزتش ليه... قولت لها بصراحة انا
صياد احب اصطاد كل يوم حاجة أكلها مش بتاع واحد ياكل فول وطعمية كل يوم
بصت بصة وضحكت بصوت وقالت انت يا واد شقى وقامت وقالت انا داخلة
اوضب البيت ولقيتها دخلت على أوضتي وانا وراها لقيتها بتوضب السرير
وقدام زبري طيزها الكبيرة وما دريتش بنفسي غير وانا بحكه في طيزها فأتنفضت
ولفت وشها وبتقول انت بتعمل ايه يا واد...قولت لها بصراحة انا بحبك يا سعاد
قالت وهي بتبص على زبري انا قولت ماما سعاد وضربتني بقلم خفيف كده وضحكت هي
ورحت ماسك وشي قال يعني القلم وجعني قالت هي لا ما تزعلش وراحت بايسه خدي
وقالت معلش وجعتك روحت ماسك ايدها وحطيتها على زبري وقايل وهنا بيوجعني
قالت ياللا هوى لا انت لازم تستريح و نزلتني على كرسي جنب السرير وخرجت زبري
وشافته قالت احيه ده زبك تعبان قوي شكله ما اصطادش بقاله كتير لا ما ينفعش كده
ونزلت تمصه مص محترفه شرقانه من زمان ماشفتش زبر لغاية ما ضرب شلال في بقها
قالت **** ده كان تعبان قوي... وغرقت هدومها وقامت تقلعها كلها وقالت دول يتغسلوا بقى
ها ارتحت يا حبيب ماما قولت لها انتي احن ماما في الدنيا باستني وقومتني وخدت مكاني
وفشخت رجلها وقالت تعالى بقى لحسن كسي تعابني يا هيما عايزاك تريحه وبتغمز لي
قعدت امص والحس واكل فيه لغاية ما جابت وهي بتدفن راسي في كسها
رميتها على السرير ونمت جنبها ورفت رجليها وقعدت وراها ودخلت زبري في كسها
قالت اههه ده كبير يا ولا هيفترك كسي يخرب بيتك وقعدت انيك فيها وغيرنا الوضع
ونيمتها وفشخت رجليها على طرف السرير ودخلته في كسها تاني وهي بتزووم وهايجة
وتقفش في بزها وتقول احيه كمان يا حبيبي ريح ماما ماما تعبانة كمان متعني اي
لسه كسي تعبان لغاية ما جبت في كسها قالت اههه اهو كده ريحت قلبي يريح قلبك الكبير
وقصعت ضحكة قولت لها انا عايز اكشف ورا... قالت لا أخاف ده انا مش قادرة من اللي حصل
قدام روحت لفيت ظهرها وقايل لها مش انتي تعابنة سيبيني اريحك يا ماما يرضيكي ابنك
زبره يتعبه كان لسه زبري قايم شويه وانا بسخنه بأيدي ورحت لفتها وبايسها في بقها و في بزازها
قالت خلاص يا روح ماما مايرضنيش زبرك يبقى تعبان تعالى ريحه بس براحه عليا ياواد
ده انت عايز اربع نسوان يهدوا زبرك الكبير ده ووطت وانا دخلته بصعوبة وهي بتصوت تحته
لغاية ما دخل وبدأت انيكها بدأت تترجاني ما طلعوش وقالت ده جامد النيك من ورا ده يا هيما
كمان يا روح ماما كمان انا شرموطة وانت بتعالجني يا قلبي كمان ايييي اححح سخن اوي
لبنك ده ولقينا باب الشقة بيتفتح اتنفضت سعاد ولمت هدومها ودخلت الحمام في ثواني
وانا قفلت الباب والنور وعملت نايم كان مصطفى اللي وصل دخل لقى صاحبه لسه نايم
وأمه بتستحمى من توقيع زبر صاحبه في كسها بس هي قالت إنها بتستحمى بس
والي اللقاء في الجزء الثاني

الجزء الثاني
رجع مصطفى علشان يلاقي أمه سعاد في الحمام وأنا كنت قافل النور وعامل نايم
بعد اللي حصل ونمت فعلا صحيت تاني يوم وقعدت مع سعاد وابنها نفطر مع بعض
وهي عمالة تبص لي وتضحك وتلعب برجليها في رجلي و شوية ومصطفى قال طيب
هنزل أنا علشان ورايا شغل وسألني هتيجي معايا قولت لا أنا معنديش شغل وتعبان
من امبارح الظاهر عندي برد هأجز النهاردة وشكلي هخش أكمل نوم تاني ميت يا نجم
قالي طيب ونزل فعلا ولقيت بعدها بمفيش سعاد عندي في الاوضة و مقتولة من الضحك
وبتقول ياااه ده انا كنت مرعوبة ليحس بحاجة بس جدع انك قفلت النور و الاوضة
بس أيه ياواد يا سافل اللي عملته معايا ده يخرب عقلك زبرك ممتع أوي يا هيما جامد
نيك ياولا انت نمت مع نسوان قبل كده صح؟
قولت لها ياااه كتير ده فيهم كتير بعاملهم اني متجوزهم وأجوازهم عارفين كمان اني
بنام مع نسوانهم.... بصت لي باستغراب و فتحت بوقها وقالت لي بجد يا بابن اللعيبة
ده انت طلعت داهية ومالكش حل صايع يا واد يا هيما وسكتت شوية وبعدها قالت
تعالى هنا هات بوسة وأخذت بوسة بنت حرام من أحلى ماما سعاد وهي بتقول لي
لا يواد انت ما تتسابش ده يا بخت اللي هتتجوزك هتريحها على طول يا هيما
قامت توضب في البيت و راحت الصالون وخرجت لها وانا لابس البوكسر بس
كانت موطيه قدامي خرجت زبري وسخنته ورفعت الجلابية اللي لبساها
اتخضت وقالت **** انت مستكفتش امبارح يا ولا قولت لها بصراحة مالحقتش
اتمتع بطيزك يا مره... قصعت ضحكة شرموطة وقالت لا هو انت يتعبك تيجي تركبني
ياواد انت بتهدها نيك ياولا وانا عايزه انضف البيت... جسمي بعدها بيوجعني
كنت نزلت لباسها و بليت خرم طيزها خلاص وهي بتتنهد وتقول ااااه
ودخلته في خرمها.... قالت اي زبرك عامل زي السيخ ياللا اشوي طيزي وانا هكمل ترويق
وفضلت بنيك طيزها وهي واقفة بتروق لغاية ماجيت في طيزها ونزل لبنى على الأرض
قالت كده روح شوف لي حاجة أنضف بيها روحت جبت لها فوطة ورجعت كان لسه
نصي التحتاني عريان نزلت قدامي تنضف الأرض ورفعت رأسها بقت قدام زبري.
وقالت يخرب عقلك ابعد لحسن انا نفسي رايحه على مصه ابن الوسخة زبك ده
قولت لها وحد حايشك اهو عندك كنت ماسك موبيلي و هي بتمصلي وانا واقف
ولقيتها بتلعب فيه بجنون لغاية ما قولت لها هجيب يا ماما قالت احا عليك هو خزان
لا روح هاتهم في الحمام انا لسه واخده دش وروحت جبتهم في الحمام
قعدت جنبي نتفرج على تليفزيون وهي ماسكة الموبيل وقالت واد يا هيما
انا جت لي فكرة بنت لازينة فاكر فادية صحبتي بتاعت أمريكا جايه بكره مصر
والولية دي شرموطة اوي وتحب الزبر اللي زي زبرك وهي تعبانه جوزها عصام
مش مكفيها ايه رايك مصطفى هيسافر بكره اسبوع تبع الشغل هخليها تيجي تقعد
يومين عندنا و هحكيلها عنك و جوزها عصام عارف انها بتتناك هخليه ينام معايا
هو نفسه في كسي من زمان.. وافقت طبعا وهي كلمت فادية وحكت لها عليا على
اني ابنها وانا جنبها وفتحت الاسبيكر و فادية شكلها فعلاً شرموطة وبتقول ااااه
يا سعاد حرام عليكي انا تعبانه يا بختك عندك ابن يريحك انا جوزي بيهنج العرص.
تعبتيني حرام عليكي بقولك ايه ممكن تخليه يمتعني كمان اصلي كسي فيه نار
بصت لي سعاد وغمزت لي وبتشاور كله تمام وقالت لها بس بشرط يا مزه
قالت فادية ماشي هخلي عصام ينيكك يا وسخة هتموتي وتتناكي يا أحبه
ووصلوا تاني يوم ولقيت فادية دي عبارة عن جسم مروة اللبنانية حته طريه
مايبانش عليها سن وقعدنا احنا الأربعة مع بعض وتبص لي فادية وتضحك
وقام عصام جوزها وقايل احنا نخش في الموضوع على طول تعالى يا سعاد
وخدها ودخل الاوضة روحت ماسك فادية من أديها وقولت لها تعالي يا فوفا
قالت لا قولي يا ماما فادية... قولت لها ايه نفسك ابنك يعمل معاكي
قالت فكرة انك ابني وعايز تنام مع مامتك مهيجاني اكتر ما انا هايجة
روحت حضنها وبايسها وقايل طيب تعالى امتعك يا ماما
و دخلت الاوضة وقلعنا ملط في ثواني ولقيت قدامي جسم يهيج الحجر
نيمتها وقعدت اكل كسها المبطرخ وهي تتأوه وتتلوى وتعض على شفايفها
وتقفش في بزازها وتدفس وشي في كسها وتقول نيك امك فادية يا حبيبي
متعني اههه لغاية ما جابت شهوتها
بعدها بشوية وجابت زبري قدامها وقالت امك
مكدبتش زبرك كبير ياولاا تعالى عايزه امصه يا ولا وقعدت امصه لغاية ما بقى
عمود فشخت رجليها قدامي وقالت وريني إمكانياتك يا عريس متع ماما
وبدأت اسيح كسها شخرت وقالت احا هي دي إمكانياتك يا هيما هو انا اضحك عليا
روحت مدخله مره واحده شهقت وقالت اااه لا خلاص انا اسفه كبيرقوي هتشقني
يخرب عقلك وقعدت انيك فيها وابوس بزازها والعب فيهم وابوس شفايفها
لغاية ما جبتهم فيها بعد ما هريت كسها نيك وقالت ياللاهوي ايه ده ايه المتعة دي
لا أسد ياواد متعت امك المحرومة بس بقولك ايه انا نفسي تركب طيزي تعالى
وقعدت تمص في زبري تاني لغاية ما قام لفت واديتني طيزها وقالت يالا اركب طيز
ماما ياواد قطعها ودخلته في طيزها وبدأت انيكها وهي بتصوت وتقول كمان كمان
انت طيزي تحت امرك يا ولا ماما الشرموطة تحت امرك متعها دخلت سعاد وعصام
كانوا ملط وانا بنيك طيز فادية وقال عصام ايه يا شرموطة الواد كيفك يا وسخة
قالت له بس يا عرص ده زبره قد زبرك عشر مرات يا خول ياللا حبيب ماما وريه زبرك
وهو بيغرق طيز ماما وجبت في طيزها وسعاد قالت لها ها أيه رايك يا أحبه في الراجل
بتاعنا قالت لها ابنك جامد نيك... قالت سعاد هو بصراحة زي ابني ده مش ابني ده صاحبه
قال سعاد احا كل ده علشان تتناكي من عصام يا شرموطة.. قالت سعاد المهم الواد كيفك
قالت لا الواد جامد نيك ده فشخني نيك و عصام عمل معاكي ايه قالت لا عصام متعني
بس مش زي هيما حبيب كسي وخرجنا بعدها وقعدنا نتكلم وعرفت أن سعاد و فادية
ليهم حد عايزينه يدوق زبري بس مفاجأة وبعد كام يوم دخلوني أوضة ودخلوا عليا
إلى اللقاء في الجزء الثالث

3





بعد اللي عملته مع سعاد وبعد اللي حصل مع فادية الاتنين حبوني أوي وبقيت بالنسبة
لهم زي الدواء لما يتعبوا أريحهم عدى يومين ولقيت فادية جاية لسعاد وبتسأل هيما
فين قالت سعاد جوه في الاوضة.. قالت حلو خشي يا منى تعالى كل ده انا سامع مش
عايز أخرج... بس لقيت سعاد وفادية جايين لأوضتي وفادية بتقول لي بص بقا يا هيما
أنت المره اللي فاتت متعتني جدا بس فيه واحدة حبيبتي عايزة تنام
مع راجل وانت حبيبنا ومش عاوزين نفضحها انت فاهم هي معايا بره شوفها و لو عجبتك
اعتبرها بتاعتك هي مطلقة من سنة يعني نفسها في راجل يمتعها وخرجوا ودخلت عليا
بنوتة زي القمر بتاع عشرين سنة بس أمكانياتها فظيعة في كل حته في جسمها الجبار
حته واحدة من الاخر نرمين الفقي اسمها منى قمت استقبلتها و قعدنا نتكلم شوية واهزر
حبه كانت لابسه بلوزه على بنطلون محزق عليها وبيضاء جدا وقعدت تحكي عن حياتها
وأنها اتجوزت وبعد ست شهور جوزها مات وسابها لواحدها حتى مش مخلفة خالص
وبدأت أمسك أديها وهي تبعدها عني بكسوف وبعدها قالت بص انا خايفة ها براحة عليا
انا مش قدك قومتها وقلعتها ملط وبصراحة جسمها ابن حرام يهيج الحجر بنت الاحبه
وهي برضو قلعتني هدومي لغاية البوكسر نزلته انا قدامها وخرجت زبري ليها ضحكت وبصت
له وقالت امممم شكله جامد اوي يا هيما ممكن أدوقه وفعلا قعدت تمصه لغاية ما جبت
في بقها وبلعته كله على طول
وقالت احيه حلو اوي بس بقولك ايه انا ريحت بتاعك وبتاعي بياكلني يا هيما ممكن
تريحه قعدت امص والحس واكل كسها الكبير اكل وهي بتتلوي وتقفش في بزازها
وتقول كمان يا هيما وحياة امك قطع بتاعي في نار قايدة فيه كمان وتدفس راسي في كسها
لغاية ما جابتهم وارتاحت قمنا على السرير نرتاح مع بعض انا بلعب في كسها بأيدي
وهي بتلعب في زبري وبنبوس بعض وبلعب في بزازها الجامدة وقامت فشخت رجليها
قدامي وبتقول جه وقت الجدد ياللا دخله في بتاعي بس براحه انا بتاعي ما يستحملش
وبدأت اسخن كسها وهي بتتلوي تحته وتقول لي بلاش كده انت بتتعبني اكتر دخله يا هيما
والنبي بتاعي قايد نار حرام عليك وفعلا دخلته براحه بس كسها كان ضيق عليه لغاية ما اتعودت
لغاية ما هجيب قولت لها قالت جوه يا حبيبي كسي عطشان نيك وجبت في كسها وريحنا بعدها
وقعدت ابوس واحضن فيها وهي متمتعة بعد النيكة و قالت بعدها هما بيقولوا أنك بتحب من ورا
قولت لها عايزه يا موني ضحكت ومسكت زبري اللي وقف من شرمطتها وقالت يا ريت يا قلبي
مصت زبري علشان يشد جامد ولفت لي طيزها وواضح انها كانت بتتناك كتير منها لأن خرمها واسع
ونكتها في طيزها ودخل فجأة سعاد و فادية اللي قالت لها ايه يا روح قلب عمتو عجبك الحصان
بس ينفع كده الحصان يركبك... ضحكت وقالت أعمل إيه بحب ركوب الخيل يعني الحصان
يركبني وقصعوا ضحكة كلها شرموطة
وفجرت في طيزها مدفع لبن سخن وقامت تستحمى وتغيير هدومها و روحت مع فادية
وانا دخلت اخد دش وخرجت مش لابس غير فوطة و قعدت اكل ولسه هقوم لقيت سعاد
ورايا في الاوضة وراحت فكت الفوطة وقالت بقولك ايه يا واد انت كس ماما سعاد هيجان
تعالى ريحه يا ولا زبرك واحشني وقضيت الليلة مع ام صاحبي مصطفى الشرموطة كأني
متجوزها
نهاية القصة

HMnh
08-29-2020, 01:13 PM
بداية جميلة
🤩🤩🤩 أستمر 🤩🤩🤩
ومنتظرين باقي الأجزاء

محمد عنيل
08-29-2020, 01:59 PM
منتظرين باقي الاجزاء

LON3 WOLF
08-29-2020, 02:29 PM
مبدع كالعاده
استمر ننتظر باقي الأجزاء

Sexy.bh
08-29-2020, 04:45 PM
قصة جميلة و رائعة

Hima roka
08-29-2020, 10:28 PM
بداية جميلة
🤩🤩🤩 أستمر 🤩🤩🤩
ومنتظرين باقي الأجزاء

شكراً على المشاركة

Hima roka
08-29-2020, 10:29 PM
منتظرين باقي الاجزاء

شكراً على المشاركة

Hima roka
08-29-2020, 10:37 PM
قصة جميلة و رائعة

شكراً على المشاركة

Sami Tounsi
08-30-2020, 02:54 AM
تم اضافة الجزء الثاني قراءة ممتعة للجميع

شوفوني
08-31-2020, 06:40 AM
تم اضافة الجزء الثالث والاخير

شكرا لمشاركتنا القصة

قراءة ممتعة للجميع

king soliman
09-01-2020, 02:27 AM
اسف بس فى السؤال .... هو حضرتك معندكش غير القصص اللى طالع فيها الدكر الجامد اللى مفيش واحده تقدر توقف قصاده ولازم تركع تحت زبه والالعن من كده ان كل الستات اللى حواليك شراميط وشايفينك اعظم راجل فى العالم .... اسف على سؤالى بس انا متابع حضرتك من فتره قريبه قرأت قصه ليك عجبتنى وقررت اقرأ باقى قصصك لقيتها كلها نفس الحوار ونفس العلاقات تقريبا مع تغيير الاسماء والوظائف للستات لكن انت ثابت فى كل القصص .... انت واضح انك كاتب متميز بس ياريت تخرج بره القصص دى وتشوف قصه جديده مختلفه تقدمها ويكون فيها احداث غير لمؤاخذه حكايات السرير .... شوف قصص زى قصص استاذ نسوانجى الكتيره واللى مش هقدر احصرها .... و قصة لهيب ابن ادم ... وقصة كفاحى بتاعة virus .... وقصة محل العطاره بتاعة virus برضه .... وقصة السراب وحكايتى بتوع احمد صقر .... ياريت تتعلم منهم معنى القصه واوعدك انك هتبقى فى مكان تانى ..... مره اخيره اسف على كلامى ده واتمنى انك متزعلش

Hima roka
09-01-2020, 08:14 PM
اسف بس فى السؤال .... هو حضرتك معندكش غير القصص اللى طالع فيها الدكر الجامد اللى مفيش واحده تقدر توقف قصاده ولازم تركع تحت زبه والالعن من كده ان كل الستات اللى حواليك شراميط وشايفينك اعظم راجل فى العالم .... اسف على سؤالى بس انا متابع حضرتك من فتره قريبه قرأت قصه ليك عجبتنى وقررت اقرأ باقى قصصك لقيتها كلها نفس الحوار ونفس العلاقات تقريبا مع تغيير الاسماء والوظائف للستات لكن انت ثابت فى كل القصص .... انت واضح انك كاتب متميز بس ياريت تخرج بره القصص دى وتشوف قصه جديده مختلفه تقدمها ويكون فيها احداث غير لمؤاخذه حكايات السرير .... شوف قصص زى قصص استاذ نسوانجى الكتيره واللى مش هقدر احصرها .... و قصة لهيب ابن ادم ... وقصة كفاحى بتاعة virus .... وقصة محل العطاره بتاعة virus برضه .... وقصة السراب وحكايتى بتوع احمد صقر .... ياريت تتعلم منهم معنى القصه واوعدك انك هتبقى فى مكان تانى ..... مره اخيره اسف على كلامى ده واتمنى انك متزعلش

كويس انك مركز مع كتابتي انا مش بقرأ لحد هنا نهائي ودي ممكن حاجة ما تصدقهاش
انت حر لأن ببساطة دي قصص عايز تصدق براحتك مش عايز انت حر
وشكرا على رأيك

HMnh
09-02-2020, 05:46 AM
قصة جميلة
������ أستمر ������
ومنتظرين باقي القصص

rhib5000
09-06-2020, 11:11 AM
في انتظار باقي الاجزاء٦

Zaidjordan
09-06-2020, 08:52 PM
هههههههههههه احلى اشي انه حصان ينركب
احلى اشي تنيك ام صاحبك شعور رهيب



/archive/index.php/t-167303.html/archive/index.php/t-68609.htmlقصة فوتت صبعي بطيزها وشميت ريحة طيزهاولد مهندس سيارة ينيك بنت معها زال حقيقياحشي زب في طيزقصتي مع زوج جارتي ونيكة طيزيفي اليمن قصتي كيف ناكنيقصص سكس المدرس يينك اختي قدامى/archive/index.php/t-538614.html/archive/index.php/t-439628.htmlروايات سالب مع باكستاني/archive/index.php/t-412083.html/archive/index.php/t-504367.htmlقصص سكس نيك اختي في طيزها وكسها/archive/index.php/t-6613.htmlيوميات شيميل مصرية الجزء الخامس/archive/index.php/t-128331.html/archive/index.php/t-407966.html/archive/index.php/t-264312.htmlقصه نيك محارم سميه واخوها /archive/index.php/t-530180.htmlعبد لجارتي قصص جنسيةقصص سكس محارم انا وأخى قصص سكس متسلسله الشرموطه والديوثمارست الجنس مع جنية قصص سكس/archive/index.php/t-36221.htmlقصص سكس مع صاحبتي الا بتتناك بفلوسقصص "نيك"عرب ""ميلف" "فتحية في عمارة /archive/index.php/t-520828.html/archive/index.php/t-211980.html/archive/index.php/t-6556.html/archive/index.php/t-472062.htmlحشرت خياره ف كسي/archive/index.php/t-539923.htmlزنا المحارم.في التاريخاحساس السالب لم ينزل لبن داخل طيزه/archive/index.php/t-230226.html/archive/index.php/t-152258.htmlافلام سكس ديوث على زوجته متنزهقصص لواط نسونجي الارشيف/archive/index.php/t-293381.htmlقصص سكس الخطيئه امي وقاري العدادقصص سكس حصريا نسوانجي متسلل /archive/index.php/t-8691.html/archive/index.php/t-290086.htmlقصص سكس في الرحلة/archive/index.php/t-516073.html/archive/index.php/t-200512.htmlقصص سكس مصارعه الصعيدي site:rusmillion.ruصور سكس لبنات الدعاره في مصر/archive/index.php/t-441750.html/archive/index.php/t-6859.htmlقصص سكس نيك محارم امهات وعمات اجزاء متسلسله جديقصه مثيره تحرش طفلهبنت تتعرى لحبيبها/archive/index.php/t-76548.htmlقصص نورا وابنها عرب ميلف في غيط site:rusmillion.ruصورسكس. سوداني.منتديات.الدالهمنتديات نسوانجي محذوفاتقصص جنسية مثيره بكراريد قصة نيك اخ لاخته/archive/index.php/t-443662.htmlقصص.سكس.محارم .الولد وأمه النايمه/archive/index.php/t-428716.htmlصورشراميط جذابه من المنصوره م نسوانجي/archive/index.php/t-556859.html/archive/index.php/t-296638.html/archive/index.php/t-297684.htmlفلم سكسي مترجم ابن قدقتقصص نيك كتغوت بارك زبك كبيرقصص لواط شباب /archive/index.php/t-7576.html/archive/index.php/t-85252.htmlصورسكس ليله الدخله لزواح العرفيقصه نيك ام احلام نسوانجيtestingسكس طيز سالب في ملابس حريمي/archive/index.php/t-104097.html/archive/index.php/t-265988.html/archive/index.php/t-300459.html/archive/index.php/t-348197.html/archive/index.php/t-124405.html/archive/index.php/t-500889.html/archive/index.php/t-147933.html/archive/index.php/t-332691.htmlقصتي السكسية مع اختي السكرانة site:rusmillion.ruقصص سكس اغريت اختي المطلقه بالمال/archive/index.php/t-324457.htmlقصص سكس نادر وهناءقصص وصور واقعيه حقيقية عاريه حقيقية جديدة جنسيه للبنات مراهقات عربية واجنبيه تعشق نيك محارم واقعيه حقيقية وصور عاريه حقيقية واقعيهقصص سكس مع زنوج سود site:rusmillion.ruقصص زوجات تنتاك بطيزها مع زوجها