دخول

عرض كامل الموضوع : انا وخالتى فى المصيف الجزء التانى


zingere
06-13-2019, 03:02 AM
اولا بشكر كل اللى شجعونى استمر..
ثانيا هخش فى الموضوع عشان مطولش عليكم
كنا وقفنا فى الجزء الاول انى سحبت زبرى بسرعه من كس خالتى ونطرت على كسها وطيزها
وصحيت وزبرى بينقط على فخدها الشمال قامت اتنفضت وعينها منزلتش من على زبرى
وهو وقف بينقط لبن عالسرير وانا واقف على ركبى ثابت من الصدمه ورده فعلها
زبرى بطل ينقط وابتدا ينام راحت بصالى ورزعتنى بالقلم وقالتلى نام اتخمد وهى رجعت
نامت مكانها تانى ولبنى مغرق جسمها ومعدلتش جلبيتها وانا لبست البوكسر ونمت
من التعب وقله النوم والنيك قلقت تانى يوم عليها وهى ماسكه زبرى بتدخلو جوا البوكسر
عشان كان خارج برا فضلت مراقبها منغير متعرف انى صاحى عدلت هدومها وقامت خدت
طقم من الدولاب وخرجت وانا قومت لبست الشورت وخرجت لقيت البنات بيتفرجو على التلفزيون
وهى بتاخد دش قولتلهم يلا حضرو نفسكو عشان ننزل على طول منتاخرش وقامو يحضرو نفسهم
للنزول وخالتى خرجت كلمتى عادى كأن محصلش حاجه قولتلها يلا عشان ننزل قالتلى هلبس النقاب
دخلت الاوضه وانا دخلت وراها قولتلها تاخدلى طقم معاها عشان اما انزل البحر اغير لما اطلع من الميا
وكلو جهز نفسو نزلنا الشاطئ فى وش البيت يدوبك بنعدى الطريق بس قعدنا والبنات نزلو البحر وانا وخالتى
قعدنا نهزر وهى بتعاملنى عادى كأن محصلش حاجه وغيرت الشورت وانا قاعد عالتربيزه عشان انزل البحر
وقمت نزلت للبنات لقتهم متعرفين على اتنين من سنهم وعرفونى عليهم وقعدنا نهزر كلنا فى البحر
الناس بدات تمشى الشاطئ فضى خرجت لقيت الساعه دخله على 6 خرجت البنات وقولت لخالتى
تعالى معايا الحمام اغير البنات قعدو وروحنا انا وخالتى الحمام لقيتو فاضى خالص وحمامات منغير
باب عملين ستاير خفيفه كده ومقطعه دخلت قلعت وشغلت الدش وخالتى وقفالى على باب الحمام
الى انا فيه وعمله نفسها مش بصالى بس عينها عليا زبرى وقف لقيتها بتقولى انجز عشان البنات
ميجوش وانت كده قولتلها ماشى قفلت الدوش وخت الفوطه نشفت وادتلها الهدوم المبلوله
لقتها بتقولى احيه انا نسيت اجبلك بوكسر قولتلها احا الشورت خفيف مبين كل حاجه
قالتلى الدنيا ليل محدش هياخد بالو وبعدين احنا مش هنمشى كتير دا البيت اهو قولتلها
ماشى لبست الشورت قولتلها يلا قالتلى لا دارى دا (وبتشاور على زبرى ) لحسن باين كلو
قولتلها طب يلا خرجنا والبنات دخلو غيرو وجم والساعه عدت 7 وخرجنا من الشاطئ
البنات عاوزين ينزلو السوق يتمشو وانا قعدت اقولهم لا عشان مش هعرف امشى معاهم كده
خالتلى قالتلى يلا الدنيا ليل محدش هيبص عليك يعنى وانت ابقى داريه وانت ماشى
وافقت ودخلنا السوق والدنيا تمام واتمشينا كتير وكلنا ايس كريم وواقفين يتفرجو على محل
اكسسوار وخالتى قدامى بتتفرج والغويشه وقعت منها وهوب راحت موطيه وانا ورها
زبرى كله دخل ببن طيازها وقف فى ثوانى خدت بلها لقتها بتقولى دارى نفسك
قولتلها من السبب راحت ضحكه وقالتلى مش انت دكر سمعت الكلمه وزبرى
شد وبيقولى لو راجل نيمنى قولتلها طيب يلا كفايه الوقت اتأخر خدنا بعضينا ومشنا
رايحين عالبيت وزبرى مش راضى ينام وانا مداريه بالعافيه طلعنا البيت
................................... ..........................
اتمنى الجزء دا يكون عجبكم ومنتظر تعليقاتكم
انتظرو الجزء التالت

شوفوني
06-13-2019, 06:41 AM
القصص المتسلسلة تنشر كاملة في موضوع واحد وليس كل جزء موضوع
اضق هذا الجزء الى الجزء الاول بشكل رد ثم اخبرنا لنقوم بدمجه

اغلاق



قصة نيك طياز زوجتي نجلاء المنيوكه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-32748.htmlﺭﻭﺍﻳﺎﺕ ﻭﻗﺼﺺ ﺧﻨﺜﺎ ﺍﺑﺎﺣﻴﻪقصة جنسية نيك سكرتيلات في المكاتبناك زوجي بطيزو/archive/index.php/t-232666.htmlقصص سكس كتابه شاطئ العراةقصص سكس محارم مساج/archive/index.php/t-21968.html/archive/index.php/t-406326.html/archive/index.php/t-496976.htmlقصص نيك مغامرات متسلسله site:rusmillion.ruقصص سككس جوز ماما كامله الارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-509081.htmlقصه.سكس.تلصصقصص سكس اخي ناكني بحضور أمي.com ﺍﻟﺴﻠﺴﻠﻪ ﺍﻟﺜﺎﻧﻴﻪ ﺍﺿﻐﻂ ﻫﻨﺎ ‏( // rusmillion.ru/aflmsexarab/ showthread.php?t=535823 اريد قصص يمنيه سكس محارم ولد ينيك مرت عمه بعد القاتقصص وصور نيك جنسية مع اكبر ﻗﺤﺎﺏقصص جزائرية نيك ام صاحبي الأرملة/archive/index.php/t-451702.htmlقصص شم الطيزقصص تحرش ونيك اخوات مراهقين قصص نيك ماما واختي المطلقهرحاملالنسوان البلدي سبب عشقي لخالتي قصص جنسيه قصص نيك انطونيو سلمان ينيك المنخبةصورسكس محارم مراهقاتقصة نيك طيزي  الرعيان/archive/index.php/t-261013.html/archive/index.php/t-566381.htmlﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺍﻣﻲ ﻭﺍﻟﻤﺴﺎﺝ.com/archive/index.php/t-101997.htmlقصص سكس خيانه في الخطأقصص سكس لطيفه وعاملقصص زوجه اخي تغش ﺯﻭﺟﻬﺎ جنسيةقصص نسوانجي رحله الى الصومالقصص نيك يمني سالب يحكيقصتي نيك رانيا أختي/archive/index.php/t-461207.htmlقصص.نيك.نسوان.مولعهقصص سكس السواق يزغب اختي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-319154.html/archive/index.php/t-331487.htmlمحارم اختي خلود/archive/index.php/t-232916.htmlقصص سكس مثيرة نيك جماعي في راس السنةقصص سكس مززقصص سكس السواق يزغب اختي.com site:rusmillion.ruصورقنص اطيازمحارمفلاح قصص سكس site:rusmillion.ruقصه نيك مصريه مربربهقصص سكس عمي النياك.com site:rusmillion.ruقصص سكس دكتوره العلاج الطبيعي site:rusmillion.ruقصص سكس مصورة قصص سكس محارم مصورة من القيصرقصص نيك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-264322.htmlقصص سكس نيك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-54008.htmlقصص سكس عربي اول مره انتاك/archive/index.php/t-97349.htmlقصص سكس محارم مع خالتي و ماما/archive/index.php/t-92619.html/archive/index.php/t-497936.html/archive/index.php/t-372952.htmlقصص مص ازبارقصص نيك وساديه لبنانيه site:rusmillion.ruقصص سكس أخي الخولقصص سكس محرام وزوفليناقصة سالب بنوتي من دمشقنيج فرنسي ابيض كس طيز اخبل/archive/index.php/t-185821.html/archive/index.php/t-323440.htmlصور سكس زينب/archive/index.php/t-261658.htmlقصص سكس صاحبي اسالب تجوز اختي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-206225.htmlقصص نيك الولد الشقي/archive/index.php/t-59877.html/archive/index.php/t-507883.html/archive/index.php/t-200327.htmlقصص محارم دياثه تخيلات زوجتي خلتني انيك محارمي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-428122.htmlرواية سكس رضاعة بزاز حماتي الكبار site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-191829.htmlقصة مكتوبة عن نيك المعلمة لاتشبع من النيكقصص محارم جارتي الارملة/archive/index.php/t-93840.html/archive/index.php/t-249418.html