Hematology 012
10-14-2019, 11:19 PM
في البداية احب انوه ان القصة من خيال الكاتب ولا صلة لها بالواقع لا من قريب ولا من بعيد
القصة
اولا اسمي عمر ابلغ من العمر30 عاما عايش لوحدي و اسكن في شرم الشيخ بداية القصة لما طلقة بنت عمي بسبب
الخناقات وجابة ليا المشاكل وها انا دلوقتي مفيش حد بيطقني خالص وطولي 170 سنتي وفقير بس مش علي الأخر
----------------
بداية القصة
انا قاعد ف البيت ولقيت ال بيخبط علي الباب فتحت لقيته صاحبي واتكلمنا شوية وروح لقيت نفسي زهقان قلت اتصل بأي واحد من صاحبي علشان يجي يقعد معايا بس للأسف ملقيتش حد يرد عليا رحت لواحد صاحبي البيت لقيته طردني قلت في نفسي باين عليهم مش بيحبوني خالص اعمل اي يا تري كل صاحبي تخلوا عني بسبب فقري انا هروح لخالتي اشوفها قعدت ماشي والناس كلها بتضحك عليا تجاهلتهم وكملت طريقي الي بيت خالتي وصلت بيت خالتي اعرفكم بخالتي خالتي تسكن في التجمع الخامس ومتجوزه وعندها خمس بنات بس هي الوحيدة في العيلة كلها ال بتحبني زي ابنها وصلت بيت خالتي وضربت الجرس طلعت بنتها ايمان سلمت عليها ودخلت علشان اشوف خالتي ايمان تبلغ من العمر 19 عام
انا: صباح الخير يا احلي خالتي ف الدنيا
خالتي: صباح النور يا عمر برضه لسا محدش بيكلمك
انا: اهم حاجة انك انتي بتكلميني يا خالتي انتي وماما وبابا والباقي مش بحبهم
خالتي: احطلك تاكل
انا: لا مش عايز اتعبك معايا
خالتي: لا ولا تعب ولا حاجة بس انتا مش بتدور علي شغلانة لي بدل ما انتا مش لاقي فلوس خالص كدا
انا: انا مش لاقي ولا شغلانة اشتغلها بس ان شاء .. القي شغلانة انا همشي علشان مش جعان سلام يا خالتي
مشيت من عند خالتي ورحت البيت انام شوية مجاليش نوم قلت اعمل اي طيب قلت بس عرفة هروح فين رحت بيت ممدوح صاحبي هو الوحيد ف كل اصحابي ال مش بيكرهني رحتله البيت بس محدش راضي يرد اتصلت بيه علشان اشوفه فين طلع مسافر قلت يحرق ام حظي ده ورجعت البيت وقعدت ابص علي التليفزيون وشوية ولقيت حد بيخبط علي الباب فتحت الباب لقيتها اختي سلمت عليها وقعدت ف الصالة
انا: تشربي اي يا اسراء
اختي: وهو انتا معاك فلوس يا عمر علشان تقلي تشربي اي
انا: الحمدلله معايا فلوس البركة فيكي يا اسراء انتي بالذات لازم تشربي عصير تفاح
اختي: لا مش عايزا يا حبيبي يخليك ليا انا هبات معاك يا عمر
انا: تشرفيني يا اسراء
ودخلت اختي تغير هدومها وانا قعدت ابص علي التليفزيون ولقيت اختي طلعت من الحمام ولبسا تيشرت نصف كم وبنطلون محزق عليها بصيت ليها باستغراب وقلت يا بت انتي خشي غيري هدومك دي قالت حاضر انا مكنتش اعرف انك بتغير عليا
انا: لما انا مش هغير عليكي امال مين ال هيغير عليكي بسرعة غيري هدومك دي راحت غيرت هدومها ورجعت اهو كدا يا اسراء انا هروح مشوار وهجيلك علطول نزلت ولقيت التليفون بيرن وكانت صاحبتي كلمتني علشان ارحلها البيت هي البنت دي اصلا بتتناك وشرموطة وهحكي ليكم ازاي بقت شرموطة بس ف الجزء التاني وصلت عند بيتها واتصلت بيها علشان تفتح الباب وفتحته وانا قعدت ابص شمال ويمين علشان ميكنش حد شفني وانا داخل دخلت وقفلت الباب ورايا بس ملقتهاش قعدت انادي عليها لقيتها ف الحمام وشوية وطلعت تقول حورية بياض بجمال بنت ملبن من الأخر صفرت اول ما شفتها
انا: اي الجمال دا يا بنتي روحي البسي اي حاجة علشان مقمش اغتصبك
رانيا: تعال اغتصبني لو عرفت هههه
انا: بس علشان مقمش فعلا وكمان احترمي نفسك شوية علشان لبونتك دي بتهيجني قالت، انا عيزاك تهيج علشان تتجنن يا عموري هروح احضرلك الأكل يا عمر قلت، ماشي يا قلب عمر راحت رانيا تحضر الأكل وانا قعدت منتظرها لحد ما جابت الاكل وكان الأكل كالتالي جمبري وسمك و فراخ وشربت سبيط قلت، اي دا كله يا بت انتي قالت، علشان تتغذي يا عمر
انا: اتغذي برضه ولا علشان حاجة تانية يا بت انتي انا بعرفك لما بتكدبي من عينك و وشك
رانيا: لا صح اتغذي علشان هتعمل مجهود كبير
انا: مجهود كبير كمان دا كدا انتي هتموتيني وكمان اختي ف البيت لوحدها مينفعش اسيبها
رانيا: هما كلهم نصف ساعة وهتمشي وقعدنا علي السفرة وقعدت اكل بشراهة علشان مكلتش من الصبح لقيتها بتضحك علي طريقة اكلي قلت، بتضحكي علي اي قالت، لا مش بضحك علي حاجة وكملنا اكل ورانيا شالة الاطباق وجابت الشاي شربت انا وهي الشاي وبعدين قمت علشان امشي قالت، مش احنا متفقين علي انك تقعد معايا يا عمر قلت، طب وأختي ال انا سيبها لوحدها ف البيت قالت.. خليك نصف ساعة وبعدين امشي رحت وافقة بعد الحاح كتير منها
رانيا: انا هروح اغير لبسي دا علشان اتدلق عليه الماء وراحت تغير لبسها وطلعت تقول واحدة تاني غيرها لبست قميص نوم ومش لبسا تحتيه غير الكلوت والسنتيان ولقيت زبي قام مرة واحدة قعدت احط ايدي عليه علشان مش تشوفه بس هي لاحظت كدا وقعدت تضحك عرفت انها شافت زبي وقالت، مش لازم تخبي ال قايم ده انا شفته بس عايزا امصه ينفع ولا اي رأيك قلت، ال انتي عوزاه اعمليه لقيتها قربت عليا وفتحت زراير البنطلون وقلعتهولي وقلعتني البوكسر ونزلت مص فيه زبي وتلحس وتقول امممم زبك طعمه حلو اوي وقعدت تشفط ف بضاني قلت كفايا مص واقلعي بطلت مص وقلعت قميص النوم والكلوت والسنتيان اول ما شفت جسمها كنت هتجنن بزاز متوسطة وطيز متوسطة بس مرفوعة وحلمات بزازها لونهم وردي وكسها لونه وردي بنت تتاكل اكل الصراحة قعدنا نبوس ف بعض بوسة قعدنا فيها مدة عشر دقايق وبعدين قعدت ابوس والحس ورا رقبتها وقعدت اتنفس ورا ودانها لقيت البنت ساحة نزلت علي بزازها وأخدت الحلمة ف بقي وقعدت امص فيها وأشفط الحلمة وأمص جامد وهي اااااه براحة عيلي بزازي يا مفتري وانا ولا سامع حاجة ورحت للحلمة التانيه قعدت امص فيها وأعض الحلمة بس براحة وأشفط الحلمة علشان تهيج اكتر وبعدين نزلت علي بطنها وألحس بطنها لحد ما وصلت لكسها وقلت، هو دا ال تعبك مش كدا من كتر الهيجان ال هي فيه متكلمتش نزلت علي كسها الحس فيه ولقيتها بتزق راسي علي كسها اكتر قعدت الحس وأعمل دواير بلساني جوا كسها ولقيتها بتجيب عسلها شربته كله وقلت يلا نعمل وضعية 69 وقعدت الحس ف كسها وهي و هي بتمص ف زبي قعدت رانيا تمص ف زبي باحتراف تشفط بضاني في بقها وهي ااااااه يا عمر يا حبيبي زبك عايز يتاكل اكل بس ارحمني ودخله بليز قمت وقعدت افرش بزبي علي كسها وبعدين دخلته وهي احححححححححححح زبك طلع من زوري اوووووووف زود كمان اسرع ااااااااااااااه يا كسي اوووووووف وقعدت انيك وأرزع فيها وهي يا حبيبي ااه براحة قعدت انيك برومانسية وبعدين سرعة ف النيك وهي ااااااااااااااااااه احححححححححححححح كسي في نار طفيه يا حبيبي ولقيتها اتخشبت وجابت عسلها للمرة التانية ولقيت نفسي هجيب قلت، اجيب فين يا حبيبتي قالت، اححح جيب علي بزازي وطلعته من كسها ونطرت علي بزازها ونمت انا وهي علي السرير شوية ولقيت اختي بترن علشان تأخرت عليها استأذنت رانيا ورحت لأختي البيت لقيتها بتقلي
اختي: كنت فين يا عمر كنت قلقانا عليك
انا: معلش يا اسراء كنت عند واحد صاحبي
اختي: طب انتا هتنام ولا هتتفرج علي التلفزيون
انا: لا هتفرج علي التلفزيون لي مش جيلك نوم يا سوسو
اختي: لا مش جيلي نوم هتتفرج علي فيلم اي
انا: اي حاجة طب ما تختاري لينا فلم
اختي: الصراحة مش عارفة هنبص علي افلام اي رعب ولا رومانسي ولا اي
انا: جيبي اي فلم رومانسي
اختي: حاضر وجابت فلم بس مش عارف اسمه الصراحة وقعدنا نبص علي الفلم وشوية وجت حته من الفلم فيها بوس وأحضان لقيت اختي بتعرق وبتلعب في كسها وشوية وقلبت علي الفلم ولقيت اختي نامة شلتها و وديتها الاوضه وقفلت الباب ورحت الاوضه بتاعتي ولقيت خبط علي باب الاوضة فتحت لقتها اختي
انا: صحيتي لي تاني
اختي: عاوزه أسئلك سؤال
انا: اتفضلي قولي
انا هروي ليكم قصة رانيا وأزاي تحولت لشرموطة هتكلم بلسان رانيا
انا اسمي رانيا عمري 28 عام ولدت في القاهرة اسكن في بيت جوزي وجوزي دائم السفر وهو الذي جعلني شرموطة بداء الأمر في ليلة دخلتنا بعد ما انتهي حفل الزفاف
سعيد: بقلك اي ادخلي الحمام خدي شاور
رانيا: حاضر " بكسوف فشخ "
ودخلت رانيا الحمام وطلعت ودخل سعيد ياخد شاور اخد شاور وطلع كانت رانيا منتظرا سعيد جوه الأوضة دخل سعيد الأوضة وكانت رانيا بتسرح ف شعرها وكان سعيد هايج عليا علي الأخر بس ماسك نفسه بالعافية
سعيد: بقلك اي يا حبي انا هعزم صاحبي بكرا باليل
رانيا: ماشي يا بيبي وقعد يقرب مني لحد ما وصل لشفايفي ودخلنا ف بوسة محسيتش بنفسي غير وهو بيئلعني وقلعني هدومي كلها وهو قلع هدومه كلها شفت زبه اتصدمت زبه 10 سنتي بس محبيتش اتكلم علشان محرجهوش قعد يلحس ورا وداني ونزل علي رقبتي وبعدين نزل علي بزازي وقعد يشفط الحلمة وانا اااااااه يا حبيبي بالراحة علي بزازي احححححح وراح للحلمة التانيه وقعد يشفط فيها ويعض فيها بسنانه وبعدين نزل علي كسي قعد يلحس فيه ويشفط فيه وقام علشان يدخل زبه بس كان زبه نايم ومش عايز يقوم قلت ، مالك يا حبيبي بتاعك مش عايز يقوم لي ، ولا حاجة وقعد يحاول علشان زبه يقوم مش راضي يقوم ودخل صباعه جوه كسي لقيت كسي نزل منه نقطتين دم وقلي روحي اقعدي ف البانيو وقعدت وحطلي مياه سخنة ومطهر وسابني وراح الأوضة شكيت ان سعيد فيه حاجة مش عرفاها ومخبيها عني وطلعت من البانيو ولبست هدومي ورحت الأوضة لقيته نايم نمت جنب منه لحد الصبح صحيت الصبح ملقيتش سعيد جنب مني قمت اشفه هو فين لقيته جوه الحمام وطلع
سعيد: صحيا بدري كدا لي
رانيا: ولا حاجة اجهزلك الفطار ورحت علشان اجهزله الفطار وكان الفطار فول وبيض وجبنة و وضعت ليه الأكل علي السفرة وعرفت بعدين ان سعيد سالب وديوث وبيحب التعريص عليا وبيحب يتناك وخلص اكل وقام وانا شلت الأطباق و عملت لسعيد الشاي ورحت اديته الشاي وشرب الشاي وقعد يتفرج علي التلفزيون علشان يضيع وقت علشان صاحبه هيجيه باليل وبعدين قال كلمة كنت عايزا اموته ساعتها قال
سعيد: كنتي بتتفرجي علي افلام سكس
رانيا: لا انا مش بحب اتفرج علي الحاجات دي خالص ومتجبش سيرت الحاجات دي تاني
سعيد: خلاص يا حبي انا بس عايزك تتفرجي علشان نعمل حاجات جديدة ونتخيل ان في حد معانا
رانيا: قلتلك لا يعني لا لقيته اتنرفز وراخ الأوضة وقفل الباب وراه لحد باليل سمعت جرس الباب ومن سوء حظي كنت لابسا جلابية ونسيت البس كلوت وطلعت فتحت وسلم عليا وقال ، هو سعيد جوه قلت ، اه فأوضة الضيوف قال ، طب وريلي الأوضة علشان معرفش هي فين ومشيت قدامه وكان هياكل طيزي من الجلابية وكمان مفيش كلوت ودخل الأوضة ورحت اجهز ليهم الأكل ودار الحوار التالي بين سعيد وصاحبه سمير:-
سمير: بقلك ايه الموزة دي تبقي مراتك
سعيد: اه مراتي عجبتك ولا ايه
سمير: احا يا خول دي حتي مش لابسه كلوت انا عايز انيكها وأنيكك معاها
سعيد: حاضر بس هتنيكها ازاي فهمني
سمير: بعد الأكل هي هتدخل المطبخ علشان تغسل الأطباق وأنا هدخل وراها اكني رايح اجيب مياه وهتعرف الباقي بعدين
سعيد: ومش هتنيكني معاها يا سمير
سمير: مره تاني يا سعيد اتفقنا يا عرص قال .. اتفقنا وانا جبت الأكل و الأكل كان عبارة عن ملوخية ورز وفراخ وشربه وقعدنا ناكل وانا برضه مكنتش واخدا بالي اني مش لابسا كلوت وقعدنا ناكل وقمت علشان اشيل الأطباق وأغسلهم وشلتهم ورحت المطبخ
سمير: دي فرصتي يا خول انا هروح
وانا واقفا ف المطبخ بغسل الأطباق ولقيت سمير مشي من جنب مني وزبه حك ف طيزي وبعدين اخدت بالي اني مش لابسا كلوت ورحت علشان البس كلوت لقيت سمير مسكني وقعد يلعب في بزازي وانا عايزا اهرب منه بس هو اشد مني وزنقني فأخر الحيطة قلت ، هصوت وأخلي جوزي يجي يموتك ولقيته ضربني بالقلم علي وشي من القلم وقعت ف الأرض لقيت مفيش مهرب استسلمت ليه ولقيته قلعني الجلابية ويحسس علي بزازي وقعد يمص فيهم وقعدنا نبوس ف بعش مدة خمس دقايق ونزل علي بزازي يمص فيهم ويلحس الحلمة وقعد يشفط ف الحلمة جوه بقه وبعدين راح للحلمة التانية وقعد يمص فيها ويلحس ويعمل بلسانه دواير علي الحلمة وانا اااااااه احححححححح ونزل علي كسي وعملنا وضعية 69 وقعد يلحس ف كسي وانا بمص ف زبه وبقول اااااااااااه يا كسي في نار جوه كسي اححححححححححححح ولقيته قام ودخل زبه جوه كسي وينيك برومانسية وانا جبت شهوتي تلات مرات ويدخل زبه برومانسية ويطلعه وكل ما يطلعه بحس بروحي طلعت وقعد ينيك جامد ويرزع جامد وانا اهههههههه اسرع نيك اسرع احححححححح ولقيته بيجيب جوه كسي قلت احححححححح سخن اوووووي اهههههههه وقام خرج برا وانا فضلت كدا دقيقتين وبعدين لبست الجلابية ورحة الحمام اخدت شاور وطلعت شفت منظر غير مجرا حياتي كلها شفت سمير بينيك جوزي وانا وقفت ومش قادرا اتحرك من الصدمة ولقيته بيقول
سمير: مالك واقفة كدا لي هو جوزك بيحب كدا
ودي تبقي قصة رانيا وازاي تحولت لشرموطة
-------------------------------
نرجع للحته ال وقفنا فيها لما اخت عمر كانت بتسئله
اختي: عاوزه أسئلك سؤال
انا: اتفضلي قولي
اختي: هو انتا مش ناوي تتجوز
انا: انا فلوسي علي قد الطلبات وانا مش عاوز اتجوز غير لما اشتغل الأول
اختي: ماشي
انا: هو انتي بتسؤلي السؤال دا لي
اختي: ولا حاجة خلاص وراحت اختي تنام وانا نمت
القصة
اولا اسمي عمر ابلغ من العمر30 عاما عايش لوحدي و اسكن في شرم الشيخ بداية القصة لما طلقة بنت عمي بسبب
الخناقات وجابة ليا المشاكل وها انا دلوقتي مفيش حد بيطقني خالص وطولي 170 سنتي وفقير بس مش علي الأخر
----------------
بداية القصة
انا قاعد ف البيت ولقيت ال بيخبط علي الباب فتحت لقيته صاحبي واتكلمنا شوية وروح لقيت نفسي زهقان قلت اتصل بأي واحد من صاحبي علشان يجي يقعد معايا بس للأسف ملقيتش حد يرد عليا رحت لواحد صاحبي البيت لقيته طردني قلت في نفسي باين عليهم مش بيحبوني خالص اعمل اي يا تري كل صاحبي تخلوا عني بسبب فقري انا هروح لخالتي اشوفها قعدت ماشي والناس كلها بتضحك عليا تجاهلتهم وكملت طريقي الي بيت خالتي وصلت بيت خالتي اعرفكم بخالتي خالتي تسكن في التجمع الخامس ومتجوزه وعندها خمس بنات بس هي الوحيدة في العيلة كلها ال بتحبني زي ابنها وصلت بيت خالتي وضربت الجرس طلعت بنتها ايمان سلمت عليها ودخلت علشان اشوف خالتي ايمان تبلغ من العمر 19 عام
انا: صباح الخير يا احلي خالتي ف الدنيا
خالتي: صباح النور يا عمر برضه لسا محدش بيكلمك
انا: اهم حاجة انك انتي بتكلميني يا خالتي انتي وماما وبابا والباقي مش بحبهم
خالتي: احطلك تاكل
انا: لا مش عايز اتعبك معايا
خالتي: لا ولا تعب ولا حاجة بس انتا مش بتدور علي شغلانة لي بدل ما انتا مش لاقي فلوس خالص كدا
انا: انا مش لاقي ولا شغلانة اشتغلها بس ان شاء .. القي شغلانة انا همشي علشان مش جعان سلام يا خالتي
مشيت من عند خالتي ورحت البيت انام شوية مجاليش نوم قلت اعمل اي طيب قلت بس عرفة هروح فين رحت بيت ممدوح صاحبي هو الوحيد ف كل اصحابي ال مش بيكرهني رحتله البيت بس محدش راضي يرد اتصلت بيه علشان اشوفه فين طلع مسافر قلت يحرق ام حظي ده ورجعت البيت وقعدت ابص علي التليفزيون وشوية ولقيت حد بيخبط علي الباب فتحت الباب لقيتها اختي سلمت عليها وقعدت ف الصالة
انا: تشربي اي يا اسراء
اختي: وهو انتا معاك فلوس يا عمر علشان تقلي تشربي اي
انا: الحمدلله معايا فلوس البركة فيكي يا اسراء انتي بالذات لازم تشربي عصير تفاح
اختي: لا مش عايزا يا حبيبي يخليك ليا انا هبات معاك يا عمر
انا: تشرفيني يا اسراء
ودخلت اختي تغير هدومها وانا قعدت ابص علي التليفزيون ولقيت اختي طلعت من الحمام ولبسا تيشرت نصف كم وبنطلون محزق عليها بصيت ليها باستغراب وقلت يا بت انتي خشي غيري هدومك دي قالت حاضر انا مكنتش اعرف انك بتغير عليا
انا: لما انا مش هغير عليكي امال مين ال هيغير عليكي بسرعة غيري هدومك دي راحت غيرت هدومها ورجعت اهو كدا يا اسراء انا هروح مشوار وهجيلك علطول نزلت ولقيت التليفون بيرن وكانت صاحبتي كلمتني علشان ارحلها البيت هي البنت دي اصلا بتتناك وشرموطة وهحكي ليكم ازاي بقت شرموطة بس ف الجزء التاني وصلت عند بيتها واتصلت بيها علشان تفتح الباب وفتحته وانا قعدت ابص شمال ويمين علشان ميكنش حد شفني وانا داخل دخلت وقفلت الباب ورايا بس ملقتهاش قعدت انادي عليها لقيتها ف الحمام وشوية وطلعت تقول حورية بياض بجمال بنت ملبن من الأخر صفرت اول ما شفتها
انا: اي الجمال دا يا بنتي روحي البسي اي حاجة علشان مقمش اغتصبك
رانيا: تعال اغتصبني لو عرفت هههه
انا: بس علشان مقمش فعلا وكمان احترمي نفسك شوية علشان لبونتك دي بتهيجني قالت، انا عيزاك تهيج علشان تتجنن يا عموري هروح احضرلك الأكل يا عمر قلت، ماشي يا قلب عمر راحت رانيا تحضر الأكل وانا قعدت منتظرها لحد ما جابت الاكل وكان الأكل كالتالي جمبري وسمك و فراخ وشربت سبيط قلت، اي دا كله يا بت انتي قالت، علشان تتغذي يا عمر
انا: اتغذي برضه ولا علشان حاجة تانية يا بت انتي انا بعرفك لما بتكدبي من عينك و وشك
رانيا: لا صح اتغذي علشان هتعمل مجهود كبير
انا: مجهود كبير كمان دا كدا انتي هتموتيني وكمان اختي ف البيت لوحدها مينفعش اسيبها
رانيا: هما كلهم نصف ساعة وهتمشي وقعدنا علي السفرة وقعدت اكل بشراهة علشان مكلتش من الصبح لقيتها بتضحك علي طريقة اكلي قلت، بتضحكي علي اي قالت، لا مش بضحك علي حاجة وكملنا اكل ورانيا شالة الاطباق وجابت الشاي شربت انا وهي الشاي وبعدين قمت علشان امشي قالت، مش احنا متفقين علي انك تقعد معايا يا عمر قلت، طب وأختي ال انا سيبها لوحدها ف البيت قالت.. خليك نصف ساعة وبعدين امشي رحت وافقة بعد الحاح كتير منها
رانيا: انا هروح اغير لبسي دا علشان اتدلق عليه الماء وراحت تغير لبسها وطلعت تقول واحدة تاني غيرها لبست قميص نوم ومش لبسا تحتيه غير الكلوت والسنتيان ولقيت زبي قام مرة واحدة قعدت احط ايدي عليه علشان مش تشوفه بس هي لاحظت كدا وقعدت تضحك عرفت انها شافت زبي وقالت، مش لازم تخبي ال قايم ده انا شفته بس عايزا امصه ينفع ولا اي رأيك قلت، ال انتي عوزاه اعمليه لقيتها قربت عليا وفتحت زراير البنطلون وقلعتهولي وقلعتني البوكسر ونزلت مص فيه زبي وتلحس وتقول امممم زبك طعمه حلو اوي وقعدت تشفط ف بضاني قلت كفايا مص واقلعي بطلت مص وقلعت قميص النوم والكلوت والسنتيان اول ما شفت جسمها كنت هتجنن بزاز متوسطة وطيز متوسطة بس مرفوعة وحلمات بزازها لونهم وردي وكسها لونه وردي بنت تتاكل اكل الصراحة قعدنا نبوس ف بعض بوسة قعدنا فيها مدة عشر دقايق وبعدين قعدت ابوس والحس ورا رقبتها وقعدت اتنفس ورا ودانها لقيت البنت ساحة نزلت علي بزازها وأخدت الحلمة ف بقي وقعدت امص فيها وأشفط الحلمة وأمص جامد وهي اااااه براحة عيلي بزازي يا مفتري وانا ولا سامع حاجة ورحت للحلمة التانيه قعدت امص فيها وأعض الحلمة بس براحة وأشفط الحلمة علشان تهيج اكتر وبعدين نزلت علي بطنها وألحس بطنها لحد ما وصلت لكسها وقلت، هو دا ال تعبك مش كدا من كتر الهيجان ال هي فيه متكلمتش نزلت علي كسها الحس فيه ولقيتها بتزق راسي علي كسها اكتر قعدت الحس وأعمل دواير بلساني جوا كسها ولقيتها بتجيب عسلها شربته كله وقلت يلا نعمل وضعية 69 وقعدت الحس ف كسها وهي و هي بتمص ف زبي قعدت رانيا تمص ف زبي باحتراف تشفط بضاني في بقها وهي ااااااه يا عمر يا حبيبي زبك عايز يتاكل اكل بس ارحمني ودخله بليز قمت وقعدت افرش بزبي علي كسها وبعدين دخلته وهي احححححححححححح زبك طلع من زوري اوووووووف زود كمان اسرع ااااااااااااااه يا كسي اوووووووف وقعدت انيك وأرزع فيها وهي يا حبيبي ااه براحة قعدت انيك برومانسية وبعدين سرعة ف النيك وهي ااااااااااااااااااه احححححححححححححح كسي في نار طفيه يا حبيبي ولقيتها اتخشبت وجابت عسلها للمرة التانية ولقيت نفسي هجيب قلت، اجيب فين يا حبيبتي قالت، اححح جيب علي بزازي وطلعته من كسها ونطرت علي بزازها ونمت انا وهي علي السرير شوية ولقيت اختي بترن علشان تأخرت عليها استأذنت رانيا ورحت لأختي البيت لقيتها بتقلي
اختي: كنت فين يا عمر كنت قلقانا عليك
انا: معلش يا اسراء كنت عند واحد صاحبي
اختي: طب انتا هتنام ولا هتتفرج علي التلفزيون
انا: لا هتفرج علي التلفزيون لي مش جيلك نوم يا سوسو
اختي: لا مش جيلي نوم هتتفرج علي فيلم اي
انا: اي حاجة طب ما تختاري لينا فلم
اختي: الصراحة مش عارفة هنبص علي افلام اي رعب ولا رومانسي ولا اي
انا: جيبي اي فلم رومانسي
اختي: حاضر وجابت فلم بس مش عارف اسمه الصراحة وقعدنا نبص علي الفلم وشوية وجت حته من الفلم فيها بوس وأحضان لقيت اختي بتعرق وبتلعب في كسها وشوية وقلبت علي الفلم ولقيت اختي نامة شلتها و وديتها الاوضه وقفلت الباب ورحت الاوضه بتاعتي ولقيت خبط علي باب الاوضة فتحت لقتها اختي
انا: صحيتي لي تاني
اختي: عاوزه أسئلك سؤال
انا: اتفضلي قولي
انا هروي ليكم قصة رانيا وأزاي تحولت لشرموطة هتكلم بلسان رانيا
انا اسمي رانيا عمري 28 عام ولدت في القاهرة اسكن في بيت جوزي وجوزي دائم السفر وهو الذي جعلني شرموطة بداء الأمر في ليلة دخلتنا بعد ما انتهي حفل الزفاف
سعيد: بقلك اي ادخلي الحمام خدي شاور
رانيا: حاضر " بكسوف فشخ "
ودخلت رانيا الحمام وطلعت ودخل سعيد ياخد شاور اخد شاور وطلع كانت رانيا منتظرا سعيد جوه الأوضة دخل سعيد الأوضة وكانت رانيا بتسرح ف شعرها وكان سعيد هايج عليا علي الأخر بس ماسك نفسه بالعافية
سعيد: بقلك اي يا حبي انا هعزم صاحبي بكرا باليل
رانيا: ماشي يا بيبي وقعد يقرب مني لحد ما وصل لشفايفي ودخلنا ف بوسة محسيتش بنفسي غير وهو بيئلعني وقلعني هدومي كلها وهو قلع هدومه كلها شفت زبه اتصدمت زبه 10 سنتي بس محبيتش اتكلم علشان محرجهوش قعد يلحس ورا وداني ونزل علي رقبتي وبعدين نزل علي بزازي وقعد يشفط الحلمة وانا اااااااه يا حبيبي بالراحة علي بزازي احححححح وراح للحلمة التانيه وقعد يشفط فيها ويعض فيها بسنانه وبعدين نزل علي كسي قعد يلحس فيه ويشفط فيه وقام علشان يدخل زبه بس كان زبه نايم ومش عايز يقوم قلت ، مالك يا حبيبي بتاعك مش عايز يقوم لي ، ولا حاجة وقعد يحاول علشان زبه يقوم مش راضي يقوم ودخل صباعه جوه كسي لقيت كسي نزل منه نقطتين دم وقلي روحي اقعدي ف البانيو وقعدت وحطلي مياه سخنة ومطهر وسابني وراح الأوضة شكيت ان سعيد فيه حاجة مش عرفاها ومخبيها عني وطلعت من البانيو ولبست هدومي ورحت الأوضة لقيته نايم نمت جنب منه لحد الصبح صحيت الصبح ملقيتش سعيد جنب مني قمت اشفه هو فين لقيته جوه الحمام وطلع
سعيد: صحيا بدري كدا لي
رانيا: ولا حاجة اجهزلك الفطار ورحت علشان اجهزله الفطار وكان الفطار فول وبيض وجبنة و وضعت ليه الأكل علي السفرة وعرفت بعدين ان سعيد سالب وديوث وبيحب التعريص عليا وبيحب يتناك وخلص اكل وقام وانا شلت الأطباق و عملت لسعيد الشاي ورحت اديته الشاي وشرب الشاي وقعد يتفرج علي التلفزيون علشان يضيع وقت علشان صاحبه هيجيه باليل وبعدين قال كلمة كنت عايزا اموته ساعتها قال
سعيد: كنتي بتتفرجي علي افلام سكس
رانيا: لا انا مش بحب اتفرج علي الحاجات دي خالص ومتجبش سيرت الحاجات دي تاني
سعيد: خلاص يا حبي انا بس عايزك تتفرجي علشان نعمل حاجات جديدة ونتخيل ان في حد معانا
رانيا: قلتلك لا يعني لا لقيته اتنرفز وراخ الأوضة وقفل الباب وراه لحد باليل سمعت جرس الباب ومن سوء حظي كنت لابسا جلابية ونسيت البس كلوت وطلعت فتحت وسلم عليا وقال ، هو سعيد جوه قلت ، اه فأوضة الضيوف قال ، طب وريلي الأوضة علشان معرفش هي فين ومشيت قدامه وكان هياكل طيزي من الجلابية وكمان مفيش كلوت ودخل الأوضة ورحت اجهز ليهم الأكل ودار الحوار التالي بين سعيد وصاحبه سمير:-
سمير: بقلك ايه الموزة دي تبقي مراتك
سعيد: اه مراتي عجبتك ولا ايه
سمير: احا يا خول دي حتي مش لابسه كلوت انا عايز انيكها وأنيكك معاها
سعيد: حاضر بس هتنيكها ازاي فهمني
سمير: بعد الأكل هي هتدخل المطبخ علشان تغسل الأطباق وأنا هدخل وراها اكني رايح اجيب مياه وهتعرف الباقي بعدين
سعيد: ومش هتنيكني معاها يا سمير
سمير: مره تاني يا سعيد اتفقنا يا عرص قال .. اتفقنا وانا جبت الأكل و الأكل كان عبارة عن ملوخية ورز وفراخ وشربه وقعدنا ناكل وانا برضه مكنتش واخدا بالي اني مش لابسا كلوت وقعدنا ناكل وقمت علشان اشيل الأطباق وأغسلهم وشلتهم ورحت المطبخ
سمير: دي فرصتي يا خول انا هروح
وانا واقفا ف المطبخ بغسل الأطباق ولقيت سمير مشي من جنب مني وزبه حك ف طيزي وبعدين اخدت بالي اني مش لابسا كلوت ورحت علشان البس كلوت لقيت سمير مسكني وقعد يلعب في بزازي وانا عايزا اهرب منه بس هو اشد مني وزنقني فأخر الحيطة قلت ، هصوت وأخلي جوزي يجي يموتك ولقيته ضربني بالقلم علي وشي من القلم وقعت ف الأرض لقيت مفيش مهرب استسلمت ليه ولقيته قلعني الجلابية ويحسس علي بزازي وقعد يمص فيهم وقعدنا نبوس ف بعش مدة خمس دقايق ونزل علي بزازي يمص فيهم ويلحس الحلمة وقعد يشفط ف الحلمة جوه بقه وبعدين راح للحلمة التانية وقعد يمص فيها ويلحس ويعمل بلسانه دواير علي الحلمة وانا اااااااه احححححححح ونزل علي كسي وعملنا وضعية 69 وقعد يلحس ف كسي وانا بمص ف زبه وبقول اااااااااااه يا كسي في نار جوه كسي اححححححححححححح ولقيته قام ودخل زبه جوه كسي وينيك برومانسية وانا جبت شهوتي تلات مرات ويدخل زبه برومانسية ويطلعه وكل ما يطلعه بحس بروحي طلعت وقعد ينيك جامد ويرزع جامد وانا اهههههههه اسرع نيك اسرع احححححححح ولقيته بيجيب جوه كسي قلت احححححححح سخن اوووووي اهههههههه وقام خرج برا وانا فضلت كدا دقيقتين وبعدين لبست الجلابية ورحة الحمام اخدت شاور وطلعت شفت منظر غير مجرا حياتي كلها شفت سمير بينيك جوزي وانا وقفت ومش قادرا اتحرك من الصدمة ولقيته بيقول
سمير: مالك واقفة كدا لي هو جوزك بيحب كدا
ودي تبقي قصة رانيا وازاي تحولت لشرموطة
-------------------------------
نرجع للحته ال وقفنا فيها لما اخت عمر كانت بتسئله
اختي: عاوزه أسئلك سؤال
انا: اتفضلي قولي
اختي: هو انتا مش ناوي تتجوز
انا: انا فلوسي علي قد الطلبات وانا مش عاوز اتجوز غير لما اشتغل الأول
اختي: ماشي
انا: هو انتي بتسؤلي السؤال دا لي
اختي: ولا حاجة خلاص وراحت اختي تنام وانا نمت