ليله ساخنه
06-28-2020, 02:46 AM
قصة تحرري كزوجه....
بداية قصتي تبدأ مع جوزي.... انا بحب جوزي جدا جدا ومتجوزين عن قصة حب كبيره بقالنا ٤١ سنه متجوزين وعندنا ٤ اولاد.. ولد و٣ بنات الولد عنده ١١ سنه وبنت ٩ وبنت ٦ وبنت ٣...
فترة خطوبتنا كانت سنتين . المهم فترة الخطوبه كان خطيبي اللي هو جوزي حاليا كان بيتكسف جدا وشخص خجول جدا وانا بصراحه مش بحب الشخص الخجول او الراجل اللي هرتبط بيه انه يكون خجول 🤭.. كنت بقابل خطيبي بلبس بيتي عادي ومحتشم زي العبايه وكنت بلبس طرحه ومره علي مره قالي انتي ليه بتلبسي طرحه ماتقعدي بشعرك فقلتله مش برضي اقعد بشعري عشان ماتتكسفش مني قالي عادي المهم مره علي مره بقيت اقعد قدامه بشعري وبقيت كمان البس بيجامه بيتي عاديه وكان الجو صيف وحر جدا ونتكلم في حاجات كتير عن شغله وحياته وكنت بحب اسمعه يتكلم وبحب ابصله كتيير وهو بيتكلم واغيب الاقيه بيبص بعيد عني واقوله ليه مش بتبصلي في وشي وانت بتكلمني قالي عادي قولتله انت لسه مكسوف مني قالي لأ مش بتكسف منك ياحبي وكان بيقولي كلام حب كتيير وكنت ومازلت بحبه كتيير.
فيوم من الايام جه عندي وكنت انا وماما واختي وكان بابا في شغله.. وماما كانت بتسيبنا لوحدينا علي راحتنا وكده وفي اليوم ده كنت لابسه بيجامه ضيقه شويه ومفتوحه من فوق صدري فحسيته كان مكسوف جدا.. فقلتله انت مكسوف مني قالي لا ابدا مش مكسوف بس انتي جميله وجمالك مغري جدا فأول ماقالي الكلمتين دول بصراحه أخدت تنهيده وعينيا غمضت ثواني لقيته بيقولي وكمان شفايفك فراوله شكلهم حلو أوي فقلتله عجبينك قالي آآآه طبعا يابختي بيهم لقيته باسني فشفايفي بوسه كده ع الطاير بصراحه جسمي اتكهرب بس ما بينتلوش بكده فقولتله انت بتبوس اختك فضحك فحركه مني بدون قصد غمضت عيني وبصراحه مديت شفايفي لقدام بصراحه عشان اخليه يبوسني تاني لقيته فعلا باسني وشفايفه يدوب علي شفايفي مااتحركتش رحت ماسكه راسه بإيديا وخليته يبوسني ويمص شفايفي وكانت اول واجمل بوسه منه ساعتها بصراحه حسيت ان كسي 😊 😊 جاتله رعشه تاني مره أحسها وهحكيلكم امتي اول مره كسي جاتله الرعشه لما كنت في السكن بنتين سحاق......
لقيته قالي بس عشان انا ولعت وضحكنا وماما حضرت الأكل وأكلنا ومشي..
وجه في يوم تاني وقعدنا مع بعض واتذكرنا علي اللي حصل وسألته ايه اللي ولع فيك فضحك واتكسف ووشه احمر قلتله قول ما تتكسفش قالي بصراحه بتاعي ولع عليا فضحكت وهو سألني برضه نقس السؤال قلتله انا كمان بتاعي ولع عليا وعشان ماطولش عليكوا تمر الايام والشهور وآخرنا بوس واحضان وبعد كده بدأ يحضني اكتر ويعفص فجسمي وبصراحه طلعتله صدري وفضل يلعب فيه بإيده فقالي تحبي تشوفي بتاعي قلتله اه قالي بشرط اشوف... وشاور علي طيزي فضحكت قلتله انت شقي وعامل نفسك مكسوف فوافقت وطلعلي بتاعه وشوفته ودي بصراحه اول مره اشوف زب راجل ع الطبيعه لان شوفته في كام فيلم مع اصحابي وهحكيلكم عن صحابي وايام العاده السريه......
بعد ماشفت زبه بلعت ريقي وبصراحه كسي ولع عليا لقيته هو حط ايده علي بنطلون البيجامه على كسي ولمس عليه بإيده رحت قمت واتخضيت قولتله كفايه انا تعبت قالي براحتك ماشي ساعتها احترمته وماخفتش منه فضلنا قاعدين شويه واكلنا وجه بابا قعد معاه شويه وبعد كده مشي..
عدي اسبوع ما اتصلش بيا فاتصلت بيه ليه مش بتيجي قالي اخاف حد يزعل عندك في البيت اني باجي كتير فقلتله تعالي النهارده انا مستنياك نتغدا مع بعض فجه وقعد معايا وبصراحه انا كنت لابسه عبايه بيتي صيفي بنص كم وبصراحه اكتر ماكنتش لابسه كلوت عشان انا عايزه اوريه طيزي... فقلتله مانفسكش فحاجه فضحك وقالي فين وعدك رحت قايمه علي طول وعريت العبايه ووريته طيزي وقالي يخرب بيت جمال طيزك دي حكايه وراح حط ايده علي طيزي وقالي دي ناعمه رحت منزله العبايه قلتله كفايه عليك كده....
وعدت فترة خطوبتنا وكان اخرها اني امسك زبه ومره لما باسني كتير وطول أوي في البوس والاحضان ويعفص فطيزي مسكت زبه ونزل علي ايديا لبنه ودا كل اللي كان بيحصل في فترة خطوبتنا وانا بحبه جدا وهو كمان بيحبني جدا واتجوزنا وقعدنا سنتين مش بنخلف وبعد كده جبنا ابننا حازم وعنده حاليا ١١ سنه..
بداية جوازنا كان نيك تقليدي بوس واحضان ويدخل زبه فكسي وكان بينيكني في اليوم ٦ او ٧ مراات بصراحه كان كسي بيتهري منه ورحت كشف لانه جاتلي التهابات وكشفت عند دكتور وقالي معلش نخف جماع كمان اسبوع تكون الالتهابات خفت ودي حاجه طبيعيه بتحصل لكل البنات المتجوزه جديد المهم عدت الايام والشهور والنيك التقليدي وكنت مبسوطه معاه وهو كمان مبسوط بس كنت دايما بحس ان فيه حاجه نقصاني في المتعه مع جوزي مش عيب فيه بس مش عارفه ايه هيا وعدت شهور وشهور لغاية ماخلفنا ابننا حازم وبعديها بكام شهر لقيت جوزي قالي تعالي افرجك علي حاجه لقيته جايب فيلم سكس بصراحه زعقت فيه وقلتله انت ليه جايب افلام زي دي انا مش ماليه عينك وبصراحه قعدت يومين زعلانه منه وفنفس الوقت كنت مشتاقه اني اشوف الفيلم السكس اللي هو جايبه ده بس انا طبعا ما بينتش كده يتمتعن وهن راغبات هههههههههه 😂 😂 😂 😂...
فقالي بعد يومين الفيلم نعتبره مدابعه واهو تغيير نشوف الناس بتعمل ازاي وناخد خبره عادي بصراحه ألح عليا وقالي براحتك قلتله ماشي جاب التليفون بتاعه وشغل الفيلم بصراحه كان جايب فيلم اتنين رجاله بينيكوا بنت وكل واحد زبه اكبر من زب جوزي وكان الرجاله بشرتهم سمرا بصراحه تعبت جدا وهجت أوي وجوزي حط ايده علي كسي ودخل صباعه كسي غرق السرير كإني عملت بيبي علي نفسي فقالي انتي هجتي وولعتي ماردتش عليه فضل يبوس فيا ويحضن ويعفص فجسمي وناكني فكسي ٤ مرات لما حسيت ان النشوه بتاعتي جات اكتر مره وكنت مبسوطه جدا ساعتها افتكرت ان فعلا كانت فيه حاجه نقصاني في المتعه مع جوزي لما حضرت معاه فيلم سكس وبدأ يجيب افلام كتير ونحضر مع بعض ونتمتع مع بعض.. بعديها بشهروهو بينيكني قولتله اشتمني اتفاجئ هو ساعتها وفضل يشتمني ياقحبه ياشرموطه يامتناكه وانتي متناكتي وانتي شرموطتي وانا أهيج اكتر واكتر واكتر...
ودلوقتي عرفت اني بميل لحاجات كتيير شاذه ودي اللي اكتشفتها مع جوزي ودا الاحساس اللي كان بيبقي ناقصني اني :
١_ بحب افلام السكس..
٢_ اني بحب اتشتم وجوزي شغال ينيكني...
واكيد هكتشف حاجات تانيه..
وفليله من الليالي جاب مجموعة افلام وفيها بنات بتلعب مع بعض اللي اسمها سحاق وفضلت اتفرج وهجت معاه أوي وكسي ولع عليا واكتشفت اني بحب ٣_ السحاق وبهيج عليه أوي أوي..
وفيلم تاني راجل اسمر بزب ضخم هاري البنت نيك واكتشفت اني بهيج ٤_ من الزبر الاسمر الكبير لان زب جوزي معقول مش كبيير..
وفيلم تاني اتنين رجاله بينيكوا بنت واحد فطيزها وواحد فكسها واكتشفت ان بهيج أوي من ده ٥_ بحب نيك الطيز..
فخليت جوزي يلعبلي فطيزي بصباعه ويلحس فيه بلسانه والحاجات دي خلتني اهتم بجسمي اكتر ونضافة جسمي وطيزي وكسي لان جوزي بيبعصني ويلحس فطيزي ويمص كمان كسي..
فيوم من الايام بدأ يجيبلي قصص سكس وقرينا كتيير فيها واكتشفت كمان ان بحب٦_ القصص وخصوصا قصص نيك المحارم يعني واحد ينيك امه ينيك اخته ينيكها اخو جوزها والحاجات دي وبدأت انا ادخل واجيب قصص لوحدي واقرا القصص والعب فكسي وبظري بس ماقلتش لجوزي اني بلعب فكسي يعني بعمل العاده السريه لغاية ما انزل واجيب شهوتي...
وعدت الشهور والسنين واحنا شغالين كده لغاية ما خلفنا ال٣ بنات كمان...
وفي يوم من الايام جوزي جاب افلام ويخليني احضر انا الافلام ويفضل يمص فكسي ويعفص فطيزي ويمص بزازي لغاية مااكون خلاص ولعت لكن بدأ جوز ينيكني مره واحده بس كل كام يوم وبعد كده كل كام شهر وانا بصراحه من هيجاني بحضر افلام سكس واقرا قصص وامارس العاده السريه والعب في بظري سواء بالليل وجوزي نايم او وهو في الشغل لما اولادي يكونوا نايمين...
وفيوم جاب فيلم سكس تبادل زوجات كل واحد بينيك مرات التاني وفضل يلعب فكسي ويسألني ايه اللي بيعجبك في الافلام وانا ارد عليه ويقولي انت بتهيجي من ايه وانا اقوله بهيج من شكل وحجم الزبر فقالي نفسك تشوفي زبر تاني غير زبري فاتكسفت ومارددتش خفت لحسن يزعل فقالي قولي من غير كسوف قولتله بعد الحاح منه قولتله اه وقالي وبعدين قولتله وامسكه بإيده وقالي وايه كماان قولتله كفايه انا تعبت قالي معلش قولي واتمتعي اكتر معايا بصراحه قولتها بخوف وتردد انه هخليه ينيكني ويدخل زبه فكسي فقالي يعني نفسك تتناكي من زبر غير زبري قولتله اجرب المتعه اللي حاسين بيها في الافلام اكتر واكتر وراح جوزي دخل زبه فكسي وناكني اجمل نيكه وكنت مولعه ع الآخر...
وبدأت حكايه جديده اننا نتخيل انه فيه حد ينيكني غير جوزي ونعيش المتعة اللي في الافلام..
بكده ياحبايبي انا اكتشفت ان بحب كل حاجه شاذه مع جوزي ودي الحاجات اللي كانت نقصاني في المتعه بس لسه حاسه انه فيه حاجات تانيه كتير ودهكله بفضل جوزي هو اللي طلع كل حاجه حلوه وشاذه جوايا وهي باختصار :_
١- اني بحب افلام السكس.
٢- بحب القصص وقصص نيك المحارم.
٣- بحب الزبر الأسمر الكبير.
٤- بحب نيك الطيز بس لسه خايفه انه زب يدخل فطيزي.
٥- بحب افلام السحاق.
٦- بحب اتشتم وانا بتناك.
٧- بحب اتخيل اني بتناك من غير جوزي.
٨- بحب العب فكسي وبظري سواء من ورا جوزي او قدامه.
٩- واكتشفت كمان اني بحب اتعاكس وانا ماشيه في الشارع ويتغزل فجسمي.
وهحكيلكم كام موقف كده حصلوا معايا قبل الجواز وياريت اشوف رأيكم عليها ::-
الموقف الاول :::-
واحنا فليله جميله ليلة هياج من جوزي وهياج مني بقينا بنجيب شهوتنا اكتر ع الكلام قبل النيك ممكن نقعد ساعة نتكلم ونتفرج علي افلام وبقيت انا اتجرأ شويه وقول ان الزبر ده حلو اه لو ينيكني فكسي ويدخله فطيزي وجوزي يولع من الكلام ده بصراحه واتخيل واقوله عايزه صاحبك ينيكني وكمان مره وقعت بلساني وقلت لجوزي فلحظة هيجان ان صاحبتي جوزها جسمه حلو ورياضي وأكيد زبره كبيير آه لو ينيكني ساعتها جوزي كمان ولع بس خفت من ردة فعله لان ده صراحه كبييره فبعد ماخلصنا قولتله انت بتخليني اقول كلام اثناء المداعبه ارجع اندم عليه فقالي ياحبيبتي انا عايزك تتمتعي واتطلعي كل شهوتك اللي جواكي وانا اوعدك عمري ماهزعل منك بس بشرط تحكيلي كل حاجه حصلت معاكي قبل وبعد الجواز فقلتله قبل الجواز مافيش حاجه حصلت فمره سألني حد شاف طيزك قبل كده بالصدفه فقلتله لأ طبعا انت اول واحد يشوفها.. بس بصراحه انا كدبت عليه واتكسفت اقوله ان فعلا فيه حد شاف طيزي قبله مره كنت في الجامعه ودخلت حمام الدكاتره فدخلت الحمام وكنت قافله الباب لكن من غير ترباس وبعد ما خلصت حمامي لقيت الدكتور بتاعنا فتح عليا الباب من غير مايقصد اتخضيت وقمت وحطيت ايدي علي كسي ولفيت ونسيت اخبي طيز ههههه 😂 😂 😂 😂 وهو شاف طيزي وقالي انا آسف فكرت مافيش حد في الحمام بس وبخني بعد كده وقالي ادخلي الحمام المخصص للبنات بس بصراحه ساعتها حسيت بإحساس مفهتموش غير دلوقتي اني كل ما افتكر حد شاف طيزي قبل جوزي واتخيل المنظر العب فكسي وبظري وأهيج واتمني ان يعود الزمن والدكتور على الاقل يحط إيده علي طيزي ولو بالغلط..
الموقف التاني اللي برضهما حكتهوش لجوزي :::- انه في مره طلعلي مسمار تحت باطي من مزيلات العرق وكده وماما ودتني للدكتور والدكتور من غير مايقصد لمس بإيده بزازي وكمان كان حاطط إيده علي واحده منهم كل ما افتكر الموقف ده أهيج بصراحه.
الموقف التالت ::-
الموقف ده حصل في السكن شفت بنتين دخلوا الحمام مع بعض وحسيت ان ده مش طبيعي قلت اتصنت عليهم وفعلا اتصنت عليهم عند باب الحمام والكلام ده كان بالليل وسمعت آهااات من البنتين وبصراحه حاولت ابص من خرم الباب معرفتش بس توقعاتي فعلا انهم بيمارسوا السحاق مع بعض ساعتها بصراحه جالي احساس غريب برضه مافهمتوش غير دلوقتي اني بهيج ع السحاق واتنمي بنت تمصلي كسي وبزازي واتمني كمان ان كسي يلعب بكسها نحط كساسنا علي بعض 😊 😊 😊 😊. دا برضه ما حكتهوش لجوزي كنت مكسوفه بس اكيد هيجي يوم واحكيله علي المواقف دي وأكيد هيهيج معايا..
وهحكيلكم كمان عن المواقف اللي حصلت بعد جوازي فيه منها اللي حكيته لجوزي وفيه لأ ::-
الموقف الاول لسه ماحكتهوش لجوزي ::-
اول موقف انا واحد بعبصني فطيزي وانا في المترو وحط ايده كلها علي طيزي وعفصها كمان وانا من خوفي والزحمه خفت وسبته بس بصراحه لحظتها كنت مستمتعه أوي وافتكرت تخيلاتي مع جوزي.
الموقف التاني لسه ماحكتهوش لجوزي ::-
وانا بشتري سوتيان الراجل قالي يا مدام السوتيان اللي حضرتك اخترتيه مش مقاسك هتحتاجي مقاس اكبر من كده، ساعتها حسيت بهياج اكتر واتمنيت يلمس بزازي ويقيسلي هو بنفسه دا برضه.
الموقف التالت لسه ماحكتهوش لجوزي ::-
بصراحه دا اقوي موقف حصلي وخايفه احكيه لجوزي... فمره كنت بركب لولب وسيلة منع حمل عند دكتوره فرحت العياده فالدكتوره ما كنتش موجوده كان جوزها اللي موجود دكتور نسا برضه فدخلت للدكتور بعد ما جه دوري والدكتور رحب بيا وقالي اتفضلي قلتله محتاجه اركب لولب فقالي علي الانواع وكده واخترت نوع وقالي اتفضلي ساعتها كنت لابسه بنطلون وتوينز فقلعت البنطلون وقلعت الكلوت ونمت ع الشازلونج والدكتور رفع رجليا الاتنين كإنه بيولدني وكنت عريانه لغاية بطني يعني جسمي من تحت كله عريان وبدأ الدكتور يحط إيده علي كسي عشان يركب اللولب ساعتها كسي اتكهرب وافتكرت تخيلاتي انا وجوزي وساعتها كنت منضفه شعر كسي وبياض الكس والشفرات قدام الدكتور وفاتحه رجليا علي مصرعيها 😂 😂 😂 بدأ الدكتور يدخل اللولب فكسي ساعتها حسيت ان الدكتور كإنه بينيكني مش بيدخل اللولب لان دخل اللولب وطلعه كذا مره مش عارفه ليه ساعتها حسيت بهياج فظيع والدكتور لاحظ كده وحسيته ابتسم ومن كسوفي عنيا كانت في السقف وساعتها ماكنتش عارفه ليه الدكتور كان كل شويه يطلع اللولب ويدخله تاني هل بيجرب حاجه مش عارفه وبصراحه أخدت بالي كانت فيه مرايه علي شمالي لاحظت ان بنطلون الدكتور منتفخ شويه اظاهر ان زبره كان واقف ، ومعلومه أكيده أن اي دكتور نسا لو المريضه عجبته يعني جسمها كان حلو وكده يا إما بيتلذذ في صمت عشان هيبته وسمعته وشغله.. او دكتور ينسي نفسه وينيك علي طووول هههه 😂 😂 😂 😂.
نصيحتي لكل زوجه لوعايزه تتمتعي بالجنس مع جوزك.. اتمتعي بكل حاجه فجسمك اتمتعي بالعاده قدام جوزك ولو من وراه بس أهم حاجه ان تشاركيه الحاجات وتحكيله غالبية الرجاله بتحب كده..
طلعي كل اللي جواكي طالما انتي وجوزك بتحبوا بعض ومافيش بينكم زعل خلي فيه تحرر مابينكم واتمتعي بكل حاجه بس حافظي علي سمعتك بره يعني لو انتي عند دكتور او بتشتري حاجه او مواقف زي دي اتمتعي وعيش اللحظه بس ما تخليش الراجل اللي قصادك يحس بهياجك عشان ما يطمعش فيكي..
لو انتي في الصيف نامي عريانه ملط ولو معاكي اولاد نامي بقميص نوم وآخر الليل عري طيزك وكسك الرجاله ممكن تصحي بالليل وتهيج لما تشوف المنظر ده وهتبقي احسن نيكه صدقيني ما تضيعيش علي نفسك المتعه.
البسي قمصان نوم عريانه اوبيبي دول ملط قدام اولادك وهما صغيرين لغاية ما يبلغوا ويكملوا السن الرشد عوديهم علي كده عشان ما يكبسوش حريتك وتتكسفي منهم ويحسوا كمان ان امهم لسه صغيره وما كبرتش..
واستنوني في مغامراتي مع جوزي وحاجات أجرأ.. بعد ما أحكيلوا علي كل المواقف اللي حصلتلي قبل الجواز وبعده....
الجزء التانى من قصة تحرري كزوجه....
وعدت الشهور كمان واتمتع انا وجوزى بأفلام السكس وقصص النيك سواء معاه او لوحدى لإنى بصراحه اتعودت ألعب فكسي وأحك بصباعى فطيزى لغاية ما أجيب شهوتى . وكمان كان جوزى بيحب يلعبلى فكسي ويمصه وأحيانا بنسى نفسي والعب فيه انا كمان بإيدى وأخليه يعفص فى بزازى ... بصراحه بعد كل ده ورغم انبساطى مع جوزى لكن فعلا حاسه ان فيه حاجه نقصانى... أولا ان جوزى بينيكنى كل فتره وفتره بسبب شغله واحيانا الاولاد تبقى صاحيه وكده فأنا بصراحه بكون هايجه وعايزه اتناك كل يوم بس مافيش فرصه فبكتفى انى العب فكسي وبصراحه مااكدبش عليكم فليله كده لقيت جوزى ماسك التليفون واظاهر كده انه بيحضر فيلم سكس لأنه شغال يلعب فى بتاعه فاتكسفت منه وعملت نفسي نايمه عشان محرجهوش هو اظاهر عشان بيحبنى فخاف يقلقنى وكده وانا هجت بصراحه وكنت عايزه اصحى وانا اللى امسكله زبره والعبله فيه واخليه ينيكنى ... ثانيا برضه كمان جوزى بقى ينزل بسرعه ومش بيطول معايا زى زمان ونفسي يرجع زى الأول يطول فى النيك وكمان ينيكنى كذا مره زى زماان وراا بعض ففعلا الحاجه اللى نقصانى ان جوزى ينيكنى كتيير وكمان انه يطول معايا .. فمش عارفه هل مش بيطول معايا عشان ارهاقه فشغله او علشان مش بنيك كتيير ..
المهم انا وصلت لمرحله ان كسي بيهيج عليا كتيير وعايزه اتناك كتيير منه وفعلا بدأت تخيلاتى معاه اثناء النيك لما كنت بتخيل انه فيه حد بينيكنى غيره بعد ما كانت كإنها فعلا مداعبه ومجرد تخيلات لوصول النشوه دلوقتى انا فعلا لما بتيجى فرصه انه ينيكنى ويقولى انتى بتحبى تتناكى من غيرى او نفسك تجربى زبر غير زبرك الموضوع ده اصبح عندى بجد الجد واصبحت كل تخيلاتى مع جوزى ع السرير نفسي انها تتحقق بجد ونفسي اجرب زبر غير زبره واجرب متعه تانيه واشوف احساس ولهيب تانى ... بس احنا فى مجتمع ليه عادات وتقاليد والسمعه وبلدنا صغيره وما ينفعش اجيب فضيحه لنفسي ولجوزى ...
بجد كل التخيلات اللى مع جوزى نفسى انها تتحق وتبقى حقيقه ومن ضمن التخيلات دى وفيه منها أوول مره أقولها انا هكتبها فى نقاط..::-
١_ نفسي جوزى ينيكنى قدام الناس مثلا فى محل او فى البحر فى الميه والأكيد الأكتر الناس تكون بتتفرج عليا وانا بتناك ويشوفى طيزى وجسمى زى ما دكتور الجامعه شاف طيزى ...
٢_ بصراحه حاليا بقيت أتجرأ أكتر فى لبسي قدام أولادى وأحيانا بطلع عريانه قدامهم بحس كده انى لسه صغيره فنظرهم ...
٣_ بقيت بحب أتعاكس وكمان حبيت زنقة المواصلات وانه حد يتحرش بيا ويلمس جسمى وخصوصا طيزى ...
٤_ بقيت لما بكون تعبانه وعيانه بروح للدكتور لوحدى وما أخدش جوزى معايا بقيت بتمتع بإيد الدكتور على اى حته فى جسمى واروح العب فكسي وانزل شهوتى ....
٥_ بقيت كمان احب اطلع من غير ما ألبس كلوت أحس انى ماشيه عريانه وكله بيبص عليا ...
٦_ بقيت فعلا عايزه أجرب زبر تانى غير زبر تانى ولما بقول لجوزى اثناء النيك ان نفسي أجرب دلوقتى بقى فعلا احساس نفسي أجربه وزبر تانى ينيكنى فكسي ..
٧_ بقيت فعلا عايزه جوزى ينيكنى قدام قرايبه عشان يشوف جمالى ويحسدوا جوزى وبالمره انا أتمتع بنظراتهم لجسمى ..
٨_ بقيت عايزه فعلا راجل غير جوزى يعملى مساج وينيكنى كماان ويمتعنى ..
٩_ بقيت نفسي اتناك فعلا من غير جوزى وارجع احكيله ويتمتع وينيكنى احلى نيكه ...
٠١_ نفسى نطلع رحله انا وهو واصدقائنا وكل واحد ينيك مراته وكلنا نبقى قدام بعض ملط ويبقى فيه تبادل ...
وهحكيلكم مغامرات تانيه بعد مااسمع أرائكم ونصايحكم ....
بداية قصتي تبدأ مع جوزي.... انا بحب جوزي جدا جدا ومتجوزين عن قصة حب كبيره بقالنا ٤١ سنه متجوزين وعندنا ٤ اولاد.. ولد و٣ بنات الولد عنده ١١ سنه وبنت ٩ وبنت ٦ وبنت ٣...
فترة خطوبتنا كانت سنتين . المهم فترة الخطوبه كان خطيبي اللي هو جوزي حاليا كان بيتكسف جدا وشخص خجول جدا وانا بصراحه مش بحب الشخص الخجول او الراجل اللي هرتبط بيه انه يكون خجول 🤭.. كنت بقابل خطيبي بلبس بيتي عادي ومحتشم زي العبايه وكنت بلبس طرحه ومره علي مره قالي انتي ليه بتلبسي طرحه ماتقعدي بشعرك فقلتله مش برضي اقعد بشعري عشان ماتتكسفش مني قالي عادي المهم مره علي مره بقيت اقعد قدامه بشعري وبقيت كمان البس بيجامه بيتي عاديه وكان الجو صيف وحر جدا ونتكلم في حاجات كتير عن شغله وحياته وكنت بحب اسمعه يتكلم وبحب ابصله كتيير وهو بيتكلم واغيب الاقيه بيبص بعيد عني واقوله ليه مش بتبصلي في وشي وانت بتكلمني قالي عادي قولتله انت لسه مكسوف مني قالي لأ مش بتكسف منك ياحبي وكان بيقولي كلام حب كتيير وكنت ومازلت بحبه كتيير.
فيوم من الايام جه عندي وكنت انا وماما واختي وكان بابا في شغله.. وماما كانت بتسيبنا لوحدينا علي راحتنا وكده وفي اليوم ده كنت لابسه بيجامه ضيقه شويه ومفتوحه من فوق صدري فحسيته كان مكسوف جدا.. فقلتله انت مكسوف مني قالي لا ابدا مش مكسوف بس انتي جميله وجمالك مغري جدا فأول ماقالي الكلمتين دول بصراحه أخدت تنهيده وعينيا غمضت ثواني لقيته بيقولي وكمان شفايفك فراوله شكلهم حلو أوي فقلتله عجبينك قالي آآآه طبعا يابختي بيهم لقيته باسني فشفايفي بوسه كده ع الطاير بصراحه جسمي اتكهرب بس ما بينتلوش بكده فقولتله انت بتبوس اختك فضحك فحركه مني بدون قصد غمضت عيني وبصراحه مديت شفايفي لقدام بصراحه عشان اخليه يبوسني تاني لقيته فعلا باسني وشفايفه يدوب علي شفايفي مااتحركتش رحت ماسكه راسه بإيديا وخليته يبوسني ويمص شفايفي وكانت اول واجمل بوسه منه ساعتها بصراحه حسيت ان كسي 😊 😊 جاتله رعشه تاني مره أحسها وهحكيلكم امتي اول مره كسي جاتله الرعشه لما كنت في السكن بنتين سحاق......
لقيته قالي بس عشان انا ولعت وضحكنا وماما حضرت الأكل وأكلنا ومشي..
وجه في يوم تاني وقعدنا مع بعض واتذكرنا علي اللي حصل وسألته ايه اللي ولع فيك فضحك واتكسف ووشه احمر قلتله قول ما تتكسفش قالي بصراحه بتاعي ولع عليا فضحكت وهو سألني برضه نقس السؤال قلتله انا كمان بتاعي ولع عليا وعشان ماطولش عليكوا تمر الايام والشهور وآخرنا بوس واحضان وبعد كده بدأ يحضني اكتر ويعفص فجسمي وبصراحه طلعتله صدري وفضل يلعب فيه بإيده فقالي تحبي تشوفي بتاعي قلتله اه قالي بشرط اشوف... وشاور علي طيزي فضحكت قلتله انت شقي وعامل نفسك مكسوف فوافقت وطلعلي بتاعه وشوفته ودي بصراحه اول مره اشوف زب راجل ع الطبيعه لان شوفته في كام فيلم مع اصحابي وهحكيلكم عن صحابي وايام العاده السريه......
بعد ماشفت زبه بلعت ريقي وبصراحه كسي ولع عليا لقيته هو حط ايده علي بنطلون البيجامه على كسي ولمس عليه بإيده رحت قمت واتخضيت قولتله كفايه انا تعبت قالي براحتك ماشي ساعتها احترمته وماخفتش منه فضلنا قاعدين شويه واكلنا وجه بابا قعد معاه شويه وبعد كده مشي..
عدي اسبوع ما اتصلش بيا فاتصلت بيه ليه مش بتيجي قالي اخاف حد يزعل عندك في البيت اني باجي كتير فقلتله تعالي النهارده انا مستنياك نتغدا مع بعض فجه وقعد معايا وبصراحه انا كنت لابسه عبايه بيتي صيفي بنص كم وبصراحه اكتر ماكنتش لابسه كلوت عشان انا عايزه اوريه طيزي... فقلتله مانفسكش فحاجه فضحك وقالي فين وعدك رحت قايمه علي طول وعريت العبايه ووريته طيزي وقالي يخرب بيت جمال طيزك دي حكايه وراح حط ايده علي طيزي وقالي دي ناعمه رحت منزله العبايه قلتله كفايه عليك كده....
وعدت فترة خطوبتنا وكان اخرها اني امسك زبه ومره لما باسني كتير وطول أوي في البوس والاحضان ويعفص فطيزي مسكت زبه ونزل علي ايديا لبنه ودا كل اللي كان بيحصل في فترة خطوبتنا وانا بحبه جدا وهو كمان بيحبني جدا واتجوزنا وقعدنا سنتين مش بنخلف وبعد كده جبنا ابننا حازم وعنده حاليا ١١ سنه..
بداية جوازنا كان نيك تقليدي بوس واحضان ويدخل زبه فكسي وكان بينيكني في اليوم ٦ او ٧ مراات بصراحه كان كسي بيتهري منه ورحت كشف لانه جاتلي التهابات وكشفت عند دكتور وقالي معلش نخف جماع كمان اسبوع تكون الالتهابات خفت ودي حاجه طبيعيه بتحصل لكل البنات المتجوزه جديد المهم عدت الايام والشهور والنيك التقليدي وكنت مبسوطه معاه وهو كمان مبسوط بس كنت دايما بحس ان فيه حاجه نقصاني في المتعه مع جوزي مش عيب فيه بس مش عارفه ايه هيا وعدت شهور وشهور لغاية ماخلفنا ابننا حازم وبعديها بكام شهر لقيت جوزي قالي تعالي افرجك علي حاجه لقيته جايب فيلم سكس بصراحه زعقت فيه وقلتله انت ليه جايب افلام زي دي انا مش ماليه عينك وبصراحه قعدت يومين زعلانه منه وفنفس الوقت كنت مشتاقه اني اشوف الفيلم السكس اللي هو جايبه ده بس انا طبعا ما بينتش كده يتمتعن وهن راغبات هههههههههه 😂 😂 😂 😂...
فقالي بعد يومين الفيلم نعتبره مدابعه واهو تغيير نشوف الناس بتعمل ازاي وناخد خبره عادي بصراحه ألح عليا وقالي براحتك قلتله ماشي جاب التليفون بتاعه وشغل الفيلم بصراحه كان جايب فيلم اتنين رجاله بينيكوا بنت وكل واحد زبه اكبر من زب جوزي وكان الرجاله بشرتهم سمرا بصراحه تعبت جدا وهجت أوي وجوزي حط ايده علي كسي ودخل صباعه كسي غرق السرير كإني عملت بيبي علي نفسي فقالي انتي هجتي وولعتي ماردتش عليه فضل يبوس فيا ويحضن ويعفص فجسمي وناكني فكسي ٤ مرات لما حسيت ان النشوه بتاعتي جات اكتر مره وكنت مبسوطه جدا ساعتها افتكرت ان فعلا كانت فيه حاجه نقصاني في المتعه مع جوزي لما حضرت معاه فيلم سكس وبدأ يجيب افلام كتير ونحضر مع بعض ونتمتع مع بعض.. بعديها بشهروهو بينيكني قولتله اشتمني اتفاجئ هو ساعتها وفضل يشتمني ياقحبه ياشرموطه يامتناكه وانتي متناكتي وانتي شرموطتي وانا أهيج اكتر واكتر واكتر...
ودلوقتي عرفت اني بميل لحاجات كتيير شاذه ودي اللي اكتشفتها مع جوزي ودا الاحساس اللي كان بيبقي ناقصني اني :
١_ بحب افلام السكس..
٢_ اني بحب اتشتم وجوزي شغال ينيكني...
واكيد هكتشف حاجات تانيه..
وفليله من الليالي جاب مجموعة افلام وفيها بنات بتلعب مع بعض اللي اسمها سحاق وفضلت اتفرج وهجت معاه أوي وكسي ولع عليا واكتشفت اني بحب ٣_ السحاق وبهيج عليه أوي أوي..
وفيلم تاني راجل اسمر بزب ضخم هاري البنت نيك واكتشفت اني بهيج ٤_ من الزبر الاسمر الكبير لان زب جوزي معقول مش كبيير..
وفيلم تاني اتنين رجاله بينيكوا بنت واحد فطيزها وواحد فكسها واكتشفت ان بهيج أوي من ده ٥_ بحب نيك الطيز..
فخليت جوزي يلعبلي فطيزي بصباعه ويلحس فيه بلسانه والحاجات دي خلتني اهتم بجسمي اكتر ونضافة جسمي وطيزي وكسي لان جوزي بيبعصني ويلحس فطيزي ويمص كمان كسي..
فيوم من الايام بدأ يجيبلي قصص سكس وقرينا كتيير فيها واكتشفت كمان ان بحب٦_ القصص وخصوصا قصص نيك المحارم يعني واحد ينيك امه ينيك اخته ينيكها اخو جوزها والحاجات دي وبدأت انا ادخل واجيب قصص لوحدي واقرا القصص والعب فكسي وبظري بس ماقلتش لجوزي اني بلعب فكسي يعني بعمل العاده السريه لغاية ما انزل واجيب شهوتي...
وعدت الشهور والسنين واحنا شغالين كده لغاية ما خلفنا ال٣ بنات كمان...
وفي يوم من الايام جوزي جاب افلام ويخليني احضر انا الافلام ويفضل يمص فكسي ويعفص فطيزي ويمص بزازي لغاية مااكون خلاص ولعت لكن بدأ جوز ينيكني مره واحده بس كل كام يوم وبعد كده كل كام شهر وانا بصراحه من هيجاني بحضر افلام سكس واقرا قصص وامارس العاده السريه والعب في بظري سواء بالليل وجوزي نايم او وهو في الشغل لما اولادي يكونوا نايمين...
وفيوم جاب فيلم سكس تبادل زوجات كل واحد بينيك مرات التاني وفضل يلعب فكسي ويسألني ايه اللي بيعجبك في الافلام وانا ارد عليه ويقولي انت بتهيجي من ايه وانا اقوله بهيج من شكل وحجم الزبر فقالي نفسك تشوفي زبر تاني غير زبري فاتكسفت ومارددتش خفت لحسن يزعل فقالي قولي من غير كسوف قولتله بعد الحاح منه قولتله اه وقالي وبعدين قولتله وامسكه بإيده وقالي وايه كماان قولتله كفايه انا تعبت قالي معلش قولي واتمتعي اكتر معايا بصراحه قولتها بخوف وتردد انه هخليه ينيكني ويدخل زبه فكسي فقالي يعني نفسك تتناكي من زبر غير زبري قولتله اجرب المتعه اللي حاسين بيها في الافلام اكتر واكتر وراح جوزي دخل زبه فكسي وناكني اجمل نيكه وكنت مولعه ع الآخر...
وبدأت حكايه جديده اننا نتخيل انه فيه حد ينيكني غير جوزي ونعيش المتعة اللي في الافلام..
بكده ياحبايبي انا اكتشفت ان بحب كل حاجه شاذه مع جوزي ودي الحاجات اللي كانت نقصاني في المتعه بس لسه حاسه انه فيه حاجات تانيه كتير ودهكله بفضل جوزي هو اللي طلع كل حاجه حلوه وشاذه جوايا وهي باختصار :_
١- اني بحب افلام السكس.
٢- بحب القصص وقصص نيك المحارم.
٣- بحب الزبر الأسمر الكبير.
٤- بحب نيك الطيز بس لسه خايفه انه زب يدخل فطيزي.
٥- بحب افلام السحاق.
٦- بحب اتشتم وانا بتناك.
٧- بحب اتخيل اني بتناك من غير جوزي.
٨- بحب العب فكسي وبظري سواء من ورا جوزي او قدامه.
٩- واكتشفت كمان اني بحب اتعاكس وانا ماشيه في الشارع ويتغزل فجسمي.
وهحكيلكم كام موقف كده حصلوا معايا قبل الجواز وياريت اشوف رأيكم عليها ::-
الموقف الاول :::-
واحنا فليله جميله ليلة هياج من جوزي وهياج مني بقينا بنجيب شهوتنا اكتر ع الكلام قبل النيك ممكن نقعد ساعة نتكلم ونتفرج علي افلام وبقيت انا اتجرأ شويه وقول ان الزبر ده حلو اه لو ينيكني فكسي ويدخله فطيزي وجوزي يولع من الكلام ده بصراحه واتخيل واقوله عايزه صاحبك ينيكني وكمان مره وقعت بلساني وقلت لجوزي فلحظة هيجان ان صاحبتي جوزها جسمه حلو ورياضي وأكيد زبره كبيير آه لو ينيكني ساعتها جوزي كمان ولع بس خفت من ردة فعله لان ده صراحه كبييره فبعد ماخلصنا قولتله انت بتخليني اقول كلام اثناء المداعبه ارجع اندم عليه فقالي ياحبيبتي انا عايزك تتمتعي واتطلعي كل شهوتك اللي جواكي وانا اوعدك عمري ماهزعل منك بس بشرط تحكيلي كل حاجه حصلت معاكي قبل وبعد الجواز فقلتله قبل الجواز مافيش حاجه حصلت فمره سألني حد شاف طيزك قبل كده بالصدفه فقلتله لأ طبعا انت اول واحد يشوفها.. بس بصراحه انا كدبت عليه واتكسفت اقوله ان فعلا فيه حد شاف طيزي قبله مره كنت في الجامعه ودخلت حمام الدكاتره فدخلت الحمام وكنت قافله الباب لكن من غير ترباس وبعد ما خلصت حمامي لقيت الدكتور بتاعنا فتح عليا الباب من غير مايقصد اتخضيت وقمت وحطيت ايدي علي كسي ولفيت ونسيت اخبي طيز ههههه 😂 😂 😂 😂 وهو شاف طيزي وقالي انا آسف فكرت مافيش حد في الحمام بس وبخني بعد كده وقالي ادخلي الحمام المخصص للبنات بس بصراحه ساعتها حسيت بإحساس مفهتموش غير دلوقتي اني كل ما افتكر حد شاف طيزي قبل جوزي واتخيل المنظر العب فكسي وبظري وأهيج واتمني ان يعود الزمن والدكتور على الاقل يحط إيده علي طيزي ولو بالغلط..
الموقف التاني اللي برضهما حكتهوش لجوزي :::- انه في مره طلعلي مسمار تحت باطي من مزيلات العرق وكده وماما ودتني للدكتور والدكتور من غير مايقصد لمس بإيده بزازي وكمان كان حاطط إيده علي واحده منهم كل ما افتكر الموقف ده أهيج بصراحه.
الموقف التالت ::-
الموقف ده حصل في السكن شفت بنتين دخلوا الحمام مع بعض وحسيت ان ده مش طبيعي قلت اتصنت عليهم وفعلا اتصنت عليهم عند باب الحمام والكلام ده كان بالليل وسمعت آهااات من البنتين وبصراحه حاولت ابص من خرم الباب معرفتش بس توقعاتي فعلا انهم بيمارسوا السحاق مع بعض ساعتها بصراحه جالي احساس غريب برضه مافهمتوش غير دلوقتي اني بهيج ع السحاق واتنمي بنت تمصلي كسي وبزازي واتمني كمان ان كسي يلعب بكسها نحط كساسنا علي بعض 😊 😊 😊 😊. دا برضه ما حكتهوش لجوزي كنت مكسوفه بس اكيد هيجي يوم واحكيله علي المواقف دي وأكيد هيهيج معايا..
وهحكيلكم كمان عن المواقف اللي حصلت بعد جوازي فيه منها اللي حكيته لجوزي وفيه لأ ::-
الموقف الاول لسه ماحكتهوش لجوزي ::-
اول موقف انا واحد بعبصني فطيزي وانا في المترو وحط ايده كلها علي طيزي وعفصها كمان وانا من خوفي والزحمه خفت وسبته بس بصراحه لحظتها كنت مستمتعه أوي وافتكرت تخيلاتي مع جوزي.
الموقف التاني لسه ماحكتهوش لجوزي ::-
وانا بشتري سوتيان الراجل قالي يا مدام السوتيان اللي حضرتك اخترتيه مش مقاسك هتحتاجي مقاس اكبر من كده، ساعتها حسيت بهياج اكتر واتمنيت يلمس بزازي ويقيسلي هو بنفسه دا برضه.
الموقف التالت لسه ماحكتهوش لجوزي ::-
بصراحه دا اقوي موقف حصلي وخايفه احكيه لجوزي... فمره كنت بركب لولب وسيلة منع حمل عند دكتوره فرحت العياده فالدكتوره ما كنتش موجوده كان جوزها اللي موجود دكتور نسا برضه فدخلت للدكتور بعد ما جه دوري والدكتور رحب بيا وقالي اتفضلي قلتله محتاجه اركب لولب فقالي علي الانواع وكده واخترت نوع وقالي اتفضلي ساعتها كنت لابسه بنطلون وتوينز فقلعت البنطلون وقلعت الكلوت ونمت ع الشازلونج والدكتور رفع رجليا الاتنين كإنه بيولدني وكنت عريانه لغاية بطني يعني جسمي من تحت كله عريان وبدأ الدكتور يحط إيده علي كسي عشان يركب اللولب ساعتها كسي اتكهرب وافتكرت تخيلاتي انا وجوزي وساعتها كنت منضفه شعر كسي وبياض الكس والشفرات قدام الدكتور وفاتحه رجليا علي مصرعيها 😂 😂 😂 بدأ الدكتور يدخل اللولب فكسي ساعتها حسيت ان الدكتور كإنه بينيكني مش بيدخل اللولب لان دخل اللولب وطلعه كذا مره مش عارفه ليه ساعتها حسيت بهياج فظيع والدكتور لاحظ كده وحسيته ابتسم ومن كسوفي عنيا كانت في السقف وساعتها ماكنتش عارفه ليه الدكتور كان كل شويه يطلع اللولب ويدخله تاني هل بيجرب حاجه مش عارفه وبصراحه أخدت بالي كانت فيه مرايه علي شمالي لاحظت ان بنطلون الدكتور منتفخ شويه اظاهر ان زبره كان واقف ، ومعلومه أكيده أن اي دكتور نسا لو المريضه عجبته يعني جسمها كان حلو وكده يا إما بيتلذذ في صمت عشان هيبته وسمعته وشغله.. او دكتور ينسي نفسه وينيك علي طووول هههه 😂 😂 😂 😂.
نصيحتي لكل زوجه لوعايزه تتمتعي بالجنس مع جوزك.. اتمتعي بكل حاجه فجسمك اتمتعي بالعاده قدام جوزك ولو من وراه بس أهم حاجه ان تشاركيه الحاجات وتحكيله غالبية الرجاله بتحب كده..
طلعي كل اللي جواكي طالما انتي وجوزك بتحبوا بعض ومافيش بينكم زعل خلي فيه تحرر مابينكم واتمتعي بكل حاجه بس حافظي علي سمعتك بره يعني لو انتي عند دكتور او بتشتري حاجه او مواقف زي دي اتمتعي وعيش اللحظه بس ما تخليش الراجل اللي قصادك يحس بهياجك عشان ما يطمعش فيكي..
لو انتي في الصيف نامي عريانه ملط ولو معاكي اولاد نامي بقميص نوم وآخر الليل عري طيزك وكسك الرجاله ممكن تصحي بالليل وتهيج لما تشوف المنظر ده وهتبقي احسن نيكه صدقيني ما تضيعيش علي نفسك المتعه.
البسي قمصان نوم عريانه اوبيبي دول ملط قدام اولادك وهما صغيرين لغاية ما يبلغوا ويكملوا السن الرشد عوديهم علي كده عشان ما يكبسوش حريتك وتتكسفي منهم ويحسوا كمان ان امهم لسه صغيره وما كبرتش..
واستنوني في مغامراتي مع جوزي وحاجات أجرأ.. بعد ما أحكيلوا علي كل المواقف اللي حصلتلي قبل الجواز وبعده....
الجزء التانى من قصة تحرري كزوجه....
وعدت الشهور كمان واتمتع انا وجوزى بأفلام السكس وقصص النيك سواء معاه او لوحدى لإنى بصراحه اتعودت ألعب فكسي وأحك بصباعى فطيزى لغاية ما أجيب شهوتى . وكمان كان جوزى بيحب يلعبلى فكسي ويمصه وأحيانا بنسى نفسي والعب فيه انا كمان بإيدى وأخليه يعفص فى بزازى ... بصراحه بعد كل ده ورغم انبساطى مع جوزى لكن فعلا حاسه ان فيه حاجه نقصانى... أولا ان جوزى بينيكنى كل فتره وفتره بسبب شغله واحيانا الاولاد تبقى صاحيه وكده فأنا بصراحه بكون هايجه وعايزه اتناك كل يوم بس مافيش فرصه فبكتفى انى العب فكسي وبصراحه مااكدبش عليكم فليله كده لقيت جوزى ماسك التليفون واظاهر كده انه بيحضر فيلم سكس لأنه شغال يلعب فى بتاعه فاتكسفت منه وعملت نفسي نايمه عشان محرجهوش هو اظاهر عشان بيحبنى فخاف يقلقنى وكده وانا هجت بصراحه وكنت عايزه اصحى وانا اللى امسكله زبره والعبله فيه واخليه ينيكنى ... ثانيا برضه كمان جوزى بقى ينزل بسرعه ومش بيطول معايا زى زمان ونفسي يرجع زى الأول يطول فى النيك وكمان ينيكنى كذا مره زى زماان وراا بعض ففعلا الحاجه اللى نقصانى ان جوزى ينيكنى كتيير وكمان انه يطول معايا .. فمش عارفه هل مش بيطول معايا عشان ارهاقه فشغله او علشان مش بنيك كتيير ..
المهم انا وصلت لمرحله ان كسي بيهيج عليا كتيير وعايزه اتناك كتيير منه وفعلا بدأت تخيلاتى معاه اثناء النيك لما كنت بتخيل انه فيه حد بينيكنى غيره بعد ما كانت كإنها فعلا مداعبه ومجرد تخيلات لوصول النشوه دلوقتى انا فعلا لما بتيجى فرصه انه ينيكنى ويقولى انتى بتحبى تتناكى من غيرى او نفسك تجربى زبر غير زبرك الموضوع ده اصبح عندى بجد الجد واصبحت كل تخيلاتى مع جوزى ع السرير نفسي انها تتحقق بجد ونفسي اجرب زبر غير زبره واجرب متعه تانيه واشوف احساس ولهيب تانى ... بس احنا فى مجتمع ليه عادات وتقاليد والسمعه وبلدنا صغيره وما ينفعش اجيب فضيحه لنفسي ولجوزى ...
بجد كل التخيلات اللى مع جوزى نفسى انها تتحق وتبقى حقيقه ومن ضمن التخيلات دى وفيه منها أوول مره أقولها انا هكتبها فى نقاط..::-
١_ نفسي جوزى ينيكنى قدام الناس مثلا فى محل او فى البحر فى الميه والأكيد الأكتر الناس تكون بتتفرج عليا وانا بتناك ويشوفى طيزى وجسمى زى ما دكتور الجامعه شاف طيزى ...
٢_ بصراحه حاليا بقيت أتجرأ أكتر فى لبسي قدام أولادى وأحيانا بطلع عريانه قدامهم بحس كده انى لسه صغيره فنظرهم ...
٣_ بقيت بحب أتعاكس وكمان حبيت زنقة المواصلات وانه حد يتحرش بيا ويلمس جسمى وخصوصا طيزى ...
٤_ بقيت لما بكون تعبانه وعيانه بروح للدكتور لوحدى وما أخدش جوزى معايا بقيت بتمتع بإيد الدكتور على اى حته فى جسمى واروح العب فكسي وانزل شهوتى ....
٥_ بقيت كمان احب اطلع من غير ما ألبس كلوت أحس انى ماشيه عريانه وكله بيبص عليا ...
٦_ بقيت فعلا عايزه أجرب زبر تانى غير زبر تانى ولما بقول لجوزى اثناء النيك ان نفسي أجرب دلوقتى بقى فعلا احساس نفسي أجربه وزبر تانى ينيكنى فكسي ..
٧_ بقيت فعلا عايزه جوزى ينيكنى قدام قرايبه عشان يشوف جمالى ويحسدوا جوزى وبالمره انا أتمتع بنظراتهم لجسمى ..
٨_ بقيت عايزه فعلا راجل غير جوزى يعملى مساج وينيكنى كماان ويمتعنى ..
٩_ بقيت نفسي اتناك فعلا من غير جوزى وارجع احكيله ويتمتع وينيكنى احلى نيكه ...
٠١_ نفسى نطلع رحله انا وهو واصدقائنا وكل واحد ينيك مراته وكلنا نبقى قدام بعض ملط ويبقى فيه تبادل ...
وهحكيلكم مغامرات تانيه بعد مااسمع أرائكم ونصايحكم ....