دخول

عرض كامل الموضوع : ملاك الرحمه


مصطفى مصطف
02-15-2020, 03:25 PM
مساء الخير على الجميع
اعرفكم بنفسي الاول انا مصطفى 32 سنه من القاهره خريج سياحه وفنادق قسم مطبخ
القصه ديت حقيقيه ميه في الميه
خطبتي اسمها بسنت وكان عندها 22 سنه وشغاله ممرضه
ندخل في الموضوع لمى كان عندي 25 سنه انا من بلد ارياف بس قاعد في القاهره وخطبتي كانت لسه في البلد اهلى قررو انهم يجوزوني المهم بداو يضورو ليا على بنت عشان اخطبها واتجوز واحده قريبت امي قالتلها في ابن خالتك عندو لسه بنتين لسه مش متجوزين امى قالتها خلاص نكلمهم ونعملهم زياره امى كلمتهم وعملنا ليهم زياره والدنيا تمام واحنا مروحين سالوني ايه ريك في بسنت وهيه كانت بيضه من نوع البنات الي بتنور في الضلمه وكانت عود فرنساوي زي ما قال الكتاب بس صدرها مكنش كبير قلتلهم حلوه قالولي نخطبهالك قلتلهم لا عشان انا مش عايز اتجوز دلواتي قالولي الجواز ستره وهتكسب سواب وتعفي نفسك من الحرام والكلام دا قلتولهم لا مش عايز قفلو الموضوع وروحنا بعد كام يوم لقيتهم فتحو الموضوع تاني بس المرادي الموضوع وصل لخناق قالولي لو متجوزتهاش اول الموضوع اتفشكل بسببك ولا انتا ابننا ولا نعرفك وهنتبرى منك والشغل دا لان هيه كانت اريبت امي المهم روحت قعدت معها لوحدي مره والمره التانيه كنت خطيبها بعد ما قرينا الفاتحه ومستنين المغرب يجي عشان ننزل مدينه جنب القريه نجيب الدبل اسأنت خالي هوه في مقام خالي ان احنا نطلع البلكونه اختها وطلعنا البلكونه وقعدنا نتكلم شويه ومره واحده لقيتها حطت اديها على زوبري وهوه طبعا كان نايم انا استغربت من الحركه ديت المهم انا مديتش اي تعليق لان عرفت انها كانت مش عيزاني لانها كانت مغصوبه عليا زي ما انا مغصوب عليها المهم فضلت تحط اديها عليه لغايت لمى وقف ولمى وقف دخلت اديها جوا بنطلوني وقعدت لعب فيه وتلعب في بضاني شويه واخوتها بداو يدخلو علينا فا سبتها مع اخوتها ودخلت اقعد مع الرجاله وباقي العيله المهم نزلنا جبنا الدبل وكل واحد روح على البيت وطبعا واحنا بنتكلم في الفون كنا بنعمل سكس فون ولمى اروح عندهم كنا ممكن نعمل بوسه مشبك والعب في صدرها من فوق الهدوم العب في كسها كل العب خارجي من فوق الهدوم لغايت ما كنت عندهم في يوم وخبراء الارصاد كانو قالو الجو هيكون متقلب هيبقى في مطر وهوا وانا كمان كان بقالي فتره مرحتش ليها فا كان لازم اروح ليها فا خالي كان عندنا فا قالي خد مفتاح البيت الي في البلد عشان لو الدنيا مطرت مش هتلاقي مواصلات المهم صحيت الصبح روحت ليها وهيه كانت شغاله ممرضه في حضانه اطفال هيه كانت مخليا الشفت بتعها نيت روحت اختها من الشغل بتعها واحنا مروحين الدنيا بدات تندع قولت بس شكلي كدا هبات في بيت جدي النهرده ركبنا عربيه عشان تنزلنا عند بيتهم واحنا التنين شايلين شنط وانا في الخباسه كدا منغير ماحد ياخد باله حطيت ايدي على كسها واحنا في العربيه كنت طبعا حاطط الشنط عشان تداري انا بعمل ايه وصلنا البيت عندهم وقعت سلمت عليهم كلهم وقعت معاهم واحنا قاعدين الدنيا بدات تمطر جامد واستنيت لمى المطره هديت قولت انزل اروح عشان مش هينفع ابات عندهم قعدو يمسكو فيا انتا مش هتلاقي موصلات والدنيا بتمطر وطبعا الناس الي قاعده في ارياف غارفه لمى الدنيا بتمطر ايه الي بيحصل الدنيا متبهدله طينه وفعلا نزلت وملقتش مواصلات اخت تاكسي ونزلني عند بيت جدي الكلام دا كان على العصر المهم انا سبت خطبتي هتغير هدومها وهتنام عشان تنزل شغلها بليل المهم نامت وصحيت على المغرب كنت انا لسه داخل بيت جدي اتصلت عليا بتقولي انتا فين قولتلها انا لسه داخل بيت جدي وهيه طبعا بحطم قرببتي فا عارف بيت جدي قعدنا اتكلمنا شويه لغايت صلاه العشا فا قالتلي نقفل عشان عشان تلبس وتنزل الشغل قولتلها تمام قلت معها ودخلت اخت دوش سخن وخرجت فا بكلمها في الفون كانت نازله للشغل قعدنا نتكلم لغايت لمى ركبت ونزلت من العربيه الي كانت ركبها وانا بكلمها في الفون لقتها بتقولي انزل افتح الباب فا بقولها باب ايه قالتلي بتاع بيت جدك انا تحت نزلت فتحت لقتها فعلا تحت ومش بتحور عليا لاني مش متوقع انها تيجي المهم فتحت الباب ودخلت وطلعنا فوق فا بقولها ايه جتي ليه مش عنديك شغل قالتلي اه عندي بس انا جيت اطمن عليك اشوف البيت ينفع تقعد فيه ولا لا عندك اكل شرب دخلت شافت كل حاجه لقت في اكل وشرب وكل حاجه موجوده اعدنا نتكلم شويه واحنا بهدومنا بس تحت البطانيه والحاف وكل شويه العب في بززها احط ايدي على كسها وهيه بتلعب في زوبري قولتها انا هشرب شاي تشربي معيا قالت ماشي دخلت اعمل شاي واستنيت في المطبخ لغايت لمى الميه غليت ولقمتو وصبيتو ورحت على الاوضه الي احنا قاعدين فيها دخلت وحطيت الشاي وقعدت على السرير ولسه متغطتش ومسكت الرموت وبقلب في القنوات وقولتها خدي الشاي لحسن برد قولتها كذا مره وهيه مش عايزه تقوم قولت اهزر معها واطلعها من الدفا الى هيه فيه شلت البطانيه والحاف من عليه وهنا بقى المفاجاه لقيتها ملط خالص من غير اي هدوم انا اول ما شوفتها مستغربتش لانها عملت حجات قبل كدا مكنت متوقعها فا وقفتها وخليتها تلف عشان اشوف جمال جسمها الصراحه هيه تهبل قدت العب في زنبورها وكسها كان منزل عسلها من كتر العب قبل ما تقلع الهدوم واخت شفيفها في شفيفي قعدنا في البوسه ديت تقريبا ربع ساعه وانا بلعب في كسها ونزلت على رقبها بوس وعض خفيف عشان ميعلمش ومسكت بززها افعص فيهم وشويه اقرصهم وشويه ارضع فيهم واعض الحلمه واشدها بسناني ونزلت على تحت دراعها بلحس فيه ونزلت على بطنها لحس وعض وانا بلعب في كسها وصلت لكسها وكان غرقان في عسلها وكانت عسلها كتير من كتر هيجنها ونزلت الحس فيه واشرب عسلها كلو وانا عمال الحسه وهيه بتتلوى تحتي زي التعبان وعماله تقول اااااااااه مش قادره اااااااه اااااااااه مش قادره اااااااه الحس كمان قطعو لحس وعض لحسك حلو اووووووووووي الحس كمان يا حبيبي قطعو لحس اااااااااه مش قادره اااااااه اااااااااه مش قادره اااااااه وعماله ترفع وسطها نحيه بقى وتقفل برجليها على دماغي وتقولي ااااااااااه مش قادره ااااااااااه كسى هايج اوى ارحمني انا كسي سبت كسها ونزلت على خرم طيزها الحس فيه وانا بلعب في كسها وبدات اهىء طيزها عشان هنكها فيه وادخل صباع فيها ويه بتتوجع وبتوحوح من المتعه دخلت صباعي كلو في طزها وهديت عشان طيزها تتعود عليه هديت بدات ادخل واطلعو براعه لغايت لمى لقتها بقت مستمتعه بالحركه دخلت صباعي التاني بدات تتوجع تاني لغايت لمى هديت اعت احركو لغايت لمى بقت مستمتعه طلعتهم ودخلنا في بوسه طويله واعب في بززها وكسها وخلصت خلتها تقعد تمص في زوبر وهيه طبعا مكنتش خبره اوي في المص بس متعتني بمصها شويه وطلعت زوبري من بقها ونيمتها على ضهرها ورفعت رجليها ونزلت لحس في كسها وطيزها تاني وبدات اركز على طيزها اكتر لغايت لمى خلاص ساحت اكتر ما هيه سايحه وقولتلها جاهزه ادخلو في طيزيك قالتلي جاهزه بس براحه عليا زوبرك كبير اوي قولتلها متخفيش كش هوجعيك طلعت من شنطتها كريم مرطب ودهنت بيه زوبر وطيزها وبدات ادخلو دخلت الراس وبدات تتوجع قامت مصوطه كانت هتفضحنا قمت حطيت ايدي على بقها عشان متفضحناش شوه واتعودت علىه وبدات ادخل سنه سنه وانا بلعب في كسها عشان انسيها الوجع اخيرا دخل كلو وهديت شويه عليها عشان تتعود عليه وبدا اتحرك براحه في الاول كانت بتتوجع بعد كدا بقت مستمتعه وانا عمال انكها في طيزها وهيه عماله تزوم وتقولي ااااااااااه دخل زبرك جامد ااااااااااه هات اخرك يا حبيبى اااااااااااه هات اخرك ااااااااااه وانا بقيت اسمع اهاتها اللى تهيج الحجر دى وروحت على فرده بزها الشمال ارضع فسها وبقيت ازود فى سرعه نيكى اكتر لحد ما بقيت انيكها فى طيزها بأقصى سرعه عندى وانا برضع فرده بزها الشمال وعماله تتأوه وتقولى اااااااااه ااااااااااااه ايوه كده ااااااااااه نيكنى جامد ااااااااااه ايوه كده يا حبيبى اااااااااااه نيكنى فى طيزي وعماله تتأوه وتقولى اااااااااه ااااااااااااه ايوه كده ااااااااااه نيكنى جامد ااااااااااه ايوه كده يا حبيبى اااااااااااه نيكنى فى طيزي ااااااااه نيكنى كمان يا حبيبى اااااااااااه هات اخرك طلعت زوبر وعملنا واضع الدوجي ودخلتو في طيزها ولقيتها نزلت اديها تلعب في كسها ومسكت بزازها الاتنين فى ايديا اعصرهم وافرك فى حلمات بزازها وهى عماله تتأوه وتقولى اااااااه اااااااااه نيكنى جامد اوى ااااااااه كمان يا صاصا اااااااااه نيكنى كمان اااااااااه يالهوى عليك اااااااااه انت جامد اوى اااااااااه كمان نيكنى كمان ااااااااااه زبرك مهيجنى اوى اااااااااه دخل زبرك فى كمان اااااااااه مش قادره يا صاصا اااااااااه هاجيب يا حبيبى ااااااااااه مش قادره اااااااااه باجيب يا حبيبي اااااااااه باجيب باجيب ااااااااااه ااااااااااه اااااااااه وجسمها ابتدى يترعش وطيزها عماله تقفل وتفتح على زوبري لغايت لمى هيديت خالص وطلعتو من طيزها وروحت نازل على شفايفها ابوسها منهم وانا بحسس على بزازها وبعصرهم واقرصهم وسبنا شفايف بعض وهيه قعدت تلعب في زوبري لغايت لمى جاب وبعد كدا نمنا في حضن بعض مضحيناش غير على الساعه 10 الصبح وهيه دخلت خدت دوش وانا نزلت جبت فطار فطرنا سوا وهيه نزلت روحت البيت
يارب تكون القصه عجبتكو واتمنى اكون ضيف خفيف عليكو
واستنوني في قصص تاني وكلها حقيقيه ميه في الميه احلى مسا عليكو

شوفوني
02-15-2020, 04:30 PM
شكرا لمشاركتنا القصة

تحياتنا

الحالم10
02-16-2020, 12:57 AM
ممتعة وجميلة بس سريعة

Ula khaled
02-21-2020, 05:00 AM
حلوة ... شكرا للكاتب

العميــد
02-21-2020, 10:04 AM
حلووووووووووووووووووووووووووه القصه

الحر الجارح
02-23-2020, 06:24 PM
عندك احلى أستمر

ابو احمد نصر
02-23-2020, 07:45 PM
شكرا لمشاركتنا القصة

تحياتنا

بدايه جميلة



/archive/index.php/t-181218.html/archive/index.php/t-232664.html/archive/index.php/t-361739.htmlقصص جنسيه مع الشحاتهزوجي يمص بكل خضوع"طيزه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-201930.htmlمنقذتي قصص جنسية/archive/index.php/t-421710.htmlقصص سكس مدبلجة بالصور الحب والعطاءقصص سكس المصارعه الحره مع اختي هايجه وعايز تتناك في كسها مترجم كامل.com site:rusmillion.ruقصص طيز ارشيف site:rusmillion.ruقصة نيك حمودي/archive/index.php/t-583483.html/archive/index.php/t-505663.html/archive/index.php/t-245323.html/archive/index.php/t-176797.html/archive/index.php/t-364901.html/archive/index.php/t-320885.htmlابن ينيك امه وتحمل منهقصص سكس العايله المتحرره site:rusmillion.ruقصص نيك يمنيات site:rusmillion.ruقصص الاستاذ سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-352396.html/archive/index.php/t-536675.html/archive/index.php/t-35146.html/archive/index.php/t-361937.htmlقصص محارم ساديه متسلسله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-13028.htmlصورسكس/archive/index.php/f-9-p-4.html/archive/index.php/t-535329.html/archive/index.php/t-245323.htmlطفوله شقيه قصه سكس صور نسوانجياعطيني فلوس ونيكني خلفي/archive/index.php/t-122230.htmlقصص سكس سوالب اليمن site:rusmillion.ruقصص ديوث امي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-480809.htmlزبون قصص سكس site:rusmillion.ruقصص نيكنى بعنف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-490213.htmlقصص سكس حبيبها السابق/archive/index.php/t-175380.html/archive/index.php/t-6645.htmlبنت اختي قصتي سكس.com/archive/index.php/t-219406.htmlقصص سكس قميص نوم اختي.com site:rusmillion.ruقصص نيك اختي المتزوجات/archive/index.php/t-51506.htmlقصص سكس اكل براز اختي/archive/index.php/t-482578.html/archive/index.php/t-314591.html/archive/index.php/t-448507.htmlقصص نيك محارم عنيفة ساخنه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-284497.html/archive/index.php/t-494204.html/archive/index.php/t-229123.html/archive/index.php/t-486659.html/archive/index.php/t-419344.html/archive/index.php/t-1663.html/archive/index.php/t-1443.html/archive/index.php/t-384991.htmlقصص سكس محارم ريفيه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-6523.htmlقصص اغتصاب نيك عنيف عنيف لأول مرةلفتاة عذراء /archive/index.php/t-472408.htmlقصص سكس حفلةشقاوه مراهقه قصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-442002.htmlقصص سكس خالتي site:rusmillion.ruقصص سكس ابي ناكني وانا ارمله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-403172.htmlقصص سكس سعودي/archive/index.php/t-140809.htmlقصص طيز ارشيف site:rusmillion.ruسكس بنات يمنيات في اليمن مشفر/archive/index.php/t-546571.html/archive/index.php/t-41268.htmlقصص سكس لواط عنيف/archive/index.php/t-294240.html/archive/index.php/f-5.html/archive/index.php/t-470919.html/archive/index.php/t-477585.htmlلا مجال لكسب المال الا عن طريق النيك قصص نيكقصاص سالب ليبيقصص سكس زوجتي وابويا.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-226528.htmlقصص محارم نساء العائله اجزاقصص جنس محارم سقطت اختي القهوهقصص طيزي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-494306.html/archive/index.php/t-134373.htmlقصص جنسيه نوع شيميل/archive/index.php/t-484904.htmlقصص سكس صاحبي اسالب تجوز اختي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-148153.html/archive/index.php/t-369875.html/archive/index.php/t-508257.html