دخول

عرض كامل الموضوع : اختي وبحر المتعة


سكسي عاشق
05-12-2020, 02:01 AM
أسمي وليد 17سنةواختي عبير25سنة مثيرة جدا بجسدها الناعم المتناسق بيضاء متوسطة الطول شعرها اسود منساب كالحرير بززها نافر وطيزها مدورة ورجليها حلوة بتجنن القصة دي حصلت منذ 3سنوات ،عبير اختي بتلبس القصير بتعري ركبها الي بتسحر وبتخلي الزب هائج وتستمتع باهات الاعجاب والتمحن من الرجالة واول مرة بكتشف سحر انوثتها وجسدها المثير السكسي ولحمها الطري لما بأحد الليالي واحنا عند خلتي عشان زفاف بنتها وكنت نائم باودة مع طارق ابن خلتي وقتها فقت من النوم فجأة لمحت التلفزيون شغال وانصدمت لما شفت عبير اختي بحضن طارق وهو بياكل شفايفها ورقبتها يحسس على فخاضها وهي مبسوطة من اللذة والشهوة شوية وطلعت بززها وهو راح يرضع ويلحس وهي تتاوه وتان اه اح أوف وهو كابس عليها لين وقفت وهو لصق ليها زنقها للحيطة رفع الروب لفوق ونزل يبوس ويلحس فخاضها وهي بتلعب يشعر راسو وتقول حاسب بشويش دخيلك بالراحة وهو رد عليها أوف راءحة كسك بتجنن وشفتو كيف نزل الشورط بتاعو ولصق ليها وهي فتحت رجليها بتقول شو بتعمل يا مجنون وهو مو على بالو خالص وبدأ يرهز ليها وهي بتتاوه بغنج وشرمطة وبتقول يخرب عقلك شو حلو زبك اي اه وأخذ يبوس ويلحس رقبتها وشفايفها وهي بتعيط بشويش دخيلك بس خلاص ذبت أي دوختني وهو بدأ يسرع لين شديد عليها بيلهج عسل بجنن كسك اه وحضنها اتريه فرغ حليب زبو بين فخصها وهي بتضحك يا مجنون خوفتني لتفتحني رد هو هو أنا عيل زبي يا دوب فرشلك كسك وأنا تجننت وكنت حصرخ فيهم بس منظرها وهي بتتناك قدامي خلاني اسكت عشان مزيد من الفرجة ورجعت مغمض عيوني وبيمع طارق بقول بكرة عوزاك تنتفيه منا لازم الحس كسك بجنن وجت جنبو وجلست وهو بيلعب على فخاضها لحد معي قالت شو زبك ميتعبش خالص اهو بدأ يوقف رد هو ازاي يتعب وهو بذوق العسل اه منك ردت هي تعرف وانو زبك حلو كتير جنني بيهوس وراحت مسكاه لين شديد عالاخر سطحها وطلع فوقها وكالعادة بحك فيه لين رفع رجليها وبدأ يبوس فيها لحد مجاب ظهرو وهما هيك وأنا عشان أخليها تعرف باني شفت كل حاجة قمت واقف وهما تخضو وعملت نفسي مش داري قلت شو عبير انتي لسة صحية وطلعت عالحمام فرغت شهوتي ولما رجعت ملقتهاش والصبح طلعت لقيت عبير مجهزة القطار وكانت ولا على بلها قلت شو عبير باين عليكي مبسوطة من سهرة البارح ضحكت وردت علي مهو الفلم كان يضحك وطارق طلع وهي غمزتلو لحقها المطبخ ولسق ليها من الخلف وبقول جهزيه السهرة الليلة وهي يتحرك طيزها اعد عني دلوقتي حنتكلم بعدين وطلعت وأنا طول الوقت براقبها وهي عمال تتغنج وتتدل وبتعمل حركات شرمطة واغراء معرية ركبيها وفخاضها بتهوس وطارق طول الوقت بيطلع فيها وبيحكو بالاشارات انو عاوز ينكها وهي كانت بترج طيزها

عدينا اسبوع بمنزل خالتي ورغم محاولات طارق عشان ينفرد بعبير وذوق حلاوة نيك طيزها بس لعدة ظروف محصلش نصيب ،الاسبوع ده عرفت شو معنى السكس خصوصا لما تمارس طقوس الجنس مع وحدة زي عبير اختي بجسدها الرهيب الابيض السكسي المثير ودلالتها وغنجهاوشبقها الشديد ونظرات عيونها الي بتذوب الحجر واكتشفت في نفسي قدرة عجيبة بتمتعي واحساسي بلذة لا توصف وانا اشوف اختي بتتعرى وتتناك لكن القادم كان احلى واروع وده حصل لما روحنا وبمرور الوقت أصبحت عبير محتاجة تتناك عشان هي ذاقت حلاوة الزب ومتقدرش تصبر وهي مش من النوع الي ترتمي في حضن اي حد لهيك بدت تشاهد افلام البورنو وتلعب بكسها لحد ماعرفت على سهام ست مطلقة ولها ابن صغير سكنت جنبنا وسهام دي حلوة ومغرية حتى انها لما كانت بتزورنا كنت بتلصص عليها وزبي بهيج حتى إن عبير لاحظت ذلك وكانت بترمي المعاني وكانت عبير بتخرج للسوق صحبة سهام ولما بيرجعو بيخذوها حديث وضحك لحد فيه مرة مسمعت عبير بتقول اه يا سهام فتحي ده مدخوني وعجبني اوي ده كل ميبص لي بحس نار بجسدي عيونو ووسومتو بتهوس ردت سهام منتي كمان جننتيه لما تذبلي عيونك وتعملي حركات هو بيرتجف وكمان بتاعو حينط وضحكو وعبير قالت ده بفكرني لوليد اخويا لما بشوفك ردت سهام منتي فتحتيها سيرة أنا حقلك وان اخوكي بيعجبني بس ردت عبير بسرعة بس ايه اخويا حلو وكمان راجل فحل ده من يومين ومن غير قصد بصيت عليه وهو كان بيلعب ببتاعو اندهشت ده طويل وتخين وكمان احمر راسو زي كده ردت سهام يخرب عقلك ده كسي ولع حرام عليكي ردت عبير اخويا عندو الدواء لكسك جربي وعلى ضمنتي وانا هجت على كلامهم ورحت افكر في سهام لين قالت سهام شو عبير أنا تعبانة اوي وبكرة حجيلك نعمل حلاوة وتنتفيلي ومن الغد ومساء كانو بالحمام وانا رحت بتلصص عليهم وكانت متعة لا توصف سهام وهي بتنزع ملط جسدها فاجر وهي بتقول شو عبير أنا الصبح التقيت بفتحي يابت حرام عليكي مترحميه ده تعبان اوي ومجنون عليكي وعبير بتضحك حعملو ايه وسهام بالمس عبير وتقول كل اللحم ده والجمال وحتعملي ايه يخرب حلاوتك مفتحي له الحق بتجنن بصي الليلة أنا حكون مع وليد ومن بكرة مساء حجيب فتحي عالبيت وانتي حتكوني هناك احكو براحتكم ،انا خلاص تجننت جنبك سهام وكمان حشوف عبير اختي في حضن فتحي رحت عالاودة ريحت عشان استعد لسهرة حلوة وباخر المساء ندهتلي عبير وطلبت مني اخذ دش وجهز حالي عشان سهام عوزاني في حاجة جهزت حالي وقلت لعبير متروحي معايا ردت وهي تبتسم لا هي عوزاك انت منتدى لازم متخيبشي ظني فيك عاوزاك تعمل الي هي عوزاه مهي وحيدة وملهاش غيرنا وبخبث رديت عليها شو رأيك انتي باخوكي ردت هي انت حتنورني قلت منا زيك انتي ضربتني بدلع وطلعت واول موصلت عند سهام لقيتها زي القمر بجلباب قصير ركبها ورجليها بتجنن صدرها بارز استقبلتني بكل ترحاب وجلست بالصابون وهي جلست أمامي فتحة رجليها فخاضها حلوة زي الشهد حسيت بولي حينط وهي بتتحرك قلت هو انتي عيزاني في ايه ضحكت وردت هو انت حتروح الاول حتشرب حاجة وبعدين حتشوف اللاب توب ده فيه حاجة مفهمتهاش وراحت تتمايل وتدلع جبتلي عصير شربت وندهتلي عشان اروح معاها الاودة دخلت وكانت تفوح منها رائحة عطر مثير وجلست على خافت السرير وحطت اللاب بحجرها وجلست جنبها وكنت مثار جدا وهي بتلعب بشعرها وتضحك لحد ما قالت شو مالك انت تعبان من شي قلت لا بس وهي مسكت يدي وتقول ب**** شوف شغلك وانا وكاني صعقت بالكهرباء واول مفتحت اللاب رحت على اول ملف وكان الوحيد فتح وانصدمت صور فتيات ملط وهي ضحكت هو انت مشفتش زي كدة خالص منت اكيد ليك تجارب في الجامعة غيرت لقيت شي اخر جنوني صور سكس بوضعيات رهيبة وهي بالمس اللاب مررت يدها ولمست زبي وانا انتفضت وهي أخذت اللاب وضعتو فوق الطاولة وتقول شو وليد مين احلى أنا والا الصور وقفت وقلت انت احلى مسكتني وقربت مني وحطت يدي على خصرها وانا على طول قربت من فمها ورحنا نبوي بعض بس هي خبرة وتجربة اكلت شفاهي وانا رحت بحسس على فخاضها وهي بتلحس رقبتي بتنزع ثيابي ولسانها بيلعب على صدري لين فتحت السوستة ونزل السروال وهي لتحسين على زبي أخذت انزع ليها الجلباب وكانت ملط بززها بتجنن وكسها منفوخ احمر نظيف ونزعت البوكسر ولما شافت الزب تنهدت وقالت شو هذا زبك كبير وكمان جميل زيك وراحت على ركبتها بترضع فيه وانا تجننت خالص سطحتها فوق السرير ورحت بأكل كسها وهي بتعيط بالراحة علي ده يتناك بالزب مش للأكل وانا بعض فيه وهي تنتفض وتعيط ورحت لبوس والحس فيها من كل حتة وهي بتقول يخرب عقلك يا عبير ده اخوكي نبيك اه يا قلبي يا روحي انت يا وليد كمان اوف لين حسيت بكسها بيقذف وانا بقول عسل كسك بجنن اه حلو وهي بتقول ذوقني عسل زبك راحت رفعة رجليها وانا حطيت زبي على كسها بفرش عليه وهي بتعيط متنيك دخل زبك مش قدرة اوف اي ولضربة وحدة دفعت زبي جوة كسها وهي انتفضت شو ها الزب انت كنت فين يا حلوتك اه يا عبير لو كنت هنا عشان تشوفي اخوكي وهو بفشخ كسي ده زبو بجنن وانا برهز ليها قلت هو انتي عايزة عبير تتفرج علينا ردت متنيك زبك بيهوس أيوة عيزة تشوف اخوها وهو بنيك كسي وانا جنني كلامها قلت كلكم زي بعض بتحبو النيك والزب متريها هي كمان بتتمحن ردت عبير مجنونة وبتحب النيك زي بس هي مش مفتوحة اه لو تذوق حلاوة الزب بالكس قلت اه اوف يا سهام جننتني كلامك خربطلي عقلي عبير حلوة بتججن واول واحد حينيكها مش حيسيبها ابدا واتمنى اشوفها هيك زيك بترفع رجليها وسهام ردت والزب بطيزها وهنا حسيت بزبي ينفجر قلت اطيازكم بتهوس ورحت بعيط اي اوف وتسطحت فوقها برضع بززها لين خلاص ريحت شوية وهي وقفت مسكت طيزها وزبي على طول وقف لصقت ليها لبوس ظهرها وهي حست بزبي قالت شو هاج قلت دمتي بتهيجي بتجنني شو رأيك تذوقي الزب بطيزك ضحكت وحطت يدها على طيزها شو عجبتك قلت بتجنن وهي بطيز تقول على شرط تنيك بالراحة دنا من مدة مخذتش زب بطيزي وكمان زبك تخين بالراحة علي لصقت على زبي ورحت بحك فيه على خرم طيزها ومن كتر حلاوتها دفعت زبي مرة وحدة بجيزها وهي صرخت اوف دنا شقيت طيزي أي وانا رحت بنيك فيها ومش مصدق وهي بتعيط متخلص خلاص مش مستحملاه ده وحش مش زب وانا برهز وكل مرة ببعبص كسها لين خلاص جبت حليب زبي وهي تسطحت تعبانة بتقول هديت حيلي زبك بيوجع بس حلو **** يسامحك يا عبير اخوكي فشخني بلا رحمة اتمنى اشوفك هيك مع فتحي وهو بنيك طيزك

العميــد
05-14-2020, 12:05 AM
*.*
ثœ*•. ثœ*•.•*ثœ .•*ثœ
ثœ*•. ثœ”*°•.ثœ”*°•.•°*”ثœ.•°*”ثœ .•*ثœ
ثœ”*°•ثœ تسلــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــمثœ •°*”ثœ

ثœ”*°•ثœ شكــــــــــــــــــــــــرراا ثœ •°*”ثœ

ثœ”*°•ثœتحيــــــاتــىثœ •°*”ثœ
.•*ثœ .•°*”ثœ.•°*”ثœ”*°•.ثœ”*°•. ثœ*•.
.•*ثœ .•*ثœ*•. ثœ*•.
.•ثœ•.

زوبرىواقف
05-18-2020, 02:47 AM
تسلم ايدك
كمل القصه

النمر الافريقى
05-24-2020, 08:54 PM
..................

juuk
05-26-2020, 11:50 PM
حلو جدااااا استمر



قصص سكس اخي سالب مع باكستاني.com/archive/index.php/t-6622.html/archive/index.php/t-35194.htmlابي نكني بمزاجي/archive/index.php/t-124062.htmlقصص سكس متسلسلة المتعة والخيانهقصص سكس محارم مع ماما و خالاتي/archive/index.php/t-79542.html/archive/index.php/t-449248.htmlقصه سكس جماعي زب البسلاتيك/archive/index.php/t-442893.html/archive/index.php/t-330369.html/archive/index.php/t-35395.htmlقصص اغتصاب مراهقات في المدرسة الثانوية مثيرة جدا/archive/index.php/t-572075.html/archive/index.php/t-166606.htmlقصص جنس محارم زوجتي وخالها.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-177030.html/archive/index.php/t-236918.htmlقصه سكس محارم مع سالب وذوقه/archive/index.php/t-216429.htmlقصص سكس اخت زوجتيقصتي قطع استي بي زبوه خنثنيقصص سكس اغتصاب site:rusmillion.ruكيف انيك حماتيحكايات لحس بظر site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-203144.htmlقصص سكس خول بينيك بنت اخوه وبتقوله اوعى تقول لبابا وبيقولها كس ام ابوكى.com/archive/index.php/t-568449.htmlقصص سكس إثارة لذة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-390602.htmlقصص سكس اغراء الضيف/archive/index.php/t-104928.htmlقصص نيك علمتني جارتنا النيك قصص سكس جارتي تعبانة وساعدهاقصص سكس جامد في رحله زوجي site:rusmillion.ruقصة زوجه تنتاك/archive/index.php/f-9-p-3.htmlقصص اللواط ونيك وائل النياك site:rusmillion.ruاسئلة جنسية فضفضة محارم أخوات امهات site:rusmillion.ruقصص سكس المتسولة site:rusmillion.ruقصص نيك في الباص site:rusmillion.ruوالدينيك خالته وامه قصص مصوره/archive/index.php/t-307613.htmlقصة سكس في الخرابه /archive/index.php/t-558381.htmlقصص محارم تحرر site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-362503.htmlقصص سكس جدي ناكني وتصنعت النو.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-233495.html/archive/index.php/t-234345.htmlقصص سكس اختي دخلت معي لفندق انيكها.com site:rusmillion.ruقصص فشخ كس عاهرة قصص سكس اخي ناكني لاسبوع بعد غياب زوجي.com site:rusmillion.ruقصص نيك كامل في المواصلات/archive/index.php/t-454031.htmlقصص نيك الطيز في الشتاءقصص لواط كبار السن site:rusmillion.ruقصص زب صناعيقصص سكس محارم بالعبايه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-46220.htmlقصص نيك عروسه وعروس صور/archive/index.php/t-149577.htmlقصص نيك خالتي المنقبه/archive/index.php/t-334200.htmlقصص سكس والمايوه بتاع اختي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-144602.htmlقصص سكس شتمقصص نيك معاقينيفتح كسها في غياب الجميع بزب أستاذها/archive/index.php/t-543806.htmlقصص نيك مصرية زوجة جاريقصص جنسيه انا والهانم وبناتها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-292540.htmlسكس ورعان لواط زب كبير وطيز ضيق/archive/index.php/t-32083.html/archive/index.php/t-9451.html/archive/index.php/t-502646.html/archive/index.php/t-86964.htmlقصص سكس إثارة لذة site:rusmillion.ruقصص نيج رجال مع سعيدقصص نيك جاراتي "التخينات"فتاة تحكي قصة نيكهاطرق اغراء الاخت في سكس المحارم site:rusmillion.ruقصص نيك تحكي إن خالها ينيك زوجة اخيها