المنصوراوي
06-26-2020, 04:19 PM
اولا احب انوه ان دي اول قصة ليا فياريت الجميع يقدملي نقد بشكل محترم بدون اي اهانات او تريق
احب اعرفكم بنفسي انا اسلام 25 سنة اعزب عايش لوحدي في قرية من قري المنصورة مهندس ديكور طولي 174سم وزني 70kg زبي عريض الطول 18 سم حياتي كانت روتينية جدا بنزل شغلي وارجع من الشغل انزل الكافيه اقعد مع صحابي مكانش ليا تواصل بالعالم الخارجي اوي الا مجموعه مقتصرة من الصحاب معظم وقتي كنت بقضيه في النت ومن هنا اتعرفت علي بنات كتير ومدامات ومطلقات ومن كل الانواع ومنهم طبعا بطلة قصتنا سلوي .اعرفكم ببطلة القصة سلوي 22سنة 156سم 55kg جسم فرنساوي علي ابوه شعرها بني طويل عيون عسلي وبزازها قد كف الايد بسوة زي سوة الرقاصة دينا طيزها مقلوظه حجمها وسط كسها لونه حنطي حلمات بني صغيرة عايشة في سكن في المنصورة لوحدها من عيلة فوق المتوسط بتدرس في اداب علم نفس جابت مجموع يدخلها جامعة المنصورة وهي من محافظة الشرقية جات قعدت في المنصورة سلوي من صغرها شخصية شبقه جنسيا ومن اول مابلغت كان ليها صولات وجولات مع نفسها في سريرها اخر كل ليلة لغاية ما في يوم وهي بتلعب في نفسها دخلت صوابعها من هيجانها وفتحت نفسها . بس عشان سلوي مثقفه وكانت بتقرا كتير مخافتش وقررت تستمتع بحياتها لغاية ما ييجي وقت جوازها وتعمل عملية ترقيع ..سلوي شخصيتها جريئة ودا كان بيشد الرجالة ليها جدا ويجرو حواليها بس هي كانت بتحب الخصوصية عشان كدا قررت تدخل النت والمواقع والشات الجنسي ومن هنا اتعرفت علي اسلام بطل القصة .
صحيت الصبح زي كل يوم علي صوت المنبه ببص في تليفوني لقيت المكتب باعتنلي رسايل كتير بخصوص الشقق الي ماسكها والنواقص الي محتاجينها ومن ضمن الرسايل لقيت رساله من مهندس زميلي بيقولي انه هيعتذر النهاردة وبيطلب مني اني اروح شقة حي الجامعه عشان اغطي عليه لان والده تعبان وهيروح معاه المستشفي قومت دخلت الحمام خدت شاور ولبست هدومي وخرجت جهزت الفطار في السريع فطرت وخدت مفاتيح عربيتي ونزلت خدت العربية واشتريت النواقص وطلعت علي حي الجامعه دخلت البرج طلعت الدور السابع خرجت من الاسانسير دخلت الشقه حطيت اللوازم علي الارض خدت لفه سريعه في الشقه واديت التعليمات للعمال وخرجت البلكونه اولع سجارة بعد حوالي 5 دقايق سمعت صوت في البلكونه الي فوقي وهدوم بتتنشر وانا بدخن السجارة وقعت قطعه من الهدوم علي سور البلكونه عندي كانت عبارة عن بانتي فتله لونه اسود خلصت السجارة وخرجت طلعتلها فوق وخبطت علي الباب فتحتلي الباب سلوي .
فلاش باك .
صحيت الصبح بصيت في تليفوني لقيت صاحبي بيقولي انه مش هينزل الشغل النهاردة وبيطلب مني اروح بداله بصراحة انا طرت من الفرحة لانها فرصة اروح اقابل سلوي لاول مرة في شقتها بعد ماعرفتها من النت وفضلنا نتكلم فترة طويله وتقابلنا اكتر من مرة في كافيهات ومطاعم اول ماقرات الرسالة فتحت كلمت سلوي علي طول .
انا: صباح الورد والجمال علي ست البنات
سلوي : صباح الورد ياقلبي
انا : وراكي حاجه مهمه النهاردة
سلوي : لا عندي محاضرة واحدة ومش ضرورية
انا : طب كويس النهاردة جاي اشتغل في الشقه الي تحتك زميلي ابوه تعب وهيروح بيه المستشفي ومحدش هيشك في وجودي في العمارة جهزي نفسك بقي ليوم حلو انا مستني اليوم ده من زمان يابطل
سلوي : هيهيهي ماشي ياقلبي تعالي انت بس ومتتاخرش وانا هجهز الفطار .
انا : لا متجهزيش حاجه انا هطلب دليفري فسفوريات عشان نولع الدنيا النهاردة .
سلوي : ماشي ياقلبي بس هتطلعلي الشقة ازاي ؟
انا : اول لما اوصل هدخل البلكونه اشرب سجارة وهرن عليكي تطلعي تنشري هدوم علي المنشر وتوقعي البانتي تحت عندي وانا هاخدها حجة واطلعلك .
سلوي : انت متاكد ان محدش هيشوفك ولا يشك فينا
انا : اولا العمال قدامهم شغل كتير جدا وانا جبتلهم كل حاجه وبزياده عشان محدش يكلمني وهعرفهم اني هخرج اروح مشوار وهتاخر ولو علي حد من السكان لو حد شافنا واحنا علي الباب انا هكون جايبلك هدومك الي وقعت علي السور محدش هيشك في حاجه
سلوي : تمام ياقلبي مستنياك
انا : ماشي ياقلبي باي .
عودة من الفلاش باك
سلوي فاتحة الباب وخارجه راسها بس وبتبص فوق وتحت تطمن وتشدني من ايدي لجوة الشقة .
اول مادخلت صفرت علي شكلها السكسي كانت لابسة قميص نوم فاجر لونه ابيض مع جسمها القمحي يدوب واصل لتحت كوسها بحاجه بسيطه ومن فوق عند بزازها كاشف كل حاجه مش مداري الا حلماتها البنية بس وشعرها البني مفرود علي كتافها وحاطه فل ميك اب كانت كانها عروسة في ليلة دخلتها .
انا : يخربيت جمال امك اي الحلاوة دي يابت تعالي هنا لفي حوالين نفسك كده عايز اشوف الجمال ده .
سلوي : لفيت اهو ياحبيبي اي رايك فيا كده ؟ واي اكتر حاجه عجبتك فيا ؟
انا : تجنني يخربيت حلاوتك اي الجسم السكسي ده انا مكنتش متخيل انه سكسي اوي كده لما كنا بنتقابل متخيلتش ان قميص النوم هيطلع فاجر عليكي كده
سلوي : طب اي هنفضل مقضيينها كلام علي الباب كده .
بقفل الباب ورايا برجلي واخدها في حضني وارزعها بوسة فرنساوي وازنقها في الباب وادعك في بزازها ونغرق في بوسه طويلة منفوقش منها الا بعد دقيقتين ، وفجأة جرس الباب يرن .
سلوي : ( مخضوضة ) اي ده مين الي جاي في الوقت ده انا محدش بيجيلي هنا واصحابي كلهم نزلو الجامعة .
انا : متخافيش دا الدليفري .
خدنا الاكل واكلنا واكلتها بايدي واكلتني بايدها وكنا بتدنتبادل البوس كل شوية وسط الاكل .
خلصنا ودخلنا الحمام غسلنا ودخلنا للاوضة وقفنا في نص الاوضه وعينها في عيني.
والسرير ورانا وخدتها في حضني ولفت اديها حوالين وسطي وايدي اليمين علي خدها وايدي الشمال علي رقبتها ببص في عنيها وعيونها مليانه شهوة وشفايفها بتتحرك من الشهوة بقرب شفايفي من شفايفها براحه واخد شفتها الي فوق بين شفايفي امصها بهدوء برومانسية وايدي بتحسس علي رقبتها وبفرك بصابعي ورا ودنها وادخل لساني في بؤقها اخد لسانها وامصه والاعبه بلساني .. وارجع اخد شفتها الي تحت بين شفايفي امصهم
وانزل ابوس في رقبتها واحدة واحدة براحة وايدي بتنزل علي صدرها وبدعك براحه في بزازها وانزل حمالات القميص بتاعها والقميص يقع علي الارض وارجع ابوس رقبتها وانا بلعب في بزازها وانزل عليهم امسك بزها الشمال وابوس كل حته فيه والف حوالين حلمتها من غير ما المسها واسيبها وانقل للبز التاني اابوسه من كل حته وارجع بين بزازها الحسها وابوسهم
وانزل ابوس بطنها والعب حوالين السرة واكمل لغاية سوتها وابوس كسها من فوق البانتي الابيض المزخرف وشفاف من قدام ابوسه والحسه براحه واستطعم. ميتها الي ملياه . واقوم اقف وانيمها علي السرير وارجع ابوسها من اول صوابع رجليها وانا طالع لغاية فخادها واطلع علي كسها وتحط ايديها علي راسي.
سلوي : اااااه كماااان الحس كماااان مش قادرة محتاجاك كل كسي كله نزل البانتي وكل كسي مش قادرة عايزاك تبرد ناري .
واخد البانتي بين سناني وانزله براحة واستكشف الكنز المدفون بين فخادها .طبعت بوسة عليه وسيبته وبببصلها لقيت عيني جات في عنيها والاقيها بتبصلي بكل هيجان.
سلوي : ارجوك كمل مش قادرة ارحمني وانزل الحسة بقي كفاية تعذيب كده.
وانزل علي كسها ابوسه والحسه وافتح شفراته وامسكهم امصهم كل واحدة لوحدها والحس كسها جامد وادخل لساني جوه .
سلوي : اه الحس جامد **** كمان اااااخ جامد اوى ااااه كمااان الحس كمااان .
وتضم راسي علي كسها جامد وتقفل رجليها عليا وجسمها بيتلوي جامد وامد ايدي امسك بزازها ادعكهم وافرك حلماتها ولساني علي زنبورها بلحسه والاعبه بلساني والف حواليه واخده في بوقي امصه واعضه براحه ومع اول عضه. سلوي : لااااااا لااا ابوس ايدك بلاش عض براحه ارحمني انت كده بتولعني اكتر .
وانا مش مبطل عض ولحس في كسها واشرب كل عسلها الي بينزل منها وانزل بايدي افرك زنبورها بصابعي الكبير وايدي التانية تحت طيزك رفعاها لفوق وادخل لساني لجوة انيكها بلساني ..
سلوي : ابوس رجلك كفاية دخلة بقي نيكني مش قادرة عايزة اتناك اااااه امممممم دخلو محتاجاه جوايا وانا مطنشها وافضل الحس وادخل لساني جوه كسها .
واسيبها واطلع اخد شفايفها بين شفايفي ونغوص في بوسة طويلة وانا بلعب في صدرها وكل الي طالع منها امممممم اممممم وانا واسيب شفايفها وانزل ابوس رقبتها واكمل لغاية بزازها واخد حلماتها في بقي .
سلوي : حراا ااااااااامممممممم مش قادرة دخلو بقي كسي نار عايزة اتناك يامفتري .
وانزل لتحت واقف قدامها فاتح رجليها والعب بزبي علي زنبورها وافرش كسها
سلوي : لالالا بلاش كده هموت دخله. والنبي دخلة مش قادره.
فضلت متجاهل توسلاتها والعب بزبي في زنبورها وانزل بيه لغاية خرم طيزها واطلع بيه تاني وفي الاخر بدات ادخل زبي بالراحه في كسها ودخلت الراس زبي كان عريض عليها هي متناكتش قبل كدا
الي عرفته منها انها فتحت نفسها بالغلط وبعدها بقلت مقضياها خيار وبصراحه كسها كان فرن من جوة وديق اوي ودخلته لغاية نصه جوا منها .
سلوي : اممممم اه حلو اوى نيكنى جامد نيكني اوى انا عاوزه جامد ااااااه زبك حلو اوى كمان نيك جامد عايزه اتفشخ .
انا سمعت كدا هجت جامد معتش قادر اقاوم صوتها ولبونتها قولتلها ماشي يالبوه خدي اهو في كسك ورزعته جامد في كسها دخل بقيت زبي
سلوي : ااااااااااه يخربيتك كسي اتفشخ استني سيبه متحركوش عايزة اتعود عليه انت مفتري .
انا : يامتناكه مش انتي الي عماله تقولي. جامد ودخله مش قادرة ..استحملي الفشخ بقي .
سلوي : لالا ابوس رجلك اهدي انا حاسة كسي اتفشخ متتغاباش عليا ياحبيبي .
بدات اخرج زبي براحه وخرجته خالص
سلوي : مع شهقة لالا متخرجوش انا ماصدقت انه دخل يا اخي حرام عليك دخله بسرعه .
انا : خدي اهو يالبوه . وبدات ادخله تاني في كسها .
سلوي : ااااااه دخله ياحبيبي دخلة ااااااه كمان محتاجاك اوى.
بدات ادخله واخرجه اسرع وانيك في كسها جامد .
انا : خدي اهي يالبوة في كسك عايزة تتناكي ياشرموطه خدي اهو وبدات ارزع في كسها
سلوي : اااااه جامد نيكنى جامد انا شرموطك عايزة اتناك ااااه اكتر عاوزه اكتر. ااااه حبيبى اممممم ااااااح جامد نيكني افشخ كسي المتناك كس اللبوة الممحون اممممممم ااااه ياقلبى اااااه جامد ااااااه جامد اوى ياقلبى.
قمت من عليها وخليتها تغير الوضع خليتها تاخد وضعية الدوجي وجيت من وراها لحست كسها وطيزها ومسكت زبي حطيته علي اول كسها وقمت حاضنها من ورا ورزعت زبي كلو في كسها .
سلوي : ااااه ياكسي كمان شرمط كسي كمان مش قادرة انا هيجانه موت. هجيبهم نيك بسرعة هجيبهم تاني بسرعه نيك الشرموطه افشخ كسي المتناك ااااااااه اممممم اه ياكسي .
انا : ( حاضنها وماسك بزازها العب فيهم واقرص حلماتها وابوس في شفايفها كل اما تلفلي راسها وارجع ارزع في كسها تاني نيك ) خدي اهو ياشرموطه هفشخ كسك المتناك الديق ده خدي في كسك جامد واسرع في النيك شوية وارجع اهدي شوية وبعدها قمنا غيرنا الوضع للفارسة .
انا : قومي يالبوه تعالي مصيه واقعدي عليه يلا وهي ماصدقت زي ماتكون لقت لحمه اللبوه وعمالة تزوووم اممممم احححح طعمه حلو اوي وعليه عسل كسي امممممم وتدخل راسه تشفطها وتخرجها وتدخله كله في بوقها للاخر كانت خبيرة مص اللبوة .
انا : كفاية يخربيتك كدا هجيبهم اطلعي اقعدي عليه .
سلوي : بتقعد علي زبي .. اااااااه اممممم زبك حلو اوي ودخلت نصه في كسها ولسه بتقعد وهي بتزوم .. امممممم ااااه نيكني نيك كسي الهيجان انا لبوة وعايزة اتناك نيكني جامد ااااه وتطلع وتترزع علي زبي جامد وبزازها قدام منها مهيجاني شديتها عليا وخدت بزازها في بقي وحاضنها عليا وبدات ارزع جامد في كسها وهي تصوت وتقول كمااااان
سلوي : اووووف ايوه يادكر نيك افشخ كسي انا عايزة اتشرم النهاردة نيك جامد مش قادرة هجيب هجيب سرع كمان اااااه اوووووف ياكسي مش قادرة نيك كمان بجيبهم اااااه .
اتا من كتر شرمطتها كنت خلاص هجيبهم وبقولها اجيبهم فين يالبوه .
سللوي : علي بزازي هاتهم علي بزازي ياحبيبي قومتها ونزلتها علي الارض طنب السرير وجبتهم علي بزازها ووشها وهي بتدعكهم في بزازها وتاخد الي يجي علي وشها بصابعها وتدوقه .
سلوي : امممممم لبنك حلو اوي ياروحي .
انا : فردت ضهري علي السرير وجات هي تفرد جنبي وريحنا شوية وقومنا خدنا شاور وعملنا واحد تاني تحت المية . وخرجنا بوستها من شفايفها علي وعد بلقاء تاني قريب .
تمت .
احب اعرفكم بنفسي انا اسلام 25 سنة اعزب عايش لوحدي في قرية من قري المنصورة مهندس ديكور طولي 174سم وزني 70kg زبي عريض الطول 18 سم حياتي كانت روتينية جدا بنزل شغلي وارجع من الشغل انزل الكافيه اقعد مع صحابي مكانش ليا تواصل بالعالم الخارجي اوي الا مجموعه مقتصرة من الصحاب معظم وقتي كنت بقضيه في النت ومن هنا اتعرفت علي بنات كتير ومدامات ومطلقات ومن كل الانواع ومنهم طبعا بطلة قصتنا سلوي .اعرفكم ببطلة القصة سلوي 22سنة 156سم 55kg جسم فرنساوي علي ابوه شعرها بني طويل عيون عسلي وبزازها قد كف الايد بسوة زي سوة الرقاصة دينا طيزها مقلوظه حجمها وسط كسها لونه حنطي حلمات بني صغيرة عايشة في سكن في المنصورة لوحدها من عيلة فوق المتوسط بتدرس في اداب علم نفس جابت مجموع يدخلها جامعة المنصورة وهي من محافظة الشرقية جات قعدت في المنصورة سلوي من صغرها شخصية شبقه جنسيا ومن اول مابلغت كان ليها صولات وجولات مع نفسها في سريرها اخر كل ليلة لغاية ما في يوم وهي بتلعب في نفسها دخلت صوابعها من هيجانها وفتحت نفسها . بس عشان سلوي مثقفه وكانت بتقرا كتير مخافتش وقررت تستمتع بحياتها لغاية ما ييجي وقت جوازها وتعمل عملية ترقيع ..سلوي شخصيتها جريئة ودا كان بيشد الرجالة ليها جدا ويجرو حواليها بس هي كانت بتحب الخصوصية عشان كدا قررت تدخل النت والمواقع والشات الجنسي ومن هنا اتعرفت علي اسلام بطل القصة .
صحيت الصبح زي كل يوم علي صوت المنبه ببص في تليفوني لقيت المكتب باعتنلي رسايل كتير بخصوص الشقق الي ماسكها والنواقص الي محتاجينها ومن ضمن الرسايل لقيت رساله من مهندس زميلي بيقولي انه هيعتذر النهاردة وبيطلب مني اني اروح شقة حي الجامعه عشان اغطي عليه لان والده تعبان وهيروح معاه المستشفي قومت دخلت الحمام خدت شاور ولبست هدومي وخرجت جهزت الفطار في السريع فطرت وخدت مفاتيح عربيتي ونزلت خدت العربية واشتريت النواقص وطلعت علي حي الجامعه دخلت البرج طلعت الدور السابع خرجت من الاسانسير دخلت الشقه حطيت اللوازم علي الارض خدت لفه سريعه في الشقه واديت التعليمات للعمال وخرجت البلكونه اولع سجارة بعد حوالي 5 دقايق سمعت صوت في البلكونه الي فوقي وهدوم بتتنشر وانا بدخن السجارة وقعت قطعه من الهدوم علي سور البلكونه عندي كانت عبارة عن بانتي فتله لونه اسود خلصت السجارة وخرجت طلعتلها فوق وخبطت علي الباب فتحتلي الباب سلوي .
فلاش باك .
صحيت الصبح بصيت في تليفوني لقيت صاحبي بيقولي انه مش هينزل الشغل النهاردة وبيطلب مني اروح بداله بصراحة انا طرت من الفرحة لانها فرصة اروح اقابل سلوي لاول مرة في شقتها بعد ماعرفتها من النت وفضلنا نتكلم فترة طويله وتقابلنا اكتر من مرة في كافيهات ومطاعم اول ماقرات الرسالة فتحت كلمت سلوي علي طول .
انا: صباح الورد والجمال علي ست البنات
سلوي : صباح الورد ياقلبي
انا : وراكي حاجه مهمه النهاردة
سلوي : لا عندي محاضرة واحدة ومش ضرورية
انا : طب كويس النهاردة جاي اشتغل في الشقه الي تحتك زميلي ابوه تعب وهيروح بيه المستشفي ومحدش هيشك في وجودي في العمارة جهزي نفسك بقي ليوم حلو انا مستني اليوم ده من زمان يابطل
سلوي : هيهيهي ماشي ياقلبي تعالي انت بس ومتتاخرش وانا هجهز الفطار .
انا : لا متجهزيش حاجه انا هطلب دليفري فسفوريات عشان نولع الدنيا النهاردة .
سلوي : ماشي ياقلبي بس هتطلعلي الشقة ازاي ؟
انا : اول لما اوصل هدخل البلكونه اشرب سجارة وهرن عليكي تطلعي تنشري هدوم علي المنشر وتوقعي البانتي تحت عندي وانا هاخدها حجة واطلعلك .
سلوي : انت متاكد ان محدش هيشوفك ولا يشك فينا
انا : اولا العمال قدامهم شغل كتير جدا وانا جبتلهم كل حاجه وبزياده عشان محدش يكلمني وهعرفهم اني هخرج اروح مشوار وهتاخر ولو علي حد من السكان لو حد شافنا واحنا علي الباب انا هكون جايبلك هدومك الي وقعت علي السور محدش هيشك في حاجه
سلوي : تمام ياقلبي مستنياك
انا : ماشي ياقلبي باي .
عودة من الفلاش باك
سلوي فاتحة الباب وخارجه راسها بس وبتبص فوق وتحت تطمن وتشدني من ايدي لجوة الشقة .
اول مادخلت صفرت علي شكلها السكسي كانت لابسة قميص نوم فاجر لونه ابيض مع جسمها القمحي يدوب واصل لتحت كوسها بحاجه بسيطه ومن فوق عند بزازها كاشف كل حاجه مش مداري الا حلماتها البنية بس وشعرها البني مفرود علي كتافها وحاطه فل ميك اب كانت كانها عروسة في ليلة دخلتها .
انا : يخربيت جمال امك اي الحلاوة دي يابت تعالي هنا لفي حوالين نفسك كده عايز اشوف الجمال ده .
سلوي : لفيت اهو ياحبيبي اي رايك فيا كده ؟ واي اكتر حاجه عجبتك فيا ؟
انا : تجنني يخربيت حلاوتك اي الجسم السكسي ده انا مكنتش متخيل انه سكسي اوي كده لما كنا بنتقابل متخيلتش ان قميص النوم هيطلع فاجر عليكي كده
سلوي : طب اي هنفضل مقضيينها كلام علي الباب كده .
بقفل الباب ورايا برجلي واخدها في حضني وارزعها بوسة فرنساوي وازنقها في الباب وادعك في بزازها ونغرق في بوسه طويلة منفوقش منها الا بعد دقيقتين ، وفجأة جرس الباب يرن .
سلوي : ( مخضوضة ) اي ده مين الي جاي في الوقت ده انا محدش بيجيلي هنا واصحابي كلهم نزلو الجامعة .
انا : متخافيش دا الدليفري .
خدنا الاكل واكلنا واكلتها بايدي واكلتني بايدها وكنا بتدنتبادل البوس كل شوية وسط الاكل .
خلصنا ودخلنا الحمام غسلنا ودخلنا للاوضة وقفنا في نص الاوضه وعينها في عيني.
والسرير ورانا وخدتها في حضني ولفت اديها حوالين وسطي وايدي اليمين علي خدها وايدي الشمال علي رقبتها ببص في عنيها وعيونها مليانه شهوة وشفايفها بتتحرك من الشهوة بقرب شفايفي من شفايفها براحه واخد شفتها الي فوق بين شفايفي امصها بهدوء برومانسية وايدي بتحسس علي رقبتها وبفرك بصابعي ورا ودنها وادخل لساني في بؤقها اخد لسانها وامصه والاعبه بلساني .. وارجع اخد شفتها الي تحت بين شفايفي امصهم
وانزل ابوس في رقبتها واحدة واحدة براحة وايدي بتنزل علي صدرها وبدعك براحه في بزازها وانزل حمالات القميص بتاعها والقميص يقع علي الارض وارجع ابوس رقبتها وانا بلعب في بزازها وانزل عليهم امسك بزها الشمال وابوس كل حته فيه والف حوالين حلمتها من غير ما المسها واسيبها وانقل للبز التاني اابوسه من كل حته وارجع بين بزازها الحسها وابوسهم
وانزل ابوس بطنها والعب حوالين السرة واكمل لغاية سوتها وابوس كسها من فوق البانتي الابيض المزخرف وشفاف من قدام ابوسه والحسه براحه واستطعم. ميتها الي ملياه . واقوم اقف وانيمها علي السرير وارجع ابوسها من اول صوابع رجليها وانا طالع لغاية فخادها واطلع علي كسها وتحط ايديها علي راسي.
سلوي : اااااه كماااان الحس كماااان مش قادرة محتاجاك كل كسي كله نزل البانتي وكل كسي مش قادرة عايزاك تبرد ناري .
واخد البانتي بين سناني وانزله براحة واستكشف الكنز المدفون بين فخادها .طبعت بوسة عليه وسيبته وبببصلها لقيت عيني جات في عنيها والاقيها بتبصلي بكل هيجان.
سلوي : ارجوك كمل مش قادرة ارحمني وانزل الحسة بقي كفاية تعذيب كده.
وانزل علي كسها ابوسه والحسه وافتح شفراته وامسكهم امصهم كل واحدة لوحدها والحس كسها جامد وادخل لساني جوه .
سلوي : اه الحس جامد **** كمان اااااخ جامد اوى ااااه كمااان الحس كمااان .
وتضم راسي علي كسها جامد وتقفل رجليها عليا وجسمها بيتلوي جامد وامد ايدي امسك بزازها ادعكهم وافرك حلماتها ولساني علي زنبورها بلحسه والاعبه بلساني والف حواليه واخده في بوقي امصه واعضه براحه ومع اول عضه. سلوي : لااااااا لااا ابوس ايدك بلاش عض براحه ارحمني انت كده بتولعني اكتر .
وانا مش مبطل عض ولحس في كسها واشرب كل عسلها الي بينزل منها وانزل بايدي افرك زنبورها بصابعي الكبير وايدي التانية تحت طيزك رفعاها لفوق وادخل لساني لجوة انيكها بلساني ..
سلوي : ابوس رجلك كفاية دخلة بقي نيكني مش قادرة عايزة اتناك اااااه امممممم دخلو محتاجاه جوايا وانا مطنشها وافضل الحس وادخل لساني جوه كسها .
واسيبها واطلع اخد شفايفها بين شفايفي ونغوص في بوسة طويلة وانا بلعب في صدرها وكل الي طالع منها امممممم اممممم وانا واسيب شفايفها وانزل ابوس رقبتها واكمل لغاية بزازها واخد حلماتها في بقي .
سلوي : حراا ااااااااامممممممم مش قادرة دخلو بقي كسي نار عايزة اتناك يامفتري .
وانزل لتحت واقف قدامها فاتح رجليها والعب بزبي علي زنبورها وافرش كسها
سلوي : لالالا بلاش كده هموت دخله. والنبي دخلة مش قادره.
فضلت متجاهل توسلاتها والعب بزبي في زنبورها وانزل بيه لغاية خرم طيزها واطلع بيه تاني وفي الاخر بدات ادخل زبي بالراحه في كسها ودخلت الراس زبي كان عريض عليها هي متناكتش قبل كدا
الي عرفته منها انها فتحت نفسها بالغلط وبعدها بقلت مقضياها خيار وبصراحه كسها كان فرن من جوة وديق اوي ودخلته لغاية نصه جوا منها .
سلوي : اممممم اه حلو اوى نيكنى جامد نيكني اوى انا عاوزه جامد ااااااه زبك حلو اوى كمان نيك جامد عايزه اتفشخ .
انا سمعت كدا هجت جامد معتش قادر اقاوم صوتها ولبونتها قولتلها ماشي يالبوه خدي اهو في كسك ورزعته جامد في كسها دخل بقيت زبي
سلوي : ااااااااااه يخربيتك كسي اتفشخ استني سيبه متحركوش عايزة اتعود عليه انت مفتري .
انا : يامتناكه مش انتي الي عماله تقولي. جامد ودخله مش قادرة ..استحملي الفشخ بقي .
سلوي : لالا ابوس رجلك اهدي انا حاسة كسي اتفشخ متتغاباش عليا ياحبيبي .
بدات اخرج زبي براحه وخرجته خالص
سلوي : مع شهقة لالا متخرجوش انا ماصدقت انه دخل يا اخي حرام عليك دخله بسرعه .
انا : خدي اهو يالبوه . وبدات ادخله تاني في كسها .
سلوي : ااااااه دخله ياحبيبي دخلة ااااااه كمان محتاجاك اوى.
بدات ادخله واخرجه اسرع وانيك في كسها جامد .
انا : خدي اهي يالبوة في كسك عايزة تتناكي ياشرموطه خدي اهو وبدات ارزع في كسها
سلوي : اااااه جامد نيكنى جامد انا شرموطك عايزة اتناك ااااه اكتر عاوزه اكتر. ااااه حبيبى اممممم ااااااح جامد نيكني افشخ كسي المتناك كس اللبوة الممحون اممممممم ااااه ياقلبى اااااه جامد ااااااه جامد اوى ياقلبى.
قمت من عليها وخليتها تغير الوضع خليتها تاخد وضعية الدوجي وجيت من وراها لحست كسها وطيزها ومسكت زبي حطيته علي اول كسها وقمت حاضنها من ورا ورزعت زبي كلو في كسها .
سلوي : ااااه ياكسي كمان شرمط كسي كمان مش قادرة انا هيجانه موت. هجيبهم نيك بسرعة هجيبهم تاني بسرعه نيك الشرموطه افشخ كسي المتناك ااااااااه اممممم اه ياكسي .
انا : ( حاضنها وماسك بزازها العب فيهم واقرص حلماتها وابوس في شفايفها كل اما تلفلي راسها وارجع ارزع في كسها تاني نيك ) خدي اهو ياشرموطه هفشخ كسك المتناك الديق ده خدي في كسك جامد واسرع في النيك شوية وارجع اهدي شوية وبعدها قمنا غيرنا الوضع للفارسة .
انا : قومي يالبوه تعالي مصيه واقعدي عليه يلا وهي ماصدقت زي ماتكون لقت لحمه اللبوه وعمالة تزوووم اممممم احححح طعمه حلو اوي وعليه عسل كسي امممممم وتدخل راسه تشفطها وتخرجها وتدخله كله في بوقها للاخر كانت خبيرة مص اللبوة .
انا : كفاية يخربيتك كدا هجيبهم اطلعي اقعدي عليه .
سلوي : بتقعد علي زبي .. اااااااه اممممم زبك حلو اوي ودخلت نصه في كسها ولسه بتقعد وهي بتزوم .. امممممم ااااه نيكني نيك كسي الهيجان انا لبوة وعايزة اتناك نيكني جامد ااااه وتطلع وتترزع علي زبي جامد وبزازها قدام منها مهيجاني شديتها عليا وخدت بزازها في بقي وحاضنها عليا وبدات ارزع جامد في كسها وهي تصوت وتقول كمااااان
سلوي : اووووف ايوه يادكر نيك افشخ كسي انا عايزة اتشرم النهاردة نيك جامد مش قادرة هجيب هجيب سرع كمان اااااه اوووووف ياكسي مش قادرة نيك كمان بجيبهم اااااه .
اتا من كتر شرمطتها كنت خلاص هجيبهم وبقولها اجيبهم فين يالبوه .
سللوي : علي بزازي هاتهم علي بزازي ياحبيبي قومتها ونزلتها علي الارض طنب السرير وجبتهم علي بزازها ووشها وهي بتدعكهم في بزازها وتاخد الي يجي علي وشها بصابعها وتدوقه .
سلوي : امممممم لبنك حلو اوي ياروحي .
انا : فردت ضهري علي السرير وجات هي تفرد جنبي وريحنا شوية وقومنا خدنا شاور وعملنا واحد تاني تحت المية . وخرجنا بوستها من شفايفها علي وعد بلقاء تاني قريب .
تمت .