Hima roka
01-03-2021, 01:12 AM
الجزء الاول
من فتره وقع تحت أيدي حته أرض زراعية للبيع بسعر هايل قولت أروح وأشوفها مش هخسر حاجه
روحت وبصراحه عجبتني وكان على الأرض بيت صاحب الارض عاوز يبيع الأرض والبيت وبسعر
كويس وقولت فرصة لما أحب ابعد شوية عن الناس اروح اقضي يومين هناك وفعلاً قعدت شهر
أقضي الخميس والجمعة لغاية العصر أكون هناك وبعد العصر أرجع لبيتي ...وفي يوم من الأيام
لقيت الباب بيخبط بصيت من الشباك لقيت راجل ومعاه ست وبنتهم بس مش باين هما مين
نزلت فتحت الباب
الراجل : راجل عجوز بتاع سبعين سنة: صباح الخير يا بيه أني فتحي جارك هنا في الأرض اللي جنبك
بتاعت محسن بيه
أنا : يا أهلاً وسهلاً أتفضلوا
دخلوا ببجاحة غريبة وكأنه بيت أبوهم
وقعدوا بسرعة في الصالون
فتحي : أنا عمك فتحي حارس الأرض اللي جنب من سعادتك زي ما قولت لك واي خدمه اني تحت أمرك
أنا : وانا ببص ناحية مراته (ست مليانه قوي وبيضاء قشطة وبزاز كبيره وطيز أكبر وكبيرة في السن
يعني بتاع ستين سنة )
وبنته (بنوته بتاع عشرين سنة بس تختتوخه وقمورة قوي وخدود حمراء ومكسوفه وبتغطي وشها الجميل
على طول )
أنا :مش تعرفنا
سرح شويه وفتح بقه وقال : ها اه دي سعاد مراتي ودي بنتي الصغيره هنادي واحنا تحت امر حنابك
في حاجة
أنا : بصراحة أنا عايز منك خدمة
عم فتحي : أمرني يا بيه تحت أمرك
أنا : بصراحة أنا كنت عايزك تخلي بالك من الأرض بتاعتي أنا مش باجي كتير وعايز حد يراعيها
ده لو مش هيتعبك يا حاج فتحي
عم فتحي : من عنيا يا بيه هخلي بالي منها
أنا : انت قاعد في الاوضة اللي هناك في أرضكم
عم فتحي : اه يا بيه هناك
أنا : طيب انا هعمل معاك اتفاق حلو
عم فتحي : قول يا بيه اني معاك
أنا : انت تروح تلم حاجتك من الاوضة دي ومن هنا ورايح هتعيشوا في البيت الكبير ده
مقابل انك تراعي ارضي
عم فتحي : ايوه بس ااااااا محسن بيه هيقول ايه
أنا : طيب معاك رقمه
عم فتحي: اه اهه وراح مطلع الموبيل وكلمت له الراجل كان محترم ووافق لما فهم القصه
وفعلاً نقلوا عيشيتهم عندي ومع الوقت بقت العلاقة معاهم أقوى وأقوى
وفي يوم كنت وصلت يوم الخميس بالليل وكان البيت كله سكوت وفيه اوضة عم فتحي
طالع منها نور روحت علشان انده له يساعدني ولما قربت من الباب سمعت ٱه اه
كان صوت سعاد وكان عن فتحي راكب طيزها الكبيرة الجبارة
وعم فتحي مهنج وسعاد باين عليها مش مستمتعة خالص
سعاد: احيه عليك راجل هو بتاعك خلاص مفيش
فتحي : يا وليه اهبطي احنا كبرنا على الحاجات دي
سعاد : انت اللي كبرت يا أخويا إنما أنا ده انا أصبى من هنادي
فتحي : أنا عمري ما شفت وليه في سنك وتبقى عايز كل يوم جوزها يعمل معاها
سعاد : يا أخويا يا ريته بفايده ده انت علشان بتاعك عايز واحد هندي
بمزمار علشان يقف ويعمل الواحد التمام مش باخد منك غير شوية الميه
اللي بتنطرهم فيا يعني اظبط نفسي ليك وانت تعكني ومتريحنيش وتسيبني
فتحي : يعني انتي عايزه أيه بالظبط
سعاد : أنا نفسي كده في حته راجل بتاعه يكون كبير يقطعني كل شوية
فتحي : وده هتلاقيه فين أن شاء ****
سعاد : بصراحة أنا عجبني ابراهيم بيه قوي ونفسي في واحد زيه كده جته
فتحي ضربها بالقلم : ما تتهدي يا احبه
سعاد : ما ده اخرك في الضرب
فتحي : يحرقك مره سو بنت وسخه
سعاد : ألا قولي هو جاي النهارده ولا لا
فتحي: زمانه على وصول أنا قايم أخد دش وأنتي أبقي أدخلي بعدي
سعاد : حاضر يا مشرفني
كل ده سمعته وجريت جري على العربية بره وعملت نفسي لسه واصل على البوابة
رحب بيا فتحي وحمد **** على السلامه يا ابراهيم بيه
أنا : امال سعاد فين وبنتك
فتحي : جوه يا بيه عدم اللا مؤخذه بتاخد حمام والبت في أرض محسن بيه
أنا : طيب أنا رايح مشوار قول لمراتك تعمل غداء حلو عقبال ما أجي
فتحي: تحت أمرك
روحت ساعة كده اتمشى بالعربية ورجعت البيت
فتحي : حمد **** على السلامه يا بيه
أنا : الغداء جاهز يا عم فتحي
فتحي. : طبعاً يا بيه أتفضل
أنا : بقولك ايه انا بقالي ساعة بدور على ميكانيكي كويس مش لاقي ما تعرفش حد
فتحي : اني اعرف واحد بس سكته بعيدة من هنا ومواصلات
أنا : تعرف تجيبه وهبسطك
فتحي : تأمر يا بيه شويه وهروح له
جت هنادي من بره
وخرجت سعاد لينا
أنا : سعاد طلعي الاكل على فوق عقبال ما اخد دش ... هنادي عازيك تكنسي وتمسحي
البيت كله علشان جاي لي ضيوف
وراح عم فتحي وانا دخلت الحمام وأتعمدت اسيب الباب مفتوح
واللي حسبته لقيته بصيت في المرايا اللي بتوري اللي بره
سعاد بتلعب في كسها وهي تتفرج عليا وانا اتعدمت اسخنه لغاية ما بقى صاروخ
اتنشفت ولبست البوكسر والشورت بس وخرجت على الاوضة
كانت سعاد بتحط الأكل
سعاد : ثواني وأجيب لك حاجة تلبسها
أنا : ايه خايفه عليا
سعاد وهي بتبص على زبري اللي عامل خيمة في البنطلون : طبعاً يا بيه
أنا: انتي كام سنه يا سعاد ؟
سعاد : ليه يا بيه خير
أنا :كام سنة بس يا سوسو ؟؟
سعاد : ستين سنة يا بيه
أنا : بس مش باين عليكي
سعاد : ش**** يسترك دنيا واخره
لفت ظهرها ووطت تجيب حاجة رحت راشق زبري بين الفلقتين
أتنفضت وقامت لفت وبقيت وشي في وشها
أنا : ايه مالك
سعاد : مفيش يا بيه عن أذنك
أنا : اتفضلي
راحت ناحية الباب
أنا : سعاد ....انتي حلوه قوي بس يا خسارة
سعاد وهي يتلفت : خسارة ....ليه يا بيه
أنا : مش كنتي من شويه نفسك في راجل زيي تتمتعي معاه كل شوية
سعاد من الصدمة فقدت النطق وفتحت بقها
سعاد : اااا أصل انت كنت سامعني يا بيه
أنا : بس انتي طلعتي جبانه قوي وبترجعي في كلامك
سعاد : و**** ما كنت اقصد
أنا وأنا عمال احضنها : انتي محتاجه راجل يمتعك فتحي خلاص شطب أنا لو منك
استغل الفرصة انا مش بشطب بدري زيه
سعاد : فرصة أيه يا بيه
لطعتها حته بوسه ساحت فيها معايا وانا بلعب في بزازها الكبيرة أوي
سعاد : أن ش**** يسترك بلاش يا بيه اني مش قادرة ومش متحمله
أنا وأنا بمسك كسها : يعني هتسبيه تعبان وياكلك يا سوسو
سعاد: يا بيه كفاية ش**** يخليك بلاش أنا مش قادرة
أنا : جوزك مش هنا وبنتك ملخومه تحت ودي فرصة ترتاحي شوية ومحدش يعرف
(سعاد سرحت شوية )
قعدتها على كنبة جنب السرير
أنا رفعت الجلابيه بتاعتها جت تلمها قولت لها : استني بس شوفي هعملك ايه وبعد كده
انتي حره
سعاد : طيب أقفل الباب لحد يشوفنا وهي بتضحك
رحت قفلت الباب ولفيت وشي لقيتها رفعت الجلابيه الفلاحي و قدامي احلى كس كبير
قشطة هجمت اكل وامص واععضه وهي بتتلوى وتدخل رأسي كمان
سعاد : اه مش قادرة يا بيه بتاعي مفتوح ليك يا بيه... الخول جوزي مش مكفيني
قمت قدامها وطلعت بتاعي : يعني ده يكفيكي يا سوسو
سعاد شافته شهقت : احييه كل ده بتاعك لواحدك يا بيه ..مصته شويه وبعدها
قومتها ونيمتها على السرير وقعدت أسخن كسها الحلو
سعاد : لا يا بيه انا مش تعبانه دخله يا بيه بتاعي بياكلني قوي دخله وريحيني
قعد انيك كسها الكبير كتير اوي بصراحه جيت اجيب قالت لا بلاش هاتهم في بقي
جبتهم في بقها وشربته وهي بتبوسني وتقول : عسل لبنك يا بيه ومتع بتاعي قوي
وكانت قايمه شديتها من أيدها : ايه رايحه فين يا لبوه
سعاد : انت عايز ايه ما خلاص
أنا : هو أيه اللي خلاص انا عايز أركب طيزك الكبيرة دي
سعاد : احيه انت عايز تعمل كمان ده انا قولت ما عجبتكش وهي بتقصع ضحكة حلوه
ظبت طيزها الكبيرة و رفعت الجلابيه قدامي وبدأت ادخله وهي كانت بتصوت اهه كبير قوي
أنا فتحتي ضيقه شيله هتشقني احا عليك لا حرام عليك
جيت أخرجه
سعاد : خلاص بقى يا بيه كمل الوجع راح وبصراحه متعة حلوة قوي
أنا: عجبك يا لبوه
سعاد : اااه يخرب بيت المتعة اللي معاك يا بيه ده انا متجوزة لوح ابلكاش مش راجل
قطع طيزي كمان يا بيه انا لبوتك
لغاية ما جبت في طيزها وقعدنا نبوس بعض وسمعنا صوت الباب بتاع الاوضة
كان حد فتحه وسابه وجري قامت سعاد تجري بره تشوف مين
وانا أتمتعت بكس وطيز محرومة من الزمن الجميل
الجزء الثاني شئ من الخوف
جرت سعاد تشوف مين وأنا محتطيش في دماغي أنا أتمعت وتمام وروحت في سابع نومه من التعب
تاني يوم لبست ونزلت لقيت سعاد بتعيط وقاعدة جنب السلم نزلت أسألها
أنا : مالك يا وليه فيه أيه
سعاد وهي بتعيط : أتفضحت يا بيه خلاص
أنا :يا وليه ده انتي أتمتعي امبارح بالجامد قوي ليه النكد على نفسك
سعاد : البت هنادي شافتنا يا بيه
بصراحة الكلمة تقريباً وقفت قلبي
أنا : وبعدين ايه اللي حصل
سعاد منهارة في العياط: مفيش فايده عايزه تفضحنا عند أبوها بس مستنيه مش عارفة تقوله أزاي
و أبوها لو عرف هيقتلني
بصراحة زاد رعب قلبي بس قررت أني أخلي هنادي تدووق نار زبري في كسها
ده كسر لعينها اولا وثانيا متعة بجسم أوزيي جامد طالع لأمها سعاد اللبوه
أنا :ما تعيتطيش أنا هتصرف
سعاد: إزاي يعني ؟
أنا : ياوليه متخافيش أنا هسيطر عليها
وحضروا ليا الفطار و فتحي راح علي الأرض و هنادي قاعدة في اوضتها و سعاد
شغالة عياط عدى كام يوم وبالصدفة كنت معدي في حته العصر بعيد شويه عن الأرض بتاعتي
ولقيت واحد وواحده شغالين مع بعض والولد داعك المزه بس حاجة غريبة خليتني أقرب لهم من غير ما
يشوفني طلع ولد أسمه عوض واللي معاه هنادي ونازل بوس وتقفيش وهي مش هنا بسرعه طلعت
الموبيل وصورتها فديو وصور وجريت على البيت
كانت هنادي طول الفترة من بعد ما شافتني نايم مع أمها مش بتكلمني وبتبصلي بصة صبرك عليا
هقول لأبويه يقتلك ويقتلها
رجعت هنادي من بره كانت المغرب تقريباً
طلعت أوضتي ونزلت للعشاء و بعدها طلعت أنام
وكعادة كل يوم الفطار يجهز و فتحي ينزل و البيت يبقى فيه سعاد وهنادي
وعلى الظهر دخلت المطبخ كانت سعاد اللي موجدة خطفت بوسة من بوقها و هي بتبعدني : البت هنا
احنا مصدقنا أنها نسيتنا يا بيه
أنا : بس أنا ما شبعتش من لحمك يا سوسو
سعاد : يا بيه **** يستر عرضك ما تجيبلناش الفضيحة والموت
أنا : طيب لو خليتها تقولك نامي معاه براحتك تعملي ايه
سعاد : ايه ده أزاي يعني
أنا : سؤال قبل أي حاجة لما كنت معاكي اتكيفتي
قربت ومسكت زبري من الشورت وهي بتعض شفايفها وايدها التانية على كسها
سعاد : قوي قوي يا بيه بس انا ماليش حظ تبقى المتعة قدامي ومش طايلاها
بس برضو هتعمل ايه
أنا : تعرفي تخلي فتحي في الأرض أكبر وقت
سعاد : ليه هتعمل أيه ؟
أنا : هنادي لازم تدوق من اللي دوقتيه
سعاد وهي بتخبط على صدرها الكبير : ياللاهوي عايز تنام معاها يا بيه دي لسه صغيره
أنا : صغيره مين بس ده طلعت شرمووووووطة كبيرة طالعه لك يا لبوه
سعاد: ازاي يعني بنتي مؤدبة
أنا : اه زيك كده يا لبوه
سعاد : لا انا ست كبيره وجوزي عطلان و أنا تعبانه وانت بتعالجني يا بيه صح
أنا : بنتك مهريه لعب من الواد عوض
سعاد : هااااا الوسخة ولسه هتجري عليها
لحقتها ومسكتها من أيدها
أنا : ايه يا وليه انتي هتمنعيها من حاجة أنتي هتموتي عليها
سكتت سعاد
أنا : بنتك هاتفضحك النهارده بكره بعد مليون سنه هتعملها
سعاد : طيب سيبني العب بحكايتها مع عوض
أنا : مش شرط ممكن تخلي الواد عوض يقول لابوها وتصحي تلاقي نفسك ميته وغرقانه في دمك
سعاد : يالاهوي يا بيه والعمل
أنا : زي ما قولت لك خليكي انتي وجوزك بره لغاية ما أكلمك على التليفون
سعاد بنظره كلها خبث : هي البت عجبتك ولا ايه مش أنا أحق منها
أنا : ده انتي دلع زبري يا لبوه بس البت بنتك شرمووووووطة كبيرة وعايز أركب طيزها وكسها
سعاد : طيب مش هوصيك دي بنتي وجب معاها و جت عند ودني توشوشني وهي بتضحك : أعتبر
كسها كسي وطيزها طيزي
لسعتها بعبوص في طيزها : روحي لجوزك العرص يا لبوه
وبقيت في البيت مع هنادي روحت خبطت على اوضتها
هنادي : مين
دخلت وانا بقول : ده انا يا هنادي
هنادي لمت نفسها وسكتت وبنبره كلها تحدي : تأمر يا بيه بحاجة
قعدت على سريرها وبقول : لا اقعدي عايز اكلمك كلمتين
هنادي : ما يصحش يا بيه
أنا : مالك يا بت فيه ايه معوجة ليه ما تعيشيش الدور
هنادي : يعني مش عارف مالي ولا امي ما حكيتلكش يعني ياللا اه كلها أيام ونرتاح منكم
انا وقفت وطلعت الموبيل ببطء : كده ماشي بس خليكي فاكره ده لو طلع عليكي صبح
هنادي : ايه هتموتنوني ...حتى لو هتموتوني مسير أبويا يعرف
أنا : من مين يا هنادي
سكتت وبصت بصه وهي مكشره
أنا : من عوض هااا
التكشيرة أتحولت لصدمة وخوف على وشها : ععععععوض مين يا بيه
فتحت قدامها الصور والفيديو
قعدت تلطم وكانت عايزه تاخد الموبيل وبتتوسل : يلللهوي يالاهوي والنبي يا بيه
ما تفضحني ربنا يخليك
أنا :وهو أنا عايز فضايح ده انتي يا هنادي اللي بتقولي هفضحكم
هنادي وهي منهارة في العياط : اني اسفه يا بيه مش هنطق ولا هتسمعوا حسي
أنا : وانا ايه يضمني أن لسانك ما يخرجش منه كلمه
هنادي : اني تحت امرك في اي حاجه تطلبها مني
حضنتها وخدت منها بوسة حلوه أتنفضت وبعدتني عنها : لا بيه بلاش أنا مش كده
أنا : شكلك مش ناويه تجيبيها البر اللي اقولك تقولي حاضر وبس
هنادي : حاضر يا بيه
مسكت وسطها وشديتها نحيتي وبدأت أبوس شفايفها الحلوة الكريز وهي في الأول ما كنتش عايزه
وواحدة واحدة أبدت تتجاوب وتسيح معايا رفعت الجلابيه ونزلت اللباس وقعدت أكل في كسها المتختخ
العسل الأبيض وهي اههه امممم وتزوم وتقريبا عجبتها فبدأت تدفس رأسي في كسها أكتر وكسها كانت ريحته
حلوه اوي لغاية ما جابت ميتها
طلعت زبري ليها هاجت قوي وقلعت لما شافته هدومها بسرعة ومسكته: كل ده يا بيه بتاعك كبير
وشكله حلو قربت بؤها لزبري بصت وضحكت قعدت تمصه بامتياز بصراحة لغاية ما جبت في بوقها
أنا : ايه انا ولا عوض
هنادي : عوض ده مين ده ده بتاعه قد صباعك الصغير أما انت بقى بتعاك كبير وحلو اتاري امي عجبها
ليها حق اللبوه
أنا : وانتي طلعتي شرمووووووطة يا بت
هنادي : طالعه لامي يا بيه ونزلت تمصه في زبري لغاية ما قام تاني
فشخت رجليها ولحست أيدها تسخن كسها
أنا : ايه ده انتي اتفتحتي يا شرمووووووطة
هنادي : يوووه من زمان قوي ده كسي فيتامين لشباب البلد ده حتى بيقولوا أن جسمي شبه ليلى علوي
أنا سخنت بزبري على كسها وبسيح فيه وهي بتقفش في بزازها الكبيرة الحليب الابيض الصافي
وبقول لها : ده انتي احلى من أمها
هنادي قامت ومسكت زبري تدخله كسها وهي بتشخر : احا بقولك هنادي كسها فيتامين عايزه زبرك المتين
ودخل كسها النار وقعدت انيك كسها كتير قوي بصراحة كس ما بتشبعش منه وبكذا وضعيه جيت أجيب
قالت على بزازي وجبتهم على بزازها وقعدت تدعك بزازهها وقعدت أبوس واحضن فيها
جيت أقوم واكلم سعاد : وقفت قدام السرير و هنادي شغاله مص في زبري غشقته الشرموطة
أنا : انتي فين يا ام العروسه مش دخله بنتك النهارده يا لبوه
سعاد : المهم العروسه متعتها
أنا : عيب عليكي بس هيبقى يوم لللبوه ويوم الشرموطة بنتها
سعاد : ماشي بنتي وماليش غيرها والعرص أبوها لسه شغال أهه قدامه نص ساعة
أنا : بنتك محترفه مص
سعاد : أصلها جينات شرمطة يا بيه
أنا : طيب لو عايزه ترجعي تعالي
سعاد : ماشي يا بيه ...
قفلت كان زبري وقف تاني
أنا ايه عايزني اعمل واحد تاني
هنادي هزت دماغها باه
لسه هروح لكسها قالت : لا خلاص قدام اتهرى كسي وسع يا بيه وقامت مفنسه طيزها الكبيرة ليا وقالت :
هي امي احسن مني عايزه من ورا زي امي
دخلته في طيزها وكان حرمها واسع قوي شكلها اتناكت في طيزها كتير قوي هديت طيزها نيك وهي بتعض في
السرير و تقول ااااااااه كمان يا بيه متعني اكتر بتاعك اجمد بتاع في الدنيا ااااه هتشقني ببتاعك الجامد ده
رجعت سعاد ودخلت علينا الاوضة وانا راكب طيز بنتها
سعاد : **** **** ايه يا عروسه العريس متعك
هنادي : اه متعني قوي ياما ليكي حق تخليه ينام معاكي بتاعه كبير وحلو قوي ااااااه ارحمني يا بيه
جبت في طيزها
وأمها خرجت زبري من طيزها وقعدت تمص فيه وتشرب اللبن من حواليه
طلعت فوق والبت هنادي لمدة يومين مش قادرة تتحرك وتقولهم برد وبعدها بقيت شويه مع سعاد اللبوه
وشويه مع هنادي الشرموطة لغاية ما جه جواب لعم فتحي بأن أبوه مات وسافر للعزاء
بعدها بيوم هنادي طلبتني في الاوضة وقالت إنها عايزه رأيي في موضوع
الجزء الثالث طلب حلو من هنادي في يوم عزاء جدها
جه الخبر الصبح بأن عم فتحي ايوه مات كان راجل قرب على الميه سنه جري عم فتحي لم هدمه
وسافر على بلده و ساب اللبوه مراته و الشرموطة بنته عندي ويومها صحيت بدري من النوم على الخبر
نزلت فطرت و طلعت الاوضة كان معايا شويه شغل خبط الباب
أنا : أدخل
هنادي : يا بيه كنت عايزاك في موضوع مهم
أنا : أنا مشغول قوي نونو هخلص و هعدي عليكي
هنادي : بس ضروري يا بيه علشان عندي فكره حلوه أوي في دماغي
أنا : شكلك مجهزة مصيبة
هنادي : لا دي حاجه حلوه قوي كمان وهتتبسط جدا
أنا : ماشي روحي
قفلت الباب وانا كملت شغل ونزلت ودخلت الاوضة عندها
هنادي : بص أولاً انت وحشتني أوي وراحت باستني بوسه حلوه قوي
كنت هسخن معاها بس لقيتها بتبعدني عنها وهي بتقول : لا استنى شويه بس في موضوع مهم
أنا : خير يا نونو قولي
هنادي : بص بقى الواد عوض اللي شوفتني معاه أخته بت بتتعولق كده و شفتها قبل كده بتتظبط
وأخوها كل يوم ينام معاها نوم كامل وبصراحه الواد عوض عايز ينام معايا
أنا فكرت ليه ما نعزمهومش على العشاء و نقضي الليلة أنا وانت و سعاد وهو واخته نورا
أنا : نورااا حلو الإسم
هنادي : والاحلى الجسم يا بيه وانا عارفه انك بتحب البط اوي هيهيهي
ضربتها على طيزها ضربه خفيفه : يعني زيك يا شرمووووووطة
هنادي : أحلى مني بكتير وأبيض بكتير حاجة كده زبيده ثروت وعنيها تدوخ بلد
أنا : وامك رأيها أيه والبت نورا عارفه
هنادي : امي معندهاش مانع خالص و نورا وأخوها عارفين وموافقين بس انا اللي هظبط الليلة
أنا : وانا موافق
نطت حضنتني وقالت هروح اعزمهم واجيبهم معايا على العشاء
وفعلاً جم بعد العشاء عوض ومعاه نورا اخته عوض شاب رفيع شويه وطويل
ونورا وااااااه من نورا أيه في الجمال بيضاء بياض بحمار و بزازها كبيره مكورين وطيزها كبيرة
و لابسه جلابيه فلاحي من الاخر البت دي لو أتنفض التراب اللي عليها تقعد اي نجمة في بيتهم
دخلوا وأتعرفنا وقعدوا يتعشوا وقامت سعاد تعلق على الشاي
وقامت هنادي شغلت اغاني ورقصت عليها مع نورا اللي كانت معلمه في الرقص
وبعدها قمنا أنا وعوض نرقص معاهم ونحك أزبارنا فيهم وعوض خد هنادي على الاوضة
و أنا سحبت نورا وراهم لا الاوضة كبيرة وفيها سرير كبير
عوض مسك هنادي وهات يا بوس وتقفيش وانا بدأت ابوس اخته وافرش بزازها وهي بتسيح
و رفعت الجلابيه ونزلت لباسها وقعدت امصمص كسها واكل كسها الوردي وهي ااااه اممم كمان يا بيه
ااااه وعوض بدأ يقلدني وهنادي هتموت من الهيجان و نورا بتقطع بزازها تقفيش وبتدخل راسي في كسها
وبتقفل عليها لغاية ما جابت ميتها هي وهنادي
قلعنا ملط كلنا بعدها وايه ده اللي شوفته نورا ليها جسم مثالي مش مهروله لا تختوخه بس مظبطه جسمها
نزلت تمص زبري وبتقولي : ايه يا بيه كل ده ده اكبر بتاع راجل شوفته في حياتي وجامد وحلو قوي
وراحت قايله : طبعاً مركباه في كسك انتي وامك يا هنادي
هنادي: وحياتك ما بيطلع غير للغالين وسيبيني بقى علشان أمص لاخوكي بتاعه
نورا : هو بتاع عوض ده بتاع اصلا تعالى شوف الرجالة بجد وقعدت تمص باحتراف ولا اجدع شرموطة
وجبنا في بقهم أنا وعوض ريحنا شويه
وجت سعاد ملط وهي بتقول : اه يا شراميط دخلتوا وسبتوني
ونزلت تمص في زبري وعجبها زبر عوض مصت ليه هو كمان و بعدها نامت ودخلته كسها الكبير وقعدت انيكها
و عوض بينيك طيزها وهنادي ونورا بيلعبوا في اكساس بعض و عاملين وضع 69 ابن حرام وجابوا ميتهم وبيصوتوا
وهتاك ياااااااه يا لبوه وااااااه يا شرمووووووطة يا احبه من هنادي ونورا ااااه كسي يا شرمووووووطة نار
كنت بدلت وبنيك طيز سعاد و عوض تايه في كسها الكبير بس عجبه كسها اوي وشغال رزع
وسعاد مستمتعة جدا وبتقول لهنادي و نورا أما صحيح جيل خرع تعالو شوفو ااااه الاتنين بتاعهم
يشق قطر بس انا لبوه مفيش مني اااااااه وتقفش في بزازها كمان يا عرص منك ليه متعوني يا ولا الوسخة كسي نار
واااو احححح كمان ا ااااااه مممممم جبت في طيزها وعوض في كسها وهي اتهدت بعد النيكة الرهيبة دي
ونامت جنبنا من التعب لأننا شقينا كسها وطيزها من النيك بازبارنا الكبيرة حرفيا
وريحنا أنا وهنادي ونورا و عوض ونمنا في حضن بعض وشويه ولقيت نورا بتمص في زبري لغاية ما قام بعد
مده ونزلت بكسها عليه تنطيط بصراحة كسها عبارة عن ورده ابييييض ويستاهل النيك و هنادي قامت تعمل لعوض بس
عوض زبه كان مش بيقوم قوي فراحت قومت نورا من على زبري وهي بتقول : روحي شوفي الخول
اللي مات راحت نورا تمص لاخوها اللي شافها قال
عوض : ايه انتي ما اتهدتيش يا وسخة
نورا : ما أنت عارف يا عرص أن أختك كسها نار مش بترتاح غير وبتاع كبير فيه متعني انا اختك
وقام معاها وناكها في كسها وقعد مده كنت نكت هنادي في كسها ونقلت على طيزها الكبيرة رزع وجبت بعد مده برضو
والسرير كان غرقان لبن و عسل مننا وبوس واحضان
وبعدها روح عوض واخته ميتين تعب وانا وسعاد وهنادي في السرير ملط مع بعض
بعدها كنا بتجيب عوض البيت و فتحي مش موجود وكانت نورا تبقى معاه تطلع لي الأوضه وهو على
اوضه هنادي وأمها سعاد
وفجأة جه خبر محدش توقعوا أن هنادي حامل وقرروا يجوزوها عوض اللي أتمتعت بكس مراته
قبل الجواز و جت مره وقالت لي هنادي انها مش عارفه الواد يبقى ابن مين لانها اتبسطت معايا
ومعاه بس هي عارفه اني مش هتجوزها رغم أن متعتها معايا اكتر فقررت تتجوز عوض وشرطت عليه لما يكون كسها
بياكلها وهو تعبان تجيلي و شرط تاني شرطته نورا عليه أنها ما تتناكش غير من زبري
وسعاد كان عجبها بتاع عوض جوز بنتها فكانت مره أنا ومره تروح لعوض
لغاية ما حصلت حادثة لفتحي مات فيها فتحي وبقينا عايشن في بيت واحد كلنا محدش عارف زبر
مين بيمتع مين لغاية ما جه جواب لسعاد من أختها الصغيرة في البلد بأنها عايزه تيجي تقعد معانا كام
يوم أسمها كان هناء واتوقف كل حاجه لحد ما في يوم شافت هناء أختها سعاد داخله اوضه عوض
وهنادي طلعت أوضتي ونكمل في الجزء الاخير
الجزء الرابع في دلع من الآخر وحنيه من صديقه الشباب
في يوم كانت سعاد داخله أوضه عوض بقميص نوم احمر و خرجت هنادي تطلع لي الأوضه
وكانت هناء اخت سعاد تحت في الدور الأرضي
قبل الواقعة بيوم عرفت معلومة جديدة عليا بس أنا مكنتش أعرفها غير لما هنادي قالت لي
كان وقتها الواحد زبره هايج و كنت قاعد في الصالة و جت هنادي تروق رزعتها بعبووص حلو
اتنفضت
هنادي : بسم **** الرحمن الرحيم خضتني يا بيه
أنا : امال ايه يا هنونه مش هتيجي وبشد الجلابيه نحيتي
لمت الجلابيه نحيتها بسرعة : ايه يا بيه حماتي تشوفنا
أنا : حماتك مين يا بت يا شرمووووووطة احا بقولك عايزك
هنادي : يا بيه **** يسترك يا بيه بقولك حماتي هنا
أنا : حماتك مين يا بنت اللبوه
هنادي : ااااااه انت ما تعرفش صحيح هناء تبقى اخت ماما سعاد
أنا : ايه ده بجد ولا هزار يا بت
هنادي : اه والنعمة وطلعت تجري أستخبت
ايه ده يعني سعاد بتتناك من أبن أختها وجوز بنتها يا نهار كوبيا
نرجع لليوم اللي شافت فيه هناء أختها سعاد بقميص نوم داخله لعوض ابن هناء
اتسحبت تتفرج وشافت للصدمة سعاد بتروح لعوض وعوض ماسكها مغرقها نيك
كتمت نفسها وطلعت تدور على هنادي ولقيتها راكبه على زبري وانا وهي شغالين رزع
تاني يوم الصبح كنا بنفطر و عين هناء مسحت الطرابيزة بتبصلنا كلنا وفي عقلها اه يا ولاد اللزينة
طيب افضحكم ولا ابعدكم عن بعض
خرج عوض للأرض وهنادي راحت مشوار مع أمها و بقيت في المكان أنا و هناء بس
لقيتها دخلت أوضتها وخرجت لابسه شورت و بلوزه مخليها مزه رغم انها حسبت خمسه وخمسين
وعملت نفسها بتروق البيت وتفنس طيزها نحيتي
هي قصيره شوية ومدملكة بس جسمها حلوه وبزازها مدوره وطيز كبيرة موت
خلصت تنظيف وإترمت جنبي وهي فاشخة رجليها وأيدها على بزازها وبتقول يا لاهوي
هناء : يالاهوي ايه البيت اللي مش بيخلص ده البيت ده غريب في كل حاجه
أنا : ليه ماله البيت
هناء : اممم مفيش خلاص بس الموضوع صعب في البيت قوي
أنا : موضوع ايه ؟
هناء : ما قولنا بلاش
أنا : لا لازم افهم انت عايزه تقولي ايه
هناء بعد مده : ليه بتعملوا كده مع بعض
أنا : مين ؟!!!
هناء : قصدي عليك انت و هنادي
أنا : ايه ده انتي عرفتي
هناء : اكيد بس الغريب اللي شوفته بين اختي وابني
أنا : **** انتي شوفتيهم ؟
هناء : ايوه والواد ابني طلع مكيفاتي درجة أولى مسك الممحونه خالتو وبسطها يا بختها
أنا وأنا بزغزها من وسطها : ايه ده انتي عايزه تنضمي
هناء : يا ريت و**** نفسي اتمتع بس مش هيرضوا
قولت لها سبيي لي الموضوع ده بس وانا هتكتك له
قامت تمشي قدامي رزعتها بعبووص تحيه لطيزها الحلوه
قصعت ضحكة وغمزت لي وقالت اتقل هتعمل اللي عايزه أنا نفسي فيك وفي الولا عوض
عوض وصل بعدها بساعة ودخل اوضته ووراه أمه سمعت زعيق وبعدها ضحك من شرمووووووطة
خبطت ودخلت كان عوض بيبوس أمه وبيقفش لها وهي بتشاور لي تعالى
عوض : تعالى يا بيه دي العيلة كلها طلعت بتتناك امي كمان عايزه تدلع تعالى دلعها معايا
قلعنا هناء ملط واحنا معاها و بدأت الحس كسها المربرب و عوض بيرضع من بزها
وقعدنا نلعب لها لغاية ما سخنت ونزلت تمص في زبري وزير أبنها
وبعدها دخله عوض في كسها
عوض : اركب طيز امي اللبوه يا بيه
جيت ادخله صوتت :ااااه براحه هتشقني يا بن الوسخة بتاعك كبير اححح
شويه شويه خدت عليه وفشخت طيزها نياكة وابنها متع كسها
بعدها جبت في طيزها و عوض جابهم في كسها قعدت تمسح نفسها
هناء ايه ده يا ولاد ده انتم معلمين وازياركم تتآكل اكل وخصوصاً انت يا بيه
عايزه بتاعك في كسي
عوض : ايه عجبك يا لبوه
هناء : أوي أوي يا ولا يا عوض
عوض : ما البت نورا بتموت فيه
هناء : هو البيه ناك امك واختك وخالتك ومراتك يا ولا
عوض : ديوث بقى عليكم يا شرمووووووطة
هناء وهي بتقصع ضحكة : طيب أطلع يا خول بره امك عايزه تتناك
دخلت علينا سعاد وانا بدخل زبري في هناء
سعاد : ايه ده انتي دخلتي الجمعيه يا نؤنؤ
هناء : ااه امممم اه يا بنت الوسخة تتمتعي انتي وبنتك وانا لا مفيش حنيه
عوض قلع سعاد ونيمها جنب هناء
وبقيت بنيك امه وهي بينيك كس خالتو وغرقنا اكساهم لبن
قامت هناء تستحمى ومعاه عوض اللي كان بيعمل معاها واحد في الحمام و امه بتصوت
وانا وسعاد قعدت امص في كسها وركبت طيزها وهي تصوت وجبت بصعوبة كبيرة في طيزها
وانضمت هناء الشرموطة لطرح الأرض الطيبة الاصليه
من فتره وقع تحت أيدي حته أرض زراعية للبيع بسعر هايل قولت أروح وأشوفها مش هخسر حاجه
روحت وبصراحه عجبتني وكان على الأرض بيت صاحب الارض عاوز يبيع الأرض والبيت وبسعر
كويس وقولت فرصة لما أحب ابعد شوية عن الناس اروح اقضي يومين هناك وفعلاً قعدت شهر
أقضي الخميس والجمعة لغاية العصر أكون هناك وبعد العصر أرجع لبيتي ...وفي يوم من الأيام
لقيت الباب بيخبط بصيت من الشباك لقيت راجل ومعاه ست وبنتهم بس مش باين هما مين
نزلت فتحت الباب
الراجل : راجل عجوز بتاع سبعين سنة: صباح الخير يا بيه أني فتحي جارك هنا في الأرض اللي جنبك
بتاعت محسن بيه
أنا : يا أهلاً وسهلاً أتفضلوا
دخلوا ببجاحة غريبة وكأنه بيت أبوهم
وقعدوا بسرعة في الصالون
فتحي : أنا عمك فتحي حارس الأرض اللي جنب من سعادتك زي ما قولت لك واي خدمه اني تحت أمرك
أنا : وانا ببص ناحية مراته (ست مليانه قوي وبيضاء قشطة وبزاز كبيره وطيز أكبر وكبيرة في السن
يعني بتاع ستين سنة )
وبنته (بنوته بتاع عشرين سنة بس تختتوخه وقمورة قوي وخدود حمراء ومكسوفه وبتغطي وشها الجميل
على طول )
أنا :مش تعرفنا
سرح شويه وفتح بقه وقال : ها اه دي سعاد مراتي ودي بنتي الصغيره هنادي واحنا تحت امر حنابك
في حاجة
أنا : بصراحة أنا عايز منك خدمة
عم فتحي : أمرني يا بيه تحت أمرك
أنا : بصراحة أنا كنت عايزك تخلي بالك من الأرض بتاعتي أنا مش باجي كتير وعايز حد يراعيها
ده لو مش هيتعبك يا حاج فتحي
عم فتحي : من عنيا يا بيه هخلي بالي منها
أنا : انت قاعد في الاوضة اللي هناك في أرضكم
عم فتحي : اه يا بيه هناك
أنا : طيب انا هعمل معاك اتفاق حلو
عم فتحي : قول يا بيه اني معاك
أنا : انت تروح تلم حاجتك من الاوضة دي ومن هنا ورايح هتعيشوا في البيت الكبير ده
مقابل انك تراعي ارضي
عم فتحي : ايوه بس ااااااا محسن بيه هيقول ايه
أنا : طيب معاك رقمه
عم فتحي: اه اهه وراح مطلع الموبيل وكلمت له الراجل كان محترم ووافق لما فهم القصه
وفعلاً نقلوا عيشيتهم عندي ومع الوقت بقت العلاقة معاهم أقوى وأقوى
وفي يوم كنت وصلت يوم الخميس بالليل وكان البيت كله سكوت وفيه اوضة عم فتحي
طالع منها نور روحت علشان انده له يساعدني ولما قربت من الباب سمعت ٱه اه
كان صوت سعاد وكان عن فتحي راكب طيزها الكبيرة الجبارة
وعم فتحي مهنج وسعاد باين عليها مش مستمتعة خالص
سعاد: احيه عليك راجل هو بتاعك خلاص مفيش
فتحي : يا وليه اهبطي احنا كبرنا على الحاجات دي
سعاد : انت اللي كبرت يا أخويا إنما أنا ده انا أصبى من هنادي
فتحي : أنا عمري ما شفت وليه في سنك وتبقى عايز كل يوم جوزها يعمل معاها
سعاد : يا أخويا يا ريته بفايده ده انت علشان بتاعك عايز واحد هندي
بمزمار علشان يقف ويعمل الواحد التمام مش باخد منك غير شوية الميه
اللي بتنطرهم فيا يعني اظبط نفسي ليك وانت تعكني ومتريحنيش وتسيبني
فتحي : يعني انتي عايزه أيه بالظبط
سعاد : أنا نفسي كده في حته راجل بتاعه يكون كبير يقطعني كل شوية
فتحي : وده هتلاقيه فين أن شاء ****
سعاد : بصراحة أنا عجبني ابراهيم بيه قوي ونفسي في واحد زيه كده جته
فتحي ضربها بالقلم : ما تتهدي يا احبه
سعاد : ما ده اخرك في الضرب
فتحي : يحرقك مره سو بنت وسخه
سعاد : ألا قولي هو جاي النهارده ولا لا
فتحي: زمانه على وصول أنا قايم أخد دش وأنتي أبقي أدخلي بعدي
سعاد : حاضر يا مشرفني
كل ده سمعته وجريت جري على العربية بره وعملت نفسي لسه واصل على البوابة
رحب بيا فتحي وحمد **** على السلامه يا ابراهيم بيه
أنا : امال سعاد فين وبنتك
فتحي : جوه يا بيه عدم اللا مؤخذه بتاخد حمام والبت في أرض محسن بيه
أنا : طيب أنا رايح مشوار قول لمراتك تعمل غداء حلو عقبال ما أجي
فتحي: تحت أمرك
روحت ساعة كده اتمشى بالعربية ورجعت البيت
فتحي : حمد **** على السلامه يا بيه
أنا : الغداء جاهز يا عم فتحي
فتحي. : طبعاً يا بيه أتفضل
أنا : بقولك ايه انا بقالي ساعة بدور على ميكانيكي كويس مش لاقي ما تعرفش حد
فتحي : اني اعرف واحد بس سكته بعيدة من هنا ومواصلات
أنا : تعرف تجيبه وهبسطك
فتحي : تأمر يا بيه شويه وهروح له
جت هنادي من بره
وخرجت سعاد لينا
أنا : سعاد طلعي الاكل على فوق عقبال ما اخد دش ... هنادي عازيك تكنسي وتمسحي
البيت كله علشان جاي لي ضيوف
وراح عم فتحي وانا دخلت الحمام وأتعمدت اسيب الباب مفتوح
واللي حسبته لقيته بصيت في المرايا اللي بتوري اللي بره
سعاد بتلعب في كسها وهي تتفرج عليا وانا اتعدمت اسخنه لغاية ما بقى صاروخ
اتنشفت ولبست البوكسر والشورت بس وخرجت على الاوضة
كانت سعاد بتحط الأكل
سعاد : ثواني وأجيب لك حاجة تلبسها
أنا : ايه خايفه عليا
سعاد وهي بتبص على زبري اللي عامل خيمة في البنطلون : طبعاً يا بيه
أنا: انتي كام سنه يا سعاد ؟
سعاد : ليه يا بيه خير
أنا :كام سنة بس يا سوسو ؟؟
سعاد : ستين سنة يا بيه
أنا : بس مش باين عليكي
سعاد : ش**** يسترك دنيا واخره
لفت ظهرها ووطت تجيب حاجة رحت راشق زبري بين الفلقتين
أتنفضت وقامت لفت وبقيت وشي في وشها
أنا : ايه مالك
سعاد : مفيش يا بيه عن أذنك
أنا : اتفضلي
راحت ناحية الباب
أنا : سعاد ....انتي حلوه قوي بس يا خسارة
سعاد وهي يتلفت : خسارة ....ليه يا بيه
أنا : مش كنتي من شويه نفسك في راجل زيي تتمتعي معاه كل شوية
سعاد من الصدمة فقدت النطق وفتحت بقها
سعاد : اااا أصل انت كنت سامعني يا بيه
أنا : بس انتي طلعتي جبانه قوي وبترجعي في كلامك
سعاد : و**** ما كنت اقصد
أنا وأنا عمال احضنها : انتي محتاجه راجل يمتعك فتحي خلاص شطب أنا لو منك
استغل الفرصة انا مش بشطب بدري زيه
سعاد : فرصة أيه يا بيه
لطعتها حته بوسه ساحت فيها معايا وانا بلعب في بزازها الكبيرة أوي
سعاد : أن ش**** يسترك بلاش يا بيه اني مش قادرة ومش متحمله
أنا وأنا بمسك كسها : يعني هتسبيه تعبان وياكلك يا سوسو
سعاد: يا بيه كفاية ش**** يخليك بلاش أنا مش قادرة
أنا : جوزك مش هنا وبنتك ملخومه تحت ودي فرصة ترتاحي شوية ومحدش يعرف
(سعاد سرحت شوية )
قعدتها على كنبة جنب السرير
أنا رفعت الجلابيه بتاعتها جت تلمها قولت لها : استني بس شوفي هعملك ايه وبعد كده
انتي حره
سعاد : طيب أقفل الباب لحد يشوفنا وهي بتضحك
رحت قفلت الباب ولفيت وشي لقيتها رفعت الجلابيه الفلاحي و قدامي احلى كس كبير
قشطة هجمت اكل وامص واععضه وهي بتتلوى وتدخل رأسي كمان
سعاد : اه مش قادرة يا بيه بتاعي مفتوح ليك يا بيه... الخول جوزي مش مكفيني
قمت قدامها وطلعت بتاعي : يعني ده يكفيكي يا سوسو
سعاد شافته شهقت : احييه كل ده بتاعك لواحدك يا بيه ..مصته شويه وبعدها
قومتها ونيمتها على السرير وقعدت أسخن كسها الحلو
سعاد : لا يا بيه انا مش تعبانه دخله يا بيه بتاعي بياكلني قوي دخله وريحيني
قعد انيك كسها الكبير كتير اوي بصراحه جيت اجيب قالت لا بلاش هاتهم في بقي
جبتهم في بقها وشربته وهي بتبوسني وتقول : عسل لبنك يا بيه ومتع بتاعي قوي
وكانت قايمه شديتها من أيدها : ايه رايحه فين يا لبوه
سعاد : انت عايز ايه ما خلاص
أنا : هو أيه اللي خلاص انا عايز أركب طيزك الكبيرة دي
سعاد : احيه انت عايز تعمل كمان ده انا قولت ما عجبتكش وهي بتقصع ضحكة حلوه
ظبت طيزها الكبيرة و رفعت الجلابيه قدامي وبدأت ادخله وهي كانت بتصوت اهه كبير قوي
أنا فتحتي ضيقه شيله هتشقني احا عليك لا حرام عليك
جيت أخرجه
سعاد : خلاص بقى يا بيه كمل الوجع راح وبصراحه متعة حلوة قوي
أنا: عجبك يا لبوه
سعاد : اااه يخرب بيت المتعة اللي معاك يا بيه ده انا متجوزة لوح ابلكاش مش راجل
قطع طيزي كمان يا بيه انا لبوتك
لغاية ما جبت في طيزها وقعدنا نبوس بعض وسمعنا صوت الباب بتاع الاوضة
كان حد فتحه وسابه وجري قامت سعاد تجري بره تشوف مين
وانا أتمتعت بكس وطيز محرومة من الزمن الجميل
الجزء الثاني شئ من الخوف
جرت سعاد تشوف مين وأنا محتطيش في دماغي أنا أتمعت وتمام وروحت في سابع نومه من التعب
تاني يوم لبست ونزلت لقيت سعاد بتعيط وقاعدة جنب السلم نزلت أسألها
أنا : مالك يا وليه فيه أيه
سعاد وهي بتعيط : أتفضحت يا بيه خلاص
أنا :يا وليه ده انتي أتمتعي امبارح بالجامد قوي ليه النكد على نفسك
سعاد : البت هنادي شافتنا يا بيه
بصراحة الكلمة تقريباً وقفت قلبي
أنا : وبعدين ايه اللي حصل
سعاد منهارة في العياط: مفيش فايده عايزه تفضحنا عند أبوها بس مستنيه مش عارفة تقوله أزاي
و أبوها لو عرف هيقتلني
بصراحة زاد رعب قلبي بس قررت أني أخلي هنادي تدووق نار زبري في كسها
ده كسر لعينها اولا وثانيا متعة بجسم أوزيي جامد طالع لأمها سعاد اللبوه
أنا :ما تعيتطيش أنا هتصرف
سعاد: إزاي يعني ؟
أنا : ياوليه متخافيش أنا هسيطر عليها
وحضروا ليا الفطار و فتحي راح علي الأرض و هنادي قاعدة في اوضتها و سعاد
شغالة عياط عدى كام يوم وبالصدفة كنت معدي في حته العصر بعيد شويه عن الأرض بتاعتي
ولقيت واحد وواحده شغالين مع بعض والولد داعك المزه بس حاجة غريبة خليتني أقرب لهم من غير ما
يشوفني طلع ولد أسمه عوض واللي معاه هنادي ونازل بوس وتقفيش وهي مش هنا بسرعه طلعت
الموبيل وصورتها فديو وصور وجريت على البيت
كانت هنادي طول الفترة من بعد ما شافتني نايم مع أمها مش بتكلمني وبتبصلي بصة صبرك عليا
هقول لأبويه يقتلك ويقتلها
رجعت هنادي من بره كانت المغرب تقريباً
طلعت أوضتي ونزلت للعشاء و بعدها طلعت أنام
وكعادة كل يوم الفطار يجهز و فتحي ينزل و البيت يبقى فيه سعاد وهنادي
وعلى الظهر دخلت المطبخ كانت سعاد اللي موجدة خطفت بوسة من بوقها و هي بتبعدني : البت هنا
احنا مصدقنا أنها نسيتنا يا بيه
أنا : بس أنا ما شبعتش من لحمك يا سوسو
سعاد : يا بيه **** يستر عرضك ما تجيبلناش الفضيحة والموت
أنا : طيب لو خليتها تقولك نامي معاه براحتك تعملي ايه
سعاد : ايه ده أزاي يعني
أنا : سؤال قبل أي حاجة لما كنت معاكي اتكيفتي
قربت ومسكت زبري من الشورت وهي بتعض شفايفها وايدها التانية على كسها
سعاد : قوي قوي يا بيه بس انا ماليش حظ تبقى المتعة قدامي ومش طايلاها
بس برضو هتعمل ايه
أنا : تعرفي تخلي فتحي في الأرض أكبر وقت
سعاد : ليه هتعمل أيه ؟
أنا : هنادي لازم تدوق من اللي دوقتيه
سعاد وهي بتخبط على صدرها الكبير : ياللاهوي عايز تنام معاها يا بيه دي لسه صغيره
أنا : صغيره مين بس ده طلعت شرمووووووطة كبيرة طالعه لك يا لبوه
سعاد: ازاي يعني بنتي مؤدبة
أنا : اه زيك كده يا لبوه
سعاد : لا انا ست كبيره وجوزي عطلان و أنا تعبانه وانت بتعالجني يا بيه صح
أنا : بنتك مهريه لعب من الواد عوض
سعاد : هااااا الوسخة ولسه هتجري عليها
لحقتها ومسكتها من أيدها
أنا : ايه يا وليه انتي هتمنعيها من حاجة أنتي هتموتي عليها
سكتت سعاد
أنا : بنتك هاتفضحك النهارده بكره بعد مليون سنه هتعملها
سعاد : طيب سيبني العب بحكايتها مع عوض
أنا : مش شرط ممكن تخلي الواد عوض يقول لابوها وتصحي تلاقي نفسك ميته وغرقانه في دمك
سعاد : يالاهوي يا بيه والعمل
أنا : زي ما قولت لك خليكي انتي وجوزك بره لغاية ما أكلمك على التليفون
سعاد بنظره كلها خبث : هي البت عجبتك ولا ايه مش أنا أحق منها
أنا : ده انتي دلع زبري يا لبوه بس البت بنتك شرمووووووطة كبيرة وعايز أركب طيزها وكسها
سعاد : طيب مش هوصيك دي بنتي وجب معاها و جت عند ودني توشوشني وهي بتضحك : أعتبر
كسها كسي وطيزها طيزي
لسعتها بعبوص في طيزها : روحي لجوزك العرص يا لبوه
وبقيت في البيت مع هنادي روحت خبطت على اوضتها
هنادي : مين
دخلت وانا بقول : ده انا يا هنادي
هنادي لمت نفسها وسكتت وبنبره كلها تحدي : تأمر يا بيه بحاجة
قعدت على سريرها وبقول : لا اقعدي عايز اكلمك كلمتين
هنادي : ما يصحش يا بيه
أنا : مالك يا بت فيه ايه معوجة ليه ما تعيشيش الدور
هنادي : يعني مش عارف مالي ولا امي ما حكيتلكش يعني ياللا اه كلها أيام ونرتاح منكم
انا وقفت وطلعت الموبيل ببطء : كده ماشي بس خليكي فاكره ده لو طلع عليكي صبح
هنادي : ايه هتموتنوني ...حتى لو هتموتوني مسير أبويا يعرف
أنا : من مين يا هنادي
سكتت وبصت بصه وهي مكشره
أنا : من عوض هااا
التكشيرة أتحولت لصدمة وخوف على وشها : ععععععوض مين يا بيه
فتحت قدامها الصور والفيديو
قعدت تلطم وكانت عايزه تاخد الموبيل وبتتوسل : يلللهوي يالاهوي والنبي يا بيه
ما تفضحني ربنا يخليك
أنا :وهو أنا عايز فضايح ده انتي يا هنادي اللي بتقولي هفضحكم
هنادي وهي منهارة في العياط : اني اسفه يا بيه مش هنطق ولا هتسمعوا حسي
أنا : وانا ايه يضمني أن لسانك ما يخرجش منه كلمه
هنادي : اني تحت امرك في اي حاجه تطلبها مني
حضنتها وخدت منها بوسة حلوه أتنفضت وبعدتني عنها : لا بيه بلاش أنا مش كده
أنا : شكلك مش ناويه تجيبيها البر اللي اقولك تقولي حاضر وبس
هنادي : حاضر يا بيه
مسكت وسطها وشديتها نحيتي وبدأت أبوس شفايفها الحلوة الكريز وهي في الأول ما كنتش عايزه
وواحدة واحدة أبدت تتجاوب وتسيح معايا رفعت الجلابيه ونزلت اللباس وقعدت أكل في كسها المتختخ
العسل الأبيض وهي اههه امممم وتزوم وتقريبا عجبتها فبدأت تدفس رأسي في كسها أكتر وكسها كانت ريحته
حلوه اوي لغاية ما جابت ميتها
طلعت زبري ليها هاجت قوي وقلعت لما شافته هدومها بسرعة ومسكته: كل ده يا بيه بتاعك كبير
وشكله حلو قربت بؤها لزبري بصت وضحكت قعدت تمصه بامتياز بصراحة لغاية ما جبت في بوقها
أنا : ايه انا ولا عوض
هنادي : عوض ده مين ده ده بتاعه قد صباعك الصغير أما انت بقى بتعاك كبير وحلو اتاري امي عجبها
ليها حق اللبوه
أنا : وانتي طلعتي شرمووووووطة يا بت
هنادي : طالعه لامي يا بيه ونزلت تمصه في زبري لغاية ما قام تاني
فشخت رجليها ولحست أيدها تسخن كسها
أنا : ايه ده انتي اتفتحتي يا شرمووووووطة
هنادي : يوووه من زمان قوي ده كسي فيتامين لشباب البلد ده حتى بيقولوا أن جسمي شبه ليلى علوي
أنا سخنت بزبري على كسها وبسيح فيه وهي بتقفش في بزازها الكبيرة الحليب الابيض الصافي
وبقول لها : ده انتي احلى من أمها
هنادي قامت ومسكت زبري تدخله كسها وهي بتشخر : احا بقولك هنادي كسها فيتامين عايزه زبرك المتين
ودخل كسها النار وقعدت انيك كسها كتير قوي بصراحة كس ما بتشبعش منه وبكذا وضعيه جيت أجيب
قالت على بزازي وجبتهم على بزازها وقعدت تدعك بزازهها وقعدت أبوس واحضن فيها
جيت أقوم واكلم سعاد : وقفت قدام السرير و هنادي شغاله مص في زبري غشقته الشرموطة
أنا : انتي فين يا ام العروسه مش دخله بنتك النهارده يا لبوه
سعاد : المهم العروسه متعتها
أنا : عيب عليكي بس هيبقى يوم لللبوه ويوم الشرموطة بنتها
سعاد : ماشي بنتي وماليش غيرها والعرص أبوها لسه شغال أهه قدامه نص ساعة
أنا : بنتك محترفه مص
سعاد : أصلها جينات شرمطة يا بيه
أنا : طيب لو عايزه ترجعي تعالي
سعاد : ماشي يا بيه ...
قفلت كان زبري وقف تاني
أنا ايه عايزني اعمل واحد تاني
هنادي هزت دماغها باه
لسه هروح لكسها قالت : لا خلاص قدام اتهرى كسي وسع يا بيه وقامت مفنسه طيزها الكبيرة ليا وقالت :
هي امي احسن مني عايزه من ورا زي امي
دخلته في طيزها وكان حرمها واسع قوي شكلها اتناكت في طيزها كتير قوي هديت طيزها نيك وهي بتعض في
السرير و تقول ااااااااه كمان يا بيه متعني اكتر بتاعك اجمد بتاع في الدنيا ااااه هتشقني ببتاعك الجامد ده
رجعت سعاد ودخلت علينا الاوضة وانا راكب طيز بنتها
سعاد : **** **** ايه يا عروسه العريس متعك
هنادي : اه متعني قوي ياما ليكي حق تخليه ينام معاكي بتاعه كبير وحلو قوي ااااااه ارحمني يا بيه
جبت في طيزها
وأمها خرجت زبري من طيزها وقعدت تمص فيه وتشرب اللبن من حواليه
طلعت فوق والبت هنادي لمدة يومين مش قادرة تتحرك وتقولهم برد وبعدها بقيت شويه مع سعاد اللبوه
وشويه مع هنادي الشرموطة لغاية ما جه جواب لعم فتحي بأن أبوه مات وسافر للعزاء
بعدها بيوم هنادي طلبتني في الاوضة وقالت إنها عايزه رأيي في موضوع
الجزء الثالث طلب حلو من هنادي في يوم عزاء جدها
جه الخبر الصبح بأن عم فتحي ايوه مات كان راجل قرب على الميه سنه جري عم فتحي لم هدمه
وسافر على بلده و ساب اللبوه مراته و الشرموطة بنته عندي ويومها صحيت بدري من النوم على الخبر
نزلت فطرت و طلعت الاوضة كان معايا شويه شغل خبط الباب
أنا : أدخل
هنادي : يا بيه كنت عايزاك في موضوع مهم
أنا : أنا مشغول قوي نونو هخلص و هعدي عليكي
هنادي : بس ضروري يا بيه علشان عندي فكره حلوه أوي في دماغي
أنا : شكلك مجهزة مصيبة
هنادي : لا دي حاجه حلوه قوي كمان وهتتبسط جدا
أنا : ماشي روحي
قفلت الباب وانا كملت شغل ونزلت ودخلت الاوضة عندها
هنادي : بص أولاً انت وحشتني أوي وراحت باستني بوسه حلوه قوي
كنت هسخن معاها بس لقيتها بتبعدني عنها وهي بتقول : لا استنى شويه بس في موضوع مهم
أنا : خير يا نونو قولي
هنادي : بص بقى الواد عوض اللي شوفتني معاه أخته بت بتتعولق كده و شفتها قبل كده بتتظبط
وأخوها كل يوم ينام معاها نوم كامل وبصراحه الواد عوض عايز ينام معايا
أنا فكرت ليه ما نعزمهومش على العشاء و نقضي الليلة أنا وانت و سعاد وهو واخته نورا
أنا : نورااا حلو الإسم
هنادي : والاحلى الجسم يا بيه وانا عارفه انك بتحب البط اوي هيهيهي
ضربتها على طيزها ضربه خفيفه : يعني زيك يا شرمووووووطة
هنادي : أحلى مني بكتير وأبيض بكتير حاجة كده زبيده ثروت وعنيها تدوخ بلد
أنا : وامك رأيها أيه والبت نورا عارفه
هنادي : امي معندهاش مانع خالص و نورا وأخوها عارفين وموافقين بس انا اللي هظبط الليلة
أنا : وانا موافق
نطت حضنتني وقالت هروح اعزمهم واجيبهم معايا على العشاء
وفعلاً جم بعد العشاء عوض ومعاه نورا اخته عوض شاب رفيع شويه وطويل
ونورا وااااااه من نورا أيه في الجمال بيضاء بياض بحمار و بزازها كبيره مكورين وطيزها كبيرة
و لابسه جلابيه فلاحي من الاخر البت دي لو أتنفض التراب اللي عليها تقعد اي نجمة في بيتهم
دخلوا وأتعرفنا وقعدوا يتعشوا وقامت سعاد تعلق على الشاي
وقامت هنادي شغلت اغاني ورقصت عليها مع نورا اللي كانت معلمه في الرقص
وبعدها قمنا أنا وعوض نرقص معاهم ونحك أزبارنا فيهم وعوض خد هنادي على الاوضة
و أنا سحبت نورا وراهم لا الاوضة كبيرة وفيها سرير كبير
عوض مسك هنادي وهات يا بوس وتقفيش وانا بدأت ابوس اخته وافرش بزازها وهي بتسيح
و رفعت الجلابيه ونزلت لباسها وقعدت امصمص كسها واكل كسها الوردي وهي ااااه اممم كمان يا بيه
ااااه وعوض بدأ يقلدني وهنادي هتموت من الهيجان و نورا بتقطع بزازها تقفيش وبتدخل راسي في كسها
وبتقفل عليها لغاية ما جابت ميتها هي وهنادي
قلعنا ملط كلنا بعدها وايه ده اللي شوفته نورا ليها جسم مثالي مش مهروله لا تختوخه بس مظبطه جسمها
نزلت تمص زبري وبتقولي : ايه يا بيه كل ده ده اكبر بتاع راجل شوفته في حياتي وجامد وحلو قوي
وراحت قايله : طبعاً مركباه في كسك انتي وامك يا هنادي
هنادي: وحياتك ما بيطلع غير للغالين وسيبيني بقى علشان أمص لاخوكي بتاعه
نورا : هو بتاع عوض ده بتاع اصلا تعالى شوف الرجالة بجد وقعدت تمص باحتراف ولا اجدع شرموطة
وجبنا في بقهم أنا وعوض ريحنا شويه
وجت سعاد ملط وهي بتقول : اه يا شراميط دخلتوا وسبتوني
ونزلت تمص في زبري وعجبها زبر عوض مصت ليه هو كمان و بعدها نامت ودخلته كسها الكبير وقعدت انيكها
و عوض بينيك طيزها وهنادي ونورا بيلعبوا في اكساس بعض و عاملين وضع 69 ابن حرام وجابوا ميتهم وبيصوتوا
وهتاك ياااااااه يا لبوه وااااااه يا شرمووووووطة يا احبه من هنادي ونورا ااااه كسي يا شرمووووووطة نار
كنت بدلت وبنيك طيز سعاد و عوض تايه في كسها الكبير بس عجبه كسها اوي وشغال رزع
وسعاد مستمتعة جدا وبتقول لهنادي و نورا أما صحيح جيل خرع تعالو شوفو ااااه الاتنين بتاعهم
يشق قطر بس انا لبوه مفيش مني اااااااه وتقفش في بزازها كمان يا عرص منك ليه متعوني يا ولا الوسخة كسي نار
واااو احححح كمان ا ااااااه مممممم جبت في طيزها وعوض في كسها وهي اتهدت بعد النيكة الرهيبة دي
ونامت جنبنا من التعب لأننا شقينا كسها وطيزها من النيك بازبارنا الكبيرة حرفيا
وريحنا أنا وهنادي ونورا و عوض ونمنا في حضن بعض وشويه ولقيت نورا بتمص في زبري لغاية ما قام بعد
مده ونزلت بكسها عليه تنطيط بصراحة كسها عبارة عن ورده ابييييض ويستاهل النيك و هنادي قامت تعمل لعوض بس
عوض زبه كان مش بيقوم قوي فراحت قومت نورا من على زبري وهي بتقول : روحي شوفي الخول
اللي مات راحت نورا تمص لاخوها اللي شافها قال
عوض : ايه انتي ما اتهدتيش يا وسخة
نورا : ما أنت عارف يا عرص أن أختك كسها نار مش بترتاح غير وبتاع كبير فيه متعني انا اختك
وقام معاها وناكها في كسها وقعد مده كنت نكت هنادي في كسها ونقلت على طيزها الكبيرة رزع وجبت بعد مده برضو
والسرير كان غرقان لبن و عسل مننا وبوس واحضان
وبعدها روح عوض واخته ميتين تعب وانا وسعاد وهنادي في السرير ملط مع بعض
بعدها كنا بتجيب عوض البيت و فتحي مش موجود وكانت نورا تبقى معاه تطلع لي الأوضه وهو على
اوضه هنادي وأمها سعاد
وفجأة جه خبر محدش توقعوا أن هنادي حامل وقرروا يجوزوها عوض اللي أتمتعت بكس مراته
قبل الجواز و جت مره وقالت لي هنادي انها مش عارفه الواد يبقى ابن مين لانها اتبسطت معايا
ومعاه بس هي عارفه اني مش هتجوزها رغم أن متعتها معايا اكتر فقررت تتجوز عوض وشرطت عليه لما يكون كسها
بياكلها وهو تعبان تجيلي و شرط تاني شرطته نورا عليه أنها ما تتناكش غير من زبري
وسعاد كان عجبها بتاع عوض جوز بنتها فكانت مره أنا ومره تروح لعوض
لغاية ما حصلت حادثة لفتحي مات فيها فتحي وبقينا عايشن في بيت واحد كلنا محدش عارف زبر
مين بيمتع مين لغاية ما جه جواب لسعاد من أختها الصغيرة في البلد بأنها عايزه تيجي تقعد معانا كام
يوم أسمها كان هناء واتوقف كل حاجه لحد ما في يوم شافت هناء أختها سعاد داخله اوضه عوض
وهنادي طلعت أوضتي ونكمل في الجزء الاخير
الجزء الرابع في دلع من الآخر وحنيه من صديقه الشباب
في يوم كانت سعاد داخله أوضه عوض بقميص نوم احمر و خرجت هنادي تطلع لي الأوضه
وكانت هناء اخت سعاد تحت في الدور الأرضي
قبل الواقعة بيوم عرفت معلومة جديدة عليا بس أنا مكنتش أعرفها غير لما هنادي قالت لي
كان وقتها الواحد زبره هايج و كنت قاعد في الصالة و جت هنادي تروق رزعتها بعبووص حلو
اتنفضت
هنادي : بسم **** الرحمن الرحيم خضتني يا بيه
أنا : امال ايه يا هنونه مش هتيجي وبشد الجلابيه نحيتي
لمت الجلابيه نحيتها بسرعة : ايه يا بيه حماتي تشوفنا
أنا : حماتك مين يا بت يا شرمووووووطة احا بقولك عايزك
هنادي : يا بيه **** يسترك يا بيه بقولك حماتي هنا
أنا : حماتك مين يا بنت اللبوه
هنادي : ااااااه انت ما تعرفش صحيح هناء تبقى اخت ماما سعاد
أنا : ايه ده بجد ولا هزار يا بت
هنادي : اه والنعمة وطلعت تجري أستخبت
ايه ده يعني سعاد بتتناك من أبن أختها وجوز بنتها يا نهار كوبيا
نرجع لليوم اللي شافت فيه هناء أختها سعاد بقميص نوم داخله لعوض ابن هناء
اتسحبت تتفرج وشافت للصدمة سعاد بتروح لعوض وعوض ماسكها مغرقها نيك
كتمت نفسها وطلعت تدور على هنادي ولقيتها راكبه على زبري وانا وهي شغالين رزع
تاني يوم الصبح كنا بنفطر و عين هناء مسحت الطرابيزة بتبصلنا كلنا وفي عقلها اه يا ولاد اللزينة
طيب افضحكم ولا ابعدكم عن بعض
خرج عوض للأرض وهنادي راحت مشوار مع أمها و بقيت في المكان أنا و هناء بس
لقيتها دخلت أوضتها وخرجت لابسه شورت و بلوزه مخليها مزه رغم انها حسبت خمسه وخمسين
وعملت نفسها بتروق البيت وتفنس طيزها نحيتي
هي قصيره شوية ومدملكة بس جسمها حلوه وبزازها مدوره وطيز كبيرة موت
خلصت تنظيف وإترمت جنبي وهي فاشخة رجليها وأيدها على بزازها وبتقول يا لاهوي
هناء : يالاهوي ايه البيت اللي مش بيخلص ده البيت ده غريب في كل حاجه
أنا : ليه ماله البيت
هناء : اممم مفيش خلاص بس الموضوع صعب في البيت قوي
أنا : موضوع ايه ؟
هناء : ما قولنا بلاش
أنا : لا لازم افهم انت عايزه تقولي ايه
هناء بعد مده : ليه بتعملوا كده مع بعض
أنا : مين ؟!!!
هناء : قصدي عليك انت و هنادي
أنا : ايه ده انتي عرفتي
هناء : اكيد بس الغريب اللي شوفته بين اختي وابني
أنا : **** انتي شوفتيهم ؟
هناء : ايوه والواد ابني طلع مكيفاتي درجة أولى مسك الممحونه خالتو وبسطها يا بختها
أنا وأنا بزغزها من وسطها : ايه ده انتي عايزه تنضمي
هناء : يا ريت و**** نفسي اتمتع بس مش هيرضوا
قولت لها سبيي لي الموضوع ده بس وانا هتكتك له
قامت تمشي قدامي رزعتها بعبووص تحيه لطيزها الحلوه
قصعت ضحكة وغمزت لي وقالت اتقل هتعمل اللي عايزه أنا نفسي فيك وفي الولا عوض
عوض وصل بعدها بساعة ودخل اوضته ووراه أمه سمعت زعيق وبعدها ضحك من شرمووووووطة
خبطت ودخلت كان عوض بيبوس أمه وبيقفش لها وهي بتشاور لي تعالى
عوض : تعالى يا بيه دي العيلة كلها طلعت بتتناك امي كمان عايزه تدلع تعالى دلعها معايا
قلعنا هناء ملط واحنا معاها و بدأت الحس كسها المربرب و عوض بيرضع من بزها
وقعدنا نلعب لها لغاية ما سخنت ونزلت تمص في زبري وزير أبنها
وبعدها دخله عوض في كسها
عوض : اركب طيز امي اللبوه يا بيه
جيت ادخله صوتت :ااااه براحه هتشقني يا بن الوسخة بتاعك كبير اححح
شويه شويه خدت عليه وفشخت طيزها نياكة وابنها متع كسها
بعدها جبت في طيزها و عوض جابهم في كسها قعدت تمسح نفسها
هناء ايه ده يا ولاد ده انتم معلمين وازياركم تتآكل اكل وخصوصاً انت يا بيه
عايزه بتاعك في كسي
عوض : ايه عجبك يا لبوه
هناء : أوي أوي يا ولا يا عوض
عوض : ما البت نورا بتموت فيه
هناء : هو البيه ناك امك واختك وخالتك ومراتك يا ولا
عوض : ديوث بقى عليكم يا شرمووووووطة
هناء وهي بتقصع ضحكة : طيب أطلع يا خول بره امك عايزه تتناك
دخلت علينا سعاد وانا بدخل زبري في هناء
سعاد : ايه ده انتي دخلتي الجمعيه يا نؤنؤ
هناء : ااه امممم اه يا بنت الوسخة تتمتعي انتي وبنتك وانا لا مفيش حنيه
عوض قلع سعاد ونيمها جنب هناء
وبقيت بنيك امه وهي بينيك كس خالتو وغرقنا اكساهم لبن
قامت هناء تستحمى ومعاه عوض اللي كان بيعمل معاها واحد في الحمام و امه بتصوت
وانا وسعاد قعدت امص في كسها وركبت طيزها وهي تصوت وجبت بصعوبة كبيرة في طيزها
وانضمت هناء الشرموطة لطرح الأرض الطيبة الاصليه