عصر يوم
08-07-2016, 11:20 PM
اغلقت الباب بالمفتاح
هاي عليكو انا عارف انكو عايزين تعرفو قصتي، في يوم من الايام وانا نازل اشتري حاجه طنط عديله اللي قصادنا قتحت باب شقتها وقالتلي والنبي يا حماده تعالي ساعدني عيزاك تشيلي حاجه ، وكانت عايشه لواحدها، انا مترددتش دخلت معاها وقالتلي تعالي.....تعالي متتكسفش اتفضل ادخل، ودخلت قلتلها فين الحاجه يا طنط قالتلي في الاوضه دي تعالي.....مالك واقف ليه، دخلت معاها لقتها قفلت الباب علينا بالمفتاح وضحكتلي ضحكه صفره وهزت المفتاح باديها وقالتلي اقلع هدومك......اقلع يا مودو......اقلع يا حبيبي، كل ده وانا واقف مبرألها ومش مصدق وداني، طول عمري كنت فاكرها مؤدبه كان عندها يجي 40 سنه يعني اكبر مني بكتير، كنت كل اللي بعملو لو شفتها اذيك يا طنط وخلاص كل ده بان ادام عيني وحسبت نفسي في حلم ، لقتها بتقولي انته فكرني هبله ومعرفش حاجه عن البنات اللي بتجبهوم عندك في الشقه هتقلع ولا ارمي المفتاح في الشارع وصوت وألم عليك الناس؟؟....قلتلها لأ لأ خلاص هقلع، قلغت التي-شرت والبنطلون لقتها هجمت علي زبي ذي المتوحشه فضلت تموص فيه تموص فيه وقالتلي كل ده زب يا مجرم مخبي كل ده فين ممممممم وفضلت تلاعب بيوضي ببقها وتعضعض في زبي وتلاعب لسانها عليه وتضغط بشفايفها علي راس زبي وتلحسو زي اللي جعان ونفسو ياكل،
لقتها قلعت العبايه اللي كانت لبساها وقلعت كلوتها وسوتيانهابصيت لقيت نفسي ادام اجمل و احلي بزاز في العال كانو مشدودين ومتناسقين مع جسمها بشكل رهيب مقدرتش امسك نفسي شدتها من وسطها وقربتها مني وقعدت الاعب بزازها والحسهم واموص حلمات بزازها اللي وقفوا زي الحجر، طنط عديله يا عيني شاكلها مدحش فرشها او ناكها من مدة طويله، هاجت معايا ع الآخر وقالتلي نكني في كسي قلتلها نامي وشلتها ورفعت رجليها الاتنين علي كتافي وحكيت زبي في مدخل كسها ، دخلت راس زبي الاول وفي لمح البصر دخلت زبي ياااااااااه كان كسها جميل قوي ورطب علي الرغم من انها كبيره في السن بس كان كسها في احسن حالاتو، قعدت ادخل واطلع في زبي لما ضربت من كسها ونزلت علي زبي ميه كسها، نزلت الحس كسها كان طعمو جميل مهلبيه، قشطه، عسل.....وقلبتها علي بطنها ورفعت كوسها قصاد بقي العبو وادغدغو وشفط كل لحم كسها في بقي وهيا في قمة الاثاره ، قالتلي انا عيزاك تركبني وتدخل زبك كولو في كسي، مسبتهاش تكمل قغدتها علي رجليها وطلعت فوقها وركبتها دخلتتو كولو، ايوه كولو كان في كسها لحد ما صرخت ، قالتلي اضرب حليبك في كسي ، ضربتو كولو في كوسها ودوقتهولها في بقها، بقيت بنكها كل يوم
هاي عليكو انا عارف انكو عايزين تعرفو قصتي، في يوم من الايام وانا نازل اشتري حاجه طنط عديله اللي قصادنا قتحت باب شقتها وقالتلي والنبي يا حماده تعالي ساعدني عيزاك تشيلي حاجه ، وكانت عايشه لواحدها، انا مترددتش دخلت معاها وقالتلي تعالي.....تعالي متتكسفش اتفضل ادخل، ودخلت قلتلها فين الحاجه يا طنط قالتلي في الاوضه دي تعالي.....مالك واقف ليه، دخلت معاها لقتها قفلت الباب علينا بالمفتاح وضحكتلي ضحكه صفره وهزت المفتاح باديها وقالتلي اقلع هدومك......اقلع يا مودو......اقلع يا حبيبي، كل ده وانا واقف مبرألها ومش مصدق وداني، طول عمري كنت فاكرها مؤدبه كان عندها يجي 40 سنه يعني اكبر مني بكتير، كنت كل اللي بعملو لو شفتها اذيك يا طنط وخلاص كل ده بان ادام عيني وحسبت نفسي في حلم ، لقتها بتقولي انته فكرني هبله ومعرفش حاجه عن البنات اللي بتجبهوم عندك في الشقه هتقلع ولا ارمي المفتاح في الشارع وصوت وألم عليك الناس؟؟....قلتلها لأ لأ خلاص هقلع، قلغت التي-شرت والبنطلون لقتها هجمت علي زبي ذي المتوحشه فضلت تموص فيه تموص فيه وقالتلي كل ده زب يا مجرم مخبي كل ده فين ممممممم وفضلت تلاعب بيوضي ببقها وتعضعض في زبي وتلاعب لسانها عليه وتضغط بشفايفها علي راس زبي وتلحسو زي اللي جعان ونفسو ياكل،
لقتها قلعت العبايه اللي كانت لبساها وقلعت كلوتها وسوتيانهابصيت لقيت نفسي ادام اجمل و احلي بزاز في العال كانو مشدودين ومتناسقين مع جسمها بشكل رهيب مقدرتش امسك نفسي شدتها من وسطها وقربتها مني وقعدت الاعب بزازها والحسهم واموص حلمات بزازها اللي وقفوا زي الحجر، طنط عديله يا عيني شاكلها مدحش فرشها او ناكها من مدة طويله، هاجت معايا ع الآخر وقالتلي نكني في كسي قلتلها نامي وشلتها ورفعت رجليها الاتنين علي كتافي وحكيت زبي في مدخل كسها ، دخلت راس زبي الاول وفي لمح البصر دخلت زبي ياااااااااه كان كسها جميل قوي ورطب علي الرغم من انها كبيره في السن بس كان كسها في احسن حالاتو، قعدت ادخل واطلع في زبي لما ضربت من كسها ونزلت علي زبي ميه كسها، نزلت الحس كسها كان طعمو جميل مهلبيه، قشطه، عسل.....وقلبتها علي بطنها ورفعت كوسها قصاد بقي العبو وادغدغو وشفط كل لحم كسها في بقي وهيا في قمة الاثاره ، قالتلي انا عيزاك تركبني وتدخل زبك كولو في كسي، مسبتهاش تكمل قغدتها علي رجليها وطلعت فوقها وركبتها دخلتتو كولو، ايوه كولو كان في كسها لحد ما صرخت ، قالتلي اضرب حليبك في كسي ، ضربتو كولو في كوسها ودوقتهولها في بقها، بقيت بنكها كل يوم