asdfghhh
01-31-2017, 11:57 AM
انا والهام مرات عمي
جزء أول
انا احمد من القاهرة 23سنة دي قصتي منذ ينتين بدات القصة عندما تزوج عمي امراة في العشرين من العمر بعد وفات زوجته الاولي ولانه كان يعمل مهندس بالخارج ارسلني لارعاها في بيته في مدينة المكس كان اسمها الهام وهي الهام بجد وعندما ذهبت فؤجئت بامراة طويلة ذات صدر مدور مثل التفاح ومؤخرة غادة عبد الرازق وفي جمال صفيناز رحبت بي وذهبت لتعد لي الغرفة كات تركيزي كله مع الطيز اللي رايحة جاية وهي بترتبلي الغرفة وقعت منها الفاظة جريت مسرعا لالتقطها لاري كس لا مثيل له احمر وردي كبير رغم سنها فاصابني الزهول لاحظت هي ذلك فانصرفت قلت في بالب لازم انيكها باي تمن حتي في بوم قالت خارجة عند صحبتي خرجت وراها لاجدها تقابل رجل وتذهب معه الي شقة مفروشة انتهزت الفرصة وصورتها ورجعت قبليها وعندما رجعت قلتلها استمتعتي مع صحبتك قالت قوي قلتلها وانا اخرج زبري وبتاع صحبتك زي دي قالت تقصد ايه قلتلها انا شفت كل حاجة والصور اهي ولو معملتيش كل اللي اقلك عليه هنشرها عانت قمت قلتلها تعالي مصي قالت انت اتجننت قلت مال بتاع الغريب احسن قامت مسكته مقعدت تمص في قضيبي زي البوة وتلحس بيوضي مثل العواهر وانا ببوس فيها وقمت ارضع بزازها زي الشبل لامه ورحت شايلها ورميتها علي السرير وخلعتها الجيبة وقعدت الحس في كسها والمس بزرها وقكت مطلع صاروخي وحاطه بين شفرات كسها ولانها عروسة جدىدة وجايه من نيك لم تستحمل ولكن انا بلا رحمة قعدت ادخل واطلع ادخل واطلع وهي خلاص مش قادرة ارخمني ابوس ايدك وانا ما تخفيش هتبوسي كل حاجة ياقطة يلي قومي هاتي الكريم من جوه جابت الكريم قمت مفضي نصه في طيزها والنص التاني علي زبري وقمت دخلت ظبري داخلها ولكن لانها اول مرة خلفي لم يدخل قمت دخلت الراس بس وقعدت اوسع طيزها لحد ما وسعت قمت مظخله كله وقعدت انيك فيها ساعة لخد ما طيزها جابت دم رحت غسلت جسمي ....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ
الجزء التاني
انتهت حكايتي مع الهام مرات عمي بعد ما نكتها وقلتلها تجيبلي معاها غادة و غادة دي اختها 18سنة بس غاية في الجمال طيازها زي طياز شمس البارودي ولا صدرها زي صدر هيفاء وهبي وفجمال اليسا المهم
قالتلي: انت مجنون عاوز اختي
قلتلها :اختك بالصور وافقت
وقالتلي: بس بشرط ما تفتحهاش
قلت: ماشي
واتفقت معايا انها تقنعها وتسبحها واتفقنا علي بعد يومين روحت بعد يومين عدت فتحت الهام وكان معاها غادة
قالتلي: الهام انا سمعت البت فلم جنس لسارة جاي ..وهي دلوق هايجة قمت
قلتلها: بس لازم تشوف الاول
قمت مسكت مرات عمي بوس وحضن وهي ما تقدرش تقاوم وبدات الحس في بزازها وامص وادعك حتي وصلت للجيبة كلة دا والبت بتتفرج علينا وقمت خلعتلها الجيبة وكانت لابسة اندر احمر شفاف وبدات الحس في كسها وهنا لقيت غادة بدات تخلع ملابشها وجت نحيينا
قلتلها: تعالي ما تتكسفيش
ووضعتها جنب اختها وبدات الحس كس دي شوية وابعبص التانية شوية وامص بزازهم بالدور لحد ما وصلوا لقمة الاثارة وكالعادة قمت مطلع الصاروخ من تحت البنطلون(اي زوبري طوله ...سم)وعملت زي ما بتقول هبة قطب اهم حاجة الحنية قلت لغادة: تعالي مصي يا حبي
وخليت الهام تلحس كس اختها وبعدين جعلت غادة في وضع الكلبة وقعدت ادخل صباعي في طيزها لانها بكر وقعت اوسع الفتحة اللي كانت وحدها تثير مئة راجل وبعدين قمت وضعت هذا الغلام بين طيزها بمجرد دخوله بدات في الصراخ واختها بتهدي فيها وانا لا ابالي الا بنفسي استمريت في النيك والحشر ....لحد ما طيزها جابت دم
قلتلها: روحي نضفي نفسك عبال ما اخلص مع اختك
وقمت مسكت اختها ودا كان وقت الكس اللي لا يتشبع منه حد وبدات في النيك و
هي: اهه اوهه اححههههههه براحة شوية
قلتلها: براحة ايه ؟انتوا هنا كلابي وبس
واستمريت في النيك حتي نزلت في كسها لانها كانت سبقت ان خدت برشام منع حمل
وبعد ذلك طلبت مني الصور
قلتلها: صور ايه يا قطة هو دخول الخمام زي خروجه
وفي اثناء الكلام فجاة دق الباب ...
ياتري مين دا اللي دق الباب ...؟
هنعرفه الجزء3
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
وقفت لما الباب دقت رحت اشوفة لقيت ناهد ودي واحدة جارت عمي دخلت وقفلت الباب بقلها في ايه قالت انا شفت كل حاجة بتعملوها وكمان صورتكن انا تخضيت وبقلها وعاوزة اية قالت ياعم اللي ياكل وحدة يزور قلتلها مش فاهم قالت يعني اتناك زيهم قلتلها بس كدة قمت خدتها علي الاوضة وزنقتها علي الحيطة وبدات ابوس في شفايفها العسل والحس رقبتها وادعك والعب واتمتع ببزازها وبعدين قمت خلعتها الجلابية لاؤي انها لابسة تحتها قميص نوم احمر شفاف ولان طيزها كان طيز صافيناز وبزازها لا وصف لهم وله جسم مثل جسم اليسا لاقيت زبري انتفخ ويقطع الجينز قلت اصبر شوية اتمتع بجسمها الجميل وبدات ابوس الشفايف والوجن وبوست خدودها وما بين بزازها وهي تتاوه وتقولي :”كمان كمان آه…امممم” وجيت علي كسها وقعدت ابوس فيها والحس وهى مستمتعة وعبرت عنه بالاهات لحد ما كسها نزل عسل شهوتها رحت بعد كدة عدلتها علي طيزها وقلع هدومي خالص وبدات ادخل زبري في طيزها وجاة تاوهاتها بقيت صرخات وانا برده مسبتهاش لأنى عارف انها مستلذة وقعدت ادخل في زبري علي قد ما اقدر لحد ما دخل كله وهي تترجانى: ” دخله اكتر اكتر”، لحد ما حسيت اني هجيبهم في طيزها : ” انا هجيبهم في طيزك ” فقالتلي: ” هاتهم يا حبيبي جوايا جوه مزتك” ونزلت لبني كله جوه طيزها وهي تتاوه وتتاوه وبعد رحت مطلع زبري و دخلته ما بين بزازها وقعدت افركه ما بينهم وهي تتاوه لحد ما حسيت اني هجيبهم علي بزازها وفعلا جبتهم علي بزازها ولبنى نزل علي بطنها و طرطش على وشها فلحسته بلسانه . بعدها مسكت زبري بعد كدة وقعدت تمص فيه بشهيةوورميتها على سريرى وانا عليها ببوس فى بقها مسكت لسنها بسنانى علشان ما تصرخش وقلعت الشرط بتاعى مش عارف ازاى وكان زبرى لازق فى كسها من على الكلوت وبيديا بحاول اقلعلها الستيان الى كان ماسك لحد ما قطعتةمسكت زبي وبدأت أفرشه في شفايف كسها وانا واقف قدامها ، وهيا زي الشرموطة عماله تأن وتتوجع تقول كلام بصوت واطي من كتر شهوتها ، (دخله ... دخله ... حبيبيدخله بقا ، عيزاك تنيكني بقا ، نيكني .... ) ساعتها حسيت بنار في جسمي كله وزقيته ودخلته لأخره مرة وحدة ، لقيت عيونها فتحت وبرقت من كتر شهوتها ، ومن كتر شهوة كسها اللى بقاله يمكن سنتين أو اكتر ما اتنكنش ، المهم دخلته وطلعته وبدأت اعمل زي بتوع الأفلام ، أدخله واطلعه بكل قوتي وهيا بتصرخ ... (كمان ، كمان )نيكه ، افتحه ، افشخ امه نيك ، زبك حلو يالا ) وشدتني من رقبتي وهاتك يابوس وانا نازل طحن في كسها ، ارتعشت ونزلت وحسيت بميتها على زبي وهوا لسه جواها ، بعدها هديت شوية وبصتلي وقالتلي ( يخربيت اهلك فينك من زمان )وفضلت تضحك وتبوسني وزبي لسة في كسها على الوضع دهعيزاك تقولي ياشرموطي .... عيزاك تشتمني وتضربني بإيدك) .... وعملت كده فعلا شتمتها وضربتها على وشها وعلى طيزها الكبيرة المربرة ، وبدات تتوجع ، وهيا شايفة زبي لسة واقف حجر ، قالتلي بنظرة كلها وساخة (انت لسة عايز تكمل ؟ تنكني تاني ؟؟؟) كلامها هيجني لقيتني ماسك زبي ورايح ادخله تاني في كسها ، لقيتها بتقولي (لااااا مش كده المرادي ، هنغير ) ، ونزلت على رجليها زي الفرسه وقالتي (ي**** ياسيدي نيك كلبتك) .... منظر طيزها ووراكها المفتوحين وكسها المبلول اللى بيتفجر من ورا ده ـ المنظر ده خلاني نظييييييييييييت عليها وغرزته بكل قوتي لحد ما راح جواها لأخره وهيا تصوت وتعض في ايدها (بالراحة ، بالراحة ياسيدي ) وانا نازل فحت في كسها ، ركبتها بمعنى ركبتها ، متعة شدييييييييييييدة قوي في الوضع ده ، فضلت انيك في كسها واضربها على طيزها بإيدي ، واشتمها وهيا تقول كمان كمان ، فضلنا حوالي 5 دقايق ، وبعدها حسيت أني هرمي ، فقولتلها ، خلاص أنا قربت ارمي ، قالت (لللااااااا استنا مترميش) ، ولفت وادورت وقعدت على ركبها على الأرض ومسكته بإيدها من عند بيوضي وبدأت تمص وترضع فيه ، (قد آيه كانت خبيرة الشرموطة في مسكتها ومصها ) لقيت جسمي كله بيترج وبرمي في بؤها لبني ، نازل نااااااااااااار ، واقسملكم شربته كله في بؤها وبلعته ودا كان اخر حاجة
جزء أول
انا احمد من القاهرة 23سنة دي قصتي منذ ينتين بدات القصة عندما تزوج عمي امراة في العشرين من العمر بعد وفات زوجته الاولي ولانه كان يعمل مهندس بالخارج ارسلني لارعاها في بيته في مدينة المكس كان اسمها الهام وهي الهام بجد وعندما ذهبت فؤجئت بامراة طويلة ذات صدر مدور مثل التفاح ومؤخرة غادة عبد الرازق وفي جمال صفيناز رحبت بي وذهبت لتعد لي الغرفة كات تركيزي كله مع الطيز اللي رايحة جاية وهي بترتبلي الغرفة وقعت منها الفاظة جريت مسرعا لالتقطها لاري كس لا مثيل له احمر وردي كبير رغم سنها فاصابني الزهول لاحظت هي ذلك فانصرفت قلت في بالب لازم انيكها باي تمن حتي في بوم قالت خارجة عند صحبتي خرجت وراها لاجدها تقابل رجل وتذهب معه الي شقة مفروشة انتهزت الفرصة وصورتها ورجعت قبليها وعندما رجعت قلتلها استمتعتي مع صحبتك قالت قوي قلتلها وانا اخرج زبري وبتاع صحبتك زي دي قالت تقصد ايه قلتلها انا شفت كل حاجة والصور اهي ولو معملتيش كل اللي اقلك عليه هنشرها عانت قمت قلتلها تعالي مصي قالت انت اتجننت قلت مال بتاع الغريب احسن قامت مسكته مقعدت تمص في قضيبي زي البوة وتلحس بيوضي مثل العواهر وانا ببوس فيها وقمت ارضع بزازها زي الشبل لامه ورحت شايلها ورميتها علي السرير وخلعتها الجيبة وقعدت الحس في كسها والمس بزرها وقكت مطلع صاروخي وحاطه بين شفرات كسها ولانها عروسة جدىدة وجايه من نيك لم تستحمل ولكن انا بلا رحمة قعدت ادخل واطلع ادخل واطلع وهي خلاص مش قادرة ارخمني ابوس ايدك وانا ما تخفيش هتبوسي كل حاجة ياقطة يلي قومي هاتي الكريم من جوه جابت الكريم قمت مفضي نصه في طيزها والنص التاني علي زبري وقمت دخلت ظبري داخلها ولكن لانها اول مرة خلفي لم يدخل قمت دخلت الراس بس وقعدت اوسع طيزها لحد ما وسعت قمت مظخله كله وقعدت انيك فيها ساعة لخد ما طيزها جابت دم رحت غسلت جسمي ....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ
الجزء التاني
انتهت حكايتي مع الهام مرات عمي بعد ما نكتها وقلتلها تجيبلي معاها غادة و غادة دي اختها 18سنة بس غاية في الجمال طيازها زي طياز شمس البارودي ولا صدرها زي صدر هيفاء وهبي وفجمال اليسا المهم
قالتلي: انت مجنون عاوز اختي
قلتلها :اختك بالصور وافقت
وقالتلي: بس بشرط ما تفتحهاش
قلت: ماشي
واتفقت معايا انها تقنعها وتسبحها واتفقنا علي بعد يومين روحت بعد يومين عدت فتحت الهام وكان معاها غادة
قالتلي: الهام انا سمعت البت فلم جنس لسارة جاي ..وهي دلوق هايجة قمت
قلتلها: بس لازم تشوف الاول
قمت مسكت مرات عمي بوس وحضن وهي ما تقدرش تقاوم وبدات الحس في بزازها وامص وادعك حتي وصلت للجيبة كلة دا والبت بتتفرج علينا وقمت خلعتلها الجيبة وكانت لابسة اندر احمر شفاف وبدات الحس في كسها وهنا لقيت غادة بدات تخلع ملابشها وجت نحيينا
قلتلها: تعالي ما تتكسفيش
ووضعتها جنب اختها وبدات الحس كس دي شوية وابعبص التانية شوية وامص بزازهم بالدور لحد ما وصلوا لقمة الاثارة وكالعادة قمت مطلع الصاروخ من تحت البنطلون(اي زوبري طوله ...سم)وعملت زي ما بتقول هبة قطب اهم حاجة الحنية قلت لغادة: تعالي مصي يا حبي
وخليت الهام تلحس كس اختها وبعدين جعلت غادة في وضع الكلبة وقعدت ادخل صباعي في طيزها لانها بكر وقعت اوسع الفتحة اللي كانت وحدها تثير مئة راجل وبعدين قمت وضعت هذا الغلام بين طيزها بمجرد دخوله بدات في الصراخ واختها بتهدي فيها وانا لا ابالي الا بنفسي استمريت في النيك والحشر ....لحد ما طيزها جابت دم
قلتلها: روحي نضفي نفسك عبال ما اخلص مع اختك
وقمت مسكت اختها ودا كان وقت الكس اللي لا يتشبع منه حد وبدات في النيك و
هي: اهه اوهه اححههههههه براحة شوية
قلتلها: براحة ايه ؟انتوا هنا كلابي وبس
واستمريت في النيك حتي نزلت في كسها لانها كانت سبقت ان خدت برشام منع حمل
وبعد ذلك طلبت مني الصور
قلتلها: صور ايه يا قطة هو دخول الخمام زي خروجه
وفي اثناء الكلام فجاة دق الباب ...
ياتري مين دا اللي دق الباب ...؟
هنعرفه الجزء3
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
وقفت لما الباب دقت رحت اشوفة لقيت ناهد ودي واحدة جارت عمي دخلت وقفلت الباب بقلها في ايه قالت انا شفت كل حاجة بتعملوها وكمان صورتكن انا تخضيت وبقلها وعاوزة اية قالت ياعم اللي ياكل وحدة يزور قلتلها مش فاهم قالت يعني اتناك زيهم قلتلها بس كدة قمت خدتها علي الاوضة وزنقتها علي الحيطة وبدات ابوس في شفايفها العسل والحس رقبتها وادعك والعب واتمتع ببزازها وبعدين قمت خلعتها الجلابية لاؤي انها لابسة تحتها قميص نوم احمر شفاف ولان طيزها كان طيز صافيناز وبزازها لا وصف لهم وله جسم مثل جسم اليسا لاقيت زبري انتفخ ويقطع الجينز قلت اصبر شوية اتمتع بجسمها الجميل وبدات ابوس الشفايف والوجن وبوست خدودها وما بين بزازها وهي تتاوه وتقولي :”كمان كمان آه…امممم” وجيت علي كسها وقعدت ابوس فيها والحس وهى مستمتعة وعبرت عنه بالاهات لحد ما كسها نزل عسل شهوتها رحت بعد كدة عدلتها علي طيزها وقلع هدومي خالص وبدات ادخل زبري في طيزها وجاة تاوهاتها بقيت صرخات وانا برده مسبتهاش لأنى عارف انها مستلذة وقعدت ادخل في زبري علي قد ما اقدر لحد ما دخل كله وهي تترجانى: ” دخله اكتر اكتر”، لحد ما حسيت اني هجيبهم في طيزها : ” انا هجيبهم في طيزك ” فقالتلي: ” هاتهم يا حبيبي جوايا جوه مزتك” ونزلت لبني كله جوه طيزها وهي تتاوه وتتاوه وبعد رحت مطلع زبري و دخلته ما بين بزازها وقعدت افركه ما بينهم وهي تتاوه لحد ما حسيت اني هجيبهم علي بزازها وفعلا جبتهم علي بزازها ولبنى نزل علي بطنها و طرطش على وشها فلحسته بلسانه . بعدها مسكت زبري بعد كدة وقعدت تمص فيه بشهيةوورميتها على سريرى وانا عليها ببوس فى بقها مسكت لسنها بسنانى علشان ما تصرخش وقلعت الشرط بتاعى مش عارف ازاى وكان زبرى لازق فى كسها من على الكلوت وبيديا بحاول اقلعلها الستيان الى كان ماسك لحد ما قطعتةمسكت زبي وبدأت أفرشه في شفايف كسها وانا واقف قدامها ، وهيا زي الشرموطة عماله تأن وتتوجع تقول كلام بصوت واطي من كتر شهوتها ، (دخله ... دخله ... حبيبيدخله بقا ، عيزاك تنيكني بقا ، نيكني .... ) ساعتها حسيت بنار في جسمي كله وزقيته ودخلته لأخره مرة وحدة ، لقيت عيونها فتحت وبرقت من كتر شهوتها ، ومن كتر شهوة كسها اللى بقاله يمكن سنتين أو اكتر ما اتنكنش ، المهم دخلته وطلعته وبدأت اعمل زي بتوع الأفلام ، أدخله واطلعه بكل قوتي وهيا بتصرخ ... (كمان ، كمان )نيكه ، افتحه ، افشخ امه نيك ، زبك حلو يالا ) وشدتني من رقبتي وهاتك يابوس وانا نازل طحن في كسها ، ارتعشت ونزلت وحسيت بميتها على زبي وهوا لسه جواها ، بعدها هديت شوية وبصتلي وقالتلي ( يخربيت اهلك فينك من زمان )وفضلت تضحك وتبوسني وزبي لسة في كسها على الوضع دهعيزاك تقولي ياشرموطي .... عيزاك تشتمني وتضربني بإيدك) .... وعملت كده فعلا شتمتها وضربتها على وشها وعلى طيزها الكبيرة المربرة ، وبدات تتوجع ، وهيا شايفة زبي لسة واقف حجر ، قالتلي بنظرة كلها وساخة (انت لسة عايز تكمل ؟ تنكني تاني ؟؟؟) كلامها هيجني لقيتني ماسك زبي ورايح ادخله تاني في كسها ، لقيتها بتقولي (لااااا مش كده المرادي ، هنغير ) ، ونزلت على رجليها زي الفرسه وقالتي (ي**** ياسيدي نيك كلبتك) .... منظر طيزها ووراكها المفتوحين وكسها المبلول اللى بيتفجر من ورا ده ـ المنظر ده خلاني نظييييييييييييت عليها وغرزته بكل قوتي لحد ما راح جواها لأخره وهيا تصوت وتعض في ايدها (بالراحة ، بالراحة ياسيدي ) وانا نازل فحت في كسها ، ركبتها بمعنى ركبتها ، متعة شدييييييييييييدة قوي في الوضع ده ، فضلت انيك في كسها واضربها على طيزها بإيدي ، واشتمها وهيا تقول كمان كمان ، فضلنا حوالي 5 دقايق ، وبعدها حسيت أني هرمي ، فقولتلها ، خلاص أنا قربت ارمي ، قالت (لللااااااا استنا مترميش) ، ولفت وادورت وقعدت على ركبها على الأرض ومسكته بإيدها من عند بيوضي وبدأت تمص وترضع فيه ، (قد آيه كانت خبيرة الشرموطة في مسكتها ومصها ) لقيت جسمي كله بيترج وبرمي في بؤها لبني ، نازل نااااااااااااار ، واقسملكم شربته كله في بؤها وبلعته ودا كان اخر حاجة